БСП не управлява. КОЙ тогава?

Лидерът на БСП Сергей Станишев и премиерът Пламен Орешарски на митинг на БСП и ДПС в подкрепа на кабинета "Орешарски"

© Велко Ангелов

Лидерът на БСП Сергей Станишев и премиерът Пламен Орешарски на митинг на БСП и ДПС в подкрепа на кабинета "Орешарски"




Списъкът с изоставените предизборни ангажименти на БСП става все по-дълъг. Партията е напълно изолирана от процеса на управление и все повече прилича на параван на нечия чужда власт, пише в коментара си за "Дойче веле" Иван Бедров.


"Ангажиментът практически е изпълнен" - така в първото си интервю за годината премиерът Пламен Орешарски отговори на въпроса за очакваните и обещани от БСП преди изборите данъчни промени. С това той на практика заключи чекмеджето с предизборната програма на социалистите, която лично беше представил миналата година. Наред с ангажиментите в данъчната сфера БСП забрави и за редица други свои обещания. А отказът всеки път се обяснява с липсата на съгласие от страна на партньорите от ДПС.




Водещата партия, която осигурява най-много депутати за мнозинството, която дори е излъчила министър-председателя, на практика не управлява. Популярни лица от левицата твърдят, че ръководните органи на партията почти не заседават, а когато все пак това се случва, те не се занимават с управлението. Представители на местни организации алармираха, че в регионите се случва същото и БСП е в положението на заложник. Точно както в онази петъчна сутрин на 14 юни, когато Сергей Станишев изведнъж съобщил на своите депутати: "Или гласуваме Пеевски, или правителството пада."


Обещано и неизпълнено


БСП обеща още от тази година премахване на плоския данък от 10% и замяната му с прогресивна ставка за облагане на доходите. Не го изпълни. Обеща въвеждане на т.нар. данък богатство, при който удръжката за доходите над 4500 лв. месечно да стане 20%. Идеята обаче беше сериозно променена и "богати" се оказаха всички с доходи над 2700 лв., а предложеният данък падна от 20% на 15%. Дори и това обаче не беше направено след удобното скръцване със зъби от страна на ДПС.


БСП обеща и нулева ставка за най-ниските доходи. Това обещание беше видоизменено и сега най-бедните продължават да плащат всеки месец данък, но след една година биха могли да поискат държавата да им го върне. Обещано беше и семейно подоходно облагане, но премиерът обясни, че вече изобщо нямало смисъл това да се обсъжда. Обещаха и отмяна на приетата от предишното правителство пенсионна реформа, която предвижда постепенно увеличение на възрастта за пенсиониране. Отмяната се превърна в "замразяване" само за една година, а социалният министър Хасан Адемов (ДПС) предупреди, че обещаните социални жестове могат да доведат дотам, "че да не можем да плащаме дори и ниския размер на пенсията". И тази серия от обещания беше пратена в чекмеджето.


Социалистите не отмениха 10-процентния данък върху доходите от лихви, а само го намалиха на 8%. Подобно символично изпълнение на предизборно обещание се случи и с партийните субсидии – те бяха намалени от 12 лева на 11 лева годишно за получен глас и пак остават нахално огромни. Обещаното строителство на АЕЦ "Белене" също вече е някъде в коша. Обещаната либерализация на режима за пушене все пак беше внесена в парламента и социалистите спокойно могат да казват на своите избиратели "Е, опитахме, ама не стана".


Има ли такава партия?


Пълното разминаване между предизборни обещания и управление не е патент само на БСП. Винаги досега обаче в годините на т.нар. преход в тази партия е имало дебати. Конгресите драматично приемаха завоя към пазарна икономика и необходимостта от приватизация, по-късно и ориентацията към НАТО, след това съгласието за настаняване на американски военни бази, дори на Станишев му се налагаше да обяснява пред съпартийците си защо БСП въвежда плосък данък. Днес дебати няма, а партийният актив научава от медиите какво прави или не прави собственото му правителство. Само Румен Петков от време на време припомня, че като не можеш да изпълниш ангажиментите си, или признаваш, че си излъгал избирателите си, или "отиваш на избори, за да искаш по-силна подкрепа и да изпълниш обещаното". Също негова е оценката, че "БСП се държи като присъдружна организация". Самият той има за какво да си връща на Сергей Станишев, но това не прави констатациите му по-малко верни.


Дори и поднесеното между другото извинение от червения лидер за насилственото преименуване на турците, т.нар. възродителен процес, не е резултат от обсъждане и преоценка в рамките на самата партия. Просто защото такава партия вече няма. Станишев застана на трибуната пред докараните с автобуси хора, реши да поднесе извинение, а Лютви Местан реши да го приеме. Без обсъждане нито преди, нито след това. Нито в БСП, нито в ДПС, но за вторите това не е новина.


През годините дори и противниците на левицата признаваха, че БСП е единственият устойчив политически организъм в България, който води активен партиен живот. Днес дори и сред активистите на партията трудно може да откриете някой, който все още да вярва в това.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (105)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    Наистина Кой управлява -ДПС с помощта на БСП?

  2. 2 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Управляват руският генерал-губернатор Исаев и неговият ковчежник - Цветан Василев.

    zenrus.ru
  3. 3 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 583 Неутрално

    КОЙ? КОЙ? КОЙ? Държавна сигурност - разбира се!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  4. 4 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Поклонниците на мръсно червените това не ги интересува - те са поклонници и нямат право да държат сметка за действията на своите идоли.

  5. 5 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Страхотна снимка! Пролетарско-експертни герои - сценката е от театъра на 1950-те))))))))))

  6. 6 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Управлява Ахмед Доган.
    Изненадани не би трябвало да има, нали?

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  7. 7 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 479 Неутрално
  8. 8 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Зад БКП стоеше 50 години Москва. Зад БСП - създадената от БКП, ДС. Тя пък си създаде партийна олигархия, плутокрация и аристокрация.

  9. 9 Профил на Piroman
    Piroman
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Учете турски ще ви трябва или мислете преди да гласувате....

    "Няма алтернатива: или всеобща емиграция, или революция в най-кървав вид, защото тези хора не заслужават милост". Александър Морфов
  10. 10 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Бедров още ли пипе за Дойче Веле,нали го уволниха? Само трябва да сме щастливи,че БСП не са изпълнили голяма част от предизборните си обещания,да премахнат плоския данък,да върнат пушенето по заведенията,да възобновят строителството на Белене.А кой управлява най-вероятно Доган и Станишев с доходоносната подкрепа на Волен Сидеров.

  11. 11 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 426 Неутрално

    "Или гласуваме Пеевски, или правителството пада".
    Още на тоз ден се разбра, че Станишев в името на оцеляването си е подписал най-мръсната сделка в историята на БСП - предаването на властта на ДПС в името на символичното оставане на БСП в историята на България.
    На практика и на теория ДПС управлява държавата, само няколко кмета по места ги делят от заветното пълно господство ....

  12. 12 Профил на Сиса
    Сиса
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Управляват тези, които сами сме си избрали, що за лаконичен въпрос?!

  13. 13 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 636 Неутрално

    "Или гласуваме Пеевски, или правителството пада".

    Отговорът е ясен - Доган ефенди. Дразнещото е че обществото ни някак си не е в състояние да се организира и в един глас да поиска оставката на това порочно управление. Жалко, много жалко.

  14. 14 Профил на jorosrabskia
    jorosrabskia
    Рейтинг: 426 Неутрално

    "Точно както в онази петъчна сутрин на 14 юни, когато Сергей Станишев изведнъж съобщил на своите депутати: "Или гласуваме Пеевски, или правителството пада".

    Ако толкова мъ пукащв на Сергей за народа и националните интереси, трябваше да подаде оставака , а не га се нагьзва така на турците само за да остане на власт...... но кокала трудно се пуска.
    жалкото е 4е доста хора още им вярват и продължават да гласуват за БСП, и а има и доста свестни люде измежду тях

  15. 15 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Орешарски е личният ковчежник на Черепа!
    А за министри в това правителство се говори, че са хора на Борисов! Ето защо никой и дума не обелва за:

    "ЕК ни глоби с 3,4 млн. лева заради договори на Мирослав Найденов
    Замесени са Красимир Гергов, Калин Сърменов, Диана Дамянова..."

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  16. 16 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    Доган управлява.
    Но този мандат е на върха на могъществото си.А е на върха,защото 40% от електората ходи за гъби.Сега всички сърбаме гъбената чорба..
    Нямаше нужда от цяла статия, за да се отговори на въпроса - КОЙ?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  17. 17 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1060 Весело

    Управлението е коалиционно:


    Най-отпред БСП, плътно за нея ДПС, зад него "непричьомовците" от Атака, зад Атака -КТБ, зад КТБ- ВТБ, зад ВТБ ... КГБ...

  18. 18 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#10] от "purple_rain":Бедров още ли пипе за Дойче Веле,нали го уволниха?"

    -Рекетира ги-то беше вой до Бога.
    Като се е захванал с такава статия,би трябвало да даде отговора.Кой?!

  19. 19 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 843 Весело

    Ами то от статията излиза, че ДПС внася разум в действията на управляващите. И това доживяхме

  20. 20 Профил на Антоанета Йотова
    Антоанета Йотова
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#1] от "1001":

    Управлява ни върхушката на ДПС под прикритието на БСП чрез манипулации и натиск от страна на малка група около лидера Сергей Станишев върху депутатите, правителството и други ръководни органи и институции на държавата.

  21. 21 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3244 Неутрално

    По отношение на някои от неизпълнените обещания трябва да кажем, че управлява направо "здравият разум", съчетан разбира се с инстинкт за политическо самосъхранение.

    Колкото и да е луд човек, не може да срути пенсионната система, да даде половината бюджет за АЕЦ Белене и да разгони инвеститорите, като отмени плоския данък, само и само да "си удържи на мъжката дума"

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  22. 22 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    " ... Просто защото такава партия вече няма. Станишев застана на трибуната пред докараните с автобуси хора ..."

    Просто и ясно. БКП се превърна окончателно в сергия за политически натиск (тук купувача е полковник Путин) и икономическо влияние (Доган-Пеевски-Василев-и т.н.). ДПС е просто другия бранд (Фанта и Кока Кола). А Орешарски ... долна работа, недостойна е дори мисълта за него и не е редно да казваме на глас това, което мислим за него. По естетически съображения

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  23. 23 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    Съгласе съм с № 12 - това си избрахме на 12 май и (за)сега не можем да го махнем. Истина е, че имаше манипулации и големи нарушения, включително от главния прокурор, да не говорим за дудука, Станишев и Местан, но ако от негласувалите 50% гъбари, едновременно претенциозни ( няма достойни за мен) и стоящи над положението ( и тия са като иния, всички са еднакви) бяха гласували половинната, т.е. да достигнем активност от 75%, въобще нямаше да ни интересува подлайването на станишевци и други подобни, да не говорим за скъпия за хазната ни борец срещу колониализма и виден турист Сидеров.
    Така че да мислим в деня за размисъл, другото е рутина.

  24. 24 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2718 Неутрално

    ...Днес дори и сред активистите на партията трудно може да откриете някой, който все още да вярва в това...

    Сред активистите , да - всъщност те са обикновени кариеристи !

    Но , има едно голямо НО - да не забравяме изкуфелият им електорат (сърцето на зомбито наречено БСП) !!!

  25. 25 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#9] от "pirocorp":

    А кой ще защити българския?

  26. 26 Профил на pentcho
    pentcho
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Разиграват театър с плоския данък. БСП е партия (мафия) на олигархията и прави всичко по команда оттам. Соц.партия, който въвежда плосък данък 10% е абсурд ! Такова животно няма! За дясна партия горе-долу бива, ама за соц.партия?!
    Докато българският народ не разбере, че това са бандити, ще продължава да мизерства. След Лукановата зима, Виденовата зима, Станишевото грабене (да ти спрат парите от Европа е позор за държавата!) да продължиш да гласуваш за тия - това е мазохизъм !

  27. 27 Профил на penchoo
    penchoo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Поръчкови убийства, показни стрелби, разграбване на земеделски земи и гори.
    Шантаж, диверсии, провокации, шпионаж, саботажи.
    Омаскаряване, орезиляване, дискредитиране, компрометиране на правителства, министри, депутати, политици.
    Флашки и други звукозаписи от аноними източници от ДАНС
    Изключителен професионализъм, високо качество на услугите.
    Отстъпки за количества.
    Ул. "Позитано" 20, "Сергей Дмитриевич Станишев & Товаришчи" ООД
    София, България. Ние сме на всеки километър

  28. 28 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    До коментар [#21] от "cinik":


    [quote#21:"cinik"]По отношение на някои от неизпълнените обещания трябва да кажем, че управлява направо "здравият разум"[/quote]

    Прав си, ама то всичко това беше ясно още когато ги говореха глупостите. От което възниква логичния въпрос защо бяха изговорени? Категорично твърдя че Новата Тройна би могла да бъде съдена за измама. Атака за това че щяла да "спира ДПС", БКП за това че "ще се лее мед и масло и богатите ще плачат" (?!?) и ДПС за това че няма да търка задница о дюкяна на тези, дето ЕПМ на турците преди 10-ти. Шайка измамници и превратаджии. Навременното им отстраняване и въдворяване в затвор е национална кауза!

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  29. 29 Профил на mikk
    mikk
    Рейтинг: 374 Весело

    ДПС и Ахмед Доган са управлявали България!?
    "Не търсете конспирация там, където има само некадърност"
    Наполеон Бонапард
    Все някой вие виновен, скоро и извънземните ще са ви виновни, за това, че са извънземни хахаха

  30. 30 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    Какво се правите на ощипана мома - на 12 май НАРОДА реши кой да управлява и избра ТОВА управление При демокрация се броят ГЛАСУВАЩИ ГРАЖДАНИ ... негласуващи овце НЕ се броят. Възможно бе и съвсем друго правителство, НЕ стана

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  31. 31 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Да се сърдим, че БСП не си изпълнява идиотските обещания е глупаво. В някои случаи ДПС се държи национално много по-отговорно от БСП. Пиша това с отвращение към ДПС- ООД.

  32. 32 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    [quote#29:"bb_c"]извънземните ще са ви виновни, за това, че са извънземни [/quote]Извънпарламентарните обаче сами са си виновни, че са извънпарламентарни

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  33. 33 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4354 Неутрално

    Кой управлява днес България. Ми упавлява я върхушката на ДПС чрез бандата на сергей Моников.

  34. 34 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Много бих се радвала Белене да е отишло в коша!

  35. 35 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3680 Неутрално

    До коментар [#6] от "Freedom of Speech":


    [quote#6:"Freedom of Speech"]Управлява Ахмед Доган.
    Изненадани не би трябвало да има, нали?[/quote]
    Не трябва...според теб който си гласувал за тях...Аз не си спомням ДПС да са спечелили избори, нито пък да се е съставило правителство с техния мандат...

  36. 36 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2643 Неутрално

    "БСП не управлява. КОЙ тогава?"

    Как кой? ТОЙ!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  37. 37 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1060 Весело

    "Като се е захванал с такава статия,би трябвало да даде отговора.Кой?! "


    Дедо Пепо, е как Кой ? Иван Костов

  38. 38 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Шеф на изпълнителната власт,т.е. на държавното управление ,е великият специалист и икономист-новатор-др.Орешарски.

    Той е начело на правителство от изявени специалисти.

    Те провеждат новаторска икономическа политика-чрез заеми-към растеж!

    Който не вярва-да пита Графчето!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  39. 39 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    Никога няма да се сетите КОЙ?

  40. 40 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1722 Любопитно

    Този КОЙТО ДОКАРА НА ВЛАСТ БОРИСОВ
    ТОЙ ПРОДЪЛЖАВА ДА УПРАВЛЯВА!!!
    ЗАДКУЛИСНО!
    ЗДРАВО!
    МЪРТВА ХВАТКА!
    Половината от сегашните министри са били негови прислужници във фондацията и институтите МУ!
    Голяма част от сегашните депутати и партийни мениджъри са минали обучението в ЕДИНСТВЕНОТО МОНОПОЛНО Училище за политици у нас! Другите са обучавани в чуждестранни подобни структури. Все НЕГОВИ!
    Никакви идеологически или партийни разлики.

    Бедров, какво се правиш на незнаещ КОЙ Е ТОЙ?!
    !!!
    !

  41. 41 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#35] от "BGman1":

    Гласувал си ти за Доган, понеже си гербер.

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  42. 42 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3680 Весело

    До коментар [#41] от "Freedom of Speech":


    [quote#41:"Freedom of Speech"]Гласувал си ти за Доган, понеже си гербер. [/quote]
    Логока та дрънка...ма то требе и акъл...
    Заедно управлявате комунета и турци с подкрепата на Болен...а геберите са ви виновни за всичко...пий хапчета, но в твоя случай няма да ти помогната...трябва оперативна намеса...виж по пазарите продават свински глави...присади си една...

  43. 43 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    То е ясно - управляват приятелски кръгове и ДПС. Опасното е, че БСП е в състояние да обещае всичко преди избори и че има хора, които им вярват.

  44. 44 Профил на nikolayo
    nikolayo
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Станишев възприе напълно модела на Доган за партията като корпорация. Опитва се да го "доразвие" до модела Путин като добави към корпорацията и силови(те) структури.

  45. 45 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 950 Неутрално

    [quote#28:"misho73"]Категорично твърдя че Новата Тройна би могла да бъде съдена за измама. [/quote]
    Трябва да се докаже това твърдение. Иначе за идеята съм "за".

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  46. 46 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8634 Неутрално

    аз не съм съгласен - на всички избори гласувам НЕ за бсп , НЕ за дпс . и какво се оказа , че фесовете ни управляват . е те тава е национално предателство . срам ме е че съм БЪЛГАРИН .

  47. 47 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    [quote#34:"danid"]Много бих се радвала Белене да е отишло в коша![/quote]... и ядреното лоби да изтърве лицензирана площадка за АЕЦ в тая криза - прекалено оптимистично предположение в страна с доказано реакторолюбиво население и вече проведен РЕФЕРЕНДУМ подкрепящ АЕЦ ... и то в антиядрена Европа. Не си го и помисляй - АЕЦ Белене ще го има - може и да не е руско.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  48. 48 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Управляват шепа хора, забогатели с усилие и подкрепа от всички до сега, за 24 години управляващи, но намерили най-благоприятна среда днес, защото тези от ДПС са по-силни от всякога, тъй като те не се интересуват от България и българите, а от личните си интереси единствено.Но отговорността за всичко това е на БСП, защото в желанието си да са на власт на всяка цена, ни обричат на бедност и никакво, дори сносно бъдеще.
    И всичко това нямаше да се случва ако имаше съд!!!

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  49. 49 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 479 Неутрално

    БСП и ДПС играят играта "тука има, тука няма" на политичеката сцена. Когато някой въпрос е неудобен за отговаряне чакащите отговор биват пращани в лабиринта ДПС и БСП. Така беше при въпроса "Кой" предложи Пеевски. Че е игра личи и от опита да се облагат не най-богатите, а тези с доход над 2700 лв., които сами си изкарват прехраната, т.е огромната част от протестиращите срещу Олигарски. Уж не БСП, а ДПС не са съгласни за облагане на най-богатите, а на средната класа. Правят това понеже електоратът на ДПС като по-примитивен може да понесе по-големи лъжи.

  50. 50 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Така е вече 23 години, преди изборите едно, след изборите друго, а народа само мълчи и чака чудеса.Народ овцедушен като като нас е мечтата на всеки политик.

  51. 51 Профил на Todor
    Todor
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Т.н. медии като Дойчо Веле, защо се правят на шушумиги? Кога ще се научат като англоезичните медии да казват и истината и цялата истина? Днес Меркел получи жълт картон, чакам да видя някой и с червен. Иначе нещата вече се наричат с истинските им имена : http://30dumi.com/2014/01/svrahbogatite-sa-diktatorite-na-xxi-vek/

  52. 52 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Е кой - Масква, кой. Тука тия червени тикви само подписват каквото ги накарат, взимат кредити каквито ги накарат, лъжат и мажат без да ги карат, щото им иде отвътре, и изобщо - евроазиатски рай.

  53. 53 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 950 Любопитно

    Агентите на ДС стоят в дъното на всичко!
    http://www.epochtimes-bg.com/2013-03/pix/2013-08-09_11.jpg

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  54. 54 Профил на nea
    nea
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#17] от "Петър Иванов":
    Най-доброто обобщение от коментиралите досега! Става дума за контрол на България от Москва, като машата е Доган. БСП (комунисти) са платени, наплашени и/или родоотстъпници, които не ги интересува България.

    При следващите избори (надявам се до няколко месеца) помислете преди да "ходите за гъби"

  55. 55 Профил на mi6kro
    mi6kro
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Етнически българин с огромен срам от побългарения украинец пред българите етнически тюрки.

    Местан да се извини за "РИТОРИЧЕСКИ" ! #236 едно-мандатни региона за страната + 4 едно-мандатни района за чужбина
  56. 56 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    Бедрото хубаво пита кой управлява и правилно констатира, че не е БСП но интересно защо не дава очевадния отговор сигурно да не наруши политкоректния тон на медията за коята пише, която винаги е заемала протурски и антибългарски позиции. Правилният въпрос в случая е докога ще търпим да ни управлява етномафиотския клан ДПС - петата колона на ислямистка и реваншистка Турция.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  57. 57 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#10] от "purple_rain":

    ние сме доста щастливи от това, но никак не сме щастливи от това, че управляващите са невидими и най-вече, че са безконтролни.

  58. 58 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#12] от "Сиса":

    Мисля, че не. Сред близките ми познати ми няма нито един гласувал за която и да е партия, представена в момента в Парламента. Аз си подбирам средата, но все пак хората са разнообразни и не вярвам средата ми да се различава толкова радикално от толкова много хора в България.

    Понеже си нямаме вяра, широко се тиражира тезата, че хората са идиоти и все за едни и същи гласуват. Аз обаче вече се питам дали не става дума освен за това и за доста сериозна фалшификация на изборите. Не знам как, не знам дори дали, но сериозно го подозирам.

  59. 59 Профил на lil.brain
    lil.brain
    Рейтинг: 679 Весело

    Абе, единственото ясно е, че не управлява народът. Другото са догадки.

  60. 60 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 838 Весело

    Управляват експертите от праветлството на Орешарски... затова и насадиха гъзарията на София и неучките реннобудни на пачи яйца.... да се гледат глупаво от разстояние....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  61. 61 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 838 Весело

    До коментар [#59] от "lil.brain":

    Народът и да иска няма как да управлява, дъравният строй е делегирана на избори демокрация.

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  62. 62 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    БСП не ни управлява.Русия управлява БСП!
    Орешарски не ни управлява - той е Норешарски и държи 2 горещи картофа - ДПС и БСП,отчасти и Атака.
    ДПС се управлява от Доган чрез Местан.
    Писна ни,ей Богу,от всички вас!
    ОСТАВКА!

    Tony
  63. 63 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 426 Неутрално

    БСП не управлява. КОЙ тогава..

    - Бъдещите затворници ,..
    мафиот- агент социалисти !!!

    urkobozambo
  64. 64 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Отношенията между Столетницата и ДПС вече могат да се опишат само с терминология от тясно специализираните сайтове за възрастни....

  65. 65 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 783 Весело

    Дебелата сянка

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  66. 66 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    БСП не ни управлява, управлява ни Русия чрез инсталираните на ключови места безродници и ибрикчии навързани като свинска тения един с друг и с шефовете си в Москва.

    Пъпетите Пеевски, Василев, Местан, Моника, Станишеф, Доган, ефендито Болен Лидеров са само върхът на айсберга, кукловодите са скрити.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  67. 67 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#61:"boby1945"]Народът и да иска няма как да управлява, дъравният строй е делегирана на избори демокрация. [/quote]
    Може и да има един начин, може малко да променим държавния строй: http://goo.gl/lQnR8n

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  68. 68 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#21] от "cinik":

    Може, може... Защото са социалисти...

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  69. 69 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#58] от "Ridiculous":

    "...Сега да ви кажа как се избира бюро за изборите. Това става по жребий. Председателят на съда го тегли. Тъй се казва "по жребий", ама аз мога да ти избера, когото искам. И твърде лесно: ако пуснеш билетчетата в чаша, да могат отвън да се виждат, трябва да драснеш с мастило по една чертичка на пълните билетчета; ако ли пък са в кутия, трябва да вземеш по-дълбока кутия, да не се виждат отстрана билетчетата и ще наредиш пълните от една страна, празните - от друга. След туй остава ти само да пошушнеш на председателя, че "работата му е спукана" и затова "да си отваря очите"... Извикат: Иван, Стоян, Първан! Трябва ли ти Първан? - земи пълно билетче. Не ти ли трябва Първан - земи празно билетче. Сиреч председателят тегли жребия..."

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  70. 70 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Мафията управлява,в основата на която е държавна сигурност,под прекия контрол на Москва.Обявиха България за бащиния и си крадат откъде какво пожелаят.Обраха парите на хората и затова са силни-плащат на медии и манипулират,купуват си избиратели, купуват си власт,купуват си институции,правосъдие,полиция армия.А ние като сме разделени сме слаби. ТРЯБВА ЦЕЛО СЕЛО ДА ПОДПРЕ.

  71. 71 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    [quote#16:"Cherry"]Доган управлява.
    Но този мандат е на върха на могъществото си.А е на върха,защото 40% от електората ходи за гъби.Сега всички сърбаме гъбената чорба..
    Нямаше нужда от цяла статия, за да се отговори на въпроса - КОЙ? [/quote]
    +++++++++++++++++++++++++++++

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  72. 72 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8634 Неутрално

    До коментар [#71] от "sto67nes":

    ++++++++++++++++++++++++++++

  73. 73 Профил на ivanivanovv
    ivanivanovv
    Рейтинг: 374 Весело

    Въпреки тенденциозната статия в духа на пристрастията на медията, БСП пак е с класи над ГЕРБ, които дойдоха на власт даже без нито едно обещание а бащицата-тато след изборната нощ се провикна - ще строим магистрали и метродиаметри. И построи, по-малко от предишните. А метродиаметри държавата не строи, но той така и не го знаеше.

    За много години с по-добри управници от ГЕРБ (особено) и БСП

  74. 74 Профил на ivanivanovv
    ivanivanovv
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Всъщност тогава хич не задкулисно, след дъжд качулка ни бе представен финансовият министър - гусеин Дянкоффф...

  75. 75 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#2:"SPQR"]Управляват руският генерал-губернатор Исаев и неговият ковчежник - Цветан Василев.[/quote]
    А ти как си представяш, че руснаците дърпат конците на ДПС в провинция от ЕС? Абсурдно е, не са руснаците, интересите им са прецакани всичките.

  76. 76 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#75:"Отнесен"]Абсурдно е, не са руснаците[/quote]

    То може да е абсурдно, ама това не му пречи да е вярно. Прочети малко Иво Инджев.

  77. 77 Профил на ivanivanovv
    ivanivanovv
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ако Станишев играе по свирката на руснаците вече да е свален Орешарски отдавна и да не е и шеф на ПЕС Станишев. Мислете бе хора. Голата пропаганда. Не виждате ли че ще се прави американски реактор, Белене пропада, е кой дърпа конците. Европа си трае за протестите у нас...

    Проблема ни е че ние работим за фиска до април, а всички читави общества до август и пак вземат 15 пъти средно повече.

    Проблема е това. Много сте лакоми това десните.

  78. 78 Профил на ivanivanovv
    ivanivanovv
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#76] от "abcdefgh":

    Аз агентите съм ги лустрирал отдавна и не ги чета Пишат само поръчково творчество - доноси и спекулации.

  79. 79 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#75:"Отнесен"]А ти как си представяш, че руснаците дърпат конците на ДПС в провинция от ЕС?[/quote]
    Амиии... полета на фантазията на някой хора няма граници. И тази на Иво Инджев също.

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  80. 80 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#76:"abcdefgh"]То може да е абсурдно, ама това не му пречи да е вярно. Прочети малко Иво Инджев.[/quote]
    Ти на Иво Инджев ли ще вярваш? Има къде-къде по-достоверни теории на конспирацията издадени, не се излагайте.

  81. 81 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#19:"stein"]Ами то от статията излиза, че ДПС внася разум в действията на управляващите. И това доживяхм[/quote]
    Още от тройната е така,ДПС са най-големия защитник на бизнеса в последното десетилетие.Жалко.Жалко също и,че го правят единствено с мисълта за техния си бизнес.

  82. 82 Профил на ivanivanovv
    ivanivanovv
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ами ето ви факти:
    Кой ни лапа подземните богатства?
    В чия война участваме?
    Къде ни изтичат мозъците?
    Кой ни връща малограмотните емигранти?
    За кеф на кой приемаме бежанци?
    Кои посланици ни дават указания?
    Кой ще ни изкупи земята?

  83. 83 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#0:"статия"]Има ли такава партия? [/quote]
    Винаги ми става весело, когато прикрит гербер се опитва да прави "анализи", като подсказва на публиката колко дълбокомислени и верни са съжденията му.

    Навел глава, Бойко мъката е "викнал"
    но симулира жалкото си тържество -
    все пак герберът е вече свикнал,
    да бъде малко, тъжно същество..

  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#77:"ivanivanovv"]Ако Станишев играе по свирката на руснаците [/quote]

    гея да не би да е Борисов и да управлява сам?! От едната страна го подпира бея, от другата злодея.

    бея е зависим от кремъл посредством 1 банка, дето всички я знаем, злодея е не просто зависим, а кукла на конци.

    Та кремъл у нас проблеми няма. Има с Брюксел. Тъжен съм, щото сме станАли ебати държавата, а днес уж Ботев това онова.

  86. 86 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#19:"stein"]Ами то от статията излиза, че ДПС внася разум в действията на управляващите.[/quote]

    Ами турчолята по принцип имат държавническо мислене: крадат, ама внимават да не отрежат клона. То и Орешарски те го сложиха за подсигуровка, че ще се цоца ПОЧТИ до фалит на държавата, но е и съвсем до фалит.

    А комунягите са свикнали като фалират, СССР да ги спасява и са като вируси на СПИН (да цитирам най-наглия от шефовете им).

  87. 87 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#82:"ivanivanovv"]Кои посланици ни дават указания?[/quote]

    Другите въпроси са добри. Съгласен съм: свалили сме гащи във всички посоки! Ама баш за посланиците недей. Никой не се държи по-надменно от оная топка лой исаков!

  88. 88 Профил на Иван55
    Иван55
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Иван Бедров в "Дойче веле" !!!... Има надежда!

    БСП не управлява. КОЙ тогава? Амчи който спечели изборите, разбира се. Само не ме питайте КОЙ спечели изборите и КАК...

    Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.
  89. 89 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#80:"Отнесен"]Ти на Иво Инджев ли ще вярваш?[/quote]

    Ами да, проверил съм го.

    Освен това е най-цитираният на Запад български журналист.

    Ама ти си вярвай на когото искаш: кеф ти волгин, кеф ти дърВева.

  90. 90 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#88:"Иван55"]Амчи който спечели изборите, разбира се. [/quote]

    Е изборите ги спечелиха герберите. Коалицията бсп-дпс, макар че беше ясна много преди изборите, не беше анонсирана и следователно не се брои.

  91. 91 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 740 Неутрално

    БКП винаги е била управлявана от Държавна сигурност. А тази престъпна организация винаги е била управлявана от по-големия брат КГБ.
    Или с други думи, БКП е филиал на КГБ - както преди 1989-та, така и в момента. ДПС и Атака са просто другите имена на БКП.

  92. 92 Профил на today
    today
    Рейтинг: 920 Неутрално

    До коментар [#91] от "Ментор":

    И АТАКА ще бъде заменена с ЦДБ - Цирк дьо Барек.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  93. 93 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Днес ни управлява Котерия от безвъзвратно самообрекли се, политически смъртници...
    Тя е единственият продукт на политическия ни Модел, през 2013-та година...

  94. 94 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 994 Неутрално

    [quote#91:"Ментор"]Или с други думи, БКП е филиал на КГБ - както преди 1989-та, така и в момента. ДПС и Атака са просто другите имена на БКП[/quote]

    Бих допълнил, че и всички останали партии са производни. Съжалявам , че отнемам нечии излюзии , но съм убеден , че достатъчно дълго живяхме с тях /илюзиита/ и е добре най-сетне да се събудим...

    Stupid people make me sick
  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  96. 96 Профил на Мишето_66
    Мишето_66
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#30] от "EVOLYUCIONER":Костенец.

  97. 97 Профил на Мишето_66
    Мишето_66
    Рейтинг: 636 Разстроено

    Оппа,грешката е верна,Костинброд.

  98. 98 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Според автора на коментираната статия ≪Дори и поднесеното между другото извинение от червения лидер за насилственото преименуване на турците, т.нар. възродителен процес, не е резултат от обсъждане и преоценка в рамките на самата партия. Просто защото такава партия вече няма.≫. Което е вярно по отношение на констатациите, но не е вярно в заключенията. Защото такава партия, както е казал Ленин пред Втория конгрес на работническите, селските и войнишките депутати на 07.11.1917 година, такава партия има. Това е неоленинистката партия БСП под ръководството на Сергей Дмитриевич Станишев.

    Ако се върнем мислено назад във времето, вероятно ще си спомним, че заставайки начело на БСП, СС (това не са инициалите на нацистката СС, а на другаря Станишев), първата работа, която той се опита да свърши, беше опитът да реанимира комунистическите легенди за Георги Димитров и за славното минало на БКП, преименувана вече (десето по ред преименуване на тази партия) в БСП. Опитът му пропадна, той взе поука и сега прави същото, само че по друг начин. Той просто се опитва да превърне БСП в съвременна БКП. Ако не в икономически, то поне в чисто управленчески план – така, както беше направено това от китайските комунисти начело с Дън Сяо пин. Така, както искаха да направят нещо подобно Александър Лилов и неговото политическо протеже Жан Виденов. И той, Станишев, до голяма стерепен успява. Така че – има такава партия! Това е БСП, която прилага вътрешнопартийните похвати на БКП. И, за сега, в самата партия той все още няма равностоен противник.

    Според първите десетина коментара държавата ни в момента се управлява от ДПС, от Доган, от руския посланик у нас руският посланик у нас, от партийните олигархически обръчи от фирми и от Москва. И всички те малко или много са верни. Но би било глупаво да подценяваме самия Станишев. Политическият хлапак от преди 11 години вече го няма. Неговите политически идеи са останали почти същите, но той вече е обигран политикан–макевиалист и ленинист, който не се спира пред нищо, за да наложи своята политика. В неблагоприятна за него политическа ситуация, каквато е ситуацията у нас сега, той е готов да задоволи незаобиколимите искания на ДПС, но да запази властта и да реализира своите лични и чисто политическите си цели. А депесарите, които очевидно го познават много по-добре от другите политически партии, за сега съвсем удобно му предявяват за своето сътрудничество искания, които са насочени срещу такива предизборни обещания на БСП, които на Станишев не му се иска да изпълни или които и без това няма възможност да изпълни. Но когато това е по искане на ДПС, СС си осигурява съвсем приемливо оправдание пред своя електорат. Така че нас сега ни управлява един добре синхронизиран дует БСП–ДПС (Станишев–Доган), в който все пак Станишев е водещата фигура.

    Разбира се, няма как да се пренебрегне влиянието на Москва. Но това влияние е насочено не против водената от този управляващ дует политика, а в нейна подкрепа. Тоест, отново имаме синхронизация на две еднопосочни политики, този път тази на Москва и тази на София, в които двете страни активно и доброволно си сътрудничат. А ако все пак от време на време партньорът започва да капризничи, това не е нищо повече от политическа театрална постановка, която трябва да демонстрира на народите на двете държави, че техните правителства твърдо защитават всяка своите национални интереси.

    И още веднъж за Станишев. За последните 11 години той е успял да си повярва, че е определен от комунистическия Бог или от съдбата да бъде Месията, който ще спаси България от западния глобализиран капитализъм, като я привърже към каруцата на проленистичния руски капитализъм. Във всичко останало обаче той си е съвсем нормален, а вече е и обигран политикан, от който всичко може да се очаква.

    Колкото до Орешарски, той е нещо като английски цар: той царува като премиер, но не управлява.

  99. 99 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Ама че въпрос! ДПС! А, кой управлява ДПС? Това е вече добър въпрос!

    goblenka
  100. 100 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Да му мислят тиквите дето гласуваха за ДПС.
    също така и онези тикви, които не отидоха да гласуват.
    Най - гадното е когато сам си го вкараш. Няма на кого да се сърдиш.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK