Даниел Смилов за новия еврокомисар: Проблемът на Станишев не е проблемът на България

Даниел Смилов

© Надежда Чипева, Капитал

Даниел Смилов



През следващата седмица предстои разпределянето на постовете в Европейската комисия между държавите членки. Много от тях вече съобщиха кои са хората, които номинират за еврокомисари, като България е от страните, които все още не е обявила своя избор. За момента най-спряганите имена са тези на настоящия комисар Кристалина Георгиева и на лидера на БСП Сергей Станишев. В текст със заглавие "За Станишев и ЕС" политологът Даниел Смилов коментира във Fаcebook избора на български еврокомисар и възможността именно Станишев да заеме този пост. "Дневник" публикува целия текст:


Пиша този текст с неудобство и неудоволствие, защото лидерите на основни партии трябва да са наясно с политическите очевидности. Вчера, обаче, чухме, твърдения, които поставят тази яснота под въпрос. Беше казано, че г-н Станишев не е получил досега висок пост в ЕП, защото бил "спряган" за висок пост в ЕК - дори този на "външния министър". Нищо не бе казано за алтернативната хипотеза - че лидерът на БСП не е получил висок пост в ЕП, защото - ако зависи от партньорите ни - не би получил висок пост в ЕС изобщо. Коя от двете е по-вероятна, решете сами.


Проблемът за България (а оттам и на кандидатурата на Станишев) е, че през изминалата година авторитетът на страната ни се срина до драматично ниски нива. И то основно по вина на управленския формат, чийто мандатоносител (все още) е БСП. Към традиционните обвинения в корумпираност, успяхме да добавим и политическа нестабилност, странни коалиции с национал-популисти, и най-вече политически зависимости от бизнесмени със спорна репутация. А накрая - черешката на тортата: дори банковата система беше разклатена от един скандал между близки до правителството бизнесмени и неадекватната първоначална реакция на институциите по него.




Та ако проблемът на г-н Станишев е намирането на висок пост в ЕС, проблемът на страната е, че трябва спешно да възстановява авторитета си. Един независим наблюдател от Марс с лекота би установил, че номинацията на Кристалина Георгиева за български еврокомисар допринася за решаването на втория проблем, но затруднява намирането на решение на първия. Номинирането на г-н Станишев пък постига точно обратното.


Технологично, няма причина да се бърза с номинацията на български еврокомисар. Предложенията формално могат да се направят през август, изслушванията ще са през септември. Искаме ли наистина г-н Станишев да бъде изслушван в ЕП и да чуем обясненията му за връзките с г-дата Пеевски и Василев, за сътрудничеството с Атака, както и за гафовете по Южен Поток?Или ще убеждаваме всички евродепутати да мълчат и да не питат, че да не се изложим? Ще спечели ли нещо страната от една подобна реклама и какви точно позитиви ще противопостави г-н Станишев на тези - ясни и за децата - негативи? Да, той е председател на ПЕС, но този висок партиен пост трябва да е подплатен и с безупречно лидерство в политиката на собствената страна, което за съжаление не е налице в случая.


Така че, ако България наистина иска сериозен ресор в ЕК или поне едно тежко и уважавано присъствие, би трябвало да се възползва от авторитета, изграден от Кристалина Георгиева, която наистина е спрягана за кандидат за върховен представител по външните работи на ЕС. Една такава номинация би била естествена, задаваща ясен положителен образ на държавата. С такава номинация има смисъл и да се бърза, защото по принцип другите трябва да се съобразяват с отличните качества и добрата репутация на кандидата - на силен кандидат не може да му се даде незначителен ресор. По подобен начин стоят нещата и с Меглена Кунева, която също е безспорно подходяща и силна кандидатура за комисар. При наличието на толкова добри решения, защо отново губим време в лутане между невъзможното и конфузното?


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3987 Неутрално

    Не проблемът на Станишев, а Станишев е проблем за България.

    Навремето баща му искаше да ни направи съветска република. Днес той замалко не ни направи руска колония.

    Намерете му някаква службичка в Брюксел, но му свалете охраната, те руснаците ще го поемат нататък.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    Да но Станишев и прстъпната му партия са огромен проблем за България.

    Няма шики-мики.
  3. 3 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Съгласен съм с автора че Кристалина е най-подходящата. Въпреки че имам много задръжки към Кунева, според мен и тя е по-добре от Станишев, с него излагацията на България ще е огромна. Чудя се има ли по-неподходящ от Станишев, може би само Волен.

  4. 4 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Проблемите на Смилов не са мои проблеми.

  5. 5 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 521 Гневно

    Смилов за мене сте прав, но какво от това бих продължил, виждайки практиката на Тези дебелоглави, дебелокожи и нагли некадърници да си правят каквото си искат с .... държавата.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  6. 6 Профил на u.f.o.
    u.f.o.
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Не мисля че ще изберат Станишев. Разчитам все още на мъдростта на Европа. Ще видим...

    If you listen to fools, the mob rules
  7. 7 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Кой би искал да предложим на Европа един провален политик, вместо човек с безупречна репутация и доверие?
    Не бих ги определил по друг начин, освен с "национални предатели"!

  8. 8 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Какъв пост може да получи човек чиято партия губи катастрофално изборите, цепи се и разпада а самите му другарчета искат да го изгонят?

  9. 9 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Да се предложи за еврокомисар човек, чието име е синоним на на провал, нечистоплътност, колосални кражби и свръхкорупция, и освен това няма никаква професионална квалификация би било пълен абсурд. И несравнимо по-голяма излагация от конфуза с Румито Йелева (която на фона на Станишката изглежда като кандидат - мечта).
    Не мисля обаче, че самият Станишев иска да бъде номиниран. В момента всички - и в Брюксел, и у нас - се дистанцират от него и се чудят как да се направят, че никога не са го познавали. Неминуемото му отхвърляне при номинация би било голямо унижение, и вероятно ще е адски неприятно преживяване дори за гьонсурат като него.
    Чудя се къде изчезнаха съветските радиоточки като др. Иванов, който до вчера ни разясняваше колко як бил Станишката. Вероятно и той вече не го познава

  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz"]Намерете му някаква службичка в Брюксел, но му свалете охраната, те руснаците ще го поемат нататък.[/quote]

    То и с охрана все тая. Във влака с рублите има и снайперисти

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Номинацията на български еврокомисар не е от правомощията на наблюдатели от Марс.
    "Вчера, обаче, чухме, твърдения, които поставят тази яснота под въпрос. Беше казано, че г-н Станишев не е получил досега висок пост в ЕП, защото бил "спряган" за висок пост в ЕК - дори този на "външния министър".
    Откъде ги чухте тези неща, г-н Смилов? За да бъдете категоричен, то трябва да умеете да боравите с факти. Безспорно номинирането на Станишев представлява проблем за България, но в Брюксел също действат политически механизми и лостове, които често не съвпадат с конкретните политически реалности на страните членки. Твърде често. Коя е причината до безспорен капацитет като Кристалина Георгиева да бъде допуснато спрягането на лицето Станишев?

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  12. 12 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 944 Весело

    До коментар [#4] от "vjacho":


    [quote#4:"vjacho"]Проблемите на Смилов не са мои проблеми. [/quote]
    Вярно, комундерите имате къде по големи проблеми, да окрадете държавата, да набутате баджанаците в администрацията на топло а бълдъзите на сянка.

  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3987 Неутрално

    [quote#9:"Ментор"]Да се предложи за еврокомисар човек, чието име е СИНОНИМ НА ПРОВАЛ, нечистоплътност, колосални кражби и свръхкорупция, и освен това няма никаква професионална квалификация би било пълен абсурд.[/quote]

    Позволих дси за повдигна в капс две думи от цитата.

    Да, ако лузър беше професия, Станишката щеше да минава за върховен професионалист.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 978 Неутрално

    има ли длъжност "комисар по задоволяване и обслужване на руски и олигархични интереси" ?

  15. 15 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Проблемът на Станишев е, че е учил за политкомисар а сега иска да стане еврокомисар.

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    [quote#14:"хм"]комисар по задоволяване и обслужване на руски и олигархични интереси[/quote]

    Петоколонен еврокомисар.

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 922 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ментор":


    [quote#9:"Ментор"]Не мисля обаче, че самият Станишев иска да бъде номиниран.[/quote]

    Да, бе ,да!

    Хамстера се счита че е по-безгрешен и от Христос!

    Да разлая троловете!!
  18. 18 Профил на bizon
    bizon
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Не знам как някои дори могат да допуснат, че Станишев би станал еврокомисар? Първо, не вярвам да бъде изобщо номиниран, второ, дори да стане така, ще го отхвърлят. Няма място за спорове.

  19. 19 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 922 Неутрално

    До коментар [#16] от "virakocha":

    В десятката!

    Ако в ЕС се планира комисар са прокарване на руските интереси, Станишев е точния човек!

    Да разлая троловете!!
  20. 20 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Абсолютно съм съгласен.
    Въобще не мога да намеря разумно обяснение по силата на което "трудоустрояването" на този доказал се некадърен и посредствен управленец, да се обсъжда у нас, да не говорим да "отговаря" за даден ресор, влияещ на 500млн европейци.
    Човек, който губи документи свързани с националната сигурност от бюрото си ), човек който с безумните си действия и бездействия доказано е навредил на страната си, трябва да бъде "номиниран" за по-друг тип внимание, например от страна на прокуратурата, а не да бъде предлаган на вниманието на ЕП и ЕК.

  21. 21 Профил на Viscount Ganyo
    Viscount Ganyo
    Рейтинг: 624 Весело

    Пуснаха опорните точки срещу Станишев. Вчера Кръстев, днес ортакът му. Ще им развалят на "умните" и "красивите" плановете и това лято. Или пък отново ще изкарат някой лев за море

    Крайно ми е неприятно, че се намирам между милиционерски натрапеници, и искрено се възмущавам и ме е срам да ви гледам.
  22. 22 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 944 Весело

    Може да стане комЕсар единствено на многоцветната дъга и парадите!

  23. 23 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 904 Неутрално

    По-добре направо Пеевски, Сидеров и Бареков да теглят чоп.

  24. 24 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    [quote#21:"Viscount Ganyo"]Пуснаха опорните точки срещу Станишев. [/quote]

    Кутев ли?

    The best way to predict the future is to invent it.
  25. 25 Профил на атипова
    атипова
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Когато вчера прочетох за тази нова авантюра на службогонецът Станишев се ядосах.
    После си казах: България е една кола хора; Европа (респ. парламента) е огромна. Ако в България Станишев ни седи на гърбовете вече десетилетие и ни натиска надолу, в ЕК той ще е никой, капка в морето, независимо какъв пост заема. Ако е некадърен ще го изолират и няма да му се чуе гласчето четири години.
    Та: да се маха; да заеме до какъвто пост успее да се докопа! Да дойде Кристалина Георгиева в България да заеме висок пост. Тук имаме ужасяваща нужда от нея в момента. А, както Смилов казва, с репутацията която ТЯ изгради много врати ще се отворят за България.

  26. 26 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3987 Неутрално

    [quote#20:"tsvetko_51"]Човек, който губи документи свързани с националната сигурност от бюрото си[/quote]

    Еее, нека бъдем по-снизходителни!


    Все пак, министър-председател на 40 години беше първата платена работа в живота му!


    Все отнякъде се започва, човешко е да се греши...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  27. 27 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 726 Неутрално

    четох, че Сергея щели да го номинират за комисар по емиграцията. Изключително далновиден и хитър ход на европейските социалисти, който ще им гарантира вечни победи във всякакви евроизбори. При такава длъжност на Станишев Европа ще се наводни с африканска и близкоизточна измет за броени месеци. Остава само, по патент на БКП, на тях да им се обещаят помощи, да им се раздадат кебапчета (или, според спецификата на страната -гостоприемник вурстчета или друго) и да име се даде по 50 евро да гласуват за социалистите. У нас това работи безупречно, защо български челен опит да не се приложи в Европа? Няма само те да ни дават акъл, я! И ние има кво да дадем.

  28. 28 Профил на Viscount Ganyo
    Viscount Ganyo
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#24] от "Петоколонен еврокомисар":

    Вчера Кръстев, днес ортакът му.

    Крайно ми е неприятно, че се намирам между милиционерски натрапеници, и искрено се възмущавам и ме е срам да ви гледам.
  29. 29 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8121 Неутрално

    И защо изобщо Станишев трябва да е евромисар.То само при социализма беше така за комунистическите кадри,проваляш се на едно място,местят те на по-високо.

  30. 30 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3024 Весело

    До коментар [#14] от "хм":

    А има ли комисар по униформите в съветската армия? Това са двете специалности на др. Станишев.

    Gunter glieben glauchen globen
  31. 30 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 944 Весело

    Къде е МаяМата да обясни как Станишев щял да определя съдбата на 500 милиона народ? Той за чеп за зеле не става щял да определя съдбата на европейци! Алоооу, те да не са като нас да ви търпим цяла година, ще го отнесат веднага като куцо пиле вързанка за обувка!

  32. 32 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    "лидерът на БСП не е получил висок пост в ЕП, защото - ако зависи от партньорите ни - не би получил висок пост в ЕС изобщо"

    Не е само авторитета на България, става дума и за авторитета на самата ПЕС, но никак немаловажно за авторитета и на Президента на ЕП - Мартин Шулц. Той вече в предишния си мандат беше атакуван от евродепутати от други партии (дори от коалицията) заради парите отпуснати на фирмата на Моника Станишева. Нищо че ги върна, самите социалисти в ЕП никак няма да им се иска някой да повдига пак въпроса за този грант по време на препитванията на кандидат-еврокомисарите. Те би трябвало вътрешно да поискат Сергейчо да не е номиниран.

  33. 33 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Че какво пречи Кристалина - външен министър на ЕС, а Сергей в трета глуха като комисар по имиграцията?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  34. 34 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    [quote#28:"Viscount Ganyo"]Вчера Кръстев, днес ортакът му.[/quote]

    Нормално за мафиотска структура.

    The best way to predict the future is to invent it.
  35. 35 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#28] от "Viscount Ganyo":

    "Опорните точки" си ги пише самият Станишев със собствената си некадърност и безсрамие.
    И ние - умните и красивите- виждаме тези неща ясно.
    А който не ги вижда сам наистина е глупав и грозен.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  36. 36 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    1. Това, че страната ни е член на ЕС, и имаме право на комисарска бройка, не означава че разни дебили-русофили могат да ги заемат. Честна дума, но не виждам и с какво толкова е заслужила Кристалина, изгряла случайно на фона самозабравилата се и надменна Румяна Желева. Меглена Кунева е много по-добър вариант за комисар, и от Кристалина, да не говорим за компрометирания русофил Станишев.

  37. 37 Профил на uchastnik12
    uchastnik12
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Толкова ли бързо забравят за срама на България при представянето на Румяна, та пак искат да ни го причинят сега с представянето на Сергей? Ако самия Сергей има малко мозък в главата не трябва да допуска цяла България да се срамува и да дава отговори КОЙ предложи...

  38. 38 Профил на Viscount Ganyo
    Viscount Ganyo
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#35] от "Rhapsody of Fire":

    Ти пък къде се тикаш при "умните и красивите". Или като чу, че пак пари ще се раздават за протести срещу Станишев този път, пак взе да се правиш на такъв?

    Крайно ми е неприятно, че се намирам между милиционерски натрапеници, и искрено се възмущавам и ме е срам да ви гледам.
  39. 39 Профил на Viscount Ganyo
    Viscount Ganyo
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#34] от "Петоколонен еврокомисар":

    Нещо повече от нормално!

    Крайно ми е неприятно, че се намирам между милиционерски натрапеници, и искрено се възмущавам и ме е срам да ви гледам.
  40. 40 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#38] от "Viscount Ganyo":

    Ами защото лично бях няколко месеца на протестите, които са безплатни.
    Имам и снимки в медиите и съм горд с това.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  41. 41 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 922 Неутрално

    До коментар [#21] от "Viscount Ganyo":


    [quote#21:"Viscount Ganyo"]Пуснаха опорните точки срещу Станишев.[/quote]

    Ами защитавай го бе Ганьо!
    Ако искаш и като Александър Матросов, но за по-безопасно можеш да изложиш задни части вместо гърдите си!
    Така или иначе „се жертваш“!

    (Крайно ми е неприятно, че се намирам между милиционерски натрапеници, и искрено се възмущавам и ме е срам да ви гледам.)

    Тева е вашия подпис, нали?

    Да разлая троловете!!
  42. 42 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 682 Неутрално

    [quote#12:"blue rose"]Вярно, комундерите имате къде по големи проблеми,[/quote]
    Прегледай се при личния лекар,може и при ветеринарния,и не се занимавай с мене!Баба ти е комундер.

  43. 43 Профил на query
    query
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Кристалина, банковата чиновничка произхождаща от държавата със най-слугинско поведение към Русия и не осъдила това нито веднаж, да застане начело на европейската дипломация? Може, ама ако зависеше от Путин.

  44. 44 Профил на stanimir62
    stanimir62
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Кристалина е доказано качество. Всеки в Европа е убеден.
    Станишев - бита карта. Едно магаре колкото и да го гиздиш никога няма да стане състезателен кон.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Кристалина Георгиева: „ Всъщност, не би трябвало да се притесняваме особено. България ще подобри генофонда си чрез бежанците”.
    ---
    Дали ТАЗИ трябва да предложим за еврокомисар? Между нея и Станишев аз избирам последния.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  47. 47 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1022 Весело

    Така е Гео , но какво общо имате поклонниците на Путин с Европа?

  48. 48 Профил на reformatorka
    reformatorka
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Според Андрей Ковачев от БСП добре знаят, че не могат да се върнат на власт по начина, по който са го направили през май, и затова не са съгласни на предсрочни избори. Той продължи, че Сергей Станишев е имал амбиции за европейска кариера, първо за председател на ЕК, след това за еврокомисар. Сега всичко това се изпарява с имиджа, който страната ни си създава в Европа и затова председателят на БСП няма шанс за еврокариера. Причините са абсолютният срив на доверие на европейските институции към БСП и българското управление. Самите европейски социалисти се притесняват от своя председател. При представянето в Брюксел на кандидатурата на Мартин Шулц за председател на ЕК не е присътвал Сергей Станишев, въпреки че по това време е бил в Брюксел. Андрей Ковачев продължи, че в западната преса са излезли съкрушителни материали за България, за връзките със задкулисието и връщането на ДС във властта. Според него ако българското правителство предложи Сергей Станишев за еврокомисар, ще има силен отпор в Брюксел и тази кандидатура не може да мине пред Европейския парламент.

  49. 49 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Ми, като си пращаме лайн-та в Брюксел, да му мислят европейците.

  50. 50 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#47:"Петър Иванов"]но какво общо имате поклонниците на Путин с Европа?[/quote]
    Посочи само един факт от който да е видно, че С. Станишев е поклонник на Путин? Може би когато прати Вигенин в Киев е израз на путинофилия?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  51. 51 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#48:"reformatorka"]Андрей Ковачев продължи, че в западната преса са излезли съкрушителни материали за България, за връзките със задкулисието и връщането на ДС във властта. [/quote]
    Те ако беха излезли тези материали, "Дневник" непременно щеше да ги препечата... Странно защо не съм срещнал такава препечетка, освен от "Дойче веле" където пишат нашенци...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  52. 52 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Това управление беше символ на дебелоочието,а номинирането на проваления Станишев ще бъде неговият венец.Много сериозно призовавам овластените хора да попречат на Станишев да се скрие с имунитет в Брюксел.Той трябва да бъде осъден на доживотен затвор заедно с аверчетата си заради провеждания системен геноцид срещу българите.Стига с този измислен възродителен процес,истинския възродителен процес е срещу 2,5 млн.млади и образовани българи,прогонени от БГ да могат една шепа обирджии на мандра да си разиграват коня четвърт век.

  53. 53 Профил на kalcho_krivija
    kalcho_krivija
    Рейтинг: 443 Весело

    До коментар [#3] от "foxa5":

    В топ 3 на неподходящите, освен СерГея са Прасчо и Бисеров!
    Не мисля мисля, че Станишко е водещ в тази класация.

  54. 54 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    То май всичките ни кандидати са от един дол дренки, а Станишев е най-малко подходящ!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  55. 55 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Правят СерГей комисар на обществени начала за вързки с луната и за равнопоставеност на гейовете.Определят му почетна заплата от 30 ойро на месец.След три месеца той сам ще се откаже пък и кака Моника ще му бие шута-тя не седи до хора без пари.

  56. 56 Профил на echooo
    echooo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Или Станишев - комисар, или ЕК пада!!!!

  57. 57 Профил на jagal
    jagal
    Рейтинг: 423 Любопитно

    [quote#9:"Ментор"]Неминуемото му отхвърляне при номинация би било голямо унижение, и вероятно ще е адски неприятно преживяване дори за гьонсурат като него[/quote]
    Много ми е чудно (когато отхвърлят номинацията му) КОЙ ще му бъде виновен? - ГЕРБ, правителството световният капитализъм.... Просто бих искал да го номинират, само за да видя каква как се пече на шиш .

  58. 58 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 983 Неутрално

    мисля, че сега е моментът да ритнем столчето на кариерата на този комунистически-политически труп.

    ако иска да работи в селското стопанство, да заповяда време е някой от политбюро да покаже, че физическият труд не е неприсъщ за тази комунистическа шайка крадци...

    РЕФОРМИ !
  59. 59 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4480 Неутрално

    До коментар [#3] от "foxa5":

    ,,Чудя се има ли по-неподходящ от Станишев, може би само Волен. ,,

    Не няма, дори и Волен е по подходящ, защото той, Волен в този театър на абсурда доста умело игра ролята на клоун. Но когато стане въпрос за истински неща става твърд като стомана. Слушал съм го много пъти инаистина поставя нещата на мястото им.

  60. 60 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4480 Весело

    ,,Та ако проблемът на г-н Станишев е намирането на висок пост в ЕС,,

    Ааа нема проблем. Изтъпанчва се наш станишка пред ПЕС-0овете там и им изревава както у нас тука за пеевски.
    - Ха не съм станал еврокомисар, ха ЕС пада и Руснаците идват.

  61. 61 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#28] от "Viscount Ganyo":

    Като те е "срам да гледаш" оди си в Пузитания, за да се нагледаш!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  62. 62 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    [quote#13:"Norman Granz"]Да, ако лузър беше професия, Станишката щеше да минава за върховен професионалист.[/quote]

    Така е, толкова е добър че и на съзтезание за лузари да се яви и там ще се провали, ще е втори.

  63. 63 Профил на frequentflyer
    frequentflyer
    Рейтинг: 418 Разстроено

    Не съсела е големия проблем на БГ, а всички ние сме които с лека ръка му разрешаваме да си разиграва коня както си иска. Той само да беше ... А нас самите кой ще ни смени?

  64. 64 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1337 Гневно

    [quote#29:"rosiraycheva50._"]И защо изобщо Станишев трябва да е евромисар.То само при социализма беше така за комунистическите кадри,проваляш се на едно място,местят те на по-високо. [/quote]
    А де?

    Социалистите искат да си изметат боклука на друго място!!!!

    станиШевчето, да вземе да се помоли на Охрешарски, да го направи един евразийски комисар. Ония там има връзки!


  65. 65 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 381 Неутрално



    Безгранична наглост = ДПС/управляващи/ с мандатоносител БСП.
    Цената е една година агония върнала страната поне 10г назад само и само да има правителство/"програмно", "политико-експертно", "експертно-политичиско" и т.н./, което да предложи Станишев за еврокомисар.
    бсп вече е на бунището на историята, за управляващите от дпс също започна обратното броене.Който се коалира с тях е политически самоубиец.

  66. 66 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 367 Любопитно

    Търсете връзката УКРАЙНА-СТАНИШЕВ(УКРАИНЕЦ)-ЕС !!!

    На това се надява Серго, ама му е крива сметката !

  67. 67 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    От една страна много ми се ще Серго да бъде номиниран,просто ми доставя удоволствие да гледам и слушам,как става за смях

    Но от друга страна това е на наш гръб....

  68. 68 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1022 Весело

    [quote#50:"geo_19 (с нови сили)"] Може би когато прати Вигенин в Киев е израз на путинофилия?

    [/quote]
    Вай че страшно... Вигенин бил Киев!?
    И там какво, мънкаше каквото му е писал Путин

  69. 69 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Хич не ми дреме за политическото бъдеще на спеца по шинели и лампази. Дреме ми обаче за политическото бъдеще на България в ЕС.

    chavo64
  70. 70 Профил на info111
    info111
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Станишев е заависим от криминални лица и кръгове!
    Лично Румен Овчаров, който по принцип е предпазлив в приказките си, публично обяви в ефира на "Здравей България", че Станишев многократно му е обещавал, че ще прекъсне зависимостта си от Пеевски и Василев, и че не го е направил!
    И тези връзки и зависимости са публична тайна.
    Не мисля, че ЕС може да си позволи безнаказано да назначи комисари, които са откровено зависими от престъпни лицаи групировки, защото тогава пасивите от деянията на гези ще легнат и върху тях.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на too_many
    too_many
    Рейтинг: 637 Неутрално

    До коментар [#50] от "geo_19 (с нови сили)":

    с лопата да ги ринеш човече... Няма да стигне деня за да се посочат.

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  73. 73 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 530 Любопитно

    До коментар [#1] от "Norman Granz":
    Kaто, че ли само на Вас /и на Смилов, разбира се - за него е разбираемо/, какво се говори.
    За договорката между Борисов, Местан и Станишев.
    Станишев - еврокомисар, Следващото правителство начело с Борисов и мълчаливата подкрепа на ДПС.

  74. 74 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#72:"too_many"]с лопата да ги ринеш човече... Няма да стигне деня за да се посочат.[/quote]
    Поне три факта! Трудно ще го уличиш Станишев в путинофилство. Примерите за обратното са доста - например прееба Белене (руски проект) за сметка на Уестингхаус (американски проект).

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  75. 75 Профил на kalcho_krivija
    kalcho_krivija
    Рейтинг: 443 Весело

    До коментар [#74] от "geo_19 (с нови сили)":

    Не слушай какво говори - гледай какво върши!

  76. 76 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 861 Весело

    Номинирам Станишков за еврокомисар по източното разширяване на ЕС! Тогава мечтата на татко му ще бъде изпълнена, а България заличена от картата на света.
    ....
    Боже, защо ни наказваш с такива отрепки???

  77. 77 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 651 Весело

    До коментар [#13] от "Norman Granz":
    "Да, ако лузър беше професия, Станишката щеше да минава за върховен професионалист."

    ОК, само че ще да перифразирам един виц:
    "Х(по избор) към станишев" Абе лузър с лузър, ти загуби всичко възможно! ти си най големия лузър, няма по голям от теб!! Ти си такъв лузър, че ако имаше световно първенство по лузърщина щеше да си трети"
    - Станишев - "че защо чак трети???"
    - АМИ защото си лузър!! във всичко губиш!

  78. 78 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 478 Неутрално

    И защо трябва уж между другото да се пробутва името на Кунева? За да се лъжем, че зад нея стоял един силен и успешен Реформаторски блок - който с половин милион разходи за предизборна кампания успя да вкара цял един евродепутат?

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  79. 79 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 682 Весело

    [quote#71:"too_many"]ти поначало нямаш никакви проблеми .[/quote]
    Аз продавам хапчета,аз не пия хапчета.Защото съм прост човек,аптекар,другарю партиен секретар.

  80. 80 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Аз си мисля да го сложат да лъска металните букви на парламента да са лъскави /Демек да лъска имиджа на ЕС/

    www.soundcloud.com/x2805
  81. 81 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#21] от "Viscount Ganyo":

    Ганьо си остава Ганьо до край!Не може да допусне,че има и почтени хора,които искат да живеят в нормална държава Ганьовщина!!!!

  82. 82 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#78:"Дамянов"]И защо трябва уж между другото да се пробутва името на Кунева? [/quote]
    Както и по времето на развития социализъм, и сега е необходимо във всяко произведение да е спомената ръководната роля на Партията, за да бъде то допуснато до широката публика. Дали ще се спомене небръснат партизанин, извършил геройство във вражеска мандра или смела другарка, полагаща яйца из чужди полози, няма особено значение. Важното е да се спомене Партията.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  83. 83 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#78] от "Дамянов":

    защото "Меглена Кунева, също е безспорно подходяща и силна кандидатура за комисар".
    Компетентна е, има опит, добри контакти в Европа. пластична и комуникативна!
    А и родителите й са я кръстили Меглена, а не "Сталинка"! Това, съдейки по подписа ти, би трябвало да ти харесва, не би трябвало да предпочиташ сталинка, нали! показателно е и за семейната среда и за "първите 7 години!"
    А това, че въпреки масовите манипулации и от червени и от гербери срещу РБлок, РБ за малко не взе 2 евродепутата е един успешен пробив!

  84. 84 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#83:"bgpatriot"]добри контакти в Европа[/quote]
    На коя точно европейска група е член партията на др. Пръмова? Имам някакви мъгляви спомени, че от ЕНП отказаха да приемат ДБГ - да не би да е станала член на ПЕС? Уточнете, с кого са "добрите контакти".

    [quote#83:"bgpatriot"]пластична и комуникативна[/quote]
    С това съм съгласна, поне съдейки по снимките.

    http://www.extremecentrepoint.com/archives/9073

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  85. 85 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Смилов,съгласих се с теб,обаче няма хич да се учудя,ако въпреки това вземат да му издигнат кандидатурата на Плъха. Просто тяхната логика и аргументите им са коренно различни от твоите(и нашите).

    Джордж Оруел-1984
  86. 86 Профил на presivt
    presivt
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Не е имало сътрудничество с Атака някой писач тука пак се е престарал като е писал статията!

  87. 87 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4309 Неутрално

    На всичко отгоре и дезертьор от собствения си провал. Дребен кариерист ненужен на Европа.

    klimentm
  88. 88 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Не знам дали пишещите простотии срещу евентуална кандидатура за еврокомисар отчитат две неща..Първото е,че Станишев е председател и втората по влияние политическа формация в ЕП ,а другото е...поизтърканата,но все още вярна максима "никой не е пророк в собственото си отечество".
    Много арогантности се изписаха пак в адрес на едва ли не путинофилството нп Станишев и пресловутите "копчета" в
    дипломната работа ,но не се отчита обстоятелството че аспирантурата му и дълбокото познаване на историята и политическите процеси в бившия СССР и Русия биха били плюс в работата му като еврокомисар на мястото на баронесата.

  89. 89 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1876 Любопитно

    [quote#22:"blue rose"]Може да стане комЕсар единствено на многоцветната дъга и парадите![/quote]
    Какво лошо са ви направили хомосексуалните, че да ги сравнявате с този некадърен хрантутник?

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  90. 90 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    [quote#29:"rosiraycheva50._"]И защо изобщо Станишев трябва да е евромисар.[/quote]
    За да защитава интересите на Путин в ЕС.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  91. 91 Профил на strongest
    strongest
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Станишев е евродепутат, така, че няма какво да го разискват!

  92. 92 Профил на strongest
    strongest
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Но изглежда на много хора им е жал за него и за това постоянно го споменават!

  93. 93 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8607 Неутрално

    аз пък само очаквам Корумбашев да започне да " пее " както обеща ако не замине за Брюксел .

  94. 94 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Призовавам всички, да излезем както на 14.06 ако наглостта пробута Плъха за еврокомисар. И Иван Кръстев каза, че подобно дебелоочие е равносилно на назначаването на Пеевски.

    Ще го направят в събота, може и да не го обявят веднага. Трябва да сме на щрек. Ако излезем 20 000 както на 14.06. това ще се чуе в Европа. Едно такова излизане е достатъчно. Пеевски падна след първия митинг.

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  95. 95 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3322 Неутрално

    До коментар [#93] от "peni_nikol.53.":

    Кога е обещал и какво?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  96. 96 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8607 Неутрално

    До коментар [#95] от "vesolr":

    ако намеря материала ще ти го пратя , но беше в смисъл че ще покаже факти и документи за корупция за БСП и лично за Станишко.

  97. 97 Профил на slavv
    slavv
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#93] от "peni_nikol.53.":

    Вероятно сега успокояват Курумбашев - Станишев като стане еврокомисар и Курумбашев ще стане евродепутат! Но ако не им излезнат сметките.....

  98. 98 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8607 Неутрално

    До коментар [#97] от "slavv":

    ако имате линка с тази статия , моля ВИ изпратете я на ком. №95.

  99. 99 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 545 Неутрално

    "Защото сме социалисти"

    "Я з москалями не балакаю!"
  100. 100 Профил на xxxxx1
    xxxxx1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    За съжаление кариерата на Станишев се оказа проблем за цяла България. Вместо да подаде оставка веднага след изборите, правителство и парламент изчакват Станишев да си нареди европъзелите и чак тогава да действат. Сега чакаме 16 юни, сакрална дата за избора на еврокомисар, след това ще чакаме и други дати по усмотрение на господина. Всички си редят пъзелите и уреждат собственото си добруване, а народът е в очакване на Годо.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK