За една среща с мои червени приятели в квартално ресторантче

Сергей Станишев по време на събора на БСП на Бузлуджа, тази година

© Красимир Юскеселиев

Сергей Станишев по време на събора на БСП на Бузлуджа, тази година



Текстът е от личната страница на Николай Слатински. Акцентите са на "Дневник".


Снощи за малко минах да се видя с малко по-възрастни приятели и с техните също така възрастни приятели. Те са симпатична група с твърдо БСП-ориентация и се събират веднъж в месеца в скромно квартално ресторантче, където винаги сметката се плаща от един от тях - ларж "червен реститут" (както те му казват с тиха завист).


Чули ме веднъж как бил съм бил "нарязал" по радиото Петър Волгин и решили да ме поканят да поспорим за протестите.




След като изслушах традиционните им обяснения:
как протестите били платени,
били в полза на сикаджията Бойко,
как се искало за това сложна предварителна организация и сериозни финанси,
как никоя държава нямало да позволи на 20 човека да си пият бирата на "Орлов мост" и да преграждат движението... и т.н., накрая какво излезе?


Ами те до един, повтарям - до един! - се съгласиха помежду си, че Станишев е вреден за партията и лявата идея, че "Там Горе" са лъснали косъма и пет пари не дават за бедните хора, че подхвърлят на народа стотинки, за да го манипулират и насъскват, че не си нарушават рахатлъка в Евксиноград и Палма де Майорка, че Орешарски е "слабак" и никакъв не е ляв, ами си е чиста проба "Луканов седесар".


Ето какво се получава:


Те са наясно, че Станишев съсипва партията, че цял живот е гледал и на партията, и на народа високомерно, че винаги е "цицал" от хората и държавата (все техни думи, макар че стажът им в БКП и БСП сигурно общо е около 400 години!), но не могат да го махнат. И затова се подчиняват на партийната дисциплина!


Значи важното е БСП да е на власт, защото десните са продажни хора, на които "онзи негодник" Сорос налял 10 милиона, за да спечели после 100.


Вярно, ръководството на БСП са бездушни милионери, които си гледат кефа и богатството и лъжат и мамят левите избиратели, но не могат да бъдат сменени. Затова нека по-добре БСП да е на власт, та макар и с това ръководство, макар и със Станишев начело!


Защо казвам всичкото това? Защото съм абсолютно сигурен - от разговори и трупани впечатления, че точно такова е масовото настроение на симпатизантите и членовете на БСП - не понасят, изобщо не понасят, вътре в червата си не понасят Станишев, но не могат да го сменят.


Е, може ли това да е отговорна партия, която да управлява държавата!?


Може ли това да е отговорно отношение към политиката от членовете на една партия?


И как се чувства един електорат, който не уважава тези, за които гласува, но гласува за тях само защото са "наши"...


Както завърши ядосан и нахъсен накрая един от вчерашните ми про-БСП приятели-опоненти в кварталното ресторантче: "Такива сме и това си е, затова единственото, което е вярно в скандиранията на ония почти откачени протестиращи е, че наистина си заслужаваме да ни викат "Червени боклуци!"...".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (184)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Те били наясно, че Станишев съсипвал партията !!! Ами да не Ви го избра Бойко за лидер бе ??? Вие си го избрахте. Дано поне Ви съсипе така, че да не можете да влезете в парламента.

  2. 2 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Ако имат такова мнение за партията си, кадрите си, ръководството и, защо си мислят, че другите не го знаят и трябва някой да ги кара, за да протестират?

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  3. 3 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    От агенция "един каза" става ясно, че червения електорат не харесва БСП и всички са маскари. Нищо ново.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  4. 4 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 945 Неутрално

    мда - сигурен съм, че болшинството от "твърдия червен електорат" разсъждава по тоя начин - немогат да обяснат ЗАЩО гласуват за тая продажна партия, ама въпреки това го правят

    къвто им електората - такава и партията - лидерите им също знаят това и това им дава право да си правят каквото си искат. В ДПС положението е същото - затова тия партии могат да си позволят да фалират държавата милион пъти - на следващите избори пак ще имат същата електорална подкрепа (при сходен процент негласуващи)

    затова ВСИЧКИ трябва да гласуват - задължителното гласуване

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  5. 5 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 520 Любопитно

    Там се гласува по инерция и с носталгия.... За съжаление трябват още 20 г. за да се стопи електората им по естествен път... Тогава ще се оправим...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3923 Неутрално

    Браво на Слатински!!

    Всеки опит да се надникне в мозъка на червен чугун е челен сблъсак с ирациоиналността, ината и интелектуалната леност, на които се крепи властта на тази престъпна партия.

    Най-смешно беше това за Сорос - те не мислят, те ЗНАЯТ, че Сорос е в дъното на протестите.

    Пази, Боже, от хора, които не мислят, защото ЗНАЯТ!!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1835 Разстроено

    Уроди! От вас хората няма какво да ядат и се чудят как да съберат някое дръвце за зимата, а тия хайтосват и пиянстват по ресторантите.

  8. 8 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    "Затова нека по-добре БСП да е на власт, та макар и с това ръководство, макар и със Станишев начело!"

    Малко ми прилича на футболния фанатизъм, който така и не мога да разбера - не се гледат играчите, а отбора. Левски, та Левски (или ЦСКА, все тая)..

    Fail with honour then succeed by fraud
  9. 9 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Ето, викаме ви - ЧЕРВЕНИ БОКЛУЦИ! Спрете да съсипвате държавата, гласувайки за мафията БСП!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3923 Неутрално

    [quote#6:"Norman Granz"]сблъсак [/quote]

    сблъсък

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на k
    k
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Много плитко, елементарно и определеноизмислено!

    Ако причината да търпят Станишев е:

    "...Значи важното е БСП да е на власт, защото десните са продажни хора, на които "онзи негодник" Сорос налял 10 милиона, за да спечели после 100...."

    Как никой от "десните" не се сети да "разкара" Сорос?!

    Разбирам, че това е алегория, но тя прехвърля големия въпрос при "десните" - след като дори собствените им членове не се търпят /на БСП/, защо не можем да ги бием на избори?

    И какъв е отговора г-н Слатински? Сорос? Или още нещо?

  12. 12 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Бсп е вредна за вашето здраве - безплатна профилактира и лечение - всяка вечер на жълтите павета.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Комунягите трябва да ядат в стола на трудовия лагер, не по кръчмите. Там да обсъждат не държавното управление, а качеството на чорбата от общия казан.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  14. 14 Профил на a.burov
    a.burov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    То е крайно ясно, че чугунените глави няма да се променят докато са живи. Добрата новина е да знаем как се разпадат от вътре и че трябва да гледаме на тях, като на хартиен тигър.

  15. 15 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    [quote#6:"Norman Granz"]челен сблъсак с ирациоиналността, ината и интелектуалната леност,[/quote]

    Точно и ясно попадение.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  16. 16 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    имам ги двама такива в къщи-признават си и магаре да изберат за генерален секретар на БСП ,то ще е нашето магаре-добро хубаво или най-малкото по добро от другото лошото магаре.Затова ще гласуваме за нашето.Както се казваше във филма Кит-Кит наш роден социалистически.Така са устроени лайно да е социалистическо и наше да е.Но те все пак да на 80+++ години и не можеш да искаш доста неща от тях.Особено аргументирано мнение.Или пък да ги питаш какво са яли вчера.Затова и отмениха цифровизацията-който няма декодер изведнаж няма да е облъчен от официозите и може да пропусне каква е новата партийна политика.

  17. 17 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    Още от 1990 Слатински ми изглеждаше като провинциална начална учителка и съм бил прав!! Браво на мене!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  18. 18 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3227 Весело

    До коментар [#4] от "Sinite - завоят наляво забранен":

    Старческа демднция

  19. 19 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 917 Неутрално

    В България проблема не е в партиите и техните ръководства а в избирателната система - http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1817054
    - обърнете внимание само на примерите с Франция и Италия .

  20. 20 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#14] от "a.burov":

    Той и Бат Бам гледаше на БСП като на хартиен тигър докато не го ошамариха през феврураи и май 2013.... сега кеци в опозиция и вероятно преценява колко "хартиен" е тигъра....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  21. 21 Профил на Богомил Харманджиев
    Богомил Харманджиев
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ето затова си заслужаваме участта да бъдем най-бедни в Европа и да живеем така мизерно,защото всички знаем колко струват управляващите от БСП и ДПС и допуснахме пак да ни яхнат.Не 10 000,а един милион трябва да излязат да протестират и да пометат тази червена сган веднъж завинаги.

  22. 22 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 917 Неутрално

    И да допълня предишния си пост - при мажоритарна система социалистите нямаше да имат тези вътрешни терзания и на техните лидери нямаше да се налага да преживяват периодично катарзиси .

  23. 23 Профил на bosev.asen
    bosev.asen
    Рейтинг: 583 Весело

    ТОВА СЕРИОЗНА СТАТИЯ ЛИ Е?
    Малко пресолявате манджата!

  24. 24 Профил на matera
    matera
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#7] от "Започваме фронтална война с мафията":

    ти нямаш с какво да си платиш парното бе,а ония на село си имат и дръвца и мезета,не плачи за тях!Ако искаш направи се на беден студент и ще видиш как ще полетят буркани,записчета и др.благинки,хитър е Андрешко,а ти не ни мисли за толкоз будали!

  25. 25 Профил на kaleva
    kaleva
    Рейтинг: 442 Неутрално


    "Имало едно време един дядо. Той бил толкова стар, че вече нищо не можел да прави, както трябва - ни да ходи, ни да вижда, ни да яде, ни да чува. Ръцете му треперели толкова силно, че все изпускал лъжицата и не минавал ден, без да разлее супа върху чистата покривка. Щом виждал това, синът му мълчаливо се мръщел, а снахата нацупено мърморела:
    - Пфу, загубен дъртак! Навсякъде оставя лекета, омръзна ми все да чистя след него.
    Ядосвали се младите, ядосвали се, най-накрая постлали едно старо одеяло в ъгъла зад огнището и настанили там стария човек. Сипвали му малко супица в една малка, очукана глинена паничка и - толкоз. Дядото преглъщал едва-едва, а насълзените му очи все гледали към масата, където се хранело цялото семейство.
    Веднъж той изпуснал глинената паничка, тя паднала на пода и се строшила. Снахата веднага отърчала, видяла какво е сторил старецът, но нищо не казала, само свила устни и въздъхнала. А на другия ден синът му отишъл на пазара и купил за няколко хелера една дървена купичка. Оттогава започнали да сипват храната на дядото в нея.
    Един ден, както младите си седели пред огнището, в стаята влязъл невръстният им син, който мъкнел една подпалка.
    - Я кажи, чедо, за какво ти е притрябвала тази цепеница? - попитал бащата.
    - Ще направя от нея копанка. Като порасна, ще сипвам в нея супа за теб и за мама - отговорило детето.
    Синът и снахата се спогледали, а после отишли с насълзени очи зад огнището, целунали ръка на стария човек и се разкаяли за своята жестокост. Постлали чисти чаршафи на леглото и синът отново пренесъл баща си там. Отсега нататък дядото пак се хранел с всички на масата, а когато разливал супа на чистата покривка, никой не му се сърдел."

  26. 26 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    Какво представлява БСП и ръководството им е ясно на всички,дори и на собствения им електорат.Проблема е с алтернативата.ГЕРБ не са по-добрата,обратно по-лоша са.Не са и десни.Обща отличителна черта на десните е нетърпимостта към всякакво социално и политическо инженерство и въобще допускането някой да бъде овластен да мисли вместо друг какво е добро за него.ГЕРБ го правят постоянно и социално и политическо инженерство в такъв размер никой от началото на 90 не е опитвал.

  27. 27 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1405 Весело

    До коментар [#17] от "boby1945": Ама как бе, съмняваш ли се?! Прав си разбира се! Е, от "твоята камбанария", с твоя си начин на мислене, сигурно си единственият, който гледа Света и съди хората по този начин, но няма значение... Важното е, че си вярваш, дори си горд със себе си най-вече си намерил и публика, да ти чете "мъдростите".

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  28. 28 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 553 Любопитно

    Слатински, много елементарно бе?. И крайно несериозно, дори като есе на зрелостник
    Това обяснява защо толкова години много други изгряха и умряха, а "червените буклуци" остават незаобиколим фактор
    Ако така ще водите борбата - загубили сте я предварително.
    А и явно горещините Ви се отразяват в повечко.

  29. 29 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 917 Неутрално

    [quote#20:"boby1945"]Той и Бат Бам гледаше на БСП като на хартиен тигър докато не го ошамариха през феврураи и май 2013.... сега кеци в опозиция и вероятно преценява колко "хартиен" е тигъра....[/quote]
    И какво постигнаха - събраха гласове от кол и въже за да се управлява България от Москва .

  30. 30 Профил на tedimar35
    tedimar35
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Когато се опитвам да кажа на мои познати комунисти, че България, като всяка друга нормална страна, има нужда от нормална лява партия (не тази, която в момента е на власт), срещам идентична ракция. За съжаление, не виждам читави леви политици, които да променят статуквото (или просто не им дават възможност да се изявяват). А комунисти като Кадиев, когото ни пробутват като вътрешнопартийна опозиция, е истински смешник. Като не му харесва партията и вижда, че не може да я промени, какво прави вътре?

  31. 31 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Ако "ЧЕРВЕНИТЕ БОКЛУЦИ" сега си подадът ОСТАВКАТА, ще НАПУСНАТ като ДОСТОЙНИ ГУБЕЩИ, но НЕ КАТО ПОБЕДЕНИ!

    Автора просто потвърждава това което СЕ ЗНАЕ!
    ТАКА Е!

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  32. 32 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 668 Весело

    БСП/БКП храненици на данъкоплатците в България. Който слушка получава морков, обществена поръчка, завод, куфар с пари ... Който не слуша тояга, 0,90 лева на ден соц "помощ", отнема му се имущество чрез различни хватки, безработица, данъчни проверки нон стоп, няма давност за задължения ...Ако втората група се преоретира във възсхваления на червените боклуци минава в 1 ва група - моркови червени.

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  33. 33 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1340 Весело

    Такива ситуации явно са често срещани... Веднъж се пробвах да играя футбол с едни чичета на "Герена". След мача пихме в "малко квартално ресторантче" и те като разбраха, че съм от ЦСКА ме емнаха, какъв гнусен комунистически отбор е това и бля-бля...
    Постепенно разговорът се измести към политика и икономика и един тъжно въздъхна "При бай Тошо си беше най-добре!". Другите се съгласиха. Професионално-социалният им профил беше автотенекеджия-тираджия-барман от "Балкантурист" или общо казано "бивш тарикат".
    Какво се оказва сред голяма част от гласоподавателите, тогава? Обичаш БКП-БСП - мразиш Станишев - на инат гласуваш за БКП-БСП. Мразиш БКП-БСП - обичаш бай Тодар - гласуваш за?! Разбира се, за поредната БКП-БСП креатура - Царя, Бойко и следващия...

    CONTADOR GRATUITO!
  34. 34 Профил на nikoia
    nikoia
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Те са наясно, че Станишев съсипва партията, че цял живот е гледал и на партията, и на народа високомерно, че винаги е "цицал" от хората и държавата
    Да може Станишев да е всичко това, а сигурно е и по - лошо.
    Но каква е алтернативата ? Гоце, Руменовците, и другите на каишката на Москва ?

    nikoia
  35. 35 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 553 Неутрално

    суууупер измислена история. не може всеки да е Стивън Кинг. Факт е, че няма да има предсрочни избори. Факт е, че ако има, активността ще е под 50%. Факт е, че БСП ще спечели още повече места за сметка на ГЕРБ и ДПС. И пак ли ще протестирате? Протестна мрежа ще изкара по-малко от на Венци Мицов партията.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    Скоро го писах...комшийката баба Пена върла комунистка каза че като видела Станишев по телевизора веднага го гасяла за да не го счупи...нямала пари за нов...
    Като я питах, тогава за какво гласува за него отговора и беше кратък и ясен като ми тръшна вратата под носа...НАПУК...
    Не разбрах на кого напук...на нея, на внуците и които рядко се вясват при нея, на отминалия и живот...а може и на мен...пенсионерска им работа...

  38. 38 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 668 Любопитно

    Българските комунисти маймунски подражават в най-голяма степен на руските комунисти. В сравнение с комунистите от други страни те са най-догматични, най-диви и жестоки, най-криминализирани. Близки са до руските комунисти и поради сродния и за едните и другите краен радикален терористичен манталитет. С това е свързана и следващата причина – силните русофилска чувства на големи неграмотни маси от българския народ.
    http://ebox.nbu.bg/comunism/view_lesson.php?id=273

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  39. 39 Профил на abe_123
    abe_123
    Рейтинг: 388 Весело

    Честно, много сте забавни всичките Вие явно като тези поддръжници на БСП не четете какво сте писали и не можете да го осмислите Вижте в какво ги обвинявате, че били ирационални, че вярвали, а сега прочетете собствените си писания. Точно същите сте. Плюете ги, за същото което сте и вие. Но вие вярвате в правилното според вас. Как да не предизвикате смях и поставяне на равенство между вас и тях. Същите сте, но от другата страна.

  40. 40 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Пък ако ресторанта се казва "Монтерей", работата става ясна.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  41. 41 Профил на omgguesswhat
    omgguesswhat
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#23] от "bosev.asen":

    Не, не е сериозна. Предназначена е за преобладаващата читателска аудитория истерясали протестъри, та затуй. Иначе Слатински има много други стойностни текстове, но тях не са ги публикували досега.

  42. 42 Профил на Polusa
    Polusa
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#34] от "nikoia":

    Но каква е алтернативата ? Гоце, Руменовците, и другите на каишката на Москва ?
    -------------------------------------
    Алтернатива е "КОЙ НА КАКВОТО СИ Е ПОСТЛАЛ, на такова ще ЛЕГНЕ"!

    Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
  43. 43 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 668 Любопитно

    Тясното обвързване на българските комунисти с интересите на Москва – „Мека” на световния комунизъм (руският комунизъм е по-близо в някои отношение до исляма, отколкото до християнството) датира още от създаването на Третия интернационал. Българските комунисти маймунски подражават в най-голяма степен на руските комунисти. В сравнение с комунистите от други страни те са най-догматични, най-диви и жестоки, най-криминализирани.Близки са до руските комунисти и поради сродния и за едните и другите краен радикален терористичен манталитет. С това е свързана и следващата причина – силните русофилска чувства на големи неграмотни маси от българския народ.
    http://ebox.nbu.bg/comunism/view_lesson.php?id=273

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  44. 44 Профил на miet
    miet
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Н.Слатински е бил член на Радикалдемократическата партия и СДС. Бившата лидерка на РДП Елка Константинова по телевизията каза , че в момента е за БСП , заради Станишев , когото тя смята за честен политик. Как така сегашната позиция на Н.Слатински се разминава с позицията на бившата му лидерка за Станишев. Слатински беше и съветник на Първанов , но след като го смениха , почна да критикува. Сега най вероятно иска отново да бъде актуален и критикува , но той е усмивка от старите ленти. Още повече , че и той е завършил образование през времето на СССР ,в Украйна и е съветски възпитаник. Но не му прилича в стремежа си да поддържа интереса към себе си , да се занимава с вътрешно-партийните работи на БСП. Нека да говори за РДП , за СДС , за ДСБ и т.н.

  45. 45 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 668 Любопитно

    Тясното обвързване на българските комунисти с интересите на Москва – „Мека” на световния комунизъм (руският комунизъм е по-близо в някои отношение до исляма, отколкото до християнството) датира още от създаването на Третия интернационал. Българските комунисти маймунски подражават в най-голяма степен на руските комунисти. В сравнение с комунистите от други страни те са най-догматични, най-диви и жестоки, най-криминализирани.Близки са до руските комунисти и поради сродния и за едните и другите краен радикален терористичен манталитет. С това е свързана и следващата причина – силните русофилска чувства на големи неграмотни маси от българския народ.
    http://ebox.nbu.bg/comunism/view_lesson.php?id=273

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  46. 46 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 986 Любопитно

    "Никога никоя кауза в историята на цялото човечество не е произвела повече хладнокравни тирани, повече невинни жертви и повече сираци от овластения социализъм. Той надминава всички други системи на производство, що се отнася до производството на мъртъвци. Труповете са около нас. А ето го и проблемът: никой не говори за тях , никой не им отдава почит, никой не се покайва заради тях: никой не се е самоубил заради това, че е бил апологет на онези, които са им сторили това”.(Чарлз Алън Корс)
    Докато това не се случи, няма да има никакво "преодоляване на социализма".
    Но това е труден и мъчителен процес, най-вече за интелектуалците. Ето какво пише Александър Яковлев по този повод:
    „Едва след като прощудирах отново и отново първоизточниците на "вероучителите", разбрах (в основните измерения) цялата пустота и безжизненост на марксизма-ленинизма, коренната му противоречивост и демагогия, неroвaтa античовечност. Това е сатанинска лъжа, подвела милиони хора”.(Здрач, с.6)
    http://ebox.nbu.bg/comunism/view_lesson.php?id=273

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  47. 47 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Какво да очакваш от твърдоглави пенсии,изпитващи носталгия по отминалата младост в комунистическо време..

  48. 48 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 761 Неутрално

    [quote#11:"k"]
    Разбирам, че това е алегория, но тя прехвърля големия въпрос при "десните" - след като дори собствените им членове не се търпят /на БСП/, защо не можем да ги бием на избори? [/quote]

    Изключително правилно зададен въпрос.Особено думата "бием".
    Защото БСП и естествените и сателити ДПС и Атака няма да изоставят основната си непозволена тактика в "боя",а именно купуването на гласове на роми и елементи от социума по някакъв начин облагодетаствани от управлението и.
    И не на последно място - по време на диктатурното управление на режима Живков именно на цитираните в статията лица и на техните деца се вменяваше и налагаше "правотата" на Партията-майка дори и когато "съгреши".
    Накратко ако направим алегория със заложници в рамките на няколко дена по време на банков обир и мултиплицираме ефекта на т.нар.Сокхолмски синдром многократно/поне 45 години по 365 дена/ ще получим като резултат:прецизно целенасочено промиване на мозъка на няколко поколения.
    А ние видяхме до какво води това/каквато беше и целта/.
    Да се печелят/купуват,манипулират/ БИТКИ.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  49. 49 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 761 Неутрално

    "облагодеталствувани" да се чете в горния текст
    Сорри..

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  50. 50 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 986 Любопитно

    Но се оказа, че у нас, освен „червени“ има и още много други боклуци, от целия цветови и политически спектър. Така че – бъдете внимателни и дано имате късмет! Пожелавам ви го!
    http://saprotiva.org/counter-revolution/

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  51. 51 Профил на k
    k
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#40] от "Николай Колев":

    Поздравления за тънкия хумор!

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  53. 53 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1366 Весело

    И как се чувства един електорат, който не уважава тези, за които гласува, но гласува за тях само защото са "наши"...

    Елементарно Слатински, ще гласуват и хоро ще играят. както аз съм гласувал за Иван Костов и за ДСБ и ще продължа да гласувам. Но ако червените изпитват масово такива чувства към върхушката си, значи те са с две обиколки на стадиона, пред синия електорат, по отношение на трезвата преценка.

    /не се чете/
  54. 54 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#25] от "kaleva":
    Ако правилно съм разбрала внушението ви , то на сегашната "трапеза" вашият "старец" не разлива само супата от собствената си паничка а направо "издърпва" покривката и се чупят и "паничките" на останалите на принципа "щом аз разливам супата , то и вие няма да се храните."

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  55. 55 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    [quote#40:"Николай Колев"]Пък ако ресторанта се казва "Монтерей", работата става ясна. [/quote]

    В "Монтерей" креатурата Станишев е гален по кръглата главичка. Какво по-добро от това старите злодеи да докажат, че и младите могат да се "втвърдяват".

    CONTADOR GRATUITO!
  56. 56 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Електорат ли бе - да го опишеш?
    Разровиш ли го, ще мирише
    и ще горчи като отрова...

    по Вапцаров

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1483 Любопитно

    Вярно, ръководството на БСП са бездушни милионери, които си гледат кефа и богатството и лъжат и мамят левите избиратели, но не могат да бъдат сменени. Затова нека по-добре БСП да е на власт, та макар и с това ръководство, макар и със Станишев начело!
    ***********************

    Ако има някаква логика тук, аз не я схващам. Моля някой по-схватлив да ми я обясни.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  59. 59 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#20:"boby1945"] докато не го ошамариха през феврураи и май 2013[/quote]
    Само безродна комунистическа отрепка може да се хвали с мръсотиите и манипулациите, посредством които е успяла да излъже, измами и ограби собствения си народ! Същите изроди като тебе отвличаха хората от домовете им, пращаха ги в лагери на смъртта и след като ги пребиеха, хранеха прасетата с труповете им! Вие заслужавате да ви изгорим с напалм, защото сте най-голямата зараза, която някога е морила човечеството! Дано горите вечно в Ада!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  60. 60 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Защо ,не ги е попитал да му подскажат за подходяща обидна дума към управляващата върхушка в БСП ,защото аз не мога да я намеря.
    Кака дума трябва да бъде избрана ,за низостта на хора издигнали кандидатурата на Пеевски ,последвана от редица нему подобни и за капак отишли да "ваканцуват" прехвърляйки вината за потърсената им отговорност на други.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#53:"Тони Шнайдера"]Но ако червените изпитват масово такива чувства към върхушката си, значи те са с две обиколки на стадиона, пред синия електорат, по отношение на трезвата преценка.[/quote]
    Ха-ха-ха-ха... какво чудесно обяснение за изборните резултати на ДСБ на последните избори! Ти недвусмислено потвърждаваш моето отколешно твърдение, че във всички люспи от старото СДС са останали само сини болшевики, единствено сегашното СДС с председател Лукарски успя да изрине комунистическите тикви като тебе и има някакъв шанс за възраждане. И то ако не се излъже да влезе в т.нар. "реформаторски блок", който си е едно към едно комунистическо формирование. Жалки карикатури на мислещи хора...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#60] от "aboto":
    И аз като вас търся подобна дума но не да е обидна а най-точно характеризираща тази клика и поведението и.Трудно.А българският език е толкова богат.
    Но затова пък все повече се налага като мото анализа на случващото се сега ,а именно : Екзорсизмът на България/или как една нация реши да отхвърли Злото/.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  65. 65 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    До коментар [#11] от "k":


    Много плитко, елементарно и определеноизмислено! "

    -Така ми прозвуча.
    То пък вече,че чак пък толкоз...

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  67. 67 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 768 Весело

    До коментар [#53] от "Тони Шнайдера":

    Явно наистина е. "Синият" електорат се съсипа да се разочарова от Костов. За това му помогнаха разни Сугаревци, Дачковци, ТошоТошевци, СлавиТрифоновци и прочее, които го убеждаваха, че трябва да е много разочарован от Костов. После електоратът се разочарова от Цар, след това от Пъдар, въобще, все разочарован. Горкият.

    А през това време, неочарованите червени просто водят партията си на власт.

  68. 68 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4344 Неутрално

    [quote#52:"voltaire"]Този Слатински е типичен пример за математик /даскал по математика/, който се научил да решава квадратни уравнения и вече е убеден, че по-умен /и по-красив/ от останалите. [/quote]
    Явно много те е яд от точните характеристики на такива като теб, дадени от Слатински, затова започваш с личното му омаскаряване.
    ПП. Разкажи някой виц за математик, защото аз не се сещам.

    Gunter glieben glauchen globen
  69. 69 Профил на laiza
    laiza
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Слатински, а нещо за дясното да напишеш? За десните лидери, за десните избиратели? Защо плачеш на чужд гроб? Текстът ти е наивен. Вадиш аргументации, правиш обобщаващи тези ей така, от нищото! Просто малко злобица повече си натрупал в дребната си душица и си решил да попрехвърлиш кал по лявото. А на въпроса защо десните избиратели се мятат от Костов на Бойко, защо синята идея се разлюспи на хиляди малки парченца, че се стигна до трагедията Борисов да ви изземе електоратът, а вие да не прескочите 4%-та бариера? Тъжен погребален танци бе 12 май за синята идея, която някога беше идеал. Твоите водачи, Слатински я омърсиха, защото я използваха за лична употреба!

  70. 70 Профил на laiza
    laiza
    Рейтинг: 334 Неутрално

    "Снощи за малко минах да се видя с малко по-възрастни приятели и с техните също така възрастни приятели. Те са симпатична група с твърдо БСП-ориентация и се събират веднъж в месеца в скромно квартално ресторантче, където винаги сметката се плаща от един от тях - ларж "червен реститут" (както те му казват с тиха завист)."

    Слатински, ти имаш червени приятели, които разбира се, са възрастни, /няма как, само десните почитатели са млади/? Какво търсиш при тях? Молба за постче? Щот днес са на власт? Или общи идеи те свързват с червените? Или да въздействаш върху читателите с тезата, че пиеш направо от извора?

  71. 71 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 691 Неутрално

    "И как се чувства един електорат, който не уважава тези, за които гласува, но гласува за тях само защото са "наши"..."

    Ами това точно важи и за двете партии, официално в коалиция - БСП и ДПС. Не че нещата са много различни и при Атака.

  72. 72 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Като се има предвид аз за кого гласувах последните избори, мнението ми за партията не е много по-добро от бесепарите за своята. Ама БСП са си най-отвратителни де, спор няма.

  73. 73 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#70] от "laiza":

    що за тъп коментар, можеш да имаш приятели от всички партии, това, че много хора са заблудени и объркани политически, не значи, че не са приятна компания и добри хора по принцип.

  74. 74 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 691 Неутрално

    До коментар [#17] от "boby1945":

    Боби, това е специално за теб:
    "Такива сме и това си е, затова единственото, което е вярно в скандиранията на ония почти откачени протестиращи е, че наистина си заслужаваме да ни викат "Червени боклуци!"

    и не се обиждай, истината не е обида.

  75. 75 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2466 Весело

    "И как се чувства един електорат, който не уважава тези, за които гласува, но гласува за тях само защото са "наши"..."

    Ами чувства се точно като "електорат"!
    Ще гласуват за Сергей с отвращение, а после той и ИБ ще им разяснят, колко "стратегически-правилно" са постъпили и на електората някак ще му олекне...
    Някой изобщо съмнявал ли се е, че за да си комунистите всичко трябва да ти бъде наред!

    I Want To Believe
  76. 76 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4344 Неутрално

    До коментар [#70] от "laiza":

    Не истерясвай. Слатински е ляв, затова са леви приятелите му. Освен това левите сте на власт и вредите на България в момента. Слатински се опитва да разгадае ирационалното ви мислене.

    Gunter glieben glauchen globen
  77. 77 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Знаете ли къде е проблема?

    Проблемът е в уникалната, несравнима с нищо негодност и неспособност на всичко онова, което претенциозно се кичи с неясния термин "дясно".

    БСП е безкрайно уязвима и лесна за победа партия. Това е факт.

    БСП само привидно изглежда монолитна. БСП е конгломерат от най-разнообразни групи и интереси. Там имаме едновременно и хора като Дъбов (нежно наричан още Дъбака) и Р. Петков, хора като С. Данаилов, хора като Р. Овчаров, хора като Кадиев и Дърева. Тези групи, в по-голямата част от времето, са в тежки конфликти и междуособни войни.

    БСП е в тежка неспособност да съвмести в едно идеология и реално провеждана политика. Тази партия стои разкрачена между социал-демократически идеи, които малцина в партията приемат насериозно и безумно алчни, радикално - капиталистически нагласи за управлението на държавата.

    БСП, дори в моменти на изключителен подем, не е в състояние да привлече никакви нови избиратели. Да, понякога се случава да гласуват за тях, като бонус и подарък, към 30 - тина хиляди нови избиратели, главно бивши сини. Колкто с тях, толкова и без тях, те не променят нищо. Те, подобно на ДПС, си имат един набор от постоянни избиратели, но това е всичко.

    БСП, въпреки самохвалствата и клетвите си, не са изобщо в състояние да излъчат достатъчен брой качествени управленски кадри, на всички равнища - от премиер, та до селски кметове. Причината за това е не че там няма качествени хора, а междуособните войни, за които стана дума по-горе. Нищо не е в състояние да омаскари дадена кандидатура и да съсипе усилията на даден човек и група хора от тази партия по-добре от колективните усилия за техните другари по партия. Не се жалят сили за това и не се спират пред нищо. Понякога, в злобата си стигат до там, че предпочитат даден пост да е зает от, например ДПС, само и само да не е на техен съпартиец, срещу когото са обединени мощни сили.

    БСП е в тежка, почти в криминална зависимост от мръсни пари с тъмен произход. Нищо не предизвиква по-дълбока тревога там от дори само един намек, че може да се разследват обстоятелствата около фалитите на банки и предприятия през 90-те години.

    С някои изключения, в БСП липсва визия за управлението на държавата. За смущаващо голям брой хора на ръковдни постове в тази партия, визията се изчерпва с "Да уредя наш Гошо за член на борда на директорите на...".

    Ето, с тази страшна партия не може да се справи "дясното" в България.

    Ето, с такъв силен враг не могат, и не могат, и не могат да се преборят бившите и настоящи сини.

    Тези хора се разхождат не до колене, ами до шия в океан от питейна вода и хленчат жално "Жадни сме!".

    Жадни са, защото пикаят във водата около себе си. И други работи правят. Да, наистина след това водата вече не става за пиене, но вината си е само тяхна.

    Ако тези хора не могат да се справят с противник като БСП, то се налага един страшен извод: те не са в състояние да се справят с каквото и да било.

    Рецептата е проста: намерете 1 500 000 души, които да гласуват за вас. Ваш'то педесе ще бие терцата на БСП.

    Не можете и не знаете как? Че къде сте тръгнали тогава?

  78. 78 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Както и да мисля, както и да чета, както и да ми говорят - от всички най-приемливо е по-малкото зло - Бойко....Поне поема лична отговорнос...Не кандисахме ли на КОЛЕКТИВНА БЕЗОТГОВОРНОСТ...А какъв ТЮРЛЮГУВЕЧ ще е буламача с прехваления нов БЛОК?....

  79. 79 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    До коментар [#16] от "dolna4erti4ka":Ами нали така избрахме кметица на София и президент на държавата.

  80. 80 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#64] от "raining":

    Търся обида ,защото в повечето случаи обидата предизвиква срам ,а у мен все още тлее някаква надежда ,че все нещо човешко е останало у тях.
    Дано не съм утопист!

  81. 81 Профил на stiga_be
    stiga_be
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Абсолютно вярно написано. Сега цитирам думите на една моя позната - иначе разумен човек - когато я попитах каво мисли за СтаниШеФ: "Аз си гласувам за партията - не ме интересува кой я ръководи". Това е простата истина - хората които продължават да си гласуват за БеСеПето, не ги интересува нище друго. Те продължават да си живеят в някакъв си техен измислен свят в който бесепето е партията от преди 25 години, която тогава се е
    "грижила" за тях и т.н. Те не искат (а някои и не могат) да разберат, че БСП сега няма нищо общо с партията майка от преди. Сега това е просто сбор от едни индивиди (ченгета, комсомолски и партийни секретари, тук таме някой син/дъщеря на комунистически функционер) обединени от една обща цел - да крадат! Те нямат общи идеи, ориентация или политика - освен една - да откраднат колкото може повече. Нямат и морал. Те по възможно най-грубия начин се възползват от носталгията на едни хора по едни отминали времена, за да си правят далаверите. А хорицата продължават да си мислят за тях като за нещо хубаво от собствената им младост и минало и си ги вкарват в парламента всеки път.
    А за последователите и платените тролове на бсп които ще започнат да ме плюят и да ми цъкат минуси, отново задавам въпроса - какво полезно за държавата е свършила БСП за последните 24 години? Моля всяка критика да започва с отговор на този въпрос.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  82. 82 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Слатински , те НЕ мислят и на стари години , дори ..
    ТОВА са само наченки - на мисъл :)
    Няма мисъл, от която да последват някакви разумни действия :)

    Имаш налице ИНСТИНКТИ, условни и безусловни РЕФЛЕКСИ - по павлов :)
    Като твоите , между другото - да станеш "съветник" на ГОЦЕ:
    Вероятно по "парични' инстинкти :))

    BIG AL
  83. 83 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#81] от "stiga_be":

    Прав си.

  84. 84 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    [quote#28:"ПРОРОК ИЛИЯ"] а "червените буклуци" остават незаобиколим фактор [/quote]
    Фактора е, не БСП, а електората с носталия по соца. Докато има живи хора със спомен за онова време,ще я има и БСП.

    В болшинството си, гласоподавателите с червена бюлетина гласуват за социализЪма и спомена си за него, не за БСП.

    Те отдавна са осъзнали,че Партията е групировка от богаташи,затова я мразят така неистово.Гласуват, защото знаят че, лоялността им ще бъде "възнаградена" с някоя и друга троха,колкото да не угаснат съвсем в мизерия.

    Предполагам, че БСП ще гасне бавно,много бавно, с темпа на намаляване на електората си. Твърдото ядро гласоподаватели са в преклонна възраст, а социалистите не съумяват да обновят редиците си с темпа на намаляване на възрастния си електорат. Така и не успяха да събудят доверие у младите хора, да ги привлекат на своя страна. Показателен е факта, че и младежта припознава БСП като "комунисти", а не като социалисти. Тази дълбока пропаст и недоверие,която отвориха, трудно ще бъде преодоляна. Още повече, че и самата БСП се капсулира все, повече и все повече.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  85. 85 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 761 Неутрално

    [quote#80:"aboto"]
    Търся обида ,защото в повечето случаи обидата предизвиква срам ,а у мен все още тлее някаква надежда ,че все нещо човешко е останало у тях.
    Дано не съм утопист![/quote]
    Не сте утопист...идеалист сте.
    Нали знаете какво е екзорсизъм...
    Той не се прилага срещу човеци.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  86. 86 Профил на Batko Mahno
    Batko Mahno
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Излиза, че електората на БСП осъзнава, че БСП не е лява партия, може би дори подсъзнателно хората разбират, че БСП е най дясната партия в България, предвид това, че от редиците на тази партия произлизат най крупните собственици на капитал в страната. Така, алтернативата не е обединение на десните партии или нова дясна партия, алтернативата на БСП е нова истинска лява партия, за което, уви, никой не говори.
    Трагедията на България е именно в това объркване - "ляво" и "дясно", и схващането на това какво е модернизация. В началото на прехода дясното беше схващано като възможност за модернизация на страната ни по западен образец, модернизацията обаче не се случи, въпреки няколкото управления на партии и формации самообявяващи се за десни, напротив изпаднахме в предмодерност и трибализъм. В бъдеще може би ще спечели такава политическа формация, от която ще произтече модернизационен проект с ясни стъпки и план за осъществяване, засега такава няма.

    Вечно молодой - вечно пьяный!
  87. 87 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 442 Неутрално

    И така ще бъде докато електоратът се ръководи от идеология, а партиите от интереси.

    Скоро слушах разговор между баба и внучка. Момичето има диплома от престижен немски университет и е видяло свят, а бабата живее с пенсия от 145 лв. и разчита на внучката да помага. На въпроса защо дори не знае кой влиза в листите на БСП, но в продължение на години гласува против интересите на младите, отговорът е "Аз съм против капитализма." Явно според нея червеният капитал е социалистически.

    Ако не беше трагедия, щеше да е гротеска.

  88. 88 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    [quote#84:"Cherry_Paprika"]Фактора е, не БСП, а електората с носталия по соца. Докато има живи хора със спомен за онова време,ще я има и БСП. [/quote]Адам и Ева са били в Едем преди около 10 700 години ... и още не е забравено. Докато капитализма не постигне повече от Живков и то за критична маса хора .... социализма винаги ще е актуална перспектива за далеч ПО-ДОБРО ... Колкото повече време минава - толкова легендата ще става по-силна , а лошото ще се забравя ... Никой никога не е победил легенда ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  89. 89 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 714 Гневно

    Червени боклуци!!!Заради такива като вас сме на това дередже вече толкова години!

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  90. 90 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    [quote#74:"marker"]"Такива сме и това си е, затова единственото, което е вярно в скандиранията на ония почти откачени протестиращи е, че наистина си заслужаваме да ни викат "Червени боклуци!" и не се обиждай, истината не е обида.[/quote]Като гледам какви откачалки и боклуци са "десните" ... наистина "червени боклуци" не е обида

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  91. 91 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#74] от "marker":

    Това просто е епистолярно творчество на Слатински.... на темата БСП..... никога не е бил подготвен по темата БСП (помня го по речи и изказвания от 1990, когато стана СДС-ар, член на разни комисии по сигурността, сега се величае професор и т.н.)
    М/у другото и на неговата некомпетентна активност, наред с тази другите сдс-ари модел 1991(ФД, Соколов, рИформата), се дължи загубата на контрола, от страна на МВР, върху подземния свят и появата на мутренска България (от 1993 насам) и на това което сега неточно се нарича мафия....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  92. 92 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#77] от "Вишински":

    Хахахаааааа....
    Поредица от лъжи и нефелни твърдения ..
    Каква е разликата в криминално отношение между дъбов и Р.Петков ??
    Злобата червена , болшевишка "идея "- "модифицирана " ) да не би да не блика от устата Дърева ? Перестройчика ?
    Терзата за социалдемократизирането на БКП - я знаем , отдавна :
    Данаилов- дете на спец полковник - КОГА щеше да стане артист ???
    Но най- важното : Те са все още стадо - което има дисциплина и накъдето ги насочи ДС-БКп- овчарят , мууучат и тръгват натам :)))
    Мученето не се възприема , като мнение , различно , защото е само - докато ГЕГАТА на овчаря ги насочи в 'правилната " посока :)
    Другото е лъжа - за лековерни и ,..набавяне на "социалдемократически " електорат- вливащ се в "кристално чистия" комуно електорат :))

    BIG AL
  93. 93 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Гусин Слатински , на това му викат клюкарстване. Седнал при приятели , поприказвали си хората като с човек , той го написал във вестник.
    За Родината е важно как правителството на тази партия управлява страната , а какво приказват вътре са си техни работи. Освен това , махленската сбирка на пенсионери не е представителна извадка .

  94. 94 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    [quote#89:"salvador"]Червени боклуци!!!Заради такива като вас сме на това дередже вече толкова години![/quote]Фактите говорят обратното
    http://www.econstats.com/weo/V001.htm
    BG-BNP bilion $
    1970 21.71 *
    1971 23.21 **
    1972 24.98 ****
    1973 27.02 ******
    1974 29.06 ********
    1975 31.63 **********
    1976 33.69 ************
    1977 35.80 **************
    1978 37.80 ****************
    1979 40.31 ******************
    1980 42.61 *******************
    1981 44.87 *********************
    1982 46.76 **********************
    1983 48.16 ***********************
    1984 50.38 *************************
    1985 51.28 ***************************
    1986 54.00 *****************************
    1987 56.54 *******************************
    1988 57.89 ********************************
    1989 57.61 ********************************
    1990 52.36 ***************************
    1991 46.73 ********************* F.Dimitrov
    1992 42.79 ***************** L.Berov
    1993 37.82 ************
    1994 36.43 ***********
    1995 35.85 ********** J.Videnov
    1996 32.97 *******
    1997 31.04 ****** I.Kostov
    1998 32.32 *******
    1999 33.05 ********
    2000 34.84 *********
    2001 36.28 *********** Simeon II
    2002 37.97 ************
    2003 40.06 **************
    2004 42.77 ***************** Sergey
    2005 45.48 *******************
    2006 48.45 **********************
    2007 51.57 *************************
    2008 54.76 **************************
    2009 51.76 ***********************B.B.
    2010 51.97 ***********************
    2011 52.83 ************************
    2012 53.26 ************************

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  95. 95 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Червен боклук - универсален термин, понятие .:))))
    Важи и за дърти старшини , и за червените олигарси, и за червените мутри - на гоцев бандите , и за ананиева, и за серГея , и за депутатите им , и за руските агенти , и за отрочетата им , и за цялата им партия ....))))
    хахахааа....

    BIG AL
  96. 96 Профил на abe_123
    abe_123
    Рейтинг: 388 Весело

    Не, ще ме уморите от смях някои от пишещите Пак ще ви го напиша и дано го осмислите. По-горе някой го напика, Борисов е по-малкото зло, същите сте като старчетата от статията. Знаете какъв е, но въпреки това сте готови да гласувате за него. Как да няма после знак за =? Блъскайте минуси, защото осъзнавате, че съм прав и е вярно, но нищо не можете да оборите. Ще означава да си плюете в лицето.

  97. 97 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 936 Неутрално

    [quote#0:"статията"]И как се чувства един електорат, който не уважава тези, за които гласува, но гласува за тях само защото са "наши"...[/quote]
    Не зная как се чувстват, защото ми се струва, че такова състояние на духа у тях няма.
    Осъзнавам обаче, че освен мазохисти, те са и садисти спрямо останалата част от населението, нежелаещо да бъде тъпкано от червения ботуш!

  98. 98 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#77] от "Вишински":

    Уви, така е! Защото дясното в България в голяма степен е позволено от БКП отклонение в дясно. Заченатият в кръвосмешение винаги е заплашен от уродства.

  99. 99 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 1194 Любопитно

    "Те са наясно, че Станишев съсипва партията, че цял живот е гледал и на партията, и на народа високомерно, че винаги е "цицал" от хората и държавата (все техни думи, макар че стажът им в БКП и БСП сигурно общо е около 400 години!), но не могат да го махнат."

    Ами що дирят тогава в тази партия???!!! Когато манджата е вкиснала - просто не я ядеш!

  100. 100 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#85:"raining"]Нали знаете какво е екзорсизъм... [/quote]
    Да ,това ще е най-подходящия богослужител/те пък са атеисти/ ,но ясно е ,че търсят сблъсък. Нали и без това с този демографски взрив ще настигнем след година две Китай и ни трябва нещо подходящо за да го спрем .
    Нали мотото им беше "Да върнем България на гражданите",
    те ромите в сблъсъци не участват та ще им я оставим ,да си я ползват със здраве.
    И друго ,кой работодател ще предостави пълния размер на отпуск ,преди отработването на задължителния срок ?
    Искат 100 дни подкрепа ,ами те с още две отпуски и ще си изкарат половината мандат





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK