Доста мъгляво понятие е тази "конкурентоспособност". Ако се състезават два автомобила с различна мощност, по-слабият ще изостава с всяка изминала секунда. Значи грубо казано, всичко опира до мощността на двигателя. А мощността на държавния двигател се определя от социалната мобилност. Колкото повече обикновени граждани имат реален шанс да станат милионери, както и обратното - толкова мобилността е по-висока и толкова държавата е по-силна. Защото реалният мотор на държавата са скритите таланти в гражданите и а не в непогрешимостта на елитите и. Кастовото разделение, както и забогатяването по силов, или шуробаджанашки принцип са пратили много империи в историята. С България ще бъде още по-лесно, защото тя отдавна не е империя. Поради горната причина.
Три статии за някакъв пейпър на някакъв частен институт някъде в швейцарските алпи. Разбирам да беше Харвард или Станфорд.
Не ме разбирайте погрешно - положението е много сериозно, но дайте сериозна аргументация, а не "лицето А. написа съчинение, записа го като ПДФ файл и го качи на една уеб страница".
Доста несериозно му звучи това изследване. Конкурентоспособноста не се променя от днес за утре по подобен начин. Няма как една страна да рухне с 20 позиции за една година, освен ако няма война или някоя мащабна катастрофа.
The Global Competitiveness Report изготвян от World Economic Forum е доста по-достоверен сякаш.
Много си е точно казаното в доклада.И интересно защо да не може една държава да падне с 20 позичии .То 20г подготовка се направи в комбинация със световна криза и прокризисно поведение на правителството ето го и резултата .
Народа е казал :Това което сам си направиш и най големият ти враг не може да ти причини.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Jivago
Рейтинг: 8 НеутралноДоста мъгляво понятие е тази "конкурентоспособност&quo t;. Ако се състезават два автомобила с различна мощност, по-слабият ще изостава с всяка изминала секунда. Значи грубо казано, всичко опира до мощността на двигателя. А мощността на държавния двигател се определя от социалната мобилност. Колкото повече обикновени граждани имат реален шанс да станат милионери, както и обратното - толкова мобилността е по-висока и толкова държавата е по-силна. Защото реалният мотор на държавата са скритите таланти в гражданите и а не в непогрешимостта на елитите и. Кастовото разделение, както и забогатяването по силов, или шуробаджанашки принцип са пратили много империи в историята. С България ще бъде още по-лесно, защото тя отдавна не е империя. Поради горната причина.
Николов
Рейтинг: 882 НеутралноТри статии за някакъв пейпър на някакъв частен институт някъде в швейцарските алпи. Разбирам да беше Харвард или Станфорд.
Не ме разбирайте погрешно - положението е много сериозно, но дайте сериозна аргументация, а не "лицето А. написа съчинение, записа го като ПДФ файл и го качи на една уеб страница".
Светослав
Рейтинг: 426 НеутралноДоста несериозно му звучи това изследване. Конкурентоспособноста не се променя от днес за утре по подобен начин. Няма как една страна да рухне с 20 позиции за една година, освен ако няма война или някоя мащабна катастрофа.
The Global Competitiveness Report изготвян от World Economic Forum е доста по-достоверен сякаш.
Крез
Рейтинг: 733 НеутралноМного си е точно казаното в доклада.И интересно защо да не може една държава да падне с 20 позичии .То 20г подготовка се направи в комбинация със световна криза и прокризисно поведение на правителството ето го и резултата .
Народа е казал :Това което сам си направиш и най големият ти враг не може да ти причини.
faleri11
Рейтинг: 426 Любопитнопървите трима, вие сериозно ли... забравили сте да смените 'отношението на постта
****
Този коментар беше изтрит в 17:46 на 24/06/2010 от неговия автор.
Ипотпал
Рейтинг: Неутрално"Лоша спирала" ? като че ли има добра спирала
Лаптопи сайтове за Joomla,темплейти