Говори командирът на самолета

Румен Радев

© Цветелина Белутова, Капитал

Румен Радев



Ако Росен Плевнелиев беше държавник с подчертана евроатлантическа ориентация, Румен Радев ще се стреми да бъде социален президент. Въпреки че в първата реч на новия държавен глава пред парламента бяха засегнати редица въпроси, основният акцент беше върху обществената несправедливост. Г-н Радев не посочи как точно институциите трябва да се справят с очертаните предизвикателства. В практически план изразът "социален президент" е лишен от особен смисъл.


Държавният глава няма правомощия в сферата на социалната политика, за разлика например от външните отношения и отбраната. С това не казвам, че е излишно или ненужно президентът да извежда на преден план проблемите, пред които е изправена страната. В сърцевината на неговите правомощия е да задава дневния ред на обществото; да посочва пътя; да бъде строг, но справедлив и авторитетен арбитър; да критикува, а не безропотно да премълчава. Опасността е в това г-н Радев или хората, които гласуваха за него да повярват, че президентът всъщност е добрият вълшебник от приказките, който ще заличи всички неволи, ще развали злите магии, замахвайки небрежно с ръка.


В една парламентарна република изразът "държавен глава" е подвеждащ




Дори ако вземем под внимание тезата, че в политическото устройство на страната съгласно конституцията от 1991 г. има елементи на полупрезидентския режим, при нормални обстоятелства домакинът на сградата на "Дондуков" 2, ако и да говори по уредбата, давайки информация за полета, не е командирът на самолета. В една демократична страна "пътниците" са суверенът. На тях принадлежи върховната власт. Те са тези, които са гласували доверие на капитана (в България, ако трябва да продължим сравнението, това по-скоро е главата на изпълнителната власт – министър-председателят) и останалите членове на екипажа. Ако се приложат без превод към сферата на политиката, авиационното мислене и аналогии могат да се окажат твърде подвеждащи за летеца на "Дондуков" 2.


От друга страна, моментната снимка на политическата система показва, че е много вероятно новият 44-ти парламент да "роди" анемично правителство на малцинството; не е изключено следващият законодател изобщо да не успее да излъчи кабинет.


В такава турбулентна ситуация
ролята на президента или втория пилот ще бъде решаваща


Тя ще надхвърля церемониалните, представителни функции, с които обикновено, в нормална обстановка, той се свързва. Това не би било нещо ново.


Политическата криза и външнополитическите предизвикателства наложиха на Росен Плевнелиев да бъде активен, действащ президент, човек с недвусмислена позиция. В тази връзка Румен Радев не трябва да забравя, че сформирането на служебно правителство, разпускането на Народното събрание и насрочването на парламентарни избори не са правомощия, които целят да превърнат президента във властелин или диктатор. Напротив. Те са само средството, механизмът за връщането на политическия живот в неговото нормално русло.


Социалните психолози отдавна са установили, че в най-близките, в интимните отношения обикновено са необходими най-малко 90 дни преди човек да започне наистина да показва себе си, да разкрива същността си. Следователно коректният подход изисква да говорим не за даване на тримесечен кредит, а за изпитателен срок. При това за политиката, в която отношенията не са равнопоставени, а йерархични, важат други принципи и правила.


Ние все още не знаем кой е Румен Радев


Неговата първа работна седмица като президент започва сега.


Непрофесионално и сприхаво е обаче да се смята a priori, че той няма да успее да отговори на високите изисквания към неговата длъжност; че задължително ще се провали и ще ни повлече към дъното. Тридесет минути са поносими за първо обръщение на нов президент. Поведението на част от народните избраници, които си приказваха, подвикваха на Радев, който четеше словото си като тук-там се запъваше и правеше ненужни паузи (за разлика от кратката реч, която произнесе в неделя на площада "Св. Александър Невски"), беше неуважително. Друг е въпросът дали петият президент на България трябваше да отговаря, да влиза в полемика.


Всичко това, медийният шум покрай помпозната церемония по полагането на клетвата, недостатъчно репетираната реч, гафовете, недомислиците и т.н. е без значение, бързо ще отшуми.


Да се върнем към същността. Тя е в делата на президента


Това че не трябва да бързаме с критиките, съвсем не означава, че не можем да имаме притеснения. "Пожелавам ви да не допуснете голяма стратегическа грешка" – с тези думи президентът Плевнелиев се обърна директно към новия върховен главнокомандващ в неделната церемония по предаването на властта. Опасенията, свързани с Румен Радев, произтичат от аферата "Решетников", в която беше замесено името му; те са породени от свръхактивността на неговите самозвани московски адвокати, които се втурват да го бранят и предупреждават за готвени платени протести (тарифата била 30 долара на човек), "майдани", опити за импийчмънт и др.


Оставам с впечатлението, че с тези действия


Кремъл се опитва да внуши, да разтръби на целия демократичен свят,
че Радев е негов послушен агент


Смисълът на тази хватка е не просто да се демонстрират дългите ръце на Русия, но да се предопредели поведението на самия български президент, да не му се даде възможност, дори да пожелае, да избере курс различен от този, който е изгоден на Владимир Путин и неговото обкръжение.


Сами по себе си, тези доста прозрачни манипулации недвусмислено потвърждават тезата, че хибридна война има и тя се води със всички средства.


Поведението на Радев също далеч не е безупречно. България е направила своя геополитически избор. Ние сме страна член на НАТО и ЕС.


Опитите на Радев да конструира разлики
между
де юре и де факто статута на Крим са наивни


Ние сме част от единия отбор (който, разбира се, също не е монолитен) и е твърде късно да влизаме в ролята на балансьор. Без да е антируска, българската външна политика трябва категорично да се противопостави на неоимпериалистките планове и кроежи.


Що се отнася до служебния кабинет - първата му голяма задача - добре ще бъде г-н Радев да потърси експерти, както заяви, а не лица, които, макар и да имат качества, са обвързани с една или друга партия.


Пожелавам на новия президент да може да се ориентира в сферата на политиката "по прибори", да знае къде са небето и земята дори тогава, когато цари непрогледен мрак. Без съмнение полетът на Радев ще бъде по-скоро нощен, изпълнен с капани, опасности и неизвестности. От неговия успех зависи съдбата на всички нас.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (186)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    социален или социалистически

  2. 2 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1435 Любопитно

    накЪде ли му соЧи "компаса" ?
    Радара май отдавна е узклЮЧен ...

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  3. 3 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1148 Неутрално

    Моля, не използвайте думата ДЪРЖАВНИК за който и да било от днешните български политици. Не им отива.

    TAKE THE RED PILL!
  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4282 Любопитно

    Бил е командир на самолета...сега ще му се налага да взема решения за неща като :външна политика,дипломация,протокол,икономика,договори....Все неща за които в часовете по политпросвета не е ставало дума!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  5. 5 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    "Ние все още не знаем кой е Румен Радев" - така е, но за това трябваше да се говори и пита преди изборите. По време на кампанията той остана скрит и беше избран на "сляпо". След изборите изведнъж всички започнаха да гадаят и да се упражняват какъв ще бъде Радев.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  6. 6 Профил на today
    today
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Социалистите откъдето са минали, всичко са скапали, така че е пределно ясно какво ще се случи.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  7. 7 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Най-доброто, което Радев може да постигне е да остане неизвестен, а мързеливите ни политици от сега да мислят кой да го замести след 5 години.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  8. 8 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Самолетът на Командира бе сложен на трупчета, което го катапултира на президентския пост! На вълната на протестния вот!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  9. 9 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 660 Неутрално

    ... предстои да разберем, е ли е възможно, как точно и дали има връзка между заявеното - „Социален Президент“ и „Представителна власт“??!!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  10. 10 Профил на gov18371755
    gov18371755
    Рейтинг: 235 Неутрално

    "Ако Росен Плевнелиев беше държавник с подчертана евроатлантическа ориентация, Румен Радев ще се стреми да бъде социален президент."

    Още с първото изречение и се отказвам да чета по-надолу. Стига с този "социален президент", стига с този социализъм. Някой няма ли да направи нещо за тези, които изкарват парите, които после се харчат за цигани, пенсионери "социално слаби" и т.н. За тези които искат и имат желание да учат да се развиват, да работят нормална и що годе добре платена работа, а не да чакат на "социалния президент" или "социалната държава". Аман от мързели!

  11. 11 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    "Опитите на Радев да конструира разлики
    между де юре и де факто статута на Крим са наивни"
    ––––––––––––––––––
    Не са наивни, а криминални!
    Радев вече наруши Конституцията, в която е записано, че международните договори, по които България е страна, са част от законодателството на Републиката. Той заяви, че не признава юридическия статут на Крим като част от Украйна, а признава фактическото положение, че над Крим се вее руско знаме! Т.е. Радев не признава Конституцията, което си е чисто основание за прекратяване на пълномощията на държавния глава от Конституционния съд (импийчмънт).
    Мирно! Свободно...
    Падни!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  12. 12 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Стои си Радев, и телефона му звъни!
    "Ало! Радев ли е? Искаш ли да те направим Президент?"
    ........................
    Те, това е!
    Боко събираше министри по кръстовища; БСП не са по-различни!

    Да разлая троловете!!
  13. 13 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    Избрахте си котка в чувал.Добре ,че е само представителна фигура, не може да направи големи бели.

  14. 14 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    Не му е времето "пътниците в самолета", да давате акъл "под ръка" на Президента на България току що встъпил в длъжност Държавен глава.
    Първо да видим колко го бива в управлението на самолета...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  15. 15 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Малко ненужен анализ особено в частта "ще бъде еди какъв си президент" с оглед на няколкото часа, от които е президент...Една седмица му дайте да видим служебния кабинет и тогава вече отприщете анализите! :)

  16. 16 Профил на dimov_a
    dimov_a
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Висшия пилотаж в политиката, май ще се окаже също толкова труден, колкото и с МИГ29. Дано пожеланието на Плевнелиев да се сбъдне и да не се налага катапултиране.

  17. 17 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 551 Любопитно

    До коментар [#1] от "shileto":

    [quote#1:"shileto"]социален или социалистически[/quote]

    Алтернативата не беше ли комунистическа, в лицето на "Майката", която, получавайки просвещение от списание "Огоньок" - разбрала, че е по-изгодно, вместо Партийна секретарка, да стане ГЕРБ-аджийка?

  18. 18 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#5] от "soave":


    [quote#5:"soave"]След изборите изведнъж всички започнаха да гадаят и да се упражняват какъв ще бъде Радев.[/quote]
    толкова им е бил акъла на каквото разбираш под
    [quote#5:"soave"]всички[/quote]
    Нищо, Аллах керим, имат едно пет години за мислене.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  19. 19 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2378 Любопитно

    към радев има големи очаквания за бързи и радикални промени ,от това доколко ще ги изпълни ще зависи дали бсп ще спечелят изборите или пък мутрите ще се върнат във власта ?

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Пуцай. Нема ги жалиш, джепане има. Ненакрадоха се.

  22. 22 Профил на dimov_a
    dimov_a
    Рейтинг: 279 Весело

    До коментар [#12] от "lone_wolf":

    ++++
    Не давайте "акъл" на телефонните измамници и шегаджии. За радост вторите са безобидни.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 952 Весело

    До коментар [#23] от "dark'star":

    Твоята лютеница май е с нещо по-силно!

    Да разлая троловете!!
  25. 25 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Любопитно

    цитат : ""първата реч на новия държавен глава пред парламента бяха засегнати редица въпроси, основният акцент беше върху обществената несправедливост"
    :-ако сте слушали добре - Радев е "българският" , а не "социалният" Президент - справедливостта е само елемент на националната сигурност. Иначе речта му изобилстваше от "България" и "български интереси" Не вменявайте на Президента собствените си кошмари - слушайте го !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  26. 26 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Изразът "социален президент" издава неговата зависимост от БСП, колкото и да я отрича.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  28. 28 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 952 Весело

    До коментар [#22] от "dimov_a":

    Радев се похвали, че така го намерила Другарката Нина!
    (Повтарям! Другарката Нина! Не Другарката СлаНина!)

    Да разлая троловете!!
  29. 29 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#3] от "Beyond":
    [quote#3:"Beyond"]Моля, не използвайте думата ДЪРЖАВНИК за който и да било от днешните български политици. Не им отива. [/quote]
    Разгеле дойдохме си на думата. А я дайти да разшириме кръга, и да запитами - а на кой от световнити политици отива думата "държавник"? Първом ща са определими с пример, посли - ща си намериме чувек, дека прилича на примера и готово - ща са сдобиеме с ДЪРЖАВНИК !!

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  30. 30 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#11:"Депутат 241"]Той заяви, че не признава юридическия статут на Крим като част от Украйна, а признава фактическото положение, че над Крим се вее руско знаме! [/quote]В случая прави сводка на актуалната информация! Ако каже , че Крим е украински ще излъже ! Не пробутвайте темата "Крим" - Крим за последно е бил отговорност на България по времето на Хан Кубрат. Сега за Крим отговаря друг ! Сверете си часовника.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  31. 31 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Опитите на Радев да конструира разлики
    между де юре и де факто статута на Крим са наивни.

    Докато Радев не заяви ясно и категорично, че наложените от цивилизования свят санкции на москва не са жизнено важни, че крим е признат за руски само от путиноидите и че

    "В клетвената си реч Румен Радев има много тревожен текст, в който той определя бъдещото си поведение в ЕС и НАТО като приятел на Русия. Не като глас на ЕС и НАТО в Русия, а на Русия в ЕС и НАТО. Ето Ви ключова разлика с президента Плевнелиев. Не е негов проблем, че средата в България е пропита с проруска екстремност, на фона на която съгласувани и нормални позиции на ЕС и НАТО звучат като анти-руски. Нашите съюзници не са длъжни да споделят комплекса за малоценност на българските политици и особено миопията им по отношение на руската опасност. Факт е, че Европа е богата, а ние бедни и неуверени."


    ..то той ще е проруски президент, сиреч -небългарски.

  32. 32 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2252 Неутрално

    Добре написано.
    Нормална журналистика,
    прилична стилистика...

    Тепърва ще витае приличие около генерала, друго не е и възможно...

  33. 33 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#16:"dimov_a"]Висшия пилотаж в политиката, май ще се окаже също толкова труден, колкото и с МИГ29.[/quote]По-добре висш пилотаж от летец, отколкото циркаджийско жонглиране доказано Радев поне пилотажа го умее. Други и толкоз не могат

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#19] от "Stewie":

    повечето гласували за радев не понасят комунистите и не искат бсп да идва на власт.
    БСП е дала около 35% от гласовете „ЗА“ радев! Останалите са на хора, които не искаха Цачева! но не искат и бсп

  36. 36 Профил на nsa17624486
    nsa17624486
    Рейтинг: 4269 Неутрално

    До коментар [#6] от "today": Единственото, което комунистите знаят за парите е тяхното харчене, Айзенхауер отдавна го е казал...

  37. 37 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#32] от "Добрин Велков":
    "Генерал-комунист" и само "генерал" са две различни понятия, така че всичко е възможно.

  38. 38 Профил на nsa17624486
    nsa17624486
    Рейтинг: 4269 Весело

    До коментар [#15] от "Yomega": Каква, седмица другарят вече събра само червени балалайки...

  39. 39 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#19:"Stewie"]към радев има големи очаквания за бързи и радикални промени ,от това доколко ще ги изпълни ще зависи дали бсп ще спечелят изборите или пък мутрите ще се върнат във власта ?[/quote]
    БСП има рядък шанс и ако го използва умно, може да отново да стане фактор в българската политика. Много ми се иска Нинова да успее да реформира БСП, да подкрепи радикална съдебна реформа, да изчисти корумпираните от властта. Разчитах за това на ГЕРБ, но те се оказаха мафиоти.

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  40. 40 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 444 Неутрално

    [quote#4:"Messerschmitt"].Все неща за които в часовете по политпросвета не е ставало дума!![/quote]
    В армията няма такива часове.

  41. 41 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2252 Неутрално

    До коментар [#37] от "авторът":

    Не си измисляй понятия. Не е аргумент, а фантазьорщина. Олекваш...

  42. 42 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#12] от "lone_wolf":

    с тая малка разлика, че борисов все пак не съгласуваше с русия министрите си, както нинова с решетников.

  43. 43 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Радев ми прави добро впечатление (за разлика от т.н. първа дама). Речта му в парламента беше нормална. Лапсусите и те. Нищо особено, два, три пъти са запънал голяма работа,( защото депутатите с 2,3 изключения са такива "оратори", че да умреш от смях, да не говорим, че някои незнаят и български). Забележката му "за едната седмица" си беше ОК съвсем заслужена и на място. Съвсем отделен въпрос е, че комунистите се скриха зад инициативен комитет т.е.ако загуби, НЕ СМЕ НИЕ, но ако спечели НИЕ СПЕЧЕЛИХМЕ! Но това не е изненада, те са си лъжци и мошеници. Сега бързо ще се разбере дали наистина ще може да се разграничи от тях или ще клекне. Няма вид на такъв. Бъдещето ще покаже.

  44. 44 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2378 Весело

    [quote#35:"Анелия Стоева"]повечето гласували за радев не понасят комунистите и не искат бсп да идва на власт. [/quote]

    а 100% от гласувалите за радев не понасят герб ...за съжаление спечелването на изборите от дсб е малко вероятно ?

  45. 45 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Любопитно

    До коментар [#4] от "Messerschmitt":
    Да, прав сте.
    Требвало е да влиза в часове по президентстване.
    Както Обама и Тръмп.....
    Нали?

  46. 46 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Любопитно

    До коментар [#31] от "Анелия Стоева":
    "...Докато Радев не заяви ясно и категорично, че наложените от цивилизования свят санкции на москва не са жизнено важни, че крим е признат за руски само от путиноидите и че..."

    Тука сте абсолютно права - санкциите на Москва не са жизнено важни. И Вие сте достигнали до това прозрение.
    Впрочем, това заличава неприятното усещане от тоталната липса на подготовка по граматика....

  47. 47 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 915 Весело

    Първият ''социален'' президент излезе от Дондуков с петзвезден хотел подмишка. Този ше си спести за БОИНГ.

  48. 48 Профил на Soldier of Fortune
    Soldier of Fortune
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Широко промотираните интерпретативни съчинения за готвен „Майдан срещу Радев" и появата и проявите на сестринската организация на путиновите вълчици е симтоматика , която може да мотивира един Съвет , но честно ..., по мое скромно мнение изобщо не е важно с какви вълци , вълчици и други такива зверове разполагат Путин , Радев и подобните им. Не са важни и тия динковци , минковци , или хибридчиците от т. нареклите се "Организация за закрила на българските граждани" , "20-ти април", "Възрожденци", "Комитет за национално спасение", "Войнски съюз "Васил Левски", "БНО "Шипка"... Важно е ние , българските граждани да сме включени , да осъзнаваме какво ни готвят , да спрем да се вглеждаме така съсредоточено в салатките и ракийките , да се разделим с овчедушието си. Ето , вижте американците ни доказват защо страната им е Велика и защо те са авангардът на Света . Съседите ни от Румъния - също.

  49. 49 Профил на vedal
    vedal
    Рейтинг: 259 Гневно

    До коментар [#10] от "gov18371755":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Отлично казано! Жалко, че такива като теб, дето слагат пръста в раната са единици. Всички реват за помощи и социална държава, а никой не пита кой аджеба ще ги изработи тези пари и как да му се помогне да изкара повече, че да има и за търтеите.

  50. 50 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#13] от "hodounski":
    Кой е виновен че вашата котка е в чувала на Цацаров

  51. 51 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#48] от "Soldier of Fortune":

    Ето , вижте американците ни доказват защо страната им е Велика и защо те са авангардът на Света

    Прав сте.
    Даже давам пример - избора на Тръмп....

  52. 52 Профил на disclosure
    disclosure
    Рейтинг: 695 Неутрално

    [quote#11:"Депутат 241"]Той заяви, че не признава юридическия статут на Крим като част от Украйна, а признава фактическото положение, че над Крим се вее руско знаме! Т.е. Радев не признава Конституцията, което си е чисто основание за прекратяване на пълномощията на държавния глава от Конституционния съд (импийчмънт).
    Мирно! Свободно...
    Падни![/quote]
    От три дни постваш един и същи коментар. Преди това, две години чака московския майдан. Явно, на теб Украйна ти е по скъпа и затова искаш и българския президент да спазва и тяхната конституция, като го правеше предишния, който си замина вчера. Конституционен съд!?? От КАКЪВ ЗОР!! Що за глупост!!

    ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
  53. 53 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2802 Весело

    До коментар [#15] от "Yomega":


    [quote#15:"Yomega"]Една седмица му дайте да видим служебния кабинет и тогава вече отприщете анализите! [/quote]
    Тогава пак анализ,
    пак хонорар . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  54. 54 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#11] от "Депутат 241":

    Що приказвате глупости - кога Румен Радев е заявил "че не признава юридическия статут на Крим като част от Украйна"? Проверете внимателно какво е казал и тогава си фантазирайте за нарушения на Конституцията и за импийчмънт. Да не говорим това дето го е казал в качеството му на какъв го е казал, дали като действащ президент

  55. 55 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2243 Неутрално

    До коментар [#10] от "gov18371755":

    Никой нищо няма да направи за тези граждани.
    ”Политиците” рАботят за ”НАРОДА”

  56. 56 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4282 Неутрално

    До коментар [#40] от "Panda":

    Явно си много малък момче...имаше такива часове до 1991 година.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  57. 57 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Учудващо балансирана за "Дневник" статия Но на едно място логиката на автора леко издиша, както и на всички онези които като нямаше за какво друго да се хванат стръвно захапаха "аферата" "Решетников":

    [quote#0:"Петър Чолаков"]Смисълът на тази хватка е не просто да се демонстрират дългите ръце на Русия, но да се предопредели поведението на самия български президент, да не му се даде възможност, дори да пожелае, да избере курс различен от този, който е изгоден на Владимир Путин и неговото обкръжение.[/quote]

    Точно обратното! Подобни изцепки от руска или "руска" страна само връзват малко или много ръцете на президента Радев да прави постъпки в полза на българо-руските отношения! Нали сега някои хора го гледате под лупа и всяко действие което може да се изтълкува като про-руско ще е повод за истерия от тип "Казахме ли ви!" Въобще, не го знам тоя лаладжия Решетников дали и кога е бил някакъв фактор, но подобни изцепки да твърди че едва ли не е одобрил бъдещия български президент могат да имат някакъв смисъл само за вътрешно руска консумация (един вид връщаме си старото влияние) и са абсолютно контрапродуктивни ако наистина искат да имат някакви влияние в България даже и ако наистина президента беше техен!

  58. 58 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4282 Неутрално

    До коментар [#45] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    хората които визираш ...даже тръмп имат сериозен опит във УПРАВЛЕНИЕТО.Обама имаше зад гърба си 10 годишен опит в американската политика ПРЕДИ да стане президент.А др.радев има само опита по командване на военни -по устав.Разликата е съществена.Кръгозора и културата са различни.Традициите и правилата също.Но....той и др Живков докрая си остана селски тип!?!?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  59. 59 Профил на bad_owl
    bad_owl
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#15:"Yomega"]Една седмица му дайте да видим служебния кабинет и тогава вече отприщете анализите! [/quote]

    След една седмици вече ще е рев и истерии само. Мойте прогнози се сбъдват , ей
    Раците са в тенджерата, още не разбират обаче какво се случва.

    Атлантистите са фашисти маскирани като социалисти, действащи като комунисти и веят байрака на демокрацията. А тия дето им верват....
  60. 60 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    [quote#54:"Сталкер"]това дето го е казал в качеството му на какъв го е казал, дали като действащ президент [/quote]
    До коментар [#54] от "Сталкер":
    Значи е казал нещо, нали?
    "Мисля, че по този въпрос трябва да има повече реализъм и прагматизъм. Де юре Крим е украински, той е на украинската карта. Де факто е руски. Не можем да пренебрегнем реалността, че в Крим има руски флаг. Това е реалността. Бъдещето на Крим ще се реши от хората. Въпросът, който трябва да зададем, е искат ли хората в Крим да се върнат към Украйна."
    Та какво казва Радев - че приема незаконния референдум?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  61. 60 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    [quote#19:"Stewie"]зависи дали бсп ще спечелят изборите или пък мутрите ще се върнат във власта[/quote]
    По-големи мутри от БСП(к) няма. Та нали те измислиха мутрите като новите бойни отряди на Партията.

    Gunter glieben glauchen globen
  62. 62 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#11] от "Депутат 241":

    Мъ той от няколко часа е на работа, а тебе вече треска те тресе. И минута не трябва да седи нали? Друго си е някой лакей, някоя удобна кукла на конци. Нещо за статута на Косово да кажеш? Или там е друго? Може би земята не е исконно Сръбска, може би не се вее шиптърски флаг? Може би не е призната страна? Знаеш ли какво е прецедент? Щом за шиптъри може значи и за руснаци може, другото е лицемерие.

  63. 63 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#58] от "Messerschmitt":

    Я сподели Божко Капутката какъв точно управленски опит има? Като как точно влезе в политиката и дефакто еднолично управлява цялата страна? Говори, слушам те внимателно. Може и за опита на Фандъкова да ми обясниш.

  64. 64 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#60] от "Депутат 241":

    Радев е казал това което е казал - "Де юре Крим е украински", но де факто "Бъдещето на Крим ще се реши от хората." Не си ли съгласен с това? Кой в 21-и век може да накара едни хора да живеят в държава която не приемат? Ти какво би направил с руснаците в Крим - би ги затворл в концлагери, би ги депортирал като Сталин кримските татари или какво? Що се отнася до референдума дали е незаконен или законен мисля че никой с все още действаща връзка с реалностите не би могъл да оспори това че показа нагласите на населението на полуострова, още повече че не е първия такъв.

  65. 65 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1054 Весело

    -Когато говори Командирът на самолета, добре е пасажерите да затегнат коланите и да замъчат, а не да дрънкат врели некипели за това как трябва, да се пилотира.

  66. 66 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#46] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Жизнено важни са санкциите за всички, които нямат руско самосъзнание и не поставят в скалата на ценностите си на високо русия, която заради неонацистката си политика е справедливо санкционирана.
    пропуснатата думичка не променя смисъла на цитата

  67. 67 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2252 Неутрално

    До коментар [#60] от "Депутат 241":

    Ти знаеш ли какво значи "де юре"?
    Нещо се оплете, затрай си малце...

  68. 68 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#65] от "Бенк-Бенк":

    но не и когато пилотът е ужасяващо некадърен и може да разбие самолета.

  69. 69 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#57] от "Сталкер":

    как да не е афера, като се стигна до гротескова ситуация
    нинова и решетников директно се обвиниха един друг в лъжи
    ти на коя от двете страни вярваш

  70. 70 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    [quote#31:"Анелия Стоева"]Опитите на Радев да конструира разлики
    между де юре и де факто [/quote]
    -Има такава разлика, още в Римското право.

  71. 71 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#44] от "Stewie":

    не малко, а напълно невероятно е, но аз не съм от дсб

  72. 72 Профил на Анелия Стоева
    Анелия Стоева
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#43] от "shule":

    той вече клекна пред лъжците и мошениците

  73. 73 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 444 Весело

    [quote#56:"Messerschmitt"]Явно си много малък момче...имаше такива часове до 1991 година. [/quote]
    Т.е. те касаят и Росен Плевнелиев, Бойко Борисов, Цецка Цачева и другите от това поколение, нали?

  74. 74 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1054 Весело

    [quote#68:"Анелия Стоева"]До коментар [#65] от "Бенк-Бенк":

    но не и когато пилотът е ужасяващо некадърен и може да разбие самолета.[/quote]
    -Май много гледаш холивудските филми, дето някоя стюардеса върши пилотска работа и спасява пътниците и самолета. Ама не пробвай и ти да го приземяваш, че може и за стюардеса да не ставаш.

  75. 75 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#73:"Panda"]Т.е. те касаят и Росен Плевнелиев, Бойко Борисов, Цецка Цачева и другите от това поколение, нали?[/quote]Именно това поколение сега заема висши държавни постове - други тук няма = от тази възрастова група за щастие всички сме живели през соца. Колко пъти да ви го казвам.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  76. 76 Профил на postmodernity
    postmodernity
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#3] от "Beyond":

    +++++++++

    "Либерализъм - тази дума бих превел като стадно оскотяване..." Фридрих Ницше
  77. 77 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    До коментар [#67] от "Добрин Велков":
    [quote#67:"Добрин Велков"]Ти знаеш ли какво значи "де юре"? [/quote]
    Аз обирам банка. Де юре съм престъпник, но вие трябва да се съобразите с фактическото състояние и да си гледате работата. Нали така?
    И аз да харча необезпокояван парите ви...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  78. 78 Профил на postmodernity
    postmodernity
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#6] от "today":

    ++++
    Но тук трябва да се добави и РБ-то. Образование и наука, здравеопазване и военно дело – тотален погром. Особено в първото. А онова събитие от 19 юни м.г. даже и тАварищ Сталин не е правил!

    "Либерализъм - тази дума бих превел като стадно оскотяване..." Фридрих Ницше
  79. 79 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    [quote#64:"Сталкер"] Не си ли съгласен с това? Кой в 21-и век може да накара едни хора да живеят в държава която не приемат? Ти какво би направил с руснаците в Крим - би ги затворл в концлагери, би ги депортирал като Сталин кримските татари или какво?[/quote]

    Т.е. вие съветвате всеки етнос, на който не му харесва държавата, в която живее, да апелира за присъединяване към държавата-майка, колкото условно и да е това? Германия да анексира зони от Чехия и Словакия; Турция да анексира зони от България; България да анексира зони от Сърбия; Унгария да анексира зони от Румъния, Австрия от Северна Италия. Всяка малцинствена група в суверенна държава, каквато е Украйна да има право на сепаратизъм и да стане част от поредната Велика...?! Или какво?

    CONTADOR GRATUITO!
  80. 80 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8655 Неутрално

    Първанов не беше ли и той "социален" президент. Може същите да са му писали доклада, като на Радев.

  81. 81 Профил на postmodernity
    postmodernity
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#60] от "Депутат 241":


    [quote#60:"Депутат 241"]че приема незаконния референдум? [/quote]
    Така, така! То и брюкселските таланти от ЕП-то твърдят, че референдума за брекзита бил незаконен! За Юнкер да не говоря! Самият той на 24 юни м.г. ОБЕЩА ТВЪРДО И КАТЕГОРИЧНО, че напук на Брекзита реформи няма да има...

    "Либерализъм - тази дума бих превел като стадно оскотяване..." Фридрих Ницше
  82. 82 Профил на Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    [quote#19:"Stewie"]към радев има големи очаквания за бързи и радикални промени ,от това доколко ще ги изпълни ще зависи дали бсп ще спечелят изборите или пък мутрите ще се върнат във власта ? [/quote]
    Уждесебарчето комунист пак е объркало конците. Ако БСП спечели, то тогава мутрите ще се върнат във властта

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2555 Неутрално

    “От друга страна, моментната снимка на политическата система показва, че е много вероятно новият 44-ти парламент да “роди" анемично правителство на малцинството; не е изключено следващият законодател изобщо да не успее да излъчи кабинет."

    Все повече се чуват подобни гласове. Аз също споделям тези притеснения. Именно затова смятам за огромна грешка оставката на кабинета Борисов. Защото ако коалиционен кабинет изкара 2+ години, то колко би издържал кабинет на малцинството или кабинет с мандата на ДПС? Какво ни чака след това! Потенциалът на Борисов да го играе “кризисен мениджър” се поизчерпа, а в собствената му партия няма кой да му го подскаже...

    I Want To Believe
  85. 85 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2378 Любопитно

    До коментар [#61] от "Blood Red Skies":

    вярно е че бсп създадоха мутрите ,но вероятно вече не се нуждаят от услугите им ,затова и герб се отичат в канала ?

  86. 86 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#60:"Депутат 241"]Та какво казва Радев - че приема незаконния референдум? [/quote]Радев нищо не казва и не е негова работа да казва, само докладва каква е обстановката !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  87. 87 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#58] от "Messerschmitt":
    Ами , ще Ви дам друг пример - с Росен Плевнелиев



  88. 88 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 555 Любопитно

    До коментар [#66] от "Анелия Стоева":
    А Вие ли ще определяте кое е справедливо, или не?

  89. 89 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    До коментар [#81] от "postmodernity":
    [quote#81:"postmodernity"]То и брюкселските таланти от ЕП-то твърдят, че референдума за брекзита бил незаконен![/quote]
    Глупости! Никой в Европа не е твърдял, че референдума за Брекзит е незаконен. Единствено се твърди (каквото е и юридическото положение), че по правото на Обединеното Кралство референдумите НЯМАТ правно-обвързваща сила и НЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ.
    Затова и Върховният съд не се е произнесъл още, но се очаква да излезе с решение, че Тереза Мей няма право да активира чл.50 за излизане от Съюза.
    п.п. Я пробвай референдум в Руската федерация например за независимост на Татарстан или Коми... Ето това е ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННО там! Но извън РФ Путин изнася референдуми за самоопределение... Я титай дали е разрешен референдум на кримските татари по Конституцията на РФ или всичките организатори са вкарани в затвора или разселени!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  90. 90 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3793 Неутрално

    Не е лошо Радев да се разграничи от руските манипулации и така ще ни убеди, че наистина са манипулации и че той няма нищо общо с тях, а се опитват да го употребят. Както например един нощен вълк каза, че те са подразделение на "Нощните вълци на Путин" и са "Нощните вълци на Радев". Трябва да вземе отношение, в противен случай става съучастник.

  91. 91 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2378 Весело



    Я сподели Божко Капутката какъв точно управленски опит има? [/quote]

    баце е завършил Кеймбридж и специализирал в Оксфорд

  92. 92 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    [quote#10:"gov18371755"]Стига с този "социален президент", стига с този социализъм.[/quote]
    -Само великите личности разбират какво е социален и социалистически поглед към света.
    Из предсмъртното писмо на Чарли Чаплин до дъщеря му Жералдин:

    ,,Днес е твой ден. Танцувай! Аз танцувах в широк и окъсан панталон, а ти в копринена рокля на принцеса. Тези танци и шумът на аплодисментите ще те издигнат понякога в небесата.
    Иди! Иди и там! Но се връщай на земята! И гледай живота на хората, живота на ония улични танцьорки в крайните квартали, които играят гладни и треперят от студ и беднотия. Аз бях като тях, Жералдин!''
    ,,В полунощ, когато излизаш от големия салон ти забрави богатите почитатели, но не забравяй да попиташ шофьора на таксито, който те отвежда у дома, за неговата жена… И ако е бремемнна, ако няма пари да купи дрешка на детето, ти сложи пари в ръката му. Казал съм в банката да изплащат тези твои разходи. Но за другите – ти трябва да изпращаш точната сметка! От време на време с метрото или с автобус разглеждай града, разхождай се.Гледай хората! И най-малкото по един път на ден казвай: „И аз съм една от тях!” Да! Ти си една от тях, моето момиче. Нещо повече! Изкуството, преди да даде на човека крила, за да излети във висините, обикновено му счупва краката. И когато дойде момент, в който ти почувстваш себе си над публиката, веднага напусни сцената! Иди с първото такси в околностите на Париж. Аз много добре ги познавам!…
    Там ще видиш много танцьорки като теб – даже по-красиви от теб, и по-горди от теб. От ослепителния блясък на прожекторите на твоя театър няма и следа! За тях прожектор е луната. Погледни, добре погледни! Не танцуват ли по-добре от теб? Признай си, моето момиче! Винаги има някой, който танцува по-добре! И знай – в семейството на Чарли никой не е бил толкова груб, за да може да ругае един файтонджия или да подиграе просяка, седнал край Сена…
    Аз ще умра, но ти ще живееш… Искам ти никога да не живееш в бедност! Заедно с това писмо ти изпращам и един бял чек. Колкото искаш пиши на него. Но когато харчиш два франка, не забравяй да си кажеш, че третата монета не е твоя. Тя трябва да принадлежи на непознатия мъж, който се нуждае от един франк. А него ти лесно можеш да намериш. Поискаш ли да видиш тези непознати бедняци, ти можеш навсякъде да ги откриеш...''

  93. 93 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 398 Неутрално

    "Ако Росен Плевнелиев беше държавник с подчертана евроатлантическа ориентация..."
    Той сам си я "подчертаваше" "ориентацията". При това подзрително декларативно,дори и за ученици от началното училище. Освен с това, строителният инженер ще бъде запомнен с поредица от комични гафове: - объркването на чехите с поляци/в началото на мандата, от притеснение на всеки може да се случи/, Скалистите планини/новогодишното приветствие/, "маршировката" пред строените военнослужещи по различни поводи/което е комично но само толкова/, подареното метално яйце/олицетворение на кича/, на папата.
    По важни обаче са сериозните : - изразеният публично в прав текст отказ да изпълни конституционното си задължение да назначи служебно правителство, което е флагрантно нарушение на върховния закон - Конституцията, в която се е клел. Не му беше за първи път. Същото направи и когато демонстративно и съзнателно, съвсем непредизвикано от форсмажорни обстоятелства напусна полагането на клетвата на ИЗБРАНИТЕ конституционни съдии, точно преди ИЗБРАНАТА за конституционен съдия Венета Марковска да се закълне. Вследствие на което тя не стана конституционен съдия. Абсолютни поводи за импийчмънт. "Кризисният мениджър" със сигурност си гарантира присъствието в учебниците по конституционно право. И най - важната му функция от Конституцията на Република България:
    Глава четвърта
    ПРЕЗИДЕНТ НА РЕПУБЛИКАТА
    Чл. 92.
    (1) ....... Той олицетворява единството на нацията.......
    Олицетворяваше го.
    "Румен Радев ще се стреми да бъде социален президент."
    Авторът вероятно е от екипа на новоизбрания президент и говори/пише/ от негово име.

  94. 94 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    [quote#35:"Анелия Стоева"]повечето гласували за радев не понасят комунистите и не искат бсп да идва на власт. [/quote]

    Тогава да са гласували за Трайчо Трайков. Не понасят комунистите , а правят Йотова вицепрезидент. Не понасят Цачева , но понасят Бойко. И гласуват за явното московско протеже Радев.

    [quote#35:"Анелия Стоева"]БСП е дала около 35% от гласовете „ЗА“ радев! Останалите са на хора, които не искаха Цачева! но не искат и бсп [/quote]

    Тези 35% от БСП са знаели за кого гласуват, но останалите 65%, които " не понасяли комунистите" са полезните идиоти, които за кой ли път ще докарат отново комунистите на власт.

  95. 95 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#42] от "Анелия Стоева":

    Е, разликата не е малка!

    Да разлая троловете!!
  96. 96 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    [quote#39:"az22"]БСП има рядък шанс и ако го използва умно, може да отново да стане фактор в българската политика. [/quote]

    Пепел ти на езика. Имай поне малко милост към изстрадалия български народ.

  97. 97 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 785 Неутрално

    [quote#90:"Fiji"]е на "Нощните вълци на Путин" и са "Нощните вълци на Радев". Трябва да вземе отношение, в противен случай става съучастник. [/quote]
    Не е възможно да си така наивна. Радев е подготвен за този момент да бъде Президент. Отдавна. От Кремъл.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  98. 98 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    [quote#83:"dark'star"] От какъв зор наши политици да се занимават с Крим, когато народа ни се гърчи в безработица и на южната граница напират чалми ?! [/quote]

    Точно затова, защото защитават териториалната цялост на страната. По примера на Крим приятелят на Путин Ердоган може да забие турското знаме в Кърджали, да спретне един референдум и ето ти Кърджалийски окръг в състава на неоосманистка Турция. Турците ще кажат , че това е изконна турска земя ,защото дори и в Сан Стефанска България Кърджалийски окръг е извън пределите на страната. Това ще го потвърди самият Путин , защото е историческа истина. Тогава наший генерал Радев ще каже ами Кърджали де юре е български , но де факто е турски.

  99. 99 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    [quote#19:"Stewie"]от това доколко ще ги изпълни ще зависи дали бсп ще спечелят изборите или пък мутрите ще се върнат във власта[/quote]

    Че има ли по-големи мутри от Бсп - баш-мутрите?!

  100. 100 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    [quote#37:"авторът"]"Генерал-комунист" и само "генерал" са две различни понятия[/quote]

    Не и в България.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK