Редакционен: Квитанция след квитанция...

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Kerberos
    Kerberos
    Рейтинг: 1316 Гневно

    Радослав Тошев на кого беше син? На Тошо Тошев, май -- известно ченге от ДС. И какво -- синът му сега е общински съветник от ГЕРБ? Също както Цецка Цачева е бивша номенклатурна кадърка? И както, впрочем сам Божидар Димитров също е ченге...

    Е, какво очаквате тогава от Ради -- ако перефразирам някогашната детска песничка -- освен хиляда изнена-а-а-а-а-ди?!

    "The Internet is an insecure place."
  2. 2 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 628 Гневно

    "Първо, съветниците ще трябва да обяснят какво покрива местният данък, който всички собственици на коли плащат на общината за това, че ползват инфраструктурата й. "

    Ето тук е разковничето, общината иска да плащаме за едно нещо 2 пъти........Айде да не продължавам, че ще стана циничен.

    ☭= ☠
  3. 3 Профил на Данъкоплатец
    *****
    Неутрално

    Каква общинска собственост, бе?
    Нали ние, софиянците сме общината!
    Ви не се наричайте "Община" защото сте само "Кметство", което сме избрали ние за да се грижи за нас!
    И не притежавате нищо!
    Днес ви има, утре ви няма!
    Вземете и свършете някаква работа!
    Това да забраняваш нещо не е работа, а прехвърляне на проблема!

  4. 4 Профил на Апропо
    *****
    Неутрално

    Джипа на Радослав Тошев да не е регистриран като баничарка?

  5. 5 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1316 Гневно

    Тоя човек не е добре.
    Веднага някой да го спре!

    www.berbenkov.hit.bg
  6. 6 Профил на !
    *****
    Неутрално

    В безобразията, грабежа и демагогията има невероятна приемственост между различните управления.

    По същия начин вдигнаха здравните вноски, уж за да събират пари за реформа, а на практика, за да напълнят дупките в бюджета с нови данъчни постъпления. От повишението на здравните вноски няма нищо насреща. От паркингите ще има още по-голямо нищо.

  7. 7 Профил на fffff
    *****
    Неутрално

    Местният данък се грижи за това улиците да са равни, да работят светофарите, да има пари за чистене през зимата и миене през лятото.

    Парите за паркиране са за строене и поддържане на паркинги.

  8. 8 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 830 Весело

    По важното, на което не обръщате внимание е, че и 100 000 да плащате на година всички, места просто няма! И няма да станат повече! Тоест - въвеждането на такава такса ще доведе до още по-големи затруднения на най-бедните и невъзможност да притежават автомобили и някаква сума, която лично аз не виждам за какво може да се използва след като паркоместата, за които ще се плаща вече ги има!

  9. 9 Профил на Kerberos
    Kerberos
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#7] от "fffff": "Местният данък се грижи за това улиците да са равни, да работят светофарите, да има пари за чистене през зимата и миене през лятото."

    Тъй ли? Да не би да си объркал мястото, щото аз не съм видял много равни улици в София (какви равни, бе, то без дупки няма!), светофари неработещи или "странно" работещи -- колкото искаш, а пък чистене през зимата и миене през лятото -- да, има понякога и такава екзотика...

    "The Internet is an insecure place."
  10. 10 Профил на CITIZEN
    *****
    Неутрално

    Симеон Дянков не е сам

  11. 11 Профил на Мечката
    *****
    Неутрално

    Преди 10 години в нашия блок имаше 8 автомобила и всеки си знаеше мястото. Днес са около 40. Старите 8 също никой не е изхвърлил - стоят полуразглобени за резервни части и за разширение на мазето. А сега ми кажете, кой какво предлага, така че на 133 хиляди паркоместа по кадастрално заснемане да поберем 1,2 милиона автомобила. Мислете бързо, защото растат с допълнителни 100 хил.. на година. Боля, без традиционните тъпизми от типа на "Геноцид над провинциалистите до 9-то коляно" и "Бутане на кооперациите, които построиха напоследък".

  12. 12 Профил на Тичай напред
    *****
    Неутрално

    Аз предлагам нещо друго. Доколкото виждам от прозореца си, от 20 коли пред блока 15 са на тротоара, а 2 - върху един цветарник. Нужно е само утре съветът да гласува, всички тротоари и зелени площи да се защитят с яки, дебели колчета против коли. Оттам нататък сами се досещате. То и в момента през ден виждам как свършват свадите за паркиране: кога изкъртени зъби, кога смлени с метални тръби черепи и ребра. Пък като не може да се спира и по градиники и тротоари, тогава баташкото клане ще изглежда като бой в училищния двор пред изстъпленията, които софиянец ще причини на софиянец в бой за последното останало място на улицата и 26 кандидата за него! От историческа перспектива ще се говори за "Големите софийски кланета за паркиране от 2009-2010"

  13. 13 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#11] от "Мечката":

    Много правино - трябва тепърва да се строят паркинги и то подземни/надземни, но там паркомястото си струва доста солидна сумичка! За сравнение само, в нашия вход има човек, който не иска да си плаща таксата за чистачка - около 2 лева!

  14. 14 Профил на Браво!
    *****
    Неутрално

    Точно така. Нека общината си свърши първо работата и огради с колци всички тротоари, градинки и игрища. Тогава такива автоталибаните ще си устроят такива кланета за малкото места на улицата, че не ми се мисли. Само след 2-3 месеца до кметството ще се проточи една безкрайна колона от самуилови воини - кой клан, кой друсан с ток, кой пърлен с горелка, и ще кажат "Радославе Кехая - ти баща, ти майка, сложи някакъв ред, че жив човек няма да остане до 1 година"

  15. 15 Профил на !
    *****
    Неутрално

    Вие сте напълно откачени. Като оградят тротоарите и градинките ще спират в две редици по улиците. Движението окончателно ще спре.

  16. 16 Профил на тъпата  zna4ka
    *****
    Неутрално

    Леле zna4ka-та, ти си поредният, който полудява пред очите ни. Ама за такива като тебе вече не ми е жал, едното отвращение остана.

  17. 17 Профил на Браво!
    *****
    Неутрално

    !, нещо не си наясно. Въпрос на време е да имаме всичките тези неща заедно, т.е. хем тротоарите, хем градинките, хем в 2 редици в средата и хем колона таксита и баничарки в средата, които чакат клиентела или разтоварват. Така е вече на много места, а както гласеше рекламата, скоро и навсякъде. В същото време понеже е безплатно всичко, разсипията е колосална: то не са бракувани трошки на улицата, то не са семейства с 8 коли. А върхът са фирмите с хамалски услуги - имаме такава на улицата ни и както сега няма работа, 15-тина камиона седят по тротоарите, вместо в някоя индустриална зона. И причината е много проста - в индустриалната зона парцелите са частни. Все 20 лева на месец ще ти вземат на кола. А по кварталите са без пари. Единствените луди, които се осмелиха да протестират, си отидоха вкъщи с 2 оки бой и по няколко строшени шишета в главта. Така е на много места, а в скоро време ще дойде и при теб - не си заравяй главата в пясъка. Тоя от моята улица може да си премести офиса във вашия блок още утре - нямаш никакви гаранции!

  18. 18 Профил на до Значка
    *****
    Неутрално

    Значка, няма такава държава в света, в която ползването на кола да е включено в екзистенц-минимума

  19. 19 Профил на Стар Софиянец
    *****
    Неутрално

    Ако някой не знае къде е едниственият здрав тротоар в София, му казвам веднага - пред старото английско посолство на бул. "В. Левски". След атентатите от 9/11 оградиха тротоара с огромни тръби против терористични нападения и ги запълниха с бетон. Оттогава няма една счупена плочка и едно петънце моторно масло. А преди това съм си говорил с домакина им - вика такива добичета като българските шофьори няма. Чупят нощем колчетата (старите малките), за да паркират денем отгоре. Хваща ги охраната, редовно изпитваме новите английски електрошокови палки, вика до насиране сме ги друсали с електрошок и пак им знае устата, че те имали право...Талибани...

  20. 20 Профил на Тупан
    *****
    Неутрално

    Поредната общинска простотия! И липса на акъл! От 50 г. живея в покрайнините на града и метрото би ми вършило отлична работа (за 5-10 мин. човек е на пъпа на София). Да, ама не (да ме прощава бай П.Бочаров) - кой и как проектира паркингите пред метростанциите "Сливница", "Люлин", не говоря за "Обеля", където такъв просто липсва. Идеален вариант: отиваш с колата до метрото, оставяш я там, не си късаш нервите в хроничните задръствания, не висиш пред странно настроените софийски светофари и пр. Приказка! Само ако можеше да си паркираш колата поне в минимална близост от метростанцията - защото е задръстено, та задръстено от коли, в главите на чийто собственици е хрумнала иначе добра идея. Ха, сега, де! Др.Тошев - предложения?

  21. 21 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#20] от "Тупан":

    Специално на "Сливница" има изграден подземен паркинг. Няма обаче кой да го пусне, и си седи затворен.
    Вътре живеят цигани, които са се специализирали в кражби на акумулатори, с щанга ти отварят капака и гепят.

    ☭= ☠
  22. 22 Профил на antea
    antea
    Рейтинг: 8 Неутрално

    тоя пък Тошев
    изкараха го сякаш жителите на града са някакви натрапници и ни се оказва милост да живеем и работим в него - от някаква имагинерна Община, която сякаш съществува сама за себе си
    Градът е хората, които живеят в него, с все колите си, детските колички, торбичките от Билла или кой каквото си влачи с него

    Да слагат такси каквито искат за паркирането в центъра, където отиваш за да свършиш нещо - не че така го искаш, ми там са институциите държавни - как да е донякъде, фирмени занимания ала-бала; ама да ми излиза някакъв и да разправя - *Тук не ви е безплатно!* сякаш той е неземен, а ние не сме от тук и сме на гости, никак не е ок. Особено когато имат гарантирани фрее места насред Московска
    и друго:
    била съм и в Амстердам, и във Венеция, нещата са тотално несъпоставими, като се почне от там, че населението е доста по-малко спрямо софийското за приблизителни територии, премине се през това, че на входа за Венеция има изградени много 9-етажни паркинги и нататък след тях изобщо не можеш да влезеш с кола, но за сметка на това има безкрайно добре развит воден транспорт (включително и боклукчийски лодки тип Волф, Дитц и Чистота, както и линейки), а насред центъра на Амстердам можеш спокойно да паркираш където си искаш, срещу съответната такса, платима на автомат, просто защото е организиран само за туристи и е почти изцяло пешеходна зона - няма какво да задължава местните да ходят там по работа. И направо дълбоко се съмнявам, че мудните и спокойни холандци биха били толкова невъзмутими, в случаите когато някой им налага да плащат някакви високи и неоправдани такси, за да си паркират колите в жилищните зони.

  23. 23 Профил на tanja
    *****
    Неутрално

    Добър ве4ер на вси4ки! елате в германия и си паркираите така колите както в бг. е, сте има да пласттате. дори в това малко селце където живея има определени места където паркирането е забранено.не се проверява всеки ден, ама ако те засе4ат, глобата е солена. но затова има и тротоари и градинки.мисля 4е на нас българите ни липсва 4увство за обсттествена отговорност. " Моето е мое, 4уждото е на6е"

  24. 24 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Танче, ела в София и опитай да паркираш законно. Няма да успееш, освен ако не ти се дават 3 лева на час за платен паркинг.
    За твое сведение средната заплата е по- малко от 500 лева.

    При нормално работно време, средният българин взема 2, 97 лева на час.
    Изводите си ги прави сама.

    ☭= ☠
  25. 25 Профил на Tornado
    *****
    Неутрално

    До коментар [#24] от "earthquake":

    Ами много е просто. Като средния българин взема по 2,97 лева на час, вместо да кара 20-годишен голф, ще ходи на работа с градски транспорт. #18 го каза: "няма такава държава в света, в която ползването на кола да е включено в екзистенц-минимума "

  26. 26 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#25] от "Tornado":

    Ти знаеш ли какво значи екзистенц минимум. Дотам ли искаш да го докараме.
    По тази логика нямаме нужда от:
    -електричество
    -телевизия
    -интернет
    -парно
    -месо
    -жилища
    -хладилник, пералня, микровълнова
    Дай направо да се върнем в първобитнообщинния строй, щом ще живеем на екзистенц минимума.

    ☭= ☠
  27. 27 Профил на Tornado
    *****
    Неутрално

    До коментар [#26] от "earthquake":

    Не съм съгласен. Електричеството, тв, интернет и така нататък са неща, където ресурса не е ограничен географски. Т.е. може всеки в блока да има парно и телевизия и интернет, но това не пречи на другите. А мястото за паркиране пред блока или на улицата в центъра е е много ограничен ресурс.

    А ако трябва изобщо да спорим за това какво означава екзистенц минимум, от тези неща които са написал по-горе май само жилищата и месото влизат в тази бройка. Само не ми казвай че микровълновата или интернет са част от екзистенц минимума. А колата със сигурност не е.

  28. 28 Профил на Браво
    *****
    Неутрално

    Трябва да се плаща навсякъде, никой не е длъжен да търпи колите по тротоарите. Те учениците ходят на училище от 3-ти курс с коли.

    Първо се събират парите, това ограничава колите и вече се появява инвестиционен интерес към паркинги. На нашата улица има големи обяви за свободни гаражи под наем и продажба, но за Ганьо е без пари на тротоара. И децата се връщат по тъмно и ходят по улицата, защото ония субкултурници с четири коли в апартамент нямало къде да паркират.
    Моля Ви СОС, по-бързо цяла София синя зона и сваляте номерата на неправилно паркиралите ППС. Може и частна фирма да наемете, не ме интерсува къде ще отидат парите, освободете улиците от простаците (Тази петата кола е на третата дъщеря??? Punto с АГУ за 750лв).
    Който си пуска брада, да си купи гребен!
    Стига авто терор.
    вижте: www.gocho.org

  29. 29 Профил на Истинско чудо ще е
    *****
    Весело

    да няма автомобили по тротоарите. Ще бъде прекрасно!

  30. 30 Профил на Мечката
    *****
    Неутрално

    Вчера наминах на форума и попитах нещо просто. Повтарям си въпроса: "кой какво предлага, така че на 133 хиляди паркоместа по кадастрално заснемане на София да поберем 1,2 милиона автомобила, колкото са регистрирани в момента. Мислете бързо, защото растат с допълнителни 100 хил.. на година."

    Имаше само едно смислено предложение, да се отвори пустеещият паркинг на "Сливница" - благодаря, така суматаота 1,070 милиона коли без гараж се намаля на 1,0695 милиона. Други предложения? Няма ли някой да каже, общината да построи гаражи за всички? 1 милион гаража х 5000 евро = 5 милиарда евро - не става! Други предложения?

  31. 31 Профил на иван петков
    *****
    Гневно

    какво е направила общината с парите събрани от паркиране в синята зона?защо няма изграден един паркинг досега?

  32. 32 Профил на mmladenova
    mmladenova
    Рейтинг: Неутрално

    Подкрепям и силно настоявам общината да отговори тъкмо на този въпрос (коментар 31). До момента, в който няма ясен отчет за разходването на събираните средства и ясен, публично оповестен план, който да се дискутира най-напред, а след това да бъде въведен пилотно, ефекта му да се мониторира и оповести и чак след това да се искат средства от хората под формата на нови данъци (защото това си е данък, нека не се лъжем), аз не съм съгласна да се акумулират наши средства в тази посока.

  33. 33 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    До коментар [#30] от "Мечката":
    Като залагаш неверни условия...
    Де ги видя тез 1,2 милиона автомобили? Регистрираните в столичния КАТ возила са 660 хил. Това са камиони, багери, трамвайни мотриси, таксита, тролеи, скрап гниещ по сокаците...Все регистрирано МПС. И малко мотоцикъли може да сложиш сред тази категория. Слагаш още 20 иляди приходущи ежедневно...
    Иначе, сметката на възпитаника на УНСС е проста. По десет лева да вземе на месец, са си 5 милиона лева годишно за "градска мобилност" ЕООД Направо да ги включат в годишния данък дишане. И тошевото синче да почне да мисли за данък ходене пеш. Се пак ползваме общинската инфраструктура...Не ли?


    Ecrasez l’infâme
  34. 34 Профил на FOFU
    *****
    Неутрално

    НА ТОШОВОТО ДА МУ ГО НАВРА ОТЗАД ПЕДАЛ ТАКЪВ НЯМА ЛИ ДРУГА РАБОТА ЗМА ТЕБ А СИ СЕИДНАЛ ДА МЪТИШ НА ХОРАТА ГЛАВИТЕ И ДА ЗЛЕПОСТАВЯШ ПАРТИЯТА ГЕРБ И ПРЕМИЕРА БОЙКО БОРИСОВ ЩО ТОЙ НЕ ТЕ ХВАНЕ ЗА ЯКИЧКАТА И ДА ТЕ ПОРАЗДРУСА КАКТО СИ ЗНАЕ ЗА ДА СИ ЗАТВОРИШ ЧОВКАТА НЕЩАСТЕН ПЕДАЛ ЙДЕ ОДИ НА МАЙНАТА СИ ДА НЕ КАЖА НЕЩО ПО СИЛНО

  35. 35 Профил на evidenova
    evidenova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А защо плащаме данък за колите си тогава???

  36. 36 Профил на хах
    *****
    Неутрално

    тези общинари да започнат с разчистване на 'общинските' терени от 10-20-30-40 годишни трошки пуснали корени... след това имам и един друг въпрос към КАТ - как разни ладички, жигулки, трабанти и т.н. праисторически автомобили и камиони минават технически прегледи, без които няма как да получат нови номера ... в това число включвам и военни коли, МВР и т.н.

  37. 37 Профил на хах
    *****
    Неутрално

    и още един въпрос - въпросните общинари къде си паркират колите ? или къде шофьорите им паркират служебните коли ? отговор - къдете си поискат и/ или на запазени за тях места --- защо са им на тях коли - да се возят с градски транспорт .... така може би все пак ще направят нещо за подобряването му ...

  38. 38 Профил на Агент Елхичка
    *****
    Неутрално

    Преди да иска пари Тошевото да ми даде отговор на следния въпрос:
    Защо в моя квартал Х., където имаше прекрасна площадка, годна да бъде асфалтирана и направена на паркинг, който да реши изцяло и за години напред проблема с паркирането на цялото каре, самата община като инвеститор (първоначално си мислех, че е поредният алчен връзкар, но не би...) построи отвратително блокче на 4 етажа, заградено от три страни, на отстояние има-няма 20-30 метра, от 12 (дванадесет) - етажен блок, тип П-образна китайска стена???

    Новото блокче, разбира се, няма нито един подземен гараж, щото.. - балиго защо?!
    Има недостатъчен брой паркоместа пред блокчето (земя - общинска собственост), а в блокчето докараха някакви "граждани" (подозирам - правоимащи общински служители и служители на МВР), чиято първа работа беше да забият колци и да пуснат верижки, така че само те да ползват общинския терен за лични паркоместа.
    Разбира се, ползват и местата пред отсрещния блок, където "балъците" не са набили свои колчета.

    Та така за общината и великите й идеи.

  39. 39 Профил на Пешеходец от София
    *****
    Неутрално

    Тъпота+безсилие=агресия + наглост! Най- много важи за т. нар. столичани от скоро, (или по икономически причини)- все едно!

  40. 40 Профил на Контраразузнавач
    *****
    Неутрално

    Агенте, общинският парцел си е общински парцел. Общината може да прави с него много неща (обезщетение за отчуждаване, социални жилища, спортна площадка ), последното от които е да го даде за вечен безплатен паркинг на андрешковци, на които не им се дават пари за гараж.

  41. 41 Профил на tim
    *****
    Неутрално

    И още един въпрос - защо данъка за "ползване на инфраструктура" е различен за различните модели коли? Нима скъпата кола заема повече място или изтърква асфалта повече или разбива улиците.
    Данъка за колите трябва да е еднакъв за всички коли. Сега има МНОГО СТРАННА преференция за каращите стари трошки.
    Отделно следва да има друг - екологичен данък за старите коли които не покриват еко нормите (каквито са повечето коли в България).

  42. 42 Профил на С. Коев
    *****
    Неутрално

    Налагането на допълнителни такси за паркиране в столицата не означава че автомобилите в града ще намалеят, ако са ниски, хората просто ще ги платят и забравят, нищо няма да се промени. Таксите трябва да са доста високи така че голямата част от населението да се откаже да си ползва бричката а да ползва градски транспорт, трафикът ще спадне в пъти, паркоместата ще стигат за всички които си плащат. Задръстванията ще намалеят драстично и човек няма да пътува по час и половина в една посока на ден. Да не говориме за това колко пари/време/стрес ще спестят всички. Понеже някои хора веднага ще ме нападнат за качеството на градският транспорт - това е съвсем друг въпрос, който изисква друг разговор. Не можете да искате да имате редовен градски транспорт, когато той е надземен и се движи по същите улици по които всеки ден стотици хиляди селянчета образуват задръствания на всякъде. Когато булевардите опустеят от хилядите автомобили с по един човек тогава градският транспорт ще може да се движи нормално и тогава всички вие ще можете да УПРЕКНЕТЕ ГРАДКСИ ТРАНСПОРТ АД, че видите ли при толкова много потребители ползващи го и плащащи за това не получават добро обслужване. Проблемите се решават един по един, не всички на веднъж. Но какво говоря аз това е съвсем различно и непознато мислене за всички Иванчовци и Марийки по форумите.

  43. 43 Профил на Хан Крум
    *****
    Неутрално

    Егати наглата офанзива: ченгето Герджиков вдига билетите с десет процента, ченгето Тошев иска всички да му плащат за паркинг, милиционерът Борисов иска всички да му плащат за болницата, бирникът Дянков вдига акцизите на алкохола с 15 процента. След комунистическия грабеж следва милиционерско дооглозгване.

  44. 44 Профил на до 34 фъфлю
    *****
    Неутрално

    абе ти голям бодигард на Бенито си бе да не служиш в ИПОН частната гвардия на бай тощо ха ха ха ха

  45. 45 Профил на да-а-а-а
    *****
    Гневно

    Това, което ви се случва - ТОВА ВИ СЕ ПОЛАГА , глупаци такива, след като гласувахте като малоумни за " герберите " !!! На " герберите " пространството между ушите е абсолютно празно , не го ли разбрахте ? Това за сделките е ПЪЛНА ГЛУПОСТ ! И на нея ще се хванат само малоумници!... Някои забравиха, че навремето не можеше да имаш два имота , но и на това му се намери цаката !!! А и тогава САМО ГЛУПАВИТЕ декларираха и естествено ... изгоряха ! Затова и : Предлагам 19 ноември да се обяви за ДЕН НА БЪЛГАРИЯ !!!. Тази територия , МНОГО УСПЕШНО беше определена като КЛОЗЕТ (тоалетна ) от един чешки художник и ще е полезно ДЕНЯТ на България да е ДЕНЯТ на клозетите ( тоалетните ) Защото най-малко при сегашното управление , България ще промени статута си на КЕНЕФ !!!

  46. 46 Профил на minawa6t
    *****
    Неутрално

    даааа, кинти им трябват...май положението е...... (потънало).
    ама аз все пак да запитам:

    може ли моля другарко учителко?
    като "прокарахте" "синя зона"- с "оправданието" да ни "съдерете" за "решаване на проблема с паркирането"....де е решението?
    сега пак ли "същия номер"????
    има си поговорка:
    "мъжко дупе, един път се ......"
    НАМЕРЕТЕ ДРУГ НАЧИН да си напълните бюджета

  47. 47 Профил на Емил Димитров
    *****
    Неутрално

    Неможе всеки неидентифициран или какъвто и да е водач на МПС да паркира в любимия ми град където и как си иска... Не ме интересува кой Тошев какво е предложил, но рано или късно трябва да се случи - всеки да плаща скъпо и прескъпо за шофирането в столицата... Тук трябва да живеем хора, а не кучета, котки и стари ламарини...

  48. 48 Профил на Емил Димитров
    *****
    Неутрално

    Пак съм тук...., защото какво ви пречи да не пиете, да не пушите и да не се гаврите чрез скъпите си и тъпи коли с обикновените хора по кръстовищата, които от редовно плащане на данъци никога няма да си купят нито алкохол, нито цигари нито тъпи скапани ламарини... И да не заемате местата на добрите момчета, които работят без да пушат, без да пият и без да лъжат като вас, че правят нещо важно...Както вие - докато застраховате, лизинговате, водите идиотските си кучки на преглед, а когато отидете на работа загрижено опушвате и осирате всичко свястно..., че погледнете всички законни и незаконни паркинги и гаражи - смърди та се не трае... от тъпи пушачи и мислещи се за страшно модерни пиячи на какво ли не - бира и водка, бира и ...какво ли не още... Най-смърдящите камари от боклуци са паркираните навсякъде коли в София...

  49. 49 Профил на Гошо тарабата
    *****
    Неутрално

    Не е ли време някоя софийска адвокатска кантора да се специализира в дела срещу Общината за разбити тротоари с локви, дупки по булевардите и претърпени щети по автомобилите?
    Иначе автомобилът не е лукс, а необходимост! Само че МПС с 3 литров двигател и размери 5.5м на 2м е лукс навсякъде по света, но не и в Сф.
    И може и да е логично Общината да въведе данък върху местните автомобили, но и Дянков да обясни каква е логиката на данъка върку МПС?
    Главният проблем другари е в липсата на качествен технически преглед за МПС! Защото един съвестен технически преглед за вредни емисии, разбити предници, ръждясали ламарини и пробити катализатори би спрял от движение поне 1/3 от колите в големите градове.
    Само че и 1/2 от таралясниците "нов внос" ще станат непродаваеми, а чрез тях се легализират парите от задграничната проституция...

  50. 50 Профил на агент Бор стана агент Пор
    *****
    Неутрално

    ама вонята е същата.

  51. 51 Профил на 4и4о
    *****
    Гневно

    Никой от възмутените граждани по-горе не си дава сметка за нещо много елементарно защото не иска. Аз паркирам в собствения си двор, който съм купил и наред с това плащам ежегодно данък за земята. С какво останалите тарикати, които в най-голямата си част живеете и паркирате на чужда земя сте по-привелигеровани от мен за да не плащате. Купете си земята, плащайте й данъците и тогава ще имате основание и да паркирате, и да си държите непотребните си таралясници на нея. А до тогава ще имате права само върху собствената си земя дето сте си я зарязали на село.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK