Не търсете под вола теле, обяснението е просто - некадърност. Като оня гений дето е измислил автобус 111 да прави едни голям излишен завой само за да вземе 3 човека от една спирка (зад Хит), нищо че следващата е 70 м по-надолу на въпросния бул. Малинов. Сякаш пътниците не могат да извървят 70 м, та трябва автобуса да хаби време, гориво и нерви (минава през един допълнителен светофар+труден завой).
"добро обратно овъзмездяване на възложителя за осигуряването на работата" - това нов евфемизъм за подкуп на длъжностно лице ли е?
Време е да се използват точните термини. За възлагането и изпълнението на обществените поръчки точните термини са в Наказателиня кодекс.
"добро обратно овъзмездяване на възложителя за осигуряването на работата" - това нов евфемизъм за подкуп на длъжностно лице ли е?
Време е да се използват точните термини. За възлагането и изпълнението на обществените поръчки точните термини са в Наказателния кодекс.
Стига сте плакали!
Парите са усвоени, гушките на приятелчетата - напълнени, партийната ни каса пращи.
Купихме си и тези избори.
Какво искате повече?
Щом продължавате да гласувате за нас - алчните, корумпирани и некадърни мафиоти от ГРОБ.
Основният проблем си е корупцията, останалите са следствие от нея. Ако и на Вас ви вземат 30% от дохода, а някъде и повече ще се замислите как да свършите дадена работа. Или ще я свършите през пръсти, или ще се махнете. Не случайно повечето фирми близки до властта нямат един читав обект в чужбина или частен у нас. Лошото е, че така е било преди 100 г., така е и сега. Голяма търпимост към корупцията, мошеникът се приема за преуспял, а в страна където най-големия възложител и работодател е държавата поле за подкупи дал господ. Може би новото е, че гонят 50% от поръчката, но и това има таван, не могат да вземат повече от 100%......
Искам да отбележа един голям конструктивен недостатък - уж най-бързата лява лента става секция за наляво на няколко (ако не и на всички) места по новия булевард. Това при по-засилен трафик внася хаос в движението, защото тогава реално най-лявата лента става неизползваема за движещите се с основния трафик.
Аз ползвам булеварда всеки ден и е 10 пъти по-добре от преди. Пропадна малък участък и се преправя. Това не обезценявана огромното подобрение и облекчение на трафика. Мрънкането явно е национален спорт. Повечето от хейтърите дори и не знаят къде в Малинов. Хубаво е да сме критични към изпълнението, но в случая става въпрос за 10 метра от 3 км отсечка, която ще се поправи гаранционно. Не е края на света.
"Не бива да персонифицираме бедата, защото това значи да се взираме в цирея, излязъл на лицето на българската държава. Ние трябва да потърсим дълбоката причина вътре, в организма на държавата ни, в онази патология в него, която съсипва съпротивителните й сили и избива на повърхността в грозния и отблъскващ цирей.
Нещо страшно се случва, нещо онкологично се развива в нашето общество, за да се превръща то в безпомощна жертва на простите хора, простаците, простотията и простащината...Ако днес не поставим вярната диагноза на националното ни заболяване, утре ще бъде късно за каквото и да било лечение."
Много ги е яд камуняките за видимите резултати. А че се работи некадърно е видно. Нищо и това лека по лека ще се оправи. И тоя път мрънкането ще даде ефект и ще е полезно Така че и аз се включвам. Стройте, но така че да не влизаме в перманентни ремонти след това. Ясно че ниската цена печели, но е ясно и че евтиното излиза скъпо.
Аз пътувам често с 310 по бул. "Сливница", където преди месец беше направен основен ремонт. Ще изчакам още няколко месеца, преди да се възмущавам, защото засега всичко е наред, асфалтът е равен, видях колко пласта сложиха и т.н.
Нищо не си разбрал. Стискането на палци ти се привижда като потриване на палец и показалец. То си го пише в статията, никоя фирма не иска да оправя дефекти за своя сметка. Щом не успяват строежите им да издържат дори гаранционния срок, просто изпълнението е некадърно. Корупцията тук няма много общо, корупция винаги и навсякъде има, но някъде успяват и да построят така обектите че да не се налагат веднага поправки.
Това не означава, че комисионерството и корупцията ги няма. Ако си мислим, че да си затвориш очите за да се случи нещо все пак е приемливо, ще ни се върне тъпкано.
[quote#18:"Emil Dimov"]Това е формулата "ремонт на ремонта" измислили са я "гробарите" ти на мен а аз на теб да му мислят балъците?!!!! [/quote]
Тва камуняките никога не сте били силни в четенето. Четете бре... поравките са за сметка на фирмата-изпълнител. Няма ремонт на ремонта и схема за точене на пари.
Докато оправдаваме всяка корупционна практика с "некадърност" и "глупост" нищо няма да се промени у нас. Щото нали, кой е по-глупавия - този, който печели от тия практики, или този, който му плаща?
[quote#9:"foxa5"]Корупцията буквално разяжда държавата. [/quote]
Корупцията вече е разяла държавата, до степен да НЯМА ДЪРЖАВА.
Вече има "видими резултати"
Гарантирано от ГЕРБ.
С част от акумулираните от "усвояване" ресурси, се правят "избори" като тези преди 2 седмици. Така сегашната върхушка но Вожда си осигурява нови 4 години "усвояване"
Явно само гаранцията не върши работа. Затова трябва да има и глоби и черен списък на фирмите. Осереш ли се 1 път, влизаш в черния списък и автоматично 5 години не получаваш обществена поръчка. Щото мене ми писна от това да се правят ремонти и всички да изглежда по-западнало(вижте НДК, бул България, Входа на Южния....)
[quote#20:"Олд Шетърхенд"]Нищо не си разбрал. Стискането на палци ти се привижда като потриване на палец и показалец. То си го пише в статията, никоя фирма не иска да оправя дефекти за своя сметка.[/quote]
Нищо не си разбрал, повечето фирми нищо не оправят за собствена сметка. На неравния участък след ремонта на Цариградско шосе само се говореше за оправяне и санкции на фирми. Всъщност участъкът си остана неравен, а от говоренето нищо не произлезе.
[quote#13:"гарата"]Искам да отбележа един голям конструктивен недостатък - уж най-бързата лява лента става секция за наляво на няколко (ако не и на всички) места по новия булевард.[/quote]
Понятието "най-бърза лента" има смисъл и функция само и единствено на магистралата. В градовете *няма* бърза/средна/бавна лента, а след предишния светофар се престрояваш възможно най-рано в лентата, която отговаря на по-нататъшната ти посока на движение. Хаосът го правят тарикати (като тебе?) които бързат в лентата за ляв завой и преди светофара се опитват да се престроят обратно в лентата за направо.
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
Колкото си прав, толкова и не си. Участъкът никак не е малък при това е по цялата ширина. А че е по-добре - по-добре е... Но когато ти продават нещо, което струва 100 лева за 200, не може да се ограничим с "абе нали е по-добре от преди". Ти, когато си купуваш нещо за у дома, защо не дадеш на продавача двойната сума - нали ще е по-добре от преди. Един от отговорите е, че харчиш твоите си пари. Е, сега се приеми, че парите, които харчи Фандъкова не са нейни на Бойко, Мухобойко или който и да е. Това са част от твоите, моите и на доста други хора парите.
Причината за некачественото строителство е точно тази, описана в статията.
Човекът е абсолютно прав! Лявата лента на въпросния участък е много досадна. Винаги, когато минавам оттам се дразня. Без да те познавам ще рискувам, но ще кажа, че съм по-сдържан шофьор от теб а и от по-голямата час от шофьорите (е, възможно е и да не е така ) Опитвам се винаги да спазвам правилата. Бръщолевенията за разни тарикати, кой знае защо наричаш така хора, които не познаваш, нямат никакъв смисъл.
Бих се съгласил с теб, ако това беше работеща схема. В БГ няма нещо нормално, което да е работещо. Ще накажеш фирмата Х, но тя на следващия търг ще се яви под името У. В краен случай ще мине през някоя и друга офшорка. Спасението е в работещи институции. Това минава през независими правораздавателни органи, като сегашните кадри бъдат сменени с млади, макар и зелени ентусиасти и все още вярващи хора.
[quote#22:"Олд Шетърхенд"]Четете бре... поравките са за сметка на фирмата-изпълнител. Няма ремонт на ремонта и схема за точене на пари[/quote]ти вярваш ли че няма? едва ли. И сам чети' бре: "Въпросът обаче не е в гаранционната поддръжка, а в следгаранционната! При положение, че броени месеци след изграждането на абсолютно нов булевард, той пропада и се налага цялостен ремонт, какво би се случило с този булевард след 2, 5 или 10 години?....А скрити дефекти определено има!
да, корупцията за гърба на фандъкова е същата както другаде, само парите са много повече. и съответно апетитите на ДС-Главболгарстрой!
Видими резултати и скрити дефекти - това е добро описание за цялото "управление" на ГРОБ. Дано народът се усети, че ГРОБаджиите да покрият дефектите в гаранционния си срок като бъдат всичките осъдени за длъжностни престъпления и корупция преди да за избягали зад граница със заграбеното. Но най-вероятно натодът няма да се усети и ще плаща сам, както винаги...
Децата ми живеят в Младост 4.Точно 4 години се мъчим със строежа на метрото,с различните маршрутни промени по Александър Малинов,трафикка по него,смени на разписанията,а преди това 5 години,докато построят метрото 2-ри метродиаметър в Надежда,а нямаме директен достъп до него.Има 1 автобус 285,който се движи на 285 мин. - майките с деца,трудноподвижните мръзнат на спирките или припадат от жега....Та как да сме доволни?
[quote#17:"Олд Шетърхенд"]Много ги е яд камуняките за видимите резултати. А че се работи некадърно е видно.[/quote]
Т.е., комунягите ги е яд заради некачественото строителство? Я намали кафетата...
[quote#17:"Олд Шетърхенд"]Нищо и това лека по лека ще се оправи. [/quote]
Не, няма, защото грешката е системна, не е локална. Не е във фирмата, а в общината.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Прост въпрос: коя съдебна/одитна инстанция отговаря за законността на такива поръчки и единствено по сигнал ли би се заела с такъв случай или има задължение за наблюдение и контрол?
От Спаси София се борим точно срещу това - некачествените ремонти...За съжаление, Общината е заровила глава в пясъка и или не иска, и не може да види проблема. Липсата на контрол е шокираща, а резултатите наистина са видими...трагично видими..
"или с наемане на кадърни подизпълнители и впоследствие не извършване на заплащането към тях."
Ако общината прецени, може да не работи с фирми без изрядни договори с подизпълнители или с висящи дела в съда...
Но тогава къде отиват "нашите хора"?!
" При положение, че броени месеци след изграждането на абсолютно нов булевард, той пропада и се налага цялостен ремонт, какво би се случило с този булевард след 2, 5 или 10 години? "
Верен анализ. Вчера минах от там и ми беше много тъпо. Не знам дали е след т.н. гаранционен ремонт, но настилката не е направена добре. Чуството е меко казано неприятно. Минаваш, уж по нов булевард пък някак си се чувстваш излъган. Трябва общината наистина да накара фирмата да го направи както трябва ( ако трябва наново) за да бъде това урок и за всички останали. Да видим после дали някой ще опита да повтори такъв "тарикатлък".
аз не минавам често там но скоро ходих до Хит и малко се озадачих как с кола да на излизане от паркинга на супермаркета да съм в посока север по Малинов?.. Старата улица, където преди беше единствения вход за Хит е вече еднопосочна; при излизане от паркинга от другата страна по новия малинов, първият светофар пак не дава право на обратен завой?...И май опцията е от стария вход/изход, завой в посока Бизнес парка каране по новата отсечка до вливането й в новия Малинов...? или пропускам нещо?
Чета тук мненията и виждам, че преобладават феновете на ГЕРБ. Дори и тук...
Значи изборите са верни. ГЕРБ има действително мнозинство...
Пичуе... Знаете ли какво означава това? Означава само едно - че тоя народ напълно заслужава съдбата си - на изчезващ по законите на еволюцията. Не ми е жал... Това е народ, който не заслужава да съществува в чист вид и в своя държава..
Всъщност сърцето ми замира от болка. Щото съм българин, по дяволите. Българин в страна, в която има истинска диктатура на пролетариата - простите, чрез своето мнозинство, подчиняват държавата ми и я дават на ГЕРБ, налагайки ни своята простотия. И няма мърдане. Защото те са мнозинство. Диктатура на пролетариата чрез инструментите ма демокрацията - съсипващо иронично.
До коментар [#11] от "stoiank":Преди 26 години не е било така. Няма смисъл да ти изброявам успешните проекти и строежи в чужбина . Едва ли ще се съгласиш. Промит си.
До коментар [#29] от "teridan":Магистрала Тракия. Конкурс. На първо място фирма с най-ниска оферта. После се оказа ,че не били видяли ,че между Ямбол и Зимница тече река Мочурица. Има я на всички карти.( Как кандидатстват без да познават трасето? ) . "Айде от нас да мине ,ще ви додадем още 26 милиона ." Но със додадените тая фирма ВЕЧЕ НЕ Е НА ПЪРВО МЯСТО !
Трябва да се анулира търга и да се възложи на малко по-скъпата оферта която е предвидила блатото.
Обаче , додадените вече са разделени !
До коментар [#47] от "Spand":Има много вярно в констатациите ти , но забравяш кой в това издание плаща музиката. Превърти страницата до долу и на последния ред ще МУ видиш името.
При направените преброявания коментаторите са заявили 55 % РБ и 30 % Герб.
Тук се спазва Правилната линия.
Не строго погледнато с моста на Бяла Кольо Фичето е изпълнил една обществена поръчка. Как я е изпълнил само, а! Можем да се възхищаваме и да цъкаме с език на този изключителен човек.
Булевардът беше занемарен 40 г. Сега е в отлично състояние, освен някъде накрая в Младост 4, където е пропадането от няколко метра. Облекчението за трафика е огромно. Наистина лигавото хленчене за всяка дреболия е глупаво и досадно. За да избегна тъпите реплики, ще добавя, че нямам никакви връзки с ГЕРБ.
Като не си, защо наричаш недоволството от некачественото и безотговорно строителство, клиентелизма и вече твърде прумитивната и видима корупция лигаво хленчене? Аз не видях някой да хленчи за това, че булеварда е ремонтиран. Недоволството на нормалните хора тук е от начина, по който е ремонтиран.
До коментар [#57] от "Spand":
Много просто. Защото е направено нещо хубаво, което не беше свършено десетилетия. И тъй като е в моя квартал, за мен е отлична придобивка. А някакви тъпаци, които дори не знаят къде се намира, сипят хули и се упражняват в тъпотии. Всякакви дежурни червени боклуци търсят под вола теле.
Очевидно никак не е просто, поне за тебе. След като дори не схващаш основната тема на статията, която не е новата придобивка, видимите резултати със скрити дефекти. Срещу заложените дефекти, скрити зад натрапчива показност, е протеста на разумния човек тук. А не срещу новата придобивка. Ама това вече го казах в предния коментар. Ако и сега не го схванеш, проблемът няма да е в мен, да знаеш само...
Ами тогава не споменавайте булеварда като пример, нито метрото, околовръстното и всички положителни неща в София, а си папагалствайте опорните точки. Споменете и Горно нанадолнище. За това много акъл не се иска. А имитацията на интелект не ви се удава. Селският комунистически манталитет прозира отвсякъде. И това безкрайно дрънкане на дежурни празни кратуни. Истински спектакъл.
[quote#1:"xmm"]Как не се появи един наследник на Кольо Фичето бе! [/quote]
Всичките са като Кольо Фичето!
Всичките го правят все по тертипа си!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#30:"Иван Арнаудов"]а след предишния светофар се престрояваш възможно най-рано в лентата, която отговаря на по-нататъшната ти посока на движение[/quote]
Ок, може да не я наричаме "най-бърза лента", но е факт, че се губи цяла лента, поради липсата на секция.
ПС: Да не бързаме с квалификациите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
xmm
Рейтинг: 1054 НеутралноКак не се появи един наследник на Кольо Фичето бе!
БМЗ
Рейтинг: 1072 НеутралноНе търсете под вола теле, обяснението е просто - некадърност. Като оня гений дето е измислил автобус 111 да прави едни голям излишен завой само за да вземе 3 човека от една спирка (зад Хит), нищо че следващата е 70 м по-надолу на въпросния бул. Малинов. Сякаш пътниците не могат да извървят 70 м, та трябва автобуса да хаби време, гориво и нерви (минава през един допълнителен светофар+труден завой).
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченtily_lily
Рейтинг: 551 Неутрално"добро обратно овъзмездяване на възложителя за осигуряването на работата" - това нов евфемизъм за подкуп на длъжностно лице ли е?
Време е да се използват точните термини. За възлагането и изпълнението на обществените поръчки точните термини са в Наказателиня кодекс.
telqk
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#1] от "xmm":
Кольо Фичето не е работил по европроекти - работил е за строителството а не за "усвояването"!
tily_lily
Рейтинг: 551 Неутрално"добро обратно овъзмездяване на възложителя за осигуряването на работата" - това нов евфемизъм за подкуп на длъжностно лице ли е?
Време е да се използват точните термини. За възлагането и изпълнението на обществените поръчки точните термини са в Наказателния кодекс.
ppopov_67
Рейтинг: 583 НеутралноСтига сте плакали!
Парите са усвоени, гушките на приятелчетата - напълнени, партийната ни каса пращи.
Купихме си и тези избори.
Какво искате повече?
Щом продължавате да гласувате за нас - алчните, корумпирани и некадърни мафиоти от ГРОБ.
BarBQ
Рейтинг: 845 ВеселоВидими ВРЕМЕННИ резултати, невидимо усвояване на паричките в джоба на Великий Вожд и компания.
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1428 Весело"Видими резултати"
Хотели как лучше, получилось как всегдаfoxa5
Рейтинг: 531 НеутралноКорупцията буквално разяжда държавата.
jig
Рейтинг: 217 НеутралноДоколкото разбирам от форума Skyscrapercity този булевард още няма акт 16. А му прерязваха лентата няколко пъти това лято.
stoiank
Рейтинг: 1283 НеутралноОсновният проблем си е корупцията, останалите са следствие от нея. Ако и на Вас ви вземат 30% от дохода, а някъде и повече ще се замислите как да свършите дадена работа. Или ще я свършите през пръсти, или ще се махнете. Не случайно повечето фирми близки до властта нямат един читав обект в чужбина или частен у нас. Лошото е, че така е било преди 100 г., така е и сега. Голяма търпимост към корупцията, мошеникът се приема за преуспял, а в страна където най-големия възложител и работодател е държавата поле за подкупи дал господ. Може би новото е, че гонят 50% от поръчката, но и това има таван, не могат да вземат повече от 100%......
Вели
Рейтинг: 1002 Неутрално[quote#1:"xmm"]Как не се появи един наследник на Кольо Фичето бе! [/quote]
Да си чул, по времето на Кольо Фичето да е имало ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ или "КОМИСИОНЕРСТВО" ????2
гарата
Рейтинг: 491 НеутралноИскам да отбележа един голям конструктивен недостатък - уж най-бързата лява лента става секция за наляво на няколко (ако не и на всички) места по новия булевард. Това при по-засилен трафик внася хаос в движението, защото тогава реално най-лявата лента става неизползваема за движещите се с основния трафик.
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 953 НеутралноАз ползвам булеварда всеки ден и е 10 пъти по-добре от преди. Пропадна малък участък и се преправя. Това не обезценявана огромното подобрение и облекчение на трафика. Мрънкането явно е национален спорт. Повечето от хейтърите дори и не знаят къде в Малинов. Хубаво е да сме критични към изпълнението, но в случая става въпрос за 10 метра от 3 км отсечка, която ще се поправи гаранционно. Не е края на света.
teridan
Рейтинг: 832 Неутрално"Защо обаче има скрити дефекти? Защо масово обществени поръчки се изпълняват некачествено, така че да се налага ремонт веднага след изпълнението?"
- Всичко си има своето логично обяснение - казал мъдрецът, правейки характерното потриване между палеца и показалеца.
Тодор Пеев
Рейтинг: 369 Неутрално"Не бива да персонифицираме бедата, защото това значи да се взираме в цирея, излязъл на лицето на българската държава. Ние трябва да потърсим дълбоката причина вътре, в организма на държавата ни, в онази патология в него, която съсипва съпротивителните й сили и избива на повърхността в грозния и отблъскващ цирей.
No Pain No GainНещо страшно се случва, нещо онкологично се развива в нашето общество, за да се превръща то в безпомощна жертва на простите хора, простаците, простотията и простащината...Ако днес не поставим вярната диагноза на националното ни заболяване, утре ще бъде късно за каквото и да било лечение."
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 1031 НеутралноМного ги е яд камуняките за видимите резултати. А че се работи некадърно е видно. Нищо и това лека по лека ще се оправи. И тоя път мрънкането ще даде ефект и ще е полезно
Така че и аз се включвам. Стройте, но така че да не влизаме в перманентни ремонти след това. Ясно че ниската цена печели, но е ясно и че евтиното излиза скъпо.
Няма шики-мики.Emil Dimov
Рейтинг: 217 НеутралноНяколко месеца след откриването на чисто новия бул. "Александър Малинов" в София част от него вече е затворена за цялостен ремонт.
Това е формулата "ремонт на ремонта" измислили са я "гробарите" ти на мен а аз на теб да му мислят балъците?!!!!
stedim
Рейтинг: 1853 НеутралноАз пътувам често с 310 по бул. "Сливница", където преди месец беше направен основен ремонт. Ще изчакам още няколко месеца, преди да се възмущавам, защото засега всичко е наред, асфалтът е равен, видях колко пласта сложиха и т.н.
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 1031 НеутралноДо коментар [#15] от "teridan":
Няма шики-мики.Нищо не си разбрал. Стискането на палци ти се привижда като потриване на палец и показалец. То си го пише в статията, никоя фирма не иска да оправя дефекти за своя сметка. Щом не успяват строежите им да издържат дори гаранционния срок, просто изпълнението е некадърно. Корупцията тук няма много общо, корупция винаги и навсякъде има, но някъде успяват и да построят така обектите че да не се налагат веднага поправки.
gogo2011
Рейтинг: 1311 НеутралноДо коментар [#14] от "web_2.0_vs._dc":
Това не означава, че комисионерството и корупцията ги няма. Ако си мислим, че да си затвориш очите за да се случи нещо все пак е приемливо, ще ни се върне тъпкано.
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 1031 Неутрално[quote#18:"Emil Dimov"]Това е формулата "ремонт на ремонта" измислили са я "гробарите" ти на мен а аз на теб да му мислят балъците?!!!! [/quote]
Няма шики-мики.Тва камуняките никога не сте били силни в четенето. Четете бре... поравките са за сметка на фирмата-изпълнител. Няма ремонт на ремонта и схема за точене на пари.
Emil Dimov
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#9:"foxa5"]Корупцията буквално разяжда държавата.
[/quote]
Или това което е останало от нея, ако изобщо я има?!!!!
Emil Dimov
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#22:"Олд Шетърхенд"]Няма ремонт на ремонта и схема за точене на пари. [/quote]
Блажени са "вярващите" най-вече хората с промити мозъци?!!!
seaker
Рейтинг: 259 ВеселоДокато оправдаваме всяка корупционна практика с "некадърност" и "глупост" нищо няма да се промени у нас. Щото нали, кой е по-глупавия - този, който печели от тия практики, или този, който му плаща?
stenli1
Рейтинг: 964 Любопитно[quote#9:"foxa5"]Корупцията буквално разяжда държавата. [/quote]
Корупцията вече е разяла държавата, до степен да НЯМА ДЪРЖАВА.
Вече има "видими резултати"
Гарантирано от ГЕРБ.
С част от акумулираните от "усвояване" ресурси, се правят "избори" като тези преди 2 седмици. Така сегашната върхушка но Вожда си осигурява нови 4 години "усвояване"
Даниел Киряков
Рейтинг: 549 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "web_2.0_vs._dc":
ДКФакт е, че има подобрение. Но на каква цена? И нима не си видял/а "новите" задръствания, вследствие на "малкия ремонт"?
maddrum
Рейтинг: 514 НеутралноЯвно само гаранцията не върши работа. Затова трябва да има и глоби и черен списък на фирмите. Осереш ли се 1 път, влизаш в черния списък и автоматично 5 години не получаваш обществена поръчка. Щото мене ми писна от това да се правят ремонти и всички да изглежда по-западнало(вижте НДК, бул България, Входа на Южния....)
teridan
Рейтинг: 832 Неутрално[quote#20:"Олд Шетърхенд"]Нищо не си разбрал. Стискането на палци ти се привижда като потриване на палец и показалец. То си го пише в статията, никоя фирма не иска да оправя дефекти за своя сметка.[/quote]
Нищо не си разбрал, повечето фирми нищо не оправят за собствена сметка. На неравния участък след ремонта на Цариградско шосе само се говореше за оправяне и санкции на фирми. Всъщност участъкът си остана неравен, а от говоренето нищо не произлезе.
Иван Арнаудов
Рейтинг: 496 Неутрално[quote#13:"гарата"]Искам да отбележа един голям конструктивен недостатък - уж най-бързата лява лента става секция за наляво на няколко (ако не и на всички) места по новия булевард.[/quote]
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Понятието "най-бърза лента" има смисъл и функция само и единствено на магистралата. В градовете *няма* бърза/средна/бавна лента, а след предишния светофар се престрояваш възможно най-рано в лентата, която отговаря на по-нататъшната ти посока на движение. Хаосът го правят тарикати (като тебе?) които бързат в лентата за ляв завой и преди светофара се опитват да се престроят обратно в лентата за направо.
mrslv
Рейтинг: 391 НеутралноДо коментар [#14] от "web_2.0_vs._dc":
Колкото си прав, толкова и не си. Участъкът никак не е малък при това е по цялата ширина. А че е по-добре - по-добре е... Но когато ти продават нещо, което струва 100 лева за 200, не може да се ограничим с "абе нали е по-добре от преди". Ти, когато си купуваш нещо за у дома, защо не дадеш на продавача двойната сума - нали ще е по-добре от преди. Един от отговорите е, че харчиш твоите си пари. Е, сега се приеми, че парите, които харчи Фандъкова не са нейни на Бойко, Мухобойко или който и да е. Това са част от твоите, моите и на доста други хора парите.
Причината за некачественото строителство е точно тази, описана в статията.
jig
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#20] от "Олд Шетърхенд":
Няма корупция. Само дето във всички фирми, печелещи обществени поръчки, има предизборни плакати на ГЕРБ.
mrslv
Рейтинг: 391 НеутралноДо коментар [#30] от "Иван Арнаудов":
) Опитвам се винаги да спазвам правилата. Бръщолевенията за разни тарикати, кой знае защо наричаш така хора, които не познаваш, нямат никакъв смисъл.
Човекът е абсолютно прав! Лявата лента на въпросния участък е много досадна. Винаги, когато минавам оттам се дразня. Без да те познавам ще рискувам, но ще кажа, че съм по-сдържан шофьор от теб а и от по-голямата час от шофьорите (е, възможно е и да не е така
mrslv
Рейтинг: 391 НеутралноДо коментар [#28] от "maddrum":
Бих се съгласил с теб, ако това беше работеща схема. В БГ няма нещо нормално, което да е работещо. Ще накажеш фирмата Х, но тя на следващия търг ще се яви под името У. В краен случай ще мине през някоя и друга офшорка. Спасението е в работещи институции. Това минава през независими правораздавателни органи, като сегашните кадри бъдат сменени с млади, макар и зелени ентусиасти и все още вярващи хора.
bgpatriot
Рейтинг: 604 Неутрално[quote#22:"Олд Шетърхенд"]Четете бре... поравките са за сметка на фирмата-изпълнител. Няма ремонт на ремонта и схема за точене на пари[/quote]ти вярваш ли че няма? едва ли. И сам чети' бре: "Въпросът обаче не е в гаранционната поддръжка, а в следгаранционната! При положение, че броени месеци след изграждането на абсолютно нов булевард, той пропада и се налага цялостен ремонт, какво би се случило с този булевард след 2, 5 или 10 години?....А скрити дефекти определено има!
да, корупцията за гърба на фандъкова е същата както другаде, само парите са много повече. и съответно апетитите на ДС-Главболгарстрой!
fortunes
Рейтинг: 479 НеутралноВидими резултати и скрити дефекти - това е добро описание за цялото "управление" на ГРОБ. Дано народът се усети, че ГРОБаджиите да покрият дефектите в гаранционния си срок като бъдат всичките осъдени за длъжностни престъпления и корупция преди да за избягали зад граница със заграбеното. Но най-вероятно натодът няма да се усети и ще плаща сам, както винаги...
Публикувано през m.dnevnik.bg
Free person
Рейтинг: 636 НеутралноДецата ми живеят в Младост 4.Точно 4 години се мъчим със строежа на метрото,с различните маршрутни промени по Александър Малинов,трафикка по него,смени на разписанията,а преди това 5 години,докато построят метрото 2-ри метродиаметър в Надежда,а нямаме директен достъп до него.Има 1 автобус 285,който се движи на 285 мин. - майките с деца,трудноподвижните мръзнат на спирките или припадат от жега....Та как да сме доволни?
Tonykardinalat
Рейтинг: 845 Веселокачеството на управление е правопропорционално на качеството на избирателя
и най-умният си е малко прост....Darth Plagueis
Рейтинг: 1489 Неутрално[quote#17:"Олд Шетърхенд"]Много ги е яд камуняките за видимите резултати. А че се работи некадърно е видно.[/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТ.е., комунягите ги е яд заради некачественото строителство? Я намали кафетата...
[quote#17:"Олд Шетърхенд"]Нищо и това лека по лека ще се оправи. [/quote]
Не, няма, защото грешката е системна, не е локална. Не е във фирмата, а в общината.
vesselin5
Рейтинг: 693 НеутралноПрост въпрос: коя съдебна/одитна инстанция отговаря за законността на такива поръчки и единствено по сигнал ли би се заела с такъв случай или има задължение за наблюдение и контрол?
Софиянец
Рейтинг: 583 НеутралноОт Спаси София се борим точно срещу това - некачествените ремонти...За съжаление, Общината е заровила глава в пясъка и или не иска, и не може да види проблема. Липсата на контрол е шокираща, а резултатите наистина са видими...трагично видими..
2.5
Рейтинг: 3666 Неутрално"или с наемане на кадърни подизпълнители и впоследствие не извършване на заплащането към тях."
I Want To BelieveАко общината прецени, може да не работи с фирми без изрядни договори с подизпълнители или с висящи дела в съда...
Но тогава къде отиват "нашите хора"?!
shule
Рейтинг: 269 Неутрално" При положение, че броени месеци след изграждането на абсолютно нов булевард, той пропада и се налага цялостен ремонт, какво би се случило с този булевард след 2, 5 или 10 години? "
Верен анализ. Вчера минах от там и ми беше много тъпо. Не знам дали е след т.н. гаранционен ремонт, но настилката не е направена добре. Чуството е меко казано неприятно. Минаваш, уж по нов булевард пък някак си се чувстваш излъган. Трябва общината наистина да накара фирмата да го направи както трябва ( ако трябва наново) за да бъде това урок и за всички останали. Да видим после дали някой ще опита да повтори такъв "тарикатлък".
Yomega
Рейтинг: 608 НеутралноДо коментар [#2] от "Bulgarische Motoren Werke":
аз не минавам често там но скоро ходих до Хит и малко се озадачих как с кола да на излизане от паркинга на супермаркета да съм в посока север по Малинов?.. Старата улица, където преди беше единствения вход за Хит е вече еднопосочна; при излизане от паркинга от другата страна по новия малинов, първият светофар пак не дава право на обратен завой?...И май опцията е от стария вход/изход, завой в посока Бизнес парка каране по новата отсечка до вливането й в новия Малинов...? или пропускам нещо?
БМЗ
Рейтинг: 1072 НеутралноДо коментар [#44] от "Yomega":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченНе знам подробности за организацията на автомобилното движение. Коментара ми беше към маршрута на 111, който е безсмислено усложнен.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Spand
Рейтинг: 531 НеутралноЧета тук мненията и виждам, че преобладават феновете на ГЕРБ. Дори и тук...
Значи изборите са верни. ГЕРБ има действително мнозинство...
Пичуе... Знаете ли какво означава това? Означава само едно - че тоя народ напълно заслужава съдбата си - на изчезващ по законите на еволюцията. Не ми е жал... Това е народ, който не заслужава да съществува в чист вид и в своя държава..
Всъщност сърцето ми замира от болка. Щото съм българин, по дяволите. Българин в страна, в която има истинска диктатура на пролетариата - простите, чрез своето мнозинство, подчиняват държавата ми и я дават на ГЕРБ, налагайки ни своята простотия. И няма мърдане. Защото те са мнозинство. Диктатура на пролетариата чрез инструментите ма демокрацията - съсипващо иронично.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
ahasver
Рейтинг: 848 НеутралноДо коментар [#11] от "stoiank":Преди 26 години не е било така. Няма смисъл да ти изброявам успешните проекти и строежи в чужбина . Едва ли ще се съгласиш. Промит си.
ahasver
Рейтинг: 848 НеутралноДо коментар [#16] от "tokkay": утре ще бъде късно за каквото и да било лечение."
Вече е утре.
ahasver
Рейтинг: 848 НеутралноДо коментар [#29] от "teridan":Магистрала Тракия. Конкурс. На първо място фирма с най-ниска оферта. После се оказа ,че не били видяли ,че между Ямбол и Зимница тече река Мочурица. Има я на всички карти.( Как кандидатстват без да познават трасето? ) . "Айде от нас да мине ,ще ви додадем още 26 милиона ." Но със додадените тая фирма ВЕЧЕ НЕ Е НА ПЪРВО МЯСТО !
Трябва да се анулира търга и да се възложи на малко по-скъпата оферта която е предвидила блатото.
Обаче , додадените вече са разделени !
ahasver
Рейтинг: 848 НеутралноДо коментар [#41] от "Софиянец":Ами като си е заровила главата в пясъка , свалете и гащите ...
ahasver
Рейтинг: 848 НеутралноДо коментар [#47] от "Spand":Има много вярно в констатациите ти , но забравяш кой в това издание плаща музиката. Превърти страницата до долу и на последния ред ще МУ видиш името.
При направените преброявания коментаторите са заявили 55 % РБ и 30 % Герб.
Тук се спазва Правилната линия.
serafin
Рейтинг: 807 НеутралноДо коментар [#12] от "Вели":
Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисияНе строго погледнато с моста на Бяла Кольо Фичето е изпълнил една обществена поръчка. Как я е изпълнил само, а! Можем да се възхищаваме и да цъкаме с език на този изключителен човек.
dimko
Рейтинг: 531 НеутралноПо-ажно е, че са хусвоени евросредствата - другото си го знаем ...
валентин николов
Рейтинг: 531 НеутралноБулевардът беше занемарен 40 г. Сега е в отлично състояние, освен някъде накрая в Младост 4, където е пропадането от няколко метра. Облекчението за трафика е огромно. Наистина лигавото хленчене за всяка дреболия е глупаво и досадно. За да избегна тъпите реплики, ще добавя, че нямам никакви връзки с ГЕРБ.
Spand
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#56] от "валентин николов":
Като не си, защо наричаш недоволството от некачественото и безотговорно строителство, клиентелизма и вече твърде прумитивната и видима корупция лигаво хленчене? Аз не видях някой да хленчи за това, че булеварда е ремонтиран. Недоволството на нормалните хора тук е от начина, по който е ремонтиран.
валентин николов
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#57] от "Spand":
Много просто. Защото е направено нещо хубаво, което не беше свършено десетилетия. И тъй като е в моя квартал, за мен е отлична придобивка. А някакви тъпаци, които дори не знаят къде се намира, сипят хули и се упражняват в тъпотии. Всякакви дежурни червени боклуци търсят под вола теле.
Spand
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#58] от "валентин николов":
Очевидно никак не е просто, поне за тебе. След като дори не схващаш основната тема на статията, която не е новата придобивка, видимите резултати със скрити дефекти. Срещу заложените дефекти, скрити зад натрапчива показност, е протеста на разумния човек тук. А не срещу новата придобивка. Ама това вече го казах в предния коментар. Ако и сега не го схванеш, проблемът няма да е в мен, да знаеш само...
валентин николов
Рейтинг: 531 НеутралноАми тогава не споменавайте булеварда като пример, нито метрото, околовръстното и всички положителни неща в София, а си папагалствайте опорните точки. Споменете и Горно нанадолнище. За това много акъл не се иска. А имитацията на интелект не ви се удава. Селският комунистически манталитет прозира отвсякъде. И това безкрайно дрънкане на дежурни празни кратуни. Истински спектакъл.
gripen
Рейтинг: 755 НеутралноДо коментар [#60] от "валентин николов":
За Европа: бяла, християнска и силна!Срещал съм и наивни хора гербаджии, запленени от харизмата на другаря Борисов. Мисля, че не сте от тях, а от по-разумните, с големите лъжици.
Tademan
Рейтинг: 792 РазстроеноДо коментар [#1] от "xmm":
Сигурно има, ама понеже НЕ е от "нашите", е отишъл да работи в Германия...
Tademan
Рейтинг: 792 НеутралноДо коментар [#35] от "bgpatriot":
Иначе, поне ГБСтрой изпълненията са няколко идеи по-нормални от тези на Трейс
Tademan
Рейтинг: 792 РазстроеноДо коментар [#30] от "Иван Арнаудов":
По принцип маркировка и знаци в София са толкова сбъркани и объркващи, че нормален шофьор ще направи нарушение без да иска...
Храбър
Рейтинг: 3103 Весело[quote#1:"xmm"]Как не се появи един наследник на Кольо Фичето бе! [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Всичките са като Кольо Фичето!
Всичките го правят все по тертипа си!
гарата
Рейтинг: 491 Неутрално[quote#30:"Иван Арнаудов"]а след предишния светофар се престрояваш възможно най-рано в лентата, която отговаря на по-нататъшната ти посока на движение[/quote]
Ок, може да не я наричаме "най-бърза лента", но е факт, че се губи цяла лента, поради липсата на секция.
ПС: Да не бързаме с квалификациите.
Christian Kolev
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#1] от "xmm":
До коментар [#65] от "Храбър":
Кольо Фичето едно време е бил кат ГБС - всичките обекти негови. КЗК е основана след един век.