БНБ да спре да третира данъкоплатците като шарани

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (165)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 753 Неутрално

    БНБ са маша на управляващите!Същите тези управляващи, които за една година на власт докараха страната до поредната криза, до протести на медици, производители и обикновени граждани.То не бяха целувки, обещания и нагли усмивки, не бяха закани и бой, но е крайно време някой да влезе в затвора.

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  2. 2 Профил на xxxxx1
    xxxxx1
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Безобразие беше законът, внесен в НС от Ментата по инициатива нА БНБ, криминализиращ всякакви разговори и мнения по повод банките. Искаха да сложат намордник на хората да не смеят да гъкнат. Какво стана с този закон, или все едно нищо не е станало. замете се под килимчето. А вносителите на закона се оказаха най-големите айдуци в тази афера.

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    БНБ като една от най-стабилните институции в последните години - рухна!
    Да подават оставки и под строй към.......не знам към кой.Нека бъде прокуратурата.Под европейско наблюдение.
    И никакви закони и закончета да не се приемат.Поне не преди да излезе списък с новите кредитни милионери.

  4. 4 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    Сега трябва да сме на майдана и да искаме съд на Орешарски, станишев, Пеевски и Доган! Ако не-ЛИНЧ! До там я докараха наглите комунисти!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  5. 5 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 359 Неутрално

    Ами много акуратно и разбираемо е написано. Дано повече хора го прочетат...

  6. 6 Профил на ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    уникално добър и 100% верен анализ (за съжаление)

    ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
  7. 7 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Никакви извънредни закони.Га лапаха не пищяха.Избори идат мъкаааа,мъка.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  8. 8 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 685 Весело

    И сега на специалния закон за банкова несъстоятелност, различен от общия режим по ТЗ, ще правим специален на специалния само за КТБ?
    Абе ОСТАВКА бе боклуци!

  9. 9 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Чудесен анализ, ама вече ми омръзна да чета анализи! Искам да знам кой има право да разследва действията на БНБ - и да се захваща от сега, на секундата!

    Доброто е заразно
  10. 10 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 581 Весело

    Като както изглеждат родната ни Икономика и Политика,
    дори всички да потънем -
    Йордан Цонев винаги ще е върху шамандурата ...
    Трябва и сами да си признаем,
    че живеем в Епоха от парадоксални каламбури...


  11. 11 Профил на cnn
    cnn
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Браво, Стоимен Войнов! Много добър анализ. На срещата ма МГЕРБ на 12.07.2014 г. Буда обеща да не позволи приемането на "Закон за преструктуриране на КТБ". Дано да удържи на думата си!
    Стоимен Войнов, един въпрос към теб: Тези 205 млн лева или 100 млн евро достатъчни ли са, за да покрият капиталовата инвестиция на Руснаците и Арабите? Защо ми се струва, че нито Руснаци, нито Араби биха простили на Цветан Василев да ги щипе финансово. Особено Руснаците. Те са едни такива дълго-злопаметни и не си оставят току-така магарето в калта.

    ariel28 -> http://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
  12. 12 Профил на red.mary
    red.mary
    Рейтинг: 529 Гневно

    Да, сега има 300 пъти повече смисъл да се протестира. Да провалим сценария за шараните! Няма да платим!

  13. 13 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Не вярвам някой да иска да плаща чужди пари.Пари на някои тарикати, забогатели по определено престъпни или поне сенчести начини и които са си сложили всичките милиони на място, което им е предлагало два пъти по-висока лихва и навярно създадено именно за такива, като тях.Като се гледат изявленията и коментарите на хора като Стоян Александров, Вежди и още такива, става ясно кои са хората с големите пари в КТБ и които искат да стане така, че всички ние да им върнем изчезващите им милиончета, защото са били лакоми за още и още.

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  14. 14 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    Докато българина не излезе със сопите, тази държава няма да се оправи.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  15. 15 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Сещам се също, че ВЛОГОВЕ С ПРЕФЕРЕНЦИАЛНА -ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНА ЛИХВА НЕ СА ГАРАНТИРАНИ.
    Колко и от влоговете в КТБ са били такива??? На каква стойност???

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  16. 16 Профил на ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    споко - идат избори - там пак матрЯлчеца ще си гласува да агент гоце, за мая манолова, корнерия нинова, агент сава, делянчо, румен гечев (ще пробва да трети път да съсипе банковата система), тикви, барековци, волен сидеровци, тарикатите пък изобщо няма да гласуват (щото си мислят, че са много умни) - и те така ....

    мила родна картинка

    после идват въпросите - как, защо, кой разреши ....

    каквито и анализи да правим истината е, че хората, които продължават да гласуват за тия са също толкова виновни заради овчето си безхаберие и идиотия

    ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
  17. 17 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 985 Неутрално

    [quote#6:"Sinite - завоят наляво забранен"]уникално добър и 100% верен анализ[/quote] +++1

  18. 18 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 753 Любопитно

    Прогноза :Иван Искров , след няколко месеца ще е на работа в руска банка, примерно ВТБ

  19. 19 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    "Управителят на БНБ Иван Искров публично намекна, че след два месеца ще поеме отговорност и ще се оттегли от БНБ"

    Той трябваше да е вече арестуван

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  20. 20 Профил на february
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Искров ние няма да те забравим!

  22. 22 Профил на Ирина Марудина
    Ирина Марудина
    Рейтинг: 754 Гневно

    Вие имате ли приятели/близки с депозити в КТБ? Като се замислих, идея си нямам коя прослойка е влагала пари там!

    Иначе очевидно БНБ иска да осъществи НЕЗАКОННО решение на проблема, щом се налага да се променят законите.

    Категорично против! Да си сърбат сами попарата, не да искат от всеки в държавата по не толкова малко, че да прикрият дупката! За КТБ се говори от години... не разбирам защо трябваше да се стига до тук за да се вземат някакви мерки

  23. 23 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Любопитно

    [quote#15:"mlu666"]Сещам се също, че ВЛОГОВЕ С ПРЕФЕРЕНЦИАЛНА -ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНА ЛИХВА НЕ СА ГАРАНТИРАНИ.
    Колко и от влоговете в КТБ са били такива??? На каква стойност???[/quote]
    Имам едно такова особено подозрение, че ВИП клиентите като Вежди Рашидов имат поне 1 млрд. лв. по преференциални договори. Те май ще останат и без 196 х. лв.?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  24. 24 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    Комунистите ВИНАГИ ЛЪЖАТ И КРАДАТ!!!

    Който им вярва АКЪЛ НЯМА!!!

    Няма шики-мики.
  25. 25 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1227 Разстроено

    Това е най-доброто по темата, писано тези дни!

    Довечера да го четат в новините по всички телевизии - бавно и внимателно, със почивки за реклами - та дано влезе нещо в куфалниците на електората!
    И на тези, дето са над всичко и искат да ги управлява дори мафия, но да им е чистичко в автобуса и на улицата!

    Но за да разбереш нещо трябва РАЗУМ, който по нашата територия е много оскъден Направо е като нефта и газа!

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  26. 26 Профил на anonymousx
    anonymousx
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#6:"Sinite - завоят наляво забранен"]уникално добър и 100% верен анализ[/quote]
    +++++++2

  27. 27 Профил на putlernopassaran
    putlernopassaran
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Всички шефове на национални банки по света след такова осиране и затваряне на очички като обир на банка от шефовете и ще подадат оставка. А на Искров трябва да му я вземат! Заедно с останалите скъпоплатени съгледвачи на мафията в управата и надзора на БНБ! Веднага - никакво разследване не може да стане, след като е под ръководството на част от виновниците за Бг-далаверата на века!

  28. 28 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Искров ще става депутат от в ДПС рамо до рамо с Пеевски и под зоркото око на Сава-Доган.Спешно му трябва имунитет.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  29. 29 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1977 Любопитно

    Ето ви нещо любопитно от съвсем близката история, 2008 г., преди в Европа да се въведе гаранция на депозити до 100 хил. евро. 06.10.2008: "Германия заяви, че гарантира всички частни сметки в германски банки - които в момента се оценяват на €568 млрд. Според „Файненшъл Таймс", това е драстичен ход, целящ да спре паническото изтегляне на активи от банките".

    ВСИЧКИ, но само ЧАСТНИ сметки и то само ВРЕМЕННО. Не и на фирми! И аз лично не съм съгласен да участвам в спасяването на сметки на фирми, особенно ООД-та. Защото едно ООД ако му дължи пари (наистина, от няколко години) и е в несъстоятелност, няма начин да си ги взема дори и със съдия-изпълнител, обаче ако аз дължа, ще ми ги търсят и от наследниците.

    http://www.capital.bg/vestnikut/kapital_prim/2008/10/06/560216_evropa_zastava_zad_bankite_si/

    http://money.bg/news/id_1276921772

  30. 30 Профил на putlernopassaran
    putlernopassaran
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Единственият закон за КТБ, който е адски нужен сега е Закона за разкриване на банковата тайна в КТБ със списък на всички държавни и съдебни служители, които имат влогове над 100 000 евро! Никакви солидарни покривания на техните депозити - поне до до изясняване на произхода на парите им!

  31. 31 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Чета, за пореден път разбира се, че колегите фенове на ГЕРБ се правят на неразбрали или не им се вярва, за зловредната роля и на ГЕРБ и божеството Борисов във възхода и падението на медийно финансовата империя на Доган.
    Та нали колеги, най- рязко КТБ се разрасна при любимият ви Бойко, та нали любимият ви Бойко продаде на Доган Булгартабак, та нали любимият ви Бойко беше назначил личната си охрана в ЧЕЗ, за да конторлира паричните потоци там към .... себе си !!!!!!!!
    Колеги фенове на Бойко, махнете си розовите очила. Убеден съм, че можете повече от това да сте сляпо вярващи в непогрешимостта, невинността и къдърността Му .

    С уважение

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  32. 32 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4712 Неутрално

    Нали кредитите на свързани с Василев фирми бяха 3,5млрд.?
    Сега тук виждам че депозитите под 100 000 са 3,5млрд.Колко са кредитите и каква е стойноста на депозитите в края на краищата?

    klimentm
  33. 33 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Вчерашния коментар на Радан беше не по-лош... Верно, сега е момента да се подпука мафията. Но само под контрола на ЕС! Иначе ще се изплъзнат както винаги. И няма да има виновни.

  34. 34 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#22] от "Izida":


    [quote#22:"Izida"]... БНБ иска да осъществи НЕЗАКОННО решение на проблема, щом се налага да се променят законите. [/quote]
    Напротив.
    Държавата взе вярното решение. Да върне откраднатите пари на вложителите през "Креди Агрикол", макар и с парите на данъкоплатците. Това е правилно - първо, защото спасява банковата система от паника. И второ, защото Държавата е отговорна за подобна мащабна кражба..

  35. 35 Профил на rossen1967
    rossen1967
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Браво Дневник- статията ми хареса!

  36. 36 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 359 Неутрално

    До коментар [#29] от "Наблюдател":

    Ограмоти малко аудиторията - какво значи "ще ми ги търсят и от наследниците"? Ако аз се гътна и оставя само един дълг и един наследник - искаш ли да кажеш, че той трябва да го изплаща - а ако не успее - после внука ми? Имаш ли линк към този закон?

  37. 37 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#32] от "klimentm":

    горе долу стойността на кредите и стойността на депозитите се припокриват.

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  38. 38 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Весело

    Докато шараните кълват, ще има стръв на кука, нема шеспет.

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  39. 39 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#31] от "нуцо":

    не бъркай разрастването на банката ,с открадването на парите от банката ,това са две различни неща, на фона на световната криза и фалити на големи западни банки е ясно ,че е въпрос на национална сигурност да се влагат държавните пари в наши си банки ,а не в чужди ,които без това си дърпаха от тук парите към майките на запад , прави разлика в нещата и не обвинявай ГЕРБ ,не те откранаха парите на хората ,а червената шайка ,която сега управлява .

  40. 40 Профил на Ангел Ангелов
    Ангел Ангелов
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#36] от "take_it_easy":

    ДА,ще плаща ,освен ако не се откаже от наследство.

  41. 41 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 978 Неутрално

    а има и друго , сигурен съм ,че червените капиталисти си прибраха парите предварително от тази банка ,трябва да се направи проверка и да се оповестят хората ,които са теглели големи суми последните 5 дни преди кризата ,ще станат ясни много неща , но вярвам ,че пак досиетатата ще изчезнат ,както винаги досега

  42. 42 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 978 Неутрално

    а иначе и в случая въпроса до който се опира е пак .....КОЙ

  43. 43 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Дневник, когато пишете за придобиването на креди агрикол от ктб преди няколко седмици, дали това не е част от схемата? В момента "шараните" са доволни. В креди агрикол ще си изтеглят депоззитите (т.е.) няма драма. Ами ако ктб не бе придобила КА? КОЙ щеше да изплаща парите??? И още един въпрос... За какво и е на КТБ, КА при положение, че е "супер стабилна банка" според БНБ? Питайте!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  44. 44 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Отказам да плащам за кредитите на червената мафия!

    The best way to predict the future is to invent it.
  45. 45 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    До коментар [#36] от "take_it_easy":
    [quote#36:"take_it_easy"]какво значи "ще ми ги търсят и от наследниците"? [/quote]

    Съгласно закона за неследството е. И ет ти първата статия която ми попада при търсене в Гугъл. http://www.segabg.com/article.php?issueid=3028&;sectionid=25&id=0001401
    И за радост, поне към момента нямам дългове, дано така и си остане занапред. Но наистина имам пари за получаване от едно ЕООД, имам и изпълнителен лист, но това не помага когато фирмата е в несъстоятелност.

  46. 46 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Не съм изненадана от прочетеното...от години, във въздуха се усещаше невидимото присъствие на мафията...
    Дали ще се намери някой, който да удари Прасеевски през пръстите...???

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  47. 47 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#19:"шапчица"]"Управителят на БНБ Иван Искров публично намекна, че след два месеца ще поеме отговорност и ще се оттегли от БНБ"[/quote]
    според мен ще бъде депутат от дпс

    zenrus.ru
  48. 48 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Защо ли не вярвам на "Искров и сие" и имам доста дълбоки съмнения, че обвиненията към Цв. Василев може да са поредният кьорфишек тип "цаца". За да се замажат големите липси от страна на Пеевски, Доган и всички обръчи около тях. За да се измият ръцете и да се прехвърли основната вина върху някой друг. Просто защото идват избори и ако се размирише, ще стане много, много лошо.

    Но преди това идва и датата 21 Юли.
    И им трябва удобен виновен!

    По никакъв начин не защитавам Василев, но в тази държава съм виждал какво ли не. Просто не вярвам на изявленията нито на Искров, нито на Йовчев. А още по-малко на Йордан Цонев или пък на Прокуратурата.

  49. 49 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Това не трябва така да се размине а пладнешките хайдуци директно при бай Ставри няма значение кой и на какъв пост е и ако Прокуратурата не си свърши работата ПЪЛНО РАЗФОРМИРОВАНЕ и всичките при бай Ставри.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  50. 50 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#39] от "tur671":

    Ааа, искате да ми кажете, че КТБ по времето на Борисов беше добрата банка, че е била правилна сделката - медиен комфорт за ГЕРБ , от страна на Доган(КТБ), с/у държавни активи, общестевни поръчки и държавнитге средства на безсрочни депозити в КТБ , както и осигуряване основно от кветовете на ГЕРБ на мазният възход на октопода Лафка ?! (едва ли съм изчерпателен)
    И в следствие на горното Цветан Василев стана Мистър Икономика,а КТБ банка на годината !?!?!?

    И изведнъж в рамките на година КТБ стана лоша банка, така ли и Борисов най-големият и и безпристрастен критик ли !?!!!!??

    Ай стига бе....

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  51. 51 Профил на БД
    БД
    Рейтинг: 237 Разстроено

    Иска ми се да вярвам, че поне веднъж и при нас ще възтържествува справедливостта, но в същото време знам, че е същото като да вярвам в дядо Коледа.

  52. 52 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    [quote#4:"lz2"]Сега трябва да сме на майдана и да искаме съд на Орешарски, станишев, Пеевски и Доган! [/quote]А Борисов и Цветанов що ги пропускаш бе готин? Те не наляха ли пари в КТБ, не дадоха ли втори мандат на Искров, не подариха ли Булгартабак на Василев и Пеевски?

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  53. 53 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1977 Неутрално
  54. 54 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Imame super moderen I spravedliv zakon, v nikakav sluchai ne triabva nie grajdanskoto obshtestvo da pozvoliavame paklenia plan na mafiata s beli iaki da se realizira!!! Sega triabva da pokajem dali sme ovce ili ne! Da se plati samo do 100 K evro kakto e po zakon, samo taka shte ima pone kapchitsa spravedlivost!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  55. 55 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 477 Неутрално

    По мое скромно мнение дълговете са на Пеевски и сие! И "липсващите" досиета са си баш негови!

  56. 56 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Vsichki na protest, tezi iz.odi iskat dani iznasiliat brutalno I da.im platim za vsichkite gavri koito si napraviha s nas tezi 25 godini, NE niama da stane tozi pat!!!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  57. 57 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#30] от "putlernopassaran":

    Рационално, разумно и ...обществено полезно предложение сте направили.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  58. 58 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    "Редно е управителят и подуправителите на БНБ и ръководството на КФН да подадат оставки веднага, защото доверието в тях рухна и те не могат да бъдат част от никакво решение. Те са част от проблема КТБ"

    Напълно подкрепям.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  59. 59 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    "Ако се потвърди информацията, че ще се кандидатира като депутат от ДПС, всичко ще си дойде на мястото..."

    ндам, това би обяснило много неща...

    Доган май трябва да изкара отатъка от живота си в затвор. и по възможност да е някой затвор в Китай. иначе и от затвора ще ни командва тук...

    РЕФОРМИ !
  60. 60 Профил на pchelatamaika
    pchelatamaika
    Рейтинг: 237 Любопитно

    Добър ден уважаеми читатели,
    За да говорим за гарантиране на влогове, трябва да има доказана несъстоятелност, каквато аз и до сега не виждам. Смятам тези заглавия за странни, защото не се оповават на официални доказани данни, или? Моля, ако имате ясни доказателства, че някоя институция е неплатежоспособна, да ги публикувате и едва след това да се коментират инструментите, които се използват при евентуалната несъстоятелност.
    Аз чета в сайта на БНБ, че те предлагат (надявам се ако докажат несъстоятелност, тъй като за сега заявяват, че информация не достига) да се приватизира от държавата частна банка, която работи, в която да прехвърлят каквото е останало в другата банка (защото очевидно в 4тата по големина банка в страната, може би има активи и пасиви) и да осигурят Ликвидност, а НЕ гарантиране на влоговете! Защото отново, за да говорим за гарантиране в пълен размер на влоговете, трябва да има несъстоятелност, каквато и до сега не е доказана дори и за КТБ, а някои медии и КА почнаха така да третират, или не разбирам правилно? Идеята е банката да работи, а не да и се налага "да гарантира" нещо си. А примери за капитализиране дори и на ЧАСТНИ, камо ли на държавни банки, има по цял свят. А въпросния фонд за гарантиране, с който може да се осигури ликвидност не е от данакоплатците- подробности четете в Закона.
    Благодаря

  61. 61 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Искров що го дават само с тоя Ментата. Той ли е най-големия капацитет у БГ....ХАХАХАХАХА....

  62. 62 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Бих казал, че този текст пропуска да спомене, че разни чуждестранни агенции са одитирали КТБ нееднократно в годините. Би следвало да се потърси отговорност и от тях.

  63. 63 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Шопите сеа що не стачкуват

  64. 64 Профил на gotze
    gotze
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Ето сега е момента да се протестира, мощно с амбиции за линч.
    Назначаването на Пеевски е художествена самодейност в сравнение с този грабеж!!!!!
    Пп за герберастите:
    Ситуацията е без алтернативна няма кой да поеме властта в името на народ и държава!
    Ясно е че герб и Б не са решение, а задълбочаване на проблема-разруха!
    Така, че моля насочете енергията си към протест и разправа с червената мафия, която е обхванала всички партии!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  65. 65 Профил на tak40309320
    tak40309320
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "Другата причина е, че Иван Искров и заместниците му явно са напълно зависими и искат да угодят отново на

    Делян Пеевски и ДПС, които с помощта на ГЕРБ и БСП допуснаха "Кражбата на века КТБ"

    Амбицията на Пеевски и ДПС сега е да се откраднат каквото е останало от активите на КТБ."
    Това резюмира цялата статия. И е вярно.

    има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хора
  66. 66 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Поредният золум на Борисов и Доган струващ ни милиарди. Това агресивно зло го прави за пореден път. За пореден път нанася огромни щети на държавата, печелейки лична изгода.
    Заемите които са давани на Пеевски и компания са изяли влоговете. Не стига това ами едни данакоплатци, ще плащат влоговете на други може би пак данакоплатци макар, че се съмнявам да са, кой обикновен и незамесен ще си държи парите в банката на мафията.
    Та така, народа, ще плаща влоговете на мафиоти и гешефтари, а длъжниците като Пеевски ще си свиркат.
    Мафията на Доган и Борисов придоби значи милиарди, официално на гърба на хората и с активното участие на Прокуратура, Данс и правителство....
    Бахти схемата, такива сигурно са вървяли преди 50 години в Латинска Анерика...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    I'm addicted to the truth.
  67. 67 Профил на today
    today
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Цялата работа е за пореден път, поредната кражба, да се покрие от данъкоплатците.
    Отвратително!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  68. 68 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До 22:
    Е каква прослойка може да е влагала в банката на мафията?


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    I'm addicted to the truth.
  69. 69 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До 31:
    Ти не схвана ли че гербавите са особена отличителна прослойка от немислещи и по- скоро имат забрана да мислят.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    I'm addicted to the truth.
  70. 70 Профил на pvmailbg
    pvmailbg
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Дневник на 13.06.2014 писахте, че дъщерята на Цв. Василев влиза в надзорния съвет на придобитата от баща й Креди Агрикол преименувана на банка Виктория - и сега депозитите на гражданите отиват при татковото. Това нормално ли е???

  71. 71 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1514 Гневно

    НЯМА ДА ВРЪЩАМЕ ОТКРАДНАТОТО ОТ МАФИЯТА ОТ ДЖОБА СИ!

    ако и 1 лев от над 100 хил. евро на вложител бъдат възстановени от бюджета, аз лично съм на площада и няма да се прибирам докато не наложим справедливост!

    Евроатлантида
  72. 72 Профил на gotze
    gotze
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До#71 от sa6
    Ти вече трябва да си на площада!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  73. 73 Профил на rexos
    rexos
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Нима още всички не разбирате, че целта е една ДА СЕ ИЗПЛАТЯТ МИЛИОНИТЕ НА ДПС за това Ментата 100% с помощта цялата групировка около Доган АГА е предложил този закон. Взима си Доган и лакеите около него парите от "унищожените досиета" а след това държавата възстановява парите. Гласуват ли БСП и ГЕРБ подобен закон веднага в ЗАТВОРА защото така дават финансовата възможност на ДПС следващия път да купува гласове с парите на данъкоплатците!!!

  74. 74 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4063 Неутрално

    До коментар [#52] от "DrAvalanche":

    Стига с този Борисов и Цветанов, забрави и Костов. Това стана за пореден път при управлението на червените боклуци. Големи експерти бяха назначили, премиер, финансов министър, МВР, ДАНС.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  75. 75 Профил на Георги Георгиев
    Георги Георгиев
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#40] от "al64ad":

    Но отказът от наследство не винаги помага! Особенно ако жилището и друго имущество на наследниците е на наследодателя-длъжник. При някои обстоятелства е много трудно да решиш- отказ от наследство или въжето!!

  76. 76 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Много точна статия. Браво!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    И в морето ми е до колене .....................
  77. 77 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 723 Неутрално


    Правителство - съд -прокуратура - национална банка - където бутнеш все гнилоч. За здравеопазване и образование да не говорим. Оставки - Лустрация - Хора с неопетнен репутация - Съд за виновните - това е от което се нуждаем. Но то няма да ни бъде дадено на готово.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  78. 78 Профил на Maradona
    Maradona
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Аз вече живея с Пеевски, Мутака и ДПС.Чувствам ги като част от семейството си.Магазините от които пазарувам са техни.Телевизията които гледам са техни.Скандалите им са мои и сметкста я поемам аз.Живея за да е щастлив Пеевски и подобни ,и съм щастлив от това.Неискам културна среда и развитие !,искам Пеевски и неговото ежедневие в моя дом.Искам неговите медии които ме информират ,че всяка актриса е курва ,а всеки актьор гей.

  79. 79 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 835 Неутрално

    В БНБ има кредитен регистър, изчезнали кредитни досиета за 3.5 млрд. лева е абсурд, БНБ реално казва че някой ги е откраднал от Централния кредитен регистър, където се пазят, т.е. те не могат да бъдат откраднати от КТБ, защото по закон не са там, нали?
    Какъв е смисълът на централния кредитен регистър, ако някой може да открадне досие.... това е много сериозно.....това е липса на държава...
    М/у другото коригирането информация в Централния кредитен регистър отнема около 2 месеца, като се налага писма от всички въвлечени институции и информацията по закон не се изтрива от Кредитният регистър а се маркира невалидна, но се пази за 10г

    За КТБ...
    Борисов каза през 2011, че ако изтегли пенсиите то КТБ ще фалира, уволнените от КТБ Николай Велков и Любомир Весов разказаха какво става в банката, отново през 2011,и имаха пресконференция. След като прочетох статия в 168ч, посъветвах сестра си затвори фирмена сметка в КТБ и да я премести в Райфайзен, спомням си че това се случи на семейна коледна трапеза 2011г., причината сестра ми да има сметка в КТБ, бе тяхната практика да забавят плащания по държавни проекти ако са по-сметки извън КТБ, сестра ми рапортува тази практика до Комисия за защита на конкуренцията и те и отговориха на жалбата, че трябва да я рапортува на БНБ, което тя направи, без отговор.
    От 2012 в Дневник се публикуваха по 2-3 статии на месец за КТБ...
    това са 3г никой от БНБ през този период не е следял какво става в България, това е абсурд

  80. 80 Профил на ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    [quote#61:"calc"]Искров що го дават само с тоя Ментата. Той ли е най-големия капацитет у БГ....ХАХАХАХАХА.... [/quote]

    мдааа - правилен въпрос, но то е тъжно всъщност

    ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
  81. 81 Профил на Meчо Пух
    Meчо Пух
    Рейтинг: 820 Весело

    [quote#4:"lz2"]Сега трябва да сме на майдана и да искаме съд на Орешарски, станишев, Пеевски и Доган! Ако не-ЛИНЧ! До там я докараха наглите комунисти![/quote]
    .. абсолютно подкрепям за наглите комунистти!!! само не си обърнал внимание на последния кусив в статията и е редно да вмъкнем и Боце в списъка на комунистите... пък кат се има предвид и биографичните му справки...инъче коментарът ти е в ДЕВЯТКАТА, ама с тая кореция ша стане в ДЕСЯТКАТА
    ПС; много сте ми сладки грберчетата кат земете да са мяткате между истината и партията...

    Колкото повече, толкова повече!
  82. 82 Профил на Реалист
    Реалист
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Иска се специален закон, за да се обяви във фалит КТБ, а не за да се спасят влоговете над 100 000 евро! Съгласно действащия закон КТБ не може да се обяви във фалит, защото няма никакви доказателства, че нейните кредити са толкова лоши и необезпечени. Единственото, което казват одиторите е, че не са могли да направят оценка на кредити за 3,5 млрд. лв., защото не са получили достъп до пълната документация за тези кредити. Тук истинският въпрос е КОЙ не е осигурил достъп до пълните кредитни досиета (електронните досиета няма как да бъдат унищожени, те са си налични, но вероятно не са дадени на одиторите)? Квесторите от БНБ (само напомням, че те бяха сменени 3 дни след началото на особения надзор), прокуратурата, следствието - КОЙ от тези органи не е дал досиетата на одиторите и защо?

    Много вероятно е планът за фалиране на КТБ, т.е. приемането на специалния закон, поискан от БНБ, да е част от плана на Мафията. Защото бързо обявяване на КТБ във фалит (планът на Искров от петък) означава:
    - своеволно решаване кои кредити са лоши и остават във фалиращата КТБ и кои са добри и отиват в одържавената Агрикол. Ако към момента не знаем кои кредити са лоши (това следва от доклада на одиторите), то тогава по кой критерий ще определим кредитите, които остават във фалиращата КТБ?
    - назначаване на синдик. КОЙ ще го назначи - БНБ, която очевидно вече не е арбитър в спора банка-кредитополучатели, а зае страната на тези, които атакуваха КТБ и вероятно са нейни длъжници?
    - събиране на дълговете, продажба на заложените активи и т.н.

    Резултатът - едни длъжници плащат само 20-30-50 % от получените кредити, а заложените активи (държавни предприятия, компании, бизнеси) се придобиват от "правилните хора" на безценица...

  83. 83 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#67:"today"]поредната кражба, да се покрие от данъкоплатците.
    Отвратително! [/quote]
    Данъкоплатци = шарани = булгаристанци = тъпани
    Защо Орешарски още не е подал оставка?
    Какво правят дУпетатите та ГЕРБ в това бандитско НС? Значи и те са бандити.

  84. 84 Профил на olivia14
    olivia14
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Според иван искров България няма интерес да влиза в бъдещия европейски банков съюз, а само от пълна цензура върху анализи и коментари за състоянието на банките в България. Царят е гол !!!

  85. 85 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#74] от "vesolr":
    Ха-ха, ще уморите от смях половината /мислещата част от населението/
    А сега обяснете каква намеса имат в тази кражба премиер, финансов министър, МВР, ДАНС? Или си мислете, че финансовия министър всеки ден проверява и надзирава банкаите. А знаете ли кой нормативно ИМА ПРАВО да извършва това.
    А това прочетохте ли го : "Управителят и подуправителите на БНБ и ръководството на КФН да подадат оставки веднага
    защото доверието в тях рухна и те не могат да бъдат част от никакво решение. Те са част от проблема КТБ. По тази причина досега поведението им е неадекватно. Вместо да действат уверено, по закон, те създават психоза и предлагат извънредни действия и приемане на извънредни закони. Тяхна беше идеята за "банковата ваканция" и тотална цензура на медиите, а сега искат закон за КТБ, който отменя цялото банково законодателство. Това е абсурдно. То показва, че ръководството на БНБ е лично отговорно за източването на КТБ и търси начин с извънредни закони да прикрие личната си вина. Другата причина е, че Иван Искров и заместниците му явно са напълно зависими и искат да угодят отново на
    Делян Пеевски и ДПС, които с помощта на ГЕРБ и БСП допуснаха "Кражбата на века КТБ".

    Напротив, още съвсем в начàлото на кризата, правителството светкавично набра около 1, 5 млд чрез вътрешни облигации с цел създаване на финансов буфер
    И каква е ролята в създаването на паника на други лица, например банкянския Нострадамус? А дали неговите изказвания не са част от сценария

  86. 87 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 524 Неутрално

    ... хахахаха... мустакатото чиче май им разказа играта на лаФкаджиите от дуписе...

    ... имам чувството, че вече се е "опазарил" с руската агентура или каквото е там...

    ПП. е, ние сме до шията в л... но както се говори цял ден... нулеви рискове - нулеви приходи/разходи

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  87. 88 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#85:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Напротив, още съвсем в начàлото на кризата, правителството светкавично набра около 1, 5 млд чрез вътрешни облигации с цел създаване на финансов буфер [/quote]

    ... а по каква необходимост беше събран този заем???
    ... някой да намаже още лихви, или да го откраднат, друга причина не виждам. КТБ и БНБ са юридически лица, които не са държавна собственост.

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  88. 89 Профил на drumi1
    drumi1
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#40] от "al64ad" Че има ли такъв завършен идиот който да изка да запази наследство ако то е Дълг към финансова институция?

  89. 90 Профил на axd14700100
    axd14700100
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#82:"topdinko"] Единственото, което казват одиторите е, че не са могли да направят оценка на кредити за 3,5 млрд. лв., защото не са получили достъп до пълната документация за тези кредити.[/quote]

    Това е точно като с плана на Ран и Ът. Луканов им каза, че няма да се изпълнява, но това не попречи да ги обявят, че те са Виновниците за Опустошението.

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  90. 91 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    До коментар [#30] от "putlernopassaran":

    ++++++++++++++++++++++++++++++. Лошото е че точно тези с преференциалните лихви, са от властта и нейни приближени, което може да доведе до промяна на закона! Не трябва да го допуснем! Вън мафията от управлението на държавата!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  91. 92 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    като начало, цялото ръководство на БНБ, което носи отговорност за това, което се случи да си подаде оставките, след такова чудо изниква въпроса за какво по точно служи БНБ и банковия надзор

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  92. 93 Профил на ke4o
    ke4o
    Рейтинг: 237 Неутрално

    ако изплатят до 196 000 лв, а горницата я отложат във времето, то очевидно е че няма да имат пари да купуват цигански гласове на изборите. Все пак 1 глас си е 50 лв на ръка+3 кебапчета +1 бира+за пайнерката. Справка - тоталната доминация на ДПС в Свиленград - там няма един турчин, но на последните избори Пеевски изби рибата. Затова и се суетят и не подават оставка, трябва им технологично време да осигурят спонсорите

  93. 94 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    следващото което ще стане че ще изгори и бушона Пеевски, щото той е избран да бъде точно такъв бушон(едричък, нагъл и прост) и във всеобщата народна радост Доган ще си прибере парите и ще назначи нов шеф на своите медии , както впрочем и на новата си банка , която и да е тя и всичко отначало

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  94. 95 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#50] от "нуцо":

    ако ти беше управлявал вместо ГЕРБ тогава ,какво щеше да направиш ,да извадиш парите , да фалираш банката и да ги вложиш в 5 те най известни гръцки банки ,на които им се клатеха краката и се чакаше всеки момент Гърция да пропадне ,това ли предлагаш ,ха кажи сега от този момент ,ретроспективно колко пари влязоха в Гърция и колко в България ,да ,те сега са стабилни и банките им са ок ,но тогава не бяха ,всеки български премиер би лобирал за българска банка ,а тогава най силни бяха ПИБ и КТБ , останалото съм съгласен ,че ГЕРБ никога не са имали аналитичен център ,който да мисли за правилни и стратегически решения ,тоест да правят това ,което правят ДПС и БСП ,които имат такива аналитични центрове и водят упорито държавата към пълен крах .

  95. 96 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#94] от "stg":

    това съм абсолютно съгласен ,сега Пеевски ще плати цялата сметка с липсващите пари волю или неволю

  96. 97 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#95] от "tur671":

    По ред колега.
    Първо - нямаше да ги слагам там парите, за да се чудя как да ги вадя после.
    Второ - няма гръцки български и квито там ми редите банки. Всички банки са български, щом са регистрирани като дружества в България.
    Трето - и пред вид второто, щях да направя конкурс и която банка даде най-добрите условия там и щяха да бъдат парите на държавата, т.е. моите и вашите колега, щото сега комай ги няма , а? И нямаше да бъдат разбира се в една банка само.

    п.п. А Борисов остави и увеличи държавните(мои и ваши) пари в КТБ, т.е. в т.нар. българска от вас банка, щото с този и собственик можеха и си направиха схемите за източване на обществен ресурс. Надали с "чужди" банки, божеството щеше да може да върти схеми със опозицията(Доган) зад гърба на лековерният Му електорат.
    Поздрави

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  97. 98 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7440 Неутрално

    Досега слушаме само за депозити и разплащателни сметки.Да кажат колко,на кого и с какви лихви са раздавани кредитите,след като се раздава скъп ресърс с лихва 8%.Редовно ли се обслужват тези кредити и с какво са гарантирани.Ето това искаме да знаем,а не извадете 5 млрд., да платим депозитите на хора,налели всички пари в една банка,заради високи лихви.В другите банки лихвите са 3-4 %,най-много.

  98. 99 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    [quote#95:"tur671"]ако ти беше управлявал вместо ГЕРБ тогава ,какво щеше да направиш ,да извадиш парите , да фалираш банката и да ги вложиш в 5 те най известни гръцки банки ,на които им се клатеха краката и се чакаше всеки момент Гърция да пропадне[/quote]
    то че не ги е извадил е едно, но и ги е увеличил значително и какво общо имат гръцките банки след като у нас има и италиански, германски, австрийски, белгийски и френски банки

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  99. 100 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4063 Весело

    До коментар [#85] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Нали бяха великите експерти всичките? Ако е така, що не са забелязали нищо? Всички фенове на Орешарски са с мания за мислене, можене и величие - социалния, др. Иванов и т.н. - и все Баце и Цветанов са им виновни, никога техните крадци.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK