"Южен поток", Путин и унижението

Путин направи изявлението си за спирането на "Южен поток" по време на визита в Анкара.

© Ria Novosti, Reuters

Путин направи изявлението си за спирането на "Южен поток" по време на визита в Анкара.



Коментарът на политолога Огнян Минчев е от "Фейсбук". Заглавието е на редакцията.


Някои приемат изявлението на Путин за "Южен поток" с облекчение. Други - с гняв. За мен в частта си за България това изявление предизвиква преди всичко унижение.


България не могла да опази суверенитета си




- твърди висшият представител на тази държава, която от 70 години насам носи основната отговорност за деградирането и смазването на българския национален суверенитет и достойнство.


Не искам да се спирам подробно на известните неща:


Как под егидата на навлизащата Червена армия българската прислуга на Кремъл унищожи за броени седмици българския национален елит.


Как Москва в продължение на половин век поддържаше в България своя послушна колониална администрация, която не смееше да гъкне без одобрението на своите великодържавни покровители. Когато от Москва пожелаха - техният посланик с един жест избърса от българската държава тези, които началниците му поставиха 45 години по-рано...


Как в продължение на четвърт век след краха на съветската империя България плаща огромен - непосилен корупционен данък на нежеланието и неумението на българската политическа класа да скъса със зависимостта си от бившия Голям брат.


Как поддържаните с щедри великодържавни рушвети негодници от българската олигархия


пропиляха 2 милиарда преди дори да сложат
една тухла в основата на проекта Белене


Как българските олигарси - отново по поръчка от Москва - премахваха от върха на българската държава всички, които отказваха да служат на нечистоплътната им корупционна "дружба"...


Как една политико-криминална групировка си създаде банка, контролираща българския стопански и обществен живот, договори един Южен поток на цена три пъти по-висока от нормалната в ущърб на българския народ и държава, в разрез с доброволно поетата отговорност и принадлежност на България към ЕС. Как твърдата позиция на Европа към корпоративно-търговските мекерета развалиха плановете на Кремъл да раздели Европа, да наруши законите й и да я подчини на бруталната си имперска инвазия. Как в резултат на този бандитски провал всички ние днес имаме да плащаме - по последни данни - над 4 милиарда за банковия крах...


Накрая идва Путин и жалее за ... българския суверенитет. Понякога арогантността е сравнима само с безкрайността...


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (87)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на korektor
    korektor
    Рейтинг: 554 Неутрално
  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    Дойде Видов ден и онези, които се налапаха с щедрите кремълски бакшиши, за да продадат националния интерес, трябва да бъдат изправени пред правосъдието, ако междувременно не ги застигне 7.62-мм, ъъ ... 7.62-ПРОЦЕНТНАТА лихва на руския бирник.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    по- добре едва ли би могло да бъде казано

  4. 4 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4767 Неутрално

    Путин гледа на нас както на собствената си страна.
    Корупция , олигархия и безмерна власт. За крокодилските сълзи на кагебиста не си струва дори да се говори.

    klimentm
  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    Путин е нашия як ПР. Малка България, която спря проекта на Могучая Расия. Днес ние сме победителите и всички медии пишат за нас. Спасиба Вова, ще ти пратим нова собака!

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Силно!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  7. 7 Профил на Deyan Yordanov
    Deyan Yordanov
    Рейтинг: 627 Неутрално

    На всички трябва да е ясно, че часовникът за обратно броене до московския Майдан вече цъка неумолимо...

  8. 8 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Как може да ме унижи един болшевик и военен агресор като Путин.Напротив,той сам унижава и Русия и руската Дума и руския народ.

  9. 9 Профил на Чат Пат
    Чат Пат
    Рейтинг: 684 Неутрално

    След Брежнев, доктрината за "ограничения суверенитет" си има нов "доктор хонорис кауза пердута" - Путин... Сега сигурно и Йосиф Кобзон вече няма да иска да концертира у нас и да се мляска с Волен, каква велика загуба!

  10. 10 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 861 Неутрално


    ..."Накрая идва Путин и жалее за ... българския суверенитет. Понякога арогантността е сравнима само с безкрайността..."
    Да, така е Минчев, но аз свързвам безкрайността с нещо хубаво, Божествено вечно. А наглостта на Путин ще има край. Скоро. Дано не заплатим като Човечество твърде висока цена за края на един тотално превъртял диктатор, който може и да следва сценария "След мен и потоп".

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  11. 11 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    не бъди наивен.комунист власт не дава и по гръб не пада.

  12. 12 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    С всичко написано в статията съм съгласен. Единствено с това, че Русия може "да подчини на бруталната си имперска инвазия" ЕВРОПА, барабар с ЕС и НАТО, не съм съгласен. Това няма как да стане. Ако някой си го мисли, значи заблудеността му граничи с безкрайността.

    TAKE THE RED PILL!
  13. 13 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Унижават ни, защото допускаме да ни унижават. Айде да не ни е виновен Путин за безгръбначието, слугинажа, нерешителността, продажността и некомпетентността на управляващите, а и на нас като общество за последните 25 години. За толкова време можехме да си решим енегрийния проблем и да си свиркаме.
    Белгийците защо не са унижени? А швейцарците? А холандците?
    Вместо вечното мрънкане и плювни срещу Русия е време да се научим - и политици, и граждани - да носим отговорността за годините наред грешни решения и липси на решения!

  14. 14 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    Жалкото е, че българският народ ще връща комисионните на Путин!
    А не бандитите Р.Овч.,10, Доган и так дальше...

    Машини прости, народ неук.
  15. 15 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 643 Неутрално

    В интерес на истината и аз не се почувствах унижен от думите на Путин. Даже напротив. А истината е, че ЮП падна най-малкото заради нашите политици. Дори бих казал въпреки.

  16. 16 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    Унижение и гняв защото повечето електорат не му пука кой ще го управлява и накъде ще го отведе важното е да си вземе 20 - те лева и кебапчето.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  17. 17 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Не знам дали може да се каже по добре...!
    Точно,защото имаме суверенитет,можем да им кажем да си вземат трубите и да си ги.........
    Най-важното е,че Масква започва да се пропуква и си изпускат нервите.
    А бе днес е много тихо по радио Мурзилка ФМ,нещо хич ги няма

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  18. 18 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Накрая идва Путин и жалее за ... българския суверенитет. Понякога арогантността е сравнима само с безкрайността...

    Какво повече да кажем. ++++++++

  19. 19 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Наистина руска , кагебейска НАГЛОСТ !!!
    КГбейците жалеят за 'несвободна " България !!???
    Хахахахах.....

    BIG AL
  20. 20 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3098 Неутрално

    Унизителна беше оправдателната реч на Путин на пресконференцията в новия султански дворец на Ердоган, с която той се оправда за краха на руската външна политика и геостратегическите си проекти с... "малка България" и силата на нейния суверенитет!
    Да, Путин заичаше, не намираше нужните думи и жестикулираше несвързано като Тодор Живков на Ноемврийския пленум 1989-та...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  21. 21 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Отново пореден страхотен текс на г-н Минчев. Браво.

  22. 22 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    Много кратко и много ясно. Дано политиците не се огънат под руския ботуш.

  23. 23 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3153 Весело

    Слаявимир Генчев:
    Слафове
    Като ни владее Русия, сме имали суверенитет, като не ни владее - нямали сме суверенитет. Я марш в Сибир, медвед!
    Маршал фон Слаузевиц

    Gunter glieben glauchen globen
  24. 24 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Газовият император се оказа голям мухльо на токчета.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  25. 25 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Много добър текст!
    Истината в чистата ѝ форма.
    България успя да отстои една отговорна позиция, макар и трудно и със загуби. Не се превърнахме в нова монополна площадка и в нова опора за изнудване спрямо цивилизования свят. Срещу това ЕВЕНТУАЛНО щяхме да получим малко трохи.

  26. 26 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 685 Весело

    Хайде и Руската империя я отупахме, да влезе следващата за събаряне. Преди руската имаме 2 отупани империи, Римската и Османската.

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  27. 27 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    съгласен, ама е вярно, че формално само сме независима държава. Управляваме се от Вашингтон и Брюксел и най-много от някакви неясни центрове за вземане на решения, свързани с престъпния свят

  28. 28 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Южния поток просто е ненужен.... От всякаква гледна точка. парадокса е ,че от спирането му печелят всички....... Украйна си запазва таксите.... Русия печели ,че няма да пръска пари за нищо, които вече ги и няма..... Същото печели и България.....Европа и сега си получава толкова газ колкото иска от Русия.....Ако на Турция и трябва газ Русия да и го доставя......
    Страха на Русия е,че през Турция може да почне да минава газ за Европа от Азербайджан и Иран......

  29. 29 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Огнян Минчев не се свени да използва точните думи, описващи бензиноколонката.

  30. 30 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Изобщо не се чуствам унижена от изказванията на Путин
    Напротив унижението щеше да е вечно,ако бяхме построили ЮП
    Вкарахаме 2 милиарда лева в нещо,което не ни беше нужно,а Путин говори за 400 милиона Евра загуба годишно.Пълни глупости.Поне да беше казал,че тези 400 млн годишно щяха да бъдат факт,след 15 години най-рано,когато по тръбата тръгне газ на пълни мощностни,а дотогава вкараните парични средства от БГ щяха да са с безбожни лихви.

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  31. 31 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Истината в статията е поразяваща ! Браво на Минчев ! Поздравления за смелоста да я публикува !

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  32. 32 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3907 Весело

    Време е нашата "политическа класа" да се отърси от този панически страх, който я обзема само като чуе за баба Меца...

  33. 33 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3098 Неутрално

    Аз мисля, че е унизително за Путин да се провали икономически до такава степен, че да се оправдава с България. Унизително е да разменяш 1 евро за 65.40 рубли и да не знаеш утре колко ще струва един хляб или бутилка животоспасяваща водка...
    Както е унизително за Р.Овч., Гоце и другите енергоексперти, които се провалиха на всички фронтове, дори и с огромния рублоресурс, който опукаха.
    Най-унизителното обаче ще дойде с чеченските събирачи на дългове...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  34. 34 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 635 Весело

    [quote#26:"RED MAFIA"]Хайде и Руската империя я отупахме, да влезе следващата за събаряне. Преди руската имаме 2 отупани империи, Римската и Османската. [/quote]
    ... кротко де, сЯ сме у европейската... и нея шА разтурим...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  35. 35 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1421 Разстроено

    Проблема не е самия Путин, той е само върха на айсберга... Мафията, хората около него (дето довлече от КГБ), те мислят същото. Те ще пренебрегнат обикновения руснак и ще продължават (и без Путин) да наливат доста рубли на политическия пазар у нас. Надеждата ми е в ЕС, да се справи с всички средства с руската мафия. Ние сами не можем...

  36. 36 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3098 Неутрално

    [quote#26:"RED MAFIA"]Преди руската имаме 2 отупани империи, Римската и Османската.[/quote]
    Забравяш Третия райх...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  37. 37 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 690 Весело

    много е нагъло това джудже гледай те как маже по наш адрес.ЦЦЦ ес да наложи още санкции преди коледа.Гладът е оръжие
    http://youtu.be/nIhtXSA0arI?list=UUpwvZwUam-URkxB7g4USKpg
    http://youtu.be/Te289Iel73Q?list=UUpwvZwUam-URkxB7g4USKpg

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3098 Неутрално

    Я, мурзилките се покриха!
    Май са на опашка в банката да обръщат рублите...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  40. 40 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 432 Разстроено

    На джуджко ще му избият комплекси сега ..

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  41. 41 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Добър текст, но с тезата за унижението не съм съгласна. Не можем да се чувстваме унизени от това, че един провалил се диктатор е поискал да се чувстваме така. Напротив, унижението е за него - за това, че "малка България" е спряла "велика сила" като Русия.
    За Путин да спазваш правилата на съюз, чийто пълноправен член си, означава липса на суверинитет, а да се съгласяваш да ти натрапват неизгодни корупционни проекти какво е?

  42. 42 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 746 Весело

    Съдбата не проявява никаква милост към др. Иванов...
    Айде руснаците са свикнали, ама той живее сред чужди в родната си България...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  43. 43 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1419 Весело

    До коментар [#26] от "RED MAFIA":

    Не забравяй Латинската империя ...
    Тях два пъти сме ги били, че и Краля сме им пленили (Балдуин).

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  44. 44 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    Браво за г-н Минчев!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  45. 45 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#33] от "Депутат 241":
    ""Както е унизително за Р.Овч., Гоце и другите енергоексперти, които се провалиха на всички фронтове, дори и с огромния рублоресурс, който опукаха.
    Най-унизителното обаче ще дойде с чеченските събирачи на дългове...""


    Не ги плаши Депутате , че пак ще хванат гората и тогава нямат намиране .

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  46. 46 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Съгласен съм, много добре го е казал

  47. 47 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    Дотук добре. С другите зависимости какво шъ прайм?

  48. 48 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Точно пък бившият просъветчик и преподовотел по нАучен комунизъм Минчев тръгнал да ни дава съвети как да се чувстваме унижени.Носиш вода в мелницата на Русия, а, Минчев?Скрий се.Никакво унижение няма.На никой не му пука за блаблато на Путин.Важното е че им сложихме спирачка на геополитиката на руснаците.Не сме унижени, А СМЕ ВЕЛИКИ.За първи път от десетилетия бЪлгария е пример за СИЛНА ПОЗИЦИЯ.Къде се е видяло унижени да се усещат значими?А НИЕ СТАНАХМЕ ЗНАЧИМИ само с две изречения на победения Путин.
    Това е за ГОРДОСТ, Минчев!Ние сме геополитически най-значим съюзник на САЩ, питай Маккейн ако не вярваш.Помниш ли той как преди година безропотно прие България да спре ЮП!!!!!

  49. 49 Профил на _rossen_
    _rossen_
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Само да вметна - май единствения БГ политик който се сещам кораво да е заявил анти-Кремълска позиция е сегашния ни Президент!

  50. 50 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    Мисля си, че Путин помпа мускули в момента. Няма така лесно да се откажат. Пък те и договорите не спазват, камо ли думите
    Само преди месец бяха преведени 100 млн. на ЮП България. За какво са били предназначени, аз не знам

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  51. 51 Профил на nye
    nye
    Рейтинг: 458 Неутрално

    аз не го чувствам изобщо като унижение ... как може да ме унижи някой, когото не уважавам? идиоти по света много и според мен просто не трябва да им се обръща внимание ... инче почват да се вземат много насериозно ...

    http://postclamores.blogspot.com
  52. 52 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":
    Напълно съм съгласна с Вашето мнение. Не случайно изобщо не коментирам тази част от неговото изказване...

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  53. 53 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#51:"nye"]как може да ме унижи някой, когото не уважавам? [/quote] Абсолютно!

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  54. 54
    hinin37
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  55. 55 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Аз разбирам унижението така,както го е написал г-н Минчев.70 години Русия унижава България с безпардонната си намеса във вътрешните и външни дела.Сега унижението е за Русия,на която същата тази мачкана Бъргария,като член на ЕС,беше принудена да спазва правилата на същият този ЕС.И още-кога на нас българските граждани ни беше казана истината за ЮП.Забравихме ли,че Орешарски категорично отказваше да отговаря на въпроси за разговорите с руските представители и най безочливо ни каза,че няма стенограми на тези разговори за ЮП?А сутринта слушам по тв Р.Овч. да казва,че Путин сбъркал.Не 400 а 600 милиона долара щели сме да печелим от транзитни такси.Че като няма ясни параметри как точно ги изчисли тези 600 млн долара?

  56. 56 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3840 Неутрално

    До коментар [#26] от "RED MAFIA":
    Лъжите са белег висш за либертариански-интелтуалец и политически анализатор !
    ТУРСКИЯ ГАМБИТ размаза българската дипломация която даже е и не е дипломация а корпократска прислуга!
    Разбира се ще мине време за да се разбере какво точно се ще се случва като се активизират ИДИЛ-МИНДИЛ на Балканите





    Libertarianism is just anarchy for rich people
  57. 57 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 515 Любопитно

    Аз да питам, кога БГ ще си поиска всички архиви, които 44-та година Савецките сволочи са откраднали и прибрали в Масква???

  58. 58 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2678 Любопитно

    В. Филипов: "Южен поток" фалира една банка, време е да се види кой е лапал от комисионни
    Последна редакция на 02/12/14 13:12

    Русия блъфира дълго време, че ще изгражда „Южен поток“ и сега намери формален повод да се откажат от проекта

    Подкупни мошеници спъват всяка добра идея умишлено и ни правят зависими от Москва, за да напълнят собствения си джоб

    Не знам какъв енергиен специалист е Румен Овчаров, но трябваше да изчисли, че ако беше тръгнал „Южен поток”, вместо възход в икономиката щяхме да бъдем завинаги поробени от Русия, коментира пред Faktor.bg бившият изпълнителен директор на "Булгаргаз" и енергиен експерт Васил Филипов

    Интервю на Ива Оприкова

    - Г-н Филипов, добра или лоша е новината, че Русия спира проекта „Южен поток“ през България?

    - „Южен поток” е един проект- авантюра, едно неродено отроче, едно измамно намерение, което никога няма да се появи на бял свят. Руснаците просто не могат да го реализират. Дълбоко убеден съм дори, че Русия никога не е имала намерение да строи подобно съоръжение. Преди години още споделих, че този проект е намерение на Русия да изнудва Украйна. Тогава с просто око се виждаше, че руснаците имат желание да присвоят транзитната газопреносна мрежа на Украйна. Русия блъфира, че ще изгражда „Южен поток“ дълго време. Сред управляващите през годините се намериха рубладжии, които твърдят, без да доказват, че това е един високо ефективен проект, че България има интерес, че България ще спечели от него. Този филм вече сме го гледали. Още по мое време искаха да вземат нашите газопроводи чрез техните наместници „Мултигруп” и „Топенерджи”. Заплашиха, че ако не го сторим, ще построят „Син поток“. Присмях им се. Тогава отидоха да строят „Син поток“, но до 2000 г. нямаше техническа възможност за построяване, защото нямаше такава платформа. Сега филмът се повтаря с „Южен поток”. По проект трябваше да направят две тръби от 600 мм с дължина 394-395 км за 2 млрд. долара. Вместо това за 2 г. построиха една тръба за 5 милиарда долара, т.е. пет пъти по-скъпо съоръжение от предвиденото в работния проект. Така се стигна и до “Южен поток”. Този проект беше замислен, за да се изнудва Украйна и да й се вземе газопреносната мрежа, националното богатство. На концесия ли, под наем ли - те са комбинативни да измислят начини, но целта беше само и само да сложат ръка върху Украйна.

    - Отказаха ли се наистина руснаците от проекта или това е тактически ход на Владимир Путин да изнудва България?

    - Владимир Путин не бих определил като руснак, той е просто е еманация на тази територия. Отдавна руснаците търсеха повод да обявяват защо нищо не се е състояло и най- накрая го намериха. Дори аз, като експерт не мога вече да предположа на каква цена биха го обявили това съоръжение „Южен поток”, след като ви дадох пример, че една тръба 394 км струваше 5 млрд. „Южен поток” беше едно нечистоплътно намерение, в което въведоха и нашата държава да става съучастник и акционер. Никой дори не може да предположи колко милиарда щяха да бъдат вложени на хаос. А ако беше се построил, България щеше да изгуби над 2 милиарда долара благодарение на Румен-Овчаровата аритметика в полза на Русия и щяхме да плащаме огромни суми, много милиарди на Русия от транзитни такси. Този проект беше пагубен. Но аз се опитвам да разбера все пак кой какво подписа по „Южен поток”. Това най-сетне трябва да излезе наяве в пълния си блясък. Може би вече са договорили някакви лични ефекти. Може и да са им преведени част от бъдещите хонорари – особено ако вече са подписали някакви документи. С нетърпение чакам да дойде европейската прокуратура в България, която се създава, и да започне разследване.

    - Бившият енергиен министър Румен Овчаров днес изчисли, че загубите от нереализирането на „Южен поток” ще бъдат около 600 млн. евро, както и че България би могла да стъпи на крака, ако съоръжението бъде построено...

    - Никак не се учудвам, че един негодник вече е изчислил колко е загубила държавата от спирането на проекта. Румен Овчаров е един пълен негодник, който години наред договаря, подписва все договори, изгодни за Русия, но не и за България. Спомнете си кой денонсира транзитния договор от 1998 г., според който до онзи момент Русия плащаше транзитна услуга през България с 1 млрд. и 400 млн. куб. м газ. След намесата на Румен Овчаров в полза на Русия транзитната услуга се извършва срещу 250 млн. куб. м газ. Какво може да изчисли един човек, който винаги е работил против държавата? Едно се чудя - колко правителства трябва да се сменят, колко години да преминат, за да се намери институция, която да го подведе под отговорност?! Не знам какъв енергиен специалист е Румен Овчаров, но трябваше да изчисли, че не възход в икономиката, а голата истина, че ако беше тръгнал „Южен поток” Русия щеше да пороби България завинаги.

    - България като, че ли е орисана да няма грандиозен проект в своите граници. Не се ли повтаря историята с АЕЦ „Белене”- подписи, консултации, пари хвърлени на вятъра, а после нищо?

    - Това, че има консорциум, който да строи „Южен поток”, че се назначават хора, че се поемат ангажименти - са само балони. Покрай тези консултации маса хора се оядоха с пари, дори помогнаха на една банка да фалира. Колко енергийни експерти изскочиха от списъците на вложителите, колко фирми от енергийния сектор спестяваха в КТБ. Със сигурност има и други банки, които ще носят последиците покрай консултантските авантюри за „Южен поток”. Най-после трябва да се спре това залитане, да започнат съдебни процеси и всички, които са се занимавали с такава дейност да бъдат разследвани и съдени, но не от български следователи и прокурори. От „Южен поток”, както и при „Белене” се откраднаха някакви пари - за подписи, консултации, хонорари. Двата проекта ще останат горчив спомен за държавата от Големия шлем на Гоце и от неговия главатар Румен Овчаров, не разбира се без помощта на другия разбойник – Иван Костов и Евгений Бакърджиев. Това направиха от нашата държава в прехода – грабежи и вкарване в неизгодни схеми. Подкупни разбойници и негодници, които само гледат пари! Той (б.ред. Румен Овчаров) тръгнал да изчислява какво ще загубим и какво ще спечелим след 30 години. Тогава, уверявам ви, ще има съвършено различни технологии. Ние имаме газови находища, да се хванем в ръце и да ги разработим, а не да викаме, че нямаме алтернатива. Нямаме алтернатива, защото ни управляват подкупни мошеници, които спъват всяка идея умишлено и ни правят зависими от Москва, за да напълнят собствения си джоб.

    - Какво трябва да направи кабинетът на Бойко Борисов при създалата се ситуация?

    - На правителството трябва да стане пределно ясно, че „Южен поток” – “Бог да го прости!” и да приемат изявлението на Владимир Путин с гордо вдигната глава. Втората задача на кабинета обаче е по-сложна - да предприеме една мащабна ревизия за това кой кого е консултирал, кой какво е предлагал, кой с кого е обвързан и да изчисли има ли последствия, и колко са щетите от тази авантюра. Нашата държава винаги е страдала от синдрома „енергийна недостатъчност”, а енергетиката ни е управлявана от престъпници, мошеници и некомпетентни правителствени ръководители. Лесно е да обявиш енергетиката в колапс, но нека първо видим кой какви решения е вземал, кой ни вкарва в подобни авантюри и каква е цената, която сме заплатили? Тук се говори за стотици милиони кражба, която трябва да бъде разследвана. Иначе имаме една огромна по мащаби прокуратура, която е добре заплатена, а и комисиони си получава, но години наред не разследва кой ограби държавата с неизгодни енергийни проекти и договори. Това е най-важната задача пред Бойко Борисов -разследване и радикална промяна. Ние сме уж в Европа, а живеем по маниер като руснаци - в духа на колективната безотговорност.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  59. 59 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Някои приемат изявлението на Путин за "Южен поток" с облекчение. Други - с гняв. За мен в частта си за България това изявление предизвиква преди всичко унижение.
    ---(цитат на Огнян Минчев от статията)-----

    Действително България НИКОГА(дори когато е била под турско робство) не е била толкова унижавана
    колкото сега в днешно време-
    когато я управляват бивши комунисти
    и бивши приятели на СССР(не на Русия)
    Тези бивши комунисти сами се поставиха
    в унизителното положение на
    раболепни и верни васали на САЩ и ЕС,
    а българския народ го превърнаха в слуга и роб
    на западните колониални господари!
    Никога България не е била толкова унижавана,
    колкото в днешно време-
    от нашите вековни и смъртни врагове от Запада!

  60. 60 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2678 Любопитно

    До коментар [#57] от "rycher":


    [quote#57:"rycher"]

    Аз да питам, кога БГ ще си поиска всички архиви, които 44-та година Савецките сволочи са откраднали и прибрали в Масква??? [/quote]
    Божидар Димитров Стоянов
    3 часа ·

    Драги приятели във „Фейсбук”,

    Повечето от Вас знаят, че съм бил разузнавач в отдел 14 /Културно-историческо разузнаване/ на І-во Главно управление на ДС. По този повод има много спекулации с моето минало. Последната – преди 2-3 седмици, когато комисията по досиетата, издаде един том с документи за дейността на 14 отдел и аз бях разхвален дори от една млада изследователка, че съм решил една от двете най-важни операции на отдела „Островът” /другата бе „Цитадела”/. Не знаех, че съм бил чак толкова велик – просто си гледах работата. А тя бе по това време – издирване на документи, свързани с българската история в Секретния архив на Ватикана – „Островът”. Затова реших да публикувам /първо във „Фейсбук”, после в книга.
    Започвам с предшествениците и с отговорът на естествения въпрос на читателите – защо разузнаванията се занимават с издирване на исторически документи?

    Тук трябва да обясня защо посрещнах спокойно предложението на Българското разузнаване да издирвам извори за историята на България, ставайки част от него. Защото вече знаех, че историята освен наука, носеща познание за миналото, задоволяваща естественото човешко любопитство, е и аргумент за права. Аргумент за права на всяка държава и на всеки народ върху определени спорни територии и определено население. На много историци включително и на мен тази функция на историята не ми харесва, но това са жестоките реалности на света откакто съществува. Най-старият пример за който се сещам е от 1205 г., когато кръстоносците обясняват на цар Калоян, че са завладели Византия, защото са потомци на древните троянци на Еней и са дошли да си върнат отнетите от гърците земи. А най-пресният е анексията на Крим. Русия доказваше чрез историята, че полуострова е бил винаги част от Русия и предаден от Хрусчов на Украйна едва през 1954 г. Както и че населението му е преобладаващо руско.
    България също е отделяла огромно внимание на тази функция на историята. Националната доктрина след Берлинския конгрес е била обединението на всички земи на Балканите, които са били част от държавната територия на България и са населени и през 1878 г. преимуществено с българи да влязат един ден в границите на Българската държава. За това българските историци събират, анализират и публикуват усилено сведения за българския характер на Одринска и Беломорска Тракия, Вардарска и Егейска Македония, Поморавието и Северна Добруджа - територии и население, останали след Берлинския конгрес в границите на Османската империя, Сърбия и Румъния. А след 1913 г. и в Гърция и Албания.
    Няма да се спирам на аналогични действия на всички европейски държави (те ги има през последните 200 години – от тях сме се учили), а само на Балканите. През ХІХ век тук се създават четири национални държави – Гърция, Сърбия, България, Румъния, а след 1912 г. и Албания и то само върху част от етническите си територии. В редица области претенциите за територии и населения се припокриват и за това историците на тези държави са призовани да откриват исторически доказателства, който трябва да свидетелствуват за правото на една държава да владее спорната територия. Създават се и национални доктрини (Мегали идея в Гърция, Начертанието на Гарашанин в Сърбия, Велика Румъния – ясно е къде). Според тези доктрини България просто няма да съществува. Румънската доктрина предвижда Румъния да включи в границите си цяла Северна България до билото на Стара планина и там да граничи с Гърция, чиято национална доктрина предвижда там да минава границата й. А в максималният вариант на Мегали идеята границата й трябва да минава там, където е била границата на Византия до 681 г. – река Дунав. Сърбите са по-„скромни” – за източна граница „Начертанието” на Гарашанин предвижда меридиана Искър – Места. Всъщност защо по-скромния. Тази граница предвижда цяла Македония (Вардарска, Егейска и Пиринска), Поморавието и цяла днешна Западна България – Пернишка, Кюстендилска, Софийска, Врачанска, Монтанска и Видинска области.
    Нашите претенции не са по-малко максималистични. Неписаната, но все пак действуваща национална доктрина е границите на Сан-Стефанска България с добавки – Солун с неговата митница, Одрин и Одринско, както и Северна Добруджа и територията в Сърбия до двете реки Морава – Българска и Сръбска. Общо 240, 000 кв. км. За сравнение – Великобритания е 244, 000 кв. км., Германия 336, 000 кв. км. Иска ли сме да ставаме велика сила поне по територия и това си е.
    Българските историци са били в най-трудната ситуация от всички други балкански историци. Гърция, Сърбия и Румъния са запазили значителни свои архив поради факта, че румънските княжества запазват аристокрация и църква, Гърция – Вселенската патриаршия и светски архиви във венецианските владения (Родос, Крит, Пелопонес и т. н.), Сърбия – Печката патриаршия, ние не запазваме нищо след турското завоевание. Унищожени са както царските, така и аристократичните архиви и библиотеки. Унищожени са без остатък и архивите на Българската патриаршия, митрополитските центрове, библиотеките и архивите на всички църкви и манастири. Нищо не е оцеляло от архивното ни богатство през Средните векове. За справка: В Унгария са запазени 250, 000 кралски и аристократични грамоти. В България – 7, като за 2 от тях има сериозни съмнения, че са фалшиви. Следователно, за да реконструират историята на България, българските историци трябва освен в претендираните територии под чужда власт трябва да работят и в други чужди архивохранилища. Архивохранилища в Италия, Франция, Германия, Австрия, Русия …, т.е. в страни с които Средновековна България е била в разнообразни отношения – политически, военни, икономически и съответно е обменяла официални документи. А също и документи, излезли от перото на посланици, консули, разузнавачи, учени, пътешественици споделили наблюденията си върху България и българите.
    От само себе си се разбира, че изострените отношения между балканските държави прави невъзможна работата по издирване на документи за историята на своята страна по „нормален” път – чрез съответните легални институции. Пречи им се по всички законни и незаконни начини. Лошото е, че дори в далечни чужди архиви пак или се пречи или се стараят да обменят информацията и документите, които ще проучи срещу информация и документи, които интересуват съответната държава. Особено по време на Студената война. Постигането на споразумение за взаимен достъп до архивите на две страни се смяташе за голям успех. При това мястото на държавите от двете страни на желязната завеса нямаше никакво значение. Питайте който и да е по-възрастен български историк и той ще ви каже, че в архивите на Москва (особено на Москва), Белград и Букурещ се работеше по-трудно отколкото във Виена, Париж или Лондон. Това налага от най-ранни времена (от края на ХVІІІ век, ако трябва да бъдем точни) във всички европейски страни събирането на исторически документи да стане една от дейностите на съответните разузнавания. Разбира се трябва да правим разлика между разузнаванията на Великите сили, които са световни империи и малките национални държави. Великобритания, Франция, Германия, Русия, които са проснати на две – три, че и на повече континенти събират паметници от всички световни цивилизации и народи. Бритиш музеум, Ермитажа, Лувъра, Пергамон не са национални исторически музеи съответно на Англия, Русия, Франция и Германия, а музеи на световната цивилизация. Малките национални държави държат само на своята история – амбициите и парите им не стигат за повече.
    Какви са преимуществата на разузнаването пред легитимните научни институции. Първо, ако има споразумения за работа в съответните архиви може да изпраща учени за по-дълго време, отколкото научните институти с мижавите им бюджети. И съответно с повече пари за заснемане на документи, установяване на дружески контакти с местни архивни работници. А там, където достъпа е забранен чрез вербуване на чужди учени, които имат достъп до съответния архив. И т.н. и т.н.
    Българските земи са били обект на чужди разузнавания в това направление и до Освобождението и след това. Включително и в наши дни. Редица руски учени разузнавачи – акад. Тепляков, проф. Григорович, Селисчев, Суханов са пообрали България от ръкописи, епиграфски паметници, релефи, монети … Руски, германски и френски консули са правили разкопки дори след Освобождението изнасяйки ценности за Лувъра, Ермитажа и Пергамон.
    Понякога се получават забавни фалове. Малко преди Освобождението в Източна Македония (Серско – Неврокопско) е изпратен сръбския историк – разузнавач Стефан Веркович. Той трябва да открие фолклорни свидетелства за сръбския характер на населението в този край. Открива и записва много народни песни, но те свидетелствуват единствено за българския характер на населението на Македония. Затова ги издава със заглавие „Народне песме македонских бугара” (Народни песни на македонските българи). Скопските „историчари” вият днес щом стане дума за тази книга и разправят, че Веркович е превербуван от българското разузнаване. Как да стане тази работа след като още Българска държава няма не е ясно. Такава логична връзка е извън слабите интелектуални възможности на скопските „историчари”.
    Разузнавателните подвизи на Веркович не свършват с този сборник. На група български интелигенти от Неврокоп начело с учителя Гологанов им харесва, че Веркович плаща за всяка песен със златна лира (сръбското разузнаване му е дало доста пари) и затова почват да съчиняват огромен славянски епос, започващ от най-древни та до наши дни. Епосът е между другото десет пъти по-голям от „Илиадата” и „Одисеята” взети заедно. Били записвали тези песни сред помаците в Западните Родопи. Първият том от този епос под заглавие „Веда Словена” е издаден незабавно и в европейския научен свят, избухва яростна дискусия може ли всичко това да е вярно. Надделява мнението, че това е фалшификат. След Освободителната война Гологанов се преселва в София започва държавна работа и си признава, че е измислил с колегите си тези песни не толкова да приберат златото на Веркович, колкото по патриотични подбуди. Въпреки това дискусията продължава – има учени, който периодично заявяват, че „Веда Словена” е истинска, а Ордена на българските тамплиери я издаде в супер луксозен том през есента на 2014 г.
    А сега да погледнем, действията на българското разузнаване. То е създадено в 1893 и е подчинено на военното ведомство. Почти веднага на сътрудниците им се вменява в дълг покрай всичко друго да събират и изпращат в България всякакви „старини”, които откриват в близката чужбина. Действително за България потеглят хиляди ръкописи, документи, монети, печати и т.н. По някое време се сещат, че за тази работа са нужни професионалисти. В 1906 г. професора в Софийския университет Йордан Иванов (бъдещ академик) под прикритието „търговски агент” в консулството ни в Солун започва тотално проучване на българските старини в Македония, тогава изцяло в Османската империя. В течение на три години Йордан Иванов документира хиляди свидетелства за българското минало на Вардарска, Егейска и Пиринска Македония, които издава в книга. Част от движимите паметници Йордан Иванов пренася в България.
    Не пиша в момента история на действията на българското културно-историческо разузнаване, тъй като не съм и правил специални изследвания по въпроса. За това ще спомена само по-крупните му успехи. През 1916 г. генерал Жеков, командуващ действуващата армия по молба на проф. Богдан Филов тогава директор на Народния музей създава разузнавателен отряд, които да проучи цялостно новоосвободените земи – Македония, Поморавието, Беломорска Тракия и Северна Добруджа. През 1916 – 1918 българските учени – разузнавачи свършват блестящо своята работа и пренасят отново голяма част от откритите движими свидетелства в България. Разузнавателните им доклади са разсекретени едва в 1994 г. , а събраните паметници са разпределени в Народния музей, БАН, Народната библиотека, Църковния архив с музей. Историята им е дълга и продължава и в наши дни. Съгласно клауза 126 на Ньойския мирен договор от 1919 г. е трябвало да ги върнем на Сърбо-хърватско-словенското кралство и Кралство Гърция, но разузнаването е заповядало засекретяването им. Клауза 126 е репарационна, т.е. след известно време (в случая 5 години), ако заинтересуваните страни не са доволни от изпълнението й те могат да свикват арбитражен съд. Гърция и Югославия не са направили това и към 1925 г. ценностите са станали законна българска собственост от международно - правна гледна точка. Въпреки това секретния характер на сбирките е запазен до 1977, когато вследствие на преговори част от сбирката (ръкописите в БАН) бяха легализирани в Центъра за византийски проучвания „И. Дуйчев”, а християнските паметници в Националния исторически музей през 1992 г. С известна нескромност, както ще стане ясно от документите в досието авторът на тези редове има известно участие в този процес.
    Най-големият успех на българското историческо разузнаване в периода между двете световни войни безусловно е прибирането в София на архива на Османската империя. Да, голяма част от него е у нас. През 1926 г. правителството на Кемал Ататюрк, който не иска да има нищо общо с Османската империя го продава на търговец на стара хартия, който на свой ред го продава на представител на хартиената фабрика в Княжеството. Представителят е всъщност офицер от българското разузнаване. И тогавашният архив се озовава в София в Националната библиотека „Кирил и Методий” – Ориенталски отдел.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  61. 61 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8966 Неутрално

    Откакто руснаците са влезли в България през 1878 година,край със суверинитета на страната/с малки изключения/.Колкото до унижението,никой не може може да бъде унижен,ако не иска.И не искам да мисля,какво щеше да се случи с нас,ако не бяхме в ЕС,втора Украйна или нещо подобно.

  62. 62 Профил на Chi Cho
    Chi Cho
    Рейтинг: 458 Весело

    др. Иванов, споделете Вие как се чувствате.

    Мразя да мразя!
  63. 63 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#5:"Росфалитнадзор"]Малка България, която спря проекта на Могучая Расия. Днес ние сме победителите и всички медии пишат за нас. [/quote]
    Само т..а.ар може да твърди за подобна победа, при която Европа жертва България заради Украйна. България не спря проекта, спряха го американците чрез Брюкселските бюрократи и българи ,седящи във реката.

  64. 64 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Аз не виждам унижение.
    Путин си проявява наглостта, ние да си гледаме интереса (който не е да строим ЮП в досегашния му вид) и толкоз.

  65. 65 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#61:"rosiraycheva50._"]Откакто руснаците са влезли в България през 1878 година,край със суверинитета на страната[/quote]
    Лелеее, тя България имаше ли суверИнитет преди 1878г. бе "умник". Пази се да не ти прочетат писанията децата , че ще ти се смеят.

  66. 66 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#59] от "багаин":

    Е, ти си ясен. Едва ли руското финансиране за Атака ще бъде особено щедро ако се прекратят плановете за Южен поток.

  67. 67 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#63] от "lachko":

    Как точно е пожертвана България?

    Може да са пожертвани милиарди заробващи България дългове и лични интереси на хора като Р. Овч.

    Друго пожертвано не виждам,

  68. 68 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#67] от "anonymous_":

    Много си елементарен! И не си мисли че като си поставиш веднага + на коментарите, си станал по-убедителен

  69. 69 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#65:"lachko"]Лелеее, тя България имаше ли суверенитет преди 1878г. бе "умник".[/quote]
    ЯКОООО! Ха, ха , ха, на това са праснали веднага два -, което показва нивото на някои коментиращи, смятащи, че България е имала суверенитет под османска власт.

  70. 70 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#21:"foxa5"]Отново пореден страхотен текс на г-н Минчев. Браво. [/quote]
    И пореден страхотен оргазъм е получил, плюейки.

  71. 71 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 965 Любопитно

    Колкото по-далеч от руската имперско-мафиотска политика, толкова по-добре за България!

  72. 72 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    "Накрая идва Путин и жалее за ... българския суверенитет. Понякога арогантността е сравнима само с безкрайността..."

    Точно!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  73. 73 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Ядосвахме Путин-взе ни потока.
    Продължаваме да го ядосваме-яко ще плащаме.

  74. 74 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1044 Весело

    До коментар [#62] от "Гласувай Българино!":

    По късно!Сега е на инструктаж!

  75. 75 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 815 Неутрално

    [quote#41:"murttle"]суверинитет[/quote]

    Грешката е печатна, съжалявам, че съм я допуснала.

  76. 76 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    [quote#57:"rycher"]Аз да питам, кога БГ ще си поиска всички архиви, които 44-та година Савецките сволочи са откраднали и прибрали в Масква??? [/quote]
    доколкото знам сме си ги поискали и ни е отказано щото били трофей, толкоз от тях

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  77. 77 Профил на v51v
    v51v
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На калпав танцьор, яйцата му пречат, или калпак х... Повече от сто години България няма единна, ясна и системна национална концепция! Всичко се свежда до някакво философско бръщолевене, няма воля и действия!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  78. 78 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    [quote#76:"stg"]

    Аз да питам, кога БГ ще си поиска всички архиви, които 44-та година Савецките сволочи са откраднали и прибрали в Масква??? - цитат на коментар #57 от “rycher”

    доколкото знам сме си ги поискали и ни е отказано щото били трофей, толкоз от тях [/quote]

    На тройния член му върнаха 2-3 страници, ама не оригинали и го бяха накарали да си прлати ксерокса Те това е от "братушките"!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  79. 79 Профил на Кана Ювиги
    Кана Ювиги
    Рейтинг: 502 Весело

    [quote#26:"RED MAFIA"]Хайде и Руската империя я отупахме, да влезе следващата за събаряне. Преди руската имаме 2 отупани империи, Римската и Османската.[/quote]

    [quote#36:"Депутат 241"]Забравяш Третия райх... [/quote]
    Също и Византийците, Арабите, Гърците (спартак и римляните ще ги броим ли?)
    А всичките ни падения са били поради мурзилски предателства. Под Турско, Комунистическо, пред-Комунистическо, пост Комунистическо и тн.

  80. 80 Профил на Кана Ювиги
    Кана Ювиги
    Рейтинг: 502 Гневно

    [quote#76:"stg"]доколкото знам сме си ги поискали и ни е отказано щото били трофей, толкоз от тях[/quote]
    Да се направи международен въпрос!
    Най-малкото да не се пишат братушки и частушки.
    От мустаката и плешива любима ... спаси ма!!!

  81. 81 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 402 Неутрално

    А как прие унижението, когато не друг, а точно маккейн дойде, заповяда "спирайте потока", правителството на една уж суверенна страна изкозирува и го спря по команда?

    Назови очевидното
  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1872 Неутрално

    [quote#81:"султана глаушева"]А как прие унижението, когато не друг, а точно маккейн дойде, заповяда "спирайте потока", правителството на една уж суверенна страна изкозирува и го спря по команда? [/quote]
    Това е стара опорна точка. Пробвай с нещо по-ново и интригуващо.

  84. 84 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Да живее рокендрола, чак до края на светааа !!!
    Жалките същества, като Р.Овч., не ме интересуват !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  85. 85 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 571 Любопитно

    [quote#56:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]Разбира се ще мине време за да се разбере какво точно се ще се случва като се активизират ИДИЛ-МИНДИЛ на Балканите [/quote]
    Брей, загрижил се за България. Грижи се за любимата си матушка, твоите ИДИЛ-МИНДИЛ първо на тях се канят.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  86. 86 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#65:"lachko"]Лелеее, тя България имаше ли суверИнитет преди 1878г. бе "умник". [/quote]
    Имаше точно толкова, колкото след 9-ти септември 1944 година.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  87. 87 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Браво, г-н Минчев! Добре е, че все пак някой на глас в ефир, точно, ясно, аргоментирано и конкретно казва тези истини. Лошото е, че подобни гласове преднамерено се заглушават в продажните, проруски комуноидни медии. Там се извисява грозния вой на болшевишките агенти, като Р. Овч..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK