"Ваклият" Алексис я вапца !!! Не е за вярване гражданите на богатите страни в ЕС да гледат благосклонно на глупостите, неадекватността и наглостта на Атина.
Ципрас в желението си да спаси СИРИЗА, вкара автогол в гръцката врата с референдума. Сега, какъвто и да е резултатът от него, ще има яко орязване на парите и спадане на стандарта.
1. Ако гласуват с НЕ, фалират и се връщат към драхмата. Тогава ще се радват на заплати от по 100 Евро.
2. Ако гласуват с ДА, то тогава страните от еврозоната ще имат по-силни позиции за преговори, и следователно по-малко отстъпки за гърците ще бъдат дадени. Но при всички случаи, стандартът им ще спадне с по-малко.
А дано гласуват с НЕ !
После и леля Меркел и вуйчо Франсоа да си спретнат по един референдум дали искат да плащат масрафа на Ципрас.
Така де, нали е най-демократично да се чуе гласа и на другата страна.
И тогава вече могат да седнат да преговарят.
добър текст, но малко длъгичък. много по-просто би било да се разкаже за Орфей, жена му, неговото нетърпение и неговия край. хубави хора, неспазване на правилата, унизителен финал.
Единственото разумно обяснение, което ми идва за поведението на Ципрас е следното: стигнали са до договореност(както и беше преди да обяви референдума), но за да се осъществи беше необходимо да накарат гърците да гласуват с "ДА".
По този начин и Ципрас и СИРИЗА имат политическо бъдеще(след излизане от властта), а и споразумението ще бъде ратифицирано от гърците и впоследствие няма да могат да се опитват да се отказват от него.
Ако не е това, то Ципрас или е умствен инвалид или "Щирлиц".
Койото обаче е живлял в дворец, трудно ще се премести в обикновена къща, камо ли колиба. От Промахон до Патра Гърция прилича на един безкраен курорт. Тези саксии със стотици различни цветя, изкарани пред къщите, те не стават със зестра, а със садене и поливане. Фалитът от вторник беше повратната точка. Ципрас ще получи един шут в дупето. Останалото ще се намести, с малко или повече трудности.
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
Предвид '"фундаменталното " от мен , го пействам още един път и тук :))
......
Две думи , за НЕЩО- от мен , което , като че ли остава извън вниманието ни
Да оставим ДОРИ милиардите - задължения на Гърция ..
Утре гърците могат да докажат и нещо друго
ТЕ могат да докажат ,че са един ИЗОСТАНАЛ , нефелен народ, народ БЕЗ разум и рационална мисъл , народ, който в 21- вия вексе е оставил да бъда будалкан от един ПАЛЯЧО, недоразвит народ , който е НЕГОДЕН да ЖИВЕЕ в нашето съвремие, народ бавноразвиващ се ...)) Вярващ в идеите на гръцките шумкари - комунисти !!???
Народ , който върви към ПРОПАСТТА и не я вижда , имбецилен , някак си , ..)
Народ , доброволно хвърлящ се в блатото ... неистово искащ да ..потъне, удави се, изчезне от ЦИВИЛИЗАЦИОННИТЕ изисквания, на 21- вия век..
А именно - спазвай си задълженията , за да имаш и ПРАВА !!! )
Народ, който НЕ може САМ да се управлява рационално , съвеременно, модерно , даже ..
Народ ,психологически вкаменил се , останки някакви от ...Древна Гърция - с която САМО те си вярват , че имат нещо общо )
Народ , който си вярва , че има някаво 'величие" от древността и затова ВСИЧКИ трябва да са му длъжни - с нещо, с пари най- добре , разбира се ...)
Народ, койти си мисли, че всички трябва да го хранят, почитат, тачат и да му се ...възхищават !!??
Някакви илюзии, на които трябва да верваме - защото ТЕ , илюзиите , били "древногръцки" !!??
Хахахахаааааааа....
Боже , имало и по- изостанали народи от НАС - българите !!
Благодарим ти !!!
Утре, гърците могат да докажат на цял свят , колко изостанал народ са, колко малко заслужават уважението на света , защото просто са едни ..търгаши..Мнозинството от този народ ,ако се окаже ,че има такова ..))
Един народ, който засега , МОЖЕ да се конкурира САМО с руския народ , с неговия ИЗБОР ,стаден инстинкт ,недоразвитост , архаичност, нефелност , верващи ,все още на ...илюзията - комунизЪм...)
Веднага да се почне телесапунсериал по гръцката криза. Сценарият в общи линии е добър за бабите, но е забравен един дребен дявол с голеееми рога, който играе съществена роля в живота на Ципрас. Остава да се напишат диалозите. Пикантни и просташки от една страна и умни и поучителни от друга. А дявола ще подшишква Ципрас във всеки момент, когато е готов да влезе в крак, пак да върши штуротии. И така 3857 серии!
Greece has stockpiled enough reserves of fuel and pharmaceutical supplies to withstand a long siege, and has set aside emergency funding to cover all the country's vitally-needed food imports.
Yanis Varoufakis, the Greek finance minister, said the left-Wing Syriza government is still working on the assumption that Europe's creditor powers will return to the negotiating table if the Greek people don't agree to their austerity demands in a referendum on Sunday, but it stands ready to fight unless it secures major debt relief.
[quote#0:"статията"]...Сириза е създала такава политическа динамика вътре в Гърция, която прави невъзможно подписването на споразумение: в очите на своите избиратели те ще бъдат предатели. [/quote]
Интересното е, че и други соц-комунистически партии и движения продължават да повишават нивото на едно такова неестествено очакване с тъпите си и нереални изказвания.
По-този начин такива гласове (в България това са БСП, Атака) работят срещу връщане към нормалността на отношенията и достигане на едно по-високо качество на живот в цялата европейска общност.
И докато при Атака крайната цел е ясна (Това е откъсване на някои страни от Европа и притеглянето им към чуждата и толкова различна Азия.), то при БСП (а и по някога АБВ) се получава една неопределеност, една двойнственост, която говори за много, вредни задни мисли!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#0:"статията"]Втората версия е, че Сириза вижда възможност за редукция на дълга с нови преговори и затова прибягва до хода с референдума. Но тази версия също не отчита неписаните правила на ЕС. Според тях, подобна редукция много по-лесно би била постигната, ако сега Гърция се беше съгласила с условията, а по-късно бе повдигнала въпроса на базата на допълнителни анализи и т.н.[/quote]
Е да, ама това са соц-комунисти, които не могат да работят нормално, а искат всичко да постигнат сега и веднага по насилствен път, като изгорят всички мостове за завръщане.
Както бе казал...някой...си - "Защото са социалисти"
Хе-хе-хе!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Току-що четох обширно интервю с Юрофакис пред в.Ел Мундо, в което той нарича 'тероризъм' отношението на кредиторите към Гърция. Освен това твърди арогантно-убедено, че дори и при "не" банките щели да отворят още във вторник, защото в понеделник Ципрас щял да е постигнал споразумение с Еврогрупата!
До коментар [#28] от "gallno":
Не е неочаквано на фона на предупреждението от страна на финансовия министър на САЩ. Както знаем, всяко подобно изказване в посока на смегчаване тона на кредиторите, трябва да бъде приемано много сериозно. Още повече, че няма начин да не е съгласувано с шефа на Белия дом. Гърция никога няма да бъде оставена. прекалено е голяма стратегическата позиция на тази важна държава за Алианса, за да я затрият заради някакви джобни пари от стотина-двеста милиарда кинта.
По отношение третото от неписаните европравила, за които говори Смилов: доверието. Да, дава се в аванс, дори няколко пъти, но изгубиш ли го, най-вероятно е да те изритат, елегантно или не, от клуба. Не знам защо гърците си въобразяват, че само те имат достойнство и гордост.
Не,не съм го видял. мерси за този линк.
То, тези хора произвеждат новини на всяка секунда, и човек трябва да не прави нищо друго, само да се занимава с тях. А, все пак е събота
[quote#33:"Сиянието на Мрака"]Не е неочаквано на фона на предупреждението от страна на финансовия министър на САЩ. [/quote]До къде го докарахте комунетата?!Да се надявате на Обама.Нали уж Китай и Русия щяха да отпускат милиарди?!
Какви наглеци, а?
Референдум ще правят! Безсрамни нахалници.
Ще питат някакъв тъп демос, дали е навит да плати на олигархиас масрафос!
А, в това време ПрАСОК и Неа Олигархия си кютат на сушинка и си делкат лихвите с Моше и Шимона
Смилов, добре , само с една забележка :
ПРАВИЛАТА не само малките , като Гърция, но и ГОЛЕМИТЕ , като Велика Британия - само пробват , засега и няма да могат САМИ да променят ...
Т.е, правилата веднъж установени , са НЕпроменяеми и валидни - за ВСИЧКИ и за малки, и за големи :)
Или само единодушно , от всички, могат да бъдат променяни:)
Обама, разбира се, не иска руски бази в 'топлите' морета ..
Само че, и той няма думата тук - става дума ,все пак , за МНООООГО мангизи :))
И както реши ЕС , така ще стане .
Другарииии , това не ви е Варшавския договор или СИВ и Тошо, който ПРЕДИ да каже нещо Брежнев - вече е съгласен - да се окупира Чехословакия ..., например ......))
Гърците явно много искат в ЕС да се прилага комунистическия принцип "от всекиго според способностите,на всекиго според потребностите".И понеже способностите им се оказаха ограничени,а потребностите доста големи,все не им се получава да балансират приходи и разходи.
Има и трети вариант - Сириза иска да разруши ЕС от вътре, да го ослаби финансово и морално да го разложи, като УМИШЛЕНО води Гърция към фалит и не иска да си обслужва дълговете, иска Гърция да излезе от Еврозоната, да подкопае еврото и по този начин изпълнява ПОРЪЧКА на Големия Северен Брат.
Тук, гледам под всяка статия за Гърция, едни и същи циврят еднакви коментари навсякъде. Копи пасте. Къ'в ви е зора не знам. То се вижда, че вече нищо смислено и ново не може да кажете.
Ципрас няма какво да го оплювате, той си каза думата ! Ще има референдум ! Сега идва ред гръцкия народ да си каже думата. По-демократично от това няма накъде.
[quote#41:"Слав"]Какви наглеци, а?
Референдум ще правят! [/quote]Как да наречеш това да правиш референдум дали да харчиш чужди пари,дето още не са ти ги отпуснали даже?!Ако в Столипиново гласуват на местен референдум да не си плащат тока(че ти да им го плащаш),пак ли такива ще ги плещиш?!
Пропагандата срещу Гърция в дневник върви дори в деня за размисъл, :))
...............
Днес сме по- свободни, събота е ..Нещо против ??
Пропагандата срещу ГЛУПОСТТА червена ,трябва да е постоянна , денонощна и ежечасна :))
Все пак, за тежка червена глупост, става дума ..
Болест - трудно лечима :)
Нас гръцкия размисъл не ни интересува..просто ще гледаме нашия филм от1996 година отново, но този път ще сме от публиката!!! Честно съчуствам на Гърците..както сега се бият за 100 евро с бастунките, така после ще се бият за 1 хляб...най кофтито е че точно избирателите на Сириза, ще усетят най -здраво кризата, щото при криза обикновенно, го духат най-бедните и най-глупавите!!!
[quote#42:"BIG AL"]Или само единодушно , от всички, могат да бъдат променяни[/quote]
Доста трудна работа,.... ама да се надяваме!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
В понеделник на гордите елини ще им стане ясно, че новото споразумение ще трябва да бъде преподписано през парламентите на всички участници в еврозоната...
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
Май трябва много да ви се обяснява на вазе, Бойковите празноглави гавазе - нали именно американците ще загубят най-много, ако Гърция излезе от Еврозоната, ве? А Европа без Америка е като кораб без капитан. Големи диреци сте, нема майтап, ц..ц..ц..
Не виждам тук някой да се е "излекувал". От едната крайност сега всички са преминали в другата при която без да разсъждават и мислят първосигнално плюят и подскачат само като се чуе червен, комунист, социалист. Това е толкова опасна болест, колкото и другата. Здравия разум и осъзнаването е нещо, което никога не е излишно, тагава ако има нещо правилно и добро ще го приемеш независимо социалисти или демократи го предлагат ако пък нещо е погрешно ще си срещу него отново независимо социалисти или демократи го предлагат. Всякакви други обобщавания са признак за недостиг на интелигентност.
Всъщност, по изразеното отношение на днешната преса към случващото се в Гърция лесно можете да познаете политическата ориентация на съответната медия, а и на нейния собственик!
Така ще се ориентирате кой притежава медиите в България и за какви цели ги използва.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
То и в момента е така най-бедните най-силно усещат кризата. А дали са най-глупавите избирателите на сириза, това не знам, но съм сигурен, че и ти не знаеш.
Според данните само във възрастовия диапазон над 55 години хората клонят повече към "да" на референдума, във всички други възрасти повечето хората са за "не" а когато младите хора, мотора на нацията е против предлаганите мерки няма как да се приеме такова предложение. Разбира се тази статистика отново са ни я спестили от дневник.
Улисани в "борбата" си срещу "заробването" от лошите немски и други западни кредитори, с тъпоумната си страст да покажат пред света колко са горди, гърците не усещат как Русия ги побутва към нейното собствено азиатско стадо и фактически ги забива още по-дълбоко!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
За другите български медии не знам, защото не съм ги следил толкова, но при дневник е очевидно и крещящо чии интереси обслужват. Честно казано имах доста по-високо мнение за тази медия.
[quote#59:"Modestmouse"]Според данните само във възрастовия диапазон над 55 години хората клонят повече към "да" на референдума, във всички други възрасти повечето хората са за "не" а когато младите хора, мотора на нацията е против предлаганите мерки няма как да се приеме такова предложение...[/quote]
Младите хора са тези, които помнят живота такъв, какъвто той е бил в последните 5-6 години, т.е. лекия и безгрижен живот на трупащия дългове безхаберник.
По-старите хора сигурно помнят по-старото време, когато за да живееш добре трябва да работиш както трябва, за да не задлъжняваш.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Към първото правило на Смилов -
Еврото няма нищо общо с европейската идея и интеграция. Както беше направлено и се прави, еврото е недемократичен инсирумент.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
[quote#56:"Сиянието на Мрака"] А Европа без Америка е като кораб без капитан. Големи диреци сте, нема майтап, ц..ц..ц..[/quote]
А Европа без Гърция е Титаник без айсберга!
[quote#62:"socialen"]Смилов си е наредил "фактите", както му отърва, за да изфабрикува тази "история" в неолиберален стил. [/quote]
Ми хайде нареди и ти фактите, както ти отърва. Изфабрикувай история в твой стил.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#64:"socialen"]Към първото правило на Смилов -
Еврото няма нищо общо с европейската идея и интеграция. Както беше направлено и се прави, еврото е недемократичен инсирумент. [/quote]
Защо?
Докажи го!
Недей да трупаш само безпочвени мантри и лозунги!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#64:"socialen"]Към първото правило на Смилов -
Еврото няма нищо общо с европейската идея и интеграция. Както беше направлено и се прави, еврото е недемократичен инсирумент.[/quote]
Ами да излизат от ЕЗ и да си въвеждат драхмата! Защо клечат за подаяния щом еврото е недемократично!
Точно това е и проблемът днес, причинил гръцката криза. [/quote]
Хе-хе!
И това идва от устата на един болшевик!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#69:"lz2"]Защо клечат за подаяния щом еврото е недемократично! [/quote]
Всъщност, еврото е най-добрия инструмент за постепенно съгласуване и развитие на общи стопанско-икономически отношения в ЕС.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Точно поради това, южноевропейските страни не са виновни за кризата. Те се довериха на икономическата и финансова експертиза на северноевропейските страни, водени от Германия, натрупаха огромни външнотърговски дефицити и бяха вкарани в криза, а от там в икономическа Депресия и хуманитарна катастрофа от Германия и останалите около немците.
Германия злоупотреби с и не оправда доверието на южноевропейските страни за собственото си благоденствие.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
Логика има..които имаха акъл си изтеглиха парите преди кризата...които имаха много пари и акъл, отдавна изнесоха бизнеса си и авоарите си в други страни...и останаха само Сиризчиите, да се трепят за 20 евро пред банкоматите..ха честито постригване сега...И това са хора които вярваха, че банките са непоклатими и пенсии и заплати са гарантирани))...абе не е много умно бих казал!!!
Еврото беше въвдено от европейските елити без да се пита Демоса, защото Елитите го въведоха заради собствените си интереси, които са за сметка на правата и в ущърб на работещите.
Там където Демосът беше питания, например в Швеция на Референдум, хората го отхвърлиха, защото са умни и знаят, че то ще им донесение безработица и потъпкване на правата.
Еврото е пазарен, а не демократичен инструмент.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
[quote#72:"socialen"] Те се довериха на икономическата и финансова експертиза на северноевропейските страни, водени от Германия, натрупаха огромни външнотърговски дефицити и бяха вкарани в криза, а от там в икономическа Депресия и хуманитарна катастрофа от Германия и останалите около немците. [/quote]
На чия експертиза се довери БКП та доведе България до три фалита?
[quote#72:"socialen"]Германия злоупотреби с и не оправда доверието на южноевропейските страни за собственото си благоденствие. [/quote]
Кой злоупотребяваше (и продължава да злоупотребява) с и не оправда доверието на страните от източна Европа?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Пак на Фонда и на неговата ексрюпертиза в периода 1994-1996 година, довела до хиперинфлацията и каиастрофата през 1996 година. Народът обра парсата от нехуманната пооитика на Фонда. От 1996 сме практически пострянно или в Рецесия или в Депресия.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
Няма човек в Гърция, който да ти каже, че последните 5-6 години са били леки и безгрижни, абсурд. А и тук не става въпрос само за млади хора ами за всички под 55 години. За хората над 55 е нормално защото там водещ е страха от несигурното а пък и запада подло извъртя нещата, така че уж този референдум бил за или против оставането в еврозоната, макар че почти всички гърци начело с правителството им са за оставане в еврозоната и евросъюза.
[quote#2:"today"]Тия просто искат социализъм, дайте им го, и не ни занимавайте повече, нека да фалират и да стоят гладни, да е урок за всички останали. [/quote]
На Бисмарк се приписват следните думи. Умният човек се учи от грешките на другите. Нормалният човек се учи от грешките си. А глупавият човек не се учи и от собствените си грешки.
Никой не е питал хората с Референдум дали искат Еврото. Шведите бяха питани с Референдум и отхвърлиха Еврото, защото са образовани и разбраха, че Еврото ще им донесе безработица, намаляване на стандарта на живота, орязване на правата на работещите и отслабване на Демокрацията.
Днес се убеждаваме колко прави са били Шведите!
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
До коментар [#78] от "socialen":
Още малко ще изкараш че в тази страна не е имало гръцко правителство, избрано с вота на народа.
Не чувстваш ли че си много, ама много извън реалността?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#83:"socialen"]Шведите бяха питани с Референдум и отхвърлиха Еврото, защото са образовани и разбраха, че Еврото ще им донесе безработица, намаляване на стандарта на живота, орязване на правата на работещите и отслабване на Демокрацията. [/quote]
Шведите не са поискали да приемат еврото, защото са се страхували от такива шмекери като Ципрас и Варуфакис.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Еврото обезмисля всеки демократичен избор, както виждаме и се убеждаваме днес! ЕЦБ политиканства и изнудва и рекетира гръцкото Правителство да бъде свалено. Каква демокрация!
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
[quote#79:"Modestmouse"]Няма човек в Гърция, който да ти каже, че последните 5-6 години са били леки и безгрижни, абсурд.[/quote]
Гърците затова са на това дередже, защото са свикнали да взимат по много пари без да работят. Защото така мислят.
В сравнение с живота в България те бяха в рая. кога в България са давали 14 и 15 заплати?
[quote#79:"Modestmouse"]а пък и запада подло извъртя нещата, така че уж този референдум бил за или против оставането в еврозоната[/quote]
Даваш пари на някого на заем, защото сте решили да имате някакви договорки. Когато дойде време той да ти връща парите, той казва "Чакай аз ще проведа референдум в моето семейство дали да ти връщаме парите".
Как ще гласуват в семейството му, ако не са поставени пред някакъв риск да загубят нещо изгодно?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Що се сетихте ,че не са ви питали след като източихте 800 милиарда евра...що Ципрас се изметна от договорите ,които бяха постигнати до сега и доведоха Гърция до Бюджетен излишък..еми Гърция, ще се срине до 3 месеца..и то без да си плаща дълговете!!!
Ок. А после, кога снего забръска, ще ше чинят те зимъска? Обясни ми как би изглеждала гръцката икономика с драхмата, загубеното доверие у международните финансови институции, очертаващите се огромни дефицити поради невъзможност за внос на материали, суровини, а и стоки и лекарства, които Гърция по принцип не произвежда? Кой ще им даде нужните заеми? Защото е очевидно, че отнякъде трябва да дойдат средства. няма как иначе да продължи животът в комшиите. Да не би да имаш предвид Русия и Китай? Това също е вариант, но тогава САЩ ще се намесят много сериозно...аз лично нямам представа какво точно ще се случи?
[quote#87:"socialen"]Еврото обезмисля всеки демократичен избор, както виждаме и се убеждаваме днес! ЕЦБ политиканства и изнудва и рекетира гръцкото Правителство да бъде свалено. Каква демокрация! [/quote]
Демокрацията не е частно притежание и лично ползване само от гърците (Особено щом са влезли в ЕС и в европейската зона, при което освен предимствата са приели и някакви обязаности). Тя е за всички народи в Европа (в нашия случай).
Нима ще отречеш правотата на Борисов, който попита до кога ще се помага само на Гърция като се взима от по-бедните хора в България?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#92:"socialen"]Ако политиката на Еврото от последните 20 години не се промени, то скоро ще има нито единна Европа, нито Евро, нито Демокрация. [/quote]
Защо?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До всичко това, което пишеш, доведе Еврото. Тъй като то беше измислено и конципирано от Елита на Германия и Франция в днешната си форма, то южноевропейските страни са жертвите и невинните. Виновните за мизерията са Германия и Франция.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
Защото всичко ще рухне и хората ще излезнат на улицата. Елитът трябва сега да оправи карата, която сам забърка. Колкото и да рекетира Гърция с ЕЦБ и да прави гърците на маймуни каторги принуждават да затварят банките, за да причинят хаос и падането на правителството, като последствие от рекета на ЕК и ЕЦБ, Елитът трябва да поеме отговорността и да коригира политиката на Еврото.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
В Еврозоната , има основни правила..дефицит от не повече от 3 %, и икономически растеж поне 2%..еми такива са правилата, но това не е най-важното..Най важното е липсата на доверие, всеки може да загази..но ако е честен човек/в случая държава/, всеки ще помогне ...ама ако не може да се разчита за спазване на договорите...даже и не се преговаря!!!
Но сегашната политика на Еврото води до катастрофите в Испания, Португалия, Ирландия и Гърция. Какво още трябва да се случи, че да се проумее очевадното и да се промени нещо към по-добро!
Ципрас и Варуфакис искат Еврото и оставане в Еврозоната. Това, което искат е промяна на политиката на Еврото, защото са отговорни европейци. Затова двамата вече постигнаха много като показаха на обикновените хора в Европа къде са грешките в системата.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
[quote#96:"socialen"]Защото всичко ще рухне и хората ще излезнат на улицата. Елитът трябва сега да оправи карата, която сам забърка. Колкото и да рекетира Гърция с ЕЦБ и да прави гърците на маймуни каторги принуждават да затварят банките, за да причинят хаос и падането на правителството, като последствие от рекета на ЕК и ЕЦБ, Елитът трябва да поеме отговорността и да коригира политиката на Еврото. [/quote]
Очевидно само сърпове и чукове са ти в главата или залпове на Аврора ти гърмят, ама я развий тази темичка.
Кажи като как да се "коригира политиката на Еврото", така щото да ти се сбъднат мокрите сънища!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Иван Петров
Рейтинг: 687 НеутралноПо скоро "Врява и безумство".
today
Рейтинг: 940 НеутралноТия просто искат социализъм, дайте им го, и не ни занимавайте повече, нека да фалират и да стоят гладни, да е урок за всички останали.
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Peni Nikol
Рейтинг: 5046 НеутралноХем не искат "акъл" от ЕС, хем искат да трупат още дълг. Е това никъде го няма.
destino
Рейтинг: 466 ЛюбопитноЗабелязвам много интересни анализи от този портал "Култура".
Ще трябва да им обръщам повече внимание.
Много добра статия, интересна и лесна за четене.
Amot
Рейтинг: 529 НеутралноБраво на Смилов! С това опростено представяне и на бабите си можем да го обясним, че и да го разберат. Добър анализ!
Цацата трябва да бъде изпържена!daam
Рейтинг: 1319 Неутрално"Ваклият" Алексис я вапца !!! Не е за вярване гражданите на богатите страни в ЕС да гледат благосклонно на глупостите, неадекватността и наглостта на Атина.
daam
Рейтинг: 1319 НеутралноДо коментар [#3] от "Пламен":
Защото са добри, от къде би желал да ти "пуснат" статии ?
2029
Рейтинг: 664 НеутралноЦипрас в желението си да спаси СИРИЗА, вкара автогол в гръцката врата с референдума. Сега, какъвто и да е резултатът от него, ще има яко орязване на парите и спадане на стандарта.
1. Ако гласуват с НЕ, фалират и се връщат към драхмата. Тогава ще се радват на заплати от по 100 Евро.
2. Ако гласуват с ДА, то тогава страните от еврозоната ще имат по-силни позиции за преговори, и следователно по-малко отстъпки за гърците ще бъдат дадени. Но при всички случаи, стандартът им ще спадне с по-малко.
gemeto
Рейтинг: 737 ВеселоА дано гласуват с НЕ !
Социализма е най-висшата форма на канибализма .После и леля Меркел и вуйчо Франсоа да си спретнат по един референдум дали искат да плащат масрафа на Ципрас.
Така де, нали е най-демократично да се чуе гласа и на другата страна.
И тогава вече могат да седнат да преговарят.
БМЗ
Рейтинг: 1172 НеутралноКъдето е минала "най-мирната религия на света" (Балканския п-в например) пораженията върху психиката са трайни.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченНа ред е Европа.
chicago514
Рейтинг: 1332 НеутралноНяма как Зевс да оправи всичко.Дори Зевс не може.
Додо
Рейтинг: 985 НеутралноДобро чувство за хумор на Смилов!
Николай Колев
Рейтинг: 3354 Неутрално[quote#1:"Иван Петров"]"Врява и безумство". [/quote]
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦В дъното на всичко е "Бесове"!
zidane
Рейтинг: 746 Неутралнодобър текст, но малко длъгичък. много по-просто би било да се разкаже за Орфей, жена му, неговото нетърпение и неговия край. хубави хора, неспазване на правилата, унизителен финал.
Иван Петров
Рейтинг: 687 НеутралноЕдинственото разумно обяснение, което ми идва за поведението на Ципрас е следното: стигнали са до договореност(както и беше преди да обяви референдума), но за да се осъществи беше необходимо да накарат гърците да гласуват с "ДА".
По този начин и Ципрас и СИРИЗА имат политическо бъдеще(след излизане от властта), а и споразумението ще бъде ратифицирано от гърците и впоследствие няма да могат да се опитват да се отказват от него.
Ако не е това, то Ципрас или е умствен инвалид или "Щирлиц".
Иван Петров
Рейтинг: 687 НеутралноДо коментар [#14] от "Николай Колев":
Да "Бесове" - много точно!
cinik
Рейтинг: 2343 НеутралноКойото обаче е живлял в дворец, трудно ще се премести в обикновена къща, камо ли колиба. От Промахон до Патра Гърция прилича на един безкраен курорт. Тези саксии със стотици различни цветя, изкарани пред къщите, те не стават със зестра, а със садене и поливане. Фалитът от вторник беше повратната точка. Ципрас ще получи един шут в дупето. Останалото ще се намести, с малко или повече трудности.
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупцияBIG AL
Рейтинг: 1441 ВеселоПредвид '"фундаменталното " от мен , го пействам още един път и тук :
))
неистово искащ да ..потъне, удави се, изчезне от ЦИВИЛИЗАЦИОННИТЕ изисквания, на 21- вия век..
)
)
BIG AL......
Две думи , за НЕЩО- от мен , което , като че ли остава извън вниманието ни
Да оставим ДОРИ милиардите - задължения на Гърция ..
Утре гърците могат да докажат и нещо друго
ТЕ могат да докажат ,че са един ИЗОСТАНАЛ , нефелен народ, народ БЕЗ разум и рационална мисъл , народ, който в 21- вия вексе е оставил да бъда будалкан от един ПАЛЯЧО, недоразвит народ , който е НЕГОДЕН да ЖИВЕЕ в нашето съвремие, народ бавноразвиващ се ...)) Вярващ в идеите на гръцките шумкари - комунисти !!???
Народ , който върви към ПРОПАСТТА и не я вижда , имбецилен , някак си , ..)
Народ , доброволно хвърлящ се в блатото ...
А именно - спазвай си задълженията , за да имаш и ПРАВА !!!
Народ, който НЕ може САМ да се управлява рационално , съвеременно, модерно , даже ..
Народ ,психологически вкаменил се , останки някакви от ...Древна Гърция - с която САМО те си вярват , че имат нещо общо
Народ , който си вярва , че има някаво 'величие" от древността и затова ВСИЧКИ трябва да са му длъжни - с нещо, с пари най- добре , разбира се ...)
Народ, койти си мисли, че всички трябва да го хранят, почитат, тачат и да му се ...възхищават !!??
Някакви илюзии, на които трябва да верваме - защото ТЕ , илюзиите , били "древногръцки" !!??
Хахахахаааааааа....
Боже , имало и по- изостанали народи от НАС - българите !!
Благодарим ти !!!
Утре, гърците могат да докажат на цял свят , колко изостанал народ са, колко малко заслужават уважението на света , защото просто са едни ..търгаши..Мнозинството от този народ ,ако се окаже ,че има такова ..))
Един народ, който засега , МОЖЕ да се конкурира САМО с руския народ , с неговия ИЗБОР ,стаден инстинкт ,недоразвитост , архаичност, нефелност , верващи ,все още на ...илюзията - комунизЪм...)
BIG AL
lz2
Рейтинг: 2218 НеутралноВеднага да се почне телесапунсериал по гръцката криза. Сценарият в общи линии е добър за бабите, но е забравен един дребен дявол с голеееми рога, който играе съществена роля в живота на Ципрас. Остава да се напишат диалозите. Пикантни и просташки от една страна и умни и поучителни от друга. А дявола ще подшишква Ципрас във всеки момент, когато е готов да влезе в крак, пак да върши штуротии. И така 3857 серии!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Додо
Рейтинг: 985 НеутралноGreece has stockpiled enough reserves of fuel and pharmaceutical supplies to withstand a long siege, and has set aside emergency funding to cover all the country's vitally-needed food imports.
318/Greeces-Yanis-Varoufakis-prepares-for-economic -siege-as-companies-issue-private-currencies.html
Yanis Varoufakis, the Greek finance minister, said the left-Wing Syriza government is still working on the assumption that Europe's creditor powers will return to the negotiating table if the Greek people don't agree to their austerity demands in a referendum on Sunday, but it stands ready to fight unless it secures major debt relief.
http://www.telegraph.co.uk/finance/economics/11716
без коментар
сидер
Рейтинг: 822 Любопитно,,Гордост и предразсъдъци по гръцки,,
Браво на авторът. Много поучителна приказка е разказал
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#0:"статията"]...Сириза е създала такава политическа динамика вътре в Гърция, която прави невъзможно подписването на споразумение: в очите на своите избиратели те ще бъдат предатели. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Интересното е, че и други соц-комунистически партии и движения продължават да повишават нивото на едно такова неестествено очакване с тъпите си и нереални изказвания.
По-този начин такива гласове (в България това са БСП, Атака) работят срещу връщане към нормалността на отношенията и достигане на едно по-високо качество на живот в цялата европейска общност.
И докато при Атака крайната цел е ясна (Това е откъсване на някои страни от Европа и притеглянето им към чуждата и толкова различна Азия.), то при БСП (а и по някога АБВ) се получава една неопределеност, една двойнственост, която говори за много, вредни задни мисли!
boflute1
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#21] от "Додо":
ster-accuses-creditors-of-terrorism
предполагам, вече си видял поредната изява:
http://www.thelocal.es/20150704/greek-finance-mini
Consumer
Рейтинг: 2510 ВеселоА на мен ми е смешно с тези византийски номера, както по-горе са написали, като искат социализъм дайте им го, халал да им е!
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantХрабър
Рейтинг: 2931 Весело[quote#0:"статията"]Втората версия е, че Сириза вижда възможност за редукция на дълга с нови преговори и затова прибягва до хода с референдума. Но тази версия също не отчита неписаните правила на ЕС. Според тях, подобна редукция много по-лесно би била постигната, ако сега Гърция се беше съгласила с условията, а по-късно бе повдигнала въпроса на базата на допълнителни анализи и т.н.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Е да, ама това са соц-комунисти, които не могат да работят нормално, а искат всичко да постигнат сега и веднага по насилствен път, като изгорят всички мостове за завръщане.
Както бе казал...някой...си - "Защото са социалисти"
Хе-хе-хе!
palav_nik
Рейтинг: 931 НеутралноГордостта е един от седемте смъртни гряха...
gallno
Рейтинг: 237 НеутралноТоку-що четох обширно интервю с Юрофакис пред в.Ел Мундо, в което той нарича 'тероризъм' отношението на кредиторите към Гърция. Освен това твърди арогантно-убедено, че дори и при "не" банките щели да отворят още във вторник, защото в понеделник Ципрас щял да е постигнал споразумение с Еврогрупата!
grand funk railroad
Рейтинг: 1154 НеутралноЩом недораслякът иска комунизъм, време е лелята и вуйчовците да му го дадат. Резултатът ще го вразуми.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheАрон
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#29] от "grand funk railroad":
Ноо мола да не пречите на свободна воля на гръцкия народ. Ще ми развалите далаверата
magelan
Рейтинг: 1069 НеутралноДо коментар [#29] от "grand funk railroad":
Няма да го вразуми ! Той премина вече доста семафори на червено и счупи доста бариери,вразумява ето вече трябваше да е станало.Диагноза - невменяем.
rurade
Рейтинг: 237 НеутралноГордостта е единствения грях,който може да замести всички останали!
Арон
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "gallno":
Не е неочаквано на фона на предупреждението от страна на финансовия министър на САЩ. Както знаем, всяко подобно изказване в посока на смегчаване тона на кредиторите, трябва да бъде приемано много сериозно. Още повече, че няма начин да не е съгласувано с шефа на Белия дом. Гърция никога няма да бъде оставена. прекалено е голяма стратегическата позиция на тази важна държава за Алианса, за да я затрият заради някакви джобни пари от стотина-двеста милиарда кинта.
gallno
Рейтинг: 237 НеутралноПо отношение третото от неписаните европравила, за които говори Смилов: доверието. Да, дава се в аванс, дори няколко пъти, но изгубиш ли го, най-вероятно е да те изритат, елегантно или не, от клуба. Не знам защо гърците си въобразяват, че само те имат достойнство и гордост.
Bicho Raro
Рейтинг: 1478 ВеселоХареса ми. Страхотна сапунка от няколко хиляди серии ще излезе, ако се намери добър режисьор да го направи.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannДодо
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#24] от "boflute1":
Не,не съм го видял. мерси за този линк.
То, тези хора произвеждат новини на всяка секунда, и човек трябва да не прави нищо друго, само да се занимава с тях. А, все пак е събота
Bicho Raro
Рейтинг: 1478 ВеселоДо коментар [#20] от "lz2":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann++++++++++++++++++++
Не бях прочела коментарите, преди да напиша моя, та съм те повторила.
gallno
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#33] от "Сиянието на Мрака":
САЩ са доста далече, а в Европа политиците имат многомилионен електорат, който внимателно следи оперетата и си записва мурафети.
Bicho Raro
Рейтинг: 1478 Весело[quote#10:"gemeto"]Така де, нали е най-демократично да се чуе гласа и на другата страна. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАааааа, не, Демокрация си е на Ципрас и никой друг няма право да поглежда към нея, така каза приятелят на Алексис - Варуфакис.
wre501051215
Рейтинг: 2709 ВеселоДо коментар [#33] от "Сиянието на Мрака":
[quote#33:"Сиянието на Мрака"]Не е неочаквано на фона на предупреждението от страна на финансовия министър на САЩ. [/quote]До къде го докарахте комунетата?!Да се надявате на Обама.Нали уж Китай и Русия щяха да отпускат милиарди?!
Ден
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#9] от "2029":
Какви наглеци, а?
Референдум ще правят! Безсрамни нахалници.
Ще питат някакъв тъп демос, дали е навит да плати на олигархиас масрафос!
А, в това време ПрАСОК и Неа Олигархия си кютат на сушинка и си делкат лихвите с Моше и Шимона
BIG AL
Рейтинг: 1441 НеутралноСмилов, добре , само с една забележка :
)
)
BIG ALПРАВИЛАТА не само малките , като Гърция, но и ГОЛЕМИТЕ , като Велика Британия - само пробват , засега и няма да могат САМИ да променят ...
Т.е, правилата веднъж установени , са НЕпроменяеми и валидни - за ВСИЧКИ и за малки, и за големи :
Или само единодушно , от всички, могат да бъдат променяни:
angelats
Рейтинг: 524 НеутралноВземете преведете и публикувайте и другата гледна точка...
gman-europes-many-disasters.html?smid=fb-share gman-greece-over-the-brink.html?smid=fb-share seph-stiglitz-how-i-would-vote-in-the-greek-refere ndum?CMP=share_btn_fb
http://www.nytimes.com/2015/07/03/opinion/paul-kru
http://www.nytimes.com/2015/06/29/opinion/paul-kru
http://www.theguardian.com/business/2015/jun/29/jo
BIG AL
Рейтинг: 1441 ВеселоОбама, разбира се, не иска руски бази в 'топлите' морета ..
))
))
BIG ALСамо че, и той няма думата тук - става дума ,все пак , за МНООООГО мангизи :
И както реши ЕС , така ще стане .
Другарииии , това не ви е Варшавския договор или СИВ и Тошо, който ПРЕДИ да каже нещо Брежнев - вече е съгласен - да се окупира Чехословакия ..., например ......
Роси
Рейтинг: 7886 НеутралноГърците явно много искат в ЕС да се прилага комунистическия принцип "от всекиго според способностите,на всекиго според потребностите".И понеже способностите им се оказаха ограничени,а потребностите доста големи,все не им се получава да балансират приходи и разходи.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2024 ВеселоПропагандата срещу Гърция в дневник върви дори в деня за размисъл, как не ви омръзна бе
mr.lottalove.
Рейтинг: 1220 НеутралноИма и трети вариант - Сириза иска да разруши ЕС от вътре, да го ослаби финансово и морално да го разложи, като УМИШЛЕНО води Гърция към фалит и не иска да си обслужва дълговете, иска Гърция да излезе от Еврозоната, да подкопае еврото и по този начин изпълнява ПОРЪЧКА на Големия Северен Брат.
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!Голямото прочистване
Рейтинг: 294 НеутралноТук, гледам под всяка статия за Гърция, едни и същи циврят еднакви коментари навсякъде. Копи пасте. Къ'в ви е зора не знам. То се вижда, че вече нищо смислено и ново не може да кажете.
Ципрас няма какво да го оплювате, той си каза думата ! Ще има референдум ! Сега идва ред гръцкия народ да си каже думата. По-демократично от това няма накъде.
wre501051215
Рейтинг: 2709 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "Слав":
[quote#41:"Слав"]Какви наглеци, а?
Референдум ще правят! [/quote]Как да наречеш това да правиш референдум дали да харчиш чужди пари,дето още не са ти ги отпуснали даже?!Ако в Столипиново гласуват на местен референдум да не си плащат тока(че ти да им го плащаш),пак ли такива ще ги плещиш?!
BIG AL
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#46] от "Modestmouse":
))
))
)
BIG ALПропагандата срещу Гърция в дневник върви дори в деня за размисъл, :
...............
Днес сме по- свободни, събота е ..Нещо против ??
Пропагандата срещу ГЛУПОСТТА червена ,трябва да е постоянна , денонощна и ежечасна :
Все пак, за тежка червена глупост, става дума ..
Болест - трудно лечима :
pet_1306
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#46] от "Modestmouse":
Нас гръцкия размисъл не ни интересува..просто ще гледаме нашия филм от1996 година отново, но този път ще сме от публиката!!! Честно съчуствам на Гърците..както сега се бият за 100 евро с бастунките, така после ще се бият за 1 хляб...най кофтито е че точно избирателите на Сириза, ще усетят най -здраво кризата, щото при криза обикновенно, го духат най-бедните и най-глупавите!!!
mr.lottalove.
Рейтинг: 1220 Любопитно[quote#48:"jovanoty"] Ще има референдум ! Сега идва ред гръцкия народ да си каже думата. По-демократично от това няма накъде.[/quote]
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!За туй ли Ципрас и Варуфакис бяха готови да се откажат от референдума, ако им бяха бутнали още кинти?
Голяма демокрация по гръцки!
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#42:"BIG AL"]Или само единодушно , от всички, могат да бъдат променяни[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Доста трудна работа,.... ама да се надяваме!
Captain Shakespeare
Рейтинг: 606 НеутралноДо коментар [#3] от "Пламен":
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Ами, ти напиши една статия и виж дали ще ти я публикуват някъде.
Портал Култура си има реноме.
Captain Shakespeare
Рейтинг: 606 ЛюбопитноВ понеделник на гордите елини ще им стане ясно, че новото споразумение ще трябва да бъде преподписано през парламентите на всички участници в еврозоната...
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Арон
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#40] от "yanne":
Май трябва много да ви се обяснява на вазе, Бойковите празноглави гавазе - нали именно американците ще загубят най-много, ако Гърция излезе от Еврозоната, ве? А Европа без Америка е като кораб без капитан. Големи диреци сте, нема майтап, ц..ц..ц..
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2024 НеутралноДо коментар [#50] от "BIG AL":
Не виждам тук някой да се е "излекувал". От едната крайност сега всички са преминали в другата при която без да разсъждават и мислят първосигнално плюят и подскачат само като се чуе червен, комунист, социалист. Това е толкова опасна болест, колкото и другата. Здравия разум и осъзнаването е нещо, което никога не е излишно, тагава ако има нещо правилно и добро ще го приемеш независимо социалисти или демократи го предлагат ако пък нещо е погрешно ще си срещу него отново независимо социалисти или демократи го предлагат. Всякакви други обобщавания са признак за недостиг на интелигентност.
Храбър
Рейтинг: 2931 НеутралноВсъщност, по изразеното отношение на днешната преса към случващото се в Гърция лесно можете да познаете политическата ориентация на съответната медия, а и на нейния собственик!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Така ще се ориентирате кой притежава медиите в България и за какви цели ги използва.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2024 НеутралноДо коментар [#51] от "pet_1306":
То и в момента е така най-бедните най-силно усещат кризата. А дали са най-глупавите избирателите на сириза, това не знам, но съм сигурен, че и ти не знаеш.
Според данните само във възрастовия диапазон над 55 години хората клонят повече към "да" на референдума, във всички други възрасти повечето хората са за "не" а когато младите хора, мотора на нацията е против предлаганите мерки няма как да се приеме такова предложение. Разбира се тази статистика отново са ни я спестили от дневник.
Храбър
Рейтинг: 2931 ВеселоУлисани в "борбата" си срещу "заробването" от лошите немски и други западни кредитори, с тъпоумната си страст да покажат пред света колко са горди, гърците не усещат как Русия ги побутва към нейното собствено азиатско стадо и фактически ги забива още по-дълбоко!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Billy Pilgrim
Рейтинг: 2024 НеутралноДо коментар [#58] от "Храбър":
За другите български медии не знам, защото не съм ги следил толкова, но при дневник е очевидно и крещящо чии интереси обслужват. Честно казано имах доста по-високо мнение за тази медия.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноСмилов си е наредил "фактите", както му отърва, за да изфабрикува тази "история" в неолиберален стил.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgХрабър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#59:"Modestmouse"]Според данните само във възрастовия диапазон над 55 години хората клонят повече към "да" на референдума, във всички други възрасти повечето хората са за "не" а когато младите хора, мотора на нацията е против предлаганите мерки няма как да се приеме такова предложение...[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Младите хора са тези, които помнят живота такъв, какъвто той е бил в последните 5-6 години, т.е. лекия и безгрижен живот на трупащия дългове безхаберник.
По-старите хора сигурно помнят по-старото време, когато за да живееш добре трябва да работиш както трябва, за да не задлъжняваш.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноКъм първото правило на Смилов -
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЕврото няма нищо общо с европейската идея и интеграция. Както беше направлено и се прави, еврото е недемократичен инсирумент.
lz2
Рейтинг: 2218 Неутрално[quote#56:"Сиянието на Мрака"] А Европа без Америка е като кораб без капитан. Големи диреци сте, нема майтап, ц..ц..ц..[/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!А Европа без Гърция е Титаник без айсберга!
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#62:"socialen"]Смилов си е наредил "фактите", както му отърва, за да изфабрикува тази "история" в неолиберален стил. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ми хайде нареди и ти фактите, както ти отърва. Изфабрикувай история в твой стил.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноКъм второто правило:
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТочно това е и проблемът днес, причинил гръцката криза.
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#64:"socialen"]Към първото правило на Смилов -
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Еврото няма нищо общо с европейската идея и интеграция. Както беше направлено и се прави, еврото е недемократичен инсирумент. [/quote]
Защо?
Докажи го!
Недей да трупаш само безпочвени мантри и лозунги!
lz2
Рейтинг: 2218 Неутрално[quote#64:"socialen"]Към първото правило на Смилов -
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Еврото няма нищо общо с европейската идея и интеграция. Както беше направлено и се прави, еврото е недемократичен инсирумент.[/quote]
Ами да излизат от ЕЗ и да си въвеждат драхмата! Защо клечат за подаяния щом еврото е недемократично!
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#67:"socialen"]Към второто правило:
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Точно това е и проблемът днес, причинил гръцката криза. [/quote]
Хе-хе!
И това идва от устата на един болшевик!
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#69:"lz2"]Защо клечат за подаяния щом еврото е недемократично! [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Всъщност, еврото е най-добрия инструмент за постепенно съгласуване и развитие на общи стопанско-икономически отношения в ЕС.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноКъм третото правило -
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТочно поради това, южноевропейските страни не са виновни за кризата. Те се довериха на икономическата и финансова експертиза на северноевропейските страни, водени от Германия, натрупаха огромни външнотърговски дефицити и бяха вкарани в криза, а от там в икономическа Депресия и хуманитарна катастрофа от Германия и останалите около немците.
Германия злоупотреби с и не оправда доверието на южноевропейските страни за собственото си благоденствие.
pet_1306
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#59] от "Modestmouse":
))...абе не е много умно бих казал!!!
Логика има..които имаха акъл си изтеглиха парите преди кризата...които имаха много пари и акъл, отдавна изнесоха бизнеса си и авоарите си в други страни...и останаха само Сиризчиите, да се трепят за 20 евро пред банкоматите..ха честито постригване сега...И това са хора които вярваха, че банките са непоклатими и пенсии и заплати са гарантирани
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#68] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЕто доказват го. Чети:
Еврото беше въвдено от европейските елити без да се пита Демоса, защото Елитите го въведоха заради собствените си интереси, които са за сметка на правата и в ущърб на работещите.
Там където Демосът беше питания, например в Швеция на Референдум, хората го отхвърлиха, защото са умни и знаят, че то ще им донесение безработица и потъпкване на правата.
Еврото е пазарен, а не демократичен инструмент.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#71] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgИли както 1% от лекарите дефинира приоритетите.
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#72:"socialen"] Те се довериха на икономическата и финансова експертиза на северноевропейските страни, водени от Германия, натрупаха огромни външнотърговски дефицити и бяха вкарани в криза, а от там в икономическа Депресия и хуманитарна катастрофа от Германия и останалите около немците. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"На чия експертиза се довери БКП та доведе България до три фалита?
[quote#72:"socialen"]Германия злоупотреби с и не оправда доверието на южноевропейските страни за собственото си благоденствие. [/quote]
Кой злоупотребяваше (и продължава да злоупотребява) с и не оправда доверието на страните от източна Европа?
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноЕвалла на Ципрас и Варуфакис, че се борят против силата на Капитала и за демократична Европа! Браво! Те спечелиха битката вече! Браво! Велики!
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgsocialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#76] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgПак на Фонда и на неговата ексрюпертиза в периода 1994-1996 година, довела до хиперинфлацията и каиастрофата през 1996 година. Народът обра парсата от нехуманната пооитика на Фонда. От 1996 сме практически пострянно или в Рецесия или в Депресия.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2024 НеутралноДо коментар [#63] от "Храбър":
Няма човек в Гърция, който да ти каже, че последните 5-6 години са били леки и безгрижни, абсурд. А и тук не става въпрос само за млади хора ами за всички под 55 години. За хората над 55 е нормално защото там водещ е страха от несигурното а пък и запада подло извъртя нещата, така че уж този референдум бил за или против оставането в еврозоната, макар че почти всички гърци начело с правителството им са за оставане в еврозоната и евросъюза.
bawarec
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#2:"today"]Тия просто искат социализъм, дайте им го, и не ни занимавайте повече, нека да фалират и да стоят гладни, да е урок за всички останали. [/quote]
На Бисмарк се приписват следните думи. Умният човек се учи от грешките на другите. Нормалният човек се учи от грешките си. А глупавият човек не се учи и от собствените си грешки.
lz2
Рейтинг: 2218 НеутралноДо коментар [#77] от "socialen":
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Ако на затворените банки и самоубийствата викаш победа, какво ли ще да е загубата?!
heatseeker
Рейтинг: 1441 НеутралноПо-скоро горделивост и самозаблуди.
Свобода за Надежда Савченко!socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#69] от "lz2":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНикой не е питал хората с Референдум дали искат Еврото. Шведите бяха питани с Референдум и отхвърлиха Еврото, защото са образовани и разбраха, че Еврото ще им донесе безработица, намаляване на стандарта на живота, орязване на правата на работещите и отслабване на Демокрацията.
Днес се убеждаваме колко прави са били Шведите!
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#81] от "lz2":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgИменно, защото те бяха причинени от катасТройката (ЕК, ЕЦБ и МВФ).
Храбър
Рейтинг: 2931 НеутралноДо коментар [#78] от "socialen":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Още малко ще изкараш че в тази страна не е имало гръцко правителство, избрано с вота на народа.
Не чувстваш ли че си много, ама много извън реалността?
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#83:"socialen"]Шведите бяха питани с Референдум и отхвърлиха Еврото, защото са образовани и разбраха, че Еврото ще им донесе безработица, намаляване на стандарта на живота, орязване на правата на работещите и отслабване на Демокрацията. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Шведите не са поискали да приемат еврото, защото са се страхували от такива шмекери като Ципрас и Варуфакис.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#85] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЕврото обезмисля всеки демократичен избор, както виждаме и се убеждаваме днес! ЕЦБ политиканства и изнудва и рекетира гръцкото Правителство да бъде свалено. Каква демокрация!
полувишис
Рейтинг: 294 НеутралноДори полувинчатите реформи на предишните започнаха да дават някакви резултати... Но дойдоха простите комунисти и както винаги, разсипаха всичко.
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesКолко типично за червените фуражки...
Публикувано през m.dnevnik.bg
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#79:"Modestmouse"]Няма човек в Гърция, който да ти каже, че последните 5-6 години са били леки и безгрижни, абсурд.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Гърците затова са на това дередже, защото са свикнали да взимат по много пари без да работят. Защото така мислят.
В сравнение с живота в България те бяха в рая. кога в България са давали 14 и 15 заплати?
[quote#79:"Modestmouse"]а пък и запада подло извъртя нещата, така че уж този референдум бил за или против оставането в еврозоната[/quote]
Даваш пари на някого на заем, защото сте решили да имате някакви договорки. Когато дойде време той да ти връща парите, той казва "Чакай аз ще проведа референдум в моето семейство дали да ти връщаме парите".
Как ще гласуват в семейството му, ако не са поставени пред някакъв риск да загубят нещо изгодно?
pet_1306
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#83] от "socialen":
Що се сетихте ,че не са ви питали след като източихте 800 милиарда евра...що Ципрас се изметна от договорите ,които бяха постигнати до сега и доведоха Гърция до Бюджетен излишък..еми Гърция, ще се срине до 3 месеца..и то без да си плаща дълговете!!!
Арон
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#77] от "socialen":
Ок. А после, кога снего забръска, ще ше чинят те зимъска? Обясни ми как би изглеждала гръцката икономика с драхмата, загубеното доверие у международните финансови институции, очертаващите се огромни дефицити поради невъзможност за внос на материали, суровини, а и стоки и лекарства, които Гърция по принцип не произвежда? Кой ще им даде нужните заеми? Защото е очевидно, че отнякъде трябва да дойдат средства. няма как иначе да продължи животът в комшиите. Да не би да имаш предвид Русия и Китай? Това също е вариант, но тогава САЩ ще се намесят много сериозно...аз лично нямам представа какво точно ще се случи?
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#90] от "pet_1306":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgАко политиката на Еврото от последните 20 години не се промени, то скоро ще има нито единна Европа, нито Евро, нито Демокрация.
На кратко,
Неолибералният анализ на Смилов е куха идеология. Макроикономическите факти показват противното.
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#87:"socialen"]Еврото обезмисля всеки демократичен избор, както виждаме и се убеждаваме днес! ЕЦБ политиканства и изнудва и рекетира гръцкото Правителство да бъде свалено. Каква демокрация! [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Демокрацията не е частно притежание и лично ползване само от гърците (Особено щом са влезли в ЕС и в европейската зона, при което освен предимствата са приели и някакви обязаности). Тя е за всички народи в Европа (в нашия случай).
Нима ще отречеш правотата на Борисов, който попита до кога ще се помага само на Гърция като се взима от по-бедните хора в България?
Храбър
Рейтинг: 2931 Неутрално[quote#92:"socialen"]Ако политиката на Еврото от последните 20 години не се промени, то скоро ще има нито единна Европа, нито Евро, нито Демокрация. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Защо?
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#90] от "pet_1306":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgДо всичко това, което пишеш, доведе Еврото. Тъй като то беше измислено и конципирано от Елита на Германия и Франция в днешната си форма, то южноевропейските страни са жертвите и невинните. Виновните за мизерията са Германия и Франция.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#94] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЗащото всичко ще рухне и хората ще излезнат на улицата. Елитът трябва сега да оправи карата, която сам забърка. Колкото и да рекетира Гърция с ЕЦБ и да прави гърците на маймуни каторги принуждават да затварят банките, за да причинят хаос и падането на правителството, като последствие от рекета на ЕК и ЕЦБ, Елитът трябва да поеме отговорността и да коригира политиката на Еврото.
pet_1306
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#92] от "socialen":
В Еврозоната , има основни правила..дефицит от не повече от 3 %, и икономически растеж поне 2%..еми такива са правилата, но това не е най-важното..Най важното е липсата на доверие, всеки може да загази..но ако е честен човек/в случая държава/, всеки ще помогне ...ама ако не може да се разчита за спазване на договорите...даже и не се преговаря!!!
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#93] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНо сегашната политика на Еврото води до катастрофите в Испания, Португалия, Ирландия и Гърция. Какво още трябва да се случи, че да се проумее очевадното и да се промени нещо към по-добро!
Ципрас и Варуфакис искат Еврото и оставане в Еврозоната. Това, което искат е промяна на политиката на Еврото, защото са отговорни европейци. Затова двамата вече постигнаха много като показаха на обикновените хора в Европа къде са грешките в системата.
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#97] от "pet_1306":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТози дефицит беше причинен от Еврото. Една от грешките в Еврото се крие точно в начините за борба с бюджетния дефицит.
Храбър
Рейтинг: 2931 Весело[quote#96:"socialen"]Защото всичко ще рухне и хората ще излезнат на улицата. Елитът трябва сега да оправи карата, която сам забърка. Колкото и да рекетира Гърция с ЕЦБ и да прави гърците на маймуни каторги принуждават да затварят банките, за да причинят хаос и падането на правителството, като последствие от рекета на ЕК и ЕЦБ, Елитът трябва да поеме отговорността и да коригира политиката на Еврото. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Очевидно само сърпове и чукове са ти в главата или залпове на Аврора ти гърмят, ама я развий тази темичка.
Кажи като как да се "коригира политиката на Еврото", така щото да ти се сбъднат мокрите сънища!