Проблемът "Патриотичен фронт"

Валери Симеонов и Красимир Каракачанов

© Юлия Лазарова

Валери Симеонов и Красимир Каракачанов



"Дневник" препечатва текста на Магдалина Генова от "Блога на нервната акула"


Около месец след избора на правителство става ясно, че слонът в стаята*, който всички виждат, но малцина споменават е започнал да троши порцелана, мебелите, полилея и вече танцува върху хората, но засега като че ли никой от участниците в управляващата коалиция няма реално намерение да сложи край на всичко това. Разбира се, скандалните и крайно неуместни действия от страна на Патриотичния фронт /ПФ/ и компромисите с тях потъват на фона на казуса с "Белведере", Южен Поток и подправеното тефтерче на Филип Златанов, но неадекватността по отношение на Фронта само благоприятства по-нататъшното буксуване в блатото на беззаконието, икономическата стагнация и липсата на реформи. Защо?


"Патриотичният фронт" като сбор от НФСБ и ВМРО е огромен проблем както за правителството, потенциала за реформи и стабилността му (която е поставена под съмнение от чужди инвеститори, рейтингови агенции и прочие), така и за имиджа на Реформаторския Блок, който би излязъл като най-големия губещ от решението си да разчита на Фронта. Посоките, от които идват проблемите са много, като част от тях са в разрез с декларираната от настоящото правителство проевропейска ориентация, с желанието България да се отърве веднъж за винаги от зависимостите си от бившите служби за сигурност и с ценностите и очакванията на повечето избиратели на РБ.




Агенти на Държавна Сигурност – Красимир Каракачанов е бивш агент на Държавна Сигурност, което от много време не е тайна, а листите на коалицията имаха най-много разкрити от Комисията по досиетата сътрудници. Компромисът с това е компромис с ценностите на твърдите избиратели на тъй наречените десни партии, в това число дори ГЕРБ, а затварянето на очите за тези факти са тежка обида за пострадалите от бившия репресивен апарат.


Финансиране и купен вот –  тезата, че Слави Бинев е избран от народа и поради тази причина няма защо да се протестира срещу неговия пост в Комисията по културата и медиите издиша поради факта, че точно той например от години вероятно разчита на купени гласове или купени избираеми места като част от различни формирования. Освен за Бинев, остават съмнения, че НФСБ са получили в последния момент помощ от приятел, което обяснява и разминаването от процентите, които им даваха социолозите преди изборите и крайния резултат. А за добрия приятел се спрягат различни хора, включително банкер, намерил убежище в Белград и правешки петролен олигарх.


Връзки с Путин и Кремъл – след посещението на Каракачанов на събитие на френската крайна десница, на която присъстват и представители на "Единна Русия" на Путин, се появиха основателни съмнения, че Кремъл си има не една, а две партии в 43-тото Народно Събрание. Както вече съм споменавала, отношението към Путин и неговия интернационал е въпрос на цивилизационен избор, а безкритичното приемане на подобни случки от страна на другите политически сили в управляващата коалиция и не само е много лош сигнал за избирателя.


Ксенофобия, хомофобия, религиозна нетолерантност – това са отличителните характеристики на двете партии в ПФ от самото им създаване. Освен безнаказаната пропаганда по телевизия СКАТ, ВМРО може да се похвали с нападението над молитвен дом в Бургас и участие в атаките над София Прайд в лицето на Ангел Джамбазки (ВМРО), а НФСБ – с предизборното си предложение за създаване на цигански резервати с цел привличане на туристи. Ситуацията стигна до логическия момент, в който български гражданин с небългарско име (каквото и да означава това) беше посочен като неприемлив за заместник-министър въпреки изключително добрата си подготовка, а двете партии предложиха да се декриминализира употребата на огнестрелно оръжие срещу "циганската престъпност".


Всяко едно от посочените неща би следвало да направят Патриотичния Фронт неприемлив коалиционен партньор за една нормална партия, да не говорим, че би трябвало да има и осъдени, ако прокуратурата не си затваряше очите.


Безпринципност, клиентелизъм и търгашество – и случая с Орхан Исмаилов, и различните договорки, които явно не са в рамките на първоначалното коалиционно споразумение – пост на заместник-министър и заместник-областен управител за ПФ, са само доказателство за това, което отдавна се знае и от многогодишното участие на ВМРО в политическия живот, и от престоя на Валери Симеонов в Бургаския Общински Съвет – това са хора, които са готови на всичко, за да постигат целите си, нямат никакво разбиране за обществен интерес и са готови да обслужват клиенти, които имат нужда от лобизъм и специални услуги. Не мисля, че гласувалите за РБ са гласували за такъв партньор, а сделката "Исмаилов срещу два поста" изглежда грозно.


Коз в ръцете на ГЕРБ – от тук насетне всяка една издънка на Патриотичния Фронт ще дава предимство на ГЕРБ и Бойко Борисов да прехвърля отговорността върху Реформаторския Блок с думите "Ние не ги искахме, те настояваха за това", а цената за това настояване може да се окаже изключително висока.


Последно, но не по важност - всичко, което излиза от Патриотичния Фронт налива непрекъснато вода в мелницата на ДПС, за които на този фон не е трудно да излязат отново "пазител на етническия мир". Прехвърлянето на новините на турски в БНТ2, протестите срещу Орхан Исмаилов, непрекъснатите ксенофобски изказвания дават инструменти на ДПС да запазят своето непропорционално голямо влияние, което от своя страна е основа за влиянието на Делян Пеевски, случващото се в икономиката, съдебната система и медиите. И ако играта на скачени съдове е нещо, което можем да очакваме от формация от ченгета, плод на политически инженеринг, не можем да очакваме от Реформаторския Блок да бъде само пасивен партньор в този танц.


Тезата, че ако Патриотичният Фронт не е партньор, във властта директно влиза ДПС е добро оправдание за всички компромиси и за съжаление едва ли някой в момента има работещо решение на този проблем. И все пак, давайки своя кредит на доверие, сме имали


очакването, че нормалността и реформизмът ще бъдат това,
което ще оформя облика и поведението на това управление


и ще постави в някакви рамки дори неприемливите патртньори. За да продължим да подкрепяме, е необходимо да видим декларираното преди изборите, че политиката е за ценности, а не за личности и договорки.


Това, на което ставаме свидетели в момента – нормализация и легитимация на ксенофобията, пасивност пред ченгесарщината и клиентелизма, "патриотизиране" на всички нива в държавата и компромиси с ценности е цена, която не знам дали сме в състояние да платим. А и не знаем дали си заслужава.


* Всъщност слоновете са два – освен Патриотичния фронт, АБВ също е формация, в която са крайно неприемливите за десния и изобщо нормалния избирател фигури на Румен Петков и Георги Първанов, но засега успяват дори покрай Южен Поток да летят ниско и да не привличат внимание към себе си.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Модерният патриотизъм (хуманизъм) заедно с Москов и Сидеров в резерват от затворен тип?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  2. 2 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Каквито и да са, т.нар. патриоти са по-добър вариант от Атака, и трябва да бъдат задържани като подкрепящи кабинета, защото липсата им ще е повод за ГЕРБ да застанат в любимата си поза спрямо ДПС.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  3. 3 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 998 Неутрално

    няма такъв проблем! Има проблем с един човечец намърдал се в РБ и така във властта! Човечец, поклонил се ниско на Ердоган. Който се е взел прекалено на сериозно! Като братята роми що да не си иска и той! Докато и доколкото ние му позволим. Лисичи реплики кое било добро и европейско имат за цел само да си изпуснем сиренцето, което лисицата да го вземе!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  4. 4 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    Правилни разсъждения по принцип, но не видях каква алтернатива за парламентарно мнозинство предлага авторката. Иначè кривиците на ПФ и АБВ ги знаем.

    Gunter glieben glauchen globen
  5. 5 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1375 Весело

    До коментар [#1] от "fortunes":

    Ще разровя архива да видя дали миналата година по същия начин си се възмущавал, че Атака са подкрепяли вашите...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  6. 6 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 434 Весело

    Нищо ново под слънцето!

    Happy face says, adios !
  7. 7 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    И какво предлага авторката покрай обясненията кое/кои е неприемлив за някого?!?!?!
    Това,което е написала за ПФ без частта му за агентите на ДС на мен ми звучи като похвали! Добра реклама им прави!

  8. 8 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 671 Неутрално

    В България нито партиите са свестни нито избирателите са такива.

  9. 9 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1207 Весело

    До коментар [#4] от "Blood Red Skies":

    Бре, един път и с теб да съм съгласен!

  10. 10 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Тази формация си е чиста ченгесарница с националистичен привкус.Не вярвам,че дълго ще се задържи коалиция с тях.
    Те вървят по стъпките на Атака .

    Tony
  11. 11 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#5] от "nv":

    Кой са "нашите"? Това футболен мач ли ти е? Нашите срещу вашите. А миналата година казах нещо от рода:

    Ако Сидеров беше подкрепил Добрите, щеше да бъде проевропейски антисемит и ксенофоб. Като не ги подкрепи стана антиевропейски антисемит и ксенофоб.

    Виж модерния партиоризъм подкрепя Добрите и е проевропейска расистка и ксенофобска фоемация. Нали така?

  12. 12 Профил на idiot_idiotov
    idiot_idiotov
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Ух какво заглавие. ПФ си вършат много добре работата засега.

  13. 13 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "Всъщност слоновете са два – освен Патриотичния фронт, АБВ също е формация, в която са крайно неприемливите за десния и изобщо нормалния избирател фигури на Румен Петков и Георги Първанов,"

    Дааам. Фигури като Цв. Цв., Веждю и самият Б.Б. са приемливи за десния и изобщо нормалния избирател. Така излиза. Мисля така, защото съм умна и красива, макар и малко нервна акула.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  14. 14 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Нямам нищо против любителските занимания с политика и анализи, но не им е мястото в Дневник. От интернет всезнайковци като въпросната цаца сме на този хал. Ако ще се превръща в стенвестник ще махна Дневник от bookmarks.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  15. 15 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1241 Неутрално

    Разкрит е проблема на управлението.
    Вече ще се управлява без проблеми.

  16. 16 Профил на event_horizon
    event_horizon
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Има много слонове в този парламент, спор няма. Само, че авторът не споменава как да гласуваш закони с мнозинство съставено само от ГЕРБ и РБ.
    Това е политиката моме, трябва да правиш компромиси и да намираш най-оптималното решение между различни интереси и хора. Избрали са ги (така иска материяла - така е гласувал) и няма друг начин за мнозинство и за гласуване на важни и неотложни закони (като за съдебната система).
    Ако искаш да няма слонове в парламента - ставаме монархия или диктатура. Били сме и двете и не си струва...

  17. 17 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2808 Неутрално

    "Патриотичният фронт" като сбор от НФСБ и ВМРО е огромен проблем както за правителството, потенциала за реформи и стабилността му (която е поставена под съмнение от чужди инвеститори, рейтингови агенции и прочие), така и за имиджа на Реформаторския Блок, който би излязъл като най-големия губещ от решението си да разчита на Фронта. "

    Той вече е безвъзвратно губещ, при това не само по линия на колаборацията с ПФ. За малкото време от създаването на правителството, РФ успя да извади на повърхността (при това в най-неглижирания им вид) всички рискове, от които се опасяваха тези, които разшифроваха последствията от присъствието в РФ на такава партия като ДСБ-терминатор на всички коалиции и споразумения, в които е участвала досега.

  18. 18 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4469 Неутрално

    Вярно до последната дума! Има да видим още от прелестите на Фронта!

    klimentm
  19. 19 Профил на coffee
    coffee
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Добре е да има малко по-пиперливи нотки в парламента. Искам някой да следи циганюгите какви ги вършат, искам някой да натиска за правата на българите в Македония, Сърбия и др. Суседки. Искам хора които говорят директно и озвинете ме, другари интелелтуалчовци, че Симеонов и Касабов ви нараняват с изказванията си. Те са истинските създатели на Атака и Волен ги прецака много яко като след това превърна партията в помия за руски олигархични прасета. Никой ли от вас плюещите не осъзнава как сте командвани? Хайде да мине малко време и да видим дали турските песни ще бъдат заличени от учебника по музика и се впишат повече истини в този по история.

    Better things will surely come our way
  20. 20 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 772 Любопитно

    Няколко въпроса към авторката:
    - преглътна ли вече "злите мутри - живковисти" от ГЕРБ, срещу които е писала години наред?
    - каква алтернатива за участието на ПФ в мнозинството предлага, а ако не предлага - защо тогава е нужно да си чеше публично възмущението от досадните демократични процедури, каквито са подобни коалиции с недотам любими партньори?
    - още ли е член на по-широкото ръководство на ДСБ и заявявала ли е позицията си във вътрешнопартийната дискусия относно формирането на мнозинство и управление (ако е имало такава)?
    - как се отнася авторката към генезиса на НПСД и смята ли, че отричането от Доган е достатъчна индулгенция за членовете на тази никакнеетническа партия и, ако да - към кой момент е допустимо?
    - само на Иво Инджев ли се позволява да е бил в структурите на ДС, без това да води до автоматично морално лустриране и натякване до живот? Кой е критерият за публично оправдаване и извиняване?
    - смята ли, че Петър Москов е недоубит фашист и хитлерист?
    Благодаря предварително!

  21. 21 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 772 Неутрално

    P.S.
    И още един въпрос:
    - кой според автората е по-голяма руска подлога:
    а) ПФ, които, колкото и либералите антипутинисти да се правят, че не знаят, от край време са на категорични позиции против корупционните енергийни проекти и бяха винаги против ЮП, независимо по какви правила се строи; или
    б) ГЕРБ и РБ, които в крайна сметка бяха "за" ЮП, стига да се строял по европейски правила - каквото и да значи това в българското измерение на европейските правила?

    Апропо - да отбележим, че Каракачанов и ВМРО поддържат контакти с Националния фронт и други подобни организации като Влаамс Блок (т.е. отпреди да станат Влаамс Беланг), много преди в Русия и по света да се е чуло за лицето Путин, вкл. и преди да има кредитирането на НФ, за което намеква авторката.
    С Путин или без Путин, идеите на НФ си остават и не всеки умее като либерал-антифашистите да се извърта конюнктурно както му изнася днес, без да му пука какво е казвал вчера, и все да е прав.

  22. 22 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Така е, положението не е розово и губят и ще губят и РБ и ГЕРБ - веднъж като имидж вътре и на вън от страната и втори път като непрекъснато разсейване и отвличане на вниманието и отделяне на ресурси за изглаждане на различните по вид и интензивност конфликти, вместо всички силида с в главните направления.
    Само едно не трябва автора и ние да забравяме - кой докара нещата до това дередже - мисля че много от нас, в т.ч. и автора в годините назад и в предизборните месеци, всички допринасяхме за доотвращаването на хората и до гласуване под 50 %, при което просто нямаше как, партии като БСП и ДПС с твърди електорати, да не повишат относителната си тежест и по този начин, ПФ и АБВ да станат незобиколими днес.
    Е, имаше и другия изход, избори до дупка, макар че поне аз не смятам че щеше да ни докара до нещо доста различно и желателно по-добро.

  23. 23 Профил на Истината - "езикът на омразата"
    Истината - "езикът на омразата"
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#2:"shinjuku"]Каквито и да са, т.нар. патриоти са по-добър вариант от Атака, и трябва да бъдат задържани като подкрепящи кабинета, защото липсата им ще е повод за ГЕРБ да застанат в любимата си поза спрямо ДПС.[/quote]
    .

    Molossian: Желанието на международния модерен другариат за равенство между нормалността и извратеността създаде чудовища.
  24. 24 Профил на aryan2000
    aryan2000
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Тенденциозен коментар, гарниран с лъжи и "обосновани предположения". Патриотите са като трън в петата именно на такива "демократи".

  25. 25 Профил на Истината - "езикът на омразата"
    Истината - "езикът на омразата"
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#14:"Bulgerman"]Нямам нищо против любителските занимания с политика и анализи, но не им е мястото в Дневник.[/quote]
    Тук грешите. Това далеч бе е любителско занимание. Въпросната авторка вероятно е щедро спонсорирана от някъде си, а работа както на Дневник, така и на другите медии, е да знаят от кого.

    Не, че не се досещаме ...

    П.С: Министър Москов е силен политик именно защото доказа, че е НЕЗАВИСИМ - както от прокремълската пета колона, така и от розово-либералните НПО-та, финансирани по схемата, за която споменах по-горе.

    Molossian: Желанието на международния модерен другариат за равенство между нормалността и извратеността създаде чудовища.
  26. 26 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Много точно са описани проблемите, които имат в момента РБ и ГЕРБ с договорената подкрепа от ПФ. Да очакваш от агенти на ДС конструктивни действия, помощ в реформите или поне лоялност е много наивно. Не вярвам Радан Кънев да не си дава сметка за това, какво го чака от ченгетата, които простия електорат набута в НС. Но поне действията им са предвидими и каолицията би трябвало да знаят от къде да се пазят. С Паравановите съпартийци работата е още по сложна.

  27. 27 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#1] от "fortunes":
    „Модерният патриотизъм (хуманизъм) заедно с Москов и Сидеров в резерват от затворен тип”

    Слагам и теб в този резерват, заедно със сидеров! Вземам си обаче Доктор Москов....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  28. 28 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#27] от "Rim":

    [quote#27:"Rim"]Слагам и теб в този резерват, заедно със сидеров! Вземам си обаче Доктор Москов....[/quote]

    Ааа, Сидеров и Москов вървят заедно! Те са един отбор. Първият предаде щафетата с анти-циганска реторика на втория, който гордо поведе стадото мразещи срещу врага!

    А иначе, знам, че на вас местните либерали и демократи ще досатви най-голяма наслада да сложите инакомислещите в затвора...

  29. 29 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Този аналЛиз е типична смес от манипулации, полуистини, и откровени лъжи.
    Ще посоча само една ОЧЕВАДНА ЛЪЖА в този текст - че от ПФ били рубладжии - за сведение на авторката, преди няколко години Валери Симеонов инициира местния референдум в Бургас, който ОТХВЪРЛИ РУСКИЯ НЕФТОПРОВОД Бургас - Александруполис. Тогава Сименов беше председател на Общинския съвет в Бургас. Така че е абсурдно някой да обижда Симеонов, че е бил рубладжия.
    Следва да отбележим и тоталното мълчание, което "демократичните" медии наложиха на Патриотичния Фронт по време на предизборната кампания. За сметка на това персонажи като Куница Пръмова и Барека постоянно се ръгаха в очите на избирателя. Въпреки всичко, патриотите спечелиха 19 места!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  30. 30 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 381 Неутрално

    А направо смешно е учудването на авторката, че ПФ са спечелили повече гласове на изборите, отколкото са им давали социолозите. Тази дама от МАРС ЛИ ПАДА, и не знае ли че 99% от социолозите у нас с поръчкови?!
    Пак за сведение на авторката - Каракачанов е бил сътрудник за ДС, така е - като експерт със своите познания за македонската област в бивша Югославия. Каракачанов НЕ е бил доносник, и не е слухтял дали съседът разказва политически вицове, Така че - хайде СТИГА МАНИПУЛАЦИИ, а?!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  31. 31 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    "всяка една издънка на Патриотичния Фронт ще дава предимство на ГЕРБ и Бойко Борисов да прехвърля отговорността върху Реформаторския Блок с думите "Ние не ги искахме, те настояваха за това", а цената за това настояване може да се окаже изключително висока" - Вън от всяко съмнение е така. Герберите можеха да правят реформи в 2009-13 г., не го правеха от страх да не им падне рейтинга. Намериха си удобните будали в лицето на РБ.....

  32. 32
    Нина Цачева
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8541 Неутрално

    Те патриотите са като децата,мине не мине,дай ми куклите,на ти парцалите.

  34. 34 Профил на agl52316780
    agl52316780
    Рейтинг: 488 Весело

    Всъщност това с циганите е взаимствано от американските индианци. Впрочем в САЩ също се употребява оръжие срещу престъпността.
    Останалите обвинения са важни само за т.нар. "десен избирател", като мнението по мнението на разумните хора за неговото истинско място се раздвоява между лудницата и някаква помощна институция.

  35. 35 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Забележете какъв език използва авторката, цитирам:
    - ".... остават съмнения, че НФСБ са получили..."
    - " ...А за добрия приятел се спрягат различни хора..."
    т.е., никакви факти, нищо, само СЛУХОВЕ и лични мнения, ПРЕДСТАВЕНИ КАТО ФАКТИ!!!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  36. 36 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 381 Неутрално

    [quote#34:"agl52316780"]Всъщност това с циганите е взаимствано от американските индианци. [/quote]
    Мдаа. А в програмата на ПФ се посочва, че резервати трябва да има САМО за тези цигани, които отказват да се интегрират, т.е. да разберат, че освен права, имат и ЗАДЪЛЖЕНИЯ.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  37. 37 Профил на Prokopieff
    Prokopieff
    Рейтинг: 221 Неутрално

    А от ЕС бяха толкова разтревожени от "присъствието на крайнодясната и ксенофобска Атака" в предходното управление...

    Дай България + Рада Дълб. = Вечна Нетрадиционна Любов
  38. 38 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#4] от "Blood Red Skies":
    „Правилни разсъждения по принцип, но не видях каква алтернатива за парламентарно мнозинство предлага авторката. Иначè кривиците на ПФ и АБВ ги знаем.”


    Точно така! Алтернатива няма! Нека реформите да се стартират, новите политици да разберат за какво става въпрос, хората да ги опознаят, да се приеме бюджета и тези закони за които има съгласие пък ще видим по подир...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  39. 39 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Скачени съдове, Авторе - този път, водата е от Реформаторите...
    Заедно с г-жа Пръмова им обработваме сеира ...
    Пътна карта на хминистрите, за придвижване в статуквото ...

  40. 40 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    До коментар [#18] от "klimentm":

    За първи път нямам никакви резерви към написаното от теб!
    Статията е убийствена... и ВЯРНА до последната точка. А това за присъствието на Каракачанов на конгреса на френската крайна десница заедно с представители на "Единна Русия"... не го знаех. Съмненията ми, че ДСБ и лично Костов (във война с Доган заради КТБ) работят в полза на Джуджето срещу ГЕРБ стават все по-основателни.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  41. 41 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Проблем е цялата политическа система.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  42. 42 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4469 Неутрално

    До коментар [#40] от "Πάντα ῥεῖ":

    Още се ослушват но гледай като наберат малко смелост какви изпълнения ще има.

    klimentm
  43. 43 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1683 Любопитно

    До коментар [#42] от "klimentm":

    Тях ги знам, но на Кънев и Москов не мога да се начудя, че не усещат като излагат публично. Поне да си бяха замълчали за тези срамни пазарлъци, а то... докато Репуц им вади "кирливите ризи" една по една, те тръгнаха да разменят постове, да дуят мускули на ромите и да вдигат акциите на ДПС?! Толкова ли им е капацитетът, та (като Костов) забравиха, че са временно във властта? Зависят от избирателите, които излъгаха няколко пъти и продължават да разчитат, че някой пак ще ги понесе на крилете си за следващо управление?!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  44. 44 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4469 Неутрално

    До коментар [#43] от "Πάντα ῥεῖ":

    Всичко е следствие на това че в тази коалиция всеки прави каквото си иска и приказва каквото му дойде на ума. Егото е обсебило всички и дрънкат глупости един през друг. Ето защо е нужен председател или каквото и да е там , който ще да е той.
    Иначе катастрофата е неизбежна .

    klimentm
  45. 45 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    [quote#44:"klimentm"]Всичко е следствие на това че в тази коалиция всеки прави каквото си иска и приказва каквото му дойде на ума.[/quote]
    В коя коалиция? РБ или управляващата? Мисля, че и двете цари хаос.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  46. 46 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    До коментар [#44] от "klimentm":

    "И в двете"... Клавиатурата ми е безжична и нещо ми яде букви

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  47. 47 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Някой да е прокопсал с ВМРО?! Освен мутри и милиционери?!

  48. 48 Профил на Гошко
    Гошко
    Рейтинг: 384 Любопитно

    До коментар [#46] от "Πάντα ῥεῖ":

    Здрасти.Не е от безжичките,няколко см.под полето където пишеш, пише кирилица:офф ?,та там ,това офф редовно се сменя от самосебеси на РНО и БДС,за това ти бягат и буквите и препинателните знаци.

  49. 49 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4469 Неутрално

    До коментар [#45] от "Πάντα ῥεῖ":

    РБ коалицията , всеки иска да е шеф и да се чува неговия глас най силно. Отгоре на всичко си вземаха и този таралеж в гащите - Фронта.

    klimentm
  50. 50 Профил на totevm
    totevm
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#4] от "Blood Red Skies":

    Алтернативите са ясни: нови избори или коалиция с ДПС. Може би за г-жата ДПС е "нормалният коалиционен партньор". Да си го каже направо.

  51. 51 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Акулата малко късно си скубе косите, че "компромиси с ценности е цена, която не знам дали сме в състояние да платим. А и не знаем дали си заслужава."

    Ама вече я платихте бе, моме. Нали пак според вас протестърите коалицията между мутри, нацисти, ченгета, комунисти и червени кукувици беше ЕДИНСТВЕНО възможната заради националното спасение, защото пак според вас протестърите, едни нови избори щяха да доведат до национална катастрофа. Е, сега сте спасени. Спрете да ревете и преглъщайте.

  52. 52 Профил на Stoyan Ivanov
    Stoyan Ivanov
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Типично за самоназначилите се за "интелектуалци", "анализатори", "умни и красиви".
    Да оставим настрана квалификациите и етикетите "Ксенофобия, хомофобия, религиозна нетолерантност". Те са "обосновани" с интересни аргументи: "Нападението над молитвен дом в Бургас" - всъщност протест срещу НЕзаконното използване на сграда за център на сектата "Свидетелите на Йехова", който пък център се използваше за агресивна пропаганда в училища и по домове и зомбиране на деца да отказват животоспасяващи медицински процедури, понеже "Йехова не давал". Или "за създаване на цигански резервати"... всъщност извеждане на циганите от сегрегацията, от махалите без никаква инфраструктура и с масово незаконно строителство върху заграбена земя, в които вместо държавата се разпореждат местните кланове и дилъри... и осигуряване на пригодени за жилища фургони (от държавата впрочем) и терени с водоснабдяване, ток и канализация, но САМО за тези от тях, които предпочитат да живеят "по традиционния чергарски модел".
    Това обаче може да мине за "гражданска позиция на авторката" - трудно, но може. Само че следват откровени нагли, безочливи лъжи и просташки манипулации. Лъжи и манипулации по модела, направил медиите от групировката "Прас-прес" популярни като "медийни бухалки". Тлъсти, мазни и миришещи на некъпана съвест намеци за "финансиране от банкер, който се намира в Сърбия". Фактите: Никой от ПФ няма сметки в КТБ, не е ползвал кредити от КТБ, не е контактувал с въпросния банкер и ДП. За разлика от един Костов, да речем, който има сметки с шест нули в КТБ. Или от ДСБ, в чието разширено ръководство се подвизава авторката, доколкото разбирам. ТВ СКАТ бе изключена от пакета канали, предлаган от БТК (Виваком и т.н.), докато други телевизии (не, не е само "Алфа", ами и някои "честни десни" са включени при "преференциални условия". НФСБ и СКАТ почти единствени в политическото и медийното пространство постоянно задават въпроса за ролята на Валентин Златев като олигарх, Симеонов дори публично обвини "Лукойл" в контрабанда в гигантски размери, искат разследване за укриване на данъци и създаване на картел... и т.н. и пр. Авторката смело предполага, че го правят, защото са финансирани от въпросния олигарх. Щеше да бъде смешно, ако не беше жалко. Клишета, ретроградност, ниска степен на информираност, евтини манипулации и плоски разсъждения. Не това очаквах от "Дневник"...
    Като споменах вестника. Моля да предадете на високоуважаемия си издател, че НЯМА ДА СТАНЕ. Няма да бъдат заобиколени редица сделки и договори в енергетиката при предстоящата ревизия. Нито за Мариците и свързаните с тях фирми и доставчици, нито за "зелената енергия"...
    Честито ви побратимяване с Прас-прес!

  53. 53 Профил на Николай Маринов
    Николай Маринов
    Рейтинг: 157 Неутрално

    Магдалина Генова е полуинтелигентен псевдожурналист, изтъкана от злоба, негативизъм и липса на аргументация. Подобни излияния персоната правеше още преди изборите по адрес на патриотите. Навярно е финансово или либидно скрепена с Перхидролите или е платена вряскаща потомка на шумкарите. Отвратителни са нейните кухи излияния по посока на вятъра! В едно сме убедени: това е антижурналистка, пар екселанс!

  54. 54 Профил на Николай Маринов
    Николай Маринов
    Рейтинг: 157 Неутрално

    Много дилетантско перо е Магдалина Генова!
    Дори не и четох докрай пасквила...!
    Патриотите ми станаха още по-близки и приятни!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK