Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Е па да, друго си е да те натиска хегемона САЩ икономически, когато не му играеш по свирката... помним какво се случи на Франция която отказа да участва във фалшифицираната война срещу Ирак, нали???
Русия е най-миролюбивата страна в света.Тя е стожер на православието.Русия никога няма да нападне братска страна.....
Глупости на търкалета.Нещо съм слънчасал.Империята на злото се изправя и готова за плячкосване.Дупе да ни е яко. http://meto76.blog.bg/politika/2014/03/09/.1246181
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
Политиката на 'хегомона' САЩ не прави империализмът на Русия по - добър за европейските държави.
Статията ми хареса. Много верни мисли. Не знам дали е по - добре наистина прагматиците или свободолюбивите да вземат превес. Ще се разбере от това, в какъв свят живее Путин.
Засега струва 290 невинни жертви и със сигурност ще има още. Или трябваше да свалят самолет на Луфтханза, за да се стреснат малко в Берлин, да си извадят главите от задниците, да престанат с хейтърството срещу Америка и да видят кой е (бил винаги) истинският им враг.
До коментар [#7] от "nik_177.":
Радикалните професионални русофоби премълчават за вече реализирания СЕВЕРЕН ПОТОК и то съвсем разбираемо! Австрия е малка страна с изключително стабилна икономика и имат голям интерес да купуват евтино газ както Меркел ! Нямат блянове за диверсификация , искат си само тръбата през черно море !
нищо ново. През 80-те, когато Рейгън се опитва да накара Европа да наложи санкции на СССР и да се спре строителството на газопроводи, с които Европа става зависима, той среща отпор главно от Франция и Германия. Това обаче не му попречи да срине Империята на злото.
Някак незабелязано и плавно Олейник в края на текста става Овечкин, но който и от двамата да наглее, ние сме обръгнали на обикновения рашизъм, с който всекидневно ни залива тролетариата тук.
Подчертано е с получерен шрифт "колкото по-голям е делът на руският газ в баланса на една държава в Европа, толкова по-активна е тя против въвеждането на строги санкции срещу Русия." Това просто не е вярно. 100% зависими са Литва, Латвия и Естония; Чехия и Полша 70-80% - а това са най-силните антируски гласове в Европа. Олейчкин-Овейник - на поправителен.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
С Путин не може меко, защото в един момент ще стане парий като Кадафи- то и много западноевропейски политици ще ги е срам от решенията, които са взели сега.
Загинаха хора, човешкият живот е по- ценен от газовите отстъпки, а когато бедата и трагедията почука на вратата на съседа става страшно, защото утре ще почука и на вашата!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Тъжни изводи,наистина.Но изводът за нас е,че трябва да си свършим работата сами!Ден след ден,докато изгоним сегашните,а ако се наложи и следващите.Ден след ден,всеки ден.Защото тази държава е наша,на бащите ни,на децата ни.
Нищо ново в поведението на Европа. Нали абсолютно по същия начин са се държали европейските лидери по времето на Хитлер и неговия възход, докато ножа не опрял в кокала. Явно горчивата и пълна с трагедия европейска история бързо се забравя от европейските късогледи чиновници.
Е, да де, № !0. Искат си само тръбата през Черно море, че да им е по евтиничък газа. Руснаците са ларж и сигурно ще им набутат преголеми бонуси. Както ги набутаха на Китай. Както и да е. Ако тези харизани милиарди остенаха в Русия и вдигнеха жизненото равнище на хората, ако се изхарчеха за инфраструктура и за очовечаване живота на хората /не за призрачни градове като олимпийската столица Сочи и със съоръжения и пр, излезли над 30 милиарда долара/ Русия щеше да бъде привлекателно място, а не мрачна гора със скитащи диви зверове /по израза на Огнян Минчев/. Вместо да търгуват с Европа и с "близката чужбина", да оставят хората сами да се определят в какъв свят да живеят, пращат брадясали зелени човечета.
Брей... тоест от преди самолета нямаше невинни жертви? Дори украинските терористи в сводките си казват колко загинали цивилни има в обстрелваните от тях жилищни квартали... с ракетни установки град и смерч...
Политиката навсякъде е доста мрсна работа, понеже "играчите" се ръководят основно от икономически интереси.
За съжаление това е отражение и на избирателите, които навсякъде по Света (и у нас) си гледат предимно хатъра и комфорта, а не Морала и Правото.
В конкретния случай - ако на Хората в Европа им бе обяснено че е нужно да се жертва малко просперитет в името на това една бив6а имперска сила да бъде поставена на мястото и, то тогава подобни табута и лицемерия биха били напълно изли6ни!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
23
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Както винаги европейците не разбират с кого си имат работа. От времето на Рибентроп-Моллотов, та досега. Да се чудиш колко пъти трябва да се наведат на съветската мечка.
Това е защото не разбраха комунизма, а сега не разбират и постъветската имперска политика. Сега примесена с мангизи и мирис на газ.
Ако разбираха нещо - Абрамович нямаше да живее в Лондон, а руските милиардери-людоеди нямаше да си купуват къщи на Ривиерата.
[quote#25:"SSS"]От времето на Рибентроп-Моллотов,[/quote]
Забравяте Мюнхенското споразумение от 1938. То предхожда пакта Рибентроп Молотов.
Та събрали са се Хитлер, Мусолини, Чембърлейн и Даладие (все видни евродемократи) и си разпарчадосали Чехия без да я питат.
Виж какво пише в чл. 4 Постепенната окупация на предимно германската територия от германски войски ще започне на 1 октомври. Четирите територии, отбелязани на приложената карта, ще бъдат окупирани от германски войски в следния ред: територията, отбелязана като номер 1 - на 1 и 2 октомври; територията, отбелязана като номер 2 - на 2 и 3 октомври; територията отбелязана с номер 3 - на 3, 4 и 5 октомври; територията, отбелязана с номер 4 - на 6 и 7 октомври. Останалата преобладаващо германска територия ще бъде потвърдена от споменатата по-горе международна комисия и ще бъде окупирана от германски войски до 10 октомври.
Австрия. От 45-та до 58-60-та година, австрийската комунистическа партия достига 2,5 млн. членове. От 60-та, когато виждат, че СССР "губи" студената война срещу Запада, до 90-та, австрийската компартия се стопява до...25 хил. члена, т.е. 1000 пъти!!! След падането на берлинската стена и разпада на СССР същата партия не наброява повече от 5000 члена. Интересен феномен е регистиран през есента на 68-ма година, когато "орките" от т.н. Варшавски договор навлизат с танковете си в Чехословакия. От страх, хиляди австрийци се записват в компартията, зер ако дойдат сибиряците и у тях, това може да ги спаси. Отделно тогавашният канцлер, Бруно Крайски, прави стотици "теманета и поклони", дори и на нищожества като Тодор Живков. Това е Австрия от недалечното минало. Затова не трябва да ни учудват австрийските предателства днес!
компромисите с принципи винаги ти излизат през носа, но много европейски бюрократи предпочитат да не си развалят комфорта. Дано бюрократите скоро бъдат заменени с държавници, които виждат малко по-далеч от носа си и не се поддават на корупция. Зависимостта на Европа от руски ресурси нито е толкова голяма, нито е толкова непреодолима. Европа живееше чудесно и без тях по време на студената война, а днес има камара нови технологии. Русия е много по-зависима от износа на суровини (икономиката и изцяло се крепи на това), отколкото Европа от вноса им. Всъщност спиране на руския газ ще има благотворно влияние в средно- и дългосрочен план, защото ще спомогне да се развият много нови технологии.
[quote#1:"bad_religioner"]може би Русия щеше да изяде сопата... [/quote]
Някои от западноевропейците буквално потънаха вдън земята - напр. гедерейската комсомолка Ангела.
[quote#20:"diegos"]Брей... тоест от преди самолета нямаше невинни жертви? Дори украинските терористи в сводките си казват колко загинали цивилни [/quote]
ми не, нямаше.
загиналите цивилни са колатерал, те са имали възможност да се евакуират и не са го направили.
Хората в самолета са летяли от една сигурна, уредена, чиста и спокойна държава като Холандия към едни райски места на Земята като Бали, били са щастливи, че отиват във ваканция, че ще прекарат заедно свободното си време. Една варварска душа на земята, обаче, решава да се прави на мъж и с доставеното от путин оръжие убива всичките тези нищо неподозиращи хора. След това същите тези варвари мародерстват загиналите и техните вещи и ги оставят да се разложат под жаркото слънце, защото имат заповед от путин да намерят черните кутии.
Абсолютно същото поведение като преди втората световна война. Апропо, и тогава Англия и Франция имаха договор да защитят Чехословакия. Нищо не се е променило. Агресорът е същият, но без партньора си от запад, и дребните сметки на Европа са същите. Просто потърпевшите страни са малко по на изток от тези в средата на миналия век и хитреещата Европа смята, че не я засяга.
„Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
[quote#14:"adam1966"]С малко помощ от приятел/САЩ/ европейците ще поставят Русия под финансова и технологична карантина.[/quote]
Ами така ще се случи в крайна сметка. Американците хич не си поплюват и току що шамаросаха БНП Париба с 10 милиарда долара глоба, за това че са извършвали финансови транзакции с Иран в нарушение на американското ембарго. Американското ембарго де факто ще задължи и европейските банки и индустрии, които искат да правят бизнес със Щатите да го спазват, иначе този бизнес със Щатите ще секне, или пък Дойче Банк или ХШБК ще отнесат някоя хубава глоба. Европа е в ПЪТИ повече и много по-комплексно зависима от Щатите, отколкото от руския газ.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Точно прагматизма казва, че там някъде са загинали 300 човека, но на теб не ти пука, защото не си ги видял лично и не си го преживял. Затова и масово хората си искат комфортния живот и спокойната работа, третата кола и ако им нарушиш тези неща с отказване от руски енергоносители вообще няма да те обичат. Политиците може би го усещат и затова си траят за толкова радикални мерки. Иначе на приказки са много силни и обещават ли, обещават...
Не са "руски" правилата, ами руснаците само ги използват.
Правилата се наричат "демокрация" в настоящия и вид.
Ако Европа резне из основи отношенията с Русия сегашният политически елит си заминава. Ей тъй, простичко, с избори.
Защото мат'рялът няма да иска да плаща цената за нещо, което и е далечно.
Само едно примерче - погледнете Норвегия. Там си имат фонда, имат си нефта и газа. И пак правителство там не повтаря мандат. Защо? Ами защото го изчушкват с темата, че "може по-добре" да ползват благата от Северно море.
Е, следващите, понеже са норвежци и с акъла си, не пробиват фонда и разумната политика, но и те падат на свой ред.
Те ви един очебиен пример за реакцията на мат'ряла, при това норвежкия. Сваля, защото "можело повече". А ако трябва и да им се бръкне в джоба?
А и кой в масата си европеец се е закъхарил толкова за Украйна и украинците?
На кой масов европеец не му е многозначна, а не еднопланова, темата за малцинства, останали в други държави и кюсканията покрай тях? Как ще ги накараш еднозначно не само да хвърлят цялата вина на Русия, но и да платят за това?
Е, те това са "правилата на играта" в Европа. Реалността, демек. А че Русия ги използва не ги прави "руски".
Прочее ... тези "правила на играта" не са валидни само за Европа. Я си спомнете Сирия. Какво направи Путин? Когато настъпи острата фаза си купи по една страница в най-авторитетните и големи американски вестници. И се "обърна" директно към редовия реднек. И к'во? Обама сви платната.
Те ви ги същите "правила". Които използва Русия.
Не ми е чудно, че такива за "правилата на играта" ги ръси руснак в канадски университет. В Канада му е широко около врата, а понеже е руснак - му е вътрешно неприсъщо разбирането точно за такива "правила". Защото писанието му е на практика жалейка за някакъв вид диктатура. Няма как иначе да стане, освен ако не избухне наистина война между Запада и Русия, в което положение мат'рялът няма къде да мърда и ще трябва да заеме еднозначна позиция с разбирането, че ще трябва и да плати. Но при война пак положението си е вариант на "диктатура".
[quote#41:"xm..."]А и кой в масата си европеец се е закъхарил толкова за Украйна и украинците? [/quote]
когато руските танкове отново влязат в Берлин, тогава ще се закахърят
[quote#5:"diegos"] помним какво се случи на Франция която отказа да участва във фалшифицираната война срещу Ирак, нали???
Помним ли, професорите???[/quote]
Професорите не помнят. Тяхната памет е избирателна. Уж критикуват двойните стандарти, пък самите те действат двойностандартно.
Особено ми е смешна критиката им, че европейците, видите ли, предпочитали да си гледат икономиката, интересите на народа и благосъстоянието му, вместо да се репчат на Русия.
Ама, естествено, европейските политици не са идиоти (е, по-голямата част от тях) и осъзнават, че ако не поставят на първо място благосъстоянието на народа си, а някакви отвлечени псевдоидеали, същият този народ (дето идеали не го вълнуват, той иска да има какво да яде, облича, иска да консумира и да се забавлява) ще ги измете без колебание.
Идеалите са за гладните и бедни държави, да има какво да се утешават - може да сме гладни и бедни, ама сме горди и с идеали, то затова и най-много вият срещу Русия точно най-мизерните държави от ЕС.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
"Отказът от играта по руските правила заплашва единствено привилегирования им достъп до скъпи"
хайде стига глупости и пропаганда - ние ако имахме ресурсите на Русия нямаше ли да искаме да ги прадавам ена възможно най-добрата цена?
Като има по-евтини ресурси да си ги набавят от там....егати...секна кранчето на Русия за евтини суровини и Производствена Европа се сети, че има и такъв компонент в цената на това което произвеждат като ресурс за производство.
Защо никой от ЕС не налага санкции на САЩЩ, които от началото на 90-те са избили много повече хора в Близкият изток, токолкото Русия е и ще направи след Втората Световна Война?
Щото е пълно с пропаганда навсякъде относно лошите руснаци и добрият цапад.
Асно е че имат много за оправяне, но никой не се оглежда в американските олигарси - как едни и същи хора се въртят президен, сенатор, конгресмен....то па да му писне на човек да го правят на малоумен..
Всеки си има интерес и си го гони.
Имайте впредвид, че ние нищо не знаем за проблемите на Русия с екстремистети мюсюлмани по техните граници. Това, което те водят като истинска война не се говори в нито една западна медия. Това е и причината да настръхват срещу всички опити на САЩ да се долижат до техните граници. Да не говорим, че синът на Джо Бойдън вече е шеф в украинска газова компания и то от около месец и повече....хайде сега да си говорим колко САЩ милеят за демокрацията на Украйна - ще ги държат дестабилизирани с десетки години, за да ги държат в зависимост с малко подаяние към политическият им елит..
И вместо Европа в лицето на Германия да се беше хванала да интегрира Русия в ЕС чрез споразумения те слушат САЩ окито имат интерес от разединена ЕВропа в конфликт с Русия.
Надявам се сдържаната позиция на Германия да означава точно това - че няма да се поддадат на натиска от САЩ и лелите от ЮК и ще намерят заедно с Русия компромис за Украйна от което всички в ЕВропа бихме имали ползи.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
46
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#43:"Barcelina #БанкWithMe"]затова и най-много вият срещу Русия точно най-мизерните държави от ЕС. [/quote]
Кои са тези държави?
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Политкоректното говорене наложено от политиците е в основата на всички беди. То е виновно за ромските проблеми, за икономическата емиграция и за тероризма.
Забележете! Няма нито един репортаж, където журналист да попита един пострадал палестинец от Газа. Дали е видял разполагането на ракети в задния си двор и дали е протестирал.
До коментар [#47] от "S.P.Q.R.":
Глюпусти, драги!
'53, '56, '68 ....
Тогава са можели да си го позволят.
Сега трябва да си много изтрещял, та въобще да допуснеш мисълта, че може да стане нещо подобно.
Хайде, да оставим настрана дори НАТО, т.е. Щатите.
Ама за да стигнат до там руснаците трябва да прегазят един куп държави бе, човек! Това дори технически, ей тъй, като мисловен експеримент, не може да стане!
Нека сега журналистите да тръгнат из освободените райони в Украйна и да проучат какво мислят хората. Какво ще кажат хората за насилственото провеждане на референдума. Какво ще разкажат за тормоза върху тези, които не гласуваха на референдума - отнемане на автомобилите, принудителен труд на окопите.
Еврейката Валерия Новодворская ядеше руски хляб, но мразеше Русия и всичко руско, като смърта си.
Аз лично не можах да разбера как животинската и омраза се съчетаваше с това да живееш в обкръжението на Русия.
Факта, че властите я търпяха е най глямото доказателство за толерантноста и демократичноста в Русия днес.
Но за мътвите или добро или нищо, значи за Валерия Новодворская НИЩО.
Разказите на хората преживели кратката власт на сепаратистите няма да ни се разминат. Аз лично знам много неща, но и всички вие ще ги научите. Аз няма да ги преразказвам, за това са журналистите.
До коментар [#25] от "SSS":
Не е Рибентроп...
Пакта е МОлотово-Рибентроп.
И Русия е отговорна а не Германия.
И е правилно да се нарича Пакт за НАПАДЕНИЕ в Москва.
И отговорните повтарам са Москва!
Тия са решили да ни късат нервите до последия момент.,
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
До коментар [#56] от "Сашо":
"те още говорят за хунтата и нацитата, дето разпъват бебета"
След перверзията за разпъване на дете по руската телевизия други журналисти отидоха в Славянск и направиха репортаж. Естенствено се оказа само преверзия, но ще почакаме това да направят журналистите от BBC CNN. Нека там отидат световно известни журналисти и застанат с имената си.
България? Дай пример кога България е "виела" срещу Росссия?
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
В момента в Донецк гледат само руска телевизия. Сред хората се носят слухове, че бандеровците ще дойдат и ще им вземат органите за да ги изпратят в ЕС и САЩ за присаждане.
Нека припомня, че в края на втората св.в. хиляди японски селяни се самоубиха, защото им бяха казали, че САЩ ще ги измъчват.
Доколко Украйна е важна за Европа ще припомня нещо от историята.
Когато настъпващите османски войски обсаждат Константинопул на тяхна страна в обсадата участват български войски.
За тогавашните български царе е било допустима тази фатална грешка, но за днешните образовани политици е престъпление.
[quote#14:"adam1966"]С малко помощ от приятел/САЩ/ европейците ще поставят Русия под финансова и технологична карантина[/quote]
,,приятел" -много се смях. САЩ са най-безгледните ,най-алчните най-демагогските и безскрупулни интересчии.Искрено ме забавляват когато упрекват някой друг ,че си гледа интереса.Засега европейските правителства на по-силните държави успешно лавират,но от САЩ може да се очаква всичко..Най-малкото да спретнат ,,протести и улични вълнения"както в Украйна и след това ,,малки" терористични акцийки в ЕС.
[quote#65:"Barcelina #БанкWithMe"]Непрекъснато. Само изказванията на президента ви да чуеш, е достатъчно.[/quote]
Пълни глупости. Българското правителство е едно от най-русофилските в историята. Добре, че е Президента да отсрами България, макар и много плахо и дипломатично.
ПП. Холандия мизерна държава ли е?
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
[quote#65:"Barcelina #БанкWithMe"]президента ви [/quote]
Хубаво е, че все пак си признаваш, че си контрабългарка.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
[quote#29:"lone_wolf"]На никой не му пука, дали ще получава газта по дъното на Черно море, или през Украйна! [/quote]
Украйна е трайно дестабилизирана държава !
Изпълнението на Южен Поток и връзването на целия регион към тази тръба ще гарантира някаква стабилност а в бъдеще може и да печелим ако се намери някой по-умен за премиер. Също е възможно да се привлекат инвестиции в реалния сектор на промишлените компании ! Иначе освен газостанции на Шеврон и още чуждестранни бакалии с промоции на "ген РИН" нищо друго няма да ни се случи !
[quote#41:"xm..."]Прочее ... тези "правила на играта" не са валидни само за Европа. Я си спомнете Сирия. Какво направи Путин? Когато настъпи острата фаза си купи по една страница в най-авторитетните и големи американски вестници. И се "обърна" директно към редовия реднек. И к'во? Обама сви платната.
Те ви ги същите "правила". Които използва Русия[/quote]За правилата си прав, но не и за "ред нек", които са малцинство в УСА. Путин се обърна към мислещите американци и подбуди останалите, да започнат и те да мислят с главите си. Подкрепата му там нарасна неимоверно, защото казва истини, които техните медии и власт- имащи съграждани им ги спестяват.
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosY
[quote#43:"Barcelina #БанкWithMe"]европейците, видите ли, предпочитали да си гледат икономиката, интересите на народа и благосъстоянието му, вместо да се репчат на Русия.
Ама, естествено, европейските политици не са идиоти[/quote]Права си:
"Единствената свобода е икономическата. Всяка друга следва от нея." Куш
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosY
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Защо им беше през 1953-та? или в Будапеща през 56-та? или в Прага през 68-ма?
Звънни на путин и питай, сигурно имат отговор[/quote]Не знаете, защото не мислите!
Отговорът е простичък: Защото и това бяха цветни революции. Пробваха в Иран, успяха, и си мислеха, че ще го приложат и в Източна Европа, ама удариха на камък, защото там не беше демокрация от западен тип, като в Иран.
... обикновен простак си позволява да коментира (това и Кисельов не си го позволи!) един от последните енциклопедисти и хуманисти на руската журналистика Вечна памет на Новодворская, редом до Политковская...
пп. уместно е да замълчите (гузно).
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
[quote#79:"Жив е той, жив е!"]Защото и това бяха цветни революции. [/quote]
Ми не, не бяха. Това бяха революции на немците, унгарците и чехите срещу руската окупация.
Или може би Априлското възстание също е било "цветна революция"?
[quote#82:"S.P.Q.R."]Ми не, не бяха. Това бяха революции на немците, унгарците и чехите срещу руската окупация.
Или може би Априлското въстание също е било "цветна революция"? [/quote]Априлското въстание, не беше цветно, защото цветните революции не бяха измислени още. Затова дадох за пример Иран, защото там беше опитното поле, за цветните революции. Оттам тръгнаха!
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosY
До коментар [#69] от "Irina":
От "А" до "Я" съгласен.
Точно затова и европейските правителства водят обтекаема и хлъзгава политика с УСА, защото отлично разбират, че могат да бъдат неприятно изненадани.
УСА няма да се спрът пред нищо.
особено сега когато са натясно с техните дългове и примката неменуемо се стяга около вратъ им.
До коментар [#74] от "Жив е той, жив е!":
Е, аз се изразих образно, мат'рял-реднек, а ти се хващаш за думата. И се измества темата.
А темата е, че в статийката, громейки Русия, се пробутва като цел нещо, което може да стане само и единствено, ако на Запад стане ... като в Русия.
Това е противостоянието, което го бърка автора - не може да вдене как така демокрацията не иска да стане диктатура, за да се бори с диктатура, ако не е притисната директно от война.
Емчи ей така, не ще! Защото е демокрация ...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Пичага, това, че ние сме роби и сме съгласни да живеем на ръба на мизерията не значи, че всички народи са такива. Ерго, украинците доказаха, че не са[/quote]И с какво го доказаха? С това, западняците да им завземат икономиката? А кой ще плаща тази ( "европейска" ) транзиция?
[quote#57:"martinch"]Пакта е МОлотово-Рибентроп.
И Русия е отговорна а не Германия.
И е правилно да се нарича Пакт за НАПАДЕНИЕ в Москва[/quote]А, за какво, ако не, за нападение е? Англия и Франция, защо отказаха, да сключат договор, за сътрудничество със СССР, против нацистите?
Отговорът е пак простичък: Искаха Хитлер, да разгроми съветския социализъм, а те да наблюдават отдалече.
До коментар [#68] от "Иван К": "Когато настъпващите османски войски обсаждат Константинопол на тяхна страна в обсадата участват български войски." Това е факт ... който показва, че почти 60 години след падането на България (1396) под османско владичество е имало някакви васални български владетели при обсадата на Константинопол (1453) ... Явно пълната анексия на българските земи става в 16 век - когато започват потурчванията и от 5 века остават към 130 години пълен османски гнет.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Действията на българските феодали, са плод на слабата централна власт, по българските земи. Отделно, никой от тези феодали не си прави сметката, която прави Тервел. Но каквото било, било. Поуката от историята е, че никой не си взема поука от историята, поне в България.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
bad_religioner
Рейтинг: 450 НеутралноИзводът - ако имаше повечко антиконформисти в Европа-та, може би Русия щеше да изяде сопата...
korektor
Рейтинг: 506 НеутралноТъжно, много тъжном...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dutch
Рейтинг: 494 НеутралноДаа добър анализ. санкции за Русия = загуби за Запада. всичко останало е говоркане.
diegos
Рейтинг: 646 НеутралноЕ па да, друго си е да те натиска хегемона САЩ икономически, когато не му играеш по свирката... помним какво се случи на Франция която отказа да участва във фалшифицираната война срещу Ирак, нали???
Помним ли, професорите???
PETZL
Рейтинг: 561 ВеселоРусия е най-миролюбивата страна в света.Тя е стожер на православието.Русия никога няма да нападне братска страна.....
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.Глупости на търкалета.Нещо съм слънчасал.Империята на злото се изправя и готова за плячкосване.Дупе да ни е яко.
http://meto76.blog.bg/politika/2014/03/09/.1246181
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Peacekeeper
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#5] от "diegos":
Политиката на 'хегомона' САЩ не прави империализмът на Русия по - добър за европейските държави.
Статията ми хареса. Много верни мисли. Не знам дали е по - добре наистина прагматиците или свободолюбивите да вземат превес. Ще се разбере от това, в какъв свят живее Путин.
S.P.Q.R.
Рейтинг: 395 ГневноЗасега струва 290 невинни жертви и със сигурност ще има още. Или трябваше да свалят самолет на Луфтханза, за да се стреснат малко в Берлин, да си извадят главите от задниците, да престанат с хейтърството срещу Америка и да видят кой е (бил винаги) истинският им враг.
zenrus.rucomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4233 НеутралноДо коментар [#7] от "nik_177.":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleРадикалните професионални русофоби премълчават за вече реализирания СЕВЕРЕН ПОТОК и то съвсем разбираемо! Австрия е малка страна с изключително стабилна икономика и имат голям интерес да купуват евтино газ както Меркел ! Нямат блянове за диверсификация , искат си само тръбата през черно море !
spiegel
Рейтинг: 1995 Неутралнонищо ново. През 80-те, когато Рейгън се опитва да накара Европа да наложи санкции на СССР и да се спре строителството на газопроводи, с които Европа става зависима, той среща отпор главно от Франция и Германия. Това обаче не му попречи да срине Империята на злото.
Lemmy
Рейтинг: 2041 ВеселоНякак незабелязано и плавно Олейник в края на текста става Овечкин, но който и от двамата да наглее, ние сме обръгнали на обикновения рашизъм, с който всекидневно ни залива тролетариата тук.
Подчертано е с получерен шрифт "колкото по-голям е делът на руският газ в баланса на една държава в Европа, толкова по-активна е тя против въвеждането на строги санкции срещу Русия." Това просто не е вярно. 100% зависими са Литва, Латвия и Естония; Чехия и Полша 70-80% - а това са най-силните антируски гласове в Европа. Олейчкин-Овейник - на поправителен.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
adam1966
Рейтинг: 526 НеутралноС малко помощ от приятел/САЩ/ европейците ще поставят Русия под финансова и технологична карантина.
Realist
Рейтинг: 4295 НеутралноС Путин не може меко, защото в един момент ще стане парий като Кадафи- то и много западноевропейски политици ще ги е срам от решенията, които са взели сега.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Загинаха хора, човешкият живот е по- ценен от газовите отстъпки, а когато бедата и трагедията почука на вратата на съседа става страшно, защото утре ще почука и на вашата!
february
Рейтинг: 395 НеутралноТъжни изводи,наистина.Но изводът за нас е,че трябва да си свършим работата сами!Ден след ден,докато изгоним сегашните,а ако се наложи и следващите.Ден след ден,всеки ден.Защото тази държава е наша,на бащите ни,на децата ни.
Кремълски дребосък 💙💛
Рейтинг: 1759 НеутралноНищо ново в поведението на Европа. Нали абсолютно по същия начин са се държали европейските лидери по времето на Хитлер и неговия възход, докато ножа не опрял в кокала. Явно горчивата и пълна с трагедия европейска история бързо се забравя от европейските късогледи чиновници.
nik_177.
Рейтинг: 408 НеутралноЕ, да де, № !0. Искат си само тръбата през Черно море, че да им е по евтиничък газа. Руснаците са ларж и сигурно ще им набутат преголеми бонуси. Както ги набутаха на Китай. Както и да е. Ако тези харизани милиарди остенаха в Русия и вдигнеха жизненото равнище на хората, ако се изхарчеха за инфраструктура и за очовечаване живота на хората /не за призрачни градове като олимпийската столица Сочи и със съоръжения и пр, излезли над 30 милиарда долара/ Русия щеше да бъде привлекателно място, а не мрачна гора със скитащи диви зверове /по израза на Огнян Минчев/. Вместо да търгуват с Европа и с "близката чужбина", да оставят хората сами да се определят в какъв свят да живеят, пращат брадясали зелени човечета.
nik_177.
Рейтинг: 408 НеутралноСтава дума за № 10 в началото на постинга.
diegos
Рейтинг: 646 НеутралноДо коментар [#9] от "S.P.Q.R.":
Брей... тоест от преди самолета нямаше невинни жертви? Дори украинските терористи в сводките си казват колко загинали цивилни има в обстрелваните от тях жилищни квартали... с ракетни установки град и смерч...
B52
Рейтинг: 1763 НеутралноПолитиката навсякъде е доста мрсна работа, понеже "играчите" се ръководят основно от икономически интереси.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.За съжаление това е отражение и на избирателите, които навсякъде по Света (и у нас) си гледат предимно хатъра и комфорта, а не Морала и Правото.
В конкретния случай - ако на Хората в Европа им бе обяснено че е нужно да се жертва малко просперитет в името на това една бив6а имперска сила да бъде поставена на мястото и, то тогава подобни табута и лицемерия биха били напълно изли6ни!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Сашо
Рейтинг: 727 Неутрално1930те години Европа също се съгласяваше да играе по правилата на един нисичък комплексар с много власт. Явно уроците не са научени.
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillSSS
Рейтинг: 1011 НеутралноКакто винаги европейците не разбират с кого си имат работа. От времето на Рибентроп-Моллотов, та досега. Да се чудиш колко пъти трябва да се наведат на съветската мечка.
Това е защото не разбраха комунизма, а сега не разбират и постъветската имперска политика. Сега примесена с мангизи и мирис на газ.
Ако разбираха нещо - Абрамович нямаше да живее в Лондон, а руските милиардери-людоеди нямаше да си купуват къщи на Ривиерата.
fokusnik
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#25:"SSS"]От времето на Рибентроп-Моллотов,[/quote]
Забравяте Мюнхенското споразумение от 1938. То предхожда пакта Рибентроп Молотов.
Та събрали са се Хитлер, Мусолини, Чембърлейн и Даладие (все видни евродемократи) и си разпарчадосали Чехия без да я питат.
Виж какво пише в чл. 4 Постепенната окупация на предимно германската територия от германски войски ще започне на 1 октомври. Четирите територии, отбелязани на приложената карта, ще бъдат окупирани от германски войски в следния ред: територията, отбелязана като номер 1 - на 1 и 2 октомври; територията, отбелязана като номер 2 - на 2 и 3 октомври; територията отбелязана с номер 3 - на 3, 4 и 5 октомври; територията, отбелязана с номер 4 - на 6 и 7 октомври. Останалата преобладаващо германска територия ще бъде потвърдена от споменатата по-горе международна комисия и ще бъде окупирана от германски войски до 10 октомври.
сидер
Рейтинг: 638 Неутрално,,Под табу е и темата за ангажиментите на Лондон и Париж, поети през 1994г. за гарантиране териториалната цялост на Украйна. ,,
Защо ли тука виждам едно ДЕ ЖА ВЮ.
Да си спомним ангажиментине на Лондон и Париж за гарантиране цялостта на Полша по времето на Хитлер.
rangers
Рейтинг: 506 НеутралноАвстрия. От 45-та до 58-60-та година, австрийската комунистическа партия достига 2,5 млн. членове. От 60-та, когато виждат, че СССР "губи" студената война срещу Запада, до 90-та, австрийската компартия се стопява до...25 хил. члена, т.е. 1000 пъти!!! След падането на берлинската стена и разпада на СССР същата партия не наброява повече от 5000 члена. Интересен феномен е регистиран през есента на 68-ма година, когато "орките" от т.н. Варшавски договор навлизат с танковете си в Чехословакия. От страх, хиляди австрийци се записват в компартията, зер ако дойдат сибиряците и у тях, това може да ги спаси. Отделно тогавашният канцлер, Бруно Крайски, прави стотици "теманета и поклони", дори и на нищожества като Тодор Живков. Това е Австрия от недалечното минало. Затова не трябва да ни учудват австрийските предателства днес!
lone wolf
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#10] от "comandante":
Да разлая троловете!!На никой не му пука, дали ще получава газта по дъното на Черно море, или през Украйна! Важно е да я получава!
anona
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#13] от "ispor":
Разчитаме на други, вместо сами да си свършим работата. И естествено ставаме зависими от техните зависимости. Това е цената.
hodounski
Рейтинг: 3074 РазстроеноДори смъртта на 300 души не успя да отвори очите и душите на чиновниците и „прагматиците “ в ЕС.Ще има да патим още...
Ментор
Рейтинг: 782 Неутралнокомпромисите с принципи винаги ти излизат през носа, но много европейски бюрократи предпочитат да не си развалят комфорта. Дано бюрократите скоро бъдат заменени с държавници, които виждат малко по-далеч от носа си и не се поддават на корупция. Зависимостта на Европа от руски ресурси нито е толкова голяма, нито е толкова непреодолима. Европа живееше чудесно и без тях по време на студената война, а днес има камара нови технологии. Русия е много по-зависима от износа на суровини (икономиката и изцяло се крепи на това), отколкото Европа от вноса им. Всъщност спиране на руския газ ще има благотворно влияние в средно- и дългосрочен план, защото ще спомогне да се развият много нови технологии.
Consumer
Рейтинг: 2743 ВеселоДо коментар [#23] от "Dollar Akbar":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЯвно си я чел
shumkar
Рейтинг: 677 Неутрално[quote#1:"bad_religioner"]може би Русия щеше да изяде сопата... [/quote]
Някои от западноевропейците буквално потънаха вдън земята - напр. гедерейската комсомолка Ангела.
S.P.Q.R.
Рейтинг: 395 Гневно[quote#20:"diegos"]Брей... тоест от преди самолета нямаше невинни жертви? Дори украинските терористи в сводките си казват колко загинали цивилни [/quote]
zenrus.ruми не, нямаше.
загиналите цивилни са колатерал, те са имали възможност да се евакуират и не са го направили.
Хората в самолета са летяли от една сигурна, уредена, чиста и спокойна държава като Холандия към едни райски места на Земята като Бали, били са щастливи, че отиват във ваканция, че ще прекарат заедно свободното си време. Една варварска душа на земята, обаче, решава да се прави на мъж и с доставеното от путин оръжие убива всичките тези нищо неподозиращи хора. След това същите тези варвари мародерстват загиналите и техните вещи и ги оставят да се разложат под жаркото слънце, защото имат заповед от путин да намерят черните кутии.
Сега видя ли разликата?
трафоПОСТ
Рейтинг: 561 НеутралноАбсолютно същото поведение като преди втората световна война. Апропо, и тогава Англия и Франция имаха договор да защитят Чехословакия. Нищо не се е променило. Агресорът е същият, но без партньора си от запад, и дребните сметки на Европа са същите. Просто потърпевшите страни са малко по на изток от тези в средата на миналия век и хитреещата Европа смята, че не я засяга.
„Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво ИвановS.P.Q.R.
Рейтинг: 395 Любопитно[quote#14:"adam1966"]С малко помощ от приятел/САЩ/ европейците ще поставят Русия под финансова и технологична карантина.[/quote]
zenrus.ruАми така ще се случи в крайна сметка. Американците хич не си поплюват и току що шамаросаха БНП Париба с 10 милиарда долара глоба, за това че са извършвали финансови транзакции с Иран в нарушение на американското ембарго. Американското ембарго де факто ще задължи и европейските банки и индустрии, които искат да правят бизнес със Щатите да го спазват, иначе този бизнес със Щатите ще секне, или пък Дойче Банк или ХШБК ще отнесат някоя хубава глоба. Европа е в ПЪТИ повече и много по-комплексно зависима от Щатите, отколкото от руския газ.
n1984
Рейтинг: 284 Неутрално"Прагматиците предпочитат да си затварят очите и да се договарят"
"Прагматик" - венецът на природата и върхът на цивилизацията...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
troi
Рейтинг: 565 НеутралноТочно прагматизма казва, че там някъде са загинали 300 човека, но на теб не ти пука, защото не си ги видял лично и не си го преживял. Затова и масово хората си искат комфортния живот и спокойната работа, третата кола и ако им нарушиш тези неща с отказване от руски енергоносители вообще няма да те обичат. Политиците може би го усещат и затова си траят за толкова радикални мерки. Иначе на приказки са много силни и обещават ли, обещават...
забавление и приключениеxm...
Рейтинг: 1403 НеутралноХм ... руските правила ...
Не са "руски" правилата, ами руснаците само ги използват.
Правилата се наричат "демокрация" в настоящия и вид.
Ако Европа резне из основи отношенията с Русия сегашният политически елит си заминава. Ей тъй, простичко, с избори.
Защото мат'рялът няма да иска да плаща цената за нещо, което и е далечно.
Само едно примерче - погледнете Норвегия. Там си имат фонда, имат си нефта и газа. И пак правителство там не повтаря мандат. Защо? Ами защото го изчушкват с темата, че "може по-добре" да ползват благата от Северно море.
Е, следващите, понеже са норвежци и с акъла си, не пробиват фонда и разумната политика, но и те падат на свой ред.
Те ви един очебиен пример за реакцията на мат'ряла, при това норвежкия. Сваля, защото "можело повече". А ако трябва и да им се бръкне в джоба?
А и кой в масата си европеец се е закъхарил толкова за Украйна и украинците?
На кой масов европеец не му е многозначна, а не еднопланова, темата за малцинства, останали в други държави и кюсканията покрай тях? Как ще ги накараш еднозначно не само да хвърлят цялата вина на Русия, но и да платят за това?
Е, те това са "правилата на играта" в Европа. Реалността, демек. А че Русия ги използва не ги прави "руски".
Прочее ... тези "правила на играта" не са валидни само за Европа. Я си спомнете Сирия. Какво направи Путин? Когато настъпи острата фаза си купи по една страница в най-авторитетните и големи американски вестници. И се "обърна" директно към редовия реднек. И к'во? Обама сви платната.
Те ви ги същите "правила". Които използва Русия.
Не ми е чудно, че такива за "правилата на играта" ги ръси руснак в канадски университет. В Канада му е широко около врата, а понеже е руснак - му е вътрешно неприсъщо разбирането точно за такива "правила". Защото писанието му е на практика жалейка за някакъв вид диктатура. Няма как иначе да стане, освен ако не избухне наистина война между Запада и Русия, в което положение мат'рялът няма къде да мърда и ще трябва да заеме еднозначна позиция с разбирането, че ще трябва и да плати. Но при война пак положението си е вариант на "диктатура".
S.P.Q.R.
Рейтинг: 395 Любопитно[quote#41:"xm..."]А и кой в масата си европеец се е закъхарил толкова за Украйна и украинците? [/quote]
zenrus.ruкогато руските танкове отново влязат в Берлин, тогава ще се закахърят
Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Весело[quote#5:"diegos"] помним какво се случи на Франция която отказа да участва във фалшифицираната война срещу Ирак, нали???
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannПомним ли, професорите???[/quote]
Професорите не помнят. Тяхната памет е избирателна. Уж критикуват двойните стандарти, пък самите те действат двойностандартно.
Особено ми е смешна критиката им, че европейците, видите ли, предпочитали да си гледат икономиката, интересите на народа и благосъстоянието му, вместо да се репчат на Русия.
Ама, естествено, европейските политици не са идиоти (е, по-голямата част от тях) и осъзнават, че ако не поставят на първо място благосъстоянието на народа си, а някакви отвлечени псевдоидеали, същият този народ (дето идеали не го вълнуват, той иска да има какво да яде, облича, иска да консумира и да се забавлява) ще ги измете без колебание.
Идеалите са за гладните и бедни държави, да има какво да се утешават - може да сме гладни и бедни, ама сме горди и с идеали, то затова и най-много вият срещу Русия точно най-мизерните държави от ЕС.
nemisemisli
Рейтинг: 506 Неутрално"Отказът от играта по руските правила заплашва единствено привилегирования им достъп до скъпи"
хайде стига глупости и пропаганда - ние ако имахме ресурсите на Русия нямаше ли да искаме да ги прадавам ена възможно най-добрата цена?
Като има по-евтини ресурси да си ги набавят от там....егати...секна кранчето на Русия за евтини суровини и Производствена Европа се сети, че има и такъв компонент в цената на това което произвеждат като ресурс за производство.
Защо никой от ЕС не налага санкции на САЩЩ, които от началото на 90-те са избили много повече хора в Близкият изток, токолкото Русия е и ще направи след Втората Световна Война?
Щото е пълно с пропаганда навсякъде относно лошите руснаци и добрият цапад.
Асно е че имат много за оправяне, но никой не се оглежда в американските олигарси - как едни и същи хора се въртят президен, сенатор, конгресмен....то па да му писне на човек да го правят на малоумен..
Всеки си има интерес и си го гони.
Имайте впредвид, че ние нищо не знаем за проблемите на Русия с екстремистети мюсюлмани по техните граници. Това, което те водят като истинска война не се говори в нито една западна медия. Това е и причината да настръхват срещу всички опити на САЩ да се долижат до техните граници. Да не говорим, че синът на Джо Бойдън вече е шеф в украинска газова компания и то от около месец и повече....хайде сега да си говорим колко САЩ милеят за демокрацията на Украйна - ще ги държат дестабилизирани с десетки години, за да ги държат в зависимост с малко подаяние към политическият им елит..
И вместо Европа в лицето на Германия да се беше хванала да интегрира Русия в ЕС чрез споразумения те слушат САЩ окито имат интерес от разединена ЕВропа в конфликт с Русия.
Надявам се сдържаната позиция на Германия да означава точно това - че няма да се поддадат на натиска от САЩ и лелите от ЮК и ще намерят заедно с Русия компромис за Украйна от което всички в ЕВропа бихме имали ползи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
S.P.Q.R.
Рейтинг: 395 Любопитно[quote#46:"xm..."]Пък и защо им е?[/quote]
zenrus.ruАми незнам.
Защо им беше през 1953-та? или в Будапеща през 56-та? или в Прага през 68-ма?
Звънни на путин и питай, сигурно имат отговор.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6242 Любопитно[quote#43:"Barcelina #БанкWithMe"]затова и най-много вият срещу Русия точно най-мизерните държави от ЕС. [/quote]
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Кои са тези държави?
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноПолиткоректното говорене наложено от политиците е в основата на всички беди. То е виновно за ромските проблеми, за икономическата емиграция и за тероризма.
подписЗабележете! Няма нито един репортаж, където журналист да попита един пострадал палестинец от Газа. Дали е видял разполагането на ракети в задния си двор и дали е протестирал.
xm...
Рейтинг: 1403 ВеселоДо коментар [#47] от "S.P.Q.R.":
Глюпусти, драги!
'53, '56, '68 ....
Тогава са можели да си го позволят.
Сега трябва да си много изтрещял, та въобще да допуснеш мисълта, че може да стане нещо подобно.
Хайде, да оставим настрана дори НАТО, т.е. Щатите.
Ама за да стигнат до там руснаците трябва да прегазят един куп държави бе, човек! Това дори технически, ей тъй, като мисловен експеримент, не може да стане!
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноНека сега журналистите да тръгнат из освободените райони в Украйна и да проучат какво мислят хората. Какво ще кажат хората за насилственото провеждане на референдума. Какво ще разкажат за тормоза върху тези, които не гласуваха на референдума - отнемане на автомобилите, принудителен труд на окопите.
подписdnewnik
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#7] от "nik_177.":
Еврейката Валерия Новодворская ядеше руски хляб, но мразеше Русия и всичко руско, като смърта си.
Аз лично не можах да разбера как животинската и омраза се съчетаваше с това да живееш в обкръжението на Русия.
Факта, че властите я търпяха е най глямото доказателство за толерантноста и демократичноста в Русия днес.
Но за мътвите или добро или нищо, значи за Валерия Новодворская НИЩО.
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноРазказите на хората преживели кратката власт на сепаратистите няма да ни се разминат. Аз лично знам много неща, но и всички вие ще ги научите. Аз няма да ги преразказвам, за това са журналистите.
подписСашо
Рейтинг: 727 ГневноДо коментар [#53] от "Иван К":
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillКакви ти репортажи, те още говорят за хунтата и нацитата, дето разпъват бебета.
Martin K
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#25] от "SSS":
Не е Рибентроп...
Пакта е МОлотово-Рибентроп.
И Русия е отговорна а не Германия.
И е правилно да се нарича Пакт за НАПАДЕНИЕ в Москва.
И отговорните повтарам са Москва!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6242 НеутралноТия са решили да ни късат нервите до последия момент.,
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Неутрално[quote#50:"Blood Red Skies"]Кои са тези държави? [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannБългария, Румъния, Латвия, Литва, етс.
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноДо коментар [#56] от "Сашо":
подпис"те още говорят за хунтата и нацитата, дето разпъват бебета"
След перверзията за разпъване на дете по руската телевизия други журналисти отидоха в Славянск и направиха репортаж. Естенствено се оказа само преверзия, но ще почакаме това да направят журналистите от BBC CNN. Нека там отидат световно известни журналисти и застанат с имената си.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6242 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "Barcelina #БанкWithMe":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.България? Дай пример кога България е "виела" срещу Росссия?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dedo pepo
Рейтинг: 1269 НеутралноРешението не е лесно,но живот без конфронтации ще е по-лесен и приятен.
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноВ момента в Донецк гледат само руска телевизия. Сред хората се носят слухове, че бандеровците ще дойдат и ще им вземат органите за да ги изпратят в ЕС и САЩ за присаждане.
подписНека припомня, че в края на втората св.в. хиляди японски селяни се самоубиха, защото им бяха казали, че САЩ ще ги измъчват.
Bicho Raro
Рейтинг: 1420 Любопитно[quote#61:"Blood Red Skies"]кога България е "виела" срещу Росссия? [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНепрекъснато. Само изказванията на президента ви да чуеш, е достатъчно.
Bullet
Рейтинг: 1503 НеутралноДо коментар [#12] от "Lemmy":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Пропусна Финландия. Тя е зависима не само от руския газ, но явно не ги притеснява да са зависими.
Сашо
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#65] от "Barcelina #БанкWithMe":
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillОх, милите. Вече на "вие" и "ние" ли се разделихме ?
Айде чакаме да обявявате димитровградка народна република, за да ви почваме.
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноДоколко Украйна е важна за Европа ще припомня нещо от историята.
подписКогато настъпващите османски войски обсаждат Константинопул на тяхна страна в обсадата участват български войски.
За тогавашните български царе е било допустима тази фатална грешка, но за днешните образовани политици е престъпление.
Irina
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#14:"adam1966"]С малко помощ от приятел/САЩ/ европейците ще поставят Русия под финансова и технологична карантина[/quote]
,,приятел" -много се смях. САЩ са най-безгледните ,най-алчните най-демагогските и безскрупулни интересчии.Искрено ме забавляват когато упрекват някой друг ,че си гледа интереса.Засега европейските правителства на по-силните държави успешно лавират,но от САЩ може да се очаква всичко..Най-малкото да спретнат ,,протести и улични вълнения"както в Украйна и след това ,,малки" терористични акцийки в ЕС.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6242 Неутрално[quote#65:"Barcelina #БанкWithMe"]Непрекъснато. Само изказванията на президента ви да чуеш, е достатъчно.[/quote]
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Пълни глупости. Българското правителство е едно от най-русофилските в историята. Добре, че е Президента да отсрами България, макар и много плахо и дипломатично.
ПП. Холандия мизерна държава ли е?
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6242 Неутрално[quote#65:"Barcelina #БанкWithMe"]президента ви [/quote]
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Хубаво е, че все пак си признаваш, че си контрабългарка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4233 Неутрално[quote#29:"lone_wolf"]На никой не му пука, дали ще получава газта по дъното на Черно море, или през Украйна! [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleУкрайна е трайно дестабилизирана държава !
Изпълнението на Южен Поток и връзването на целия регион към тази тръба ще гарантира някаква стабилност а в бъдеще може и да печелим ако се намери някой по-умен за премиер. Също е възможно да се привлекат инвестиции в реалния сектор на промишлените компании ! Иначе освен газостанции на Шеврон и още чуждестранни бакалии с промоции на "ген РИН" нищо друго няма да ни се случи !
Жив е той, жив е!
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#41:"xm..."]Прочее ... тези "правила на играта" не са валидни само за Европа. Я си спомнете Сирия. Какво направи Путин? Когато настъпи острата фаза си купи по една страница в най-авторитетните и големи американски вестници. И се "обърна" директно към редовия реднек. И к'во? Обама сви платната.
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosYТе ви ги същите "правила". Които използва Русия[/quote]За правилата си прав, но не и за "ред нек", които са малцинство в УСА. Путин се обърна към мислещите американци и подбуди останалите, да започнат и те да мислят с главите си. Подкрепата му там нарасна неимоверно, защото казва истини, които техните медии и власт- имащи съграждани им ги спестяват.
Сашо
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#74] от "Жив е той, жив е!":
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillПълни глупости, отрицателното мнение на американците за Путин никога не е било по-високо.
Жив е той, жив е!
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#43:"Barcelina #БанкWithMe"]европейците, видите ли, предпочитали да си гледат икономиката, интересите на народа и благосъстоянието му, вместо да се репчат на Русия.
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosYАма, естествено, европейските политици не са идиоти[/quote]Права си:
"Единствената свобода е икономическата. Всяка друга следва от нея." Куш
axd14700100
Рейтинг: 506 Неутрално[quote#10:"comandante"]Нямат блянове за диверсификация , искат си само тръбата през черно море ! [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... сметката на Австрийците е едва 200 млн. (за 50 км газопровод)... ако зависи от мен, мн. бързо ше им затворя плювалниците...
ПП. ВИЗИ за руснаците по 100 евро на ден! Гласувам за това!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Жив е той, жив е!
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#47:"S.P.Q.R."]Ами незнам.
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosYЗащо им беше през 1953-та? или в Будапеща през 56-та? или в Прага през 68-ма?
Звънни на путин и питай, сигурно имат отговор[/quote]Не знаете, защото не мислите!
Отговорът е простичък: Защото и това бяха цветни революции. Пробваха в Иран, успяха, и си мислеха, че ще го приложат и в Източна Европа, ама удариха на камък, защото там не беше демокрация от западен тип, като в Иран.
До коментар [#47] от "S.P.Q.R.":
axd14700100
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#54] от "dnewnik":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... обикновен простак си позволява да коментира (това и Кисельов не си го позволи!) един от последните енциклопедисти и хуманисти на руската журналистика Вечна памет на Новодворская, редом до Политковская...
пп. уместно е да замълчите (гузно).
bawarec
Рейтинг: 450 НеутралноТака се договаряха и с Хитлер, но после трябваше 6 години война да водят.
S.P.Q.R.
Рейтинг: 395 Любопитно[quote#79:"Жив е той, жив е!"]Защото и това бяха цветни революции. [/quote]
zenrus.ruМи не, не бяха. Това бяха революции на немците, унгарците и чехите срещу руската окупация.
Или може би Априлското възстание също е било "цветна революция"?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
dissident
Рейтинг: 782 ВеселоДо коментар [#75] от "Сашо":
Какво значение има мнението на американците за Путин?
От значение е САМО мнението на руснаците за Путин, както и мнението на американците за Обама.
Жив е той, жив е!
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#82:"S.P.Q.R."]Ми не, не бяха. Това бяха революции на немците, унгарците и чехите срещу руската окупация.
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosYИли може би Априлското въстание също е било "цветна революция"? [/quote]Априлското въстание, не беше цветно, защото цветните революции не бяха измислени още. Затова дадох за пример Иран, защото там беше опитното поле, за цветните революции. Оттам тръгнаха!
Сашо
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#86] от "Жив е той, жив е!":
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillПичага, това, че ние сме роби и сме съгласни да живеем на ръба на мизерията не значи, че всички народи са такива. Ерго, украинците доказаха, че не са.
dnewnik
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#69] от "Irina":
От "А" до "Я" съгласен.
Точно затова и европейските правителства водят обтекаема и хлъзгава политика с УСА, защото отлично разбират, че могат да бъдат неприятно изненадани.
УСА няма да се спрът пред нищо.
особено сега когато са натясно с техните дългове и примката неменуемо се стяга около вратъ им.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
xm...
Рейтинг: 1403 НеутралноДо коментар [#74] от "Жив е той, жив е!":
Е, аз се изразих образно, мат'рял-реднек, а ти се хващаш за думата. И се измества темата.
А темата е, че в статийката, громейки Русия, се пробутва като цел нещо, което може да стане само и единствено, ако на Запад стане ... като в Русия.
Това е противостоянието, което го бърка автора - не може да вдене как така демокрацията не иска да стане диктатура, за да се бори с диктатура, ако не е притисната директно от война.
Емчи ей така, не ще! Защото е демокрация ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Жив е той, жив е!
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#87:"Сашо"]
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosYДо коментар [#86] от "Жив е той, жив е!":
Пичага, това, че ние сме роби и сме съгласни да живеем на ръба на мизерията не значи, че всички народи са такива. Ерго, украинците доказаха, че не са[/quote]И с какво го доказаха? С това, западняците да им завземат икономиката? А кой ще плаща тази ( "европейска" ) транзиция?
До коментар [#87] от "Сашо":
blue79
Рейтинг: 395 Неутрално"Анализ" основан на Фантазна "реалност"...Като "всичко" останало в т.н. "медии"!
УСА...Вашингтон...
"ЛОНДОН" Контролира "Вашингтон",а не обратното-ФАКТ!
A може би (вече) И "го хвърля(ли) в ръцете на тълпата"...
dissident
Рейтинг: 782 НеутралноПоложението е такова, че сега всички маймуни са на един клон, наречен глобализация. Никой не може и не иска да отреже клона.
Жив е той, жив е!
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#57:"martinch"]Пакта е МОлотово-Рибентроп.
Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosYИ Русия е отговорна а не Германия.
И е правилно да се нарича Пакт за НАПАДЕНИЕ в Москва[/quote]А, за какво, ако не, за нападение е? Англия и Франция, защо отказаха, да сключат договор, за сътрудничество със СССР, против нацистите?
Отговорът е пак простичък: Искаха Хитлер, да разгроми съветския социализъм, а те да наблюдават отдалече.
До коментар [#57] от "martinch":
dark'star
Рейтинг: 4361 НеутралноДо коментар [#68] от "Иван К": "Когато настъпващите османски войски обсаждат Константинопол на тяхна страна в обсадата участват български войски."
Това е факт ... който показва, че почти 60 години след падането на България (1396) под османско владичество е имало някакви васални български владетели при обсадата на Константинопол (1453) ... Явно пълната анексия на българските земи става в 16 век - когато започват потурчванията и от 5 века остават към 130 години пълен османски гнет.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОdnevnikar
Рейтинг: 3790 ЛюбопитноДа бе... и путлеристката анексия на Крим е резултат
от мирна спонтанна демократична благодат...
И дружната фашистка война Молотов Рибентроп 1939,
мирна одна такая...
И терорът на Ленин и Сталин, съсипал Русия и широкия мир,
мирен фашистки терор?
Путин е негатив за Русия и руснаците.
Прочететe (пак) диагнозата "Кремълски Макиавели"
(...БТА, e-vestnik, mediapool, ivo.bg...).
До коментар [#20] от "diegos":
До коментар [#9] от "S.P.Q.R.":
Брей... тоест от преди самолета нямаше невинни жертви?
Bullet
Рейтинг: 1503 НеутралноДо коментар [#96] от "dark'star":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Действията на българските феодали, са плод на слабата централна власт, по българските земи. Отделно, никой от тези феодали не си прави сметката, която прави Тервел. Но каквото било, било. Поуката от историята е, че никой не си взема поука от историята, поне в България.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Neophyte Believer
Рейтинг: 395 НеутралноНЯМА ВЕЧНО ПРИЯТЕЛСТВО, ИМА ВЕЧНИ ИНТЕРЕСИ...всичко друго е лицемерие и смърт на невинни хора.