Посланиците на България в чужбина, притежаващи агентурно минало, трябва да освободят заеманите от тях постове, за да съществува доверие във взаимоотношенията с партньорите ни от ЕС и НАТО. Известно е, че много от обвързаните с ДС са работили и за КГБ. От тази гледна точка по-нататъшното пребиваване на постовете им се смята като един вид седене на два стола - било в миналото, било понастоящем. Дано много от тях проявят добра воля и в името на доброто на страната се оттеглят сами.
Хегел е един от първите, формулирал различието между държавата и "гражданското общество", което трябва да е гарант за запазването на демократичната логика на държавната власт. А най-агресивният опит за заличаването на границата между двете бяха именно тоталитарните режими от миналия век.
Това следва да се набие в канчето на гнидата Гоце!
И всички ченгесари, които десетилетия тайничко "не се срамуват"...
Ех, да се бе случили не6то по-радикално преди 20 години (малко насилие и бой по червените кратуни) така че да си бяха подвили страхливо опа6ките и да се бяха измели завинаги...
А сега след 20 години "мирен преход" дирижиран от ДС закономерно страната ни е съсипана, грохнала и ограбена именно от комуноидите!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Дневник поставяте много сложна дилема пред Пълванов и Борисов.Гоце не може да отговори,защото е лъгал цял живот не само другите,но и себе си,че няма нищо нередно да си агент на ДС,от там - това е най-добрият начин да служиш на държавата.Пожарникаря няма толкова акъл - той си е харесал нещо,но защо един господ знае.Дори и ПР-а няма да му помогне,оплел се е като пиле в кълчища.
Не вярвам нито Борисов нито Първанов да бленуват връщането на комунизЪма в България.Само,че нито един от двамата и още 90% от масите могат да излезнат от комунистическият си манталитет.Невъзможно е да заспиш в тоталитарно общество и да се събудиш изпечен демократ.Дори когато човек е напуснал България по време на соца с ясни анти-комунистични идеи трябва време за да прочисти "облъчваната"си глава от догми/казвам го от опит/.Да се осъзнае демокрацията и свободата е нужно усилие.
Борисов купира може би несъзнателно Живков като поведение.Ако през целият си живот на формиране като личност, някой е виждал само на един единствен вожд без да иска действа като него.По света никой Министър-Председател не реже ленти,нито инспектира пътища и паланки,нито ходи по детски ясли,нито девойки в носии му носят хляб и сол.Ама Бойко това е виждал и това върши.Той е убеден ,че не комунист но ментално е в комунизма.Първанов също.Той е горд от агентурното си минало!?!Ами ако през целият живот на някой са му мили мозъка,че агента служи на народа,без значение е ,че никоя диктатура не служи на народа,а само на диктатора.Той е убеден в правотата си.
По обезпокояващото е ,че и хора относително млади продължават да се захласват по тоталитарните поведения и идеи.Може би 20 години е много кратко време,защото проблема в главите е винаги много по-труден за разрешаване.В България ,като че ли всички искат да се разграничат от тоталитарните години,като че ли онова време няма нищо общо
с тях но като гледам понякога новините или слушам изказвания на "демоктаричните" политици,това си жив-непроменен тоталитрен манталитет.
От 30 юни 2009 до 20 декември 2010 май е повече от половин година. Както и да е. В Чехия имаха волята и решиха този проблем в началото не 90-те. То не бяха сълзи, то не бяха оставки. Но затова сега няма съмнения.
Отзоваването на посланиците е половинчат проблем - има и ченгета от ДС и депутати от ДС. Трябва да се реши веднъж завинаги - или всички, или никой. Отваряне на всички досиета или унищожаването им. Останалото са празни приказки и ритане по кокалчетата.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
Много ни тежи актуалното присъствие на стария режим в скрита форма - пречи на нормалната работа на държавата - нямаме истинска полиция, нямаме истинска армия, нямаме защита в лицето на нашите институции - съдът, медицината, образованието, културата са някакви бледи имитации и работещите там нямат безусловно необходимото лично достойнство. Институциите се нуждаят от пречистване - катарзис и силно обновление - от хора с визия за бъдещето и страст за работа.
Сега ще видим дали гущерът ще се откаже от опашката си, т.е. "реформираните комунисти" от ДС-дипломатите. А много по-важна е главата на тази рептилия, която е с чисто досие и неприкосновена по законите на демокрацията.
Имаше живи хора на които дължим извинение и истина за нечовешкото отношение! Дължим говсички ние, не само аз, че съм служил преди 30 години една година във ВКР като с-на ш-к! До кога ще вадим призраци от гарделроба?
Знаете ли до кога?
Винаги!
ние винаги ще бъдем изнасилени !
Защото не искаме да сложим граница! Защото ни е удобно да не сложим граница!За да има възможност да се каже:Да ама!
Като при децата, в детската градина!
Винаги докато не бъде пуликувана цялата истина!
ТАКАВА НЯМЯ ДА ИМА НИКОГА!
Ще има там в одвъдното!
Истината е отговорността за собственото ти поведение! При най доброто разузнаване, в света, грешката е над 25 %! Търпим ли си към грешката си свободен!
Съмняваш ли се, си вързан (най големите окови са в душата Ви)!
ха-ха срам за какъв срам да говорим в държава където службите продължават да държат цялата власт в ръцете си / финансова , полити4еска , информационна /... където държавния глава е агент на същите тези служби е приемиера открито се възхищава от бившите комунисти4ески диктатори , където комунисти4еския режим и репресивния му апарат така и никога не бяха обявени ясно и високо като престъпление срещу 4ове4еството ...не те не се срамуват ,те са горди и нагли такива каквито си бяха и преди 20 години
Погледнато обективно личното ми мнение е,че тези дипломати които са уличени в разведческа дейност по време на соца следва вече да не са допломати.Това е голата истина.А че се демонизират това е така.Вярвали са че това което правят е за доброто на страната ни и са го правили с желание и патриотизъм и никой не може да ги обвини.Правилно и честно отговарят "Не се срамувам".В срамният криминален период на грабителство убииства, бездуховност,простотия и чалга наречен преход към демокрация обаче има мнозина които не само че трябва да се срамуват но и да бъдат наказани..уви,те са на уважение.
НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
Та значи тои отива там отвън! И е толкова умен да се впише! Да бъде не отличим!
И няма акъл да разбере кое е по нормално и полезно?
Вие или сте умственно болен?
Или просто сте прекалено интелигентен, което замен е едно и също?
Разузнаването не е за прости хора, не е и за страхливи, тези хора там отвън,винаги вземат решения сами! Трудни почти нечовешки трудни решения, абе няма думи ...
Живота не е комикс, както представяте слжбите на електората!
КОМИКС Е ЗА ПОЛИТИЦИТЕ ЗАЩОТО БАНКНОТИТЕ СА ПЛОСКИ !
Защото постепенно и вече окончателно вулгаризират тези които могат да им потърсят смека?
За кой ли път политическите проститутки са на път да се докажат като политически елит.
Аман.
Да ви сера на всичко създадено с тия олигофрени,от тази конституция.
Срам ме е че съм българин.
Вижте, всичко идва от силата. Печели по-силният, а не по-идеологизираният. Досега не съм чул САЩ да са изплатили репарации на остатъците от индианското население, което е законен притежтел на тази земя. Дори и извинение няма. Не съм чул да са извинява Хитлер, Сталин или Буш. Въпрос на сила. Защо смятате, че тези служби са повече от инструмент на силата? Или смятате (което е логично), че когато силата отмре, инструментът продължава живота си?
Ако трябва да сме точни ДС беше само един от инструментите, с които БКП поддържаше своята диктатура и държаше хората в подчинение. Такива инструменти бяха и полицията, армията, съда, прокуратурата. Всички работеха за комунистите. Така че най-много трябва да се срамуват комунистите и особено партийните секретари. Другите бяха просто маши в ръцете им.
Ако е вярно, че Бойко Борисов е бил охрана на Тодор Живков, бъдете сигурни, че е бил ангажиран с това. Отвсякъде. Ако е вярно, че е бил главатар на полицията по времето на негово царско нищожество, също е бил от някъде ангажиран. Няма лошо. Всички артисти си имат кукловоди.
Срамота ли?!
Само толкова ли?!
НЕ!!! Не може да бъде само проблем на възпитание или на дребно морализаторство.
ДС не е МОРАЛЕН ПРОБЛЕМ!
ДС е ПОЛИТИЧЕСКА ЗАПЛАХА!
ДС е ОПАСНОСТ ЗА ДЪРЖАВАТА!
ЗА ДЕМОКРАТИЧНАТА ДЪРЖАВА!!!
А Решението е ЛУСТРАЦИЯ!
Цялостна! За всички от ДС - офицери, резиденти, агенти, доверени лица, явочници и всякакви подобни.
Да си приказваме само за срам е самодоволно и наивно придържане към двойните стандарти. Да говорим само за срам значи да приемаме, че има "наши" добри и "ваши" лоши ДС-ари. И да делегираме гражданския суверенитет на разни самозабравили се министри, министърпредседатели,презденти или дори външни наши "съюзници", които ще определят кой от ДС, заслужава да бъде извинен и кой не.
Защото засрамването се изличава единствено и само с едно "извинявай". В повечето случаи от нагла куртоазия.
Да искаме просто да чуем "извинявайте, повече няма да правя така" означава, че сме кръгли идиоти. И не заслужаваме дори извинение през зъби.
ОПАСНОСТТА не се посреща с глава в пясъка. ДС е ОПАСНОСТ. И трябва да се елиминира!
Без двойни стандарти!
Двойните стандарти също имат морална дефинируемост. Тя е - НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛНОСТ.
Но както казах проблемът е най-малко морален.
Проблемът е на кого принадлежи властта - на ДС или на Демокрацията. Всичко друго е наивност!
"...Или смятате (което е логично), че когато силата отмре, инструментът продължава живота си?..."
Точно така смятаме, с малки уточнения. В случая инструментът беше умело използуван за удължаване агонията на силата, за да може тя да заграби богатствата на България. Сега вече и инструментът може да умре и аз смятам, че Първанов няма дълго да се противи на това. Дори и на него и на неговите кукловоди вече е ясно, че процесът става необратим. Каквото можаха, взеха, а то никак не е малко!
Браво Спасе, браво Спасов.
Само да добавя една по-остра нотка към написаното - те казват че са работили за България което е най-голямата лъжа в историята на прехода ни.
Това е абсолютно нагла лъжа!
Интересите на България тогава (а и сега) нямат нищо общо с една дружинка сатрапи, национални предатели и изменници и рубладжии служещи на един режим наложен от Русия.
Тяхната служба не е имала (а и сега няма) нищо общо с българския национален интерес.
Това са хора предатели и държавни изменници и като такива за стажа им в редиците на ДС на тях трябва да им се анулира осигурителния стаж, а със закон да им се ограничат правата на заемане на държавни, общински длъжности, както и на такива изцяло или частично финансирани от държавния или общинския бюджет.
С други думи - трябва им по една лустрационна тояга! Неочегарена.
Това се отнася за агентите доносници приятелю. А наистина разузнавачите са работили за държавата, повечето. И не са били всички КГБисти, това е лъжа, както и сега не са всички американски подлоги. И такива разузнавачи са имали задача и да прокарват търговските интереси на страната. И наистина външната ни търговия е била наистина агресивна и печеливша. Чак когато същите ДС и политбюро се продадаха на америка, подобно на големия предател Горби, едва тогава американците можаха да ни продават демокрация, ама за нашите ресурси. Демокрация срещу ресурси..... Подобно на половината свят. Виж само Нигерия как са я лапнали ШЕЛ и други "демократи" и как избиват там надигналите глави граждани.
а колкото до доносниците съм съгласен, пълна лустрация! И Гоце да бъде изгонен, немедлено! И всякаква сволоч от агенти и руски и американски!
В България, явно, нещата ще си дойдат по "биологична давност". Както описаните 40 години в пустинята... Така се видя самия край на социализма. Морален, икономически, културен, демографски. Не чак корейско-кубинския вариант, а европейската разновидност. Остава да се напише обективен учебник по история (ако може книга първа от петокнижие..., и ползата от мъките ще бъде неоспорима за поколенията.
Може да е за добро. Какво друго ни остава да кажем?
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете” Б. Франклин
Хората които извършиха преврата на 10 ноември се разделиха отдавна. Всеки си взе своето. Фактът че и Доган е готов да се откаже от депутат,като бивш ДС, говори че отдолу нещо скрито става. И коледните дни ще покажат за какво е този ПР в медиите от ББ, Първанов, Младенов, Цветанов, Доган...
Идеята е благородна за благото на потиснатия българин от този репресивен апарат до днес или е ход за точки. Дипломати, политици и всички бивши трябва да бъдат извадени на светло. Те служиха наистина на БКП и не на България. Така че, БКП и БСП и другите леви, трябва да поемат начело с президента Гоце, инициативата.
Човек не може да избяга от своето мрачно минало на което служел и получавал... облаги до ден днешен.
На 14.12.1989 г. хората пред парламента бяха готови да сторят това, за което говориш (дори танковете нямаше да спрат). Но ги спря Желю Вафлата и няколко други негови съратници-агенти на ДС, изявяващи се по онова време като опозиционери. (Бачо ти Ваньо Костов тогава бе зает - печаташе икономически серии в Раб. дело.) "Нежна революция" щели били да правят... Е, направиха я. Сега й берем плодовете и чакаме пожарникаря с репресирания си дядо и горещ почитател на неговия палач - да ни оправи. Мдаам, и това ще стане. Кой не ни е оправил, че той пък да не успее.
През онзи 14 декември на 1989 митингът от протестиращи бе организран от хора на ДС. В това многолюдие имаше стотици агенти. ДС притискаше БКП тогава. Ние бяхме масовка в един филм
без да знаем. Зашото преврата на 10 ноември бе също отвътре. а не както в Прага или Будапеща...
Криминалността се роди през 1989г. и се въведе режим на българския Пиночет. Кой не спази законите, когато прибраха парите ни от банките ? Кой не спази законите като разпродаде на безценица заводите ни ? Кой доведе до блокирането на съдебната система, която спря да фунционира в Името на Народа от 1996г. ? Защо един престъпник като Алексей Петров, служител на ДАНС, с политически чадър от Костов, свързан с разпространение на дрога в страната ни, свързан с американската ЦРУ е освободен от затвора и на се спазват законите ? Направените преврати в България имаха една цел, да се създаде олигархия, която да подкрепя американската политика у нас, против интересите на нацията, унищожаване на икономиката, демонтиране на държавата. Закона за ДС беше въведен от Станишев, който порвърди, че той, както Костов, Кобурготски се били СЛУГИ на едни и същи господари, на Вашингтон. Същите тези, които направиха войната в Югославия, една американска война в Европа, тези които създадоха „независимо” Косово, протекторат на САЩ, където поставиха Хашим Тачи, един терорист. Нас ни управлявят кроминалисти, които, за да угодят на САЩ ни обезглавяват, за да се поддържа в България престъпност, за да не можем да виждаме, че Щатите ни използуват като територия, за да изпълнят своите интереси, поради което върнаха България и всички страни в които извършиха преврати петдесет години назад. Сега виждате, защо в България се крият истините изнесени от сайта на Wikileaks, доказвщи как функционра американската военна машина. Защо едва избрани във властта политици тичат да се кланят на Вашингтон и на Белия Дом. Като Кастов,като Николай Младенов. Закони в името на народа не действуват, законите срещу народа са в пълна сила. Защо САЩ, която не само, че нахлува във суверенността на държавата ни, но остава една секретна агенция забранена да упражнява акции на своята територия, но да действува незаконно из целия свят. Разбирате ли ? ЦРУ беше създадена през 1945г.на базата на 4000 немски нацисти и вие позволявате тя да действува на наша територия, не само, но Борисов прие в своя кабинат шефа на ЦРУ Панета, този които поддържа незаконни затвори из целия свят тип Гватемало, където хара са затваряни без съд и присъда. Ето такъв затвор Щатите построиха върху 500 хектара земя в Косово и построиха лагра Бондстел, един от най-големите в Европа. Това Щатите подготвиха за нас, след като чрез хунтите на Костов, Кобурготски, на Станишев, на Борисов унищожиха икономиката ни.
Лъжи, манипулации, дезинформации, така функционират политиците в България, агенти на ЦРУ от 1996г.
За одобрението - благодаря.
Позицията Ви за лустрацията е достойна.
Но за ника не съм съгласен. Двадесет години живеем в реалността на кривите огледала. Тук нормалността е дебилитет.
Е, добре, приел съм да съм дебилен в изкривеното битие. За да си остана нормален. Докато всичко застане по местата си.
Ако съдя по аватара ти, допускам, че си знаел кой кого притиска, дори допускам, че си знаел колко стотици агенти СТЕ били. За благодарност А.Луканов впоследствие даде благословията си за СДС в Партийния дом - той на трибуната, а Желев и останалите ДС агенти - долу като публика като прилежни слушатели. После всички заедно разиграха комедията "Кръгла маса или как се легитимира БКП". Истината е, че на митинга на 14.12.1989 г. за пръв и последен път комуноидите бяха уплашени до смърт и нещата не бяха под техен контрол. Ако бяха, нямаше да се канят да викат танковете. И само не ми излизай с номера, че ДС и БКП са различни неща, че и децата ще ти се смеят.
Преврата от 10 ноември е бил оргнизиран отвън от ЦРУ, както и втория преврат на Костов от 1996г., по методиката на Чили, на Никарагуа. Насилия и грабежи, една хунта поставена от Вашингтон. Двадесет години ви лъжат, а не разбрахре, че Щатите имат стратегически интерес от нашата територия. Тяхната задача е да прекарат през нас петрола от солда от Каспийско море през нас, през Косово, Средиземно море рафинери и САЩ. Ние сме за Щатите коридор за енергийно осигуряване на Щатите! Никой няма да ви го каже, телевизионните медии са токсикирани и контролирани от американски консултанти! Докат ви лъжат със сини, червени с Атака, всички те, във властта са се подчинявали на ВАШИНГТОН! Не виждате ли, че Волен Сидеров свали байрака като влезна в Парламента ? Щатите заграбиха петролните залежи на петрол и от газ от Азербейджан, от Узбекистан, от Казахстан, от Тюркменистан. Нима мислите, че населението знае, че америкнците експлоатират петролните им находища ? Всичко е строго секретно, между правителства и петролни кланове. Защо не демократизираха своя щад Мисисипи ? Защото няма да спечелят от това ! Лъжи, измами, направиха от българите чистачи, продавачи, слуги, както те, нашите правителства са слуги на САЩ. Къде е Тренчев, който запали Партийния дом, за да заеме пост в "независимите" - зависими от Вашингтон Синдикати и се обогати за наша сметка? Защо БГ Синдикати не се включват в международните стачки за солидарност на трудещите се ? Защо ? Защото нямаме заводи и това е била целта! Не разбрахте ле, че всичко е било, за да ни грабят ? Дрог, проституция и кражби, това направиха ченгетата, които ни управляват. Радвайте се на Алексей Петров, съратник на Бойко и на Цветанов, поставени от Вашингтон, както беше поставен терориста Хашим Тачи в Кососво. И за комунизма можете само да мечтаете, защото тогава нямаше кражби, ментета и игра на бандити, като знаете, че бандитите са във властта. За Първанов смятам, че е чист, пречи на и костовци и американци за да прокарват терористичната политика на балканите. Костов, Станишев, Борисов, всички те лазят пред Белия Дом, мачкат ви, лъжат ви, упояват ви и ви успиват с ментета и ще ви кажат да си купите въженца, защото са ви слижили бесилките.
Това което гововриш е официалната версия оттогава. Сиреч айсбергът на събитията. Но на 14 декември 1989 г. ако си бил там
нямаше изплашени депутати от БКП и БЗНС, а артисти като Нешка Рбева да кажем. Това което улови камерата на Евгени Мхайлов бе истината, но че на площада имаше и то стотици от ДС това само някой техен шеф от ония години ще ти каже. А децата се смеят на всичко... Дори това че СДС бе пълно с агенти... без да се знае. Всичко се размириса малко след като СДС дойде на власт. Защо изборите от юни 1990 бяха спечелени от БКП,когато имаше едва 300 хиляди членове... Ти знаеш ли....как стана това. И не ме нападай че съм от ДС, щото
говориш глупости. Гледа ли док. филм на за попалването на Партийния дом през август 1990. Ако не си. гледай го, приятелю. И тогава да говорим.Там има всичко... за което се пъчиш като пръч от пиринските...
Не се срамувам от честните ДС, защото във всяка държава има секретни служби. И от всички най-престъпни са ЦРУ, които оперират само извън страната си и се подчиняват на Вашингтон. Откакто у нашите страни направиха преврати, за да могат Щатите спокойно да си помпат петрол на аванта от съветските републики, нацистката ЦРУ извършва навсякъде тероризъм, войни, интриги, а вие си мислете за комунистите, но тоягата ще се обърне точно там където трябва. Добре, че населението знае, кои са предателите на нацията. Докато виждате Костов, знаем, че все още америкаците ви командуват. А за ДС, това е просто да ви пускат прах в очите, за да могат престъпниците да смучат кръвта ни.
"И при нацизма, и при комунизма обсебената от една партия държава постави обществото под тотален контрол, превръщащ несъгласните в жертви!"
И двете системи приключиха с катастрофа.
А при Бойковизма!?
И какво като направят лустрация? Какво като премахнат всички ДС-ейци от структурите на управлението? ГЛУПОСТИ !!! КДС отдавна превърна подмолната си власт в икономическа. Политиката е функция на тази власт. И днес и утре ще ни управляват техните отрочета и протежета.
Както се казва: "След дъжд - качулка!" Поредните фишеци на едроглавия клоун за забавление на смръдливия матр'ял.
Как беше израза "всичко Мара втасала, та опряла да се разтърси за досиета". Ако през 1996г. ни бяха дали тези досиета, би имало вълнение, защото тогава бяхме насъскани от СДС, която беше обучена от нацистката ЦРУ, а студентите от Ласло Пестор, с истинска нацистка власт и тогава бяхме наивни, за да вярваме на измамата. Но сега видяхме какво направи Костов и неговата хунта, и пролича целия сценарии. И това е направено във всички страни от Източния блок, с цел изолиране на Русия, за да могат Щатите да смучат петрола от каспийските републики, а нашите тук са само марионетки, които пометоха всичко, вместо бомбите. Ако не се стегнете, догодина ще лазите. Желев, Петър Стоянов, Тренчев, Костов, Надежда Нейнски, Мартин Димитров са заплащаните от Вашингтон, за да прокарват американската политика у нас. И тя е, че още от 2006г. по петролопровода от БАКУ, през ТБИЛИСИ и СЕЯН на Средиземно море се прекарва ПЕТРОЛ, който се товари на английски танкери и захранва американската индустрия. И тъй като количеството на петрола е огромно, едно трасе ще премине през нашта територия, и ние трябва да им кажем НЕ, всеки да си купува петрола.
Аз с шефове на ДС не съм имал вземане-даване, че да ги питам за нещо, на което съм бил пряк свидетел. Ти предлагаш да влеза във връзка с тях, че да ги питам та да е убедя, че това, което са ти казали, е истина. Ами, бледни ми седесарю, с това ти сам потвърждаваш, че имаш пряка връзка с тях, не се ли усещаш?
Нещо много си са попотил та гледам да каканижеш лъжа след лъжа. Наповняш ми на председатела на апекато който се така се потеше като го питааме добре де, вий сега като ни земете нивиците утре какво ша ни дадете.
А он само кай - всичко а общо вечи.
Я викам кат а общо - дай тука жена си, и тя щом а обща.
На европейците (ПАСЕ) е много лесно да прехвърлят задачата за справяне с остатъците от комунизма на отделните народи.
А къде бяха преди 20 години, когато беше моментът да се проведе втори Нюрнбергски процес, този път срещу червената чума.
И думата КОМУНИЗЪМ да стане толкова мразена и ненавиждана, както е думата НАЦИЗЪМ, и то не само в Европа, но и в целия свят. С което щеше да се помогне не само на европейските народи, но и на народите от последните бастиони на комунизма - Куба, Северна Корея и т.н.
Това не само че не се случи, а европейските социалисти прегърнаха нашите пребоядисали се комунисти. Само и само да имат малко повече гласове в Европейския парламент.
Без да се интересуват, че ако не техните, то ръцете на техните бащи (и дори майки) са изципани с кръвта на хиляди невинни техни сънародници.
Тези, които най-гръмко (и лицемерно) се кълняха в комунизма, станаха най-първите капиталисти - и по време, и по величина на капитала. Просто превърнаха политическата си власт в икономическа. Гигантска кражба, започнала ПРЕДИ 10.11.1989 г. Т.нар. "социалистическа собственост" стана частна собственост - най-едрата в ръцете на номенклатурата. Разбира се, че този процес не е извършен само от ДС (информация, връзки, канали и пр.), но несъмнено с дейното участие на нейни кадри в своя и на съпартийците им частна полза.
За съжаление откраднатото по никакъв начин няма връщане. Така че "лустрирането" през 2010 г. или след това си е след дъжд качулка. Това обаче не ни освобождава от отговорността на граждани да си казваме истината за този престъпен процес и кой го е осъществил. Кой друг, ако не "Партията"?
"Не се срамувам!" че съм работил за СССР, хранен от българите!
Георги Първанов : "Ако, както подозирам, в огромната част от случаите тези хора са си вършели съвестно работата към държавата -СССР/сега РъФъ/, защото държавата Русия е една, независимо кой управлява, трябва да преустановим този процес и поход за ликвидация на държавността в Русия във всичките й структури на КГБ, в това число и дипломацията."
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0_%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%8B_%E2%84%961481
Преступления тоталитарных коммунистических режимов
Как заявлено в резолюции ПАСЕ, все тоталитарные коммунистические режимы, правившие в XX веке в странах Центральной и Восточной Европы и до сих пор остающиеся у власти в ряде государств мира, характеризуются массовыми нарушениями прав человека, включая индивидуальные и коллективные убийства и казни, гибель людей в концентрационных лагерях, смерть от голода, депортации, пытки, рабский труд и другие формы массового физического террора, преследования по этническим и религиозным основаниям, нарушение свободы совести, мысли и выражения, свободы прессы, а также отсутствие политического плюрализма.
Обоснование преступлений
Согласно резолюции, преступления коммунистических режимов оправдывались теорией классовой борьбы и принципом диктатуры пролетариата, которые узаконивали «уничтожение» людей, мешавших строительству нового общества и по существу, являвшихся врагами тоталитарных коммунистических режимов.
"
Хегел е един от първите, формулирал различието между държавата и "гражданското общество", което трябва да е гарант за запазването на демократичната логика на държавната власт. А най-агресивният опит за заличаването на границата между двете бяха именно тоталитарните режими от миналия век. И при нацизма, и при комунизма обсебената от една партия държава постави обществото под тотален контрол, превръщащ несъгласните в жертви
"
Трагедията е че около 40% от хората в БЪлгария не могат правилно правилно да прочетат горния пасаж и не могат да го разберат или обяснят. Други ... поне 30% го разбират но страстно мразят всяка форма на демокрация и конкуренция, защото си загубиха привилегиите. Като добавим и факта че ДС е пуснала метастази в цялата държава, правителство, образование, здравеопазване, икономика и шанса БЪлгария да се оправи е равен на шанса болен да се излекува сам от Рак в четвърта фаза.
And was Jerusalem builded here,
Among these dark Satanic Mills?
Срамуваме се и още как! Срамуваме се за всичко и от всички, от рождението до смъртта ни. Срамуваме се от турското робство, заради униженията, които сме преживели, заради "сенилата от бича", заради подареното ни от руснаците освобождение, заради трите национални катастрофи, заради комунистическите терористи, заради фашистките зверства (набучените на колове глави на български партизани), заради комунистичските зверства (народен съд и лагери), заради тоталитарния комунистически режим, заради комунистическата държавна сигурност, заради некадърността на управниците ни след рухването на комунизма. От срам ни иде да си изядем месата! Как да живее понататък, като очевидно ни е "сбъркан чипът". Ако срамът беше градивен, щяхме да сме най- развитата нация в света, но той не е, и затова сме на опашката. И немците се срамуват заради концентрационните лагери, нацизма и Хитлер, но срамът им не е дотолкова деструктувен, че да доведе до тотално разрушаване на обществото и държавата им.
Преди 20-тина години, след края на комунизма, държавните институции се оказаха беззащитни. Организираха се грабителски елити, които започнаха разграбване на "държавната собственост. Тези държ.институции,кото пречеха на тази дейност на елитите бяха отслабени, някои до степен на унищожаване.За това помогнаха и външни сили (международната капиталистическа класа и комитетите за нейноито обслужване). Нашите строители (всъщност грабители) на нова България се присъединиха към тази международна класа. Държавността западна и сега ГЕРБ я възстановява по карикатурен начин.
Ето какво се казва в Резолюция 1096 (27 юни 1996 г) на Съвета на Европа относно мерките за разграждане на наследството от бившите комунистически тоталитарни режими: „Смисълът на лустрационните закони е да се отстранят от властта личности, за които не бихме могли да бъдем сигурни, че ще упражняват функциите си съгласно демократичните принципи, защото те не са проявили никакво ангажиране или никаква привързаност по отношение на тези принципи в миналото, нямат никакъв интерес или никакво основание да се присъединят днес към тези принципи”.
Другарят Президент Гоце ще трябва да ги отзове всички посланици-ченгета, защото те отдавна са компрометирани и поставени в пълна изолация в съответните страни и на тях са им подхвърляни фалшиви информации. Не се заблуждавайте, че тайните служби на съответните страни пасат трева и чак сега узнават за ДС миналото на съответните посланици. За информация югославската УДБА (СУП) познаваше по име и презиме всички агенти на ПГУ на ДС още през 70-80-те години. И то благодарение на "софийските македончета". Просто Гоце 8 години осигуряваше топли служби на бившите “бойни другари“, a ако не го прави “Монтерей“ ще му види сметката.
за ченгетата от ДС с 10 месеца в Москва - смехории. Руснаците не допускаха чужденците до истинските факултети на КГБ. Те разпределяха чужденците от "братските страни" в третокачествени институти, даваха им нещо като дипломи, осигуряваха им жени-рускини, сътруднички на КГБ или ги вербуваха директно. И нашите "Славни разузнавачи" некомпетентни и тъпи чукундури – учени-недоучени в "школото“ в Симеоново и "школите" на КГБ за "подпомагане" на братските партии, които не бяха заинтересувани да ги научат, а ги оставяха да пият и гонят руските проститутки..
""Не се заблуждавайте, че тайните служби на съответните страни пасат трева и чак сега узнават за ДС миналото на съответните посланици.""
-----------------------------------------
Така е. Но им дадоха агремани (съгласието си във всеки един случай) да заемат посланически постове във своите страни. ¬е и лобираха за тяхното назначение! И имам информация че се отнасят към тях както към всички други посланици от страните на ЕС. Което значи че миналото им не е никаква пречка да си вършат работата.
Интересно какво стана с хилядите доброволни сътрудници на Комитета за държавна сигурност по кварталите и предприятията. За тях нищо не се говори, а те най-много тровеха живота на обикновените хора с доносите си. Защо за тях никой не се сеща? Кой ги използва сега? Или смениха боята? Станаха първо сини демократи, после жълти роялисти, а сега - многоцветни герберчета... Няма значение кой ще бъде на власт, важното е да са първи ибрикчии... От тях се гнуся повече отколкото от скандалните дипломати.
Нещо не мога да те разбера. Разбира се че другите правителства и посланици ще се държат "добре" с нашите посланници - агенти. Това е дипломация. Те навремето се държаха добре та сега ли.
Теорията ти че външни сили - капиталистически са ни сторили нещо лошо праз последните 20 години е невярна. В България никога не е имало революция. Нито правителствена, нито народна, нито военна. Това което стана беше дворцов преврат в който ДС смени Бай Тошо и съобщи по телевизията на учудените хора. Всичко беше направено по Руска схема и ако е имало някъква външна намеса тя е от Русия. Затова сега Русия държи по-голямата част от икономиката ни, 100% от всички енергийни проекти и доставки и голяма част от имотите. Нито Америка, нито Европа имат нещо в България нито икономически, нито културно нито политически. Ти жив Американец сигурно никога не си виждал, нито пък Американски бизнес. така че не обвинявай хора които нямат нищо обще със сегашната ти орисия. За това са виновни ДС и техните съветници от Москва. Те се опитват да ви разправят разни хуморески че сега имате капитализъм и демокрация. Както преди нямахме Социализъм така и сега нямаме Капитализъм. Колкото по-скоро го разбереш това токлова по-добре.
And was Jerusalem builded here,
Among these dark Satanic Mills?
До коментар [#68] от "kKk":
""Нито Америка, нито Европа имат нещо в България нито икономически, нито културно нито... Ти жив Американец сигурно никога не си виждал, нито пък Американски бизнес. така че не обвинявай хора които нямат нищо обще със сегашната ти орисия. За това са виновни ДС и техните съветници от Москва""
Е как? Нали имаме американски бази1 Нали посланик Уорлик се е превърнал в ген.губернатор на България и мине не мине ден ни поучава от телевизията! Нали в родния ми град Севлиево фирмата "Американ Стандарт" доскоро владееше града! Нали живея до Южния парк в София и всяка сутрин гледам как джогират американските маринки (които охраняват посолството) !
Но не това е важното. И не от ДС трябва да се срамуваме - това са димни завеси за прикриване на друга наистина срамна истина. Прочети интервюто на Татяна Дончева във "Гласове" и виж кой ни управлява (малък цитат):
---------------------------------------------------------------
20.12.2010 г интервю с Татяна Дончева: Борисов е заложник на икономическите кланове, които го лансираха
Преди време казахте, че миналото на Бойко Борисов и връзките в това минало ще създадат проблеми, които в един момент ще се окажат неудържими. Кои връзки имате предвид?
Бойко Борисов има минало и това минало е, общо взето, на събирането на взятки по „Витоша”. Оттогава той има приятели и врагове. Една част от тези приятели и врагове са мъртви. В голямата си част те загинаха по времето на неговото главно секретарство, когато всеки път се обясняваше, че се разпределя наркопазар или някакъв друг пазар. Мъртвите имат роднини и близки приятели, които работят обикновено по законите на мафията, тоест „имам да ти връщам”. Има и друга категория, които са живи. Те са се наместили в сенчестия бизнес и в светлия бизнес. Тези хора имат също определени отношения с него
. Кой всъщност е истинският собственик на СИ банка, който, минавайки през Емил Кюлев, след това мина през Славчо Христов по времето на Костов и след Славчо Христов мина на Цветелина Бориславова? Другият кръг бяха Сашо Дончев, Валентин Златев, Иван Кръстев, кръгът „Капитал".
----------------------------------
И т.н. и т.н.
Никаква Русия не действува тук, драги! Това престъпно мутренско правителства се поддържа от Америка (САЩ). Бившата съпруга на премиера живее (заедно с дъщеря им) в САЩ.
Съпругата на мин. на финансите е американка и той е бивш(и бъдещ) служител на Световната банка (която си е Американската банка). Да продължавам ли ?
През 2004 изтече давностния срок за отваряне на досиетата. Автоматично отпаднаха ограниченията, наложени от КС върху дейността на комисията Андреев(вече закрита от царя). След 3 годишно протакане от царя и станишев, през 2007, новата комисия започна отварянето на досиетата. Но комунистите успяха да наложат нови ограничения.
1. За починалите.
2. За действащите и сега в новите тайни служби.
3. За незаемалите ръководни постове.
На практика, човек може да прочете само собственото си досие(ако не е унищожено) и на починал родител. Ако искам да прочета досиетата на съученици и състуденти, на колеги(тия, които най-вероятно са ме кодошили) няма начин.
Достъпни са досиетата на хора, заемали ръководни постове и огласени от комисията. Никой БГ журналист не е провел разследване(с нищожни изключения) и не е пуснал в нета тия досиета. Страхуват се вероятно.
А освен да им знаем имената, полезно е да видим какво са писали. Според Костадинов, от всичко написано, няма и един процент свързан със сигурността на страната. Другото е доноси. Ако се качат досиетата в нета, всички гоцеви приказки за служба към държавата, ще станат смешни и нелепи. Щото ще се окаже, че само са клепали. И кадровите и доносниците.
Още от интервюто:
""Цветан Цветанов е продължение на почина всеки старшина – генерал и шеф на служба. ВИФ образованието не може да даде резултат. Този човек е може би запознат с част от емпиричния материал за подземния свят. Но от това да си чувал нещо по слухове и да го сглобиш в доказателства, които са годни за съд, има много голяма разлика. Това е първият министър, който разказва веществени доказателства.! До този момент такъв не е имало.""
Но Цв.Цветанов ( който още не е дал задоволителни обяснения за рязко нарастване на имотното си положение/състояние) бе поканен неотдавна във Вашингтон и категорично похвален за своята дейност... Това с друг бг министър не се е случвало !
"...да се разграничат ясно от извършените от тоталитарните комунистически режими престъпления и да ги осъдят - без колебание и незабавно" - а БСП се хвали като партията столетница. За народа ли мисли тази тоталитарна измет? За добруването на България или възраждането на един тотално изкривен режим на малодушие и безбожие.
Щом толкова главоломно тръгнаха тези процеси в България- значи вече и руснаците не поддържат ДС-агентите и не ги считат за свои А ДПС да признае необходимостта за отваряне на всички досиета - това вече е върхът!!!
Общо взето - добри новини!!!
Ако някой бивш (то май няма бивш) агент или служител на ДС ви каже, че е работил за интересите на България, това може да предизвика само смях. Но да оставим архивите да говорят. http://www.youtube.com/watch?v=hiD-UtaW8-Q
Най-голямата беда сполетяла България е плавният преход. А организираната престъпност дирижирана от ДС в комбинация с повсеместна корупция и съдебна система в стил 'доставка по домовете' са тактически маневри от привидното отстъпление на Русия от сферата си на влияние! В момента се раздават финалните шамари на студената война у нас. Гоце, баретите, Чорни и КГБ срещу 5% от Бойковата чета, Уорлик, МИ6 и НАТО. Колкото и странно да звучи, резултатът не е предизвестен, както показва опитът от 20-годишния ни мъчителен, но за това плавен преход.
Немците, като нация, още се срамуват заради Хитлер! От луди, извинение не чакай! Нито Гоце ще се извини за злото, което ни е причинил, нито твоят комшия, нито дори и ти! Или пък аз. Такъв ни е генът - не е като немският.
ДС продължава да държи властта на много места в държавата. Кадрите на ДС все още се начело на много фирми, партии, обществени организации и както се вижда и на важни държавни органи.
Докато не ги изхвърлим, няма шанс нещата да се оправят в тази държава. Това е.
Каквото и да приказват за служба към държавата, след 1989 г. те работят в три посоки:
1. Лично облагодетелстване
2. Облагодетелстване на другарчетата от ДС
3. Прецакване на всички други
Не се ли махнат, никой, който не е от котилото им няма да просперира - все ще му слагат прът, все ще го прекарват и ще му подливат вода.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Perfanov
Рейтинг: 561 НеутралноПосланиците, като Станишев, могат да ни гледат в очите! И не се срамуват!
...а би трябвало.
Радойчо
Рейтинг: 454 НеутралноНие сме безбожници! От какво да се срамуваме!
Пред боговете и фактите мълчат.krasinsky
Рейтинг: 395 НеутралноПосланиците на България в чужбина, притежаващи агентурно минало, трябва да освободят заеманите от тях постове, за да съществува доверие във взаимоотношенията с партньорите ни от ЕС и НАТО. Известно е, че много от обвързаните с ДС са работили и за КГБ. От тази гледна точка по-нататъшното пребиваване на постовете им се смята като един вид седене на два стола - било в миналото, било понастоящем. Дано много от тях проявят добра воля и в името на доброто на страната се оттеглят сами.
B52
Рейтинг: 1763 ГневноХегел е един от първите, формулирал различието между държавата и "гражданското общество", което трябва да е гарант за запазването на демократичната логика на държавната власт. А най-агресивният опит за заличаването на границата между двете бяха именно тоталитарните режими от миналия век.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Това следва да се набие в канчето на гнидата Гоце!
И всички ченгесари, които десетилетия тайничко "не се срамуват"...
Ех, да се бе случили не6то по-радикално преди 20 години (малко насилие и бой по червените кратуни) така че да си бяха подвили страхливо опа6ките и да се бяха измели завинаги...
А сега след 20 години "мирен преход" дирижиран от ДС закономерно страната ни е съсипана, грохнала и ограбена именно от комуноидите!
antropos
Рейтинг: 567 НеутралноДневник поставяте много сложна дилема пред Пълванов и Борисов.Гоце не може да отговори,защото е лъгал цял живот не само другите,но и себе си,че няма нищо нередно да си агент на ДС,от там - това е най-добрият начин да служиш на държавата.Пожарникаря няма толкова акъл - той си е харесал нещо,но защо един господ знае.Дори и ПР-а няма да му помогне,оплел се е като пиле в кълчища.
Sic transit..revolution13
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#2] от "Радойчо":
NATO = North Atlantic Terroristic Organiztion.Те , тези управници , дето клечат по църквите и прахосват парите ни за църкви , не са ли най-големите вагабонти ?
Те са !!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
alec
Рейтинг: 8 НеутралноНе вярвам нито Борисов нито Първанов да бленуват връщането на комунизЪма в България.Само,че нито един от двамата и още 90% от масите могат да излезнат от комунистическият си манталитет.Невъзможно е да заспиш в тоталитарно общество и да се събудиш изпечен демократ.Дори когато човек е напуснал България по време на соца с ясни анти-комунистични идеи трябва време за да прочисти "облъчваната"си глава от догми/казвам го от опит/.Да се осъзнае демокрацията и свободата е нужно усилие.
Борисов купира може би несъзнателно Живков като поведение.Ако през целият си живот на формиране като личност, някой е виждал само на един единствен вожд без да иска действа като него.По света никой Министър-Председател не реже ленти,нито инспектира пътища и паланки,нито ходи по детски ясли,нито девойки в носии му носят хляб и сол.Ама Бойко това е виждал и това върши.Той е убеден ,че не комунист но ментално е в комунизма.Първанов също.Той е горд от агентурното си минало!?!Ами ако през целият живот на някой са му мили мозъка,че агента служи на народа,без значение е ,че никоя диктатура не служи на народа,а само на диктатора.Той е убеден в правотата си.
По обезпокояващото е ,че и хора относително млади продължават да се захласват по тоталитарните поведения и идеи.Може би 20 години е много кратко време,защото проблема в главите е винаги много по-труден за разрешаване.В България ,като че ли всички искат да се разграничат от тоталитарните години,като че ли онова време няма нищо общо
с тях но като гледам понякога новините или слушам изказвания на "демоктаричните" политици,това си жив-непроменен тоталитрен манталитет.
epoc
Рейтинг: 1391 НеутралноОт 30 юни 2009 до 20 декември 2010 май е повече от половин година. Както и да е. В Чехия имаха волята и решиха този проблем в началото не 90-те. То не бяха сълзи, то не бяха оставки. Но затова сега няма съмнения.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Отзоваването на посланиците е половинчат проблем - има и ченгета от ДС и депутати от ДС. Трябва да се реши веднъж завинаги - или всички, или никой. Отваряне на всички досиета или унищожаването им. Останалото са празни приказки и ритане по кокалчетата.
feuermeister
Рейтинг: РазстроеноМного ни тежи актуалното присъствие на стария режим в скрита форма - пречи на нормалната работа на държавата - нямаме истинска полиция, нямаме истинска армия, нямаме защита в лицето на нашите институции - съдът, медицината, образованието, културата са някакви бледи имитации и работещите там нямат безусловно необходимото лично достойнство. Институциите се нуждаят от пречистване - катарзис и силно обновление - от хора с визия за бъдещето и страст за работа.
4i4olin
Рейтинг: 506 НеутралноСега ще видим дали гущерът ще се откаже от опашката си, т.е. "реформираните комунисти" от ДС-дипломатите. А много по-важна е главата на тази рептилия, която е с чисто досие и неприкосновена по законите на демокрацията.
Stream
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#10] от "feuermeister":
Хитростта пречи на мисълта!То на някои все им тежи!
Ние останалите да се застреляме ли !
Хайде стига глупости!
Имаше лагери!
Имаше живи хора на които дължим извинение и истина за нечовешкото отношение! Дължим говсички ние, не само аз, че съм служил преди 30 години една година във ВКР като с-на ш-к! До кога ще вадим призраци от гарделроба?
Знаете ли до кога?
Винаги!
ние винаги ще бъдем изнасилени !
Защото не искаме да сложим граница! Защото ни е удобно да не сложим граница!За да има възможност да се каже:Да ама!
Като при децата, в детската градина!
Винаги докато не бъде пуликувана цялата истина!
ТАКАВА НЯМЯ ДА ИМА НИКОГА!
Ще има там в одвъдното!
Истината е отговорността за собственото ти поведение! При най доброто разузнаване, в света, грешката е над 25 %! Търпим ли си към грешката си свободен!
Съмняваш ли се, си вързан (най големите окови са в душата Ви)!
Stewie
Рейтинг: 897 Любопитноха-ха срам за какъв срам да говорим в държава където службите продължават да държат цялата власт в ръцете си / финансова , полити4еска , информационна /... където държавния глава е агент на същите тези служби е приемиера открито се възхищава от бившите комунисти4ески диктатори , където комунисти4еския режим и репресивния му апарат така и никога не бяха обявени ясно и високо като престъпление срещу 4ове4еството ...не те не се срамуват ,те са горди и нагли такива каквито си бяха и преди 20 години
омбре
Рейтинг: 727 НеутралноПогледнато обективно личното ми мнение е,че тези дипломати които са уличени в разведческа дейност по време на соца следва вече да не са допломати.Това е голата истина.А че се демонизират това е така.Вярвали са че това което правят е за доброто на страната ни и са го правили с желание и патриотизъм и никой не може да ги обвини.Правилно и честно отговарят "Не се срамувам".В срамният криминален период на грабителство убииства, бездуховност,простотия и чалга наречен преход към демокрация обаче има мнозина които не само че трябва да се срамуват но и да бъдат наказани..уви,те са на уважение.
НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКОStream
Рейтинг: 1391 ГневноДо коментар [#8] от "alec":
Хитростта пречи на мисълта!Та значи тои отива там отвън! И е толкова умен да се впише! Да бъде не отличим!
И няма акъл да разбере кое е по нормално и полезно?
Вие или сте умственно болен?
Или просто сте прекалено интелигентен, което замен е едно и също?
Разузнаването не е за прости хора, не е и за страхливи, тези хора там отвън,винаги вземат решения сами! Трудни почти нечовешки трудни решения, абе няма думи ...
Живота не е комикс, както представяте слжбите на електората!
КОМИКС Е ЗА ПОЛИТИЦИТЕ ЗАЩОТО БАНКНОТИТЕ СА ПЛОСКИ !
Защото постепенно и вече окончателно вулгаризират тези които могат да им потърсят смека?
Задаите си един въпрос, само един "ЗАЩО?"
И си намере филма "МЮНХЕН"?
Ето Ви отговора!
Abaddon
Рейтинг: 395 ВеселоЗа кой ли път политическите проститутки са на път да се докажат като политически елит.
It is the nice place.Аман.
Да ви сера на всичко създадено с тия олигофрени,от тази конституция.
Срам ме е че съм българин.
moon74
Рейтинг: 561 НеутралноВижте, всичко идва от силата. Печели по-силният, а не по-идеологизираният. Досега не съм чул САЩ да са изплатили репарации на остатъците от индианското население, което е законен притежтел на тази земя. Дори и извинение няма. Не съм чул да са извинява Хитлер, Сталин или Буш. Въпрос на сила. Защо смятате, че тези служби са повече от инструмент на силата? Или смятате (което е логично), че когато силата отмре, инструментът продължава живота си?
Abaddon
Рейтинг: 395 ВеселоДо коментар [#17] от "moon74":
It is the nice place.Защо брат се напъваш да чупиш орехи с мек член?
gliganchev
Рейтинг: 8 НеутралноАко трябва да сме точни ДС беше само един от инструментите, с които БКП поддържаше своята диктатура и държаше хората в подчинение. Такива инструменти бяха и полицията, армията, съда, прокуратурата. Всички работеха за комунистите. Така че най-много трябва да се срамуват комунистите и особено партийните секретари. Другите бяха просто маши в ръцете им.
moon74
Рейтинг: 561 НеутралноАко е вярно, че Бойко Борисов е бил охрана на Тодор Живков, бъдете сигурни, че е бил ангажиран с това. Отвсякъде. Ако е вярно, че е бил главатар на полицията по времето на негово царско нищожество, също е бил от някъде ангажиран. Няма лошо. Всички артисти си имат кукловоди.
AzDebil
Рейтинг: 1302 ГневноСрамота ли?! денти или дори външни наши "съюзници", които ще определят кой от ДС, заслужава да бъде извинен и кой не.
Само толкова ли?!
НЕ!!! Не може да бъде само проблем на възпитание или на дребно морализаторство.
ДС не е МОРАЛЕН ПРОБЛЕМ!
ДС е ПОЛИТИЧЕСКА ЗАПЛАХА!
ДС е ОПАСНОСТ ЗА ДЪРЖАВАТА!
ЗА ДЕМОКРАТИЧНАТА ДЪРЖАВА!!!
А Решението е ЛУСТРАЦИЯ!
Цялостна! За всички от ДС - офицери, резиденти, агенти, доверени лица, явочници и всякакви подобни.
Да си приказваме само за срам е самодоволно и наивно придържане към двойните стандарти. Да говорим само за срам значи да приемаме, че има "наши" добри и "ваши" лоши ДС-ари. И да делегираме гражданския суверенитет на разни самозабравили се министри, министърпредседатели,през
Защото засрамването се изличава единствено и само с едно "извинявай". В повечето случаи от нагла куртоазия.
Да искаме просто да чуем "извинявайте, повече няма да правя така" означава, че сме кръгли идиоти. И не заслужаваме дори извинение през зъби.
ОПАСНОСТТА не се посреща с глава в пясъка. ДС е ОПАСНОСТ. И трябва да се елиминира!
Без двойни стандарти!
Двойните стандарти също имат морална дефинируемост. Тя е - НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛНОСТ.
Но както казах проблемът е най-малко морален.
Проблемът е на кого принадлежи властта - на ДС или на Демокрацията. Всичко друго е наивност!
moon74
Рейтинг: 561 НеутралноВесело, но неуместно, освен ако си член. На БКП.
До коментар [#18] от "Abaddon":
Дон Кихот
Рейтинг: 1282 НеутралноДо коментар [#17] от "moon74":
"...Или смятате (което е логично), че когато силата отмре, инструментът продължава живота си?..."
Точно така смятаме, с малки уточнения. В случая инструментът беше умело използуван за удължаване агонията на силата, за да може тя да заграби богатствата на България. Сега вече и инструментът може да умре и аз смятам, че Първанов няма дълго да се противи на това. Дори и на него и на неговите кукловоди вече е ясно, че процесът става необратим. Каквото можаха, взеха, а то никак не е малко!
dark_man
Рейтинг: 8 НеутралноЛустрацията е абсолютно необходима. От върха на пирамидата до последната тухличка на най-долния ред.
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноБраво Спасе, браво Спасов.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Само да добавя една по-остра нотка към написаното - те казват че са работили за България което е най-голямата лъжа в историята на прехода ни.
Това е абсолютно нагла лъжа!
Интересите на България тогава (а и сега) нямат нищо общо с една дружинка сатрапи, национални предатели и изменници и рубладжии служещи на един режим наложен от Русия.
Тяхната служба не е имала (а и сега няма) нищо общо с българския национален интерес.
Това са хора предатели и държавни изменници и като такива за стажа им в редиците на ДС на тях трябва да им се анулира осигурителния стаж, а със закон да им се ограничат правата на заемане на държавни, общински длъжности, както и на такива изцяло или частично финансирани от държавния или общинския бюджет.
С други думи - трябва им по една лустрационна тояга! Неочегарена.
Сocos
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#21] от "AzDebil":
Не се изразявате дебилно, затова по-добре си сменете ника, носи някакъв негативизъм.
За написаното от Вас +++++++
И аз съм за пълна лустрация!
kodichev
Рейтинг: 5 НеутралноДо коментар [#25] от "Десен":
Това се отнася за агентите доносници приятелю. А наистина разузнавачите са работили за държавата, повечето. И не са били всички КГБисти, това е лъжа, както и сега не са всички американски подлоги. И такива разузнавачи са имали задача и да прокарват търговските интереси на страната. И наистина външната ни търговия е била наистина агресивна и печеливша. Чак когато същите ДС и политбюро се продадаха на америка, подобно на големия предател Горби, едва тогава американците можаха да ни продават демокрация, ама за нашите ресурси. Демокрация срещу ресурси..... Подобно на половината свят. Виж само Нигерия как са я лапнали ШЕЛ и други "демократи" и как избиват там надигналите глави граждани.
а колкото до доносниците съм съгласен, пълна лустрация! И Гоце да бъде изгонен, немедлено! И всякаква сволоч от агенти и руски и американски!
kodichev
Рейтинг: 5 НеутралноДо коментар [#23] от "Дон Кихот":
Колко точно и кратко, поздрави!
Свинчуга
Рейтинг: 1979 НеутралноМен не ме е срам че грухтя. Мога и тях да изгрухтя, тяхната мама комунистическа.
Обичам да грухтя и плюскам.Haflinger
Рейтинг: 401 НеутралноВ България, явно, нещата ще си дойдат по "биологична давност". Както описаните 40 години в пустинята... Така се видя самия край на социализма. Морален, икономически, културен, демографски. Не чак корейско-кубинския вариант, а европейската разновидност. Остава да се напише обективен учебник по история (ако може книга първа от петокнижие...
, и ползата от мъките ще бъде неоспорима за поколенията.
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете” Б. ФранклинМоже да е за добро. Какво друго ни остава да кажем?
****
Този коментар беше изтрит в 23:07 на 20/12/2010 от неговия автор.
bahil
Рейтинг: 8 НеутралноХората които извършиха преврата на 10 ноември се разделиха отдавна. Всеки си взе своето. Фактът че и Доган е готов да се откаже от депутат,като бивш ДС, говори че отдолу нещо скрито става. И коледните дни ще покажат за какво е този ПР в медиите от ББ, Първанов, Младенов, Цветанов, Доган...
Идеята е благородна за благото на потиснатия българин от този репресивен апарат до днес или е ход за точки. Дипломати, политици и всички бивши трябва да бъдат извадени на светло. Те служиха наистина на БКП и не на България. Така че, БКП и БСП и другите леви, трябва да поемат начело с президента Гоце, инициативата.
Човек не може да избяга от своето мрачно минало на което служел и получавал... облаги до ден днешен.
buddy
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#4] от "B52":
На 14.12.1989 г. хората пред парламента бяха готови да сторят това, за което говориш (дори танковете нямаше да спрат). Но ги спря Желю Вафлата и няколко други негови съратници-агенти на ДС, изявяващи се по онова време като опозиционери. (Бачо ти Ваньо Костов тогава бе зает - печаташе икономически серии в Раб. дело.) "Нежна революция" щели били да правят... Е, направиха я. Сега й берем плодовете и чакаме пожарникаря с репресирания си дядо и горещ почитател на неговия палач - да ни оправи. Мдаам, и това ще стане. Кой не ни е оправил, че той пък да не успее.
bahil
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#33] от "buddy":
През онзи 14 декември на 1989 митингът от протестиращи бе организран от хора на ДС. В това многолюдие имаше стотици агенти. ДС притискаше БКП тогава. Ние бяхме масовка в един филм
без да знаем. Зашото преврата на 10 ноември бе също отвътре. а не както в Прага или Будапеща...
desjardinseli
Рейтинг: 450 НеутралноКриминалността се роди през 1989г. и се въведе режим на българския Пиночет. Кой не спази законите, когато прибраха парите ни от банките ? Кой не спази законите като разпродаде на безценица заводите ни ? Кой доведе до блокирането на съдебната система, която спря да фунционира в Името на Народа от 1996г. ? Защо един престъпник като Алексей Петров, служител на ДАНС, с политически чадър от Костов, свързан с разпространение на дрога в страната ни, свързан с американската ЦРУ е освободен от затвора и на се спазват законите ? Направените преврати в България имаха една цел, да се създаде олигархия, която да подкрепя американската политика у нас, против интересите на нацията, унищожаване на икономиката, демонтиране на държавата. Закона за ДС беше въведен от Станишев, който порвърди, че той, както Костов, Кобурготски се били СЛУГИ на едни и същи господари, на Вашингтон. Същите тези, които направиха войната в Югославия, една американска война в Европа, тези които създадоха „независимо” Косово, протекторат на САЩ, където поставиха Хашим Тачи, един терорист. Нас ни управлявят кроминалисти, които, за да угодят на САЩ ни обезглавяват, за да се поддържа в България престъпност, за да не можем да виждаме, че Щатите ни използуват като територия, за да изпълнят своите интереси, поради което върнаха България и всички страни в които извършиха преврати петдесет години назад. Сега виждате, защо в България се крият истините изнесени от сайта на Wikileaks, доказвщи как функционра американската военна машина. Защо едва избрани във властта политици тичат да се кланят на Вашингтон и на Белия Дом. Като Кастов,като Николай Младенов. Закони в името на народа не действуват, законите срещу народа са в пълна сила. Защо САЩ, която не само, че нахлува във суверенността на държавата ни, но остава една секретна агенция забранена да упражнява акции на своята територия, но да действува незаконно из целия свят. Разбирате ли ? ЦРУ беше създадена през 1945г.на базата на 4000 немски нацисти и вие позволявате тя да действува на наша територия, не само, но Борисов прие в своя кабинат шефа на ЦРУ Панета, този които поддържа незаконни затвори из целия свят тип Гватемало, където хара са затваряни без съд и присъда. Ето такъв затвор Щатите построиха върху 500 хектара земя в Косово и построиха лагра Бондстел, един от най-големите в Европа. Това Щатите подготвиха за нас, след като чрез хунтите на Костов, Кобурготски, на Станишев, на Борисов унищожиха икономиката ни.
Лъжи, манипулации, дезинформации, така функционират политиците в България, агенти на ЦРУ от 1996г.
AzDebil
Рейтинг: 1302 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "Сocos":
За одобрението - благодаря.
Позицията Ви за лустрацията е достойна.
Но за ника не съм съгласен. Двадесет години живеем в реалността на кривите огледала. Тук нормалността е дебилитет.
Е, добре, приел съм да съм дебилен в изкривеното битие. За да си остана нормален. Докато всичко застане по местата си.
buddy
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#34] от "bahil":
Ако съдя по аватара ти, допускам, че си знаел кой кого притиска, дори допускам, че си знаел колко стотици агенти СТЕ били. За благодарност А.Луканов впоследствие даде благословията си за СДС в Партийния дом - той на трибуната, а Желев и останалите ДС агенти - долу като публика като прилежни слушатели. После всички заедно разиграха комедията "Кръгла маса или как се легитимира БКП". Истината е, че на митинга на 14.12.1989 г. за пръв и последен път комуноидите бяха уплашени до смърт и нещата не бяха под техен контрол. Ако бяха, нямаше да се канят да викат танковете. И само не ми излизай с номера, че ДС и БКП са различни неща, че и децата ще ти се смеят.
desjardinseli
Рейтинг: 450 НеутралноПреврата от 10 ноември е бил оргнизиран отвън от ЦРУ, както и втория преврат на Костов от 1996г., по методиката на Чили, на Никарагуа. Насилия и грабежи, една хунта поставена от Вашингтон. Двадесет години ви лъжат, а не разбрахре, че Щатите имат стратегически интерес от нашата територия. Тяхната задача е да прекарат през нас петрола от солда от Каспийско море през нас, през Косово, Средиземно море рафинери и САЩ. Ние сме за Щатите коридор за енергийно осигуряване на Щатите! Никой няма да ви го каже, телевизионните медии са токсикирани и контролирани от американски консултанти! Докат ви лъжат със сини, червени с Атака, всички те, във властта са се подчинявали на ВАШИНГТОН! Не виждате ли, че Волен Сидеров свали байрака като влезна в Парламента ? Щатите заграбиха петролните залежи на петрол и от газ от Азербейджан, от Узбекистан, от Казахстан, от Тюркменистан. Нима мислите, че населението знае, че америкнците експлоатират петролните им находища ? Всичко е строго секретно, между правителства и петролни кланове. Защо не демократизираха своя щад Мисисипи ? Защото няма да спечелят от това ! Лъжи, измами, направиха от българите чистачи, продавачи, слуги, както те, нашите правителства са слуги на САЩ. Къде е Тренчев, който запали Партийния дом, за да заеме пост в "независимите" - зависими от Вашингтон Синдикати и се обогати за наша сметка? Защо БГ Синдикати не се включват в международните стачки за солидарност на трудещите се ? Защо ? Защото нямаме заводи и това е била целта! Не разбрахте ле, че всичко е било, за да ни грабят ? Дрог, проституция и кражби, това направиха ченгетата, които ни управляват. Радвайте се на Алексей Петров, съратник на Бойко и на Цветанов, поставени от Вашингтон, както беше поставен терориста Хашим Тачи в Кососво. И за комунизма можете само да мечтаете, защото тогава нямаше кражби, ментета и игра на бандити, като знаете, че бандитите са във властта. За Първанов смятам, че е чист, пречи на и костовци и американци за да прокарват терористичната политика на балканите. Костов, Станишев, Борисов, всички те лазят пред Белия Дом, мачкат ви, лъжат ви, упояват ви и ви успиват с ментета и ще ви кажат да си купите въженца, защото са ви слижили бесилките.
bahil
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#37] от "buddy":
Това което гововриш е официалната версия оттогава. Сиреч айсбергът на събитията. Но на 14 декември 1989 г. ако си бил там
нямаше изплашени депутати от БКП и БЗНС, а артисти като Нешка Рбева да кажем. Това което улови камерата на Евгени Мхайлов бе истината, но че на площада имаше и то стотици от ДС това само някой техен шеф от ония години ще ти каже. А децата се смеят на всичко... Дори това че СДС бе пълно с агенти... без да се знае. Всичко се размириса малко след като СДС дойде на власт. Защо изборите от юни 1990 бяха спечелени от БКП,когато имаше едва 300 хиляди членове... Ти знаеш ли....как стана това. И не ме нападай че съм от ДС, щото
говориш глупости. Гледа ли док. филм на за попалването на Партийния дом през август 1990. Ако не си. гледай го, приятелю. И тогава да говорим.Там има всичко... за което се пъчиш като пръч от пиринските...
desjardinseli
Рейтинг: 450 НеутралноНе се срамувам от честните ДС, защото във всяка държава има секретни служби. И от всички най-престъпни са ЦРУ, които оперират само извън страната си и се подчиняват на Вашингтон. Откакто у нашите страни направиха преврати, за да могат Щатите спокойно да си помпат петрол на аванта от съветските републики, нацистката ЦРУ извършва навсякъде тероризъм, войни, интриги, а вие си мислете за комунистите, но тоягата ще се обърне точно там където трябва. Добре, че населението знае, кои са предателите на нацията. Докато виждате Костов, знаем, че все още америкаците ви командуват. А за ДС, това е просто да ви пускат прах в очите, за да могат престъпниците да смучат кръвта ни.
Apolon ot Tiana
Рейтинг: 819 Неутрално"И при нацизма, и при комунизма обсебената от една партия държава постави обществото под тотален контрол, превръщащ несъгласните в жертви!"
apoloniyИ двете системи приключиха с катастрофа.
А при Бойковизма!?
hehe
Рейтинг: 166 ГневноИ какво като направят лустрация? Какво като премахнат всички ДС-ейци от структурите на управлението? ГЛУПОСТИ !!! КДС отдавна превърна подмолната си власт в икономическа. Политиката е функция на тази власт. И днес и утре ще ни управляват техните отрочета и протежета.
Както се казва: "След дъжд - качулка!" Поредните фишеци на едроглавия клоун за забавление на смръдливия матр'ял.
rumenvl
Рейтинг: 453 Неутралночудесна статия
desjardinseli
Рейтинг: 450 НеутралноКак беше израза "всичко Мара втасала, та опряла да се разтърси за досиета". Ако през 1996г. ни бяха дали тези досиета, би имало вълнение, защото тогава бяхме насъскани от СДС, която беше обучена от нацистката ЦРУ, а студентите от Ласло Пестор, с истинска нацистка власт и тогава бяхме наивни, за да вярваме на измамата. Но сега видяхме какво направи Костов и неговата хунта, и пролича целия сценарии. И това е направено във всички страни от Източния блок, с цел изолиране на Русия, за да могат Щатите да смучат петрола от каспийските републики, а нашите тук са само марионетки, които пометоха всичко, вместо бомбите. Ако не се стегнете, догодина ще лазите. Желев, Петър Стоянов, Тренчев, Костов, Надежда Нейнски, Мартин Димитров са заплащаните от Вашингтон, за да прокарват американската политика у нас. И тя е, че още от 2006г. по петролопровода от БАКУ, през ТБИЛИСИ и СЕЯН на Средиземно море се прекарва ПЕТРОЛ, който се товари на английски танкери и захранва американската индустрия. И тъй като количеството на петрола е огромно, едно трасе ще премине през нашта територия, и ние трябва да им кажем НЕ, всеки да си купува петрола.
buddy
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#39] от "bahil":
Аз с шефове на ДС не съм имал вземане-даване, че да ги питам за нещо, на което съм бил пряк свидетел. Ти предлагаш да влеза във връзка с тях, че да ги питам та да е убедя, че това, което са ти казали, е истина. Ами, бледни ми седесарю, с това ти сам потвърждаваш, че имаш пряка връзка с тях, не се ли усещаш?
Haflinger
Рейтинг: 401 НеутралноДо коментар [#34] от "bahil":
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете” Б. ФранклинТочно на тази дата изпуснахме влака към по-добрия свят!
И аз бях там, и аз съм виновен!
Свинчуга
Рейтинг: 1979 НеутралноЕто за това се бориха тези "патриоти" от ДС.
Обичам да грухтя и плюскам.http://www.youtube.com/watch?v=eDOe6UqNMEI
СМЪРТ ЗА ВСИЧКИ КОМУНИСТИ!!!
Моканина
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#44] от "desjardinseli":
Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!Нещо много си са попотил та гледам да каканижеш лъжа след лъжа. Наповняш ми на председатела на апекато който се така се потеше като го питааме добре де, вий сега като ни земете нивиците утре какво ша ни дадете.
А он само кай - всичко а общо вечи.
Я викам кат а общо - дай тука жена си, и тя щом а обща.
Свинчуга
Рейтинг: 1979 НеутралноНаправи добро за България - УБИЙ КОМУНИСТА!!!
Обичам да грухтя и плюскам.****
Този коментар беше изтрит в 04:31 на 21/12/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 16:41 на 21/12/2010 от неговия автор.
ppopov_67
Рейтинг: 616 НеутралноНа европейците (ПАСЕ) е много лесно да прехвърлят задачата за справяне с остатъците от комунизма на отделните народи.
А къде бяха преди 20 години, когато беше моментът да се проведе втори Нюрнбергски процес, този път срещу червената чума.
И думата КОМУНИЗЪМ да стане толкова мразена и ненавиждана, както е думата НАЦИЗЪМ, и то не само в Европа, но и в целия свят. С което щеше да се помогне не само на европейските народи, но и на народите от последните бастиони на комунизма - Куба, Северна Корея и т.н.
Това не само че не се случи, а европейските социалисти прегърнаха нашите пребоядисали се комунисти. Само и само да имат малко повече гласове в Европейския парламент.
Без да се интересуват, че ако не техните, то ръцете на техните бащи (и дори майки) са изципани с кръвта на хиляди невинни техни сънародници.
inn
Рейтинг: 1596 НеутралноТези, които най-гръмко (и лицемерно) се кълняха в комунизма, станаха най-първите капиталисти - и по време, и по величина на капитала. Просто превърнаха политическата си власт в икономическа. Гигантска кражба, започнала ПРЕДИ 10.11.1989 г. Т.нар. "социалистическа собственост" стана частна собственост - най-едрата в ръцете на номенклатурата. Разбира се, че този процес не е извършен само от ДС (информация, връзки, канали и пр.), но несъмнено с дейното участие на нейни кадри в своя и на съпартийците им частна полза.
За съжаление откраднатото по никакъв начин няма връщане. Така че "лустрирането" през 2010 г. или след това си е след дъжд качулка. Това обаче не ни освобождава от отговорността на граждани да си казваме истината за този престъпен процес и кой го е осъществил. Кой друг, ако не "Партията"?
RED MAFIA
Рейтинг: 672 Любопитно"Не се срамувам!" че съм работил за СССР, хранен от българите!
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага тиГеорги Първанов : "Ако, както подозирам, в огромната част от случаите тези хора са си вършели съвестно работата към държавата -СССР/сега РъФъ/, защото държавата Русия е една, независимо кой управлява, трябва да преустановим този процес и поход за ликвидация на държавността в Русия във всичките й структури на КГБ, в това число и дипломацията."
Gouverneur général
Рейтинг: 1004 Любопитноhttp://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D0 %BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%A1%D0%BE%D0% B2%D0%B5%D1%82%D0%B0_%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%B F%D1%8B_%E2%84%961481
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯПреступления тоталитарных коммунистических режимов
Как заявлено в резолюции ПАСЕ, все тоталитарные коммунистические режимы, правившие в XX веке в странах Центральной и Восточной Европы и до сих пор остающиеся у власти в ряде государств мира, характеризуются массовыми нарушениями прав человека, включая индивидуальные и коллективные убийства и казни, гибель людей в концентрационных лагерях, смерть от голода, депортации, пытки, рабский труд и другие формы массового физического террора, преследования по этническим и религиозным основаниям, нарушение свободы совести, мысли и выражения, свободы прессы, а также отсутствие политического плюрализма.
Обоснование преступлений
Согласно резолюции, преступления коммунистических режимов оправдывались теорией классовой борьбы и принципом диктатуры пролетариата, которые узаконивали «уничтожение» людей, мешавших строительству нового общества и по существу, являвшихся врагами тоталитарных коммунистических режимов.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
kKk
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#38] от "desjardinseli":
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Брей, по-спокойно бе другарю! Ти май наистина се изплаши че ще ти извадят досието. Няма бе! Спокойно. Вие владеете цялата държава. Халал да ви е!
kKk
Рейтинг: 727 Неутрално"
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Хегел е един от първите, формулирал различието между държавата и "гражданското общество", което трябва да е гарант за запазването на демократичната логика на държавната власт. А най-агресивният опит за заличаването на границата между двете бяха именно тоталитарните режими от миналия век. И при нацизма, и при комунизма обсебената от една партия държава постави обществото под тотален контрол, превръщащ несъгласните в жертви
"
Трагедията е че около 40% от хората в БЪлгария не могат правилно правилно да прочетат горния пасаж и не могат да го разберат или обяснят. Други ... поне 30% го разбират но страстно мразят всяка форма на демокрация и конкуренция, защото си загубиха привилегиите. Като добавим и факта че ДС е пуснала метастази в цялата държава, правителство, образование, здравеопазване, икономика и шанса БЪлгария да се оправи е равен на шанса болен да се излекува сам от Рак в четвърта фаза.
bobhunter
Рейтинг: 811 НеутралноСрамуваме се и още как! Срамуваме се за всичко и от всички, от рождението до смъртта ни. Срамуваме се от турското робство, заради униженията, които сме преживели, заради "сенилата от бича", заради подареното ни от руснаците освобождение, заради трите национални катастрофи, заради комунистическите терористи, заради фашистките зверства (набучените на колове глави на български партизани), заради комунистичските зверства (народен съд и лагери), заради тоталитарния комунистически режим, заради комунистическата държавна сигурност, заради некадърността на управниците ни след рухването на комунизма. От срам ни иде да си изядем месата! Как да живее понататък, като очевидно ни е "сбъркан чипът". Ако срамът беше градивен, щяхме да сме най- развитата нация в света, но той не е, и затова сме на опашката. И немците се срамуват заради концентрационните лагери, нацизма и Хитлер, но срамът им не е дотолкова деструктувен, че да доведе до тотално разрушаване на обществото и държавата им.
Наблюдател
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#58] от "kKk":
Хенриета"Държавата - комитет който обслужва интереси на едрата буржоазия" К.Маркс
В днешна България ГЕРБ обслужва интересите на грабителските елити.
Наблюдател
Рейтинг: 8 РазстроеноПреди 20-тина години, след края на комунизма, държавните институции се оказаха беззащитни. Организираха се грабителски елити, които започнаха разграбване на "държавната собственост. Тези държ.институции,кото пречеха на тази дейност на елитите бяха отслабени, някои до степен на унищожаване.За това помогнаха и външни сили (международната капиталистическа класа и комитетите за нейноито обслужване). Нашите строители (всъщност грабители) на нова България се присъединиха към тази международна класа. Държавността западна и сега ГЕРБ я възстановява по карикатурен начин.
Хенриетаot4eto
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#2] от "Радойчо":
А аз съм безбожник анти-комунист. Как ще коментираш този факт? А забравих, когато господ ти говори, фактите мълчат.
bozkata
Рейтинг: 444 НеутралноЕто какво се казва в Резолюция 1096 (27 юни 1996 г) на Съвета на Европа относно мерките за разграждане на наследството от бившите комунистически тоталитарни режими: „Смисълът на лустрационните закони е да се отстранят от властта личности, за които не бихме могли да бъдем сигурни, че ще упражняват функциите си съгласно демократичните принципи, защото те не са проявили никакво ангажиране или никаква привързаност по отношение на тези принципи в миналото, нямат никакъв интерес или никакво основание да се присъединят днес към тези принципи”.
bozkata
Рейтинг: 444 НеутралноДругарят Президент Гоце ще трябва да ги отзове всички посланици-ченгета, защото те отдавна са компрометирани и поставени в пълна изолация в съответните страни и на тях са им подхвърляни фалшиви информации. Не се заблуждавайте, че тайните служби на съответните страни пасат трева и чак сега узнават за ДС миналото на съответните посланици. За информация югославската УДБА (СУП) познаваше по име и презиме всички агенти на ПГУ на ДС още през 70-80-те години. И то благодарение на "софийските македончета". Просто Гоце 8 години осигуряваше топли служби на бившите “бойни другари“, a ако не го прави “Монтерей“ ще му види сметката.
bozkata
Рейтинг: 444 Неутралноза ченгетата от ДС с 10 месеца в Москва - смехории. Руснаците не допускаха чужденците до истинските факултети на КГБ. Те разпределяха чужденците от "братските страни" в третокачествени институти, даваха им нещо като дипломи, осигуряваха им жени-рускини, сътруднички на КГБ или ги вербуваха директно. И нашите "Славни разузнавачи" некомпетентни и тъпи чукундури – учени-недоучени в "школото“ в Симеоново и "школите" на КГБ за "подпомагане" на братските партии, които не бяха заинтересувани да ги научат, а ги оставяха да пият и гонят руските проститутки..
Наблюдател
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "bozkata":
Хенриета""Не се заблуждавайте, че тайните служби на съответните страни пасат трева и чак сега узнават за ДС миналото на съответните посланици.""
-----------------------------------------
Така е. Но им дадоха агремани (съгласието си във всеки един случай) да заемат посланически постове във своите страни. ¬е и лобираха за тяхното назначение! И имам информация че се отнасят към тях както към всички други посланици от страните на ЕС. Което значи че миналото им не е никаква пречка да си вършат работата.
Сава Мутафов
Рейтинг: 572 НеутралноИнтересно какво стана с хилядите доброволни сътрудници на Комитета за държавна сигурност по кварталите и предприятията. За тях нищо не се говори, а те най-много тровеха живота на обикновените хора с доносите си. Защо за тях никой не се сеща? Кой ги използва сега? Или смениха боята? Станаха първо сини демократи, после жълти роялисти, а сега - многоцветни герберчета... Няма значение кой ще бъде на власт, важното е да са първи ибрикчии... От тях се гнуся повече отколкото от скандалните дипломати.
kKk
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#66] от "HARI":
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Нещо не мога да те разбера. Разбира се че другите правителства и посланици ще се държат "добре" с нашите посланници - агенти. Това е дипломация. Те навремето се държаха добре та сега ли.
Теорията ти че външни сили - капиталистически са ни сторили нещо лошо праз последните 20 години е невярна. В България никога не е имало революция. Нито правителствена, нито народна, нито военна. Това което стана беше дворцов преврат в който ДС смени Бай Тошо и съобщи по телевизията на учудените хора. Всичко беше направено по Руска схема и ако е имало някъква външна намеса тя е от Русия. Затова сега Русия държи по-голямата част от икономиката ни, 100% от всички енергийни проекти и доставки и голяма част от имотите. Нито Америка, нито Европа имат нещо в България нито икономически, нито културно нито политически. Ти жив Американец сигурно никога не си виждал, нито пък Американски бизнес. така че не обвинявай хора които нямат нищо обще със сегашната ти орисия. За това са виновни ДС и техните съветници от Москва. Те се опитват да ви разправят разни хуморески че сега имате капитализъм и демокрация. Както преди нямахме Социализъм така и сега нямаме Капитализъм. Колкото по-скоро го разбереш това токлова по-добре.
Наблюдател
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#68] от "kKk":
Хенриета""Нито Америка, нито Европа имат нещо в България нито икономически, нито културно нито... Ти жив Американец сигурно никога не си виждал, нито пък Американски бизнес. така че не обвинявай хора които нямат нищо обще със сегашната ти орисия. За това са виновни ДС и техните съветници от Москва""
Е как? Нали имаме американски бази1 Нали посланик Уорлик се е превърнал в ген.губернатор на България и мине не мине ден ни поучава от телевизията! Нали в родния ми град Севлиево фирмата "Американ Стандарт" доскоро владееше града! Нали живея до Южния парк в София и всяка сутрин гледам как джогират американските маринки (които охраняват посолството) !
Наблюдател
Рейтинг: 8 ЛюбопитноНо не това е важното. И не от ДС трябва да се срамуваме - това са димни завеси за прикриване на друга наистина срамна истина. Прочети интервюто на Татяна Дончева във "Гласове" и виж кой ни управлява (малък цитат): -------------
Хенриета--------------------------------------------------
20.12.2010 г интервю с Татяна Дончева: Борисов е заложник на икономическите кланове, които го лансираха
Преди време казахте, че миналото на Бойко Борисов и връзките в това минало ще създадат проблеми, които в един момент ще се окажат неудържими. Кои връзки имате предвид?
Бойко Борисов има минало и това минало е, общо взето, на събирането на взятки по „Витоша”. Оттогава той има приятели и врагове. Една част от тези приятели и врагове са мъртви. В голямата си част те загинаха по времето на неговото главно секретарство, когато всеки път се обясняваше, че се разпределя наркопазар или някакъв друг пазар. Мъртвите имат роднини и близки приятели, които работят обикновено по законите на мафията, тоест „имам да ти връщам”. Има и друга категория, които са живи. Те са се наместили в сенчестия бизнес и в светлия бизнес. Тези хора имат също определени отношения с него
. Кой всъщност е истинският собственик на СИ банка, който, минавайки през Емил Кюлев, след това мина през Славчо Христов по времето на Костов и след Славчо Христов мина на Цветелина Бориславова? Другият кръг бяха Сашо Дончев, Валентин Златев, Иван Кръстев, кръгът „Капитал".
----------------------------------
И т.н. и т.н.
Никаква Русия не действува тук, драги! Това престъпно мутренско правителства се поддържа от Америка (САЩ). Бившата съпруга на премиера живее (заедно с дъщеря им) в САЩ.
Съпругата на мин. на финансите е американка и той е бивш(и бъдещ) служител на Световната банка (която си е Американската банка). Да продължавам ли ?
pesho1921
Рейтинг: 399 НеутралноПрез 2004 изтече давностния срок за отваряне на досиетата. Автоматично отпаднаха ограниченията, наложени от КС върху дейността на комисията Андреев(вече закрита от царя). След 3 годишно протакане от царя и станишев, през 2007, новата комисия започна отварянето на досиетата. Но комунистите успяха да наложат нови ограничения.
1. За починалите.
2. За действащите и сега в новите тайни служби.
3. За незаемалите ръководни постове.
На практика, човек може да прочете само собственото си досие(ако не е унищожено) и на починал родител. Ако искам да прочета досиетата на съученици и състуденти, на колеги(тия, които най-вероятно са ме кодошили) няма начин.
Достъпни са досиетата на хора, заемали ръководни постове и огласени от комисията. Никой БГ журналист не е провел разследване(с нищожни изключения) и не е пуснал в нета тия досиета. Страхуват се вероятно.
А освен да им знаем имената, полезно е да видим какво са писали. Според Костадинов, от всичко написано, няма и един процент свързан със сигурността на страната. Другото е доноси. Ако се качат досиетата в нета, всички гоцеви приказки за служба към държавата, ще станат смешни и нелепи. Щото ще се окаже, че само са клепали. И кадровите и доносниците.
Наблюдател
Рейтинг: 8 ВеселоОще от интервюто:
Хенриета""Цветан Цветанов е продължение на почина всеки старшина – генерал и шеф на служба. ВИФ образованието не може да даде резултат. Този човек е може би запознат с част от емпиричния материал за подземния свят. Но от това да си чувал нещо по слухове и да го сглобиш в доказателства, които са годни за съд, има много голяма разлика. Това е първият министър, който разказва веществени доказателства.! До този момент такъв не е имало.""
Но Цв.Цветанов ( който още не е дал задоволителни обяснения за рязко нарастване на имотното си положение/състояние) бе поканен неотдавна във Вашингтон и категорично похвален за своята дейност... Това с друг бг министър не се е случвало !
mind_twist
Рейтинг: 506 Неутрално"...да се разграничат ясно от извършените от тоталитарните комунистически режими престъпления и да ги осъдят - без колебание и незабавно" - а БСП се хвали като партията столетница. За народа ли мисли тази тоталитарна измет? За добруването на България или възраждането на един тотално изкривен режим на малодушие и безбожие.
Musashi
Рейтинг: 506 НеутралноПълен наивник ще е някой, ако има надежди за бъдещето, при липса на "гражданско общество" в България!
danielson
Рейтинг: 506 НеутралноЩом толкова главоломно тръгнаха тези процеси в България- значи вече и руснаците не поддържат ДС-агентите и не ги считат за свои А ДПС да признае необходимостта за отваряне на всички досиета - това вече е върхът!!!
Общо взето - добри новини!!!
buddy
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#74] от "Musashi":
Гражданско общество при наличие само на селяндури не може да има, приятелю.
bahil
Рейтинг: 8 НеутралноРеферендум и лустрация след него... Иначе ще потънем в третия свят...
Jazzprom
Рейтинг: 672 НеутралноАко някой бивш (то май няма бивш) агент или служител на ДС ви каже, че е работил за интересите на България, това може да предизвика само смях. Но да оставим архивите да говорят.
Това е положението...http://www.youtube.com/watch?v=hiD-UtaW8-Q
Scribbler
Рейтинг: 457 НеутралноНай-голямата беда сполетяла България е плавният преход. А организираната престъпност дирижирана от ДС в комбинация с повсеместна корупция и съдебна система в стил 'доставка по домовете' са тактически маневри от привидното отстъпление на Русия от сферата си на влияние! В момента се раздават финалните шамари на студената война у нас. Гоце, баретите, Чорни и КГБ срещу 5% от Бойковата чета, Уорлик, МИ6 и НАТО. Колкото и странно да звучи, резултатът не е предизвестен, както показва опитът от 20-годишния ни мъчителен, но за това плавен преход.
Scribble away...Veso
Рейтинг: 505 ГневноДо коментар [#17] от "moon74":
Немците, като нация, още се срамуват заради Хитлер! От луди, извинение не чакай! Нито Гоце ще се извини за злото, което ни е причинил, нито твоят комшия, нито дори и ти! Или пък аз. Такъв ни е генът - не е като немският.
nabliudatel
Рейтинг: 8 НеутралноДС продължава да държи властта на много места в държавата. Кадрите на ДС все още се начело на много фирми, партии, обществени организации и както се вижда и на важни държавни органи.
Докато не ги изхвърлим, няма шанс нещата да се оправят в тази държава. Това е.
Каквото и да приказват за служба към държавата, след 1989 г. те работят в три посоки:
1. Лично облагодетелстване
2. Облагодетелстване на другарчетата от ДС
3. Прецакване на всички други
Не се ли махнат, никой, който не е от котилото им няма да просперира - все ще му слагат прът, все ще го прекарват и ще му подливат вода.