Без изтласкване на октопода около Сарая, държавата върви към окончателна дезинтеграция и крах

Ахмед Доган и Делян Пеевски в парламента - архивна снимка

© Анелия Николова

Ахмед Доган и Делян Пеевски в парламента - архивна снимка



Какво ни очаква в най-близкото бъдеще - 2015. "Дневник" отново се обърна към политолози и социолози за прогнозите и очакванията им за новата година. Четете всички прогнози в специалната тема "Бъдещето"


Днес представяме мнението на политолога Огнян Минчев. 


Какви са надеждите и какви са опасностите за страната през 2015 г.?




- Надеждата е настоящето мнозинство и кабинетът да се стабилизират и да осигурят поне минимално ефективно управление на страната. Българската държава е в развалини, а обществото преживява задълбочаващи се и изострящи се разделения. Без сериозни реформи в няколко ключови области - администрация, здравеопазване, малцинствени проблеми, регионална дезинтеграция - навлизаме в рискова зона, в която кризисните процеси вече се превръщат в необратими.


Основните опасности за страната са свързани с ескалацията на геополитическото противопоставяне между Европа и САЩ от една страна, и Русия от друга. България е разделена страна между Изтока и Запада - по манталитет, по принадлежност на елитите си и по противоречивото си поведение на страна - член на ЕС и НАТО, която е оставила енергетиката си изцяло под руски контрол. Допълнително напрежение в българския контекст внася устойчивото движение на Турция извън традиционната кемалистка политика на сътрудничество със Запада и ориентацията на настоящия турски политически режим все повече към ислямския свят.


Дългосрочната криза в Близкия Изток и дългосрочната криза между Русия и Украйна фокусират основните опасности за България през предстоящата година.


Каква година очаквате – на изненади, трусове, скандали или на спокойствие, развитие и ново поведение на публичните фигури?


- Ако има спокойствие, то ще е на повърхността и ще бъде подвеждащо. Ядрото на криминалната олигархия около корпоративно-търговската групировка претърпя знакови провали през 2014 г. - наложеното блокиране на "Южен поток", рухването на КТБ, необходимостта да се сдаде властта...


Но в България не съществува структурирана и овластена алтернатива на олигархичната мафия около Сарая. Затова при всеки удобен случай публичните институции - включително изпълнителната власт ще усещат мощния и безкомпромисен натиск на това саморазголило се задкулисие. Сагата с пенсионните фондове е едно предупреждение за това. Стилът на договаряне и компромис, наложен от победилата с относително мнозинство на 5 октомври партия ГЕРБ дава някои надежди, че мнозинството и неговото правителство ще бъдат гъвкави и ще успеят да направят поне минимума от необходимите реформи в държавата - извеждане поне на част от корпоративно-търговските лобисти от всички етажи на администрацията и съдебната система преди всичко.


Ще остане ли актуален въпросът КОЙ?


- Нямаме шанс лесно да се освободим от въпроса КОЙ и реалността КОЙ. Този въпрос е метафора на цялостното овладяване на държавата и стопанството от мрежите на криминалния октопод около Сарая. Необходимо е силно, стабилно и интегрирано мнозинство и правителство, радикално преобразуване на публичните институции - и особено важно на правосъдната система - за да започне процес на обезвластяване на КОЙ, на лобистите му, на обръчите му от фирми, сключен около врата на държавата.


Какво е бъдещето на ДПС? Ще бъде ли изолирана наистина партията от централната власт? Добре ли е да бъде изолирана?


- ДПС е политическата фасада на процеса, известен в политологичната литература като state capture - завладяване на държавата. Без изтласкването на ДПС от националната администрация и - по възможност - от регионалния монопол на тази партия от поредица области в страната не е възможно стабилизиране и реформиране на публичната институционална система на българската държава.


ДПС е фасадата на една многолика пирамида, унищожаваща българската държавност и подчиняваща на чужди цели българското общество. ДПС е преди всичко авторитарна политическа корпорация, лишаваща от права и свободи турското и мюсюлманското население в страната. ДПС е фактор на дългосрочно подчинение и корумпиране на ромските общности, които вече в мнозинството си са интегрирани в етномалцинствения блок на Движението. Носим огромен риск българската политика много скоро да се окаже разделена по линията етнически българи (фрагментирани като избиратели между десетки партии) и малцинствената етнокорпорация на ДПС, обединяваща всички малцинства.


Без изтласкване на октопода около Сарая, чието публично лице е ДПС, българската държава се насочва към окончателна дезинтеграция и крах. ДПС се разраства вече десетилетия и с помощта на елита на "Позитано" и на наследниците на специалните служби от миналото почти успя да подмени българската държава с криминална анти-държава.


Колко стабилно може да бъде управление, крепящо се на толкова разнородни политически сили? Как наричате новата коалиция?


- Макар и трудно създадена, тази коалиция има шансове за оцеляване и постигане на част от своите заявени цели докато другите две възможности не наберат достатъчно потенциал за да се осъществят на практика. Първата от тези възможности е възстановяването на пълноценен олигархичен контрол на Сарая върху държавата и стопанството на страната след сериозните удари, които корпоративно-търговската групировка понесе през последните 6-8 месеца.


Втората възможност е израстване на пълноценна и мощна гражданска политическа алтернатива на статуквото - нещо, което не се случи през месеците на активен граждански протест през 2013 г. и 2014 г.


Затова днес имаме коалиция на възможния компромис и тя е по-доброто решение в сравнение с едно правителство на малцинството, контролирано то "гъвкавото мнозинство" на Сарая в Народното събрание.


Каква роля пое Бойко Борисов и колко дълго може да я играе?


- Мисля, че Борисов демонстрира потенциал за политическо развитие. От ролята си на едноличен разпоредител със своята партия и с държавата, когато я управлява, той навлезе в режим не просто на диалогичност, но на балансиране между доскоро непримирими - включително и със самия него - фактори като Реформаторския блок /РБ/, с националистите от Патриотичния фронт /ПФ/ и с руското енергийно лоби на АБВ. Без да е избиран за президент, Борисов успя да заеме роля на арбитър след 5 октомври, когато резултатите от изборите буквално заляха със студен душ очакванията на ГЕРБ да получи представителство, близко до мнозинство.


Лидерът на ГЕРБ може успешно да играе тази роля на арбитър, но той е особено уязвим само от една посока - от задкулисните влияния на КОЙ и Сарая върху решенията и действията на властовия връх. Справи ли се с това, Борисов ще успее да се справи и с останалото - поне до времето на президентските избори.

Без изтласкване на октопода около Сарая, държавата върви към окончателна дезинтеграция и крах

© Анелия Николова


Ще го бъде ли Реформаторският блок?


- Докато го бъде това правителство - по всяка вероятност, да. Не съм убеден, че в настоящата си конфигурация РБ може да преживее още една вълна на политическа промяна. Несъвместимостите на РБ са личностни, организационни и политически в същинския смисъл на тази дума. Блокът се крепи заедно от един относително хомогенен масив избиратели - градска средна класа, която иска нормална държава и шансове за стабилно и цивилизовано управление. Всеки, който рискува да разцепи единствената формация, способна да представлява този масив от граждани, ще се окаже политически лузър.


Ще има ли интрига в средите на националистическите формации?


- Рискът е да има състезание по глупост и арогантност между ПФ и маргиналите от "Атака" за преразпределение на нарастващия брой радикализирани вдясно избиратели...


Кои политици ще следите с интерес?


- Корнелия Нинова, Радан Кънев, Петър Москов, Тунчер Кърджалиев, Валери Симеонов, Томислав Дончев, Румяна Бъчварова...


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (226)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Дежурните глупости , без значение от чия уста са излезли.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  2. 2 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1291 Весело

    "Без изтласкване на октопода около Сарая, държавата върви към окончателна дезинтеграция и крах"
    ...
    Споко, Минчев, ..Боко го изтласква вече. Ще го умори с пиене на кайве. Много е хитър Боко.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  3. 3 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1291 Весело

    "Затова при всеки удобен случай публичните институции - включително изпълнителната власт ще усещат мощния и безкомпромисен натиск на това саморазголило се задкулисие. Сагата с пенсионните фондове е едно предупреждение за това."
    ...
    Минчев, Боко и котерията около него май усетиха като приятен .... "мощния и безкомпромисен натиск". ...Развъртяха си задниците здраво за пенсионните партиди.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  4. 4 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Лесно е да се каже,трудно е да се направи,няма вечно щастие и да се надяваме,че тази голяма турбулентност м/у Запада и Изтока ще отвее някои особи , които се мислят за всесилни !Нужна е и на помощ от приятел/ЕС и САЩ/...санкциите в/у източните компании и изхвърлянето на Големия енергиен шлем от БГ също ще отслаби тъмните сили...политически и икономически у нас !

  5. 5 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1291 Весело

    "Рискът е да има състезание по глупост и арогантност между ПФ и маргиналите от "Атака" за преразпределение на нарастващия брой радикализирани вдясно избиратели..."
    ...
    Ша крадат на Боко матряла значи, ...и то с неговите методи.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  6. 6 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Октопод от замеряне с мастилници не умира.С наша помощ или бездействие е създадена комфортна среда за развъждане на главоноги мекотели.Дали ще са в "сараи" или на друго място,няма значение.

    ГЛАВАНАЦИТЕ РОДИНАТА ОНОЖДАТ
  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2719 Неутрално

    Защо нашите коментатори ги е страх да кажат нещо за ролята на Путин в българската политика? След публикацията на Ню Йорк таймс очаквах серия от коментари. Ама-тц! Всички мълчат! И политиците и те! Докога бе другари, ще си затваряте очите? Докога Цацаров ще толерира откровени антибългарски изказвания
    на Сидеров? Докога ще мълчим и ще беднеем?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Дежурното плашило ДПС е извадено отново на предна линия. ДПС-то си има своето силно отрицателно място в обществения живот, но според мен медиите го надценяват. Според мен мутро-мЕлиционерите нанесоха непоправимите щети в нашето общество. Мутро-мЕлиционерите разфасоваха цялата икономика и финанси на държавицата, прокудиха децата на България през девет планини в десета.

  9. 9 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1291 Весело

    "Мисля, че Борисов демонстрира потенциал за политическо развитие. От ролята си на едноличен разпоредител със своята партия и с държавата, когато я управлява, той навлезе в режим не просто на диалогичност..."
    ...
    Аре ве?! ...Преди 10 дни само са разкрека, .."Победата, ..най-милото ми, ..тя си я моя, ..не си я давам, ..щех да спра закона /по талафона, ..б.а./, ...ама сега нема да го направа!" ...Минчев, .. непосилна е за Боко Егото ролята на Боко Диалогичния.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  10. 10 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    БСП и ДПС са двете лица на проклятието за България. Да не забравяме и бандитско икономическите организации като ТИМ, под руско командване.

    chavo64
  11. 11 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Няма да имаме стабилност, докато отношенията изток-запад не се нормализират. Ние сме жертва на конфронтация. Малка и зависима от всякъде държава.

  12. 12 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "Без изтласкване на октопода около Сарая, чието публично лице е ДПС, българската държава се насочва към окончателна дезинтеграция и крах."

    Точно.
    Тази мафиотска структура наречена ДПС е престъпна организация не само от икономически характер, но е директна настояща заплаха за националната сигурност на България.

    Това мисля го разбират РБ и ПФ, поне на думи, въпроса е какво ще направят на дела. За ГЕРБ предстои да видим, сигналите им по въпроса до сега са неадекватни.

  13. 13 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Отличен анализ,надявам се да бъде прочетен от който трябва.

  14. 14 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Уважаеми г-н Минчев, в тезата ви за Борисов, че е "арбитър" сте допуснали грешка. Да в позицията си на министър председател на коалицията, която ни управлява той би трябвало да е арбитър, но все още се изявява като шев на "махленска група за натиск". Иска му се да си живее живото както беше в "Мандат Герб I", но в момента не му се получава, защото не може да приеме открито подкрепата на ДПС, а и трябва да се съобразява с "партийки по 4%" (по думите горанови).
    Проблема на Борисов е, че колкото повече управлява толкова повече Радан Кънев и РБ се представят като "положителния герой" в тази коалиция, а избирателите им ще дойдат от "материала борисов".

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  15. 15 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Дано годината завърши с изчезването на дпс и пеевски, догански и пр.. от небосклона на България.

  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2112 Неутрално

    Надеждата е настоящето мнозинство и кабинетът да се стабилизират и да осигурят поне минимално ефективно управление на страната. Българската държава е в развалини, а обществото преживява задълбочаващи се и изострящи се разделения."Точно.Както се казва-Нова Година,нов късмет.Народа обаче няма да го търпи много това правителство,ако всичко си върви както досега.

  17. 17 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2133 Любопитно

    Какъв октопод около Сарая?!
    Кой ще даде на един етнически турчин,при това алкохолик и един дебил,чийто коефицент на интелегентност,е по-малък от номера на обувките му,да управляват такива ресурси?Да имат достъп до пари за обществени поръчки?До съдебната власт?
    Доган го ръководят от ДС.Чрез него,тя е овладяла малциството и благодарение на гласовете му,почти винаги е на власт.

    Не Доган,а хората над него са опасни...
    Отваряне на досиетата и лустрация - това трябва да се случи!

  18. 18 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Да, така е. Но, дали ББ ще оправдае очакванията. Може би отговорът е до колко са големи зависимостите му от Сарая и ще може ли да ги преодолее?

  19. 19 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#6:"Майндърбайндър"]С наша помощ или бездействие е създадена комфортна среда за развъждане на главоноги мекотели[/quote]
    А-а-а, помощ си е, помощ си е, не е бездействие хич даже! Вече 13 години БКП крилото на Костов, маскирано като "дясно", систематично и целенасочено руши всяко дясно обединение с цел да осигурява победи и доминиране на мафията БСП и ДПС. Последният ви политически Франкенщайн - РъБ - е на път да засенчи по уродливост всички досегашни формации - ОДС, СК...
    Продължавайте в същия дух и после се чудете, че БСП и руско-турските им сателити съсипват България!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  20. 20 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Бившият идеологически милиционер (такива бяха преподавателите по научен комунизъм“ отново бяга по тъча. Истината е, че нямаше лустрация в България и това е основното, породи което държавата да е в това окаяно състояние. Но не чакайте от Минчев приказки за лустрация, защото и него ще засегне. Да не говорим за това колко много хора от тия, които са на възлови позиции ще засегне в т.ч. и Борисов - кадър на школата на ДС в Симеоново.

  21. 21 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3576 Любопитно

    [quote#17:"popovski31"]Не Доган,а хората над него са опасни...
    Отваряне на досиетата и лустрация - това трябва да се случи![/quote]
    е как пък очакваш точно минчев да го каже това . ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  22. 22 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Той Бойко е съидейник на КОЙ и едва ли някой очаква той да го пребори на практика ! Та той дори и дума не обелва против Доган, Пеевски и останалите мафиоти които разкостиха държавата , защото и неговото участие не дава поводи за гордост ! Да сте видели някога Бойко да е направил нещо против ДПС или Доган, освен да го накара да си събори барбекюто ??? Той така я разбира борбата с КОЙ ! Ако някой си мисли , че Борисов и ГЕРБ ще направят нещо в полза на стабилизиране и нормализиране на държавата горчиво се лъже. Надеждите са в РБ и ПФ, но и от тях не зависи много !

  23. 23 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#7:"lz2"]След публикацията на Ню Йорк таймс очаквах серия от коментари.[/quote]

    Публикация базирана на приказки на едно ченге, което беше зам. министър преди година и половина. Голяма публикация, няма що. Вероятно и Евгени Минчев не пише такива глупости.

  24. 24 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#12:"emi1ian"]Точно.
    Тази мафиотска структура наречена ДПС е престъпна организация не само от икономически характер, но е директна настояща заплаха за националната сигурност на България. [/quote]

    Нищо подобно не казва Минчев - той говори с евфемизми и алегории. Няма куража дори да каже подобно нещо, но много му се иска някой да се заеме с това.

    Забрави, че при Баце ДПС вече не е във властта и най-подличко дори би твърдял, че е

    Напротив, ББ прави точно каквото трябва срещу ДПС и няма да мине дълго и ще си отидат още мъжки секретарки. Само трябва да държи този курс. Не ми се анализира в детайли, но Борисов е много прав да постъпва по този начин.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  25. 25 Профил на felipeeee
    felipeeee
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#10] от "chavo64":

    Тези, в които е държавната власт са истинската опасност. В това число освен БСП и ДПС, влизат ГЕРБ и останалите партии.

    bezsmyrten
  26. 26 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Доган нали беше поръчал Бойко? Защо още не е в затвора? КОЙ го пази?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  27. 27 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#22:"mils5656"]Той Бойко е съидейник на КОЙ и едва ли някой очаква той да го пребори на практика ! Та той дори и дума не обелва против Доган, Пеевски и останалите мафиоти които разкостиха държавата , защото и неговото участие не дава поводи за гордост ![/quote]

    Борисов ги извади от властта и по-важно, успя да я поеме след тях - нямаше друг, който може да осигури политическа стабилност и това доста дразни ДПС.

    Какво искаш да ти каже повече? Стига приказки, Борисов прави каквото трябва според мен и колкото по-малко приказва за това, по-добре. Защо? Една причина е, че конфронтирането с ДПС ще му попречи да разшири влиянието на ГЕРБ в смесените райони, което е демократичния начин да се направят нещата. И което вбесява Доган.

    Има и други доста важни причини да си мълчи, но нито една не е съучастието му с ДПС, напротив - Борисов е смъртен враг на ДПС. Баце се справя на 100% по този показател.

    И на мен ми се иска да им преброи ядките, но мисля, че не е забравил и ще му дойде времето. Умряло куче също се бие, е, поне в политиката - така бих формулирал мълчанието му и по тази точка.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  28. 28 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#14:"д-р Чарли рубли.NET"]Проблема на Борисов е, че колкото повече управлява толкова повече Радан Кънев и РБ се представят като "положителния герой" в тази коалиция, а избирателите им ще дойдат от "материала борисов". [/quote]

    Какъв проблем може да е това..

  29. 29 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#14:"д-р Чарли рубли.NET"]Радан Кънев и РБ се представят като "положителния герой"[/quote]
    Моля, посочете с кое от следните си действия РъБ е положителен герой във вашите очи:
    - Излъгаха откровено "интелигентния" си електорат, как РъБ било нещо като нищо на света, някаква хоризонтална структура, с някакъв граждански съвет, който уж щял да взема решенията, а партиите от блока само да ги изпълняват. Няма да се впускам в изброяване на всички откровени простотии, с които Раданчо и компания ви лъгаха - търсете си ги сами из медиите, има ги. Питам - след като гражданския съвет вече де факто не съществува, то кой и как взема решенията в блока ви?
    - Парите на костовата партия в блока - ДСБ, се оказаха в банката на мафията - КТБ;
    - Блокът беше официално уличен, а негови активисти арестувани, докато купуваха гласове в Хасково и Монтана;
    - Блокът се отказа от всички свои предизборни заклинания - неучастие в коалиция с ГЕРБ, недопускане на Борисов за премиер, бързи реформи и връщане на мандата, Велико НС и т.н.;
    - Блокът измами първо избирателите си, сключвайки задкулисни споразумения с две никому неизвестни партии дни преди изборите, а след изборите измами самите партии, отказвайки да им даде полагащата им се част от субсидията. В резултат на това РъБ са единствената политическа формация, която все още не е получила полагащото им се държавно финансиране;
    - РъБ открито лобира в защита на частните пенсионни фондове, в ущърб на държавния НОИ и в ущърб на българските граждани. Опитът на "автентичните демократи" да запазят в сила болшевишките текстове на Костов открито обслужват мафиотските кръгове около драгалевския лаборант и собственикът на Икономедия - Прокопиев.

    Моля, посочете кое от гореизброените превръща РъБ и Раданчо Кънев в
    [quote#14:"д-р Чарли рубли.NET"]"положителния герой"[/quote]

    ???

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  30. 30 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#18:"baxter"]Да, така е. Но, дали ББ ще оправдае очакванията. Може би отговорът е до колко са големи зависимостите му от Сарая и ще може ли да ги преодолее? [/quote]

    Борисов упорито се опитва да печели избиратели в смесените райони и успява, което е огромно постижение и единствения демократичен начин да се справи с ДПС. От това по-голямо доказателство, че е враг на Доган няма.

    БСП обратно, систематично дава властта на ДПС - точно Станишев е национален предател и БСП. Какво, забравихте ли ги, Орешарски дори??? Голяма грешка.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  31. 31 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#22:"mils5656"]освен да го накара да си събори барбекюто[/quote]
    А какво му събориха Раданчо, Костов, Станишев, че да ги пропускате така великодушно? Ако Борисов му е съборил барбекюто, то останалите и това не са свършили.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  32. 32 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    [quote#23:"andru"]Публикация базирана на приказки[/quote]
    В случая най-важното е, кой вестник го публикува. Този вестник е АВТОРИТЕТ. Точка.

  33. 33 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 625 Весело

    Унищожението и разпада на 2 империи вече преживяхме, турска и руска, имаме си турско малцинство - 0.5 млн. и руско малцинство -0.5 млн. и пак България я има.

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  34. 34 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#26:"Bulgarische Motoren Werke"]Доган нали беше поръчал Бойко? Защо още не е в затвора? КОЙ го пази? [/quote]

    Предвид, че в сарая се пуцат, КОЙ знае - днес един, утре друг.

    Това, което трябва да се разбере е, че конструкцията на ДПС има нужда да бъде във властта, за да съществува. Това е най-сериозният удар, който може да бъде нанесен на Доган.

    Според Местан, ДПС може да издържи по-малко от година извън властта, ако следиш внимателно изявите му.

    Стане ли излишен Пеевски, Баце е спечелил голяма битка. Продадат ли се медиите, следващият рубикон. И т.н.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  35. 35 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#27] от "bibian":

    Точни сте! +++++

  36. 36 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#20:"andru"]не чакайте от Минчев приказки за лустрация, защото и него ще засегне[/quote]
    Сериозно? И по какъв начин, ще ме прощавате? Отново демонстрирате пълната си неграмотност - дори си нямате понятие какво е това "лустрация", но тъпо и упорито я сочите като Панацея за всичко!
    И така, лелеяната от вас "лустрация" не е нищо друго освен "законово ограничаване на правата на някои категории лица (избирани по професионални, партийни, религиозни или други признаци) за заемане на държавни длъжности (вкл. и държавен служител).
    Доколкото г-н Минчев не е на държавна длъжност, лустрационни текстове няма как да го засегнат. Същото се отнася и до г-н Борисов - той пък е на ИЗБОРНА длъжност. Глупостта ви е потресаваща!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  37. 37 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 682 Весело

    На такива политолози на запад от Калотина им викат"навиячи".

  38. 38 Профил на Nikola Georgiev
    Nikola Georgiev
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#1] от "kasko":

    е немога да разбера как се организирате, но първия коментар винаги е анти и много прилича на тролене....

  39. 39 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Весело

    [quote#32:"Мондиана"]Публикация базирана на приказки- цитат на коментар #23 от “andru”

    В случая най-важното е, кой вестник го публикува. Този вестник е АВТОРИТЕТ. Точка. [/quote]

    Добрата репутация е от изключително значение за измимника - кой ли беше казал нещо такова?

    С което аргумента ти се отхвърля.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  40. 40 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    [quote#8:"442"]Дежурното плашило ДПС е извадено отново на предна линия. ДПС-то си има своето силно отрицателно място в обществения живот, но според мен медиите го надценяват. Според мен мутро-мЕлиционерите нанесоха непоправимите щети в нашето общество. [/quote]
    А защо отделяш мутромилиционерите от ДПС? "ДПС" ООД е точно ДС, а "БСП" ООД е останалото от БКП (децата на Политбюро и ЦК), или на хората с "хладен ум и горещо сърце" им писна да пазят некадърниците от БКП, и сами поеха "ползването" и разграбването на държавата. ДПС не е протурска партия, а чисто проруска, тясно свързана със службите на РФ, и руските интереси у нас - Булгартабак и фалиралата КТБ, чрез която щеше да се финансира Ю.П.
    Хубава е статията на О. Минчев, но някои неща леко ги смутолевява.

  41. 41 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 604 Неутрално

    По една или друга причина Баце сега играе с ДПС.
    Това прави най вероятен варианта с донамесването Доганов във властта.
    Единственият шанс е РБ да набира повече подкрепа. Тъй като това няма да се случи, ще се наложи излизане на улицата много по мощно от преди.
    Държавата ни е похитена...

  42. 42 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3400 Неутрално

    [quote#12:"emi1ian"] ДПС е престъпна организация не само от икономически характер, но е директна настояща заплаха за националната сигурност на България.
    [/quote]
    В сравнение със западните финансови "доброжелатели" и ИНВЕСТИТОРИТЕ КЛАС А това бизнес клановете на ДПС са като сергия която продава тикви на спирката + лаФка !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  43. 43 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    слугинажа на така наречените български общественици е наистина безграничен ,ето че и минчев е вече фен на мутрата

  44. 44 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Трябва граждански натиск, публичност и разследваща журналистика. Реформите не се правят по желание, а вследствие на натиск, другото е утопия. Може би единствено Горбачов проведе някакви сериозни реформи без да е подложен на натиск, но реално след 20-30 години ще се разбере, ако изобщо се разбере.
    И ДПС е удобно оправдание, но просто е олицетворение на модел, а не единственият враг. Ето да вземем КТБ, докъде стигна разследването, потрошихме поне 4 млрд. досега и няма виновен. Сега се готвим да изсипем 1 млрд. за саниране/отлична идея/ но пак без публичност, ясни цели и критерии и т.н.
    Ето от тези пари се храни тази мафия, а циганите са вследствие, защото те са инструмента за печелене на гласове. Ако се ограничи грабенето, когато си на власт и самото купуване в тези мащаби ще стане безсмислено.

  45. 45 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3400 Неутрално

    [quote#41:"Big_Villager"]Единственият шанс е РБ да набира повече подкрепа. Тъй като това няма да се случи, ще се наложи излизане на улицата много по мощно от преди. [/quote]
    Ако РБ обещае отнемане на лицензи на монополите и подгони търговските картели ще има кой да излезе на улиците иначе най-много да достигнат активност като "ранобудните" дето станат па чакат някой да почерпи с кафе!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  46. 46 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    [quote#37:"vjacho"]На такива политолози на запад от Калотина им викат"навиячи". [/quote]
    Политолог, който е запалянко? Интересно...

  47. 47 Профил на pomnesht
    pomnesht
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#7] от "lz2":Наистина това е въпросът на въпросите.
    Защо никой не казва нищо за Путин и неговите лакеи и храненици в България?
    Но ако се каже някаква добра дума за САЩ или не дай си боже американският или някой друг западен посланик излезе по някоя медия и каже нещо което всички знаем че е истина на всеуслушание всички се нахвърлят върху горкия човечец като бесни псета, но за потайните деяния на руския посланик нищо.
    И още един въпрос какво би направил Цацаров ако някой политик говореше и действаше за САЩ така както го прави оная отрепка Болен Сидеров за Русия?

  48. 48 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Понеже обичайно търсим примери за консолидирано общество, ето един такъв пример:
    http://www.legalworld.bg/41432.stranata-kydeto-prezidentyt-pytuva-s-vlak-a-grajdanite-sami-si-vdigat-danycite.html
    Факт е, че това общество вирее в средата на пряка, а не на представителна демокрация. Моя стара мечта е България да тръгне по пътя на пряката демокрация, но предвид ситуацията с Украйна и руската военна заплаха за България считам, че за сега това е невъзможно...

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  49. 49 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    задачата на "анализа " на минчев е изпълнена . само се вижте . спорят и се обиждат гласувалите за партиите които управляват в коалиция . кому обслужва това ? та преди да се обиждате погледнете кой е "анализатора " , какво и кога е преподавал , колко случаен е катарзиса му и как и защо винаги дясното е разцепено "въпреки " анализите , събраните подписи .... от минчев , близнашки , дайнов ... ами те за това са отгледани , за подходящи анализи .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  50. 50 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1990 Весело

    тази чалга за злият ретрограден доган и добричкият прогресивен бойко вече втъсна на всички ,време е героите да бъдат сменени

  51. 51 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    Октоподът има 2 седалища - БАНКЯ и Сараите

  52. 52 Профил на beroe
    beroe
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Отличен анализ. Бих добавил само,че с отпадането на "Южен поток" Русия вече не се нуждае от "троянския кон" България в ЕС и ще изпоизползва цялото си влияние у нас заедно с Турция,за да чрекратим членството си в ЕС. Ще го разберем съвсем скоро от действията на близките до Русия и Турция партии - БСП,АБВ,ДПС,Атака,ББЦ и т.н.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  53. 53 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#40:"historama"]А защо отделяш мутромилиционерите от ДПС? [/quote]
    Мутромилиционерите се разкриха еднозначно и недвусмислено преди година, когато допуснаха една от най-големите си грешки - предизборната коалиция "Анти-ГЕРБ"!

    http://parlamentarniizbori.blogspot.cz/2013/04/pregled-na-pechata-dnes.html#axzz3NlsXDcms

    Този непредпазлив ход от страна на ДС формированията е на път да им изяде главите, а той беше резултат на "анализите" на драгалевския капацитет и мустакатия банкер, а както всички видяхме, сметките им излязоха криви - за пореден път.

    Още тогава Борисов каза, в едно интервю от Парламента, че поздравява Костов и Цветан Василев за новите им политически проекти - имаше предвид ББЦ и РъБ. Идеята на "стратега от Кременчуг" беше по болшевишки простичка и със сигурност щеше да сработи, ако не бяха множество международни фактори, които другарите не отчетоха - ЕС, САЩ, Израел.

    Двете напълно кухи формации, посочени по-горе, бяха създадени с цел да оберат електората на ГЕРБ, след като партията бъде разрушена с няколко премерени удара по ръководството на партията - с такава цел Делян Пеевски беше назначен за шеф на ДАНС, със същата цел бяха изфабрикувани костинбродската афера, обвиненията срещу Цветанов, изчезналите впоследствие тефтерчета на Златанов. А, пропуснах и "вероломното нападение" над драгалевските сараи и скоропостижното влизане на др. Еленка в болница.

    Както се видя, цялата бутафория на Станишев-Костов-Доган претърпя пълно фиаско и ГЕРБ не беше разбита, в резултат на което нямаше преливане на електорат от ГЕРБ към ББЦ и РъБ - първите обраха лумпен-пролетариат от разочарованите от Атака и БСП, вторите - не по-малко лумпенизирани сини комунисти, гравитиращи около Костов, които по убеждения и манталитет спокойно могат да се причислят към основния електорат на БСП, но от тщеславие и мерак за лъжлива престижност гръмко се самоафишират като "десни".

    Така накратко може да се опише случилото се през последната година и нещо.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  54. 54 Профил на Abaddon
    Abaddon
    Рейтинг: 367 Весело

    До коментар [#1] от "kasko":

    Не така.По леко.
    На манипулаторите им се плаща, след избори.

    It is the nice place.
  55. 55 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    1. КТБ се наду като въшка и стана Франкенщайн по времето на "уплавлението" на БОКО от Банкя и ГЕРБ.
    2. Източването на КТБ стана по времето на БОКО от Банкя и ГЕРБ. С пари от КТБ бяха купени Булгартабак, БТК, финансирани ЛАФКА и и "медиите" на Прасчо и т.н.
    3. Висши прокурори и съдии от уж "независимата" съдебна власт, редовно даваха отчет в БАНКЯ и го съветваха КАК ДА ИЗБЯГВА ПРАВОСЪДИЕТО.
    4. БОКО от Банкя "назначи" Гл. прокурор, шеф на ВАС, висши съдии В момента те ОБСЛУЖВАТ едновременно БАНКЯ и Сараите и т.н. и т.н.

  56. 56 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    [quote#48:"logika"]Моя стара мечта е България да тръгне по пътя на пряката демокрация, но предвид ситуацията с Украйна и руската военна заплаха за България считам, че за сега това е невъзможно... [/quote]

    ВЕрвай ми, заплахата за България от ислямския свят е много по-голяма!
    Иначе и аз съм с две ръце за пряка демокрация. Но първо някои хора трябва да бъдат депортирани от България.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  57. 57 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Весело

    Вижте как се яде жив октопод, - трудно е да се разберат алегориите на Минчев, я да онагледим малко - доста е забавно

    https://www.youtube.com/watch?v=oNy8MUPOAtQ

    Това може да е в Сеул и момичето е корейка, но ресторантът явно е китайски, защото на заден фон говорят на китайски. Голям майтап.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  58. 58 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    [quote#56:"Bulgarische Motoren Werke"]ВЕрвай ми, заплахата за България от ислямския свят е много по-голяма! [/quote]
    Абсолютно.
    Недоумявам как някои не могат да го проумеят

  59. 59 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#56:"Bulgarische Motoren Werke"]ВЕрвай ми, заплахата за България от ислямския свят е много по-голяма! [/quote]
    За мен има две заплахи- от религиозно ислямски терористи /ид/ и от религиозни/ политически руски терористи /рф/. В същността си двете заплахи не се различават.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  60. 60 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Оги, прочети коментарите и ще повториш едно прозрение важащо до сега:
    "Не народ, а..."

    Не се мъчи да набиваш в бетонни глави. И ако ги попиташ защо викат бкп, ще видиш по празните очи колко е излишно да помогнеш на...абе остави, ще си я караме така дълго!

  61. 61 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    [quote#52:"beroe"]ще изпоизползва цялото си влияние у нас заедно с Турция,за да чрекратим членството си в ЕС.[/quote]
    Глупости на големи търкалета. Фантасмагории в стил "май еди кво си"...
    Някои процеси са необратими. Питай Бойко нещо друго умее ли, освен да усвоява еврофондове. Без Европата сме загинали, нема кой да дава джобни...Та политическата ни класа от Евросъюза няма да се откаже, хич не ги чертайте тия картини на излизане...

  62. 62 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8121 Неутрално

    Зловещи фигури за България са тези на снимката.Полиция,съд,прокуратура,всички се страхуват от тях.Време е да се сложи край на всичко,свързано с "Кой".

  63. 63 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#36:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]И така, лелеяната от вас "лустрация" не е нищо друго освен "законово ограничаване на правата на някои категории лица (избирани по професионални, партийни, религиозни или други признаци) за заемане на държавни длъжности (вкл. и държавен служител). [/quote]

    Това е твоето виждане за лустрация, с което може да баламосваш този и онзи. Нищо повече. Не е нужно Народно събрание да се съобразява с това виждане. Могат да бъдат въведени доста по-широк кръг от забрани.

  64. 64 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#58:"stenli1"]Абсолютно.
    Недоумявам как някои не могат да го проумеят[/quote]
    Недоумявайте, колкото си искате. Лично аз считам рф за основна външна военна опасност, която всеки момент може да прерасне във основна външна военна заплаха.Какво значение ще има ид, ако завари в нашите земи прекъсната българска държавност, бивши български територии и кримският сценарий за незаконна окупация, а след това- и незаконна анексия, на суверенна българска територия? Тогава грижа за населението по нашите земи ще има рф, а българите ще бъдем потискано малцинство в задунайска руска губерния.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  65. 65 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#61:"Добрин ВЕЛКОВ"]Питай Бойко нещо друго умее ли, освен да усвоява еврофондове.[/quote]
    Ами Бойко е ЕДИНСТВЕНИЯТ български политик, който има ДОКАЗАНА и ДОКУМЕНТИРАНА кариера от завършването на ВУЗ до момента!
    http://boykoborissov.bg/bg/politicheska-kariera

    Нито един, ПОВТАРЯМ, НИТО ЕДИН от другите политици не може да се похвали с успехите и наградите на Борисов - успешен като военнослужещ, успешен като бизнесмен, успешен като Главен секретар, успешен като кмет на столицата, успешен като Премиер!

    Между другото, точно в момента Антон Тодоров показа в студиото на Люба Кулезич първия том от трилогия за др. Костов! Бил е съветник на Тодор Живков, другаря. Ще го изгледам пак по-късно и ще споделя линк за наслада на върлуващите тук костови комунисти!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  66. 66 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#63:"andru"]Могат да бъдат въведени доста по-широк кръг от забрани[/quote]
    Без да се наруши Конституцията и да се отнемат основни човешки права, което ще доведе до падането на текстовете в КС? Доста сте "интелигентен"!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  67. 67 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3024 Любопитно

    [quote#50:"Stewie"]тази чалга за злият ретрограден доган и добричкият прогресивен бойко вече втъсна на всички ,време е героите да бъдат сменени [/quote]
    С добрия Станишев ли?

    Gunter glieben glauchen globen
  68. 68 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#65] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":

    Само е пропуснал да каже, че школата, която е завършил беше се казваше Георги Димитров. Така се градяха демократите у нас - учеха в специалната школа на комунистическото МВР "Георги Димитров" за да разбият комунизма)). А и е добре Борисов да каже как направи първия си милион. Ще е доста любопитен разказ.

  69. 69 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Точен и безпощаден анализ на Огнян Минчев, към който няма какво да се добави. Благодаря, г-н Минчев!
    Пожелавам освен нормалните, обикновени български граждани, които милеят за Родината, от 2015 година това да започнат да правят и овластените чиновници от Съдебната, Изпълнителната и Законодателната власт

  70. 70 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Огии - инито дума за Връщтане Наказаталната Отговорност за Банкери ( отменена по време на тройната коалиция ) раздаващти необезпечени кредити за стотици милиони на офшорни-дружества???
    Подготвените ощте три банки за фалит ? за ХАЗАРТА които е НЕ-обложен с данаци до момента?
    Дори една албания хазарта е 50% с дананък.




    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  71. 71 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#66:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]Без да се наруши Конституцията и да се отнемат основни човешки права, което ще доведе до падането на текстовете в КС? Доста сте "интелигентен"! [/quote]

    Поредна боза. За да оправдаеш идеологически милиционери като Минчев и кадри комунистическата школа на МВР като Борисов. Трогателна загриженост за човешките права. А що се отнася до КС - ами там дълги години беше агента Николай - Г. Марков. Такива доносници като него са спецове по правата. И по доносите. Ами кои са сега там ? Чий внук е Велчев и т.н. ? Ако имаше воля в политиците досега щеше да бъде проведена лустрацията, ама нали и те са в кюпа, та няма как.

  72. 72 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    С появата си ГЕРБ руши държавност и институциалност,спря всякакви грандиозни проекти, разгони инвеститори и кадърни българи,създаде възможности за бум на контрабандата за свое обогатяване,разви корупцията до невероятни висоти.
    Само спасявайки се от ГЕРБ, може да мислим за възстановяване и развитие на държавата си.
    Неукият, невъзпитан, неинтелигентен,некадърен, страхлив чуждопослушко ББ-трябва да бъде забравен.

  73. 73 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 421 Неутрално

    До коментар [#4] от "adam1966":

    В политиката приятели няма, има само общи интереси.

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  74. 74 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#71:"andru"]Ами кои са сега там[/quote]
    С риск да ви засегна, ще кажа - по-добре да ни управляват образовани "комунисти" (по вашите "критерии", отколкото необразовани "демократи" като вас.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  75. 75 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1321 Любопитно

    До коментар [#64] от "logika":

    А ако Турция анексира части от България, по-добре ли ще се чувстваш? 500 години нищо ли не научи?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  76. 76 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#74] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!": Извинете, но б.б. избра съзнателно защитата на политическите си пристрастия пред полицейският професионализъм. Защо е предпочел да напусне МВР, вместо реално да се деполитизира? Защото поставя политиката над професията си. Това е простичката истина. А бивш комунист няма.Така, че - за мен този човек не е политическият лидер, който може да извади България на повърхността.Доста години политиците внушаваха, че трябва да избираме по-малкото зло. Не съм съгласна с това внушение. Б.б. може да е по- малкото зло, но това не променя факта, че е зло за България.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  77. 77 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    До коментар [#7] от "lz2":

    Всички си мислят,че зад ДПС стои Ердоган , но не е той ,а Путин.

  78. 78 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#75:"Bulgarische Motoren Werke"]А ако Турция анексира части от България, [/quote] Там е въпросът- в момента не се забелязват такива явни турски тежнения - за моя огромна изненада- проблемите и заплахите идват от "православната , славянска, братска" рф. За мен това са фактите.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  79. 79 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1842 Весело

    Ееееех, ако беше и осъденият на първа инстанция до Бойко, каква борба щеше да падне срещу обръчите...

  80. 80 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#78] от "logika":

    Боже, боже, колко мъка има на тоя свят, боже!

    Апокалипсисът апокалиптичен
  81. 81 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1734 Неутрално

    До коментар [#72] от "dedo pepo":

    С огромно удоволствие, но за сега такъв, какъвто го описвате, слага другите политичета във втора линия.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  82. 82 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#66] от "Кокетна - Спасението на България е РБ!":

    Споко - вашите мюлюцюнери ще останат водещи в управлението МВР и организираната престъпност!

  83. 83 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2987 Весело

    Ха-ха-ха-ха! С тиквите от Бостана ще изтласкваме Сарая! Минчев, дай малко от това дето пушиш!

  84. 84 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#76:"logika"]Б.б. може да е по- малкото зло, но това не променя факта, че е зло за България[/quote]
    Определено!!!

  85. 85 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#76:"logika"]професионализъм. Защо е предпочел да напусне МВР, вместо реално да се деполитизира?[/quote]

    Абе това коя година е било?! ББ е пред очите ни 15 години сигурно вече - толкова ли пък не намери нещо по-ново??

    От тогава ББ смаза от бой БСП 10 пъти на избори, че чак е пред разпад старицата, ти дрън та дрън - никой не е навредил повече на БСП от Баце и най-напред верния син на партията Станишев, разбира се.

    А дали не е напуснал МВР, заради бизнес-интереси? Нали не е отишъл функционер в БСП, а в частния бизнес, като хиляди други полицаи. Всички хора се променят, дори ББ - това е било толкова отдавна, че е загубило всякакво значение. Тъпотии само, как пък не му намерихте нищо сериозно за 15 години на кацата с мед, само глупости повтаряте от памти-века.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  86. 86 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#76:"logika"]вместо реално да се деполитизира[/quote]
    Сега ако ми опишете с думи прости, какво значи написаното от вас клише, можете да си нагледате и мусаката след това!
    "Реално да се деполитизира"... като ви чете тъпотиите човек, няма как да не повярва във високата ви "интелигентност"!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  87. 87 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#52:"beroe"]заедно с Турция,за да прекратим членството си в ЕС.[/quote]
    Турция НЕ е член на ЕС!

  88. 88 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3520 Неутрално

    "Без сериозни реформи в няколко ключови области - администрация, здравеопазване, малцинствени проблеми, регионална дезинтеграция - навлизаме в рискова зона, в която кризисните процеси вече се превръщат в необратими."

    Ако това правителство започне реформите в споменатите области, ще си осигури не само цял мандат... бюджет 2015 обаче не предразполага към подобен оптимизъм.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  89. 89 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#12] от "emi1ian":

    Само едно допълнение ДПС е отроче на ДС на БКП.Тук са се събрали най отявените комунисти и със досиетата провокират всеки един който реши да се бори срещу тях.Затова и превзеха пресата за да могат да изопачават истината така както на тях им изнася и да пускат компромати срещу неудобните без да са зависими от никой.Затова държа на тезата си след като тази партия е противоконституционна какво търси в парламента а и другите депутати какво правят там след като се кълнат че ще зашитават конституцията на Република България и правата на гражданите и,след като не спазват самите те конституцията и допускат в парламента да се шири една партия на верска основа и тя да определя съдбините на страната.Моля обяснете ми този парадокс за да се убедя че наистина имаме парламент който е достоен да защитава интересите на майка България и жителите и.

  90. 90 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#86:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]какво значи написаното от вас клише, можете да си нагледате и мусаката след това! [/quote] "Деполитизиране" означава, че политическите пристрастия не могат да бъдат фактор в реализиране на професионалните задължения на едно лице и при вземане на професионални решения от същото лице. А Вие си нагледайте децата- моята мусака мога да си я поръчам от всеки ресторант в София по нета, но грижата за Вашите деца си е Ваше задължение/ ако имате родителски права върху тях, разбира се.../

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  91. 91 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#85:"bibian"]ББ смаза от бой БСП 10 пъти на избори, че чак е пред разпад старицата[/quote]
    Фактите показват друго - след изборите в 2013 г Бсп получи повече от 2 пъти повече дупетати! Ако това правителство върви по пътя на първото Боково правителство резултатите ще се повторят!!!!

  92. 92 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Надявам се,че обществото ни узря достатъчно,за да изпрати сараите в историята,а октоподите да бъдат сложени там,където е мястото им.Всичко това зависи единствено от всеки един от нас - нулева толерантност и бърза реакция на всяка грешна стъпка на управляващите!

    Tony
  93. 93 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#86:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]. като ви чете тъпотиите човек, няма как да не повярва във високата ви "интелигентност"![/quote] Хм- май ме бъркате с платените политически коментатори....Какво ще кажете за сриването на фундамента на държавността по време на управлението на герб- т.е. за разрушаване на принципа за върховенството на закона и на принципа на разделение на властите- основата на правовата държава? Вие притежавате ли компетентността да спорим/ беседваме по тези въпроси?

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 2111 Неутрално

    Според мен всичко започна, когато някой-кой-организира митинг на мюсулманите пред парламента, в който хората справедливо си искаха имената. Тогава пред тях тържествено излезе един професор от БСП, забравих му името и тържествено обяви, че това е факт. Оттам започна валса на етническа основа да се създаде партия, която да защитава интересите на тия хора. Имаше ли нужда или не, хората искаха ли я или не, не се знае. Всички много ги беше бъз от етнически проблеми. Според мен такива нямаше да има, защото нямаше за какво. Помня първата поява на Доган по ТВ и как изглеждаше и после, като му помогнаха да стъпи на крака и да почне обиколки из страната. Така се построиха Сараите, както соцзаводите, с яки бетонни стени. И като политическа даденост се окопаха и няма скоро да изчезнат от сцената. Макар усилията. Най-добър удар им нанесе онова момче като насочи пищова, въпреки че не това е начинът.
    До коментар [#76] от "logika":

    Присъствието на Бойко не е внушение, а реалност, получена от законен принцип на избор. Поскоро твоето мнение е внушение и аз бих се съгласил с теб и останалите ако имате друг кандидат на негово място. За това бяха и протести, и мрежи, и серкмета, и ОК, имаме коалиция, нови хора в парламента. И въпреки това пак прозира недоволство. Господ не е угодил никому, ама стига не не не. Кажете кое е да.

  96. 96 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#7] от "lz2":

    ++++++++++++
    Просто трябва да се каже, че ДПС е руския резидент тук !
    Не Първанов, не т.нар. БСП /те само се присламчват/, Доган е техния човек, и ни разказва играта вече толкова години !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  97. 97 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Борисов демонстрира потенциал за политическо развитие - С това твърдение на г-н Минчев НЕ съм съгласен!!!! Борисов ще демонстрира потенциал за развитие ако се започне с оздравяването на държавната сфера!!!! И най вече на МВР от чиито редици произлиза! До сега няма знаци за подобно развитие на нещата Не го показва и бюджет 2015!

  98. 98 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#95:"man_un"]Присъствието на Бойко не е внушение, а реалност, получена от законен принцип на избор. [/quote]
    [quote#76:"logika"].Доста години политиците внушаваха, че трябва да избираме по-малкото зло. Не съм съгласна с това внушение. Б.б. може да е по- малкото зло, но това не променя факта, че е зло за България. [/quote]

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  99. 99 Профил на emi1ian
    emi1ian
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#89] от "ahorra":

    [quote#89:"ahorra"]тази партия е противоконституционна какво търси в парламента[/quote]

    Комплексен въпрос и с отговор много може да се спекулира.

    Противоконституционната организация ДПС дълго време обслужваше интересите на червените барони от Позитано (а.к.а. КОЙ, Задкулисието и т.н), с тяхна помощ стояха на власт и грабеха. В един момент обаче ДПС си повярва че е "незаобиколимия" фактор и поискаха цялата власт.
    Грешка. Хр. Бисеров беше "отстрелян" само за да се усетят че не са недосегаеми.

    Затова сега седят като нап*кан първолак в ъгъла и Местан подсмърча и вади от шалварите етническата карта.

  100. 100 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Неутрално

    2009г. БСП 40 дупетати
    2013г. БСП 84 дупетати
    2014г. БСП 39 дупетати

    Значи сега само след 1 година управление БСП си свали резултата като след 4 години при Станишев.

    Това потвърждава само едно - БСП няма капацитет да управлява и ако се върне на власт ще я загуби бързо с резултат 20 депутати, което означава ритуално самоубийство.

    Бацан го знае много добре и ще се погрижи този път БСП да не може да тегли кредити ефтинджос - България ще поддържа ниво на задлъжнялост, което пресича апетитите и предотвратява връщането на власт на БСП. Което ще доведе до естествения й разпад, а тя вече е в полуразпад.

    Къде го търсите Бацан вие, ББ може всякакъв да е, но много бързо се учи и от собствените си грешки и от тези на другите.

    БСП никога повече няма да се върне на власт, а ДПС няма капацитет да управлява, ГЕРБ спокойно могат да изкарат 2 мандата на власт, всъщност 3, ако дръпнат ръчната спирачка и форсират избори догодина.

    [quote#91:"dobrich"]ББ смаза от бой БСП 10 пъти на избори, че чак е пред разпад старицата- цитат на коментар #85 от “bibian”

    Фактите показват друго - след изборите в 2013 г Бсп получи повече от 2 пъти повече дупетати! Ако това правителство върви по пътя на първото Боково правителство резултатите ще се повторят!!!! [/quote]

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK