Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За съжаление това послание едва ли ще стигне до наведените хора от шествието на несвободата. За феодалите от ДПС/БСП така е най-добре - тези хора да са бедни, неуки, зависими, несвободни.
За останалите - има само два варианта - или бързо към летището, или трябва да се бориш. Няма повече място за апатия.
Нещо не го разбрах автора, свободата била в протестирането!? Тези които сега протестират, довчера роби ли бяха, когато не протестираха!? А утре ако спрат да протестират пак ли ще са роби!? А Швейцарците роби ли са, че скоро не съм чул да протестират!?
Народът ни е страшно разединен и неспособен да направи и една полезна крачка.Аз това виждам.Прави ми впечатление че авторът във всичките си материали помага това да продължи докато станем на кълбо,или на трески.
[quote#1:"Митко Василев"]Аз си мисля, че тия неща си произлизат от народа в неговата цялост и случващото се е в синхрон с усредненото настроение.[/quote]
[quote#2:"apollo"]Всеки народ заслужава съдбата си .[/quote]
вашите коментари са най-късият прочит на истината
останалите са Излишни
Търсиш ли спасител - намираш поробител (Стефан Стамболов)
Не стигаха Станишев и Местан - ами вчера трябваше да видим прегърнати Бареков и Волен...
Никой не е имал толкова въображение та да си представи докъде ще докарат страната тия...
Даже и Андрей Райчев ... метафизичният гуру на болшевишките кавали...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Комунистите винаги са унижавали, мачкали и презирали народа. И за да е гадостта и перверзията пълна винаги са го правили под лозунги за свобода, равенство и т.н. И сега продължават в същия дух, говорят за единство и че някой друг разединява народа, докато усилено го разединяват и насъскват срещу всеки.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Защото цялата политическа класа е тотално дискредитирана. Точно в такива моменти, като настоящия базирайки се на принципа ''Всички са маскари'' -социални инженери прилагат множество похвати в сфера наречена ''ТЕОРИЯ НА УПРАВЛЯЕМИЯ ХАОС
[quote#9:"Неподострен"]Търсиш ли спасител - намираш поробител (Стефан Стамболов)[/quote]
Уникален пример на революционер,израснал до държавник.На другите революционери това не им се удаде.И на днешните няма да им се удаде.
[quote#8:"Петър Иванов"] Костов не е на власт от 13 . Неговата партия изчезна[/quote]
Сега нали е ясно защо унищожиха всичко що не е комунистическо..
За да останат накрая БСП ДПС и никои друг...Разните пинчери като Воленчо и Барека са евтини патерици...
Сега вече да дерибействат е лесно...
"Непрестанната изтребителна война, която комунистическият режим водеше против народа, доведе не само до физическото унищожение или до бягството от страната на най-добрата — работещата, талантливата част от населението: тя се отрази и на генния фонд на нацията, като рязко снижи нивото на духовната и нравствената култура.
Възможно е именно такава да е била целта на комунистите, щом с провеждането на своя чудовищен седемдесетгодишен експеримент успяха да създадат общество, в което, по думите на известен философ, „господстващ психологически тип стана равнодушният човек“. Следва да се добави — крайно безнравственият, с напълно изгубено разбиране за „обществено благо“ или за граждански дълг, който се е проявявал само в доносите." http://chitanka.info/text/2049/3#textstart
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
[quote#1:"Митко Василев"]Аз си мисля, че тия неща си произлизат от народа в неговата цялост и случващото се е в синхрон с усредненото настроение.[/quote]
Усредненото настроение се получава по следната сметка :
- половината народонаселение не го интересува кой е на власт стига да може да си врътне далаверката.
- останалите имат прекалено много грижи, които смятат за по-важни от цялата държава. Тоест не ги интересува кой е на власт, а как да оцелеят на всяка цена, да си запазят работата та да могат да осигурят на децата си "най-доброто" според както си го представят във възможно най-брутално изкривения вариант.
Остават малко "управляващи", "протестиращи" и "контрапротестиращи", които получават заповеди или пари и имитират политически живот в България.
И накрая има двама-трима на които цялата работа въобще не им харесва, но няма кой да ги чуе. Пък и нямат сили да променят нещата.
Да, така е. Комунизмът се оказа трудно лечим в България. Тежко психическо заболяване, което носи след себе си хроничен глад, мизерия и най-вече страх. Страхът, превърнал се в страхова невроза преследва болният докато е жив, прави го уязвим и лесно податлив на манипулации. Но нека да бъдем все пак оптимисти. Идва младо незаразено поколение, което ще намери начин да победи страхът, страхът на болните.
Ще си позволя да не се съглася с Тони Николов. Унижението беше за червения мракобес Станишев, защото докараните от другия край на България "поддръжници" на правителството бяха ясен сигнал от ДПС, че той не може да разчита на собствените сили на партийната си номенклатура, за да събере и 500 души на едно място. Това беше мечешка услуга, с която депесарският чатал бе поставен още по-плътно върху дебелия му врат, така че да се знае веднъж завинаги кой управлява тази страна.
Самите комунисти са в ужас от тази пълна и безусловна капитулация на лузъра Станишев пред всемогъществото на Доган. Никога досега БСП не е влизала в ролята на младши партньор в коалиция. След като загуби вече не знам кои подред избори, Станишев я докара дотам, да зависи от милостта на ДПС и Атака, за да може изобщо да каже, че е на власт.
Това не е провал, това е погром. И червените само чакат правителството да падне, за да го обесят за ****ците на струна от пиано.
[quote#14:"Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?"]Комунистите винаги са унижавали, мачкали и презирали народа.[/quote]
Това е проклятието на "издигналите се каскети"... говорят лукаво, а зад гърба на човек са готови нож да му забият, само и само да спасят дребната си душица и да не се случи да се върнат в "калта", от която произлизат...безродници...
[quote#3:"reakzioner"] А въпросът е простичък, защо българските гласоподаватели нямат доверие на костовашките сектанти?[/quote]
Защото още не са им увряли тиквите на много от заблудените български гласоподаватели ама като поизгладнеята още малко и им дойде акъла в главата ще скочат и ще счупят ваште червени тикви а не на тези на костовашките сектанти
Най-много пак да се наложи да викаме Костов да вади България от батака - като гледам накъде я бутат пак рубладжиите
[quote#24:"Митко Василев"]Народа, както е тръгнал, пак ще си намери кой да го оправи. Ники Бареков имам предвид. И нас ще оправи барбар с народа[/quote]
търсиш ли спасител - намираш Поробител - думи на
(Стефан Стамболов.....а е бил само на 27 год)
**********
Ботев - на 26 , Левски - на 30 год
-----------
Робите не заслужават нищо освен кашик
Швейцарците няма какво да протестират. Ако искат да кажат нещо пускат подпискат, събират 120.000 гласа и правят референдум по въпроса.
В България, гласът на гражданина, който иска промяна е просто глас в пустиня.
Чудесна статия. Нищо ново под слънцето обаче. Това което направиха в събота приличаше на раздаването на милостиня пред дворците или църквите в средновековието. Имало си е ден на който владетелят ще излезе пред портите и ще хвърли милостиня на опърпаната тълпа и ще помилва един двама по главите. Ако хвърли повечко значи е добър владетел и тълпата го слави, а той им дере кожите и им бие гърбината до следващата година.
и на мене ми се плаче-всичките ми приятели и приятелки си заминаха в цивилизованите страни.Аз и мъжа ми останахме и сега помагаме и на техните родители.Огромни апартаменти и къщи в които се отоплява по една стая-от повече нямат нужда.И всичко това защо-защото децата им се отчаяха да чакат да стане чудото-да се отървем завинаги от комунизма.Те се отърваха от България и я оставиха на старите си родители и червените олигарси.Накъде върви България.Всеки ден си говорим ,че сме стигнали дъното и вече ще се изкачваме.А ние всеки ден надолу копаем.Няма и дъно като дъно.
[quote#33:"lynyrdS"]Много хубава идея...една на протестиращите и една на контрапротеста е най-доброто деление...[/quote]
Аа, аз това отдавна го предлагам: България да се раздели на две части, като в едната останат онези, които искат социализъм, пожизнено гарантирана заетост, безплатно това, безплатно онова, билетчета за транспорта по 6 ст. и карти за море по 15 лева. А в другата - такива, които нямат нищо против да работят по 12 часа на ден, да си плащат доктора и училището на децата, да си сменят работното място по 7-8 пъти за един човешки живот, да доказват на обществото, че от тях има нужда, и да се радват без ограничения на плодовете на труда си.
Да се допуска ЕДНОКРАТНО преминаване от едната част в другата в рамките на първата една година, след което мандалото да хлопва.
Нещо ми казва, че след 10-тина години положението ще е като със Северна и Южна Корея - и не е трудно да се досетим коя ще е северната и коя южната.
не искам да ви обезкуражавам... ама 40 години ги бил водил мойсей евреите нагоре-надоле... доде забравят робството...
та... дори и да не се върне комунистическото робство, още 20-ина некъде остават...
освен ако не си отворите очите и умовете и не се опитате да излезете от комфорта на зеленчуци в щайга...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
[quote#27:"Norman Granz"]Това беше мечешка услуга, с която депесарският чатал бе поставен още по-плътно върху дебелия му врат, така че да се знае веднъж завинаги кой управлява тази страна.[/quote]
Не че не се е знаело че ДС командва парада И преди 1989 г ДС осигуряваше господството на чл 1 от Конституцията но не обикновените комунисти а върхушката и ДС генералитета се разпореждаха Нищо не се е променило оттогава
Бе къде изчезнаха тез препинателни знаци от клавиатурата
До коментар [#6] от "svoboden": Че не си разбрал автора е по-скоро нормално, но ми се иска да те попитам, ти как така реши да сравняваш нас, българите, точно с швейцарците? Ако имаше поне мааалка представа за това как живеят и как са управлявани швейцарците, едва ли щеше да напишеш нещо толкова нелепо, повЕрвай ми!
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
Сега, тези дни и месеци , обаче разбирам защо Априлското въстание няма такава широка подкрепа сред населението и ЗАЩО Левски е предаден.
Може да звучи патетично, но това е реалността. Ставаме свидетели на толкова противна сервилност и продажност и то не само от един, а от много много на брой индивиди, продали се за няколко сребърника, че ми се повръща...Както е казал Славейков: "Не сме народ, не сме народ, а мърша".
Няма как един такъв народ да успее, няма начин, ако не намери сили в себе си да се противопостави на налаганата реалност от шепа плазмодии, готови на всичко, за да осребрят неизчерпаемите си запаси от лъжа и лицемерие.
They didn't know it was impossible so they did it...
[quote#8:"Петър Иванов"]Реакционер, събуди се , носят ти кафето. Костов не е на власт от 13 . Неговата партия изчезна... Можеш свободно да ходиш по улиците...[/quote]
Така е, но костовашкият начин на мислене и поведение е жив и продължава да отвращава и да кара хората да не ходят да гласуват.
[quote#14:"Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?"]Комунистите винаги са унижавали, мачкали и презирали народа. И за да е гадостта и перверзията пълна винаги са го правили под лозунги за свобода, равенство и т.н.[/quote]
Браво, Николов!
Провидя най-сетне УНИЖЕНИЕТО НА ЕДИН НАРОД!
Е, поне на половината! Защото другяата половина, в Пловдим, някак не ти влиза в тезата. А там нещата бяха същите. И сега парадоксално.- ТРЕТАТА ПОЛОВИНА, Тонка!
Третата - НЕВИДИМИТЕ! Мнозинството! Онези некрасивите, оплячкосани, отвратени, фалирали, гладни.....
Усещаш ли се в режисурата?! Тинк-танк! А твоята отговорност?!
Тонка, за теб специално повтарям един мой коментар.
""Многоуважаеми, другари, товаришЧи, партайгеносета, просто геносета, величества, господинчовци, господарчета, ”граждани”, протестъри, ”буржоа”, ”избрани”, ”привилегировани”, ”експерти”, „бизнесмени”, милиционери и ”полицаи”, агитатори, имиджмейкъри и прочие преходна каша на прехода, до сега ВИЕ ИЗИСКВАХТЕ, НАЛАГАХТЕ, ЗАДЪЛЖАВАХТЕ ВАШИТЕ приятели, сподвижници, последователи, гласоподаватели, зависими, управлявани, приобщавани, отритвани, употребявани ДА СА ЛОЯЛНИ КЪМ ВАС!
И ЛОВКО ПРОПУСКАХТЕ да сте ЛОЯЛНИ КЪМ ТЯХ!
Сега ТЕ ОТКАЗВАТ ДА СА ВИ ЛОЯЛНИ!
ТЕ ДЕМОНСТРИРАТ СВОЯТА НЕлоялност!
Както ВИЕ ДЕМОНСТРИРАХТЕ вашата!
Така се стига до почти сакралното ”Какво да се прави?”, на което Вие нямате отговор. А ТЕ имат. И той е отговор - ”БЕЗ ВАС”!
!
"""""
Разбираш ли Тонка, какво значи АГОНИЯ!?
Разбираш ли защо се налага да си пишеш тази статия като прикритие на собствения ти провал? Идеен провал.. Рев, Тонка, не за горките противниците, за теб, Тонка!
Ако искаш можеш и да виеш срещу "орките" като Калин. Докато се мислите за богове и докато мислите другите за ваши роби, ще постигаш само АГОНИЯТА НА ЕДИН НАРОД!
!
[quote#10:"lynyrdS"]
Никой не е имал толкова въображение та да си представи докъде ще докарат страната тия... [/quote]
Аз имах..още на 11.05. разбрах, че с преврата който всъщност БСП и ДПС провеждат искат да докарат нещата дотук. Мразя, да излизам права.
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Три синджира роби... на собствените си глупост и овчедушие...
Скоро един живеещ в България датчанин ми каза: "Живея тук, харесвам страната ви, но не ви разбирам. Вие сте жертва на колективния разум, който не е забравил "мъдростите" "Преклонена главица остра сабя не сече" и "Кучетата си лаят, керванът си върви"." Какво да му отговориш? Отговорих с Ботев: "Свестните у нас считат за луди."
И освен луди, сме и за бой, защото твърде дълго търпяхме.
Повечето от българите наистина пет пари не дават ни за свобода, ни за достойнство, това за тях са алабализми... Всеки се оправя поединично, както си е било винаги. И изобщо няма намерение да дава някаква и най-малка жертвица от скъпоценното си време в името на такива абстракции, които само го объркват. И изобщо не се чувства унижен, защото кога е бил в друго състояние - да се запитаме! Само гледам, че злобата и лошотията май стават в повече.
Ха, ми капиталистите от БСП и ДПС веднага ще се намърдат в кап. сектора! Внасям корекция: не тези, които искат соц., а партиите, които се пищат леви, и тези, които са гласували за тях. И ще гледаме кой ще им изкарва заплатите
Не унижението ,а УНИЩОЖЕНИЕТО на един народ!!! Многократно съм писал , че това което става през последните 24 години е УНИЩОЖАВАНЕТО на българския народ , чрез икономически геноцид!!!! За 24 години , без войни , България се стопи с 1/3 !!!
...." Сетне обаче се проточи истинското шествие – вяло, без политически нерв, където много хора вървяха, свели глава, без да погледнат напред или нагоре, без да казват нищо."
Колкото повече мисля как се стигна до там, че съдбата на България да зависи от ДПС, толкова по не ми се удава да проумея как е възможно една категорично етническа партия още да не е забранена. И Костов и Борисов не можаха да направят НИЩО по този така инфарктен казус.
И не ми е жал за електората им, защото повечето от тях си познават чорбаджиите. Вместо да ходят с наведени глави, да им покажат на следващи избори, че знаят за дерибействата им и искат да живеят достойно. Иначе си остават само една маса, достойна за презрение.
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
[quote#27:"Norman Granz"]Ще си позволя да не се съглася с Тони Николов. Унижението беше за червения мракобес Станишев[/quote]
Бях останал с впечатлението, че си нормален човек?
Пък ти си виждал огромна разлика между тълпите, докарани насила в София от червения мракобес Станишев и тези, които дотътри в Пловдив червеният мракобес Борисов?
И в какво е разликата?
Анти- и про- протестиращите - хора, докарани до такава мизерия, че доброволно се качват в автобусите, иначе рискуват хляба на семейството си.
Без значение дали тези автобуси са окичени с хоругви на ГЕРБ или БСП.
И че от Видин ще ги мъкнат в Пловдив, или от Бургас - в София!
Къде виждаш разлика между самодоволният инфантил Станишев и илитератът Борисов?
Някой е по-малко комуняга от другия?
Вярно, Серьоха Дмитрич не е членувал в БКП(поради възрастова случайност) за разлика от другарят Борисов - комуняга с тапия!
Което не прави(или не би трябвало да прави) никой от двамата що-годе приемлив и поносим!
От двете страни на металните огради са данъкоплатците и данъкохарчещите .
Сивата икономика е съвременна партизанска война ...
Преди 1989-та година десетки хиляди можещи и знаещи българи работеха в Сивата икономика за да не плащат данъци на Партията.
ТЕ бяха истинските дисиденти !!!
Философи не могат да съборят ДИКТАТУРА !!!
Диктатура се събаря от смели хора, които подкопават икономиката и спират преразпределението на блага и изхранване на милиони неграмотни и мързеливи тунеядци...
24 години никой не смее да покаже колко голям беше икономическият Саботаж на Соц.иалистическата държава ...
Време е БНТ да показва на данъкохарчещите, че скоро ще останат без спонсори,
защото можещите се спасиха Далече, далеЧЕ
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
[quote#55:"Игнорирай трола!"] И Костов и Борисов не можаха да направят НИЩО по този така инфарктен казус.[/quote]
Никой нищо не прави, за да спре тази делба на "наши" и "ваши"! Та като ще гласуват за идиоти, поне да са си техните За елита на ДПС такива призиви за забрана на партията им е като музика за ушите им Изхода е "лесен"- трябва ни истинско правораздаване Ако окаушат Бисеров и поне още стотина като него, без значение от коя партия са... делението на "наши" и "ваши" дори и да не изчезне, поне няма да има такова значение
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
[quote#3:"reakzioner"]Уфффф...отново безмислени емоции, роби, синджирии и прочие простотии. А въпросът е простичък, защо българските гласоподаватели нямат доверие на костовашките сектанти?
[/quote]
Този пък смешник пак Костов му е в устата ... Няма такъв комплексар като теб !
[quote#57:"Владимир Йосифов"]Преди 1989-та година десетки хиляди можещи и знаещи българи работеха в Сивата икономика за да не плащат данъци на Партията. [/quote]
Много тъжни размисли на Тони Николов.
Ние сме унжени,а това ни и доунищожава.Честно казано все повече си мисля за децата и внуците ни като поели към Терминал 2.Колкото и да ми е тъжно да го преживея.
И все пак има надежда НАРОДЪТ да излезе от "РОБСКАТА ЛЮЛКА" , в която го люлеят!
[quote#55:"Игнорирай трола!"]Колкото повече мисля как се стигна до там, че съдбата на България да зависи от ДПС, толкова по не ми се удава да проумея как е възможно една категорично етническа партия още да не е забранена. И Костов и Борисов не можаха да направят НИЩО по този така инфарктен казус. [/quote]
е, какво има за проумяване - поради две "новобратски" посолства
а да сте чули някога чуждите посланици да критикуват ДПС за нещо?
но и поради предпочитанията на на българите към брането на гъби по избори...
Но е прав. "Култура" се профилира като дясно-либерален портал, дори на моменти и либертариански, в който много почитатели на СДС-то (аз така обобщавам произлезлите от него партии, че да е по-кратко), най-вече от софийската интелигенция, публикуват.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
Няма място за униние или унижение.
Всеки ден , в работата, в къщи, сред хората е ден на себеуважението и гордостта!
Задновходски не обижда никого. Освен себе си .
[quote#36:"kvh35350462"]Швейцарците няма какво да протестират. Ако искат да кажат нещо пускат подпискат, събират 120.000 гласа и правят референдум по въпроса.
В България, гласът на гражданина, който иска промяна е просто глас в пустиня. [/quote]
очевидно не му е ясно на българския гражданин, че предлаганата промяна трябва да обединява , а не да разделя хората
представете си, че вместо "оставка" студентите бяха поискали това и само това - въвеждане на швейцарската система на референдуми - ясно формулирано конкретно искане, което би получило много широка подкрепа
е, вероятно, тониниколовците веднага ще бъдат впрегнати да доказват неуместността на подобно искане, а телевизиите ще си приберат камерите, но както показа февруари, с истински и масови протести властта се съобразява...
Този марш на покорството, който няма нищо общо с истинската "политика" (в него отсъства тъкмо "полисът", гражданското), най-добре разкрива българската несвобода.
В този контекст България застава пред необходимостта от нова революция или неизбежността от бавна и сигурна смърт.
Не говори така щото комунистите никога не са се съобразявали с никакви протести.Те си отиват само когато наистина вече са претиснати до стената.Какво трябва още да ги чакаме да узреят? Колко пъти трябва да им се казва че искаме нормална държава,и защо изобщо трябва да се казва , не е ли ясно от само себе си?
Народа разбира че тези са непоправими ,за това иска оставка!
Много добра статия. Наистина условията на живот в БГ наподобяват модерно робство. Работиш, плащат ти колкото да съществуваш и очакват благодарност за това. Не е за учудване, че хората са изнервени, депресирани, или просто отчаяни. Едни емигрират, други се борят за оцеляването си в БГ.
Но хубавото в случая е, че се събра критична маса хора, която каза "Стига", защото не може така повече.
има страхотен проблем - КОЛИЧЕСТВОТО винаги надделява над КАЧЕСТВОТО!!!!
ТОВА Е ПРОБЛЕМ НА ДЕМОКРАЦИЯТА!!!!!!!!!!!
Как може да се поправи този проблем?
единствено и само чрез ВЪВЕЖДАНЕ НА ЦЕНЗ за ГЛАСУВАНЕ!!!
Може ли на мен да ми определя бъдещето човек, който не работи, не внася данъци , дои моите данъци, внесени в бюджета, като СОЦИАЛНА ПОМОЩИ, неграмотен е, вечно е пиян и прочие?
В този рез на мисли един виц:
ЦИГАНЧЕ ПИТА БАЩА СИ КАКВО Е ДЕМОКРАЦИЯ.
БАЩАТА ОТГОВАРЯ: АМИ ТОВА Е БЕЛИТЕ ХОРА ДА РАБОТЯТ А НИЕ ДА ПОЛУЧАВАМЕ ПОМОЩИ.
ЦИГАНЕТО ВЪЗКЛИКВА: АМИ БЕЛИТЕ ХОРА НЕ СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯТ НА ТОВА?
БАЩАТА ОТГОВАРЯ : А,... ТОВА ВЕЧЕ Е РАСИСЪМ!!!!
Източниците на Аларма в гр. Велико Търново ни информираха, че се готви назначението на лицето Стефан Михайлов за директорския пост на НАП. Той е зам.-председател на общински съвет на община Велико Търново, както е и член на контролния съвет на партията на г-жа Мария Капон, ЕНП. В качеството си на общински съветник е допринесъл за спечелване на конкурс за обществена поръчка от фирма, собственост на съпруга на г-жа Мария Капон, на стойност над 830 000лв.
Източници от обкръжението на това лице ни алармираха, че същият се хвали пред близки, че депутатът от БСП, г-н Бойко Великов, седи зад гърба му и постът му за шеф на НАП Велико Търново е подсигурен.
От тази информация ние си задаваме следните въпроси:
1. Кадрува ли депутатът от БСП, г-н Бойко Великов, за този пост и партията му знае ли за това?;
2. Нормално ли е високопоставен член на партията на г-жа Мария Капон и зам.-председател на общински съвет да подсигурява „чадър” за печелене на поръчка за над 830 000лв. и да му се връща услугата чрез назначаването му на поста шеф на НАП Велико Търново?;
3. При положение, че това се случи, няма ли да има разследване от прокуратурата срещу г-н Стефан Михайлов за конфликт на интереси? При евентуално доказване на вината му ще бъдат отнети права му на достъп до класифицирана информация.
4. Ако наистина депутатът от БСП кадрува, знае ли той какъв капан му е заложен?
Направихме опит да се свържем с г-н Бойко Великов за коментар по темата, но той беше неуспешен.
Екипът на Аларма ще продължи разследване по случая и ще Ви информира редовно за неговото развитие.
Много е страшно това което прочетох.Страшно е защото за 500 години турците не можаха да обезличат толкова българския народ колкото направиха това комунистите за 70 г защото нека не се лъжем те никога не са си отивали-И сега когато нашите деца искат почтеност нещо толкова естествено те излизат срещу тях с компромати опорни точки и т.н.Съгласна съм с нашия народен поет и национален герой който още преди много повече от 130 г. е казал
Кажи ми кажи бедний народе кой те в таз робска люлка люлее........и после- смок е засмукал живот народен смучат го наши и чужди гости!!! До скоро пак на протест!
няма две Българии, а има остатъци от държавата и онова,което тя" обгрижва", с подаяния.Защо така трудно върви прехода у нас,защото не им се иска да изпускат зависимите от техното благоволение.Те хем станаха капиталисти,но не искат" раята"да се отбива от" майчината гръд "на БКП-БСП,нали са много социални.Поквариха мързеливите и създадоха професия"социално слаб" ,които са абонирани за тези помощи.Турският етнос-зависи от субсидии за тютюна.Циганите -до един са на помощи и 100% от тях получават майчински,99% имат ТЕЛК,даже"слепци" карат коли.Моите разсъждения нагледно бяха представени на митингите на БСП-ДПС.Остава да добавим над 1млн.800 хил.пенсионери ,умишлено държани на малки пенсии и картината става ясна - сигурен електорат.Това са "уроците" на тая безогледна и ненаситна ламя БСП-порка мизерия-сигурна власт!
До коментар 21:"Неподострен" "Ще се оправим - когато стигнем дъното"
А БЕ МИСЛОВЕН ГЕНИЙ , ТА НИЕ СМЕ НА ДЪНОТО И НЕ СМЕ ОТЛЕПЯЛИ ОТТАМ ПОВЕЧЕ ОТ 25 ГОДИНИ !!!! ПО ЛОШОТО Е , ЧЕ ПРОДЪЛЖАВАМЕ ОПИТИТЕ С ДЪЛБАЧКАТА ЗА ОТКРИВАНЕ НА НОВО, ПО-ДЪЛБОКО ДЪНО !!!! ОТ КОМУНИСТИ КАКВО МОЖЕ ДА ОЧАКВАШ- ПРИМЕРИ СЕВЕРНА КОРЕЯ И КУБА !!!! НИЕ СМЕ ТРЕТИТЕ КОИТО ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА ЗАЛАГАМЕ НА ОТКРОВЕНИ КРАДЦИ ДА НИ НАПРАВЯТ БОГАТИ !!!
Да, унижението на един народ. Един народ, който изчезва, уморен от неволите и ужасите си. Един народ без перспектива, без никаква визия за бъдещето , без национална идея. За това трябва да благодарим най-вече на "партията ни любима"
Връхна точка в демагогията на ДС (БКП+ДПС) е да обвинява, че протестиращите са реститути, създавайки по този начин конфликт между "имащи" и "нямащи". Умният "нямащ" знае, че за да стане "имащ" трябва да учи и да работи. Необразованият "нямащ" възприема "имащият" за лош и социален враг, който за разлика от някой други "имащи" не му заделя от неговите кебапчета и 20 лв. по време на избори. "Имащият" и "можещият" са заплаха за ДС демагогията. Да имаш и да можеш означава, че можеш да мислиш. А ако можеш да мислиш, ставаш независим. Ако станеш независим, няма да гласуваш за ДС (БКП+ДПС).
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Властта, довела народа до илюзии за свобода и безкрайна бедност, сега полага максимум усилия да се огради и защити от прогледналите и свободните духом?!
Но с насилие и терор ще събуди повече човеци и ще ги настрои срещу себе си!
"Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
[quote#3:"reakzioner"]А въпросът е простичък, защо българските гласоподаватели нямат доверие на костовашките сектанти?[/quote]Щото гаргамуните са икономически талибани
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#88:"cpv12306087"]Борбата за Свобода тепърва започна![/quote]При толкова обеднял народ ... Вероятно си прав ... Удар срещу БСП може да дойде само от ляво
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
абе, мили братя революционери, моля ви, имайте милост...
прочетете го още веднъж горното...
то си е направо глупаво... (че е бездарно не е съществено, толкоз може певеца)
какво ви казва... Нищо...
едни хора, за които България е София с море ( за които бат^ви Бойка построи магистрала, за да не забелязвате нелицеприятните подробностите докато стигнете плажа) видяха популацията на територията, докарана специално за случая на Орлов мост от услужливи политици за да се запознаете;
интернет-"елита" видя "народа" и се ужаси;
дубрутру, дет се вика...
но чак пък "робство", ако нямате милост, поне имайте последователност;
значи е политически некоректно да се говори за "турско робство", просто някой присъствал 5 века по тези земи, но смело някак за целите на упражнението по "гражданско освобождение" се говори за някакво "ново политическо робство"...
аз съм изненадан, че толкова толерантен анализатор като г-н Тони употребява неточното и силно отрицателно натоварено понятие "нова политическо робство", а не "неутралното" "старо политическо присъствие", но някак ми е прекалено "толерантно"...
знам, че много "революционери" няма да са съгласни с мен, но истината трябва да се каже - каквита са идеолозите такава е и революцията...
сетиха се какъв е бил народа...
това не е народа от 1990...
нито 1997...
уви...
вижте му лицето...
излъчването...
настроението...
и го сравнете с предното...
къде отиде - умря...
който не е умрял - му умряха илюзиите...
прехода свърши ... в нищото
къде бяхте бе, революционери, докато се променяше това...
20 години спахте и вЕрвахте, вЕрвахте и спахте...
че ще се събудите в Европа
като ви докараха "народа" на Орлов мост се събудихте...
и като "раннобудни" "народа" пак ви е виновен - че сте спали и вЕрвали...
... че сме спали и вЕрвали
[quote#39:"Norman Granz"]България да се раздели на две части, като в едната останат онези, които искат социализъм, пожизнено гарантирана заетост, безплатно това, безплатно онова
Да се допуска ЕДНОКРАТНО преминаване [/quote] После тарикатите как ще се върнат да крадат? За това и не го правят ... Тук частното е ялово.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Съгласен съм с автора, и съм на страната на протестиращите. Но искам да попитам-къде бяха тия протестиращи като трябваше да се гласува? Все пак, това е основния модел на демокрацията, иначе после да викаш на улицата - справедливо или не - как се мери ? Гласувайте бре хора-за който си решите-така 1)ДПС ще намали влиянието си 2)може новите да са по-добре!
До коментар [#60] от "AzDebil":
00
Дебил, на колко години си ?
Ако си млад е добре, защото не си глупав.
Ако не си млад значи не си разбирал къде си живял.
---
В НРБ десетки хиляди българи работеха в Сивият сектор, защото нямаше как да покажат на Народа, че Социализмът има нужда от хора, които не искат да получават 107.28 лева месечна заплата за знанията и опита си.
Тези хора бяха под наблюдение на ДС и ако не представляваха ЗАПЛАХА ги оставяха да работят ВСЕ едно, че не са ги видяли...
Някои плащаха подкупи, други правеха услуги, трети подаръци, но не плащаха данъци ...
Най-смелите, креативни и опитни българи бяха в СИВата икономика !!!
ТЯХ поканиха да управляват парите от чувалите и куфарчетата .
Боже, колко сте заблудени !!!
Социализмът се крепеше на плещите на СИВ, а не на разработките на БАН ))))))))
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
Ми много си тъп(без извинение)затова не разбираш!!!Човек протестира,когато му писне!!!А в момента трябва направо да експлодира обществото,не само да протестира!А това за Швейцария...и да ти се обясни-няма да го разбереш,много е трудно за теб!
Отговорът е много прост. Ако не бъркам ДПС участва във всички правителства след великото народно събрание, с изключение на правителството на Иван Костов, който ги мачкаше. Те свалиха и Ф. Димитров заедно с мижитурката Ж. Желев. Вследствие на това акумулираха огромен финансов ресурс. Дори при ГЕРБ, макар че официално не бяха във властта, имаха някакви договорки. Той им даде пари за тютюн и не закачаше хидроинженера, техните медии му се поклониха. В допълнение имат най-твърдият и послушен електорат оплетен не само на етнически принцип, но и кономически чрез обръчите от фирми на Доган. (В селата на помаците си знаят и кътните зъби и няма работа ако не слушкаш. Там се вее знамето на ДПС, не на РБ. Ако ня вярвате разходете се из този край и се уверете с очите си). Накрая да добавя и ДС. Изглежда че топлите връзки на Доган и сие с бившите им водещи офицери се е запазила и се е задълболила през годините на прехода. Това го отдавам изцяло на сервилният турски манталитет. За справки вижте връзки помаци-българска власт в годините след освобождението. В другите партии също го е имало, но не чак в такива уродливи мащаби.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Митко Василев
Рейтинг: 616 НеутралноАз си мисля, че тия неща си произлизат от народа в неговата цялост и случващото се е в синхрон с усредненото настроение.
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаapollo
Рейтинг: 470 НеутралноВсеки народ заслужава съдбата си .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
charlesdegaulle
Рейтинг: 662 РазстроеноНямам думи.
virtual brain
Рейтинг: 902 НеутралноЗа съжаление това послание едва ли ще стигне до наведените хора от шествието на несвободата. За феодалите от ДПС/БСП така е най-добре - тези хора да са бедни, неуки, зависими, несвободни.
БЕЗполезен идиотЗа останалите - има само два варианта - или бързо към летището, или трябва да се бориш. Няма повече място за апатия.
svoboden
Рейтинг: 2119 НеутралноНещо не го разбрах автора, свободата била в протестирането!? Тези които сега протестират, довчера роби ли бяха, когато не протестираха!? А утре ако спрат да протестират пак ли ще са роби!? А Швейцарците роби ли са, че скоро не съм чул да протестират!?
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1333 НеутралноНародът ни е страшно разединен и неспособен да направи и една полезна крачка.Аз това виждам.Прави ми впечатление че авторът във всичките си материали помага това да продължи докато станем на кълбо,или на трески.
Петър Иванов
Рейтинг: 675 ВеселоРеакционер, събуди се , носят ти кафето. Костов не е на власт от 13 . Неговата партия изчезна... Можеш свободно да ходиш по улиците...
.......
Рейтинг: 418 Весело[quote#1:"Митко Василев"]Аз си мисля, че тия неща си произлизат от народа в неговата цялост и случващото се е в синхрон с усредненото настроение.[/quote]
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!![quote#2:"apollo"]Всеки народ заслужава съдбата си .[/quote]
вашите коментари са най-късият прочит на истината
останалите са Излишни
Търсиш ли спасител - намираш поробител (Стефан Стамболов)
lynyrdS
Рейтинг: 459 НеутралноНе стигаха Станишев и Местан - ами вчера трябваше да видим прегърнати Бареков и Волен...
Никой не е имал толкова въображение та да си представи докъде ще докарат страната тия...
Даже и Андрей Райчев ... метафизичният гуру на болшевишките кавали...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Peacekeeper
Рейтинг: 367 НеутралноТо след толкова години унижение и агония ще дойде време за непокорство. Процесът е започнал.
theanalyser
Рейтинг: 1291 НеутралноСтига сте изпращали хората по летищата, Дневник.
Рев, сълзи - като че ли сме 1876 година...
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 983 НеутралноКомунистите винаги са унижавали, мачкали и презирали народа. И за да е гадостта и перверзията пълна винаги са го правили под лозунги за свобода, равенство и т.н. И сега продължават в същия дух, говорят за единство и че някой друг разединява народа, докато усилено го разединяват и насъскват срещу всеки.
Няма шики-мики.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pipon
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#5] от "virtual brain":
Защото цялата политическа класа е тотално дискредитирана. Точно в такива моменти, като настоящия базирайки се на принципа ''Всички са маскари'' -социални инженери прилагат множество похвати в сфера наречена ''ТЕОРИЯ НА УПРАВЛЯЕМИЯ ХАОС
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1333 Неутрално[quote#9:"Неподострен"]Търсиш ли спасител - намираш поробител (Стефан Стамболов)[/quote]
Уникален пример на революционер,израснал до държавник.На другите революционери това не им се удаде.И на днешните няма да им се удаде.
lynyrdS
Рейтинг: 459 Неутрално[quote#8:"Петър Иванов"] Костов не е на власт от 13 . Неговата партия изчезна[/quote]
Сега нали е ясно защо унищожиха всичко що не е комунистическо..
За да останат накрая БСП ДПС и никои друг...Разните пинчери като Воленчо и Барека са евтини патерици...
Сега вече да дерибействат е лесно...
RED MAFIA
Рейтинг: 624 Любопитно"Непрестанната изтребителна война, която комунистическият режим водеше против народа, доведе не само до физическото унищожение или до бягството от страната на най-добрата — работещата, талантливата част от населението: тя се отрази и на генния фонд на нацията, като рязко снижи нивото на духовната и нравствената култура.
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага тиВъзможно е именно такава да е била целта на комунистите, щом с провеждането на своя чудовищен седемдесетгодишен експеримент успяха да създадат общество, в което, по думите на известен философ, „господстващ психологически тип стана равнодушният човек“. Следва да се добави — крайно безнравственият, с напълно изгубено разбиране за „обществено благо“ или за граждански дълг, който се е проявявал само в доносите."
http://chitanka.info/text/2049/3#textstart
simval
Рейтинг: 624 РазстроеноПросто има две Българии. Дали не трябва да ревизираме Съединението??
Аз не зареждам в Лукойл........
Рейтинг: 418 Неутрално[quote#7:"vjacho"]Народът ни е страшно разединен и неспособен да направи и една полезна крачка[/quote]
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!народът ни е страшно ГЛУПАВ........
и напълно си заслужава дереджето
свободата е Стока , която струва Скъпо..
от седенки и манифестации няма файда
ще се оправим - когато стигнем Дъното
event_horizon
Рейтинг: 470 Неутрално"Политически синджири роби" - толкова вярно!
робия... робство... роби...
Това е орисията на тези земи. Робска психика!
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#1:"Митко Василев"]Аз си мисля, че тия неща си произлизат от народа в неговата цялост и случващото се е в синхрон с усредненото настроение.[/quote]
Усредненото настроение се получава по следната сметка :
- половината народонаселение не го интересува кой е на власт стига да може да си врътне далаверката.
- останалите имат прекалено много грижи, които смятат за по-важни от цялата държава. Тоест не ги интересува кой е на власт, а как да оцелеят на всяка цена, да си запазят работата та да могат да осигурят на децата си "най-доброто" според както си го представят във възможно най-брутално изкривения вариант.
Остават малко "управляващи", "протестиращи" и "контрапротестиращи", които получават заповеди или пари и имитират политически живот в България.
И накрая има двама-трима на които цялата работа въобще не им харесва, но няма кой да ги чуе. Пък и нямат сили да променят нещата.
Митко Василев
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#21] от "Неподострен":
html
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаНарода, както е тръгнал, пак ще си намери кой да го оправи. Ники Бареков имам предвид. И нас ще оправи барбар с народа
http://kololoto.blogspot.com/2013/11/blog-post_20.
baxter
Рейтинг: 624 НеутралноДа, така е. Комунизмът се оказа трудно лечим в България. Тежко психическо заболяване, което носи след себе си хроничен глад, мизерия и най-вече страх. Страхът, превърнал се в страхова невроза преследва болният докато е жив, прави го уязвим и лесно податлив на манипулации. Но нека да бъдем все пак оптимисти. Идва младо незаразено поколение, което ще намери начин да победи страхът, страхът на болните.
emilm13
Рейтинг: 367 НеутралноПодтисниците унижават само себе си! Свобода, лично достойнство, самоуважение - са въпрос на личност, а не на властници.
dimitar_rusev
Рейтинг: 367 НеутралноБраво на Тони Николов, много точно и ясно казано!
ОСТАВКА!!!
Norman Granz
Рейтинг: 4427 НеутралноЩе си позволя да не се съглася с Тони Николов. Унижението беше за червения мракобес Станишев, защото докараните от другия край на България "поддръжници" на правителството бяха ясен сигнал от ДПС, че той не може да разчита на собствените сили на партийната си номенклатура, за да събере и 500 души на едно място. Това беше мечешка услуга, с която депесарският чатал бе поставен още по-плътно върху дебелия му врат, така че да се знае веднъж завинаги кой управлява тази страна.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Самите комунисти са в ужас от тази пълна и безусловна капитулация на лузъра Станишев пред всемогъществото на Доган. Никога досега БСП не е влизала в ролята на младши партньор в коалиция. След като загуби вече не знам кои подред избори, Станишев я докара дотам, да зависи от милостта на ДПС и Атака, за да може изобщо да каже, че е на власт.
Това не е провал, това е погром. И червените само чакат правителството да падне, за да го обесят за ****ците на струна от пиано.
Γαλλα
Рейтинг: 1291 Любопитно[quote#14:"Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?"]Комунистите винаги са унижавали, мачкали и презирали народа.[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Това е проклятието на "издигналите се каскети"... говорят лукаво, а зад гърба на човек са готови нож да му забият, само и само да спасят дребната си душица и да не се случи да се върнат в "калта", от която произлизат...безродници...
choss
Рейтинг: 572 Неутрално[quote#3:"reakzioner"] А въпросът е простичък, защо българските гласоподаватели нямат доверие на костовашките сектанти?[/quote]
Защото още не са им увряли тиквите на много от заблудените български гласоподаватели ама като поизгладнеята още малко и им дойде акъла в главата ще скочат и ще счупят ваште червени тикви а не на тези на костовашките сектанти
Най-много пак да се наложи да викаме Костов да вади България от батака - като гледам накъде я бутат пак рубладжиите
Das Territorium
Рейтинг: 1210 РазстроеноМного силен текст! Адски верен и поради това - ужасно тъжен.
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett.......
Рейтинг: 418 Неутрално[quote#24:"Митко Василев"]Народа, както е тръгнал, пак ще си намери кой да го оправи. Ники Бареков имам предвид. И нас ще оправи барбар с народа[/quote]
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!търсиш ли спасител - намираш Поробител - думи на
(Стефан Стамболов.....а е бил само на 27 год)
**********
Ботев - на 26 , Левски - на 30 год
-----------
Робите не заслужават нищо освен кашик
lynyrdS
Рейтинг: 459 Неутрално[quote#20:"simval"]Просто има две Българии. Дали не трябва да ревизираме Съединението??[/quote]
Много хубава идея...една на протестиращите и една на контрапротеста е най-доброто деление...
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1333 Весело"че днешният ЦУМ, собственост на един от червените олигарси, че и ръководен кадър на БСП, отдавна не е народен магазин!"-
Каква болка!
Нефертити
Рейтинг: 1310 НеутралноМного е хубава статията и достоверна. Точно описание на българската действителност.
Предразсъдъците са за ограничените.lmy13504670
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#6] от "svoboden":
Швейцарците няма какво да протестират. Ако искат да кажат нещо пускат подпискат, събират 120.000 гласа и правят референдум по въпроса.
В България, гласът на гражданина, който иска промяна е просто глас в пустиня.
emil
Рейтинг: 3179 НеутралноЧудесна статия. Нищо ново под слънцето обаче. Това което направиха в събота приличаше на раздаването на милостиня пред дворците или църквите в средновековието. Имало си е ден на който владетелят ще излезе пред портите и ще хвърли милостиня на опърпаната тълпа и ще помилва един двама по главите. Ако хвърли повечко значи е добър владетел и тълпата го слави, а той им дере кожите и им бие гърбината до следващата година.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!dolna4erti4ka
Рейтинг: 1621 Неутралнои на мене ми се плаче-всичките ми приятели и приятелки си заминаха в цивилизованите страни.Аз и мъжа ми останахме и сега помагаме и на техните родители.Огромни апартаменти и къщи в които се отоплява по една стая-от повече нямат нужда.И всичко това защо-защото децата им се отчаяха да чакат да стане чудото-да се отървем завинаги от комунизма.Те се отърваха от България и я оставиха на старите си родители и червените олигарси.Накъде върви България.Всеки ден си говорим ,че сме стигнали дъното и вече ще се изкачваме.А ние всеки ден надолу копаем.Няма и дъно като дъно.
Norman Granz
Рейтинг: 4427 Неутрално[quote#33:"lynyrdS"]Много хубава идея...една на протестиращите и една на контрапротеста е най-доброто деление...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Аа, аз това отдавна го предлагам: България да се раздели на две части, като в едната останат онези, които искат социализъм, пожизнено гарантирана заетост, безплатно това, безплатно онова, билетчета за транспорта по 6 ст. и карти за море по 15 лева. А в другата - такива, които нямат нищо против да работят по 12 часа на ден, да си плащат доктора и училището на децата, да си сменят работното място по 7-8 пъти за един човешки живот, да доказват на обществото, че от тях има нужда, и да се радват без ограничения на плодовете на труда си.
Да се допуска ЕДНОКРАТНО преминаване от едната част в другата в рамките на първата една година, след което мандалото да хлопва.
Нещо ми казва, че след 10-тина години положението ще е като със Северна и Южна Корея - и не е трудно да се досетим коя ще е северната и коя южната.
tucker case
Рейтинг: 932 Веселоне искам да ви обезкуражавам... ама 40 години ги бил водил мойсей евреите нагоре-надоле... доде забравят робството...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...та... дори и да не се върне комунистическото робство, още 20-ина некъде остават...
освен ако не си отворите очите и умовете и не се опитате да излезете от комфорта на зеленчуци в щайга...
dun
Рейтинг: 615 НеутралноДо коментар [#3] от "reakzioner":
90% от отговора на вашия върпос се крие в масираната кампания години наред от медиите чийто собственици (случайно...) се оказаха от ДС
choss
Рейтинг: 572 Неутрално[quote#27:"Norman Granz"]Това беше мечешка услуга, с която депесарският чатал бе поставен още по-плътно върху дебелия му врат, така че да се знае веднъж завинаги кой управлява тази страна.[/quote]
Не че не се е знаело че ДС командва парада И преди 1989 г ДС осигуряваше господството на чл 1 от Конституцията но не обикновените комунисти а върхушката и ДС генералитета се разпореждаха Нищо не се е променило оттогава
Бе къде изчезнаха тез препинателни знаци от клавиатурата
Не ви вярвам !!!
Рейтинг: 418 НеутралноНяма да се върнем докато не изпратите СТАНИШЕВ, МЕСТАМ и СИДЕРОВ в затвора.
Не искаме престъпници да решават съдбата ни.
Станислав
Рейтинг: 1185 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "svoboden": Че не си разбрал автора е по-скоро нормално, но ми се иска да те попитам, ти как така реши да сравняваш нас, българите, точно с швейцарците? Ако имаше поне мааалка представа за това как живеят и как са управлявани швейцарците, едва ли щеше да напишеш нещо толкова нелепо, повЕрвай ми!
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklinblader
Рейтинг: 418 НеутралноИстина!
They didn't know it was impossible so they did it...Сега, тези дни и месеци , обаче разбирам защо Априлското въстание няма такава широка подкрепа сред населението и ЗАЩО Левски е предаден.
Може да звучи патетично, но това е реалността. Ставаме свидетели на толкова противна сервилност и продажност и то не само от един, а от много много на брой индивиди, продали се за няколко сребърника, че ми се повръща...Както е казал Славейков: "Не сме народ, не сме народ, а мърша".
Няма как един такъв народ да успее, няма начин, ако не намери сили в себе си да се противопостави на налаганата реалност от шепа плазмодии, готови на всичко, за да осребрят неизчерпаемите си запаси от лъжа и лицемерие.
wallenstein
Рейтинг: 427 Неутрално[quote#8:"Петър Иванов"]Реакционер, събуди се , носят ти кафето. Костов не е на власт от 13 . Неговата партия изчезна... Можеш свободно да ходиш по улиците...[/quote]
Така е, но костовашкият начин на мислене и поведение е жив и продължава да отвращава и да кара хората да не ходят да гласуват.
wallenstein
Рейтинг: 427 Неутрално[quote#14:"Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?"]Комунистите винаги са унижавали, мачкали и презирали народа. И за да е гадостта и перверзията пълна винаги са го правили под лозунги за свобода, равенство и т.н.[/quote]
Това е ясно. Кажи за другите дето ни управляваха!
AzDebil
Рейтинг: 1203 ЛюбопитноБраво, Николов!
Провидя най-сетне УНИЖЕНИЕТО НА ЕДИН НАРОД!
Е, поне на половината! Защото другяата половина, в Пловдим, някак не ти влиза в тезата. А там нещата бяха същите. И сега парадоксално.- ТРЕТАТА ПОЛОВИНА, Тонка!
Третата - НЕВИДИМИТЕ! Мнозинството! Онези некрасивите, оплячкосани, отвратени, фалирали, гладни.....
Усещаш ли се в режисурата?! Тинк-танк! А твоята отговорност?!
Тонка, за теб специално повтарям един мой коментар.
""Многоуважаеми, другари, товаришЧи, партайгеносета, просто геносета, величества, господинчовци, господарчета, ”граждани”, протестъри, ”буржоа”, ”избрани”, ”привилегировани”, ”експерти”, „бизнесмени”, милиционери и ”полицаи”, агитатори, имиджмейкъри и прочие преходна каша на прехода, до сега ВИЕ ИЗИСКВАХТЕ, НАЛАГАХТЕ, ЗАДЪЛЖАВАХТЕ ВАШИТЕ приятели, сподвижници, последователи, гласоподаватели, зависими, управлявани, приобщавани, отритвани, употребявани ДА СА ЛОЯЛНИ КЪМ ВАС!
И ЛОВКО ПРОПУСКАХТЕ да сте ЛОЯЛНИ КЪМ ТЯХ!
Сега ТЕ ОТКАЗВАТ ДА СА ВИ ЛОЯЛНИ!
ТЕ ДЕМОНСТРИРАТ СВОЯТА НЕлоялност!
Както ВИЕ ДЕМОНСТРИРАХТЕ вашата!
Така се стига до почти сакралното ”Какво да се прави?”, на което Вие нямате отговор. А ТЕ имат. И той е отговор - ”БЕЗ ВАС”!
!
"""""
Разбираш ли Тонка, какво значи АГОНИЯ!?
Разбираш ли защо се налага да си пишеш тази статия като прикритие на собствения ти провал? Идеен провал.. Рев, Тонка, не за горките противниците, за теб, Тонка!
Ако искаш можеш и да виеш срещу "орките" като Калин. Докато се мислите за богове и докато мислите другите за ваши роби, ще постигаш само АГОНИЯТА НА ЕДИН НАРОД!
!
Реми
Рейтинг: 626 Неутрално[quote#10:"lynyrdS"]
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоНикой не е имал толкова въображение та да си представи докъде ще докарат страната тия... [/quote]
Аз имах..още на 11.05. разбрах, че с преврата който всъщност БСП и ДПС провеждат искат да докарат нещата дотук. Мразя, да излизам права.
blame
Рейтинг: 418 НеутралноТри синджира роби... на собствените си глупост и овчедушие...
Скоро един живеещ в България датчанин ми каза: "Живея тук, харесвам страната ви, но не ви разбирам. Вие сте жертва на колективния разум, който не е забравил "мъдростите" "Преклонена главица остра сабя не сече" и "Кучетата си лаят, керванът си върви"." Какво да му отговориш? Отговорих с Ботев: "Свестните у нас считат за луди."
И освен луди, сме и за бой, защото твърде дълго търпяхме.
Петя Сотирова
Рейтинг: 470 НеутралноПовечето от българите наистина пет пари не дават ни за свобода, ни за достойнство, това за тях са алабализми... Всеки се оправя поединично, както си е било винаги. И изобщо няма намерение да дава някаква и най-малка жертвица от скъпоценното си време в името на такива абстракции, които само го объркват. И изобщо не се чувства унижен, защото кога е бил в друго състояние - да се запитаме! Само гледам, че злобата и лошотията май стават в повече.
blame
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#39] от "Norman Granz":
Ха, ми капиталистите от БСП и ДПС веднага ще се намърдат в кап. сектора! Внасям корекция: не тези, които искат соц., а партиите, които се пищат леви, и тези, които са гласували за тях. И ще гледаме кой ще им изкарва заплатите
Митко Василев
Рейтинг: 616 ЛюбопитноБългарите са умни първосигнално - съдя по вота за първите два коментара (единият е мой), които казват едно и също.
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаkimba3
Рейтинг: 1137 РазстроеноНе унижението ,а УНИЩОЖЕНИЕТО на един народ!!! Многократно съм писал , че това което става през последните 24 години е УНИЩОЖАВАНЕТО на българския народ , чрез икономически геноцид!!!! За 24 години , без войни , България се стопи с 1/3 !!!
Реми
Рейтинг: 626 Любопитно...." Сетне обаче се проточи истинското шествие – вяло, без политически нерв, където много хора вървяха, свели глава, без да погледнат напред или нагоре, без да казват нищо."
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоКолкото повече мисля как се стигна до там, че съдбата на България да зависи от ДПС, толкова по не ми се удава да проумея как е възможно една категорично етническа партия още да не е забранена. И Костов и Борисов не можаха да направят НИЩО по този така инфарктен казус.
И не ми е жал за електората им, защото повечето от тях си познават чорбаджиите. Вместо да ходят с наведени глави, да им покажат на следващи избори, че знаят за дерибействата им и искат да живеят достойно. Иначе си остават само една маса, достойна за презрение.
pump it!
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#28] от "Norman Granz":
pump it![quote#27:"Norman Granz"]Ще си позволя да не се съглася с Тони Николов. Унижението беше за червения мракобес Станишев[/quote]
Бях останал с впечатлението, че си нормален човек?
Пък ти си виждал огромна разлика между тълпите, докарани насила в София от червения мракобес Станишев и тези, които дотътри в Пловдив червеният мракобес Борисов?
И в какво е разликата?
Анти- и про- протестиращите - хора, докарани до такава мизерия, че доброволно се качват в автобусите, иначе рискуват хляба на семейството си.
Без значение дали тези автобуси са окичени с хоругви на ГЕРБ или БСП.
И че от Видин ще ги мъкнат в Пловдив, или от Бургас - в София!
Къде виждаш разлика между самодоволният инфантил Станишев и илитератът Борисов?
Някой е по-малко комуняга от другия?
Вярно, Серьоха Дмитрич не е членувал в БКП(поради възрастова случайност) за разлика от другарят Борисов - комуняга с тапия!
Което не прави(или не би трябвало да прави) никой от двамата що-годе приемлив и поносим!
Наистина те мислех за нормален човек..
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноОт двете страни на металните огради са данъкоплатците и данъкохарчещите .
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиСивата икономика е съвременна партизанска война ...
Преди 1989-та година десетки хиляди можещи и знаещи българи работеха в Сивата икономика за да не плащат данъци на Партията.
ТЕ бяха истинските дисиденти !!!
Философи не могат да съборят ДИКТАТУРА !!!
Диктатура се събаря от смели хора, които подкопават икономиката и спират преразпределението на блага и изхранване на милиони неграмотни и мързеливи тунеядци...
24 години никой не смее да покаже колко голям беше икономическият Саботаж на Соц.иалистическата държава ...
Време е БНТ да показва на данъкохарчещите, че скоро ще останат без спонсори,
защото можещите се спасиха Далече, далеЧЕ
ь
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#55:"Игнорирай трола!"] И Костов и Борисов не можаха да направят НИЩО по този така инфарктен казус.[/quote]
За елита на ДПС такива призиви за забрана на партията им е като музика за ушите им
Изхода е "лесен"- трябва ни истинско правораздаване
Ако окаушат Бисеров и поне още стотина като него, без значение от коя партия са... делението на "наши" и "ваши" дори и да не изчезне, поне няма да има такова значение
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)Никой нищо не прави, за да спре тази делба на "наши" и "ваши"! Та като ще гласуват за идиоти, поне да са си техните
bulgarofilche
Рейтинг: 717 Неутрално[quote#3:"reakzioner"]Уфффф...отново безмислени емоции, роби, синджирии и прочие простотии. А въпросът е простичък, защо българските гласоподаватели нямат доверие на костовашките сектанти?
[/quote]
Този пък смешник пак Костов му е в устата ... Няма такъв комплексар като теб !
AzDebil
Рейтинг: 1203 ВеселоДо коментар [#57] от "Владимир Йосифов":
[quote#57:"Владимир Йосифов"]Преди 1989-та година десетки хиляди можещи и знаещи българи работеха в Сивата икономика за да не плащат данъци на Партията. [/quote]
Вицът на Милениума!
ниКой
Рейтинг: 367 НеутралноМогат да бъдат унизявани отделни хора, драги ми писателю, но народ не!
Free person
Рейтинг: 668 РазстроеноМного тъжни размисли на Тони Николов.
TonyНие сме унжени,а това ни и доунищожава.Честно казано все повече си мисля за децата и внуците ни като поели към Терминал 2.Колкото и да ми е тъжно да го преживея.
И все пак има надежда НАРОДЪТ да излезе от "РОБСКАТА ЛЮЛКА" , в която го люлеят!
socialen
Рейтинг: 367 Неутрално"Култура" е дясно-либерален портал, свързан исторически със СДС-то. Какво повече да се каже, освен статиите да се чета в този контекст.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgsocialen
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#62] от "Free person":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНа Тони Николов през оная му работа, Кой ще остане тука, защото той е десен-либерал, либертанец.
Nyama Znachenie
Рейтинг: 476 Неутрално[quote#55:"Игнорирай трола!"]Колкото повече мисля как се стигна до там, че съдбата на България да зависи от ДПС, толкова по не ми се удава да проумея как е възможно една категорично етническа партия още да не е забранена. И Костов и Борисов не можаха да направят НИЩО по този така инфарктен казус. [/quote]
е, какво има за проумяване - поради две "новобратски" посолства
а да сте чули някога чуждите посланици да критикуват ДПС за нещо?
но и поради предпочитанията на на българите към брането на гъби по избори...
socialen
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#59] от "viktor4o_rs":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНо е прав. "Култура" се профилира като дясно-либерален портал, дори на моменти и либертариански, в който много почитатели на СДС-то (аз така обобщавам произлезлите от него партии, че да е по-кратко), най-вече от софийската интелигенция, публикуват.
gl_avatar
Рейтинг: 1152 НеутралноНяма място за униние или унижение.
Всеки ден , в работата, в къщи, сред хората е ден на себеуважението и гордостта!
Задновходски не обижда никого. Освен себе си .
Nyama Znachenie
Рейтинг: 476 Весело[quote#36:"kvh35350462"]Швейцарците няма какво да протестират. Ако искат да кажат нещо пускат подпискат, събират 120.000 гласа и правят референдум по въпроса.
В България, гласът на гражданина, който иска промяна е просто глас в пустиня. [/quote]
очевидно не му е ясно на българския гражданин, че предлаганата промяна трябва да обединява , а не да разделя хората
представете си, че вместо "оставка" студентите бяха поискали това и само това - въвеждане на швейцарската система на референдуми - ясно формулирано конкретно искане, което би получило много широка подкрепа
е, вероятно, тониниколовците веднага ще бъдат впрегнати да доказват неуместността на подобно искане, а телевизиите ще си приберат камерите, но както показа февруари, с истински и масови протести властта се съобразява...
ivanbaraban
Рейтинг: 418 РазстроеноТози марш на покорството, който няма нищо общо с истинската "политика" (в него отсъства тъкмо "полисът", гражданското), най-добре разкрива българската несвобода.
В този контекст България застава пред необходимостта от нова революция или неизбежността от бавна и сигурна смърт.
klimentm
Рейтинг: 4261 НеутралноДо коментар [#68] от "petrov9":
klimentmНе говори така щото комунистите никога не са се съобразявали с никакви протести.Те си отиват само когато наистина вече са претиснати до стената.Какво трябва още да ги чакаме да узреят? Колко пъти трябва да им се казва че искаме нормална държава,и защо изобщо трябва да се казва , не е ли ясно от само себе си?
Народа разбира че тези са непоправими ,за това иска оставка!
oziris
Рейтинг: 1593 НеутралноМного добра статия. Наистина условията на живот в БГ наподобяват модерно робство. Работиш, плащат ти колкото да съществуваш и очакват благодарност за това. Не е за учудване, че хората са изнервени, депресирани, или просто отчаяни. Едни емигрират, други се борят за оцеляването си в БГ.
Но хубавото в случая е, че се събра критична маса хора, която каза "Стига", защото не може така повече.
Вели
Рейтинг: 983 Неутралноима страхотен проблем - КОЛИЧЕСТВОТО винаги надделява над КАЧЕСТВОТО!!!!
ТОВА Е ПРОБЛЕМ НА ДЕМОКРАЦИЯТА!!!!!!!!!!!
Как може да се поправи този проблем?
единствено и само чрез ВЪВЕЖДАНЕ НА ЦЕНЗ за ГЛАСУВАНЕ!!!
Може ли на мен да ми определя бъдещето човек, който не работи, не внася данъци , дои моите данъци, внесени в бюджета, като СОЦИАЛНА ПОМОЩИ, неграмотен е, вечно е пиян и прочие?
В този рез на мисли един виц:
ЦИГАНЧЕ ПИТА БАЩА СИ КАКВО Е ДЕМОКРАЦИЯ.
БАЩАТА ОТГОВАРЯ: АМИ ТОВА Е БЕЛИТЕ ХОРА ДА РАБОТЯТ А НИЕ ДА ПОЛУЧАВАМЕ ПОМОЩИ.
ЦИГАНЕТО ВЪЗКЛИКВА: АМИ БЕЛИТЕ ХОРА НЕ СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯТ НА ТОВА?
БАЩАТА ОТГОВАРЯ : А,... ТОВА ВЕЧЕ Е РАСИСЪМ!!!!
ventseslavtodor
Рейтинг: 8 НеутралноИзточниците на Аларма в гр. Велико Търново ни информираха, че се готви назначението на лицето Стефан Михайлов за директорския пост на НАП. Той е зам.-председател на общински съвет на община Велико Търново, както е и член на контролния съвет на партията на г-жа Мария Капон, ЕНП. В качеството си на общински съветник е допринесъл за спечелване на конкурс за обществена поръчка от фирма, собственост на съпруга на г-жа Мария Капон, на стойност над 830 000лв.
Източници от обкръжението на това лице ни алармираха, че същият се хвали пред близки, че депутатът от БСП, г-н Бойко Великов, седи зад гърба му и постът му за шеф на НАП Велико Търново е подсигурен.
От тази информация ние си задаваме следните въпроси:
1. Кадрува ли депутатът от БСП, г-н Бойко Великов, за този пост и партията му знае ли за това?;
2. Нормално ли е високопоставен член на партията на г-жа Мария Капон и зам.-председател на общински съвет да подсигурява „чадър” за печелене на поръчка за над 830 000лв. и да му се връща услугата чрез назначаването му на поста шеф на НАП Велико Търново?;
3. При положение, че това се случи, няма ли да има разследване от прокуратурата срещу г-н Стефан Михайлов за конфликт на интереси? При евентуално доказване на вината му ще бъдат отнети права му на достъп до класифицирана информация.
4. Ако наистина депутатът от БСП кадрува, знае ли той какъв капан му е заложен?
Направихме опит да се свържем с г-н Бойко Великов за коментар по темата, но той беше неуспешен.
Екипът на Аларма ще продължи разследване по случая и ще Ви информира редовно за неговото развитие.
http://alarmanews.com/?p=5790
doroteus
Рейтинг: 1445 РазстроеноМного е страшно това което прочетох.Страшно е защото за 500 години турците не можаха да обезличат толкова българския народ колкото направиха това комунистите за 70 г защото нека не се лъжем те никога не са си отивали-И сега когато нашите деца искат почтеност нещо толкова естествено те излизат срещу тях с компромати опорни точки и т.н.Съгласна съм с нашия народен поет и национален герой който още преди много повече от 130 г. е казал
Кажи ми кажи бедний народе кой те в таз робска люлка люлее........и после- смок е засмукал живот народен смучат го наши и чужди гости!!! До скоро пак на протест!
the_sceptic
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#2:"apollo"] Всеки народ заслужава съдбата си . [/quote]
+++
matera
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#20] от "simval":
няма две Българии, а има остатъци от държавата и онова,което тя" обгрижва", с подаяния.Защо така трудно върви прехода у нас,защото не им се иска да изпускат зависимите от техното благоволение.Те хем станаха капиталисти,но не искат" раята"да се отбива от" майчината гръд "на БКП-БСП,нали са много социални.Поквариха мързеливите и създадоха професия"социално слаб" ,които са абонирани за тези помощи.Турският етнос-зависи от субсидии за тютюна.Циганите -до един са на помощи и 100% от тях получават майчински,99% имат ТЕЛК,даже"слепци" карат коли.Моите разсъждения нагледно бяха представени на митингите на БСП-ДПС.Остава да добавим над 1млн.800 хил.пенсионери ,умишлено държани на малки пенсии и картината става ясна - сигурен електорат.Това са "уроците" на тая безогледна и ненаситна ламя БСП-порка мизерия-сигурна власт!
mils5656
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар 21:"Неподострен" "Ще се оправим - когато стигнем дъното"
А БЕ МИСЛОВЕН ГЕНИЙ , ТА НИЕ СМЕ НА ДЪНОТО И НЕ СМЕ ОТЛЕПЯЛИ ОТТАМ ПОВЕЧЕ ОТ 25 ГОДИНИ !!!! ПО ЛОШОТО Е , ЧЕ ПРОДЪЛЖАВАМЕ ОПИТИТЕ С ДЪЛБАЧКАТА ЗА ОТКРИВАНЕ НА НОВО, ПО-ДЪЛБОКО ДЪНО !!!! ОТ КОМУНИСТИ КАКВО МОЖЕ ДА ОЧАКВАШ- ПРИМЕРИ СЕВЕРНА КОРЕЯ И КУБА !!!! НИЕ СМЕ ТРЕТИТЕ КОИТО ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА ЗАЛАГАМЕ НА ОТКРОВЕНИ КРАДЦИ ДА НИ НАПРАВЯТ БОГАТИ !!!
daam
Рейтинг: 1044 НеутралноДа, унижението на един народ. Един народ, който изчезва, уморен от неволите и ужасите си. Един народ без перспектива, без никаква визия за бъдещето , без национална идея. За това трябва да благодарим най-вече на "партията ни любима"
Shkembechorba
Рейтинг: 418 НеутралноВръхна точка в демагогията на ДС (БКП+ДПС) е да обвинява, че протестиращите са реститути, създавайки по този начин конфликт между "имащи" и "нямащи". Умният "нямащ" знае, че за да стане "имащ" трябва да учи и да работи. Необразованият "нямащ" възприема "имащият" за лош и социален враг, който за разлика от някой други "имащи" не му заделя от неговите кебапчета и 20 лв. по време на избори. "Имащият" и "можещият" са заплаха за ДС демагогията. Да имаш и да можеш означава, че можеш да мислиш. А ако можеш да мислиш, ставаш независим. Ако станеш независим, няма да гласуваш за ДС (БКП+ДПС).
popovski31
Рейтинг: 1004 Любопитно[quote#2:"apollo"]Всеки народ заслужава съдбата си . [/quote]
Никой не заслужава такава "съдба".
Josif Stanislavski
Рейтинг: 582 НеутралноДо коментар [#3] от "reakzioner":
обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогнапростия човек , няма как да възпроизведе умен и стойностен въпрос .. та и така с твоя "простичък" въпрос .
Realistka
Рейтинг: 1291 НеутралноЗащо не се замени заглавието на рубриката, вместо "Анализи и коментари" на "Казано от Тони Николов"?!
The best way out is always through Robert FrostRealistka
Рейтинг: 1291 НеутралноДа добава: Друга възможност е рубриката "Анализи и коментари" да се замени с "Препечатано отТони Николов в портал "Култура""
The best way out is always through Robert FrostСлагайте минуси!
Форд Префект
Рейтинг: 506 РазстроеноМного вярно и много тъжно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
roum
Рейтинг: 418 НеутралноБлагодаря на автора за изключителния текст!
Подкрепа на студентите!
Събудете се, българи!
ОСТАВКА!
mvv
Рейтинг: 367 ГневноНа всички нормални хора е ясно, че с това политическо робство ситуацията е за рев или за революция - среден път няма!
cpv12306087
Рейтинг: 8 ГневноБорбата за Свобода тепърва започна!
acd30520326
Рейтинг: 572 ЛюбопитноВластта, довела народа до илюзии за свобода и безкрайна бедност, сега полага максимум усилия да се огради и защити от прогледналите и свободните духом?!
"Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВНо с насилие и терор ще събуди повече човеци и ще ги настрои срещу себе си!
dark'star
Рейтинг: 4358 Весело[quote#3:"reakzioner"]А въпросът е простичък, защо българските гласоподаватели нямат доверие на костовашките сектанти?[/quote]Щото гаргамуните са икономически талибани
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОМъдиУотърс
Рейтинг: 418 НеутралноНИКОЙ, не може да бъде унизен, без негово съгласие !!!
ходя по въже, не ми ръкопляскайте - това е моят път. Сложил съм костюм на клоун, за да ми се смеете, когато падна...dark'star
Рейтинг: 4358 Неутрално[quote#88:"cpv12306087"]Борбата за Свобода тепърва започна![/quote]При толкова обеднял народ ... Вероятно си прав ... Удар срещу БСП може да дойде само от ляво
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОsamarianin
Рейтинг: 532 Веселокаквато революцията - такива и певците й...
Je suis дани кириловабе, мили братя революционери, моля ви, имайте милост...
прочетете го още веднъж горното...
то си е направо глупаво... (че е бездарно не е съществено, толкоз може певеца)
какво ви казва... Нищо...
едни хора, за които България е София с море ( за които бат^ви Бойка построи магистрала, за да не забелязвате нелицеприятните подробностите докато стигнете плажа) видяха популацията на територията, докарана специално за случая на Орлов мост от услужливи политици за да се запознаете;
интернет-"елита" видя "народа" и се ужаси;
дубрутру, дет се вика...
но чак пък "робство", ако нямате милост, поне имайте последователност;
значи е политически некоректно да се говори за "турско робство", просто някой присъствал 5 века по тези земи, но смело някак за целите на упражнението по "гражданско освобождение" се говори за някакво "ново политическо робство"...
аз съм изненадан, че толкова толерантен анализатор като г-н Тони употребява неточното и силно отрицателно натоварено понятие "нова политическо робство", а не "неутралното" "старо политическо присъствие", но някак ми е прекалено "толерантно"...
знам, че много "революционери" няма да са съгласни с мен, но истината трябва да се каже - каквита са идеолозите такава е и революцията...
сетиха се какъв е бил народа...
това не е народа от 1990...
нито 1997...
уви...
вижте му лицето...
излъчването...
настроението...
и го сравнете с предното...
къде отиде - умря...
който не е умрял - му умряха илюзиите...
прехода свърши ... в нищото
къде бяхте бе, революционери, докато се променяше това...
20 години спахте и вЕрвахте, вЕрвахте и спахте...
че ще се събудите в Европа
като ви докараха "народа" на Орлов мост се събудихте...
и като "раннобудни" "народа" пак ви е виновен - че сте спали и вЕрвали...
... че сме спали и вЕрвали
kimik
Рейтинг: 213 РазстроеноДо коментар [#72] от "Вели":
+++++++++++++++++++++++++++!!!
dark'star
Рейтинг: 4358 Неутрално[quote#39:"Norman Granz"]България да се раздели на две части, като в едната останат онези, които искат социализъм, пожизнено гарантирана заетост, безплатно това, безплатно онова
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОДа се допуска ЕДНОКРАТНО преминаване [/quote] После тарикатите как ще се върнат да крадат? За това и не го правят ... Тук частното е ялово.
Lemmy
Рейтинг: 1647 НеутралноПротестър се запознава с народа си. Priceless!
damianrm1
Рейтинг: 213 ГневноСъгласен съм с автора, и съм на страната на протестиращите. Но искам да попитам-къде бяха тия протестиращи като трябваше да се гласува? Все пак, това е основния модел на демокрацията, иначе после да викаш на улицата - справедливо или не - как се мери ? Гласувайте бре хора-за който си решите-така 1)ДПС ще намали влиянието си 2)може новите да са по-добре!
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноДо коментар [#60] от "AzDebil":
))))))))
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти00
Дебил, на колко години си ?
Ако си млад е добре, защото не си глупав.
Ако не си млад значи не си разбирал къде си живял.
---
В НРБ десетки хиляди българи работеха в Сивият сектор, защото нямаше как да покажат на Народа, че Социализмът има нужда от хора, които не искат да получават 107.28 лева месечна заплата за знанията и опита си.
Тези хора бяха под наблюдение на ДС и ако не представляваха ЗАПЛАХА ги оставяха да работят ВСЕ едно, че не са ги видяли...
Някои плащаха подкупи, други правеха услуги, трети подаръци, но не плащаха данъци ...
Най-смелите, креативни и опитни българи бяха в СИВата икономика !!!
ТЯХ поканиха да управляват парите от чувалите и куфарчетата .
Боже, колко сте заблудени !!!
Социализмът се крепеше на плещите на СИВ, а не на разработките на БАН
wunderbar
Рейтинг: 367 ГневноДо коментар [#6] от "svoboden":
Ми много си тъп(без извинение)затова не разбираш!!!Човек протестира,когато му писне!!!А в момента трябва направо да експлодира обществото,не само да протестира!А това за Швейцария...и да ти се обясни-няма да го разбереш,много е трудно за теб!
steppenwolf
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#55] от "Игнорирай трола!":
Отговорът е много прост. Ако не бъркам ДПС участва във всички правителства след великото народно събрание, с изключение на правителството на Иван Костов, който ги мачкаше. Те свалиха и Ф. Димитров заедно с мижитурката Ж. Желев. Вследствие на това акумулираха огромен финансов ресурс. Дори при ГЕРБ, макар че официално не бяха във властта, имаха някакви договорки. Той им даде пари за тютюн и не закачаше хидроинженера, техните медии му се поклониха. В допълнение имат най-твърдият и послушен електорат оплетен не само на етнически принцип, но и кономически чрез обръчите от фирми на Доган. (В селата на помаците си знаят и кътните зъби и няма работа ако не слушкаш. Там се вее знамето на ДПС, не на РБ. Ако ня вярвате разходете се из този край и се уверете с очите си). Накрая да добавя и ДС. Изглежда че топлите връзки на Доган и сие с бившите им водещи офицери се е запазила и се е задълболила през годините на прехода. Това го отдавам изцяло на сервилният турски манталитет. За справки вижте връзки помаци-българска власт в годините след освобождението. В другите партии също го е имало, но не чак в такива уродливи мащаби.