ами и преди и сега се оказва ,че шефовете се приемат по критерии верни на червената партия ,рядко има представители на други партии , а уж са деполитизирани
Аз знам, че няма да ме галят с перца и да се дуелираме с карамфили.
Но и тия дерибеи не ме плашат. И по-страшна маска да си слагат, пак не могат да ме уплашат. Видях ви на живо и отблизо, че маскираните и онзи Йовчев не сте мъже, още по-малко хора.
Добре сте го написали това. Като прибавим и боя в градинката пред университета в 3 часа, аз продължавам да недоумявам защо министърът си мисли, че е свършил перфектна работа.
Видяха само момче-полицай - крещяха му ,, учтивите и честни протестиращи,, боже , а после защо имало тупаник.
Така и от другата страна в някои от записите се чуха много обидни думи срещу полицаите - а те трябвя да са като рибите безгласни букви .
Това ли е протестът ви!
Да крещите върху другата страна.
Да се радвате ,че сте повече !
Не знам - дано и с Вашите деца тогава някъде да постъпят така.
Интересно тогава какво ще кажете , а?
Боже,
изродихте протестите в отмъщението на мравките.
Жалко за истинските първи протестиращи.
Сега приличате на кален поток.
Озлобени - грозни постъпки , освирепели в омразата към ближния .
Не сте чели БИБЛИЯТА !
защо ми мятате минуси ,има ли шеф на РПУ ,да не е приеман за милиционер преди 10-11-1989 -аз не познавам ,за милиционер се приемаше след проучване от партията до девето коляно и след подпис от ОК на БКП ,някой да не е съгласен с това -не .Сега тези хора са вече с високи чинове и по места масово са управляващи .Другото което е важно ,че и преди 10-11-1989 и сега аз бях неблагонадежден ,като син на политически затворник от БЕЛЕНЕ ,сега съм пак неблагонадежден ,когато става дума за някакъв пост в някоя структура ,най веселото ми беше по време на управление на СДС ,когато брат ми - инженер с 3 езика ,член тогава на СДС , не беше приет нито в полицията ,нито в митниците ,пак като неблагонадежден ,да ,ама тогава приеха в полициата и митниците всички бивши партиини секретари по предприятия ,по партиини комитети и текезесета -този въпрос го зададох на предизборно събрание на СДС на Надежда Михайлова ,тогава външен министър ,на която единствено аз обясних ,че няма как да повторят мандата ,защото кадрите им стоим безработни ,а бившите членове на БКП се назначават в силовите структури ,-а пишете ми минуси колкото си искате сега -това е истината , затова сега в центъра на София полицията бие протестиращите ,а в НС ни управляват пак комунистите
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#1:"reakzioner"]"Блокадата е гражданско неподчинение, което е допустимо от закона"
От кой закон?[/quote]
Кой закон са спазили комунистите, които са завзели властта на 9 септември 1944 година?
Това е риторичен въпрос. Когато народът реши, той има право да наруши всички9 закони в името на своята свобода. Прочети декларацията на независимостта и ако действително искаш даразбереш, ще го схванеш.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#16:"SS"]Сега и моята гледна точка: Всеки гражданин има право да се защити от насилието (независимо от кого) !!!
[/quote]
Не е вярно това! Правото на защита съществува само срещу противоправно нападение. Действията на полицията по възстановяване на обществения ред не са противиправни.
все ми се иска да не придаваме прекалено голямо значение на тайните и секретни свръхспециални умения на този иначе така безобиден злобно гледащ милиционер Цветелин Йовчев (дори името му е сгрешено изначално на тоя).
според мен цялата им операция беше една некадърно изпълнена милиционерска задача, започната под натиска на някой страхлив скапаняк като Данчо Ментата (ходи с два костюма, като напикае първия, го сменя) и изменена до неузнаваемост заради страха на жандармите и полицаите около Ал. Невски и до некадърното оперативно менажиране...
но се убеждавам, че без да им издърпаме ушите на тия мишоци, няма да си тръгнат от там. дори и да им повтаряме и ние и ЕК, че не ги искаме там, ще отнеме поне 1 година, докато сътворят фалити, банкрути, грабежи, палежи...
Изобщо, за какво разбирателство говорят, какво разбирателство търсят и медиите, и БСП? Нима не е ясно, че ако искаме мир и спокойствие, БСП трябва да иде в небитието. Тази партия изобщо не се е променила, независимо че непрекъснато говорят за собствената си (така и неизпълнена) промяна. Самият факт, че спазват традициите си от времето на БРП/БКП е достатъчно показателен. Та тази партия (а те вече са ужпартия, защото загубиха всякаква политическа идентичност) все още разсъждава тоталитарно. Та те се отнасят към суверена си с отношението на патриции и богоизбрани...
БСП трябва да бъде осъдена и забранена със закон.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#22] от "reakzioner":
Ами как се нарича сегашното правителство и управляващите партии? Та те са си живи превратаджии.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Има едно нещо, което е изначално заложено: Полицията действа като терористична организация. Там се крие самоличността, крие се ранга, крият се лицата, крият се всякакви възможности за идентификация на престъпниците измежду полицаите. Защото това, което те вършат е престъпление и го знаят отдавна. То е добре планирано и никой не трябва да си прави илюзии, че полицаите смятат да се съобразяват със закона. Те се надяват, чрез произволно и избирателно насилие да всеят страх у хората, защото иначе протеста няма да спре. Ако целта на операцията беше да се изведат политиците без насилие и при спазване на закона имаше няколко неща, които можеше да се свършат. Първото, беше да се опита да се комуникира с протестиращите. Второто: ИДЕНТИФИКАЦИОННИ НОМЕРА НА КАСКИТЕ И ЖИЛЕТКИТЕ НА ПОЛИЦАИТЕ. ЗАЩОТО КОГАТО ПОЛИЦАЙ 24-34 ПРЕБИЕ НЯКОГО, УТРЕ ТОЙ ОТИВА В ЗАТВОРА. ГРУПОВА НАКАЗАТЕЛНА ОТГОВОРНОСТ НЯМА. ТРЯБВА ПРОКУРАТУРАТА ДА ОТКРИЕ ИЗВЪРШИТЕЛИТЕ НА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА МЕЖДУ ПОЛИЦАИТЕ И ТЯ ЩЕ СЕ ПРОВАЛИ, ЗАЩОТО ТОВА Е ПЛАНИРАНО ПО ТОЗИ НАЧИН ОТ МВР. МВР ЩЕ СЕ ОПРАВДАЕ С ГРЕШКА, ЗАЩОТО ПИСМЕНИ ЗАПОВЕДИ ЗА ТОВА НЯМА ДА СЕ НАМЕРЯТ И ТАКА, ПЛАНИРАНО, ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТ, ПО НАЧИН, КОЙТО ГАРАНТИРА ВЛАСТИМАЩИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ ДА НЕ БЪДАТ НАКАЗАНИ.
АКО ТОВА Е НАЧИНЪТ НА ДЕЙСТВИЕ В МВР, МОЖЕТЕ ДА БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ЧЕ ЛОГИКАТА ВЪВ ВСИЧКИ МИНИСТЕРСТВА Е СЪЩАТА. А АКО НЕ Е, ТЕ ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ДИСТАНЦИРАТ ОТ ЦВЕТЛИН ЙОВЧЕВ. ТЕ НЕ ГО ПРАВЯТ, НЯМА И ДА ГО ПРАВЯТ.
АКО СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ ТЕЗИ УПРАВЛЯВАЩИ НЯМА ДА СЛОЖАТ ЧАДЪР И ВЪРХУ ДРУГИ ПРЕСТЪПНИ ДЕЙНОСТИ, СЪЩО СЕ ЛЪЖЕТЕ.
"Погромът щеше да стане най-ценното пропагандно оръжие на властта срещу политическия противник..."
Ето още в подкрепа на този извод:
На 40 -тия ден сред протестиращите НЯМАШЕ НИТО ЕДИН ПОЛИЦАЙ С ЖИЛЕТКА АНТИКОНФЛИКТ!!! Попитах двама полицаи, стоящи пред мен зад загражденията, към кого да се обръщам, ако забележа провокатори? А познайте, дали получих отговор...Тогава разбрах, че властта ще се опита да предизвика сблъсъци и операция "автобус" доказва точно това....
"ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
Хубаво е да има и такава позиция. Има обаче и още по-крайни, ама сега не са модерни такива. Както и да е - нашите полицаи не са свикнали на такива безредици и се видя ясно, че не знаят какво точно да правят. Не, че им беше лесно. Не, че и хората отвън знаеха защо не трябва да пускат депутатите и журналистите да се приберат в къщи. Конфликтът трудно можеше да бъде избегнат и все някога щеше да се получи - просто се натрупа доста голямо напрежение. Да - идеята да мине оттам автобусът може би не беше най-добрата, но нямаше и много опции - сигурно и при евакуация с хеликоптери щяха да възникнат проблеми. Не трябва да се стига до насилие - напълно съм съгласен. Лошото е, че протестите нямат говорители. Освен оставка май не останаха други запомнящи се лозунги. А новите избори, когато и да са най-вероятно ще вкарат същите партии в Парламента, макар и с леко разместване на процентите. И тогава може да се повтори същата ситуация. Шансът донякъде са нови политически формации, които обаче още липсват - дано да се появят, а и протестиращите да ги припознаят. Но нека да сме реалисти. Кризата е дълбока - и у нас и в целия свят. Бързо излизане от това положение няма как да има. В състояние на валутен борд сме и пари не могат се отпечатват, както е в САЩ. Малка страна сме, малък пазар. А и бедна - няма защо да се лъжем. А вече в клуба на богатите. Трябва търпение и повече доверие в политиците. Не безрезервно, разбира се. Протести срещу конкретни решения, които и да водят до отмяната им, както беше в случая с Пеевски. И това на постоянна база. Медиите също да са активни - и те спаха през последните 4 години. И да не се лъжем, че мафията и олигарсите ще изчезнат - и при новото правителство те ще са там. Имат средства, ще имат и влияние. Въпросът е обществото да ограничава това влияние. Демокрацията е процес, а не един акт.
Просто мнение.
По Медиапул: "Източници от МВР твърдят, че операцията имала само някои “малки грешки”, но трябвало да се бърза с извеждането на депутатите, защото в службите били постъпили сигнали за прииждащи от Пловдив протестиращи. Тези сигнали впоследствие не са се потвърдили."
[quote#24:"Rage Against"]според мен цялата им операция беше една некадърно изпълнена милиционерска задача, започната под натиска на някой страхлив скапаняк[/quote]
Целта на тази акция бе да се промени лицето на протестиращите пред нацията и света. От мирни и умни в некултурни, пияни и наркотизирани лумпени, които се бият с властта. Не случайно интерпретацията на събитията на другия ден бе различна дори в устата на управляващите. Сравни какво каза Адемов с това, което каза Йовчев.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
"Защо трябваше автобус да премива през целия площада, за да извежда депутатите (и защо ще ги извежда през претъпкания площад"
"...защо нито един униформен не спря къртенето на паветата, тротоарните плочки и пътните знаци също още няма отговор..."
Защото целият епос - от началото до края - беше театър! И, както всеки уважаващ себе си драматург, така и полиолигарсите, имат нужда от провокация!
Още от Д.Пеевски - до въпросната нощ и сблъсъците, е Пиеса! Използват по абсолютно гаден начин наивността и добродушието на хората! Манипулират емоциите и дирижират настроенията от самото начало. Сценарият е написан още в деня на резултатите от изборите(а може би и преди това). Разпределението в парламента не им съвпадна с плановете и решиха да пуснат в действие Буливууд. Убедени в това как точно ще реагират хората и неминуемо ще докарат ситуацията до нови избори.
И точно затова се случват всички тези странни и, на пръв поглед, безсмислени реакции от страна на управляващи и подвластните им органи на реда - защото така е планувано много преди да се грабнят вувузелите и знамената.
Не мога да повярвам как всички им се хванаха на евтината драма. Използваха ги и съм сто процента сигурен, че им се и подиграват зад гърба.
Безплатно!
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.” - Seneca
Петя Владимирова е единственият журналист в Икономедия, която си позволява, макар и под сурдинка, да изрази мнение, което не представлява ода за "мирно протестиращите" жертви онази вечер. Което все пак й прави чест. Тя отлично знае, че за повече от казаното място в този сайт не може да се намери, както и че няма да се намери и журналист, който открито да признае това, докато е на работа в съответната медия. Същевременно наред с констатацията й, че органите на реда не са били добре организирани, за което й се доверявам, тъй като е било очевидец и продължавам да вярвам в морала й, има някои нейни въпроси, които звучат повече от наивно. В такава ситуация, драга Петя, няма полиция по света, която да разреши проблема без прилагане на сила, още повече, че едно са теоретичните наръчници, друго ситуацията на място. Малко повече ми идва и обвинението й към полицията за изкъртените плочки, павета и колчета, все пак си мисля, че нормалната логика изисква този упрек да бъде отправен към извършителите, май...
Граждани, нашата полиция е мека Мария в сравнение с полицията на уважаваните от вас държави. При тая ситуация другаде въобще нямаше да се церемонят. Представете си някой да блокира по този начин парламентите в Англия, Франция или Германия. Смятате, че полицията ще ги остави така ли? Че няма да има пукнати глави? Вижте как американската полиция се справя с тези от "Окупирай Уолстрийт", например.
До коментар [#37] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Викаш много акъл се иска първо да освободиш коридор, после да изкарваш автобус?
И при добре свършена работа, което предполага и агентурна, е много трудно да разбереш, че се подготвя нещо такова? Защото с пръсти трудно се вадят плочки.
До коментар [#18] от "Храбър":
И като комунетата не са спазили закона, значи чè всички други
трябва да го правят. Така ли?. Всеки път, когато на някой му се прииска .
Кое точно имате предвид като пишете - народа?
Нямам спомен някой да Ви е упълномощил да сте изразител на "Народа"?
Дааааа, КОНСПИРАЦИЯ ! Не схванах, протеста или всичко в държавата. Какви 60 лева на ден,какви 5 лева. Бях приготвил раничката със шише чешмяна вода ( нямам пари за минерална), два-три сандвича с долнокачествен маргарин,но уви казаха ми,че не съм предвиден за надница. И този път нямах късмет,уви!
"Нямам спомен някой да Ви е упълномощил да сте изразител на "Народа"? "
Вас също! Така, че оставете хората да пишат мненията си, своето съгласие или несъгласие можете да изразявате по познатия начин,и толкова! Няма защо да запушвате устата на някого, ако мнението му не ви харесва.
Боже!
Що "анализи", що коментар, що прихълцвания за нещо, което се знае и беше очевидно!
И се чудя защо уважаемата Петя се е подвела и тя по "мейнстрийма", след като се вижда, че още в началото си е прозряла сценариото.
След като протестите нямат "Лидери", то автоматично в по-екстремна ситуация се проявява такава реакция на тълпата. Тълпата го употребявам не обидно, а като термин. Още льо Бон ги е писал тези основни постулати .
И ги примамиха полека - лека, отстъпвайки, премахвайки преграда след преграда, в капана, в който сами скочиха.
Даже няма нужда от провокатори.
Прочее ... протестиращите може да благодарят и на медиите.
Които помогнаха да се "омаят" и да пристъпват напред без да се усетят, като сред тях се заплеснаха и формираха като катализатори и отделни радикализирани единици. Останалото е техника ...
А за сценариото ... съдете по последните заявки и по последиците.
Преди ексцесиите - масово се изказваха всички "лидери" ГЕРБ да се върнат и да се почвал диалог.
След случилото се ...
ГЕРБ се върна в Парламента и ще остане.
Актуализацията на бюджета се гласува.
Гласуват си ваканция.
Между другото ... докато са във ваканция ще им текат заплащанията. Че онези от герб бяха на "договори" с партията си до ... август
А мат'рялът ... емчи, той като онова полицайче, което Петя описва ...
За съжаление, апогеят на протеста беше снощи. Хората се измориха. Сега мнозина съжаляват, че на 13 май беха за гъби, но е вече късно. Мирният протест нищо не направи и нищо нема да направи. Необходими беха решителни действия и подкрепени от мнозинството смели млади хора, които да извършат революция (мисля това е точната дума!) Вместо това, щом некой от младите почнеше да действа, останалите го дърпаха надолу и го наричаха какво ли не. Погледнете, какво става в другите страни. Как действат хората, които постигат успехи: решително и смело а не със скечове като на празник. Но, това е положението, Минке. Такива сме си ние - робски души. Половин хилядолетие сме мачкани и са оцелявали само покорните и робите. "Преклонена главица сабя я не сече!"-никой друг народ нема такава пословица. . .
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
До коментар [#46] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
Първо - синчетата и внучетата на тези, които не са спазили закона сега са на власт.
Второ - Тези същите синчета и внучета нарушиха най-брутално изборния закон, излъгаха избирателите и подмениха темата за изборите като я обърнаха на надплюване.
Трето - Този ужпарламент защитава интересите не на народа, а на олигарсите. Нещо, което те демонстрираха нееднократно. В тази връзка тези ужнародни представители са ненародни т.е. недемократични.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Има го в уики, ама трябва да се прочете
"Гражданското неподчинение оправдава неподчинението на нормите, като се позовава на морал и ценности, по-висши от законите, постановени от някое конкретно управление, и на необходимостта от защита на човешките права, когато те са явно нарушени."
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
До коментар [#43] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
"Граждани, нашата полиция е мека Мария в сравнение с полицията на уважаваните от вас държави. При тая ситуация другаде въобще нямаше да се церемонят..."
Там е работата, че в "уважаваните от нас" държави "тая ситуация" не се случва. При такова обществено напрежение там не се колебаят да подават оставки и да назначават предсрочни избори. Ще Ви дам пример с министъра на образованието в кабинета на Джон Мейджър (мисля, не съм сигурен) отпреди няколко години. Та човекът закъснявал за заседание на кабинета и наредил на шофьора си да мине за по-бързо по бус лентата. До края на деня това стана скандал, а на следващия ден министърът си подаде оставката. Хайде сега кажете удачно ли беше сравнението с "ония" държави...
Такъв категоричен израз трябва да има по-конкретен адресат. Редовите полицаи за 40 дни доказаха, че поведението им заслужава адмирации. Констатациите са убийствени за ръководството на МВР. Хора с достойнство, след безумието с автобуса, трябва да си тръгнат, без да се обръщат назад. И без никой да гледа след тях. Но откъде достойнство у този кабинет? Като започнем от премиера...
До коментар [#45] от "Цецо":
Що бре, тук да не са избили някого? Виждал ли си протести в чужбина и как действа полицията там? За първи път в БГ ли чуваш за поразкървавени протестиращи?
[quote#10:"mnodulgaregforma"]Като прибавим и боя в градинката пред университета в 3 часа, аз продължавам да недоумявам защо министърът си мисли, че е свършил перфектна работа. [/quote]
Знае той, много добре знае защо си е свършил работата като кучето на нивата. Да не забравяме, че Йовчев е човек на Бочо. И сега ще се тюхка и чуди, защо като организира безредие и тъпи сценарии с извозването на хората от НС, се случват конфликти и предпоставки за погроми. Които по определение вършат работа най-вече на Бочо. Теренът на държавната администрация здраво е о@кан и миниран от мутрите и е невъзможно да не се настъпят поне няколко мини...
А забеляза ли, как никой не посяга на полицай затова и не се налагат описаните от теб действия. Опитват се да задържат когото посочат за арестуване, но на полицая никой не посяга, иначе ще има много "демокрация". А забеляза ли как един поли[ай не спира да снима протестиращите
А може би трябва да си спомните думите на един бивш Български министър-председател, когото питат на излизане от Черната джамия, биха ли ви, а той отговаря, българската полиция не бие. Но вие сте далече от такива Личности.
И е крайно време да си избиете розовите мечти от главите, че правилата на запад се спазват заради върховенството на Закона и равенството пред него. Това е една от привнесените заблуди у нас, спазват се защото има СТРАХ, че Законът ще се стовари върху теб с пълната си сила и ще те смачка. Това определя спазването им, а не разни розови идеи и мокри сънища. Ако не вярвате, замислете се защо се спазваха законите преди 89 г СТРАХ и пак СТРАХ, нищо друго не те принуждава да спазваш правилата.
Цветлин Йовчев подметна, но само в скоби, че "протестът е незаконен, да не забравяме това"
Вметката на министъра, уж случайна и невинна, е важен и много коварен детайл -
един ден "детайлът" ще бъде изваден и с него ще бъде ударено по масата (когато се радикализира протестът), така си мисля аз - а засега нека бъдем толерантни, мисли си властта.
И един ден ,,детайлът,, ще бъде изваден и с него ще бъде ударено по масата.
Кой ден ще е този в който ден с този детайл ще бъде ударено по масата.
Ако се вслушаме в анти протеста ще чуем, че на 31 т.м. организаторите на този антипротест ще внесат събраните подписи в защита на това правителство.
След това какъв ще е сценарият.
Ще се изчака може би да мине ваканцията на депутатите и когато се свика новата сесия. Ще се изчака малко да се види колко са протестиращите и независимо техния брой, а ако броят на протестиращите е намалял което е допустимо според мен, Ще се изкара този списък ще се проведе ,,дебат,, а БСП е майстор на тези ,,дебати,, които я обслужват (спомнете си ,,дебата,, за Костинбродските бюлетини). На този ,,дебат ,, ще присъства и правителството, ще се вземе решение, въз основа броя на подписите ще се каже, че обявяваме протеста срещу Олигарски за незаконен. Ще се проведе пресконференция от Станишев на която пресконференция ще се ,,удари,, по масата, че въз основа на това и това правителството е взело решение да обяви протестите срещу кабинета орешарски за незаконни. Та според мен някъде след 20 Август очаквам да се разиграе пиеската с обявяването на протестите за незаконни.
И понеже съм благоразположен тази вечер ще ви дам идеи за бъдещето Всичко в нашата Родина може да се оправи за 1 г., но трябва да се направят няколко прости неща.
1. Санкциите за нарушение трябва да станат такива, че ако ти я наложат никога повече да не можеш да станеш на крака.
2. За да се избегне корупцията, тези които налагат глобите получават необлагаем процент, за да не се поддават на изкушението.
3. Отпадат всичките оневиняващи вината обстоятелства, няма вече срокове от до.
Че аз онази вечер не видях полицай, тръгнал да арестува. До този момент самите протестиращи търсеха съдействието на полицията за отстраняване на хора, смятани за провокатори.Тогава видях "робокопи", тръгнали да бият, по мое мнение, с провокативна цел. А дали Петко Славейков е направил услуга на родината, прикривайки престъпленията на властта и полицията, може да се спори.
А да сгазиш лука, предмета на престъпление се конфискува, губиш право до живот и на топло.
Ще ревнете полицейска държава може би, не правова, и ще видите как за няма и година се поправят нещата. В СТРАХА е разковничето.
СТРАХЪТ от закона води до ВЪРХОВЕНСТВО на закона. Друг въпрос е, че когато закона не се прилага, тогава не е страшен. Лично според мен това е единственият истински проблем в тази държава.
Може да се приеме, че си прав/а, но донякъде. СТРАХЪТ от последствията при нарушаването на ЗАКОНЪТ, не от самия ЗАКОН. Малка, но съществена разлика, съгласен/а?
До коментар [#58] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Само че техните палки са ,,меки,, по подобие на бичовете, ако знаете какво е бич. Та пипал съм такава полицейска палка, мека гума отвън вътре мека пружина и като удари с нея полицая тя се увива около тебе, а това най боли без да оставя следи. Докато нашите полицейски палки са по стара схема, вътре ооло в мека стомана за тяжест, отвън твърда, много твърда гума и удар стакава палка може да предизвика травма ако ударите са в областа на главата и лицето.
До коментар [#58] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
И още нещо да добавя от записи които съм гледал ония полицай не бият по главата а удрят от врата надолу, там където най боли, корем и кръст, а също така и надолу по краката.
Приема се , но не отчиташ нещо друго, пак дребно, но важно. Този въпрос му се задава от чужди журналисти и той, за да не поставя България в лоша светлина го казва. Забелязваш ли, мисли първо как ще представят България навън, а не, че него го били.
Само веднъж,ония, яките момчета да ти покажат какво умеят ще се посереш и няма да помислиш да "протестираш"... Куражлии сте защото не сте яли бой, какъвто заслужавате...
Нима не разбираш , 23 г. практика с нарушаване на законите и не разбираш разликата В НС преобладават адвокати и съответните закони са пълни с вратички за тях. По моите предложения ако са в действие, няма да има процеси по 5 и нагоре години. Сгазваш лука, получаваш автоматично наказание и на топло. Дали няма да се замислиш преди да газиш зеленчуците?
Аз не отричам стойността на жеста, това е изключителен пример за родолюбие и себеотрицание. Но помислете: ако не беше скрил истината и беше предизвикал международен скандал с всичките му последствия, дали партизанщината, политическото насилие, манипулираните избори щяха така лесно да се настанят в обществото ни. Човек би си помислил, че след 45 години тоталитарен режим поне това бихме могли да забравим, но не би...
На теория звучи много добре. На практика означава, че "обвинен" е еднозначно с "виновен", без разследване, без защита. И понеже предлагаш като мярка против корупцията изпълнителите на присъдата да получават част от имуществото на осъдения, то се сдобиваме с хора, които имат и огромна власт, и икономическа мотивация да фабрикуват обвинения. За това се сещам на примависта.
Блокиране на хора против воляат им е насилие според всички закони, още повече блокиране на депутати. Да ги били извели по-рано, да ги оставели да преспят в парламента - а се забравя кой е причината.
За пръв пит Дневник признава че полицаи и граждани ВЗАИМНО се блъскаха. Във всяка друга държава да докоснеш полицай е много сериозно посегателство и затвора не ти мърда. Да се надяваме че прокуратурата най-накрая ще се размърда, неотдвана на запад по едно видео осъдиха стотина футболни хулигани на солидни глоби или затвор.
Явно не съм те разбрал. Така съм съгласен. Но и сега "вратичките", които се ползват, са главно процедурни стъпки в следствието и самото съдебно дело. Нямам нужната подготовка за да разсъждавам върху детайлите. Категоричен съм обаче, че всички недъзи и кривини и в икономиката, и в политиката, чак до гадната ни среда на живот произлизат от неработещата правосъдна система.
Това е сценарий на комунистите,нямам идея как ще си отидат.Явно става дума за много пари и на никаква цена няма да подадат оставка .От тук нататък ще използват целия си репресивен апарат, така, че внимателно с кучетата и с децата!
Искренно съжалявам малодушни хора като теб. И споко ял съм бой. Няма да ми е за първи, надявам се няма да е за последен. Но наистина ми е кофти за такива като теб.
Тъпо Владимирова.
От поредната боза, която сте сътворили, става ясно, че сте били там и нищо не сте разбрали. Гангрена не се лекува с аналгин и голям пирон не се вади с пинсети. По същия начин червените боклуци няма да се разкарат с мирни протести. След като цитирате близката история, поне да си бяхте направили елементарните изводи. Луканов ли подаде оставка цивилизовано или Виденов?
И интересно къде се загуби морализаторския ви патос, с който громяхте полицията на Цвъки? Или във вашите очи полицията на Йовчев е изживяла своя катарзис? Сигурно се е случило по същото време, когато и Пеевски е изживял неговия..
До коментар [#37] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Четейки дълбокомислените ви прозрения и абстрахирайки се от евентуалните ви користни пристрастия, всичко води до един извод. На избори партиите и политиците си обещават каквото си искат и който е най-голям шмекер печели. Народа има единственото право в тоз ден да гласува. После какво става хората трябва да си траят, нямат право да се обаждат, нали това са си избрали. Така 4 години до новите избори.
Гледаш какво правят и как протестирашите, свали си червените очила и виж какво правят тези вътре. Сравни ги тях с протестиращите. Не ми говори за законите за посегателство над полицаите, а за законите за корупция, грабежи, злоупотреба с власт, дори ако щеш и национално предателство.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не дочетох до края . Няма смисъл. Да знаеш , че решението на протестиращите са решили да ВЗЕМАТ ЗАЛОЖНИЦИ,и да го оправдаваш с гражданско неподчинение ,показва некомпетентност. Същата госпожа или госпожица , сигурно многократно е определяла това действие на вземане на заложници като терористичен акт. Само че н чужбина . И в кой закон е определено че гражданското неподчинение е допустимо да нарушава граждански права ? Неподчинение е едно ,терор е друго . Журналистите би трябвало да го знаят.
Интересна е логиката на уж обективния анализатор.Виновни са не протестиращите, каквито и да са те:лумпени, лузери , маргинали, манипулирани тинейджъри и пр.,и пр., а тези срещу които хвърчат павета и камъни/не съм бил на местото но гледах предаването по всички тв.канали/.Виновни са по определение, защото са били на работа, виновни сме всички търпещи вече повече от месец вандалщините на гаменитге по площадите и кръстовищата, само нашите герои със синя кръв- новата българска аристокарация , която защото е "хубава, умна и интелигетна", няма да употребя наложилато се напоследък съкращение, е над законите и цялата и в бяло!Изглежда кукловодите и официалното лице на протеста г-н Плевнелиев не си дават сметка , че търпението вече се изчерпва и тогава едва ли ще могат да се очакват подобни "меки " както на полицията ответни реакции! Или медиите с безогледнато си словославене на "милите, умните способните" и пр.сами вкарват в заблуждение организаторите , които сега се крият , защото вероятно предполагат че ще има защо да не си показват пред публиката и че т.нар. държавен глава ще свърши тяхната мръсна работа!
"General Augusto Pinochet was laid to rest after several years of illness, which prevented the Chilean Supreme Court from hearing criminal charges against him. I well recall the dark days of the early 1970s. We had cut and run from Viet Nam. The Communists were on the march in Angola and Mozambique. Salvadore Allende had been elected by a minority of the electorate and was busy moving Chile to a Communist state.
The Soviet Union, which seemed invincible, announced the Brezhnev Doctrine. Simply stated it was this: Once a Communist country, always a Communist country.
There was no turning back. You could never vote to undo a Communist regime or to overthrow such a regime by other means. If a state turned Communist it would remain a Communist regime forever.
Allende had been elected by a minority of the voters in a three-way split among the electorate. The outright conservative candidate received almost a third of the vote, the centrist candidate received nearly a third of the vote and finally the Communists under the banner of Allende received just over a third of the vote. He interpreted this as a mandate.
Pinochet staged a coup. He bombed the Presidential Palace in Santiago and took over communications in Chile. Pinochet's saving of Chile from the Communists was ironic. Allende himself had placed the military under the control of Pinochet because he believed the military would be loyal to him. When the moment of truth came, Allende killed himself with a gun given to him by his pal Fidel Castro.
Pinochet took over Chile and ran it with a firm hand. Recognizing that he did not know anything about economics, he turned to the University of Chicago. Chicago economic scholars told him to initiate a free market. He did so. And it worked. Soon Chile was the most prosperous country in the region.
Pinochet did run Chile with an iron fist. Interestingly, when I was giving training seminars in the former Soviet Union, Pinochet's name frequently came up. Russian leaders wanted my opinion if the Chilean model would be good for Russia.
In due course Pinochet promulgated a Constitution. He got the voters to ratify it. Then he proposed a referendum question, which if passed would allow him to continue in office for some years. If the resolution were defeated he said he would step down. I was part of a team working with the conservative forces in Chile, in preparation for the vote on the referendum. We were able to have breakfast with Pinochet. He was obviously well educated and clearly was prepared to step down if the referendum were defeated.
We trained the conservative forces and the election was reasonably close but his proposition clearly was defeated. So he stepped down. Chile had prompted the late great Jeanne Kirkpatrick to distinguish between totalitarian and authoritarian regimes. The Soviet Union was totalitarian, she opined. Chile was authoritarian.
When I went to Chile I was amazed to find freedom of the press. Far more than half of the media was highly critical of Pinochet. At that time there was no opposition press in the Soviet Union. Indeed, in Chile there was freedom of assembly. All sorts of groups and potential political parties were preparing for that resolution.
I asked Pinochet point blank if indeed he would be prepared to step down in light of defeat of his resolution. He told me he absolutely would do so. He kept his word.
Pinochet should go down in history as a liberator. He, alone, reversed the Brezhnev Doctrine. Today Chile is a prosperous left-of-center nation. People there have health-savings accounts and have better health care than in any other Latin American country. Pinochet made that happen. His free market reforms made Chile into a prosperous nation. He even looked after the poor with medical care.
Yet what he is known for, it seems to me, are the deaths of some 3,000 people and the torture of others. As William F. Buckley reminded us, Pinochet "spoke with passion to say he had not himself known about, let alone authorized any of the random killings and torture laid at his door."
Perhaps he did not know of these killings and the torture of the living. First, let it be said: He fought a war. And when you fight a war, people will end up dead. Second, to this day there are those who vilify Pinochet. I believe they cannot forgive him for reversing the Brezhnev Doctrine. He showed that you can overthrow a Communist regime and set it on a road to freedom. He was an authoritarian who agreed to step down, albeit reluctantly, when he lost the confidence of the people. Name me one Communist dictator of that era who stepped down when his efforts went astray. Not in Hungary, not in Poland, not in Estonia, not in Czechoslovakia. If something went wrong one Communist was replaced with another.
The Left in Chile set out to punish Pinochet. They never succeeded. Either he won an appeal or he became too ill to testify. I know it is heresy to say this but the people of Chile should thank Pinochet. He saved their nation from a brutal Communist "experiment." The Chilean people should ask the people who lived in the Soviet Empire how it was to live there. No free market. No free press. No freedom of assembly. I will light a candle in memory of Pinochet, the man who had the courage to take on the Soviet Empire."
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
До коментар [#49] от "fespeskukuoreh":
Всеки има право да пише каквото и да е, стига да не е неразрешено.
Аз - също. И го пиша. Защото имам мисията да разобличàвам лъжците и манипулаторите. По този начин се опитвам да предпазвам наивни и добри хора като Вас
[quote#71:"сидер"]До коментар [#58] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Само че техните палки са ,,меки,, по подобие на бичовете, ако знаете какво е бич. [/quote]
-Това е само защото и заради това,че техните палки са демократични палки:
[quote#71:"сидер"]като удари с нея полицая тя се увива около тебе, а това най боли без да оставя следи.[/quote]
Важно е някой протестиращ да яде бой от полицая с палката "без да оставя следи",само да го боли.
До коментар [#53] от "Храбър":
Не отговаряте по същество - нямам спомен да съм Ви упълномощавал да говорите от мое име
Това което сте написали са лъжи и безмислени мантри и идеологеми.
Под - синчетата и внучетата на тези, които не са спазили закона , имате предвид Лилито Павлова, нали?
Изборния закон не е нарушен - има решение на КС. Прочетете го - иначе излагате се, като пишете неверни неща. Или се мислите за по компетентен от съдиите в КС?
Искренно съжалявам малодушни хора като теб. И споко ял съм бой. Няма да ми е за първи, надявам се няма да е за последен.[/quote]
-Яж си го спокойно-безплатен е,има и допълнителни порции.Освен това е здравословен.Но,ако след това,подобно на неврозното заболяване от булимия го повърнеш не повръщай върху другите хора.Достатъчно е върху себе си,а тях ги остави с тяхното си мнение.Нищо че не го харесваш.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
wallenstein
Рейтинг: 461 Неутрално"Блокадата е гражданско неподчинение, което е допустимо от закона"
От кой закон?
Nikoi
Рейтинг: 833 Неутралноами и преди и сега се оказва ,че шефовете се приемат по критерии верни на червената партия ,рядко има представители на други партии , а уж са деполитизирани
volrath
Рейтинг: 515 ГневноАз знам, че няма да ме галят с перца и да се дуелираме с карамфили.
Но и тия дерибеи не ме плашат. И по-страшна маска да си слагат, пак не могат да ме уплашат. Видях ви на живо и отблизо, че маскираните и онзи Йовчев не сте мъже, още по-малко хора.
Тъй че, не очаквайте страх.
dobrev111
Рейтинг: 407 РазстроеноКазвах аз че ще стигнем и до каменье и дърве. Познайте кой ще гризне дръвцето и този път.
wallenstein
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#3] от "vojdek":
Голяма си работа, няма що!
Питанка
Рейтинг: 1416 ГневноКомандващите некадърници - на съд!
"Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"Ники
Рейтинг: 515 Неутралноhttp://criticalanalysis1.wordpress.com/2013/07/25/ %D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D 0%BB%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0%D0 %B9%D0%BA%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0 %BE%D1%81%D1%82-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%86/
ПАВЛА
Рейтинг: 1416 ГневноОставка! За да няма повече конфликти и хаос.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 970 НеутралноЦелите на народа - свобода и морал.
Фикс идеята на Бсп=Дпс69Атака - власт, на всяка цена власт, власт въпреки всичко и всички.
Публикувано през m.dnevnik.bg
mnodulgaregforma
Рейтинг: 458 НеутралноДобре сте го написали това. Като прибавим и боя в градинката пред университета в 3 часа, аз продължавам да недоумявам защо министърът си мисли, че е свършил перфектна работа.
a.tanas
Рейтинг: 233 НеутралноА можеха да вземат голям червен автобус за по-автентично. ...С туба бензин да гасиш пожар.
nelva
Рейтинг: 515 НеутралноВидяха само момче-полицай - крещяха му ,, учтивите и честни протестиращи,, боже , а после защо имало тупаник.
Така и от другата страна в някои от записите се чуха много обидни думи срещу полицаите - а те трябвя да са като рибите безгласни букви .
Това ли е протестът ви!
Да крещите върху другата страна.
Да се радвате ,че сте повече !
Не знам - дано и с Вашите деца тогава някъде да постъпят така.
Интересно тогава какво ще кажете , а?
Боже,
изродихте протестите в отмъщението на мравките.
Жалко за истинските първи протестиращи.
Сега приличате на кален поток.
Озлобени - грозни постъпки , освирепели в омразата към ближния .
Не сте чели БИБЛИЯТА !
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 796 НеутралноКакво търси Мая Манолова сред протестиращите? В момента върви по Канал3.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
Рейтинг: 684 НеутралноБРАВО Петя ...... както винаги си блестяща!!!
АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯNikoi
Рейтинг: 833 Неутралнозащо ми мятате минуси ,има ли шеф на РПУ ,да не е приеман за милиционер преди 10-11-1989 -аз не познавам ,за милиционер се приемаше след проучване от партията до девето коляно и след подпис от ОК на БКП ,някой да не е съгласен с това -не .Сега тези хора са вече с високи чинове и по места масово са управляващи .Другото което е важно ,че и преди 10-11-1989 и сега аз бях неблагонадежден ,като син на политически затворник от БЕЛЕНЕ ,сега съм пак неблагонадежден ,когато става дума за някакъв пост в някоя структура ,най веселото ми беше по време на управление на СДС ,когато брат ми - инженер с 3 езика ,член тогава на СДС , не беше приет нито в полицията ,нито в митниците ,пак като неблагонадежден ,да ,ама тогава приеха в полициата и митниците всички бивши партиини секретари по предприятия ,по партиини комитети и текезесета -този въпрос го зададох на предизборно събрание на СДС на Надежда Михайлова ,тогава външен министър ,на която единствено аз обясних ,че няма как да повторят мандата ,защото кадрите им стоим безработни ,а бившите членове на БКП се назначават в силовите структури ,-а пишете ми минуси колкото си искате сега -това е истината , затова сега в центъра на София полицията бие протестиращите ,а в НС ни управляват пак комунистите
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Танас
Рейтинг: 1416 НеутралноДвайсет и три години по-късно като че ли малко неща са се променили.
Цацарoff - Оставка ! >:-)===============
Милиционерите са същите какво да се промени ?
Храбър
Рейтинг: 1915 Неутрално[quote#1:"reakzioner"]"Блокадата е гражданско неподчинение, което е допустимо от закона"
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"От кой закон?[/quote]
Кой закон са спазили комунистите, които са завзели властта на 9 септември 1944 година?
Това е риторичен въпрос. Когато народът реши, той има право да наруши всички9 закони в името на своята свобода. Прочети декларацията на независимостта и ако действително искаш даразбереш, ще го схванеш.
wallenstein
Рейтинг: 461 Неутрално[quote#16:"SS"]Сега и моята гледна точка: Всеки гражданин има право да се защити от насилието (независимо от кого) !!!
[/quote]
Не е вярно това! Правото на защита съществува само срещу противоправно нападение. Действията на полицията по възстановяване на обществения ред не са противиправни.
Димитър Димитров
Рейтинг: 643 НеутралноДо коментар [#4] от "dobrev111":
ГЕРБ ще гризне дървото.
Танас
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#15] от "tur671":
Цацарoff - Оставка ! >:-)+++++++++++ и с по двама партийни поръчители от БКП.
wallenstein
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#18] от "Храбър":
Както винаги си пълен головодник. Действията на комунистите 1944 си бяха чист вид преврат. Искаш да кажеш, че сегашното има същата квалификация.
Цецо
Рейтинг: 1540 ЛюбопитноЕ как да се промени нещо, като пак същите управляват?
Covid live matter. Stop the genocide.Rage Against
Рейтинг: 1078 Неутралновсе ми се иска да не придаваме прекалено голямо значение на тайните и секретни свръхспециални умения на този иначе така безобиден злобно гледащ милиционер Цветелин Йовчев (дори името му е сгрешено изначално на тоя).
РЕФОРМИ !според мен цялата им операция беше една некадърно изпълнена милиционерска задача, започната под натиска на някой страхлив скапаняк като Данчо Ментата (ходи с два костюма, като напикае първия, го сменя) и изменена до неузнаваемост заради страха на жандармите и полицаите около Ал. Невски и до некадърното оперативно менажиране...
но се убеждавам, че без да им издърпаме ушите на тия мишоци, няма да си тръгнат от там. дори и да им повтаряме и ние и ЕК, че не ги искаме там, ще отнеме поне 1 година, докато сътворят фалити, банкрути, грабежи, палежи...
Боно Нончев
Рейтинг: 676 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "nelva":
Точно това очаквам да постъпят с моите деца, а и със всички други, ако един ден се наредят да пазят мафиотите от народната любов.
И обидите, и след 40 дена - евентуалния бой.
Храбър
Рейтинг: 1915 НеутралноИзобщо, за какво разбирателство говорят, какво разбирателство търсят и медиите, и БСП? Нима не е ясно, че ако искаме мир и спокойствие, БСП трябва да иде в небитието. Тази партия изобщо не се е променила, независимо че непрекъснато говорят за собствената си (така и неизпълнена) промяна. Самият факт, че спазват традициите си от времето на БРП/БКП е достатъчно показателен. Та тази партия (а те вече са ужпартия, защото загубиха всякаква политическа идентичност) все още разсъждава тоталитарно. Та те се отнасят към суверена си с отношението на патриции и богоизбрани...
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"БСП трябва да бъде осъдена и забранена със закон.
Боно Нончев
Рейтинг: 676 Любопитно[quote#19:"reakzioner"]Действията на полицията по възстановяване на обществения ред не са противиправни. [/quote]
Побоят над мирно протестиращи са противоправно действие.
Храбър
Рейтинг: 1915 НеутралноДо коментар [#22] от "reakzioner":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ами как се нарича сегашното правителство и управляващите партии? Та те са си живи превратаджии.
Димитров
Рейтинг: 965 НеутралноИма едно нещо, което е изначално заложено: Полицията действа като терористична организация. Там се крие самоличността, крие се ранга, крият се лицата, крият се всякакви възможности за идентификация на престъпниците измежду полицаите. Защото това, което те вършат е престъпление и го знаят отдавна. То е добре планирано и никой не трябва да си прави илюзии, че полицаите смятат да се съобразяват със закона. Те се надяват, чрез произволно и избирателно насилие да всеят страх у хората, защото иначе протеста няма да спре. Ако целта на операцията беше да се изведат политиците без насилие и при спазване на закона имаше няколко неща, които можеше да се свършат. Първото, беше да се опита да се комуникира с протестиращите. Второто: ИДЕНТИФИКАЦИОННИ НОМЕРА НА КАСКИТЕ И ЖИЛЕТКИТЕ НА ПОЛИЦАИТЕ. ЗАЩОТО КОГАТО ПОЛИЦАЙ 24-34 ПРЕБИЕ НЯКОГО, УТРЕ ТОЙ ОТИВА В ЗАТВОРА. ГРУПОВА НАКАЗАТЕЛНА ОТГОВОРНОСТ НЯМА. ТРЯБВА ПРОКУРАТУРАТА ДА ОТКРИЕ ИЗВЪРШИТЕЛИТЕ НА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА МЕЖДУ ПОЛИЦАИТЕ И ТЯ ЩЕ СЕ ПРОВАЛИ, ЗАЩОТО ТОВА Е ПЛАНИРАНО ПО ТОЗИ НАЧИН ОТ МВР. МВР ЩЕ СЕ ОПРАВДАЕ С ГРЕШКА, ЗАЩОТО ПИСМЕНИ ЗАПОВЕДИ ЗА ТОВА НЯМА ДА СЕ НАМЕРЯТ И ТАКА, ПЛАНИРАНО, ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТ, ПО НАЧИН, КОЙТО ГАРАНТИРА ВЛАСТИМАЩИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ ДА НЕ БЪДАТ НАКАЗАНИ.
АКО ТОВА Е НАЧИНЪТ НА ДЕЙСТВИЕ В МВР, МОЖЕТЕ ДА БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ЧЕ ЛОГИКАТА ВЪВ ВСИЧКИ МИНИСТЕРСТВА Е СЪЩАТА. А АКО НЕ Е, ТЕ ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ДИСТАНЦИРАТ ОТ ЦВЕТЛИН ЙОВЧЕВ. ТЕ НЕ ГО ПРАВЯТ, НЯМА И ДА ГО ПРАВЯТ.
АКО СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ ТЕЗИ УПРАВЛЯВАЩИ НЯМА ДА СЛОЖАТ ЧАДЪР И ВЪРХУ ДРУГИ ПРЕСТЪПНИ ДЕЙНОСТИ, СЪЩО СЕ ЛЪЖЕТЕ.
Сотир Методиев Пеевски
Рейтинг: 564 Неутрално"Погромът щеше да стане най-ценното пропагандно оръжие на властта срещу политическия противник..."
"ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"Ето още в подкрепа на този извод:
На 40 -тия ден сред протестиращите НЯМАШЕ НИТО ЕДИН ПОЛИЦАЙ С ЖИЛЕТКА АНТИКОНФЛИКТ!!! Попитах двама полицаи, стоящи пред мен зад загражденията, към кого да се обръщам, ако забележа провокатори? А познайте, дали получих отговор...Тогава разбрах, че властта ще се опита да предизвика сблъсъци и операция "автобус" доказва точно това....
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 796 ВеселоБастуните пред НДК се канят утре да протестират пред посолството на САЩ.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/Е са им са разказА играта на Щатите!
theanalyser
Рейтинг: 1416 НеутралноХубаво е да има и такава позиция. Има обаче и още по-крайни, ама сега не са модерни такива. Както и да е - нашите полицаи не са свикнали на такива безредици и се видя ясно, че не знаят какво точно да правят. Не, че им беше лесно. Не, че и хората отвън знаеха защо не трябва да пускат депутатите и журналистите да се приберат в къщи. Конфликтът трудно можеше да бъде избегнат и все някога щеше да се получи - просто се натрупа доста голямо напрежение. Да - идеята да мине оттам автобусът може би не беше най-добрата, но нямаше и много опции - сигурно и при евакуация с хеликоптери щяха да възникнат проблеми. Не трябва да се стига до насилие - напълно съм съгласен. Лошото е, че протестите нямат говорители. Освен оставка май не останаха други запомнящи се лозунги. А новите избори, когато и да са най-вероятно ще вкарат същите партии в Парламента, макар и с леко разместване на процентите. И тогава може да се повтори същата ситуация. Шансът донякъде са нови политически формации, които обаче още липсват - дано да се появят, а и протестиращите да ги припознаят. Но нека да сме реалисти. Кризата е дълбока - и у нас и в целия свят. Бързо излизане от това положение няма как да има. В състояние на валутен борд сме и пари не могат се отпечатват, както е в САЩ. Малка страна сме, малък пазар. А и бедна - няма защо да се лъжем. А вече в клуба на богатите. Трябва търпение и повече доверие в политиците. Не безрезервно, разбира се. Протести срещу конкретни решения, които и да водят до отмяната им, както беше в случая с Пеевски. И това на постоянна база. Медиите също да са активни - и те спаха през последните 4 години. И да не се лъжем, че мафията и олигарсите ще изчезнат - и при новото правителство те ще са там. Имат средства, ще имат и влияние. Въпросът е обществото да ограничава това влияние. Демокрацията е процес, а не един акт.
Просто мнение.
Иван55
Рейтинг: 405 НеутралноПо Медиапул: "Източници от МВР твърдят, че операцията имала само някои “малки грешки”, но трябвало да се бърза с извеждането на депутатите, защото в службите били постъпили сигнали за прииждащи от Пловдив протестиращи. Тези сигнали впоследствие не са се потвърдили."
Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.Дали няма да се окаже пак операция на Мая?
Храбър
Рейтинг: 1915 Неутрално[quote#24:"Rage Against"]според мен цялата им операция беше една некадърно изпълнена милиционерска задача, започната под натиска на някой страхлив скапаняк[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Целта на тази акция бе да се промени лицето на протестиращите пред нацията и света. От мирни и умни в некултурни, пияни и наркотизирани лумпени, които се бият с властта. Не случайно интерпретацията на събитията на другия ден бе различна дори в устата на управляващите. Сравни какво каза Адемов с това, което каза Йовчев.
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 796 Неутрално[quote#27:"pi314_"]Побоят над мирно протестиращи са противоправно действие. [/quote]
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/В МВР подценили нивото на агресия
/заглавие във в-к "Дума"/
Добре, че в-к "Дума" не излезе със заглавие - Злобни лумпени пребиха няколко хиляди полицаи и жандармеристи.
Thoth
Рейтинг: 627 Гневно"Защо трябваше автобус да премива през целия площада, за да извежда депутатите (и защо ще ги извежда през претъпкания площад"
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.” - Seneca"...защо нито един униформен не спря къртенето на паветата, тротоарните плочки и пътните знаци също още няма отговор..."
Защото целият епос - от началото до края - беше театър! И, както всеки уважаващ себе си драматург, така и полиолигарсите, имат нужда от провокация!
Още от Д.Пеевски - до въпросната нощ и сблъсъците, е Пиеса! Използват по абсолютно гаден начин наивността и добродушието на хората! Манипулират емоциите и дирижират настроенията от самото начало. Сценарият е написан още в деня на резултатите от изборите(а може би и преди това). Разпределението в парламента не им съвпадна с плановете и решиха да пуснат в действие Буливууд. Убедени в това как точно ще реагират хората и неминуемо ще докарат ситуацията до нови избори.
И точно затова се случват всички тези странни и, на пръв поглед, безсмислени реакции от страна на управляващи и подвластните им органи на реда - защото така е планувано много преди да се грабнят вувузелите и знамената.
Не мога да повярвам как всички им се хванаха на евтината драма. Използваха ги и съм сто процента сигурен, че им се и подиграват зад гърба.
Безплатно!
Udo Ulfkotte
Рейтинг: 853 НеутралноПетя Владимирова е единственият журналист в Икономедия, която си позволява, макар и под сурдинка, да изрази мнение, което не представлява ода за "мирно протестиращите" жертви онази вечер. Което все пак й прави чест. Тя отлично знае, че за повече от казаното място в този сайт не може да се намери, както и че няма да се намери и журналист, който открито да признае това, докато е на работа в съответната медия. Същевременно наред с констатацията й, че органите на реда не са били добре организирани, за което й се доверявам, тъй като е било очевидец и продължавам да вярвам в морала й, има някои нейни въпроси, които звучат повече от наивно. В такава ситуация, драга Петя, няма полиция по света, която да разреши проблема без прилагане на сила, още повече, че едно са теоретичните наръчници, друго ситуацията на място. Малко повече ми идва и обвинението й към полицията за изкъртените плочки, павета и колчета, все пак си мисля, че нормалната логика изисква този упрек да бъде отправен към извършителите, май...
"Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")volrath
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#5] от "reakzioner":
По-голяма от един платен трол. Сполай ти със стотинките
Хайде да видим и в центъра как е. #ДАНСwithme и ОСТАВКА!
Цецо
Рейтинг: 1540 ВеселоДо коментар [#3] от "vojdek":
Covid live matter. Stop the genocide.Ако имаше и акъл щеше да е супер.
Galata
Рейтинг: 571 НеутралноПротестирайте си,ама оставка няма да има!Нямате никакво уважение към демокрацията и сандъка...
"Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.AtatürkАми,дайте тогава като в Патагония,кой на който го...
Цецо
Рейтинг: 1540 НеутралноДо коментар [#15] от "tur671":
Covid live matter. Stop the genocide.Че ти колко познаваш? Аз нито един. И ако смяташ, че решенията се взимат на такова ниво много се лъжеш.
Цецо
Рейтинг: 1540 ВеселоДо коментар [#16] от "SS":
Covid live matter. Stop the genocide.После да не се оплакваш.
Udo Ulfkotte
Рейтинг: 853 НеутралноГраждани, нашата полиция е мека Мария в сравнение с полицията на уважаваните от вас държави. При тая ситуация другаде въобще нямаше да се церемонят. Представете си някой да блокира по този начин парламентите в Англия, Франция или Германия. Смятате, че полицията ще ги остави така ли? Че няма да има пукнати глави? Вижте как американската полиция се справя с тези от "Окупирай Уолстрийт", например.
"Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")Цецо
Рейтинг: 1540 НеутралноДо коментар [#37] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Covid live matter. Stop the genocide.Викаш много акъл се иска първо да освободиш коридор, после да изкарваш автобус?
И при добре свършена работа, което предполага и агентурна, е много трудно да разбереш, че се подготвя нещо такова? Защото с пръсти трудно се вадят плочки.
Цецо
Рейтинг: 1540 ВеселоДо коментар [#43] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Covid live matter. Stop the genocide.Е колко избиха при окупациите? А стига червени глупости.
gbj06554106
Рейтинг: 580 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Храбър":
И като комунетата не са спазили закона, значи чè всички други
трябва да го правят. Така ли?. Всеки път, когато на някой му се прииска .
Кое точно имате предвид като пишете - народа?
Нямам спомен някой да Ви е упълномощил да сте изразител на "Народа"?
*****
НеутралноДааааа, КОНСПИРАЦИЯ ! Не схванах, протеста или всичко в държавата. Какви 60 лева на ден,какви 5 лева. Бях приготвил раничката със шише чешмяна вода ( нямам пари за минерална), два-три сандвича с долнокачествен маргарин,но уви казаха ми,че не съм предвиден за надница. И този път нямах късмет,уви!
fespeskukuoreh
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#10] от "mnodulgaregforma":
"...аз продължавам да недоумявам защо министърът си мисли, че е свършил перфектна работа..."
По същата причина, по която и другите управляващи твърдят, че са върхът на сладоледа- иначе трябва да си ходят поради некадърност.
fespeskukuoreh
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#46] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
"Нямам спомен някой да Ви е упълномощил да сте изразител на "Народа"? "
Вас също! Така, че оставете хората да пишат мненията си, своето съгласие или несъгласие можете да изразявате по познатия начин,и толкова! Няма защо да запушвате устата на някого, ако мнението му не ви харесва.
xm...
Рейтинг: 1426 НеутралноБоже!
Що "анализи", що коментар, що прихълцвания за нещо, което се знае и беше очевидно!
И се чудя защо уважаемата Петя се е подвела и тя по "мейнстрийма", след като се вижда, че още в началото си е прозряла сценариото.
След като протестите нямат "Лидери", то автоматично в по-екстремна ситуация се проявява такава реакция на тълпата. Тълпата го употребявам не обидно, а като термин. Още льо Бон ги е писал тези основни постулати .
И ги примамиха полека - лека, отстъпвайки, премахвайки преграда след преграда, в капана, в който сами скочиха.
Даже няма нужда от провокатори.
Прочее ... протестиращите може да благодарят и на медиите.
Които помогнаха да се "омаят" и да пристъпват напред без да се усетят, като сред тях се заплеснаха и формираха като катализатори и отделни радикализирани единици. Останалото е техника ...
А за сценариото ... съдете по последните заявки и по последиците.
Преди ексцесиите - масово се изказваха всички "лидери" ГЕРБ да се върнат и да се почвал диалог.
След случилото се ...
ГЕРБ се върна в Парламента и ще остане.
Актуализацията на бюджета се гласува.
Гласуват си ваканция.
Между другото ... докато са във ваканция ще им текат заплащанията. Че онези от герб бяха на "договори" с партията си до ... август
А мат'рялът ... емчи, той като онова полицайче, което Петя описва ...
rotos
Рейтинг: 571 НеутралноЗа съжаление, апогеят на протеста беше снощи. Хората се измориха. Сега мнозина съжаляват, че на 13 май беха за гъби, но е вече късно. Мирният протест нищо не направи и нищо нема да направи. Необходими беха решителни действия и подкрепени от мнозинството смели млади хора, които да извършат революция (мисля това е точната дума!) Вместо това, щом некой от младите почнеше да действа, останалите го дърпаха надолу и го наричаха какво ли не. Погледнете, какво става в другите страни. Как действат хората, които постигат успехи: решително и смело а не със скечове като на празник. Но, това е положението, Минке. Такива сме си ние - робски души. Половин хилядолетие сме мачкани и са оцелявали само покорните и робите. "Преклонена главица сабя я не сече!"-никой друг народ нема такава пословица. . .
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.abe_123
Рейтинг: 402 ЛюбопитноСамо ще пусна линк, гледайте и после сравнете с у нас. Забележете поведението на протестиращите
http://www.youtube.com/watch?v=o_1bYVMwg8k
Всичките ви разсъждения какви сте му бели и пухени не важат след видеото.
Храбър
Рейтинг: 1915 НеутралноДо коментар [#46] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Първо - синчетата и внучетата на тези, които не са спазили закона сега са на власт.
Второ - Тези същите синчета и внучета нарушиха най-брутално изборния закон, излъгаха избирателите и подмениха темата за изборите като я обърнаха на надплюване.
Трето - Този ужпарламент защитава интересите не на народа, а на олигарсите. Нещо, което те демонстрираха нееднократно. В тази връзка тези ужнародни представители са ненародни т.е. недемократични.
Десен екстремист
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#1] от "reakzioner":
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Има го в уики, ама трябва да се прочете
"Гражданското неподчинение оправдава неподчинението на нормите, като се позовава на морал и ценности, по-висши от законите, постановени от някое конкретно управление, и на необходимостта от защита на човешките права, когато те са явно нарушени."
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#54] от "Синята шапчица":
Това звучи като следното и е също толкова безсмислено.
Божиите закони са над човешките
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#43] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
"Граждани, нашата полиция е мека Мария в сравнение с полицията на уважаваните от вас държави. При тая ситуация другаде въобще нямаше да се церемонят..."
Там е работата, че в "уважаваните от нас" държави "тая ситуация" не се случва. При такова обществено напрежение там не се колебаят да подават оставки и да назначават предсрочни избори. Ще Ви дам пример с министъра на образованието в кабинета на Джон Мейджър (мисля, не съм сигурен) отпреди няколко години. Та човекът закъснявал за заседание на кабинета и наредил на шофьора си да мине за по-бързо по бус лентата. До края на деня това стана скандал, а на следващия ден министърът си подаде оставката. Хайде сега кажете удачно ли беше сравнението с "ония" държави...
fespeskukuoreh
Рейтинг: 515 Неутрално"Наблюденията ми са убийствени за полицията "
Такъв категоричен израз трябва да има по-конкретен адресат. Редовите полицаи за 40 дни доказаха, че поведението им заслужава адмирации. Констатациите са убийствени за ръководството на МВР. Хора с достойнство, след безумието с автобуса, трябва да си тръгнат, без да се обръщат назад. И без никой да гледа след тях. Но откъде достойнство у този кабинет? Като започнем от премиера...
Udo Ulfkotte
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#45] от "Цецо":
"Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")Що бре, тук да не са избили някого? Виждал ли си протести в чужбина и как действа полицията там? За първи път в БГ ли чуваш за поразкървавени протестиращи?
alexsilver
Рейтинг: 941 Любопитно[quote#10:"mnodulgaregforma"]Като прибавим и боя в градинката пред университета в 3 часа, аз продължавам да недоумявам защо министърът си мисли, че е свършил перфектна работа. [/quote]
Знае той, много добре знае защо си е свършил работата като кучето на нивата. Да не забравяме, че Йовчев е човек на Бочо. И сега ще се тюхка и чуди, защо като организира безредие и тъпи сценарии с извозването на хората от НС, се случват конфликти и предпоставки за погроми. Които по определение вършат работа най-вече на Бочо. Теренът на държавната администрация здраво е о@кан и миниран от мутрите и е невъзможно да не се настъпят поне няколко мини...
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#52] от "abe_123":
В това видео не видях щитове и палки, дори и свит юмрук, дори и ударен шамар. Прав сте, има разлика...
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#60] от "pavian":
затова и не се налагат описаните от теб действия. Опитват се да задържат когото посочат за арестуване, но на полицая никой не посяга, иначе ще има много "демокрация". А забеляза ли как един поли[ай не спира да снима протестиращите
А забеляза ли, как никой не посяга на полицай
А може би трябва да си спомните думите на един бивш Български министър-председател, когото питат на излизане от Черната джамия, биха ли ви, а той отговаря, българската полиция не бие. Но вие сте далече от такива Личности.
abe_123
Рейтинг: 402 НеутралноИ е крайно време да си избиете розовите мечти от главите, че правилата на запад се спазват заради върховенството на Закона и равенството пред него. Това е една от привнесените заблуди у нас, спазват се защото има СТРАХ, че Законът ще се стовари върху теб с пълната си сила и ще те смачка. Това определя спазването им, а не разни розови идеи и мокри сънища. Ако не вярвате, замислете се защо се спазваха законите преди 89 г
СТРАХ и пак СТРАХ, нищо друго не те принуждава да спазваш правилата.
сидер
Рейтинг: 646 НеутралноЦветлин Йовчев подметна, но само в скоби, че "протестът е незаконен, да не забравяме това"
Вметката на министъра, уж случайна и невинна, е важен и много коварен детайл -
един ден "детайлът" ще бъде изваден и с него ще бъде ударено по масата (когато се радикализира протестът), така си мисля аз - а засега нека бъдем толерантни, мисли си властта.
И един ден ,,детайлът,, ще бъде изваден и с него ще бъде ударено по масата.
Кой ден ще е този в който ден с този детайл ще бъде ударено по масата.
Ако се вслушаме в анти протеста ще чуем, че на 31 т.м. организаторите на този антипротест ще внесат събраните подписи в защита на това правителство.
След това какъв ще е сценарият.
Ще се изчака може би да мине ваканцията на депутатите и когато се свика новата сесия. Ще се изчака малко да се види колко са протестиращите и независимо техния брой, а ако броят на протестиращите е намалял което е допустимо според мен, Ще се изкара този списък ще се проведе ,,дебат,, а БСП е майстор на тези ,,дебати,, които я обслужват (спомнете си ,,дебата,, за Костинбродските бюлетини). На този ,,дебат ,, ще присъства и правителството, ще се вземе решение, въз основа броя на подписите ще се каже, че обявяваме протеста срещу Олигарски за незаконен. Ще се проведе пресконференция от Станишев на която пресконференция ще се ,,удари,, по масата, че въз основа на това и това правителството е взело решение да обяви протестите срещу кабинета орешарски за незаконни. Та според мен някъде след 20 Август очаквам да се разиграе пиеската с обявяването на протестите за незаконни.
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоИ понеже съм благоразположен тази вечер ще ви дам идеи за бъдещето
Всичко в нашата Родина може да се оправи за 1 г., но трябва да се направят няколко прости неща.
1. Санкциите за нарушение трябва да станат такива, че ако ти я наложат никога повече да не можеш да станеш на крака.
2. За да се избегне корупцията, тези които налагат глобите получават необлагаем процент, за да не се поддават на изкушението.
3. Отпадат всичките оневиняващи вината обстоятелства, няма вече срокове от до.
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#61] от "abe_123":
Че аз онази вечер не видях полицай, тръгнал да арестува. До този момент самите протестиращи търсеха съдействието на полицията за отстраняване на хора, смятани за провокатори.Тогава видях "робокопи", тръгнали да бият, по мое мнение, с провокативна цел. А дали Петко Славейков е направил услуга на родината, прикривайки престъпленията на властта и полицията, може да се спори.
Пльок
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#37] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Хубав коментар.
Благодаря за съдържателната и интелигентно написана статия, скоро не бях срещала такава, да не кажа изобщо, по темата
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоА да
сгазиш лука, предмета на престъпление се конфискува, губиш право до живот и на топло.
Ще ревнете полицейска държава може би, не правова, и ще видите как за няма и година се поправят нещата. В СТРАХА е разковничето.
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#62] от "abe_123":
СТРАХЪТ от закона води до ВЪРХОВЕНСТВО на закона. Друг въпрос е, че когато закона не се прилага, тогава не е страшен. Лично според мен това е единственият истински проблем в тази държава.
abe_123
Рейтинг: 402 ЛюбопитноДо коментар [#65] от "pavian":
Кога казваш Славейков е бил министър-председател?
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#68] от "pavian":
Може да се приеме, че си прав/а, но донякъде. СТРАХЪТ от последствията при нарушаването на ЗАКОНЪТ, не от самия ЗАКОН. Малка, но съществена разлика, съгласен/а?
сидер
Рейтинг: 646 НеутралноДо коментар [#58] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Само че техните палки са ,,меки,, по подобие на бичовете, ако знаете какво е бич. Та пипал съм такава полицейска палка, мека гума отвън вътре мека пружина и като удари с нея полицая тя се увива около тебе, а това най боли без да оставя следи. Докато нашите полицейски палки са по стара схема, вътре ооло в мека стомана за тяжест, отвън твърда, много твърда гума и удар стакава палка може да предизвика травма ако ударите са в областа на главата и лицето.
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#69] от "abe_123":
Лапсус, извинявам се. Петко Каравелов. Другото от коментара остава в сила...
сидер
Рейтинг: 646 НеутралноДо коментар [#58] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
И още нещо да добавя от записи които съм гледал ония полицай не бият по главата а удрят от врата надолу, там където най боли, корем и кръст, а също така и надолу по краката.
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#70] от "abe_123":
Честно казано не разбирам разликата, но така да е
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#72] от "pavian":
, но не отчиташ нещо друго, пак дребно, но важно. Този въпрос му се задава от чужди журналисти и той, за да не поставя България в лоша светлина го казва. Забелязваш ли, мисли първо как ще представят България навън, а не, че него го били.
Приема се
gorid
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#3] от "vojdek":
Само веднъж,ония, яките момчета да ти покажат какво умеят ще се посереш и няма да помислиш да "протестираш"... Куражлии сте защото не сте яли бой, какъвто заслужавате...
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#74] от "pavian":
, 23 г. практика с нарушаване на законите и не разбираш разликата
В НС преобладават адвокати и съответните закони са пълни с вратички за тях. По моите предложения ако са в действие, няма да има процеси по 5 и нагоре години.
Сгазваш лука, получаваш автоматично наказание и на топло. Дали няма да се замислиш преди да газиш зеленчуците?
Нима не разбираш
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#75] от "abe_123":
Аз не отричам стойността на жеста, това е изключителен пример за родолюбие и себеотрицание. Но помислете: ако не беше скрил истината и беше предизвикал международен скандал с всичките му последствия, дали партизанщината, политическото насилие, манипулираните избори щяха така лесно да се настанят в обществото ни. Човек би си помислил, че след 45 години тоталитарен режим поне това бихме могли да забравим, но не би...
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#77] от "abe_123":
На теория звучи много добре. На практика означава, че "обвинен" е еднозначно с "виновен", без разследване, без защита. И понеже предлагаш като мярка против корупцията изпълнителите на присъдата да получават част от имуществото на осъдения, то се сдобиваме с хора, които имат и огромна власт, и икономическа мотивация да фабрикуват обвинения. За това се сещам на примависта.
canuck99
Рейтинг: 785 НеутралноБлокиране на хора против воляат им е насилие според всички закони, още повече блокиране на депутати. Да ги били извели по-рано, да ги оставели да преспят в парламента - а се забравя кой е причината.
За пръв пит Дневник признава че полицаи и граждани ВЗАИМНО се блъскаха. Във всяка друга държава да докоснеш полицай е много сериозно посегателство и затвора не ти мърда. Да се надяваме че прокуратурата най-накрая ще се размърда, неотдвана на запад по едно видео осъдиха стотина футболни хулигани на солидни глоби или затвор.
abe_123
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#79] от "pavian":
прочети отново. Смесваш функции, не се отменя съда, просто отпадат разни уловки и вратички за измъкване. Има провинение, има наказание
Чакай, чакай
ikar_01
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#65] от "pavian":
Петко - да, ама не е Славейков!
Става дума за Петко Каравелов.
grand funk railroad
Рейтинг: 1141 НеутралноГьонсуратите не желаят да си отидат по мирен начини и рано или късно, ще има сблъсъци.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchepavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#81] от "abe_123":
Явно не съм те разбрал. Така съм съгласен. Но и сега "вратичките", които се ползват, са главно процедурни стъпки в следствието и самото съдебно дело. Нямам нужната подготовка за да разсъждавам върху детайлите. Категоричен съм обаче, че всички недъзи и кривини и в икономиката, и в политиката, чак до гадната ни среда на живот произлизат от неработещата правосъдна система.
pavian
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#82] от "ikar_01":
Да, лапсус беше, поправих се
gad
Рейтинг: 407 РазстроеноТова е сценарий на комунистите,нямам идея как ще си отидат.Явно става дума за много пари и на никаква цена няма да подадат оставка .От тук нататък ще използват целия си репресивен апарат, така, че внимателно с кучетата и с децата!
volrath
Рейтинг: 515 РазстроеноДо коментар [#76] от "gorid":
Искренно съжалявам малодушни хора като теб. И споко ял съм бой. Няма да ми е за първи, надявам се няма да е за последен. Но наистина ми е кофти за такива като теб.
volrath
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#39] от "Цецо":
Понамира се. Щом още си имам истинска работа, а не платен трол, значи съм си добре. Мерси, че сте се загрижили.
Dante
Рейтинг: 684 НеутралноТъпо Владимирова.
пу Тин - големият победител на наградите ДарвинОт поредната боза, която сте сътворили, става ясно, че сте били там и нищо не сте разбрали. Гангрена не се лекува с аналгин и голям пирон не се вади с пинсети. По същия начин червените боклуци няма да се разкарат с мирни протести. След като цитирате близката история, поне да си бяхте направили елементарните изводи. Луканов ли подаде оставка цивилизовано или Виденов?
И интересно къде се загуби морализаторския ви патос, с който громяхте полицията на Цвъки? Или във вашите очи полицията на Йовчев е изживяла своя катарзис? Сигурно се е случило по същото време, когато и Пеевски е изживял неговия..
magistrat2
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#37] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Четейки дълбокомислените ви прозрения и абстрахирайки се от евентуалните ви користни пристрастия, всичко води до един извод. На избори партиите и политиците си обещават каквото си искат и който е най-голям шмекер печели. Народа има единственото право в тоз ден да гласува. После какво става хората трябва да си траят, нямат право да се обаждат, нали това са си избрали. Така 4 години до новите избори.
Гледаш какво правят и как протестирашите, свали си червените очила и виж какво правят тези вътре. Сравни ги тях с протестиращите. Не ми говори за законите за посегателство над полицаите, а за законите за корупция, грабежи, злоупотреба с власт, дори ако щеш и национално предателство.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Mike Dimit
Рейтинг: 233 НеутралноИзвинете за въпроса, но младия полицай за когото пишете този ли е? Или е имало и друг?
-middle.jpg
http://85.14.28.164/d/images/slideshows/0000045272
papуre
Рейтинг: 684 НеутралноНе дочетох до края . Няма смисъл. Да знаеш , че решението на протестиращите са решили да ВЗЕМАТ ЗАЛОЖНИЦИ,и да го оправдаваш с гражданско неподчинение ,показва некомпетентност. Същата госпожа или госпожица , сигурно многократно е определяла това действие на вземане на заложници като терористичен акт. Само че н чужбина . И в кой закон е определено че гражданското неподчинение е допустимо да нарушава граждански права ? Неподчинение е едно ,терор е друго . Журналистите би трябвало да го знаят.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1416 Любопитно"Погромът щеше да стане най-ценното пропагандно оръжие на властта срещу политическия противник."
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАЗначи според Петя Владимирова автобуса беше пратен курбан на протеста?
dakl
Рейтинг: 515 НеутралноИнтересна е логиката на уж обективния анализатор.Виновни са не протестиращите, каквито и да са те:лумпени, лузери , маргинали, манипулирани тинейджъри и пр.,и пр., а тези срещу които хвърчат павета и камъни/не съм бил на местото но гледах предаването по всички тв.канали/.Виновни са по определение, защото са били на работа, виновни сме всички търпещи вече повече от месец вандалщините на гаменитге по площадите и кръстовищата, само нашите герои със синя кръв- новата българска аристокарация , която защото е "хубава, умна и интелигетна", няма да употребя наложилато се напоследък съкращение, е над законите и цялата и в бяло!Изглежда кукловодите и официалното лице на протеста г-н Плевнелиев не си дават сметка , че търпението вече се изчерпва и тогава едва ли ще могат да се очакват подобни "меки " както на полицията ответни реакции! Или медиите с безогледнато си словославене на "милите, умните способните" и пр.сами вкарват в заблуждение организаторите , които сега се крият , защото вероятно предполагат че ще има защо да не си показват пред публиката и че т.нар. държавен глава ще свърши тяхната мръсна работа!
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1640 ВеселоИмаме и решение на въпроса. Ето светлия пример:
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ..."General Augusto Pinochet was laid to rest after several years of illness, which prevented the Chilean Supreme Court from hearing criminal charges against him. I well recall the dark days of the early 1970s. We had cut and run from Viet Nam. The Communists were on the march in Angola and Mozambique. Salvadore Allende had been elected by a minority of the electorate and was busy moving Chile to a Communist state.
The Soviet Union, which seemed invincible, announced the Brezhnev Doctrine. Simply stated it was this: Once a Communist country, always a Communist country.
There was no turning back. You could never vote to undo a Communist regime or to overthrow such a regime by other means. If a state turned Communist it would remain a Communist regime forever.
Allende had been elected by a minority of the voters in a three-way split among the electorate. The outright conservative candidate received almost a third of the vote, the centrist candidate received nearly a third of the vote and finally the Communists under the banner of Allende received just over a third of the vote. He interpreted this as a mandate.
Pinochet staged a coup. He bombed the Presidential Palace in Santiago and took over communications in Chile. Pinochet's saving of Chile from the Communists was ironic. Allende himself had placed the military under the control of Pinochet because he believed the military would be loyal to him. When the moment of truth came, Allende killed himself with a gun given to him by his pal Fidel Castro.
Pinochet took over Chile and ran it with a firm hand. Recognizing that he did not know anything about economics, he turned to the University of Chicago. Chicago economic scholars told him to initiate a free market. He did so. And it worked. Soon Chile was the most prosperous country in the region.
Pinochet did run Chile with an iron fist. Interestingly, when I was giving training seminars in the former Soviet Union, Pinochet's name frequently came up. Russian leaders wanted my opinion if the Chilean model would be good for Russia.
In due course Pinochet promulgated a Constitution. He got the voters to ratify it. Then he proposed a referendum question, which if passed would allow him to continue in office for some years. If the resolution were defeated he said he would step down. I was part of a team working with the conservative forces in Chile, in preparation for the vote on the referendum. We were able to have breakfast with Pinochet. He was obviously well educated and clearly was prepared to step down if the referendum were defeated.
We trained the conservative forces and the election was reasonably close but his proposition clearly was defeated. So he stepped down. Chile had prompted the late great Jeanne Kirkpatrick to distinguish between totalitarian and authoritarian regimes. The Soviet Union was totalitarian, she opined. Chile was authoritarian.
When I went to Chile I was amazed to find freedom of the press. Far more than half of the media was highly critical of Pinochet. At that time there was no opposition press in the Soviet Union. Indeed, in Chile there was freedom of assembly. All sorts of groups and potential political parties were preparing for that resolution.
I asked Pinochet point blank if indeed he would be prepared to step down in light of defeat of his resolution. He told me he absolutely would do so. He kept his word.
Pinochet should go down in history as a liberator. He, alone, reversed the Brezhnev Doctrine. Today Chile is a prosperous left-of-center nation. People there have health-savings accounts and have better health care than in any other Latin American country. Pinochet made that happen. His free market reforms made Chile into a prosperous nation. He even looked after the poor with medical care.
Yet what he is known for, it seems to me, are the deaths of some 3,000 people and the torture of others. As William F. Buckley reminded us, Pinochet "spoke with passion to say he had not himself known about, let alone authorized any of the random killings and torture laid at his door."
Perhaps he did not know of these killings and the torture of the living. First, let it be said: He fought a war. And when you fight a war, people will end up dead. Second, to this day there are those who vilify Pinochet. I believe they cannot forgive him for reversing the Brezhnev Doctrine. He showed that you can overthrow a Communist regime and set it on a road to freedom. He was an authoritarian who agreed to step down, albeit reluctantly, when he lost the confidence of the people. Name me one Communist dictator of that era who stepped down when his efforts went astray. Not in Hungary, not in Poland, not in Estonia, not in Czechoslovakia. If something went wrong one Communist was replaced with another.
The Left in Chile set out to punish Pinochet. They never succeeded. Either he won an appeal or he became too ill to testify. I know it is heresy to say this but the people of Chile should thank Pinochet. He saved their nation from a brutal Communist "experiment." The Chilean people should ask the people who lived in the Soviet Empire how it was to live there. No free market. No free press. No freedom of assembly. I will light a candle in memory of Pinochet, the man who had the courage to take on the Soviet Empire."
gbj06554106
Рейтинг: 580 ЛюбопитноДо коментар [#49] от "fespeskukuoreh":
Всеки има право да пише каквото и да е, стига да не е неразрешено.
Аз - също. И го пиша. Защото имам мисията да разобличàвам лъжците и манипулаторите. По този начин се опитвам да предпазвам наивни и добри хора като Вас
Бенк-Бенк
Рейтинг: 796 Весело[quote#71:"сидер"]До коментар [#58] от "Константин - цензуриран от кръга Капитал":
Само че техните палки са ,,меки,, по подобие на бичовете, ако знаете какво е бич. [/quote]
-Това е само защото и заради това,че техните палки са демократични палки:
[quote#71:"сидер"]като удари с нея полицая тя се увива около тебе, а това най боли без да оставя следи.[/quote]
Важно е някой протестиращ да яде бой от полицая с палката "без да оставя следи",само да го боли.
gbj06554106
Рейтинг: 580 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "Храбър":
Не отговаряте по същество - нямам спомен да съм Ви упълномощавал да говорите от мое име
Това което сте написали са лъжи и безмислени мантри и идеологеми.
Под - синчетата и внучетата на тези, които не са спазили закона , имате предвид Лилито Павлова, нали?
Изборния закон не е нарушен - има решение на КС. Прочетете го - иначе излагате се, като пишете неверни неща. Или се мислите за по компетентен от съдиите в КС?
Бенк-Бенк
Рейтинг: 796 Весело[quote#87:"vojdek"]До коментар [#76] от "gorid":
Искренно съжалявам малодушни хора като теб. И споко ял съм бой. Няма да ми е за първи, надявам се няма да е за последен.[/quote]
-Яж си го спокойно-безплатен е,има и допълнителни порции.Освен това е здравословен.Но,ако след това,подобно на неврозното заболяване от булимия го повърнеш не повръщай върху другите хора.Достатъчно е върху себе си,а тях ги остави с тяхното си мнение.Нищо че не го харесваш.