Как се направи и защо не се получава мечтата на соц комуниста да излъже хората.
"Само с раздаване на пари и имоти не става, трябва и АКЪЛ! "
По този начин, от една константа в българската политика след 1989 г. изглежда е, без значение дали бившата комунистическа партия или опозицията е на власт, физическите лица връзки с Държавна сигурност, са впечатляващо успешни в трупане и поддържане на богатство. Това е доказателство за успешно преразпределение на правата на собственост в края на 1980- началото на 1990 г. и към устойчивостта на партията-държава-тайната полиция мрежи. В българския случай има няколко теоретични последици за нашето разбиране на процеса на трансформацията на собствеността след 1989.
Членството в комунистическата партия или образование са по-силни предиктори на успешно предприемачество. Когато разгледаме списъка на най-успешните предприемачи в България (виж допълнение таблица 1), очевидно е, че членството в страна е средство за техния напредък след 1989 г.. Почти всички олигарси са членове на комунистическата партия или на комунистическия младежки съюз (Комсомола) преди 1989. Въпреки това, нито един не е бил член на горната партийна номенклатура или да слезе от върха семейство номенклатура. http://www.democracy.uci.edu/files/democracy/docs/conferences/dimitrov.pdf
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
"Изминалият политически сезон беше и най-динамичният и най-важният, който не просто се е случвал на българската общественост, но и се е случил изцяло заради нея."
Мама му стара, вече всичко "се случва" - от избори, през реформа, та до политически сезон. Това, което всъщност "се случва" е масова гавра на илитерати-многознайковци (журналисти, коментатори, социолози, политици, анализатори и т.н.) с българския език.
Скоро ще приключи голямото раздаване на пари и помощи за "електората" ... тогава комунистите ще останат на собствената си компетентност ... да видим как ще реформират икономиката с с блокирана приватизация и наливане на пари в разни фалирали БДЖ - та и пр..
Нищо ново не прочетох.Тези приказки са приказвани вече.Очаквам обединение на протестиращи те в декларация,кратка и ясна 5-10 точки и на Кръгла маса политическите водачии да я подпишат.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
Щурм, а викът е: „На нож!”
...С хиляди ножа прободен народ - затъпен унижен по-нищ и от просяк, останал без мозък без нерви...
Поемата „Септември“ е последната завършена творба, която Гео Милев публикува в сп. „Пламък“. Творбата е написана и отпечатана през 1924 г.
И двата протеста са лъже-протести - с тъпи беззъби искания, дърлене за пред камерата... И двата пазят другарския задник, затиснал България от 65 години. Спират всенародния бунт с циркове - да не се вдигнат хората за това, което ИСКАТ - всичко крало чрез властта в затвора с конфискация на краденото и пълен контрол на всички върху цялото управление с всички възможни права за пряка гражданска власт.
"....българският политически пейзаж вече нямаше да бъде същият, защото на него освен партиите и задкулисните фактори, безкомпромисно се беше настанил и един нов силен играч – обикновеният, нормален, честен човек...." , скачащ с вувузел или свирка в уста и често пречещ на останалите ненормални, необикновени и нечестни хора да се движат свободно или да си почиват в тишина !
За съжаление нищо друго не остава освен пълна блокада на НС до разпускането на червената зган в него. Няма време за губене. Поразиите които ще направят са неизчислими.
До коментар [#8] от "galina_blanca":
" Да еидим комунетата до къде ще я докарат като свършат парите"
Като свършат парите ще вземат заеми до дупка. Точно на това трябва да попречим - на новите заеми.
Вероятно трябва да изпратим някакви сигнали на банките, че ще търсим политически мотиви да не връщаме такива заеми.
До коментар [#4] от "Без соц":
Каква кръгла маса какви 5-10 точки за подписване?Искането е само едно и то е Оставка.Време е да си отпушите ушите и да прочуете Протеста!
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Ако комунистите дадат пари на бедните е почти сигурно,че ще спечелят изборите. Вероятно ще го направят точно преди (предсрочните) избори.
Десните (без Иван Костов,разбира се) трябва да унищожат Мафията,иначе ще видят властта през крив макарон. И след това да форсират икономиката,но като вършат точно обратното на пазарните талибани. Защото "пазарните механизми вече не действат"(Меркел).
"Оставка" е едно нищо. Лъжат хората. И едните, и другите "протестиращи" - за да не "гръмне" истински. Засега успяват. Да отвратят хората от участие. Но скоро ще си запушат носа и ще влязат в играта. Без кукловоди.
Май е дошло времето да се поучим от швейцарския политически модел.След оставката на този кабинет новото мнозинство в парламента да бъде принудено да се допитва по важни решения до народа.Време е малко по малко да се разчисти стелещата се българска политическа "воня",която отврати цяла Европа.Време е да покажем че сме достоен народ.
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
На роми, пенсионери и социално слаби ще дадат помощи и пари,но те се нуждаят от друго.Ако бяха учили малко повече сега нямаше да имат нужда да ходят на контрапротести и да чакат помощи.
До коментар [#12] от "deaf":
"Защото "пазарните механизми вече не действат"(Меркел). "
Потърси данни за икономическата история на Сингапур и ще видиш дали действат пазарните механизми. Защото това е единствената държава следвала пазарна политика в чиста форма. Друга такава държава няма.
[quote#19:"Иван К"]
Те си харесват кръглата маса, където да седнат 99 човека като Алескей Петров и като Бареков и само един от искащите оставка. [/quote]
Е...те я харесват но нещата са различни.И не сме се родили да им се харесваме.Разгневени сме и ще ги "страхуваме" докато не им видим гърба.Без кръгли,квадратни и подобни маси и седенки.Без "петна" и кресливи "шамари". Защото те предизвикаха "Зимата на нашето недоволство".
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
[quote#14:"raining"]Май е дошло времето да се поучим от швейцарския политически модел.След оставката на този кабинет новото мнозинство в парламента да бъде принудено да се допитва по важни решения до народа.[/quote]
Да се допитва до народа? При този НЕВЕЖ народ? Е, тогава вече ще си построим комунизма!
'', които по всичко личи са по-обещаващи от връстниците си, в която и да е друга партийна организация в страната.''
СТИГА НИ ПРОБУТВАЛ ВКИСНАТАТА БОЗА , КОЯТО НОРМАЛНИТЕ БЪЛГАРИ ИЗХВЪРЛИХА МНОГО ОТДАВНА.
КЪДЕ ТИ Е АКЪЛА.???????????????
ТИЯ ''РЕФОРМАТОРИ'' ДА СЕ ЗАКАЧАТ ЗА БСП-ДПС И ЕТО ГИ ВЪТРЕ В ДЕСНАТА СТРАНА .
А НОРМАЛНИТЕ АКО МИСЛЯТ ЗА СЕБЕ СИ И БЪЛГАРИЯ ДА СЕ САМООРГАНИЗИРАТ И '' ВЗЕМАТ'' ВЛАСТТА С ИСТИНСКА ЛЕВА ПАРТИЯ ,КОЯТО ДА НАПРАВИ ДАНЪЦИТЕ И ЗАПЛАТИТЕ КАТО ВЪВ ФРАНЦИЯ , ИНАЧЕ КРАЙ .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Не ми харесва лекия намек на автора, че десните са по-добри от левите. Теоретически това е вярно, но в БГ - действителността не се потвърди. Даже сините предадоха синята идея за малко парички...
На нас ни трябва нов път, ново поколение млади политици, хора на честта, патриоти и идеалисти....
Само ако спрат да крадат и ще се окопитим материално.
Сегашните подкупни мекерета в коша на историята, всички до един...
[quote#27:"ivanasenov"]5 -10 лв. помощ ли е?
Подигравка,[/quote]
Съгласен съм с вас, и се питам за какво тогава по дяволите се връзват по думите на Станишев и цялата шайка около него?
Излизам на протест с едно единствено искане засега. Осветляване на случилото се през последните 24 години и лустрация на целият управляващ по това време елит.
[quote#19:"Иван К"]Те си харесват кръглата маса, където да седнат 99 човека като Алескей Петров и като Бареков и само един от искащите оставка. [/quote]
А и Петното и Лекето. Били "убави" - така вика Барека.
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
Нещо автора се е размечтал със смъртта на БСП,по принцип умират лидерските(диктаторските)партии като ДСБ,НДСВ,СДС,БЗНС,БББ,ГЕРБ може да почака още 130 години,а децата на Сорос дали ще бъдат живи до тогава!?
Соросоиди бягайте на запад,тук ще умрете от глад,пари в България повече няма! :)))
Кой да си "отпуши ушите"?
Аз ли?
Или Вие да си отворите очите и да видите,че не е дотстъчно оставка а промяна, основна промяна.Нова конституция и изборен закон.
Намерил се кой да ми казва да си "отпушвам" ушите.Слепец!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
[quote#32:"neznaiko_2011"]Излизам на протест с едно единствено искане засега. Осветляване на случилото се през последните 24 години и лустрация на целият управляващ по това време елит. [/quote]
И да се осветли - голям праз. Едно е, че има 10 годишна давност, друго е, че награбеното е законно... Ще ѝ вземеш на Кюлевица награбеното от мъжа ѝ.... да бе да... Или ще я лустрираш...
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
"На последните избори, например, точно това се случи с безспорно най-големия десен лидер в най-новата политическа история на страната. Оставането на ДСБ извън парламента ясно показа, че Иван Костов е трябвало години по-рано да отстъпи водачеството на следващите поколения в партията, които по всичко личи са по-обещаващи от връстниците си, в която и да е друга партийна организация в страната."
Не ми се чини основната причина да е Иван Костов. По-скоро обратното. Бренда "СДС" беше узурпиран от шепа партократи решили да изкарат някой лев от политика. Те, наивниците решиха, че самата абревеатура ще им гарантира успех на изборите. Лишени от каквато и да е идеология (и идеолог), те превърнаха СДС в популистка партия - не по-различна от БСП и ДПС. Резултата го видяхме на 12-ти Май. Изгонения идеолог - Костов, макар и с нов бренд (ДСБ) постигна два пъти по-добър резултат. Причината: ДСБ беше комай единствената партия която се яви на избори като на избори. С ясна и конкретна програма, чак на моменти стигаща до детайлност. За съжаление до обсъждане на програми не се стигна. Имаше по-важни приоритети: СРС-тата, Цвтанов, разговорите в Банкя, бюлетините в Костинброд и т.н. Аз съм убеден, че ако предизборната кампания бе протекла цивилизовано, ДСБ щяха да са сега в парламента. И не малка "вина" за това щеше да "носи" г-н Иван Костов.
До коментар [#41] от "geo_19": Когато има желание всичко може,дори и промяна в закона,когато интереса на обществото го налага. Тук става дума не само за имането на хора като Кюлев-а,но и за отговорността най- вече на политическия елит управлявал България през последните двадесет и четири години и докарал държавата до жалкото и състояние днес. Искам не политическа,а съдебна отговорност от лицата,които със своите действия или бездействия са накърнили държавните интереси.
"Наглостта, твърдоглавостта и неадекватността на върхушката
на управляващата социалистическа партия води точно по същия път. С действията си както от последните дни, така и от последните месеци БСП се обрича на бавна, мъчителна, но напълно сигурна смърт. "
Заедно с всички нормални и честни хора ще празнувам, когато това чудовище пукне)))
Да бе, избитите 30 хиляди след 9 септември и стоте концлагера не бяха диктатура, ами райска градина. Ако сегашната гадна сбирщина комунисти-турци - фашисти за теб е по-добра от ГЕРБ, то за мен е сто пъти по-противна.
Ти какво предлагаш ? Да ги оставим така ?
Знам звучи наивно но възмездие трябва да има !
Погребаха 23 г.от живота ни,че и преди това !
Трябва ли още да чакаме за да станат добри?
[quote#43:"neznaiko_2011"]Искам не политическа,а съдебна отговорност от лицата,които със своите действия или бездействия са накърнили държавните интереси. [/quote]
Това няма как да се случи, защото всичко всичко случило се през последните 23 години беше законно (нали те си правеха законите?). Кой ще развали приватизационна сделка с бонове от масовата приватизация? Или работническо-ментърджийска приватизация. Може да има само морална присъда и нищо повече. Наистина това изобщо не ми сгрява душата ама е по-добре от нищо.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
[quote#48:"klimentm"]Ти какво предлагаш ? Да ги оставим така ?
Знам звучи наивно но възмездие трябва да има ! [/quote]
Казвам, че искането за оставка не върши никаква работа. Вече 71 дена си поминаха, ще минат и 171 дена. И нищо няма да се случи. Защото стана вече фарс и клоунада. Гражданския протест (гняв) трябва да избухва само по повод. Да избухва ярко и ехото да кънти още. Е, протестите свалиха Пеевски и щом постигнаха целта си трябваше да спрат. Но тяхното продължаване с едно абстрактно искане обслужва единствено Б. Б. и Ц. Ц. Това не е пътят. Следваше да има силен протест при нов конкретен гаф на управляващите. Не че не направиха още... А ревизията на бюджета не е гаф, а належащо нещо за правене. Друг е въпроса, че можеше да се обсъждат параметрите, а не тоталното отричане. Така не се правят нещата момчета и момичета.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
До коментар [#51] от "geo_19": Една блокада и щурм на парламента с искане за ревизия на прехода,па ако се наложи и бой по манерките/надявам се да не се наложи/,ще ги принуди да гласуват като попове. Защото освен некадърни и крадливи,са и страхливи.
[quote#52:"neznaiko_2011"]Една блокада и щурм на парламента с искане за ревизия на прехода,[/quote]
Ще ти трябват калашници и миномети... А това по принцип си е държавен преврат.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
"От една страна ГЕРБ, като най-големия привидно десен политически субект ..."
...
Ами думата "привидно" обяснява нещата след това. Докато матряла привижда тоталитарни привидения, ДПС ще си влиза в коалиция с БСП, ...в останалото време ще лапа не по-малко здраво като привидна опозиция на ГЕРБ, ...а демократичните партии /предпочитам термина пред "традиционната десница"/ ще са на ръба на парламентарното участие.
[quote#51:"geo_19"]. Да избухва ярко и ехото да кънти още.[/quote]
Започвам да си мисля че така трябва.Трудно е доброто да победи злото с мирни средства !
Всичко което става засяга много дълбоко всички нас!
Не мисля че трябва да се делим на такива които "знаят" и на такива които "не разбират " какво трябва да се направи.
някой хора стоят на мнението че обхващат с погледа си всичко и всичко им е ясно.Има един принцип който се нарича "принципа на Окам " и който казва че от многото възможни решения на даден проблем най-простото обикновенно е най-вярно.
Др. ГЕО_19..
Виждам,в предобедната смяна си дежурен ТИ.
Нека да осветля теб и тези които ти подсказват какво да пишеш.
Няма оставка на Пеевски.Ние сме в Европейския съюз,и за нас важат неговите норми.При гаф като този,който УПЛАШИ и Брюксел ,ЕДИНСТВЕНОТО и само(повтарям отново) ЕДИНСТВЕНО действие, което трябва да се направи е ОСТАВКА.
СПРАВКА ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ДВА МЕСЕЦА,-Люксембург,Чехия...
Всякакви други брътвежи са ДЕМАГОГИЯ.
Статията е добра и намирам анализа за вярен.Мисля,че за първи път се случи нещо уникално,случиха се протести в името на почтенността,на морала,с искане за реални демократични правила .Не мисля,че проблемите се решаваг с нова конституция и изборен кодекс.Партийте,които искат да бъдат във властта трябва да се научат да общуват със своите избиратели,най-после да разберат,че не може без"обратна връзка",постоянна,регулераща и корегираща.Това ,обаче изисква и определен обем активни граждани.Нещата няма изведнаж да станат по-добри.Човешките взаимоотношения не могат да бъдат статични,а обществено-политическия живот какво друго е ако не възел от човешки взаимоотношения .Не трябва да имаме празни илюзий,а да се въоръжим с готовност неуморно да градим живота си.За да бъдат успешни усилията ни,обаче,трябва да се освободим от нетолерантността,враждебността,предубедеността и необразоваността, каквито притежаваме в излишък,за съжаление.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Проблемът е в това, че организирането на контрапротест чрез помощта на партийните машини поставя в неравно положение другите, нормални и самоорганизирани протести, които не разполагат с ресурси, сравними с партийните, а още по-малко с държавните."
Г-н Щурм-Константинов сигурно прави анализ не за протестите в София, а за някъде другаде.
Щом досега той не е забелязал, че "другите, нормални и самоорганизирани протести" не са организирани и финансирани от НЯКОГО, означава, че или не е в час или си мисли,че манипулира някого.
И такива чудесии ще си натресем, че скоро тук ще останат само 2-3 милиона пенсионери, които са твърдо в натуралното стопанство. И ще живеят на помощи от Червения кръст....
До коментар [#66] от "marker":
Ще ти се, момински мераци! БСП и ДСП са единствените партии в последните 25 години които се държат като политически партии, не като глутница зад водача на глутницата....
По просто казано учат се и практикуват политиката според правилата на тази наука и реалностите на живота, а не според лозунги, сиюминутни моди или "наследството" на предците...
Вярно не го правят с КПД 90% а значително по нисък 50% (БСП), ДСП са много повече в час в политиката, ама го правят....
Затова са и 25 години непрекъснато в политиката, за разлика от разни политически недоразумения, днес ги има утре не....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Костов въобще не се "прояви" като политик за малкото време в което беше актуалиен, ако беше такъв нямаше да изтърве съпунчето в 2001 и то за 12 години!!!
Напротив, стана наричателен за всичко отрицателно в днешната политика, даже за това в което не е мешан...
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Петре Щурм Константинов! Такива глупаци като теб и Дайнов успяха с жалките си мисловни напъни да разединят и окончателно разпилеят и малкият останал потенциал изправен срещу БСП. Сега вече и с хастара навън да се обърнете нищо не може да се направи. Олигофрени такива като теб и Дайнов не можаха да съобразят че по-добре един заек в ръката отколкото два в храстите. Това с което се борим от 20 години не е само БСП, а и със собствения ни нрав и закостенялост, със собствената ни андрешковщина, със склонността ни да вървим по кривия път, а сега вече и с въпиющата ни неграмотност и профанизация. Пишете си колкото искате, тя колата обърната.
[quote#70:"emil"]да разединят и окончателно разпилеят и малкият останал потенциал изправен срещу БСП[/quote]
Герб не са алтернатива на Бсп! Правителството на Б.Б. изигра ролята на Беровото правителство. Подготви почвата за идване на власт на комунягите и им сдаде властта. Бсп удвои дупетатите си в сравнение с резултатите на изборите в 2009 г. и отново управлява с ДПС. Защото техните икономически и политически позиции бяха запазени при управлението на Б.Б. Безвремието, такова каквото имаше предишните 12 години продължава......
[quote#71:"dobrich"]Подготви почвата за идване на власт на комунягите и им сдаде властта. Бсп удвои дупетатите си в сравнение с резултатите на изборите в 2009 г. и отново управлява с ДПС[/quote]
Че то по тази логика и правителството на Филип Димитров удвои депутатите на БСП и им даде пълно мнозинство в следващото събрание. БСП може да са всякакви но поне се усетиха че като се ходи на избори всяка капка вода докарана отнякъде долива в мелницата. Затова все се пишат някаква коалиция, дават места на тоя и на оня. Това което ние правим 20 и кусур години е философстване и вътрешни ежби. Избиваме се помежду си за да вкараме някоя малка групичка на която ние да сме и сейбии и да се пъчим по трибуните и комисиите. Бутнахме Бойко за да не осмучел избирателите на ДСБ. В резултат Бойко не е на власт, а ДСБ и Костов са извън парламента. Безотговорно!
Не разбрах изобщо за какво е цялата олелия.За някакъв бизнес става въпрос най-вероятно.Но бизнес така не се прави.Пазарът едва ли ще реагира положително на стока,която нито се знае с какъв произход е,нито има срок на годност,не е атрактивна и е с неясна полза.
"В следващ управленски мандат ще направим повече реформи, заяви народният представител Делян Добрев по време на празник на партия ГЕРБ в Перник." - хахахахаха.....След като не правиха никакви реформи, сега обещават "повече"!? Вица на седмицата.....
Хайде не ме разсмивай!
[quote#68:"boby1945"]които се държат като политически партии, не като глутница зад водача на глутницата....[/quote]
Кой бе, ДПС ли? Каква политическа партия са? Типична етническа партия с корпоративна структура. Точно глутница с водач! Без политическа програма, с типично меркантилно отношение към властта, паразитираща върху етнически религиозната закрепостеност и преданост на електората си. Политическата програма на тази партия е само една точка - участие във властта, независимо с кого.
БСП не е много по-различна, въпреки плахите опити за собствено мнение на някои от членовете и. Разликата е в електотатите, на едните е етнически зомбиран, а на другите комунистически носталгично зомбиран, но и в двата случая фанатично верен и безмозъчен. (партията е права, дори когато греши).
Ама що ли ги разправям тия работи, като явно и ти си в кюпа (не се обиждай, просто констатирам)
[quote#68:"boby1945"]БСП и ДСП са единствените партии в последните 25 години които се държат като политически партии, не като глутница зад водача на глутницата....[/quote]
Много неправилен извод. Все едно да твърдиш, че бълхата губи слуха си като и ампутираш всичките крака и това е причината да не подскача като плеснеш с ръце.
Просто тези партии "се държат" благодарение на зомбитата си. За които впрочем на партийните лидери и на БСП и на ДПС въобще не им пука. Сещат се за тях когато нещо им припари под д_то или когато трябва да ги извозят с автобуси до София за някоя масовка. В смутни времена като сегашните им подхвърлят 30-50 или 80 лв. на месец колкото да не ги загубят. А те са наивни и лесно се вързват. Даже не се сещат, че тези 30-50 или 80 лв. пак от техния залък ще бъдат заделени. Това е технологията - проста и ефективна. Има само един проблем - в момента няма тоталитарен режим, а съответно цензура, концлагери и други директни репресивни инструменти. И в резултат зомбитата намаляват от година на година. Затова "другарите" са толкова ожесточени и агресивни - защото виждат собствения си край. За последно са печелили избори през 1994. И от тогава тренда е отрицателен. Това точно ги вбесява.
Той и Бат Бам, дебелакът, се смееше до скоро, сега се оказва че даже не си пие лекарствата, според съобщения в СМИ!!
Подхлъзнат от партии, дето не ги смяташ за партии....
Ама луд умора няма, само се поти, казват по нашия край!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Чети малко по бавно за да схванеш това, което човека е написал... щото си е прав, изключителното политическо недоразумение ФД наистина удвои броя на депутатите на БСП в 1994.... нещо каквото направи и Бат Бам на изборите в 2013..... Но Бат Бам е само помпиер, не е адвокат нали, простено му е, пък и си призна грешката и се мъчи да се поправи, докато ФД ще си умре с мисълта че той е прав, а останалия свят, крив!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#81:"boby1945"]Не се опитвай да оригиналничиш в област от която явно нямаш никакаво понятие!!!
Намери си друга дъвка!!![/quote]
Истината понякога много боли, знам. Но ти не си виновен, че си зомби. ТЕ те направиха такъв. Насила. Само, че не го осъзнаваш. Все едно луд да осъзнае лудостта си. За съжаление диагнозата е безнадеждна. Имайки пред вид възрастта ти, явно си вече толкова "втвърден", че промяна в начина ти на мислене е напълно невъзможна. Само ще се дразниш и така ще реагираш сприхаво когато не можеш да намериш смислени аргументи. Но аз не те виня. Нито се сърдя за нещо. Ти все пак не си виновен.
[quote#46:"Лимпопо"]В България комунизъм никога не е имало следователно и диктатура като изключим 3,5 години на диктатора Борисов![/quote]
Ти си живял някъде другаде. Чети и се учи.
Чл.1, (2) Ръководната сила в обществото и държавата е Българската комунистическа партия (Конституция 1971). Нататък:
- няма опозиция
- 100% държавна собственост
- 100% държавни медии
- забрана за слушане, четене, гледане на чужди медии - до 60-те години нарушаването водеше до затвор, концлагер и смърт (Р. Алексиев и стотици като него), след 70 - до по-меки санкции
- забрана за изказване на негативни мнения, вицове, позиви и пр. (контролираха се ксероксите, ако не знаеш) - санкции до затвор
- забрана за свободно излизане от страната
- задължително участие в манифестации и всякакви дивотии прославящи режима
- участие на български войски (наборници - без право на глас) в размазването на Чехската пролет...
Това не е диктатура според тебе, нали?
Борисов:
- имаше мощна опозиция
- за пръв път направи заседанията на МС публични
- не си направи собствени медии, а повечето съществуващи бяха против него
- отвори кабинета си за всякакви просители
- при всяка от стотиците "лентички" беше сред хората и слушаше и се поправяше
И това е диктатура, според тебе?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
RED MAFIA
Рейтинг: 624 ЛюбопитноКак се направи и защо не се получава мечтата на соц комуниста да излъже хората. conferences/dimitrov.pdf
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти"Само с раздаване на пари и имоти не става, трябва и АКЪЛ! "
По този начин, от една константа в българската политика след 1989 г. изглежда е, без значение дали бившата комунистическа партия или опозицията е на власт, физическите лица връзки с Държавна сигурност, са впечатляващо успешни в трупане и поддържане на богатство. Това е доказателство за успешно преразпределение на правата на собственост в края на 1980- началото на 1990 г. и към устойчивостта на партията-държава-тайната полиция мрежи. В българския случай има няколко теоретични последици за нашето разбиране на процеса на трансформацията на собствеността след 1989.
Членството в комунистическата партия или образование са по-силни предиктори на успешно предприемачество. Когато разгледаме списъка на най-успешните предприемачи в България (виж допълнение таблица 1), очевидно е, че членството в страна е средство за техния напредък след 1989 г.. Почти всички олигарси са членове на комунистическата партия или на комунистическия младежки съюз (Комсомола) преди 1989. Въпреки това, нито един не е бил член на горната партийна номенклатура или да слезе от върха семейство номенклатура.
http://www.democracy.uci.edu/files/democracy/docs/
heatseeker
Рейтинг: 1291 Гневно"Изминалият политически сезон беше и най-динамичният и най-важният, който не просто се е случвал на българската общественост, но и се е случил изцяло заради нея."
Свобода за Надежда Савченко!Мама му стара, вече всичко "се случва" - от избори, през реформа, та до политически сезон. Това, което всъщност "се случва" е масова гавра на илитерати-многознайковци (журналисти, коментатори, социолози, политици, анализатори и т.н.) с българския език.
lynyrdS
Рейтинг: 462 НеутралноСкоро ще приключи голямото раздаване на пари и помощи за "електората" ... тогава комунистите ще останат на собствената си компетентност ... да видим как ще реформират икономиката с с блокирана приватизация и наливане на пари в разни фалирали БДЖ - та и пр..
Без коз
Рейтинг: 829 НеутралноНищо ново не прочетох.Тези приказки са приказвани вече.Очаквам обединение на протестиращи те в декларация,кратка и ясна 5-10 точки и на Кръгла маса политическите водачии да я подпишат.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Гневник
Рейтинг: 675 НеутралноЩурм, а викът е: „На нож!”
...С хиляди ножа прободен народ - затъпен унижен по-нищ и от просяк, останал без мозък без нерви...
Поемата „Септември“ е последната завършена творба, която Гео Милев публикува в сп. „Пламък“. Творбата е написана и отпечатана през 1924 г.
Ivan Hristov Minov
Рейтинг: 418 НеутралноИ двата протеста са лъже-протести - с тъпи беззъби искания, дърлене за пред камерата... И двата пазят другарския задник, затиснал България от 65 години. Спират всенародния бунт с циркове - да не се вдигнат хората за това, което ИСКАТ - всичко крало чрез властта в затвора с конфискация на краденото и пълен контрол на всички върху цялото управление с всички възможни права за пряка гражданска власт.
SSmart
Рейтинг: 763 Весело"....българският политически пейзаж вече нямаше да бъде същият, защото на него освен партиите и задкулисните фактори, безкомпромисно се беше настанил и един нов силен играч – обикновеният, нормален, честен човек...." , скачащ с вувузел или свирка в уста и често пречещ на останалите ненормални, необикновени и нечестни хора да се движат свободно или да си почиват в тишина !
galina_blanca
Рейтинг: 367 НеутралноДобър анализ! Да еидим комунетата до къде ще я докарат като свършат парите. Лошото е, че ще е на наш гръб....
Публикувано през m.dnevnik.bg
Urquell
Рейтинг: 238 НеутралноЗа съжаление нищо друго не остава освен пълна блокада на НС до разпускането на червената зган в него. Няма време за губене. Поразиите които ще направят са неизчислими.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Иван K
Рейтинг: 2601 ГневноДо коментар [#8] от "galina_blanca":
подпис" Да еидим комунетата до къде ще я докарат като свършат парите"
Като свършат парите ще вземат заеми до дупка. Точно на това трябва да попречим - на новите заеми.
Вероятно трябва да изпратим някакви сигнали на банките, че ще търсим политически мотиви да не връщаме такива заеми.
Реми
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#4] от "Без соц":
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоКаква кръгла маса какви 5-10 точки за подписване?Искането е само едно и то е Оставка.Време е да си отпушите ушите и да прочуете Протеста!
deaf
Рейтинг: 2030 НеутралноДо коментар [#3] от "lynyrdS":
Ако комунистите дадат пари на бедните е почти сигурно,че ще спечелят изборите. Вероятно ще го направят точно преди (предсрочните) избори.
Десните (без Иван Костов,разбира се) трябва да унищожат Мафията,иначе ще видят властта през крив макарон. И след това да форсират икономиката,но като вършат точно обратното на пазарните талибани. Защото "пазарните механизми вече не действат"(Меркел).
Ivan Hristov Minov
Рейтинг: 418 Неутрално"Оставка" е едно нищо. Лъжат хората. И едните, и другите "протестиращи" - за да не "гръмне" истински. Засега успяват. Да отвратят хората от участие. Но скоро ще си запушат носа и ще влязат в играта. Без кукловоди.
Реми
Рейтинг: 645 НеутралноМай е дошло времето да се поучим от швейцарския политически модел.След оставката на този кабинет новото мнозинство в парламента да бъде принудено да се допитва по важни решения до народа.Време е малко по малко да се разчисти стелещата се българска политическа "воня",която отврати цяла Европа.Време е да покажем че сме достоен народ.
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоВеселин
Рейтинг: 675 НеутралноНа роми, пенсионери и социално слаби ще дадат помощи и пари,но те се нуждаят от друго.Ако бяха учили малко повече сега нямаше да имат нужда да ходят на контрапротести и да чакат помощи.
Иван K
Рейтинг: 2601 РазстроеноРаздаването на пари е пътят на Виденов. Краят на пътя ще ни донесе още 10-15 години без комунисти. Но дали 10-15 години стуват такъв край.
подписИван K
Рейтинг: 2601 НеутралноДо коментар [#12] от "deaf":
подпис"Защото "пазарните механизми вече не действат"(Меркел). "
Потърси данни за икономическата история на Сингапур и ще видиш дали действат пазарните механизми. Защото това е единствената държава следвала пазарна политика в чиста форма. Друга такава държава няма.
deaf
Рейтинг: 2030 НеутралноДо коментар [#15] от "Веселин":
Когато властва Мафията,дори целият български народ да беше съставен от гении,пак щеше да е беден.
Иван K
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#11] от "raining":
подпис"Каква кръгла маса какви 5-10 точки за подписване"
Те си харесват кръглата маса, където да седнат 99 човека като Алескей Петров и като Бареков и само един от искащите оставка.
Реми
Рейтинг: 645 Неутрално[quote#19:"Иван К"]
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоТе си харесват кръглата маса, където да седнат 99 човека като Алескей Петров и като Бареков и само един от искащите оставка. [/quote]
Е...те я харесват но нещата са различни.И не сме се родили да им се харесваме.Разгневени сме и ще ги "страхуваме" докато не им видим гърба.Без кръгли,квадратни и подобни маси и седенки.Без "петна" и кресливи "шамари". Защото те предизвикаха "Зимата на нашето недоволство".
zelenodelo
Рейтинг: 418 Неутрално[quote#14:"raining"]Май е дошло времето да се поучим от швейцарския политически модел.След оставката на този кабинет новото мнозинство в парламента да бъде принудено да се допитва по важни решения до народа.[/quote]
Да се допитва до народа? При този НЕВЕЖ народ? Е, тогава вече ще си построим комунизма!
Реми
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#21] от "zelenodelo":
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоНадявайте се да е "невеж"!
По скоро разчитахте да е такъв..Но НЕ е!
СВОБОДЕН
Рейтинг: 499 Неутрално'', които по всичко личи са по-обещаващи от връстниците си, в която и да е друга партийна организация в страната.''
СВОБОДЕНСТИГА НИ ПРОБУТВАЛ ВКИСНАТАТА БОЗА , КОЯТО НОРМАЛНИТЕ БЪЛГАРИ ИЗХВЪРЛИХА МНОГО ОТДАВНА.
КЪДЕ ТИ Е АКЪЛА.???????????????
ТИЯ ''РЕФОРМАТОРИ'' ДА СЕ ЗАКАЧАТ ЗА БСП-ДПС И ЕТО ГИ ВЪТРЕ В ДЕСНАТА СТРАНА .
А НОРМАЛНИТЕ АКО МИСЛЯТ ЗА СЕБЕ СИ И БЪЛГАРИЯ ДА СЕ САМООРГАНИЗИРАТ И '' ВЗЕМАТ'' ВЛАСТТА С ИСТИНСКА ЛЕВА ПАРТИЯ ,КОЯТО ДА НАПРАВИ ДАНЪЦИТЕ И ЗАПЛАТИТЕ КАТО ВЪВ ФРАНЦИЯ , ИНАЧЕ КРАЙ .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
И ТЪКА НЕМА; '' АМА В НАШИТЕ УСЛОВИЯ'' НЕ МОЖЕ.!!
dedo pepo
Рейтинг: 1180 НеутралноДо коментар [#9] от "urquell1":
Поразиите които ще направят са неизчислими. "
А успя ли да изчислиш поразиите на Боковата Зган.
russian78
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#12] от "deaf":
"Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)Удивителна е способността на политиците да прехвърлят вината за собствените си провали върху "пазарните механизми".
gotze
Рейтинг: 418 НеутралноЛустрация,задължително! Пълно разследване на всички учадтвали във властта и парламента през изминалите 20г. ОСВЕТЛЯВАНЕ НА ЛЮБЕН ГОЦЕВ
Публикувано през m.dnevnik.bg
ivanasenov
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#15] от "Веселин":
5 -10 лв. помощ ли е?
Подигравка, а такива като Вас си го представят като нещо важно...
ivanasenov
Рейтинг: 418 НеутралноНе ми харесва лекия намек на автора, че десните са по-добри от левите. Теоретически това е вярно, но в БГ - действителността не се потвърди. Даже сините предадоха синята идея за малко парички...
На нас ни трябва нов път, ново поколение млади политици, хора на честта, патриоти и идеалисти....
Само ако спрат да крадат и ще се окопитим материално.
Сегашните подкупни мекерета в коша на историята, всички до един...
райничка цветкова
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#6] от "bobr":++++++++++++++++++. Това което казваш е самата истина,но замъглените от партийни пристрастия мозъци отказват да я приемат.
ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
Рейтинг: 1247 Неутралнодобър текст
ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕОСТАВКА
Веселин
Рейтинг: 675 ВеселоДо коментар [#27] от "ivanasenov":
[quote#27:"ivanasenov"]5 -10 лв. помощ ли е?
Подигравка,[/quote]
Съгласен съм с вас, и се питам за какво тогава по дяволите се връзват по думите на Станишев и цялата шайка около него?
райничка цветкова
Рейтинг: 624 НеутралноИзлизам на протест с едно единствено искане засега. Осветляване на случилото се през последните 24 години и лустрация на целият управляващ по това време елит.
izabell
Рейтинг: 1262 НеутралноДобра статия,нещата такива каквито са.
Чарли
Рейтинг: 1459 Неутрално[quote#19:"Иван К"]Те си харесват кръглата маса, където да седнат 99 човека като Алескей Петров и като Бареков и само един от искащите оставка. [/quote]
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)А и Петното и Лекето. Били "убави" - така вика Барека.
gibi
Рейтинг: 675 НеутралноНяма нов политически сезо сладкопойна чучулиго! Стария продължава. О-С-Т-А-В-К-А!
Лимпопо
Рейтинг: 213 НеутралноНещо автора се е размечтал със смъртта на БСП,по принцип умират лидерските(диктаторските)партии като ДСБ,НДСВ,СДС,БЗНС,БББ,ГЕРБ може да почака още 130 години,а децата на Сорос дали ще бъдат живи до тогава!?
Соросоиди бягайте на запад,тук ще умрете от глад,пари в България повече няма! :)))Без коз
Рейтинг: 829 НеутралноДо коментар [#11] от "raining":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Кой да си "отпуши ушите"?
Аз ли?
Или Вие да си отворите очите и да видите,че не е дотстъчно оставка а промяна, основна промяна.Нова конституция и изборен закон.
Намерил се кой да ми казва да си "отпушвам" ушите.Слепец!
xrp43572691
Рейтинг: 1188 Неутрално"Велик" текст. Пълен с "нови" мисли, "анализи" и идеи.
Без коз
Рейтинг: 829 НеутралноДо коментар [#14] от "raining":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Да и това става чрез нова конституция, т.е след Оставката следва Велико Народно Събрание. Иначе се въртим в кръг.
Доналд Радев
Рейтинг: 411 Неутрално[quote#11:"raining"]Искането е само едно и то е Оставка.[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Елементарно Уотсон... Много малко искате
Доналд Радев
Рейтинг: 411 Неутрално[quote#32:"neznaiko_2011"]Излизам на протест с едно единствено искане засега. Осветляване на случилото се през последните 24 години и лустрация на целият управляващ по това време елит. [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"И да се осветли - голям праз. Едно е, че има 10 годишна давност, друго е, че награбеното е законно... Ще ѝ вземеш на Кюлевица награбеното от мъжа ѝ.... да бе да... Или ще я лустрираш...
zakary
Рейтинг: 496 Неутрално"На последните избори, например, точно това се случи с безспорно най-големия десен лидер в най-новата политическа история на страната. Оставането на ДСБ извън парламента ясно показа, че Иван Костов е трябвало години по-рано да отстъпи водачеството на следващите поколения в партията, които по всичко личи са по-обещаващи от връстниците си, в която и да е друга партийна организация в страната."
Не ми се чини основната причина да е Иван Костов. По-скоро обратното. Бренда "СДС" беше узурпиран от шепа партократи решили да изкарат някой лев от политика. Те, наивниците решиха, че самата абревеатура ще им гарантира успех на изборите. Лишени от каквато и да е идеология (и идеолог), те превърнаха СДС в популистка партия - не по-различна от БСП и ДПС. Резултата го видяхме на 12-ти Май. Изгонения идеолог - Костов, макар и с нов бренд (ДСБ) постигна два пъти по-добър резултат. Причината: ДСБ беше комай единствената партия която се яви на избори като на избори. С ясна и конкретна програма, чак на моменти стигаща до детайлност. За съжаление до обсъждане на програми не се стигна. Имаше по-важни приоритети: СРС-тата, Цвтанов, разговорите в Банкя, бюлетините в Костинброд и т.н. Аз съм убеден, че ако предизборната кампания бе протекла цивилизовано, ДСБ щяха да са сега в парламента. И не малка "вина" за това щеше да "носи" г-н Иван Костов.
райничка цветкова
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#41] от "geo_19": Когато има желание всичко може,дори и промяна в закона,когато интереса на обществото го налага. Тук става дума не само за имането на хора като Кюлев-а,но и за отговорността най- вече на политическия елит управлявал България през последните двадесет и четири години и докарал държавата до жалкото и състояние днес. Искам не политическа,а съдебна отговорност от лицата,които със своите действия или бездействия са накърнили държавните интереси.
bizon
Рейтинг: 367 Неутрално"Наглостта, твърдоглавостта и неадекватността на върхушката
)))
на управляващата социалистическа партия води точно по същия път. С действията си както от последните дни, така и от последните месеци БСП се обрича на бавна, мъчителна, но напълно сигурна смърт. "
Заедно с всички нормални и честни хора ще празнувам, когато това чудовище пукне
bizon
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#36] от "limpopo":
И как така намираш БСП за нормална, а не диктаторска партия? По-ярък пример за такова от комунистите няма!!!
Лимпопо
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#45] от "bizon":
Соросоиди бягайте на запад,тук ще умрете от глад,пари в България повече няма! :)))В България комунизъм никога не е имало следователно и диктатура като изключим 3,5 години на диктатора Борисов!
bizon
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#46] от "limpopo":
Да бе, избитите 30 хиляди след 9 септември и стоте концлагера не бяха диктатура, ами райска градина. Ако сегашната гадна сбирщина комунисти-турци - фашисти за теб е по-добра от ГЕРБ, то за мен е сто пъти по-противна.
klimentm
Рейтинг: 4268 НеутралноДо коментар [#41] от "geo_19":
klimentmТи какво предлагаш ? Да ги оставим така ?
Знам звучи наивно но възмездие трябва да има !
Погребаха 23 г.от живота ни,че и преди това !
Трябва ли още да чакаме за да станат добри?
райничка цветкова
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#48] от "klimentm":Няма да забравим и няма да простим.
Доналд Радев
Рейтинг: 411 Неутрално[quote#43:"neznaiko_2011"]Искам не политическа,а съдебна отговорност от лицата,които със своите действия или бездействия са накърнили държавните интереси. [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Това няма как да се случи, защото всичко всичко случило се през последните 23 години беше законно (нали те си правеха законите?). Кой ще развали приватизационна сделка с бонове от масовата приватизация? Или работническо-ментърджийска приватизация. Може да има само морална присъда и нищо повече. Наистина това изобщо не ми сгрява душата ама е по-добре от нищо.
Доналд Радев
Рейтинг: 411 Неутрално[quote#48:"klimentm"]Ти какво предлагаш ? Да ги оставим така ?
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Знам звучи наивно но възмездие трябва да има ! [/quote]
Казвам, че искането за оставка не върши никаква работа. Вече 71 дена си поминаха, ще минат и 171 дена. И нищо няма да се случи. Защото стана вече фарс и клоунада. Гражданския протест (гняв) трябва да избухва само по повод. Да избухва ярко и ехото да кънти още. Е, протестите свалиха Пеевски и щом постигнаха целта си трябваше да спрат. Но тяхното продължаване с едно абстрактно искане обслужва единствено Б. Б. и Ц. Ц. Това не е пътят. Следваше да има силен протест при нов конкретен гаф на управляващите. Не че не направиха още... А ревизията на бюджета не е гаф, а належащо нещо за правене. Друг е въпроса, че можеше да се обсъждат параметрите, а не тоталното отричане. Така не се правят нещата момчета и момичета.
райничка цветкова
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#51] от "geo_19": Една блокада и щурм на парламента с искане за ревизия на прехода,па ако се наложи и бой по манерките/надявам се да не се наложи/,ще ги принуди да гласуват като попове. Защото освен некадърни и крадливи,са и страхливи.
Доналд Радев
Рейтинг: 411 Неутрално[quote#52:"neznaiko_2011"]Една блокада и щурм на парламента с искане за ревизия на прехода,[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Ще ти трябват калашници и миномети... А това по принцип си е държавен преврат.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1291 Неутрално"От една страна ГЕРБ, като най-големия привидно десен политически субект ..."
Свобода за СЛАВЕНА!...
Ами думата "привидно" обяснява нещата след това. Докато матряла привижда тоталитарни привидения, ДПС ще си влиза в коалиция с БСП, ...в останалото време ще лапа не по-малко здраво като привидна опозиция на ГЕРБ, ...а демократичните партии /предпочитам термина пред "традиционната десница"/ ще са на ръба на парламентарното участие.
klimentm
Рейтинг: 4268 Неутрално[quote#51:"geo_19"]. Да избухва ярко и ехото да кънти още.[/quote]
klimentmЗапочвам да си мисля че така трябва.Трудно е доброто да победи злото с мирни средства !
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1291 РазстроеноДо коментар [#53] от "geo_19":
Свобода за СЛАВЕНА!"Ще ти трябват калашници и миномети... "
...
Става и с акъл по време на избори, ..ама де го, ..баш тогава?!
klimentm
Рейтинг: 4268 НеутралноВсичко което става засяга много дълбоко всички нас!
klimentmНе мисля че трябва да се делим на такива които "знаят" и на такива които "не разбират " какво трябва да се направи.
някой хора стоят на мнението че обхващат с погледа си всичко и всичко им е ясно.Има един принцип който се нарича "принципа на Окам " и който казва че от многото възможни решения на даден проблем най-простото обикновенно е най-вярно.
vasil.giurov
Рейтинг: 8 НеутралноДр. ГЕО_19..
Виждам,в предобедната смяна си дежурен ТИ.
Нека да осветля теб и тези които ти подсказват какво да пишеш.
Няма оставка на Пеевски.Ние сме в Европейския съюз,и за нас важат неговите норми.При гаф като този,който УПЛАШИ и Брюксел ,ЕДИНСТВЕНОТО и само(повтарям отново) ЕДИНСТВЕНО действие, което трябва да се направи е ОСТАВКА.
СПРАВКА ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ДВА МЕСЕЦА,-Люксембург,Чехия...
Всякакви други брътвежи са ДЕМАГОГИЯ.
dnda
Рейтинг: 470 НеутралноКафанска статия написана от един, изглеждащ като провинциален младеж от времето на презрелия социализъм. Ако носи и бели чорапи класиката е пълна
.
Чико
Рейтинг: 418 НеутралноСтатията е добра и намирам анализа за вярен.Мисля,че за първи път се случи нещо уникално,случиха се протести в името на почтенността,на морала,с искане за реални демократични правила .Не мисля,че проблемите се решаваг с нова конституция и изборен кодекс.Партийте,които искат да бъдат във властта трябва да се научат да общуват със своите избиратели,най-после да разберат,че не може без"обратна връзка",постоянна,регулераща и корегираща.Това ,обаче изисква и определен обем активни граждани.Нещата няма изведнаж да станат по-добри.Човешките взаимоотношения не могат да бъдат статични,а обществено-политическия живот какво друго е ако не възел от човешки взаимоотношения .Не трябва да имаме празни илюзий,а да се въоръжим с готовност неуморно да градим живота си.За да бъдат успешни усилията ни,обаче,трябва да се освободим от нетолерантността,враждебността,предубедеността и необразоваността, каквито притежаваме в излишък,за съжаление.
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1291 НеутралноНагнетява се някакво изкривено очакване да се случи кой знае какво през новия политически сезон!
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Нищо подобно!
Просто е необходимо същото-протести и оставка на сегашните!
Трябва упорита работа,а не очакване на чудеса!Скверната коалиция няма да падне сама.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
magistrat
Рейтинг: 475 Неутрално"Проблемът е в това, че организирането на контрапротест чрез помощта на партийните машини поставя в неравно положение другите, нормални и самоорганизирани протести, които не разполагат с ресурси, сравними с партийните, а още по-малко с държавните."
Г-н Щурм-Константинов сигурно прави анализ не за протестите в София, а за някъде другаде.
Щом досега той не е забелязал, че "другите, нормални и самоорганизирани протести" не са организирани и финансирани от НЯКОГО, означава, че или не е в час или си мисли,че манипулира някого.
fribble
Рейтинг: 411 Неутрално[quote#24:"dedo pepo"]А успя ли да изчислиш поразиите на Боковата Зган. [/quote]
Не са малко, но не могат да се мерят с тези на червените, те са ненадминати за сега.
serafin
Рейтинг: 806 НеутралноДо коментар [#14] от "raining":
Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисияИ такива чудесии ще си натресем, че скоро тук ще останат само 2-3 милиона пенсионери, които са твърдо в натуралното стопанство. И ще живеят на помощи от Червения кръст....
marker
Рейтинг: 729 Неутрално" БСП се обрича на бавна, мъчителна, но напълно сигурна смърт"
Вероятно е така, но за жалост завлича и България със себе си.
balama
Рейтинг: 213 ВеселоНелепо е да се слагат на един кантар Костов и Борисов,за Станишев въобще да не говорим.Костов е политик а другите са...нямам определение за тях.
Баси и купонаboby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#66] от "marker":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ще ти се, момински мераци! БСП и ДСП са единствените партии в последните 25 години които се държат като политически партии, не като глутница зад водача на глутницата....
По просто казано учат се и практикуват политиката според правилата на тази наука и реалностите на живота, а не според лозунги, сиюминутни моди или "наследството" на предците...
Вярно не го правят с КПД 90% а значително по нисък 50% (БСП), ДСП са много повече в час в политиката, ама го правят....
Затова са и 25 години непрекъснато в политиката, за разлика от разни политически недоразумения, днес ги има утре не....
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#67] от "balama":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Костов въобще не се "прояви" като политик за малкото време в което беше актуалиен, ако беше такъв нямаше да изтърве съпунчето в 2001 и то за 12 години!!!
Напротив, стана наричателен за всичко отрицателно в днешната политика, даже за това в което не е мешан...
emil
Рейтинг: 2836 НеутралноПетре Щурм Константинов! Такива глупаци като теб и Дайнов успяха с жалките си мисловни напъни да разединят и окончателно разпилеят и малкият останал потенциал изправен срещу БСП. Сега вече и с хастара навън да се обърнете нищо не може да се направи. Олигофрени такива като теб и Дайнов не можаха да съобразят че по-добре един заек в ръката отколкото два в храстите. Това с което се борим от 20 години не е само БСП, а и със собствения ни нрав и закостенялост, със собствената ни андрешковщина, със склонността ни да вървим по кривия път, а сега вече и с въпиющата ни неграмотност и профанизация. Пишете си колкото искате, тя колата обърната.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!dobrich
Рейтинг: 1171 Гневно[quote#70:"emil"]да разединят и окончателно разпилеят и малкият останал потенциал изправен срещу БСП[/quote]
Герб не са алтернатива на Бсп! Правителството на Б.Б. изигра ролята на Беровото правителство. Подготви почвата за идване на власт на комунягите и им сдаде властта. Бсп удвои дупетатите си в сравнение с резултатите на изборите в 2009 г. и отново управлява с ДПС. Защото техните икономически и политически позиции бяха запазени при управлението на Б.Б. Безвремието, такова каквото имаше предишните 12 години продължава......
Сава Мутафов
Рейтинг: 527 Неутрално"...да излезе за втори път през един политически сезон на масови протести с ясни тези..."
Тъжната истина е, че протестът е за втори път с НЕЯСНИ тези.
emil
Рейтинг: 2836 НеутралноДо коментар [#71] от "dobrich":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ![quote#71:"dobrich"]Подготви почвата за идване на власт на комунягите и им сдаде властта. Бсп удвои дупетатите си в сравнение с резултатите на изборите в 2009 г. и отново управлява с ДПС[/quote]
Че то по тази логика и правителството на Филип Димитров удвои депутатите на БСП и им даде пълно мнозинство в следващото събрание. БСП може да са всякакви но поне се усетиха че като се ходи на избори всяка капка вода докарана отнякъде долива в мелницата. Затова все се пишат някаква коалиция, дават места на тоя и на оня. Това което ние правим 20 и кусур години е философстване и вътрешни ежби. Избиваме се помежду си за да вкараме някоя малка групичка на която ние да сме и сейбии и да се пъчим по трибуните и комисиите. Бутнахме Бойко за да не осмучел избирателите на ДСБ. В резултат Бойко не е на власт, а ДСБ и Костов са извън парламента. Безотговорно!
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 898 НеутралноНе разбрах изобщо за какво е цялата олелия.За някакъв бизнес става въпрос най-вероятно.Но бизнес така не се прави.Пазарът едва ли ще реагира положително на стока,която нито се знае с какъв произход е,нито има срок на годност,не е атрактивна и е с неясна полза.
dobrich
Рейтинг: 1171 Неутрално[quote#73:"emil"]Филип Димитров удвои депутатите на БСП[/quote]
Абсолютна лъжа! Филип Димитров управляваше първоначално с подкрепата на Дпс....
dobrich
Рейтинг: 1171 Гневно[quote#73:"emil"]Бойко не е на власт[/quote]
Като беше на власт какво направи?! Продължи безвремието и блатното статукво. Това правят комунягите и царчока....Айде къш!
dobrich
Рейтинг: 1171 ВеселоДо коментар [#70] от "emil":
"В следващ управленски мандат ще направим повече реформи, заяви народният представител Делян Добрев по време на празник на партия ГЕРБ в Перник." - хахахахаха.....След като не правиха никакви реформи, сега обещават "повече"!? Вица на седмицата.....
marker
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#68] от "boby1945":
Хайде не ме разсмивай!
[quote#68:"boby1945"]които се държат като политически партии, не като глутница зад водача на глутницата....[/quote]
Кой бе, ДПС ли? Каква политическа партия са? Типична етническа партия с корпоративна структура. Точно глутница с водач! Без политическа програма, с типично меркантилно отношение към властта, паразитираща върху етнически религиозната закрепостеност и преданост на електората си. Политическата програма на тази партия е само една точка - участие във властта, независимо с кого.
БСП не е много по-различна, въпреки плахите опити за собствено мнение на някои от членовете и. Разликата е в електотатите, на едните е етнически зомбиран, а на другите комунистически носталгично зомбиран, но и в двата случая фанатично верен и безмозъчен. (партията е права, дори когато греши).
Ама що ли ги разправям тия работи, като явно и ти си в кюпа (не се обиждай, просто констатирам)
zakary
Рейтинг: 496 Неутрално[quote#68:"boby1945"]БСП и ДСП са единствените партии в последните 25 години които се държат като политически партии, не като глутница зад водача на глутницата....[/quote]
Много неправилен извод. Все едно да твърдиш, че бълхата губи слуха си като и ампутираш всичките крака и това е причината да не подскача като плеснеш с ръце.
Просто тези партии "се държат" благодарение на зомбитата си. За които впрочем на партийните лидери и на БСП и на ДПС въобще не им пука. Сещат се за тях когато нещо им припари под д_то или когато трябва да ги извозят с автобуси до София за някоя масовка. В смутни времена като сегашните им подхвърлят 30-50 или 80 лв. на месец колкото да не ги загубят. А те са наивни и лесно се вързват. Даже не се сещат, че тези 30-50 или 80 лв. пак от техния залък ще бъдат заделени. Това е технологията - проста и ефективна. Има само един проблем - в момента няма тоталитарен режим, а съответно цензура, концлагери и други директни репресивни инструменти. И в резултат зомбитата намаляват от година на година. Затова "другарите" са толкова ожесточени и агресивни - защото виждат собствения си край. За последно са печелили избори през 1994. И от тогава тренда е отрицателен. Това точно ги вбесява.
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#78] от "marker":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Той и Бат Бам, дебелакът, се смееше до скоро, сега се оказва че даже не си пие лекарствата, според съобщения в СМИ!!
Подхлъзнат от партии, дето не ги смяташ за партии....
Ама луд умора няма, само се поти, казват по нашия край!!!
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#79] от "petyo9":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Не се опитвай да оригиналничиш в област от която явно нямаш никакаво понятие!!!
Намери си друга дъвка!!!
boby1945
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#75] от "dobrich":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Чети малко по бавно за да схванеш това, което човека е написал... щото си е прав, изключителното политическо недоразумение ФД наистина удвои броя на депутатите на БСП в 1994.... нещо каквото направи и Бат Бам на изборите в 2013..... Но Бат Бам е само помпиер, не е адвокат нали, простено му е, пък и си призна грешката и се мъчи да се поправи, докато ФД ще си умре с мисълта че той е прав, а останалия свят, крив!!!
zakary
Рейтинг: 496 Неутрално[quote#81:"boby1945"]Не се опитвай да оригиналничиш в област от която явно нямаш никакаво понятие!!!
Намери си друга дъвка!!![/quote]
Истината понякога много боли, знам. Но ти не си виновен, че си зомби. ТЕ те направиха такъв. Насила. Само, че не го осъзнаваш. Все едно луд да осъзнае лудостта си. За съжаление диагнозата е безнадеждна. Имайки пред вид възрастта ти, явно си вече толкова "втвърден", че промяна в начина ти на мислене е напълно невъзможна. Само ще се дразниш и така ще реагираш сприхаво когато не можеш да намериш смислени аргументи. Но аз не те виня. Нито се сърдя за нещо. Ти все пак не си виновен.
dobrich
Рейтинг: 1171 Весело[quote#82:"boby1945"]ФД наистина удвои броя на депутатите на БСП в 1994....[/quote]
хехехехе....Бобик, елементарно манипулираш!? 36 Народно събрание: Предизборен съюз на Българска социалистическа партия, БЛП, ОПТ, ПХЖД, ХРП, НЛП „Ст. Стамболов“, СМС, ФБСМ, СДПД „ЕРА-3“ (1 836 050 гласа, 106 депутата) 37 Народно събрание: БСП 2 262 943 гласа 125 депутата
Starec
Рейтинг: 724 Весело[quote#46:"Лимпопо"]В България комунизъм никога не е имало следователно и диктатура като изключим 3,5 години на диктатора Борисов![/quote]
ПоздравиТи си живял някъде другаде. Чети и се учи.
Чл.1, (2) Ръководната сила в обществото и държавата е Българската комунистическа партия (Конституция 1971). Нататък:
- няма опозиция
- 100% държавна собственост
- 100% държавни медии
- забрана за слушане, четене, гледане на чужди медии - до 60-те години нарушаването водеше до затвор, концлагер и смърт (Р. Алексиев и стотици като него), след 70 - до по-меки санкции
- забрана за изказване на негативни мнения, вицове, позиви и пр. (контролираха се ксероксите, ако не знаеш) - санкции до затвор
- забрана за свободно излизане от страната
- задължително участие в манифестации и всякакви дивотии прославящи режима
- участие на български войски (наборници - без право на глас) в размазването на Чехската пролет...
Това не е диктатура според тебе, нали?
Борисов:
- имаше мощна опозиция
- за пръв път направи заседанията на МС публични
- не си направи собствени медии, а повечето съществуващи бяха против него
- отвори кабинета си за всякакви просители
- при всяка от стотиците "лентички" беше сред хората и слушаше и се поправяше
И това е диктатура, според тебе?