Като гледам на Македония и трябват добри отношения с България доста повече отколкото на нас с тях. Точно това е момента да си кажем открито какво искаме и що за съседки отношения си представяме.
Истината е, че подписахме празен чек на Македония, вместо договор какъвто подписаха гърците с тях.Всичко беше притупано за да се отчете пореден успех и сега бягаме след изтървания влак.
Така е. Трябва време и дипломатичност, за да се изяснят противоречията и да се стигне до едни взаимно изгодни отношения, защото и двете страни имаме нужда от приятелски отношения, а всяко размахване на юмрук води до влошаване на крехкото разбирателство.
Като гледам на Македония и трябват добри отношения с България доста повече отколкото на нас с тях. Точно това е момента да си кажем открито какво искаме и що за съседки отношения си представяме.
Значи казваш, че ако имаш по-малко братче, което пазиш от лошите деца на улицата, помагаш му с уроците и задачите, а то нищо не прави за теб, защото е все още малко, само те ядосва от време на време с детинщините си и инатенето си, значи казваш, че трябва със сила да го караш да те слуша, с шамари, а не с търпение и такт?
"Не е необходимо да бъдем всеопрощаващи наивници, но ако наистина искаме да създадем нова основа на двустранните ни отношения, имаме нужда преди всичко от време."
30 години слушаме глупости, колко време трябва още?
"Историческата основа, върху която се развиват тези отношения, е тежка, натоварена е с трудно преодолими конфликти и разделения."
А историческата основа е тежка и натоварена с конфликти заради сръбслата власт в Македония, натоварена с преследване на всичко българско и демонизиране на България и българите. Като престанат с тия глупости ще има напредък, какво очаквате от нас не мога да разбера. Някой постоянно хвърля камъни в двора ти и те обижда и после отношенията били конфликтни и натоварени. Защо са такива питайте Белград, те са първопричината.
Безспорен факт е, че Български войски са охранявали и са помагали на Хитлеристите през последната световна война. За да искаме от съседите добри чувства към нас, да започнем с признаване и на нашите грешки. Те пък да си признаят техните. Без признаване на истината за войната и истината за великомакеданските изцепки другите истини бледнеят. Ето сега съседите иска своя църква. Ако ние им помогнем това ще се помни с поколения.
Така е, имаме нужда от нормални отношения, имаме интерес околната среда да е или да става все по-европейска, ма шкембо, пардон великия историк Каракачанов, е пропуснал този урок и явно е под влияние на руското разбиране какво да става на балканите.
Прочее ... за тази прословута Комисия, на която Минчев толкова май разчита ...
Тази Комисия я кара агаля-агаля. Нищо лошо по принцип. Само дето я кара така не толкова от интелигентщина и академизъм, а защото македонците протакат. На всичкото отгоре от македонска страна в тази Комисия са трима врЪли мАкедонисти от "сръпския прочит". Но Мичев очаква да се пръкне чудо ...
Като например кампанията в Македония по повод на танковете, които им подарихме?
Като сте почнал с поговорките - на харизан кон зъбите не се гледали. А те несамо гледаха зъбите, но и под опашката. И накрая, като се оказа, че не могат да им намерят ма'ана ни оплюха, че не сме им подарили достатъчно аминиции за тях, че било далавера за нас, че сме се отървали и още куп подобни ...
Прочее ... пак за доброто. Доброто, че първи и без никакви уговорки и договорки признахме Република Македония, при това точно под това име - току прескочихме четвърт век от това събитие. Да ви припомням ли какво "намерихме"?
Тогава ето ти една ненаивно-опростенческа теория: Русия и Сърбия провеждат агресивна антибългарска политика в Македония и посрещат с радост всяко влошаване на отношенията между нас и тях. И ние като по-отговорната страна (член на ЕС и НАТО) не трябва да им даваме повече такива поводи. Всички проблеми между нас и Македония могат да се решат интелигентно, въпросът е има ли кой от наша страна да постави пред Заев въпросите за решаване така, че да не го предизвиква, а да го накара да съдейства. Заев е в положение да лавира между европейските настроения и шовинизма. Защо Бойко мълчи и оставя патриотарския си военен министър да взема отношение по един такъв деликатен двустранен проблем?
Не подкрепям публичната изява на Каракачанов. Всичко това не трябва да се прави под светлината на прожекторите. Има достатъчно начини за пречупване на българофобията в Македония. Това не е процес за месеци или 1–2 години. Но на Каракачанов му се струва, че това е запазена за него територия.
на македония нищо не сме подарявали,танковете бяха 'уж' харизани за да може те да ги продадат в африка,бяхме подписали споразумение че няма да продаваме оръжие,а македония не беше и стана далаверата ,нашите комунисти с македонските завъртяха далавера и някой лев,грубо казано...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Вижте България как се инати и не прави дори усилие за реформи след влизането си в ЕС :) Та какво казвате за Македония! Не му е сега времето? Оставете на експертите по история? Това е наивно разбиране, особено когато политиците са довели нещата до такова състояние.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
като си помисля за сърбия каква радушна подкрепа се декларира и как се пригласяще щастливо на гръцките свинщини по преспанския договор, ми се повръща от български политици и нахъсани размахващи пръст милюцюнери, които ми обясняват какво е македония и как трябва да им се покаже. И това - за най-милото ми място.
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция.
вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация.
списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.
Всеки иска да се отърси от влиянието на по-големия брат и да покаже, че е самостоятелен, но при тях не е точно така, защото там влияние имат Сърбия и Русия в пъти повече, отколкото ние. Връзката с нас е, че кръвта вода не става, и тази връзка не бива да се подценява, тя работи и трябва да се използва умно от нашите политици, за да се изчистят всички проблеми.
Право е бившето комуне Оги минчев . Не е време . Времето отмина с подписването на Договора с Вардарските макета . Това им даде капт бланш да си разиграват коня и да водят дипломацията както те си искат , а Минчев да ни обяснява , че това не е почтено от тяхна страна . Трябва да следват стъпките , които той , експерта , начертава . Докато той си разяснява тезите и мъдростите на българския ошашавен народец , макетата и елините се разбраха и си стиснаха ръцете . По комшииски . Като затвориха комшулука с"българете " Македонския език , въпреки каракачанчето и Огито , вече Е ФАКТ. На него се подписват МЕЖДУНАРОДНИ ДОГОВОРИ . А ОГИТО МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА , БАВНО И СТЪПКА ПО СТЪПКА , БЕЗ ДА ГИ СТРЯСКА И ПЛАШИ , ДА ГИ УГОВАРЯ , ЧЕ ТЕХНИЯ ЕЗИК ВСЪЩНОСТ Е БЪЛГАРСКИ ДИАЛЕКТ . . Но не може да усети че вече стъпките се правят по музиката с автор Заев .
Не е необходимо да бъдем всеопрощаващи наивници, но ако наистина искаме да създадем нова основа на двустранните ни отношения, имаме нужда преди всичко от време
Само че времето е лимитирано - до приемането на Македония в" нашето семейство ". Пък там вече ще бъде късно да им се зъбим за кражбата на историята .
Имаме нужда положителният процес, който започна с подписването на договора между двете страни да продължи. Не е време за глупави претенции - "откажете се от това, а вие пък - от това". Засега няма да се отказваме от нищо. Ще се опитваме да приемаме стъпаловидно променяни гледни точки с цел сближаване на позиции и продължаване напред. Ако имаме успех в това, след 5-10 години ще получим дивиденти, за които не сме и подозирали.
Ето вече и част информираното мнение НА ОБЩЕСТВЕНИКА МИнЧЕВ. Изказано мече от позицията на ПОКАНЕН да дава акъл . Знае вече и за дивидентите , които ще получим неподозирани ползи . Но чудно , че нищо нито казна , нито загатва какви са , аджеба , тези ползи . За неговите поне се досещаме ...
защото е все още малко, само те ядосва от време на време с детинщините си и инатенето си, значи казваш, че трябва със сила да го караш да те слуша, с шамари, а не с търпение и такт?
Неее , никакви шамари . Щом си учи уроците и решава задачките , макар и МАЛКО ДА ТЕ ЯДОСВА не трябва да го шамаросваш . Но когато бяга от училище , не носи тетрадки и не отваря учебниците , на всичко отгоре запали плевнята и ти изгори от това и къщата , ще си хапеш задника и ще се проклинаш , че не си го шамарил достатъчно . Пак , ако искаш , можеш пак да го галиш и да му купиш небет шекер . Докато запали и махалата . С търпение и такт .
Защо "утре ще бъде късно"?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Кои от действията на Северна Македония оприличаваш на ..." бяга от училище , не носи тетрадки и не отваря учебниците , на всичко отгоре запали плевнята и ти изгори от това и къщата"?
Конкретно!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
....Само че времето е лимитирано - до приемането на Македония в" нашето семейство ". Пък там вече ще бъде късно да им се зъбим за кражбата на историята .
Защо си мислиш, че отношенията ни с тях ще приключат след "приемането на Македония в" нашето семейство ""?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Кой към кого има претенции бе, платен? Какъв радикализъм? Ние на тази... махала... само дето фелацио не им направихме (а всъщност не е сигурно дали не сме) Няма "Историческата основа, върху която се развиват тези отношения, е тежка, натоварена е с трудно преодолими конфликти и разделения."
Политолог: човек, който изговаря една торба думи, без да има една прашинка смисъл. Няма тежки основи, Миндилчев. Има история. За разлика от политологията, историята е истинска наука.
"Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York Times
Не познавате днешна Македония.За тях"големия брат " не е България,а Сърбия.И е нормално,зщото държавността на днешна Македония произлиза от Югославия.България е по-скоро спомен от баби ,дядовци,лели и чичовци.Почти век(това са поне 4 поколения)са учени в антибългаризъм.
Например в учебник да се учи,че българите са татри,завладяли македонците и откраднали азбукта им.Или,че Самуил вдигнал възсние срещу Българите.Което е смешно,зашото бащата на Самуил енедин от комитопулите,а тези,срещу които възстанл били негови братя.
Истината е, че подписахме празен чек на Македония, вместо договор какъвто подписаха гърците с тях.Всичко беше притупано за да се отчете пореден успех и сега бягаме след изтървания влак.
Първо научи както трябва правописа, за да не "прИтупваш" неща, от които и без това хабер си нямаш!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#39] от "yanne":Сигурно е така, но България трябва да изработи една официална позиция, а не всеки да се изказва, както му дойде, та дори да е вецепремиер.
Абсолютно! Една твърда и добре подкована национална позиция, която без много емоции да бъде неотклонно защитавана е най-добрата политика. А не разни самозвани "патреоти" да плещят, под път и над път, каквото им дойде на устата!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Искаш да кажеш, че България е в сърцата на обикновените хора. Именно към тях трябва да бъде обърната политиката на страната ни, а не към разни велможи, които и без това са само временно на тази си позиция!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноВсичко трябва да е ясно и точно. Без недоизказани претенции и от двете страни. И то днес и сега. утре ще е много късно !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!lustmord
Рейтинг: 277 НеутралноКато гледам на Македония и трябват добри отношения с България доста повече отколкото на нас с тях. Точно това е момента да си кажем открито какво искаме и що за съседки отношения си представяме.
krasi_99
Рейтинг: 418 НеутралноИстината е, че подписахме празен чек на Македония, вместо договор какъвто подписаха гърците с тях.Всичко беше притупано за да се отчете пореден успех и сега бягаме след изтървания влак.
не на безразличието
Рейтинг: 822 Неутралномда ,още един троянски кон в НАТО
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимFiji
Рейтинг: 450 НеутралноТака е. Трябва време и дипломатичност, за да се изяснят противоречията и да се стигне до едни взаимно изгодни отношения, защото и двете страни имаме нужда от приятелски отношения, а всяко размахване на юмрук води до влошаване на крехкото разбирателство.
Fiji
Рейтинг: 450 НеутралноЗначи казваш, че ако имаш по-малко братче, което пазиш от лошите деца на улицата, помагаш му с уроците и задачите, а то нищо не прави за теб, защото е все още малко, само те ядосва от време на време с детинщините си и инатенето си, значи казваш, че трябва със сила да го караш да те слуша, с шамари, а не с търпение и такт?
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 297 Неутрално"Не е необходимо да бъдем всеопрощаващи наивници, но ако наистина искаме да създадем нова основа на двустранните ни отношения, имаме нужда преди всичко от време."
30 години слушаме глупости, колко време трябва още?
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 297 Неутрално"Историческата основа, върху която се развиват тези отношения, е тежка, натоварена е с трудно преодолими конфликти и разделения."
А историческата основа е тежка и натоварена с конфликти заради сръбслата власт в Македония, натоварена с преследване на всичко българско и демонизиране на България и българите. Като престанат с тия глупости ще има напредък, какво очаквате от нас не мога да разбера. Някой постоянно хвърля камъни в двора ти и те обижда и после отношенията били конфликтни и натоварени. Защо са такива питайте Белград, те са първопричината.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 297 Неутрално[quote#6:"Fiji"][/quote]
Те не са малко братче, стига наивни опростенчески теории.
Иван K
Рейтинг: 2750 НеутралноБезспорен факт е, че Български войски са охранявали и са помагали на Хитлеристите през последната световна война. За да искаме от съседите добри чувства към нас, да започнем с признаване и на нашите грешки. Те пък да си признаят техните.
подписБез признаване на истината за войната и истината за великомакеданските изцепки другите истини бледнеят.
Ето сега съседите иска своя църква. Ако ние им помогнем това ще се помни с поколения.
hammurabi
Рейтинг: 316 НеутралноВреме е да се инвестира в Македония, с доверие. Направи добро, хвърли го напред и ще го намериш пред себе си.
hammurabi
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#11] от "hammurabi":
"хвърли го назад"
tsvetko_51
Рейтинг: 1550 НеутралноТака е, имаме нужда от нормални отношения, имаме интерес околната среда да е или да става все по-европейска, ма шкембо, пардон великия историк Каракачанов, е пропуснал този урок и явно е под влияние на руското разбиране какво да става на балканите.
xm...
Рейтинг: 1292 НеутралноНе, не съм съгласен.
Вчера обясних достатъчно пространно и обосновано защо.
Няма да се повтарям ...
Virgin
Рейтинг: 675 ЛюбопитноА кога ще е подходящо времето?
xm...
Рейтинг: 1292 НеутралноПрочее ... за тази прословута Комисия, на която Минчев толкова май разчита ...
Тази Комисия я кара агаля-агаля. Нищо лошо по принцип.
Само дето я кара така не толкова от интелигентщина и академизъм, а защото македонците протакат.
На всичкото отгоре от македонска страна в тази Комисия са трима врЪли мАкедонисти от "сръпския прочит".
Но Мичев очаква да се пръкне чудо ...
xm...
Рейтинг: 1292 НеутралноКато например кампанията в Македония по повод на танковете, които им подарихме?
Като сте почнал с поговорките - на харизан кон зъбите не се гледали.
А те несамо гледаха зъбите, но и под опашката. И накрая, като се оказа, че не могат да им намерят ма'ана ни оплюха, че не сме им подарили достатъчно аминиции за тях, че било далавера за нас, че сме се отървали и още куп подобни ...
Прочее ... пак за доброто.
Доброто, че първи и без никакви уговорки и договорки признахме Република Македония, при това точно под това име - току прескочихме четвърт век от това събитие. Да ви припомням ли какво "намерихме"?
Веселин Дечев
Рейтинг: 3723 ВеселоБаш сега е моментът!
В Русия съм! В Русия съм!Вие кога искате?
Като влязат в ЕС и НАТО??
Fiji
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#9] от "Jumbo Jet":
Тогава ето ти една ненаивно-опростенческа теория: Русия и Сърбия провеждат агресивна антибългарска политика в Македония и посрещат с радост всяко влошаване на отношенията между нас и тях. И ние като по-отговорната страна (член на ЕС и НАТО) не трябва да им даваме повече такива поводи. Всички проблеми между нас и Македония могат да се решат интелигентно, въпросът е има ли кой от наша страна да постави пред Заев въпросите за решаване така, че да не го предизвиква, а да го накара да съдейства. Заев е в положение да лавира между европейските настроения и шовинизма. Защо Бойко мълчи и оставя патриотарския си военен министър да взема отношение по един такъв деликатен двустранен проблем?
stedim
Рейтинг: 1540 НеутралноНе подкрепям публичната изява на Каракачанов. Всичко това не трябва да се прави под светлината на прожекторите. Има достатъчно начини за пречупване на българофобията в Македония. Това не е процес за месеци или 1–2 години. Но на Каракачанов му се струва, че това е запазена за него територия.
не на безразличието
Рейтинг: 822 НеутралноДо коментар [#17] от "xm...":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимна македония нищо не сме подарявали,танковете бяха 'уж' харизани за да може те да ги продадат в африка,бяхме подписали споразумение че няма да продаваме оръжие,а македония не беше и стана далаверата ,нашите комунисти с македонските завъртяха далавера и някой лев,грубо казано...
selqnin
Рейтинг: 2455 НеутралноМНОГО ДОБЪР И ТОЧЕН ТЕКСТ НА ОГНЯН МИНЧЕВ!
ДАНО БЪДЕ ПРОЧЕТЕН ОТ КОГОТО ТРЯБВА!!!
blondofil
Рейтинг: 2047 НеутралноИ Ленин така е учел: Майната й на истината файдата е важна.
Роси
Рейтинг: 7414 НеутралноНе знам Борисов как ще се оправи с Каракачанов. Със Заев може да е и по-лесно.
m_style
Рейтинг: 543 НеутралноНякой знае ли какво точно означава днес абревиатурата ВМРО?
penetrating
Рейтинг: 8210 ВеселоВижте България как се инати и не прави дори усилие за реформи след влизането си в ЕС :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТа какво казвате за Македония! Не му е сега времето? Оставете на експертите по история?
Това е наивно разбиране, особено когато политиците са довели нещата до такова състояние.
Октавиан
Рейтинг: 264 Неутралнокато си помисля за сърбия каква радушна подкрепа се декларира и как се пригласяще щастливо на гръцките свинщини по преспанския договор, ми се повръща от български политици и нахъсани размахващи пръст милюцюнери, които ми обясняват какво е македония и как трябва да им се покаже. И това - за най-милото ми място.
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция. вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация. списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.wre501051215
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#6] от "Fiji":
Проблемът е,че в Скопие не гледа на нас като на по-голям брат,а както ние гледаме на Турция,например.Вековна пропаганда си е казала думата.
Fiji
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#28] от "yanne":
Всеки иска да се отърси от влиянието на по-големия брат и да покаже, че е самостоятелен, но при тях не е точно така, защото там влияние имат Сърбия и Русия в пъти повече, отколкото ние. Връзката с нас е, че кръвта вода не става, и тази връзка не бива да се подценява, тя работи и трябва да се използва умно от нашите политици, за да се изчистят всички проблеми.
papуre
Рейтинг: 624 НеутралноНе е време за радикални претенции
Право е бившето комуне Оги минчев . Не е време . Времето отмина с подписването на Договора с Вардарските макета . Това им даде капт бланш да си разиграват коня и да водят дипломацията както те си искат , а Минчев да ни обяснява , че това не е почтено от тяхна страна . Трябва да следват стъпките , които той , експерта , начертава . Докато той си разяснява тезите и мъдростите на българския ошашавен народец , макетата и елините се разбраха и си стиснаха ръцете . По комшииски . Като затвориха комшулука с"българете " Македонския език , въпреки каракачанчето и Огито , вече Е ФАКТ. На него се подписват МЕЖДУНАРОДНИ ДОГОВОРИ . А ОГИТО МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА , БАВНО И СТЪПКА ПО СТЪПКА , БЕЗ ДА ГИ СТРЯСКА И ПЛАШИ , ДА ГИ УГОВАРЯ , ЧЕ ТЕХНИЯ ЕЗИК ВСЪЩНОСТ Е БЪЛГАРСКИ
ДИАЛЕКТ . . Но не може да усети че вече стъпките се правят по музиката с автор Заев .
papуre
Рейтинг: 624 НеутралноНе е необходимо да бъдем всеопрощаващи наивници, но ако наистина искаме да създадем нова основа на двустранните ни отношения, имаме нужда преди всичко от време
Само че времето е лимитирано - до приемането на Македония в" нашето семейство ". Пък там вече ще бъде късно да им се зъбим за кражбата на историята .
papуre
Рейтинг: 624 НеутралноВреме е в този дебат да се намеси и информираното обществено мнение.
Демек нова ниша за тлъсти хонорари за мастити носители на общественото мнение . При това информирано . Сигурно и МОТИВИРАНО .
papуre
Рейтинг: 624 НеутралноИмаме нужда положителният процес, който започна с подписването на договора между двете страни да продължи. Не е време за глупави претенции - "откажете се от това, а вие пък - от това". Засега няма да се отказваме от нищо. Ще се опитваме да приемаме стъпаловидно променяни гледни точки с цел сближаване на позиции и продължаване напред. Ако имаме успех в това, след 5-10 години ще получим дивиденти, за които не сме и подозирали.
Ето вече и част информираното мнение НА ОБЩЕСТВЕНИКА МИнЧЕВ. Изказано мече от позицията на ПОКАНЕН да дава акъл . Знае вече и за дивидентите , които ще получим неподозирани ползи . Но чудно , че нищо нито казна , нито загатва какви са , аджеба , тези ползи . За неговите поне се досещаме ...
papуre
Рейтинг: 624 Неутралнозащото е все още малко, само те ядосва от време на време с детинщините си и инатенето си, значи казваш, че трябва със сила да го караш да те слуша, с шамари, а не с търпение и такт?
Неее , никакви шамари . Щом си учи уроците и решава задачките , макар и МАЛКО ДА ТЕ ЯДОСВА не трябва да го шамаросваш . Но когато бяга от училище , не носи тетрадки и не отваря учебниците , на всичко отгоре запали плевнята и ти изгори от това и къщата , ще си хапеш задника и ще се проклинаш , че не си го шамарил достатъчно . Пак , ако искаш , можеш пак да го галиш и да му купиш небет шекер . Докато запали и махалата . С търпение и такт .
Храбър
Рейтинг: 1468 ЛюбопитноЗащо "утре ще бъде късно"? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1468 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "papуre":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Кои от действията на Северна Македония оприличаваш на ..." бяга от училище , не носи тетрадки и не отваря учебниците , на всичко отгоре запали плевнята и ти изгори от това и къщата"?
Конкретно!
Храбър
Рейтинг: 1468 ЛюбопитноЗащо си мислиш, че отношенията ни с тях ще приключат след "приемането на Македония в" нашето семейство ""? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
kirka80286
Рейтинг: 470 ВеселоКой към кого има претенции бе, платен? Какъв радикализъм? Ние на тази... махала... само дето фелацио не им направихме (а всъщност не е сигурно дали не сме) Няма "Историческата основа, върху която се развиват тези отношения, е тежка, натоварена е с трудно преодолими конфликти и разделения."
"Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York TimesПолитолог: човек, който изговаря една торба думи, без да има една прашинка смисъл. Няма тежки основи, Миндилчев. Има история. За разлика от политологията, историята е истинска наука.
wre501051215
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#29] от "Fiji":
Не познавате днешна Македония.За тях"големия брат " не е България,а Сърбия.И е нормално,зщото държавността на днешна Македония произлиза от Югославия.България е по-скоро спомен от баби ,дядовци,лели и чичовци.Почти век(това са поне 4 поколения)са учени в антибългаризъм.
wre501051215
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#36] от "Храбър":
Например в учебник да се учи,че българите са татри,завладяли македонците и откраднали азбукта им.Или,че Самуил вдигнал възсние срещу Българите.Което е смешно,зашото бащата на Самуил енедин от комитопулите,а тези,срещу които възстанл били негови братя.
Fiji
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#39] от "yanne":
Сигурно е така, но България трябва да изработи една официална позиция, а не всеки да се изказва, както му дойде, та дори да е вецепремиер.
Храбър
Рейтинг: 1468 ВеселоПърво научи както трябва правописа, за да не "прИтупваш" неща, от които и без това хабер си нямаш! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1468 НеутралноАбсолютно!
Една твърда и добре подкована национална позиция, която без много емоции да бъде неотклонно защитавана е най-добрата политика.
А не разни самозвани "патреоти" да плещят, под път и над път, каквото им дойде на устата! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1468 НеутралноДо коментар [#39] от "yanne":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Искаш да кажеш, че България е в сърцата на обикновените хора.
Именно към тях трябва да бъде обърната политиката на страната ни, а не към разни велможи, които и без това са само временно на тази си позиция!
dnevnikar
Рейтинг: 3903 НеутралноВИИ Маркс имени Лелина
Не е същото...
През 1917 Ленин разполагал с германски торби пълни с жълтици.
През 1918 разгромил Руската империя с любезно съдействие
от Германската, Австроугарската, Българската и Османската.
Коминтернът започнал да гради Македонски азбука, писменост, народ и нация.
Съветски тоже.
През 1939 сключил фашистка сделка с Германия и започнали вместе Втора световна война.
Планирал за 6.7.1941 да наложи Велика германска отечествена война,
но бил изпреварен. На 22.6 му се наложило да започне Велика междусъюзническа.
За да може нацията СССР да оцелее, наложило се да търси нови съюзници и да се отрече от Коминтерна.
Наложили се нови ограничения.
Нови и нови лишения.
1992: СССР се отрекъл от КПСС, и от себе дори.
2018: И истината ни е малка, и файдата.
До коментар [#23] от "blondofil":
И Ленин така е учел: Майната й на истината файдата е важна.