Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Разликата с Радев се видя още вчера. Плевнелиев никога не би паднал под достойнството си със заядлива реплика. А Радев никога няма да стигне нивото не само на Плевнелиев, но и на старите царски генерали, които имаха достойнство.
Каза точно и ясно мнението си за агресивната политика на Русия и не се отклони пътя на България за членство в ЕС и НАТО.За мен беше добър президент.Разбира се,че няма как да се е харесал на всички и Слава Богу.
Най-добрият президент, който сме имали. Лично мнение.
"За голяма част от българите обаче не беше достатъчно началник"
Ей това! Народът е яко прост и това важи с пълна сила. Искат човек на думи, а не на дела. Плевнелиев беше точно обратното.
Терапията е скъпа, да пукаш опаковъчно фолио е евтино!
Слушах президента и си мисля, в колко хубава държава живее този човек!!!!! Огромния прогрес който има неговата държава, успехите в здравната, пенсионната и социалната политика, отново ме обзема онова чувство,че с политиците ни живеем в различни държави!
Ние сме държава в която деца и животни се спасяват чрез групи за взаимопомощ в Интернет, институциите са последното нещо на което се разчита, хората си търсят откраднати и изгубени вещи също чрез социалните мрежи!
Всички казваме „Това е България!“ и това сякаш обяснява всичко!
Здравната и пенсионната реформа са геноцидни и зловредни……Институциите са неработещи, безработицата не е реална, в бюрата по труда се регистрират само хора, получаващи обезщетения или други облаги изискващи регистрация там!
Г-н Плевнелиев, вие всъщност, на коя държава бяхте президент?
The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
На фона на това, което беше и това, което се задава, аз без колебание му поставям шестицата. С добавката, че нямам нищо против следващият президент да ме опровергае и също да я заслужи, ако може. Не съм злопаметен, така че мегдан има...
ПС На мястото на тези, които провалиха номинацията му за втори мандат (проследявайки развитието все повече се убеждавам, че по поръчка от външни сили), бих се натикал в миша дупка. Но за това е нужна съвест, а при тях това е най-големият дефицит. Сега лижат рани в канавката, забравени и отхвърлени от всички...
Съгласен съм на 100 % с оценките на политолозите. Моето мнение съвпада с тяхното. Както и с мнението на най-големите и най-влиятелните европейски политици, отдали му значимото през мандата. Тук някакви смешници, клавиатурни онанисти, които не допринесли с нищо за демокрацията, го плюят и обиждат. Както е казал един римски император, парите не миришат, пък дори и евтините копейки от Позитано. Фактът, че Плевнелиев успя да предизвика яда и омразата на червените гниди говори само, че си е свършил отлично работата и е защитил прозападната ориентация на България. Ако можех, щях да ме стисна ръката и да го поздравя лично за успешния мандат.
А сега да си пуснем "Женени с деца" и да гледаме продавача на обувки Ал Бънди. Както беше казал великият Ал, докато играеше шах със своя чернокож колега в магазина, "ако знаеха и правилата на шаха, щеше да е още по-интересно".
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Винаги съм си мислил, че оценките ги дава народа на избори. Ако Плевнелиев се беше осмелил да се яви на избори за втори мандат, щеше да си види оценката, уви не го направи мисля че е понятно на всички защо...
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
До коментар [#10] от "4ort":
[quote#10:"4ort"]Това ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!! [/quote]
С кое остана честен ?
С комсомолското си минало?
С партийно-вузовското си минало ?
С партийно-бащино-номенклатурното си минало ?
С бизнес-старта даден му от другарката Масларова в Германия?
С 10-ноемврийското антиБКП митингаджийство с плакат на тапет?
А по добре да оставим човека да се наслади на "заслужена " почивка щото от 2001 година президентите все са "бивши негри" та това за дрогарето го мани.
[quote#4:"kirkor"]с атлантически кепенци и олигофренски маниери.[/quote]
Много зависи кой какво търси в президента- ако е смелост, откритост, интелект и твърда позиция- хората го харесват, ако е умение на всяка цена да прави кръгом и отдава чест безупречно - не го харесват, просто е
На фона от представянето на Радев, Президент Плевнелиев е титан. Впрочем Радев - човекът на каките в БСП и кремълските му ментори, вече падна и под дъното, което фиксира самият Гоце.
Събраните мнения са много еднопосочни, като най-балансираното ми се струва на г-н Николов! При част от останалите има мощен запах на царедворщина от правилното място - това, което притесняваше толкова онази с ябълките!
Дневник, ми те все едни и същи.Що не пуснете мнение и на някой различен, например на Кеворк? В края на краищата медия сте, не сте партия. Идват промени, това не ви ли притеснява?
"У нас все още има политици, които водят битки с миналото - близкото и далечното. Тези битки раждат фалшиви герои. Бизнесът с миналото е част от безпътицата. "
Този човек откровено защитаваше чужди интереси.
Вместо да бъде обединител на българите, той ги разделяше, като вземаше позицията на едно малцинство.
Чрез външната си политика той навреди на България, най- малкото с липсата на умереност и твърде крайните си изказвания относно Русия.
Не мога да се сетя да е направил каквото и да е било във вътрешен план.
Плюсове:
Успя да се еманципира от Б.Б.
Успя да преживее една огромна трагедия и да продължи напред. За това печели моето уважение като баща, но не и политическото такова.
Оценка:
Слаб 2 с елементи на единица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
42
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Мисля, че 5+ е реалната оценка за Плевнениев. Толкова горе-долу му е и рейтинга. 5% одобрение и 95% неодобрение.
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
[quote#27:"karabastun"]кръжокът изàква опорни точки от Иван Кръстев![/quote]
Кръстев и той упойва яко, ама чак пък да е кокорбашията? Все си мисля че Женята, Червен Кольо и Буруджиева са шпицкомандата
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
Плевнелиев имаше няколко непростими гряха- беше добронамерен, възпитан, принципен и честен. Затова глутницата на Позитано и гномите, които им гласуват, не спряха да го заливат с помия...та дано не боде в очи калната яма, в която са затънали.
Да си спомним някои много успешни неща:
- Президентът на Чехословакия;
- Прекрасните Скалисти планини присъединени към Западните родопи;
- Двуметровото яйце на Фаберже, в което Плевненлиев можеше да си направи гарсониера.
И това са най-безобидните удари, които нанесе върху авторитета на държавата ни.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#50:"marsena"]Плевнелиев имаше няколко непростими гряха- беше добронамерен, възпитан[/quote]
Затова доброволно се отказа от правото си да назначава шефовете на ДАНС. Затова пусна "поправката Пеевски" в закона за ДАНС щото много вярвал на Станишев и Орешарски (според неговите думи!).
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Кога точно е бил, честен? Може би когато ни обясни, че на 10 ноември 89 е бил на протест с плакат пред НС ли?
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
Съгласен съм с оценката на социолози и политолози.
Само се моля историята да няма повод да не даде оценка "най-добрият президент на България". Това ще означава, че всичко след него е плява.
Президент Росен Плевнелиев бе един достоен президент, българин и европеец, което уж е едно и също, но само в отделни хора това личи така ярко!
Не гласувах за него, но не съжалявах нито за момент, че България има за държавен глава такъв достоен човек!
Просташките плювни пък на агитката на руското посолство са допълнителен +++ за Президент Росен Плевнелиев!
Сега идва време за сравнение - ще видим един много безпомощен държавен глава, свикнал да получава заповеди и да изпълнява...
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
Принципен, честен, учтив, проевропейски.... все "толерастко гейски, соросоидни ценности". За това болшинството не го харесва. Друго си е да бе гледал лошо "развял шлифера" и Берлускони да му мери с педи гърба. Папи да баха го галИли по главата. Или да отстрелва архари.
Дано Радев се доближи до половината на това което бе Плевнелиев. Ако успее да се еманципира де. Плевнелиев можа.
По плакатите и по протестите през *89 год. ли съдите дали един човек е почтен или не?
Бил ли на протест преди 27 години? Евтино и инфантилно! Той и Слави беше на протестите през *89 год и какво?
Изкарайте някой компромат от 1979 година!
Тогава ще ви призная, че честно заработвате надницата си.
Колега, малък ти е рейтингът нещо, което е явен признак на тролска регистрация, но нека се абстрахираме от този факт и да говорим по същество.
[quote#40:"malak77"]Чрез външната си политика той навреди на България...липсата на умереност и твърде крайните си изказвания относно Русия. [/quote]
Напротив. Не е говорил срещу Русия. Говорил е за политиката на Русия към съседите й, която с нищо не се отличава от онази през 1980, 1944 или 1878 г. Същите имперски амбиции, същата наглост. И не е навредил на България въобще, щом цяла Европа го припознава като насител на европейската идея. За справка - речта му в ЕВропарламента. Гоце нали беше умерен политик, защо никой днес него бръсне за нищо? И защо ни натресе тройния си руски шлем?
[quote#40:"malak77"]Този човек откровено защитаваше чужди интереси. [/quote]
Чии интереси? Нарушил е практиката България да бъде газов и финансов роб на Русия ли? Предал е руския монопол върху българската политика? Ами така е. И затова се гордея с президент като него. Цели 5 години НЕ бяхме 16-а република.
[quote#40:"malak77"]Вместо да бъде обединител на българите, той ги разделяше, като вземаше позицията на едно малцинство. [/quote]
Малцинството се видя на протестите и контрапротестите през 2013 г. На протестите имаше стотици хиляди българи. На контрапротестите пред Президентството, организирани от Позитано и Атака, имаше 5 автобуса хора, докарани незнайно откъде си и които не можеха да обяснят пред журналистите срещу какво протестират. Та, за малцинства говорим?
[quote#40:"malak77"]Не мога да се сетя да е направил каквото и да е било във вътрешен план. [/quote]
1. По време на най-тежката политическа криза от 1997 насам Плевнелиев беше призван да бъде стълб на демокрацията. Парламенти се сменяха през няколко месеца, кабинети ставаха и падаха, но Плевнелиев удържа държавата, за да не се върнем на изходната точка от януари 1997 г. Той направи цели 2 служебни кабинета и благодарение на неговите усилия, успяхме да задържим стабилността на държавата, да не изгоним инвеститорите, да задържим бизнеса работещ. И какъв е резултатът - днес имаме един от най-високите икономически ръстове в цяла Европа. И дори 3 милиарда излишък.
2. Плевнелиев беше двигателят на иновациите в България. Благодарение на неговото настояване днес имаме Бизнес парка - най-модерното бизнес съоръжение в страната, където с най-модерни технологии бизнесът и науката се развиват. За София Тех Парк трябва изобщо да говорим?
3. Плевнелиев беше първият президент, предложил референдум и дал думата на народа. Огромна демократична стъпка. Той редовно организираше консултации с партиите, за да реши партийната криза. Никога не мълчеше пред Бойко и дори се сръбваше с него по определени теми. Наложи вето на не един или два закона и забележи - предложени от собствената му партия, която го издигна на поста! Гоце кога направи подобно нещо, че не си спомням?
Това е което се сещам на първо време без да ровя по-подробно, но направяли го, още 1000 неща ще ти изкарам. Казваш, че нищо не бил направил Плевнелиев. Ами нищо е, Гоце къде къде по-големи неща направи и остави на нашите внуци да ги изплащат - това тройни шлемове, руски монопол в България, налагане на червено-депесарския модел...
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
От мен има 4,5. Заради мекотата в тона и езика на тялото. Прекалено фин за президент на този уникален народец, прекланящ се пред яки богатири и смръщени вождове!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#67:"Lou"]щом цяла Европа го припознава като насител на европейската идея.[/quote]И в цяла Патагония да го признават
в България подобни политици не виреят !
Съобразяване с БГ реалностите е нужно !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Истината е, че Плевнелиев е интелигентен човек и като видя, че е обкръжен от тъпанари и мафиоти реши да се оттегли. Пък и не му стигаше хъс да им се опълчи. Като знам какво гадно племе сме, може би решението му беше правилно.
Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
[quote#10:"4ort"]Това ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!!
[/quote]
Подкрепям!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
[quote#47:"tribiri"]Аз знам какво ми остава. Остава ми да видя Тръмп и Радев президенти на САЩ и България, ДСБ извън парламента. [/quote]
Вас комунистите диктаторите ви привличат. Ама да не стане като с Хитлер -
Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#57:"EU defender"]Комунистите винаги говорите от името на народа.[/quote]Явно народа говори от името на комунистите,
... и ако си забелязал извън нЕкои кръгове тук "комунист" все още е гордост сред народа или сред голяма част от народа скрито или явно. Не можем да избягаме от историята си и соца. Това много ви дразни, но това са БГ реалностите.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#10:"4ort"]Това ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!! [/quote]
Спрямо EVN може и да е бил честен. Обеща им да не ги национализарат и си изпълни обещанието след тайни срещи във Виена.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#49:"Иван К"]Няма как да водиш стадо ако самият ти не си овца.[/quote]Кой води овцете ?!
Отговор = отерагаМ
Кой подкарва овцете ?
Отговор : отечуК
Не е зле и Президента да ги знае тези неща
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#40:"malak77"]Чрез външната си политика той навреди на България, най- малкото с липсата на умереност и твърде крайните си изказвания относно Русия. [/quote]
Я кажи като как точно "навреди" на България ???
Щото не подари никакъв шлем на рашките ли, или как ?
[quote#30:"karabastun"]изàква- цитат на коментар #27 от “karabastun”
ИЗЧАКВА - извинявам се ....[/quote] като се ползва клавиатура на латиница и кирилизатора на сайта понякога получаваш верния отговор. Всяка прилика не е случайна.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#84:"роджър"]Я кажи като как точно "навреди" на България [/quote]Да си бивш не значи нищо!
Просто стар забравен сън.
За някого ти бил си нещо,
но сега си сам и вън.
До залеза на вековете
факта си остава факт.
Да не ровим . Забравете!
Ние помним с дух и такт.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
До коментар [#88] от "dark'star":
Май нямаш отговор на зададения то въпрос!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#25:"navy"]С комсомолското си минало?
С партийно-вузовското си минало ?
С партийно-бащино-номенклатурното си минало ? [/quote]В тази възрастова група други няма !
Всеки е бил нещо по време на соца !
Какво непрестанно се чудите = "шуто и рогато" е било в БКП, а в комсомола са били ВСИЧКИ !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#77:"dark'star"]и ако си забелязал извън нЕкои кръгове тук "комунист" все още е гордост сред народа[/quote]
Хе-хе!
Абе толкова ли сте заблудени?
След крадливото и некадърно ужуправление на комунетата (а още повече, когато бяха в комбина с ДПС) никой не вижда каквото и да е добро у комунетата!
Тези, които гласуват за тях, са или платени или имат сметка червените да са на власт.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#89:"Храбър"]Май нямаш отговор на зададения то въпрос!? [/quote]Искам България да затвори страницата Плевнелиев за общото благо ! Разделението на народа не води до нищо добро за всички.
Трябваше само да замълчи умно и на място !
Виж как добре говореше за саниране
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#91:"Храбър"]След крадливото и некадърно ужуправление на комунетата[/quote]Не бъркай БСП / консервативна дясна партия на едрия капитал / с комунистите въздигнали България до технологични и промишлени висоти и осигурили най-голямото благоденствие на народа за 1300 години. Хората по инерция и от носталгия гласуват за младостта и гордостта си по време на соца. От време на време се сърдят червените на БСП за лицемерието им - тогава десни вземат властта
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#37:"Judjuk"]В края на краищата медия сте, не сте партия. [/quote]
Този въпрос го отнеси към медиите на Пеевски.
[quote#37:"Judjuk"]Идват промени, това не ви ли притеснява?[/quote]
Това като как да се разбира?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Няма никакво значение каква оценка му дават няколко пристрастни човечета. Българския народ му даде оценка (според Г консултинг) : средна оценка 2,90, както следва:
много слабо(1+2) - 35%
по-скоро слабо - 28%
добро- 18%
много добро/отлично - 12%
без мнение - 7%
Дори сред РБ оценката не е висока (3,9), а в ГЕРБ по-малко - 3,5.
Това , че сте взели няколко човека от точно определена обществена група, която по различни причини му вдига акциите, не означава абсолютно нищо. Плевнелиев влезе и излезе с най-ниския обществен рейтинг. Допусна множество груби грешки , като се започне от назначаването на Борис Велчев, одобрението за Цацаров и се стигне до срещата в Уелс. Той не познаваше своите правомощия и минимум в 3/4 от мандата беше маша на Борисов. Имаше изключително недипломатична външна политика и най-лошото бе , че нямаше хора около него , които да го коригират, т.е. нямаше избран свестен екип. Писмото до Тръмп просто е жалък завършек на най-жалкото президентстване в новата история на републиката. Той изглежда така и не разбра каква е разликата между лично мнение и държавна позиция и не разбра защо всички останали , подписали писмото са бивши държавници, но както казах, по-слаб от президента плевнелиев беше само екипа му.
[quote#94:"dark'star"]Не бъркай БСП / консервативна дясна партия на едрия капитал / с комунистите въздигнали България до технологични и промишлени висоти и осигурили най-голямото благоденствие на народа за 1300 години. [/quote]
Що бе?
Онези от БКП, чиито синове бяха и са в БСП не крадях ли.....Или са били много кадърни?
Да ти обяснявам ли на базата на какви...ужизследвания разровиха Софийското поле и построиха невъзможния "Кремиковци"? А да знаеш от кои страни караха руда та да има работа в него....И това е само един пример за хилядите глупашки изцепки които направиха, та скоропостижно три пъти докараха страната до фалит!
А да ти разправям как хванаха кокшкаря Янчо Таков с кожуси на границата или за това кой уби телевизионната говорителка, така щото никой дори не чу за случая?
Знаеш ли колко имам да разказвам?
Бегай гледай "Маргарит и Маргарита". Там са изтипосали комунетата в цялата им прелест! И са напълно прави!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Много, много често бях горд, че г-н Плевнелиев е моят президент ! Това е най- силният президент на България !
Г-н Плевнелиев, благодаря Ви за прекрасната служба и попътен вятър за всичко с което се захванете !
Не съдим по това, че излъга, че е бил на протест, като много добре знае, че не е бил. Това няма нищо общо с честност. За теб това честност ли е?
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
von_seeckt
Рейтинг: 217 НеутралноПлевнелиев и двойна не заслужава, най му подхожда единица, че от всичките му приказки една негова няма, най обикновен преписвач.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 ЛюбопитноПолитиката е визия за развитие ане пазарлъл по селски.Г-н Плевнелиев е един от малкото смислени ,кротки хора с визия за тази държава.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Ronald Reagan
Рейтинг: 957 ВеселоДа а а а! А пък вчера Ал Бънди нали се закле, сега ще им е началник
!
agent****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
oporna_to4ka
Рейтинг: 426 НеутралноА бе хора, чели ли сте нещо от Женята и Петър Атака Константинов да са написали за Румен Решетката?
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаEU defender
Рейтинг: 636 НеутралноЩе си остане като най-добрия президент досега в историята на България. И вдигна много високо летвата за следващите.
The best way to predict the future is to invent it.spiegel
Рейтинг: 1952 НеутралноРазликата с Радев се видя още вчера. Плевнелиев никога не би паднал под достойнството си със заядлива реплика. А Радев никога няма да стигне нивото не само на Плевнелиев, но и на старите царски генерали, които имаха достойнство.
Един препатил
Рейтинг: 2356 НеутралноСправедлива оценка.
cup_of_tea
Рейтинг: 583 НеутралноТой самият се оцени по-високо.
4ort
Рейтинг: 2146 НеутралноТова ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!!
Имам време да питам всеки идиот.chicago514
Рейтинг: 1037 НеутралноКаза точно и ясно мнението си за агресивната политика на Русия и не се отклони пътя на България за членство в ЕС и НАТО.За мен беше добър президент.Разбира се,че няма как да се е харесал на всички и Слава Богу.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 739 Весело-За да се получат подходящите отговори, трябва да се питат подходящите ,,коментатори''. Инак ще се поизкриви ,,правилната'' политическа линия.
Gabaro
Рейтинг: 374 НеутралноНай-добрият президент, който сме имали. Лично мнение.
Терапията е скъпа, да пукаш опаковъчно фолио е евтино!"За голяма част от българите обаче не беше достатъчно началник"
Ей това! Народът е яко прост и това важи с пълна сила. Искат човек на думи, а не на дела. Плевнелиев беше точно обратното.
xm...
Рейтинг: 1317 ВеселоТова по западняшката система.
NIKE
Рейтинг: 479 Любопитно[quote#1:"von_seeckt"]Плевнелиев и двойна не заслужава[/quote]
А ти на колко двойни си ? вече ?!?!
ба'Йван
Рейтинг: 531 ЛюбопитноГ-н Плевнелиев, на коя държава бяхте президент?
The truth is like poetry - And most people fucking hate poetryСлушах президента и си мисля, в колко хубава държава живее този човек!!!!! Огромния прогрес който има неговата държава, успехите в здравната, пенсионната и социалната политика, отново ме обзема онова чувство,че с политиците ни живеем в различни държави!
Ние сме държава в която деца и животни се спасяват чрез групи за взаимопомощ в Интернет, институциите са последното нещо на което се разчита, хората си търсят откраднати и изгубени вещи също чрез социалните мрежи!
Всички казваме „Това е България!“ и това сякаш обяснява всичко!
Здравната и пенсионната реформа са геноцидни и зловредни……Институциите са неработещи, безработицата не е реална, в бюрата по труда се регистрират само хора, получаващи обезщетения или други облаги изискващи регистрация там!
Г-н Плевнелиев, вие всъщност, на коя държава бяхте президент?
Дон Кихот
Рейтинг: 1211 НеутралноНа фона на това, което беше и това, което се задава, аз без колебание му поставям шестицата. С добавката, че нямам нищо против следващият президент да ме опровергае и също да я заслужи, ако може. Не съм злопаметен, така че мегдан има...
ПС На мястото на тези, които провалиха номинацията му за втори мандат (проследявайки развитието все повече се убеждавам, че по поръчка от външни сили), бих се натикал в миша дупка. Но за това е нужна съвест, а при тях това е най-големият дефицит. Сега лижат рани в канавката, забравени и отхвърлени от всички...
Пипера е много лют
Рейтинг: 688 НеутралноГ-н Плевнелиев ще остане с достойно място в историята. Особено на фона на Гоце, на контра-президентката си и на идващия Ал Бънди.
седеньето го зголемува задникотLou
Рейтинг: 1753 НеутралноСъгласен съм на 100 % с оценките на политолозите. Моето мнение съвпада с тяхното. Както и с мнението на най-големите и най-влиятелните европейски политици, отдали му значимото през мандата. Тук някакви смешници, клавиатурни онанисти, които не допринесли с нищо за демокрацията, го плюят и обиждат. Както е казал един римски император, парите не миришат, пък дори и евтините копейки от Позитано. Фактът, че Плевнелиев успя да предизвика яда и омразата на червените гниди говори само, че си е свършил отлично работата и е защитил прозападната ориентация на България. Ако можех, щях да ме стисна ръката и да го поздравя лично за успешния мандат.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!А сега да си пуснем "Женени с деца" и да гледаме продавача на обувки Ал Бънди. Както беше казал великият Ал, докато играеше шах със своя чернокож колега в магазина, "ако знаеха и правилата на шаха, щеше да е още по-интересно".
1gmbh1
Рейтинг: 426 НеутралноОгнян Минчев:
Бързо израсна и се разви като държавник, за съжаление не можа да повтори мандата
Както винаги, Огнян Минчев е точен в преценките си.
stein
Рейтинг: 561 НеутралноНе беше подготвен за президент, но се справи сравнително добре.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 ВеселоДо коментар [#19] от "Lou":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Страхотен коментар!Благодаря!+++++++++++++++++++++++++++++++
boby1945
Рейтинг: 835 ВеселоОценка Алафранга, с една дума, на такива като бившия президент, дядо Вазов им викаше алафранги...!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Зарзават
Рейтинг: 322 НеутралноВинаги съм си мислил, че оценките ги дава народа на избори. Ако Плевнелиев се беше осмелил да се яви на избори за втори мандат, щеше да си види оценката, уви не го направи мисля че е понятно на всички защо...
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".navy
Рейтинг: 845 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "4ort":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд[quote#10:"4ort"]Това ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!! [/quote]
С кое остана честен ?
С комсомолското си минало?
С партийно-вузовското си минало ?
С партийно-бащино-номенклатурното си минало ?
С бизнес-старта даден му от другарката Масларова в Германия?
С 10-ноемврийското антиБКП митингаджийство с плакат на тапет?
А по добре да оставим човека да се наслади на "заслужена " почивка щото от 2001 година президентите все са "бивши негри" та това за дрогарето го мани.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4300 НеутралноЗаради голямата семейна трагедия няма да го коментирам !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!karabastun
Рейтинг: 4308 ВеселоДо коментар [#5] от "oporna_to4ka":
[email protected]Сега говорят само в минало време за Плевнелиев - тоест или добро, или нищо - за бъдещето кръжокът изàква опорни точки от Иван Кръстев!
fallada
Рейтинг: 269 НеутралноНай-добрият и смислен президент, когото сме имали! Като слушам оценките от крадливите позитанци- безродници, не мога да се начудя, що за хора са това.
newgenerations
Рейтинг: 531 Неутрално[quote#4:"kirkor"]с атлантически кепенци и олигофренски маниери.[/quote]
Много зависи кой какво търси в президента- ако е смелост, откритост, интелект и твърда позиция- хората го харесват, ако е умение на всяка цена да прави кръгом и отдава чест безупречно - не го харесват, просто е
karabastun
Рейтинг: 4308 Весело[quote#27:"karabastun"]изàква[/quote]
[email protected]ИЗЧАКВА - извинявам се ....
xefgo
Рейтинг: 486 НеутралноНа фона от представянето на Радев, Президент Плевнелиев е титан. Впрочем Радев - човекът на каките в БСП и кремълските му ментори, вече падна и под дъното, което фиксира самият Гоце.
2.5
Рейтинг: 1159 НеутралноСъбраните мнения са много еднопосочни, като най-балансираното ми се струва на г-н Николов! При част от останалите има мощен запах на царедворщина от правилното място - това, което притесняваше толкова онази с ябълките!
I Want To Believetribiri
Рейтинг: 897 ВеселоТрябваше да вземат интервю и от:
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!- Грънчо
- ЕУ дефендъра;
- глупавия американец;
- Хаваеца;
- Рим и другите й 3 ника
и щяха да стигнат до 6 на релси!
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1316 НеутралноДобър мандат със слаб финал.
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Добър / 4 /.
zero_day
Рейтинг: 366 НеутралноЕдин от малкото хора с визия за държавата си, остана верен на принципите си докрай и даде старт на много добри неща!
navy
Рейтинг: 845 ВеселоДо коментар [#30] от "karabastun":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядДа знаеш изобщо не си сбъркал!
Judjuk
Рейтинг: 2383 НеутралноДневник, ми те все едни и същи.Що не пуснете мнение и на някой различен, например на Кеворк? В края на краищата медия сте, не сте партия. Идват промени, това не ви ли притеснява?
JudjukДоналд Радев
Рейтинг: 379 ВеселоБима оценката 5+... Ама по 20-балната точкова система.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Отец Сисой
Рейтинг: 426 Неутрално....отстояваше европейската посока
over the under"У нас все още има политици, които водят битки с миналото - близкото и далечното. Тези битки раждат фалшиви герои. Бизнесът с миналото е част от безпътицата. "
Martin Pavlov
Рейтинг: 13 НеутралноТози човек откровено защитаваше чужди интереси.
Вместо да бъде обединител на българите, той ги разделяше, като вземаше позицията на едно малцинство.
Чрез външната си политика той навреди на България, най- малкото с липсата на умереност и твърде крайните си изказвания относно Русия.
Не мога да се сетя да е направил каквото и да е било във вътрешен план.
Плюсове:
Успя да се еманципира от Б.Б.
Успя да преживее една огромна трагедия и да продължи напред. За това печели моето уважение като баща, но не и политическото такова.
Оценка:
Слаб 2 с елементи на единица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
tribiri
Рейтинг: 897 Неутрално[quote#25:"navy"]С 10-ноемврийското антиБКП митингаджийство с плакат на тапет? [/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!10 ти ноември всъщност го е изненадал! Ако 10-ти беше почакал до 15-ти многоувжаемият ни все още президент щеше да е станал десидент.
von_seeckt
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#37:"Judjuk"]Дневник, ми те все едни и същи.Що не пуснете мнение и на някой различен, например на Кеворк?[/quote]
Трябва да се втълпява, няма по добър от Плевнелиев. Е да де, но народът е на друго мнение.
Зарзават
Рейтинг: 322 НеутралноМисля, че 5+ е реалната оценка за Плевнениев. Толкова горе-долу му е и рейтинга. 5% одобрение и 95% неодобрение.
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
tribiri
Рейтинг: 897 ВеселоДо коментар [#41] от "EU defender":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Аз знам какво ми остава. Остава ми да видя Тръмп и Радев президенти на САЩ и България, ДСБ извън парламента. А на теб какво ти остава?
oporna_to4ka
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#27:"karabastun"]кръжокът изàква опорни точки от Иван Кръстев![/quote]
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаКръстев и той упойва яко, ама чак пък да е кокорбашията? Все си мисля че Женята, Червен Кольо и Буруджиева са шпицкомандата
Иван K
Рейтинг: 2806 ВеселоНяма как да водиш стадо ако самият ти не си овца.
подписmarsena
Рейтинг: 1316 НеутралноПлевнелиев имаше няколко непростими гряха- беше добронамерен, възпитан, принципен и честен. Затова глутницата на Позитано и гномите, които им гласуват, не спряха да го заливат с помия...та дано не боде в очи калната яма, в която са затънали.
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДа си спомним някои много успешни неща:
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!- Президентът на Чехословакия;
- Прекрасните Скалисти планини присъединени към Западните родопи;
- Двуметровото яйце на Фаберже, в което Плевненлиев можеше да си направи гарсониера.
И това са най-безобидните удари, които нанесе върху авторитета на държавата ни.
p911
Рейтинг: 426 НеутралноРеспект!
loy30529393
Рейтинг: 322 НеутралноПлевнелиев със свещ ще го търсим... ама късно ще го оценим.
Ернесто
Рейтинг: 479 НеутралноНай лошият небългарски вече бивш. Даже Бойко се отказа от Роско.
loy30529393
Рейтинг: 322 Неутрално[quote#50:"marsena"]Плевнелиев имаше няколко непростими гряха- беше добронамерен, възпитан, принципен и честен.[/quote]
+++++
В Бг тези качества не се ценят. На първо място са агресивността, безскрупулността, арогантността, подлостта и ламтежът за власт.
Доналд Радев
Рейтинг: 379 Неутрално[quote#50:"marsena"]Плевнелиев имаше няколко непростими гряха- беше добронамерен, възпитан[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Затова доброволно се отказа от правото си да назначава шефовете на ДАНС. Затова пусна "поправката Пеевски" в закона за ДАНС щото много вярвал на Станишев и Орешарски (според неговите думи!).
EU defender
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#44:"von_seeckt"]Е да де, но народът е на друго мнение.[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Комунистите винаги говорите от името на народа.
Зарзават
Рейтинг: 322 ВеселоДо коментар [#55] от "el__paco":
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Кога точно е бил, честен? Може би когато ни обясни, че на 10 ноември 89 е бил на протест с плакат пред НС ли?
mitakk
Рейтинг: 269 НеутралноЕдин ден, убеден съм, Плевнелиев ще бъде оценен като най-добрия президент, който тази държава е имала! Но до този ден има твърде много време!
stanislavdi
Рейтинг: 1945 НеутралноСъгласен съм с оценката на социолози и политолози.
Само се моля историята да няма повод да не даде оценка "най-добрият президент на България". Това ще означава, че всичко след него е плява.
bgkurshum
Рейтинг: 656 НеутралноА пък след всичките хвалби и самохвалства рейтингът му през януари 2017 г. е 8.5%, горе долу колкото на Марешки. Прост народ.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!marsena
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#56] от "Кристалин Боков":
Ти не можеш да разбереш, не се опитвай.
Торбеш
Рейтинг: 1407 НеутралноПрезидент Росен Плевнелиев бе един достоен президент, българин и европеец, което уж е едно и също, но само в отделни хора това личи така ярко!
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Не гласувах за него, но не съжалявах нито за момент, че България има за държавен глава такъв достоен човек!
Просташките плювни пък на агитката на руското посолство са допълнителен +++ за Президент Росен Плевнелиев!
Сега идва време за сравнение - ще видим един много безпомощен държавен глава, свикнал да получава заповеди и да изпълнява...
dimov_a
Рейтинг: 217 НеутралноПринципен, честен, учтив, проевропейски.... все "толерастко гейски, соросоидни ценности". За това болшинството не го харесва. Друго си е да бе гледал лошо "развял шлифера" и Берлускони да му мери с педи гърба. Папи да баха го галИли по главата. Или да отстрелва архари.
Дано Радев се доближи до половината на това което бе Плевнелиев. Ако успее да се еманципира де. Плевнелиев можа.
ostin22
Рейтинг: 636 НеутралноЗа немски представител във федералната провинция България дори 6+..:-) За български президент между 2 и 3...
There is no way to happiness, happiness is the way!loy30529393
Рейтинг: 322 ВеселоДо коментар [#58] от "Зарзават":
По плакатите и по протестите през *89 год. ли съдите дали един човек е почтен или не?
Бил ли на протест преди 27 години? Евтино и инфантилно! Той и Слави беше на протестите през *89 год и какво?
Изкарайте някой компромат от 1979 година!
Тогава ще ви призная, че честно заработвате надницата си.
Lou
Рейтинг: 1753 НеутралноДо коментар [#40] от "malak77":
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Колега, малък ти е рейтингът нещо, което е явен признак на тролска регистрация, но нека се абстрахираме от този факт и да говорим по същество.
[quote#40:"malak77"]Чрез външната си политика той навреди на България...липсата на умереност и твърде крайните си изказвания относно Русия. [/quote]
Напротив. Не е говорил срещу Русия. Говорил е за политиката на Русия към съседите й, която с нищо не се отличава от онази през 1980, 1944 или 1878 г. Същите имперски амбиции, същата наглост. И не е навредил на България въобще, щом цяла Европа го припознава като насител на европейската идея. За справка - речта му в ЕВропарламента. Гоце нали беше умерен политик, защо никой днес него бръсне за нищо? И защо ни натресе тройния си руски шлем?
[quote#40:"malak77"]Този човек откровено защитаваше чужди интереси. [/quote]
Чии интереси? Нарушил е практиката България да бъде газов и финансов роб на Русия ли? Предал е руския монопол върху българската политика? Ами така е. И затова се гордея с президент като него. Цели 5 години НЕ бяхме 16-а република.
[quote#40:"malak77"]Вместо да бъде обединител на българите, той ги разделяше, като вземаше позицията на едно малцинство. [/quote]
Малцинството се видя на протестите и контрапротестите през 2013 г. На протестите имаше стотици хиляди българи. На контрапротестите пред Президентството, организирани от Позитано и Атака, имаше 5 автобуса хора, докарани незнайно откъде си и които не можеха да обяснят пред журналистите срещу какво протестират. Та, за малцинства говорим?
[quote#40:"malak77"]Не мога да се сетя да е направил каквото и да е било във вътрешен план. [/quote]
1. По време на най-тежката политическа криза от 1997 насам Плевнелиев беше призван да бъде стълб на демокрацията. Парламенти се сменяха през няколко месеца, кабинети ставаха и падаха, но Плевнелиев удържа държавата, за да не се върнем на изходната точка от януари 1997 г. Той направи цели 2 служебни кабинета и благодарение на неговите усилия, успяхме да задържим стабилността на държавата, да не изгоним инвеститорите, да задържим бизнеса работещ. И какъв е резултатът - днес имаме един от най-високите икономически ръстове в цяла Европа. И дори 3 милиарда излишък.
2. Плевнелиев беше двигателят на иновациите в България. Благодарение на неговото настояване днес имаме Бизнес парка - най-модерното бизнес съоръжение в страната, където с най-модерни технологии бизнесът и науката се развиват. За София Тех Парк трябва изобщо да говорим?
3. Плевнелиев беше първият президент, предложил референдум и дал думата на народа. Огромна демократична стъпка. Той редовно организираше консултации с партиите, за да реши партийната криза. Никога не мълчеше пред Бойко и дори се сръбваше с него по определени теми. Наложи вето на не един или два закона и забележи - предложени от собствената му партия, която го издигна на поста! Гоце кога направи подобно нещо, че не си спомням?
Това е което се сещам на първо време без да ровя по-подробно, но направяли го, още 1000 неща ще ти изкарам. Казваш, че нищо не бил направил Плевнелиев. Ами нищо е, Гоце къде къде по-големи неща направи и остави на нашите внуци да ги изплащат - това тройни шлемове, руски монопол в България, налагане на червено-депесарския модел...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5092 НеутралноОт мен има 4,5. Заради мекотата в тона и езика на тялото. Прекалено фин за президент на този уникален народец, прекланящ се пред яки богатири и смръщени вождове!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевПриказки под шипковия храст
Рейтинг: 269 ВеселоДа бяхте питали и Кеворкян... обаче нямаше да ви забележи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dark'star
Рейтинг: 4485 Любопитно[quote#67:"Lou"]щом цяла Европа го припознава като насител на европейската идея.[/quote]И в цяла Патагония да го признават
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОв България подобни политици не виреят !
Съобразяване с БГ реалностите е нужно !
xpucmoax
Рейтинг: 217 НеутралноЗащо се пропуска факта, че ГЕРБ му обърнаха гръб още във вечерта на изборите?
az22
Рейтинг: 269 НеутралноИстината е, че Плевнелиев е интелигентен човек и като видя, че е обкръжен от тъпанари и мафиоти реши да се оттегли. Пък и не му стигаше хъс да им се опълчи. Като знам какво гадно племе сме, може би решението му беше правилно.
Конституцията на една държава се основава на морала на своите гражданиАмброзСП
Рейтинг: 908 Неутрално[quote#10:"4ort"]Това ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.[/quote]
Подкрепям!
az22
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#47:"tribiri"]Аз знам какво ми остава. Остава ми да видя Тръмп и Радев президенти на САЩ и България, ДСБ извън парламента. [/quote]
Конституцията на една държава се основава на морала на своите гражданиВас комунистите диктаторите ви привличат. Ама да не стане като с Хитлер -
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dark'star
Рейтинг: 4485 Любопитно[quote#57:"EU defender"]Комунистите винаги говорите от името на народа.[/quote]Явно народа говори от името на комунистите,
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО... и ако си забелязал извън нЕкои кръгове тук "комунист" все още е гордост сред народа или сред голяма част от народа скрито или явно. Не можем да избягаме от историята си и соца. Това много ви дразни, но това са БГ реалностите.
Доналд Радев
Рейтинг: 379 Неутрално[quote#10:"4ort"]Това ги мъчи дрогарето, че Президентът Плевнелиев остана честен!!! [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Спрямо EVN може и да е бил честен. Обеща им да не ги национализарат и си изпълни обещанието след тайни срещи във Виена.
Вели
Рейтинг: 1002 Неутрално[quote#37:"Judjuk"]Що не пуснете мнение и на някой различен, например на Кеворк? [/quote]
Имаш предвид ДОНОСНИК Димитър????
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
yorddj
Рейтинг: 493 НеутралноНай-добрият ни избор в последните 25 години. Признавам, че не съм гласувал за него, но днес бих.
Nina Kercheva
Рейтинг: 483 НеутралноНАЙ- ДОБРИЯТ !!!!!!! ДОВИЖДАНЕ , НИКОГА СБОГОМ........
dark'star
Рейтинг: 4485 Весело[quote#49:"Иван К"]Няма как да водиш стадо ако самият ти не си овца.[/quote]Кой води овцете ?!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТООтговор = отерагаМ
Кой подкарва овцете ?
Отговор : отечуК
Не е зле и Президента да ги знае тези неща
роджър
Рейтинг: 845 Неутрално[quote#40:"malak77"]Чрез външната си политика той навреди на България, най- малкото с липсата на умереност и твърде крайните си изказвания относно Русия. [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgЯ кажи като как точно "навреди" на България ???
Щото не подари никакъв шлем на рашките ли, или как ?
dark'star
Рейтинг: 4485 Весело[quote#30:"karabastun"]изàква- цитат на коментар #27 от “karabastun”
като се ползва клавиатура на латиница и кирилизатора на сайта понякога получаваш верния отговор. Всяка прилика не е случайна.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОИЗЧАКВА - извинявам се ....[/quote]
aboto
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#24] от "Зарзават":
С една дума , народа е мъдър , че избра Радев ли ???
BGman
Рейтинг: 3928 НеутралноПлевнелиев се извиси като Президент и политик а следващия ще е бледа сянка...хубавото е че има право на още един мандат след провала на Радев...
dark'star
Рейтинг: 4485 Разстроено[quote#84:"роджър"]Я кажи като как точно "навреди" на България [/quote]Да си бивш не значи нищо!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОПросто стар забравен сън.
За някого ти бил си нещо,
но сега си сам и вън.
До залеза на вековете
факта си остава факт.
Да не ровим . Забравете!
Ние помним с дух и такт.
Храбър
Рейтинг: 1493 ВеселоДо коментар [#88] от "dark'star":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Май нямаш отговор на зададения то въпрос!?
dark'star
Рейтинг: 4485 Любопитно[quote#25:"navy"]С комсомолското си минало?
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОС партийно-вузовското си минало ?
С партийно-бащино-номенклатурното си минало ? [/quote]В тази възрастова група други няма !
Всеки е бил нещо по време на соца !
Какво непрестанно се чудите = "шуто и рогато" е било в БКП, а в комсомола са били ВСИЧКИ !
Храбър
Рейтинг: 1493 Неутрално[quote#77:"dark'star"]и ако си забелязал извън нЕкои кръгове тук "комунист" все още е гордост сред народа[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Хе-хе!
Абе толкова ли сте заблудени?
След крадливото и некадърно ужуправление на комунетата (а още повече, когато бяха в комбина с ДПС) никой не вижда каквото и да е добро у комунетата!
Тези, които гласуват за тях, са или платени или имат сметка червените да са на власт.
dark'star
Рейтинг: 4485 Любопитно[quote#89:"Храбър"]Май нямаш отговор на зададения то въпрос!? [/quote]Искам България да затвори страницата Плевнелиев за общото благо ! Разделението на народа не води до нищо добро за всички.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОТрябваше само да замълчи умно и на място !
Виж как добре говореше за саниране
vladivlad
Рейтинг: 435 НеутралноКомсомолец Плевнелиев, седни си. Слаб (2)
Do or do not. There is no try. Yodadark'star
Рейтинг: 4485 Любопитно[quote#91:"Храбър"]След крадливото и некадърно ужуправление на комунетата[/quote]Не бъркай БСП / консервативна дясна партия на едрия капитал / с комунистите въздигнали България до технологични и промишлени висоти и осигурили най-голямото благоденствие на народа за 1300 години. Хората по инерция и от носталгия гласуват за младостта и гордостта си по време на соца. От време на време се сърдят червените на БСП за лицемерието им - тогава десни вземат властта
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОХрабър
Рейтинг: 1493 Неутрално[quote#37:"Judjuk"]В края на краищата медия сте, не сте партия. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Този въпрос го отнеси към медиите на Пеевски.
[quote#37:"Judjuk"]Идват промени, това не ви ли притеснява?[/quote]
Това като как да се разбира?
zyx
Рейтинг: 269 НеутралноНяма никакво значение каква оценка му дават няколко пристрастни човечета. Българския народ му даде оценка (според Г консултинг) : средна оценка 2,90, както следва:
много слабо(1+2) - 35%
по-скоро слабо - 28%
добро- 18%
много добро/отлично - 12%
без мнение - 7%
Дори сред РБ оценката не е висока (3,9), а в ГЕРБ по-малко - 3,5.
Това , че сте взели няколко човека от точно определена обществена група, която по различни причини му вдига акциите, не означава абсолютно нищо. Плевнелиев влезе и излезе с най-ниския обществен рейтинг. Допусна множество груби грешки , като се започне от назначаването на Борис Велчев, одобрението за Цацаров и се стигне до срещата в Уелс. Той не познаваше своите правомощия и минимум в 3/4 от мандата беше маша на Борисов. Имаше изключително недипломатична външна политика и най-лошото бе , че нямаше хора около него , които да го коригират, т.е. нямаше избран свестен екип. Писмото до Тръмп просто е жалък завършек на най-жалкото президентстване в новата история на републиката. Той изглежда така и не разбра каква е разликата между лично мнение и държавна позиция и не разбра защо всички останали , подписали писмото са бивши държавници, но както казах, по-слаб от президента плевнелиев беше само екипа му.
Храбър
Рейтинг: 1493 Гневно[quote#94:"dark'star"]Не бъркай БСП / консервативна дясна партия на едрия капитал / с комунистите въздигнали България до технологични и промишлени висоти и осигурили най-голямото благоденствие на народа за 1300 години. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Що бе?
Онези от БКП, чиито синове бяха и са в БСП не крадях ли.....Или са били много кадърни?
Да ти обяснявам ли на базата на какви...ужизследвания разровиха Софийското поле и построиха невъзможния "Кремиковци"? А да знаеш от кои страни караха руда та да има работа в него....И това е само един пример за хилядите глупашки изцепки които направиха, та скоропостижно три пъти докараха страната до фалит!
А да ти разправям как хванаха кокшкаря Янчо Таков с кожуси на границата или за това кой уби телевизионната говорителка, така щото никой дори не чу за случая?
Знаеш ли колко имам да разказвам?
Бегай гледай "Маргарит и Маргарита". Там са изтипосали комунетата в цялата им прелест! И са напълно прави!
niksan1
Рейтинг: 1613 НеутралноМного, много често бях горд, че г-н Плевнелиев е моят президент ! Това е най- силният президент на България !
Г-н Плевнелиев, благодаря Ви за прекрасната служба и попътен вятър за всичко с което се захванете !
Зарзават
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#66] от "el__paco":
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Не съдим по това, че излъга, че е бил на протест, като много добре знае, че не е бил. Това няма нищо общо с честност. За теб това честност ли е?
Храбър
Рейтинг: 1493 Неутрално[quote#96:"zyx"]Българския народ му даде оценка (според Г консултинг)....[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Тази ли "Г консултинг"?
http://consultingg.imoti.net