Единственото, коеот държавата би могла да направи, е "проверка произходътн на капитала" на инвеститора! И може би законова забрана, офшорки всякакви да изкупуват медии
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Интересно кога милиционерите ще атакуват всички длъжници.Долу-горе същите пари дължи и ЦСКА към НАП,там кога ще влиза Съдебен изпълнител,защо се действа избирателно.Има и много по големи длъжници към КТБ от тази телевизия.
Живеем в капитализъм и демокрация, един безмилостен свят на парите и на богатите, не зам какво не ви харесва! Където тях никой за нищо не ги пита, камо ли "от къде са ти парите бе". То се знае-парите са от държавни поръчки. Държавата помага, те пък помагат с медиийно отразяване на управляващите в момента. Пари-медии-корупция-пари прим!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Съм и не съм съгласна с изложеното от Илиан Василев.
Много журналисти работят в подобни медии.Факт е,че обликът на ТВ7 се измени от доста време в положителна посока.Факт е,че предаванията и станаха интересни.Не виждам защо журналистите трябва да стават жертви в котерийни интереси,следващи сагата КТБ,която се случи с участието на държавата и БНБ преди повече от година.Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ в размер на 0,013 % от общите дългове на КТБ,защо това е отказвано.
Мъгла и след мъглата пак мъгла , това са всички бизнес проекти на КТБ...дано някой успее да премахне мъглата и да освети тъмните финансови ходове на Белградския Банкер !
Освен това цялата минала година той споделяше тезата на самия Цветан Василев и все пишеше как КТБ била умишлено затривана, а можела да бъде спасена и т.н.
Итересно, много интересно:
"....В подобна тромава реакция по-скоро прозират действията на хората, които инициираха атаката срещу КТБ - в крайните кадри отговарящите бяха премиера Борисов и вицепремиера Бъчварова."
?!?!
При това предположението за Борисов е добре обосновано - самият той в интервюто каза, че е лично!!! обиден на ТВ7, дето идвали всеки ден в 6 ч. сутрин пре дома му и разболели детето му.. А на всичко отгоре медиите /другите/ мълчали..
"липсва професионализъм в действията на частния съдебен изпълнител"
Даже е под въпрос действията на частния съдебен изпълнител ли бяха или на полицията. Полицаите разнасяха някакви кашони - интересно е как се вписва разнасянето на кашони с имущество на ТВ7 в задълженията по охрана на реда?
[quote#13:"hodounski"]TВ7 е политически проект и журналистите са били наясно.[/quote]
И влизането на съдия изпълнителя с полицията е политически проект и всички сме наясно, каквото и друго да обясняват.
[quote#5:"Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!"]Живеем в капитализъм и демокрация, един безмилостен свят на парите и на богатите, не зам какво не ви харесва![/quote]
Да, но от 18-19 в. През 21 в. в една страна от първия свят (ЕС) трябва да има и закони, които да се спазват от всички.
"Тази телевизия е куха защото няма как да върне чрез дейност налетите стотици милиони"
И точно поради тази причина няма защо да се отлага фалита и. Агонията е изгодна само на работещите там журналисти да получават заплатите си, но е неизгодна за обществото и държавата. И никакви приказки за "свободата на словото" нямат място в един финансово-икономически казус.
"Честно казано, не разбирам колегите, които признават, че ТВ7 беше най-голямата пропагандна “бухалка” на олигархичната група около Делян Пеевски и Цветан Василев, но са солидарни с работещите в нея журналисти.
Искате да кажете, че те не са знаели за кого и за какво работят? Че не са се примирявали с цензурата? Че не са изпълнявали поръчки, които нямат нищо общо със свободната, честна и етична журналистика? С кое тяхно право се солидаризирате, колеги? С “правото” на прехрана срещу послушание?
В нашия занаят има червени линии и който ги е минал, трябва да си носи последствията. Тези колеги не знаеха ли кой и с чии пари им плаща заплатите, хонорарите, командировките? Част ли са поръчковите им компромати от свободните медии? Жалко явление е битово мотивираната журналистика , а още по-жалка е солидарността с нея."
[quote#21:"query"]Че не са изпълнявали поръчки, които нямат нищо общо със свободната, честна и етична журналистика?[/quote]
с леката забележка че Желев е пропуснал да каже колко % от т.нар "журналисти" НЕ изпълняват подобни.
Ситуацията е следната: числеността на полицията беше несъобразено голяма, ТВ 7 като жълта медия с опит направи сапунен сериал от едно правнопроцесуално действие.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
1. ДА СЕ ГОТВЯТ ВСИЧКИТЕ КРЕДИТОПОЛУЧАТЕЛИ ОТ КТБ.
2. С ОБЯВЯВАНЕТО НА КТБ В НЕПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ ВСИЧКИ КРЕДИТЕ СЕ ПРЕВРЪЩАТ В НЕЗАБАВНО ИЗИСКУЕМИ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТЕЗИ КОИТО РЕДОВНО ДО СЕГА СА СИ ПЛАЩАЛИ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА.
Интересно! А имаш ли да публикуваш подобни документи за получените от КТБ пари за дъщерята на Иван Костов? И за депозита на Драгалевския наставник на т.нар. "реформатори"?
[quote#6:"Free person"]Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ в размер на 0,013 % от общите дългове на КТБ,защо това е отказвано. [/quote]
ТОва ми изглежда абсолютно невероятно. Няма как някой изпаднал въд фалит да откаже да си събере вземанията. Това са някакви алабалистики и мантри преповтаряни.
Един съвет !
Съвременната техника остарява морално толкова скоро, че кредиторите на КТБ няма да могат да си върнат и 20% от нейната цена като нова. В техен интерес е не да я конфискуват, а да продадат ТВ7 на добросъвестен инвеститор, който да започне незбаавно да обслужва задълженията й.
До коментар [#30] от "objective":
До коментар [#20] от "marker":
[quote#20:"marker"]"Тази телевизия е куха защото няма как да върне чрез дейност налетите стотици милиони" [/quote]
До коментар [#13] от "hodounski":
[quote#13:"hodounski"]Или да връщат дълговете или да фалират.[/quote]
До коментар [#10] от "The Core":
С ОБЯВЯВАНЕТО НА КТБ В НЕПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ ВСИЧКИ
КРЕДИТЕ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТЕЗИ КОИТО РЕДОВНО ДО СЕГА СА СИ ОБСЛУЖВАЛИ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СЕ ПРЕВРЪЩАТ В НЕЗАБАВНО ИЗИСКУЕМИ А НЕ САМО НЕИЗРЯДНИТЕ.
Всички кредитополучатели трябва да намерят живи пари и незабавно да върнат кредитите.
Там е трагедията. "По-край сухото ще изгори и суровото."
Икономическата катастрофа предстои.
"...държавата не може да остане пасивен наблюдател - защото някой се опитва да си купи пропаганден рупор за да печели гласове и влияе върху нашия избор."
А "Кой" отдавна не се е появявал под светлините на прожекторите.
[quote#13:"hodounski"]TВ7 е политически проект и журналистите са били наясно.Сега е смешно са плачат за свободата на словото.[/quote]Точно това ме издразни вчера-през 2013-та същите тези "журналисти" най-нагло лъжеха и разпространяваха помия.Спомням си как показваха по няколко души и казваха,че протестът срещу Пеевски бил "протест срещу системата" .Как се опитваха да подменят реалността.Тогава не съм чул нито един от тези журналисти да напусне в знак на защита на свободата на словото и на истината.Щото са си взимали заплатата и са си траели.ПТк за Костинбродската Афера-радвам се,че вече открито се нарича с истинското име- "опит за държавен преврат"
[quote#20:"marker"]И никакви приказки за "свободата на словото" нямат място в един финансово-икономически казус. [/quote]В тази телевизия има всичко,но точно това го няма...
[quote#28:"12345"]А имаш ли да публикуваш подобни документи за получените от КТБ пари за дъщерята на Иван Костов?[/quote]То връзките на Костов в Цветан Василев станаха толкова явни,че вече Костов наистина е пенсиониран от политиката.а само как разправяше,че Бареков бил "незаобиколим фактор"
[quote#3:"Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!"]И може би законова забрана, офшорки всякакви да изкупуват медии[/quote]=++++++++++++++++++++++++++++
не "може би" а "задължително"!
[quote#6:"Free person"]Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ в размер на 0,013 % от общите дългове на КТБ,защо това е отказвано.[/quote]Факт, ама само в пропагадните твърдения на поръчковите журналисти от ТВ7!
тази партенка веднага бе опровергана!
и е достатъчно да погледнете няколко от очевидно поръчковите предавания на "кака лара" за да се убедите, че няма сериозна промяна в ТВ7!
и наглото ченге Беряну не вдига рейтинга на ТВ7 като я защитава!
Врътката е едно към едно повторение на схемата КТБ. Активна роля играят репресивните органи - тогава прокуратура, сега полиция.
Вдига се джангър, пада рейтинга и пито-платено.
Никой повече няма да получи и стотинка от ТВ7 или КТБ, защото те имат мотив да се защитават в съда.
[quote#6:"Free person"].Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ[/quote]
Това къде го прочете и какви доказателства има? Или действаш на принципа "Една жена каза". Нали са телевизия, да организират едно показно публично внасяне на парите да видим дали синдиците ще им откажат.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
[quote#30:"objective"]В техен интерес е не да я конфискуват, а да продадат ТВ7 на добросъвестен инвеститор[/quote]
Ключовата дума е ДОБРОСЪВЕСТЕН. Проблемът е, че никой свестен инвеститор не я иска, само разни офшорки зад които стоят парите на КГБ. ТВ7 е безнадеждно оплескана до ушите от това което сътвори като слуга на мафията и от ясно доказаната и роля на изпълнител в опит за държавен преврат.
Ако някой свестен реши наистина да прави телевизия в БГ много по-лесно е да започне на чисто вместо да се опитва да изчисти изхабеният имидж на ТВ7.
Така че ако наистина се намерят пари да се платят дълговете на ТВ7 може да сте 1000% сигурни, че те ще са от офшорка с мръсни пари. И че ролята на ТВ7 отново ще бъде на оръжие на Путин в хибридната война.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
[quote#17:"sce22"]Това трябваше да бъде направено отдавна![/quote]
Не бъди наивен. Това са само красиви обещания, които от време на време електората трябва да чува. Иначе , кучетата си лаят а керванът си върви. Апропо, някои казват , че едно време и това не им разрешавали дори ! Е, сега им разрешават. Нови времена, нови нрави.
[quote#20:"marker"]Агонията е изгодна само на работещите там журналисти да получават заплатите си, но е неизгодна за обществото и държавата.[/quote]
Интересно твърдение. Бизнес в агония, какъвто и да е той, е изгоден само за перачите на пари.
И още, като как ти направи взаимовръзка между обществото и държавата, като отдавна се знае, че държавата отдавна не принадлежи на обществото. Две страни на барикадата не могат да имат еднакви интереси.
Журналистите отново обслужиха интересите на Кой. Не вярвам да са толкова наивни и да си въобразяват, че тази медия някога е защитавала свободата на словото. По-скоро посланието им беше "Готови сме по същия начин да служим на новия собственик", криейки се зад празни слогани като този за свобода на словото.
Много точен анализ на Илиан Василев, логичен и хладнокръвен. Така стоят нещата и мисля, че в светлината на този анализ трябва да оценим и това, което ще се случи в бъдеще с телевизията.
За разлика от статията с коментара на Бойко Боев по темата, тази статия е много по-смислена, но въпреки това пак виждам доза неинформираност в автора. Започва се с отправяне на обвинения към съдебния изпълнител за начина, по който е свършена работата, а мисля, че вече стана ясно, че всичко е започнало сутринта напълно законосъобразно и в рамките на здравия разум и норми. Решението какво да се прави с длъжника не е на ЧСИ, а на взискателя (КТБ) - негов е избора за начин на събиране на дълга, както и дали да се действа бързо или да се даде време на длъжника за събиране на дължимата сума. Не знам кой е събрал още стотина полицаи, но знам как е почнало всичко. В същност подозирам, че изкуствено нагнетеното напрежение от страна на ТВ7 логично и закономерно е довело до повишено присъствие на полицията, само дето в момента ТВ7 сигурно се вайкат "каква я мислехме ние, каква стана тя" - оръжието им се обърна срещу самите тях. Знам също, че телевизията е била на ясно, че е изтървала всякакви срокове за доброволно действие по изпълнението. Това също е нещо, което сякаш убягва на автора на статията. Така че принудителното изпълнение е напълно в реда на нещата. Останалото, описано от автора е чиста истина - за зависимости и журналистическа етика.
Мисля, че авторът е пределно точен - той не оспорва правната страна, а изпълнението. Първо, с датата несъстоятелност всичко е изискуемо. Следователно трябва стратегия за вземане - начина, тайминг и ского да се започне. Защото се допусна първата грешка - защото изискуемото вземане от ТВ7 се реализира чрез ЧСИ, а вестниците Труд, 24 часа и сие не се. Второ, всеки път ли ЧСИ ще влиза с отряд полицаи - има много по-достойни начини при които не могат да откажат съдействие и журналинисти и управленци в ТВ при това без да оставят сянка от съмнение за избирателност:
Трето - всичко това не можеше да бъде прогнозирано ли и съответно избягнато?
Четвърто - ЧСИ постигна ли си целта ? И увеличи ли шансовете да я постигне?
От отговорите ще разберете дали тезата на автора е правилна.
Изпълнението беше страшно грозно скалъпено и не липсваше само професионализъм, а самите им действия бяха против всякакви законови правомощия. За пореден път се демонстрира задкулисната ни система. Защо се почна точно от ТВ7, защото се действа по инструктаж. Беше си една режисура.
Няма да е зле Дневник да ни информира подкрепя ли колегите от ТВ7,заплашена ли е свободата на словото?Или тя отдавна гние под земята,а шества простотията и невежеството?
и представете си, че 1 прекрасен ден на полковник Гоче Юруков Пиночет му писне и поеме нещата в свои ръце ... и настъпи радост и веселба на стадион Васил Левски ... и ред и законност по земите наши ... хайдИ бре Гоче, хайдИ, молА тА, ти си единствената ни надежда ...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
oporna_to4ka
Рейтинг: 450 НеутралноДаа, поредната футболна драма.
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаЕдин препатил
Рейтинг: 3277 НеутралноДа разбираме ли, че трябва да се готвят БТК, "Булгартабак", "Техномаркет" и т.н.?
джендър NATO generals
Рейтинг: 992 НеутралноЕдинственото, коеот държавата би могла да направи, е "проверка произходътн на капитала" на инвеститора! И може би законова забрана, офшорки всякакви да изкупуват медии
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токchicago514
Рейтинг: 1067 НеутралноИнтересно кога милиционерите ще атакуват всички длъжници.Долу-горе същите пари дължи и ЦСКА към НАП,там кога ще влиза Съдебен изпълнител,защо се действа избирателно.Има и много по големи длъжници към КТБ от тази телевизия.
джендър NATO generals
Рейтинг: 992 ВеселоЖивеем в капитализъм и демокрация, един безмилостен свят на парите и на богатите, не зам какво не ви харесва! Където тях никой за нищо не ги пита, камо ли "от къде са ти парите бе". То се знае-парите са от държавни поръчки. Държавата помага, те пък помагат с медиийно отразяване на управляващите в момента. Пари-медии-корупция-пари прим!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токFree person
Рейтинг: 720 НеутралноСъм и не съм съгласна с изложеното от Илиан Василев.
TonyМного журналисти работят в подобни медии.Факт е,че обликът на ТВ7 се измени от доста време в положителна посока.Факт е,че предаванията и станаха интересни.Не виждам защо журналистите трябва да стават жертви в котерийни интереси,следващи сагата КТБ,която се случи с участието на държавата и БНБ преди повече от година.Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ в размер на 0,013 % от общите дългове на КТБ,защо това е отказвано.
citoplast
Рейтинг: 672 НеутралноЛошото в случая е, че се натиска точно определеното копче измежду толкова други по заповед на......
Имало едно време ссср...adam1966
Рейтинг: 506 НеутралноМъгла и след мъглата пак мъгла , това са всички бизнес проекти на КТБ...дано някой успее да премахне мъглата и да освети тъмните финансови ходове на Белградския Банкер !
12345
Рейтинг: 506 НеутралноАвторът не беше ли специалист по енергетика?
Освен това цялата минала година той споделяше тезата на самия Цветан Василев и все пишеше как КТБ била умишлено затривана, а можела да бъде спасена и т.н.
The Core
Рейтинг: 782 НеутралноЗакривай!
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницшеgbj06554106
Рейтинг: 561 НеутралноИтересно, много интересно:
"....В подобна тромава реакция по-скоро прозират действията на хората, които инициираха атаката срещу КТБ - в крайните кадри отговарящите бяха премиера Борисов и вицепремиера Бъчварова."
?!?!
При това предположението за Борисов е добре обосновано - самият той в интервюто каза, че е лично!!! обиден на ТВ7, дето идвали всеки ден в 6 ч. сутрин пре дома му и разболели детето му.. А на всичко отгоре медиите /другите/ мълчали..
teridan
Рейтинг: 848 Любопитно"липсва професионализъм в действията на частния съдебен изпълнител"
Даже е под въпрос действията на частния съдебен изпълнител ли бяха или на полицията. Полицаите разнасяха някакви кашони - интересно е как се вписва разнасянето на кашони с имущество на ТВ7 в задълженията по охрана на реда?
hodounski
Рейтинг: 3128 НеутралноTВ7 е политически проект и журналистите са били наясно.Сега е смешно са плачат за свободата на словото.Или да връщат дълговете или да фалират.
gbj06554106
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#9] от "12345":
Автора е специалист по всичко. И най-големият
extraCACA
Рейтинг: 1928 НеутралноДо коментар [#2] от "Един препатил":
тва пък откъде-накъде
teridan
Рейтинг: 848 Неутрално[quote#13:"hodounski"]TВ7 е политически проект и журналистите са били наясно.[/quote]
И влизането на съдия изпълнителя с полицията е политически проект и всички сме наясно, каквото и друго да обясняват.
глобално хасково
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#3:"Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!"]И може би законова забрана, офшорки всякакви да изкупуват медии [/quote]
Това трябваше да бъде направено отдавна!
query
Рейтинг: 469 Неутрално"Жалката процедура се излъчва пряко в ефир и се получава поредният гротесков ефект. Фалитът се героизира. Представят го като брутален акт на цензура, какъвто не е. Това е логичният и справедлив край на едно от най-наглите и скъпи активни мероприятия срещу плурализма и свободата на медиите в България." 27-%D0%B8-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0 %B5%D1%8F-%D1%81-%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0/
http://jelev.info/about/je-ne-suis-pas-%D1%82%D0%B
bawarec
Рейтинг: 452 Неутрално[quote#5:"Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!"]Живеем в капитализъм и демокрация, един безмилостен свят на парите и на богатите, не зам какво не ви харесва![/quote]
Да, но от 18-19 в. През 21 в. в една страна от първия свят (ЕС) трябва да има и закони, които да се спазват от всички.
marker
Рейтинг: 719 Неутрално"Тази телевизия е куха защото няма как да върне чрез дейност налетите стотици милиони"
И точно поради тази причина няма защо да се отлага фалита и. Агонията е изгодна само на работещите там журналисти да получават заплатите си, но е неизгодна за обществото и държавата. И никакви приказки за "свободата на словото" нямат място в един финансово-икономически казус.
query
Рейтинг: 469 Неутрално"Честно казано, не разбирам колегите, които признават, че ТВ7 беше най-голямата пропагандна “бухалка” на олигархичната група около Делян Пеевски и Цветан Василев, но са солидарни с работещите в нея журналисти.
Искате да кажете, че те не са знаели за кого и за какво работят? Че не са се примирявали с цензурата? Че не са изпълнявали поръчки, които нямат нищо общо със свободната, честна и етична журналистика? С кое тяхно право се солидаризирате, колеги? С “правото” на прехрана срещу послушание?
В нашия занаят има червени линии и който ги е минал, трябва да си носи последствията. Тези колеги не знаеха ли кой и с чии пари им плаща заплатите, хонорарите, командировките? Част ли са поръчковите им компромати от свободните медии? Жалко явление е битово мотивираната журналистика , а още по-жалка е солидарността с нея."
extraCACA
Рейтинг: 1928 Неутрално[quote#21:"query"]Че не са изпълнявали поръчки, които нямат нищо общо със свободната, честна и етична журналистика?[/quote]
с леката забележка че Желев е пропуснал да каже колко % от т.нар "журналисти" НЕ изпълняват подобни.
majorman
Рейтинг: 797 НеутралноСитуацията е следната: числеността на полицията беше несъобразено голяма, ТВ 7 като жълта медия с опит направи сапунен сериал от едно правнопроцесуално действие.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manМинувач
Рейтинг: 646 Любопитноhttps://www.youtube.com/watch?v=2Kconda5VD8
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#2] от "Един препатил":
1. ДА СЕ ГОТВЯТ ВСИЧКИТЕ КРЕДИТОПОЛУЧАТЕЛИ ОТ КТБ.
2. С ОБЯВЯВАНЕТО НА КТБ В НЕПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ ВСИЧКИ КРЕДИТЕ СЕ ПРЕВРЪЩАТ В НЕЗАБАВНО ИЗИСКУЕМИ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТЕЗИ КОИТО РЕДОВНО ДО СЕГА СА СИ ПЛАЩАЛИ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА.
Минувач
Рейтинг: 646 Любопитноhttps://pbs.twimg.com/media/CDw5V8WVAAESz0i.jpg:la rge
Минувач
Рейтинг: 646 Любопитноhttps://pbs.twimg.com/media/CDw5V8WVAAESz0i.jpg:la rge
12345
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#27] от "Минувач":
Интересно! А имаш ли да публикуваш подобни документи за получените от КТБ пари за дъщерята на Иван Костов? И за депозита на Драгалевския наставник на т.нар. "реформатори"?
MyTwoCents
Рейтинг: 582 Неутрално[quote#6:"Free person"]Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ в размер на 0,013 % от общите дългове на КТБ,защо това е отказвано. [/quote]
@)----,--'--ТОва ми изглежда абсолютно невероятно. Няма как някой изпаднал въд фалит да откаже да си събере вземанията. Това са някакви алабалистики и мантри преповтаряни.
objective
Рейтинг: 696 ВеселоЕдин съвет !
Съвременната техника остарява морално толкова скоро, че кредиторите на КТБ няма да могат да си върнат и 20% от нейната цена като нова. В техен интерес е не да я конфискуват, а да продадат ТВ7 на добросъвестен инвеститор, който да започне незбаавно да обслужва задълженията й.
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#30] от "objective":
До коментар [#20] от "marker":
[quote#20:"marker"]"Тази телевизия е куха защото няма как да върне чрез дейност налетите стотици милиони" [/quote]
До коментар [#13] от "hodounski":
[quote#13:"hodounski"]Или да връщат дълговете или да фалират.[/quote]
До коментар [#10] от "The Core":
С ОБЯВЯВАНЕТО НА КТБ В НЕПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ ВСИЧКИ
КРЕДИТЕ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТЕЗИ КОИТО РЕДОВНО ДО СЕГА СА СИ ОБСЛУЖВАЛИ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СЕ ПРЕВРЪЩАТ В НЕЗАБАВНО ИЗИСКУЕМИ А НЕ САМО НЕИЗРЯДНИТЕ.
Всички кредитополучатели трябва да намерят живи пари и незабавно да върнат кредитите.
Там е трагедията. "По-край сухото ще изгори и суровото."
Икономическата катастрофа предстои.
Роси
Рейтинг: 7941 Неутрално"...държавата не може да остане пасивен наблюдател - защото някой се опитва да си купи пропаганден рупор за да печели гласове и влияе върху нашия избор."
А "Кой" отдавна не се е появявал под светлините на прожекторите.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#13] от "hodounski":
[quote#13:"hodounski"]TВ7 е политически проект и журналистите са били наясно.Сега е смешно са плачат за свободата на словото.[/quote]Точно това ме издразни вчера-през 2013-та същите тези "журналисти" най-нагло лъжеха и разпространяваха помия.Спомням си как показваха по няколко души и казваха,че протестът срещу Пеевски бил "протест срещу системата" .Как се опитваха да подменят реалността.Тогава не съм чул нито един от тези журналисти да напусне в знак на защита на свободата на словото и на истината.Щото са си взимали заплатата и са си траели.ПТк за Костинбродската Афера-радвам се,че вече открито се нарича с истинското име- "опит за държавен преврат"
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#20] от "marker":
[quote#20:"marker"]И никакви приказки за "свободата на словото" нямат място в един финансово-икономически казус. [/quote]В тази телевизия има всичко,но точно това го няма...
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#28] от "12345":
[quote#28:"12345"]А имаш ли да публикуваш подобни документи за получените от КТБ пари за дъщерята на Иван Костов?[/quote]То връзките на Костов в Цветан Василев станаха толкова явни,че вече Костов наистина е пенсиониран от политиката.а само как разправяше,че Бареков бил "незаобиколим фактор"
bgpatriot
Рейтинг: 483 Неутрално[quote#3:"Б. и Сергей натикаха държавните пари в КТБ!"]И може би законова забрана, офшорки всякакви да изкупуват медии[/quote]=++++++++++++++++++++++++++++
не "може би" а "задължително"!
bgpatriot
Рейтинг: 483 Неутрално[quote#6:"Free person"]Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ в размер на 0,013 % от общите дългове на КТБ,защо това е отказвано.[/quote]Факт, ама само в пропагадните твърдения на поръчковите журналисти от ТВ7!
тази партенка веднага бе опровергана!
и е достатъчно да погледнете няколко от очевидно поръчковите предавания на "кака лара" за да се убедите, че няма сериозна промяна в ТВ7!
и наглото ченге Беряну не вдига рейтинга на ТВ7 като я защитава!
k_
Рейтинг: 2656 НеутралноВрътката е едно към едно повторение на схемата КТБ. Активна роля играят репресивните органи - тогава прокуратура, сега полиция.
Вдига се джангър, пада рейтинга и пито-платено.
Никой повече няма да получи и стотинка от ТВ7 или КТБ, защото те имат мотив да се защитават в съда.
palav_nik
Рейтинг: 607 НеутралноКукловодите зад кадър с в Кремль. Телевизията е техна собственост...
evolutionary
Рейтинг: 229 НеутралноСериали...
Fred
Рейтинг: 1263 Неутрално[quote#6:"Free person"].Факт е,че ТВ7 е предлагала 2-кратно да изплати задълженията си към КТБ[/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Това къде го прочете и какви доказателства има? Или действаш на принципа "Една жена каза". Нали са телевизия, да организират едно показно публично внасяне на парите да видим дали синдиците ще им откажат.
Meчо Пух
Рейтинг: 787 Неутрално...Илиян Василев точен както винаги...
Колкото повече, толкова повече!Fred
Рейтинг: 1263 Неутрално[quote#30:"objective"]В техен интерес е не да я конфискуват, а да продадат ТВ7 на добросъвестен инвеститор[/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Ключовата дума е ДОБРОСЪВЕСТЕН. Проблемът е, че никой свестен инвеститор не я иска, само разни офшорки зад които стоят парите на КГБ. ТВ7 е безнадеждно оплескана до ушите от това което сътвори като слуга на мафията и от ясно доказаната и роля на изпълнител в опит за държавен преврат.
Ако някой свестен реши наистина да прави телевизия в БГ много по-лесно е да започне на чисто вместо да се опитва да изчисти изхабеният имидж на ТВ7.
Така че ако наистина се намерят пари да се платят дълговете на ТВ7 може да сте 1000% сигурни, че те ще са от офшорка с мръсни пари. И че ролята на ТВ7 отново ще бъде на оръжие на Путин в хибридната война.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 675 Неутрално[quote#17:"sce22"]Това трябваше да бъде направено отдавна![/quote]
Stupid people make me sickНе бъди наивен. Това са само красиви обещания, които от време на време електората трябва да чува. Иначе , кучетата си лаят а керванът си върви. Апропо, някои казват , че едно време и това не им разрешавали дори ! Е, сега им разрешават. Нови времена, нови нрави.
Хакуна Матата !
Рейтинг: 675 Неутрално[quote#20:"marker"]Агонията е изгодна само на работещите там журналисти да получават заплатите си, но е неизгодна за обществото и държавата.[/quote]
Stupid people make me sickИнтересно твърдение. Бизнес в агония, какъвто и да е той, е изгоден само за перачите на пари.
И още, като как ти направи взаимовръзка между обществото и държавата, като отдавна се знае, че държавата отдавна не принадлежи на обществото. Две страни на барикадата не могат да имат еднакви интереси.
velikova
Рейтинг: 229 НеутралноЖурналистите отново обслужиха интересите на Кой. Не вярвам да са толкова наивни и да си въобразяват, че тази медия някога е защитавала свободата на словото. По-скоро посланието им беше "Готови сме по същия начин да служим на новия собственик", криейки се зад празни слогани като този за свобода на словото.
velikova
Рейтинг: 229 Неутралноhttp://danismilov.blogspot.com/2015/04/z_30.html
Мондиана
Рейтинг: 1503 НеутралноМного точен анализ на Илиан Василев, логичен и хладнокръвен. Така стоят нещата и мисля, че в светлината на този анализ трябва да оценим и това, което ще се случи в бъдеще с телевизията.
Petko Stoev
Рейтинг: 8 НеутралноВлиза Инвеститорът ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ под ръка с майка си Ирен Кръстева. Станете прави на Крака и мирно....
Александър Тодоров
Рейтинг: 237 НеутралноЗа разлика от статията с коментара на Бойко Боев по темата, тази статия е много по-смислена, но въпреки това пак виждам доза неинформираност в автора. Започва се с отправяне на обвинения към съдебния изпълнител за начина, по който е свършена работата, а мисля, че вече стана ясно, че всичко е започнало сутринта напълно законосъобразно и в рамките на здравия разум и норми. Решението какво да се прави с длъжника не е на ЧСИ, а на взискателя (КТБ) - негов е избора за начин на събиране на дълга, както и дали да се действа бързо или да се даде време на длъжника за събиране на дължимата сума. Не знам кой е събрал още стотина полицаи, но знам как е почнало всичко. В същност подозирам, че изкуствено нагнетеното напрежение от страна на ТВ7 логично и закономерно е довело до повишено присъствие на полицията, само дето в момента ТВ7 сигурно се вайкат "каква я мислехме ние, каква стана тя" - оръжието им се обърна срещу самите тях. Знам също, че телевизията е била на ясно, че е изтървала всякакви срокове за доброволно действие по изпълнението. Това също е нещо, което сякаш убягва на автора на статията. Така че принудителното изпълнение е напълно в реда на нещата. Останалото, описано от автора е чиста истина - за зависимости и журналистическа етика.
kolcho_slepetza
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#50] от "Александър Тодоров":
Мисля, че авторът е пределно точен - той не оспорва правната страна, а изпълнението. Първо, с датата несъстоятелност всичко е изискуемо. Следователно трябва стратегия за вземане - начина, тайминг и ского да се започне. Защото се допусна първата грешка - защото изискуемото вземане от ТВ7 се реализира чрез ЧСИ, а вестниците Труд, 24 часа и сие не се. Второ, всеки път ли ЧСИ ще влиза с отряд полицаи - има много по-достойни начини при които не могат да откажат съдействие и журналинисти и управленци в ТВ при това без да оставят сянка от съмнение за избирателност:
Трето - всичко това не можеше да бъде прогнозирано ли и съответно избягнато?
Четвърто - ЧСИ постигна ли си целта ? И увеличи ли шансовете да я постигне?
От отговорите ще разберете дали тезата на автора е правилна.
mihaela77
Рейтинг: 229 НеутралноИзпълнението беше страшно грозно скалъпено и не липсваше само професионализъм, а самите им действия бяха против всякакви законови правомощия. За пореден път се демонстрира задкулисната ни система. Защо се почна точно от ТВ7, защото се действа по инструктаж. Беше си една режисура.
hmc12310991
Рейтинг: 450 НеутралноНяма да е зле Дневник да ни информира подкрепя ли колегите от ТВ7,заплашена ли е свободата на словото?Или тя отдавна гние под земята,а шества простотията и невежеството?
gnomusminimus
Рейтинг: 229 Неутралнои представете си, че 1 прекрасен ден на полковник Гоче Юруков Пиночет му писне и поеме нещата в свои ръце ... и настъпи радост и веселба на стадион Васил Левски ... и ред и законност по земите наши ... хайдИ бре Гоче, хайдИ, молА тА, ти си единствената ни надежда ...