След референдума в Крим: Кутията на Пандора е отворена

След референдума в Крим: Кутията на Пандора е отворена

© REUTERS



Коментарите на Николай Слатински са публикувани във "Фейсбук". Заглавието е на редакцията


Бяхме свидетели на референдум по въпроса "Обичате ли майка си?". Така че резултатът е очакван, и даже е странно, че отговорът Да! не е даден от всичките 100% участващи.


Остава ни само да констатираме, че Кутията на Пандора е отворена и сега в следващите десетина години много региони ще решат да напуснат държавата си. От Атлантика до Урал казват, че са 43 такива спорни зони, а общо в света - близо 100...




Да напомня също, че в отговор на желанието не на 90-92-94-96%, а на цели 98% от судетските немци в Чехословакия (която била измислена държава, обречена държава, несъстоятелна държава), Хитлер ги присъедини през октомври 1938 г. към етническата им родина и им обеща същото - защита, уважение, златни дъждове от германски марки, завръщане в отечеството, за което са воювали дедите и бащите им. Напомням го не заради буквалната аналогия, а защото си струва да не се забравя.


***
Някои пишман експерти в носене на вода от 100 кладенеца, за да обосноват верността на политиката на Путин за отхапване на Крим (залък, който може и да приседне в нечие гърло, все пак е второто десетилетие на 21 век), наистина вече не подбират аргументите си. Сега чета как украинският език спрямо руския бил нещо като езика на българите в Македония спрямо българския език, демек изкуствен, сиреч безжизнен, общо-взето диалектен и вероятно коминтерновски!


Както бях писал, доскоро у нас:
- всеки, който различава Заркауи от Заухири, е специалист по Ирак;
- всеки, който различава Ирак от Иран, е специалист по иранската ядрена програма;
- всеки, който различава Северна от Южна Корея, е специалист по тоталитарния режим в КНДР;
- всеки, който различава Сирия от Асирия, е специалист по сирийската гражданска война;
- всеки, който различава сунити от шиити, е специалист по исляма;
- всеки, който различава "Фатах" от "Хамас", е специалист по Близкия Изток...


Е, сега явно вече и всеки, който различава Сръбска Крайна от Украйна, ще се изявява като специалист по драматичната съдба на Украйна!


Нека обаче се замислим - дали става дума само за отнемане на Крим, т.е. на част от друга държава?
Или се отваря Кутията на Пандора и започва разграждането на цялата държава Украйна...


Илюзия е в днешното рисково общество да си мислиш, че можеш ей така - да пипнеш нещо, без да развалиш всичко! Сега малките въздействия могат да имат огромни последици. А небрежно запратения на посоки камък може да се завърне като тежко стоварващ се по челото ти бумеранг.


***
Когато не зная как точно да определя позицията си по даден сериозен проблем, аз се ориентирам по интересите, ценностите, амбициите и предпочитанията на моите деца. И ги подкрепям, защото бъдещето принадлежи на тях, на тяхното, а не на нашето поколение.


Ето защо абсолютно, ама абсолютно не разбирам съветскофилите, объркали чисто човешкото си русофилство с безпардонен избор да аплодират неистово едни безумно сбъркани действия на Путин!
Та нали българските, т.е. нашите деца (става дума за над 95%!) не емигрират към Русия, не се учат в Русия, не смятат Русия за място, където ще бъдат оценени по достойнство и където си струва да отидеш в търсене на по-висок жизнен стандарт или поне на нормална реализация?


Как тогава родителите натрапват на децата си анахроничните си избори и емоционалните си, а не рационални, не прагматични, а архаични предпочитания - забележете! - в политически, антиевропейски план?


Аз винаги заставам зад избора на децата си, никога не съм си позволявал да ги тегля към миналото, да им продавам илюзии за връщане в златната клетка на държавната опека и силовата репресия над свободния избор. Нека се борят, животът е техен - да бъдат техни и неизбежните им победи, и възможните им загуби!


Не става дума, че Европа е панацея или рай. Но децата ни с краката и сърцата си гласуват За Европа...
Не е ли наш родителски дълг да уважаваме техния избор, а не да им натрапваме схоластиката на своите страхове, комплекси, паранои и неспособности да отговорим на рисковете и предизвикателствата, пред които сме изправени... Защо им навираме в очите собствените си несполуки, провали, обиди и неутешителни равносметки?


***
Когато един бъдещ (тогава) външен министър на страната ни публикуваше възторжени статии на принципа "Колкото се може повече държави на Балканите - толкова по-добре!", изобщо не му пукаше (пак тогава), че фабриката за държави в региона продължи ли да работи, в търсене на суровина за по-нататъшно производство може да се обърне и към България.


Сега умът ми не го побира - как може сляпото и фанатизирано русофилство (всъщност съветскофилство) да се възторгва от открадването на част от една държава! Та нали утре при този прецедент България е една от първите, която може да се раздели със своя територия чрез "най-демократично" волеиязвление, при което прави са тези, които са повече, а не е право международното право...


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (152)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    Много точен анализ.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  3. 3 Профил на Убитака
    Убитака
    Рейтинг: 384 Весело

    На Камчия руснаците си построиха целогодишен почивен комплекс за 9 000 души (девет хиляди).
    Т.е там пребивават постоянно грубо 10 хиляди руски граждани.
    Утре може да решат, че са дискриминирани и подтискани от българите и да поискат защита от Путин.
    Той разбира се няма да се поколебае и ще изпрати войски, които да ги защитават.
    След седмица ще организират референдум с един въпрос - "Желаете ли област Камчия да се присъедини към Русия?"
    Разбира се, при 10 000 руснака и хиляда местни жители, под дулата на автоматите, резултатът ще е ясен.

    И на лято ще ни трябват визи, за да ходим на плаж на Камчия...

  4. 4 Профил на оuzo
    оuzo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Обикновен развод нищо повече.

  5. 5 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#0:"Днежник"]След референдума в Крим: Кутията на Пандора е отворена[/quote]Абе то си я отвориха още с "Косово", ама още се правят на луди. Не си го признават.

  6. 6 Профил на harbinger
    harbinger
    Рейтинг: 375 Неутрално

    Червените змейове ще го изядат (автора на статията имам предвид) с парцалите. Те чуждо мнение и приказки против Русия не търпят.

  7. 7 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 426 Неутрално
  8. 8 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 426 Неутрално

    И ти се извъдни един разбирач)). Докато беше съветник на Първанов ли стана такъв ? А кутията на Пандора е отвори Косово, но си трайкаш за това. На част от територията на Сърбия възникна нова държава - това какво е ? И в случая Крим и случая Косово са принципно еднакви - и в двата случая държави губят територия.

  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    "...как може сляпото и фанатизирано русофилство да се възторгва от открадването на част от една държава! Та нали утре при този прецедент България е една от първите, която може да се раздели със своя територия чрез "най-демократично" волеиязвление..."

    ++++++++++++++ на автора!

    Точно този въпрос задавам и аз от една седмица, а ми се отговаря с червени клишета за героизма на съветския войник, връткане на газовото кранче, щетите за туризма и пр. глупости.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на samarianin
    samarianin
    Рейтинг: 532 Весело

    ех, а всеки който различава косово от албания е специалист по балканска политика...

    кой отвори кутията на пандора...
    КОЙ?!

    Косово обявява независимостта си на 17 февруари 2008 г. и е признато от България и още 107 държави, 22 от които са страни-членки на ЕС, както и от САЩ и Канада и Австралия. През октомври 2008 г. по инициатива на Сърбия ООН поисква от Международния съд в Хага да се произнесе дали едностранно обявената независимост от страна на Прищина не противоречи на международното право. На 22 юли 2010 съдът излиза с решение, че този акт не е в нарушение на международното право. На 27 юли 2010 Сръбският парламент приема резолюция, в която заявява, че въпреки това решение Сърбия няма да признае независимостта на Косово.

    http://bg.wikipedia.org/wiki/Косово

  11. 11 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 658 Неутрално

    [quote#3:"Убитака"]И на лято ще ни трябват визи, за да ходим на плаж на Камчия... [/quote]

    Че то и сега не може да припариш там, даже визи не издават, просто си е тяхно и затворено за българи. Подобно голямо "нещо" от затворен тип се канят да настроят и в Кранево, на брега на морето. Вече са изкупили половината парцели.

  12. 12 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Николайчо, кутията на Пандора беше отворена с независимостта на Косово. Точка. И я отвориха САЩ и съюзниците им от Запдна Европа. Ние останалите само послушно ги следвахме.

  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    [quote#3:"Убитака"]След седмица ще организират референдум с един въпрос - "Желаете ли област Камчия да се присъедини към Русия?"
    Разбира се, при 10 000 руснака и хиляда местни жители, под дулата на автоматите, резултатът ще е ясен. [/quote]

    +++++++++++++

    Много "русофили" тайно си мечтаят тъкмо това да стане, за да ги назначат генерални консули в Камчия (или поне готвачи в кухнята).

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    Любовта към Русия е като горещ картоф.

    klimentm
  15. 15 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#1] от "ouzo":

    И къде са тези глупости? Не вярваш че ще има референдуми в Чечня, Дегестан, Татарстан и тн? Ми стой та гледай.

  16. 16 Профил на madpearl
    madpearl
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#1] от "ouzo":

    Статията не гледа през очите на дразгите, а през очите на поколенията и дори по-напред. Вярна статия, заслужава си да се замисли човек над нея.

    пп: без да искам ти дадох +, и заради това изказах и мнението си по въпроса, за да залича грешката си.

  17. 17 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#4:"ouzo"]Обикновен развод нищо повече. [/quote]Да още минава за такъв, без кютек (бомбардировки). До кога ли ?
    Вероятно докато се дадат първите жертви.
    Дано наистина мине мирно, само с пози.

  18. 18 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Много добре казано. А това, че т.нар. русофилство, всъщност е чиста проба съветофилство е точно в десетката. Да обичаш който и да е народ, и същевременно да си тиранофил, са несъвместими неща.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  19. 19 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Слатински, кутията на Пандора беше отворена след нахлуването в Косово.
    Яж си ушите, ако мислиш, че можеш да баламосаш някого...

  20. 20 Профил на ace
    ace
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Глупав, безпомощен и неясен откъм теза текст. Ирония към "разбирачите" е напълно приложима спрямо самия господин Слатински. Нека да му е за урок и следващия път да не пропусне момента да просто да си замълчи.

  21. 21 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#3:"Убитака"]Разбира се, при 10 000 руснака и хиляда местни жители, под дулата на автоматите, резултатът ще е ясен. [/quote]

    Политическите граници са отживелица, светът се глобализира, макар привидно да не е така. Никой не може да държи земя без хора или хора в определена земя - няма как.

    Евроатлантида
  22. 22 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#9] от "Norman Granz":

    отговорът е точно една дума КОСОВО.
    явно ти е удобно/наредено да се правиш на неразбрал, но това не променя фактите

  23. 23 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    Добър анализ, възпитан, с прехвърляне на собственото мислене върху това на децата, отговорността също...

  24. 24 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    И аз мисля, че не само Крим ще поиска да се отдели от Украйна

  25. 25 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Кутията на Пандора я ОТВОРИХА САЩ и ЗАПАДНА ЕВРОПА с КОСОВО!!!
    Интересно например дали немци и френци си дават сметка, че след 10-15 години турските квартали в Гермяния и арабските във Франция могат да поискат независимост - на база на абсолютно същите "аргументи", с които Косов поиска и получи независимост?!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  26. 26 Профил на v_vendeta
    v_vendeta
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Те сега зИлените човеченца вече могат да вадят губерките и да се идентифицират.
    Горките Кримляни. Украинците ще станат европейци, а те ще изпълняват петилетки. Техен избор!

    the more we learn, the more we die...
  27. 27 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Горчивата истина е друга - кутията на Пандора /ако ще има такава, разбира се/, беше отворена още на 21.02. От едни гаранти.
    Друг е въпроса, че това не се признава.

  28. 28 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#19:"Снежинко"]кутията на Пандора беше отворена след нахлуването в Косово. [/quote]
    Мисля, че е било значително по - рано - нахлуването на Турция в Кипър.

  29. 29 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Кутията на Пандора беше отворена в Косово, с бомби и ракети.
    Факт е, обаче, че тогава ние спечелихме от отделянето.

  30. 30 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#13:"Norman Granz"]Много "русофили" тайно си мечтаят тъкмо това да стане, за да ги назначат генерални консули в Камчия[/quote]

    Много русофоби си мечтаят да са колониални феодали и властта им да се гарантира от уса военни бази

    Евроатлантида
  31. 31 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8634 Неутрално

    точен анализ и как ще се развиват събитията тепърва ще видиме .

  32. 32 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Задава се нов световен ред, проблемът е на тези, които не виждат този факт.
    Само можем да се молим да стане без нова световна война.

  33. 33 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1964 Неутрално

    Засега Русия има най-голямата територия в света, но Китай иска да поправи тази несправедливост. След референдума ръцете на Пекин вече са отвързани

    The best way to predict the future is to invent it.
  34. 34 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#20] от "ace":

    А да, ще замълчи. Да не искаш по кофите да рови?

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36 Профил на zippie
    zippie
    Рейтинг: 611 Весело

    До коментар [#9] от "Norman Granz":

    И аз така: ++++++++ на автора, ама вие му преиначавате думите да паснат на вашите нагласи или просто да си кажете вашето.
    Той, автора, много добре вкарва думата съветскофилство в писанието си, за да не стават недоразумения, ама въпреки това пак развален телефон, май ...

  37. 37 Профил на bobby8033
    bobby8033
    Рейтинг: 394 Неутрално

    На разбирам къде е проблема.Какво като са се разделили и Шотландия и Каталуния и те ще се отцепят не може да се ограничават хората след като искат да се самоопределят.Важното е да не се водят граждански войни като тази в Сирия.А за децата дето искали да ходят на запад ще кажа че скоро ще тръгнат на изток към Китай, Южна Кореа да не се окаже че са учили напразно.

  38. 38 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#3] от "Убитака":

    Не искам да се заяждам с теб, но заблуждаваш. Става въпрос за руски деца, които на смени отиват там и си тръгват.

  39. 39 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 910 Неутрално

    А ми то сега да се организира референдум в БГ за оставане в ЕС или присъединяване към Русия не е ясно какви ще са резултатите. На този оскотел ляв електорат - ЕС му е виновен за всичко.
    БГ сапиенса е с тотално промит мозък. Цяло чудо, че влезнахме в ЕС и НАТО.

  40. 40 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 636 Неутрално

    от друга страна Крим е даден на Украйна от Хрушчов на 5 водки.
    Не е чак такава драма, че отново отива там, където е бил.

  41. 41 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Г-н Слатински, за съжаление кутията на Пандора я отвориха още с Косово.
    В края на статията е намекнато, но трябваше да го кажете ясно.
    Ако имам време (и ако се пази) ще намеря един свой коментар оттогава, относно това какъв опасен прецедент се създава с откъсването му от Сърбия.
    Въпрос на време беше някой да се възползва от него.
    Сега вече всички ще ручаме жабетата.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  42. 42 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1156 Любопитно

    Слатински,
    Пълни глупости, както каза един по-горе.
    Първо, за историята и това как да се ориентирам по сериозен проблем аз, а и надявам се вие, не се ориентирам по децата си, защото познанията ми/ни по история и политика най-малкото са по-големи от тези на децата ми.
    Като цяло тази статия ми изглежда като прогнил кожух с закърпени по него различни кои несвързани, кои - грешно интерпретирани тези.
    Какво точно искаш да кажеш е ясно, но поне го подреди малко по-благозвучно да е за обикновения вярващ на всичко читател.
    УкраИна е една много млада държава, в която живеят страшно много руснаци. Как ще решат проблемите си, не знам, но ако имаше съседна държава със страшно много българи в нея, аз знам какво щях да мисля.
    Проблемът на България е друг и заради него е добре да сме малко по-снишени в този случай, но нека не пишем и глупости, все пак.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  43. 43 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    [quote#22:"buran"]явно ти е удобно/наредено да се правиш на неразбрал[/quote]

    За разлика от червената бригада, на която й се спускат опорни точки, аз доста добре виждам разликите между Косово и Крим.

    Ако успееш и ти да ми посочиш ТРИ (3) разлики, ще те черпя една водка "Путинка".

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  44. 44 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1316 Любопитно


    Както бях писал, доскоро у нас:
    - всеки, който различава Заркауи от Заухири, е специалист по Ирак;
    - всеки, който различава Ирак от Иран, е специалист по иранската ядрена програма;
    - всеки, който различава Северна от Южна Корея, е специалист по тоталитарния режим в КНДР;
    - всеки, който различава Сирия от Асирия, е специалист по сирийската гражданска война;
    - всеки, който различава сунити от шиити, е специалист по исляма;
    - всеки, който различава "Фатах" от "Хамас", е специалист по Близкия Изток...
    В Дневник 95% се припознават в горепосоченото.

  45. 45 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Може и да е прав Слатински, но аз на хора, които са прекарали част от трудовия си стаж при Гоце доверие нямам.
    Твърде противна ми е фигурата на Гоце, за да възприемам хората, които са работили за него.

  46. 46 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    Кутията на Пандора я отвориха ездачи от далече, размахвайки каубойски пистолети из Косово. Сега се сетиха, че и казаците си имат шашки

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  47. 47 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2122 Весело

    До коментар [#30] от "sa6":Терминът е компрадори - посредници между колонизатора и поробеното местно население.

  48. 48 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#32:"kr-със собствено мнение, цензуриран от Дневник"]Само можем да се молим да стане без нова световна война.[/quote]
    Това просто няма как да стане. При тия дългове в порядъка на над 20 000 милиарда долара, липса на суровини, как би могъл да се задържи сегашният висок стандарт на Запада без война? Няма начин. Ще има война само датата не са ми я дали "отгоре" ощи..преговарям с дедо Боже да им налее акъл в канчетата, ама той ми обяснва, че се "забавлявал"? Странна работа.

  49. 49 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Кутията на Пандора е отворена много отдавна. Запада безброй пъти се подигра с международното право. А сега - ама защо такива неща излизали от кутията. Ами да сте мислили. Нарушаването на международното право от САЩ и ЕС непременно ще доведе до тежки последствия.

    А като потъпкваха международното право, и Русия и Китай безброй пъти ги питаха - "Ама наистина ли сте сигурни, че искате международното право да загуби своята сила?".
    "Да, разбира се, абсолютно сме уверени в това и за нищо на света няма да си променим намеренията" - отговаряха западните лидери.
    "Добре тогава, играем - вие сте на ход" - казал Путин.

  50. 50 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 522 Весело

    Аууу, какъв плач Иеремиев.
    Я аФторът пак да си препрочете мат'риалите и да направи втори опит по темата, кога беше отворена Кутията на Пандора. Ако не е с либерални възгледи, де, че при такива случаи обикновено има малък проблем с логиката и голям проблем с двуличието.

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  51. 51 Профил на Great Tartary
    Great Tartary
    Рейтинг: 374 Любопитно

    Украйна 23 години окупира Крим, насаждала жителите на поръчки, ущемляла на техните права.
    Това не са жители на Крим са се преместили да живеят в Украйна, това е Украйна дойде при него в дома на 23 години назад... Резултата на референдума е очевидно. Но кутията на Пандора бе отворена и в Косово, но Сърбия все още и бомбардираха...

    НАТО-моят личен враг!
  52. 52 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#41:"rapidfire"]Г-н Слатински, за съжаление кутията на Пандора я отвориха още с Косово.
    В края на статията е намекнато, но трябваше да го кажете ясно. [/quote]
    Е, как ще го каже ясно като е бозаел от тия, които създадоха Косово (и вероятно и в бъдеще се надява да бозае оттам):

    http://old.omda.bg/bulg/news/personal/slatinski_nikolai.htm

    "1994 - специализация по проблемите на гражданския контрол над въоръжените сили ( в Гармиш Партенкирхен, Германия), както и по проблемите на контрола върху разузнаването (във Форин офис на Великобритания).



    През 1995-1997 г. е стипендиант на НАТО на тема “Граждански контрол на системата за национална сигурност”.

    Изнасял е доклади пред парламентарните асамблеи на ЗЕС и на НАТО."

  53. 53 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Тя кутията на Пандора беше отворена след Косово когато под бомбандировките на НАТО Косово беше откъснато от територията на Сърбия. В Крим поне имаше референдум и до сега няма дори един убит, а в Косово - само бомби и ултиматуми.

  54. 54 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 795 Весело

    [quote#39:"SSS"]
    А ми то сега да се организира референдум в БГ за оставане в ЕС или присъединяване към Русия не е ясно какви ще са резултатите[/quote]

    Никакви. Избирателна активност - под 20%.

    Евроатлантида
  55. 55 Профил на torquemada
    torquemada
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Да напомня също, че в отговор на желанието не на "90-92-94-96%, а на цели 98% от судетските немци в Чехословакия (която била измислена държава, обречена държава, несъстоятелна държава), Хитлер ги присъедини през октомври 1938 г. към етническата им родина и им обеща същото - защита, уважение, златни дъждове от германски марки, завръщане в отечеството, за което са воювали дедите и бащите им. Напомням го не заради буквалната аналогия, а защото си струва да не се забравя."

    Това какво иска да каже? Осен, че правото е на по-силният/победителя, а Германия не е била нито едно от тези две неща и е било по-добре да си трае?

    Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.
  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 555 Неутрално

    "Както бях писал, доскоро у нас:
    ...."

    Абе то хубаво статия с лично мнение, ама обикновено е добре, ако авторът запази някоя част от мнението си за себе си. Това, че хората се изказват и говорят, не значи че се имат за специалисти и не трябва да бъдат нападани така. Авторът с нещо е несъгласен и бие по всички, които не му харесват. Това не е журналистика.

  58. 58 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Поздравления,г-н Слатински.Много точен анализ.Имам една забележка - не може да се сравнява Косово-Сръбска Крайна и Украйна-Крим.Единствената прилика е в шовинизма на бивша Югославия и бившия СССР.
    При Крим имаме брутална инвазия на Путин,дори руската опозиция на Путин протестира срещу този нелегитимен референдум.Както и всеки свободомислещ човек,незаразен от червената чума!

    Tony
  59. 59 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 929 Неутрално

    [quote#11:"aleko"]Че то и сега не може да припариш там, даже визи не издават, просто си е тяхно и затворено за българи. Подобно голямо "нещо" от затворен тип се канят да настроят и в Кранево, на брега на морето. Вече са изкупили половината парцели[/quote]
    Така, така, Волен Сайдеров инак не дава българсктата земя на никой, ама за руснаците си трайка някак си угоднически. ама защо се чудим, то той бореше и чуждите монополи, ама за Лукойл как една дума не обели, въпреки че от техния монопол по-голям едва ли има. да не говорим че Лукойл как една година не излезоха на печалб!?!? Ама така е с руските инвеститори идват грабят, строят нещо си вакравт българските роби вътре да им работят за без пари в отровните производства и всичко това, за да е "велика" руската нация!?!
    Днес Крим, Утре ще е Българското Черноморие, а в други ден България ще е просто истинска задунайская губерния на Русия.
    За това ли се бориха и умряха Левски, Ботев, Раковски, Горяните и въбоще всички български Патриоти?????
    За да сме част от една от най-извратените държави в света????

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  60. 60 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    [quote#54:"sa6"]Никакви. Избирателна активност - под 20%.[/quote]

    Един колосален резил за червената бригада беше "референдумът" за Белене - оказа се, че броят на "подписалите" чувствително надвишава този на отишлите да гласуват.


    А който лъже, той и краде - и обратното.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  61. 61 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Ненаетите путинофили (да се надяваме, че не всички такива в Дневник са наети/тролове ) категорично отказват да коментират изразените от Слатински опасения за не дай боже бъдещо отцепване на територия от България. Защо не бил коментирал Косово, йезуитска работа, ей...
    Макар че, ако някой все пак се престраши, няма да е особено изненадващо, ако е съгласен на разцепване на България, особено пък ако към подобен ужас аспирации изяви държавата Евразия.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  62. 62 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    До коментар [#28] от "Култура ми Бойко": "Мисля, че е било значително по - рано - нахлуването на Турция в Кипър."
    НЕ ! Това беше акт на бандитизъм във времена когато си мислеха, че не се налага да се придаде някаква законност на заграбеното ... и Турция възползвайки се от обстановката сбърка генерално - цивилизацията се базира на Римско право, а не на анадолски мурафети. Сега вече нещата се уреждат поне формално с някаква законосъобразност - Светът е друг вече.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  63. 63 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    Очаквам аргументи против тезите на Автора, а не рецитиране на заучени песньовки. Кое не е вярно в следното:
    "Ето защо абсолютно, ама абсолютно не разбирам съветскофилите, объркали чисто човешкото си русофилство с безпардонен избор да аплодират неистово едни безумно сбъркани действия на Путин!
    Та нали българските, т.е. нашите деца (става дума за над 95%!) не емигрират към Русия, не се учат в Русия, не смятат Русия за място, където ще бъдат оценени по достойнство и където си струва да отидеш в търсене на по-висок жизнен стандарт или поне на нормална реализация?"

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  64. 64 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Слатински говори пълни глупости. Никаква кутия на Пандора не е отваряна, щото тя никога не е затваряна. За Европа може би... Но в света след ВСВ е имало десетки и десетки войни и конфликти....Винаги т.н. Велики сили са определяли кое е правилно и кое не е. Кое е морално и кое не.Да вземем Косово и Крим... Русия беше слаба тогава и имаме Косово....Правилно, морално и прочие.....Сега Русия е в благоприятна ситуация и САЩ и ЕВропа ще посмърдят малко и ще млъкнат. Така си върви света.........Римската сентенция тук идва на място. "Горко на победените"......

  65. 65 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    [quote#61:"jokataa"]Макар че, ако някой все пак се престраши, няма да е особено изненадващо, ако е съгласен на разцепване на България[/quote]

    Тук преди време един другар на име Power Decided (той оттогава не пише с тази регистрация) изказа мнение, че ако турците толкова искат Кърджали и Източните Родопи, да ги вземат и да ни оставят на мира.

    Вероятно ако Русия поиска цялото черноморско крайбрежие, с още по-голяма готовност би й го (про)дал.

    За комуниста няма нищо българско свято, той е патриот на Москва, неговият бог е в Кремъл.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  66. 66 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 522 Весело

    Направо (не) е изненадващо, каква избирателна памет имат „прогресивните" западни сили и нашите местни папагали и латерни от медии и разни неправителствени институтчета и организацийки. Ако в целия поток от думи заместите Украйна със Сърбия и Косово с Крим, няма да откриете никаква разлика. Обаче сега „прогресивното" човечество е обърнало дупата на другата страна и прави отчаяни опити да изнасили (отново) нашето съзнание и съвест.

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  67. 67 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    [quote#12:"buran"]кутията на Пандора беше отворена с независимостта на Косово[/quote]Бих казал, с разпада на Югославия и на бившия СССР. Обединението на двете Германии разбира се не го броим за някакво изменение на следвоенните граници, защото беше за доброто на немския народ.Чудя се обаче дали сега няма да видим ..екзотичен ход от страна на Русия,като връщане Курилските острови на отдавна зажъднялата Япония.Случайно ли ходи японският премиер 5 пъти последната година в Русия, а и на олимпиадата беше.

  68. 68 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#3] от "Убитака
    Между Камчия и Крим има две малки разлики:
    1. Камчия е в ЕС, а Крим не е,
    2. Камчия никога не е била част от Русия, а Крим е бил такава.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  69. 69 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#0:"Статията"]
    Илюзия е в днешното рисково общество да си мислиш, че можеш ей така - да пипнеш нещо, без да развалиш всичко! Сега малките въздействия могат да имат огромни последици.
    [/quote]

    Когато "пипаха" Афганистан, Ирак, Либия, Сирия, Югославия и т.н. (назад в историята са много) не мислиха за това. А сега, Господ да ви е на помощ!

    http://www.youtube.com/watch?v=xSf131a0e10

  70. 70 Профил на miami3
    miami3
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Референдумa не може да се тълкува като израз на свободната воля на хората - това допитване нито беше законно, нито пък независимо и свободно. Набързо спретнатият референдум , проведен в присъствието на въоръжени руски армейски части и свързаните с тях "сили за самозащита" на Крим .Гласуването проведен по добре познатия сценарий, приложен от Сталин след Втората световна война в окупираните Източна и Централна Европа - верни на Кремъл хора, разчитащи на военната мощ на Москва, инсценираха някакви подобия на избори, които трябваше да легитимират експанзионистичната политика на Кремъл. Никой няма да приеме насериозно резултатите от референдума в Крим.Путин води Русия към международна изолация, излизането от която ще е много трудно. Дори Китай не подкрепя агресивната му политика спрямо Украйна. Одобрение получи само от Асад и от Северна Корея.Руската икономика е във фаза на стагнация, девалвацията на рублата намалява вътрешното потребление, а с това и благосъстоянието на руснаците.

  71. 71 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Абе другари, я да ви питам?
    Като искате заводи може ли да ми кажете за какво са ви? Ми то никой не иска да работи вече дори и за себе си, вие искате да се построят заводи дето да бичат на 3 смени(кой изобщо ще се хване да бачка така за 200-300лв?), за да ви осигурят пенсиите от по 600-700лв. Всеки иска да му е леко и приятно и да не се товари с нищо. Абадалите като мене дето работят понякога по 14 ч/ден са минало.
    На Русия и трябват бачкащи роби, щото и нейното население го мързи да отиде до тоалетната без автомобил, вие сте се замечтали да ви направят заводи. Руснаците никога няма да ви подарят нищо, заводите пак вие ще си ги платите по най-високите цени при това, за отдавна остаряли производства, и накрая понеже никой нормален няма да иска да купи боклучавите продукти, остава вариайнта да си ги продавате само в СССР по цена 0,50лв при себестойност 3лв/бр. Така беше по време на соца, така ще е и сега. Империята трябва някой да я храни, а не тя да се грижи за тоя някой. И така за следващите 30г нови три фалита на България(както беше и по време на соца между в прочем!?!)

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  72. 72 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    Разбойническият акт на путлерофашисткия режим ще се върне като бумеранг върху олисялото теме на кремълския сатрап. Въпрос на време.

    Gunter glieben glauchen globen
  73. 73 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#65] от "Norman Granz":

    Единственното което спира Турците да анексират Кърджали е присъствието на ДПС в парламента на България който е демократично избран.

    За Украина това не е вярно.

  74. 74 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 479 Любопитно

    [quote#58:"Free person"]Имам една забележка - не може да се сравнява Косово . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . При Крим имаме брутална инвазия . . . [/quote] Бруталнаааа, ... бруталнааа ???
    Аааа сетих се. В Крим руснаците бомбандираха в продължение на месеци Украйна, разрушиха заводи, избиха сума народ и след като капитулира прогониха част от украинците, а останалите останаха изолирани в анклави. Тези дето не можаха да се измъкнат станаха донори за органи.
    В Косово бе друго. Нямаше бомбардировки, нямаше убити . . . и т.н.
    Или нещо обърках, а ?

  75. 75 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3507 Неутрално

    Силно съм раздвоен.
    Дали Слатински нарочно ги пуска такива или наистина толкова си може ...

    На мен цялата тази пропагандна патаклама ми се струва, че е за да се прикрие и тушира простичкият въпрос "Защо?"
    Защо се стигна до тук?
    И Путин, особено след Мюнхенската му реч от 2007, не е "скритата картинка". Тази, която сега ни крият, имам предвид.
    "Защо?" и "Вие какво направихте?" е въпросът, който трЕбе да се отпЕри на европейските пишманполитици, на нашичките си, доморасли обожем политици, на "експертите", при това толкова години и институционално донякъде овластени, като Слатински ....
    Сега, над обърналата се каруца, пак са ни завикали всякакви глупости и сочат накъде ли не да търсят виновници. За моментното състояние. Но не и себе си. Че за такива игрички трябват поне двама, нали? Освен идиотите, които се опитват пак да избудалкат ...
    Защо, бе?
    И накъде от сега нататък, бе?
    Айде, да ви чуем!

  76. 76 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Не очаквах Слатински да се държи като една ококорена журналистка по БТВ или друга една, тунингована, по Нова. Хм, винаги съм считал, че е твърде интелигентен за да се заиграва с фило/фобо простотии. Да, ама не. Някои люде така и не си намериха мястото от непрекъснато въртене на задни части. А то задникът, както и да го въртят, си остава задник.

  77. 77 Профил на apolitichna
    apolitichna
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Нещо не е убедителна статията, това се получава, когато искаш да си политкоректен на всяка цена. Единствената статия, която даде вярна картина на събитията в Украйна беше на Кисинджър. Останалите са тенденциозни.

  78. 78 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Утре чакаме "брутална" инвазия на Одеса .

  79. 79 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    [quote#74:"ala_bala"]В Косово бе друго. Нямаше бомбардировки, нямаше убити . . . и т.н.
    Или нещо обърках, а ? [/quote]
    Вие използувате не свобода, а "свободия" на словото! Нямате право да критикувате тези демократични актове на цивилизованото западно общество, към което се стремим

  80. 80 Профил на ala_bala
    ala_bala
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#66:"№55"]Ако в целия поток от думи заместите Украйна със Сърбия и Косово с Крим, няма да откриете никаква разлика.[/quote]Е, па аз открих. В [#74] съм ги споменал.
    Е, може да съм ги пообъркал нещо.


  81. 81 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Кутията на Пандора...
    Със същата достоверност може да се каже, че е отворена от Хитлер...
    в по-късно време - от Рузвелт, Чърчил и Сталин...
    сега - от САЩ, ЕС и Путин...
    Със сигурност - и преди Хитлер е имало такова. Въпрос на връщане назад в историята.
    Другаде е истината. Не кой - а ЗАЩО?
    Ама - кой ли я търси?!

  82. 82 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Кухнята на Пандора , бе отворена , още след провеждането на референдума за Косово и отделянето му от Сърбия!!! Ако тези , които сътвориха този прецедент мислеха, че ще им се размине , не ги огря!!!Така, че вярно. Захвърленият по Сърбия камък, наречен Косово се върна и ги удари по челото , като бумеранг с името Крим!!!

  83. 83 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 658 Неутрално

    [quote#37:"bobby8033"] хората след като искат да се самоопределят[/quote]

    Не искат това или поне не това е основният им мотив. През Испания, Шотландия и Венеция нови граници няма да се теглят. Става дума за кинти, и то много кинти. Тези територии генерират много приходи, а централната власт им ги иззема и раздава на по-бедните провинции. Каталунците са със самочувствието, че издържат цяла Испания и смятат, че ще са по-богати, ако парите им остават вътре в Каталуния. Виж, за Шотландия не са ми ясни икономическите им мотиви, но вероятно има такива. Да каже някой по-знаещ де ги сърби шотландците.

  84. 84 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 687 Неутрално


    [quote#58:"Free person"]При Крим имаме брутална инвазия на Путин,дори руската опозиция на Путин протестира срещу този нелегитимен референдум.[/quote]

    На референдумa в Крим за присъединяване към Русия ,Москва използваше Косово като аргумент - Западът бил изпуснал духа от бутилката, като навремето е признал независимостта на Косово. И сега Крим следвал този пример. Това сравнение беше ни в клин ни в ръкав, защото Западът нямаше намерение да присединява Косово към някоя съседна държава.

  85. 85 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#5] от "ala_bala":

    стига с тези сравнения между Косово и Крим. никой в Украйна не е изпратил танкове срещу населението на Крим. няма етническо прочистване в Крим, никой не отнема правата на гражданите на Крим (още повече на руските граждани на Крим).

    РЕФОРМИ !
  86. 86 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Кутията на Пандора май стои повече отворена, отколкото затворена. Първо Турция откъсна северната част на Кипър, без особени възражения от страна на Щатите, след това я отвориха още веднъж в Косово и накрая за пореден път кутията беше отворена, когато в Украйна организираха метеж и заграбиха властта, със западна подкрепа, разбира се. Има връзка между причина и следствие, ако някой не знае.

  87. 87 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    [quote#86:"teridan"]Има връзка между причина и следствие, ако някой не знае.[/quote]
    Не знам, ама не е хубаво така рязко да критикувате правилните и най-вече демократични действия на нашите съюзници, уважаеми господине

  88. 88 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1225 Любопитно

    Кой отвори кутията на Пандора?
    - Безспорно САЩ и НАТО, с чиято безрезервна помощ и дипломатическа подкрепа създадоха Косово, за да си отмъстят на Сърбия за сваления самолет "Стелт", който на части бе предаден на китайците и те днес го произвеждат серийно. Същите създадоха и мудажидините в Афганистан, а сега реват кански от тях!!!!
    В днешно време, "Империята на злото" май се премести отвъд Океана!!!

  89. 89 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Очевидно Слатински прави разлика между Русия и Русокастро, което го кара да се смята за специалист по въпроса.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на tach0
    tach0
    Рейтинг: 222 Неутрално

    И в международното право винаги най-прав е най-силният. Сега ще имаме възможност да видим дали Путин е най-силен. Косово и Крим не са идентични, защото Русия по един договор от 1997, с който Украйна и отстъпи ядрените си оръжия, се явява гарант на териториалната цялост на Украйна (заедно със САЩ и Обед. Кралство). По този договор Русия би трябвало да откаже приемането на Крим. Дали? И какво ще кажат и направят другите гаранти? И те не могат да си позволят да си замълчат, защото кой би им вярвал в бъдеще. И да, и аз не мога да разбера подскачащите насам натам в еуфория наши сънародници, които идентифицират Путин с Русия и разбират путифилството като русофилство.

  92. 92 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 527 Весело

    Терцанията на аФтора са ясни. Само че много манипулативно преобръща нещата.

  93. 93 Профил на ssg
    ssg
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#12:"buran"]Николайчо, кутията на Пандора беше отворена с независимостта на Косово. Точка. И я отвориха САЩ и съюзниците им от Запдна Европа. Ние останалите само послушно ги следвахме.[/quote]
    +1

  94. 94 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 830 Неутрално

    [quote#91:"tach0"]Русия по един договор от 1997, с който Украйна и отстъпи ядрените си оръжия, се явява гарант на териториалната цялост на Украйна (заедно със САЩ и Обед. Кралство). По този договор Русия би трябвало да откаже приемането на Крим.[/quote]
    По този договор и другите гаранти не трябваше да се опитват да заграбят Украйна, ама й организираха "украинска пролет", смениха с преврат правителството и си поставиха марионетки начело на Украйна.

  95. 95 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    До коментар [#3] от "Убитака":

    Защо бе, защо продължавате да се правите на интересни и забравяте факта, че Крим някога е бил руски и че е автономна област / република в Украйна и че там от няколкостотин години живеят руси (както те се възприемат)? И откъде ви хрумна Камчия, защо не дадете за пример Странджа или Родопите и си затваряте очите за турцизацията там? Вместо да мислим как да не ни вземат тези области, което изглежда е политика в момента, вие продължавате да се дърлите за нещо, което не зависи от вас??? Утре ще дойдат избори и пак ще има - едните ни дърпат към Русия, другите на запад... а в Родопите тихичко си работят да отидат на юг...

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  97. 97 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    До коментар [#51] от "Great Tartary":



    "Украйна 23 години окупира Крим, насаждала жителите на поръчки, ущемляла на техните права.
    Това не са жители на Крим са се преместили да живеят в Украйна, това е Украйна дойде при него в дома на 23 години назад... Резултата на референдума е очевидно. Но кутията на Пандора бе отворена и в Косово, но Сърбия все още и бомбардираха..."

    Айде още един дето се опитва да говори на Гугълски.
    Украйна не е окупирала Крим никога, вашият човек Хрущов е измислил границите на сегашната Украйна, като ѝ е харизал част от източните провинции, които през по-голямата част от историята са били руски, щото си е мислил, че РСФСР ще трае на веки вечньiе.
    А пък чичко Сталин преди него малко е поизселил коренното му татарско население и го е заместил с руско.
    И после - рев и скърцане със зъби, кактака една суверенна държава, призната! при това от Русия, ще има наглостта да иска сама да определя съдбините си.
    Ама така, е като вашите рУководители мислят не с главите си, а с чашката.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  98. 98 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Илюзия е в днешното рисково общество да си мислиш, че можеш ей така - да пипнеш нещо, без да развалиш всичко! "................ Напълно съм съгласен ако това не се отнася само за една държава примерно Русия.След като САЩ могат да го правят на хиляди километра от своята държава защо пък Русия да не го прави когато се отнася за територия която от векове е била нейна? Изобщо всичко което се интерпретира е поглед от собственната си камбанка,а това е измамна истина.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  99. 100 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Един от бисерите на Радой Ралин, особено актуален към днешна дата :

    Писмо до Ванка с танка
    Пиша ти от Плевен, драги Ванка.

    Помниш ли кагда пришол със танка?
    Беше млад, но се държеше мъжки.
    Зарази семейството ми с въшки
    Взе на мама златните пендари

    и дори галошите ми стари.
    Помниш ли, как кушаше картошки?

    Наконец забърса три кокошки.
    После си насилил какa Сия

    и опукал всичката ракия.

    .
    А след време чухме и мълвата,

    че си гръмнал тате във главата!
    Длъжен бях да те обичам, Ваня.

    Даже кръстих дъщеря си Маня.

    Залъкът си давахме насила

    на Русия тая "велика" сила.

    После цели девет петилетки

    грабихте уран и руди редки.... още

    Грабихте и жито, папироси

    Зарад тебе ходим голи-боси!
    Дружбата ни беше свята, чиста.

    Ние всички хранехме танкиста.

    А пък ти ни пазеше със танка

    и ни взе последната луканка
    Пазеше и немците, и чехите
    .
    Ние тук възпявахме успехите
    .
    С паметник стърчиш ни на главата

    и скверниш небето ни , земята.... !

    П.С. Колко ли е се е въртял в гроба горкият, знаейки че внук му е виден член на партия Юруш....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK