Fear mongering or scaremongering is the deliberate use of fear based tactics including exaggeration and usually repetition to influence the public in order to achieve a desired outcome. It is a tactic used to scare or put fear into those viewing a campaign/advertisement and influence the outcome based on fear.
"За разлика от него, Тереза Мей продължава да е в плен на илюзията, че с Брекзита си англичаните не се оттеглят от света, а напускат малкия свят на ЕС, за да станат център на големия свят отвън. Това, разбира се, е самозаблуда. И англичаните се махат от света."
Няма никакъв кошмар. Просто Европа трябва да порасне.И да не инфантилничи. Т.е. да търси приоритети там ,където може и да се заеме със собствената си защита от когото трябва.
И то – не какъв да е вакуум, а такъв, който носи реална опасност за реда и за мира. Защото светът, в който живеем – и от който американците и англичаните си тръгват – е светът, създаден от Америка и Британия."Това е вярно,но никой на никъде не си тръгва."Няма как от няколко приказки да стигаме до изводи за световен апокалипсис.
"Защото светът, в който живеем – и от който американците и англичаните си тръгват – е светът, създаден от Америка и Британия. Те направиха така, че да има международно право, права на човека, благополучие, развитие, справедливост и – мир, както по улиците на отделните страни, така и между тях. С оттеглянето си, авторите на този свят го изоставят пред лицето на хора, които имат съвсем други ценности, цели и намерения."
Силно ПРЕУВЕЛИЧЕНО твърдение! Светът който живеем днес е създаден от големи 5 държави победителки от ВСВ и настоящи постоянни членове в СС на ООН.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Добрата страна на демокрацията е, че правителства и президенти се сменят на всеки 4 години. Все още има шанс да се разминем само с ваксинацията Брекзит и ваксинацията Тръмп
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
"По-късно американците ще създадат различните регионални съюзи, поддържащи мира и противодействащи на диктаторите в Азия и Океания."
Хехе.... личи си американофилската закваска на автора на статията. Истината обаче е доста по-различна. По време на Студената война САЩ поддържат и финансират редица кървави диктатори и мракобесни диктатури в Азия. От СА в Западна Азия през Пакистан в Южна Азия и до Филипините и ЮК в Източна Азия.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
"А когато дипломацията и международното право се оказват недостатъчни, американската и английската армии влизат на терен, за да отстояват принципите на Хартата – американците в Югоизточна Азия (и не само)."
Смешно и невярно твърдение. Във Южен Виетнам САЩ подкрепяха един кървав диктатор като Дием, който НИКОГА не е отстоявал принципите на Хартата на ООН. След това го свалиха и замениха с една военна хунта, която никога не е отстоявала или следвала каквито и да е демократични и правови принципи от Хартата на ООН.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Хъйде да не взимаме временните трудности за трагедия: от Великобритания и сега почти нищо не зависи, а Тръмп не е вечен. Европа ще намери сили и средства да прогресира, макар и в променен състав и в нови условия.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
Другарят Дайнов пак не си е пил хапчетата Да се правят преки паралели със света от първата половина на 20 век и света днес е безсмислено упражнение - горе долу толкова безсмислено, колкото да се сравняват портокали и картофи. Какви войни ви гонят, другарю Дайнов, какви пет лева? Що - "възпиращата" функция на САЩ през двата мандата на Обама да не би да реши казуса Украйна? Да припомням ли колко войни разпалиха именно тия "цивилизовани" англосаксонски миротровци - крайният резултат от които в момента е прелестното явление ИДИЛ? Айде стига сте ни плашили с някакви измислени, световни Торбалани, които видиш ли само чакали Тръмп да си легне да спи и хайде прегазили с танковете си Дунав. И по-редовно с хапчетата, ок?
Аз не харесвам крайния негативизъм, но описанието, което си дал напълно описва кампанията на Тръмп, неговата прословута реч и действия. Голяма група хора се храни с краен негативизъм, особено в България, така че винаги трябва да се внимава с подобни приказки, което вие обаче не искате да разберете.
Има и друга страна - светът днес позволява на малобройни елити да не се съобразяват с пейзаните, дори ако въпросните пейзани имат английски и американски паспорти. Защото знаят, че ако някой им наруши правата, САЩ и в по-малка степен Британия ще накажат нарушителите. Пейзаните от периферните страни нищо не могат да направят по въпроса, но сега явно и на пейзаните в САЩ и ЮК им е писнало.
ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
дайнов и неговата романтична представа за света ,но злото, алчноста и хаоса са били винаги някъде там ,за съжаление демокрацията и справедливоста не са гарантирани за никого
Айде ся,Женята Дайнофф
ще се прави на Йоан Златоуст
и ще плаши публиката с предстоящ
Апокалипсис...
Айде по-леко...
Нито Тръмп е първият популист след ВСВ
нито противопоставянето на Запада
и Русия е нещо невиждано и нечувано досега
Хубавото на сегашната ситуация е,че
с безметежното братосване и флирт
с Путинска Русия,каквото наблюдавахме
от Буш и ранният Обама, вече е свършено.
Нещата вече се наричат с истинските имена.
Мимикрията на Путинизма вече не работи.
Няма нищо по-неадекватно и по-непотребно
от ОСВЕТЕНИЯ АГЕНТ.
КРЕМЪЛСКИТЕ КГБейове вече ги ОСВЕТИХА
Оттук нататък за тях полезен ход няма.
А и ТРЪМПЪТ вече ще го поставят
ПОД ЗАПРЕЩЕНИЕ.
Готвят му Закон по силата на който
ТРЪМП НЯМА ДА МОЖЕ ДА ПРЕДПРИЕМЕ
НИЩО БЕЗ ОДОБРЕНИЕТО НА КОНГРЕСА
А в самият Конгрес благодарение на
Тръмп и Путин има НЕВИЖДАНА ДОСЕГА
КОНСОЛИДАЦИЯ между РЕПУБЛИКАНЦИ
И ДЕМОКРАТИ на АНТИРУСКА
и АНТИПУТИН ОСНОВА
Въпросът е, защо британците си търъгват? Отговорът е важен, защото същите тези неща не се харесват и в другите държави от ЕС и ако не се промени това, британците няма да са единствените, които ще си търгнат. Защо не се коментират причините за излизането, а само последиците от излизането? С тая щраусова оплакваческа позиция няма да се стигне моного далеч.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Верен анализ. Вярна историческа справка която няма да се хареса на откърмените с Работническо Дело. Но прогнозите са малко по-черни отколкото ми се иска да вярвам.
Нека не забравяма че в точно тези две държави има добра система на проверки и балансиране на властите. Едно са изцепките на Тръмп друго е какво точно ще стане.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Споко бе Дайнов. Просто американците казаха, че ще си приберат походните тоалетни и много селски тарикати от "аристократичен" произход се оказаха по голи задници. По-точно на цървули като нас им се казва да си плащат масрафа, а не да крадат и да търсят кой да им охранява небето безплатно примерно. И в същото време Европа да се управлява от данъчни мошеници. Ей такива едни
Всъщност светът сега е един кошмар. От феминистките пеещи 'аллах акбар' в Америка, до приятелство със СА и затварянето на очите пред нечовешките случки в Африка и близкия изток.
И разтурването на секуларни държави като Сирия(единствената мюсулманска държава, където християните МОГАТ да празнуват техните празници) в името на финансови интереси.
Благодаря, но това не е мястото, където бих искал да живея.
За успокоение на тролчетата - Раша е място, в което още по-малко искам да живея.
Просто Европа трябва да порасне(както някой беше написал) и да започне да си гледа интереса.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
Абе, Дайна, що не си громиш Боко, седейки приклекнал пред Станишев ми си седнал да бистриш световната политика. Не ти се получава. Пий си ракията и бъди рахат с новия президент. И не по-високо от цървулите.
Авторът сякаш е попрекалил в опитите си да наплаши населението. Нито някои са решили да "се махат" оттук и оттам, нито пък другите са толкова силни и всемогъщи, че да ликвидират влиянието Им току така. На теория всичко е възможно, но евентуална промяна в баланса на силите и в световния ред изисква огромни ресурси, воля и най-вече твърде много време. Светът винаги е гъмжал от мегаломани - кандидати за поста "Главен диктатор". За щастие, тези мераци засега остават нереализирани, тъй като хората от които зависи световния ред подхождат по-комплексно и по-справедливо към народите и отделния човек.
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
Какво красиво описание на съсипването на основният конкурент на англо-саксонците - Германия. Битката беше жестока - две световни войни докато размажат германците и ги превърнат в самодоволни бюргери с комплекс за вина и малоценност.
Доброто винаги побеждава, затова, който победи той е добрия.
Сега за пореден път "морската сила" се готви да сблъска "континенталната", за да си остави стратегическият превес. Да, това е много опасно за континентална Европа оставена без лидери последните 70 години. Последният от тях - ген. дьо Гол умря преди половин век, оттогава са само комсомолци на служба. Това е като да пуснеш добре угоени и самодоволни домашни прасенца в гората.
Дайнов с всяка статия все по-ниско пада.... дъха от всякъде на ефффтина пропаганда.
Ти сериозно ли?!?!?!?!?!?
Чърчил бил мислел за спасяването на света....
Американците разнасяли мир наляво и надясно... и се борели за правдата.....
Майко мила колко тъп и наивен трябва да е човек да повярва човек на такава помия.
Всяка една империя си гледа интересите и не и пука за мир справедливост и разни такива тинтири минтири.
Естествено като се бомби не върви някак си да кажеш за геополитически интереси или прозаични неща като власт и пари.... за демокрация звучи тъй благородно.
Списъка с подържани диктатори и организирани от САЩ е толкова дълъг......
Срама нямаш ли малко бе Дайнов... или викаш те парите не миришат.
Има и друг сценарий - народите разбират, че имат свобода самостоятелно да вземат решения за бъдещето си без САЩ да им се месят. Дали е добре или зле - това е различен поглед над ситуацията от на автора на статията.
[quote#17:"Иво"]В Южнокитайско море няма спор между Китай и Япония. Има спор между тези две държави в Източнокитайско море. Това са две различни морета[/quote]
А според Дайнов и Мъртво море е мъртво, защото са го убили руснаците.
Направо е жалко как за всяко либерастко насиране е виновен Путя.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
Оф, тази истерия, тези апокалиптични прогнози взеха да ми идват в повече... А тая дивотия, дето САЩ и Англия се били оттеглили от света просто не знам как да я коментирам... то бива, бива... ама това отдавна мина всички граници.
Предлагам Женята да почва да копае бункер и да се зарежда със суха храна и вода, та да има сигурно място, където да се скрие в следващите 4 (поне) години.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Никой от никъде не си тръгва. Напротив - САЩ и НАТО увеличават военното си присъствие по границите с Русия. САЩ и Англия, подчертавам Англия, излизат от търговски договори, които не са в интерес на широки маси от населението им. Ясно е, че го правят с оглед на икономическите си интереси, които ще бъдат защитавани и в бъдеще от двете им "най-боеспособни армии". А относно "мирния световен ред", дето го били "подпирали" тези армиия, да питаме народите на Афганистан, Ирак, Сирия, Йемен и Либия, и половината от останалата Африка, дали са доволни от този "мирен световен ред" и защо се изнасят през глава от там в Европа.
До коментар [#21] от "Индиана":
Някой горе видя в тази статия американофилска тенденция. Всъщност, Евгений Дайнов хиперболизира усещането за страх и несигурност (политика на страха), за да подскаже на читателя единственият "спасителен" изход - дружбата с Русия. Мисля, че коментаторите по-горе видяха само повърхността на текста, която създава измамното впечатление, че цели апотеоза на САЩ и Великобритания. Това е хибридна подложка за отварянето ни към Русия.
[quote#38:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]Предлагам Женята да почва да копае бункер и да се зарежда със суха храна и вода, та да има сигурно място, където да се скрие в следващите 4 (поне) години.[/quote]
Нема нужда, ако утре завони на водка и се чуе трополене на танковете около Орлов мост, нали се сещаш, кой ще е начело на колоната посрещачи...?!?
Ето това е въпроса на въпросите... но никой от масовите медии не го задава, зашото отговора няма да е приятен.
Дава се готовия отговор - Путин е виновен.
Никой не иска да погледне проблемите в лицето и да ги назове. Политиците се правят на недоразбрали и ги игнорират при което крайно десните имат все повече гласове. И що така - ми Путин е виновен.
Провалил се политически елит води ЕС по надолнището и вместо да признаят провала си обвиняват Русия... лесно оправдания лошия торбалан(Путин) е виновен.
Много слаба статия. Не харесвам Тръмп, нито подкрепям Брекзит, но статията просто е наивна. Това, което спира въображаемите агресори и нашественици да обявяват войни и да завземат територии е фактът, че живеем в 21 век. Имаме технология, интернет, огромни корпорации, бизнес и свободен свят. Наивно е да се смятам, че някой просто така ще започне партизански войни ала 20-век, за да си разширява държавата и влиянието. Нещата вече не се случват така. Сега всичко е бизнес и пари. Войните губят пари - не печелят. Толкова е просто. Окупирането и контрола се случват на икономически и медийни принципи, а не с автомати и танкове.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Дайнов, другарю , всичко започва във Франция. Там са корените на равнопоставеността и напредъка. Имаме невероятен шан ЕС отново да е център на либералните свободи и на справедливия трудов пазар. Франция и Германия са най- либералните страни вече, там има нормален трудов ден, а не като в Япония и Сащ . Просто трябва да оставим патериците и да тръгнем напред. Трябва да създадем армия и да знаем, че ако пак станеме малки държавици, провинциализма и съседните акули ще ни довършат. Просто на ЕС му трябва млад/може и по дух/ и брутален лидер, който да ни даде надежда и да станем. Парадоксално е , че Китай е симвал на стабилност и уважение , на Сащ и Великобритания го обърнаха на национализъм.
Ами оттеглянето на САЩ и ВБ е добре за Европа, защото ще накара европейските лидери да вземат мерки и да погледнат на ЕС не като някакъв съюз а като федеративна държава.
Емигрантският поток ги накара да се замислят и да поставят началото на утвърждаване на обща европейска граница.
Новата ситуация вече ги кара да мислят и за въоръжени европейски сили (особено ако ВБ излезе от ЕС).
Просто руската опасност ще ги принуди да действат.
Така че всяко зло за добро.
прекалено опростена визия за миналото и бъдещето. комуникациите и техническия напредък днес променят изцяло политикономическата реалност днес. нещо съществено, което дайнов тотално пренебрегва, че сега за разлика от тогава света се управлява от транснационални корпорации и интереси а те както могат да започват войни така и могат да ги спират. от друга страна прекалено идеализирано описание на американското участие и намеса по света. американците се намесваха основно от икономически интерес иначе как ще обясним 40 години човеконенавистнически диктатури в "задния им двор": латинска америка?! там никога не се намесваха защото ресурса им беше прекалено ценен... света определено върви към дестабилизация и конфликти, но той определено не е онзи пост втората световна впйна. дайнов не взема предвид много фактпри от настоящето абсолютно несъществуеащи преди 60 години
Точно така. ЕС трябва да се стегне да си реши проблемите сама, да спре да разчита и да се осланя толкова на САЩ в сферата на отбраната например и да създаде свои собствени общоевропейски отбранителни сили (или армия).
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
До коментар [#49] от "pomnesht":
Абсолютно. Може би Великобритания беше прекалено голяма спънка за ЕС, САЩ свалиха маската и ЕС има възможност да се еманципира. Сега е моментът България да участва в европейската интеграция не заради дребния си интерес, а заради вътрешната си убеденост, че сме европейци и се стремим към Обединена Европа.
Последните ще станат първи и първите - последни! Проблема на трансформацията е , че доскорошните първи започват да крякат колко хубаво е било докато са били първи , а последните - последни и колко лошо ще стане когато станат последни , а последните - първи. Стандартен кошмар е това, не се плаши Дайнов!
Този пасквил на Дайнов е много, много лошо нещо. С такива мислители и стратези като него нищо чудно, че "автентично десните" го докарват най-много до патерица на Борисов.
[quote#51:"Иво"]в сферата на отбраната например и да създаде свои собствени общоевропейски отбранителни сили (или армия). [/quote]
Първо трябва да натурализира няколко милиона араби ,свикнали с войните и да си направи армия с тях.
Защото на своите кончити се видя ,че не може да разчита
Давах 2 години на Тръмп, но може и да не изкара 1. Ясни сигнали за това вече има - номинациите му едвам минаха, влиятелни републиканци още от сега са раздвоени за неговите тъпотии.
На всичкото отгоре мъти водата на някой от основните лостове на глобално влияние на Америка - като НАТО и единните пазари.
На фона на това засилващия се скандал с руските хакери и залитането му по Путин, нарастващите протести в Русия.
А и тоя боклук никак не е със съвсем чисто минало, сигурно в ЦРУ си имат стаичка с компромати чакащи да станат публично достояние.
[quote#30:"dgd"]И разтурването на секуларни държави като Сирия(единствената мюсулманска държава, където християните МОГАТ да празнуват техните празници) в името на финансови интереси. [/quote]
Това не е вярно. В Ирак и Ливан християните също могат да празнуват свободно своите празници и за пореден път направиха това през последното Рожество Христово. В Йордания също християните имат сравнително голяма свобода.
Снимки и статии от това Рожество в гореизброените държави:
[quote#49:"pomnesht"]Новата ситуация вече ги кара да мислят и за въоръжени европейски сили (особено ако ВБ излезе от ЕС).
Просто руската опасност ще ги принуди да действат. [/quote] В ЕС вече няма материал за въоръжени сили. Очевидно нямате представа колко дълбоко е проникнала Кончита Вурст в съзнанието на европееца. С едни поляци не става. Очевидно си нямате идея и за чудовищната корупцията в ЕС. Едни евентуални въоръжени сили в ЕС ще имат квоти за жени, мюсюлмани, травестити и съответно халал, кашер и веган "кетъринг". Финансовите средства за едни подобни въоръжени сили просто ще бъдат "пренасочени" чрез всевъзможни обществени поръчки за консултантски услуги. За съжаление ЕС няма бъдеще като световна сила.
[quote#59:"Иво"]Предполагам, че се шегуваш.[/quote]
Шегувам се сигурно. Другата опция е да узаконим гей браковете и да вкараме мераклиите във войската . Нека вземем пример от САЩ - Вече 1/5 от армията им е от гейове. И баш шЕфовете там са гейове. Пък нъл виждаш - ,където минат все на горяна плът мирише в името на империята.
Переспективата за световна война бе наистина реална през 2014-та, когато САЩ направи фашисткият преврат в Украйна и се опита да провокира война с Русия.
Сега нещата вървят към нормализиране и нa опита за манипулация в обратна посока прокарвана от сайта на Dnevnik.bg едва ли ще се върже нормален мислещ човек.
Всъщност време е Европа да се вземе в ръце.
Стига с това либерало-комуно-бюракратско управление, което приспа хората и им понижи възприятията за истинските опасности.
И откъде-накъде САЩ ще ни пази?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бе нали всички комуноидни радевчета и раданчета тук вкупом се надпреварваха да се подиграват на "стабилността", към която призоваваше Б.Б.?!? Какво стана сега, че Минденският спасител взе да повтаря подобни мантри? ДУругари комуноиди, снишете се и чакайте Кремъл да ви оправи... всякак. Късно е да мислите тепърва (то и нямате с какво). Я си кажете пак "Аз ще гласувам за Трайчо!", че да ви мине напъна...
[quote#62:"valsodar"]Сега нещата вървят към нормализиране и нa опита за манипулация в обратна посока прокарвана от сайта на Dnevnik.bg едва ли ще се върже нормален мислещ човек.[/quote]
У нас не, но в страните от Северозападна Европа подобна пропаганда учудващо върши работа. Пасквили от този тип често биват цитирани и в чужбина, като пример, че "ето, и в Източна Европа мислят като нас".
Текстът е добре написан и силен.
Но не е съвсем верен.
САЩ и Великобритания все пак не са длъжни да се грижат за всичко и всички, особено безплатно.
Тръмп не казва, че САЩ ще престанат да са световен стражар.
А казва тези, които имат нужда от защита, да вземат да си плащат.
Картината въобще не е толкова мрачна.
През призмата на историята не би трябвало да имаме особени съмнения, че Германия може за кратко време да се превърне в световна военна сила. Франция също има и технологии, и възможности.
Но те, а и ние, трябва да похарчим някое евро за тази работа.
А не да се вайкаме - Ау-у-у-у, САЩ и Англия ни изоставиха!
Много патетика, ама и много непознаване на историята и "текущият" момент...
Тръмпи, например, не се "оттегля" от НАТО, а просто ще накара страните от НАТО да плащат солидарно честната цена за защитата, която чакат от САЩ!!!
Тръмпи се върна и към политиката отпреди Нексън, тази на "двата Китая", така че Тайван може да спи спокоен, ако няма земетресение!!!
А Хонг Конг си е китайска провинция още от 1997... вее се китайското знаме, както казва президентът Радев ....
Така че кошмар няма, кошмарът се отменя!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Европа и светът са вече други , много по-обвързани икономически и проблемите са предимно икономически . Конвергенцията на елитите продължава с някои търкания и конфликти , но краставите магарета в края на краищата имат общи интереси . Те искат тяхната власт да расте и да се унаследява по един или друг начин. Икономическата власт се унаследява, но политическата и идеологическата са много важни това да продължава и правилата на играта да се пишат от победителите . Хаосът от преди 100 години който предизвика Първата световна война и роди комунизма и фашизма , Голямата депресия , която свърши едва след края на Втората световна война , не са желани и в интерес на Глобалният елит . Ще опитват да се споразумеят докато се ритат по кокалчетата . Голямата заплаха е състезанието по мизерия , ефектите и дефектите на глобализацията , които създават икономическите и социални проблеми източник на радикализъм . Оттеглянето и фрагментирането на света не решава проблема , а го задълбочава . Ако в ЕС разбират това , ще видят възможност без британските тарикати за по-тясна интеграция до държава , която няма нужда от НАТО, която си сътрудничи както със САЩ така и с Русия, Китай , Индия и т.н. Кризата винаги е и възможност .
[quote#13:"cinik"]Добрата страна на демокрацията е, че правителства и президенти се сменят на всеки 4 години.[/quote]
Не само- има и импийчмънт, падане от власт, предсрочни избори...абе има си начини.
Анализът на Дайнов не ми изглежда верен, защото глобализацията е така напреднала, че няма начин някой да се самозатвори и оттегли от света, но става за основа на размисъл.
До коментар [#62] от "valsodar":
Ама ти какво наричаш "фашизъм"? Желанието на Украинския народ да се присъедини към ЕС?! Нали това бе ябълката на раздора, от която проруският президент се отказа? Американците били огранизирали това? -виждаш колко ги грее дали Украйна ще се присъедини към ЕС или не.
[quote#70:"marsena"] че няма начин някой да се самозатвори и оттегли от света, но става за основа на размисъл. [/quote]
Би ли казала 3 хубави неща, които са се случили през либералната демокрация?
Но не я смесвай със социално-пазарната икономика на Запад до 90-те.
Брей - че САЩ и Англия като са ни пазили през целия 20-ти век, защо не ни опазиха от Сталин и Хрушчов, ами седнаха и си разделиха баницата в Ялта?
Ако така ще ни пазят и от Ердоган - мерси...
Между другото, светът плащал ли си е за това пазене, и ако не е - не е ли време да започне да си плаща, както иска Тръмп?
Тъжен, но верен анализ.
=========
РАДОСТЕН и верен анализ !
Турция става реалния главнокомандващ на НАТО , и баланса отново се възстановява !
За Европа това ще е като дюшеш идея !
Само едно "да" на Брюксел , би обърнало нещата в тази насока....
До коментар [#2] от "marinbg":
"Защото светът, в който живеем – и от който американците и англичаните си тръгват – е светът, създаден от Америка и Британия. "-край на света.
Америка и Британия си тръгвали от света!!! Много е лесно, отидете след тях! Издухайте соросци, издухайте глобелистите и отидете след Америка и след Британия!
Американският министър на отбраната изрази „непоколебима ангажираност“ спрямо НАТО
24 Януари 2017 | 02:33 | Агенция "Фокус"
AFP:
Американският министър на отбраната изрази „непоколебима ангажираност“ спрямо НАТОСнимка: АФПВашингтон. Новият американски министър на отбраната Джеймс Матис увери своя британски колега в понеделник, че Вашингтон има „непоколебима ангажираност“ спрямо НАТО, въпреки че президентът Доналд Тръмп преди определи военния съюз като остарял, предава агенция AFP.
По време на телефонен разговор с Майкъл Фалън през първия си ден на поста Матис е „подчертал непоколебимата ангажираност на Съединените американски щати към НАТО“, обясни в язевление говорителят на Пентагона, капитан Джеф Дейвис.
В петък британският министър-председател Тереза Мей ще посети Вашингтон. Тя ще бъде първият чуждестранен лидер, който ще се срещне с Доналд Тръмп, откакто той встъпи в длъжност миналата седмица.
[quote#76:"gozambo"] Издухайте соросци, издухайте глобелистите и отидете след Америка и след Британия! [/quote]
Айде ,бе А ти знаеш ли колко сороид трябва да сади после картофи вместо да умничи пред компа и да цоца грантове за нема нищо
"С оттеглянето на Америка и Британия, от световния ред си тръгват и двете армии, които са били неговият въоръжен бранител. "-край на цитата
Ново пет! Та нали останалите богати западните държави не инвестират в отбраната, защото нямало нужда. И Европа остави американските данъкоплатци да осигуряват 75% от общите разходи за отбрана. Меркелова Германия като няма армия да брани Евросъюза, къде се е напънала да го управлява?
Европейските толерасти пак не могат да се ориентират.
Тръмп си го каза ясно и кратко:
приоритет за него са хоум афеърс, Великобритания и споразуменията с нея, Китай и международните търговски и климатични споразумения, Мексико и имиграцията, Югоизточна Азия,
чак някъде след това идват ЕС, НАТО, Русия и Близкия Изток.
Франко- германският ЕС ще трябва да се нагоди към тази нова реалност. Например да намали социала на клетите мигранти. Както и благинките на огромната брюкселска бюрокрация.
Дайнов и подобните му толерастки пропагандатори ТРЯБВАШЕ да се притеснят още когато най- голямата европейска военна сила- Великобритания- реши да напусне ЕС. Но тогава Дайнов и подобните му злобееха , цялата брюкселска юнкеро- меркелистка върхушка се оказа неспособна да признае, è нещо в ЕС не е наред.
Сегашният ляво- толерастки рев не е искрен.
Специалната връзка между САЩ и Великобритания винаги е била трън в петата на франко- германците.
Тереза Мей ще му ходи на крака в Петък да го пита за търговско споразумение с Британия в момент в който той къса такива наред.
Колко ли време ще е необходимо на приятелчетата му от Ню Йорк да му пошепнат в ухото, че Лондонското сити отнема "работни места на американци" в банковият и финансов сектор? И колко ли време ще му е необходимо за да се вземат мерки срещу Британският паунд и Лондонската конкуренция при тази му политика?
"Върху европейските лидери се стоварва чудовищна по размерите си историческа отговорност, невиждана от поколения. "-край на цитата
Тези европейски лидери, които визира Дайнов, могат да помогнат на Европа само като си подадат оставките и се изметат от политиката. И тогава европейските страни отново ще се съберат със САЩ и Великобритания. И отново ще има кой да ги пази.
Защо нещо не си спомням в последните 100 години арабска страна да е бомбардирала Европа или Щатите. И много обратни случаи, в които Европа между другото играеше и ролята на легитимиращия щатски бойни действия без всякакъв ООН-мандат!
[quote#72:"log_on"]Би ли казала 3 хубави неща, които са се случили през либералната демокрация? [/quote]
Аз говоря за глобализация, а не за либерална демокрация, която сбърка катастрофално в едно- тя може да се прилага само в общества, които са дорасли за нея, но не е за тотално изостанали региони и хора. Същото важи и за отделните индивиди- не може да очакваш хора излезли от пещерите на Афганистан или от средновековието да оценят либералната демокрация, след като нито са я чували , нито знаят какво е това.
Добре ...Англия и Америка са родителите на това състояние на нещата,но и те са вече попреминали възрастта в която активността е желана.Редно е порасналите деца да поемат отговрността поне да си оправят леглото и лека полека да започнат да се изхранват.Е не винаги децата са добрички но ако родителите са дали добро възпитание,новото което идва ще очарова и тях до степен ,че да се гордеят с това което правят новите поколния.
Азия хиляди години е управлявала и давала на света новото ,от 2000 години европа има някаква роля, от 200 америка ,може би идва отново ред на ...АФРИКА!/макар ,че е прекалено опримистично и по скоро Азия с Южна Америка ще задават новата мода.Лошата новина е ,че Русия е и в Азия а нейния тон го слушахме 70 години и беше пагубен и все още е .
Перспектива за реален световен кошмар? Причината била, че пазителите на всичко положително(?!) - САЩ и Великобритания си тръгнали. Доста спорно, ако не и невярно. Няма перспектива за кошмар, ние вече живеем в кошмара. При това не защото някакви си острови са напуснали "този свят", а защото на вратата чука следващата технологична революция при население над 7 милиарда, с ужасяващата перспектива за 10 милиардно население на Земята. Перспективата е роботи и нрави на първобитни общества. Те, това вече ще е Апокалипсис.
" Всички те чуха, например, как Тръмп отказва да пази чужди граници."-край на цитата
Всички чуха как Тръмп каза, че Америка пази чужди граници, но отказва да пази своите граници. Това е точното, което каза Тръмп. Дайнов му слага съвсем други думи в устата. Но дори така да е, нека да бъде! Щом глобалистите не зачитат американските граници и не позволяват да се охраняват, то тогава Америка няма да пази ничии други граници. В крайна сметка Америка си има свои интереси. Останалата част от света да си носи отговорността! Дайте пари за отбрана! Няма да даваме! Пазете си границите сами тогава!
[quote#87:"marsena"]Същото важи и за отделните индивиди- не може да очакваш хора излезли от пещерите на Афганистан или от средновековието да оценят либералната демокрация, след като нито са я чували , нито знаят какво е това. [/quote]
Има една дребна подробност. тези от афганистанските пещери не са канили никой там да им преподава либерална демокрация. Но либералната демокрация в ЕС ги кани тук ,защото били потенциал и вълшебно хапче против старост и бездетие и панацея ,която да спаси от мизерно съществуване на бъдещи либерали пенсионери.
[quote#73:"Камен"]Брей - че САЩ и Англия като са ни пазили през целия 20-ти век, защо не ни опазиха от Сталин и Хрушчов, ами седнаха и си разделиха баницата в Ялта?
Ако така ще ни пазят и от Ердоган - мерси... [/quote]
+++++
Тука е ключа от мазето,що се отнася до България.
Хубав свят си направили западняците,много справедлив и демократичен за тях,а България я дали на Сталин и ко.И половината свят съсипаха,за да им е евтино и комфортно.
Е*ем ти и Западния свят,рестарт.
[quote#74:"eti"]РАДОСТЕН и верен анализ !
Турция става реалния главнокомандващ на НАТО , и баланса отново се възстановява ! [/quote]
Неее, не е истина...не може да има чак до такава степен задръстен акъл...
американците и англичаните ... направиха да има международно право, права на човека, развитие, справедливост и мир.
***
Баф мааму тава е толко верно, колко верно е и да напишем "уфсъ" - у сичкити букви правописни грешки!!
Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
Световният ред който САЩ и Великобритания наложиха вече го няма. Има нов световен ред,наложен от глобалистите,който премахва границите. САЩ и Великобритания затова се махат. Те не искат да бранят световен ред,който не зачита границите.
[quote#90:"gozambo"]Щом глобалистите не зачитат американските граници и не позволяват да се охраняват[/quote]
Глобалистите мразят всички граници,не само американските.
Ако не беше тая паплач безродна,милионите мигранти,които не зачетоха нашите граници,щяха да са в затвор,а не да цапат на свобода.Хора без легитимация пуснати сред нас-=значи граници не съществуват.
[quote#73:"Камен"]САЩ и Англия като са ни пазили през целия 20-ти век, защо не ни опазиха от Сталин и Хрушчов, ами седнаха и си разделиха баницата в Ялта? [/quote]
Не само.
Европа не ни помогна и при османската агресия. И в двата случая Източна и Югоизточна Европа предазваха Западната част от азиатските варвари и тя добре се възползва от това.
Но мисля, че не е от злонамереност а е въпрос на възможности, по-скоро на липсата на възможности.
Не се оттеглят съвсем. Може би просто заемат такова място, че да са по-скоро странични наблюдатели в евентуален нов конфликт. Както са правили и по-рано в историята си. Ако това наистина е така - самият факт, че виждат някаква вероятност за такъв световен конфликт е вече нещо тревожно.
Само не разбрах защо автора е решил, че САЩ и Великобритания се оттеглят от света?!? Как я измисли тази теза? Все едно ще ходят на Марс или в друга галактика. Изначално грешна теза, която прави тотално безсмислена целият напън след това за писане на апокалиптични картини.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 4394 ЛюбопитноДали световните политици си вадят поуки от Дайновите анализи за реален световен кошмар !?
[email protected]marinbg
Рейтинг: 237 НеутралноТъжен, но верен анализ.
parallelepiped
Рейтинг: 474 НеутралноМдаа, в интересни времена живеем
dobrich
Рейтинг: 1269 НеутралноАз все още си мисля, че Тръмп ще бъде опитомен? Иначе ще бъде отстранен?
globetrotter
Рейтинг: 516 НеутралноFear mongering or scaremongering is the deliberate use of fear based tactics including exaggeration and usually repetition to influence the public in order to achieve a desired outcome. It is a tactic used to scare or put fear into those viewing a campaign/advertisement and influence the outcome based on fear.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_mongering
Иво
Рейтинг: 3931 Любопитно"За разлика от него, Тереза Мей продължава да е в плен на илюзията, че с Брекзита си англичаните не се оттеглят от света, а напускат малкия свят на ЕС, за да станат център на големия свят отвън. Това, разбира се, е самозаблуда. И англичаните се махат от света."
0%D0%B7%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%B3%D0%BB%D0%BE %D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B5%D0%BB% D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0 %BD%D0%B8%D1%8F/a-37207460
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Точно така, статия и по тази тема:
http://www.dw.com/bg/%D1%84%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B
log_on
Рейтинг: 1202 НеутралноНяма никакъв кошмар. Просто Европа трябва да порасне.И да не инфантилничи. Т.е. да търси приоритети там ,където може и да се заеме със собствената си защита от когото трябва.
chicago514
Рейтинг: 1112 НеутралноИ то – не какъв да е вакуум, а такъв, който носи реална опасност за реда и за мира. Защото светът, в който живеем – и от който американците и англичаните си тръгват – е светът, създаден от Америка и Британия."Това е вярно,но никой на никъде не си тръгва."Няма как от няколко приказки да стигаме до изводи за световен апокалипсис.
stierlitz
Рейтинг: 237 НеутралноДоста мрачна картина, но рано или късно това ще се случи. Въпросът е кога? И тогава тричленката ще управлява света до някое време.
Иво
Рейтинг: 3931 Любопитно"Защото светът, в който живеем – и от който американците и англичаните си тръгват – е светът, създаден от Америка и Британия. Те направиха така, че да има международно право, права на човека, благополучие, развитие, справедливост и – мир, както по улиците на отделните страни, така и между тях. С оттеглянето си, авторите на този свят го изоставят пред лицето на хора, които имат съвсем други ценности, цели и намерения."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Силно ПРЕУВЕЛИЧЕНО твърдение! Светът който живеем днес е създаден от големи 5 държави победителки от ВСВ и настоящи постоянни членове в СС на ООН.
foxa5
Рейтинг: 551 НеутралноМда, ще живеем в интересни времена.
traveler1
Рейтинг: 773 НеутралноВсяко зло за добро - българска поговорка!
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОcinik
Рейтинг: 2675 НеутралноДобрата страна на демокрацията е, че правителства и президенти се сменят на всеки 4 години. Все още има шанс да се разминем само с ваксинацията Брекзит и ваксинацията Тръмп
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "Иво
Рейтинг: 3931 Весело"По-късно американците ще създадат различните регионални съюзи, поддържащи мира и противодействащи на диктаторите в Азия и Океания."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Хехе.... личи си американофилската закваска на автора на статията. Истината обаче е доста по-различна. По време на Студената война САЩ поддържат и финансират редица кървави диктатори и мракобесни диктатури в Азия. От СА в Западна Азия през Пакистан в Южна Азия и до Филипините и ЮК в Източна Азия.
Иво
Рейтинг: 3931 Весело"А когато дипломацията и международното право се оказват недостатъчни, американската и английската армии влизат на терен, за да отстояват принципите на Хартата – американците в Югоизточна Азия (и не само)."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Смешно и невярно твърдение. Във Южен Виетнам САЩ подкрепяха един кървав диктатор като Дием, който НИКОГА не е отстоявал принципите на Хартата на ООН. След това го свалиха и замениха с една военна хунта, която никога не е отстоявала или следвала каквито и да е демократични и правови принципи от Хартата на ООН.
Beyond
Рейтинг: 1154 ЛюбопитноБрей, Американската и Британската империи - целите в бяло. Същински елфи. От другата страна е Мордор и ние Средната земя можем само да треперим.
TAKE THE RED PILL!Иво
Рейтинг: 3931 Весело"Какво би попречило на китайците да увеличат натиска върху японците в Южнокитайско море?"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36В Южнокитайско море няма спор между Китай и Япония. Има спор между тези две държави в Източнокитайско море. Това са две различни морета.
Иво
Рейтинг: 3931 Любопитно"Какви карти рисуват в момента аятоласите в Иран?"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Най-вероятно карти и стратегии за отбрана на страната от евентуална американска агресия от страна на Тръмпи.
stein
Рейтинг: 633 НеутралноХъйде да не взимаме временните трудности за трагедия: от Великобритания и сега почти нищо не зависи, а Тръмп не е вечен. Европа ще намери сили и средства да прогресира, макар и в променен състав и в нови условия.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.Драгомир Дончев
Рейтинг: 8 ВеселоДругарят Дайнов пак не си е пил хапчетата
Да се правят преки паралели със света от първата половина на 20 век и света днес е безсмислено упражнение - горе долу толкова безсмислено, колкото да се сравняват портокали и картофи. Какви войни ви гонят, другарю Дайнов, какви пет лева? Що - "възпиращата" функция на САЩ през двата мандата на Обама да не би да реши казуса Украйна? Да припомням ли колко войни разпалиха именно тия "цивилизовани" англосаксонски миротровци - крайният резултат от които в момента е прелестното явление ИДИЛ? Айде стига сте ни плашили с някакви измислени, световни Торбалани, които видиш ли само чакали Тръмп да си легне да спи и хайде прегазили с танковете си Дунав. И по-редовно с хапчетата, ок?
Индиана
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#5] от "globetrotter":
Аз не харесвам крайния негативизъм, но описанието, което си дал напълно описва кампанията на Тръмп, неговата прословута реч и действия. Голяма група хора се храни с краен негативизъм, особено в България, така че винаги трябва да се внимава с подобни приказки, което вие обаче не искате да разберете.
espresso
Рейтинг: 294 НеутралноИма и друга страна - светът днес позволява на малобройни елити да не се съобразяват с пейзаните, дори ако въпросните пейзани имат английски и американски паспорти. Защото знаят, че ако някой им наруши правата, САЩ и в по-малка степен Британия ще накажат нарушителите. Пейзаните от периферните страни нищо не могат да направят по въпроса, но сега явно и на пейзаните в САЩ и ЮК им е писнало.
ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.Stewie
Рейтинг: 925 Неутралнодайнов и неговата романтична представа за света ,но злото, алчноста и хаоса са били винаги някъде там ,за съжаление демокрацията и справедливоста не са гарантирани за никого
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноАйде ся,Женята Дайнофф
ще се прави на Йоан Златоуст
и ще плаши публиката с предстоящ
Апокалипсис...
Айде по-леко...
Нито Тръмп е първият популист след ВСВ
нито противопоставянето на Запада
и Русия е нещо невиждано и нечувано досега
Хубавото на сегашната ситуация е,че
с безметежното братосване и флирт
с Путинска Русия,каквото наблюдавахме
от Буш и ранният Обама, вече е свършено.
Нещата вече се наричат с истинските имена.
Мимикрията на Путинизма вече не работи.
Няма нищо по-неадекватно и по-непотребно
от ОСВЕТЕНИЯ АГЕНТ.
КРЕМЪЛСКИТЕ КГБейове вече ги ОСВЕТИХА
Оттук нататък за тях полезен ход няма.
А и ТРЪМПЪТ вече ще го поставят
ПОД ЗАПРЕЩЕНИЕ.
Готвят му Закон по силата на който
ТРЪМП НЯМА ДА МОЖЕ ДА ПРЕДПРИЕМЕ
НИЩО БЕЗ ОДОБРЕНИЕТО НА КОНГРЕСА
А в самият Конгрес благодарение на
Тръмп и Путин има НЕВИЖДАНА ДОСЕГА
КОНСОЛИДАЦИЯ между РЕПУБЛИКАНЦИ
И ДЕМОКРАТИ на АНТИРУСКА
и АНТИПУТИН ОСНОВА
red.mary
Рейтинг: 526 ЛюбопитноВъпросът е, защо британците си търъгват? Отговорът е важен, защото същите тези неща не се харесват и в другите държави от ЕС и ако не се промени това, британците няма да са единствените, които ще си търгнат. Защо не се коментират причините за излизането, а само последиците от излизането? С тая щраусова оплакваческа позиция няма да се стигне моного далеч.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Pontif
Рейтинг: 2846 НеутралноВерен анализ. Вярна историческа справка която няма да се хареса на откърмените с Работническо Дело. Но прогнозите са малко по-черни отколкото ми се иска да вярвам.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesНека не забравяма че в точно тези две държави има добра система на проверки и балансиране на властите. Едно са изцепките на Тръмп друго е какво точно ще стане.
calc
Рейтинг: 466 НеутралноСпоко бе Дайнов. Просто американците казаха, че ще си приберат походните тоалетни и много селски тарикати от "аристократичен" произход се оказаха по голи задници. По-точно на цървули като нас им се казва да си плащат масрафа, а не да крадат и да търсят кой да им охранява небето безплатно примерно. И в същото време Европа да се управлява от данъчни мошеници. Ей такива едни
lekapoleka
Рейтинг: 237 ВеселоЧетох дотам, дето Чърчил обяви война на Салазар
baizuo
Рейтинг: 1154 НеутралноВсъщност светът сега е един кошмар. От феминистките пеещи 'аллах акбар' в Америка, до приятелство със СА и затварянето на очите пред нечовешките случки в Африка и близкия изток.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"И разтурването на секуларни държави като Сирия(единствената мюсулманска държава, където християните МОГАТ да празнуват техните празници) в името на финансови интереси.
Благодаря, но това не е мястото, където бих искал да живея.
За успокоение на тролчетата - Раша е място, в което още по-малко искам да живея.
Просто Европа трябва да порасне(както някой беше написал) и да започне да си гледа интереса.
Lemmy
Рейтинг: 1700 ВеселоАбе, Дайна, що не си громиш Боко, седейки приклекнал пред Станишев ми си седнал да бистриш световната политика. Не ти се получава. Пий си ракията и бъди рахат с новия президент. И не по-високо от цървулите.
cyril_collard
Рейтинг: 294 НеутралноНай-интересното е, че много хора в България се радват на Тръмп и Брекзит. Не говоря за русофилите, те са ясни.
Йоаникий
Рейтинг: 767 НеутралноАвторът сякаш е попрекалил в опитите си да наплаши населението. Нито някои са решили да "се махат" оттук и оттам, нито пък другите са толкова силни и всемогъщи, че да ликвидират влиянието Им току така. На теория всичко е възможно, но евентуална промяна в баланса на силите и в световния ред изисква огромни ресурси, воля и най-вече твърде много време. Светът винаги е гъмжал от мегаломани - кандидати за поста "Главен диктатор". За щастие, тези мераци засега остават нереализирани, тъй като хората от които зависи световния ред подхождат по-комплексно и по-справедливо към народите и отделния човек.
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.kalingeorgiev
Рейтинг: 294 НеутралноКакво красиво описание на съсипването на основният конкурент на англо-саксонците - Германия. Битката беше жестока - две световни войни докато размажат германците и ги превърнат в самодоволни бюргери с комплекс за вина и малоценност.
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLEДоброто винаги побеждава, затова, който победи той е добрия.
Сега за пореден път "морската сила" се готви да сблъска "континенталната", за да си остави стратегическият превес. Да, това е много опасно за континентална Европа оставена без лидери последните 70 години. Последният от тях - ген. дьо Гол умря преди половин век, оттогава са само комсомолци на служба. Това е като да пуснеш добре угоени и самодоволни домашни прасенца в гората.
karni
Рейтинг: 459 ВеселоДайнов с всяка статия все по-ниско пада.... дъха от всякъде на ефффтина пропаганда.
Ти сериозно ли?!?!?!?!?!?
Чърчил бил мислел за спасяването на света....
Американците разнасяли мир наляво и надясно... и се борели за правдата.....
Майко мила колко тъп и наивен трябва да е човек да повярва човек на такава помия.
Всяка една империя си гледа интересите и не и пука за мир справедливост и разни такива тинтири минтири.
Естествено като се бомби не върви някак си да кажеш за геополитически интереси или прозаични неща като власт и пари.... за демокрация звучи тъй благородно.
Списъка с подържани диктатори и организирани от САЩ е толкова дълъг......
Срама нямаш ли малко бе Дайнов... или викаш те парите не миришат.
troi
Рейтинг: 679 НеутралноИма и друг сценарий - народите разбират, че имат свобода самостоятелно да вземат решения за бъдещето си без САЩ да им се месят. Дали е добре или зле - това е различен поглед над ситуацията от на автора на статията.
забавление и приключениеbaizuo
Рейтинг: 1154 Весело[quote#17:"Иво"]В Южнокитайско море няма спор между Китай и Япония. Има спор между тези две държави в Източнокитайско море. Това са две различни морета[/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"А според Дайнов и Мъртво море е мъртво, защото са го убили руснаците.
Направо е жалко как за всяко либерастко насиране е виновен Путя.
Tracia
Рейтинг: 1448 ВеселоОф, тази истерия, тези апокалиптични прогнози взеха да ми идват в повече... А тая дивотия, дето САЩ и Англия се били оттеглили от света просто не знам как да я коментирам... то бива, бива... ама това отдавна мина всички граници.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannПредлагам Женята да почва да копае бункер и да се зарежда със суха храна и вода, та да има сигурно място, където да се скрие в следващите 4 (поне) години.
Tracia
Рейтинг: 1448 Неутрално[quote#30:"dgd"]От феминистките пеещи 'аллах акбар' в Америка, [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannhttps://pbs.twimg.com/media/C22ItCtWQAAnro8.jpg
Отец Сисой
Рейтинг: 466 НеутралноНикой от никъде не си тръгва. Напротив - САЩ и НАТО увеличават военното си присъствие по границите с Русия. САЩ и Англия, подчертавам Англия, излизат от търговски договори, които не са в интерес на широки маси от населението им. Ясно е, че го правят с оглед на икономическите си интереси, които ще бъдат защитавани и в бъдеще от двете им "най-боеспособни армии". А относно "мирния световен ред", дето го били "подпирали" тези армиия, да питаме народите на Афганистан, Ирак, Сирия, Йемен и Либия, и половината от останалата Африка, дали са доволни от този "мирен световен ред" и защо се изнасят през глава от там в Европа.
over the underTerra pura
Рейтинг: 294 НеутралноМрачен, но абсолютно точен анализ. Дано не се случат нещата, за които пише Дайнов, независимо че ги е подкрепил с аргументи.
авторът
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#21] от "Индиана":
Някой горе видя в тази статия американофилска тенденция. Всъщност, Евгений Дайнов хиперболизира усещането за страх и несигурност (политика на страха), за да подскаже на читателя единственият "спасителен" изход - дружбата с Русия. Мисля, че коментаторите по-горе видяха само повърхността на текста, която създава измамното впечатление, че цели апотеоза на САЩ и Великобритания. Това е хибридна подложка за отварянето ни към Русия.
chicago514
Рейтинг: 1112 ВеселоТо,ние от зимата правим природно бедствие,че от няколко приказки няма да направим война.
kalingeorgiev
Рейтинг: 294 Весело[quote#38:"Умерена джихадистка с канибалски наклонности"]Предлагам Женята да почва да копае бункер и да се зарежда със суха храна и вода, та да има сигурно място, където да се скрие в следващите 4 (поне) години.[/quote]
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLEНема нужда, ако утре завони на водка и се чуе трополене на танковете около Орлов мост, нали се сещаш, кой ще е начело на колоната посрещачи...?!?
karni
Рейтинг: 459 НеутралноДо коментар [#25] от "red.mary":
Ето това е въпроса на въпросите... но никой от масовите медии не го задава, зашото отговора няма да е приятен.
Дава се готовия отговор - Путин е виновен.
Никой не иска да погледне проблемите в лицето и да ги назове. Политиците се правят на недоразбрали и ги игнорират при което крайно десните имат все повече гласове. И що така - ми Путин е виновен.
Провалил се политически елит води ЕС по надолнището и вместо да признаят провала си обвиняват Русия... лесно оправдания лошия торбалан(Путин) е виновен.
koalarevolution
Рейтинг: 505 НеутралноМного слаба статия. Не харесвам Тръмп, нито подкрепям Брекзит, но статията просто е наивна. Това, което спира въображаемите агресори и нашественици да обявяват войни и да завземат територии е фактът, че живеем в 21 век. Имаме технология, интернет, огромни корпорации, бизнес и свободен свят. Наивно е да се смятам, че някой просто така ще започне партизански войни ала 20-век, за да си разширява държавата и влиянието. Нещата вече не се случват така. Сега всичко е бизнес и пари. Войните губят пари - не печелят. Толкова е просто. Окупирането и контрола се случват на икономически и медийни принципи, а не с автомати и танкове.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
grayeagle
Рейтинг: 746 НеутралноДайнов, другарю , всичко започва във Франция. Там са корените на равнопоставеността и напредъка. Имаме невероятен шан ЕС отново да е център на либералните свободи и на справедливия трудов пазар. Франция и Германия са най- либералните страни вече, там има нормален трудов ден, а не като в Япония и Сащ . Просто трябва да оставим патериците и да тръгнем напред. Трябва да създадем армия и да знаем, че ако пак станеме малки държавици, провинциализма и съседните акули ще ни довършат. Просто на ЕС му трябва млад/може и по дух/ и брутален лидер, който да ни даде надежда и да станем. Парадоксално е , че Китай е симвал на стабилност и уважение , на Сащ и Великобритания го обърнаха на национализъм.
pomnesht
Рейтинг: 581 НеутралноАми оттеглянето на САЩ и ВБ е добре за Европа, защото ще накара европейските лидери да вземат мерки и да погледнат на ЕС не като някакъв съюз а като федеративна държава.
Емигрантският поток ги накара да се замислят и да поставят началото на утвърждаване на обща европейска граница.
Новата ситуация вече ги кара да мислят и за въоръжени европейски сили (особено ако ВБ излезе от ЕС).
Просто руската опасност ще ги принуди да действат.
Така че всяко зло за добро.
Poli Karpos
Рейтинг: 426 Неутралнопрекалено опростена визия за миналото и бъдещето. комуникациите и техническия напредък днес променят изцяло политикономическата реалност днес. нещо съществено, което дайнов тотално пренебрегва, че сега за разлика от тогава света се управлява от транснационални корпорации и интереси а те както могат да започват войни така и могат да ги спират.
от друга страна прекалено идеализирано описание на американското участие и намеса по света. американците се намесваха основно от икономически интерес иначе как ще обясним 40 години човеконенавистнически диктатури в "задния им двор": латинска америка?!
там никога не се намесваха защото ресурса им беше прекалено ценен...
света определено върви към дестабилизация и конфликти, но той определено не е онзи пост втората световна впйна.
дайнов не взема предвид много фактпри от настоящето абсолютно несъществуеащи преди 60 години
Иво
Рейтинг: 3931 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "log_on":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Точно така. ЕС трябва да се стегне да си реши проблемите сама, да спре да разчита и да се осланя толкова на САЩ в сферата на отбраната например и да създаде свои собствени общоевропейски отбранителни сили (или армия).
авторът
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#49] от "pomnesht":
Абсолютно. Може би Великобритания беше прекалено голяма спънка за ЕС, САЩ свалиха маската и ЕС има възможност да се еманципира. Сега е моментът България да участва в европейската интеграция не заради дребния си интерес, а заради вътрешната си убеденост, че сме европейци и се стремим към Обединена Европа.
zyx
Рейтинг: 294 НеутралноПоследните ще станат първи и първите - последни! Проблема на трансформацията е , че доскорошните първи започват да крякат колко хубаво е било докато са били първи , а последните - последни и колко лошо ще стане когато станат последни , а последните - първи. Стандартен кошмар е това, не се плаши Дайнов!
Stanko
Рейтинг: 237 НеутралноТози пасквил на Дайнов е много, много лошо нещо. С такива мислители и стратези като него нищо чудно, че "автентично десните" го докарват най-много до патерица на Борисов.
log_on
Рейтинг: 1202 Неутрално[quote#51:"Иво"]в сферата на отбраната например и да създаде свои собствени общоевропейски отбранителни сили (или армия). [/quote]
Първо трябва да натурализира няколко милиона араби ,свикнали с войните и да си направи армия с тях.
Защото на своите кончити се видя ,че не може да разчита
maddrum
Рейтинг: 543 НеутралноДавах 2 години на Тръмп, но може и да не изкара 1. Ясни сигнали за това вече има - номинациите му едвам минаха, влиятелни републиканци още от сега са раздвоени за неговите тъпотии.
На всичкото отгоре мъти водата на някой от основните лостове на глобално влияние на Америка - като НАТО и единните пазари.
На фона на това засилващия се скандал с руските хакери и залитането му по Путин, нарастващите протести в Русия.
А и тоя боклук никак не е със съвсем чисто минало, сигурно в ЦРУ си имат стаичка с компромати чакащи да станат публично достояние.
Иво
Рейтинг: 3931 Любопитно[quote#30:"dgd"]И разтурването на секуларни държави като Сирия(единствената мюсулманска държава, където християните МОГАТ да празнуват техните празници) в името на финансови интереси. [/quote]
bartella-christmas/
christmas-iraq-christians-minorities.html
15
-lebanon-show-harmony-christians-muslims/
t-makes-christmas-so-special-lebanon-festival-jesu s-tree-refugee-Syrian-1661982634
w-Jordan-s-Muslims-and-Christians-promote-Christma s-unity.html
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това не е вярно. В Ирак и Ливан християните също могат да празнуват свободно своите празници и за пореден път направиха това през последното Рожество Христово. В Йордания също християните имат сравнително голяма свобода.
Снимки и статии от това Рожество в гореизброените държави:
http://edition.cnn.com/2016/12/24/middleeast/iraq-
http://www.al-monitor.com/pulse/originals/2016/12/
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-384076
https://cruxnow.com/cns/2016/12/23/nativity-scenes
http://www.middleeasteye.net/in-depth/features/wha
http://english.alarabiya.net/en/blog/2015/12/20/Ho
Stanko
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#49:"pomnesht"]Новата ситуация вече ги кара да мислят и за въоръжени европейски сили (особено ако ВБ излезе от ЕС).
Просто руската опасност ще ги принуди да действат. [/quote] В ЕС вече няма материал за въоръжени сили. Очевидно нямате представа колко дълбоко е проникнала Кончита Вурст в съзнанието на европееца. С едни поляци не става. Очевидно си нямате идея и за чудовищната корупцията в ЕС. Едни евентуални въоръжени сили в ЕС ще имат квоти за жени, мюсюлмани, травестити и съответно халал, кашер и веган "кетъринг". Финансовите средства за едни подобни въоръжени сили просто ще бъдат "пренасочени" чрез всевъзможни обществени поръчки за консултантски услуги. За съжаление ЕС няма бъдеще като световна сила.
Иво
Рейтинг: 3931 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "log_on":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Предполагам, че се шегуваш.
Tracia
Рейтинг: 1448 НеутралноДо коментар [#44] от "kalingeorgiev":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann☺☺☺☺
log_on
Рейтинг: 1202 Неутрално[quote#59:"Иво"]Предполагам, че се шегуваш.[/quote]
Шегувам се сигурно. Другата опция е да узаконим гей браковете и да вкараме мераклиите във войската . Нека вземем пример от САЩ - Вече 1/5 от армията им е от гейове. И баш шЕфовете там са гейове. Пък нъл виждаш - ,където минат все на горяна плът мирише в името на империята.
valsodar
Рейтинг: 242 НеутралноПереспективата за световна война бе наистина реална през 2014-та, когато САЩ направи фашисткият преврат в Украйна и се опита да провокира война с Русия.
Сега нещата вървят към нормализиране и нa опита за манипулация в обратна посока прокарвана от сайта на Dnevnik.bg едва ли ще се върже нормален мислещ човек.
Molossian
Рейтинг: 352 НеутралноВсъщност време е Европа да се вземе в ръце.
Panta rhei....Стига с това либерало-комуно-бюракратско управление, което приспа хората и им понижи възприятията за истинските опасности.
И откъде-накъде САЩ ще ни пази?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
moriarti
Рейтинг: 868 ВеселоБе нали всички комуноидни радевчета и раданчета тук вкупом се надпреварваха да се подиграват на "стабилността", към която призоваваше Б.Б.?!? Какво стана сега, че Минденският спасител взе да повтаря подобни мантри? ДУругари комуноиди, снишете се и чакайте Кремъл да ви оправи... всякак. Късно е да мислите тепърва (то и нямате с какво). Я си кажете пак "Аз ще гласувам за Трайчо!", че да ви мине напъна...
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Stanko
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#62:"valsodar"]Сега нещата вървят към нормализиране и нa опита за манипулация в обратна посока прокарвана от сайта на Dnevnik.bg едва ли ще се върже нормален мислещ човек.[/quote]
У нас не, но в страните от Северозападна Европа подобна пропаганда учудващо върши работа. Пасквили от този тип често биват цитирани и в чужбина, като пример, че "ето, и в Източна Европа мислят като нас".
fras
Рейтинг: 479 НеутралноТекстът е добре написан и силен.
Но не е съвсем верен.
САЩ и Великобритания все пак не са длъжни да се грижат за всичко и всички, особено безплатно.
Тръмп не казва, че САЩ ще престанат да са световен стражар.
А казва тези, които имат нужда от защита, да вземат да си плащат.
Картината въобще не е толкова мрачна.
През призмата на историята не би трябвало да имаме особени съмнения, че Германия може за кратко време да се превърне в световна военна сила. Франция също има и технологии, и възможности.
Но те, а и ние, трябва да похарчим някое евро за тази работа.
А не да се вайкаме - Ау-у-у-у, САЩ и Англия ни изоставиха!
boby1945
Рейтинг: 883 ВеселоМного патетика, ама и много непознаване на историята и "текущият" момент...
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Тръмпи, например, не се "оттегля" от НАТО, а просто ще накара страните от НАТО да плащат солидарно честната цена за защитата, която чакат от САЩ!!!
Тръмпи се върна и към политиката отпреди Нексън, тази на "двата Китая", така че Тайван може да спи спокоен, ако няма земетресение!!!
А Хонг Конг си е китайска провинция още от 1997... вее се китайското знаме, както казва президентът Радев ....
Така че кошмар няма, кошмарът се отменя!!!
Димитър Димитров
Рейтинг: 8 НеутралноЕвропа и светът са вече други , много по-обвързани икономически и проблемите са предимно икономически . Конвергенцията на елитите продължава с някои търкания и конфликти , но краставите магарета в края на краищата имат общи интереси . Те искат тяхната власт да расте и да се унаследява по един или друг начин. Икономическата власт се унаследява, но политическата и идеологическата са много важни това да продължава и правилата на играта да се пишат от победителите . Хаосът от преди 100 години който предизвика Първата световна война и роди комунизма и фашизма , Голямата депресия , която свърши едва след края на Втората световна война , не са желани и в интерес на Глобалният елит . Ще опитват да се споразумеят докато се ритат по кокалчетата . Голямата заплаха е състезанието по мизерия , ефектите и дефектите на глобализацията , които създават икономическите и социални проблеми източник на радикализъм . Оттеглянето и фрагментирането на света не решава проблема , а го задълбочава . Ако в ЕС разбират това , ще видят възможност без британските тарикати за по-тясна интеграция до държава , която няма нужда от НАТО, която си сътрудничи както със САЩ така и с Русия, Китай , Индия и т.н. Кризата винаги е и възможност .
marsena
Рейтинг: 1441 Весело[quote#13:"cinik"]Добрата страна на демокрацията е, че правителства и президенти се сменят на всеки 4 години.[/quote]
Не само- има и импийчмънт, падане от власт, предсрочни избори...абе има си начини.
Анализът на Дайнов не ми изглежда верен, защото глобализацията е така напреднала, че няма начин някой да се самозатвори и оттегли от света, но става за основа на размисъл.
авторът
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#62] от "valsodar":
Ама ти какво наричаш "фашизъм"? Желанието на Украинския народ да се присъедини към ЕС?! Нали това бе ябълката на раздора, от която проруският президент се отказа? Американците били огранизирали това? -виждаш колко ги грее дали Украйна ще се присъедини към ЕС или не.
log_on
Рейтинг: 1202 Неутрално[quote#70:"marsena"] че няма начин някой да се самозатвори и оттегли от света, но става за основа на размисъл. [/quote]
Би ли казала 3 хубави неща, които са се случили през либералната демокрация?
Но не я смесвай със социално-пазарната икономика на Запад до 90-те.
Камен
Рейтинг: 801 НеутралноБрей - че САЩ и Англия като са ни пазили през целия 20-ти век, защо не ни опазиха от Сталин и Хрушчов, ами седнаха и си разделиха баницата в Ялта?
Ако така ще ни пазят и от Ердоган - мерси...
Между другото, светът плащал ли си е за това пазене, и ако не е - не е ли време да започне да си плаща, както иска Тръмп?
eti mehter
Рейтинг: 4555 НеутралноТъжен, но верен анализ.
Bukalemun=========
РАДОСТЕН и верен анализ !
Турция става реалния главнокомандващ на НАТО , и баланса отново се възстановява !
За Европа това ще е като дюшеш идея !
Само едно "да" на Брюксел , би обърнало нещата в тази насока....
До коментар [#2] от "marinbg":
Plamen Florov
Рейтинг: 415 НеутралноДо коментар [#4] от "dobrich":
Янките наистина имат опит в този подход. Да видим дали ще го приложат пак.
gozambo
Рейтинг: 581 Неутрално"Защото светът, в който живеем – и от който американците и англичаните си тръгват – е светът, създаден от Америка и Британия. "-край на света.
Америка и Британия си тръгвали от света!!! Много е лесно, отидете след тях! Издухайте соросци, издухайте глобелистите и отидете след Америка и след Британия!
log_on
Рейтинг: 1202 Неутрално[quote#74:"eti"]Само едно "да" на Брюксел , би обърнало нещата в тази насока[/quote]
Да на 80 милиона турци в ЕС ?
Николай_1
Рейтинг: 741 НеутралноАмериканският министър на отбраната изрази „непоколебима ангажираност“ спрямо НАТО
24 Януари 2017 | 02:33 | Агенция "Фокус"
AFP:
Американският министър на отбраната изрази „непоколебима ангажираност“ спрямо НАТОСнимка: АФПВашингтон. Новият американски министър на отбраната Джеймс Матис увери своя британски колега в понеделник, че Вашингтон има „непоколебима ангажираност“ спрямо НАТО, въпреки че президентът Доналд Тръмп преди определи военния съюз като остарял, предава агенция AFP.
По време на телефонен разговор с Майкъл Фалън през първия си ден на поста Матис е „подчертал непоколебимата ангажираност на Съединените американски щати към НАТО“, обясни в язевление говорителят на Пентагона, капитан Джеф Дейвис.
В петък британският министър-председател Тереза Мей ще посети Вашингтон. Тя ще бъде първият чуждестранен лидер, който ще се срещне с Доналд Тръмп, откакто той встъпи в длъжност миналата седмица.
ТНТ
Рейтинг: 699 ВеселоБе нема ли некой да му даде на Гената 2 литра разсол?!
Да спасим София от "Спаси София"!!!log_on
Рейтинг: 1202 Неутрално[quote#76:"gozambo"] Издухайте соросци, издухайте глобелистите и отидете след Америка и след Британия! [/quote]
А ти знаеш ли колко сороид трябва да сади после картофи вместо да умничи пред компа и да цоца грантове за нема нищо
Айде ,бе
gozambo
Рейтинг: 581 Неутрално"С оттеглянето на Америка и Британия, от световния ред си тръгват и двете армии, които са били неговият въоръжен бранител. "-край на цитата
Ново пет! Та нали останалите богати западните държави не инвестират в отбраната, защото нямало нужда. И Европа остави американските данъкоплатци да осигуряват 75% от общите разходи за отбрана. Меркелова Германия като няма армия да брани Евросъюза, къде се е напънала да го управлява?
mr.lottalove.
Рейтинг: 1239 НеутралноЕвропейските толерасти пак не могат да се ориентират.
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!Тръмп си го каза ясно и кратко:
приоритет за него са хоум афеърс, Великобритания и споразуменията с нея, Китай и международните търговски и климатични споразумения, Мексико и имиграцията, Югоизточна Азия,
чак някъде след това идват ЕС, НАТО, Русия и Близкия Изток.
Франко- германският ЕС ще трябва да се нагоди към тази нова реалност. Например да намали социала на клетите мигранти. Както и благинките на огромната брюкселска бюрокрация.
Дайнов и подобните му толерастки пропагандатори ТРЯБВАШЕ да се притеснят още когато най- голямата европейска военна сила- Великобритания- реши да напусне ЕС. Но тогава Дайнов и подобните му злобееха , цялата брюкселска юнкеро- меркелистка върхушка се оказа неспособна да признае, è нещо в ЕС не е наред.
Сегашният ляво- толерастки рев не е искрен.
Специалната връзка между САЩ и Великобритания винаги е била трън в петата на франко- германците.
serganta
Рейтинг: 237 НеутралноЕдин въпрос е интересен в статията
Тереза Мей ще му ходи на крака в Петък да го пита за търговско споразумение с Британия в момент в който той къса такива наред.
Колко ли време ще е необходимо на приятелчетата му от Ню Йорк да му пошепнат в ухото, че Лондонското сити отнема "работни места на американци" в банковият и финансов сектор? И колко ли време ще му е необходимо за да се вземат мерки срещу Британският паунд и Лондонската конкуренция при тази му политика?
А Британия е малък пазар вече.
voxy
Рейтинг: 811 Неутралнопоредната доза глупости от Дайнов
twitter.com/voxybggozambo
Рейтинг: 581 Неутрално"Върху европейските лидери се стоварва чудовищна по размерите си историческа отговорност, невиждана от поколения. "-край на цитата
Тези европейски лидери, които визира Дайнов, могат да помогнат на Европа само като си подадат оставките и се изметат от политиката. И тогава европейските страни отново ще се съберат със САЩ и Великобритания. И отново ще има кой да ги пази.
султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноЗащо нещо не си спомням в последните 100 години арабска страна да е бомбардирала Европа или Щатите. И много обратни случаи, в които Европа между другото играеше и ролята на легитимиращия щатски бойни действия без всякакъв ООН-мандат!
Мърфи е оптимист!marsena
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#72:"log_on"]Би ли казала 3 хубави неща, които са се случили през либералната демокрация? [/quote]
Аз говоря за глобализация, а не за либерална демокрация, която сбърка катастрофално в едно- тя може да се прилага само в общества, които са дорасли за нея, но не е за тотално изостанали региони и хора. Същото важи и за отделните индивиди- не може да очакваш хора излезли от пещерите на Афганистан или от средновековието да оценят либералната демокрация, след като нито са я чували , нито знаят какво е това.
Виктор Флоров
Рейтинг: 979 НеутралноДобре ...Англия и Америка са родителите на това състояние на нещата,но и те са вече попреминали възрастта в която активността е желана.Редно е порасналите деца да поемат отговрността поне да си оправят леглото и лека полека да започнат да се изхранват.Е не винаги децата са добрички но ако родителите са дали добро възпитание,новото което идва ще очарова и тях до степен ,че да се гордеят с това което правят новите поколния.
Азия хиляди години е управлявала и давала на света новото ,от 2000 години европа има някаква роля, от 200 америка ,може би идва отново ред на ...АФРИКА!/макар ,че е прекалено опримистично и по скоро Азия с Южна Америка ще задават новата мода.Лошата новина е ,че Русия е и в Азия а нейния тон го слушахме 70 години и беше пагубен и все още е .
Мърмор
Рейтинг: 1137 НеутралноПерспектива за реален световен кошмар? Причината била, че пазителите на всичко положително(?!) - САЩ и Великобритания си тръгнали. Доста спорно, ако не и невярно. Няма перспектива за кошмар, ние вече живеем в кошмара. При това не защото някакви си острови са напуснали "този свят", а защото на вратата чука следващата технологична революция при население над 7 милиарда, с ужасяващата перспектива за 10 милиардно население на Земята. Перспективата е роботи и нрави на първобитни общества. Те, това вече ще е Апокалипсис.
gozambo
Рейтинг: 581 Неутрално" Всички те чуха, например, как Тръмп отказва да пази чужди граници."-край на цитата
Всички чуха как Тръмп каза, че Америка пази чужди граници, но отказва да пази своите граници. Това е точното, което каза Тръмп. Дайнов му слага съвсем други думи в устата. Но дори така да е, нека да бъде! Щом глобалистите не зачитат американските граници и не позволяват да се охраняват, то тогава Америка няма да пази ничии други граници. В крайна сметка Америка си има свои интереси. Останалата част от света да си носи отговорността! Дайте пари за отбрана! Няма да даваме! Пазете си границите сами тогава!
log_on
Рейтинг: 1202 Любопитно[quote#87:"marsena"]Същото важи и за отделните индивиди- не може да очакваш хора излезли от пещерите на Афганистан или от средновековието да оценят либералната демокрация, след като нито са я чували , нито знаят какво е това. [/quote]
Има една дребна подробност. тези от афганистанските пещери не са канили никой там да им преподава либерална демокрация. Но либералната демокрация в ЕС ги кани тук ,защото били потенциал и вълшебно хапче против старост и бездетие и панацея ,която да спаси от мизерно съществуване на бъдещи либерали пенсионери.
fresia
Рейтинг: 352 Неутрално[quote#73:"Камен"]Брей - че САЩ и Англия като са ни пазили през целия 20-ти век, защо не ни опазиха от Сталин и Хрушчов, ами седнаха и си разделиха баницата в Ялта?
Ако така ще ни пазят и от Ердоган - мерси... [/quote]
+++++
Тука е ключа от мазето,що се отнася до България.
Хубав свят си направили западняците,много справедлив и демократичен за тях,а България я дали на Сталин и ко.И половината свят съсипаха,за да им е евтино и комфортно.
Е*ем ти и Западния свят,рестарт.
marsena
Рейтинг: 1441 Весело[quote#74:"eti"]РАДОСТЕН и верен анализ !
Турция става реалния главнокомандващ на НАТО , и баланса отново се възстановява ! [/quote]
Неее, не е истина...не може да има чак до такава степен задръстен акъл...
niko_tin
Рейтинг: 466 Неутралноамериканците и англичаните ... направиха да има международно право, права на човека, развитие, справедливост и мир.
Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми***
Баф мааму тава е толко верно, колко верно е и да напишем "уфсъ" - у сичкити букви правописни грешки!!
gozambo
Рейтинг: 581 НеутралноСветовният ред който САЩ и Великобритания наложиха вече го няма. Има нов световен ред,наложен от глобалистите,който премахва границите. САЩ и Великобритания затова се махат. Те не искат да бранят световен ред,който не зачита границите.
fresia
Рейтинг: 352 Неутрално[quote#90:"gozambo"]Щом глобалистите не зачитат американските граници и не позволяват да се охраняват[/quote]
Глобалистите мразят всички граници,не само американските.
Ако не беше тая паплач безродна,милионите мигранти,които не зачетоха нашите граници,щяха да са в затвор,а не да цапат на свобода.Хора без легитимация пуснати сред нас-=значи граници не съществуват.
LK
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#2] от "marinbg":
MtТъжен, малко опростенчески, но в ред отношения верен анализ!
marsena
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#73:"Камен"]САЩ и Англия като са ни пазили през целия 20-ти век, защо не ни опазиха от Сталин и Хрушчов, ами седнаха и си разделиха баницата в Ялта? [/quote]
Не само.
Европа не ни помогна и при османската агресия. И в двата случая Източна и Югоизточна Европа предазваха Западната част от азиатските варвари и тя добре се възползва от това.
Но мисля, че не е от злонамереност а е въпрос на възможности, по-скоро на липсата на възможности.
ijj
Рейтинг: 1097 Неутрално"Америка и Британия се оттеглят от света."
Не се оттеглят съвсем. Може би просто заемат такова място, че да са по-скоро странични наблюдатели в евентуален нов конфликт. Както са правили и по-рано в историята си. Ако това наистина е така - самият факт, че виждат някаква вероятност за такъв световен конфликт е вече нещо тревожно.
primaxm
Рейтинг: 466 НеутралноСамо не разбрах защо автора е решил, че САЩ и Великобритания се оттеглят от света?!? Как я измисли тази теза? Все едно ще ходят на Марс или в друга галактика. Изначално грешна теза, която прави тотално безсмислена целият напън след това за писане на апокалиптични картини.