Финалът е потресаващ. След мъчителни душевни терзания, накрая Смилов стига до извода, че спасението е в някаква левичарска проевропейска партия, която " справедливо да разпределя благата тъй, щото да има и за бедните слоеве, болните и хората с увреждания" . Горкият смилов. Никак не му е лесно.
Хем весело, хем сериозно и задълбочено обяснение на един, за съжаление, много тъжен факт – че стабилността у нас е стабилност в отдалечаването от европейските ценности. И пагубното е, че не сме изолиран случай.
Съгласен! Само с няколко уточнения Проблемите на България първо са инспирирани от самите нас, после идва Русия. Интересът на нашите управляващи е да държи българите на ръба (между пълната бедност и средната класа) за да елиминира народа от уравнението. След това може да краде необезпоковявано. Сега след като контролът от ЕС се затяга (няма пари, ако няма реформи) на крадящите им секва кранчето и те са готови да го заменят за друго течащо при това безконтролно (например руското кранче). Няма политика, само личен интерес...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Сега ядем една целулоза, натъпкана с химия и затова сме все по-бедни.
Зеленчуците и плодовете са с много висок добив, но откъм полезни вещества са пълен боклук. Важното е да печели търговеца - предимно немци и французи. След това производителите на лекарства, пак основно немци и французи.
Нашите сортове са с по-нисък добив, за това изчезнаха.
"За да не останем в аварийната лента на Европа, имаме нужда от силна проевропейска формация, която да се стреми да удържа България в центъра на европейската интеграция" Само не разбрах откъде ще се пръкне тази проевропейска формация, това не става от днес за утре. Идват избори за европарламент и от него зависят много неща, главно по-нататъшната ориентация на самия ЕС. Имам чуството, че маймуни като Бареков пак ще се опитат да се настанят на удобните и добре платени кресла в Европарламента. Това в никакъв случай не трябва да се допуска, пътят на такива кариеристи трябва да бъде отрязан в зародиш. Но кой ще ги спре и най-вече кой ще спре малоумния електорат да гласува за Барековци. Може би единствено липсата на спонсори и пари ще спре устрема на тзи паплач към Брюксел.
"Крайно време е например да се въведе необлагаем минимум към плоския данък, за да не се натоварват прекомерно най-бедните слоеве в страната. България вече може да си позволи и много по-хуманно отношение към хората с увреждания, към болните и т.н. "
България вече може да си го позволи, но властта не само че не го прави, ами натоварва още повече населението с данъци, такси, акцизи...
Всичко е така, както Смилов го пише, само дето завършекът е по скоро едно добро пожелание и нищо повече. България я чака мизерия и криза. Причини за това много, особено осезаема и неопровержима такава е демографията. Тя пък има своите си причини. Никой не иска да живее в неофедоална държава на мутрите, с нейните паралелни робовладелски и кастови закони и агресивна и парадираща несправедливост и НЕправовост. Много малко вярват на патриотарския прах в очите, който мутрите хвърлят, с цел да заслепят народа, към какво точно общество и ред го водят.
С други думи България ще се обезлюдява и ще обеднява. И кой ще и помогне тогава да избегне или пхреодолее екзистенциалните кризи и бунтовете? "Просперираща" Русия?
Надали.
Пак Европа.
Т.е. българите очевидно ще минат през своята Голгота, преди нещата да тръгнат нагоре, с промяна на мутренският престъпен ред. Тц.
"В този смисъл една проевропейска партия трябва да възприеме насърчаването на националната култура "
Според авторът излиза, че партията на Орбан хем е проевропейска, защото защитава националната култура и ценности, хем подкрепата за нея не е проевропейско поведение. Ха, сега де! Не знам как Смилов се оправя в собствените си парадоксални твърдения, изглежда има големи затруднения.
Всякакви глупости прочетох тук, но най-важната причина - ислямската инвация (под формата на мигратни) и свързаното с това стократно увеличение на зверската прстъпност из цяла Европа - нито дума. В конвенционалните медии, няма обсъждане на проблема, а само лъжи. Свободата в интернет не може да бъде цензорирана и затова ние разбираме истината, независимо от напътните на либерал-бошевиките да я прикрият.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
Финалът е потресаващ. След мъчителни душевни терзания, накрая Смилов стига до извода, че спасението е в някаква левичарска проевропейска партия, която " справедливо да разпределя благата тъй, щото да има и за бедните слоеве, болните и хората с увреждания" .Горкият смилов. Никак не му е лесно.
Защо пък левичарска партия? Те се и ГЕРП /ужким център/ и БСП /ляво/ са си чисто левичарски партии, да не говорим за руските партии като "Воля", "А-така" и "ВМРО" - аман от леви партии, хайде нещо по-дясно да се появи, ама без Радан, Мон Пти Женерал и Христо Иванов /вече доста компрометирани като лица на ужким дясното .../. ДПС-то си е чист център, тъй като там всичко отива в центъра при ДП, чичо Меди, Данчо Ментата и трудно говорещия български език Карадайъ ... :)
С две думи, приемаме джендър Конфекцията, оплюваме Орбан, че не иска мигранти, отваряме обятия за африканските ни брачеди, заклеймяваме десните консерватори, че не искат либералболшевишки модели на управление и така ставаме супер-мега-ултра-гига европейци и ще достигнем стандарта на живот в Швейцария. Вервам ви, Смилов, гениално! Ура, другари!
......България подкрепи Орбан.България отхвърли Истанбулската конвенция.България застана до Русия,по казуса "Скрипал".Доскоро България беше проевропейска.България усвои езика на "Европа на отечествата"....... Това ми звучи доста познато от времето,когато факти и събития се представяха мъгляво,неясно,с единствената цел,да се размие вината,виновни да няма,а НаселениеТО да свива вежди,да бърчи чело и пита/тогава/на ум....Ииии...пак България ли ва...Ко..ъъъ..,Папата...,ъъъъ...,турците...аъъъ...България значи ааааааааа ? Г-н Смилов,България е географско понятие и като такова,няма нито физическата,нито правната възможност,да извърши дори и само едно от всичките тези,преписани ѝ дела.Те се решават,прокарват,понякога налагат и отстояват,от български държавни институции,както и от техни ръководители...,за които на тази изтерзана земя,превърната някога в Територия-българска,не е прието да се говори,било то от куртоазия,целесъобразност,вкоренен страх и онова неясно чувство за самосъхранение,втълпявано в главата на роба,цели петстотин години....
Ти досега видял ли си левундер на който да не му е каша в главата ? Ако имаше малко повече мозък и ясни приоритети, нямаше да списва поръчкови статиий а щеше да се занимава с нещо по смислено и доходоносно ...
Какви ценности ли? Например: правова държава, достойно заплащане на труда, висок стандарт на живот, а не корупция, бюрокрация, некачествено образование и здравеопазване, липса на справедливост, мачкане на свободните медии и т.н. Тези европейски ценности, заради които българите се изнесоха в Европа.
Дрън-дрън-либероярина. Човекът накрая ще задекламира: "кат Русия няма втора, тъй могъща на света", щото НАТО и ЕС очевидно не могат оправи България. Както беше изрекъл Сакса, българският народ може да се оправи с пословичното си трудолюбие. Ама де го това нещо? Ни място за труд, ни любящ труда народ. Саде едно араламбене, дето го беше откроил Радичков.! Светла му памет ...
"ДВА МИЛИОНА се ИЗНЕСАХА и продължават да се изнасят..." [quote#16:"kesh"][/quote]
Да, но се изнасят на запад, а не на изток. Защо? Мигрантите ли са виновни, другите етнически групи ли, "джендърите" ли? ЕС ли ни е виновен? Или некадърното, корумпирано, прокремълско управление?
За съжаление, нито качеството на българския труд, нито почтенноста на българските предприемчи, нито ефективноста на българската икономика няма нищо общо с напреднала Европа! Да работим не искаме, ама когато става дума за аванта-перви сме! Е, така не става!
Да, но се изнасят на запад, а не на изток. Защо? Мигрантите ли са виновни, другите етнически групи ли, "джендърите" ли? ЕС ли ни е виновен? Или некадърното, корумпирано, прокремълско управление?[/quote]
Ами не, не е виновен ЕС. Но ако мислите като Смилов, че благоденствието на едно общество ще настъпи с приемането на джендър Конфекцията, мигранти от Африка и заклеймяването на Орбан, който иска защита на европейските граници, а и успеете да го докажете, предполагам ще ви дадат Нобеловата награда за икономика. Нищо общо няма и това го знае всеки средно интелигентен човек. А може би мислите, че като приемем ИК и мулти-култи мигранти, "некадърното, корумпирано, прокремълско управление" изведнъж ще стане кадърно, некорумпирано и прозападно? Пояснете се...
Ясно е, че сте в комбина с др.Костов! Личи си по "необлагаемия минимум"! Това са пак социалистически изцепки, които нико няма да произведат! А за "справедливо разпределение на благата" нЕам думи! Все едно слушам др.Ленин! Явно ви са мерак по-бедните, ама и те не са толкова глупави, колкото си ги мислите!
Аз пък мисля, още на обяд да пия една ракия - в чест на ЕС !
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Нека кажа защо съм разочарован от ЕС. Защото на всички ни е ясно, че в нашата родина политиците крадат и са супер корумпирани, но ЕС и органите му не правят нищо по въпроса.
Нека кажа защо съм разочарован от ЕС.Защото на всички ни е ясно, че в нашата родина политиците крадат и са супер корумпирани, но ЕС и органите му не правят нищо по въпроса.
Че защо чакате на ЕС? Нали има българско правителство и гласувате то да ви управлява, а не гласувате за европейско управление? Лесно е да се прехвърли проблема на някой друг и да се чака със скръстени ръце. Има една много хубава българска приказка за неволята.
Нека кажа защо съм разочарован от ЕС.Защото на всички ни е ясно, че в нашата родина политиците крадат и са супер корумпирани, но ЕС и органите му не правят нищо по въпроса.
то общо взето е наша работа да ги оправим нашите си политици, не на ЕС. за това кога хвърляхме камъни по белия рейс тука имаше разни дето обясняваха каква грешка е това. грешката беше, че хвърляхме само камъни.
Г-н Смилов, Европейският съюз - до момента - докара в България европейски цени и акцизи на стоки за масово потребление, но не и европейски заплати. Дори и западноевропейски инвеститори с производствени бази в България не дават високи заплати. Парадоксално е, че някои стоки в България са по-скъпи от същите в Германия. Не е и много вярно да се каже, че стоките са същите заради двойния стандарт. А какво да кажем за горивата? Извинявайте, но бензинът в България е около 2.40 лв (1.20 евро), а в Германия е около 1.45 евро. А каква е средната заплата в България (не в София!)? Картината става пълна, като наложим върху това трудно българско "битие" едно "съзнание", което Брюксел се опитва - на моменти дори насилствено - да насади: Истанбулска конвенция с джендъри и мигранти. Съжалявам, анализът ви просто не е точен.
..... А за "справедливо разпределение на благата" нЕам думи! Все едно слушам др.Ленин! Явно ви са мерак по-бедните, ама и те не са толкова глупави, колкото си ги мислите!...
Какво не ти харесва? Справедливо разпрезделение на благата означава и справедливо разпределение на евросубсидиите! не само на милиционерските (герберски) фирми, и угоени червеногъзести житари (общо 10), а и на другите фирми и земеделци. Видов ден наближава, просто няма как! Колкото и да ругаете Радан, забелязвам вече вътре започвате да се ядете. Ще си мечтаете за Костов, който ви остави живи. Нов ще дойде, и в дън земя няма да можете да се скриете.
Нека кажа защо съм разочарован от ЕС.Защото на всички ни е ясно, че в нашата родина политиците крадат и са супер корумпирани, но ЕС и органите му не правят нищо по въпроса.
Авторът заедно с добри забежки за "балансирането" на Борисов, неравното разпределение на благата и известното разочарование на българите отново впряга абсурдната Истанбулска конвенция, която е с анти-християнски ценности и бъка от неомарксизъм. Явно е, че либералите неомарксисти в Европа не могат да преглътнат как неомарксистката им идеология не се приема от все по-широк кръг гласоподаватели в Източна Европа. Проблемът на България е спирането на реформите и "стабилността" на статуквото.
Българите са проевропейски настроени.Не им харесва идеята в България да нахлуят орди престъпници,както и да развращават децата им с хомосексуална пропаганда. Поредното слабо съчинение,в което се представят превратно нещата.
Смилов е прав в констатациите за нашите партии. Истината е, че Русия действително ни влияе. Но не бива да се пропуска слона в стаята - руската пропаганда лесно покълва на благодатна почва, а Европа, разорана от ислямистите мигранти, е точно такава. Големият проблем е двойният стандарт. Русия е много по-нормална държава от Саудитска Арабия. Но втората е ключовият съюзник на САЩ и ЕС. Втората корумпира с милиарди елити и образование, за да подготви населението към мирно завоевание. Втората може да заколи човек в посолството си и после всички да й дават време да си скалъпи спасителна версия, за да не й изпуснат паричките. Втората може да спонсорира почти всички големи терористични групировки и всички да я считат за партньор в борбата с тероризма. Заради огромните си милиарди от петрол, днес Саудитска Арабия е най-влиятелната държава в света, явно. Много жалко за нас, тогава.
България НЕ Е разочарована от Европа! Обикновеният българин е отвратен от начина, по който му се насажда "зависимостта" от европейските правила и институции.. Пази Боже смиловци и тем подобни да ни разясняват файдата и зарара от европата, толкоз прости не сме! Средният българин няма как да губи от членството в ЕС, олигархията българска е на път да се задави с евромилиарди, къде е проблемът?.. Възможностите на Смилов като писарушка са съвсем малки, а писанията му - досадни и скучни...
Настроение - Хай' стига вече!...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
"На какво се дължи това разочарование?.......... Крайно време е например да се въведе необлагаем минимум към плоския данък, за да не се натоварват прекомерно най-бедните слоеве в страната. България вече може да си позволи и много по-хуманно отношение към хората с увреждания, към болните и т.н."
"И тъй нататък...!" И какво нататък? Смилов сам си задава въпрос и сам си отговаря, но пестеливичко, да не стъпи в блатото на политнекоректността. Защото там е мръсно, миризливо и не дават кинти.
“Ясно е също така, че държавата трябва да е сериозно ангажирана с подкрепата за българския език и култура, с подпомагане на културните ни институти.” —— Хахаха! Авторът, койти точно в тази публикация пише за “корумпиран ИСТАБЛИШМЪНТ”, само няколко реда по-надолу ратува за подкрепата на българския език и култура! Едното си иде отвътре, а другото е за пред публиката, така ли излиза? Ако да, ето ви причината!
"Ясно е, че сте в комбина с др.Костов! Личи си по "необлагаемия минимум"! Това са пак социалистически изцепки, които нико няма да произведат!"
Ние сме една от малкото държава в Еврооа без необлагаем минимум. Например в Германия е 9000 евро годишно, в Австрия 11000, Франция 9700 и т. н. Предполагам, че водещите европейски държави явно също са в комбина с др. Костов и са склонни към социалистически изцепки.
България спечели: демографски катастрофира, най-бедната в ЕС, обект на унижение (мониторингов механизъм, учтиво мотаене за Шенген и Еврозоната на базата на несъществуващи критерии), изсмукване на най-способните да работят за богатите европейски държави, българките номер едно сред европроститките...много печалби, Смилов. Чудя се колко ти плащат ДВ за всеки пасквил.
Финалът е потресаващ. След мъчителни душевни терзания, накрая Смилов стига до извода, че спасението е в някаква левичарска проевропейска партия, която " справедливо да разпределя благата тъй, щото да има и за бедните слоеве, болните и хората с увреждания" .Горкият смилов. Никак не му е лесно.
" с подпомагане на културните ни институти." то ест да се издържат разни левичарски плямпачи, които ако разчитаха на свободния пазар щяха да са клошари. и реално, това, на което учат останалите са клошарски финтове, забравяйки, че средният човек не разполага с някаква соц-хранилка. просто отвратително.
Причината е ясна. Защото "Европа" достигна само до големите градове и до джобовете на олигарсите. Парите от Европа потъват в незнайни продънени каци, пардон, фирми, собственост на мастити бизнесмени от прехода и приближени на властта. До обикновения човек стига много малко. Някои региони дори не са разбрали по нищо, че сме влезли в ЕС - мизерията си същата, доходите са си все същите подаяния. Например в селото, където имам вила, нищо не е мръднало от 30 години насам. Само измазаха с боя читалището с европейски пари. На много места в България е така.
Доходите на населението се качват, но си остават мизерни. И то основно в големите градове, където се съсредоточава цялата икономика. Българите, които отиват за живеят и работят в Европа, изоставят България. Останалите тук са два типа - тези малкото с високи доходи и тези, които не могат да отидат в Европа по различни причини. Онзи де нказаха - до 30 години повечето население на държавата ще живее в 6 големи града. Но голяма част то настоящото население на тези 6 града ще бъде вече в Европа и Америка. А новите жители ще бъдат онези от днешните малки градове и села.
Българинът не харесва живота си в България, а не ЕВропа. Българинът не харесва, че здравеопазването е скъпо и некадърно, цените високи за нашите доходи, основните разходи постоянно покачващи се, работните заплати ниски и всички последствия от тези мизерии. Затова обвинява Европа, че не му е донесла благоденствието. Но Европа само дава, а в кошара не вкарва. Ние сме си виновни сами, но търсим виновник, за да се успокоим.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Доскоро България беше силно проевропейска. Но сега подкрепи Орбан, отхвърли Истанбулската конвенция, застана до Русия по казуса "Скрипал", усвои езика на "Европа на отечествата".
Генът на слугинажа е формирал цели фамилии и поколения в тях, от които произлизат и такива като Смилов. Сигурен съм, че тати е бил някаква дърта номенклатура. Накарай ги такива като Смилов да ти обяснят защо политиката на Юнкер е проевропейска, а тази на Орбан не, и те ще се задъхат от нелогични упражнения. Може би който пие от рано сабахлем , той е баш европеец.....
От прословутите фондове на ЕС печели най-вече мафията в България. С какво и колко по-точно се е повишил стандарта на обикновения българин от 2007 насам? Защо никой не отговори на простичкия въпрос - защо една Румъния, която до 2007 беше на едно ниво по отношения на средна работна и минимална заплати спрямо България, сега има доста по-високи такива? Даже Сърбия, без да е член на ЕС, и която до 2007 чувствително изосаваше по отношение нивото на заплатите, вече настигна България , а скоро и ще я задмине.
От прословутите фондове на ЕС печели най-вече мафията в България. С какво и колко по-точно се е повишил стандарта на обикновения българин от 2007 насам?Защо никой не отговори на простичкия въпрос - защо една Румъния, която до 2007 беше на едно ниво по отношения на средна работна и минимална заплати спрямо България, сега има доста по-високи такива? Даже Сърбия, без да е член на ЕС, и която до 2007 чувствително изосаваше по отношение нивото на заплатите, вече настигна България , а скоро и ще я задмине.
Смислов, проевропейската политика не е задължително да е пролиберална. Можеш да се съсредоточиш върху изследването на феномена "бедни, но десни (консервативни)", който впрочем се прояви и на последните избори в САЩ. Либералната политика е привилегия, която могат да си позволят богатите общества в Европа. Ние още не сме узрели да посрещаме бежанците и гейовете с цветя и плюшени мечета. Всъщност, не се и налага - има много по-важни задачи за решаване преди това.
Я поразкажи малце за феномена "бедни, но десни (консервативни)" в САЩ? Много се "кефя" когато някой, добил впечатления за САЩ покрай американските филми, почва да обяснява за "феномените" в САЩ. При демография 60% бели и 40% и небели и при факта, че 50% от цялото население на САЩ са демографската база на ДП ( черни, латинос, азиатци, смесени, както и бедни бели на социални помощи, а.к.а white trash, от които над 90% от гласуващите от тази база винаги гласуват за демократите), как по-точно се формира "феномена бедни, но десни (консервативни)" в САЩ?
"Проблемите на България първо са инспирирани от самите нас, после идва Русия."
И аз споделям това виждане и наистина причините са в двете посоки. Външи, инспирирсни не само от Русия, но както и автора казва в своя анализ, изборите направени във и поведението на бившите соцстрани, грешките (впрочем неизбежни за всяко управление) направени при ръководенето на съюза, съвпадението с бежанската криза, всичко това няма как да не повлияе при наличието на технологичните възожност на т.н. социални мрежи. Какво им е "социалното" за мен си остава тайна непостижима, но е факт че всеки малко-много умен или поне достатъчно грамотен да напише поне трибуквието, дето го гледаме по стените, може да се "изока" и така се получава един мощен хор, влиянитео на който не е за подценяване. А един от вътрешните ни фактори е онази много тежка за преодоляване наследственост или генетична увреденост получена от смесицата на волско и робско търпение с неправомерно голямо желание за кръчмарски блясък и индивидуализъм, в резултат на която сме готови да вървим и срещу собствения си интерес, показан по много синтезиран начин в нашия израз " Не защото сакам на мен да ми е добре, а защото сакам на Вуте да му е зле". Ако е утешително, това не е чисто български феномен - островитяните от Албион също демонстрираха действието на подобен фактор и сега си ручат жабетата.
И аз имам отговор на този въпрос: 1. Защото много се краде и всеки иска да краде. 2. Защото на мат'риала не му стигат възможностите да излъчи читави политици. 3. Защото мат'риалът поддава на елементарно мътене на и без това размътените мозъци на лошо образованите/необразованите индивиди.
В България капитала се държи от ДС и БКП, няма как да има истинска дясна, консервативна партия, защото такива партии се правят от хора, развивали предприемачество и бизнес, в продължение на поколения. Тук имаме някаква градска "средна класа", която се мисли за "дясно", но е твърде далече от истината. А болшевик-либерали като Раданчо и Христо никога не могат да бъдат консервативни и десни, защото защитават съвсем различни ценности.
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръсел
Ама, калпавият бензин не ни го носят от Германия, нали? Прави ни го Лукойл. Кой позволява на Лукойл, да прави калпав бензин, пък да ни го продава за хубав? Някой от Европа или от Брюксел...?!? Кой допуска да има двоен стандарт у нас? Ами държавата наречена България го допуска. Който може се възползва от нашият разграден двор. Нищо повече! Колкото до европейските заплати, стандарт или доходи? Кой ни е крив, че си избираме крадливи некадърници, които да ни управляват? Някой от Брюксел ли ни ги налага? Не, естествено...! Никой от Брюксел няма да дойде, да ни измете улиците и да ни прибере боклуците. Никой от Брюксел няма да дойде, да ни запълни дупките по улиците или да ни прави качествени ремонти. Ние трябва да си ги правим. Брюксел или Европа, може да помагат, но стига самите ние да искаме...! Няма как да се получат нещата, без наше участие...! Затова, много са ми смешни такива ревльовци, дето обвиняват някой друг, че не им обърсал сополите и не им свършил работата...!!!
Просто българите видяха, че ЕС е едно управлявано от бюрократи чудовище на плановата икономика което изобщо не отговаря на представата им за ЕС преди 15 години. След като поседяхме вътре се разбра, че всъщност фондовете на ЕС купуват послушанието на елита и помяна за народа няма. Даже е по-лошо защото корупцията покрай фондовете достига неочаквани висоти. Видяха, че ЕС е неспособен да се справи с кризи като Гърция, емиграцията и руската пропаганда. Видяха, че правилата са по-еднакви за големите. Продължиха да консумират специално направени за тях продукти,по-лоши от тези на по-равните. И никакви писания на платени от DW журналисти не могат да променят това.
"На какво се дължи това разочарование, след като България и Източна Европа като цяло са сред най-големите печеливши от членството в ЕС?"
На лъжците като Даниел Смилов. Не сме нито "печеливши" (при загуба на два милона население), нито "най-големите" (печеливши), когато 4% от БВП-то (два млрд. евро) не стигат за "елементарна" ескадрила изтребители (Еврофайтър). Въпреки безкрайните хибридни лъжи, фейк новини, хайли лайкли истини на нищоправещи грантаджии от рода на Смилов продължаваме да сме проевропейци заради вярата ни във "върховенството на закона", защитата на частната собственост и НАЦИОНАЛНИТЕ ГРАНИЦИ (включително от мигранти и грантадийски насекоми), а не заради някакви новосътворени "европейско-атлантически ценности".
"Ама, калпавият бензин не ни го носят от Германия, нали? Прави ни го Лукойл. Кой позволява на Лукойл, да прави калпав бензин, пък да ни го продава за хубав?"
Пълни глупости! Лукойл продава под 40% от горивата на българския пазар. Лукойл е холандска компания (по документи), поради което "холандските инвестиции" са нараснали три пъти в България. Нито ти го продават бензина за "хубав" - кеф ти Марешки, кеф ти (саждобразуващ) биодизел, кеф ти батерии "Тесла". Просто си избери на кого да се довериш!
И "двойният стандарт" не ти е плод на Лукойл, Баце или Цацаров, а на галфони като Смилов, Дайнов, Ясен Бояджиев, които твърдят, че стоките (горивата) има ли пазарна цена. Дума не обелват за (мафиотски) картели като ОПЕК (при определяне цената на нефта), Федерален резерв (при манипулиране на пазарната лихва), "монополните права по износ на демокрация" (и последващото частно източване на иракски и либийски нефт, авгански опиум и други стоки с "двоен стандарт" или просто акцизни). Ако ти е трудна да се "стандартизираш" просто сравни отношението на Нова Зелания и на САЩ към Саудитска арабия. Може и да вденеш от де иде двойствеността на атлантските ценности.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
slan777
Рейтинг: 488 НеутралноНе знам кой пише тази стаия, пълна тъпотия. Може би открих името: Даниел Смилов
Es muß Geld fließen!България е губеща при искане на имащо на право на субсидии. При Република Румъния ставаше въпрос за 500 милиона евро
ProTMG
Рейтинг: 221 НеутралноФиналът е потресаващ.
След мъчителни душевни терзания, накрая Смилов стига до извода, че спасението е в някаква левичарска проевропейска партия, която " справедливо да разпределя благата тъй, щото да има и за бедните слоеве, болните и хората с увреждания" .
Горкият смилов. Никак не му е лесно.
Resurrection
Рейтинг: 2054 НеутралноЗащото българските заплати НЯМАТ НИЩО ОБЩО с европейските!
Fiji
Рейтинг: 676 НеутралноХем весело, хем сериозно и задълбочено обяснение на един, за съжаление, много тъжен факт – че стабилността у нас е стабилност в отдалечаването от европейските ценности. И пагубното е, че не сме изолиран случай.
Resurrection
Рейтинг: 2054 ВеселоБългарската МРЗ е осмото чудо на света
Resurrection
Рейтинг: 2054 НеутралноДо коментар [#4] от "Fiji":
Каква стабилност?Какви ценности? ...хората едва оцеляват физически
penetrating
Рейтинг: 8354 НеутралноСъгласен! Само с няколко уточнения
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПроблемите на България първо са инспирирани от самите нас, после идва Русия. Интересът на нашите управляващи е да държи българите на ръба (между пълната бедност и средната класа) за да елиминира народа от уравнението. След това може да краде необезпоковявано.
Сега след като контролът от ЕС се затяга (няма пари, ако няма реформи) на крадящите им секва кранчето и те са готови да го заменят за друго течащо при това безконтролно (например руското кранче). Няма политика, само личен интерес...
atmanpg
Рейтинг: 1384 НеутралноНа господата от "Дойче Веле" искам да им припомня, че ЕС и Германия са различни неща.
Независимо, че според тях става въпрос, за едно и също понятие.
hope
Рейтинг: 2532 НеутралноСега ядем една целулоза, натъпкана с химия и затова сме все по-бедни.
Любовта ще спаси света!!!Зеленчуците и плодовете са с много висок добив, но откъм полезни вещества са пълен боклук. Важното е да печели търговеца - предимно немци и французи. След това производителите на лекарства, пак основно немци и французи.
Нашите сортове са с по-нисък добив, за това изчезнаха.
proza
Рейтинг: 375 Неутрално"За да не останем в аварийната лента на Европа, имаме нужда от силна проевропейска формация, която да се стреми да удържа България в центъра на европейската интеграция"
Само не разбрах откъде ще се пръкне тази проевропейска формация, това не става от днес за утре. Идват избори за европарламент и от него зависят много неща, главно по-нататъшната ориентация на самия ЕС. Имам чуството, че маймуни като Бареков пак ще се опитат да се настанят на удобните и добре платени кресла в Европарламента. Това в никакъв случай не трябва да се допуска, пътят на такива кариеристи трябва да бъде отрязан в зародиш. Но кой ще ги спре и най-вече кой ще спре малоумния електорат да гласува за Барековци. Може би единствено липсата на спонсори и пари ще спре устрема на тзи паплач към Брюксел.
Fiji
Рейтинг: 676 Неутрално"Крайно време е например да се въведе необлагаем минимум към плоския данък, за да не се натоварват прекомерно най-бедните слоеве в страната. България вече може да си позволи и много по-хуманно отношение към хората с увреждания, към болните и т.н. "
България вече може да си го позволи, но властта не само че не го прави, ами натоварва още повече населението с данъци, такси, акцизи...
Боян Таксиров
Рейтинг: 977 НеутралноВсичко е така, както Смилов го пише, само дето завършекът е по скоро едно добро пожелание и нищо повече.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgБългария я чака мизерия и криза. Причини за това много, особено осезаема и неопровержима такава е демографията. Тя пък има своите си причини.
Никой не иска да живее в неофедоална държава на мутрите, с нейните паралелни робовладелски и кастови закони и агресивна и парадираща несправедливост и НЕправовост.
Много малко вярват на патриотарския прах в очите, който мутрите хвърлят, с цел да заслепят народа, към какво точно общество и ред го водят.
С други думи България ще се обезлюдява и ще обеднява.
И кой ще и помогне тогава да избегне или пхреодолее екзистенциалните кризи и бунтовете?
"Просперираща" Русия?
Надали.
Пак Европа.
Т.е. българите очевидно ще минат през своята Голгота, преди нещата да тръгнат нагоре, с промяна на мутренският престъпен ред.
Тц.
Goldmantelziesel
Рейтинг: 274 НеутралноЗа проблемите в България са си виновни самите българи. Прехвърлянето на проблемите на някой друг е заравяне на главата в пясъка.
Quo Vadis?
Рейтинг: 1201 НеутралноСмилов, Смилов може да си напуснал БКП, ама комунизма трудно ще те напусне ...
Дай те да дадем е най -гнусния левичарски лозунг .... Напънете си задника, изкарайте някакви пари пък тогава правете каквото искате с тях !!!!!
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 396 Неутрално"В този смисъл една проевропейска партия трябва да възприеме насърчаването на националната култура "
Според авторът излиза, че партията на Орбан хем е проевропейска, защото защитава националната култура и ценности, хем подкрепата за нея не е проевропейско поведение. Ха, сега де! Не знам как Смилов се оправя в собствените си парадоксални твърдения, изглежда има големи затруднения.
kesh
Рейтинг: 1445 Гневно........БЪЛГАРСКИЯ ЕТНОС ИЗЧЕЗВА..........!!!!!??????.........УНИЩОЖИХА ни КАТО НАЦИЯ.......!!!!!!....ДВА МИЛИОНА се ИЗНЕСАХА и продължават да се изнасят...... https://www.irishtimes.com/news/world/europe/welcome-to-bulgaria-the-world-s-fastest-shrinking-nation-1.3658819 България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
Мизийски
Рейтинг: 434 НеутралноВсякакви глупости прочетох тук, но най-важната причина - ислямската инвация (под формата на мигратни) и свързаното с това стократно увеличение на зверската прстъпност из цяла Европа - нито дума. В конвенционалните медии, няма обсъждане на проблема, а само лъжи. Свободата в интернет не може да бъде цензорирана и затова ние разбираме истината, независимо от напътните на либерал-бошевиките да я прикрият.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).dedo_goshko
Рейтинг: 274 ВеселоЗащо пък левичарска партия? Те се и ГЕРП /ужким център/ и БСП /ляво/ са си чисто левичарски партии, да не говорим за руските партии като "Воля", "А-така" и "ВМРО" - аман от леви партии, хайде нещо по-дясно да се появи, ама без Радан, Мон Пти Женерал и Христо Иванов /вече доста компрометирани като лица на ужким дясното .../. ДПС-то си е чист център, тъй като там всичко отива в центъра при ДП, чичо Меди, Данчо Ментата и трудно говорещия български език Карадайъ ... :)
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 396 ВеселоС две думи, приемаме джендър Конфекцията, оплюваме Орбан, че не иска мигранти, отваряме обятия за африканските ни брачеди, заклеймяваме десните консерватори, че не искат либералболшевишки модели на управление и така ставаме супер-мега-ултра-гига европейци и ще достигнем стандарта на живот в Швейцария.
Вервам ви, Смилов, гениално!
Ура, другари!
donald brawnight
Рейтинг: 285 Неутрално......България подкрепи Орбан.България отхвърли Истанбулската конвенция.България застана до Русия,по казуса "Скрипал".Доскоро България беше проевропейска.България усвои езика на "Европа на отечествата".......
Това ми звучи доста познато от времето,когато факти и събития се представяха мъгляво,неясно,с единствената цел,да се размие вината,виновни да няма,а НаселениеТО да свива вежди,да бърчи чело и пита/тогава/на ум....Ииии...пак България ли ва...Ко..ъъъ..,Папата...,ъъъъ...,турците...аъъъ...България значи ааааааааа ?
Г-н Смилов,България е географско понятие и като такова,няма нито физическата,нито правната възможност,да извърши дори и само едно от всичките тези,преписани ѝ дела.Те се решават,прокарват,понякога налагат и отстояват,от български държавни институции,както и от техни ръководители...,за които на тази изтерзана земя,превърната някога в Територия-българска,не е прието да се говори,било то от куртоазия,целесъобразност,вкоренен страх и онова неясно чувство за самосъхранение,втълпявано в главата на роба,цели петстотин години....
Quo Vadis?
Рейтинг: 1201 ВеселоДо коментар [#15] от "Котаракът на Шрьодингер":
Ти досега видял ли си левундер на който да не му е каша в главата ?
Ако имаше малко повече мозък и ясни приоритети, нямаше да списва поръчкови статиий а щеше да се занимава с нещо по смислено и доходоносно ...
Fiji
Рейтинг: 676 НеутралноКакви ценности ли? Например: правова държава, достойно заплащане на труда, висок стандарт на живот, а не корупция, бюрокрация, некачествено образование и здравеопазване, липса на справедливост, мачкане на свободните медии и т.н. Тези европейски ценности, заради които българите се изнесоха в Европа.
venelingeologia
Рейтинг: 1237 НеутралноДрън-дрън-либероярина. Човекът накрая ще задекламира: "кат Русия няма втора, тъй могъща на света", щото НАТО и ЕС очевидно не могат оправи България. Както беше изрекъл Сакса, българският народ може да се оправи с пословичното си трудолюбие. Ама де го това нещо? Ни място за труд, ни любящ труда народ. Саде едно араламбене, дето го беше откроил Радичков.! Светла му памет ...
Fiji
Рейтинг: 676 Неутрално"ДВА МИЛИОНА се ИЗНЕСАХА и продължават да се изнасят..."
[quote#16:"kesh"][/quote]
Да, но се изнасят на запад, а не на изток. Защо? Мигрантите ли са виновни, другите етнически групи ли, "джендърите" ли? ЕС ли ни е виновен? Или некадърното, корумпирано, прокремълско управление?
De Michelis
Рейтинг: 331 НеутралноДо коментар [#3] от "uhl23528019":
За съжаление,
нито качеството на българския труд,
нито почтенноста на българските предприемчи,
нито ефективноста на българската икономика
няма нищо общо с напреднала Европа!
Да работим не искаме, ама когато става дума за аванта-перви сме!
Е, така не става!
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 396 НеутралноАми не, не е виновен ЕС. Но ако мислите като Смилов, че благоденствието на едно общество ще настъпи с приемането на джендър Конфекцията, мигранти от Африка и заклеймяването на Орбан, който иска защита на европейските граници, а и успеете да го докажете, предполагам ще ви дадат Нобеловата награда за икономика.
Нищо общо няма и това го знае всеки средно интелигентен човек.
А може би мислите, че като приемем ИК и мулти-култи мигранти, "некадърното, корумпирано, прокремълско управление" изведнъж ще стане кадърно, некорумпирано и прозападно? Пояснете се...
lz2
Рейтинг: 2011 Неутрално"Другарю Смилов,
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Ясно е, че сте в комбина с др.Костов! Личи си по "необлагаемия минимум"! Това са пак социалистически изцепки, които нико няма да произведат! А за "справедливо разпределение на благата" нЕам думи! Все едно слушам др.Ленин! Явно ви са мерак по-бедните, ама и те не са толкова глупави, колкото си ги мислите!
schwimmwagen
Рейтинг: 1745 НеутралноАз пък мисля, още на обяд да пия една ракия - в чест на ЕС !
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."jif44392826
Рейтинг: 221 РазстроеноНека кажа защо съм разочарован от ЕС.
Защото на всички ни е ясно, че в нашата родина политиците крадат и са супер корумпирани, но ЕС и органите му не правят нищо по въпроса.
Goldmantelziesel
Рейтинг: 274 НеутралноЧе защо чакате на ЕС? Нали има българско правителство и гласувате то да ви управлява, а не гласувате за европейско управление? Лесно е да се прехвърли проблема на някой друг и да се чака със скръстени ръце. Има една много хубава българска приказка за неволята.
block
Рейтинг: 988 Неутралното общо взето е наша работа да ги оправим нашите си политици, не на ЕС. за това кога хвърляхме камъни по белия рейс тука имаше разни дето обясняваха каква грешка е това. грешката беше, че хвърляхме само камъни.
Gligani
Рейтинг: 434 НеутралноГ-н Смилов, Европейският съюз - до момента - докара в България европейски цени и акцизи на стоки за масово потребление, но не и европейски заплати. Дори и западноевропейски инвеститори с производствени бази в България не дават високи заплати. Парадоксално е, че някои стоки в България са по-скъпи от същите в Германия. Не е и много вярно да се каже, че стоките са същите заради двойния стандарт. А какво да кажем за горивата? Извинявайте, но бензинът в България е около 2.40 лв (1.20 евро), а в Германия е около 1.45 евро. А каква е средната заплата в България (не в София!)?
Картината става пълна, като наложим върху това трудно българско "битие" едно "съзнание", което Брюксел се опитва - на моменти дори насилствено - да насади: Истанбулска конвенция с джендъри и мигранти.
Съжалявам, анализът ви просто не е точен.
historama
Рейтинг: 648 НеутралноКакво не ти харесва? Справедливо разпрезделение на благата означава и справедливо разпределение на евросубсидиите! не само на милиционерските (герберски) фирми, и угоени червеногъзести житари (общо 10), а и на другите фирми и земеделци.
Видов ден наближава, просто няма как! Колкото и да ругаете Радан, забелязвам вече вътре започвате да се ядете. Ще си мечтаете за Костов, който ви остави живи. Нов ще дойде, и в дън земя няма да можете да се скриете.
historama
Рейтинг: 648 Неутралнокакво искаш да направят? ЕС уважават избора на тъпчовците.
Роси
Рейтинг: 6778 ВеселоТова разочарование не се дължи толкова на Брюксел, колкото на българските политици. Те едно говорят, но друго вършат.
oziris
Рейтинг: 2014 НеутралноАвторът заедно с добри забежки за "балансирането" на Борисов, неравното разпределение на благата и известното разочарование на българите отново впряга абсурдната Истанбулска конвенция, която е с анти-християнски ценности и бъка от неомарксизъм. Явно е, че либералите неомарксисти в Европа не могат да преглътнат как неомарксистката им идеология не се приема от все по-широк кръг гласоподаватели в Източна Европа. Проблемът на България е спирането на реформите и "стабилността" на статуквото.
Мусаши
Рейтинг: 1351 НеутралноБългарите са проевропейски настроени.Не им харесва идеята в България да нахлуят орди престъпници,както и да развращават децата им с хомосексуална пропаганда.
Поредното слабо съчинение,в което се представят превратно нещата.
Alex Prime
Рейтинг: 434 НеутралноСмилов е прав в констатациите за нашите партии. Истината е, че Русия действително ни влияе. Но не бива да се пропуска слона в стаята - руската пропаганда лесно покълва на благодатна почва, а Европа, разорана от ислямистите мигранти, е точно такава. Големият проблем е двойният стандарт.
Русия е много по-нормална държава от Саудитска Арабия. Но втората е ключовият съюзник на САЩ и ЕС. Втората корумпира с милиарди елити и образование, за да подготви населението към мирно завоевание. Втората може да заколи човек в посолството си и после всички да й дават време да си скалъпи спасителна версия, за да не й изпуснат паричките. Втората може да спонсорира почти всички големи терористични групировки и всички да я считат за партньор в борбата с тероризма.
Заради огромните си милиарди от петрол, днес Саудитска Арабия е най-влиятелната държава в света, явно. Много жалко за нас, тогава.
Йоаникий
Рейтинг: 850 РазстроеноБългария НЕ Е разочарована от Европа! Обикновеният българин е отвратен от начина, по който му се насажда "зависимостта" от европейските правила и институции.. Пази Боже смиловци и тем подобни да ни разясняват файдата и зарара от европата, толкоз прости не сме! Средният българин няма как да губи от членството в ЕС, олигархията българска е на път да се задави с евромилиарди, къде е проблемът?.. Възможностите на Смилов като писарушка са съвсем малки, а писанията му - досадни и скучни...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.Настроение - Хай' стига вече!...
Judjuk
Рейтинг: 2675 Неутрално"България е освен това сред най-големите нетни бенефициери в ЕС - с около 4% от БВП трансфери към страната на годишна база."
JudjukЯ дай данни за последните 3-4 години!
Judjuk
Рейтинг: 2675 Неутрално"На какво се дължи това разочарование?.......... Крайно време е например да се въведе необлагаем минимум към плоския данък, за да не се натоварват прекомерно най-бедните слоеве в страната. България вече може да си позволи и много по-хуманно отношение към хората с увреждания, към болните и т.н."
Judjuk"И тъй нататък...!" И какво нататък? Смилов сам си задава въпрос и сам си отговаря, но пестеливичко, да не стъпи в блатото на политнекоректността. Защото там е мръсно, миризливо и не дават кинти.
султана глаушева
Рейтинг: 328 Неутрално“Ясно е също така, че държавата трябва да е сериозно ангажирана с подкрепата за българския език и култура, с подпомагане на културните ни институти.”
Мърфи е оптимист!——
Хахаха! Авторът, койти точно в тази публикация пише за “корумпиран ИСТАБЛИШМЪНТ”, само няколко реда по-надолу ратува за подкрепата на българския език и култура! Едното си иде отвътре, а другото е за пред публиката, така ли излиза? Ако да, ето ви причината!
George Svinarov
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#27] от "lz2":
"Ясно е, че сте в комбина с др.Костов! Личи си по "необлагаемия минимум"! Това са пак социалистически изцепки, които нико няма да произведат!"
Ние сме една от малкото държава в Еврооа без необлагаем минимум. Например в Германия е 9000 евро годишно, в Австрия 11000, Франция 9700 и т. н. Предполагам, че водещите европейски държави явно също са в комбина с др. Костов и са склонни към социалистически изцепки.
niki7
Рейтинг: 353 НеутралноБългария спечели: демографски катастрофира, най-бедната в ЕС, обект на унижение (мониторингов механизъм, учтиво мотаене за Шенген и Еврозоната на базата на несъществуващи критерии), изсмукване на най-способните да работят за богатите европейски държави, българките номер едно сред европроститките...много печалби, Смилов. Чудя се колко ти плащат ДВ за всеки пасквил.
vstoyanov
Рейтинг: 490 Неутралноостава въпросът - кой ги храни тия мърши (мисля смилов, дичев и останалите...)
vstoyanov
Рейтинг: 490 Неутрално" с подпомагане на културните ни институти."
то ест да се издържат разни левичарски плямпачи, които ако разчитаха на свободния пазар щяха да са клошари. и реално, това, на което учат останалите са клошарски финтове, забравяйки, че средният човек не разполага с някаква соц-хранилка. просто отвратително.
Lou
Рейтинг: 2321 НеутралноПричината е ясна. Защото "Европа" достигна само до големите градове и до джобовете на олигарсите. Парите от Европа потъват в незнайни продънени каци, пардон, фирми, собственост на мастити бизнесмени от прехода и приближени на властта. До обикновения човек стига много малко. Някои региони дори не са разбрали по нищо, че сме влезли в ЕС - мизерията си същата, доходите са си все същите подаяния. Например в селото, където имам вила, нищо не е мръднало от 30 години насам. Само измазаха с боя читалището с европейски пари. На много места в България е така.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Доходите на населението се качват, но си остават мизерни. И то основно в големите градове, където се съсредоточава цялата икономика. Българите, които отиват за живеят и работят в Европа, изоставят България. Останалите тук са два типа - тези малкото с високи доходи и тези, които не могат да отидат в Европа по различни причини. Онзи де нказаха - до 30 години повечето население на държавата ще живее в 6 големи града. Но голяма част то настоящото население на тези 6 града ще бъде вече в Европа и Америка. А новите жители ще бъдат онези от днешните малки градове и села.
Българинът не харесва живота си в България, а не ЕВропа. Българинът не харесва, че здравеопазването е скъпо и некадърно, цените високи за нашите доходи, основните разходи постоянно покачващи се, работните заплати ниски и всички последствия от тези мизерии. Затова обвинява Европа, че не му е донесла благоденствието. Но Европа само дава, а в кошара не вкарва. Ние сме си виновни сами, но търсим виновник, за да се успокоим.
ivo
Рейтинг: 644 НеутралноБГ не печели нищо от ЕС, само губи! Те затова ни вкараха в него и без да ни питат! Така се прави окупация!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!ahasver
Рейтинг: 960 НеутралноДоскоро България беше силно проевропейска. Но сега подкрепи Орбан, отхвърли Истанбулската конвенция, застана до Русия по казуса "Скрипал", усвои езика на "Европа на отечествата".
"Едроатлантическите ценности" Мерси, нямаше нужда!
Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 267 НеутралноГенът на слугинажа е формирал цели фамилии и поколения в тях, от които произлизат и такива като Смилов. Сигурен съм, че тати е бил някаква дърта номенклатура.
Накарай ги такива като Смилов да ти обяснят защо политиката на Юнкер е проевропейска, а тази на Орбан не, и те ще се задъхат от нелогични упражнения. Може би който пие от рано сабахлем , той е баш европеец.....
Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 267 НеутралноОт прословутите фондове на ЕС печели най-вече мафията в България. С какво и колко по-точно се е повишил стандарта на обикновения българин от 2007 насам?
Защо никой не отговори на простичкия въпрос - защо една Румъния, която до 2007 беше на едно ниво по отношения на средна работна и минимална заплати спрямо България, сега има доста по-високи такива? Даже Сърбия, без да е член на ЕС, и която до 2007 чувствително изосаваше по отношение нивото на заплатите, вече настигна България , а скоро и ще я задмине.
Мусаши
Рейтинг: 1351 НеутралноСредна нетна заплата в Сърбия -498 евро,в Черна гора 512 евро.А в България 451 евро.
volarok
Рейтинг: 3195 НеутралноСмислов, проевропейската политика не е задължително да е пролиберална. Можеш да се съсредоточиш върху изследването на феномена "бедни, но десни (консервативни)", който впрочем се прояви и на последните избори в САЩ. Либералната политика е привилегия, която могат да си позволят богатите общества в Европа. Ние още не сме узрели да посрещаме бежанците и гейовете с цветя и плюшени мечета. Всъщност, не се и налага - има много по-важни задачи за решаване преди това.
Росен съм аз и голем капут
Рейтинг: 267 НеутралноДо коментар [#53] от "volarok":
Я поразкажи малце за феномена "бедни, но десни (консервативни)" в САЩ? Много се "кефя" когато някой, добил впечатления за САЩ покрай американските филми, почва да обяснява за "феномените" в САЩ.
При демография 60% бели и 40% и небели и при факта, че 50% от цялото население на САЩ са демографската база на ДП ( черни, латинос, азиатци, смесени, както и бедни бели на социални помощи, а.к.а white trash, от които над 90% от гласуващите от тази база винаги гласуват за демократите), как по-точно се формира "феномена бедни, но десни (консервативни)" в САЩ?
tsvetko_51
Рейтинг: 1710 НеутралноДо коментар [#7] от "penetrating":
"Проблемите на България първо са инспирирани от самите нас, после идва Русия."
И аз споделям това виждане и наистина причините са в двете посоки.
Външи, инспирирсни не само от Русия, но както и автора казва в своя анализ, изборите направени във и поведението на бившите соцстрани, грешките (впрочем неизбежни за всяко управление) направени при ръководенето на съюза, съвпадението с бежанската криза, всичко това няма как да не повлияе при наличието на технологичните възожност на т.н. социални мрежи. Какво им е "социалното" за мен си остава тайна непостижима, но е факт че всеки малко-много умен или поне достатъчно грамотен да напише поне трибуквието, дето го гледаме по стените, може да се "изока" и така се получава един мощен хор, влиянитео на който не е за подценяване.
А един от вътрешните ни фактори е онази много тежка за преодоляване наследственост или генетична увреденост получена от смесицата на волско и робско търпение с неправомерно голямо желание за кръчмарски блясък и индивидуализъм, в резултат на която сме готови да вървим и срещу собствения си интерес, показан по много синтезиран начин в нашия израз " Не защото сакам на мен да ми е добре, а защото сакам на Вуте да му е зле".
Ако е утешително, това не е чисто български феномен - островитяните от Албион също демонстрираха действието на подобен фактор и сега си ручат жабетата.
Мондиана
Рейтинг: 1307 НеутралноИ аз имам отговор на този въпрос:
1. Защото много се краде и всеки иска да краде.
2. Защото на мат'риала не му стигат възможностите да излъчи читави политици.
3. Защото мат'риалът поддава на елементарно мътене на и без това размътените мозъци на лошо образованите/необразованите индивиди.
whitemare
Рейтинг: 1634 НеутралноВ България капитала се държи от ДС и БКП, няма как да има истинска дясна, консервативна партия, защото такива партии се правят от хора, развивали предприемачество и бизнес, в продължение на поколения. Тук имаме някаква градска "средна класа", която се мисли за "дясно", но е твърде далече от истината. А болшевик-либерали като Раданчо и Христо никога не могат да бъдат консервативни и десни, защото защитават съвсем различни ценности.
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръселpenetrating
Рейтинг: 8354 ВеселоДо коментар [#55] от "tsvetko_51":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъгласен :)
Petleshev
Рейтинг: 2433 НеутралноДо коментар [#32] от "Gligani":
Бивш tww09306483.Ама, калпавият бензин не ни го носят от Германия, нали? Прави ни го Лукойл. Кой позволява на Лукойл, да прави калпав бензин, пък да ни го продава за хубав? Някой от Европа или от Брюксел...?!?
Кой допуска да има двоен стандарт у нас? Ами държавата наречена България го допуска. Който може се възползва от нашият разграден двор. Нищо повече!
Колкото до европейските заплати, стандарт или доходи? Кой ни е крив, че си избираме крадливи некадърници, които да ни управляват? Някой от Брюксел ли ни ги налага? Не, естествено...!
Никой от Брюксел няма да дойде, да ни измете улиците и да ни прибере боклуците. Никой от Брюксел няма да дойде, да ни запълни дупките по улиците или да ни прави качествени ремонти. Ние трябва да си ги правим. Брюксел или Европа, може да помагат, но стига самите ние да искаме...! Няма как да се получат нещата, без наше участие...!
Затова, много са ми смешни такива ревльовци, дето обвиняват някой друг, че не им обърсал сополите и не им свършил работата...!!!
Boyan Obreshkov
Рейтинг: 8 НеутралноПросто българите видяха, че ЕС е едно управлявано от бюрократи чудовище на плановата икономика което изобщо не отговаря на представата им за ЕС преди 15 години. След като поседяхме вътре се разбра, че всъщност фондовете на ЕС купуват послушанието на елита и помяна за народа няма. Даже е по-лошо защото корупцията покрай фондовете достига неочаквани висоти. Видяха, че ЕС е неспособен да се справи с кризи като Гърция, емиграцията и руската пропаганда. Видяха, че правилата са по-еднакви за големите. Продължиха да консумират специално направени за тях продукти,по-лоши от тези на по-равните. И никакви писания на платени от DW журналисти не могат да променят това.
wanderer
Рейтинг: 2160 Неутрално"На какво се дължи това разочарование, след като България и Източна Европа като цяло са сред най-големите печеливши от членството в ЕС?"
На лъжците като Даниел Смилов. Не сме нито "печеливши" (при загуба на два милона население), нито "най-големите" (печеливши), когато 4% от БВП-то (два млрд. евро) не стигат за "елементарна" ескадрила изтребители (Еврофайтър).
Въпреки безкрайните хибридни лъжи, фейк новини, хайли лайкли истини на нищоправещи грантаджии от рода на Смилов продължаваме да сме проевропейци заради вярата ни във "върховенството на закона", защитата на частната собственост и НАЦИОНАЛНИТЕ ГРАНИЦИ (включително от мигранти и грантадийски насекоми), а не заради някакви новосътворени "европейско-атлантически ценности".
wanderer
Рейтинг: 2160 НеутралноДо коментар [#59] от "tww09306483":
"Ама, калпавият бензин не ни го носят от Германия, нали? Прави ни го Лукойл. Кой позволява на Лукойл, да прави калпав бензин, пък да ни го продава за хубав?"
Пълни глупости! Лукойл продава под 40% от горивата на българския пазар. Лукойл е холандска компания (по документи), поради което "холандските инвестиции" са нараснали три пъти в България. Нито ти го продават бензина за "хубав" - кеф ти Марешки, кеф ти (саждобразуващ) биодизел, кеф ти батерии "Тесла". Просто си избери на кого да се довериш!
И "двойният стандарт" не ти е плод на Лукойл, Баце или Цацаров, а на галфони като Смилов, Дайнов, Ясен Бояджиев, които твърдят, че стоките (горивата) има ли пазарна цена. Дума не обелват за (мафиотски) картели като ОПЕК (при определяне цената на нефта), Федерален резерв (при манипулиране на пазарната лихва), "монополните права по износ на демокрация" (и последващото частно източване на иракски и либийски нефт, авгански опиум и други стоки с "двоен стандарт" или просто акцизни).
Ако ти е трудна да се "стандартизираш" просто сравни отношението на Нова Зелания и на САЩ към Саудитска арабия. Може и да вденеш от де иде двойствеността на атлантските ценности.
idiotstavrev
Рейтинг: 274 ВеселоЧудно ми е кои ли са тези "региони" в България достигнали средното ниво на ЕС? Освен централната част на София и някои квартали?
idiotstavrev
Рейтинг: 274 ВеселоДо коментар [#33] от "historama":
++++