Кога ще повярваме на Борисов

Кога ще повярваме на Борисов

© Анелия Николова



"Не искам никакво съмнение, че нещо не е както трябва, грам съмнение не искам. Много ясни, прозрачни правила! Да отпадне всякакъв дебат дали е защитен общественият интерес и публичните средства! Това е към всички. Ако трябва – повече медии, повече публичност, но да се знае всеки лев, че е отишъл за това, което трябва."


Думите са на премиера Бойко Борисов пред министрите му по време на заседението на кабинета тази сряда. От три дни министър-председателят се мъчи да ни накара да повярваме, че става безкомпромисен не просто към корупцията, а дори и към най-малките съмнения за корупция.


Как така изведнъж ? Защо точно сега? Какво се е случило? - се чуди всеки, който виждаше сянката на модела "Пеевски" зад проекти, медии, сделки, поръчки месеци и години преди Борисов да ги "забележи".




Всичко започна със зрелищна демонстрация в понеделник, когато от правителството дойде съобщението, че Борисов е разпоредил спирането на търга на обща стойност около 800 млн.лева за магистрала "Хемус"...И докато пряко отговорните за обществената поръчка обясняваха, че е заради липса на пари, премиерът изясни от Прага, че всъщност е заради съмненията, че спечелилите фирми са свързани с Пеевски и Валентин Златев. И съобщи още, че той лично наредил на финансовия министър да поиска от разследващата фирма докладът за КТБ да стане публичен.


През следващите дни по заповед на Борисов паднаха още поръчки (включително и докато пиша този текст, чувам че нарежданията на премиера са стигнали и до кметовете на Варна и Бургас за търгове за 158 млн. лева). 


А нарежда ли някой на премиера


"Чух, че някакви гадове са казали, че едва ли не външни посолства или партньори ми били казали да спра конкурса. Това са гадове, които лъжат, мамят, медии-бухалки и негодници."


С този бляскав емоционален изблик Борисов още в понеделник вечер изрази възмущението си от твърдения, че други му били подсказали да спре обществената поръчка за "Хемус".


И докато мнозина се чудехме какво е отключило гнева на лидера премиер, за да се излее в тази нелидерска лексика и има ли нещо общо с неделния му разговор с Ангела Меркел; И докато разгадавахме заканата му ("И трябва да им кажа, че няма да им се дам изобщо, и на едните и на другите" - на кого няма да се даде, кои са едните и другите), дойде информацията, че на среща с румънския премиер Дачиан Чолош председателят на ЕК Жан Клод Юнкер е дал да се разбере, че България и Румъния може да бъдат разделени в наблюдението на напредъка в правосъдието и вътрешния ред.


Съвпадението с "детайла от Брюксел" на яркия демарш на премиера в полето на обществените поръчки и в скандала КТБ неизбежно поставя въпроса: дали той наистина иска осветяване и разкъсване на всички мрежи, оплели икономика и политика (доколкото има икономика и политика на територията ни) чрез изсветляване на бизнеса, усвояващ големите пари за строителство от ЕС и от хазната; дали е заинтересуван от осветяване на оня или онези, които спечелиха от срутването на КТБ и наистина ли премиерът очаква ("надявам се, доколкото го познавам") от главния прокурор безпристрастно разследване на отговорните...


Оцеляване във властта и лидерство на обществения интерес са различни неща


С други думи: За да повярваме, че премиерът иска промяна по същество във взаимоотношенията на видимата политическа власт и невидимата власт в сянка, не са достатъчни резките жестове. Те са само спасителните пояси в имиджови кризи. "Пеевски - Доган" вече тежат и корозират ореола на лидера, а рано или късно идват избори. И разграничаването става неизбежно: лидерът лично разваля търговете, в името на обществения интерес, за да няма съмнения, че са обслужвали Пеевски - името, което Борисов довчера дори не споменаваше!


Шапо, мосю! Премиерът ни е висока класа!


Да, премиерът наистина е висока класа - в печеленето на народния възторг. "И едните и другите" не заслужават доверие, затова той няма да се даде "нито на едните нито на другите", той е, който се бори за чиста икономика и демократичен ред - това е лидерстването на публичния образ.


Но лидерстването на обществения интерес е друга бира.


Ако държи да му повярваме, Бойко Борисов трябва да се върне назад, но не много - а в 2014, и да си спомни как е видял върховенството на закона докато е бил в опозиция на Доган/Пеевски ("Доган пръв разбра, че който има контрол над съдебната власт и има медийна империя, може да управлява"). И след като си спомни това, да обясни защо предпочете да стане и остане част от картината, от която се е възмущавал.


Защото промяна по същество означава върховенство на правото и закона, а не разваляне на сделки когато както дойде според нуждата от освежаване на публичния образ.


В българския случай върховенство на закона би значело


разкъсване на възлите от политическа, икономическа и медийна власт и гаранция за независим съд и отговорна и отчетна прокуратура


Не премиерът, който и да е той, да раздава финалните истини за законност на обществените поръчки в правовата държава, нито за фалита на една банка.


Финалните истини са право на независимя съд, на отговорната и независима прокуратура. Досега премиерът Борисов даде да се разбере, че не може да си позволи да допусне това. Не смее да управлява открито и да носи отговорност - пак открито, без да си пазят взаимно личните гърбове с главния прокурор. И направи своя избор - пред реформата на съдебната власт избра волята на главния прокурор да не бъде докосвана прокуратурата.


И сега - загърбвайки този свой избор, опитва върху пясъчната основа на своята нерешителност с няколко резки замашки да си изгради образа на волевия смел държавник, загрижен за обществения интерес.


Тежка лидерска недостатъчност, ако лидерство означава отговорност


Лидерството изисква кураж, откритост, отговорност и изключва страх. Оттук е емоционалният изблик. Лидерство без ясна и открита отговорност е фикция (за разлика от Орбан и Качински, дори ако тяхната отговорност е с негативен знак). А нашият кораб се носи без посока и визия и се крепи от един мотив - опазване на властта.


П.С. Докато довършвам коментара, чувам премиера от Брюксел. "Чух, че някои казват, че отнякъде ми било казано (да спре поръчките, да разсекрети доклада за КТБ - бел. ред.) Ако ми намерят човек, който да каже - институция или каквото и да било, веднага пред вас подавам оставката." И още: "Нямам никаква зависимост и ще ви го докажа, ако някой още не се е убедил в това".


Слушам внимателно и вярвам в болезнено искреното му желание ние да повярваме в неговата пълна независимост. Остава само една крачка още: Да огласи кой му прати есемеса от Висшия съдебен съвет и да препоръча на главния прокурор и факторите от ВСС да извършат обективна проверка на скандала "Яневагейт", дори ако той самият е имал участие, а ГЕРБ да изправи съюзниците си пред ултиматум - или нова поправка на Конституцията, или слизате от властта и отивате на избори.

Ключови думи към статията:

Коментари (247)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Дали един от рупорите на кръга Капитал вярва на ББ няма никако значение.
    Даже напротив.
    Ако мнението ми съвпада с това на слугинажа на тоя или оня олигарх - директно се отказам от него, явно бъркам в нещо...

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  2. 2 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 961 Весело

    Всеки Реформатор и Гражданин за европейско развитие вярва на г-н Борисов!
    Не му вярват само комунистите и агентите на Държавна сигурност! Но това е защото така и не проведохма незабавна #ЛУСТРАЦИЯ!
    Ако я бяхме провели, и те щяха да вярват!

  3. 3 Профил на alicekapital
    alicekapital
    Рейтинг: 419 Неутрално

    "Защото промяна по същество означава върховенство на правото и закона, а не разваляне на сделки когато както дойде според нуждата от освежаване на публичния образ".

    Точно.

  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9263 Неутрално

    ''Бойко Борисов пред журналисти в Брюксел и се закле, че няма външен натиск да спира обществени поръчки. ''
    Значи, щом се е заклел, със сигурност казва истината.

    karabastun1@abv.bg
  5. 5 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#1:"qwertqwert"]Дали един от рупорите на кръга Капитал вярва на ББ няма никако значение.
    Даже напротив.
    Ако мнението ми съвпада с това на слугинажа на тоя или оня олигарх - директно се отказам от него, явно бъркам в нещо... [/quote]
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    'Let light surround you' Dream Theater
  6. 6 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2906 Неутрално

    По-скоро кога спряхме да вярваме.

    Аз спрях след свинщината с номинацията за ооне. Изглежда нещо дребно, но не е. кремъл командва Герб.

    Use your Illusion
  7. 7 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    Късно е чадо. От 2009 ти гледаме селташката пубертетска алчност.
    Никой не го търпи, затова е заобиколен от жени-министърки и мъже-министъРКИ....

  8. 8 Профил на Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !
    Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !
    Рейтинг: 1184 Весело

    когато влезе в затвора доброволно !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  9. 9 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 638 Гневно

    ,,той е, който се бори за чиста икономика и демократичен ред - това е лидерстването на публичния образ".....................Еййй,то бива изтъкване и подмазване и прикриване на истини,ама да ми сравнявате Борисов с Левски много се оляхте.

  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4296 Неутрално

    "От три дни министър-председателят се мъчи да ни накара да повярваме, че става безкомпромисен не просто към корупцията, а дори и към най-малките съмнения за корупция."

    Това звучи малко като: Било квото било, кака се омъжи.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 634 Неутрално

    От Брюксел му набиха канчето. Това е единствената причина.

  12. 12 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 2399 Неутрално

    Кога ще повярваме на Борисов
    =====
    Ще му повярвам само когато направи Пълна Лустрация !
    Не вярвам човек който може за три дни да спре обществени поръчки за близо 2 два милиарда лева да не може да го направи инак ще си остане кукла на конци.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  13. 13 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Поздравления за статията имаше много силни моменти, но това е в десятката:
    "ГЕРБ да изправи съюзниците си пред ултиматум - или нова поправка на Конституцията, или слизате от властта и отивате на избори."
    Всичко останало е:
    "опитва върху пясъчната основа на своята нерешителност с няколко резки замашки да си изгради образа на волевия смел държавник, загрижен за обществения интерес."

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4296 Неутрално

    [quote#6:"evlampi"]Аз спрях след свинщината с номинацията за ооне.[/quote]

    Радвам се да го чуя. С теб имаме общи позиции по много въпроси, та ти се чудех защо подкрепяш този бардак.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    Боце се надява както винаги да му се размине. Да се забрави...ама парите свършват.ЕС май вече му няма доверие.Да катурнат друга банка или още заеми?

  16. 16 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Авторката явно си представя, че да управляваш държавата е нещо, като да караш каруца!
    Ако не си лидер - не ставаш, ако командваш всичко, пак не ставаш, защото така не е демокрация...
    Според Икономедията Борисов няма полезен ход!
    Само че, държавата не е каруца (въпреки, че има пределно много магарета), и правителството не "го играе" каруцар!
    Петя, по-сложни са нещата!
    Много по-сложни, отколкото да седиш и да дращиш стаийки из газетите!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  17. 17 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 560 Весело

    Аз не Му вярвам.

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  18. 18 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    "нашият кораб се носи без посока и визия и се крепи от един мотив - опазване на властта."

  19. 19 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 792 Весело

    Ха-ха ха.....на КУКУВО ЛЯТО !!!!!!

  20. 20 Профил на ages
    ages
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Държат го Бацето, държат го здраво, изнудват го:
    https://bivol.bg/boyko-atanasov-1.html

    Защо ако не да?!
  21. 21 Профил на oldie
    oldie
    Рейтинг: 409 Неутрално

    А истината е съвсем прозаична - натиснали са го от Запад, че ще спрат еврофондовете, ако не демонстрира отдалечаване от КОЙ. А той, по стар тошовски обичай, се снишава, докато отмине бурята. И докато се снишава, спира всички търгове и обществени поръчки, които са очеизбождащи, но по-важното е, че са по стария ЗОП. От няколко дни е налице промяна в ЗОП, която е изключително неприятна за нас - гражданите, защото развързва напълно ръцете на изпълнителната власт (правителството и общините) за ТОТАЛНО корумпиране на целия този процес, без и малкото възможности, които настоящия ЗОП съдържаше за оспорване, осветляване и т.н.

    Накъсо: Тиквата, както сам се изпусна онзи ден, ще пусне същите поръчки, на същите "хора" (КОЙ), на завишени спрямо сегашните нива цени, и то напълно и окончателно корумпирани.

    Ето това, уважаема Петя, трябва да разнищите - новите-стари поръчки по променения в полза на властта ЗОП. Те скоро ще завалят. Като поотмине бурята.

  22. 22 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Весело


    Бравопетя,

    вече се изявявате
    в > инвестиционният мениджмънт ... ??!

    ... след като "оправихте" Съдебната ....


    развеселено

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  23. 23 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2126 Любопитно

    "Много ясни, прозрачни правила!" - узрял ли е, помъдрял ли е, по-убав ли е станал или е кристално прозрачен?!? Нищо не учи по-добре от осъзнатото ПРОЗРАЧНО минало. Ама, в България нищо не е по правилата.

    Коментиране на анализираното, вече...
  24. 24 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Да вярваме след 9.12.2015??? Хммммм...

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  25. 25 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#16:"The Core"]Петя, по-сложни са нещата!
    Много по-сложни, отколкото да седиш и да дращиш стаийки из газетите! [/quote]
    ------------------------
    Така я разбира журналистиката Бравопетя ......

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  26. 26 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Сега реши да прави тези демонстрации за вътрешната публика. Навън, надали ще му повярват, само го използват, защото прави това, което му кажат. Просто, иска да омекоти удара от разделянето ни с Румания. Неотдавна обясняваше как битката с корупцията в северната ни съседка намалявала чуждите инвестиции там. Много смешно би било, ако не беше толкова тъжно. Всъщност, сигурно очаква нещата да си продължат по старому, когато нещата отшумят /а, в България всичко се помни най-много 3 дни/

  27. 27 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Боко козината си мени, но нрава - никога. От цялата работа аз само успях да добавя поредните простотии ( гадове, негодници ) към списъка ( сланина, ракия, баки с помия, пикая си и ме записват ).

  28. 28 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Дневник, какво е това первезно желание да повярвате на сикаджията?
    Мутрата е готов да предаде всички и всичко, само да спаси себе си. Вярата се не създава от някаква постъпка или някакви действия. Вярата се изгражда от ВСИЧКИ действия. Няма поправил се мошеник.

    Никога повече мутри начело на България.
  29. 29 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    Дайнов, Смилов, Слатински и Владимирова са най- пристрастните коментатори в Дневник.

    Въртят , сучат и никой от тях не казва как би се държал един премиер, който и да е , в парламент, доминиран от ОФ- то, в правителство, с участие на ОФ- то, икономика, доминирана от олигарсите на ОФ- то, при наличието на управляваща опозиция, заплашваща мигрантска криза, слаб ЕС и агресивна Русия?

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  30. 30 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1490 Разстроено

    Политик с чиста съвест и ясна визия за това как да реализира национално-полезни стратегии, не би се притеснил от провокативни изказвания на студентчетата и би ги подминал без последствия. Тежко и горко на МП, на който в края на втория му мандат му просветва изведнъж и както е в чужбина решава мигом да започне да спира "иначе законни сделки"

    Баси цирка. К'ви тъпанари са българските избиратели. Или пък не са, ами се оставят да ги лъжат на всеки 4 години, че някой им брои гласовете. Знам ли?

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  31. 31 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2171 Весело

    [quote#5:"ariel28"]++++++++++++++++++[/quote]

    и още хиляда плюсчета да нацъкаш ,глупоста ще си остане глупост

  32. 32 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 237 Неутрално

    с номинацията на бокова, правителството на Борисов изчерпа безвъзвратно целия си кредит на доверие у мен.
    Точка.

    #KOЙ номинира бокова!
  33. 33 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#16] от "The Core":

    именно щото са сложни на ББ не му е мчстото там където е

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  34. 34 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3439 Неутрално

    То на всички е ясно какъв е Борисов, но щом народът си го обича, какво има да го обсъждаме? Глас народен, глас божи!
    Това е най-малкия проблем. Най-големият е, че на хоризонта не се показва нито един читав политически проект. Затова казвам, дано скоро няма избори.

  35. 35 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1089 Любопитно

    Никакво доверие към СИКаджията.
    Напълно е валидна за него прикзката за вълка и кожата

  36. 36 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3499 Неутрално

    Не сте прави! Когато е беден, един политик мисли само как да забогатее. Като забогатее и то много, започва да се чуди как да остане на власт за да не го обеднят! Може би преломният момент настъпи.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  37. 37 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    До коментар [#6] от "evlampi":

    Голяма свинщина си беше.

  38. 38 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#13:"NicK"]"ГЕРБ да изправи съюзниците си пред ултиматум - или нова поправка на Конституцията, или слизате от властта и отивате на избори." [/quote]

    Хихихи, много ви се иска , а?

    Напомняте на Костаки, който се самопредлагаше за служебен премиер!

    Няма такива филми- ще се явявате на редовни избори и там каквото глупавият и прост народ каже, хахахааа!

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  39. 39 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#29] от "mr.poor Jerusalem.":

    "Дайнов, Смилов, Слатински и Владимирова са най- пристрастните коментатори в Дневник."

    Кога ще им повярвам? Никога

    'Let light surround you' Dream Theater
  40. 40 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1441 Весело

    абе тея панаири не ги ли гледаме прекалено дълго време та да се питаме кога ще му повярваме

  41. 41 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2651 Неутрално

    Аз не мога да разбера думите му-За всички спрени проекти казва,че са законни,ама ги спира да станели още по законни.И пак питам-Как се правят търгове и проекти за нещо което не е обезпечено финансово(че сега ще го уйдурдисваме да влезе в калъпа на финансовата рамка).На кое да му вярвам-Търговете са законни или Спирам законно търговете.

  42. 42 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4296 Неутрално

    [quote#30:"biss Mark"]Политик с чиста съвест и ясна визия за това как да реализира национално-полезни стратегии, не би се притеснил от провокативни изказвания на студентчетата и би ги подминал без последствия.[/quote]

    А тоя започна да спира НАРЕД!!

    Очевидно сам не вярва, че има дори и една изрядна държавна поръчка. А тези държавни поръчки така или иначе движеха икономиката, след като дребният бизнес бе убит - пак от него.

    Като гледам какъв хаос му е в главата, представям си какъв хаос е в държавните дела.


    [quote#24:"дедо Андро"]Да вярваме след 9.12.2015??? Хммммм...[/quote]

    И това, и стотиците милиони, насипани в джобовете на руска агентура (Пеевски и Златев), и - за капак! - номинацията на Бокова за ООН...

    СРАМММММММ!!!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 961 Весело

    Сега, пичове, нека да си говорим честно! г-н Бойко Борисов е доказан демократ, реформатор и гражданин за европейско развитие. Мен много ме кефи. Разбира се, не чак толкова, колкото г-н Плевнелиев, но ме кефи
    Някои тук ще кажат, че бил комуне и незнам какво си, но това не е така. Г-н Бойко Борисов е истински строител на капитализма. Човек с опит в частният бизнес, а след това е управлявал и управлява общински бюджети и държавен бюджет. Той е човек с визия и дори за един виц от Татово време се сетих:
    Питали Манго какво е АПК и той отговарял:
    - Апване! Пийване! Курвалък!
    Дочули го агентите на Държавна сигурност, прибрали го и го репресирали чак до посиняване. А след това го попитали:
    - Кажи сега, Манго! Какво е АПК?
    - Аааааа! Асфалтен път към комунизма!

  45. 45 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#39:"ariel28"]Кога ще им повярвам? Никога[/quote]

    На Бравопетя никога не съм вярвал,
    а напротив >
    винаги съм се съмнявал в "тезисите" в матрялите.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  46. 46 Профил на lefkovitz
    lefkovitz
    Рейтинг: 286 Неутрално

    А защо трябва да му вярваме? Той си заминава.

  47. 47 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 466 Неутрално
  48. 48 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3652 Неутрално

    "Лидерството на обществения интерес"... било друга бира.
    Една бира, която Петя Владимирова отдавна не е пила.
    И причината вероятно изобщо не е у нея самата, защото е сред малкото журналисти, които могат да се връщат назад и могат да споделят неща, които лично са ги впечатлили, а това, с личното впечатление и заряд, е истинска журналистика. Имаше една някога една статия за времето, когато била репортер в Демокрация и едно обаждане от Борисов... сигурно малцина я помнят.
    Но аз я помня.
    Госпожо Владимирова, опитайте се да се дистанцирате от всички кръгове и квадрати и да се върнете към журналистика на една ръка разстояние.
    Тогава сте най-силна. В момента - не.
    П.П. Какво би променило, ако утре Борисов каже от кого е бил изпратен есемесът??? Аз примерно подозирам, че от ВСС поне 70% са напълно в състояние да го изпратят, макар че само един го е направил. Останалите дали са невинни?

    Доброто е заразно
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1089 Любопитно

    Откраднал е от нас МИЛИАРДИ, ако хората не го изгонят, напълно си го заслужават .

    Отменените на пожар обществени поръчки, напълно потвърждават всички обвинения в нагли кражби.

  51. 51 Профил на psw57489379
    psw57489379
    Рейтинг: Весело

    Да отпадне всякакъв дебат дали е защитен общественият интерес и публичните средства!

  52. 52 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4296 Неутрално

    До коментар [#44] от "Фьодор Венедиктович Езерский":

    Стига си спамил бе! Ако имаш да кажеш нещо смислено по темата - казвай. Ако си влязъл да се лигавиш с пубертетщините си - чупката!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  53. 53 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#34:"Judjuk"]Глас народен, глас божи! [/quote]
    Колега, бих добавил >


    - Няма лоша реклама ......


    Економедия още не са го осъзнали,
    но никога не е късно "да се сетят" ...

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  54. 54 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2294 Неутрално

    "..... Всеки Реформатор и Гражданин за европейско развитие вярва на г-н Борисов! ...."

    До коментар [#2] от "Фьодор Венедиктович Езерский":
    Вие му вярвайте - ние, които гласуваме за ДСБ -

    НЕ МУ ВЯРВАМЕ.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  55. 55 Профил на psw57489379
    psw57489379
    Рейтинг: Весело

    Ако трябва – повече медии

  56. 56 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    [quote#2:"Фьодор Венедиктович Езерский"]Всеки Реформатор и Гражданин за европейско развитие вярва на г-н Борисов! [/quote]

    Всеки "Реформатор и Гражданин за европейско развитие" не може да вярва в личности, а преди всичко във върховенството на закона (което значи изкореняване на корупцията по законен път) и демокрацията. После вече може да имаме предпочитания за една или друга личност в българската политика, да харесваме руски писатели или американски певици. Г-н Борисов, за съжаление, не наложи върховенството на закона над корумпираната политическа система. Кьорфишеците за анулиране на няколко търга само служат за бавене на топката и отвличане на вниманието от истинската цел. След като г-н Борисов не иска или не може да изкорени корупцията в България (от което зависи бъдещето на народа) - да отстъпи на някой който иска и може.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 961 Весело

    [quote#52:"Norman Granz"]Стига си спамил бе![/quote]

    Е какво по-смислено от това, че на Баце Борисов се вЕрва? Какви са тези въпроси, дееба! Кога сме щели да повЕрваме!
    Все още на г-н Бойко Борисов харизмата му не е надраскана. Дори, смея да твърдя, лъщи като тиган на месечина. Как да не вярваш на такъв човек?
    Ето, ей сега ще дойде Уорни и ще потвърди! ))

  59. 59 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#2:"Фьодор Венедиктович Езерский"]

    Всеки Реформатор и Гражданин за европейско развитие вярва на г-н Борисов!
    Не му вярват само комунистите и агентите на Държавна сигурност! Но това е защото така и не проведохма незабавна #ЛУСТРАЦИЯ!
    Ако я бяхме провели, и те щяха да вярват!

    Бог да пази Америка за България!
    [/quote]
    Аз толкова време да не знам, че съм комунист и агент на ДС!? Моля ти се Фьодор, не ме издавай!

  60. 60 Профил на psw57489379
    psw57489379
    Рейтинг: Неутрално

    [quote#6:"evlampi"] Аз спрях след свинщината с номинацията за ооне [/quote]

    Пхахаха, тва па е най-малкото

  61. 61 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    [quote#32:"Emergen-C"]с номинацията на бокова, правителството на Борисов изчерпа безвъзвратно целия си кредит на доверие у мен. [/quote]

    А ако беше номинирал г-жа Георгиева щяхте да му вярвате? Г-н Борисов ООН не може да доразсипе, но България, за съжаление, може.

  62. 62 Профил на kas.
    kas.
    Рейтинг: 1619 Любопитно

    [quote#29:"mr.poor Jerusalem."]Дайнов, Смилов, Слатински и Владимирова са най- пристрастните коментатори в Дневник. [/quote]
    Предполагам, че пропускаш Рилска, защото им лапа пушилката по манипулативност на текстовете.

    ПП. Така и не разбрах защо трябва да вярвам на който и да било политик. В края на краищата всеки човек има някакъв background. А политиците не са ангелчета. Важното е да са способни да не си крият грешките и да ги коригират. Освен това, предпочитам хора, които правят нещо, макар и допускайки грешки, вместо мрънчовци в опозиционното крило на управлението.

    Животът е като руло хартия - дълъг е, но го хабиш за задници
  63. 63 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 793 Неутрално

    На 35 и 36 мисли всеки месец например.
    Ей пак се извъртя- троен аксел.
    Както и да е тук го подкрепям.
    Да цепи народната пара на две, да е принципен,
    Да се назначават свестни и съдърни хора , да е принципен и тогава
    Още по/ голямо доверие.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 899 Весело

    Бат Боко:

    "Това са гадове, които лъжат, мамят, медии-бухалки и негодници".

    Бат Ицо:

    "Намери се такъв нехрани маико да ме критекува по точен да бъда една мърша които неспря да млящи и вуни цяла вечер".

    Тези двамцата са приятели, харесват се, защото са си лика-прилика

  66. 66 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 810 Неутрално

    ББ е политическа и морална плю*ка. Този човек никога няма да позволи реална съдебна реформа докато е на власт.....

  67. 67 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#5:"ariel28"]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ [/quote]
    Ако беше сложила още един ред кръстчета по-интелигентно и духовно щеше да изглеждаш

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  68. 68 Профил на CanadianCitizen
    CanadianCitizen
    Рейтинг: 352 Весело

    "Остава само една крачка още: Да огласи кой му прати есемеса от Висшия съдебен съвет и да препоръча на главния прокурор и факторите от ВСС да извършат обективна проверка на скандала "Яневагейт", дори ако той самият е имал участие, а ГЕРБ да изправи съюзниците си пред ултиматум - или нова поправка на Конституцията, или слизате от властта и отивате на избори."

    Тази крачка няма никога да направи, това ще е краят на лентичките ХеХ, вЕрвайте Му...

    Да спориш с простак е безсмислено, достатъчно е да му дадеш повод да си покаже простотията.
  69. 69 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Кой ще повярва на лъжливото овчарче, та дори и да казва истината?

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на Jeanne D'Arc
    Jeanne D'Arc
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#2] от "Фьодор Венедиктович Езерский":

    Ама дайте малко повече мисъл в троленето, вживейте се в образа, че да си заслужите надницата! Много сте прозрачни така.

    Jeanne
  72. 72 Профил на psw57489379
    psw57489379
    Рейтинг: Неутрално

    [quote#66:"thepirineagle"] ББ е политическа и морална плюнка. [/quote]

    Викаха най-малкото зло било... преди десетина годинки

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Как да вярваме на възпитаник на симеоново, предпочел да напусне системата на мвр пред това да хвърли партийния билет, охранявал и разтривал ушите и табаните на тато, имал си вземане даване със сик и други подобни, получил звание генерал лейтенант от агент гоце по предложение на агент сава, участвал в помпането и разграбването на ктб, неизменен участник в бостан, "изтекъл" на три пъти в записи за възпрепятстване на митническа проверка, намеса при избор на главен прокурор и в работата на съдебната система...
    Сигурно съм пропуснал нещо

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  75. 75 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Обама:"да станеш президент е сериозна работа". "Това не е работа за водещи на ТВ дискусии, риалити шоу! не е маркетинг, а нещо много тежко"

  76. 76 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 719 Неутрално

    [quote#74:"The Dark Prince Of Bankya"]Сигурно съм пропуснал нещо[/quote]
    Разбира се, че съм пропуснал.
    Как да вярвам на човек подписал за южен паток с милер и предложил бокова за шеф на ООН под давление на агент гоце и масква?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  77. 77 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Петя я харесваме, но и тя като всички други казва, че "така няма да стане", без да каже точно как "може да стане".
    Пък и не върви някакси, точно в тази медия да се изказва като Майка Тереза и като проповедник на честността и независимостта,
    щото и гаргите знаят, че и тука яко се спонсорира.
    Та..., като говорите за морал, независимост, отговорност,
    моля, не ни пробутвайте Радан като заместител на Боко.
    Чак такива балъци тук няма, дето да се вържат.
    Не искам да Ви разочаровам,
    но каквото и да се случи,
    пак ще кръжите в рамките на 5-10%.
    Па..., ако ще сичките фондации да се изсипят и да наливат.

  78. 78 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4555 Неутрално

    Аз лично ще повярвам на Борисов,когато видя черно на бяло ,че се започне борба с корупцията и знакови политически и бизнес фигури бъдат реално осъдени.

  79. 79 Профил на Злото ченге
    Злото ченге
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ами най-вероятно никога, поне някои от нас! И без това не го можем!

    The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]
  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на Grandioso Emperatorovich
    Grandioso Emperatorovich
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Кога ще повярваме на Борисов
    +++

    амчи не е лесно - да е пожарникар, не е; да е доктор (на пожарникарските науки; дисертация на тема 'Психофизическа подготовка на оперативния състав на Противопожарна охрана за действие в екстремална ситуация на пожар'), не е; да е бизнесмен, не е; да не е член на БКП, амчи ЧЛЕН е; да е каквото и да е, ми не е, но за всичко има дипломи или някакви бележки там, такова, значи. е как да не води таз горда нация?!

  82. 82 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#16:"The Core"]Авторката явно си представя, че да управляваш държавата е нещо, като да караш каруца! [/quote]
    Уцели десетката. Само, че не авторката, а главния герой на статията.

  83. 83 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 961 Весело

    До коментар [#59] от "Al Bandy":

    Бе не знаеш )) Я не се прави на мотика ))))

  84. 84 Профил на CanadianCitizen
    CanadianCitizen
    Рейтинг: 352 Гневно

    "Последните събития в България приличат на мафиотско спречкване, а не на управленски решения. И показват, че моделът "Кой" не може да бъде разбит, а просто пренареден - и то само от участниците в него, твърди П. Паунова. " DW

    No comment

    Да спориш с простак е безсмислено, достатъчно е да му дадеш повод да си покаже простотията.
  85. 85 Профил на bgmusquetaire
    bgmusquetaire
    Рейтинг: 352 Разстроено
  86. 86 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4317 Неутрално

    До коментар [#1] от "qwertqwert":

    Мнението ти обикновено съвпада с това на ПИК и Блиц. Отказваш ли се?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  87. 87 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 402 Разстроено

    Авторката пита, има от чие лице, тоест заради кой си задава въпроса, дали вярва в Борисов?

    Борисов се е доказал в няколко избора подред, че народът му вярва повече, отколкото тъмните сили зад г-жа Владимирова!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  88. 88 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    Кога ще повярваме на Борисов?

    Познавайки пристрастията на Владимирова, приемаме въпроса за риторичен, т.е. никога.

    И тук идва тънкия съджесчън- след кат никога няма да повярваме на Борисов, на кого ще повярваме?

    Отново риторичен въпрос, понеже Владимирова не веднъж е изразявала пристрастия към Радан.

    И кво излиза- пълна риторика и внушение!
    Това е недостатъкът на пристрастната журналистика- хората знаят какво ще кажеш още преди да те прочетат.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  89. 89 Профил на CanadianCitizen
    CanadianCitizen
    Рейтинг: 352 Гневно

    Защо "Кой" не може да бъде разбит
    "Основната причина за тази тъжна констатация е фактът, че политическите и бизнес зависимости са прехвърлени и в съдебната система. А главният прокурор, посочен лично от премиера (помните репликата „Ти си го избра“), е част от тях. И докато обвинението е само инструмент за упражняване на власт, не просто ще имаме мониторинг от Брюксел, а ще можем да сме сигурни, че си оставаме в същия филм"
    DW

    Да спориш с простак е безсмислено, достатъчно е да му дадеш повод да си покаже простотията.
  90. 90 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#77:"Защо да се регистрирам?"]моля, не ни пробутвайте Радан като заместител на Боко. [/quote]

    Ама това ли прави Дневник с като дневните статии какво бил казал Радан?

    Ама те така го правят, че дори се явява нещо като антиреклама!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  91. 91 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 925 Весело

    Кога ще повярваме на Борисов ?

    Когато спре да му расте нослето.
    http://www.vsekiden.com/imgs/bulgaria/boiko_pinokio_BSP.jpg

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  92. 92 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2078 Неутрално

    Очевидно има някакво поредно раздвижване на пластовете. Ясно е че не са резултат на вътрешни причини, а най-вероятно от недвусмислени данни на външни, европейски и може би и турски източници и сега започват поредни движения, дали за имитация или истински ( с надежда за оцеляневане, не катарзис), предстои да видим.

  93. 93 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2658 Неутрално

    Проектът "Борисов" приключва.
    Само главният герой все още не е разбрал, че играе ролята на опашката, а не на гущера.



  94. 94 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    "Кога ще повярваме на Борисов?"

    НИКОГА!, защото не вярвам да принуди лукоил да сложи измервателни устройства.

  95. 95 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 957 Любопитно

    До коментар [#29] от "mr.poor Jerusalem.":
    "Въртят , сучат и никой от тях не казва как би се държал един премиер, който и да е , в парламент, доминиран от ОФ- то, в правителство, с участие на ОФ- то, икономика, доминирана от олигарсите на ОФ- то, при наличието на управляваща опозиция, заплашваща мигрантска криза, слаб ЕС и агресивна Русия?"
    Ти пък, какви са тия мераци?? Да казвали...ха! Толкова прозрачно драпат по "емоционалните струни" на електората.
    Избрах си един "бисер" от коментара на авторката. Открийте къде е логическият каламбур/грешка неволна от явно предозираният като обичайно коментар:

    "И сега - загърбвайки този свой избор, опитва върху пясъчната основа на своята нерешителност с няколко резки замашки да си изгради образа на волевия смел държавник,"

    или : Нерешителност имаща пясъчна основа май е по-скоро зараждаща се решителност.
    И като че това именно безпокои така силно Владимирова.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  96. 96 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#68:"CanadianCitizen"]Остава само една крачка още: Да огласи кой му прати есемеса от Висшия съдебен съвет и да препоръча на главния прокурор и факторите от ВСС да извършат обективна проверка на скандала "Яневагейт"[/quote]
    +++ Добре, че се сети. Толкова много му станаха издънките, че вече не можем да ги запомним всичките.

  97. 97 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Браво Петя, чудя се кога ли ще те уволнят, защото си прекалено умна и донякъде честна, а и имаш талантливо перо. Просто не си за тук. Дай Бог някога да мога да ти предложа работа в мое издание за да разгърнеш потенциала си...

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  98. 98 Профил на flashlight
    flashlight
    Рейтинг: 237 Весело

    "Думите са на премиера Бойко Борисов пред министрите му по време на заседението на кабинета тази сряда. От три дни министър-председателят се мъчи да ни накара да повярваме, че става безкомпромисен не просто към корупцията, а дори и към най-малките съмнения за корупция."

    Каква непорочна чистота струи от образът на снимката!!! Леле, мъко ненагледна !!!🎃🎃🎃

    Да спориш с простак е безсмислено, достатъчно е да му дадеш повод да си покаже простотията.
  99. 99 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2906 Неутрално

    До коментар [#60] от "psw57489379":

    Напротив Хиетала, изобщо не е най-малкото

    Use your Illusion
  100. 100 Профил на psw57489379
    psw57489379
    Рейтинг: Разстроено

    [quote#94:"vhv"] НИКОГА!, защото не вярвам да принуди лукоил да сложи измервателни устройства. [/quote]

    Ех, а какви циркове ни разиграваха Борисов и Алю Ваню пу талавизора... припомнете ми, летото на 2011 ли беши?

    ..или 2010


    До коментар [#95] от "достатъчно !!НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ?! ДОЛУ БОКОВА!":





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK