Цецка е най-бруталната издънка на Бай Х и преди писах, че по дебелоочие е съпоставима с опита за назначаване на Пеевски за шеф на ДАНС....ГЕРБ май наистина може скоро да се разпадне...като намалее манджата.
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Не го гледах това с дядото на Цачева, но е факт, че тя беше преди няколко години на поклонението в Белене. Ако съм принуден да избирам между двама членове на БКП, единият от които се е поклонил на жертвите, а другият е издигнат в този момент от партията, създала концлагерите, и е посочен от същата Москва, от която наредиха българският елит да бъде изтребен в концлагерите, ясно е какво ще предпочета.
По-точно Цецка симулира за дузпа, но рефера(избирателя) най-вероятно ще й покаже втори жълт картон(предишния пак за симулация) и респективно ще я изгони от терена!
Задна ножица, ама не ала Пиола, а ала Пиовра! Както и да паднат, когато и да паднат от власт, все ще намерят начин да изпълзят с пипалата си. Та - промяна!!!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
За мене дебатът беше интересен. За първи път преценявам, че Цачева е на ниво. Не желая президент лаик, който развява руски знамена на незаконно окупирани територии от Русия. Затова в неделя ще гласувам за Цачева.
Цецка Цачева е най-подходящата кандидатура. Вие ако бяхте на Борисов, кого щяхте да пожертвате като го подложите на мощната очерняща пропаганда, платена от "Америка за България"?
"Историческата загуба на дясното в София". Моля? Каква загуба? Вижте какви проценти имат партиите от ЕНП и какви са тези на партиите от ПЕС! Загуба на Цачева, да, но не загуба на дясното!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
"Обидно ми е да казват, че съм ляв кандидат. Не съм красива, не съм първа младост, разследваха ме за дипломата, но никой не ме е разследвал за корупция. Но да ми кажат, че съм ляв кандидат...", каза Цачева и избухна в сълзи.
"Съчувствам Ви. Г-жо Цачева, и аз не съм първа младост", каза Румен Радев
Това с реването беше плосък театър... Цецка "признава" велики тайни за ... трети път от 2011 насам...
Отчаяни ходове на отчаяни хора със силно съмнителна стойност...
Какъв български генерал може да е този? Страхливо животинче. Как да сложа мрънкащия генерал до Генерал Вазов, който съсипва пет пъти по-многобройна армия при Дойран? Или да го сложа до Генерал Колев, който с конница разсипва многочислена пехота?
Според мен хората се уплашиха от избора си миналата неделя. Почне ли се пак с въртележките работа не е на добро. Б.Б. нищо няма да загуби от оставката щото и в новия парламент ще раздава картите....Защото срещу него няма никой. ДПС и БСП не са алтернатива защото са по компрометирани и от Герб. А нов субект няма . И алтернатива няма....Герб ще управлява още един ПОЛОВИН мандат , докато се появи новата алтернатива.....
А Цецка защо така се изнерви на обвинението, че е турски кандидат? Защо се изприщи само при споменаването на името на Моника Маковей и парите възстановени от корупция в Румъния?
Както и очаквах дебата не беше, нещо особено...! За голямо съжаление се оказва, че уж опитния политик Цачева, която трябва да е най-доброто предлагано от ГЕРБ, е много слаба актриса. Сополивите словоизлияния на тема репресирани от комунистическия режим близки, въобще не бяха убедителни и даже леко напомняха приказките на Бойко Борисов.
Радев, наистина се държи сковано, но показа че се владее и се придържа към предварително зададените клишета, което обикновено е по-добрия вариант, ако не си обигран и навътре в играта.
ГЕРБ ще отнесат изборната загуба, не защото хората примират по БСП или много са харесали Корнелия. Просто глупостите и тъпото държание на Борисов, втръснаха на всички. Никой не се плаши от това, че Борисов можел да падне от власт, защото повечето си казват, че така и така е зле, голяма работа като падне! Повечето искат някакво разместване, каквото и да било! Прословутата стабилност с която ГЕРБ ни надува ушите, се оказва вреден застой...!
„Това се знае от много малък кръг от хора, защото баща ми пожела да не правя капитал от трагедията на семейството”, каза Цачева.
* * *
Само дето тази история е разказвана в интервю за Коритаров още 2011-та. То, верно Коритаров в онази кабеларка е с малка аудитория, ама интервюто беше препечатано в много издания...
А и по време на тази кампания, това за дядо и го каза няколко пъти. Странно, не казва какъв е другият и дядо, щото с един дядо убит от комунистите партиен секретар не се става. Да не говорим за юрист в община като Плевен навремето. Без опит, направо от университета...
Ако ви е останало поне малко самоуважение не се излагайте с такива дебилни текстове от типа ''преразказ с елементи на разсъждение'' на петокласник!Тук открих тържествени залежи от смисъл,бахти тъпотията!
всичко това горе сериозно ли е ? за снощния дебат ? ето го и след преспиване
" Това се знае от много малък кръг от хора, защото баща ми пожела да не правя капитал от трагедията на семейството”, каза Цачева.
По думите й семейството не разказало на нея и сестра й за съдбата на дядо им, защото били много млади и по този начин щели да навредят на решенията им за бъдещето.
„Татко плачеше, казваше, че сме момичета и сме щели да се свием и да не искаме да учим”, поясни Цачева.
„Това, което не се знае, е, че когато имах възможност, отидох в затвора и видях делото и досието на дядо ми. Видях неговия почерк на разпитите му”, допълни тя.
На въпрос как семейството й е реагирало на решението й да стане член на БКП, Цачева каза, че е човек, който невинаги е информирал какво и как ще стане.
„Татко получи първия си инфаркт малко след това, но никой не ми каза. Имаше едно мълчание, което много ме е тормозило тогава. Цялата тежест на тези години лично аз в целия им драматизъм усетих след 89-90-та година”, допълни Цачева."
Няма да си дам гласа на тези двамата. Не вярвам в негативните прогнози за това, което ще се случи след тези избори. Винаги има решение и изход. И при ГЕРБ, и при БСП корупцията процъфтява, ДПС си акумулира икономическите интереси.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
Цеца като опитен политик опита от всичко.
Влезе агресивно и остро, провокира, иронизира.
По едно време се разрева.
Стана страшно.
Накрая завърши оптимистично и бодро, макар и с фалшива усмивка.
Генералът бе дървен и истукан.
Неопитен в игри и интриги, пълен лаик. Загуби дебата.
Хората след края си казват:
"Цеца, спечели. Оня е смотан.
Но пък е пич. Ще гласувам за него"
Изглеждаше не на
Ясно е какво ще стане - в понеделник оставка. После правителство БСП- ДПС - златен пръст. Спиране на еврофондовете и ДПС пак сваля правителството. Този филм сме го гледали.
The best way to predict the future is to invent it.
Хайде сега , скрили пред нея черното петно във фамилията за да не и пречат на бъдещето.В онези времена нямаше скрито покрито. За член на БКП-то можеше и да се промъкне човек, ама за партиен секретар в никакъв случай. Патията се сърдеше на онези от верните им хора , ако решаха да се сродат с някой който не е от техните, а камо ли да те направят партиен секретар ако дядо ти е "пострадал от мероприятията на народната власт" Така се квалфицираха официално миналите през репресиите и избитите от народния съд . Но добра театрална постановка за онези които не знаят и сълза даже се пророни. Не беше нужно чак толкова
Не споделям напълно мнението ти от предния пост не защото не е вярно, напротив - вярно е, летеца се изнерви. Но обективността изисква да се отбележи и нервността на Цачева. Другото нещо което се набива на очи е кандидатурата на Цецка, защо Баце избра пълен антипод на Плевнелиев. Мисля, че можеш и сам да си отговориш.
Пак и пак и пак сърцераздерателни опити на Дневник да измъкне 1-2 процента от генерала. Не напразно точно те бяха начело на барикадата при преврата за завръщане на милиционерите във властта. Този път обаче нямат шанс. За г-жа Цачева ще бъде грандиозен успех, ако загуби само с 10%. Това са реалностите. Ще гледаме в неделя филма как селянинът с колелото, момчето г-н Борисов си отива
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
Това с историята за дядо й, не беше опит за ала Пиола, а успешно салто-мортале. Личните неща (хелем пък казани пред смъртния одър на баща) не се разкриват - на никаква цена. Разкриването им е двойно предателство - и към онзи, който ти е поверил тайната, и към себе си като обещател да пазиш тайната. А ако дотогава тайната е била ценност (именно защото е нещо много лично), след издаването й тя просто е един фарс. Затова освен като слаб политик, Цачева показа абсолютна низост. Не че досега е доказвала да има достойнство... Четенето на "Огоньок" и "смъртния одър" - ако това правеше хората десни...
Изборът е сведен до това да избираш м/у чума и холера. Защото българите гласуват като стадо. И никога с акъла си. На първи тур 10% са гласували с очакването президента да им осигури евтин бензин и лекарства, 15% за патрЕоти на които патриотизма се изчерпва до "не на циганите, турците, емигрантите, хомосексуалистите", а близо 50% са гласували за "грешката" на Бейко и протежето на комунистите и кремъл.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
бойкоборисов има един "червен" и един "син" дядо.
Пуска ги в употреба според това, кое върви на пазара в момента.
И той като Цеца умее да съчинява драматични сюжети.
Рано или късно всеки герберски дядо се позиционира като жертва на комунизма.
много добре се представи Радев, имайки в предвид, че не се е занимавал досега с политка и дебати по пенкелер въпроси пред камерите, нима цачева или плевнюлиев бяха така отракани в дните преди да ги изберат, просто се иска време в дадена област за да навлезе човек, не искайте Радев да говори все едно е изкарал един манадат, има време за всичко, само да не забравя какво е говорил....
И смяташ, че в качеството й на Върховен главнокомандващ, Цура ще се издигне на нивото на тези (Вазов и Колев) и редица други генерали, заради които за българските войници се е говорило като за "прусаците на Балканите"?
Но да оставим армията и отбраната. Като как я виждаш еманципирана от Борисов и в ролята й на негов коректив?
Какво значение има кой се бил изнервил, ревал или сонфузил.
Съдържанието на тезите, които защитават са важни. Искаме ли пак гоцевщина на международната сцена и у нас, когато никой не ни бръснеше за слива, но затова пък с негово активно учсатие правихме "голям шлем" от катастрофални договори, е главният въпрос!
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
[quote#33:"inn"]Личните неща (хелем пък казани пред смъртния одър на баща) не се разкриват - на никаква цена[/quote]
Е, на всяка цена не. Но ако ще ѝ помогне да стане президент, защо не? Правят се компромиси всякакви понякога. Ето била е комунистка, но пък не била лява. Понякога като нямаш гръбнак и си достатъчно гъвкав, може да изпълзиш доста на високо. И цената няма значение.
[quote#17:"tww09306483"]Повечето искат някакво разместване, каквото и да било![/quote]
Разместването наистина ще бъде каквото и да е. Борисов ще подаде оставка и в следващите парламентарни избори пак ще има голям електорат, защото няма алтернатива. Няма нов проект, който да спечели доверието на избирателите, всички са стари познати муцуни. А както знаем със стари к...ви нов бардак не се прави.
Сравнявам български генерали, а не главнокомандващи на българската армия. Нито Вазов, нито Колев са били главнокомандващи, нали?
Този генерал ще подари България на руски и сръбски войски
Пенсионерчето със зелените чорапи беше просто смешен с папагалското повтаряне на заучените подпорни лафове които са му написли на Позитано. Колкото и да не харесвам Цачева, тя просто го би по всички линии, колкото и да се мъчи сега мурзилажа да я оплюва!
Верно е, че Радев беше скован в началото и напрегнат. Цецка беше в настроение и се усмихваше саркастично почти през цялото време и почти на всяка реплика. (Защо ли?)
После за малко спрях да гледам и съм изпуснала ревовете и признанията за дЕдото, ся, за дЕдо си ли е ревала или щото си е изпуснала нервите заради признанията, че нито била умница, нито първа хубавица, като в "Житената питка"? И чувам, рева продължил и в сутрешните блокове?
После, тия драми (според случая дето се вадят) из родата вече втръснаха и не вървят.
Ся, аз за нея не мога да гласувам по никой начин. На мен тоя дебат не ми е повлиял, ама нЕкой да й каже, да не реве повече, че ред сълзи, ред сополи не отиват в случая, за каквото и да реве в карйна сметка.
И понеже очаквах подобна реакция, затова и попитах, но не получих отговор:
"Като как я виждаш (Цура) еманципирана от Борисов и в ролята й на негов коректив?
[quote#46:"шуменско пиво"]не харесвам Цачева, тя просто губи по всички линии, [/quote] ама разбира се! 100 пъти по-добре БКП партийна секретарка, от колкото БКП партиен член! Партийната секретарка е 100 пъти по-проверена. И то в онези времена До коментар [#46] от "шуменско пиво":
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
През цялото време Цачева имаше вид, че и говорят на слушалка в ухото. Реших, че си въобразявам, понеже не ми се вярва подобно нещо да е позволено в дебат. Сега обаче четох, че и други са го забелязали.
Някой знае ли дали подобно нещо е позволено в дебат? (Не казвам, че съм сигурна за слушалката, но на повечето въпроси първо гледаше странно и сякаш чакаше гласовете да и проговорят, а след това добиваше увереност. Сякаш факсове получаваше жената.)
Дебата беше полезен и браво на водещата че ги държа от късо и ги накара да говорят по темите.
Определено голяма грешка е парите за армията да ги гълта флота и авиацията, това с никак не подобрява отбранителната способност на страната. Не защото те нямат нужда от пари, а защото флота и авиацията ни са в десетки и стотици пъти по слаби и уязвими срещу евентуален противник. По скоро имат представителни функции - за посрещане и изпращане, за мисии навън колко да не сме без хич.
Защита може да имаме с ПВО и брегова охрана многократно по сериозна и най-вече евтина. Както и сухопътни сили.
Един полет за тренировка от 45 минути издухва 4-5 тона керосин и с другите разходи е повече от месечната заплата на цял взвод. Или с други думи охраната на небето за цял месец на половин България от ПВО и РТВ.
Още повече че без локатори и обзор на небето ВВС е безмислен.
И още нещо. Ако ти е направило впечатление, в момента не върви кастинг за български генерали, а за български президент, който, представяш ли си, е и Върховен главнокомандващ.
Та как я виждаш Цура, в тази й роля? Аз лично не я виждам и затова няма да гласувам за нея.
[quote#16:"VR|46"]А Цецка защо така се изнерви на обвинението, че е турски кандидат? Защо се изприщи само при споменаването на името на Моника Маковей и парите възстановени от корупция в Румъния? [/quote]
А ти кога ги видя тия работи? Щото май сме гледали различни предавания? Жената си отговори най-спокойно. И още по-важно - компететно и убедително! Палячото на комунистите просто стана смешен с повтарянето на подпорните си лафове.
..................................................................
Колкото до дпсбсп, на предстоящите парламентарни избори 16-17 % общо. Вотът анти Борисов-Цветанов е лично против тях и съвсем не за михлюзите от позитано и миризливия сарай.
[quote#25:"EU defender"]Какъв президент ще бъде тоя щом толкова лесно се изнервя? [/quote]
Не се притеснявай. От понеделник ще е най-спокойният човек в държавата. А ти ще отделяш жлъчен сок.
[quote#55:"шуменско пиво"]А ти кога ги видя тия работи? Щото май сме гледали различни предавания? Жената си отговори най-спокойно. [/quote]
Ердоган многократно дава изявления кое било турско - и Рака, и Мосул, че и за към нас споменуваше. Това че ГЕРБ и медийте ни не реагираха е вина и на Цецка Цачева.
А, забравих да кажа колко се смях като рече Цецка, че министър Митов се скарал на Ердоган за широките граници на сърцето му във ...Фейса.
Щех да умра...просто.. от смях, и от отчаяние, и от Цеца , и от министЕра...
[quote#50:"Евроатлантически вилает Булгаристан!"]100 пъти по-добре БКП партийна секретарка, от колкото БКП партиен член! Партийната секретарка е 100 пъти по-проверена. И то в онези времена [/quote]
Ти заеби партийното членство на Цацка.Тя ниго го крие, нито пък се гордее с него. Кажи сега за генералчето. Интересно защо никой не се сеща да пита за неговото членство? Което е далеч по-важно в случая, защото помним много добре как се влизаше във военните училища и още повече - в Долна Митрополия! Та, кажи нещо за генералчето! Той защо се е напъвал да става комунист? А преди това със сигурност е бил натегач-комсомолец. За тия подробнсоти някой ще разкаже ли?
Нямам време за губене да гледам дърленията на двама, за които не бих гласувал, но от материала и коментарите към него останах с впечатление, че т.н. "задна ножица" на г-жа Цачева се е оказала всъщност "задна прашка" за нея.
"Изказването на г-н Цветан Цветанов, че членството на Цачева в БКП било нещо обяснимо и нормално с оглед на реалността на тоталитарния режим, подейства на психичното равновесие на много десни хора в България, които няма как да приемат такива странни извинения..."
........................................
А може би г-н Цветанов е целял да привлече ляв вот с това откровение
защо никъде не пише за семейното положение на радев [/quote]
Щото от червения змиярник се страхуват да му изкарат кирливите ризи. Щото и той като Патока от Америка зарязал жена си и децата си и се лепнал за една млада мацка с доста съмнителни качества.
Авторе, хубаво анализираш дебата, но защо премълча нашия дебат снощи в "Дневник"? Относно съмненията, че Цачева не е знаела/или е знаела/ за екзекуцията на дядо си и затова е кандидатствувала в БКП. Хайде да питаме някого от ДС по онова време как, аджеба се е приемал всеки кандидат-член на БКП? Иситната май е, че деца на "народни" врагове изобщо не са били допускани в Партията..искам този въпрос да се изясни. Иначе харесвам госпожа Цачева и ще гласувам за нея в неделя. Но..истината е важна за мен. Не искам да имам никакви съмнения по членството и в БКП. Затова ще продължа да питам. Няма начин да не стигна до нея.
Видях Цура какво може и колко за всичкитежгодинини не ми хареса. Не знам какъв е Радев, какво може, но може да излезе и по- дожър. Нагледали сме са на всякакви лоши полотицижза орез тези години. Трябва ли са избираме отново лош такъв, който сибго знаем без да дадем ланс на някойждруг, нов. Лично аз не съм за Радев, изборът е абсурден пред мен, но съм против Цура....
[quote#24:"ъглошлайф"]Оня е смотан.
Но пък е пич. Ще гласувам за него" [/quote]
Е, точно затова сме на тоя хал! Щото гласуваме за идиоти, ама ... наши! Пък и пичове, ехе...!
Затуй май се очерттава да потънем отново с поредния палячо тип Шишарков. Дано да съм лош пророк...
Щото тоя филм го гледаме вече няколко пъти от 89-та насам А уж си мислехме наивно, че сме изритали ония "кинаджии" дето ни го втъртяха почти 50 години...
Няма как да защитавам Цецка Цачева.
Аргументът ти е валиден за по-голямата част от случаите.
Но перверзията на ДС стигаше по-далеч. Използваше семейното минало, "буржоазния произход", както и слабостта на потомците, за да ги пречупи, подчини и превърне в свои хора, още по-безскрупулни.
Нещо като еничари.
Нелепите опити за ирония и нелепите провокации на Мама Цеца докараха до смях всеки непредубеден зрител. Мама Цеца заповяда на Радев да отговори "като военен" - с "да" или "не" на въпроса "Вие кой от тези двама кандидати за президент сте /проруски или проевропейски/?" Как може на въпрос "X или Y?" да се отговори с "да" или "не"?! Може, според Мама Цеца и според титаните на мисълта от щаба й.
Радев отговорил "уклончиво". Нищо подобно. Радев отговори два пъти на зададения въпрос и каза, че се определя като проевропейски кандидат. Преди това много точно засече мамата, като й напомни, че тя не му е началник, за да изисква от него да й рапортува като военен /с кратки отговори - "да" или "не"/.
Радев бил "изнервен", а Мама Цеца била "спокойна". Аха, много спокойна беше, след като Радев я цапардоса със собственото й оръжие - чуждестранната преса, и по-конкретно - турската преса /имаше и въпрос дали мамата е чела "Файненшъл Таймс", но тя го подмина/.
Цачева като цяло демонстрирала "по-голяма компетентност по зададените теми". Така е. Особено по външнополитическите теми беше блестяща. Култово беше предложението й да води Путин по спа-курорти
След театрото със сълзите на мамата Радев си възвърнал самообладанието. "Успокои се", казва авторът. Ама какво има да се успокоява Радев?! Срещу себе си има един противник, който буди смях с опитите си да се държи "нападателно", който не може да вмести нападенията си в определеното време, който повтаря абсолютно безсмислената информация "аз съм жена и българска майка", и накрая вади кърпичка от джобчето и подсмърча. Радев и щабът му се радваха, че имат толкова лесна задача - просто да наблюдават гърчовете на противника.
Накрая, трябва да се отбележи грозната лъжа на "дневник" - измисленият "цитат" от Радев /поместен в рубриката "Цитат на деня"/. Радев бил казал на мамата "няма да ви отговоря". Само че има запис и се вижда, че тези думи, приписани на Радев, са измислица на милото "дневниче", което явно се надява, че зрителите имат много къса памет и че никой няма да си прави труда да изгледа записа отново.
Ок. Тогава? Съмненията ми още повече нарастват, че госпожата е продължила да не "знае" за смъртта на дядо си чааак до 1990 или коя беше там година? Изобщо, може ли да се случи подобна невероятна версия? Аз казвам, че някой лъже или се опитва да се скрие..Мисля, че след проверката от ДС на родата на госпожата, са я повикали на разговор и са и обяснили, че с подобен произход не може да стане член на БКП. Как е продължила нататък беседата, може да каже самата кандидатка или човекът от ДС, който е проучвал родословното и дърво.
Не съм бил член на БКП но знам проседурата - най-малко 3 препоръки- една от местоживеенето, една от работата и една от познаващ семейството. Тези хора ставаха гаранти на новия член. Да ме прощава бившата ми приятелка но май изкриви огледалото и душата си. Освен това 1952 г всичко е било със съд и присъда и може и да се намерят архивите или свидетели. Да не се окаже нещо съвсем нелицеприятно. Който иска нека се опита да ме обори. готов см и на очна ставка.Всяко нещо има граници на търпимост !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
[quote#22:"soave"]Не вярвам в негативните прогнози за това, което ще се случи след тези избори. Винаги има решение и изход. [/quote]
Ами, разкажи ни някой от твоите оптимистични сценарии. Щото ние дето сме се парили вече не знам колко пъти определено предпочитаме проверените ходове които работят, дори и да не са съвършени, отколкото доказаните крадци които вече няколко пъти ни набутват в киреча. Ако някой е мазохист, да си се бичува сам! А не да набутва всички ни в калта!
Колкото до решението и изхода, прав си! Имаме си и Терминал 2, и Калотина, та даже и Дунав мост-2! Последните ще угасят ламбите и ще оставят Територията на Ламбовците от червения змиярник. И това вече сме преживяли, но не искаме да продължава!
Затуй - в неделя: вот за Цецка! Дори да е "с отвращение"! Щото другото е ... виж по-горе!
Дневник, още колко "анализа" на дебата ще пуснете, опитвайки се да изкарате цецка победител или поне да ограничите щетите от нейното жалко и трагично представяне снощи? Защото Радев я размаза по всички теми. И това си личи и от анкетата в сайта ви.
[quote#82:"Арон"]Затова не се споменава името Данговска.[/quote]
Дааа....
Та тази.... личност цял живот е гонила кариера с лъжи, измами, слагачество. Отвратително... и юрист...
Сравняваш ли я още с Радев, макар и подсъзнателно?
За кого ще гласуваш?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Една от теориите в психологията (Юнг) е за т.н. архетипи – определени базови образи и концепции, които са заложени в психологията ни много дълбоко на подсъзнателно ниво, като дори е възможно да бъдат част от генетиката – майката, бащата, земята, злодеят в тъмното, т.н. ГЕРБ умишлено се заиграха с един такъв архетип – майката. Тя е нежна, грижовна, спокойна, умно и мъдро направлява детето в живота. Случайно или не (ако не е, подозирам американска или израелска намеса, а не руска), БСП заложиха на друг архетип – бащата. Той е силен, груб, непоклатим, прикрива детето с широкия си гръб и защитава дома.
Сега си помислете за днешния ден в България и каква е обстановката, в която се провеждат изборите. Най-важният въпрос за избирателят е националната сигурност, а заплаха номер едно е вълната от легални и нелегални имигранти, заливаща Европа през Турция и Средиземно море. Зад тях надниква грозната муцуна на радикалния ислям и тероризма.
Е, когато в къщата ви влезе бандит, при кого ще изтичате за помощ? При майка си или баща си?
Политическите дебати протичат по шаблон – безкрайно каканижене на клишета и заучени фрази, като крайната цел е да се остави трайна емоционална след в зрителя/слушателя и да се нанесат 2-3 тежки и изненадващи удара, които след това да се „залепят“ за кандидата или противника му. Роналд Рейгън направи това с прословутата му реплика „There you go again“ и шегата, че няма да превръща младостта и неопитността на опонента си в тема на кампанията, Тръмп изстреля фантастичното „Because you would be in jail“, кимването с глава на Буш младши срещу прииждащия за пореден път срещу него Ал Гор, и т.н.
Единствените толкова мощни единични и изненадващи удари в българския дебат дойдоха от Радев – „г-жо Цачева, в Турция събрахте 12 000 гласа и направо ме разбихте“, „Явно това се отнася и за „Столипиново“, защото там ме размазвате“ и гръмовния удар отдясно „Защо Ви е страх от Моника Маковей?“.
Цачева опита да хване Радев натясно с въпросите за Русия, но не й се получи по много причини – така или иначе, всички го очакваха, Радев вече беше контрирал това умело, а и от притеснение не изнесе атаката си вербално добре.
Румен Радев знаеше, че най-голямата му слабост е въпросът дали е зависим от Русия, дали е марионетка на Путин и дали ще влезе в достлук с Цацаров и ДПС. За да се защити от това, създаде когнитивният дисонанс с евроатлантизма и постоянната лавина от образи, с които бомбардираше съзнанието на зрителя. Радев нито веднъж не спомена руския президент Путин, но пък назова Доналд Тръмп и ни каза, че ще обсъжда националната сигурност с него. Цачева направи обратното, назова директно Путин и го покани в Плевен на панорамата. Използването на име веднага формира образ в съзнанието на зрителя/слушателя. Днес всички ние в главите си имаме образите на Радев до Доналд Тръмп и на Цачева с Путин на плевенската панорама. Е, кого ще възприемем подсъзнателно за про-руски и про-американски кандидат?
По темата съдебна реформа, г-жа Цачева цитира някакви закони и обясни колко добре се справя министър Захариева. Всичко това е най-вероятно вярно и чудесно, но не ни представя нищо ново. Радев изненада всички, споменавайки Моника Маковей и обещавайки да отиде на място в Румъния. Отново брилянтна защита с когнитивен дисонанс – как ще възприемем Радев в достлук с Цацаров и ДПС, когато днес си го представяме до Маковей в румънската анти-корупционна служба?
Избирателите по цял свят се обединяват от една обща характеристика – най-важното нещо, което търсят в своите кандидати е да бъдат „силен лидер“.
В рядко емоционална и вероятно искрено поднесена лична изповед, Цачева разказа личните си премеждия с атаките срещу нея, че е комунистка и непривлекателна. И накрая се разплака в ефир.
Радев през цялото време се държеше като лишен от емоции римски генерал от Холивудски филм, яхнал своя боен кон на хълма и надзираващ кървавата битка в низините. Личността му доминираше тотално стаята и на два пъти с кратки жестове буквално подчини водещата на дебата. И в края на дебата за кратко показа и човешка емоция с бележките за прочетената книга, описваща премеждията на пътуващ на Запад бежанец.
Кой от двамата остави впечатление на силен лидер, който ще защити българина от прииждащите орди бежанци и дрънкащите с оръжия велики сили? Кой е силният лидер – непоколебимият генерал на боен кон или искрената и уязвима жена, показала своите сълзи и предизвикала съчувствие у всички нас?
Вчерашният дебат беше рядък случай, в който единият кандидат направи всички правилни ходове, а другият – всички грешни. И би било справедливо, ако влезе не само в българските учебници по политология и маркетинг.
Румен Радев изнесе едно от най-добрите за съответната ситуация представления в политическата история.
И обобщението:
Надали в политическата история някога е имало дебат, в който единият кандидат направи всичко вярно, а другият – всичко грешно. Това се случи на вчерашния дебат между Румен Радев и Цецка Цачева, по време на който червеният генерал изнесе урок по политика.
Съгласен. Но и генералът е добър матр'ял. Иначе и най-перфектния екип да имаш, ако си магаре не могат да те превърнат в ат. Ако си Як-40 няма как да те превърнат в Миг-35.
Т.нар. "дядо" убит от комунистите, всъщност е втори мъж на баба и. Наистина са го разстреляли за участие в заговор на Петковистите. Пропуска се малка подробност, че баща и се е отрекъл от пастрока си и така дъщерята безпрепятсвено прави кариера.
Мамата така изигра историята с дедото, все едно прави фундаменталното "разкритие" за първи път. С това признание вчера за първи път нарушила "завета на баща й", или каквото там беше. Таяла тази история толкова години, таяла.... И какво - накрая смело си е сложила кърпичката в джоба преди ефира и е решила да прави "разкритието".
Обърнете внимание - при този разказ от 2011 г. сълзи, кърпички и сополи няма. А точно тогава би трябвало да ги има, защото точно през 2011 г., а не вчера, историята е споделена публично /по телевизията/, и точно тогава, през 2011 г., а не вчера, е нарушена клетвата, дадена на смъртния одър на Цецкиния баща.
Обобщавам:
Историята за дедото, разказана вчера, е "съживена", а не е разказана за първи път, както опитваше да внуши Цеца.
Сълзите на Цеца са фейк, защото, ако бяха истински, щяха да рукнат още през 2011 г.
Неокомуненеце,
можете да словоблудствате и лъжете колкото си искате.
Но след като сте един посредствен невежа, поне прочетете какво пишат знаещите:
Припомняме в резюме редове от публикацията: Във всички страни по света с нормални армии винаги има поне няколко генерали, които притежават потенциала да бъдат успешни президенти. Те имат качествата на неоспорим стожер и гарант за суверенитета на държавата, винаги да отстояват националните интереси и да олицетворяват единството на нацията, да я обединяват за постигане на национални цели.
На второ място, те по презумция са надпартийни личности, не обвързани и не ангажирани с дейности в рамките на партии, макар да имат своя политическа ориентация и неизявени пристрастия. Не обременеността с предишни партийни борби и вражди им позволява без проблем да изграждат необходимите връзки с целия политически спектър.
Трето, формирането още като курсанти на изострено гражданско чувство постепенно се трансформира в държавнически поглед. Всички български генерали притежават широк поглед върху структурата на държавата и функционирането на нейните механизми, имат подготовка за Върховен главнокомандващ и глава на Консултативния съвет за национална сигурност. Те единствени от всички кандидати за президент на България са изучавали от геостратегия и политология, през управление на глобални процеси и мегаструктури чак до дипломатически процедури и протокол. Не трябва да се пропуска широката обща култура, задължително владеене на английски език.
Тези качества се „имплантират” у генералите по света още като курсанти (кадети), а в процеса на десетилетния кариерен растеж става естествен отбор на най-добрите, оформят се като лидери.
И още, няма професионална прослойка извън армията, която да има по висок образователен ценз: войниците задължително имат поне средно образование, младшите офицери са с едно висше, старшите – висше плюс военна академия, а генералите са поне с две академии. В армията теоретично не е възможно да има „калинки”.
Адмирал Пламен Манушев и генералите Румен Радев и Съби Събев не правят изключение от общото правило, те са направили кариерата си въз основа на общите правила. Не е възможно, а и не е нужно, да се пресее животът и на тримата. Изборът падна върху Румен Радев, защото е една глава по интелект и ценз над офицерския корпус не само във ВВС, но и в армията изобщо.
Златният медал от математическата гимназия в Хасково му дава аванс като курсант-летец във военновъздушното училище. Често е освобождаван от изпити. Помага на един от водещите преподаватели в Училището по аеродинамика при направата на разчетите за докторската дисертация. (Сега е професор, доктор на техническите науки и ръководител на катедра в софийския Технически университет.) Завършва Военно въздушното училище като първенец на випуска.
Като пилот в авиобаза Равнец край Бургас усвоява пилотирането на МиГ-29. Междувременно съвместно с група инженери разработват и въвеждат компютърна система за анализ на регистрираните в полет параметри в „черната кутия”.
Още като обучаем във Военна академия „Раковски” (1994-1996) разработва основите на бъдещата си дисертация „Създаване и използване на системи за тактическа подготовка на авиационните екипажи и подразделения”, която е математизирана чрез диференциални уравнения.
По време на последната му година в Академията, там пристига делегация начело с началника на управление „Авиация” на австрийския Генщаб. Румен Радев представя разработката си, като пред вид ограниченото време, предлага по избор да направи презентацията си на английски,немски, руски или български език. Това силно впечатлява госта, който е видимо изненадан от високото научно ниво на разработката. Оказва се, че по това време „черните кутии” на австрийските бойни самолети още не са цифровизирани.
Радев е първият слушател в Академия „Раковски”, защитил по време на обучението си основите на дисертационния си труд. На обсъждането му присъства и цялото ръководство на ВВС.
Завършва Академията като първенец на випуска, но поради голямата си заетост отлага работата по дисертацията си. Накрая му помага извънредно любопитно обстоятелство.
През януари 1998 г. Румен Радев провел паметен въздушен бой със заместник-командира на авиобазата майор Илия Милушев на самолет МиГ-29. Разминали се в насрещни курсове, а после всеки стягал маньоврите според възможности си до причерняване на погледа от претоварването. Завършили, образно казано, реми. Обаче при анализа на данните за полетите от контролно-записващата апаратура се оказало, че в горната част на един от вертикалните маньоври скоростта на майора Радев паднала под еволютивната (минимално допустимата) до 270 km/h.
Двамата майори били лишени по за една година от полети. Румен Радев използва времето рационално и си написа доктората, който защити през 2000 г. вече като командир на авиобазата.
По време на дискусията по труда му един от членовете на специализирания научен съвет по военните науки (известен в страната професор в областта на електрониката, заявил, че с този труд Радев успешно би защитил и в софийския Техническия университет, тъй като са налице приноси и в областта на техническите науки
Отстраняването от полети е повод Румен Радев да си даде за последен път сметка, че ако иска да промени правилата в авиацията, трябва да има служебна власт. Само след няколко години Радев като бригаден генерал и командир на авиобазата в Граф Игнатиево успя да се пребори при пилотаж с МиГ-29 да се счита допустима дори нулева скорост, ако има безопасна височина.
Като командир на изтребителната авиационна база в Граф Игнатиево „бунтарят” Радев се пребори и въведе авангардни тренировъчни методи при полет с МиГ-29, въпреки ограничения брой летателни часове. Постепенно и уверено въведе режим на полет с малка скорост и висок ъгъл на атака, известен на Запад като програма за обучение при маневриране на задкритични ъгли.
Междувременно през 2003 г. за втори път завършва Военновъздушен колеж „Максуел“ в САЩ като магистър „Стратегически проучвания“, при това 13-и по успех от 220 обучаеми.
Още като командир на авиобазата в Граф Игнатиево полковник Радев започва да разработва методика за избор на нов боен самолет за българските ВВС. По това време му е възложено да запознае високопоставена делегация от САЩ с нашите виждания как да стане изборът. Първото му изречение е, че това трябва да стане с формулиране на бойните способности на изтребителя ни, но те следва да се определят от това каква ще е геополитическата обстановка през следващите 30-40 г- в триъгълника Западни Балкани-Кавказ-Близък Изток. На това място водачът на гостите, полковник по военна логистика, помолил Радев да спре изложението си, за да си извади бележника. Водил си записки като студент-първокурсник.
През 2016 г. след интензивна работа на ръководения от генерал Радев колектив бе изработена официална методика за избор на нов боен самолет, придружена от критериен апарат, математически модели и доказателствена част.
Чашата на търпението на генерал Радев преля, след като се очерта перспективата да плащаме чужди изтребители да охраняват небето ни. Човек може да бъде унизен само ако се съгласи. Генерал Радев не беше съгласен. Каза го с други думи в интервю, че докато си пази достойнството, не всичко е загубено. А достойнство не му липсва."
Ха, сега напишете нещо за знанията и постижнията на Цачева от рабфака-а
Днес имаше продължение... сестра й била бременна като научила за дядо си. А бе омерзение тотално да те обземе. Да ровиш в костите на предците си за да извличаш политически дивиденти е много гнусно. Точно обратният ефект ще има туй театро.
[quote#80:"buran"]Дневник, още колко "анализа" на дебата ще пуснете, опитвайки се да изкарате цецка победител [/quote]
И колко пари вземат за това „журналисти“ като П. Чоллаков?
До коментар [#80] от "buran":
Ти да видиш! Даже не й е кръв дядото. Даже са се отказали от него за да просперират при комунистите. А после мамата се отказва от комунистите за да просперира при герберастите. Цачева не заслужава да ни е президент. Не заслужава и председател на НС да е! Мерзка история.
[quote#48:"red.mary"]Ся, аз за нея не мога да гласувам по никой начин.[/quote]Гласувай за червената фуражката, чадо. Или иди за гъби - Столипиново ще направи избора вместо теб.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Wizard
Рейтинг: 684 ВеселоЦецка е най-бруталната издънка на Бай Х и преди писах, че по дебелоочие е съпоставима с опита за назначаване на Пеевски за шеф на ДАНС....ГЕРБ май наистина може скоро да се разпадне...като намалее манджата.
Never underestimate the power of stupid people in large groups!Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 688 ВеселоМда, задната ножица на г-жа Цачева беше от ... засада !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert EinsteinРефера ще свири на 13.11.2016 !
spiegel
Рейтинг: 2003 НеутралноНе го гледах това с дядото на Цачева, но е факт, че тя беше преди няколко години на поклонението в Белене. Ако съм принуден да избирам между двама членове на БКП, единият от които се е поклонил на жертвите, а другият е издигнат в този момент от партията, създала концлагерите, и е посочен от същата Москва, от която наредиха българският елит да бъде изтребен в концлагерите, ясно е какво ще предпочета.
daam
Рейтинг: 1301 НеутралноНе искам Радев за президент. Като си представя самодоволните лица на върхушката от БСП............
Големи яйца:)
Рейтинг: 949 ВеселоПо-точно Цецка симулира за дузпа, но рефера(избирателя) най-вероятно ще й покаже втори жълт картон(предишния пак за симулация) и респективно ще я изгони от терена!
ЗаНиЗа
Рейтинг: 3351 НеутралноЗадна ножица, ама не ала Пиола, а ала Пиовра! Както и да паднат, когато и да паднат от власт, все ще намерят начин да изпълзят с пипалата си. Та - промяна!!!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.stedim
Рейтинг: 1997 НеутралноЗа мене дебатът беше интересен. За първи път преценявам, че Цачева е на ниво. Не желая президент лаик, който развява руски знамена на незаконно окупирани територии от Русия. Затова в неделя ще гласувам за Цачева.
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноРадев наистина много се изнерви на въпроса дали е руски кандидат. Щом една тетка така го изнервя....
The best way to predict the future is to invent it.slq84014722
Рейтинг: 1197 НеутралноЦецка Цачева е най-подходящата кандидатура. Вие ако бяхте на Борисов, кого щяхте да пожертвате като го подложите на мощната очерняща пропаганда, платена от "Америка за България"?
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6003 Любопитно"Историческата загуба на дясното в София".
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевМоля?
Каква загуба? Вижте какви проценти имат партиите от ЕНП и какви са тези на партиите от ПЕС!
Загуба на Цачева, да, но не загуба на дясното!
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 688 Веселоримейк Хилари (Цачева) versus Доналд (Радев) !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinрезултата го знаем предварително !
diegos
Рейтинг: 767 Неутрално"Обидно ми е да казват, че съм ляв кандидат. Не съм красива, не съм първа младост, разследваха ме за дипломата, но никой не ме е разследвал за корупция. Но да ми кажат, че съм ляв кандидат...", каза Цачева и избухна в сълзи.
"Съчувствам Ви. Г-жо Цачева, и аз не съм първа младост", каза Румен Радев
Anton Nochev
Рейтинг: 5 НеутралноТова с реването беше плосък театър... Цецка "признава" велики тайни за ... трети път от 2011 насам...
Отчаяни ходове на отчаяни хора със силно съмнителна стойност...
stanislavdi
Рейтинг: 1486 НеутралноКакъв български генерал може да е този? Страхливо животинче. Как да сложа мрънкащия генерал до Генерал Вазов, който съсипва пет пъти по-многобройна армия при Дойран? Или да го сложа до Генерал Колев, който с конница разсипва многочислена пехота?
1_bulgarin
Рейтинг: 507 НеутралноСпоред мен хората се уплашиха от избора си миналата неделя. Почне ли се пак с въртележките работа не е на добро. Б.Б. нищо няма да загуби от оставката щото и в новия парламент ще раздава картите....Защото срещу него няма никой. ДПС и БСП не са алтернатива защото са по компрометирани и от Герб. А нов субект няма . И алтернатива няма....Герб ще управлява още един ПОЛОВИН мандат , докато се появи новата алтернатива.....
Големи яйца:)
Рейтинг: 949 ВеселоДо коментар [#8] от "EU defender":
А Цецка защо така се изнерви на обвинението, че е турски кандидат? Защо се изприщи само при споменаването на името на Моника Маковей и парите възстановени от корупция в Румъния?
Petleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноКакто и очаквах дебата не беше, нещо особено...! За голямо съжаление се оказва, че уж опитния политик Цачева, която трябва да е най-доброто предлагано от ГЕРБ, е много слаба актриса. Сополивите словоизлияния на тема репресирани от комунистическия режим близки, въобще не бяха убедителни и даже леко напомняха приказките на Бойко Борисов.
Бивш tww09306483.Радев, наистина се държи сковано, но показа че се владее и се придържа към предварително зададените клишета, което обикновено е по-добрия вариант, ако не си обигран и навътре в играта.
ГЕРБ ще отнесат изборната загуба, не защото хората примират по БСП или много са харесали Корнелия. Просто глупостите и тъпото държание на Борисов, втръснаха на всички. Никой не се плаши от това, че Борисов можел да падне от власт, защото повечето си казват, че така и така е зле, голяма работа като падне! Повечето искат някакво разместване, каквото и да било! Прословутата стабилност с която ГЕРБ ни надува ушите, се оказва вреден застой...!
diegos
Рейтинг: 767 Неутрално„Това се знае от много малък кръг от хора, защото баща ми пожела да не правя капитал от трагедията на семейството”, каза Цачева.
* * *
Само дето тази история е разказвана в интервю за Коритаров още 2011-та. То, верно Коритаров в онази кабеларка е с малка аудитория, ама интервюто беше препечатано в много издания...
А и по време на тази кампания, това за дядо и го каза няколко пъти. Странно, не казва какъв е другият и дядо, щото с един дядо убит от комунистите партиен секретар не се става. Да не говорим за юрист в община като Плевен навремето. Без опит, направо от университета...
Минас Бахдасарян
Рейтинг: 568 Неутрално[quote#14:"stanislavdi"]Как да сложа мрънкащия генерал до Генерал Вазов, който съсипва пет пъти по-многобройна армия при Дойран?[/quote]
Da mihi factum, dabo tibi ius.Отговори си на въпроса, като сложиш на това място Цецка Цачева!
hmc12310991
Рейтинг: 458 НеутралноАко ви е останало поне малко самоуважение не се излагайте с такива дебилни текстове от типа ''преразказ с елементи на разсъждение'' на петокласник!Тук открих тържествени залежи от смисъл,бахти тъпотията!
дерибеев
Рейтинг: 2798 Неутралновсичко това горе сериозно ли е ? за снощния дебат ? ето го и след преспиване
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас" Това се знае от много малък кръг от хора, защото баща ми пожела да не правя капитал от трагедията на семейството”, каза Цачева.
По думите й семейството не разказало на нея и сестра й за съдбата на дядо им, защото били много млади и по този начин щели да навредят на решенията им за бъдещето.
„Татко плачеше, казваше, че сме момичета и сме щели да се свием и да не искаме да учим”, поясни Цачева.
„Това, което не се знае, е, че когато имах възможност, отидох в затвора и видях делото и досието на дядо ми. Видях неговия почерк на разпитите му”, допълни тя.
На въпрос как семейството й е реагирало на решението й да стане член на БКП, Цачева каза, че е човек, който невинаги е информирал какво и как ще стане.
„Татко получи първия си инфаркт малко след това, но никой не ми каза. Имаше едно мълчание, което много ме е тормозило тогава. Цялата тежест на тези години лично аз в целия им драматизъм усетих след 89-90-та година”, допълни Цачева."
soave
Рейтинг: 1191 НеутралноНяма да си дам гласа на тези двамата. Не вярвам в негативните прогнози за това, което ще се случи след тези избори. Винаги има решение и изход. И при ГЕРБ, и при БСП корупцията процъфтява, ДПС си акумулира икономическите интереси.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън ЧърчилJulian Mall
Рейтинг: 2751 ВеселоАбе аз се съмнявам че и Любимец 13 може да изпълни задна ножица пък какво остава за кака Цецка.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоHiper Inflation
Рейтинг: 1238 НеутралноЦеца като опитен политик опита от всичко.
Влезе агресивно и остро, провокира, иронизира.
По едно време се разрева.
Стана страшно.
Накрая завърши оптимистично и бодро, макар и с фалшива усмивка.
Генералът бе дървен и истукан.
Неопитен в игри и интриги, пълен лаик. Загуби дебата.
Хората след края си казват:
"Цеца, спечели. Оня е смотан.
Но пък е пич. Ще гласувам за него"
Изглеждаше не на
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноДо коментар [#16] от "VR|46":
The best way to predict the future is to invent it.Не ми дреме че Цецка се е изнервила. Нали вие ще си изберете Радев за президент. Какъв президент ще бъде тоя щом толкова лесно се изнервя?
stile libero
Рейтинг: 627 НеутралноЦачева разказва историята за убития си дядо от 5 години
zva-istoriiata-za-ubitiia-si-diado-ot-5-godini_639 693.html
http://offnews.bg/news/Izbori_18760/Tcacheva-razka
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноЯсно е какво ще стане - в понеделник оставка. После правителство БСП- ДПС - златен пръст. Спиране на еврофондовете и ДПС пак сваля правителството. Този филм сме го гледали.
The best way to predict the future is to invent it.naskom44
Рейтинг: 458 НеутралноХайде сега , скрили пред нея черното петно във фамилията за да не и пречат на бъдещето.В онези времена нямаше скрито покрито. За член на БКП-то можеше и да се промъкне човек, ама за партиен секретар в никакъв случай. Патията се сърдеше на онези от верните им хора , ако решаха да се сродат с някой който не е от техните, а камо ли да те направят партиен секретар ако дядо ти е "пострадал от мероприятията на народната власт" Така се квалфицираха официално миналите през репресиите и избитите от народния съд . Но добра театрална постановка за онези които не знаят и сълза даже се пророни. Не беше нужно чак толкова
mahjongg
Рейтинг: 458 НеутралноСпоко, бесипету само дебне зад ъгъла да си изпуснем сапуна и да се наведем...
pet100
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#1] от "Wizard":
Поздравления за аналогията с Пеевски!
С две ръце се подписвам под това ви становище.
Големи яйца:)
Рейтинг: 949 НеутралноДо коментар [#25] от "EU defender":
Не споделям напълно мнението ти от предния пост не защото не е вярно, напротив - вярно е, летеца се изнерви. Но обективността изисква да се отбележи и нервността на Цачева. Другото нещо което се набива на очи е кандидатурата на Цецка, защо Баце избра пълен антипод на Плевнелиев. Мисля, че можеш и сам да си отговориш.
Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1416 НеутралноПак и пак и пак сърцераздерателни опити на Дневник да измъкне 1-2 процента от генерала. Не напразно точно те бяха начело на барикадата при преврата за завръщане на милиционерите във властта. Този път обаче нямат шанс. За г-жа Цачева ще бъде грандиозен успех, ако загуби само с 10%. Това са реалностите. Ще гледаме в неделя филма как селянинът с колелото, момчето г-н Борисов си отива
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.inn
Рейтинг: 1626 НеутралноТова с историята за дядо й, не беше опит за ала Пиола, а успешно салто-мортале. Личните неща (хелем пък казани пред смъртния одър на баща) не се разкриват - на никаква цена. Разкриването им е двойно предателство - и към онзи, който ти е поверил тайната, и към себе си като обещател да пазиш тайната. А ако дотогава тайната е била ценност (именно защото е нещо много лично), след издаването й тя просто е един фарс. Затова освен като слаб политик, Цачева показа абсолютна низост. Не че досега е доказвала да има достойнство... Четенето на "Огоньок" и "смъртния одър" - ако това правеше хората десни...
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 642 НеутралноИзборът е сведен до това да избираш м/у чума и холера. Защото българите гласуват като стадо. И никога с акъла си. На първи тур 10% са гласували с очакването президента да им осигури евтин бензин и лекарства, 15% за патрЕоти на които патриотизма се изчерпва до "не на циганите, турците, емигрантите, хомосексуалистите", а близо 50% са гласували за "грешката" на Бейко и протежето на комунистите и кремъл.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.dearblue
Рейтинг: 564 Неутралнозащо никъде не пише за семейното положение на радев
Hiper Inflation
Рейтинг: 1238 Неутралнобойкоборисов има един "червен" и един "син" дядо.
Пуска ги в употреба според това, кое върви на пазара в момента.
И той като Цеца умее да съчинява драматични сюжети.
Рано или късно всеки герберски дядо се позиционира като жертва на комунизма.
it4
Рейтинг: 596 Неутралномного добре се представи Радев, имайки в предвид, че не се е занимавал досега с политка и дебати по пенкелер въпроси пред камерите, нима цачева или плевнюлиев бяха така отракани в дните преди да ги изберат, просто се иска време в дадена област за да навлезе човек, не искайте Радев да говори все едно е изкарал един манадат, има време за всичко, само да не забравя какво е говорил....
pet100
Рейтинг: 233 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "stanislavdi":
И смяташ, че в качеството й на Върховен главнокомандващ, Цура ще се издигне на нивото на тези (Вазов и Колев) и редица други генерали, заради които за българските войници се е говорило като за "прусаците на Балканите"?
Но да оставим армията и отбраната. Като как я виждаш еманципирана от Борисов и в ролята й на негов коректив?
Jessika
Рейтинг: 1600 НеутралноКакво значение има кой се бил изнервил, ревал или сонфузил.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Съдържанието на тезите, които защитават са важни. Искаме ли пак гоцевщина на международната сцена и у нас, когато никой не ни бръснеше за слива, но затова пък с негово активно учсатие правихме "голям шлем" от катастрофални договори, е главният въпрос!
Отец Сисой
Рейтинг: 503 Неутрално[quote#33:"inn"]Личните неща (хелем пък казани пред смъртния одър на баща) не се разкриват - на никаква цена[/quote]
over the underЕ, на всяка цена не. Но ако ще ѝ помогне да стане президент, защо не? Правят се компромиси всякакви понякога. Ето била е комунистка, но пък не била лява. Понякога като нямаш гръбнак и си достатъчно гъвкав, може да изпълзиш доста на високо. И цената няма значение.
proza
Рейтинг: 396 Неутрално[quote#17:"tww09306483"]Повечето искат някакво разместване, каквото и да било![/quote]
Разместването наистина ще бъде каквото и да е. Борисов ще подаде оставка и в следващите парламентарни избори пак ще има голям електорат, защото няма алтернатива. Няма нов проект, който да спечели доверието на избирателите, всички са стари познати муцуни. А както знаем със стари к...ви нов бардак не се прави.
roum
Рейтинг: 458 Неутрално"НЕ" на кремълския кандидат Радев!
"НЕ" на руските слуги с български паспорти!
stanislavdi
Рейтинг: 1486 НеутралноДо коментар [#38] от "pet100":
Сравнявам български генерали, а не главнокомандващи на българската армия. Нито Вазов, нито Колев са били главнокомандващи, нали?
Този генерал ще подари България на руски и сръбски войски
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#3] от "spiegel":
разпитай за цецка данговска,може и да размислиш
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#33] от "inn":
на всичкото отгоре историята е разказана преди няколко години
шуменско пиво
Рейтинг: 458 НеутралноПенсионерчето със зелените чорапи беше просто смешен с папагалското повтаряне на заучените подпорни лафове които са му написли на Позитано. Колкото и да не харесвам Цачева, тя просто го би по всички линии, колкото и да се мъчи сега мурзилажа да я оплюва!
шуменско пивосвети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#27] от "EU defender":
нема се пуашиш,визите с канада падат догодина
red.mary
Рейтинг: 529 ВеселоВерно е, че Радев беше скован в началото и напрегнат. Цецка беше в настроение и се усмихваше саркастично почти през цялото време и почти на всяка реплика. (Защо ли?)
После за малко спрях да гледам и съм изпуснала ревовете и признанията за дЕдото, ся, за дЕдо си ли е ревала или щото си е изпуснала нервите заради признанията, че нито била умница, нито първа хубавица, като в "Житената питка"? И чувам, рева продължил и в сутрешните блокове?
После, тия драми (според случая дето се вадят) из родата вече втръснаха и не вървят.
Ся, аз за нея не мога да гласувам по никой начин. На мен тоя дебат не ми е повлиял, ама нЕкой да й каже, да не реве повече, че ред сълзи, ред сополи не отиват в случая, за каквото и да реве в карйна сметка.
pet100
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#43] от "stanislavdi":
И понеже очаквах подобна реакция, затова и попитах, но не получих отговор:
"Като как я виждаш (Цура) еманципирана от Борисов и в ролята й на негов коректив?
джендър NATO generals
Рейтинг: 1270 Весело[quote#46:"шуменско пиво"]не харесвам Цачева, тя просто губи по всички линии, [/quote] ама разбира се! 100 пъти по-добре БКП партийна секретарка, от колкото БКП партиен член! Партийната секретарка е 100 пъти по-проверена. И то в онези времена
До коментар [#46] от "шуменско пиво":
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токSmile
Рейтинг: 755 НеутралноПрез цялото време Цачева имаше вид, че и говорят на слушалка в ухото. Реших, че си въобразявам, понеже не ми се вярва подобно нещо да е позволено в дебат. Сега обаче четох, че и други са го забелязали.
Някой знае ли дали подобно нещо е позволено в дебат? (Не казвам, че съм сигурна за слушалката, но на повечето въпроси първо гледаше странно и сякаш чакаше гласовете да и проговорят, а след това добиваше увереност. Сякаш факсове получаваше жената.)
.
Рейтинг: 1988 НеутралноДебата беше полезен и браво на водещата че ги държа от късо и ги накара да говорят по темите.
Определено голяма грешка е парите за армията да ги гълта флота и авиацията, това с никак не подобрява отбранителната способност на страната. Не защото те нямат нужда от пари, а защото флота и авиацията ни са в десетки и стотици пъти по слаби и уязвими срещу евентуален противник. По скоро имат представителни функции - за посрещане и изпращане, за мисии навън колко да не сме без хич.
Защита може да имаме с ПВО и брегова охрана многократно по сериозна и най-вече евтина. Както и сухопътни сили.
Един полет за тренировка от 45 минути издухва 4-5 тона керосин и с другите разходи е повече от месечната заплата на цял взвод. Или с други думи охраната на небето за цял месец на половин България от ПВО и РТВ.
Още повече че без локатори и обзор на небето ВВС е безмислен.
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноМдаааа...
Мисля, че това беше автогол със задна ножица, в последната минута, при 1:1 като гост.
pet100
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#43] от "stanislavdi":
И още нещо. Ако ти е направило впечатление, в момента не върви кастинг за български генерали, а за български президент, който, представяш ли си, е и Върховен главнокомандващ.
Та как я виждаш Цура, в тази й роля? Аз лично не я виждам и затова няма да гласувам за нея.
шуменско пиво
Рейтинг: 458 Любопитно[quote#16:"VR|46"]А Цецка защо така се изнерви на обвинението, че е турски кандидат? Защо се изприщи само при споменаването на името на Моника Маковей и парите възстановени от корупция в Румъния? [/quote]
шуменско пивоА ти кога ги видя тия работи? Щото май сме гледали различни предавания? Жената си отговори най-спокойно. И още по-важно - компететно и убедително! Палячото на комунистите просто стана смешен с повтарянето на подпорните си лафове.
Schopenberg
Рейтинг: 627 НеутралноЦецка Цачева - целофанът на проваления Борисов...
................
Navigare Necesse Est..................................................
Колкото до дпсбсп, на предстоящите парламентарни избори 16-17 % общо. Вотът анти Борисов-Цветанов е лично против тях и съвсем не за михлюзите от позитано и миризливия сарай.
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#25] от "EU defender":
[quote#25:"EU defender"]Какъв президент ще бъде тоя щом толкова лесно се изнервя? [/quote]
Не се притеснявай. От понеделник ще е най-спокойният човек в държавата. А ти ще отделяш жлъчен сок.
.
Рейтинг: 1988 Неутрално[quote#55:"шуменско пиво"]А ти кога ги видя тия работи? Щото май сме гледали различни предавания? Жената си отговори най-спокойно. [/quote]
Ердоган многократно дава изявления кое било турско - и Рака, и Мосул, че и за към нас споменуваше. Това че ГЕРБ и медийте ни не реагираха е вина и на Цецка Цачева.
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#33] от "inn":
Да, ама тя го е разкрила още 2011 г. пред Коритаров.
Велков
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#55] от "шуменско пиво":
Ти май си боцкал салата, вместо да слушаш дебата внимателно. Не, че е от значение, де.
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#56] от "Schopenberg":
Точно така. И е крайно време ДПС да бъде сменена от по-приемлив балансьор. Обединените патриоти чудесно се вписват в играта.
red.mary
Рейтинг: 529 ВеселоА, забравих да кажа колко се смях като рече Цецка, че министър Митов се скарал на Ердоган за широките граници на сърцето му във ...Фейса.
Щех да умра...просто.. от смях, и от отчаяние, и от Цеца , и от министЕра...
шуменско пиво
Рейтинг: 458 Любопитно[quote#50:"Евроатлантически вилает Булгаристан!"]100 пъти по-добре БКП партийна секретарка, от колкото БКП партиен член! Партийната секретарка е 100 пъти по-проверена. И то в онези времена [/quote]
шуменско пивоТи заеби партийното членство на Цацка.Тя ниго го крие, нито пък се гордее с него. Кажи сега за генералчето. Интересно защо никой не се сеща да пита за неговото членство? Което е далеч по-важно в случая, защото помним много добре как се влизаше във военните училища и още повече - в Долна Митрополия! Та, кажи нещо за генералчето! Той защо се е напъвал да става комунист? А преди това със сигурност е бил натегач-комсомолец. За тия подробнсоти някой ще разкаже ли?
Сава Мутафов
Рейтинг: 578 ВеселоНямам време за губене да гледам дърленията на двама, за които не бих гласувал, но от материала и коментарите към него останах с впечатление, че т.н. "задна ножица" на г-жа Цачева се е оказала всъщност "задна прашка" за нея.
volarok
Рейтинг: 3339 Неутрално"Изказването на г-н Цветан Цветанов, че членството на Цачева в БКП било нещо обяснимо и нормално с оглед на реалността на тоталитарния режим, подейства на психичното равновесие на много десни хора в България, които няма как да приемат такива странни извинения..."
........................................
А може би г-н Цветанов е целял да привлече ляв вот с това откровение
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 РазстроеноДо коментар [#4] от "daam":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!тетка се окака
от главата
до краката !
шуменско пиво
Рейтинг: 458 Весело[quote#35:"dearblue"]
шуменско пивозащо никъде не пише за семейното положение на радев [/quote]
Щото от червения змиярник се страхуват да му изкарат кирливите ризи. Щото и той като Патока от Америка зарязал жена си и децата си и се лепнал за една млада мацка с доста съмнителни качества.
Арон
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноАвторе, хубаво анализираш дебата, но защо премълча нашия дебат снощи в "Дневник"? Относно съмненията, че Цачева не е знаела/или е знаела/ за екзекуцията на дядо си и затова е кандидатствувала в БКП. Хайде да питаме някого от ДС по онова време как, аджеба се е приемал всеки кандидат-член на БКП? Иситната май е, че деца на "народни" врагове изобщо не са били допускани в Партията..искам този въпрос да се изясни. Иначе харесвам госпожа Цачева и ще гласувам за нея в неделя. Но..истината е важна за мен. Не искам да имам никакви съмнения по членството и в БКП. Затова ще продължа да питам. Няма начин да не стигна до нея.
bee
Рейтинг: 289 НеутралноВидях Цура какво може и колко за всичкитежгодинини не ми хареса. Не знам какъв е Радев, какво може, но може да излезе и по- дожър. Нагледали сме са на всякакви лоши полотицижза орез тези години. Трябва ли са избираме отново лош такъв, който сибго знаем без да дадем ланс на някойждруг, нов. Лично аз не съм за Радев, изборът е абсурден пред мен, но съм против Цура....
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#68] от "Арон":
D0%B0-%D1%86%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B0-%D0%BD% D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D 0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D1%87%D 0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B5.html
Явно е помогнал другият дядо. Цачева ползва когото трябва от тях при необходимост. Грозна работа...
http://socbg.com/2016/10/%D1%86%D0%B5%D1%86%D0%BA%
шуменско пиво
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#24:"ъглошлайф"]Оня е смотан.
шуменско пивоНо пък е пич. Ще гласувам за него" [/quote]
Е, точно затова сме на тоя хал! Щото гласуваме за идиоти, ама ... наши! Пък и пичове, ехе...!
Затуй май се очерттава да потънем отново с поредния палячо тип Шишарков. Дано да съм лош пророк...
Щото тоя филм го гледаме вече няколко пъти от 89-та насам А уж си мислехме наивно, че сме изритали ония "кинаджии" дето ни го втъртяха почти 50 години...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 ВеселоДо коментар [#67] от "шуменско пиво":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!същото с като на БХ и даже малко по-добро !
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#68] от "Арон":
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Няма как да защитавам Цецка Цачева.
Аргументът ти е валиден за по-голямата част от случаите.
Но перверзията на ДС стигаше по-далеч. Използваше семейното минало, "буржоазния произход", както и слабостта на потомците, за да ги пречупи, подчини и превърне в свои хора, още по-безскрупулни.
Нещо като еничари.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноПо един дядо за всеки случай като БХ !!! Копи пейст или аватар на винету ? Грозно и пошло. и съшито с бели конци.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!rrrrrr
Рейтинг: 402 НеутралноНелепите опити за ирония и нелепите провокации на Мама Цеца докараха до смях всеки непредубеден зрител. Мама Цеца заповяда на Радев да отговори "като военен" - с "да" или "не" на въпроса "Вие кой от тези двама кандидати за президент сте /проруски или проевропейски/?" Как може на въпрос "X или Y?" да се отговори с "да" или "не"?! Може, според Мама Цеца и според титаните на мисълта от щаба й.
Радев отговорил "уклончиво". Нищо подобно. Радев отговори два пъти на зададения въпрос и каза, че се определя като проевропейски кандидат. Преди това много точно засече мамата, като й напомни, че тя не му е началник, за да изисква от него да й рапортува като военен /с кратки отговори - "да" или "не"/.
Радев бил "изнервен", а Мама Цеца била "спокойна". Аха, много спокойна беше, след като Радев я цапардоса със собственото й оръжие - чуждестранната преса, и по-конкретно - турската преса /имаше и въпрос дали мамата е чела "Файненшъл Таймс", но тя го подмина/.
Цачева като цяло демонстрирала "по-голяма компетентност по зададените теми". Така е. Особено по външнополитическите теми беше блестяща. Култово беше предложението й да води Путин по спа-курорти
След театрото със сълзите на мамата Радев си възвърнал самообладанието. "Успокои се", казва авторът. Ама какво има да се успокоява Радев?! Срещу себе си има един противник, който буди смях с опитите си да се държи "нападателно", който не може да вмести нападенията си в определеното време, който повтаря абсолютно безсмислената информация "аз съм жена и българска майка", и накрая вади кърпичка от джобчето и подсмърча. Радев и щабът му се радваха, че имат толкова лесна задача - просто да наблюдават гърчовете на противника.
Накрая, трябва да се отбележи грозната лъжа на "дневник" - измисленият "цитат" от Радев /поместен в рубриката "Цитат на деня"/. Радев бил казал на мамата "няма да ви отговоря". Само че има запис и се вижда, че тези думи, приписани на Радев, са измислица на милото "дневниче", което явно се надява, че зрителите имат много къса памет и че никой няма да си прави труда да изгледа записа отново.
Арон
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#73:"Lady Zeppelin"]Използваше семейното минало, "буржоазния произход", както и слабостта на потомците, за да ги пречупи[/quote]
До коментар [#73] от "Lady Zeppelin":
Ок. Тогава? Съмненията ми още повече нарастват, че госпожата е продължила да не "знае" за смъртта на дядо си чааак до 1990 или коя беше там година? Изобщо, може ли да се случи подобна невероятна версия? Аз казвам, че някой лъже или се опитва да се скрие..Мисля, че след проверката от ДС на родата на госпожата, са я повикали на разговор и са и обяснили, че с подобен произход не може да стане член на БКП. Как е продължила нататък беседата, може да каже самата кандидатка или човекът от ДС, който е проучвал родословното и дърво.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 ГневноНе съм бил член на БКП но знам проседурата - най-малко 3 препоръки- една от местоживеенето, една от работата и една от познаващ семейството. Тези хора ставаха гаранти на новия член. Да ме прощава бившата ми приятелка но май изкриви огледалото и душата си. Освен това 1952 г всичко е било със съд и присъда и може и да се намерят архивите или свидетели. Да не се окаже нещо съвсем нелицеприятно. Който иска нека се опита да ме обори. готов см и на очна ставка.Всяко нещо има граници на търпимост !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#76] от "Арон":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има голяма логика и вероятност за принадлежност както и по-нагоре.
шуменско пиво
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#22:"soave"]Не вярвам в негативните прогнози за това, което ще се случи след тези избори. Винаги има решение и изход. [/quote]
шуменско пивоАми, разкажи ни някой от твоите оптимистични сценарии. Щото ние дето сме се парили вече не знам колко пъти определено предпочитаме проверените ходове които работят, дори и да не са съвършени, отколкото доказаните крадци които вече няколко пъти ни набутват в киреча. Ако някой е мазохист, да си се бичува сам! А не да набутва всички ни в калта!
Колкото до решението и изхода, прав си! Имаме си и Терминал 2, и Калотина, та даже и Дунав мост-2! Последните ще угасят ламбите и ще оставят Територията на Ламбовците от червения змиярник. И това вече сме преживяли, но не искаме да продължава!
Затуй - в неделя: вот за Цецка! Дори да е "с отвращение"! Щото другото е ... виж по-горе!
buran
Рейтинг: 515 НеутралноДневник, още колко "анализа" на дебата ще пуснете, опитвайки се да изкарате цецка победител или поне да ограничите щетите от нейното жалко и трагично представяне снощи? Защото Радев я размаза по всички теми. И това си личи и от анкетата в сайта ви.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 РазстроеноЦецка ми е мила но истината ми е по-мила !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Арон
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#70] от "Добрин Велков":
Затова не се споменава името Данговска.
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#82] от "Арон":
[quote#82:"Арон"]Затова не се споменава името Данговска.[/quote]
Дааа....
Та тази.... личност цял живот е гонила кариера с лъжи, измами, слагачество. Отвратително... и юрист...
Сравняваш ли я още с Радев, макар и подсъзнателно?
За кого ще гласуваш?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
abygale
Рейтинг: 571 НеутралноНай-точния, кратък и обективен анализ на вчерашния дебат - давам ви линк. Заслужава си прочитането!
eva-triabva-da-se-izuchava-v-universitetite-po-tsi al-sviat/
http://frognews.bg/news_122846/Debatat-Radev-TSach
abygale
Рейтинг: 571 НеутралноЕто ви и най-важните моменти:
2. Когато влезе бандит вкъщи, тичате при бащата
Една от теориите в психологията (Юнг) е за т.н. архетипи – определени базови образи и концепции, които са заложени в психологията ни много дълбоко на подсъзнателно ниво, като дори е възможно да бъдат част от генетиката – майката, бащата, земята, злодеят в тъмното, т.н. ГЕРБ умишлено се заиграха с един такъв архетип – майката. Тя е нежна, грижовна, спокойна, умно и мъдро направлява детето в живота. Случайно или не (ако не е, подозирам американска или израелска намеса, а не руска), БСП заложиха на друг архетип – бащата. Той е силен, груб, непоклатим, прикрива детето с широкия си гръб и защитава дома.
Сега си помислете за днешния ден в България и каква е обстановката, в която се провеждат изборите. Най-важният въпрос за избирателят е националната сигурност, а заплаха номер едно е вълната от легални и нелегални имигранти, заливаща Европа през Турция и Средиземно море. Зад тях надниква грозната муцуна на радикалния ислям и тероризма.
Е, когато в къщата ви влезе бандит, при кого ще изтичате за помощ? При майка си или баща си?
abygale
Рейтинг: 571 Неутрално3. Елементът на изненадата
Политическите дебати протичат по шаблон – безкрайно каканижене на клишета и заучени фрази, като крайната цел е да се остави трайна емоционална след в зрителя/слушателя и да се нанесат 2-3 тежки и изненадващи удара, които след това да се „залепят“ за кандидата или противника му. Роналд Рейгън направи това с прословутата му реплика „There you go again“ и шегата, че няма да превръща младостта и неопитността на опонента си в тема на кампанията, Тръмп изстреля фантастичното „Because you would be in jail“, кимването с глава на Буш младши срещу прииждащия за пореден път срещу него Ал Гор, и т.н.
Единствените толкова мощни единични и изненадващи удари в българския дебат дойдоха от Радев – „г-жо Цачева, в Турция събрахте 12 000 гласа и направо ме разбихте“, „Явно това се отнася и за „Столипиново“, защото там ме размазвате“ и гръмовния удар отдясно „Защо Ви е страх от Моника Маковей?“.
Цачева опита да хване Радев натясно с въпросите за Русия, но не й се получи по много причини – така или иначе, всички го очакваха, Радев вече беше контрирал това умело, а и от притеснение не изнесе атаката си вербално добре.
abygale
Рейтинг: 571 Неутрално. Когнитивният дисонанс като защита
Румен Радев знаеше, че най-голямата му слабост е въпросът дали е зависим от Русия, дали е марионетка на Путин и дали ще влезе в достлук с Цацаров и ДПС. За да се защити от това, създаде когнитивният дисонанс с евроатлантизма и постоянната лавина от образи, с които бомбардираше съзнанието на зрителя. Радев нито веднъж не спомена руския президент Путин, но пък назова Доналд Тръмп и ни каза, че ще обсъжда националната сигурност с него. Цачева направи обратното, назова директно Путин и го покани в Плевен на панорамата. Използването на име веднага формира образ в съзнанието на зрителя/слушателя. Днес всички ние в главите си имаме образите на Радев до Доналд Тръмп и на Цачева с Путин на плевенската панорама. Е, кого ще възприемем подсъзнателно за про-руски и про-американски кандидат?
По темата съдебна реформа, г-жа Цачева цитира някакви закони и обясни колко добре се справя министър Захариева. Всичко това е най-вероятно вярно и чудесно, но не ни представя нищо ново. Радев изненада всички, споменавайки Моника Маковей и обещавайки да отиде на място в Румъния. Отново брилянтна защита с когнитивен дисонанс – как ще възприемем Радев в достлук с Цацаров и ДПС, когато днес си го представяме до Маковей в румънската анти-корупционна служба?
abygale
Рейтинг: 571 Неутрално5. Силният лидер
Избирателите по цял свят се обединяват от една обща характеристика – най-важното нещо, което търсят в своите кандидати е да бъдат „силен лидер“.
В рядко емоционална и вероятно искрено поднесена лична изповед, Цачева разказа личните си премеждия с атаките срещу нея, че е комунистка и непривлекателна. И накрая се разплака в ефир.
Радев през цялото време се държеше като лишен от емоции римски генерал от Холивудски филм, яхнал своя боен кон на хълма и надзираващ кървавата битка в низините. Личността му доминираше тотално стаята и на два пъти с кратки жестове буквално подчини водещата на дебата. И в края на дебата за кратко показа и човешка емоция с бележките за прочетената книга, описваща премеждията на пътуващ на Запад бежанец.
Кой от двамата остави впечатление на силен лидер, който ще защити българина от прииждащите орди бежанци и дрънкащите с оръжия велики сили? Кой е силният лидер – непоколебимият генерал на боен кон или искрената и уязвима жена, показала своите сълзи и предизвикала съчувствие у всички нас?
Вчерашният дебат беше рядък случай, в който единият кандидат направи всички правилни ходове, а другият – всички грешни. И би било справедливо, ако влезе не само в българските учебници по политология и маркетинг.
Румен Радев изнесе едно от най-добрите за съответната ситуация представления в политическата история.
abygale
Рейтинг: 571 НеутралноИ обобщението:
Надали в политическата история някога е имало дебат, в който единият кандидат направи всичко вярно, а другият – всичко грешно. Това се случи на вчерашния дебат между Румен Радев и Цецка Цачева, по време на който червеният генерал изнесе урок по политика.
Велков
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#85] от "abygale":
Екипът на Радев е перфектен. Постигна повече от очакванията ми.
abygale
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#91] от "Добрин Велков":
Съгласен. Но и генералът е добър матр'ял. Иначе и най-перфектния екип да имаш, ако си магаре не могат да те превърнат в ат. Ако си Як-40 няма как да те превърнат в Миг-35.
registriran
Рейтинг: 458 НеутралноVictor Papazov
Т.нар. "дядо" убит от комунистите, всъщност е втори мъж на баба и. Наистина са го разстреляли за участие в заговор на Петковистите. Пропуска се малка подробност, че баща и се е отрекъл от пастрока си и така дъщерята безпрепятсвено прави кариера.
rrrrrr
Рейтинг: 402 НеутралноМамата така изигра историята с дедото, все едно прави фундаменталното "разкритие" за първи път. С това признание вчера за първи път нарушила "завета на баща й", или каквото там беше. Таяла тази история толкова години, таяла.... И какво - накрая смело си е сложила кърпичката в джоба преди ефира и е решила да прави "разкритието".
Сори, ако разочаровам някоя чувствителна душа, която е ляла сълзи заедно с Цеца, обаче мамата вече е разказвала тази история:
https://www.youtube.com/watch?v=zJAsOW952Z4
Обърнете внимание - при този разказ от 2011 г. сълзи, кърпички и сополи няма. А точно тогава би трябвало да ги има, защото точно през 2011 г., а не вчера, историята е споделена публично /по телевизията/, и точно тогава, през 2011 г., а не вчера, е нарушена клетвата, дадена на смъртния одър на Цецкиния баща.
Обобщавам:
Историята за дедото, разказана вчера, е "съживена", а не е разказана за първи път, както опитваше да внуши Цеца.
Сълзите на Цеца са фейк, защото, ако бяха истински, щяха да рукнат още през 2011 г.
С две думи, уважаеми зрители, ЦЕЦА ЛЪЖЕ.
gbj06554106
Рейтинг: 571 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "stanislavdi":
Неокомуненеце,
можете да словоблудствате и лъжете колкото си искате.
Но след като сте един посредствен невежа, поне прочетете какво пишат знаещите:
Припомняме в резюме редове от публикацията: Във всички страни по света с нормални армии винаги има поне няколко генерали, които притежават потенциала да бъдат успешни президенти. Те имат качествата на неоспорим стожер и гарант за суверенитета на държавата, винаги да отстояват националните интереси и да олицетворяват единството на нацията, да я обединяват за постигане на национални цели.
На второ място, те по презумция са надпартийни личности, не обвързани и не ангажирани с дейности в рамките на партии, макар да имат своя политическа ориентация и неизявени пристрастия. Не обременеността с предишни партийни борби и вражди им позволява без проблем да изграждат необходимите връзки с целия политически спектър.
Трето, формирането още като курсанти на изострено гражданско чувство постепенно се трансформира в държавнически поглед. Всички български генерали притежават широк поглед върху структурата на държавата и функционирането на нейните механизми, имат подготовка за Върховен главнокомандващ и глава на Консултативния съвет за национална сигурност. Те единствени от всички кандидати за президент на България са изучавали от геостратегия и политология, през управление на глобални процеси и мегаструктури чак до дипломатически процедури и протокол. Не трябва да се пропуска широката обща култура, задължително владеене на английски език.
Тези качества се „имплантират” у генералите по света още като курсанти (кадети), а в процеса на десетилетния кариерен растеж става естествен отбор на най-добрите, оформят се като лидери.
И още, няма професионална прослойка извън армията, която да има по висок образователен ценз: войниците задължително имат поне средно образование, младшите офицери са с едно висше, старшите – висше плюс военна академия, а генералите са поне с две академии. В армията теоретично не е възможно да има „калинки”.
Адмирал Пламен Манушев и генералите Румен Радев и Съби Събев не правят изключение от общото правило, те са направили кариерата си въз основа на общите правила. Не е възможно, а и не е нужно, да се пресее животът и на тримата. Изборът падна върху Румен Радев, защото е една глава по интелект и ценз над офицерския корпус не само във ВВС, но и в армията изобщо.
Златният медал от математическата гимназия в Хасково му дава аванс като курсант-летец във военновъздушното училище. Често е освобождаван от изпити. Помага на един от водещите преподаватели в Училището по аеродинамика при направата на разчетите за докторската дисертация. (Сега е професор, доктор на техническите науки и ръководител на катедра в софийския Технически университет.) Завършва Военно въздушното училище като първенец на випуска.
Като пилот в авиобаза Равнец край Бургас усвоява пилотирането на МиГ-29. Междувременно съвместно с група инженери разработват и въвеждат компютърна система за анализ на регистрираните в полет параметри в „черната кутия”.
Още като обучаем във Военна академия „Раковски” (1994-1996) разработва основите на бъдещата си дисертация „Създаване и използване на системи за тактическа подготовка на авиационните екипажи и подразделения”, която е математизирана чрез диференциални уравнения.
По време на последната му година в Академията, там пристига делегация начело с началника на управление „Авиация” на австрийския Генщаб. Румен Радев представя разработката си, като пред вид ограниченото време, предлага по избор да направи презентацията си на английски,немски, руски или български език. Това силно впечатлява госта, който е видимо изненадан от високото научно ниво на разработката. Оказва се, че по това време „черните кутии” на австрийските бойни самолети още не са цифровизирани.
Радев е първият слушател в Академия „Раковски”, защитил по време на обучението си основите на дисертационния си труд. На обсъждането му присъства и цялото ръководство на ВВС.
Завършва Академията като първенец на випуска, но поради голямата си заетост отлага работата по дисертацията си. Накрая му помага извънредно любопитно обстоятелство.
През януари 1998 г. Румен Радев провел паметен въздушен бой със заместник-командира на авиобазата майор Илия Милушев на самолет МиГ-29. Разминали се в насрещни курсове, а после всеки стягал маньоврите според възможности си до причерняване на погледа от претоварването. Завършили, образно казано, реми. Обаче при анализа на данните за полетите от контролно-записващата апаратура се оказало, че в горната част на един от вертикалните маньоври скоростта на майора Радев паднала под еволютивната (минимално допустимата) до 270 km/h.
Двамата майори били лишени по за една година от полети. Румен Радев използва времето рационално и си написа доктората, който защити през 2000 г. вече като командир на авиобазата.
По време на дискусията по труда му един от членовете на специализирания научен съвет по военните науки (известен в страната професор в областта на електрониката, заявил, че с този труд Радев успешно би защитил и в софийския Техническия университет, тъй като са налице приноси и в областта на техническите науки
Отстраняването от полети е повод Румен Радев да си даде за последен път сметка, че ако иска да промени правилата в авиацията, трябва да има служебна власт. Само след няколко години Радев като бригаден генерал и командир на авиобазата в Граф Игнатиево успя да се пребори при пилотаж с МиГ-29 да се счита допустима дори нулева скорост, ако има безопасна височина.
Като командир на изтребителната авиационна база в Граф Игнатиево „бунтарят” Радев се пребори и въведе авангардни тренировъчни методи при полет с МиГ-29, въпреки ограничения брой летателни часове. Постепенно и уверено въведе режим на полет с малка скорост и висок ъгъл на атака, известен на Запад като програма за обучение при маневриране на задкритични ъгли.
Междувременно през 2003 г. за втори път завършва Военновъздушен колеж „Максуел“ в САЩ като магистър „Стратегически проучвания“, при това 13-и по успех от 220 обучаеми.
Още като командир на авиобазата в Граф Игнатиево полковник Радев започва да разработва методика за избор на нов боен самолет за българските ВВС. По това време му е възложено да запознае високопоставена делегация от САЩ с нашите виждания как да стане изборът. Първото му изречение е, че това трябва да стане с формулиране на бойните способности на изтребителя ни, но те следва да се определят от това каква ще е геополитическата обстановка през следващите 30-40 г- в триъгълника Западни Балкани-Кавказ-Близък Изток. На това място водачът на гостите, полковник по военна логистика, помолил Радев да спре изложението си, за да си извади бележника. Водил си записки като студент-първокурсник.
През 2016 г. след интензивна работа на ръководения от генерал Радев колектив бе изработена официална методика за избор на нов боен самолет, придружена от критериен апарат, математически модели и доказателствена част.
Чашата на търпението на генерал Радев преля, след като се очерта перспективата да плащаме чужди изтребители да охраняват небето ни. Човек може да бъде унизен само ако се съгласи. Генерал Радев не беше съгласен. Каза го с други думи в интервю, че докато си пази достойнството, не всичко е загубено. А достойнство не му липсва."
Ха, сега напишете нещо за знанията и постижнията на Цачева от рабфака-а
abygale
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#94] от "rrrrrr":
Днес имаше продължение... сестра й била бременна като научила за дядо си. А бе омерзение тотално да те обземе. Да ровиш в костите на предците си за да извличаш политически дивиденти е много гнусно. Точно обратният ефект ще има туй театро.
Fоtеdасоd
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#80:"buran"]Дневник, още колко "анализа" на дебата ще пуснете, опитвайки се да изкарате цецка победител [/quote]
И колко пари вземат за това „журналисти“ като П. Чоллаков?
До коментар [#80] от "buran":
abygale
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#93] от "registriran":
Ти да видиш! Даже не й е кръв дядото. Даже са се отказали от него за да просперират при комунистите. А после мамата се отказва от комунистите за да просперира при герберастите. Цачева не заслужава да ни е президент. Не заслужава и председател на НС да е! Мерзка история.
Роси
Рейтинг: 7720 НеутралноСитуацията много загрубя.
Николов
Рейтинг: 1604 Неутрално[quote#48:"red.mary"]Ся, аз за нея не мога да гласувам по никой начин.[/quote]Гласувай за червената фуражката, чадо. Или иди за гъби - Столипиново ще направи избора вместо теб.