Промени в ГЕРБ предстоят – Борисов няма как да е вечно наоколо

Бойко Борисов, заобиколен от Томислав Дончев и Цветан Цветанов

© Надежда Чипева, Капитал

Бойко Борисов, заобиколен от Томислав Дончев и Цветан Цветанов



По традиция, след оценките за миналата година, "Дневник" започва 2018 г. с очакванията и прогнози на философи, политолози и социолози. Четете всички мнения в специалната тема "Годината".


Каква година очаквате - безоблачна за властта, с трусове...?


- Едва ли ще е безоблачна. Председателството е моментът, който БСП чака, за да скъсва нервите на Борисов. ДПС очевидно иска да консумира повече власт. Традиционната десница и БСП говорят вече синхронно. Валери Симеонов е нещо като новия Радан Кънев. И т.н.




Колко важно е европредседателството?


- Във важно време е. Балканите попадат все повече в западна орбита. Великобритания напуска. Каталунската криза е перманентен проблем. Европа се преобразува – ставащото с Полша значи много.


Светът е все по-непредвидимо място. Расте ролята на Китай. Расте и външнополитеческата амбиция на Русия.


Ще успее ли България да защити каузата на балканските страни, които се стремят към членство в ЕС? Ще успее ли да се намеси в диалога ЕС - Анкара?


- По-скоро може да даде важни знаци в тази посока. Но едва ли нещо голяма може да зависи от нас. За нас е важно да се грижим най-вече за Македония – тази близка за нас страна. А Турция се отдалечи от ЕС.


Имате ли опасения, че домакините могат да се изложат пред чужденците?


- Винаги ги има. Но ако управляващите се отърват само с шеги в социалните мрежи, добре. А шегите почнаха.


Възможно ли е 2018 г. да е последната, в която Европейската комисия оценява в доклад напредъка в правосъдието и вътрешния ред?


- Доколкото разбирам, този мониторинг някак си може да се "разтвори" с по-голям обхват. Имаме абсурдния шанс, че страните от Вишеград предизвикват повече тревога в Брюксел в сравнение с нас. Ние сме някакъв мек Вишеград.


Ще има ли развръзка казусът "АЕЦ Белене"?


- През 2018 г. може по-скоро да има реална завръзка. Досега някакво встъпление гледахме.


Президентът Радев покани Владимир Путин да посети България по случай 140 години от края на Руско-турската война и Освобождението. Ще дойде ли руският президент в България?


- Мисля, че той ще е в кампания тогава. Мисля също, че това би създало сложна и не много удобна ситуация за България, Европа и за самия него. Но нека на годишнината мислим за държавността си и историята си, а не за конюнктурата.


Очаквате ли промени в основните политически партии?


- Трудно ми е да си представя промени в ГЕРБ тази година. Но там промени неминуемо предстоят в идните години – заради това, че Борисов няма как да е вечно наоколо.


Някак си около Цветан Цветанов е партията, но около Томислав Дончев е едно крило, което изглежда по-поносимо и за традиционно левите хора, и за традиционно десните.


Впрочем, ГЕРБ винаги е имал тези два крака: един балкански, битово консервативен, и един либерален и прозападен. Последното напоследък се позагуби, защото и общественият вкус се смени, а и в международен план дойде консервативна вълна.


Ще има ли нова десница и при какви условия?


- Трябва да предложат именно нещо ново. А не още от същото, т.е. механични сборове. Вижда се, че отношението на повечето от тях е недвусмислено срещу модела "Борисов". Това дава известни шансове за по-отличимо място на терена. Шанс имат и в местните избори, защото държат няколко добри места в областните центрове и могат да се пробват да направят отличим резултат.


Всъщност Борисов много го заболя, че имаше десно-ляв протест срещу Йорданка Фандъкова наскоро. Това може да се окаже успешна формула по места – различни формации от различни цветове срещу ГЕРБ. Нещо като плевенската формула.


ГЕРБ сега прави така, че сините и червените му опоненти зазвучават синхронно в нещо като "битка за демокрацията". ГЕРБ ще допусне тежка грешка, ако допусне това. Това може да доведе до нещо като преработено и допълнено издание на изборите от 2013 г.


Възможно ли е да се появи алтернатива на ГЕРБ? Каква?


- ГЕРБ започна като харизматично-популистки проект, а в момента е класическа партия на масовия градски човек. В този смисъл алтернативата трябва да е подобна. Слави Трифонов, например, звучи така.


Кои политически фигури ще наблюдавате внимателно и защо?


- Румен Радев, защото е най-популярната фигура в момента. Мая Манолова – защото има ръст на доверието, столичния кмет Фандъкова – за да видим какво ще прави ГЕРБ в София за предстоящите избори. Разбира се, Бойко Борисов. Но и Томислав Дончев и Цветан Цветанов – някак си олицетворяват вечните две визии в конгломерата ГЕРБ. Корнелия Нинова едва ли ще спре да е интересна. Много е важно също дали и какво ще направи Слави Трифонов. Разбира се, ще гледам с интерес и Ахмед Доган. Един от тихо укрепващите политици засега е Красимир Каракачанов. Останалите са ясни.


На какво се надявате?


- Надявам се да се прави повече политика, а не толкова пиар, но, кой знае, правенето на пиар може би е новото нормално по света. Надявам се и на по-нормална медийна среда.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (97)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    нещата доста години не се променят ,ясно е ,че есента ще има огромно напрежение и преразместване в пластовете ,защото този парламент е ялов и не може да проведе нито една реформа с тези управляващи ,лошото е ,че алтернативи няма .

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2588 Неутрално

    " Валери Симеонов е нещо като новия Радан Кънев."
    Но няма фенове в "Дневник".

    "Но ако управляващите се отърват само с шеги в социалните мрежи, добре. А шегите почнаха. "
    Нямаше как да не почнат. Задължителни са, без значение кой управлява. Щеше да ги отнесе и Корни.

    Еретик
  3. 3 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3196 Неутрално

    С тези си, почти махленски разбирания, дочути на дернека, ПС много разочарова. Плъзгане по "сигурността и спокойствието" и вълничките, създавани от брат'чедите за декор на тази безметежна "безалтернативност". Плахи намеци, за промени, в "олицетворяващата" я, мафиотска ОПГ на "гражданите".

  4. 4 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1556 Любопитно

    първанчо който е един от неофициалните пиари на шайката ,няма как да е обективен

  5. 5 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    "ГЕРБ сега прави така, че сините и червените му опоненти замучават синхронно"

    Мухахаха, тоя образ заслужава бутилка синьо жони за тая крилата фраза. Забележително воле в умнокрасивата врата. Особено лафчето 'замучават' кърти. Еваларка

    the maze is changing
  6. 6 Профил на xali
    xali
    Рейтинг: 4123 Неутрално

    ГЕРБ-милиционерската партия.
    За да се задържи трябва да е "Троянския кон", обаче за кого ? -за Европата или
    за Голяма южна съседка ?-пита се тя и няма отникъде помощ.

  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7033 Неутрално

    "Всъщност Борисов много го заболя, че имаше десно-ляв протест срещу Йорданка Фандъкова наскоро. Това може да се окаже успешна формула по места – различни формации от различни цветове срещу ГЕРБ. Нещо като плевенската формула."

    Това не са от различни цветове, бе Първане! Това са само червен цвят!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 8 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2187 Весело

    без БАТЕ БОБО ПАРТИЯТА НЯМА ДА Е СЪЩАТА.......!!!!!????.......НЯМА Я ХАРИЗМАТА.......

    България НАД ВСИЧКО .....
  9. 9 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    Ми тя конструкцията на ГЕРБ е Бос + гавази. Какво тук може да се промени?

  10. 10 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    " Мая Манолова – защото има ръст на доверието......"

    Тази я подкрепих, когато я избираха за омбудсман. Защото е дейна, упорита, устата и в известна степен чаровна. Тогава ме обвиниха, че подкрепям комунистка. Но се оказах прав. "По делата им ще ги познаете"! Върши много повече работа от двамата клатикурци преди нея.

  11. 11 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    ==Някак си около Цветан Цветанов е партията, но около Томислав Дончев е едно крило, което изглежда по-поносимо и за традиционно левите хора, и за традиционно десните. ==

    Аха , требе да избираме човек който е поносим за БСП, ДПС, и там разни сини.
    И защооо?
    Кои са тия , че да се съобразяваме с тях
    Тия ги няма просто ги няма. Крайно време е Баце да си създаде опозиция .

  12. 12 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2883 Весело

    Най ми хареса - ГЕРБ сега прави така, че сините и червените му опоненти замучават синхронно в нещо като "битка за демокрацията" !

    То открай време Курни и Радан Къневците се чува задружно мууууу...

  13. 13 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 954 Неутрално

    1. Защо един правоверен гербер, си позволява да твърди, че светиня му няма да е вечно наоколо?
    2. Защо въпросният си внушава, че (различно от съдбата на НДСВ след крахо на царо) ГЕРБ би имал бъдеще без тиквич?

    Та казвате, било байганьовщина смело да заявиш, че всички са маскари!
  14. 14 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2190 Неутрално

    Както и да се преобличат са си все същата бандитска шайка със мутра начело !!!

  15. 15 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    Нали даде 100 милиона.Какъв му е проблема на Борисов!!!

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9967 Неутрално

    Това не са политици. Това са представители на олигарсите, които управляват завладяната държава.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    без БАТЕ БОБО ПАРТИЯТА НЯМА ДА Е СЪЩАТА.......!!!!!????.......НЯМА Я ХАРИЗМАТА.......
    —цитат от коментар 8 на kesh


    Да лежат на тва Уше , за да се докопат на власт.
    .

  18. 18 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    догодина ще е евокомисар борисов

  19. 19 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#13] от "klecho":

    "1. Защо един правоверен гербер, си позволява да твърди, че светиня му няма да е вечно наоколо?
    2. Защо въпросният си внушава, че (различно от съдбата на НДСВ след крахо на царо) ГЕРБ би имал бъдеще без тиквич?"

    1. Защо един фанатичен умнокрасивец фантазира че всеки с различно от неговото мнение е 'правоверен гербер'?
    2. Защо въпросният фанатичен умнокрасивец бърка хвърчащи несвързани аналогии с реалност?

    the maze is changing
  20. 20 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 2613 Весело

    "ГЕРБ сега прави така, че сините и червените му опоненти замучават синхронно в нещо като "битка за демокрацията". ГЕРБ ще допусне тежка грешка, ако допусне това. Това може да доведе до нещо като преработено и допълнено издание на изборите от 2013 г."

    Първо, да благодарим на г-на Първан Симеонов за думичката "замучават"! Направи ми деня, бравос!
    Което пък от своя страна/замучаването/, изключва успех на каквото и издание/ковър-версия на изборите от 2013.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1393 Весело

    ГЕРБ сега прави така, че сините и червените му опоненти замучават синхронно в нещо като "битка за демокрацията".

    Ценна мисъл, хехе.
    Само да уточня леко - не "сините", а "синьо-зелено-лилявите" опоненти.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Коментарът на господина за политическите събития и политиката пречупени през призмата на социологическата наука е вярна толкова ,колкото е доверието на гражданите в обективността на социологическата гилдия.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  23. 23 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#13] от "klecho":"1. Защо един правоверен гербер, си позволява да твърди, че светиня му няма да е вечно наоколо?2. Защо въпросният си внушава, че (различно от съдбата на НДСВ след крахо на царо) ГЕРБ би имал бъдеще без тиквич?"1. Защо един фанатичен умнокрасивец фантазира че всеки с различно от неговото мнение е 'правоверен гербер'?2. Защо въпросният фанатичен умнокрасивец бърка хвърчащи несвързани аналогии с реалност?
    —цитат от коментар 19 на saint evlampi


    1. Не съм декларирал политическа принадлежност. Обратнното, трудно бих симпатизирал на клика, която от ламтеж за власт, не можа да се обедни, дори единствено с цел, да влезе в парламента.
    2. За мен е 100%-ва реалност. Подобно на царската партия, ГЕРБ няма да просъществува и ден след Борисов. Очудва ме, че изобщо имаш съмнения. И по-добре. С малко късмет и с приобщаването на някои по-умерени 'сини ренегати', изпод развалините, може да се роди 'новото дясно'.
    3. За умен и красив съм съгласен, фанатичен- категорично не :)

    Та казвате, било байганьовщина смело да заявиш, че всички са маскари!
  24. 24 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    1. Защо един правоверен гербер, си позволява да твърди, че светиня му няма да е вечно наоколо?2. Защо въпросният си внушава, че (различно от съдбата на НДСВ след крахо на царо) ГЕРБ би имал бъдеще без тиквич?
    —цитат от коментар 13 на klecho


    Нали виждаш, че постоянно се стреля наоколо. "Днеска съм тука, утре ма няма". -това е цитат от народна песен.

  25. 25 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    Нали даде 100 милиона.Какъв му е проблема на Борисов!!!
    —цитат от коментар 15 на Вячеслав Атанасов


    Ъььь, той струва повече.

  26. 26 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8584 Неутрално

    " ако управляващите се отърват само с шеги в социалните мрежи, добре. А шегите почнаха."
    Няма да могат да се отърват само с шеги. И на тях им е ясно.

  27. 27 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    [quote#23:"klecho"][/quote]

    2. За мен е 100%-ва реалност. Подобно на царската партия, ГЕРБ няма да просъществува и ден след Борисов. Очудва ме, че изобщо имаш съмнения. И по-добре. С малко късмет и с приобщаването на някои по-умерени 'сини ренегати', изпод развалините, може да се роди 'новото дясно'.

    Грешен анализ. ГЕРБ не е НДСВ.


  28. 28 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Д а се ражда "ново дясно" забравете.

  29. 29 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#23] от "klecho":

    "За мен е 100%-ва реалност. Подобно на царската партия, ГЕРБ няма да просъществува и ден след Борисов"

    Тази грешка - директното изпляскване на аналогия от минало време върху проекция на бъдещето с челичена убеденост че става въпрос за неизбежна реалност а не просто за хипотеза при това доста елементарна и неотчитащата един куп фактори я правят често хората които нямат друг шанс в живота освен красотата ако успяваш да ми следиш мисълта :)

    the maze is changing
  30. 30 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Промени в ГЕРБ...? Ха-ха-ха-а-а-а-а...! Това е невъзможно! Борисов ще управлява вечно и завинаги! Докато свят светува, както се казваше онзи сапунен сериал...!
    ГЕРБ дойде на власт, за да не се промени нищо... ГЕРБ обещаваше промяната, но промяната не дойде...! ГЕРБ обещаваше възмездие, ама възмездието го няма...! Даже и сараите на Доган щяха да събарят. Вместо това, Доган си има нови сараи покрай морето...! И Белене беше гьол, ама вече не е гьол...!
    Извън всичко останало, дори и самите ГЕРБ-ери са напълно наясно, че единствения капитал на партията им е, правешкия хумор и селската харизма на вожда им. Ще останат опечалени за известно време и бързо ще се ориентират към партията на следващия спасител. Много добре видяха, какво стана с НДСВ...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  31. 31 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1556 Весело

    До коментар [#19] от "saint evlampi":

    хаха ,дежурните защитници на шайката никога не спят ,явно надницата ще е двойна заради европредседателството

  32. 32 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Когато настъпи физическият край на БСП/БКП, тогава ще започне доброто начало на България!!!!

    Няма как България да е добре, когато БСП/БКП съществува!!!

    Машини прости, народ неук.
  33. 33 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#29] от "saint evlampi":

    Ами да... Прогнозите се правят на база минали събития. Не знаеш ли? НДСВ и ГЕРБ са сходни проекти. Както и ББЦ на Бареков беше същия гювеч... Всеки, който има малко повече мозък и памет, връщайки се назад във времето, може да види, че историята и събитията около тези партии се повтарят, като по калъп...!
    Май си забравил, ама щом Борисов реално може да го събори нещо, като цената на тока, нещата там се крепят само на приказки и обещания...! После следва хленчене, че Доган го бил поръчал, пък после Доган ни обяснява, че Борисов бил много хубаво момче, стабилно...! :)
    Така че, един слънчев ден ГЕРБ-ерите ще се самоизядат и разпаднат, вследствие на борбата за власт. Борисов в момента е спойката, която държи няколкото вътрешни лобита да не се хванат за гушите. Това е неизбежно и характерно за всяка лидерска партия... ГЕРБ не са нещо изключително или невероятно или безаналогово в политическата история. Просто ще запълнят десетина години от така наречения преход...! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  34. 34 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1556 Любопитно

    До коментар [#33] от "tww09306483":

    "Така че, един слънчев ден ГЕРБ-ерите ще се самоизядат и разпаднат, вследствие на борбата за власт"

    те вече почнаха ,оня техният търновски мафиот нали не се самозастреля ?

  35. 35 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#20] от "Kami":

    Аха...! Пък после ГЕРБ-ерите и те замучаха...! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  36. 36 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#34] от "Stewie":

    Какъв търновски мафиот...? Щом Борисов не го е коментирал, значи не се е случило! Не знаеш ли...?
    Затова и тукашните ГЕРБ-ери са си глътнали езиците и мълчат, като риби...! Всякакви такива подобни събития, дето им разбиват на пух и прах приказките, за стабилност и всеобщ политико-икономически възход, ги объркват и освен да залегнат и да се правят, че такова нещо не се е случило, друго не могат да направят.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  37. 37 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#29] от "saint evlampi":

    Хайде сега, да изложиш някой конкретен аргумент в защита на тезата си, защото засега единствената ти позиция се заключава в "щом мислиш така, ти си тъп".

    Ако не излезеш с такъв, ще приема, че или си ужасно тъп, или си боков платен трол, или комбинация от двете, и ще приключа дискусията с теб, защото поначало не споря с елементи, отстоящи многократно по-ниско от моето ниво.

    Та казвате, било байганьовщина смело да заявиш, че всички са маскари!
  38. 38 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 954 Неутрално

    . Грешен анализ. ГЕРБ не е НДСВ.
    —цитат от коментар 27 на rorikabc


    Не е, разбира се. Царо поне знаеше как да се държи в обществото. И не си служеше с металингвистични средства със западните си партньори.

    Та казвате, било байганьовщина смело да заявиш, че всички са маскари!
  39. 39 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#37] от "klecho":

    Ами да започнем с това че ти си този дето хвърля някаква хвърчаща хипотеза убеден че е 'факт', така че ти си този дето трябва да убеждава и да доказва, но извън фанатичната вяра базирана на хвърчаща аналогия не слагаш нищо на масата. Аз какво да ти 'доказвам'? Живот и здраве ще видим как ще се развият нещата.

    И не се цупи, на никой не му пука за колко умнокрасив се мислиш, тея пози предизвикват единствено присмех

    the maze is changing
  40. 40 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    таз година комисионна
    догодина комисарионна

  41. 41 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#39] от "saint evlampi":

    1. За мое щастие, колегата tww09306483, в своите прекрасни коментари- 30, и особено 33, ти е отговорил надлежно. Прочети ги 2-3 пъти, докато ги схванеш добре. Това е и моето мнение, няма нужда да се хабя с отделен коментар.

    2. Доколкото си спомням, определението 'умнокрасив' беше вмъкнато в дискусията от теб. Така че, моля те, не ми приписвай своите собствени думи. Некрасиво е, и особено невъзпитано. За мен възпитанието е важно, не бих се самоизтъкнал безпричинно, без значение как гледам на себе си.

    3. И на последно място, но на първо по значение: отново те призовавам, да изложиш някой конкретен аргумент в защита на тезата си, защото продължаваш да се измъкваш 'по терлици'. Или нямаш такива?

    Та казвате, било байганьовщина смело да заявиш, че всички са маскари!
  42. 42 Профил на dasvidaniya
    dasvidaniya
    Рейтинг: 420 Весело

    Както казват масово италиянци и гърци: "Ср@л съм ти на комисийката жалка".
    Проблемче?

    Руски трол. https://мвд.рф/
  43. 43 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3222 Неутрално

    След като доста време промиваха съзнанието на матр'ряла, че Делян Пеевски и Иво Прокопиев са едно и също, сега пък подеха нова песен – Валери Симеонов е новият Радан Кънев. Много елементарно! Но на 80-те процента това сравнение много се хареса. След обидите към Радан на лична основа, решиха да го принизят и политически. Но има и хора, които ползват главите си не само като стойки за шапки. Те могат да преценяват хората.

  44. 44 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#41] от "klecho":

    "да изложиш някой конкретен аргумент в защита на тезата си"

    Ама наистина ли не разбираш че ТИ си човека с тезата бе образ?

    ТИ си тоя дето трябва да се аргументира но освен ЗАКЛИНАНИЯ не казваш НИЩО. Дано си красив че с умността очевидно положението е бедствено 🌋

    the maze is changing
  45. 45 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#44] от "saint evlampi":

    Ясно. Нямаш аргументи. Бях сигурен. Игнорирам те.

    Та казвате, било байганьовщина смело да заявиш, че всички са маскари!
  46. 46 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#44] от "saint evlampi":

    Да бе...! На ГЕРБ-ерите, все някой друг трябва да им се аргументира. Тезите на ГЕРБ са верни, като аксиомите в математиката...!
    Сигурно ще трябва и да ти доказват, че търновския мафиот са го гръмнали или че Живко Суджука е съществувал, а?!?

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  47. 47 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    Традиционната десница и БСП говорят вече синхронно..:))))
    .......................................
    Ей, анализаторчето с кръгът от косми около устата , по кои точно въпроси ?
    За АЕЦ - белене , ли ?
    за САНКЦИИТЕ на Русия , ли ??
    За цацаров и неговата 'дейност" ,ли ?
    за ЛУК и данъците , му , ли ??
    За Съдебната реформа , ли ?
    За корупцията , ли ??
    За червените олигарси, ли ??
    За Пирин , ли ?
    За южни потоци и сие , ли ??
    За окупацията на Крим и части от Украйна , ли ??

    За КОЕ , по- точно говорели синхронно с бсп , за да не изреждам повече , недорасляк ???

    BIG AL
  48. 48 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    За ДС мутрите в администрацията или за Бокова ,ли ??
    За другарите от БСП - посадени по агенции и бордове от Боко , ли ??
    За американския "империализъм" , ли ?? ::))
    За пеевски и пресата в България , ли ??
    ........................
    За кое , по- точно , недорасляк , говорят синхронно ???

    BIG AL
  49. 49 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    За червените мутри , продукт на любен гоцев , ли ??
    За жан виденов и 1997 година , ли ??
    За руската пропаганда , ли ??
    За паметниците на сталинската армия, окупатор ???

    BIG AL
  50. 50 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#45] от "klecho":

    Ясно, нямаш капацитет да различиш пожелателна мантра от факт и хвърчаща аналогия от сериозен аргумент. Продължавай да забавляваш почитаемата аудитория и мен в частност с хленчещо интелектуалско цупене

    the maze is changing
  51. 51 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#46] от "tww09306483":

    Симпатяга, и ти ли като другия нацупен гений не схващаш че 'тезата' че Герб е абсолютно същото като Ндсв е на вас, умнокрасивите гении и тези дето не я споделяме с пълно право ви се присмиваме?

    Явно има сериозна криза за умнокрасивци щом са почнали с капани по Витоша да ви хващат и да ви хвърлят на амбразурата напълно неподготвени :)

    the maze is changing
  52. 52 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#19] от "saint evlampi":хаха ,дежурните защитници на шайката никога не спят ,явно надницата ще е двойна заради европредседателството
    —цитат от коментар 31 на Stewie



    До коментар [#31] от "Stewie":

    Така, като те гледам, първа кипра под всяка статия, май и на Позитано са развързали кесията...

  53. 53 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3322 Неутрално

    Намирам за напълно безсмислено да се обсъжда бъдещето на ГЕРБ. Защото ГЕРБ няма бъдеще. Няма бъдеще защото не е партия. Не е партия защото няма идея. Това, което представлява ГЕРБ в политиката се нарича "котерия". Тълковният речник определя значението на понятието "котерия" като "Група от лица, които се стремят да използват държавната власт за лични облаги"и посочва като негови синоними "камарила, клика, пасмина, тайфа, банда, мафия". Присъствието на Бойко Борисов има отношение към оставането на ГЕРБ на власт, но не и към разпада му. Ако ГЕРБ остане в опозиция дори с Бойко Борисов разпадът е неминуем, дори и още по-бърз. А не трябва да забравяме, че ГЕРБ никога не са печелили парламентарни избори. Няма и да спечелят.

  54. 54 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#38] от "klecho":

    естествено , че не е едно и също- крадлив дедо издържа 1 мандат, а боко вече трети кара, а ако има избори в края на годината и четвърти... така , че аналогията с крадлив дедо няма никаква логика

  55. 55 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#53] от "Един препатил":

    какво значи да се спечелят парламентарни избори

  56. 56 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#53] от "Един препатил":

    герб е бил в опозиция с боко и не се разпадна

  57. 57 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3322 Неутрално

    До коментар [#55] от "sarunka":

    До коментар [#53] от "Един препатил":какво значи да се спечелят парламентарни избори
    —цитат от коментар 55 на sarunka


    Да се спечелят минимум 121 депутатски манадата и да се управлява без подкрепата на Иван Костов, Радан Кънев или Валери Симеонов.

    До коментар [#56] от "sarunka":

    До коментар [#53] от "Един препатил":герб е бил в опозиция с боко и не се разпадна
    —цитат от коментар 56 на sarunka


    Нямаше време. Избирането на Делян Пеевски за председател на ДАНС (грешка или преднамерена провокация) изведе хората на улицата и стана ясно, че дните на правителството на Орешарски са преброени. Още повече при липса на стабилно парламентарно мнозинство зад него. При перспективата да останат в опозиця четири години и да гледат безпомощно "как им вадят зъбките" (по Хр. Бисеров) герберите ще се разбягат като пилци из трънаци. И естествено за всичко ще обвинят Бойко Борисов.

  58. 58 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#57] от "Един препатил":

    "Да се спечелят минимум 121 депутатски манадата"

    Тази 'дефиниция' я има само в умнокрасивите глави свити под опашката на коня. В условията на демокрация сигурно мнозинство се постига трудно но това не отменя ФАКТЪТ че силата с най-много места е СПЕЧЕЛИЛА изборите.

    А не е останала навряна под опашката на коня като хленчещите умнокрасивци :)

    the maze is changing
  59. 59 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    Спорите, но ГЕРБ си е точно лидерска партия, която не е еволюирала въобще през всичките тези години. Няма ли го Боко, няма и ГЕРБ.

  60. 60 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1334 Неутрално
  61. 61 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#57] от "Един препатил":

    1. факт-герб бяха в опозиция, но не се разпаднаха и ти го признаваш сега слагаш и условие за колко време да са в опозиция. сам потвърждаваш невярността на това , което си написал. можеш да напишеш сега и колко време трябва да са в опозиция за да се разпаднат-тогава има и смисъл да се спори с теб.
    2. как се нарича партията спечелила най много гласове в едни избори- според твоите представи щом не е спечелила 121 депутати е загубила. защо тогава се дава право според парламентарната демокрация на загубила партия да управлява.
    можеш да интерпретираш фактите както си искаш, но когато на черното казваш бяло просто олекваш.

  62. 62 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#57] от "Един препатил":

    само да добавя. в нашето близко и малко по-далечно минало всеки път , когато една политическа сила(бкп, бсп, сдс, ндсв) е имала мнозинство- хората на следващите избори не я приемат и това също е тема за размисъл. и по този повод ти като фен на дсб, какво очакваш на следващите избори 121 депутати ли- ако е така, когато не се случи ще кажеш ли , че са загубили изборите дори и да вкарат някак си 10 депутата или ще хвърляш шапката от радост , че все пак и твоя глас е представен в парламента.

  63. 63 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#57] от "Един препатил":

    само да добавя. в нашето близко и малко по-далечно минало всеки път , когато една политическа сила(бкп, бсп, сдс, ндсв) е имала мнозинство- хората на следващите избори не я приемат и това също е тема за размисъл. и по този повод ти като фен на дсб, какво очакваш на следващите избори 121 депутати ли- ако е така, когато не се случи ще кажеш ли , че са загубили изборите дори и да вкарат някак си 10 депутата или ще хвърляш шапката от радост , че все пак и твоя глас е представен в парламента.

  64. 64 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#59] от "zle_platen_trol":

    "Няма ли го Боко, няма и ГЕРБ"

    Това е само хипотеза. Очевидно Борисов е доста успешен лидер, но кога ще отстъпи тази позиция и доколко наследникът и организацията ще са успешни предстои да се види в някакво бъдеще време. Забавно е как хората се упражняват във врачуване ама все едно не е врачуване а истина издълбана в гранит

    the maze is changing
  65. 65 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3322 Неутрално

    До коментар [#64] от "saint evlampi":

    До коментар [#59] от "zle_platen_trol":
    "Няма ли го Боко, няма и ГЕРБ"

    Това е само хипотеза. ...
    —цитат от коментар 64 на saint evlampi


    Не, това е аксиома.

  66. 66 Профил на Император Владимир
    Император Владимир
    Рейтинг: 2344 Весело

    До коментар [#65] от "Един препатил":

    "Не, това е аксиома"

    Не, това е сън на умнокрасива кокошка за просо. Какво ще се случи след ерата Борисов е хипотеза

    the maze is changing
  67. 67 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 764 Весело

    До коментар [#65] от "Един препатил":

    ха ха ха. пич видя се , че не знаеш какво е факт , а си тръгнал аксиоми да създаваш. лилав умен и красив- това не е аксиома а диагноза. жив и здрав да си и дълги години да ни веселиш.

  68. 68 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3322 Весело

    До коментар [#54] от "sarunka":

    До коментар [#38] от "klecho":боко вече трети кара, а ако има избори в края на годината и четвърти...
    —цитат от коментар 54 на sarunka


    М-О-Л-Я? Избори в края на годината? Знаехме си, че пак ще се хвърля оставка и пак ще се крием, когато никой не ни търси, ама друго си е да го научим от кухнята на ГЕРБ! Сполай ти!

  69. 69 Профил на Dimiter Tsvetkov
    Dimiter Tsvetkov
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    Много стабилно лицево излъчване има елита на ГЕРБ.

  70. 70 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9924 Неутрално

    Борисов не може да е "Фигаро"...:).

  71. 71 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 460 Неутрално
  72. 72 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3516 Весело

    До коментар [#10] от "Judjuk":

    " Мая Манолова – защото има ръст на доверието......"

    Тази я подкрепих, когато я избираха за омбудсман. Защото е дейна, упорита, устата и в известна степен чаровна. Тогава ме обвиниха, че подкрепям комунистка. ,,

    То май сите от тогавашното РБ я подкрепихте ама като Трайчето чак ся си признавате. Помниш ли признанието на Трайчо Трайков за срещата му с Руснаци по времето на плажуването му в С.А.

  73. 73 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    "То май сите от тогавашното РБ я подкрепихте ама като Трайчето чак ся си признавате."
    До коментар [#72] от "сидер":

    Подкрепих я когато я избираха. Сега само припомням. Каква ли е причината да ме асосиираш с РБ и Трайчо? Може да им имаш зъб, но това не е в темата.

  74. 74 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3516 Весело

    До коментар [#53] от "Един препатил":

    ,,А не трябва да забравяме, че ГЕРБ никога не са печелили парламентарни избори. Няма и да спечелят. ,,

    Ми да ви помогна може ли, да докажем че ГЕРБ не са печелели избори.
    Да верно е ГЕРБ никога не са печелели парламентарни избори. Ето една малка справка:
    Избори 2009г: ГЕРБ 1678641 39.72% ; ДПС 610521 14.45%; КОАЛИЦИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ 748147 17.70% " Синята коалиция" 285662 6.76%
    ГЕРБ имат само 1678641 гласа, синята коалиция имат 285662 гласа, ми синята коалиция начи бие ГЕРБ
    Ся да видим избори 2013/
    ПП "ГЕРБ" 1 081 605 30.535%; ДСБ и сие 103 638 2.926% ;КП "Коалиция за България" 942 541 26.609%
    И стигаме до 2014: ПП ГЕРБ 1 072 491 32.67 11 923; РБ291 806 8.89 2 170 ;БСП лява България 505 527 15.40 8 814

    Е от тази малка спрафка са вижда как ГЕРБ никога ни са пичелели избори, дори ДСБ-то ги бие на сички избори

  75. 75 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 9387 Неутрално

    Десно-левият протест срещу управляващите е неизбежен

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  76. 76 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#33] от "tww09306483":

    Ей симпатяга, къде слагаш ГЕРБ сред тея партии еднодневки? А сред еднодневките, част от хибридната пропаганда, е и твоята партия, или дори не сте еднодневка, вашето време мина без да е дошло, и без перспектива да дойде. Айде коментирай това, умно красавец такъв :)

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!
  77. 77 Профил на ZEN
    ZEN
    Рейтинг: 240 Неутрално

    ГЕРБ - "партия на масовия градски човек"...
    никога, освен ако не си мъртъв, не е късно да се лекуваш.

  78. 78 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 274 Весело

    [quote#23:"klecho"][/quote]

    1. Личи ти отдалеч, че си крайно ляво остроумно либералче. С малко мляко около устата (малко, не е много). Да поясня за самовлюбените от 6тия социален пол, че остроумно не е точно комплимент.
    2. В твоята виртуална реалност, само ти можеш да кажеш кое е 100% реалност, ха ха ха, свали очилата и може да видиш реалноста :)
    3. Очевидно си умен и мноооого красив, само кажи кой от всички джендъри си, или би, или три, а може и тесера (от гръцки идва)че да не стане някоя грешка, че все още не сме приели истанбулската конвенция :)

    Допълнителен въпрос:
    4. Може ли една снимка да ни постнеш на твоето селфи (твоето знаме)? Че да те оценим колко си умен и красив?

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!
  79. 79 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#41] от "klecho":

    Красавец, заяви поне едно твърдение, което по някакъв начин се базира на някакви факти, а не на wishful thinking, което друг както искаш да оспори. Разбираме че много искаш ГЕРБ просто така някак си да изчезне, но свали очилата, и пак говори, 10 години някакви такива тийнейджъри бръщолевят подобно, но някакви факт? Прилики или различия с тея които си изброил? Сърчни какво значи логорея, и кажи как прочетеното се отнася към теб? И непременно сподели тук какво си открил?

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!
  80. 80 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#44] от "saint evlampi":

    Някакъв сбърканяк е тоя, с чувство за превъзходство, типичния красавец (малко по-злобен от обичайното). Между социалните роли на пола, и той не е на ясно кой от всички 33 gender-а е, а ти го питаш разни неща.. Causa perduta.. Има и такива :)

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!
  81. 81 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2995 Неутрално

    "Всъщност Борисов много го заболя, че имаше десно-ляв протест срещу Йорданка Фандъкова наскоро. Това може да се окаже успешна формула по места – различни формации от различни цветове срещу ГЕРБ. Нещо като плевенската формула."Това не са от различни цветове, бе Първане! Това са само червен цвят!
    —цитат от коментар 7 на lz2


    а цветът на Караянчева и Цачева зелен ли е?

  82. 82 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2995 Неутрално



    Първанчо, да ти .... на анализите!
    Къде ги видя сините и червените заедно?
    И къде видя голям конфликт между червените и гербавите освен в лапането?
    Има ли конфликт за АЕЦ - белене , за Цацаров, за данъците на Лукойл, за потъналата в небитието съдебна реформа, за Пирин?

    Къде са допирните точки между червени и сини относно санкциите срещу русия, за окупацията на Крим, за войната срещу Украйна?

    И защо мълчиш за все по-голямото противоречие в БСП между Корнито и Станишев? Сигурно защото в отношението спрямо Станише Борисов и Корни са плътно един до друг, и Корнито е удобния за Боко лидер на червената сган!

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  84. 84 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    НОГУТУ ЕВРОПЕЙСКА ПАРА ТЕГНЕ, трябва да се поразнесе малко преди големия скандал и съдебните процеси при новия прокурор.
    Затова ГЕРБ колодата трябва да се размеси и преподреди, за по-безболезнено...

  85. 85 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#82] от "historama":

    Прас Прес медиите игнорират Станишев, като че ли го няма !? А Станишев е много по-европеец и от Корнито, и от Бокича

  86. 86 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 572 Любопитно

    Промени в ГЕРБ предстоят – Борисов няма как да е вечно наоколо?!
    Естествено и той си го знае?!

    До коментар [#13] от "klecho":
    1. Защо един правоверен гербер си позволява да твърди, че "светинята" му няма да е вечно наоколо?
    2. Защо въпросният ни внушава, че ГЕРБ ще има различна съдба от тази на НДСВ след "крахо на царо"! - т.е. ГЕРБ би имал бъдеще и без "тиквич"?

    Ще поживеем и ще видим - казали са по-мъдрите хора!

  87. 87 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    Много стабилно лицево излъчване има елита на ГЕРБ.
    —цитат от коментар 69 на Dimiter Tsvetkov


    Само дето понаприличват на човекоядци,но това е подробност.

  88. 88 Профил на bradshaw
    bradshaw
    Рейтинг: 641 Весело

    С нетърпение чекаме Риста Бойкикиев и Радан кемпера да изритат Баце от властта.
    —цитат от коментар 83 на О, ко ма напрай!


    Мбахахах, точно .... да си спомним и че на последните парламентарни избори в 25 мир десислав чуколов събра повече гласове от риста и радан. Т.нар. чуколина некакси ги погреба политически, хахахаха

    Nobody is perfect. I am Nobody.
  89. 89 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    "....а цветът на Караянчева и Цачева зелен ли е?"
    До коментар [#81] от "historama":

    Лайнянокафяв е.

  90. 90 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1258 Весело

    Традиционната десница и БСП говорят вече синхронно..:)))).......................................Ей, анализаторчето с кръгът от косми около устата , по кои точно въпроси ?За АЕЦ - белене , ли ? за САНКЦИИТЕ на Русия , ли ??За цацаров и неговата 'дейност" ,ли ?за ЛУК и данъците , му , ли ??За Съдебната реформа , ли ? За корупцията , ли ?? За червените олигарси, ли ??За Пирин , ли ?За южни потоци и сие , ли ??За окупацията на Крим и части от Украйна , ли ?? За КОЕ , по- точно говорели синхронно с бсп , за да не изреждам повече , недорасляк ???
    —цитат от коментар 47 на BIG AL


    Ама, колко минуси си отнесъл от троловете... И е ссигурно, защото по много от въпросчетата герберастията и куманизите са си плюли в устите.

  91. 91 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    1. Защо един правоверен гербер, си позволява да твърди, че светиня му няма да е вечно наоколо?2. Защо въпросният си внушава, че (различно от съдбата на НДСВ след крахо на царо) ГЕРБ би имал бъдеще без тиквич?
    —цитат от коментар 13 на klecho


    Защото във видимата идейна безизходица на милиционерската партия, недохранените надолу по веригата суджуци се надяват някак да запазят статуквото и без баш главатаря - вика му се уишфул тинкинг!

  92. 92 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    борисов може да стане президент на еврокомисията

  93. 93 Профил на 4i4oti
    4i4oti
    Рейтинг: 772 Весело

    "Промени в ГЕРБ предстоят – Борисов няма как да е вечно наоколо"

    Първан страхотно познава. Все някога ББ ще се помине.

  94. 94 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    До коментар [#20] от "Kami":Е да де! Щото Първан правилно лае!

  95. 95 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    До коментар [#54] от "sarunka":боко вече трети кара,

    Три половинки!

  96. 96 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    Суджука може да заиграе соколски,да се превъплати в почетен председател и да се намесва само когато курса е сбъркан.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  97. 97 Профил на Nimart
    Nimart
    Рейтинг: 4136 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK