"ние имаме дух и свободна воля, надарени сме със слово и с отговорности в рамките на този свят, и изобщо не сме безропотни добичета, които газят в калта, примирени със съществуването си."
Ако си повтаряме това всяка сутрин, има надежда!
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
"мандатоносителят БСП всъщност си "няма" лидер, а си "има" евродепутат,"
Засега по- вярното е, че си има лидер, но няма евродепутат
Утре може да е обратното
Всъщност има ли значение? Да го приемем от смешната страна.......до изборите. Там да мислим сериозно, ама много........доколкото го можем това действие
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
До коментар [#13] от "forza":
Но, ако все пак трябва да има някакъв падеж от граматикумова срама, залагам, че е Уродителен.
-----------------------------
това е за + + +
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
[quote#0:"Статията"]И още колко избори ще са потребни, преди водите на промяната да промият "авгиевите обори" в Народното събрание и в изпълнителната власт?[/quote]
Ами Авгиевите обори в съдебната власт? Там тинята и вонята са най-трайни. Докато съдът не започне да функционира и 15 правителства да се сменят - все тая.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
"-н Местан ще ни отговори на характерния си "сленг" – с латински чуждици, скрепени с български глаголни конструкции, най-близък до днешния говорим македонски."
Страхотно формулирано++++++++++++++++
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
Абсолютно съм съгласен с казаното и този анализ ми допада напълно, но ме притеснява факта, че ГЕРБ или Борисов не са споменати никъде, а истината е, че ако ГЕРБ наистина имаше волята да поеме инициативата, щеше да е свалила кабинета отдавна и нямаше да ни показва очевадното с тези безплодни вотове на недоверие.
Mestanum няма как да е дателен падеж. Може да е Mestano, ако го наречем просто Mestanus в им. падеж, а може и дателният падеж да е Mestanio, ако го наречем Mestanius, на името на река Места. Може и Nestio да е, ако е Nestius, по името на р. Места в Античността (Nestos). Но наистина заглавието е много, ама много несполучливо, макар идеята да е ясна и сама по себе си да не е лоша...
На мен лично най ми допада вариантът "Dialogos cum Nestio" - заради двойната игра на думи. От една страна "dialogos" е елинизъм в латинския, имащ подобно префърцунено звучене като латинизмите на Местан в българския, а от друга страна "Nestio" може да се прочете Нестьо, което си звучи доста провинциално...
Но мисля, че авторът на статията не е много навътре с античната реторика
Обяснението може би се крие във философската дисертация на основателя на Движението г-н Ахмед Доган, посветена тъкмо на релациите език - мислене.
Релациите са доста сложни - в повечето случаи от изказванията на нашите депутати се усеща, че връзката ,,главен мозък - език" е прекъсната или контакта е утруднен.
До коментар [#32] от "minusm":
До коментар [#31] от "nv":
До коментар [#30] от "minusm":
До коментар [#28] от "nv":
До коментар [#30] от "minusm":
До коментар [#27] от "minusm":
Продавам речник на латински, и на хартия и електронен.
Абе тук курсове по чужди езици ли ще си прайм?
Избягахте от темата на статията!
Въпроса не е за падежа...макар, че времето му идва...
Браво за статията! 6+
Звучен шамар на митологизираните политици/пак вие журналистите ги създадохте!/
Неразбирате ли, че когато някой не иска да каже нещо конкретно използва стила на много приказки без смисъл...
П.П. Имам една мечта...
Доган, Местан и оная спортната, така не и запомних името в свободен тв. диспут
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
Хм,публиката вече с нетърпение чака прословутата пушка на сцената да гръмне...Или още чакаме следващо действие?...
Четох статията тая сутрин,но нямам възможност да пиша и чаках с нетърпение да се прибера от работа,за да поздравя автора за невероятния текст,пропит с оная убийствена ирония,от която всеки що-годе съвестен човек би навел глава(поне).
аз пък се развълнувах от въпроса за "майчин" и "бащин" език. Да попитаме тогава, защо стряхата и къщата са "бащини, а не майчини." Защо в някои езици е "фадърленд," другаде е "родина мать."
Крайно време е жените масово да превземат, МС, МО и НС, а мъжете да си вземаме отпуск по бащинство и да гукаме на децата по нощите, когато не могат да спят от колики.
Та взел пък станал и езикът "бащин."
Умът не ми го побира, какви обикновени, зависими ,закрепостени и без никаква надежда хора , са избирателите на този дървен философ!
нА каква ЧУТОВНА , манипулация и гавра с хората са способни тези индивиди!
НО!!!!
Всяко нещо има и начало и КРАЙ!
Господ да ги съди по делата им!!!
"И което е още по-лошо – от отговорите на г-н Местан никога не става ясно дали е схванал какво точно го питат. "
И по-лошото, че не схаваща и смисъла на това, което високопарно бърбори! Папагалите в това отношение са по-откровенни - например "Гошо е глупак", а този местан не си и признава!
Няма нищо по-консервативно от обществото. Но винаги има частичка напредък, гарантиращ малък прогрес. Колко години ни трябваха да разберем, че добрия цар не е алтернатива. Сега вече окончателно разбрахме, че турската партия не е градивна сила. Разбраха го всички. Едва ли някой ще се престраши да играе вече с тях. По-скоро довчерашни върли противници ще се научат да се споразумяват, отколкото да разчитат на ДПС. Мисля, че най-после започва процес на пълна изолация на турската партия.
[quote#27:"minusm"]ако го наречем Mestanius, на името на река Места. Може и Nestio да е, ако е Nestius, по името на р. Места [/quote]
Да но е Местан - от Места. И понеже край Места е имало едни люти (лютиви) катранджий (производители на катран), та Лютвито за това си се казва така... А катранджийте преди 150 г. са си го казвали - да знаем, че сме били българи, но с новата вяра вече не сме.... (от пътепис по Места)
Поздравление за автора!
Първо, ние сме уникални по отношение на лексиката! Един би лингвист говори по-литературно от един моно лингвист - с български език! Говоря за лексиката на Местан и я сравнявам с тази на депутатите - българи. Второ: От много време какво се прави, какво ще се прави, кой ще го прави... все някак в страни от народа. Народа не участва. Него само го уведомяват. Той няма право на мнение и на своя воля. Според тия, които си говорят и правят, или не правят нещо, народът не е дозрял, за да прави каквото и да било, или да има воля и мнение! Аз мисля, че е презрял! Няма значение какво мисля! Нали? Аз съм от презрелия народ!
Соколите, бай Тони, никога не са използвани за пощенски съобщения. От дълбока древност това великолепно животно е използвано САМО за лов. Itaque (therefore, следователно) соколарите нема да ти свършат никаква работа, а още по-малко работа ще свърши сивия сокол (Boz Doğan" от сарая, а както виждаш става дума за боздуган. За куриерски съобщения ще търсиш гълъбари, като наш Гълъбин с куфарите. Capiche?
Тя пушката беше готова да гръмне ако на Енимехмедов не му бяха пробутали това менте пищовче !!! Сега щяхме да ги гледаме как фесовете се свиват в ъгъла на НС и не смеят да гъкнат, ама нейсе !!! Иначе браво за статията !!! Много точно обрисува "екзактния" Местан и цялата българска политическа нечистоплътност !!!
Казано е по един страхотен начин. Хубаво е, че (все още) има хора, които могат в един относително кратък текст, да кажат толкова много неща, да направят една стегната оценка на действителността и да покажат доколко голяма е пропастта между дневния ред на страната и ужасяващото празнодумие ( а мисля и празномислие) на партиите и представляващите ги лица от днешната управляваща (ако думата е подходяща) коалиция.
[quote#17:"klimentm"]Диалог? Диалога е невъзможен с тези хора изгубили връзка с реалноста.трябва да изобретим нов начин на общуване с тези.[/quote]
Врачки, екстрасенси, тояга диаметър 25мм и метален накрайнк с шипове?...
Да изберем един. Последния май има нЕкои предимства!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
nv
Рейтинг: 1984 ВеселоMestan не трябва ли да е в някакъв падеж - (дателен?) примерно "Mestanum"?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxzidane
Рейтинг: 675 Веселодобро!, но заглавието заслужава да е с червена точка 18?
etty1
Рейтинг: 1667 Неутрално"ние имаме дух и свободна воля, надарени сме със слово и с отговорности в рамките на този свят, и изобщо не сме безропотни добичета, които газят в калта, примирени със съществуването си."
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinАко си повтаряме това всяка сутрин, има надежда!
qwertqwert
Рейтинг: 948 Неутрално
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?добро е.
+
Десен екстремист
Рейтинг: 1059 Весело"мандатоносителят БСП всъщност си "няма" лидер, а си "има" евродепутат,"
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Засега по- вярното е, че си има лидер, но няма евродепутат
Утре може да е обратното
Всъщност има ли значение? Да го приемем от смешната страна.......до изборите. Там да мислим сериозно, ама много........доколкото го можем това действие
nv
Рейтинг: 1984 Весело[quote#1:"nv"]Mestan не трябва ли да е в някакъв падеж - (дателен?) примерно "Mestanum"? [/quote]
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxПроверих! Падежът се казва "ablative" и окончанието би трябвало да е "cum Mestane".
radogado
Рейтинг: 510 Весело<a href="http://trailers.apple.com/trailers/inde pendent/theunknownknown/">The Unknown Known</a>
Лъв
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#2] от "zidane":
Такъв, лингвистичен, де...
Много cum!
Станислав
Рейтинг: 1211 НеутралноБраво на Тони Николов! Силна статия с премерена доза ирония и чувство за хумор.
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FranklinМитко Василев
Рейтинг: 664 ВеселоЯ пиши "cum" в Гугъл
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаnv
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#10] от "Митко Василев":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxБолен мозък
Mark Twain
Рейтинг: 453 ВеселоВъпреки това си мисля, че е по-добре да се пита Местан, отколкото Мариана.
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Фордforza
Рейтинг: 702 ВеселоДо коментар [#1] от "nv":
[quote#1:"nv"]Mestan не трябва ли да е в някакъв падеж...[/quote]
Нито Местан, нито падишахът от Боян-сарай са подвластни на падежи, те са в перманентен дигнеж.
Но, ако все пак трябва да има някакъв падеж от граматикумова срама, залагам, че е Уродителен.
forza
Рейтинг: 702 ВеселоДо коментар [#6] от "nv":
[quote#6:"nv"]Проверих! Падежът се казва "ablative"...[/quote]
Виж пак да не би да е blablative...
qwertqwert
Рейтинг: 948 НеутралноДо коментар [#13] от "forza":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Но, ако все пак трябва да има някакъв падеж от граматикумова срама, залагам, че е Уродителен.
-----------------------------
това е за + + +
majorman
Рейтинг: 797 Неутрално[quote#0:"Статията"]И още колко избори ще са потребни, преди водите на промяната да промият "авгиевите обори" в Народното събрание и в изпълнителната власт?[/quote]
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manАми Авгиевите обори в съдебната власт? Там тинята и вонята са най-трайни. Докато съдът не започне да функционира и 15 правителства да се сменят - все тая.
klimentm
Рейтинг: 4234 НеутралноДиалог? Диалога е невъзможен с тези хора изгубили връзка с реалноста.трябва да изобретим нов начин на общуване с тези.
klimentmkas.
Рейтинг: 1280 НеутралноДобър текст. И иронията ми хареса.
Животът е като руло хартия - дълъг е, но го хабиш за заднициА още повече се накефих на коментарите за падежите
u.f.o.
Рейтинг: 395 НеутралноДо коме
If you listen to fools, the mob rulesДа има фонетична прилика между латинската и английската дума. Виж как е двор на френски
u.f.o.
Рейтинг: 395 НеутралноДа се чете
If you listen to fools, the mob rulesДо коментар [#10] от "Митко Василев":
postbot
Рейтинг: 637 НеутралноДо коментар [#1] от "nv":
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.Или винителен. Mestan Mestanini oko ne vadi.
Десен екстремист
Рейтинг: 1059 Неутрално"-н Местан ще ни отговори на характерния си "сленг" – с латински чуждици, скрепени с български глаголни конструкции, най-близък до днешния говорим македонски."
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Страхотно формулирано++++++++++++++++
Чардо
Рейтинг: 1391 РазстроеноЧетях статията и коментарите
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24и се смея с глас ,
а отвътре ми се сви душата и помръкнах !
Captain Shakespeare
Рейтинг: 612 Весело"Нямаме" дата за предстоящи избори, но пък "имаме" изборен хоризонт .....
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Съгласно Физиката и един стар виц за социализмЪТ :
Хоризонт е една въображаема линия.
С колкото се приближаваш към нея, с толкова се отдалечава.
nonsense
Рейтинг: 406 НеутралноАбсолютно съм съгласен с казаното и този анализ ми допада напълно, но ме притеснява факта, че ГЕРБ или Борисов не са споменати никъде, а истината е, че ако ГЕРБ наистина имаше волята да поеме инициативата, щеше да е свалила кабинета отдавна и нямаше да ни показва очевадното с тези безплодни вотове на недоверие.
shut up retarddaario
Рейтинг: 229 ВеселоДо коментар [#1] от "nv":
Това абсурно голямо използване на латински думи ми напомня за една сценка от Монти Пайтън https://www.youtube.com/watch?v=IIAdHEwiAy8
Тарасион
Рейтинг: 473 ВеселоДо коментар [#1] от "nv":
Mestanum няма как да е дателен падеж. Може да е Mestano, ако го наречем просто Mestanus в им. падеж, а може и дателният падеж да е Mestanio, ако го наречем Mestanius, на името на река Места. Може и Nestio да е, ако е Nestius, по името на р. Места в Античността (Nestos). Но наистина заглавието е много, ама много несполучливо, макар идеята да е ясна и сама по себе си да не е лоша...
nv
Рейтинг: 1984 НеутралноДо коментар [#27] от "minusm":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxСлед това се коригирах, че е в ablativ
Тарасион
Рейтинг: 473 ВеселоДо коментар [#6] от "nv":
Но само при условие, че върви по трето консонантно сконение... с им. пад. Mestanes.
Тарасион
Рейтинг: 473 ВеселоДо коментар [#28] от "nv":
Съгласен, но Mestanum не може да е нито датив нито аблатив, може да бъде, при съществителни от мъжки род, само акузатив...
nv
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#29] от "minusm":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxОК, ОК, никога не съм учил латински; това го открих в Google. Ако става дума за румънски, обаче съм насреща
Тарасион
Рейтинг: 473 ВеселоДо коментар [#31] от "nv":
На мен лично най ми допада вариантът "Dialogos cum Nestio" - заради двойната игра на думи. От една страна "dialogos" е елинизъм в латинския, имащ подобно префърцунено звучене като латинизмите на Местан в българския, а от друга страна "Nestio" може да се прочете Нестьо, което си звучи доста провинциално...
Но мисля, че авторът на статията не е много навътре с античната реторика
koko65bg
Рейтинг: 890 НеутралноОбяснението може би се крие във философската дисертация на основателя на Движението г-н Ахмед Доган, посветена тъкмо на релациите език - мислене.
Релациите са доста сложни - в повечето случаи от изказванията на нашите депутати се усеща, че връзката ,,главен мозък - език" е прекъсната или контакта е утруднен.
drakar65
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#32] от "minusm":
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!До коментар [#31] от "nv":
До коментар [#30] от "minusm":
До коментар [#28] от "nv":
До коментар [#30] от "minusm":
До коментар [#27] от "minusm":
Продавам речник на латински, и на хартия и електронен.
Абе тук курсове по чужди езици ли ще си прайм?
Избягахте от темата на статията!
Въпроса не е за падежа...макар, че времето му идва...
Браво за статията! 6+
Звучен шамар на митологизираните политици/пак вие журналистите ги създадохте!/
Неразбирате ли, че когато някой не иска да каже нещо конкретно използва стила на много приказки без смисъл...
П.П. Имам една мечта...
Доган, Местан и оная спортната, така не и запомних името в свободен тв. диспут
Firefly
Рейтинг: 893 НеутралноМного добра статия. С чувство за хумор и ирония се показват буретата с барут върху които седим.
kashpirovska
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#13] от "forza": Страхотен коментар на страхотната статия! Браво!
Дневник-токсичният сайтkashpirovska
Рейтинг: 506 НеутралноХм,публиката вече с нетърпение чака прословутата пушка на сцената да гръмне...Или още чакаме следващо действие?...
Дневник-токсичният сайтЧетох статията тая сутрин,но нямам възможност да пиша и чаках с нетърпение да се прибера от работа,за да поздравя автора за невероятния текст,пропит с оная убийствена ирония,от която всеки що-годе съвестен човек би навел глава(поне).
grand funk railroad
Рейтинг: 1114 РазстроеноСтатията охарактеризира една бананова република!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchebotro
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#17] от "klimentm":
Ааа, с голямата сопа по гърбините много бързо ще стъпят на земята
due07477623
Рейтинг: 446 Неутрално[quote#1:"nv"]Mestan не трябва ли да е в някакъв падеж - (дателен?) примерно "Mestanum"?[/quote]
Местан е по-скоро във вземателен падеж отколкото в дателен : )
Bear Force One
Рейтинг: 1280 НеутралноДо коментар [#1] от "nv":
Това е винителен падеж
nv
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#14] от "forza":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxДо коментар [#29] от "minusm":
До коментар [#40] от "10036":
До коментар [#41] от "Bear Force One":
Я - предложный, она - дательный;
Я - творительный, она - родительный
Но почему же я - винительный?
my_self
Рейтинг: 469 НеутралноСтатията е пълна боза - много купешки думички без много смисъл.
echooo
Рейтинг: 450 НеутралноМного хубава статия! Почитания, г-н Николов.
Мисля, че утре, най-късно в петък, ще получите екзактните отговори от наместника МУ - г-н Местан
drakar65
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#40] от "10036":
/
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!До коментар [#41] от "Bear Force One":
Те така е по-добре
А, пропущих коментар на фотографията.
КОЙ, КОЙ е автора!
Пише под снимката Лютви Местан, ама да си е правил селфи невервам...
Сивите краски/деба, не мога да забравя и руския
А тоя показалец насочен към някого....ти си знаеш нали?
Никола Йорданов
Рейтинг: 1257 Веселоаз пък се развълнувах от въпроса за "майчин" и "бащин" език. Да попитаме тогава, защо стряхата и къщата са "бащини, а не майчини." Защо в някои езици е "фадърленд," другаде е "родина мать."
Никола ЙордановКрайно време е жените масово да превземат, МС, МО и НС, а мъжете да си вземаме отпуск по бащинство и да гукаме на децата по нощите, когато не могат да спят от колики.
Та взел пък станал и езикът "бащин."
bora bora
Рейтинг: 1004 РазстроеноУмът не ми го побира, какви обикновени, зависими ,закрепостени и без никаква надежда хора , са избирателите на този дървен философ!
нА каква ЧУТОВНА , манипулация и гавра с хората са способни тези индивиди!
НО!!!!
Всяко нещо има и начало и КРАЙ!
Господ да ги съди по делата им!!!
Marin Aganderov
Рейтинг: 1391 ВеселоSVBEEQV е съкращението Ту не трябва да присъства. Страхотна статия инак!
Fortuna favet fortibuspenchoo
Рейтинг: 506 Неутрално"И което е още по-лошо – от отговорите на г-н Местан никога не става ясно дали е схванал какво точно го питат. "
И по-лошото, че не схаваща и смисъла на това, което високопарно бърбори! Папагалите в това отношение са по-откровенни - например "Гошо е глупак", а този местан не си и признава!
Judjuk
Рейтинг: 2333 НеутралноНяма нищо по-консервативно от обществото. Но винаги има частичка напредък, гарантиращ малък прогрес. Колко години ни трябваха да разберем, че добрия цар не е алтернатива. Сега вече окончателно разбрахме, че турската партия не е градивна сила. Разбраха го всички. Едва ли някой ще се престраши да играе вече с тях. По-скоро довчерашни върли противници ще се научат да се споразумяват, отколкото да разчитат на ДПС. Мисля, че най-после започва процес на пълна изолация на турската партия.
JudjukStanDim
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#27:"minusm"]ако го наречем Mestanius, на името на река Места. Може и Nestio да е, ако е Nestius, по името на р. Места [/quote]
Да но е Местан - от Места. И понеже край Места е имало едни люти (лютиви) катранджий (производители на катран), та Лютвито за това си се казва така... А катранджийте преди 150 г. са си го казвали - да знаем, че сме били българи, но с новата вяра вече не сме.... (от пътепис по Места)
Поздравление за автора!
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноПърво, ние сме уникални по отношение на лексиката! Един би лингвист говори по-литературно от един моно лингвист - с български език! Говоря за лексиката на Местан и я сравнявам с тази на депутатите - българи. Второ: От много време какво се прави, какво ще се прави, кой ще го прави... все някак в страни от народа. Народа не участва. Него само го уведомяват. Той няма право на мнение и на своя воля. Според тия, които си говорят и правят, или не правят нещо, народът не е дозрял, за да прави каквото и да било, или да има воля и мнение! Аз мисля, че е презрял! Няма значение какво мисля! Нали? Аз съм от презрелия народ!
goblenkaLemmy
Рейтинг: 1595 ВеселоПращам една "пу̀сула" до автора:
Соколите, бай Тони, никога не са използвани за пощенски съобщения. От дълбока древност това великолепно животно е използвано САМО за лов. Itaque (therefore, следователно) соколарите нема да ти свършат никаква работа, а още по-малко работа ще свърши сивия сокол (Boz Doğan" от сарая, а както виждаш става дума за боздуган. За куриерски съобщения ще търсиш гълъбари, като наш Гълъбин с куфарите. Capiche?
radoto
Рейтинг: 8 Неутралнофилософската дисертация на основателя на Движението г-н Ахмед Доган - и виден "Хидрогеолог"!!!
mils5656
Рейтинг: 450 НеутралноТя пушката беше готова да гръмне ако на Енимехмедов не му бяха пробутали това менте пищовче !!! Сега щяхме да ги гледаме как фесовете се свиват в ъгъла на НС и не смеят да гъкнат, ама нейсе !!! Иначе браво за статията !!! Много точно обрисува "екзактния" Местан и цялата българска политическа нечистоплътност !!!
tsvetko_51
Рейтинг: 1447 НеутралноКазано е по един страхотен начин. Хубаво е, че (все още) има хора, които могат в един относително кратък текст, да кажат толкова много неща, да направят една стегната оценка на действителността и да покажат доколко голяма е пропастта между дневния ред на страната и ужасяващото празнодумие ( а мисля и празномислие) на партиите и представляващите ги лица от днешната управляваща (ако думата е подходяща
) коалиция.
jagal
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#17:"klimentm"]Диалог? Диалога е невъзможен с тези хора изгубили връзка с реалноста.трябва да изобретим нов начин на общуване с тези.[/quote]
Врачки, екстрасенси, тояга диаметър 25мм и метален накрайнк с шипове?...
Да изберем един. Последния май има нЕкои предимства!
jagal
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#19:"u.f.o."]Виж как е двор на френски [/quote]
Същата думичка значи "здраве" на холандски
Jessika
Рейтинг: 1451 НеутралноХахааа, въпросите към Местан са супер, но отговор едва ли ще получим.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Както винаги, между впрочем.
subsonic
Рейтинг: 508 НеутралноДо коментар [#26] от "daario":
Велика сцена, бях я забравил
+ от мен