Юлия Иванчева, политолог: "Калинките" шестваха в държавата, протестиращият човек е единственото положително

Юлия Иванчева, политолог: "Калинките" шестваха в държавата, протестиращият човек е единственото положително

© Красимир Юскеселиев



На финала на годината "Дневник" направи анкета сред политолози и социолози, които обобщават тенденциите, скандалите, изненадите на 2012 г. Четете техните мнения всеки ден. Прогнозите им за 2013 ще публикуваме веднага след Нова година.


С какво ще запомните тази политическа година?


- Списание "Тайм" обяви за личност на 2011 година "протестиращия човек". С малко закъснение той се превърна в най-запомнящото се и положително случило се в България през политическата 2012 година. Останалото е загуба на здрав разум у властта и лавина от алчност и скандали.




Кой според вас е скандалът на 2012?


- Многократното мултиплициране на скандала с "калинките" и превръщането на думата в нарицателно за повсеместна некомпетентност го направи симптоматичен и особено важен. Тръгвайки от министерството на земеделието, "калинките" цяла година шестваха из държавата. "Калинка" се превърна в диагноза за рухването на стандартите в обществения живот. Всички очакват от държавата да вземе мерки, но това не се случва.


Какво ново научихте за съдебната система покрай изборите на Висш
съдебен съвет, на главен прокурор и уволнението на съдия Мирослава Тодорова?


- Колкото и силно да е желанието на отделно взети личности за промяна, то не може да доведе до резултат в една капсулирана в самообслужването си система. Непрекъснато възникващите скандали са симптом за системна разруха. Вместо да предизвикат здравословен катарзис, те последователно и упорито биват замитани под килима. За съжаление и тук (както в здравеопазването) очакваната промяна няма да се случи скоро.


 Какво показаха гражданските протести?


- Показаха, че търпението на обществото има граници. Изчерпването му превърна част от апатичната публика в самоорганизиращи се граждани и даде на активните хора надежда, която бяха на път да загубят.


 Има ли промяна в гражданското общество?  


- Наблюдаваме оживление, предизвикано от нова вълна активизъм. Вярващите в свободата видяха на практика, че ако са непримирими и последователни в усилията си, могат да постигат резултати. Предстои да се преборят с потискащото усещане, че не му се вижда краят. Запазването на постиженията изисква постоянна бдителност и готовност за реакция.


Кои постижения и гафове на правителството бихте откроили?


- Постиженията на правителството бяха обобщени най-пълно от Чавдар Руменин (директор на Института по системно инженерство и роботика на БАН) с думите: "Доктор Борисов, доктор Борисов, вие днес прокарахте нова магистрала, магистралата на духа!"


Постоянната лоша практика на правителството да превръща всеки казус в решим единствено от премиера води до поредица от гафове. Въпреки че не успя да стане почетен художник и футболист на годината, министър-председателя успя да се намеси в кризата в управлението на българския волейбол, нагърби се с търсенето на спонсори за футболни клубове и превози своя футболен тим с правителствения самолет. Стигна се дотам, че преди дни Знеполският епископ Йоан, откривайки кръстовището на телевизионната кула, каза: "Слава Богу, че има пътища, слава Богу, че можем да минем, защото Господ Исус Христос казва: "Аз съм пътят и истината, и животът."


Как оценявате първата година на президента Росен Плевнелиев?


- От първата година на президента Плевнелиев ще запомним ветото върху поправките в Закона за горите и оттеглянето му от клетвата на съдия Марковска. Две достойни постъпки, чийто резултат, а именно защита на справедливостта и гражданите, омаловажават дилемата относно мотивацията му.


Да се надяваме, че президентът ще продължи в същия дух: ще ни накара да забравим как беше посочен за кандидат; и в своите действия няма да следва единствената поставена му тогава задача – да пази президентския стол топъл за Бойко Борисов.


Какво се случи с левицата и с десницата?


- Въпреки че "социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път" (по думите на Антон Кутев) за левицата изминалата година определено беше успешна. Сергей Станишев едновременно извоюва председателското си място в ПЕС и в БСП, и то без очакваните в България съпровождащи скандали. В лявото далновидността и партийната дисциплина надделя над егото.


За десницата обаче не можем да кажем същото. Егоцентризмът извади на преден план най-лошото от т. нар. автентична десница. В случая със СДС безкритичната самовлюбеност, съчетана с елементарна липса на политическа грамотност, превърна синята партия в обслужващ персонал на ГЕРБ. На този фон ДСБ би трябвало да остане единствената възможност за десния избирател. Но загубата на политически разум нанася частични поражения дори и при тях. Примери са безкритичната подкрепа за добиване на шистов газ чрез фракинг и отсъствието им от гласуването на Закона за горите.


Кои нови политически формации ще следите с внимание догодина?


- Много вероятно е все още да не знаем имената на тези, които ще следим с най-голямо внимание. Без съмнение обаче интерес ще представляват: РЗС с Марешки, които предупреждават за скандални разкрития; "България на гражданите", която претендира за ново, по-цивилизовано политическо поведение и макар да демонстрира цивилизованост, все още не ни е показала политическо поведение; и "Зелените", които макар и не толкова нова формация, след Орлов мост имат по-широк хоризонт за развитие.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Протестиращи?!?!
    КУчетата лаят ,керванът си върви!

  2. 2 Профил на sss700431
    sss700431
    Рейтинг: 507 Неутрално

    " Постиженията на правителството бяха обобщени най-пълно от Чавдар Руменин (директор на Института по системно инженерство и роботика на БАН) с думите: "Доктор Борисов, доктор Борисов, вие днес прокарахте нова магистрала, магистралата на духа!"

    Това не бях го чувал . Но е еталон за подмазвачество , да не кажа друго.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 676 Любопитно

    Що не хванете, да речем, десетина по-обикновени човека, такива от улицата и ги накарайте те да отговорят на поставените въпроси. Мисля, че ще е интересно.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  5. 5 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Постиженията на правителството бяха обобщени най-пълно от Чавдар Руменин (директор на Института по системно инженерство и роботика на БАН) с думите: "Доктор Борисов, доктор Борисов, вие днес прокарахте нова магистрала, магистралата на духа!"

    "Стигна се дотам, че преди дни Знеполският епископ Йоан, откривайки кръстовището на телевизионната кула, каза: "Слава Богу, че има пътища, слава Богу, че можем да минем, защото Господ Исус Христос казва: "Аз съм пътят и истината, и животът."

    Жалка, гнусна работа. Какво падение - учен и свещеник (от ДС все пак) да се мазнят като последни измекяри.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    "управлението" на Борисов показа нагледно, какво означава една партия да не е готова да управлявя. Въпреки, че успя да убеди хората да гласуват за нея, ГЕРБ показа, че няма управленски възможности и кадри. Назначиха се калинки и бръмбари по най-високите етажи на властта и резултата го виждаме. Не, че нямахме нужда от нови магистрали и пътища но, да вкараш целия финансов ресурс на държавицата в асФалт си е голяма грешка. Бойко Ти все пак не си шеф на АПИ или миниктър на транспорта. За да функционира държавицата трябва да се обърне внимание на всички. И за мен най-големия Ти провал е в областта в която се имаше за най-силен - полицията.

  7. 7 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2605 Любопитно

    Защо ли МИСЛЕЩИТЕ чукат по клавиатурите и чатят в Нет-а?!?
    "нарицателно за повсеместна некомпетентност" - как тогава да няма "магистрала", от която ДУХА ли, ДУХА и издухва не само ДУХовността. Достатъчно се постараха ББ и сие, да НИ прекарват и точно крехкото гражданско общество трябва да ги накара да осъзнаят бездуховността си, а не да продължават да НИ я налагат.

    Коментиране на анализираното, вече...
  8. 8 Профил на armia
    armia
    Рейтинг: 402 Неутрално

    А кои шестват в социологията и политологията ? Освен кадрите от АОНСУ и ДКМС ?

  9. 9 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#8] от "armia":

    Споко бе, ще им вземем хлеба. Сега, като се издънят с прогнозите за изборите...

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  10. 10 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 873 Неутрално

    "Дневник", нарочно ли пропускате въпроса "Как оценявате това правителство на фона на предишните?".

  11. 11 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Моля ви се? Къде ги намирате тези хора? Това да напишеш един коментар в Интернет ли го имате за протест? Но, пък никой не иска да си размърда наистина задникът? Да пролее една капка кръв. Измислена работа.

  12. 12 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1416 Любопитно




    Лакардизми дело на соц'ьолозите !!!



    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  13. 13 Профил на armia
    armia
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#9] от "Митко Василев":

    И тия са единия да хванеш, другия да удариш. Горе тази говори за доктор Борисов - сигурен съм, че дисертацията на Борисов не е по-лоша от тази редица политолози и социолози. Така напр. дисертация на тема "Смърт и погребение у българите" на политолога В. Гарнизов какви ли научни приноси има) ?

  14. 14 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 934 Неутрално

    До коментар [#3] от "dodge_ram":

    За Иван Костов ли намекваш?

  15. 15 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Както и да го въртим управлението на ГЕРБ е най-доброто от целият преход досега. С най-високият бюджет, с най-много усвоени пари. И най-важното прекарвайки страната през световната икономическа криза по един отличен начин. Такива са реалностите. Слава.

  16. 16 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Всъщност може би само Германия се справя по-добре от нас, но не е много сигурно, ако Меркел загуби властта, пък господин Бойко Борисов спечели втори мандат и след това стане президент.

  17. 17 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3701 Неутрално

    [quote#14:"Wrornoxmaniak"]За Иван Костов ли намекваш? [/quote]

    Знам, че си хардлайн Боковист, но кажи ми откровено: как виждаш един телевизионен дебат вежду Боко и Костов по теми на икономиката и държавното управление (т.е. различни от чалга, футбол и карате)?

    Между другото, Костов прави и повече лицеви опори от вашия тюфлек.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 18 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Този въпрос с "калинките" лека полека започна да става банален. Няма жив човек на планетата, който да може да подбере 100 000 непознати българи за работа в администрацията и всичките да са безупречни, висококвалифицирани, компетентни по всички въпроси и други качества, характерни за светците. Такива очаквания са нереалистични.

  19. 19 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3701 Неутрално

    Ето как го виждам (телевизионния дебат) аз:

    "... като главен секретар на МВР един път седмично Бойко Борисов посещавал логопед, за да се учи как се говори правилно. След часовете при логопеда, настоящият ни премиер се отправял и към дома на частната си учителка по граматика за уроци по правопис.

    Когато трябвало да отговаря по експертно-профилирани теми, на Бойко му се налагало предварително да наизустява изречения и готови фрази, без да ги разбира. Когато познавачи, обаче, го контраатакуват с някакъв въпрос, който той не разбира, премиерът ловко се измъквал, като преминавал към плюене по опозицията и редене на вицове."

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  20. 20 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1416 Неутрално




    Мрънкащ


    бездарен "анализ" под формата на диалог, петък следобед - женския пазар .......

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  21. 21 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Годината показва, че управляващи и опозиция са абсолютни некадърници. Същото се отнася и за "бизнеса", "културата" и "спорта".
    За справка можете да се огледате около себе си. Някои даже могат да се погледнат в огледалото

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  22. 22 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Абе и учителите протестираха на времето, ама вуй

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  23. 23 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#5] от "Dehumanizer":

    Ами, след като изведохме държавата си до позицията на глобален лидер в системното инженерство, а фамозните ни успехи в роботиката не се нуждаят от допълнително представяне, очевидно на човека му е останало време и за странично творчество.

    Свобода за Надежда Савченко!
  24. 24 Профил на yanko.velev
    yanko.velev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Да се надяваме, че президентът ще продължи в същия дух: ще ни накара да забравим как беше посочен за кандидат; и в своите действия няма да следва единствената поставена му тогава задача – да пази президентския стол топъл за Бойко Борисов. само че не можем да забравим как беше издигнат, как беше избран, гаврата да го плеснат по врата, всичките намеци, че е само протоколна длъжност. Уви, имаме изключително калпаво правителство и много слаб президент!

  25. 25 Профил на yanko.velev
    yanko.velev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    И Кунева няма какво политическо поведение да покаже - самата тя и хората около нея са провалени политици, без понятие за чест, без идеи - елементарни службогонци. Зелените трябва да присъстват повече в политическия живот на България, но и след Орлов мост, пак не вярвам, че ще влязат в парламента.

  26. 26 Профил на gangnam_style
    gangnam_style
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Протестиращият човек трябва да бъде заинтересован, това, за което протестира да го касае лично, тогава има смисъл и ефект. За съжаление голяма част от протестиращите са една порода неудовлетворени по принцип хора, протестират за каквото дойде- днес за шистовия, утре за пенсиите, после за здравната,система, за субсидиите в земеделието, просто за да убият скуката, да станат част от някаква група, да покрещят, да затворят кръстовището, вечерта да си звъннат- "Абе утре има ли някакъв протест ?"

  27. 27 Профил на MILKO
    MILKO
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#1:"SSmart"]Протестиращи?!?!
    КУчетата лаят ,керванът си върви![/quote]

    в БГ няма Кучета - има офце , които протестират по офчи - контрапродуктивен начин ....с блеене

    ако имаше Кучета - да са свършили работа !
    --------
    за това няма повече от 7-8 Вълка в една глутница -
    вълците са вълци - най-слабите умират

    И за това Има по 1000 офце в едно стадо -
    блеят колективно

    ---------------
    П.П. Кучето и Вълкът са от едно семейството

    ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦ
  28. 28 Профил на MILKO
    MILKO
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#26] от "gangnam_style":

    сичко се познава по протестите -

    офчи протести / офчи резултати

    ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦ
  29. 29 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    [quote#4:"Митко Василев"]Що не хванете, да речем, десетина по-обикновени човека, такива от улицата и ги накарайте те да отговорят на поставените въпроси. Мисля, че ще е интересно.[/quote]
    Интересно и още как! Предложението ви трябва да се превърне в практика. Например, при телевизионна изява на много умни представители на българският"елит" да се дава думата и на случайно избран гражданин, избран без цвъ-сценарий в момента, от улицата, който да си каже мнението по разискваната тема. Може да го търсят този гражданин навсякъде, включително и покрай кофите за смет.

  30. 30 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    [quote#10:"Отнесен"]Как оценявате това правителство на фона на предишните?[/quote]
    Как? Неоценимо! Отиквимо!

  31. 31 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3026 Неутрално

    "...протестиращият човек е единственото положително..."

    Много правилно е употребено единствено число. Единственият протест, който ще се запомни, е единичният на Кольо Босия (и то заради домата, повода вече го забравихме). Всичко останало беше една безнадеждна пародия. Отразяването му в медиите също, като особено трябва да наблегнем на безразборната и налудничава употреба на термина "революция".

  32. 32 Профил на nik17.
    nik17.
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Няколко издънили се чиновници средна ръка не са атестат за правителството /т.н. "калинки"/ . Министрите като цяло са далеч по-читави от министрите в двете издания на тройната коалиция. За сравнение - Нихат Кабил, Джевдет Чакъров, Емилия Масларова, военният министър Цонев, Гагаузов, Р. Петк., Р. Овч. и пр и т.н. Но факт е, че Дянков много се заигра с рестрективната политика. Ако нещо изяде главата на ГЕРБ ще е това.

  33. 33 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Много ми харесва това начинание на Дневник.
    На вас, в редакцията, може да ви се струва че няма особено активност и смисъл в такива статии, но искам да ви уверя че хората от политическия елит в България не пропускат тази поредица. Уникална по своя замисъл в българската журналистика.
    Който го е замислил това - евалата!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  34. 34 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3026 Весело

    "Без съмнение обаче интерес ще представляват: РЗС с Марешки, които предупреждават за скандални разкрития..."

    Гледай интереса, съди за нивото! Всъщност, ние си го знаехме, но друго си е, като ти го гарнират с пикантерия (ура, пак флашки и скандали!).

  35. 35 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "Калинките" не шестваха, те са обсебили държавата!
    Като почнем от върхът и (президент, премиер, преседателя на нароодното събрание и т.н.) та стигнем до най-ниските етажи на властта!
    Войнстващата простотия и посредственост така са се настанили навсякъде, че понякога изпитвам в усещане, че живея в някакъв друг свят. И този свят не е моят!

    ура и да живей!!!
  36. 36 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3026 Весело

    До коментар [#33] от "Десен":

    " може да ви се струва че няма особено активност и смисъл в такива статии, но искам да ви уверя че хората от политическия елит в България не пропускат тази поредица"

    Уверенията се приемат и звучат оптимистично. Малката подробност е, че обикновените хора с удоволствие я пропускат. Но кой се интересува от тях, нали всичко е за "елита", той плаща...

  37. 37 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#32] от "nik17.":

    Аз не правя голяма разлика между министрите на Боко и министрите на тройкаджиите! С четвърти министър на здравеопазването нищо не се е променило в ресора, образователния министър е катастрофа, външния от няколко месеца се усети че сме на Балканите, вътрешния се справи с отвличанията и убийства за богатите, но чичо на село изнемогва от циганския терор, социалния бори безработицата на книга, в същото време 40 000 пенсионери са на държавна хранилка, Дянков се хвали със стабилизирана мизерия, но тя е всъщност от въвеждането на борда и т.н. и т.н.

  38. 38 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#11:"Wrornoxmaniak"] Да пролее една капка кръв. [/quote]

    Ще, ще!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  39. 39 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#27] от "Краят на Светъ се отлага за 3012 год?":

    Българския народ ми се струва по умен от теб и по инстинкт действа по разумно!Друг е въпросът, че не се намери достоен представител на този народ, а овчедушието трябва да се търси сред заможните и просветени хора!Лесно се хвърля вината върху друг, много по трудно е да уважаваш народа си и да се опитваш да го просвещаваш и будиш!Имаме ден на будителите но будители вече няма!

  40. 40 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Този път слабо за Юлиана. Всеки претендиращ да се нарича политолог би трябвало да отговори смислено и сериозно на въпроса "Какво положително виждате в управелнието?" Може да е нещо малко, но трябва да намери.
    Иначе олеква и си остава на нивото пропагандатор, в което няма лошо (добре звучи Юлиана Ивачева - пропагандатор) но това е друго нещо.
    Що се отнася до г-жа Кунева и нейоното движение е на едно и също ниво с това на Марешки. Същите милиционерски физиономии, макар и от Външното ДС и няма никакво значение, че биле научени на етикет и поведение. Това при дедо Цар го видехме що за физиономии става въпрос. Порутено отвътре с лъскав транспарант отвеън като киното и хотела на паметника Левски в София дето го откраднаха и сега не знаят какво да правят.

  41. 41 Профил на robbie_williams
    robbie_williams
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Аз ще запомня издънката на Плевнелиев с ветото над избора на съдия Марковка за конституционен съдия - той няма право на вето и наруши конституцията на България, а не беше остранен от длъжност! Каква правова държава сме ние тогава?

    Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?
  42. 42 Профил на MILKO
    MILKO
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#39:"jelev_jelqzko"]Българския народ ми се струва по умен от теб и

    по инстинкт действа по разумно!Друг е въпросът, че не се намери достоен представител на този народ, а овчедушието трябва да се търси сред заможните и просветени хора![/quote]

    сигурно си прав.......по своеу

    Умните са на подиума , останалите.......

    а колкото до мен - аз не съм тема за разговор....

    какъвто и да съм - след като такива като теб са 99 % - рано или късно ще ме пречупите , ще ме направите като вас

    ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦ
  43. 43 Профил на MILKO
    MILKO
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#40:"k_"]
    Този път слабо за Юлиана.
    Всеки претендиращ да се нарича политолог би трябвало да отговори смислено и сериозно на въпроса .......[/quote]


    Всеки претендиращ да се нарича политолог преди да..... трябва да си изясни едно :

    Кой плаща музиката.........Тази Юлияна очевидно знае отговора..всички политолози,социолози,психолози го знаят..

    въпр. е какво знае българина?

    ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦ
  44. 44 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#40] от "k_":Какво положително виждате в управелнието?" Може да е нещо малко, но трябва да намери.

    Намерих положителното в управлението !
    Лятос ще си ходи !!! Мотивирани сме!
    Гарантирано от пушачите! Чао бамбино!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  45. 45 Профил на alexan1234
    alexan1234
    Рейтинг: 515 Неутрално

    "Как оценявате първата година на президента Росен Плевнелиев?"

    Всеки би се съгласил, че първата година на Плевнелиев не беше кой знае колко успешна. Според мен този човек можеше да обърне много повече на народа, отколкото на корпоративните интереси.

  46. 46 Профил на amnesia_
    amnesia_
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Изобщо не смятам че постъпката на президента по повод клетвата на Марковска беше особено справедлива, нито доблестна. Той просто изпълняваше нареждания, това е всичко.

    I never dreamed about success. I worked for it. – Estee Lauder
  47. 47 Профил на Lana
    Lana
    Рейтинг: 458 Неутрално

    "От първата година на президента Плевнелиев ще запомним ветото върху поправките в Закона за горите и оттеглянето му от клетвата на съдия Марковска. Две достойни постъпки, чийто резултат, а именно защита на справедливостта и гражданите, омаловажават дилемата относно мотивацията му."

    Ахахахах! Ама моля ви се, какви са тези глупости ? Тези постъпки са всичко други, но не и достойно не заради самото действие извършено чрез тях, а защото то беше продиктувано от политически интереси на самото правителство, а Плевнелиев просто си остана техния инсталиран човек за подобни решения.

    Мозъкът е чудесно нещо! Иска ми се всички да имаха по един!
  48. 48 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#27] от "Краят на Светъ се отлага за 3012 год?":в БГ няма Кучета - има офце , които протестират по офчи

    Реакция на опората е латентна (скрита) опортионистична сила за която винаги забравят, че е равна по сила и обратна посока на ВСЯКО външно въздействие Овчи ...Да! Несъобразяването и самозабравянето дават резултат в стил : " Боже пази България!"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  49. 49 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#40] от "k_":

    "Какво положително виждате в управелнието?" - Много малко е положителното! Много по малко от това което обещаха предизборно в 2009 г., много по малко от това, което можеха да направят и много по малко в сравнение със самохвалството на Боко и останалите министри....

  50. 50 Профил на MILKO
    MILKO
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#48:"t'Ankus"]Реакция на опората е латентна (скрита) опортионистична сила за която винаги забравят, че е равна по сила и обратна посока на ВСЯКО външно въздействие Овчи ...Да! Несъобразяването и самозабравянето дават резултат в стил : " Боже пази България!"[/quote]

    абсолютно прав си !

    така е във Физиката.....
    така е и в живота на швейцарците,гърците,евреите........
    ако щеш и циганите
    --------
    въпр. е защо Не е така в нашия живот ??
    колко робство ни трябва още.......
    очевидно много

    ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦ
  51. 51 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    Най-точния цитат: "... вие днес прокарахте нова магистрала, магистралата на духа!" Когато за мнозинството бедни българи най-реалната перспектива е да хванеш асансьора и да скочиш от покрива ...Това е най-важната магистрала ... за душите ни!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  52. 52 Профил на MILKO
    MILKO
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#51] от "t'Ankus":

    колега , "прегрял си" , избиват ти бушоните

    иди някъде да пуснеш парата ..

    при 7 млн говеда всичко е напразно...
    каквото и да напишеш , кажеш , апелираш.......ВСУЕ

    просто лош късмет да се родим тук

    ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦ
  53. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#50] от "Краят на Светъ се отлага за 3012 год?":... колко робство ни трябва още.......
    = За всеки е индивидуално Гражданско общество не се прави със селяни (крепостни) !!! Тук мразят, тъпчат и ПРОГОНВАТ в чужбина свободния, учения, можещия .... В гробище няма как да стане промяна без външна енергия. Палачинката тук се обръща средно на всеки 30 години, а 23 вече минаха !!!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  54. 54 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#49] от "dobrich":
    Съгласен съм, че е малко. Много по-малко отколокото ми се искаше, но явно толкова могат.
    Аз, пък и други като мен, по принцип слабо разчитаме на праителствата да ни оправят и подреждат живота. Гърмяни зайци сме и умеем да посрещаме ударите на съдбата с достойнство вместо мрънкосване и просяшки вопли.
    Лично се надявах от всичките неща дето обещаваха да удръжат финасовата стабилност и те успяха. Понеже лично отговорен са покриването на ежедневните сметки на пет човека, си давам сметка за какво става въпрос на държавно ниво.
    Не трябва да се забравя, че освен сметките на най-близките отделям и около 40% от дохода за държавата, бедните, болните, полицаи, доктори, борците с глобалното затопляне (мамка му, да вземта да се спарат най-сетне), ПР акциите на Станишевата булка, заплатите на евро-играчки тип Надето и Мигленчето (позастаряващи сладурани, взели се насериозно, което ги загрозява).
    Да, ще минат месеците и на изборите хората ще се произнесат.
    Което е най-хубавото на демокрацията. За себе си имам варианти за всички случаи.

  55. 55 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#52] от "Краят на Светъ се отлага за 3012 год?":каквото и да напишеш , кажеш , апелираш.......ВСУЕ

    Това е едно от нещата което правя добре! ... и за момента единственото смислено за зомбираните овчедушни. Понякога често хиперболизирам Многото срички не са за всички ... но все някой ще си свери часовника.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  56. 56 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Е па тя самата авторка е "калинка", както началника й "професор" Геню Дайнов. http://www.ngobg.info/bg/search.html?Member=%D0%AE%D0%BB%D0%B8%D1%8F+%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B0&MemberType=Representative
    Точно (без)мозъчните тръстове унищожиха българската интелигенция, чрез финансиране на хора със съмнителни интелектуални и още по съмнителни морални качества в период в който всички останали мизерстваха. "Калинките" са естествена последица от унищожаването от страна на (без)мозъчните тръстове на всякакви критерии за образование и компетентност. Последният хит, който мина някак си незабелязано е премахването на Висшата атестационна комисия (разбира се с аргументи че била "комунистическа" и "тоталитарна", но точно тя не позволяваше хора като Геню Дайнов, и Сергей Игнатов да се наричат професори, както и институти по библиотекознание да раздават професорски титли по геология (както се разбра от скандала с фонд научни изследвания управляван от калинката Рангел Гюров от НБУ където преподава заедно с "професор" Дайнов).
    Та въпросната авторка няма никакво право да пише за "калинките", тъй като самата тя е член на един от развъдниците на калинки - Център за социални практики.
    Напоследък борбата на калинките - НБУ, Гюров, Игнатов и донякъде Дянков, срещу истинската компетентност и наука, т.е. СУ и БАН се изрази особено силно около скандала с Фонд Научни изследвания. Да видим кой ще победи. Аз залагам на "калинките". Бъргарите явно са решили да оставят и тия твари на главите си.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  57. 57 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    [quote#52:"Краят на Светъ се отлага за 3012 год?"]просто лош късмет да се родим тук [/quote]
    Доста хора мислят че е лош късмет, въобще че са се родили.

  58. 58 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Политолозите правят добри аналиьи на лошото управление! Факт! Но хич ги няма, когато трябва да покажат алтернативата! Тоже факт! Така че не виждам що трябва да им чета анализите, които сам съм си направил, преди още те да се изкажат!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  59. 59 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Изчерпването му превърна част от апатичната публика в самоорганизиращи се граждани и даде на активните хора надежда, която бяха на път да загубят."

    +++++++++++++!

    Че замислете се - ПОЛИТИЧЕСКИ НЕАНГАЖИРАНИ ГРАЖДАНИ, ЕКОЛОЗИ и ПЛАНИНАРИ излязоха на поредица от политически протест. При това успешни. Чудо-невиждано от 1988-ма насам.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  60. 60 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Наблюдаваме оживление, предизвикано от нова вълна активизъм. Вярващите в свободата видяха на практика, че ако са непримирими и последователни в усилията си, могат да постигат резултати. Предстои да се преборят с потискащото усещане, че не му се вижда краят. Запазването на постиженията изисква постоянна бдителност и готовност за реакция."

    ++++++++++++++

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  61. 61 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "На този фон ДСБ би трябвало да остане единствената възможност за десния избирател. Но загубата на политически разум нанася частични поражения дори и при тях. Примери са безкритичната подкрепа за добиване на шистов газ чрез фракинг и отсъствието им от гласуването на Закона за горите."

    ДСБ сега се опитва да компенсира, като участва в референдума в защита на тезата "ПРОТИВ".

    За една дясна партия е нормално икономиката да е по-важна от екологията, така че няма принципно противоречие в това ДСБ да гласува за шистовия газ, за нов АЕЦ и за още по-голямо развихряне на бизнес в горите.

    Само че би трябвало да се проитвопоставят в конкретния абсурдистански случай, защото сегашните атомни проекти заздравяват зависимостта ни от Кремъл, а късогледата свръхексплоатация на ресурсите, на която сме свидетели, и чято жертва вече стана черноморкото крайбрежие, не е нито лява, нито дясна - тя е просто късогледа и престъпна.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  62. 62 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#58] от "Курт Деликуртев":

    Точно така Курти - и Бойко така мисли!

    Понеже всички му поднасят само анализи и информация, а накрая той взема решенията както си знае, какъв смисъл има да ги слуша?! По-добре направо да бяга с вързани отчи през полето с мотиките - така си спестява усилието да слуша и да мисли

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  63. 63 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1130 Весело

    [quote#2:"sss700431"]Доктор Борисов, доктор Борисов,[/quote]

    ...внимавайте със стадото. Почти го научихте да не яде, ама да не вземе да изпука преди да завършите обучението!

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  64. 64 Профил на felis_catus
    felis_catus
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#61] от "Настрадин Ходжа":

    Доколкото си спомням, ДСБ бяха против "пълната забрана за проучване на шистовия газ", т.е. тезата им беше, че първо трябва да разберем има ли в България шистов газ и чак тогава да се мисли дали и по какъв метод ще се добива. Между другото тази теза не е лишена от логика, защото ако се окаже, че в страната има сериозни находища, това неминуемо ще(ше) да представлява силен коз в преговорите за доставка на газ от Русия

  65. 65 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    [quote#18:"Отнесен"]Няма жив човек на планетата, който да може да подбере 100 000 непознати българи за работа в администрацията и всичките да са безупречни, висококвалифицирани, компетентни по всички въпроси[/quote]
    Прав си. Ама няма и прилична държава по планетата, в която държавната администрация да се подбира от един човек. Това и при Сталин не е било, за Живков да не говорим. В съвременните държава има стабилна система от процедури за подбор, гарантиращи компетентност.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  66. 66 Профил на slowride
    slowride
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#16] от "Wrornoxmaniak":

    [quote#16:"Wrornoxmaniak"]Всъщност може би само Германия се справя по-добре от нас, но не е много сигурно, ако Меркел загуби властта, пък господин Бойко Борисов спечели втори мандат и след това стане президент.[/quote]


    О.МАЙ.ГАД.

  67. 67 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    Какво показаха гражданските протести?

    Че трябва да се напълни пак Цариградското! Преди това промяна не чакай!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  68. 68 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    [quote#63:"Вени Г."]Почти го научихте да не яде, ама да не вземе да изпука преди да завършите обучението! [/quote]

    Друга опасност назрява - стадото да се овълчи, и да завие за кръвта, на тия дето го докараха до глад.

    Политиците се надяват примирението и безнадеждността да завладеят смачканите маси, обаче човек може да търпи само докато е разумен. А гладът и страхът от още по-голям глад убиват разума ...

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  69. 69 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Гроберасите са в капан, и наглото им кадруване в съдебната система показва огромния СТРАХ, от това че видимо си отиват от власт, и само съдебен чадър може да отложи падежа на вересиите, дето натрупаха.

    За тях не е ясно кое е по-лошо - да паднат от власт, или да останат на власт. Ако паднат преследването ще започне веднага, но поне преди щетите от управлението им да са излезли изцяло наяве, и могат да се надяват на снизхождение. А ако се опитат да управляват втори мандат (било сами заедно с марионетки, било в по-широка коалиция) изгорената земя, която създадоха, рискуват наистина да се повтори 1997-ма, като тоя път виновниците няма просто да сдадат властта, а и ще бъдат съдени и наказани под погледа на Европа.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  70. 70 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Преди много години , египтяните процедирали така , с прошенията :Всеки ден се приемали такива:
    Първо , в първия кръг постъпилите -се разпределяли по компетентност - на специалистите ..
    По- важните проблеми - следвали по - нагоре и се решавали от по- висши спецове..Следвал третия кръг- който ДОПУСКАЛ за РЕШАВАНЕ от фарона - един или два , само , въпроса ..Най- важните за държавата :)
    И така е били преди 3-4000 години ..:
    Сега , какво виждаме ?? Един фараон , при това , нефелен , се опитва да решава ВСИЧКО в Държавата, заедно с един цецко и ..това е ...Резултатът е налице ::))
    Системата на Древния Египет , семки да яде ..

    BIG AL
  71. 71 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#69:"Настрадин Ходжа"] рискуват наистина да се повтори 1997-ма[/quote]

    Затова, за да няма повторения на 1997 г., никога повече БСП на власт!!!

    За да няма повече спиране на евро-фондове, никога повече БСП на власт!!!

    Всеки социалист от комуняшки тип не е проста калинка кат герберите!! Вие сте кръвожадни вълци!!

    БСП малка и полезна опозиция!!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  72. 72 Профил на FlyingDutch
    FlyingDutch
    Рейтинг: 515 Весело

    Спете спокойно - царството на калинките е необратимо

  73. 73 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Защо се учудвате на ГЕРБ-а ?? Тези имат ли някаква философия или идеи ?? Какви са ??? Обмислени ли са и последователни ли са ???
    Когато си некомпетентен във всичко , свързано с управлението , ти се влияеш, ослушваш се , оглеждаш се , скривайки се зад "исканията " на обществото и играеш театър или по- точно , с театър се опитваш да скриеш невежеството си :) Оттук и неадекватните решения , постоянните промени на същите тези решения , без яснота и конкретност..
    Опитваш се да съдаваш илюзията , че нещо "велико" правиш- нещо , което ВСЯКО правителство прави , като обикновени неща , обикновено управление .../ ремонти на пътища , детски градини , зали на театри и т.н..:))
    Понеже си най- компетентен в резането на ленти - ти се занимаваш САМО с това ..Е, може и малко футбол- така, да те "уважават" спортистите :)
    Кой от министрите му , заслужава уважение ?? Кой ?? Ами това са първите "калинки" в държавата // Дори калинката дянков , бърка и вади милиони , при искане - за лично раздаване от рапона ..))
    Голяма тема ...
    И един лаф , за рапона , от един филм:
    ТОЙ не знае НИЩО , за ..НЕЩО ...))
    Е , малко за щланговете и за лепенето на лепенки , и за правенето на крими милиони , , знае и толкова :))

    BIG AL
  74. 74 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    [quote#71:"Курт Деликуртев"]За да няма повече спиране на евро-фондове, никога повече БСП на власт![/quote]

    Алоу, земеделските субсидии за 2014-2020 да не ги спря Станишев бе?!

    Ами "забавянето" на евро-плащания, което е чисто и простонатиск от Брюксел върху Тиквата заради съдебните безумия напоследък - и за тях ли е виновен някой друг?

    Ами неусвоените пари за регионалмно развитие, които сега се пренасочват към милицията и към строежа на селски стадиони в обезлюдените села?

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  75. 75 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 600 Неутрално

    такива псевдо интелектуалци като г-жа иванчева плюят когато не са закачени на държавна хранилка. всичките политолози, социолози,кинаджии, културтрегери се чувстват абонирани за субсидийки, помощи, държавни проектчета. И като се появи някой по-твърд като Дянков реват като ранени карпатски мечки срещу управлението на държавата.

  76. 76 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#71:"Курт Деликуртев"]Всеки социалист от комуняшки тип не е проста калинка кат герберите!! Вие сте кръвожадни вълци!! [/quote]

    БСП са меншевики, мекушави червени аристократи.

    А БКП(герб) са болшевики - вулгарни и безцеремонни слуги на тоталитарния режим, неговите теляци, гавази, кочияши, келнери, държанки, доносници, джелати.

    Прости, лакоми, глупави, безогледни и нагли хора - НАЙ-ВРЕДНИЯ вид!

    И точно управлението на тия ненаситни и агресивни питекантропи ни докара дотам, че БСП пак е на изходна позиция за атака към властта, по същия начин по който само крадливото управление на Триглавата ни докара дотам, че една червена мутра да стане приемлив избор за толкова много българи.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  77. 77 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    [quote#75:"toshiro"]И като се появи някой по-твърд като Дянков реват като ранени карпатски мечки срещу управлението на държавата. [/quote]

    В какво е твърд Дянков бе? В бъркането в джоба ни.

    А защо е толкова мек пред капризите и апетитите на Бойкои Цецо за пари за милиция, магистрали, стадиони, самолети, мощохранителници и подслушване?!

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  78. 78 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#77] от "Настрадин Ходжа":

    коя нормална държава не дава пари за полиция, магистрали и т.н.? Май живеете или преди 1989 или някъде на изток?

  79. 79 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#77] от "Настрадин Ходжа":

    ти един финансов министър в какво очакваш да е твърд, ако не в бъркането в джобовете на хората .Нали това му е работа - да събира данъци? май на всички комуняги трябва да проведа един кратък курс що е то пазарна икономика!

  80. 80 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#78:"toshiro"]коя нормална държава не дава пари за полиция, магистрали и т.н.? Май живеете или преди 1989 или някъде на изток? [/quote]

    Въпроса е коя нормална държава дава пари САМО на магистрали и милиция, при условие че те са сред най-разплутите, неефективни и корумпирани в Европа.

    Не вярваш? Ето резултати от сравнителната класация по конкурентоспособност:

    Ефективност на правната рамка в решаването на спорове (Efficiency of legal framework in settling disputes):
    Класиране през 2008: 119
    Класиране през 2012: 122
    Брой места надолу в класацията: 3

    Съдебна независимост - оценката е дадена ПРЕДИ казауса Маркова (Judicial independence)
    Класиране през 2008: 110
    Класиране през 2012: 102
    Напредък в брой места: 8

    Надеждност на полицията (Reliability of police services):
    Класиране през 2008: 112
    Класиране през 2012: 111
    Напредък в брой места: 1

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  81. 81 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#78:"toshiro"]Май живеете или преди 1989 или някъде на изток? [/quote]

    Всъщност точно преди 89-та пари пак имаше главно за милиция и мегаломаснки инфраструктурни проекти. И понеже милицията НЕ СЪЗДАВА ПРОДУКТ, а само лапа, а мегаломансктие проекти трябва да са подплатени със съответните кадри, суровини и пазари за да има ефект от тях, затова и държавата фалира. Нещо, което е на път да се случи и сега, върпеки ниската ни задлъжнялост, по простата причина че икоономиката колабира и дори малки кредити ще станат непосилни за обслужване.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  82. 82 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#79:"toshiro"]ти един финансов министър в какво очакваш да е твърд, ако не в бъркането в джобовете на хората .Нали това му е работа - да събира данъци? [/quote]

    Чакай, чакай - има разлика!

    Да събира законните данъци - да!

    Обаче не и да измисля нови данъци. Особено, ако има претенции, че е ДЕСЕН. Вдигането на данъци, съчетано с дефицитно харчене е ЛЯВА политика.

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  83. 83 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    [quote#15:"Wrornoxmaniak"]...С най-високият бюджет, с най-много усвоени пари.[/quote]

    А бе усвояване надминаха и деди и тройната...Ама xа дано тоя път след края на управлението да видим най-после някоя добре наусвоила се мутрьонка зад решетките.

  84. 84 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Тази тихичко прави КАВАЛ на Станишев.ЗА ТЕЗИ които не са забелязали или тайно се радват.

    sdg
  85. 85 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Протести разбирам като в Гърция.

  86. 86 Профил на babagicka1
    babagicka1
    Рейтинг: 458 Неутрално

    '''загуба на здрав разум у властта и лавина от алчност и скандали.''
    Добре казано.....

  87. 87 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 571 Весело

    Юле....къв тоз self-пикчер ма кака?секаш си в "гепиме" или "елмаз"..по кротко с хронорара ??

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  88. 88 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    [quote#15:"Wrornoxmaniak"]с най-много усвоени пари.[/quote]
    от коя година се усвояват пари или ти е сложно да отговориш ?

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  89. 89 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Някои като лъжат даже не се изчервяват.

  90. 90 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Кучетата си лаят, а калинките не само "шестваха", а си продължават...

  91. 91 Профил на penkagk
    penkagk
    Рейтинг: 458 Гневно

    Постепенно се формирах като хейтър!
    Ай хейт да бъда хейтър!
    Това окалинкване просто ме съсипва!

  92. 92 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    поредната правилна полит-коректна боза в духа на правилната партийна линия смърдяща на нискокачествен либерализъм, откъсната от действителността и добре смазваща с подходящи мазила "по-правилните" от долнопробните боклуци зад кулисите

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  93. 93 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#16] от "Wrornoxmaniak":

    Ако това се случи, ще има имунитет, докато всичките му мутренски престъпления добият давност.

  94. 94 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Весело

    Вярно ли е, че Бойко е комунист? Ако е така, ще гласувам за него. Но нещо плюе комунистите по телевизията и ми загуби доверието. Ще си гласувам за Станишев. Той не скача от една партия в друга, като Бойко Борисов и си държи на думата.

  95. 95 Профил на penkagk
    penkagk
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#16] от "Wrornoxmaniak":

    Усещам странно чувство за хумор... И в двете публикации...15 и 16!

  96. 96 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#17] от "dodge_ram":
    Е да де, нали е тренирал в школата за военни главорези на ГРУ в Кременчуг.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  97. 97 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Общо взето - вярно. Най-важното, най-тревожното, най- неотложното, като проблематика: " "Калинка" се превърна в диагноза за рухването на стандартите в обществения живот. Всички очакват от държавата да вземе мерки, но това не се случва." " - Колкото и силно да е желанието на отделно взети личности за промяна, то не може да доведе до резултат в една капсулирана в самообслужването си система." И, понеже вече имаме един протестиращ целогодишно човек, може би трябва да станем много такива. Няма значение какъв вид ще е протеста. Важното е да го има.

    goblenka
  98. 98 Профил на qwertasdf
    qwertasdf
    Рейтинг: 1191 Разстроено

    [quote#97:"goblenka"]"Калинк" се превърна в диагноза за рухването на стандартите в обществения живот.[/quote]
    Много неестествено състояние на нещата в обществото. Моралните норми сякаш са анахронизъм. Хората са демотивирани, защото са управлявани от мутри без никакви нравствени критерии..скандално!

  99. 99 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#5] от "Dehumanizer":От помияри, какво може да се очаква.Незвисимо на какво ниво са, те си остават помияри.И с помиярство са се издигнали до там.Близане на задниците на висшестоящите и стъпвайки върху главите на тези под тях!
    Общество на помиярите, това е главното постижение, общество на мутрите, на алчните и себеобслужващите се, с ясен план за поведение за следващите 4 + 5 години ( Роско и Боко )
    Това ни е написано бъдещето от Мутрокликата, от нас зависи дали да е така!

    apoloniy
  100. 100 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Тази БТВ ли коментира?Нищо повече от това,което може да се чуе в новините.Поне да беше казала:направихме един експеримент....и знаете ли какво се получи?Как да й повярвам че работи по професията си?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK