А съгласни ли сте с псуването на майка?

Каракачанов и Нинова

© Дневник

Каракачанов и Нинова



Партийно-политическото надвикване около Истанбулската конвенция се разля дотам нашироко и надълбоко извън предполагаемото от здравия разум корито, че темата вече минава в полето на фейлетонистите.


След като БСП преформулира въпроса си за искания референдум ("против ли сте ратифицирането на Истанбулската конвенция"), при който очакваното отношение "против" трябва да се изрази с отговор "да" и в резултат e твърде вероятно да се получи "смех", вчера вицепремиерът Красимир Каракачанов внесе железен смислов ред с предложените от него три въпроса за национален референдум:


-Съгласни ли сте с въвеждането на трети пол, социален пол и джендър идентичност в българското законодателство.
- Съгласни ли сте да се въведе джендър обучение в българската образователна система.
- Съгласни ли сте с признаването на еднополови бракове в България.




Ей на това му се казва въпроси: Каракачанов направо удари в земята Корнелия Нинова с режеща като бръснач яснота и категоричност на питанията, както подобава на един от Патриотите.

Остава само Каракачанов да ни каже откъде произтичат трите му въпроса.


Трети пол, социален пол и джендър идентичност - без да обсъждам какво означават, са понятия извън българското законодателство и е напълно във волята на управляващото мнозинство, към което Каракачанов принадлежи, да ги въведе или отхвърли. Същото се отнася за джендър обучението в българските училища, а по третия въпрос Конституцията е ясна.


Променяйте или не приемайте конвенцията, отвръща здравият разум на Каракакачанов,


и си носете отговорността, само спрете с демагогията


за народни допитвания, че ни дойдохте до гуша.

Впрочем Каракачанов, той и военен министър, се показа тези дни като ненадминат майстор, който най-грубо експлоатира носталгията по миналото, в което България е имала армия - с неговите сегашни брътвежи за доброволна военна служба и "мечтата му за наборна служба". Ей така, да погали патриотарски народното ухо за доброто старо време, докато ГЕРБ рецитира от парламентарната трибуна клетвите си срещу комунизма.


Вмъкнах този детайл - привидно далечен от референдум за Истанбулската конвенция, защото е един и същ мотивът на демагозите: да се харесат на народа, уж питайки го да си каже думата, понеже са демократи и пазители, нали, на националните традиции и идентичност, на които са чужди джендърните идеологии и третият пол.

Само че те не се съдържат в Истанбулската конвенция. Както не се съдържа в конвенцията и забраната да се псува на майка, което е национална традиция в България и още няколко (уви, православни) държави. Не познавам по-мръсно и грубо отношение към жената от тази псувня. Не съм и откривател - Георги Лозанов го коментира в свое интервю тези дни. Затова предлагам вицепремиерът Каракачанов да добави към трите въпроса четвърти: народът съгласен ли е с псувнята на майка!


Що се отнася до надвикването и тревогите около Истанбулската конвенция, онова, което най-силно смущава, не е нейното съдържание, а липсата на оценка от всички анализатори - и опониращите, и подкрепящите документа, на


морето от ненаказано насилие в България


Което само по себе си доказва, че в България няма механизми за прилагане на законите, гарантиращи основни човешки права, включително тези на жените и децата. Липсата на такава обективна оценка обезсмисля до голяма степен Истанбулската конвенция извън въпросите дали тя е ясна, дали е двусмислена, дали трябва или не трябва да се ратифицира. И документът се превръща в поредното алиби и с намека "абе нали ще покажем колко сме европейци и ще дойдат едни пари, за каквото и да се говори, става дума за пари". Този е мотивът на властта да иска ратификацията.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (178)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Слушах го Каракачанов.... Огледало на БГ избирателя, гласуващ за герб, патриоти и пр.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    Петя, ама много ви блазни тая конвенция нещо.
    Все въртите и сучете и пак на нея се връщата.
    Дали защото, ако мине, после НПО-тата ще придобият доста власт, а и пари????
    Доброто възпитание е едно нещо, или го имаш или не.
    Друг е въпросът, че при някои хора този дефект е поправим.
    Но налагането на чужда на българския народ идеология е нещо съвсем друго.
    И той просто не я иска.
    Иначе за кого да ратифицираме такъв документ - за Юнкер и за Меркел ли?
    Ми те си имат страни, там си решава суверенът.
    И още нещо, никой не подкрепя, а осъжда насилието над жените и децата.
    Но неща, които стават в семейството, понеже всичко говорят как щели да спират домашното насилие, са си в семейството.
    За добро или за лошо.
    И пак опираме до възпитанието, което е или е трябвало да бъде дадено и съответно прието.
    Ако не напуснеш такова семейство в някои случаи няма как да спреш това насилие.
    Но затова си има законодателство.
    Ако трябва ще го реформираме в някои аспекти, но чужди идеологии и вмешателства не искаме.
    Това е.

  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3939 Неутрално

    Ако ще псуваме на майка трябва ли да знаем от какъв пол е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Абсолютно вярно!
    Поздравления за Петя Владимирова!

  9. 9 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Да псуваш на майка зрял индивид си е чиста герантофилия.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1561 Любопитно

    "Не познавам по-мръсно и грубо отношение към жената от тази псувня."

    Госпожата явно не е била в държава от ислямския свят, както и старателно си изключва телевизора и отгръща на другата страница на вестника, когато съответната медия информира по темата. Иначе е похвално, че Нинова също е на снимката, но странно защо в статията на иначе защитаващата ИК авторка ни вопъл, ни стон срещу Госпожа Лъжа, заявила се наскоро като противник на ратификацията, след като пък преди това послушно гласуваше за нея заедно с другите евро цоциалисти. Види се накъде Петя отправя изпълнен с томителна надежда взор да сложи край на злото иго герберско-патриотично, а тя и не го крие.

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  12. 12 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 958 Весело

    Страшно е Петя ако синът ти доведе зет и той не напсува на майка.

  13. 13 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1496 Весело

    Ама кви майки имааа !!!

  14. 14 Профил на noshtnik
    noshtnik
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "... че в България няма механизми за прилагане на законите, гарантиращи основни човешки права, включително тези на жените и децата. Липсата на такава обективна оценка обезсмисля до голяма степен Истанбулската конвенция..."
    Съгласен!

    The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt
  15. 15 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    само спрете с демагогията
    за народни допитвания, че ни дойдохте до гуша.

    Това пък защо?

    Швейцарците гласуват на реферндуми 4-5 пъти годишно на дати, които са обявени предварително, преди още да са формулирани спорните тези.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  16. 16 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Дотук тактиката на парламентарните демагози е успешна - вместо да ратифицираме конвенцията, слушаме глупости за неща, които в нея няма. А истинските проблеми остават малко встрани от вниманието ни.

  17. 17 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1184 Весело

    Напълно във волята не ами против волята си събранието ще трябва да нагоди законодателството си спрямо конфекцията ако бъде ратифицирана. Това вече се случи в Германия а мама Цецка като примерна ученичка вече сондира възможността за промяна на законите.

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  18. 18 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1147 Любопитно

    днес сигурно във всеки национален парламент са попаднали една или две популистки партийки ,в настоящият български обаче ,всичките партии са популистки ,без никакво изключение ...истински уникати сме !

  19. 19 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#17] от "zuk_trombon":

    Те даже са почнали вече с някои закони.
    Тихомълком...

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4492 Любопитно

    Псуването на майка по нашите земи се е появило по време на турското робство.И е най-грозната обида към насилника.Вярно е че в сравнение със сърбите сме направо европейци в тази дисциплина ама...заиграването с ИК вече мина границите на нормалното.Насилието над жени е вандализъм наследен у нас от варварските нашественици...негласно насърчаван и от другарите.Та стига йезоитщини и манипулации на темата ИК!

    До истината се достига с познание!
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3008 Весело

    Сега може да се въведе псуването на татко...по новите тенденции...щото може пък да се обиди някой трето полов...:)

  24. 24 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7309 Любопитно

    Според Истанбулската конвенция за псувня ще се лежи в затвора, нали ?
    Ето едно любопитно материалче :
    Първа глоба и по Истанбулската конвенция
    Днес, 2 Февруари 2018 11:20
    Източник: News.bg
    ''25-годишната девойка е станала жертва на неприлични намеци от напълно непознат мъж, с когото се разминавала на столичния бул. "Дондуков". Ще те скъсам ...., подхвърлил наперения представител на "силния пол".
    Жената се почувствала засегната.
    Затова и хванала мъжа и го завела до стоящите наблизо полицаи.

    Там обяснила, че е жертва на сексуален тормоз и тъй като има правна култура им цитирала текстове от Истанбулската конвенция, които напереният "насилник" нарушава.

    Полицаите се видели в чудо от тази ситуация, но в крайна сметка намерило решение. Написали акт за 200 лева на мъжа за хулигански прояви на обществено място.''

    karabastun1@abv.bg
  25. 25 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    Покрай дискусиите около Истанбулската конвенция стана ясно, че джендър културата тихо и подмолно вече се е промъкнала в обществото ни и сега просто иска да се официализира и да получи политическо признание и държавно финансиране. По магазините се продавала детска енциклопедия, която обяснявала на децата, че влюбените от един пол били много и броят им нарствал с огромна скорост. Някакво НПО правело джендър анкети в училищата, в уставите на БА понятието било широко застъпено ...
    И тихо, тихо по терлици щяхме да ратифицираме и конвенцията ако някой от патриотите не се беше сеъил да я прочете. Сигурно затова е този вой срещу гласността и референдума.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Любопитно

    При цялото ми досегашно уважение към госпожа Владимирова, този път няма да има "Адмирации". И едва ли ще има вече.Заради ненадминатото майсторство в демагогията, демонстрирано тук.
    Може само да буди съжаление упоритият стремеж на пропагандистите на неолибералните мостмодернизми да се борят с насилието като употребяват още по перфидно насилие. И никаква обективност. Така се прави само на война. И то на война или религиозна, или идеологическа. Само там се цели тотално унищожение. Безогледно.
    И безогледна демагогия.
    Но щом ще е война, на война като на война!
    !

  28. 28 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    забраната да се псува на майка, което е национална традиция в България и още няколко /уви, православни/ държави.
    ---------------------
    Настроение - отегчено.
    Дори по отношение псуването на майка като пише някой, пак трябва да е в час за какво пише.
    Владимирова, я питай чичко Гугле що е то "yo momma" и "motherfucker" и после пак въздишай съжалително от висотата на ЕнтЕлектуалния си пиедестал към грубия, прост , неук български народ.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  29. 29 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#27] от "AzDebil":

    Болшевики, сър.
    Както беше казал Чърчил, комунизмът е като крокодил, не знаеш кога ти се усмихва...

  30. 30 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3967 Любопитно

    До коментар [#24] от "karabastun":

    Тази плоска шегичка от някой вестник на Пеевски ли забърса, или от "Труп"?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  31. 31 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 702 Неутрално

    А според мен простичко не трябва нито да се обсъжда нито да се приема тази конвенция сега.. Щото не ни е нужна! Не ни трябват референдуми, нито конференции.. Просто изкуствено е сложена на дненен ред..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  32. 32 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Любопитно

    До коментар [#29] от "НеКой":

    И национал-социалисти, сър.
    Постмодерни хибриди!
    !

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  34. 34 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4093 Любопитно

    Между другото, "майка му стара" псувня ли е?

  35. 35 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#32] от "AzDebil":

    Снощи гледах пак за нацистите по някой от каналите.
    Почне ли някой да ти налага само своите виждания, значи те чака диктатура, няма значение дали ти го представя като защита на малцинствата или тем подобни.
    Дали е комунизъм или фашизъм все тая.
    Щетите са еднакви...

  36. 36 Профил на джендър  дебне  в храсталака
    джендър дебне в храсталака
    Рейтинг: 2789 Любопитно

    До коментар [#25] от "tribiri":

    А ти сигурен ли си ,че “патриотите “ са чели? Спуснали са им опорките от големия православен и тъп брат.

  37. 37 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    Да псуваш на майка зрял индивид си е чиста герантофилия.
    —цитат от коментар 9 на bpcorp



    Сега може да се въведе псуването на татко...по новите тенденции...щото може пък да се обиди някой трето полов...:)
    —цитат от коментар 23 на BiGman1


    Ха ха ха...
    Всъщност както е тръгнало тежко и горко на бъдещите поколения от мъжки пол.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  38. 38 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 6985 Неутрално

    Просто не ми е ясно, защо се приема тая конвенция?! Има си законодателства във всички европейски страни за равенство между жената и мъжа и против насилието. Нещо друго искат да прокарат с нея! Това е налагащият се извод!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  39. 39 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Вие смятате ли, че този Каракачанов разбира какво пише в конвенцията? Смятате ли, че неговото мнение следва да бъде прието, без сами да проверите за какво става въпрос? Не мислите ли, че патриотите са яхнали темата за да си правят реклама? Заслужавали си отделеното време и писането по една тема, от която никой, освен в България, не се интересува?

  40. 40 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#38] от "lz2":

    ЛГБТ и джендър идеологията си имат лобита и си прекарват правата на преден план.
    Това е с две думи.
    Не може да мине във повечето страни, затова искат с един удар навсякъде.
    Там, където са подписали е минало тихомълком и даже не са разбрали повечето какво подписват.

  41. 41 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    До коментар [#36] от "hodounski":

    Който и да им е подсказал - да е жив и здрав!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  42. 42 Профил на Rokossovsky
    Rokossovsky
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#38] от "lz2": Мен пък не ми стана ясно защо посланика на Великобритания плямпаше врели-некипели, като собствената и държава не е ратифицирала конвенцията!?

  43. 43 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 814 Весело

    Свободата изисква, ако човек се чувства хетеросексуален и харесва милфове, да има право ако псува, да псува на майка, а не да бъде задължаван да псува само лично или на татко. Иначе ще му нарушим правота на избор на джендър и сексуални предпочитания.
    Малко патова ситуация, а. Нещо като драмата на БХК когато роми набият гейове.

  44. 44 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    Най-ми е жал за тези, които са готови да станат ... джендъри по партийна линия!
    Това и по комунистическо време не съм го виждал.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  45. 45 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#44] от "tribiri":

    Ти не си го, ама го има в 1984 г. на Оруел.
    Точно партийците го отнасят най-много.
    А пролите си живеят като преди и въпреки трудните времена, не си предават традициите и морала.

  46. 46 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    До коментар [#40] от "НеКой":

    И вече дава резултати. Променят закони, учебни програми, пишат на студентите по-ниски оценки ако не говорят на правилния език.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  47. 47 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    До коментар [#40] от "НеКой":

    И вече дава резултати. Променят закони, учебни програми, пишат на студентите по-ниски оценки ако не говорят на правилния език.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  48. 48 Профил на Rokossovsky
    Rokossovsky
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#43] от "victortrt": Е как да псуваш на татко, като това е неизвестна в уравнението...даже когато казваш "мамка му" имаш предвид нещо съвсем различно просто от некви си полове или джендъри, или не-знам-си-кви глупости.

  49. 49 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    До коментар [#45] от "НеКой":

    Ами познал е човекът какво ни чака!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 50 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Покрай дискусиите около Истанбулската конвенция стана ясно, че джендър културата тихо и подмолно вече се е промъкнала в обществото ни и сега просто иска да се официализира и да получи политическо признание и държавно финансиране.
    —цитат от коментар 25 на tribiri


    Глупости на търкалета. Тая истерия в България показва едно- пълно непознаване смисъла на думата Джендер, невежество и незнаене на Английски език от страна на тия, които се предполага да го знаят - преводачи, политици и пр.
    Съвсем ясно е дефинирано това понятие, а именно ролята и функциите на индивида в обществото предопределени от неговия пол. Никъде не се говори за трети пол, или избор на пол. Полът Е ЯСНО ОПРЕДЕЛЕН - женският пол се дефинира с наличието на ДВЕ Х-хромозоми. Мъжкият пол се дефинира с ХУ - хромозоми.
    Джендер също значи род в граматически смисъл (мъжки, женски).
    Цялата истерия е една идиотска Московска пропаганда (от тях идват изрази като гейропа, либерасти и пр.). В Европа има толкова гейове, колкто има в Арабия да речем. Понеже тия отклонения са природни и имат статистика. Винаги има някакъв процент (не знам колко са). Но конвенцията няма отношение нито към трети пол, нито към гейове. Самият факт, че Турция е ратифицирала, а те със сигурност имат по-традиционен и консервативен подход, трябва да ви говори, че няма никакъв проблем с ИК. Всичкото е пропагандна шумотевица и залъгалки за тъпаците.

  51. 51 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Любопитно

    До коментар [#38] от "lz2":

    Искат противопоставяне, размирици, епидемии от насилие, сблъсъци, краъв, революции /се га му се вика пролети/ и разделяне на на пълноценни и непълноценни. Като пълноценните са ТЕ, а всички останали сме непълноценни и следователно излишни и вредни. Исторически вредни!
    !

  52. 52 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#50] от "transvaal":

    Сами вие тук няколко човека сте наясно с джендър терминологията.
    Всички останали българи в т.ч. и юристите са прости и неуки...

  53. 53 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Първо, Владимирова е права - в конкретния случай не е необходим референдум, още повече с подобни въпроси. Второ, никаква конвенция няма да реши проблемите с насилието над жени и деца - това е по-сигурно от първото. Трето, към проблемите, които ни заливат скоро ще се добави още един. Хм, той вече се добави!

  54. 54 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2304 Весело

    Кой каза, че навсякъде е прието ти.хомълком?! Вижте това:

    https://youtu.be/3uJI3PMJZR4

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  55. 55 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2498 Весело

    "А съгласни ли сте с псуването на майка?" Е нали ще връщаме наборната казарма, накъде без псувни на майка, че то това е 90% от комуникацията в наборната казарма.

  56. 56 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#54] от "tribiri":

    Докъде я докараха Германия...
    Три минути не може да ги изброи само като имена - 33 пола.

  57. 57 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3390 Весело

    До коментар [#18] от "Stewie":

    Ааа иа партийки дет ни са пупулистки, ма те са извън парламенто

  58. 58 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    А съгласни ли сте с псуването на майка?
    ###############
    На майка не но на тетка да.😀😁😂
    Тежката майнаааа.😀😁😂

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  59. 59 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    Дойде ми на ум една идея, да се обединим в искането да се разделят детските градини и училищата на мъжки и дамски. Ще се премахне ефекта от видимото различие между половете. Така жените ще са спокойни, че няма да има никакво насилие над дъщерите им.
    ?
    !

  60. 60 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    а на един простичък въпрос , уважаемата автор има ли отговор . истина ли е това
    http://www.parliament.bg/pub/PK/278688754-06-723.pdf

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  61. 61 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    уважаемата автор дали има представа защо се налагат промени в закон за младежта , семеен кодекс примерно
    http://www.parliament.bg/pub/PK/285279754-06-842.pdf

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  62. 62 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Любопитно

    Моля най смирено, който ми е сложил минусче на #59 да се аргументира защо е против предложената от мен антидискриминационна мярка.
    !

  63. 63 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    До коментар [#62] от "AzDebil":

    ми няма да могат да ги карат да си сменят половете .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  64. 64 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    До коментар [#63] от "дерибеев":

    Защо да няма да могат?
    ?

  65. 65 Профил на brusarski
    brusarski
    Рейтинг: 487 Любопитно

    До коментар [#21] от "Messerschmitt":

    Тази наша "културна" особеност е малко по-стара от времето на турското нашествие :
    ...И когато Кантакузин [Йоан Кантакузин] видя, че не може да прехранва войниците по катъргите [корабите], понеже не достигаше хляб и свинско месо, а и самата съкровищница всекидневно се изпразваше и дукати, и сребро недостигаха. обмисли това и изпрати пратеници в Търново при българския цар Александър да му помогне за прехраната на морската войска, за да пазят брода. Българите обаче, когато чуха това, насмяха се и поругаха гърците, като не само ги обидиха, но ги напсуваха на жена и майка и ги отпратиха празни. Когато видя това, Кантакузин се нажали много и изпрати пратеници и при сръбските господари Урош, деспот Углеш и крал Вълкашин да помогнат за морските войски. И тези, като чуха това, се надсмяха и поругаха гърците, не само ги обидиха, но ги напсуваха на жена и майка и ги отпратиха празни. Когато Кантакузин чу това, той се нажали много и недоумяваше що да стори. Тогава Кантакузин изпрати при българските царе и при сръбските господари и им рече: „Не пожелахте да ни помогнете, обаче после ще се каете."
    "Българска анонимна хроника" от началото на XV

  66. 66 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2536 Весело

    До коментар [#34] от "hamiltonf1":


    Между другото, "майка му стара" псувня ли е?
    —цитат от коментар 34 на hamiltonf1


    За наказание си!
    - Обида за възраст
    - Ами ако "майката" чурка права???

    Да разлая троловете!!
  67. 67 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    До коментар [#64] от "AzDebil":

    ами като са отделно няма как да кажат на момиченцето виж колко е яко да си Иванчо , а на Иванчо виж Марийка с ква яка рокличка твоя размер е

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  68. 68 Профил на _imi_
    _imi_
    Рейтинг: 469 Весело

    Леле-е, какви дебили ни упрвляват! Не е истина.....

  69. 69 Профил на Rоkossovsky
    Rоkossovsky
    Рейтинг: 8 Весело

    Това опира до възпитание, не до конвенции...При това съсипано образование, 300 ти конвенции за каквото и да било.Напълно сгрешена теза, още от заглавието.

  70. 70 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Вярно, ама то не е необходимо Иванчо и Марийка да присъстват дефакто. Тия ако са толкова добри сенсеи сигурно ще могат да да дадат за пример поне някой минаващ по улицата. Пък и в семейството. Могат да кажат "Виж колко яко да не са като татко или мама или и двете заедно."
    Освен това в така разделените детски градини и училища ще трябва и учителите да са съответна само мъже и жени и на идващите НПОшки ще им е много лесно да кажат:"Виж колко е яко да не си като даскалицата или даскала.":) А най-вече да дават себе си за пример пред еднообразна среда. ТЕ нали ще трябва да се представят в съответния си джендър.
    Абе според мен си е много антидискриманационно да разделим образованието на мъжко и женско.Давайте да го правим докато е време.
    !

  71. 71 Профил на Rоkossovsky
    Rоkossovsky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#56] от "НеКой": Напълно им разбирам напъните на "Алтернатива за Германия".То това вече на нищо не прилича.Те дори на се крайно десни, а съвсем нормални хора, алтернатива на крайно откачЕните.

  72. 72 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 278 Неутрално

    Г-жо Владимирова, всички юристи ги вядяха, само вие не ги видяхте. Да не четем различни конвенции?

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#60] от "дерибеев":

    Имаи предвид, че властта е в медиите и те ще водят борба за всички гадости безмислени, както плачат ежедневно за някоя глупост без особенно значение- лифта, лъвчетата и т.нч, но никога нищо конкретно по сериозните проблеми.

  75. 75 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    нито ден без пропаганда :)

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  76. 76 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    "Що се отнася до надвикването и тревогите около Истанбулската конвенция, онова, което най-силно смущава, не е нейното съдържание, а липсата на оценка от всички анализатори - и опониращите, и подкрепящите документа, на морето от ненаказано насилие в България."
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Не знам къде го видя това ненаказано море от насилие,но по данни на немската полиция има подадени 1227 жалби от жени за изнасилване,грабеж,блудство и други престъпления на гарата в Кьолн.И само 24 човека са осъдени.А Германия е приела Истанбулската конвенция.



  77. 77 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    [quote#50:"transvaal"][/quote]
    "Глупости на търкалета. Тая истерия в България показва едно- пълно непознаване смисъла на думата Джендер, невежество и незнаене на Английски език от страна на тия, които се предполага да го знаят - преводачи, политици и пр. "
    Не претендирам да съм голяма познавач по въпросите на джендъра и затова се обърнах към възможно най-достоверният източник-енциклопедия Британика.И там пише:"Gender identity, an individual’s self-conception as being male or female, as distinguished from actual biological sex."
    Кратко ,точно и ясно.Мисля да се доверя на енциклопедия Британика.

  78. 78 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    До коментар [#76] от "musashii":

    беше се изгубил

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  79. 79 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    Още една идея ми се роди. Като доста голям вече човек си спомням как през комунизма имаше задължителен политически изпит за влизане в университет. Та предлагам пак да го въведем. Само че сега да е политически изпит върху джендър идеологиата. За всички поголовно в университетите. Няма значение какво са си избрали да бъдат. Нека да знаят а-б-то на полтиката. За завършване сащо такъв политически изпит Който не я е зазубрил да не влиза. Да поискаме и другите държави да въведат такива изпити. А там където не са въвели, на завършилите студенти да им признаваме дипломите само когато положат успешно такъв изпит у нас. НЕка бъдем първи!
    Освен това, ако си спомняте, тъкмо задължителното учене на комунизма му изигра най-лошата шега!
    Да бъде!
    !

  80. 80 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8048 Неутрално

    Такива са инструкциите. Май тези двамата ги получават от едно и също място.

  81. 81 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 645 Любопитно

    До коментар [#8] от "antikvarno":

    Визираш, че не е редно само майката да таковаме, когато псуваме, а да не забравяме и бащата, нали?

  82. 82 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 645 Любопитно

    До коментар [#73] от "nspassov2007":

    (Иронично)
    - Сексист! Що не й на тейко и? :)

  83. 83 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Ми мен не ме бърка. Ходил съм в казармата и преспокойно мога да псувам и на баща.

  84. 84 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 846 Неутрално

    По цветисти майни от тия, на сърбохърватски нема. Примерно "Ебем ти пичку матерну на сестрин гроб" и "Ебем ти бабу круз рупу на мртвашки сандук".

  85. 85 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 645 Весело

    До коментар [#64] от "AzDebil":

    защото, според джендърастите, можеш във всеки един момент да се ''почустваш'' друг, затУЙ.. .:)

  86. 86 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    До коментар [#85] от "imaligoogle_hr":

    Е, добре де, ще смени училището. Ще цъфне от мъжкото в женското или обратното и ще каже "Аз съм като вас". Какво толкова?
    !

  87. 87 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 808 Разстроено

    Да псуваш на майка зрял индивид си е чиста герантофилия.
    —цитат от коментар 9 на bpcorp


    Дискриминираш по сексуални предпочитания ли?

  88. 88 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1256 Весело

    А съгласни ли сте с псуването на майка?
    ******************************************************************

    Ами, при определени обстоятелства , да :) Съгласен съм :)
    Примерно, може ли да се приеме за ''обида'' да напсуваш на майка ,синът или дъщеря си , при положение , че още си женен за майка му/и/ ? Мисля , че не :)
    По- скоро е , обещание :) :) :)

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  89. 89 Профил на oziris7
    oziris7
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    До коментар [#79] от "AzDebil":
    Тези неща звучат като виц, но в Канада съдиите минават през "джендър" обучение, което да изкорени техните предразсъдъци/ Това може да се сравни само с изпитите по политическа идеология през комунизма.

  90. 90 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9568 Неутрално

    На някои места в Северозапада псуват на "дете..." и пред деца дядовци, майки и пр. без да им прави впечатление дори.

  91. 91 Профил на Явор Рг
    Явор Рг
    Рейтинг: 276 Неутрално

    Разочароващо слаба статия на Петя .
    Явно, или нивото на посредствеността започва да обхваща и нея, или пък директивата на работодателя, производна от желанието на спонсора за тази Конвенция е доста настойчива.

    .
  92. 92 Профил на oziris7
    oziris7
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    Може ли автора на материала да даде конкретни доказателства за "морето от ненаказано насилие в България"? Много умело се вмъкват доста спорни тези, които изобщо не са доказани. Това, че в България има проблеми в областта на обществената сигурност се дължи на корумпираната прокуратура и полиция и няма нищо общо с вашия неомарксистки манифест, който постоянно ни натрапвате.

  93. 93 Профил на Rоkossovsky
    Rоkossovsky
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#79] от "AzDebil": "Като доста голям вече човек си спомням как през комунизма имаше задължителен политически изпит за влизане в университет."

    Не знам къде си се опитвАл да влезеш, но изпитите са си били съвсем нормални за влизане.След това са се изучавали 3-4 пленума, които се били страшно тегава материя за почти всички...ама я питай Плевнелиев...отличник!На сън да го бутнеш, ще знае кой какво и кога бил предложил и кога било гласувано.Да ... в антикомунистите...Сори Петя, ей затова понякога човек псува.

  94. 94 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    До коментар [#89] от "oziris7":

    Няма виц, така си беше през комунизма. И да, в Канада има много добри практики, почерпени от златните години на комунизЪма. Англосаксонски експеримент така да се каже. А ние нямаме нужда от експерименти. Ноу-хауто си го имаме готово. С целия инструментариум и мегтодиките.
    !

  95. 95 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    До коментар [#93] от "Rоkossovsky":

    Нормални изпити викаш? Няколко пленума викаш? Явно си бил нероден. Сега ще те ограмотя. Всичко от диалектическия и историческия материализъм, политическата икономия /Капитала на Маркс/ на капитализма и социализма, ЦЯЛАТА история на БКП от първия конгрес до последния. От Димитър Благоев и Янко сакъзов до Тодор Живков. Да и плюс някои важни пленуми. А за капак модерното тогава и прословуто писмо за реформа в образованието на Тодор Живков наречено "Учение и труд, жизнерадост и дръзновение!.В това последното ако го прочетеш ще разпознаеш И всички сегашни реформа в образованието дето са правят. Тия не се шегуват в приемствеността!
    Малко било, а!
    Само висшата математика е повече!
    !

  96. 96 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2325 Весело

    До коментар [#95] от "AzDebil":

    Да се допълня.
    Ние по-големичките им познаваме и кътните зъбки на тия. Затова ги разпознаваме в каквато и мимикрия да се прикрият.
    И също така знаем как да им се противопоставим с техните камъни по техните глави!
    !

  97. 97 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    До коментар [#50] от "transvaal":

    Точно.

  98. 98 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 246 Неутрално

    До коментар [#7] от "Darth Plagueis":
    Ако ще псуваме на майка трябва ли да знаем от какъв пол е?
    .................
    Псувнята вече е "дати е...... родител номер 1, да ти е.....

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 246 Неутрално

    До коментар [#39] от "falkoneti":

    Заслужавали си отделеното време и писането по една тема, от която никой, освен в България, не се интересува?
    .................
    За Каракачанов, не знам, ама цялото грантаджийско войнство се е наредило на барикадата и громи ли громи неукия и прост / а също така и платен от Путин/ народ.
    Всеки ден нова статия как трябвало да приемем тутакси пустата му конвенция.

    Което ме навежда на мисълта, че не само в България се интересуват от темата.

    Има организации с много задни /ако ме разбираш правилно/ мисли.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK