Проблемът в България е битовата обвързаност на институциите

При посещението в Саудитска Арабия

© Фейсбук профил на премиера

При посещението в Саудитска Арабия



В края на годината "Дневник" спази традицията си и се обърна към философи, политолози и социолози за оценка на процесите, събитията и личностите на 2017 г. В специалната тема "Годината" днес е позицията на Юлиан Попов.


С какво ще запомните българската политическа 2017 г.?

- За България това беше една политически доста скучна година, което е добре. Ще запомня активизирането на външната политика, подписването на договора с Македония, признаването на българското малцинство в Албания, както и ред други регионални срещи, с които България подържа амбицията да бъде външнополитически играч, особено по отношение на по-нататъшната интеграция на Западните Балкани. Дали обаче тези инициативи ще доведат до смислена промяна зависи в голяма степен от това дали външната политика и реалната икономика на България разговарят помежду си. Ще запомня годината и с единодушното решение на парламента да не приема позицията на европейската дирекция за конкуренцията за монополното положение на "Булгартрансгаз". Този странен вот един ден може да отиде в учебниците по история.

Коя е думата на тази година в България /Жана Попова предложи в "Култура" да е "постцензура"/?


- Биткойн. Обичаме чудеса, конспирации и магически решения на проблемите ни.




Защо в края на 2017 г. управляващите се заеха да търсят виновни за "престъпната приватизация"?


- Търсят се вещици в купа сено. Това е инициатива, която няма нищо общо с правото или справедливостта, ще забави икономическото ни развитие и няма да доведе до никакво знание, което да бъде политически или икономически полезно на България. Юридически напълно безпочвена, но с мощен популистки заряд.


Твърдението, че някой е разграбил богатствата на България чрез приватизация е комично, защото огромна част от приватизираните активи няма особена стойност. Инициативата обаче възбужда фолклорната убеденост на мнозина за съкровището, което е грабнато от зли същества. Ако искаме да извлечем нещо полезно от опита с приватизацията, трябва да направим обществено разследване на процеса. У нас обаче няма подобна институция.


Какъв е приносът на Обединените патриоти в управляващата коалиция?


- Приносът им е, че не заемат крайно националистични позиции. Тоест, че не се държат така както се държаха, за да влязат в парламента. Това е обнадеждаващо.


Как оценявате Бойко Борисов в новата му роля на "дипломат и геополитик" /по израз в медиите/?


- Крайно време беше България да започне да се държи външнополитически. Дълги години пропускахме тази възможност. Външнополитическата активност не може да бъде изолирано поведение на външния министър. Не приемам подигравките за това, че един политик танцувал със саби, друг карал самолет и въобще каква била тази работа, държели се били като циркаджии. Външната политика е нещо различно от протоколната дипломация.


Въпросът е дали тази активност е породена от вътрешнополитическа скука, дали е порив за разнообразие или е свързана със стратегическо намерение. Засега е трудно да се каже.


Изненадва ли с нещо министър-председателят в третия си мандат?


- С нищо.


Мнозинството или опозицията задава тона в парламента?
- Парламентът е какофоничен, той няма тон, да не говорим за някаква мелодия. Един от основните проблеми на парламента е, че обществото не обсъжда сериозно бюджета. Приемането на националния бюджет би трябвало да е основното политическо събитие на годината. Ние обаче мислим за бюджета все още в категории от преди 1989 година. След като няма обществен и парламентарен дебат за бюджета, няма и парламентарна мелодия, има шумотевица, която може да бъде предизвикана от всеки депутат.


Чия партия е ГЕРБ?


- ГЕРБ е българска консервативна партия. "Консервативна" не означава непременно някаква солидна идейна платформа. Това може и да е просто нагласа за запазване на нещата такива каквито са, с уклон към постепенно безрисково забогатяване и домашното благоденствие. ГЕРБ има добър усет за това как да отговаря на тази нагласа.


Чия партия е БСП?


- БСП е българска носталгична партия. Принадлежи на спомените си. Това е жалко, защото България има нужда от смислена лява партия, но БСП постоянно пропуска възможността да се превърне в такава. Ако не се освободи от носталгията по тягостното си минало и слугинския си сантиметализъм към Русия, малко вероятно е да се превърне в наистина сериозен политически играч.


Чия партия е ДПС ?


- ДПС е турска етническа партия. Тъжното е, че тази принадлежност се манипулира и експлоатира за корпоративни цели. Вината за това е до голяма степен на останалите партии у нас, които странят от членската маса на ДПС като вампир от торба с чесън.


Как оценявате първата /почти цяла/ година на президента Радев?


- Като скучно и бавно навлизане в политиката. Той още се опитва да разбере какво означава политика, каква е ролята на президента, къде може да намери подкрепа. Но, както се очакваше, постепенно се еманципира от БСП, напипва теми, които да му прилягат.


Има ли действително разделение на властите?


- Разделението на властите не бива да се идеализира. Никъде няма идеално разделение на властите. Няма го и в България. Проблемът у нас е битовата обвързаност на институциите. Всеки познава всеки, всеки се опитва на всеки да подлее вода, а после на всеки му е жал за всеки. Като в една голяма объркана фамилия.


Европейска страна ли е България десет години след влизането в Европейския съюз?


- България винаги е била европейска страна. Сега е толкова европейска, колкото беше преди 10, 20, 50 или 100 години. Това което се променя не е това дали България става по-малко или повече европейска, а това колко силно страда от комплекса си за принадлежност. България се намира в тежко състояние по отношение на образователните си стандарти и свободата на медиите. Това ни прави затворен, подозрителни и потиснати и ни кара да се чувстваме някъде другаде, не в Европа. Хибридните атаки катализират това загниване.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    Съгласен съм с оценките за БСП и ДПС. БСП наистина от години наред не е лява партия. И как да е, след като в управлението и има милионери. ДПС е етническа партия и като такава изобщо не биваше да се допусне регистрацията и.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2411 Неутрално

    "Проблемът в България е битовата обвързаност на институциите" - Тц, проблемът е в ДЕСАРСКАТА обвързаност на институциите.

    "за "престъпната приватизация"? - Търсят се вещици в купа сено." - Тц, приватизацията е престъпна защото като минимум е ДЕСАРСКА.

    "- Биткойн. Обичаме чудеса, конспирации и магически решения на проблемите ни." - Тц, олигархията на "прехода" търси ново укритие за офшорните си капитали. Щото в Европа офшорната икономика се атакува по всички флангове, като в частност завря на избори старата политическа класа в ъгъла - Макрон и Курц. Знаковите офшорковци пък май са руснаци - чакат се новите санкции на САЩ. По въпроса май сал един Георги Ангелов пише.

    "- БСП е българска носталгична партия." - Глупости на търкалета. БСП се цепна на путинки и горбачовисти.

    "Радев? - Като скучно и бавно навлизане в политиката." - Тц, прочетена книга още със служебните недоразумения.

    п.с. Чак се чудя на ината си да стигна до тук.

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Твърдението, че някой е разграбил богатствата на България чрез приватизация е комично, защото огромна част от приватизираните активи няма особена стойност.

    АЙДЕ БЕ. Това, че активите на държавицата бяха харизани на мутри - милиционери, които хал хабер си нямаха от управление на бизнес, е друга тема нали !!!

  5. 5 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2283 Весело

    Юлианчооо, нито ГЕРБ са "дясна консервативна партия" нито БСП, "лява"! Те са си клонираните "наследници", на "аристокрацията на мандраджиите"! Целта е постигната, статуквото на "стабилността и сигурността", според "фамилния кодекс, е осигурено!

  6. 6 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    баце ,монката и шейха ,като "снимка на годината" ,цялата азиатско мафиотска същност на днешното управление в един кадър

  7. 7 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Едно интервю с човек, който изразява собствено мнение. Хареса ми отговора на въпроса “Европейска страна ли е България десет години след влизането в Европейския съюз?”. Наистина България е европейска страна, дори не от 100 , а от повече от 1000 години. От времето, когато княз Борис I е приел християнството и е включил страната в Европа.
    Забелязах, че интервюто изчезна от първа страница, защото не е в съответствие с политиката на вестника. Което си е чиста форма на цензура.




  8. 8 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    ...слугинския си сантиметализъм към Русия...
    —цитат от коментар 0 на Статията


    Е, все пак си има и доза признателност!
    Ако не бяха ги поставили начело след 9 Сеп 1944, никога нямаше да се издигнат над нивото си на селски кокошкари и коне-крадци!
    Шумкаро-аристокрацията ни е натрапена от Кремъл! Да не забравяме това!

    Да разлая троловете!!
  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8059 Любопитно

    ''Твърдението, че някой е разграбил богатствата на България чрез приватизация е комично, защото ВЕЧЕ огромна част от приватизираните активи нямат НИКАКВА стойност''
    кРАЛИЯТ- КРАЛ !

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8059 Любопитно

    БСП е българска носталгична партия, ЗАЩОТО ДЕЦАТА НА ЧЕРВЕНАТА НОМЕНКЛАТУРА в нея, докато с две ръце грабят, свирукат носталгични песни !

    karabastun1@abv.bg
  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11247 Неутрално

    Балансиран анализ и добра идея за Биткоина :)
    Интересно дали 2018 година няма да бъде Булгартабак?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5070 Неутрално

    До коментар [#8] от "lone_wolf":
    ДС затова си създадоха и друга послушна формация ДПС!За да контролират и манипулират турско -циганския етнос.Колкото до БСП...те са една шайка безидейни нагаждачи служещи за маши на Масква.И прокарващи послушно всяка заробваща идея на Кремъл.

    До истината се достига с познание!
  13. 13 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Като цяло - доста смислено интервю!
    Браво!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  14. 14 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3359 Неутрално


    За " престъпната приватизация " :

    " Юридически напълно безпочвена, но с мощен популистки заряд . "


    Това е истината за последните напъни на слугата от Банкя . Слугата - мутра когото българите намират за " по-малкото " зло и го правят вече трети път премиер ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  15. 15 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3359 Неутрално


    Чия партия е ДПС ?
    " ДПС е турска етническа партия . "


    Категорично несъгласен съм !
    ДПС беше И Е партията на ДС . В нея членуваха и се избираха за депутати само ДС-ченгета - Доган, Местан и всички останали са ДС-доносници и като такива работят за ДС - КГБ, като мимоходом не пропускат да си напълнят гушите .
    Като е турска, защо Ердоган забранява на Доган да влиза в Турция ?
    Като е турска и Местан потърси закрила в турското посолство, защо беше заклеймен от Доган и шайката му ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  16. 16 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2178 Весело

    "Биткойн. Обичаме чудеса, конспирации и магически решения на проблемите ни."

    Подкрепям!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  17. 17 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    "АЙДЕ БЕ. Това, че активите на държавицата бяха харизани на мутри - милиционери, които хал хабер си нямаха от управление на бизнес, е друга тема нали !!!"-
    Ако не бяха им ги дали,пак щяха да си ги източват,само че ние щяхме да им плащаме масрафа.

  18. 18 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3113 Весело

    До коментар [#14] от "niksan1":

    "и го правят вече трети път премиер"

    Естествено, някое циврещо псевдоинтелектуалче ли да направим? Файтона сте в десетнайста глуха, ферщеен?

    Use your Illusion
  19. 19 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 488 Неутрално

    "защото огромна част от приватизираните активи няма особена стойност" - Това е недопустимо изказване. Или от незнание, или от нежелание да се признае, че и през други времена, различни от сегашната "демокрация" може да е създадено нещо.

  20. 20 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    До коментар [#18] от "saint evlampi":

    Какви интелектуалци...? Какви са тия буржоазни лигавщини? Какво образование, какви езици, каква начетеност? На партията с главно П, не и трябват такива работи! Трябва винаги верен, простоват милиционер начело...! Така, както навремето Москва крепеше правешкия каскет, така сега партията крепи банкянския пожарникар!
    Ама, както са го метнали костовистките западни медии премиера ни, да не вземе да отиде да рита топка, по време на председателството...?!? :)

    Бивш tww09306483.
  21. 21 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Проблемът у нас е битовата обвързаност на институциите..:))))))
    ................................................................................................................
    Много слабо, повърхостно интервю ...Попов и друг път е писал ,така ..Мекото , неконфликто , угодническо , полу- Ентелектуално и страхливо писане , отдавна , вече , не е нещо ново ...Свикнали сме с него ..:)) Страхливият инлектуалец, който меко и безопастно , отбелязва 'някои" неща ...:))) Битово обвързан , ли сте , г-н Попов !!?? ::)))
    Да наречеш 'битова"' , обвързаността в България / управляващите главно / , си е ..наивитет, парекселанс ..:)) Битовостта е на втори план - следствие..дребни и едри подкупи, обществено поръчки,грандиозни АЕЦ- планове и т.н...
    ОСНОВНОТО , Попов , е мафиотското, клановото ,груповото, наследственото, генетичното ОБВЪРЗВАНЕ на определена , СТАРА , червена прослойка, кото още не е изчезнала..:)))
    ЗАКУЛИСИЕТО, което НЕ повдига обвинения, срещу определени хора , но истерично се занимава с ...второстепенни неща - за да ЗАБЛУ ЖДАВА ..Нас - гражданите ...:)))
    Ако не виждаш тези връзки, значи живееш някъде в облаците , а не в България ::))

    BIG AL
  22. 22 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4647 Весело

    До коментар [#8] от "lone_wolf":
    ''Шумкаро-аристокрацията ни е натрапена от Кремъл! Да не забравяме това!''

    И я гласувате с две ръце !
    Да не забравяме това !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  23. 23 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Няма никаква "битовост" , когато доган , например прави някой генерал - и после "услугата' се връща ...:)) Няма пари, няма битовост - има мафиотски , договорки ::))
    Когато има и такава прокуратура - нещата стават още по- опасни и сложни ...
    Когато полицаи , РАЗСЛЕДВАЛИТЕ , на времето, когато си бил сикаджия,СЛЕД това са на високо длъжности, не се РАЗМЕНЯТ печени прасета или агнета, а 'идеални" връзки, изнудвания, заплахи и ..кастова зависимост , която МОЖЕ да е и САМО на едно кафе- в дадена кръчма ..:))) Когато си член , някъде в Монтерей, или Банкя, или партия - дори -като сегашните на власт, парите , битовостта , идват от НАС- не си плащат едни- други ..Има от къде да грабят с пълни шепи- бюджета , български ::)) Дали ще е за 'изолации" или стари железа за АЕЦ , или радаване на парчета от планина - няма значение .
    .Не си вадят парите от джоба - от НАС ги взимат ..:))

    BIG AL
  24. 24 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 792 Любопитно

    "Коя е думата на тази година в България /Жана Попова предложи в "Култура" да е "постцензура"/?"-
    Интересно би ми било някой да обясни дали на всички интервюирани се подсказва какво била казала Жана Попова(в никакъв случай не искам да я засягам),или това е подсказка за нас,читателите.
    А интервюто с Юлиан Попов ми се струва смислено,но доста различно от редакционната политика на Дневник,нищо не е споменал за тикви,тиквеници ,каскети,чугуни,еничри,родоотстъпници и т.н.


    Джордж Оруел-1984
  25. 25 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Когато една партия , заприличва на БКП от миналото -единоначалието е смешен факт, днес , променящ и гласувания на Парл. група в Парламент - то тогава , вече не става дума за "битовост" , .
    .Когато една фигура владее и влияе на почти всички медии в България, била съдружник на едра , фалирала банка - то тогава, няма битовост , а има мафиотски връзки, тайни за широката общественост ...
    когато някой пие кафе и играе карти с конгломерат , огромен за България , продаваш нафта и бензин , и НЕ плаща данък печалба , повече от 10 години, то ..цената за ТОВА - не е печено прасе или аген, а мафиотска обвързаност !!!

    BIG AL
  26. 26 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    слаб и преднамерен анализ ,но 90% от днешните български "общественици и анализатори" са най безсрамни конформисти и ветропоказатели

  27. 27 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3113 Весело

    До коментар [#20] от "tww09306483":

    "Ама, както са го метнали костовистките западни медии"

    Безрезервната вяра в 'западните' медии не е признак на особен интелект, още повече че някои от материалите които публикуват реално са правени от автентично умнокрасиви 'българи' и медията само ги пуска.

    И продължавате с това глупаво претендиране че точно набедените псевдоинтелектуалчета сте представителите на образованите успели хора с читанките и езиците. Не сте, ако такова елементарно нещо не разбирате начи сте пълна трагедия

    Use your Illusion
  28. 28 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4895 Неутрално

    Хибридните атаки катализират това загниване
    —цитат от коментар 0 на статията

    Виждаме ги дори в коментарите под статията.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  29. 29 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Биткоин дума на 2017, както Понзи през 90те !!!

  30. 30 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8481 Неутрално

    'Проблемът в България е битовата обвързаност на институциите"
    Кумове , кръсници, свати и на булката брат. Който се докопа до властта, гледа да уреди цялата рода.

  31. 31 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Когато части от ДС- БКП клан , разиграва театър и заблуждава, че за наше добро е и Пирин, и АЕЦ-а , и разни потоци,то , това не е битовост, а АНТИ- европеска практика ...

    Когато сме вън от ЕВРО- зоната и Шенген , и си живеем десетилетия с ДОКЛАДИТЕ от ЕС - не виждам някакви успехи, тук ..::)
    Гласувахме и против САЩ - и посолството им - след като ИМАМЕ значителна българска колония в Израел, почти никаква в Арабския свят и можехме ПОНЕ да се въздържим, като други Евро - държави ..а Тръмп - помни.."МИгове" ли ще си купуваме, пак !!??.
    С Македония, истинските отношения ще станат ЯСНИ , след като ги ПРИЕМАТ в ЕС ...:)) Дотогава ..ще са добри ::)
    А Хибридната 'война' на русия , срещу ЕС държави , си върви , особено успешно у нас -под 'строгия "поглед на ...властта ...:))Страхвецът не смее нищо да каже по темата, но ни пуска снимки от семейството си ...:))

    BIG AL
  32. 32 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    Ето това от днешният ФРАНС ПРЕС ,е далеч по истинско и живо
    "Reporters face obstacle run in corruption-hit Bulgaria"

  33. 33 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Когато в правителството си имаш отявлен руски агент / а не е поне, в опозиция/ , като сидеровчето , и отчасти 'тайното" каракачанче, то тогава , при САНКЦИИТЕ на ЕС - за каква Европейска политика , говорим !!??
    Когато пробутваш версията - санкциите да паднели - на геополика Боко рапона - то , тогава ЕВРОПЕЙЦИ , ли сме ???
    Или да чакаме ново попълзновение на джуджето от кремъл - и да си траем??? Докато стигне до нас ???
    Да не сме яли съветски борш - 45 години, го разбирам , но , когато сме го яли ??? И с кръв , даже е заплащан !!??

    BIG AL
  34. 34 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 434 Весело

    Стига оправдания от миналото! Защо човъркаме вместо да търсим решение за бъдещето? Защо кокетничим с "ЛОШИЯТ МАТЕРИЯЛ" ? Защо за кражбата, мързела безотгорността, липсата на професия, необразаваност ...........................си мълчим? Дай на тези, дай на онези, а от кого вземаме? Твойта е лесна: ори, мери и яш, а аз ходи, проси, носи чак тогава яш! Нашата е БОЛЕН ЗДРАВ НОСИ! А да ние здрава 2018 ОРИСИЯ!

  35. 35 Профил на sxn49533317
    sxn49533317
    Рейтинг: 224 Неутрално

    ... ДПС е етническа партия и като такава изобщо не биваше да се допусне регистрацията и.
    —цитат от коментар 1 на voyko


    БСП(ведно с ромската партия) и ДПС обичат да правят коалиция при създаване на правителство. Тоест от висшите политици има търпение спрямо ДПС да нарушава българската Конституция, за да има етническа партия.
    От друга страна при едно коалиционно правителство с ДПС, етническата партия е съгласна на всички условия на партньорската партия, понеже при нея става въпрос само за корупция. Нея не я интересува исканията на гласоподавателите и, а само как да си напълнят джоба с пари. В Западна Европа една такава партия, ако по Конституция е възможно да съществува, не би събрала 5%, за да влезне в парламента, 5% граница за влизане на партия в парламента.

  36. 36 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    ГЕРБ е българска консервативна партия. "Консервативна" не означава непременно някаква солидна идейна платформа. ::)))))))
    ...........................................................
    Че идеологията на бандата , не е консервативна , дясна е ясно ...:))

    Но , за КОЙ консерватизъм , друг , говориш , Попов , че е налице ??
    Мафиотските връзки, консервативни , ли , са ??? От кога съществуват в България - не е в Италия , например ::)))
    Няма нищо консервативно в криминалната престъпност , в слугинажа към Русия, в МУТРО- и чалга - поклоничествоото , в порнографията в политиката - имали сме достоийни политици, ПРЕДИ 1944 година ...
    За кой консерватизъм говориш ??..:))
    Консерватизъм, СЪЗДАДЕН през последните 10 години , ли?? На герб бандата , ли ??? Това не е консерватизъм , попов - това е НОВА криминална ситуация, в която бившите другари , се облякоха в одеждите на -едри капиталисти, предприемачи и ..олигархия , изобщо ...::))) Дори едри латифундисти ..:)) за десетина -20 години ..:))
    Нямаме преки връзки, исторически погледнато - в България - с ОЛИГАРХИЧНИТЕ явления, фактори, зависимости, ТРАДИЦИИ- тук , у нас ...
    Сегашната , червена олигархия , Попов , НЕ е в старите традиции, български...Нова е тази олигархия ..:))..Цъфнала е от другарите , едва след 1989 година..
    Не виждам и твоя 'консерватизъм ' тук , какъвто и да си го мислиш ,че е ..:))

    BIG AL
  37. 37 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Думата на 2017 е корупция. Вече ни е обхванала от всякъде и е новата нормалност. Дори в статията, се приема за нормално да влезнеш с едни "идеи" в Парламента и да се "нормализираш" за да може да си крадеш. Даже е положително действие....
    Куриозното е, че както Т.Ж. беше на власт 30+ ако иска Бойко също може да откара колкото си иска, просто този тип управление пасва идеално на болшинството. И ако някой го смени ще е външна заслуга пак.....

  38. 38 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    България винаги е била европейска страна. Сега е толкова европейска, колкото беше преди 10, 20, 50 или 100 години.::))))
    ....................................
    Имало е периоди, Попов , в които сме БИЛИ европейска страна , но специално ПРЕДИ 50 години, бяхме съветска КОЛОНИЯ Попов ....
    Докато Евроа са РАЗВИВАШЕ, либерализираше, забогатяваше , цивилизоваше , излизаше разрушена от Втората войа, и т.н..
    .А, ние, ние бяхме колония на Сталин, Попов..до преди 27-28 години ..:))

    BIG AL
  39. 39 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 454 Неутрално

    когато се кланяш на бога ФУРАЖКА , какво мнение можеш да изразиш ? е те това е целото ;интервю;

  40. 40 Профил на maane
    maane
    Рейтинг: 285 Неутрално


    "Проблемът в България е битовата обвързаност на"проЗЗтотията, която води до институциите и всичко останало!

  41. 41 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2178 Весело

    Пигмалион, Галатея и шейх. (на снимката)

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  42. 42 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 702 Неутрално

    На институциите + медиите. Важно уточнение. ''Общата култура'' в едно общество до голяма степен идва от медиите, а не от училищата.

  43. 43 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    До коментар [#27] от "saint evlampi":

    Ми как...!?! Най-образованите и преуспелите в България, са учили в милиционерско училище! Това е гаранцията за успех! Всеки го знае...! Милиционерството се оказа, универсална специалност. Милиционер да си. Разбираш от всичко...!
    Будалите, дето са учили в други училища са, смотани слабаци с очила. Те, понеже знаят езици, заминават в чужбина. Нямат място тука...! :)

    Бивш tww09306483.
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3113 Весело

    До коментар [#43] от "tww09306483":

    "Те, понеже знаят езици, заминават в чужбина"

    Да, в чужбина само като кажеш че си набедено псевдоинтелектуалче ама 'знаеш' езици и веднага ти дават мезонет и два мелеона в банката. След като са те посрещнали с червен килим на аеропорта разбира се.

    Самият факт че считаш че човек дето може да шпреха езици задължително заминава навънка говори достатъчно кво ти е 'нивото'. Както и друг път съм казвал, в България проблем с тъпите няма, като навсякъде са. Проблем има с дефектните набедени псевдоинтелектуалчета дето се мислят елит а реално са некви напълно бездарни и безполезни мрънкачи фрашкани до козирката с отровен негативизъм

    Use your Illusion
  46. 46 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#45] от "saint evlampi":

    Казал го е образно. Иначе наистина е голям плюс да знаеш езика на държавата в която си решил да се пробваш. Аз съм минал по пътя без да знам конкретния език и си беше много трудно, на моменти ми е идвало да се откажа и се прибера в Бг. Слава богу не го направих и сега съм добре.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  47. 47 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9162 Неутрално

    Обективно написано, ДПС наистина е етническа партия, която няма място по нашите ширини.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK