Тоест целия рев е защото е хомосексуалист.
Ако го бяха уличили да о@ъва млада девойка,нямаше да има никакъв проблем в репортажа.
Иначе браво на предаването-последния репортаж е за имотните измами в Банско-повече такива с обществена позиция хич няма да е зле за България.
П.С
Няма да е зле и вие да се поучите от тях.
[quote#1:"kapitalcho"]Иначе браво на предаването-последния репортаж е за имотните измами[/quote]
Ами наистина част от предаванията на тези са с реални наболели проблеми, но Забележи, за дреболии. Заяждат се само с дребни хора, със беззащитни.
Никога не се заяждат с мутри или опасни политици. Например закачките им с Бойко са по скоро реклама, а не гавра, каквато е например с негови политически опоненти или с тоя монах.
Направо си вонят на поръчково предаване.
"служители на БПЦ извършват действия, които самата църква неведнъж е заклеймявала като небогоугодни" - кое е сбърканото? Моралът на църквата, лицемерието или влиянието на ДС все още? Разкритията за педофилите в сред католическите църкви дали за сбъркани? Сбъркана е българската притворност, недомлъвките, задкулисните врътки и хватки, та затова се точи ДЕМОкратичното битуване без цел, с наложена посока, която все още не осъзнаваме. Сбъркана е БГ философия на всезнайковщината на радетели на всякакви права.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Голяма загриженост за един хомосексуалист пада.
Етичният кодекс е изработен от едно сдружение, така че предаването не е длъжно да се съобразява с него. Всеки, който желае може да си пише каквито си иска кодекси. Те обаче не задължават други да ги спазват.
А АЕЖ е една хранилка, в която от чужбина идват пари. Хайде чужденците да не дават акъл.
От значение е единствено Закона за радио и телевизия. Има си органи, които решават дали е нарушен.
Монах да опъва или да го опъват е проблем, предвид доверието към такива хора в обществото към такива извън него, уж отрекли се от различни страсти. Да се махне от манастира и да прави каквото си иска. За мен това не е никакъв монах.
Но пък и до пускат по телевизията с подробности е пошло. Можеше да е по-малко информацията, според мен беше прекалено.
Сериозните медии не пожълтяват чак толкова, че да обсъждат личния живот на който и да е на цели страници. Нито БПЦ е чак такава и значима институция, нито на база някакъв клип може да се дават категорични оценки за каквото и да било. В правовите общества засегнатата страна (ако има такава) търси съдебна помощ. Воплите, с които това писание изобилства имат комсомолско-назидателен привкус и подхождат повече на някоя дърта и отдавна покварена партийна секретарка - ортодоксална комунистка...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
[quote#2:"daam"]Става дума за БПЦ. Тук авторът не е прав. Синодът е взел решение за разстригване на доволно унижения монах [/quote]
Не бе брато, ако тия бяха много свестни, да бяха дали записа на шефа му, църквата сама да си прецени, ама така грозно да се е@@ш с някой, като специално избираш църквата да окаляш.
Яд ме е сега, че не я снимах някога, на Рачков жена му, когато беше гадже на мой приятел. Щях да ги питам за скунксове и подробности. Щото някои от тези съм ги познавал отдалеч, и не са и те без ядове. Ама се присмиват и крякат на другите.
Праведен няма нито един. Но в конкретния случай, Господарите минаха граници, които не трябва да се прекрачват - човек може да се срине или някой близък и да си посегне на живота например.
А къде остана "Гей звучи гордо?". Тук много ни го обясняваха колко нормално е да си от обратните, нямаше ден без статия на един който ни натрапваше че е такъв. А сега като ги покажат публично нещо се дърпат.
Тръмп го разкъсаха либералната преса че си позволил някакви по-нескромни приказки, хвалби за журналиста публикувал това а сега виждаме нападки върху предаването което е показало гей-нравите. Това е лицемерието на либералната гей-ориентирана преса, уж безкомпромисна в разкриването на истината но само когато се касае за другите. А когато е за своите намята булото на мълчанието.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
"Според Етичния кодекс общественият интерес не бива да се обърква с информацията, която е "интересна на обществото". А дадена информация е в обществен интерес само тогава, когато е "в защита на здравето, безопасността и сигурността; съдейства за предотвратяване и разкриване на тежки престъпления и злоупотреба с власт; предпазва обществото от опасността да бъде сериозно заблуждавано".
"От гледище на морала абсолютно недопустима е употребата на микрофона като бич. Срамът от унижението от излъчването на сексуалния акт е нещо непоправимо за личността на потърпевшия, точно както биха били непоправими и раните, нанесени от оръжие."
--------------------------------------------
Без добавена захар...от мен
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
Изключително накърняване на честта, достойнството и нарушаване на правото на личен живот спрямо главното действащо лице /монах или не, на първо място той е човек/, изключително нечистоплътно, "сензационно" поведение от предаване, изживяващо иначе се като нравствен коректив. Щом Господарите са получили записите трябваше да ги изпратят към Синода и да обявят, че по отношение на този и този са открити нарушения на каноничните правила и че очакват Синода да обяви наказанието. По никакъв начин нямат право за който и да е хомо или хетеросескуален без негово знание и съгласие да заснемат и показват кадри от личния му живот и относно интимните му отношения.
[quote#1:"kapitalcho"]Тоест целия рев е защото е хомосексуалист. [/quote]
Точно наблюдение В Дневник много си ги обичат, дори на един такъв бяха дали специална рубрика, нямаше ден без негова статия в която гордо ни обясняваше че е такъв. Абе носят се едни слухове но не искам да си докарам банана.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Айде стига йезуитщини. Монах не може да бъде гей. Или е гей- или монах не може и двете. Това беше и целта на репортажа. Нищо повече.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
“Публикуването на записи, разкриващи факти от личния живот, направени извън обществените места, също е неетично, още повече когато засегнатите лица не са дали своето съгласие”
В записите самият поп беше наясно, че е в конфликт с длъжността си! За това и се криеше, за разлика от гейовете(къде истински, къде не толкова), които тъкмо обратното нямат търпение да минат на светло!
" В случая – предвид разбора на чл. 16 от ЗРТ по-горе – не е налично "недвусмислено доказателство", че излъченият материал в предаването "Господари на ефира" е бил в обществен интерес.
"
Аз пък съм на мнение, че доказателството е твърде категорично. Не знам, за някои може би щеше да стане такова, ако вместо другия сръндак, "монаха" беше инплантирал своята "манна небесна" в едно или повече деца, че и в последствие да ги беше отправил директно в царството небесно, сигурно чак тогава защитниците на извратения, щяха да престанат да са на негова страна.
Каква чест може за има някой, който е излъгал обществото играейки ролята на монах? Монах е човек, който си е поставил целта да служи на бога, като се въздържа от земните удоволствия, дори много повече от свещенослужителите в храмовете. Всички видяхме, че той е излъгал обществото, че е монах, съответно е човек(не съм на 100% уверен дали е човек) но съм 100% уверен че няма чест!
Предаването е по принцип добро и интересно, но е добре да има мярка и по-добър вкус - нещо, което имаме право да изискваме от хора, чийто основен занаят е изкуството!
Блиц, пик и тем подобни кафеникави изглеждат почти в бяло в сравнение с мерзостта на "ла....и на ефира"! Спокойно могат да си подарят по един кафяв скункс!
[quote#3:"Калата"]Ами наистина част от предаванията на тези са с реални наболели проблеми, но Забележи, за дреболии. Заяждат се само с дребни хора, със беззащитни. [/quote]
Прокурора на Варна(Цветана Гетова) дребна риба е-показаха как умишлено извършва престъпление.................което сама тя ще разследва.
Сега на мушка са имотните измами в Банско.
Иначе няма лошо-направи нещо по добро и голямо от тях-кога да го очакваме ?
[quote#24:"oporna_to4ka"]Нали хомосексуалността е нещо нормално? [/quote]
Ами не е нормално,. Даже съм бил върл противник на гей парадите, и показност. Но уважавам решенията на хората и ориентираността им, когато не ми пречат. И би било срамно за мен, да ги правя за резил.
Ама виж сега, защо пропускаш да споделиш, как мазнишки и слугински "слугите на ефира" се "шегуват" със господиииина Борисов? А? И преди те питах, дали не знаят къде е фабричката му за цигари ? Щото половин България знаем, само те пропускат да се "пошегуват" с нея.
Определението за монашество: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE
Няма си и на идея, защо някой въобще използува терминът монах, когато има предвид изтипосаният на клипа палавник. Той със всичките си грехове, е живял доста години на издръжката на обществото, наготово, за да върши неща, напълно несъответстващи с този свят сан.
Оф, те не го "гонят" защото е хомо, а го разобличават. Не може да си и монах и хомо едновременно. Това вече е обяснено няколко пъти в коментари. Ама чукча не чете, само коментира. Сигурно щото така му отърва на чукчата?!
Виждам че гейовете страхотно са се напнали да защитават своята си "лъвица". Няма да има никакъв проблем, нека въпросният да хвърли расото и да върне обществената инвестиция в замонашването му, която е употребена неправомерно. После е свободен да си прави каквото желае с телесата, стига да не е извън законите и никой вече няма да му пука за това.
Не ми пука ориентацията на попа - това е негов избор. Загрижеността е че от шоуто снимат личния живот на другите и го показват в ефир с цел трупане на рейтинг.
Явно е, че Вас не са отишли да Ви снимат и показват, нито са го направили с още 6 798 546 български граждани. Това съотношение от 6 798 546:1, е повече от очевидно доказателство за това че не сте прав.
кви монаси, кви обети, кви църкви... изледах видеото в тубата... нито насилие имаше, нито парични транзакции... само един коварен шпион с камера и един досаден микрофонджия издевателстващ върху един човек, видимо потресен от факта, че някой грубо е навлязъл в личното му пространство и е разпространил публично всичко ставащо там...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
Господарчетата имат доволно материал за истински репортажи - колко поръчки отидоха в Пеевски и колко некадърно се изпълняват те, колко пари потънаха в КТБ, в гьолове и патоци.
Като направят едно предаване срещу наистина някой силен в момента, тогава ще повярвам че не са поръчкови. Малко ми навяват критиките ала късен соц в. Стършел, може да се критикува до някакво минимално ниво.
[quote#62:"eminem9876"]Да бяха разкрили, как поповете си вземат скъпи коли и как се източва бюджета на църквите.
[/quote]
Ами не е като да не са го правили това, точно Господарите на ефира. Защо тогава не ги подкрепяхте?
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
[quote#53:"eminem9876"]Повечето тръгват да стават попове[/quote]
Не е толкова лесно да станеш поп, нито да служиш. Така изглежда отстрани. Но за монасите наистина е по-лесно встъпването в сан. А още по-лесно е за фалшивите монаси. Фалшиви, защото не спазват обетите си. Това е същото като войник на бойното поле да откаже да изпълни заповед . Командира взема пистолета и го причуква, при това с пълно право.
Просто напишете в търсачката: "Господари на ефира, разврат в църквата". От резултатите ще видите, че господарите преследват разврата в лоното на БПЦ от 4(четири)години. Защо тогава не кричахте против тях. Сега просто е поредната част от поредицата. Показаха най-накрая един гей и целият прайд скочи. Що не скачахте преди?
... църквата работи с догми, а етиката е цивилна категория, поради което е неприложика към ситуацията... а вие сте, извинете ме, неграмотен да коментирате съответния религиозен казус... звучите нелепо
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
Не съдете, за да не бъдете съдени! Кои сме ние, за да съдим когото и да било?
Това, че е станал духовно лице, си е негов избор и един ден ще отговаря строго за постъпките си пред Бога. Нито ние, нито господарите, нито Папата, нито арменският поп могат да съдят някой за личния му живот, вяра, сексуална ориентация и избор на партньор. Това е ЛИЧЕН съзнателен избор.
От известно време наблюдавам, как предаването излъчва все по-тенденциозни материали и залита по-скоро към жълтата преса отколкото към сериозната разследваща журналистика, за каквато по принцип претендира.
Високата трибуна дава голяма власт, но с нея върви и ОГРОМНА ОТГОРОНОСТ, която господарите все по-често отказват да носят. Жалко, беше наистина хубаво предване навремето...
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и ЗАДЪЛЖЕНИЕ на българските граждани.
Както казах, "господари на келепира". Колкото повече арменецът се старае да монетизира формата по не особено етичен начин, толкова повече опротивява и накрая просто спрях да го гледам. Щом е стигнало дотам да се занимава с гей попчета, смятай какво падение.
Ако исках да гледам по телевизията как плюят ГЕРБ, щях да си пусна Слави. Нищо, ако това те успокоява, сега като дойде Курнелия ще го пенсионират това предаване, това покрай лустрацията на всички гербави калинки която вече започна.
Е не съм искал да засягам феновете на магардичката халтура, много се извинявам, абе интересен е Зуека, голям талант, бих го наредил до водещите в Тянков ТВ, съжалявам ама не се сещам как се казваха.
[quote#74:"boi4ka"]Това, че е станал духовно лице, си е негов избор и един ден ще отговаря строго за постъпките си пред Бога. Нито ние[/quote]
Точно ние, той дали и пред кого ще отговаря като гушне букета не ми пука. Но тоя е ял хляб от обществените и църковни пари, именно заради избора си, не е карал на въздух. След като яде от чужди пари, трябва да играе според цигулката. Мечките можеха да го правят навремето, що монасите да се чувстват свободни да не го правят?
[quote#86:"Свинчуга"]ОК, айде обратно в гората и чао. [/quote]
... рисковано постъпваш поради едното честолюбие!... то, жълъди няма още, нито тревица зелена... ще загинеш в гората от глад ... или ще те гръмне с пушка некое подрастващо гоце...
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
Няма отърване, добре щом нема да си ходиш, давай да залагаме, като дойде Курнелия ще пенсионират ли господарите на келепира или ще ги вкарат в правилния коловоз? Аз много прибързано се изказах в полза на пенсионирането, но на второ четене силно ме съмнява това, няма да се повтори грешката от ермалъктиви. Как мислиш, сандьо?
За тия материали ако случайно решат да направят репортаж,ще има ритане по кокалчетата,с пръчка по дланите, 1-2 месеца без заплата.. няма такива будали,а и да загубят Пет цифрените си заплати!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
kapitalcho
Рейтинг: 458 НеутралноТоест целия рев е защото е хомосексуалист.
Ако го бяха уличили да о@ъва млада девойка,нямаше да има никакъв проблем в репортажа.
Иначе браво на предаването-последния репортаж е за имотните измами в Банско-повече такива с обществена позиция хич няма да е зле за България.
П.С
Няма да е зле и вие да се поучите от тях.
daam
Рейтинг: 1102 НеутралноДобър анализ!
"Такава позиция обаче липсва." Става дума за БПЦ. Тук авторът не е прав. Синодът е взел решение за разстригване на доволно унижения монах
https://dveri.bg/wywa6
Мисля си, че елементарната етика не позволява такава гавра с човешко същество
Калата
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#1:"kapitalcho"]Иначе браво на предаването-последния репортаж е за имотните измами[/quote]
Ами наистина част от предаванията на тези са с реални наболели проблеми, но Забележи, за дреболии. Заяждат се само с дребни хора, със беззащитни.
Никога не се заяждат с мутри или опасни политици. Например закачките им с Бойко са по скоро реклама, а не гавра, каквато е например с негови политически опоненти или с тоя монах.
Направо си вонят на поръчково предаване.
ostin22
Рейтинг: 684 НеутралноЛеле...тая "новина" е по-дълга от всички останали ЗАЕДНО днес.. :-) Да се зачуди човек кой и защо толкова я мисли..:-)
There is no way to happiness, happiness is the way!Колаборационист
Рейтинг: 958 ЛюбопитноЗначи като с тотото, НИЩО няма да се случи ...
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !ЗаНиЗа
Рейтинг: 2925 Неутрално"служители на БПЦ извършват действия, които самата църква неведнъж е заклеймявала като небогоугодни" - кое е сбърканото? Моралът на църквата, лицемерието или влиянието на ДС все още? Разкритията за педофилите в сред католическите църкви дали за сбъркани? Сбъркана е българската притворност, недомлъвките, задкулисните врътки и хватки, та затова се точи ДЕМОкратичното битуване без цел, с наложена посока, която все още не осъзнаваме. Сбъркана е БГ философия на всезнайковщината на радетели на всякакви права.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Dr_Doolittle
Рейтинг: 1629 НеутралноРазбрахме. Тази година и Църквата ще се включи в гейпарада. Веднъж и те да вземат участие в обществения живот, де....
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/garincha
Рейтинг: 233 НеутралноГоляма загриженост за един хомосексуалист пада.
God bless Russia!Етичният кодекс е изработен от едно сдружение, така че предаването не е длъжно да се съобразява с него. Всеки, който желае може да си пише каквито си иска кодекси. Те обаче не задължават други да ги спазват.
А АЕЖ е една хранилка, в която от чужбина идват пари. Хайде чужденците да не дават акъл.
От значение е единствено Закона за радио и телевизия. Има си органи, които решават дали е нарушен.
troi
Рейтинг: 574 НеутралноМонах да опъва или да го опъват е проблем, предвид доверието към такива хора в обществото към такива извън него, уж отрекли се от различни страсти. Да се махне от манастира и да прави каквото си иска. За мен това не е никакъв монах.
забавление и приключениеНо пък и до пускат по телевизията с подробности е пошло. Можеше да е по-малко информацията, според мен беше прекалено.
Йоаникий
Рейтинг: 983 НеутралноСериозните медии не пожълтяват чак толкова, че да обсъждат личния живот на който и да е на цели страници. Нито БПЦ е чак такава и значима институция, нито на база някакъв клип може да се дават категорични оценки за каквото и да било. В правовите общества засегнатата страна (ако има такава) търси съдебна помощ. Воплите, с които това писание изобилства имат комсомолско-назидателен привкус и подхождат повече на някоя дърта и отдавна покварена партийна секретарка - ортодоксална комунистка...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.Калата
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#2:"daam"]Става дума за БПЦ. Тук авторът не е прав. Синодът е взел решение за разстригване на доволно унижения монах [/quote]
Не бе брато, ако тия бяха много свестни, да бяха дали записа на шефа му, църквата сама да си прецени, ама така грозно да се е@@ш с някой, като специално избираш църквата да окаляш.
Яд ме е сега, че не я снимах някога, на Рачков жена му, когато беше гадже на мой приятел. Щях да ги питам за скунксове и подробности. Щото някои от тези съм ги познавал отдалеч, и не са и те без ядове. Ама се присмиват и крякат на другите.
oporna_to4ka
Рейтинг: 458 НеутралноНе. Не сбърка Господари на ефира
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаkoko65bg
Рейтинг: 669 НеутралноСмятам, че авторите на това предаване са прекалили и са нарушили не само журналистическата а и най-обикновенната човешка етика.
restavratora
Рейтинг: 458 НеутралноПраведен няма нито един. Но в конкретния случай, Господарите минаха граници, които не трябва да се прекрачват - човек може да се срине или някой близък и да си посегне на живота например.
vadrigar
Рейтинг: 472 НеутралноГрозна история. За рейтинг "Господарите" паднаха изключително низко.
1Sion1
Рейтинг: 745 ВеселоТц, тц, големи кахъри..Дали щото субекта е с алтернативна ориентация?!
Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещетоМария Янкова
Рейтинг: 1285 НеутралноГосподарите не са сбъркали. Кой с кого се съешава днес половите партньори си признаха публично. Ракийката сигурно поддържа градуса.
Fred
Рейтинг: 993 НеутралноА къде остана "Гей звучи гордо?". Тук много ни го обясняваха колко нормално е да си от обратните, нямаше ден без статия на един който ни натрапваше че е такъв. А сега като ги покажат публично нещо се дърпат.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Тръмп го разкъсаха либералната преса че си позволил някакви по-нескромни приказки, хвалби за журналиста публикувал това а сега виждаме нападки върху предаването което е показало гей-нравите. Това е лицемерието на либералната гей-ориентирана преса, уж безкомпромисна в разкриването на истината но само когато се касае за другите. А когато е за своите намята булото на мълчанието.
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 571 Неутрално"Според Етичния кодекс общественият интерес не бива да се обърква с информацията, която е "интересна на обществото". А дадена информация е в обществен интерес само тогава, когато е "в защита на здравето, безопасността и сигурността; съдейства за предотвратяване и разкриване на тежки престъпления и злоупотреба с власт; предпазва обществото от опасността да бъде сериозно заблуждавано".
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?"От гледище на морала абсолютно недопустима е употребата на микрофона като бич. Срамът от унижението от излъчването на сексуалния акт е нещо непоправимо за личността на потърпевшия, точно както биха били непоправими и раните, нанесени от оръжие."
--------------------------------------------
Без добавена захар...от мен
newgenerations
Рейтинг: 571 НеутралноИзключително накърняване на честта, достойнството и нарушаване на правото на личен живот спрямо главното действащо лице /монах или не, на първо място той е човек/, изключително нечистоплътно, "сензационно" поведение от предаване, изживяващо иначе се като нравствен коректив. Щом Господарите са получили записите трябваше да ги изпратят към Синода и да обявят, че по отношение на този и този са открити нарушения на каноничните правила и че очакват Синода да обяви наказанието. По никакъв начин нямат право за който и да е хомо или хетеросескуален без негово знание и съгласие да заснемат и показват кадри от личния му живот и относно интимните му отношения.
Fred
Рейтинг: 993 Весело[quote#1:"kapitalcho"]Тоест целия рев е защото е хомосексуалист. [/quote]
В Дневник много си ги обичат, дори на един такъв бяха дали специална рубрика, нямаше ден без негова статия в която гордо ни обясняваше че е такъв. Абе носят се едни слухове но не искам да си докарам банана.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Точно наблюдение
chichka
Рейтинг: 2687 НеутралноОще преди години Господарите ме отвратиха.... и не ги гледам.
Русия е проказата на планетата Земя.Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1733 ВеселоАйде стига йезуитщини. Монах не може да бъде гей. Или е гей- или монах не може и двете. Това беше и целта на репортажа. Нищо повече.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...oporna_to4ka
Рейтинг: 458 НеутралноНали хомосексуалността е нещо нормално? Защо да не я покажат Господарите като е нещо " абсолютно нормално в реда на нещата"?
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттадерибеев
Рейтинг: 2941 НеутралноМагърдич осъди Бареков ... това е важно
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васmr. wonderworld.
Рейтинг: 1416 НеутралноМонахът не е гражданин, той е духовно лице, пастир на стадо!
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Ако иска да е такъв, трябва да спазва не само канона, но и морала на църквата.
Никой не го кара на сила- ако иска да е гей, да се размонаши!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
2.5
Рейтинг: 1369 Неутрално“Публикуването на записи, разкриващи факти от личния живот, направени извън обществените места, също е неетично, още повече когато засегнатите лица не са дали своето съгласие”
I Want To BelieveВ записите самият поп беше наясно, че е в конфликт с длъжността си! За това и се криеше, за разлика от гейовете(къде истински, къде не толкова), които тъкмо обратното нямат търпение да минат на светло!
Stavrogin
Рейтинг: 796 Неутралнознчи монахът може да прави анален секс с жена, а с мъж - не или монахът може да е.., а него не могат да го е.., това е лицемерно
Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.Маршалов
Рейтинг: 515 Неутрално" В случая – предвид разбора на чл. 16 от ЗРТ по-горе – не е налично "недвусмислено доказателство", че излъченият материал в предаването "Господари на ефира" е бил в обществен интерес.
мурзилка"
Аз пък съм на мнение, че доказателството е твърде категорично. Не знам, за някои може би щеше да стане такова, ако вместо другия сръндак, "монаха" беше инплантирал своята "манна небесна" в едно или повече деца, че и в последствие да ги беше отправил директно в царството небесно, сигурно чак тогава защитниците на извратения, щяха да престанат да са на негова страна.
Каква чест може за има някой, който е излъгал обществото играейки ролята на монах? Монах е човек, който си е поставил целта да служи на бога, като се въздържа от земните удоволствия, дори много повече от свещенослужителите в храмовете. Всички видяхме, че той е излъгал обществото, че е монах, съответно е човек(не съм на 100% уверен дали е човек) но съм 100% уверен че няма чест!
Napster
Рейтинг: 289 НеутралноИзключително гнусна история. Арменеца плаче за съд! Сега е и със 17 хилки напред от Бареков- ще събере бързо пари за бъдещото парично обезщетение
evpetra
Рейтинг: 1376 НеутралноНепрекъснато повтарям на моите приятели и близки да не гледат телевизия.
3.14
Рейтинг: 499 НеутралноПредаването е по принцип добро и интересно, но е добре да има мярка и по-добър вкус - нещо, което имаме право да изискваме от хора, чийто основен занаят е изкуството!
21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!vvy
Рейтинг: 233 НеутралноБлиц, пик и тем подобни кафеникави изглеждат почти в бяло в сравнение с мерзостта на "ла....и на ефира"! Спокойно могат да си подарят по един кафяв скункс!
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноНормално е някой, който практикува извратени сексуални актове да не осъжда друг, който прави същото, а да е на негова страна...
мурзилкаМаршалов
Рейтинг: 515 НеутралноМного слуги на мамона. Дядо Йоцо, къде си да прогледнеш!
мурзилкаPeni Nikol
Рейтинг: 5704 НеутралноМоже би попрекалиха "господарите на ефира".
Peni Nikolkapitalcho
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#3] от "Калата":
[quote#3:"Калата"]Ами наистина част от предаванията на тези са с реални наболели проблеми, но Забележи, за дреболии. Заяждат се само с дребни хора, със беззащитни. [/quote]
Прокурора на Варна(Цветана Гетова) дребна риба е-показаха как умишлено извършва престъпление.................което сама тя ще разследва.
Сега на мушка са имотните измами в Банско.
Иначе няма лошо-направи нещо по добро и голямо от тях-кога да го очакваме ?
Калата
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#24:"oporna_to4ka"]Нали хомосексуалността е нещо нормално? [/quote]
Ами не е нормално,. Даже съм бил върл противник на гей парадите, и показност. Но уважавам решенията на хората и ориентираността им, когато не ми пречат. И би било срамно за мен, да ги правя за резил.
Ама виж сега, защо пропускаш да споделиш, как мазнишки и слугински "слугите на ефира" се "шегуват" със господиииина Борисов? А? И преди те питах, дали не знаят къде е фабричката му за цигари ? Щото половин България знаем, само те пропускат да се "пошегуват" с нея.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноАко бяхме нормална държава Господарите на ефира щяха да ги усъдят да платят милиони.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#31] от "Napster":
Продуцента на шоуто няма да го осъдят, защото сме в България и всичко ще се потули за месец.
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноОпределението за монашество: 0%B0%D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE
мурзилкаhttps://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D
Няма си и на идея, защо някой въобще използува терминът монах, когато има предвид изтипосаният на клипа палавник. Той със всичките си грехове, е живял доста години на издръжката на обществото, наготово, за да върши неща, напълно несъответстващи с този свят сан.
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноТ.е не само не е монах, паразит е.
мурзилкаeminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#1] от "kapitalcho":
Живеем в 21 век а Господарите са в средновековието, когато са гонели хомосексуалистите. Всеки има право да е какъвто реши - хетеро, хомо, би.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#26] от "mr. wonderworld.":
Един монах или една манахиня имат право да са хомосексуалисти според законите на България.
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#44] от "eminem9876":
мурзилкаОф, те не го "гонят" защото е хомо, а го разобличават. Не може да си и монах и хомо едновременно. Това вече е обяснено няколко пъти в коментари. Ама чукча не чете, само коментира. Сигурно щото така му отърва на чукчата?!
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#46] от "Маршалов":
И каква е ползата за обществото да разобличат, че един монах е хомо. Няма полза.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#33] от "EURASIA":
Ако небеше професор Вучково отдавна тррябваше да закрият шоуто. Аз това шоу не го гледам от години.
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноВиждам че гейовете страхотно са се напнали да защитават своята си "лъвица". Няма да има никакъв проблем, нека въпросният да хвърли расото и да върне обществената инвестиция в замонашването му, която е употребена неправомерно. После е свободен да си прави каквото желае с телесата, стига да не е извън законите и никой вече няма да му пука за това.
мурзилкаМаршалов
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#47] от "eminem9876":
мурзилкаТези, чийто деца са избрали да тръгнат по духовен път, да могат да избягнат назначението си в близост до такива типове.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#8] от "garincha":
Не ми пука ориентацията на попа - това е негов избор. Загрижеността е че от шоуто снимат личния живот на другите и го показват в ефир с цел трупане на рейтинг.
Маршалов
Рейтинг: 515 ВеселоИнтересна тенденция. Това че живеем в 21 век, вече е оправдание за всичко. Вероятно защото, просто няма никакво друго оправдание
мурзилкаeminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#50] от "Маршалов":
Повечето тръгват да стават попове заради лесната и постоянна работа.
Без коз
Рейтинг: 912 НеутралноСпаов,моля Ви! "Но дали самите журналисти..." В това предаване няма журналисти,там има клоуни. Най-вече Рачков,този нереализирал се актьор.... клоун.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#51] от "eminem9876":
мурзилкаЯвно е, че Вас не са отишли да Ви снимат и показват, нито са го направили с още 6 798 546 български граждани. Това съотношение от 6 798 546:1, е повече от очевидно доказателство за това че не сте прав.
tucker case
Рейтинг: 1022 Веселокви монаси, кви обети, кви църкви... изледах видеото в тубата... нито насилие имаше, нито парични транзакции... само един коварен шпион с камера и един досаден микрофонджия издевателстващ върху един човек, видимо потресен от факта, че някой грубо е навлязъл в личното му пространство и е разпространил публично всичко ставащо там...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...truly
Рейтинг: 536 НеутралноГосподарчетата имат доволно материал за истински репортажи - колко поръчки отидоха в Пеевски и колко некадърно се изпълняват те, колко пари потънаха в КТБ, в гьолове и патоци.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#55] от "Маршалов":
Нямат право да снимат личния живот на хората. В тази държава законите трябва да въжат за всички. Шоуто нарушава законите на държавата.
kapitalcho
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#44] от "eminem9876":
Абсолютно-но не и да е монах.
Те не го съдят защото е хомосексуалист,а защото е монах-нека да се разпопи да си върши каквото иска.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#57] от "truly":
Нямат смелост за такива репортажи.
stoiank
Рейтинг: 1333 НеутралноКато направят едно предаване срещу наистина някой силен в момента, тогава ще повярвам че не са поръчкови. Малко ми навяват критиките ала късен соц в. Стършел, може да се критикува до някакво минимално ниво.
eminem9876
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#56] от "tucker case":
Да бяха разкрили, как поповете си вземат скъпи коли и как се източва бюджета на църквите.
Кърти Вонегът
Рейтинг: 289 ЛюбопитноМонаси гейьове били проблем, а какво са политици начело на държави, като Трюдо, Воверайт и други?
Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!Маршалов
Рейтинг: 515 Весело[quote#63:"Кърт Вонегът"] а какво са политици начело на държави, като Трюдо, Воверайт и други? [/quote]
мурзилкаМола Ви се, 21 век сме! Какво са тия приказки!
Маршалов
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#62:"eminem9876"]Да бяха разкрили, как поповете си вземат скъпи коли и как се източва бюджета на църквите.
мурзилка[/quote]
Ами не е като да не са го правили това, точно Господарите на ефира. Защо тогава не ги подкрепяхте?
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1733 НеутралноДо коментар [#40] от "eminem9876":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ..."Усъдят" 😅
Маршалов
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#53:"eminem9876"]Повечето тръгват да стават попове[/quote]
мурзилкаНе е толкова лесно да станеш поп, нито да служиш. Така изглежда отстрани. Но за монасите наистина е по-лесно встъпването в сан. А още по-лесно е за фалшивите монаси. Фалшиви, защото не спазват обетите си. Това е същото като войник на бойното поле да откаже да изпълни заповед . Командира взема пистолета и го причуква, при това с пълно право.
Маршалов
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#66:"zuk_trombon"]"Усъдят&quo t; 😅 [/quote]
мурзилкаДе да беше само това, то и аз правя доста грешки, а клавиатурата ми яде букви и препинателни
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноОтдавна не го гледам "Господари на келепира".
Обичам да грухтя и плюскам.BiGman
Рейтинг: 6999 НеутралноНямам нищо против хомосексуалистите...имам против смешния им плач...и както се казва, монаси сър...
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноПросто напишете в търсачката: "Господари на ефира, разврат в църквата". От резултатите ще видите, че господарите преследват разврата в лоното на БПЦ от 4(четири)години. Защо тогава не кричахте против тях. Сега просто е поредната част от поредицата. Показаха най-накрая един гей и целият прайд скочи. Що не скачахте преди?
мурзилкаaxd14700100
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#2] от "daam":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... църквата работи с догми, а етиката е цивилна категория, поради което е неприложика към ситуацията... а вие сте, извинете ме, неграмотен да коментирате съответния религиозен казус... звучите нелепо
axd14700100
Рейтинг: 515 ГневноДо коментар [#1] от "kapitalcho":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... мнооо си проЗ, бе капитал4о... и "браво"-то ти и 5 стотинки не струва...
boi4ka
Рейтинг: 458 НеутралноНе съдете, за да не бъдете съдени! Кои сме ние, за да съдим когото и да било?
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и ЗАДЪЛЖЕНИЕ на българските граждани.Това, че е станал духовно лице, си е негов избор и един ден ще отговаря строго за постъпките си пред Бога. Нито ние, нито господарите, нито Папата, нито арменският поп могат да съдят някой за личния му живот, вяра, сексуална ориентация и избор на партньор. Това е ЛИЧЕН съзнателен избор.
От известно време наблюдавам, как предаването излъчва все по-тенденциозни материали и залита по-скоро към жълтата преса отколкото към сериозната разследваща журналистика, за каквато по принцип претендира.
Високата трибуна дава голяма власт, но с нея върви и ОГРОМНА ОТГОРОНОСТ, която господарите все по-често отказват да носят. Жалко, беше наистина хубаво предване навремето...
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#70:"BGman1"]Нямам нищо против хомосексуалистите...имам против смешния им плач...и както се казва, монаси сър... [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... "смешният плач" се нарича "грях пред Бога и Хората"... кога ли ще научите български, другари журналисти и прочее...
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#74:"boi4ka"]Не съдете, за да не бъдете съдени! [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... това е аксиома на "гръцкия ортодокс", така че си я прибирайте обратно в "същото място"... НЕ СЕ ПРИЕМНА!
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#74] от "boi4ka":
Обичам да грухтя и плюскам.Както казах, "господари на келепира". Колкото повече арменецът се старае да монетизира формата по не особено етичен начин, толкова повече опротивява и накрая просто спрях да го гледам. Щом е стигнало дотам да се занимава с гей попчета, смятай какво падение.
BiGman
Рейтинг: 6999 ЛюбопитноДо коментар [#69] от "Свинчуга":
[quote#69:"Свинчуга"]Отдавна не го гледам "Господари на келепира"[/quote]
Ако плюеха ГЕРБ щеше да го гледаш...нали Свинчуга?
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#66:"zuk_trombon"]"Усъдят&quo t; 😅 [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Грефнаправо кърти...
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#78] от "BGman1":
Обичам да грухтя и плюскам.Ако исках да гледам по телевизията как плюят ГЕРБ, щях да си пусна Слави. Нищо, ако това те успокоява, сега като дойде Курнелия ще го пенсионират това предаване, това покрай лустрацията на всички гербави калинки която вече започна.
axd14700100
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#77] от "Свинчуга":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... ай ся... сам си опротивял на себе си и Зуека не ти е виновен... Зуека си е виновен за други неща, отделно, ама не си ти онзи, който...
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#81] от "o_sando":
Обичам да грухтя и плюскам.Е не съм искал да засягам феновете на магардичката халтура, много се извинявам, абе интересен е Зуека, голям талант, бих го наредил до водещите в Тянков ТВ, съжалявам ама не се сещам как се казваха.
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#65:"Маршалов"]Защо тогава не ги подкрепяхте? [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... а вие, мършалове, подкрепяхте ли... или се заяждате с публиката?
axd14700100
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#82] от "Свинчуга":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... аз вас ви знам като СВИНЧУГАТА... какво да ви кажа освен : много ми е "приятно", че поговорихме...
* приятно, щото беше възможно кратко...
Маршалов
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#74:"boi4ka"]Това, че е станал духовно лице, си е негов избор и един ден ще отговаря строго за постъпките си пред Бога. Нито ние[/quote]
мурзилкаТочно ние, той дали и пред кого ще отговаря като гушне букета не ми пука. Но тоя е ял хляб от обществените и църковни пари, именно заради избора си, не е карал на въздух. След като яде от чужди пари, трябва да играе според цигулката. Мечките можеха да го правят навремето, що монасите да се чувстват свободни да не го правят?
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#84] от "o_sando":
Обичам да грухтя и плюскам.ОК, айде обратно в гората и чао.
BiGman
Рейтинг: 6999 ВеселоДо коментар [#82] от "Свинчуга":
[quote#82:"Свинчуга"]магардичката халтура[/quote]
Свинчуга...бос на Господари на Ефира е Джуди Халваджян...ма ти си плюй де...се арменци...
дерибеев
Рейтинг: 2941 НеутралноМагърдич беше обективен до ролята на Угрински гениално пресъздал едно ... малко човече в новогодишна нощ . после стана правилен . внезапно
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васдерибеев
Рейтинг: 2941 Весело[quote#87:"BGman1"]бос на Господари на Ефира е Джуди Халваджян..[/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васАйде бе !!!
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#86:"Свинчуга"]ОК, айде обратно в гората и чао. [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... рисковано постъпваш поради едното честолюбие!... то, жълъди няма още, нито тревица зелена... ще загинеш в гората от глад ... или ще те гръмне с пушка некое подрастващо гоце...
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#90] от "o_sando":
Обичам да грухтя и плюскам.Още си тук, а? А? ААА? Хубава работа
BiGman
Рейтинг: 6999 НеутралноДо коментар [#89] от "дерибеев":
[quote#89:"дерибеев"]бос на Господари на Ефира е Джуди Халваджян..- цитат на коментар #87 от “BGman1”
Айде бе !!![/quote]
Айде де...
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#91:"Свинчуга"]А? ААА? [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... чудесно горско ехо... но ще от"екне" и некоя маркова карабина...
BiGman
Рейтинг: 6999 ЛюбопитноДо коментар [#89] от "дерибеев": 3%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0 -%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80% D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%B6%D1%83%D0%B4%D0%B8-% D1%85%D0%B0%D0%BB%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D1 %8F%D0%BD-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0 %B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B9-%D1%82%D1%80%D1 %8F%D0%B1%D0%B2%D0%B0-%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B5-new s101883.html
Де са скри бе мишок...кой е продуцент на Господарите?????
http://gospodari.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#93] от "o_sando":
Обичам да грухтя и плюскам.Няма отърване, добре щом нема да си ходиш, давай да залагаме, като дойде Курнелия ще пенсионират ли господарите на келепира или ще ги вкарат в правилния коловоз? Аз много прибързано се изказах в полза на пенсионирането, но на второ четене силно ме съмнява това, няма да се повтори грешката от ермалъктиви. Как мислиш, сандьо?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Свинчуга
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#94] от "BGman1":
Обичам да грухтя и плюскам.Продуцент може да е брат му, ма Магърдич е шефчето на глобъл вижън и той е човека дето реално се грижи за обирането келепира.
galiwer1880
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#57] от "truly":
За тия материали ако случайно решат да направят репортаж,ще има ритане по кокалчетата,с пръчка по дланите, 1-2 месеца без заплата.. няма такива будали,а и да загубят Пет цифрените си заплати!
axd14700100
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#96] от "Competent Defibrillator":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... ми ноо'й умесну да гу путфаниж уткъде пискюлити на райранити чурапзи третъ упутребъ... на мен ми са пулучи
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#95:"Свинчуга"]като дойде Курнелия [/quote]
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф... като дойде, тогава ще ти сЪобщя... ако дойде