Парламентарни избори - това е доброто, което може да донесе 2016

Парламентарни избори - това е доброто, което може да донесе 2016

© Юлия Лазарова



Какво ни очаква през 2016? "Дневник" отново се обърна към политолози и социолози за прогнозите им. Всички коментари четете в специалната тема "Годината".  Днес представяме мнението на политолога Евгений Дайнов. 


Какви ще бъдат най-големите предизвикателства пред централната власт през 2016 г.?


- Да събере от населението и от ЕС парите, които е обещала да разпредели (и вече е разпределила) като "порции". Ще се налага да се въведе и правителствена цензура върху медиите – всъщност, първи признаци за това са вече налице.




А пред местните власти?


- Същото като пред централните, но с поемане на риска да станат омразни на населението чрез вдигане на местни данъци (които пак ще отидат в националния бюджет).


Това ще бъде последната година от мандата на президента Росен Плевнелиев. Как се представи той? Иска ли втори мандат?


- Стана представителят във властта на будното малцинство от населението – нещо, което чакаме да се случи от д-р Желев насам. Кандидатиране за втори мандат обаче едва ли ще се случи.


Ще се кандидатира ли Бойко Борисов за президент?


- Не, защо разбра, че ще загуби реалните лостове на властта (т.е. способността да разпределя порциите). Единственият вариант да тръгне към президентското кресло е – някой да го уплаши толкова много, че да жертва властта, за да запази себе си жив.


Възможни ли са вътрешни избори между ГЕРБ и Реформаторския блок за кандидат-президент?


- Не, освен като поредната герберска бутрафория.


И следващият президент ли ще бъде избран благодарение на ДПС?


- Зависи от кандидатурата.


Ще има ли промени в мнозинството зад правителството? Ролята на ДПС ще се увеличи или напротив?


- Ще има. АБВ, Патриотичният фронт и ДПС ще се стараят да излязат напред като съюзници на ГЕРБ. Някои от тях ще станат проводници на подновения руски натиск върху Републиката. Близък е моментът, в който АБВ ще изпъкне като основния съюзник на ГЕРБ.


Възможно ли е БСП да се съживи, при какви условия?


- Не и тази БСП.


Има ли опозиция на управлението?


- Освен ДСБ - не. Всички останали трескаво се договарят с Борисов за порции, вкл. БСП.


Какъв е ефектът от липсата на опозиция?


- Цялата власт се събира в един държавно-мафиотски юмрук, насочен срещу интересите на обществото.


Можем ли да очакваме появата на опозиция ?


- Отвъд ДСБ – едва ли. Всички останали са се подредили на опашка за порциите си.


През миналата година гражданското общество като че позагуби енергия.


- Така ли? Стойте и гледайте. Междувременно затегнете коланите, защото ще друса (както преди месеци предупреди Илиян Василев).


Какво може да го активизира?


- Всяко недоволство от нахалството на властта.


Какво добро може да донесе 2016 г.?


- Парламентарни избори.


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (146)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    Евгени, вятър те вее на бял кон, както казваше баба ми!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 965 Весело

    Ама как знаех кой ще е авторът, ей! Женя живее истински само по избори. Инак не го канят по тивитата. Въх

    Доброто е заразно
  3. 3 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3109 Разстроено

    Порциите, мили мои, порциите!!!
    Във всичко е прав Евгени!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Ако трябва да бъде направен обективен анализ към днешна дата, почиващ на факти, тоняма абсолютно никакъв повод да се мисли,че след предсрочен вот ГЕРБ няма да ни управлява отново. И дори да излезе по-силна от него.
    Представете си, че следващият парламент е с трима участници по-малко. БДЦ е аут, "Атака" също, а един измежду РБ, ПФ и АБВ изпадне (нещо реално). БСП трудно ще има повече от сегашните 38 народни представители. Само си представете ГЕРБ по силата на разпределението колко депутати ще получи и с ДПС до какво мнозинство ще се доближат....

    [email protected]
  5. 5 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Въпреки някои изкривявания, представителната демокрация работи, т.е. народните избраници са като народа си, и не виждам как през 2016 същият народ ще измисли нещо разтърсващо, което да отприщи реката от мед и масло.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  6. 6 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 458 Неутрално

    На такива мечтатели като този господин,който незнам с какво си вади хляба,между другото,незнам дали е плащал 1 заплата някога,не трябва да му се дава такава трибуна(каквато си мисля че е този сайт)...

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Голямо умуване как да се разклати и без това стоящата на кокили Българийка. То кой не иска вече да я поклати. Само дето не остана нищо от нея.

  9. 9 Профил на @finallymartin on twitter
    @finallymartin on twitter
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Вчера във вестник СЕГА имаше една доста добра статия за това да не бързаме да си пожелаваме избори, защото едва ли не НЯМА #кой друг да ни управлява...

    http://www.segabg.com/article.php?id=785990

  10. 10 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1572 Любопитно

    Г-н Дайнов, все още ли си пиете кафето с другарката Буруджиева? Такива неща никога не се забравят... и не се прощават...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  11. 11 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Дайна... как е бутането на правителството върви ли по план или се пънат нещо... Путин доволен ли е или недоволен?

  12. 12 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Ако на новото мнозинство от 204 депутати не му достига ресурс за назначения,поръчки и далавери,може да се отиде на избори.Иначе не.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  13. 13 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#10] от "nv":

    Естествено, кафето с Буруджиева е комсомолската мечта на Дайничката. Да застанеш редом до Буруджиева и да обявиш, че ГЕРБ били новите варвари... това само абсолютен наглец (демек комунист) може да го направи. Нъл тъй тавариш Дайнаф???

  14. 14 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 999 Любопитно

    [quote#5:"fragment_ot..."] и не виждам как през 2016 същият народ ще измисли нещо разтърсващо, което да отприщи реката от мед и масло.[/quote]

    Ми когато "народът" узрее за мисълта, че никакъв змей не държи заприщени реки от мед и масло, а чутовния десен юнак като го промуши ще ги отприщи, а ще потребява толкова, колкото си заработи, току виж се появили малко масълце и медец.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  15. 15 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3180 Любопитно

    действително ли има кръжец нормално мислещ да вярва че наемайки такива ще събори правителството

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  16. 16 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Прав е човекът. И сега след последните данни за руската икономика и цената на нефта, май рублите привършиха. Ще има битка за кокала със сигурност и някой ще се издъни (като дръндарският сокол). Така че и аз очаквам турболенция.

    chavo64
  17. 17 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2738 Неутрално

    До коментар [#9] от "Je Suis Христо Иванов":

    Прочетох статията и веднага отбелязах следното грешно твърдение: "А и известно е вече, ГЕРБ е партия - дисциплинирана, със структури, вътрешен живот. "

    Само че вътрешният живот на ГЕРБ е доста беден. Да не кажа, че е пустинен. Дай ми някакв пример на дискусионна група, фракция или просто по-изявен член на тази партия, който да се е наложил в обществото като застъпник на определени възгледи и да знаем, че след като е във властта, какво може да се очаква от него. ГЕРБ е партия от типа на ДПС - син фулмастер, червен фулмастер и раздаване на марката като франчайз на хамстери, готови да влезнат колелото на модела #КОЙ и да го въртят до припадък.

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  18. 18 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 902 Весело

    Ами така то, ще си играем на избори всяка година.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  19. 19 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 896 Весело

    Така се крепи статукво.Като съветваш хората да ходят на избори веднъж в годината.Та белким това,дето нито веднъж не им се е получило,този път да им се получи.

  20. 20 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Евгени се затвърждава като тотално неадекватен анализатор.

    Горките му студенти, то бива заблуден човек, ама тоя май наистина си вярва, което е най-лошото.

  21. 21 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 915 Любопитно

    крайно време е проектът герб да бъде приключен ,и най вероятно това ще се случи през тази година , въпроътс е какво ще следва след него ?

  22. 22 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Много истини, тъжни, даже трагични, казва Дайнов. Само не знам с какво парламентарни избори през 2016 ще помогнат, освен лекичко, само лекичко да раздрусат кошера на осите.

  23. 23 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    От друга страна, пожелавам на Дайнов да му се сбъдне последното желание - предсрочни избори. Ако са тази година, това ще ликвидира ДСБ тотално.

    Ако има партия която да е абсолютно неподготвена в момента за избори, това е ДСБ. Синия шаман би трябвало да го знае. Или го знае, ама си бае за успокоение на племето или са го закъсали сериозно откъм шаман, тоя е доста .... зле

  24. 24 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#21] от "Stewie":

    Каквото последва миналия път като "приключихте" с ГЕРБ. И по-миналия. И така докато проумеете, че 10 "умни" и "красиви" електорално са равни на 10 "прости" гербера и на 10 червени бабички и на 10 роми и на 10 родопски турци.

    И това и е хубавото на демокрацията, че аристокрацията е завряна в ъгъла, където и е мястото.

  25. 25 Профил на @finallymartin on twitter
    @finallymartin on twitter
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#17] от "cinik":

    Единственият политик от ГЕРБ, който знам, че се застъпва за хората, е Димитър Николов - кметът на Бургас. Той е единственият. Другите са безспорно кой от кого по-голям боклук. Но е факт, че ГЕРБ са стабилна партия, за наше огромно съжаление...да, намаля им значително електоратът, но те все още имат едно високо ниво на обществено доверие (God knows why...) и при нови избори, пак те ще спечелят...Това е защото народът е прост. Овчици сме и овчици ще си останем.

  26. 26 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#4] от "karabastun":

    А стига бе. Това е чудо, тъмнолилавия електорат можел да мисли прагматично и то бая по-качествено от вождовете си, поне тия дето ни пробутват в Дневник де (Радан Кънев и Евгевни Дайнов).

  27. 27 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    Поредните глупости на Дайнов. Неуморен е

  28. 28 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 915 Весело

    До коментар [#24] от "niakoi_si":

    сори ,но никой изкуствено създаден проект не е безкраен ,дори и вашият милиционерски герб

  29. 29 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2738 Неутрално

    До коментар [#25] от "Je Suis Христо Иванов":

    При толкова власт е ясно, че има отделни личности, които на първо място са човеци, специалисти и чак тогава партийни кадри, вършат си съвестно работата. Не е само Митко Николов, доста повече са, няма как да кажем на черното бяло. И БСП като е имала толкова власт, и там е имало отделни проблясъци.

    [quote#25:"Je Suis Христо Иванов"]народът е прост. Овчици сме и овчици ще си останем.[/quote]

    По мои наблюдения, привържениците на ГЕРБ сред хуманитарната интелигенция са вече екзотика, а сред техническата доста са се разредили. С таксиджии, продавачки и сотаджии не се управлява, колкото и гласа да ти докарат на изборите.

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  30. 30 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Айде нови избори и на хаирлия да е! Време е за смяна на караула!

  31. 31 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    До коментар [#25] от "Je Suis Христо Иванов":

    Проблемът е, че няма нито един харизматичен десен лидер, който да увлече хората извън офисите на международните компании и Старбъксовете в центъра на София. Колкото и да ми харесва Радан Кънев, само със статуси въс Фейсбук няма как да спечелиш 50% на изборите.

    Сигурно има такива хора, но те си мислят, че политиката е мръсна работа и предпочитат да работят в частния сектор за петцифрени суми.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  32. 32 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#28] от "Stewie":

    Че кой е казвал, че е безкраен?

    Просто казвам, че като врачки сте кръгла нула и би следвало да сте го разбрали за толкова години

    А, че ГЕРБ ще умре някога е сигурно. Въпроса който трябва да си зададете, като си желаете избори е дали ДСБ ще надживее ГЕРБ и за кого скорошните избори са по-опасни. И ако мааааалко помислите, ще се сетите, че няма по лош момент за избори за ДСБ и РБ от сега

  33. 33 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Тоест оттук насетне ГЕРБ ще търпят загуби и последните местни избори бяха пикът на силата им?

  34. 34 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Избори в този момент няма да променят нищо - резултатите ще са същите като от предните, само дето ББЦ/БДЦ ще изчезне от уравнението (а ако имаме късмет, Атака също ще отпадне).

    Не си струва да клатим държавата заради такива дребни печалби. Пък и народът се умори от избори... активността ще е ниска.

  35. 35 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Три отговора описващи перфектно моментната ситуация [quote#0:"Дайнов"]1. Има ли опозиция на управлението?
    - Освен ДСБ - не. Всички останали трескаво се договарят с Борисов за порции, вкл. БСП.
    2. Какъв е ефектът от липсата на опозиция?
    - Цялата власт се събира в един държавно-мафиотски юмрук, насочен срещу интересите на обществото.
    3. Можем ли да очакваме появата на опозиция ?
    - Отвъд ДСБ – едва ли. Всички останали са се подредили на опашка за порциите си.[/quote]Огледайте се, дори в тук мурзилките и милиционерите си припомниха, че са от едно котило и започнаха борба с общия враг - Радан Кънев, Иван Костов и ДСБ.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  36. 36 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#31] от "nv":

    Решението е Българско сдружение за директна демокрация. Те единствени предлагат работещи алтернативи на сегашното статукво. Кънев и сие са вече част от миналото. Мина моментът, когато можеше да прояви воля и да спечели по-голяма подкрепа.

  37. 37 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#34] от "Vorknkx":

    Избори трябва да има до дупка! Всяко подобно разклащане води до пробойни, макар и малки, в лодката на мафията.

  38. 38 Профил на @finallymartin on twitter
    @finallymartin on twitter
    Рейтинг: 402 Неутрално
  39. 39 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Не се връзвайте на мита, че само простолюдието гласува за ГЕРБ. Електоратът им е доста разнообразен, което е и основната им сила. Сред тях със сигурност има таксиджии и дюнерджии, но има и професори и поети.

    Повечето други партии имат твърде еднообразни поддръжници (напр. БСП - пенсионерите, ДПС - малцинствата, Атака - радикализираните християни/русофили) и затова не могат да съберат "критичната маса", с която да прекатурят ГЕРБ.

    И в близко бъдеще едва ли ще я постигнат - БСП е в безпрецедентен упадък, ДПС се капсулира, Атака вече залязва (единствено бежанската криза я крепи на повърхността), а ББЦ/БДЦ вече е мъртва. РБ също нямат потенциал, защото цялата им енергия отива във вътрешни борби.

  40. 40 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 325 Неутрално

    До коментар [#37] от "Читател":

    Вечно безвластие? Не, благодаря!

  41. 41 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1572 Весело

    До коментар [#36] от "Читател":

    [quote#36:"Читател"]Те единствени предлагат работещи алтернативи на сегашното статукво. [/quote]

    Точно като на Подемос и Сириза (направих си труда да им погледна сайта). Че и нещо за Исландия написали (където съм ходил), което не е и вярно. Е а нема нужда.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  42. 42 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Наблюденията ти са грешни. Голяма част от хората ще гласуват отново за ГЕРБ поради липса на алтернатива. Колкото и да ви звучи странно, хората искат сигурност, просто им писна през 2 дни да ги влачат на избори и да рестартират държавата и накрая да се оказва, че пак е било залудо.

    Бизнеса също подкрепя ГЕРБ. Не защото ГЕРБ прави нещо кой знае какво за бизнеса. А поради липса на алтернатива. А бизнеса е наясно, че всеки път като стават размествания горе, това води до една година безвремие в бизнес климата. Администрацията блокира, обществени поръчки блокират, еврофондове блокират.

    На всичко отгоре, Боко се ползва с одобрение навън. Или ако не с одобрение, поне с мълчаливо съгласие. И причината е проста - няма алтернатива.

    Въобще ако се замислиш нещата са пределно прости - докато не се появи реална алтернатива на ГЕРБ - ще е все така. Тук проблема е, че алтернативата може да е по-лоша от ГЕРБ. Кандидати за спасители не е като да няма

    Можем много да дискутираме и защо РБ/ДСБ не е алтернатива, но основното е, че не успяха да се оформят като здрава партия, а без това, няма как да изградят здрави местни структури, реципрочно не могат да управляват. А една дясна партия която не умее да печели избори и да консумира реална власт - в крайна сметка или умира или се превръща в дребна популистка партия.

  43. 43 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Пък и нали си наясно, че реално управлява този, който спечели "пъстрия" електорат. Не е идеята да спечели само вишистите или само умните и красивите. Така никога няма да управляваш.

    Така, че борбата на всяка искаща реална власт партия е да печели точно таксиджии, военни, полицаи, администрация, роми, турци и въобще всички добре обособени групи. Пък "елита" и да го спечелиш... полза никаква.

    Това също е основна грешка на ДСБ, че се е самоназначила за елитарна партия и като такава, отблъсква обикновенния човек, ама точно този човек определя кой ще спечели изборите. Демокрацията така работи.

  44. 44 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Понеже си спомнихе всичките несбъднати прогнози на доцент Дайнов, които сме си загубили времето да прочетем..тц.
    Този път ще пропуснем. Тоя филм сме го гледали.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  45. 45 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 454 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Дано да сте прав
    Истинската разделителна линия обаче е дали си вадиш хляба от държавата - включително държавни поръчки - или все още от пазара Ясно защо - ще ти дават или ще даваш
    Хуманитарната интелигенция като цяло се плаши от пазара-мрази го - живее от държавата и има рефлекс да иска от нея защита от пазара Та не знам колко са против - доста публични лица пеят песни на Вожда и още мед му носят
    Любопитствам какво визирате под техническа интелигенция

  46. 46 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#6] от "mavricii.plovdiv":

    Сигурно не е издоил и нито една крава!? Но това едва ли има отношение към способността му, като политолог.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  47. 47 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#46] от "tribiri":

    Ами точно като политолог, Дайнов се излага системно. Незнам, може би с доенето на крави, би бил по-успешен.

  48. 48 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 454 Неутрално

    До коментар [#42] от "niakoi_si":

    Зависи - кога бизнесите които не се надат на обществени поръчки и ЕС установят че няма как да платят всичко дето им е приготвено
    А властта трябва да изземва - вече измислят по два нови квази-данъка на месец Засега повечето не минават -щото са плашливи министрите да не кряка раята и по-тихо и сръчно е да се вземат заеми отвън Но с тоя апетит дето се е отворил - ще се опитат да изземат отгоре-отдолу-отляво и отдясно 30 млрд за 2-3 вместо за 10-15 години Това в крайна сметка ще ги гътне Да сме живи и здрави ние ще плащаме сметката независимо как

  49. 49 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#48] от "janeausten":

    Не си прав. Не говоря за шуробаджанашкия бизнес. Всеки бизнес страда от изборите и политическата несеигурност. Най-малкото заради блокиралата администрация.

    Еврофондовете индиректно влият на всеки бизнес. Даже процъфтяващия ИТ бизнес, ако се загледаш е един от основните усвоители - сгради и техника масово са през фондове.

    Естествено бизнеса би могъл да преглътне избори и дискомфорт, ако види, че следващото би било по-добро. Но точно там е проблем и това се опитвам да ви обясня - ГЕРБ печелят толкова упорито, не заради качествата им, а заради липсата на по-добра алтернатива. И докато няма такава алтернатива - всички избори ще произвеждат същия резултат.

  50. 50 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    За разлика от друг път, в това интервю Дайнов е кратък и категоричен.
    И няма лошо да има избори, но категорично да кажеш че това (само това!) е добро за 2016, най-малкото е доста съмнително. Особено при гласуване в рамките на 50% от нас, вероятността не да се повтори, а да се затвърди и бетонира ситуация като днешната, едва ли ще е най-доброто.
    И още нещо, Дайнов и през 2013 беше постоянен в атаките към Борисов, но не казваше добра дума и за никой друг, с което не ни помага да направим поне малко по-добър избор.

  51. 51 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2738 Неутрално

    До коментар [#45] от "janeausten":

    Придворната интелигенция е малка част и ефективно възмущава оцеляващите на собствени мускули с начина си на препитание.

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  52. 52 Профил на Martin Banevski
    Martin Banevski
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Бившия червено ,син ,зелен и настоящ драгалевски шаман отново сипе откровените си глупости .Както посочиха много хора по горе причината ГЕРБ да печели е именно липсата на алтернатива ,а Радан за добро или лошо колкото и да им се иска на някой за момента съвсем не е така .За БКП /БСП и останалите утайки дори и не си струва да се говори .А Дайнов е обиковен глупак .

  53. 53 Профил на Terry bear
    Terry bear
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#42] от "niakoi_si":

    Да се твърди, че "Голяма част от хората ще гласуват отново за ГЕРБ поради липса на алтернатива" е меко казано смешно.
    Алтернатива ВИНАГИ има.
    Но народецът е възпитаван да не носи отговорност за решенията си. Страх го е. Къде, къде по лесно е някой друг да взима трудните решения, а той само да мърмори и псува пред телевизора вкъщи.
    Ако трябва, ще има избори всяка година! Докато не се намери точният лидер.
    Виж, вече е друг въпрос, че ГЕРБ имат достатъчно пари и влияние да подправят изборни резултати...

    http://www.vaksinite.com/zashto-kolektivniat-imunitet-chrez-vaksini-e-nepostizhima-utopia/
  54. 54 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 896 Любопитно

    [quote#36:"Читател"]Решението е Българско сдружение за директна демокрация.[/quote]
    При положение че по принцип 65% от анкетираните винаги маркират грешния отговор?
    Днес подминах с мълчание предложението за приятелство във Фейсбук на един господин,радетел за пряка демокрация.Пази боже!

  55. 55 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#42] от "niakoi_si":
    " Ако изборите променяха нещо, щяха да ги забранят."- Марк Твен Още повече, когато повече от 70 години управлява една и съща партия какво ли ще се промени? Докъде я докарахме, след като един рекетьор и контрабандист ни управлява и ние нямаме друга АЛТЕРНАТИВА.

  56. 56 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Пазарна демокрация с декорация. Наведена главица сабя не я реже . Мълчи, търпи и се радвай да те СЪЖАЛЯВАТ.

  57. 57 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 750 Неутрално

    За жалост, малко е вероятно да се сбъднат прогнозите на Дайнов.

  58. 58 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2696 Неутрално

    До коментар [#25] от "Je Suis Христо Иванов":

    Какво казваш?! Че ГЕРБ била "стабилна партия"?! В България има шест милиона и половина избиратели,като от тях само един (1) милион са гласували за ГЕРБ! Както и да го смятаме,това е нищожно количество! ГЕРБ се поддържа само от корумпираната каста.
    Борисов няма как да се задържи на власт. Невъзможно е! Единственият начин да властва дълго е да повиши сериозно заплатите и пенсиите. Има пари за това...Сигурен съм,че и такъв капиталист като Атанас Буров би го посъветвал същото.

  59. 59 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Забелязвам стиловата еволюция на професора" от аренби към джизирано кънтри в анализите, от което до "скърца-пърца" и Нонсмоукинг оркестра остава един отскок. Какво ли още ни предстои?(забравих как звучеше на полски, ама беше фонетически готено).

  60. 60 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#4:"karabastun"]Само си представете ГЕРБ по силата на разпределението колко депутати ще получи и с ДПС до какво мнозинство ще се доближат....
    [/quote]
    Дори и така да е! Всяко зло, за добро! Спомни си пировата победа на БСП докарала Виденов на власт как прилючи тя.

  61. 61 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 529 Неутрално

    След Евгени следват анализите на Слатински, после Ивайло Дичев, дойче веле и пак отначало. Всеки анализира, никой не предлага нищо.

  62. 62 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 332 Неутрално

    [quote#8:"nix1130"]и без това стоящата на кокили Българийка[/quote]

    Във вестниците пише, че България е стабилна

  63. 63 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Дайнов е прав ! Предсрочни избори трябва да има но преди това трябва да се промени изборния закон - да има задължително гласуване и електронно гласуване ! Иначе се обезсмисля това упражнение ! И дано ДСБ да се организират и да създадат истинска дясноцентристка демократична организация която да е успешна алтернатива на КОЙ и коалиция БОСТАН=ГЕРБ+ДПС+АБВ ! Но едва ли този парламент ще го направи ако не е поставен под натиск ! Затова гражданското общество пак трябва да се събуди и да си отстоява правата ! Защото на Бойко не му пука за народа ! За него е важно мафията и олигарсите да са добре !

  64. 64 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#31] от "nv":

    Какво значи харизматичен...?! Вероятно, да се върти по всички телевизии и вестници и да говори глупости до втръсване?! Медиите са манипулатори, които формират обществено мнение и нагласи! Даже вече основната им функция е да, легализират предварително зададени очаквания! Тоест предварително се обявява, че даден кандидат или партия ще спечели, защото нямал алтернатива! После е лесно...!
    Каква харизма има в Делян Пеевски, че е в парламента? Или в Мая Манолова? Хората искат да бъдат лъгани и да слушат красиви фантазии, после глупави оправдания! Хората не искат да мислят, искат готово мнение от телевизията! Лъжата, повторена сто пъти, става истина! Това е!

    Бивш tww09306483.
  65. 65 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#4] от "karabastun":

    Точно затова Тиквичко трябва да бъде оставен до края да управлява,ако може и още един мандат..............докато не се счупи хубаво стомната и не видят че царят е гол,нищо няма да стане.
    Иначе ако сега(2016) има нови избори,ще стане както сега:
    -победа за Герб с много ниска изборна активност и ще получат поне 40-50 % от гласовете
    -масово народа ще отиде за риба и няма да гласува
    -същите партийки ще влязат плюс минус 1,2,но с основна цел да са в добри отношения с Тиквони и да получат своят дял от порциите в държавата
    -няма да има опозиция-даже ДСБ трудно ще влезе.
    Докато не се направи една хубава и силна опозиция,няма нужда от избори иначе за пореден път ще легитимират Тиквичко.
    В страната има прекалено много цъкащи бомбички(съдебната система,здравната система,енергетиката,престъпността..........)които рано или късно ще избухнат..................и тогава Тиквичко няма как да се спаси.

  66. 66 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Баце май пак няма да изкара цял мандат... Некадърна работа, ма не се учудвам, нали е бивш комунист...

  67. 67 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#65] от "kapitalcho":

    Честно казано изобщо и не мисля, че някакви''бомбички''/съдебната система,здравната система,енергетиката,престъпността.../ ще избухват - това си е манипулация - едни хора сменят други хора , а системата си е стабилна - то затова няма и реална опозиция.

    [email protected]
  68. 68 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#25:"Je Suis Христо Иванов"]Единственият политик от ГЕРБ, който знам, че се застъпва за хората, е Димитър Николов - кметът на Бургас. Той е единственият.[/quote]

    До коментар [#25] от "Je Suis Христо Иванов":

    Ние затова сме му казали, че няма да го пуснем. Ще изградим жива верига на изхода на Бургас! Не си даваме кмета! Отиде ли в София и ще го "смачкат". Тук, на село си е "цар"!

  69. 69 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#65] от "kapitalcho":

    Да резултата от едни нови избори ще е точно такъв... Не е реално да се мисли, че ще стане някакво чудо, което да роди истинско дясно мнозинство и да се отървем от комунисти и милиционери!
    По-скоро коалицията, която ще видим след новите избори, ще е някаква смесица между ГЕРБ, АБВ и ДПС... Някакви други конфигурации, не са много възможни или вероятни. За съжаление всичко трябва да се срине, както през 1996-та, за да му светне лампата на електората! Повечето свестни и работливи хора, отдавна се изнесоха и дори да има някаква дясна опозиция, тя трябва да чака още един мандат... Тъжно, но това е реалността и положението е такова!

    Бивш tww09306483.
  70. 70 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#67] от "karabastun":

    Ха ха
    Как ще е стабилна системата ?
    Здравната система-напускат кадри и няма нови такива,резултатите катастрофални,спешна помощ се чака за 30-60 мин,няма и не стигат парите...........а далаверите си вървят както винаги.
    Откъде пари ,тъй като далаверите се увеличават постоянно.
    Или нов заем(гръцки сценарий до 5-10 години) или увеличаването на данъците(т.е забуксуване на икономиката и намаляване на приходите в средно срочен план--защо-виж кривата на Лафер.
    -Енергетиката-тотални далавери там и безумни договори с тенденция това да се увеличава все повече и повече..............а пари няма,БЕХ с големи дългове,а пари няма-какво правим-или нов заем(отиваме към гръцкия сценарий) или увеличаване на данъците(забуксуване на икономиката,влизане в рецесия/криза,загуба на работни места и падане на доходите)
    Да продължавам ли с другите сектори като пример ?
    Освен това на матряла който работи и плаща данъците(предприемчивата и интелигента част) все да му писва-направи още някоколко голями далвари,изтегли заем за да ги платиш и вдигни данъците.............и стой и гледай шоуто.

  71. 71 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#70] от "kapitalcho":

    Ама аз изобщо не споря,нито с това , че ще се теглят нови заеми, нито с това, че ще се вдигат данъците, нито с това ...''„Въпреки слабото търсене в началото на годината сред обявите за търсене на работници се открояват тези за лекари, медицински сестри и помощен персонал, както и за учители.''
    Казвам , че системата за разпределяне на далаверата е в равновесие и скоро няма да ''избухне'' - няма критична маса, която да е трайно недоволна - тоест няма основа за истинска опозиция, а всеки си се намества някак си и си трае....

    [email protected]
  72. 72 Профил на volgin
    volgin
    Рейтинг: 289 Весело

    Това ще бъде последната година от мандата на президента Росен Плевнелиев. Как се представи той? Иска ли втори мандат?

    1. За радост ще бъде последната година от мандата.
    2. Мимикрия.
    3. Иска, ама....

  73. 73 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#69] от "tww09306483":


    [quote#69:"tww09306483"]Не е реално да се мисли, че ще стане някакво чудо, което да роди истинско дясно мнозинство и да се отървем от комунисти и милиционери! [/quote]
    Проблема е че "дясното" в момента е налазено от милицонери,комунисти,комсомолски секретари ,както и техните синчета и внучета,които под дясно разбират не БеСеПеТо,а те да вървят далаверите-иначе всички схеми и обрача от фирми са си същите.
    Чудото няма как да стане,ако ние не си го направим.
    Даже раданчо не става-да малко по свестен от останалите....................но е истинска трагедия-година и половина подлога на Тиквони,нищо съществено не е свършено и пишман реформи...........а за икономиката и реформите там-по хубаво да не говорим.
    Докато не се роди истинска дясна опозиция,която е икономически грамотна................по хубаво да няма избори и да оставим "топката" при Тиквончо-той така хубаво ще надобри нещата,че бая народ ще му писне и ще излезе на улиците.
    [quote#69:"tww09306483"]По-скоро коалицията, която ще видим след новите избори, ще е някаква смесица между ГЕРБ, АБВ и ДПС... Някакви други конфигурации, не са много възможни или вероятни. [/quote]
    Не пропускай и БСП,Атака,Патриотичния блог и ДСБ/РБ-освен може би Радан,всички искат да бъдат част от трапезата и да са част от преразпределящи порциите/далаверите.
    Защо беше голямото шоу на Сидеров според теб ?-да прикрие изборните машинации в Зала Армеец.
    [quote#69:"tww09306483"]За съжаление всичко трябва да се срине, както през 1996-та, за да му светне лампата на електората![/quote]
    Да кажем и 20-30 % от тази катастрофа и на бая народ ще му светне.
    [quote#69:"tww09306483"]Повечето свестни и работливи хора, отдавна се изнесоха и дори да има някаква дясна опозиция, тя трябва да чака още един мандат... Тъжно, но това е реалността и положението е такова! [/quote]
    Стига да се появи и след 5 години не е толкова фатално(на фона на 26 години бездействие)-въпросът е да се тръгне в правилната посоко.
    Но трябва задължително електронно гласуване и образователен и данъчен ценз(могат да гласуват тези които плащат данъци и имат минимално образование т.е работещите които правят БВП-то на държавата).

  74. 74 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#71] от "karabastun":


    [quote#71:"karabastun"]Казвам , че системата за разпределяне на далаверата е в равновесие и скоро няма да ''избухне'' [/quote]
    Напротив.
    Ти си мислиш,че тези които правят далаверата са дисциплинирани и отговорни т.е правят далаверите разумно,така че да има за всички и не се оливат много за да върви икономиката нагоре-те са точно обратното-тотално недисциплинирани,алчни до безумие и не виждащи по надалече от носа си.
    Те сами ще провалят системата със своята алчност,глупост и късогледство.

  75. 75 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2171 Весело

    До коментар [#8] от "nix1130":

    Според мен пък тази така наречена "държава" България трябва здраво да се разклати докато не окапят гнилите круши. Иначе няма оправия. Румъния ще се гледа в отделен списък от България вече. Какво по- голямо доказателство че такава държава няма?

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  76. 76 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 404 Неутрално

    "Какво добро може да донесе 2016 г.?

    - Парламентарни избори."
    Не виждам какво добро може да ни донесат едни избори. Ако господинът си въобразява, че ДСБ ще вземе цялата власт, много се лъже. Едни предсрочни парламентарни избори едва ли ще променят кой знае колко съотношението на силите в парламента. Само ще харчим излишни пари, за да видим, че нищо не се е променило в нагласата на хората.

  77. 77 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 909 Неутрално

    [quote#31:"nv"] само със статуси въс Фейсбук няма как да спечелиш 50% на изборите. [/quote]
    Не 50, 5% не може да спечели !
    И с какво ти е симпатичен, ти си знаеш ... един подобен подлуди гърците с високопарни "мисли", и к'во ???
    Живия живот не е ФБ, мрежа и няколко приятелчета, с които един друг се самонавивате !
    Как си го представяш до/срещу Давутоглу, Путин, Меркел ???

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  78. 78 Профил на spek
    spek
    Рейтинг: 421 Неутрално

    [quote#6:"mavricii.plovdiv"]

    На такива мечтатели като този господин,който незнам с какво си вади хляба,между другото,незнам дали е плащал 1 заплата някога,не трябва да му се дава такава трибуна(каквато си мисля че е този сайт)..[/quote]

    Долкокото знам, преди да реши да се концентрира върху професорствувателствуване, човека е плащал заплати на половин дузина човека поне, повече от десетилетие.

    Но естествено това не се брои, защото а) е син на комунист, б) БКП го е пратило в Оксфорд, в) парите за заплати са му давали ЦРУ, г) сътрудниците му са били агенти на Сорос, и д) е долен наркоман, гей, и сатанист. Спазих ли ви всичките опорни точки? Е да сте ми жив и здрав тогазе.

  79. 79 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 458 Неутрално

    всичко казано от дайнов винаги се случва в противоположен сценарий
    ако той каже ДА значи на другия ден ще бъде НЕ

  80. 80 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 458 Весело

    Е тва е , евгений , само едни исбори ви трябва да спечелите (като през 33-а) и подле ще настъпи рай на земята!

    И като изтрезня , кво?

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  81. 81 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7710 Неутрално

    "Цялата власт се събира в един държавно-мафиотски юмрук, насочен срещу интересите на обществото."
    То обществото ако си знаеше интересите и ги пазеше,а и ако не беше толкова наивно,нямаше да стигнем дотук.

  82. 82 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#53] от "Terry bear":

    Това, че ти виждаш алтернатива, съвсем не значи, че други също намират избора ти за уместен

    Апропо всички избори досега, доказват моето твърдение и опровергават твоето. Колко още избори трябва да минат за да разбереш, че грешиш?

    То за такива като вас, които гледат на изборите като спортен тотализатор (пускат докато улучат вярното) има едно елегантно решение - данък избори. По 2% годишно отчисление, да си правите избори докато ви писне. Което явно е далеч във времето

  83. 83 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#72] от "volgin":

    Другарю, не разбрахте ли че като политически анализатори сте тотална нула? Прогнозите ви се сбъдват горе долу, колкото и на Кънчо Стойчев... демек никак.

  84. 84 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#58] от "deaf":

    Пич, като си седнал да ми се правиш на математик, можеш ли да извадиш данни колко човека са гласували за останалите партии (щом за ГЕРБ ти се видят малко). И специално погледни колко са гласували за ДСБ (поклонник на която е Евгени Дайнов). И после сравни двете числа и сам си отговори, има ли право Дайнов да дърдори каквото и да е, след като за партията му са гласували, цифром и словом една каручка хора?

  85. 85 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#64] от "tww09306483":

    Сиреч, виновни са хората! Да ги избием! Да може после Радан да си управлява на чисто.

    Горките ДСБ-ари, как пък не случиха на народ... Що талант се пропиля...

  86. 86 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 687 Неутрално

    [quote#76:"proza"]Ако господинът си въобразява, че ДСБ ще вземе цялата власт, много се лъже.[/quote]

    В България всичко е възможно. От нас зависи кого ще си изберем. Ако искаме мафията да продължава ни стриже - ГЕРБ, ДПС, БСП, АБВ и т.н.
    http://idvassilev.blogspot.bg/2015/12/blog-post_31.html
    Ако искаме да изтръгнем България от мафията - засега единствено надежди дава ДСБ.

  87. 87 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    Кратко и ясно,
    на Борисов ще му стане тясно.

  88. 88 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#55] от "100.blah_blah":

    Ами това ще е докато разберете, че качествен резултат се получава след еволюция, а не след революция.

    Българина гледа на изборите като на тото. Пуска фиша и се надява да уцели спасителя, дето ще го оправи. И като разбираемо не уцели - почва да крещи за нови избори т.е. нова възможност да пуска фишче и така до безкрайност. Това става в последните десетилетия.

    Изборите са просто инструмент. Много по важно е какво се случва между изборите. Политиците трябва да бъдат пресирани ежедневно, а не само на избори. Когато са под непрекъснат натиск, само тогава ще работят смислено. Иначе просто живеят от избори на избори... което реално става в БГ.

    Пеевски вече е готов за следващите избори. Доган също. БЪДЕТЕ СИГУРНИ!

  89. 89 Профил на volgin
    volgin
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#83] от "niakoi_si":

    Плевнелиев можеше поне да се еманципира от Бойко, но и това не успя. Защо ли?

  90. 90 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#85] от "niakoi_si":

    А-а-а-а..., не така! За отношение към мат`ряла, единствено бате Бойко има ясно изразени претенции и мнение! Мат`ряла не се сърди, че го обиждат, даже му е приятно и се възхищава на простоватия директен изказ! Две прости страни, разбират се!

    Нито аз, нито някой друг търси вина у хората! Не си спомням Радан Кънев да е изказвал, някакво отношение, подобно на Бойко Борисов! Каквото, такова...! Хората си искат лошия живот и упорито си гласуват за него! Това, че не разбират Кънев или дясното мислене по принцип, е техен проблем! Нали сте чували, простовати и елементарни хорица, като се върнат от екскурзия, до Франция, Италия или която щете държава по-на запад от България, как цъкат с езици и се възхищават, колко чисто и уредено било...! Да ама, като дойдат избори, псуват демокрацията, която дошла и се пресягат към червената бюлетинка...! На такива хора, не можеш да се сърдиш, толкова им е багажа и нивото...

    Бивш tww09306483.
  91. 91 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2696 Неутрално

    До коментар [#84] от "niakoi_si":

    Можеш сам да си направиш елементарна сметка. ГЕРБ имат осемдесет и седем (87) депутати,при двеста и четиридесет общо в Народното събрание! Тоест,те имат заедно почти два пъти повече депутати (и избиратели) от ГЕРБ!

  92. 92 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2696 Неутрално

    До коментар [#88] от "niakoi_si":

    Няма такова животно,наречено "еволюция"! Поне няма в смисълът,който влага Дарвин.

    Как си представяш политиците да бъдат притискани,когато откажат да изпълняват обещанията си,или желанията на хората?! Единственият начин е те да бъдат отзовавани от избирателите,както е в Швейцария.

    Няма толкова умен,толкова гениално мъдър човек,който да може да прецени по телевизора (!) дали един политик е мошеник,или чист като сълза! Невъзможно е! Невъзможно е дори и да го познава отблизо...

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 563 Неутрално

    [quote#76:"proza"]Ако господинът си въобразява, че ДСБ ще вземе цялата власт, много се лъже. [/quote]

    господинът ич не му и дреме за дсб - те са само удобната маша връстине съветски нацисти да си прокарат идеята да се върви към сваляне на правителството, което е проевропейско при всичките му кусури и, следователно, антисъветско - там го стяга чепикът автора, а не тръпката дали дсб ще вземе 5%

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  95. 95 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 563 Неутрално

    [quote#61:"man_un"]
    След Евгени следват анализите на Слатински, после Ивайло Дичев, дойче веле и пак отначало. Всеки анализира, никой не предлага нищо.[/quote]

    тежък комунист и агент на Кремъл, след него съветник на Гоце, след него умерен евролевичар , след него ултралевичарското и ляволиберално радио и пак отново - иначе някои още мислят Дневник за десен вестник

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  96. 96 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2876 Любопитно

    "Да събере от населението и от ЕС парите, които е обещала да разпредели"

    Дайнов на коя планета живее? Или просто не е излизал от с. Миндя.
    Централната власт, едната, вече напечата още едни 360 млрд. евро и тази година ще продължи да ги предоставя срещу "отрицателна лихва". Сиреч ще си плаща някой да вземе парите.
    Другата централна власт, получи карт-бланш за нови 6 млрд. лв. и вече ги харчи със задна дата. Ако нещо ще разпределя "малката централна власт", то то ще са бизнес активи - още с първия ден на Новата година "удари" Овергаз, от КТБ има още активи и се чака "благословията" на Конституционния съд да се "ударят" най-големите.

  97. 97 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Предсрочни избори ще има само от яки гафове в управлението ...
    При това нищонеправене не ги виждам, европари ще има, а и от данъци ще текне повечко ...

  98. 98 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2876 Любопитно

    [quote#70:"kapitalcho"]виж кривата на Лафер. [/quote]

    Тази умозрителна крива какво общо има с косвените данъци? Данък-лихва, данък-уикенд и сега спрягания данък-вредни храни?
    [quote#70:"kapitalcho"]резултатите катастрофални,спешна помощ се чака за 30-60 мин[/quote]
    Нали вече спешната помощ става от един до осем часа!? Още тая година ще даде реформаторските резултати - броят на пенсионерите ще намалее и БВП ще нарастне с данъка-печалба на траурните агенции.

  99. 99 Профил на Terry bear
    Terry bear
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#82:"niakoi_si"]Апропо всички избори досега, доказват моето твърдение и опровергават твоето. Колко още избори трябва да минат за да разбереш, че грешиш?
    [/quote]

    Нищо подобно. Ти грешиш.
    На парламентарните избори в НС влязоха доста партии (герб дори няма мнозинство). На последните местни избори (поне в София) също влязоха малки партии, за които според анализатори нямаше шанс Местата на герб в ОС намаляха значително. Ако новодошлите общински съветници успеят и докажат, че могат да са полезни на гражданите с решенията, които гласуват, все повече хора ще видят че АЛТЕРНАТИВА има.
    Обществото явно не е узряло за рязка промяна...

    http://www.vaksinite.com/zashto-kolektivniat-imunitet-chrez-vaksini-e-nepostizhima-utopia/
  100. 100 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3734 Весело

    До коментар [#6] от "mavricii.plovdiv":
    Я се върни и си прочети творението. Дали е възможно да се извади нормална мисла от него?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK