Македония: Борисов изскочи от капана; Радев и БСП са вътре

Българският и македонският премиер при подписването на договора за добросъседство

© Николай Дойчинов

Българският и македонският премиер при подписването на договора за добросъседство



А вътре... надушваме какво е вътре, да го премълчим по санитарни съображения.


Циниците може да кажат, че Борисов, отказвайки среща с македонския президент Георге Иванов при посещението му в София, и тук се прояви като махленски бабаит: удря слабосилното дете, а на по-големите батковци, както знаем, се слага. Само че това "слабосилно дете" – многоуважаемия президент Иванов - направи опасна беля. Заслужава си шамара.


А многоуважаемият президент Радев патриотично изподражава на македонските и гръцките беладжии. В съпровод на БСП. Очевадно поставяне на съмнителни партийни интереси над безспорните национални и евросъюзни интереси. Съмнителни – защото аз лично се съмнявам, че привържениците на БСП като един човек ще последват партийните си водачи. Без друго мнозина ще усетят, че може да се получи като в Евангелието: бесовете влезли в свинете и тогава цялото стадо свине се юрнало и се издавило... Съмнявам се също, че този теснопартиен бяс ще повиши рейтинга на БСП в редовете на европейските социалисти. Съмнявам се и трижди – че някой може да ми обясни как това поведение на БСП се съчетава с уставните проевропейски и вечните балканско-миротворчески декларации на тази "модерна лява" партийка. Но да не я мислим – нали нея я подкрепя президентът Радев, а с неговата силна и умна помощ БСП неминуемо ще върви от победа към победа. Гаранция за това са умът и силата, с които осъществи днешния си провал.




Можем, разбира се, да разберем днешния абсурд на БСП като изпълнение на нареждане от Кремъл. Но днес да си отговаряме "защо" не е важно. Важното е да отбележим факта – не "защо", а "какво" извършиха.


В този случай, за да сме честни – да поздравим премиера Борисов. Независимо от мотивите му той извърши един ненадеен и точен политически акт.

Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 5186 Неутрално

    Напротив, мислим си че Борисов +Заев искат да пързулнат президента им.
    П.П. Бойко мрази президенти, има непосносимост към тях.

  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    Радев явно обича да го унижават.

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    Не разбирам само защо си придаваме важност.
    Все едно от нас зависи дали ще бъде променено името на Македония.
    Има два народа, които са основните фактори, всичко друго е публика.
    Заев и Ципрас пък са просто конферансиета.
    Това е.

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    До коментар [#3] от "НеКой":

    Ние е си придаваме важност. Нашата позиция е ясна - подкрепяме Македония за ЕС и НАТО. Руските слуги се пънат.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#4] от "EU defender":

    Ти може и да я подкрепяш.
    Въпросът е дали търците ще приемат ново име.
    Още повече пък дали македонците ще го приемат.
    Заев, Иванов, аз, ти, не пеем в хора.

  6. 6 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3365 Неутрално

    Дневник, пише се ИЗСКОЧИ - из + скачам!

  7. 7 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 961 Неутрално

    До коментар [#1] от "xali":

    Мрази президентите, защото не е такъв.

  8. 8 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#6] от "Judjuk":

    Да бе верно, тия редактори пак спят. :)

  9. 9 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    Не може да се отрече, че при цялата си дебелащина, Баце има много добър политически нюх.

  10. 10 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 567 Любопитно

    Щом са му позволили на баце от Кремъл да се прави на мъж, чвно не им е важно ... Защо като е толкова ербап не изгони РУски шпиони като всички останали в ЕС?

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  11. 11 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3365 Неутрално

    В международните отношения има принципи и процедури. Да извадиш политически дивидент и политкоректност от една тъпа и долна история си е непосилно. Но партийният работник чудо ще направи, за да го постигне. Това му е работата, там му е хляба. / ....и аз работих, ето ги изписаните листове....."/

  12. 12 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Написаното горе много прилича на "откровенията на В.Велева за Бойко" ;)
    Иначе всеки Всеки има право на виждане и защита на един малък свят от добре ОХРАНЕНИ хора, един нов "Елизеум".

  13. 13 Профил на Иван Раданов
    Иван Раданов
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Пише се изскочи, срамота, с големи букви написано в заглавието и пак няма кой да го види.

  14. 14 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3365 Неутрално

    До коментар [#6] от "Judjuk":Да бе верно, тия редактори пак спят. :)
    —цитат от коментар 8 на НеКой


    И аз мисля, че е грешка, а не проява на неграмотност. Трябва да сме снизходителни.

  15. 15 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Радев явно обича да го унижават.
    —цитат от коментар 2 на EU defender


    Радев се самоунижава, а по този начин , унижава и България. Лошото е, че не го разбира.

    Родолюбец
  16. 16 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Весело

    До коментар [#13] от "Иван Раданов":

    Да, иначе излиза, че все едно кочът е родил, нещо което не е далеч от някои по-крайни лгбт постулати, но все пак е далеч от нещата, които вече са се случвали...

  17. 17 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    Баце е хитрец, а Радев пак се изложи - под президентската му мантия се червенее истинската му същност.

  18. 18 Профил на srf28566652
    srf28566652
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#1] от "xali":Мрази президентите, защото не е такъв.
    —цитат от коментар 7 на ikar_01


    И такъв ще стане. Има да ревете неистово...

  19. 19 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#18] от "srf28566652":

    Ееее, ай стига, да не сме го осиновили, та сто години ще го гледаме...

  20. 20 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9152 Любопитно

    Борисов бил изскочил....
    А когато Желю призна Македония с всичките и претенции, всички мълчаха, нали ?

    karabastun1@abv.bg
  21. 21 Профил на KA2
    KA2
    Рейтинг: 2820 Неутрално

    Чест му прави на Борисов , че отмени срещата. Това е първото нещо с което ме зарадва за три мандата.

  22. 22 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Rадев и БСП винаги са били в капана на Русия и Кремъл. Оттам ги натискат по всички части на тялото. Борисов е достоен дърважник.

  23. 23 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#20] от "karabastun":

    Желев беше един наивник.
    Добър и честен човек, но в политиката това не винаги е добродетел.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3818 Неутрално

    Можем, разбира се, да разберем днешния абсурд на БСП като изпълнение на нареждане от Кремъл. "

    действително , но все пак това е заложено в БСП от комунизма , Левчев , Кюранов , Дайнов ..... бащи разбира се

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3713 Неутрално

    До коментар [#17] от "proza":

    То пък Баце, защото хич не червенее отдолу...! :)

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3713 Неутрално

    До коментар [#22] от "Tzariqt e Gol":

    Аха...! Толкова достоен държавник е Борисов, че е министър-председател с подкрепата на про-руски продажници...! :)
    Пък и, какъв ли достоен държавник може да си, в най-бедната и корумпирана държава на ЕС...?! :)

    Бивш tww09306483.
  28. 28 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 813 Неутрално

    БСП реагира традицията на предшественичката си БКП. Има приемственост между дядовци и внуци. Едните ятаци, другите пишман капиталисти.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#25] от "дерибеев":
    Пак вървиш напред с опорната точка, че синове на комунисти нямат право да критикуват българските комунисти и техните ръководители от Москва. Не, имат право, защото имат право да мислят със собствените си глави. Нещо, което неможе да се каже за техните критици.

  31. 31 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    Точно преди шест години - през юни 2012, премиерът Бойко Борисов е имал друго мнение за името на Македония. Тогава той твърдо е заявил, че е против името "Северна Македония".

    Вижте извадка с цитатите оттогава:

    "При различни консултации, които са правени с нас, са обсъждани различни варианти. Един от вариантите, който попадна при мен, беше за Северна Македония, ако не се лъжа, и аз казах, че това пък ние не бихме го приели, защото утре ще кажат, че Благоевград е македонски".

  32. 32 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2673 Неутрално

    "Борисов изскочи от капана..."

    - Първите симптоми са много отдавна. Проучването на шелфа ни за нефт и газ, изнесените зони за сигурност и отношението към мигранти и бежанци, акцентите върху свързаност и т.н. Затова въпросът е има ли КОНКУРЕНТНИ предложения за политики, а не ялово злостно оплюване.

    Илюстрация за "конкуренти" и "противници":
    "Атанасов и Малинов имат различни виждания по отношение на бъдещите партньори на ДСБ.
    "Не трябва да имаме никакви комуникации с такива партии, които се отнасят към ГЕРБ като към сателити", заяви Атанасов. Той разделя останалите политически сили на противници и конкуренти като смята, че ДСБ първо трябва да изясни отношението си към конкурентите, защото именно от тях са дошли най-големите удари за ДСБ.

    Според Малинов ДСБ има проблем с понятията конкурент и противник, и много често бърка конкурента с противника. "Оставяме у хората впечатлението че истинският ни противник всъщност е този, който ни е конкурент и не ни подкрепят заради това. Това е грешка, която не смятам да допускам оттук нататък. Смятам да преодолея тази визия, че нашият основен противник е ГЕРБ. Това не означава, че те са нашите приятели", заяви Малинов."
    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/06/09/2985724_shte_cufne_li_gerber_i_v_dsb/

  33. 33 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Охраненото червени синче разбирало и от Македония. А бе, вие децата на видните комунисти има ли нещо от което да не разбирате ?
    Борисов е един жалък субект и повече от жалко да се вижда как този и онзи му се мазни заради паницата с жълтици.

  34. 34 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#6] от "Judjuk":Да бе верно, тия редактори пак спят. :)
    —цитат от коментар 8 на НеКой


    Убеден съм, че не е от сънливост. По-скоро друго не достига. А иначе, добър ход на
    Баце.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  35. 35 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    Руските партии в България и сръбските такива в македония просто не искат България и Македоноия д аимат близки и приятелски отношения. Другото са подробности.

  36. 36 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Безпартийния Радев повтаря бесепарски и руски опорни точки и работи за подпомагане на най-големия грях в историята на бкп/бсп : отрязването на македонски земи от България и промиването на мозъка на местното население да имат друго народно самосъзнание.

  37. 37 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#35] от "rdb41527334":

    Сигурно е така, но как мислиш, това че ти искаш приятелски отношения с Македония или както там ще се казва, значи ли, че това е възможно. Ние не знаем какви са настроенията в самата държава, показват ни постоянно Заев.

  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3818 Неутрално

    До коментар [#30] от "авторът":

    разбира се , че имат право и го правят . дори надграждат ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Радев явно обича да го унижават.
    —цитат от коментар 2 на EU defender


    Още много години ще ви държи боя, който ядохте от Радев - направо размаза рабфаковката на балотажа. А тя вместо да се скрие някъде след такъв разгром се ветрее като министър.

  40. 40 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#35] от "rdb41527334":
    Съгласен съм и поне с този ход Борисов се разграничи от тях.

  41. 41 Профил на pifi
    pifi
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#28] от "bpcorp":
    За съжаление дори "великите" личности,като Вапцаров и Смирненски са били родинопродажници и руски агенти...Вапцаров е организирал и учавствал в покушения и му е плащано в долари......има го в държавния архив(справка А.Иванов от "Документите").Генетично е предадено на потомците на БКП и шумкарите да са национални предатели и подлоги на Москва.

  42. 42 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":

    Нищо не обича и нищо не мисли радев. Следва сляпо опорните точки които му спускат.

  43. 43 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#37] от "НеКой":

    Настроения в македония са като при нас. По-наивните верват на руската пропаганда и се мислят за сърби, гласуват за сръбски/руски партии и тнт. Ако се спре руската пропаганда ще спрат антибългарските настроения в Македония. Както при нас без руска пропаганда няма да има бсп, бареков, атака, а може би и дпс.........

  44. 44 Профил на sensey
    sensey
    Рейтинг: 624 Весело

    Аналогията с дете, което си заслужава шамара е в дисонанс с ценностите, които ЕС и НАТО припознават като свои и се стремят да защитават с конвенции и пр. Би следвало БХКомитет и прокуратурата своевременно да бъдат сезирани за този език на омразата.
    По-политкоректно, др. Кюранов, по-хладна глава!

  45. 45 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#43] от "rdb41527334":

    Ако се спре и турската и ДПС няма да я има.
    Ех какъв живот...
    Трябва накрая да вденем, че хората с българско самосъзнание в Македония не са чак толкова много. Това ще ни помогне да не сме наивни като Желев.

  46. 46 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Не разбирам само защо си придаваме важност.Все едно от нас зависи дали ще бъде променено името на Македония.Има два народа, които са основните фактори, всичко друго е публика.Заев и Ципрас пък са просто конферансиета.Това е.
    —цитат от коментар 3 на НеКой


    Аз пък не разбирам защо кремъслките подлгои и предатели постоянно омаловажават България! Да, от нас зависи не само дали ще бъде променено името на Македония, но също така ние бяхме и първите, които признахме независимостта й! Отделно сме част от една от водещите икономически и военни сили в света - ЕС и НАТО и реално погледнато, точно от нас зависят страшно много неща. Крайно време е да се отърсим от наложения ни от Москва комплекс за малоценност и да спрем да се гъ*им на изток!

    No Pain No Gain
  47. 47 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#46] от "Putarak":

    Като си я признал първи под това име, защо искаш сега да и го сменяш????
    Седни си на д и не се меси във вътрешните работи на чужди държави.

  48. 48 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    Плитки сърбомански игри, инспирирани от нежеланието на Москва тая изстрадала държава да тръгне нанякъде. Което ще е удар по сръбските интереси т. е по най - верния васал на Кремъл на балканите !

  49. 49 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    Ратко прави каквото може.
    Лупингира между Нинова и НАТО докато дойде мнението на Решетников

  50. 50 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#46] от "Putarak":Като си я признал първи под това име, защо искаш сега да и го сменяш????Седни си на д и не се меси във вътрешните работи на чужди държави.
    —цитат от коментар 47 на НеКой


    Ушанка, вие не спирате да се месите и това е очевАдно за всички! Голям страх ви тресе, че в крайна сметка нещата ще отидат до там, че няма да остане нито една държава на балканите, която да не е в ЕС и НАТО и край на енергийните ви далавери, край на безконтролните потоци от пари към изток.

    No Pain No Gain
  51. 51 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#46] от "Putarak":

    Комплекса за малоценност е основен фактор на чуждопоклоничеството. Нез комплекс за малоценност няма да има русофилство. За това им е толкова важен.

  52. 52 Профил на IE B
    IE B
    Рейтинг: 58 Неутрално

    Защо ни е на нас Македония в Евросъюза? Ще ни подбиват евтината работна ръка и ще ни наводнят с албанци - не много добра далавера.

  53. 53 Профил на luub
    luub
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Фурнаджиийски лопати и безпринципност... Голям натиск за споразумение между Гърция и Македония след толкова години затишие и не помръдване на йота... Нещо част от по-голям пъзел ми се вижда. Но който бърза, претупва и грешки прави. Любопитно как ще изглежда света след 5 до 10 години

  54. 54 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    Заев е социалист и е подкрепян от ПЕС и Станишев, защо БСП играят срещу него - само заради руски диктат. Бавно и полека БСП къса с ПЕС и застава на откровени фашистки позиции.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  55. 55 Профил на pomnesht
    pomnesht
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Точно преди шест години - през юни 2012, премиерът Бойко Борисов е имал друго мнение за името на Македония. Тогава той твърдо е заявил, че е против името "Северна Македония".Вижте извадка с цитатите оттогава:"При различни консултации, които са правени с нас, са обсъждани различни варианти. Един от вариантите, който попадна при мен, беше за Северна Македония, ако не се лъжа, и аз казах, че това пък ние не бихме го приели, защото утре ще кажат, че Благоевград е македонски".
    —цитат от коментар 31 на НеКой


    Ричард Брансън: "Само глупакът не променя мнението си."
    Все пак човекът е постигнал нещо и то не малко. Може да му се вярва. За теб нищо не знаем , трябва ли да си мислим че си глупак щом застъпваш тезата, че не трябва да променяме мнението си. Човек, който не променя мнението си явно не е само глупак но и чугун.

  56. 56 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#55] от "pomnesht":

    Ти като си много умен, да беше прочел и за връзката с Пиринска Македония.
    Или за гербаджиите е по-важно Западни те Балкани да са добре, България е по-назад в приоритетите.

  57. 57 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    Радко Пръдлето е обикновен фатмак-продажник, но простия народ си го избра. Сега ще го търпи.
    Борисов много умело се справи за пореден път.

  58. 58 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3713 Неутрално

    До коментар [#29] от "Tzariqt e Gol":

    М-да...! На Позитано ли раздават парите за Белене...?!? :)
    За един приятел от ГЕРБ питам... :)

    Бивш tww09306483.
  59. 59 Профил на arabadjiev5
    arabadjiev5
    Рейтинг: 383 Весело

    До коментар [#22] от "Tzariqt e Gol":

    А ако беше и без тяло щеше да е съвсем независим,защото немаше да могат да го притискат...

  60. 60 Профил на arabadjiev5
    arabadjiev5
    Рейтинг: 383 Весело

    До коментар [#41] от "pifi":

    Съвсем съм съгласен! Ако ми препоръчаш и фотографа си...и друго:и във вашите училища май куца обучението. И наистина съм съгласен с написаното и това е важното ! " учавствал"

  61. 61 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5339 Неутрално

    До коментар [#31] от "НеКой":

    С извадки от подбрани цитати може и Библията да сглобиш. В споразумението за името има много клаузи. Не само засягащите името, но и други членове от конституцията ще махнат макетата, а именно - тези, даващи им право да претендират за малцинства и територии в съседни държави.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  62. 62 Профил на arabadjiev5
    arabadjiev5
    Рейтинг: 383 Весело

    До коментар [#54] от "korc":

    Искаш да кажеш: рашистки...

  63. 63 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 3080 Весело

    До коментар [#30] от "авторът":
    ++++++Правилно!Но се съмнявам,че ще Ви.чуе...:)))

  64. 64 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    Колега,
    няма да ви таксувам за използването на аналогията нашия празидент - вазовия персонаж, която съм патентовал тъдява.
    Ма се пише раТко пръдлето, за да подсили аналогията.

    Аве тоя Кюранов нещо преживял катарзис ми се види.
    Ако не му е изсъхнал езика до утре, дали и Женералчето Атанасов и.. недай си Боже Радка Бойкикиева .. последват.
    Но млъкни сердце.

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  66. 66 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2308 Неутрално
  67. 67 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Едно адекватно правителство и президент трябваше да имат обща позиция срещу безотговорното и опасно поведение на Иванов. А не да се пунтират.

  68. 68 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 269 Весело

    Пустият му "генерал". Пак се набута между шамарите. За момента не го виждам за друго, освен за служител в траурна агенция - менторски тон, наизустил написан му от друг текст, четейки го с монотонен глас.

  69. 69 Профил на du Tremblay
    du Tremblay
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#66] от "EU defender":

    Бързат ли за нещо?Само не ми казвай че Македония е от някаква важност за ЕС.

  70. 70 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":

    Мисля си и друго,като знаем какви са съветниците му, и стремежа му да блесне с нещо над Борисов, сам влиза в капана. Да си дипломат не се учи във военно училище , даже и да е на ВВС. И когато нямаш тази подготовка,а не се и учиш ,последствията са на яве. Не може да назубриш готов текст ,изготвен от някого, без много,много да разбираш какво говориш и когато трябва свободно да се изразиш,казваш нещо от назубреното.

  71. 71 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#33] от "krf54523578":

    Деян Кюранов (син на Чавдар Кюранов, един от най - верните и близки съратници на Андрей Карлович Луканов, член на БКП от 1948г., участник в Кръглата маса от БКП) е роден в София. Студент по философия и литература в университета "Уорик", (Великобритания 1970-1971.)
    Студент по философия 1971-1975; Аспирантура по философия 1976-1980; Докторат по философия в Софийски университет 1985.
    Работи в Софийски университет, изследовател (политология), 1987-1990.
    Член на Управителния съвет на ПК “Екогласност” 1989-1990 г. Участва в делегацията на Кръглата маса от страна на СДС.
    Програмен директор в Центъра за изследване на демокрацията, 1990-1992.
    Член на УС и Директор на “Отворено общество” – София, 1990–1992.
    Председател на Маркетинг консулт ООД (Социологически проучвания), 1992–1994. Съветник във Фондация “Фридрих Науман” - София, 1992–1994.
    1996 - Програмен директор на Центъра за либерални стратегии.
    Председател на Управителния съвет на Aсоциация България-Русия, 1996.
    Директор за изследвания и публикации в Европейски център за права на ромите, 1998-2000.
    Програмен директор на Центъра за либерални стратегии от 2000 г.
    Има и други известни синове и внуци, които винаги са в кацата с меда. И преди и сега.
    Както казват мъдрите и видели много на този свят - "Простено да им е!"

  72. 72 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 528 Неутрално
  73. 73 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2945 Неутрално

    Борисов е умен, за разлика от Радев и Нинова!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  74. 74 Профил на jjj
    jjj
    Рейтинг: 213 Весело
  75. 75 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8145 Неутрално

    Декларацията за признаване на Македония, подписана 1999 година ,защо никой не я споменава. А тя е най-важния документ.

  76. 76 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9571 Неутрално

    Борисов прозря навреме, а кремълските последователи гледат като пос--ни.

  77. 77 Профил на 10 стинки
    10 стинки
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Научи се да пишеш ве изпод работел
    Егати скучната загуба на време

    Една шепа хора останахме, колкото средно китайско градче, а не можем да се справим на тая богата земя... Колко да сме смотани!
  78. 78 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3146 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Кратък но тъп провинцялен агитпроп от др. Кюранов ;).

    Де е титанична 50годшна геополитическа битка на данайски контри против Македон
    (от една страна) и къде - вътрешни партизански междуособици.

    Кой пичели от "нова" мухлясала оферта за име Северна,
    от предизвестено загубена битка с името на млада Нова и висока Горна?

    Дали не са Южна Македония (долна), Южна Гърция -- по по по долна, и още по:
    Спарта? ;)

    Щом дошли сте до Спартак, проверете в Москва чак и в Берлин за "спартакиади".
    В Атина са: "олимпиади".

    "Македония: Борисов изскочи от капана; Радев и БСП са вътре"

  79. 79 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 891 Неутрално

    Добре, какво пречи да се казва Скопска Македония? Ясно и точно. Северна Македония е много спорно - къде точно е тя?

  80. 80 Профил на Explorer
    Explorer
    Рейтинг: 363 Неутрално

    Нищо не разбрах. Някакъв хвалебствен каламбур за Борисов ли е това? Защото трябваше да отиде и се срещне с президента.

    Всеки ден стават чудеса! Коледа не е толкова далеч.
  81. 81 Профил на Greta Georgieva
    Greta Georgieva
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Много невярно мнение! Капанът е заложен,но не само на Борисов и Радев,а на България! Нали не искаха гърците името Македония да фигурира,еее фигурира и то като северна Македония! Най-умното ще бъде вместо да искаме гаранции,които никой не може да даде,просто да не признаем държавата северна Македония,но къде ти такава смелост у политиците ни!

  82. 82 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 917 Неутрално

    ... Северна Македония е много спорно - къде точно е тя?
    —цитат от коментар 79 на waterfall


    Ето това е основният въпрос, който, струва ми се, всички приятели в разговора подминават.

    Да допълня и това -- приемането на Македония в ЕС при сегашните условия, означава край с България. Да не говорим за приемане на днешна Сърбия в ЕС. Онзи който прави совалки за интегрирането в ЕС на тези две страни, за да слугува на господарите си, извършва национално предателство. Колкото до Македония, тя може да влезе в ЕС само като част от България, ако България реши да я присъедини, предвид на споменатата вече опасност от албанско нашествие.

  83. 83 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Малее, ако Македония влезе в НАТО това лято ще си бъде як шамар.
    Тоя Тръмп и администрацията му не си играят на шикалки.
    Ако Македония влезе, може би и ние ще я последваме.
    Щото там в момента върви чистка и пощят въшки от службите методично.
    Може би и у нас са усетили жега, и затова разиграват театрото с Д.П. по пресконференции.
    А пък оная женица Иванчева още е в панделата без обвинение, да не сте забравили.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK