Регистрация
09 фев 2012, 16:22

Убитата мечка от снимките във Facebook е отстреляна законно (допълнена)

От Василена Доткова Всички статии на автора
Убитата мечка, чиито снимки се разпространяват във Facebook, е отстреляна законно, потвърдиха за "Дневник" от Изпълнителната агенция по горите. ...

За да прочетете тази статия, трябва да се регистрирате. Регистрацията е безплатна.

Предимства:

  • Достъп до над 600 000 статии от архивите на Капитал и Дневник
  • Единен вход за всичките сайтове
  • Възможност за персонализация на вашия профил

Ако вече сте регистрирани, влезте с вашия email и парола.

84 коментара
 
Преглед на профил

nedyan

Рейтинг: 391 Гневно
  • 1
  • 16:26
  • 09 фев, 2012

Като е законно, кой е убиецът!?
Преди 10-на години, също така законно, Е. Кюлев беше убил две мечки, струва ми се в същото стопанство и се беше снимал с тях за едно наше ловно списание. Питам се, за кого е законът и къде мога да видя списък с ловците, които придобиват това право?

Оценка
-19 +59
 
Преглед на профил

vlado1978

Рейтинг: 334 Неутрално
  • 2
  • 16:26
  • 09 фев, 2012

що за човек трябва да си, за да се гордееш с това, да се снимаш и да качваш снимките в интернет. комплекси, криворазбран георизъм или чиста простотия

Оценка
-14 +115
 
Преглед на профил

Santa_Claus

Рейтинг: 674 Неутрално
  • 3
  • 16:26
  • 09 фев, 2012

Офф, фейса им е промил мозъците...

Powerful you have become, the dark side I sense in you.

Оценка
-15 +43
 
Преглед на профил

paolo51

Рейтинг: 999 Неутрално
  • 4
  • 16:30
  • 09 фев, 2012

Абе давайте и снимка на смелия ловец та като го видим наживо да го "здрависаме" !

Оценка
-16 +45
 
Преглед на профил

veragena

Рейтинг: 427 Неутрално
  • 5
  • 16:31
  • 09 фев, 2012

"Извършена е и оценка на трофея"

Господи! Колко ниско се намираме, за да наречем живо същество "трофей"!!! Ужас!

Оценка
-28 +63
 
Преглед на профил

Вени Марковски

Рейтинг: 1348 Разстроено
  • 6
  • 16:32
  • 09 фев, 2012

В България всичко неморално е извършено най-законно и виновни в последните 20 години все няма.

Оценка
-20 +50
 
Преглед на профил

peshistia

Рейтинг: 675 Неутрално
  • 7
  • 16:33
  • 09 фев, 2012

До коментар [#2] от "vlado1978":

Ти предполагам т'ва мечките с шамари ги трепеш всеки ден поне по 5!-та и за тива не разбираш какво толкова да се снимаш с убита от теб мечкамечка.

Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.

Оценка
-42 +20
 
Преглед на профил

peshistia

Рейтинг: 675 Неутрално
  • 8
  • 16:34
  • 09 фев, 2012

До коментар [#5] от "veragena":

Ауууууууу,потрес!каква възвишена душа носишшшшшш,аууууууууууу!

Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.

Оценка
-53 +20
 
Преглед на профил

Хриси

Рейтинг: 2860 Весело
  • 9
  • 16:35
  • 09 фев, 2012

Е, това далеч не означава, че "ловецът" не е тотален комплексар.

Купуването и продаването на овце не е престъпление.

Оценка
-8 +34
 
Преглед на профил

fokus

Рейтинг: 182 Неутрално
  • 10
  • 16:40
  • 09 фев, 2012

Със сигурност, върху последният животински вид в света въобще, гордо ще е стъпил ГАНЬО БЪЛГАРСКИ и ще се пъчи самодоволно с достолепието на маймуна налапала граната с изтеглен предпазител! За такива неандерталци трябва да има начин да се връщат в неолита поне, да ги снима някой и да ги показват за назидание ...

Оценка
-13 +42
 
Преглед на профил

Santa_Claus

Рейтинг: 674 Любопитно
  • 11
  • 16:43
  • 09 фев, 2012

Пържоли от мечо месо!

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ

Отстраняваме всичката лой от пържолите. (Не я изхвърляйте!) Овалваме пържолите в сол, черен пипер и настъргания лук, потопяваме ги в брашно и ги първим от двете страни на средно силен огън до към 2 мин от всяка страна. Слагаме пържолите в кален или чугунен гювеч, заливаме ги с гъбите заедно с водата им, затваряме капака на съда, замазваме го с тесто и печем в предварително загрята на 180С фурна най-малко час и половина. Изваждаме ги и по желание ги сервираме поръсени с нарязан на много тънки полумесеци лук.
Мечата мас се топи като свинската и е отлична за приготвянето на сладки!!!

Powerful you have become, the dark side I sense in you.

Оценка
-53 +19
 
Преглед на профил

quebecer

Рейтинг: 1601 Неутрално
  • 12
  • 16:46
  • 09 фев, 2012

До коментар [#2] от "vlado1978":

Хора всякакви. Някои се гордеят с акъла си, някои със силикона си, а други с ловните си трофеи. Това, че на теб не ти харесва да се снимаш с убити животни, изобщо не значи, че хората, които са се снимали, са комплексари. Важното е, че мечката е отстреляна съвсем законно.

Оценка
-37 +23
 
Анонимен потребител

****

  • 13
  • 16:46
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

 
Преглед на профил

stenli_2233

Рейтинг: 114 Неутрално
  • 14
  • 16:47
  • 09 фев, 2012

трофей??!

Оценка
-8 +11
 
Преглед на профил

Santa_Claus

Рейтинг: 674 Неутрално
  • 15
  • 16:51
  • 09 фев, 2012

Мечо Пух влиза в магазин и пита:
-Извинете, имате ли свинско месо?
-Да - казва продавачката. -Много сочно и вкусно.
-А свински ушички имате ли?
-Имаме. Съвсем пресни, днес ги докараха.
-А свински крачета да имате случайно?
-Естествено! Първокачествена стока!
Мечо Пух вади един пистолет, прецелва се в продавачката и казва:
-Това е за горкото прасе…

Powerful you have become, the dark side I sense in you.

Оценка
-4 +54
 
Преглед на профил

Драги ми господине

Рейтинг: 1449 Неутрално
  • 16
  • 16:57
  • 09 фев, 2012

Разбира се, че е законно. В България може да лежиш в затвора за 1 (една) цигара марихуана, но за убито животно - никога.

Природата е най-важният капитал, с който разплага България. Да го опазим.

Оценка
-12 +43
 
Преглед на профил

cockmeat

Рейтинг: 724 Неутрално
  • 17
  • 16:59
  • 09 фев, 2012

Преди 5 години във Фейсбуук нямаше такива "хора". Добре че се махнах още преди 3 години.

Политиците и папмерсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!

Оценка
-9 +22
 
Преглед на профил

mediator37

Рейтинг: 1049 Неутрално
  • 18
  • 17:02
  • 09 фев, 2012

От 12 години имам разрешително за ловец и си плащам всяка година по 120лв., да си поддържам разрешителното, но не съм си купил нито пушка, нито прашка и на лов не ходя.
Твърде неприемливо за мен е да взема душата на едно красиво горско създание. Питал съм се кой съм аз, какво право имам да го секна живота му и стигам до извода, че нямам никакво право, а не изпитвам и потребност? И тъй за 12 години нито веднъж не реших, че трябва да се правя на малко богче, да трепя наред и да изпитвам наслада от превъзходството над едно животно. Не приемам от морална гледна точка това хоби. И птичка не бих убил. Действително считам ловците за определен вид комплексари. При това жалки комплексари, които са толкова ограничени и прости, че не знаят, как Онзи отгоре им цъка с калкулатора. И един ден ще им представи сметката за плащане.

Има ли живот след демокрацията ?

Оценка
-17 +49
 
Преглед на профил

peshistia

Рейтинг: 675 Неутрално
  • 19
  • 17:19
  • 09 фев, 2012

До коментар [#18] от "mediator37":

Твърде неприемливо за мен е да взема душата на едно красиво горско създание- цитат на коментар #18 от “mediator37”

Умно,ако същото красиво горско създание,влезе посред нощ в къщата ти и започне среднощна закуска с телесата ти,както вече се случва на няколко пъти в някои Родопски селца,предполагам,че при показване на неизползваният ти ловен билет,то рязко ще загуби апетит ,ще се извини вежливо,и ще поправи разбитата входна врата на излизане.

Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.

Оценка
-51 +17
 
Преглед на профил

kapitana

Рейтинг: 396 Неутрално
  • 20
  • 17:24
  • 09 фев, 2012

И после...? ама какво сме направили....? защо ни е наказвала прородата. Ами като са толкова отворени що не излязат с голи ръце срещу мечката......мамицата им мръсна..да му исъхнат ръцете дано на този който я е застрелял.....

Оценка
-11 +27
 
Преглед на профил

falkoneti

Рейтинг: 229 Неутрално
  • 21
  • 17:36
  • 09 фев, 2012

Те скоро в един от големите ежедневници пуснаха снимка на наш "бизнесмен" с убита бяла мечка. Та тия ли тъпаци няма да се снимат? Убиецът си пие виното, метнал кожата пред камината и даже си няма представа, че някаква дискусия се води. То и министърът на земеделието преди две години говореше как трябва се гърмят мечки из Родопите, че били много и плашили бабите...

Оценка
-7 +17
 
Преглед на профил

Мария Антоанета

Рейтинг: 1521 Гневно
  • 22
  • 17:38
  • 09 фев, 2012

През миналата година Държавно ловно стопанство "Росица" в местността Лъгът е получило само едно разрешение за отстрел на мечка, издадено от министъра на земеделието и храните, казаха от агенцията. Разрешението е с № RD 49100 от 07.04.2011.

Първо-Мечката земеделски или хранителен продукт е?
Второ-Миро тъпото за тая история ли се оправдаваше предварително по босфор ТВ преди два-три месеца?

Бесна съм от тази история днес. Чудя се по герберски тия тъпи селски ткзс-ри какво прикриват? Че пак спираме износа на ток и ще поскъпва? Или че загиналите при бедствията са доста повече? Или пък че имаме наш човек като министър на правосъдието, който лъсна в цялата си блондинщина.

Яжте пасти!

Оценка
-14 +17
 
Преглед на профил

pi314_

Рейтинг: 1073 Весело
  • 23
  • 17:44
  • 09 фев, 2012

Господи! Колко ниско се намираме, за да наречем живо същество "трофей"!!! Ужас!- цитат на коментар #5 от “veragena”

Мисля, че мечката трябва да е умряла за да се квалифицира като трофей. Виж ако е жива тогава има известна несигурност кой е трофеят.

Разбира се, че е законно. В България може да лежиш в затвора за 1 (една) цигара марихуана, но за убито животно - никога.- цитат на коментар #16 от “Драги ми господине”

Според мен нито за една цигара марихуана, нито за убито животно трябва да се лежи в затвора. Сега + или - да ти цъкна?

защо ни е наказвала прородата.- цитат на коментар #20 от “kapitana”

Теб що те е наказала не знаем, но ние сме си достатъчно щастливи и без да фетишизираме природната човешка даденост да се кефим на пухкави животинки...

Оценка
-9 +15
 
Преглед на профил

Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)

Рейтинг: 6758 Неутрално
  • 24
  • 17:44
  • 09 фев, 2012

От 12 години имам разрешително за ловец и си плащам всяка година по 120лв., да си поддържам разрешителното, но не съм си купил нито пушка, нито прашка и на лов не ходя. - цитат на коментар #18 от “mediator37”

Преди 30++ г ме включиха в нашенска ловна дружинка, и с новобрански късмет отстрелях глиган (с армейската ми оптична М14, напълно незаконно пушкало за ловци, blush blush). Беше тръпка, и за това разбирам тези които са се снимали с мечока. В онзи период харпунирах (с балони на гърба) и бая много едри риби, МНОГО повече от колкото бяха нужни да се нахраним
Oт тогава нещата се измениха драстично, по ред причини... Сега се радвам да гледам животинки, птички, риби...А храната си купувам в магазина (освен джанките лятос)

I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!

Оценка
-3 +19
 
Преглед на профил

efond

Рейтинг: 277 Неутрално
  • 25
  • 17:48
  • 09 фев, 2012

Няма по-глупаво животно от виртуалния еколог!!!

Оценка
-21 +12
 
Преглед на профил

molesan2

Рейтинг: 1926 Неутрално
  • 26
  • 17:48
  • 09 фев, 2012

Убитата мечка била обстреляна/каква дума са измислили ловците?/ законно са потвърдили от ИАГ.Смятам,че това съобщение не е достатъчно.Кректно щеше да бъде ако чиновниците от тази агенция биха обяснили на целокупния електорат накратко кои са основанията за "обстрела" на това животно,което поне по нашите ширини е на изчезване-завишена популация в района,където то е"обстреляно",мечка-стръвница,годишен план за обстрел на мечки поради рязкото им нарастване у нас.А ако става въпрос за издадено еднократно разрешение на богат ловец,чужденец ли е той или наш,разглезен новобогаташ.

Оценка
-3 +21
 
Преглед на профил

quebecer

Рейтинг: 1601 Неутрално
  • 27
  • 17:48
  • 09 фев, 2012

До коментар [#18] от "mediator37":

Хубаво е, че сте с нежна душа.
Странно е, че си купувате нещо, което нямате намерение да ползвате.
Съвсем странно е, че очаквате всички други да са като вас.
Грозно е, да смятате, че бог ще накаже някой, само защото не Ви се харесва.

Оценка
-20 +7
 
Преглед на профил

Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)

Рейтинг: 6758 Неутрално
  • 28
  • 17:50
  • 09 фев, 2012

Или пък че имаме наш човек като министър на правосъдието, който лъсна в цялата си блондинщина. - цитат на коментар #22 от “Мария Антоанета”

КОЯТО лъсна-министъра на правосъдието е жена. И по ТВ визуално изглежда блондинка.
П.С. Съгласен съм с останалата част от коментара ти.

I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!

Оценка
+8
 
Преглед на профил

raz_2_tri

Рейтинг: 277 Неутрално
  • 29
  • 17:55
  • 09 фев, 2012

До коментар [#18] от "mediator37":

Аз също не съм ловец и не харесвам лова, но смятам, че истинските ловци са хора, които обичат природата. Сигурен съм, че тези истински ловци имат нещо като етичен кодекс, който забранява да се убиват малки или бременни животни, спазват забраната за лов, през зимата се грижат за дивеча, отстрелват вредни или опасни животни, регулират популации и т.н. и в края на краищата повече създават, отколкото рушат. Пък и като се замислиш - всеки ден на този свят умират насилствено хиляди невинни хора, за които на никой не му дреме, какво да се грижим за един заек или яребица или не знам какво си...

Оценка
-17 +9
 
  • 30
  • 17:55
  • 09 фев, 2012

Вече 67 години, най-големите престъпления са все законни!

Хитростта пречи на мисълта!

Оценка
-2 +22
 
Преглед на профил

raz_2_tri

Рейтинг: 277 Неутрално
  • 31
  • 17:57
  • 09 фев, 2012

И още нещо - явно въпросът наистина не е в това, че мечката е убита, а какво са правили с нея след това - ще я бесят, ще се хилят като полуидиоти и не знам какво друго. То си е като гавра с трупове... Това възмущава хората.

Оценка
-1 +19
 
Преглед на профил

noway

Рейтинг: 472 Неутрално
  • 32
  • 18:07
  • 09 фев, 2012

една мечка ,ами погледнете какво става с безащитните животни ,нали имаше закон поне 3 години минимум тоя трябва да в затвора.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2744910580194&set=p.2744910580194&type=1&theater

Оценка
+6
 
Преглед на профил

dun

Рейтинг: 945 Неутрално
  • 33
  • 18:08
  • 09 фев, 2012

До коментар [#6] от "Вени Марковски":

в последните 20 год няма виновни (или поне делата се точат докато приключат тихомълком), но през 45-те години преди това бяхме задължени да целуваме краката на виновните иначе отиваш в концентрационен лагер ....така че сме много напред все пак !

Оценка
+6
 
Преглед на профил

Вени Гюрова

Рейтинг: 0 Неутрално
  • 34
  • 18:10
  • 09 фев, 2012

Намери габровския изрод, кажи му какво мислиш за него. За всеки нормален човек, който живее в Габрово -- http://semkiibonbonki.blogspot.com/2012/02/blog-post_4062.html

Оценка
-1 +7
 
Преглед на профил

baba_minka

Рейтинг: 474 Неутрално
  • 35
  • 18:15
  • 09 фев, 2012

Колкото повече един народ се грижи за екологията, за животните и за природата си показва че повишава идеалите си а това е неразривно свързано с културата и ценностната система.
На село бабата всяка година гледа по едно прасенце и при всяка възможност ходя да си играя с него и му се кефя.За Коледа дава фира но все пак за това го гледаме, викам един комшия ловец с пушката защото ми е гадно да се мъчи животното да се коли.И не ме е жал защото за това го гледаме-за храна.Жал ме е да се убива за удоволствие и за да се докаже някой като голямата работа дебнейки от засада незащитно животно.Ако е голям мъж и обича ареналина има места за това-Сирия, Египет, Афганистан...Там вече е истински лов но не се знае кой ще е плячката.И на всичко отгоре и пари се вадят.

Оценка
-6 +5
 
Преглед на профил

venelingeologia

Рейтинг: 815 Неутрално
  • 36
  • 18:16
  • 09 фев, 2012

На Балканите България е с най-много ловци и пушачи на глава от населението. Затова повечето население се е хванало за главата.

Оценка
-2 +6
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1923 Неутрално
  • 37
  • 18:20
  • 09 фев, 2012

Стига се пенихте де.
Мечката може да е била стръвница и затова да е отстреляна. Ако бяха качили снимка как папка вътрешности от току що убита овчица, как щяхте да реагирате?
Седите, възмущавате се и набивате салам и пържоли от саксията до вас!
А да се снимаш с убитата мечка и да качиш снимките в Интернет си е простотия, да

Оценка
-7 +7
 
Преглед на профил

Варненски

Рейтинг: 1874 Весело
  • 38
  • 18:30
  • 09 фев, 2012

Що за идиотски коментари? Вие кво си мислите, че правят ловците като отидат в гората с пушки?! Бичат карти ли? Ми много ясно че отстрелват дивеч. Понякога и такива мечоци. Няма нищо странно, страшно или незаконно.
С такива тъпи кампании във ФСБ само се принизява значението на гражданското общество, защото когато се надигне истинки значим въпрос хората ще си кажат: Абе остави ги тея, пак мрънкат за глупости!

Оценка
-12 +8
 
Преглед на профил

peshistia

Рейтинг: 675 Неутрално
  • 39
  • 18:31
  • 09 фев, 2012

До коментар [#36] от "venelingeologia":

Невярно!гърците имат повече пушачи от нас.А 'тва за ловците как го разбра?

Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)

Рейтинг: 6758 Весело
  • 40
  • 18:31
  • 09 фев, 2012

Има нещо много вярно в което си написал/а. Усетих го в себе си, забелязах го в повечето хора хора от ловните дружинки в които съм участвал. Накрая всички ходим по фото-сафари, или ставаме абонати на Нашънъл Джеографик/Дискъвери/Анимал Планет.

Сгурен съм, че тези истински ловци имат нещо като етичен кодекс, който забранява да се убиват малки или бременни животни, спазват забраната за лов, през зимата се грижат за дивеча, отстрелват вредни или опасни животни, регулират популации и т.н. и в края на краищата повече създават, отколкото рушат. - цитат на коментар #29 от “raz_2_tri”

I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!

Оценка
+3
 
Преглед на профил

Мерилин

Рейтинг: 1036 Неутрално
  • 41
  • 18:31
  • 09 фев, 2012

Убитата мечка от снимките във Facebook е отстреляна законно

Нищо законно не може да има в убиването на животни, правилно е разпространена снимката във Фейсбук, на която разни родни аборигени, наречени с гнусното име "ловджии", се пъчат гордо с трофея си и с това че са убили това мило животинче, и върхът на наглостта е, че ИАГ щели да търсят отговорност от разпространителя на снимките, ловът трябва да бъде забранен, защото той отдавна не служи за прехрана, както е било в древността, а е средство за задоволяване на най-долните и садистични инстинкти у човека и е начин разни комплексирани мъже, които по природа са пълни страхливци и мижитурки, да се правят на герои.

Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.

Оценка
-8 +14
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1923 Неутрално
  • 42
  • 18:35
  • 09 фев, 2012

До коментар [#41] от "Мерилин":

Абе русокоске, това мило животинче е най-опасния хищник по нашите земи.
И само ми кажи, ти мааш ли пържолки а? И шунчица така?

Оценка
-19 +6
 
Преглед на профил

Six feet over

Рейтинг: 6410 Неутрално
  • 43
  • 18:37
  • 09 фев, 2012


Аз доколкото разбрах, за мечката е било платено 30 000 евро...

Ако после парите бъдат използувани за отглеждане и разселване на други животни, няма нищо лошо...

Евровизия роди нов музикален стил - гей рок.

Оценка
-11 +2
 
Преглед на профил

BGman1

Рейтинг: 8465 Весело
  • 44
  • 18:38
  • 09 фев, 2012

До коментар [#41] от "Мерилин":

Нищо законно не може да има в убиването на животни, - цитат на коментар #41 от “Мерилин”

Ами ако мечката е стръвница?...и случайно е сдъвкала мамчето ти докато си бере гъби и боровинки...дали пак ще го наречеш "това мило животинче"?
По принцип дават разрешение за отстрел точно на такива гадинки...другите никой не ги закача...

الرجل الكبير

Оценка
-12 +6
 
Преглед на профил

gsb

Рейтинг: 1923 Неутрално
  • 45
  • 18:39
  • 09 фев, 2012

До коментар [#43] от "Six feet under":

Виж ето тук не си прав. Не може да се поставят пари срещу живот, па макар и на животно. Значи ако е платено да я застреляш е ОК, ако не е платено - е проблем.
Мечките доколкото знам са защитен вид и могат да се отстрелват само ако са стръвници (без да съм спец по въпроса)

Оценка
+13
 
Преглед на профил

Мерилин

Рейтинг: 1036 Неутрално
  • 46
  • 18:50
  • 09 фев, 2012

това мило животинче е най-опасния хищник по нашите земи. - цитат на коментар #42 от “gsb”


И като е хищник, дай да го изтребим, не е ли по-добре да има резервати, които да се посещават от туристите, придружени с водачи, да не говорим, че животинчето не е убито при самоотбрана, най-големият хищник си остава човекът, колкото до месото което ям, то е предимно пилешко и риба.

Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.

Оценка
-2 +9
 
Преглед на профил

irenad

Рейтинг: 92 Неутрално
  • 47
  • 18:52
  • 09 фев, 2012
Оценка
+3
 
Преглед на профил

Мерилин

Рейтинг: 1036 Неутрално
  • 48
  • 18:52
  • 09 фев, 2012

Аз доколкото разбрах, за мечката е било платено 30 000 евро... парите бъдат използувани за отглеждане и разселване на други животни, няма нищо лошо...
- цитат на коментар #43 от “Six feet under”


Значи девизът е, да изтребим всички мечки в България, за да съберем пари, да развъдим нови..., после се чудим защо Доньо Донев, ни е представил, като "Тримата глупаци".

Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.

Оценка
-1 +13
 
Преглед на профил

Гражданин

Рейтинг: 1792 Неутрално
  • 49
  • 18:53
  • 09 фев, 2012

До коментар [#2] от "vlado1978":

Питаш уважаеми, що за човек трябва да си, за да убиваш мечки и да качваш снимките им в нета!? Говедо драги, най обикновено двукрако говедо, каквито дал Господ, много по тези земи! За всички животни има достатъчно място на тази земя! Само за нас хората не достига място. А и не забравяйте, че миналата година един идиот, наречен ротманса лобира за новият закон за отстрел на мечки! Никога не трябва да бъдат забравяни такива "хора"- контрабандисти на цигари, сега и политици! Защото, често има Видов ден на земята още, а някой трябва да ги посочи с пръст!

Оценка
-3 +14
 
Преглед на профил

Six feet over

Рейтинг: 6410 Неутрално
  • 50
  • 18:58
  • 09 фев, 2012

До коментар [#45] от "gsb":

Разрешително за отстрел на мечка не се издава току така...

В ловното стопанство няма да рискуват...достатъчно наясно са с последствията...

Мъжките мечки понякога убиват чужди малки мечета...


Не се знае, може и да е отгледана в някоя ограда и не би просъществувала дълго на свобода...

Евровизия роди нов музикален стил - гей рок.

Оценка
-5 +1
 
Преглед на профил

Димитър Димитров

Рейтинг: 1421 Неутрално
  • 51
  • 19:00
  • 09 фев, 2012

Всъщност ловците не само се снимат с трофеите, те също така се препарират и излагат, това е същността на ловния туризъм. Друг е въпросът, доколко това е нормално в 21-ви век, на пък животните и клането на прасета също не е най-хуманното нещо на света.

http://dimiterd.blogspot.com

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Гражданин

Рейтинг: 1792 Неутрално
  • 52
  • 19:01
  • 09 фев, 2012

До коментар [#42] от "gsb":

Ей ти двуного говедо, защо говориш глупости!? Знаеш ли, аз през живота си, колко мечки съм срещал? И съм жив и цял, а мечката няма никакъв шанс, с тези джипове и пушки "бойлии". Когато не знаете нещо, елементарното възпитание изисква мълчание! Това са си лобистки интереси и унищожаване на живата природа на България. Нещо като унищожението на планините, за ски писти, от "хора", като Цеко -проклет да е!

Оценка
-2 +10
 
Преглед на профил

Димитър Димитров

Рейтинг: 1421 Неутрално
  • 53
  • 19:04
  • 09 фев, 2012

99.99% от българските "бизнесмени" са ловци, това им замества голфа.

http://dimiterd.blogspot.com

Оценка
+7
 
Преглед на профил

Гражданин

Рейтинг: 1792 Неутрално
  • 54
  • 19:11
  • 09 фев, 2012

До коментар [#41] от "Мерилин":

Уважаема Мерилин, когато чета коментарите под такива статии, за сетен път се убеждавам, че България е в тази партерна поза, защото тук "живеят" такива екземпляри, които са за отстрлване, а не мечките!

Оценка
-1 +9
 
Преглед на профил

Lord Dreadfort

Рейтинг: 958 Гневно
  • 55
  • 19:14
  • 09 фев, 2012

Аман от глупендери по тоя фесбук!

Who's General Failure & why's he reading my disk?

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

Варна

Рейтинг: 1422 Гневно
  • 56
  • 19:21
  • 09 фев, 2012

Ситни са им пи-ките на комплексираните бабаити и затуй и такива снимки и окървавени въжета и бесилки..Голям срам..даже и да е законно, това са хора - диваци с малко мозък !

" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди

Оценка
-1 +12
 
Преглед на профил

NnT

Рейтинг: 822 Неутрално
  • 57
  • 19:25
  • 09 фев, 2012

"Отстрелване" е един от най-гнусните евфемизми! Думата за отнемане на живот, без принуда от самозащита, е убийство!
А тези от фейсбуук да отидат да "отстрелят" ловеца, щом са толкова ербапи. Защото фейсбушките реакции и уютни групички са точно толкова двулични, колкото и онези смелчаци с пушките!

"If a nation expects to be ignorant and free, in a state of civilization, it expects what never was and never will be." - Thomas Jefferson

Оценка
-3 +7
 
Преглед на профил

Мерилин

Рейтинг: 1036 Неутрално
  • 58
  • 19:43
  • 09 фев, 2012

До коментар [#54] от "Гражданин":

Много точен коментар++++++++++++++++++++

Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.

Оценка
+3
 
Преглед на профил

foster

Рейтинг: 1476 Неутрално
  • 59
  • 19:57
  • 09 фев, 2012

До коментар [#41] от "Мерилин":

Абсолютно точно казано, особено в частта за мъжете с пушки.
За съжаление тъй като не служи за прехрана ловът следва една друга традиция от древността - демонстрацията на бабаитлък и обществен престиж.

CONTADOR GRATUITO!

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

foster

Рейтинг: 1476 Неутрално
  • 60
  • 20:19
  • 09 фев, 2012

До коментар [#43] от "Six feet under":

За съжаление дивечовъдните стопанства в България се контролират от хора, които чакат своя дивидент от тях. 30 хил. евро веднага ще заминат по предназначение за нещо, което няма нищо общо с развъждането на дивеч. Депутатът от ГЕРБ Емил Димитров преди 2 г. плати на едни екоталибани да изкарат мечките над 1100 екземпляра в България и по такъв начин застрашаващи баланса в екосистемите. Освен това с какво парите ще спомогнат за поддържането на дадена популация от мечки? Не върви да ги храниш, защото като им спреш храната ще умрат - няма да могат сами да намират. Тука имаше едно твърдение за "най-опасния хищник" - мечките в България са вегетарианци и мършояди! Ако хората не им се навират в хабитатите, няма да има и стръвници.
Аз не съм виждал дива мечка през живота си, но е много вълнуващо да видиш пресни следи от това прекрасно животно, когато скиташ в планината и знаеш, че то е наблизо, но се страхува от човека, защото той е "най-опасният хищник".

CONTADOR GRATUITO!

Оценка
-1 +3
 
Преглед на профил

Baldzhi

Рейтинг: 298 Неутрално
  • 61
  • 20:33
  • 09 фев, 2012

Заеков комлекс !

Оценка
+2
 
Преглед на профил

Гражданин

Рейтинг: 1792 Неутрално
  • 62
  • 20:43
  • 09 фев, 2012

До коментар [#60] от "foster":

Благодаря от името на мечките приятелю! Е, аз сам си ги делегирам тези правомощия (за благодарностите), защото зная за тукашната популация неща, които малцина знаят. Това че не сте я видели досега Баба Меца, е именно за това, че тя знае, кои сме ние. За да оцелее, е била достатъчно разумна, да не ни се "пречка". Пък и тук не е Сибир и храна много. Но Ротманса и подобните нему, ще ги унищожат !

Оценка
-1 +4
 
Преглед на профил

Six feet over

Рейтинг: 6410 Неутрално
  • 63
  • 20:44
  • 09 фев, 2012

До коментар [#48] от "Мерилин":

Що трябва да изтребим всички мечки...

Ти за подборен отстрел чувала ли си ?


Изобщо разбираш ли от ловно стопанство ?

Евровизия роди нов музикален стил - гей рок.

Оценка
-6 +1
 
Преглед на профил

Six feet over

Рейтинг: 6410 Неутрално
  • 64
  • 20:49
  • 09 фев, 2012

До коментар [#60] от "foster":

Аз казах - ако парите се използват както трябва...

Между другото, Дикме и Венцислав Върбанов също не бяха цветя за мирисане...за бай Пенчо изобщо няма да споменавам...

Евровизия роди нов музикален стил - гей рок.

Оценка
-5
 
Анонимен потребител

****

  • 65
  • 21:00
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

Тsonkooo

Рейтинг: 9960 Разстроено
  • 66
  • 21:12
  • 09 фев, 2012

Законно, ама жестоко!

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

foster

Рейтинг: 1476 Неутрално
  • 67
  • 21:21
  • 09 фев, 2012

бай Пенчо- цитат на коментар #64 от “Six feet under”


Този изверг трябваше да бъде заловен, облечен в кожа на диво прасе и оставен на лъвовете, които с такова удоволствие отстрелваше. Пък да видим тогава...

Разбира се, че при лова нещата не започват от днес. Българската природа дава добро поле за изява на всякакви тежкари. Последният лъв (най-вероятно разновидност на пумата) в България е убит през 17 в. от турски бей в Родопите. Пак така за бабаитлък, защото някой негов "колега" е правил същото в Анадола по това време....

За съжаление и доста инак свестни хора, намират удоволствие в това занимание, което е абсолютно недостойно за личности, които имат претенции за чест и морал.
Освен това, за туй ли похарчихме повече от 5 хил. години за доместикация и генно инженерство по говедата и овцете?

CONTADOR GRATUITO!

Оценка
-1 +6
 
Преглед на профил

peshistia

Рейтинг: 675 Неутрално
  • 68
  • 21:26
  • 09 фев, 2012

До коментар [#66] от "Тsonkooo":

предполагам ти с твоята нежна душа,би я убил с ласки?

Найденов каза, че даже с финансовия министър обмисляли да заделят 28 млн. лв., с които авансово да подпомагат стопаните за горивото, но пари нямало.

Оценка
-6 +2
 
Преглед на профил

Храбър

Рейтинг: 4401 Неутрално
  • 69
  • 21:28
  • 09 фев, 2012

Кога едно убийство може да бъде законно!?

Политиците са за да дават политически отговори на обществени проблеми. Ако не дават такива, те просто искат вземат властта и да злоупотребят с нея.

Оценка
-2 +4
 
Преглед на профил

Предраг Джукич

Рейтинг: 659 Неутрално
  • 70
  • 21:36
  • 09 фев, 2012

Според мен специално за мечките(вълк човек не може да убие но мечка може) трябва масово изтребване, колко хора и добитък пострадаха от тези свирепи същества

по професия съм DEFLORATOR,по душа съм ЧОВЕК,по характер съм МРЪСНИК

Оценка
-8 +2
 
Преглед на профил

noway

Рейтинг: 472 Неутрално
  • 71
  • 22:12
  • 09 фев, 2012

До коментар [#65] от "ven4":

по горе съм писал затова

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Peacock

Рейтинг: 279 Гневно
  • 72
  • 22:13
  • 09 фев, 2012

Законно убита 9 годишна мечка!

НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО!

Та аз не мога да отрежа ореха в двора ми, който баща ми е посадил и се е грижил за него цял живот!

Оценка
-1 +4
 
Анонимен потребител

****

  • 73
  • 22:21
  • 09 фев, 2012

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

 
Преглед на профил

952

Рейтинг: 910 Неутрално
  • 74
  • 22:58
  • 09 фев, 2012

На Балканите България е с най-много ловци и пушачи на глава от населението. Затова повечето население се е хванало за главата. - цитат на коментар #36 от “venelingeologia”


Не. Не е затова. ГАРАНЦИЯ!

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Thermobee

Рейтинг: 2411 Неутрално
  • 75
  • 22:58
  • 09 фев, 2012

Мечка се стреля само с бренеке.

Публикувано през m.dnevnik.bg

Икономедиа - слаби в журналистиката и преводите, силни в цензурата!

Оценка
-1 +1
 
Преглед на профил

952

Рейтинг: 910 Разстроено
  • 76
  • 23:20
  • 09 фев, 2012

За съжаление и доста инак свестни хора, намират удоволствие в това занимание, което е абсолютно недостойно за личности, които имат претенции за чест и морал. - цитат на коментар #67 от “foster”

Еваларка за коментара.

По TV гледах един американец- отиде на сафари в Африка. Да трепе слон. Около 60- тина годишен дядко. Със страхотните му там пушки и техники... Та- водят го някакви местни аборигени насам- натам, та накрая му намериха слон. Огромен, чудесен мъжки екземпляр. Наместиха на дядя статива, наместиха му пушкалото, наместиха му и оптиката и в подходящ момент му казаха да гърми. Е- гръмна и го удари в челото- както и се очакваше.
Слонът не трепна. Секунди след това бавно подгъна единия си преден крак, после- бавно и другия, и така- докато съвсем бавно се строполи. Величествено...

От дете не бях плакал, но този път се просълзих.

Разбирам, че понякога трябва да се убиват животни- за храна, за спасяването на човек, или по други разумни причини.

Това обаче, срещу което цялото ми същество крещи е: Какво трябва да си, за да платиш, за да убиеш животно, да му отнемеш това, което не си му дал, И ДА СЕ КЕФИШ на това?

Въпросът ми е риторичен- не се хабете да ми обяснявате- тук съм като комунист- няма да ви разбера!

Оценка
-1 +10
 
Преглед на профил

Н.Н.

Рейтинг: 503 Неутрално
  • 77
  • 23:33
  • 09 фев, 2012

Доста лицемерие е демонстрирано от хора, за които няма по-голяма радост от свинските пържоли по коледа. Нали знаете колко извратени неща му се случват на прасето, преди вие да го подъвчете със садистична наслада? То бива зверски убито, най-често с ток или тъп удар в главата. Тялото му е старателно разчленено и нарязано с перверзна прецизност, след което остатъците са смляни за кренвирши, а месото бива подложено на извращения, измислени от най-финия садист - бива замразявано, печено, варено и забележете - МАРИНОВАНО.

Още ли смятате, че човека е прекалил, като се е снимал горд до убитата мечка? Безумното и необмислено лицемерие е един от най-добрите инструменти за контрол на масите. Мислете, хора, не се занимавайте с глупости!

Земята е космическия първенец по брой на идиоти на глава от населението.

Оценка
-6 +6
 
Преглед на профил

952

Рейтинг: 910 Неутрално
  • 78
  • 23:43
  • 09 фев, 2012

Още ли смятате, че човека е прекалил, като се е снимал горд до убитата мечка? Безумното и необмислено лицемерие е един от най-добрите инструменти за контрол на масите. Мислете, хора, не се занимавайте с глупости! - цитат на коментар #77 от “Н.Н.”


Прочети си пак последното изречение- много готино ти пасва.

Лъвът убива малко сърне. Жална картинка. Може ли някой да обвини лъва? Трябва ли да избием лъвовете, за да не ядат сърнички?

Ами не. Лъвът така е създаден- да яде месо. Той не си го е избрал. И не е лицемерен.

И хората така сме създадени- имаме нужда от месо. И като уж най- висше същество- спазваме някакви правила. Отглеждаме животни- специално за тази цел. И за съшата тази цел съществува професията касапин. Все пак някой трябва да ги коли тези животни...

Това, което може би не си разбрал е, че т.нар. "лицемери" не можем да проумеем как може някой да се кефи на убийство. Само това. Ако видя касапин, който да умира от кеф при клането на всяко животно- сериозно ще си помисля, че този човек не е в ред...

А мечката- може и да е трябвало да я убият. И да- още смятам, че да си горд с тези снимки е прекалено- много меко казано...

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Тsonkooo

Рейтинг: 9960 Неутрално
  • 79
  • 00:00
  • 10 фев, 2012

До коментар [#68] от "peshistia":

Мисля, че има упойващи стрели за такива случаи.

Оценка
+1
 
Преглед на профил

Гражданин

Рейтинг: 1792 Неутрално
  • 80
  • 00:23
  • 10 фев, 2012

До коментар [#76] от "952":

Добре че има и такива хора, като вас приятелю!

Оценка
+5
 
Преглед на профил

Варна

Рейтинг: 1422 Неутрално
  • 81
  • 00:59
  • 10 фев, 2012

80
"Какво трябва да си, за да платиш, за да убиеш животно, да му отнемеш това, което не си му дал, И ДА СЕ КЕФИШ на това? "

Колко добре сте го написали, г-не, направо от сърцето и затова тъй хващащо за гърлото..

Някакъв жалък "човешки" мерак за надмощие над едно беззащитно и нищонеподозиращо животно - малко е да се отвратиш от собствения си сбъркан животински вид. Каквото и да кажем, е малко.. И колкото по-богати - толкова по-изперкали и противни, но щастието няма да си купят и със сто убити слона или мечки !

" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди

Оценка
+7
 
Преглед на профил

Варна

Рейтинг: 1422 Неутрално
  • 82
  • 01:02
  • 10 фев, 2012

Извинения, горното се отнася за коментара на 956 (постинг 76).

" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди

Оценка
+3
 
Преглед на профил

veragena

Рейтинг: 427 Неутрално
  • 83
  • 10:22
  • 10 фев, 2012

До коментар [#8] от "peshistia":

Господине, ще го приема за комплимент!

Оценка
+1
 
Преглед на профил

maniask

Рейтинг: 1040 Разстроено
  • 84
  • 14:18
  • 14 фев, 2012

А бе колкото и еретично да звучи, този класически тип ловуване, отстрелване, разни паланки и т.н. ше си отидат. Осъждането на насилието над животни набира огромна инерция и никакви традиционалисти няма да оцелеят.

Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.