Накъде върви държавата ни

От протест /архив/

© Юлия Лазарова

От протест /архив/



Човек на моята възраст може да смята, че всичко е видял и едва ли каквото и да било е в състояние да го изненада.


И все пак две тенденции ме карат да изпитвам нещо като шок и да ме обзема тревога - какво още може да се случи в България, какво още ни очаква като общество и държава!?


- Първото е алчността на част от управляващия елит




- непомерни материални и финансови желания, присвоителски страсти, хипертрофирана жажда да имат, да притежават, да си уреждат на ниски цени, да трупат, дори понякога правят това като че плячкосват, обзети сякаш от грабителски нагон.


Не, подобно користно поведение, подобен корупционен апетит за недвижимо и движимо имущество, за влогове в банки - това е болестно състояние, патология; то е описано в литературата като нашествие на потенциални аутсайдери, като агресия на парвенюта, като отсъствие на ценностна система, като стремеж да се удари кьоравото.


Това трябва да бъде пресечено, не може да се позволява то да зачерква настоящето и да съсипва бъдещето на страната ни. Можем само да си представим докъде можем да стигнем, ако продължим да вървим по този гибелен път, когато властови ресурси се използват от късогледи хора, посягащи и усвояващи буквално като невидели, като живеещи сега и само сега, защото им е паднало и докато им е паднало - да осребрят, да присвоят, да го вземат, да го прилапат...


- Второто е нивото, на което се обсъждат и обясняват проблемите, идеите, решенията


поведенията, плановете и намеренията на управлението - на всички нива и във всички дейности в държавата ни. Не може, не трябва, не бива така да пада равнището, така да се опростява и изпростява езикът, да се представят нещата като елементарни и с никаква сложност!


Та управлението на държавата, на процесите в нея е много фина настройка върху функционирането на обществото, то е висша дейност, по-сложна и от висшата математика, и от висшия пилотаж! Управлението на държавата е визионерство, стратегиране, уникален мениджмънт, базиран на най-съвременни властови технологии. То не може да се опакова в наивност и гротескност, да се битовизира и чалгизира, да се изговорва с банални фрази и бабаитлък, пехливанство и бигбрадърска словесност!


Какво да правят учените, университетските преподаватели, ако щете, учителите в училищата дори, ако на повърхността на най-съкровените и сакрални дейности на държавното управление има пяна от простословие и дефицит на качествено образование!?


30 години от началото на Прехода са достатъчно продължителен период


който ни дава право и ни вменява в дълг да си направим равносметка, да теглим една междинна черта, да се замислим какво става в страната ни и накъде върви държавата ни. Все още не е късно да променим хода на деградацията, на уродливостта - във вкусовете, нравите, поведенията и щенията.


Но моите притеснения са, че от един момент нататък може да стане много късно, фатално късно. А България не заслужава това да ѝ се случи. Тя за нищо не ни е виновна, че я докарахме дотук и я направихме такава, каквато е днес и каквато никога не е била. Дано и никога повече не бъде точно такава. Че да ни е толкова жал за нея.


Текстът на проф. Слатински е от "Фейсбук". Заглавието е на редакцията


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Слатинси,
    Президентът Румен Радев каза същото преди тебе!

  2. 2 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    Щом ти е толкоз тъжно, г-н проф.Слатински, направи партия и излез на сцената- аз като избирател бих ти дал шанс.
    Щото това само с плачовете и вайканиците и "дайте да дадете" вече мнозина преди теб са го правили и до никъде не е довело.

  3. 3 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4661 Весело
  4. 4 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Все едно политиците преди това Народно Събрание не са се облажили с евтини апартаменти. Познавам един депутат от СДС, 1997-2001 г., не го чух да се обади в Парламента, след четири години имаше вече 2 апартамента в София.

  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2391 Неутрално

    Слатински, ти какво точно направи по въпроса, освен да цивриш текстово?

  6. 6 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    Според мен държавата ни върив към по-добро. За съжаление твърде бавно и за още по-голямо съжаление, не поради управляващите а въпреки тях...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  7. 7 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1889 Весело

    Все едно политиците преди това Народно Събрание не са се облажили с евтини апартаменти. Познавам един депутат от СДС, 1997-2001 г., не го чух да се обади в Парламента, след четири години имаше вече 2 апартамента в София.
    —цитат от коментар 4 на НеКой


    Значи добре се е ориентирал към ГЕРБ.
    Иска още два апартамента може би

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  8. 8 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4661 Весело

    Моят съвет към останалите читави в България хора е - напускайте по най бързият възможен начин територията!

    klimentm
  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 4105 Неутрално

    "Но моите притеснения са, че от един момент нататък може да стане много късно, фатално късно."

    Май вече е късно

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 4293 Неутрално

    До коментар [#2] от "balgariez":

    Докога всеки, който не е съгласен със системата, ще си прави партия? 1000 еднолични партийки не могат да променят нищо. Трябва да се обединим като гражданско общество и да покажем категорично, че сме против този начин на управление: чрез протести и чрез избори. И не приемам за оправдание, че няма за кого да се гласува и че всички са еднакви.

  11. 11 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    До коментар [#7] от "nessarox":

    Не е, беше даскал по история.
    После стана даскал по история с два апартамента в София...
    :)

  12. 12 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3346 Весело

    Щом псевдоинтелектуалците бучат намусено значи нещата вървят добре.

    Това златно правило ВЕДНЪЖ не се е издънило

    Use your Illusion
  13. 13 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    Накъде върви държавата ни?

    В правилната посока въпреки квиченето и калта от лиляво-червените.

  14. 14 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3346 Весело

    До коментар [#10] от "Fiji":

    "и чрез избори"

    На които бай Българ праща умнокрасивичариата под опашката на коня. Ей сега след месец ще има ПОРЕДНА демонстрация :)

    Use your Illusion
  15. 15 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    Тя от 1944 г. върви в тая посока, тоя сега се е сетил...

  16. 16 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Моят съвет към останалите читави в България хора е - напускайте по най бързият възможен начин територията!
    —цитат от коментар 8 на klimentm


    Еймен Бруда!

    яж бахур
  17. 17 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1490 Разстроено

    Помните ли врътката Къщи за гости, по която се гепеха пари по европрограма за развитие на туризма?
    Еми тук Александър Манолев, бивш зам.-министър на туризма и настоящ зам.-министър на икономиката е собственик на имот, в който е построена “къща за гости”, финансирана с 380 000 лв. по проект на Програмата за развитие на селските райони. Плащането е одобрено от ДФЗ през декември 2015 г., само месец след като Манолев е назначен за зам.-министър на Ангелкова. Имението с половин декар РЗП обаче никога не е функционирало като семеен хотел за развитие на селски туризъм. Ползва се като частна вила от Манолев и семейството му. Има и специална екстра, подобно на частния асансьор на Цветанов – минерална вода докарана от 3 км от Сандански.
    https://bivol.bg/manolev-apartamentgate.html?fbclid=IwAR0xiKbRl-djFCjSBnWmeErk5IUw45-HFdrZ3ssMWDv0BNTkoglRcJBEuMc

    Направо ум да ти зайде как се граби от шайката...

  18. 18 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3346 Весело

    До коментар [#8] от "klimentm":

    Забрави да кажеш промокода осигуряващ червен килим, майбах и мелеон на първото западно летище като за начало - 'аз съм разочарован умнокрасивец'.

    Айде на терминалата!

    Use your Illusion
  19. 19 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2586 Весело

    До коментар [#10] от "Fiji":

    Дай тогава съвет ти за кого би гласувал.
    За себе си ще ти кажа веднага сегашната ми предварителна настройка, хем да поставя минусов рекорд (ツ) :
    ПРОТЕСТЕН ВОТ (!) "Евророма", или "ДПС", или "ДОСТ"

  20. 20 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    До коментар [#8] от "klimentm":

    За тебе явно е територия. За други е Родина.

  21. 21 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 888 Весело

    мислим че Слатински
    чиляко с най квадратната глава който познавам
    страда от стомашни киселини

    содааааа!

  22. 22 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3634 Неутрално

    Изтривалката на шапкаря- решетник колкото и да се напъва не е нито оригинален, нито интересен.
    От напъните му може да последва само кафява черта отзад, откъм продължението на гърба!!!
    СМЕШНИК!!!!!!

  23. 23 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2559 Разстроено

    Дневник защо махнахте другата статия?

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  24. 24 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 2353 Разстроено

    До коментар [#20] от "НеКой":

    За други е Родина...
    Както казал татко глист на малкото глистче, когато го попитало защо живеят на кучето в г.з.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  25. 25 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2375 Неутрално

    Ми накъде, тиквите ще ни пратят при брат'чедите от Позитано. Натам върви дръжавата, други към Терминало...

  26. 26 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 325 Любопитно

    Как накъде?! На зле! Щом вече и умрелите намаляват!
    А ако сериозно: оттук нататък ни чака просто една много дълга агония...

  27. 27 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 4293 Неутрално

    До коментар [#19] от "balgariez":

    Аз не съм привърженик на протестните вотове, защото това не е градивно отношение, но и те са за предпочитане пред пасивното негласуване.
    Аз ще гласувам с цялото си съзнание за ДБ.
    Не мога да разбера този, който не може да хареса поне една партия или поне един политик, който да е достоен за гласа му. Нима е възможно всички да са под неговото равнище? Ако наистина е толкова велик, да си направи партия и да гласува за себе си. Но у нас всеки започна да се мисли за Наполеон.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2559 Весело

    Мерси ❤️

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  30. 30 Профил на Медиен манипулатор
    Медиен манипулатор
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Божеее... Николай Слатински.

    Я дайте нещо от Смилов, по-добре...

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  31. 31 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3680 Разстроено

    Моят съвет към останалите читави в България хора е - напускайте по най бързият възможен начин територията!
    —цитат от коментар 8 на klimentm


    +++++++++.......ако си млад...!!!!????...хубо......ама ако си СТАР.....????!!!!!.....и БОЛНАВВВ......!!!!!????........къде ше ходишшш.......????!!!!........ПРОБИХА ДЪРЖАВАТА ГАДОВЕТЕЕЕ.......!!!!!.......от какви КОМПЛЕКСИ тряба да СТРАДАШ.....!!!!?????....за да си вземеш и ЛИЧЕН / персонален / АСАНСИОР до АПАРТАМЕНТА...-ПЕНТХАУСА......?????!!!!!....../...цени и секви простотии ги оставяме на СТРАНААА...../.....

    България НАД ВСИЧКО .....
  32. 32 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3634 Неутрално

    Само като си помисля какви човешки отпадъци "пося" едно време ДС в СДС :
    -Николай Слатински;
    -Христо Бисеров;
    -Йордан Цонев;
    -Еленко Божков;
    -Воденичаров
    чак ми се гади като се сетя само за имената и фамилиите им, физиономиите им предизвикват позиви за повръщане, така, че ...това е положението!!!
    ГНУС!!!

  33. 33 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 690 Неутрално

    начи, виждаш ти неква кола катстрофирала 3-4 пъти на магистралата. без читаВи ламарини, горивото възпламенено при ударите, маслато и течностите източени, раияторъ пробит и викаш: напълно годна е да се движи. даже, ше мож да я продадеме на по-висока цено, отколкото сме у купили.
    ЛЪЖЕЦ МАНИПУЛАТОР СИ ТИ.

  34. 34 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 4293 Неутрално

    До коментар [#19] от "balgariez":

    Писах ти плюс само за това, че ще гласуваш. Но кажи ми какво ще е протестното на вота ти, ако гласуваш за ДПС? Та те са в основата на тази система, срещу която искаш да протестираш с гласа си.

  35. 35 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2586 Весело

    До коментар [#27] от "Fiji":

    Няна, разбира се, да те разубеждавам с реминесценции за "Командира", главен гробокопач на СДС (простил ли си му?) или културата на "Бай Хуй" Кънев (сори- той го рече в ефир)
    Протестния вот, примерно ДПС, ще срита и ГЕРБ, и БСП. Те (ДПС) самите нямат ресурс да управляват, а който (ГЕРБ или БСП) се хване с тях ще се дискредитира, което е ху-убаво. Ако ДПС са с много гласове, ще им се дадат и много позиции, ще се издънят яко и настъпва криза. Кпето и искам- да разклатя лодката и видя какво ще стане.

  36. 36 Профил на Медиен манипулатор
    Медиен манипулатор
    Рейтинг: 1973 Весело

    За мен е абсолютна загадка що тоя непрекъснато се публикува в либералната преса. Дневник, Клуб3, Оффнюз... дамо да пръдне у фейсо и веднага е копиран на първа страница.

    Та той като способност да се изразява с думи е на нивото на дете 7-8 клас.

    Дори и единствения критерии да е "Огън по ГЕРБ" има хора които са поне 5 класи над тоя мушмурок. А тях не ги публикуват. Или поне не толкова често.

    Нямам обяснение...

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  37. 37 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 888 Любопитно

    Как накъде?! На зле! Щом вече и умрелите намаляват!..
    —цитат от коментар 26 на topal


    ти кво предлагаш
    за да вървим на добре да се увеличават умрелите?

    да немаш погребална агенця нещо?


  38. 38 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4661 Весело

    До коментар [#18] от "Saint of Me":

    Всички неприятности свързани с имиграцията са нищо в сравнение с чувството че живееш в нормално общество и държава, червен килим разбира се няма пред никой но кода все пак е “ НОРМАЛНОСТ”

    klimentm
  39. 39 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 3346 Весело

    До коментар [#38] от "klimentm":

    Господине, всички знаем къде кое как е, доста смешно е да се разказва как е 'навън' през 2019-та, нали :)

    Пък и както много пъти е казвано - един лузър като мине през терминала, лузърщината му и тя с него минава, това е истинският диференциатор. Иначе разбира се всеки да живее където прецени че му е кеф, тая схема е супер

    Use your Illusion
  40. 40 Профил на Петър Костов
    Петър Костов
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Следващия скандал:

    https://bivol.bg/manolev-apartamentgate.html

    Не се въргаляй с прасе в калта! За разлика от теб на него ще му хареса.
  41. 41 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    В България проблема е само един. ЛОШО ИЗРАЗХОДВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПАРИ. Това произлиза от визията на всички управляващи на изборни длъжности, чиято основна задача е не да направят нещо добро за обществото с парите, а да намерят легален начин да ги дадат на партията си и на фирмите на шефовете си, които са ги назначили /насадили в листите/. Втората причина са калпавите закони, които са писани, за да улеснят това усвояване. Като следствие ако в западните държави се крадат около 10-15 %, тук се крадат над 50 % от парите. Та, решениете е: на първо място ЛУСТРАЦИЯ, промяна на законите в правилна посока и строг контрол на изразходваните средства и на резултатите от тях.

  42. 42 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2517 Неутрално

    "Но моите притеснения са, че от един момент нататък може да стане много късно, фатално късно."
    Вече е станало късно нещо да се поправи. Един политически елит е грабнал властта и се разпорежда със съдбите ни както му изнася. И няма кой да промени статуквото и да внесе малко честност и почтеност в политиката.

  43. 43 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    До коментар [#8] от "klimentm":

    Не.
    Те просто това искат най-много!

    Panta rhei....
  44. 44 Профил на lwf51369971
    lwf51369971
    Рейтинг: 88 Неутрално

    Да теглим чертата, но първо да си припомним цялата помия, която ни залива толкова години наред - то не бяха СРС-та, ДАНС, съдии, прокурори, депутати - всичко това все още го има в интернет (засега все още имаме интернет) и осъдени няма - всички излизат чисти като какво беше там....
    Като символ на прехода за мен остава ето този "титаничен сблъсък" от зората на нашия главен прокурор и предхождащ фалита на КТБ, състоял се в родния ни парламент и който има само 131000 гледания
    https://www.youtube.com/watch?v=9P61YGhckFs

  45. 45 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9189 Неутрално

    " Управлението на държавата е визионерство, стратегиране, уникален мениджмънт, базиран на най-съвременни властови технологии. То не може да се опакова в наивност и гротескност, да се битовизира и чалгизира, да се изговорва с банални фрази и бабаитлък, пехливанство и бигбрадърска словесност!"

    Това вече Бойко няма да го разбере.

  46. 46 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3064 Неутрално

    " Управлението на държавата е визионерство, стратегиране, уникален мениджмънт, базиран на най-съвременни властови технологии. То не може да се опакова в наивност и гротескност, да се битовизира и чалгизира, да се изговорва с банални фрази и бабаитлък, пехливанство и бигбрадърска словесност!"Това вече Бойко няма да го разбере.
    —цитат от коментар 45 на Роси


    Бойко се подсмихва само. Както и повечето хора дето сме в реалния сектор. :)

    Иначе това горното само човек на наУчния труд без ден стаж в реалната икономика може да го каже и да вярва в него. :)

  47. 47 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 3372 Неутрално

    "Можем само да си представим докъде можем да стигнем, ако продължим да вървим по този гибелен път, когато властови ресурси се използват от късогледи хора, посягащи и усвояващи буквално като невидели, като живеещи сега и само сега, защото им е паднало и докато им е паднало - да осребрят, да присвоят, да го вземат, да го прилапат.....................................
    ..............поведенията, плановете и намеренията на управлението - на всички нива и във всички дейности в държавата ни. Не може, не трябва, не бива така да пада равнището, така да се опростява и изпростява езикът, да се представят нещата като елементарни и с никаква сложност!

    Та управлението на държавата, на процесите в нея е много фина настройка върху функционирането на обществото, то е висша дейност, по-сложна и от висшата математика, и от висшия пилотаж! Управлението на държавата е визионерство, стратегиране, уникален мениджмънт, базиран на най-съвременни властови технологии. То не може да се опакова в наивност и гротескност, да се битовизира и чалгизира, да се изговорва с банални фрази и бабаитлък, пехливанство и бигбрадърска словесност!"

    УАУ! Ако този революционен патос трансформира като по чудо 2% в 20%....свалям ви шапка тогиз професоре...
    Аз викам, оставете ги тея "простоватите и недоучени" от ГЕРБ да си изкарат мандата. Пък тогаз...каквото "сабя" покаже....
    Времето на революциите е безвъзвратно отминало професоре, лозето все още иска мотика, не молитва.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  48. 48 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#10] от "Fiji":"и чрез избори"На които бай Българ праща умнокрасивичариата под опашката на коня. Ей сега след месец ще има ПОРЕДНА демонстрация :)
    —цитат от коментар 14 на Saint of Me


    До коментар [#14] от "Saint of Me":

    И? Много ли прокопса от тая работа бай ти Българ?

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  49. 49 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 3372 Неутрално

    Божеее... Николай Слатински.Я дайте нещо от Смилов, по-добре...
    —цитат от коментар 30 на Медиен манипулатор


    Що тъй дискриминираш веселяка Женя? Пардон, професора де...

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  50. 50 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 3222 Неутрално

    Държавата ви върви точно там, накъдето трябва.

    По дяволите.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  51. 51 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1822 Весело

    аз па гледайки отстрани мое само да ви кажа, че се справяте добре... и требе да продължавате да правите квото правите... българия сега е сто пъти по-добро място от българия преди 30 години и сто хиляди пъти по-добро от поробената от рушняците комунистическа българия...
    верно има рушняко-милицюнерски предатели на националните интереси, де гепат и ръчкат по болните места и предизвикват мизерия, ма те ше умрат един ден

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  52. 52 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1822 Весело

    по-голем проблем е, че фокуса на публиката за скандала с апартаментите не е връз туй как един бизнес успява да подкупи властта и тя да узакони незаконни неща в негова полза... а туй, че некой бил лаком и си накупил апартаменти по-евтино...
    демек незаконното явление корупция е нищо кой знай кво и майната му, обаче нормалното човешко качество лакомия е ного-ного кофти и требе да го линчуваме...
    нема нищо незаконно некой да продава законно произведена стока на загуба и некой друг да я купува на печалба... незаконното е да разрешаваш да се строят набостъргачи там дето закона не дава

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  53. 53 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    Че кога Слатински , Дайнов и подобните им са писали, че в България живеят нормални, трудолюбиви, кадърни хора, които знаят своите интереси и които знаят как да ги отстояват? Да погледнем по-раншни техни публикации- в България живеят дебили, изпаднали , затормозени от нищетата, доведени до ръба на отчаянието нещастници с робски манталитет, които едва преживяват и гледат само към терминал 2 ?
    Как така тези трубадури на апокалипсиса сега изведнъж се сетиха, че добрият, кадърният, доброжелателният, ученолюбивият български народ заслужава нещо по-добро. Сетиха се, за да напълнят публичното пространство с кухи лозунги, зад които стои нулева възможност те самите да предприемат каквото и да е, за да ги реализират на практика- в техния арсенал влиза само непрекъснат лай и плюене срещу "България на Борисов" ( и това не сме забравили).
    Та, питам, те България на Борисов ли са тръгнали да спасяват, или тяхната?
    ОТВРАТ!

  54. 54 Профил на Милост  за  живите
    Милост за живите
    Рейтинг: 969 Любопитно

    Накъде върви държавата ни!?Ами.....,на майната си!

    Душице нежна,скиталнице, Гост и приятел на тялото, Къде ще се подслониш сега, Бледа, студена, оголена, Неспособна да играеш както някога.
  55. 55 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 404 Неутрално

    след апартаментгеит сугурно ще има и друг геит например самолетгеит, нали трябва да се отлича вниманиет на хората,а защо ... то се знае.

  56. 56 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2953 Неутрално

    До коментар [#2] от "balgariez":
    Г-н Слатински е на 70 години или поне ги гони. Какъв е смисъла тепърва да влиза в политиката, като му е време да си гледа старините? И какво бъдеще очакваме, ако разчитаме единствено на хора като Иван Костов или Николай Слатински?

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  57. 57 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 1147 Неутрално
  58. 58 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 155 Неутрално

    До коментар [#12] от "Saint of Me":

    Друго си е да си цофянец от спалните гетА на София като теб, а?
    Не можеш да ги понасяш централните квартали, нали ....
    Щото гроздето е кисело, нали душицо мънЕнка

  59. 59 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Е,то нЕма такава държава!

  60. 60 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Все едно политиците преди това Народно Събрание не са се облажили с евтини апартаменти. Познавам един депутат от СДС, 1997-2001 г., не го чух да се обади в Парламента, след четири години имаше вече 2 апартамента в София.
    —цитат от коментар 4 на НеКой


  61. 61 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1283 Весело

    Все едно политиците преди това Народно Събрание не са се облажили с евтини апартаменти. Познавам един депутат от СДС, 1997-2001 г., не го чух да се обади в Парламента, след четири години имаше вече 2 апартамента в София.
    —цитат от коментар 4 на НеКой


    ДА ,и аз го познавах НО беше от БСП.

  62. 62 Профил на ruc10600791
    ruc10600791
    Рейтинг: 903 Неутрално

    ЕМЕС

    Нашенците, както са се настроили,
    за гражданска война се приготвили.

  63. 63 Профил на ruc10600791
    ruc10600791
    Рейтинг: 903 Неутрално

    ЕМЕС

    Нашенците, както са се настроили,
    за гражданска война се приготвили.

  64. 64 Профил на ruc10600791
    ruc10600791
    Рейтинг: 903 Неутрално

    ЕМЕС

    Нашенците, както са се настроили,
    за гражданска война се приготвили.

  65. 65 Профил на ruc10600791
    ruc10600791
    Рейтинг: 903 Неутрално

    ЕМЕС

    Нашенците, както са се настроили,
    за гражданска война се приготвили.

  66. 66 Профил на archd
    archd
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Изглежда в момента от червената хранилка плащат по-добре за написана дума. Статията набляга на основния офанзивно защитен рефрен на БСП – имотните скандали касаят управляващите, нас от опозицията не. Интересно е как са гласували поправката на ЗУТ, наречена на Артекс. Чували сме, че депутати се купуват независимо от това дали са на власт.

  67. 67 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4917 Неутрално

    До коментар [#10] от "Fiji":

    Еее сигурно ще ми похвалиш Радан чиито тъст е бил сътрудник на ДС. Аа забравих на устата на всички е Делян заради родители и кумове, та за Радан нема време

  68. 68 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4917 Неутрално

    До коментар [#53] от "Дон Кихот":

    ,,Та, питам, те България на Борисов ли са тръгнали да спасяват,,

    Тя Българията на Борисов си върви нагоре въпреки техните и на обединението щения. Но ако повечето хора научат кой принуди Борисов да спре санирането това тяхно обединение няма и 0% да получи

  69. 69 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nil satis nisi optimum":

    Държавата ни върви към добро, но за малцинството граждани. За повечето върви зле и към никъде!

    Малинчо
  70. 70 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1851 Весело

    Слатински, от тебе не стана политик, а наблюдател и оплаквачка, щото не ти стигна куража да се намесиш в политиката. Остана си вътрешен на външната врата, където, даже и да вещаеш самата истина, процесът прилича на вайкане придружено от дъвчене на сополи!

    Малинчо
  71. 71 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1851 Весело

    Питам аз и отговор не чакам! Знам си го, поради това и прескочих хоризонта...

    Малинчо
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 73 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#2] от "balgariez":Докога всеки, който не е съгласен със системата, ще си прави партия? 1000 еднолични партийки не могат да променят нищо. Трябва да се обединим като гражданско общество и да покажем категорично, че сме против този начин на управление: чрез протести и чрез избори. И не приемам за оправдание, че няма за кого да се гласува и че всички са еднакви.
    —цитат от коментар 10 на Fiji


    Ами ние не сме бе, другарко! Нищо му няма нито на начина, нито на управлението! Купили си хората по един апартамент, съвсем законно и прозрачно, а феновете на тези, които ограбиха България - рафинерии, авиокомпании, имоти, фондации, банкови сметки за милиони - точно вие да ми се тръшкате и да ми обяснявате колко добри са вашите, хайде няма нужда! Та вие само в последния мандат се опитахте да отмъкнете царски имоти за десет милиона, изпоназначихте си родата в де що можехте бордове и институцийки, ще ми се тръшкате за два пикливи апартамента и ще ми се правите на света вода ненапита? Я сподели от какви имоти тов. Костов смъкваше по 30 000 наем на месец, от НАЕМ, не от продажба! С какви пари, как са добити тия имоти, някаква идейка? Щото когото и да вземете от набедените от вас, повече от 2-3000 наем няма как да вземе от апартамент, пряко сили! Точно вие да ми говорите, колко "лошо" било това управление... Трябва да сте по-безочливи, отколкото сте доказали, че сте!

  74. 74 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Не го харесвам ососбено Слатиснки, но заставам зад всяка дума в този текст. А дали може да има промяна...ами хората си гласуват за мутрите, комундетата , милиционерите и крадците.

    Трябва да се натрупа критична маса на нормално мислещи хора с нормална , а не чалгизирана ценностна система, които да имат куража да потърсят сметка на мутромилиционерите и увлекат другите.

    Иначе ще има закривай на територията.

  75. 75 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Ако ДПС са с много гласове, ще им се дадат и много позиции, ще се издънят яко и настъпва криза. Кпето и искам- да разклатя лодката и видя какво ще стане.
    —цитат от коментар 35 на balgariez

    Оххх, тоя радикален комунизъм - костовизъм няма да ви остави нивга, другари и другарки! Такива като тебе са затривали цели цивилизации - от мера да видят "какво ще стане", без да имат капацитета и познанията, и историческата памет - че това ВЕЧЕ е ставало, многократно. Все едно да топнеш детето си във вряла вода, за да видиш "какво ще стане". Ами ще се свари, какво очакваш да стане? А в случая - пак ще фалират банки, ще се спрат фондове, ще се краде за компенсация на изминалите десетина години, когато БКП-тата бяха извън властта... Хората, които започнаха да се прибират в българия, пак ще потърсят път за навън, пак ще ви окрадат и ще съсипят всичко, което изградиха ГЕРБ... да не сме го виждали, да експериментираме, ама ние сме го живяли поне 4 пъти само за последните 30 години, и пак има "умници", дето искат да видят "какво ще стане"! Що не пробваш това с детето първо, па ако оживее, след това гласувай за ДПС. Имбецили на стада в тази държавица...

  76. 76 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nil satis nisi optimum":Държавата ни върви към добро, но за малцинството граждани. За повечето върви зле и към никъде!
    —цитат от коментар 69 на Малинчо Паков


    Ти по коя статистика съдиш? Аз като гледам, десетократно се увеличават лъскавите западни автомобили, за сметка на каруците. Ако ти си още на каруца, не знам що си мислиш, че си мнозинство. И другото магаре ли броиш? Пак си оставате малцинство, съжЕлявам!

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  78. 78 Профил на Angelo Badalamenty
    Angelo Badalamenty
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Не виждате ли че щатните комунета плюят под всяка статия на Слатински, че бил внедрен от ДС, а той беше единственият не ДС агент от съветниците на Гоце и беше изолиран и разкаран при първа възможност.

  79. 79 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    До 11:"НеКой"...Не е, беше даскал по история.После стана даскал по история с два апартамента в София..."

    Айде стига с тези апартаменти, мечтата за човек дошъл от село. Селяндурите се запасиха с апартаменти, да ги продават и уж да печелят. А тарторите (Борисов, Доган, Радев) в това време ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ прибират, и прогимназии покрай Средиземно море си купуват!

  80. 80 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Разликата между професор и дебил е доста тънка. Някои постоянно минават от едната страна към другата. Като този лигав индивид.

  81. 81 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Уважаемият г-н Слатински е написал нещо много вярно.
    Но не казва на кого изпраща своето послание.
    Ако мисли, че Борисов и Цветанов ще го прочетат - пак се е излъгал.
    Ако това е за гласуващите за ГЕРБ - те ако го прочетат само ще напсуват професора, защото знаят, че Борисов и Цветанов толкова са се налапали, че и с топ не може никой да ги мръдне от властта.
    И какво като казваш истината, Слатински, след като написаното изглежда повече на плач на интелигент, загубил се по пътя..............
    Кажи го с две думи - стига вече, да ги сваляме от власт тези ненаситници!

  82. 82 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2282 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nil satis nisi optimum":


    Според мен държавата ни върив към по-добро. За съжаление твърде бавно и за още по-голямо съжаление, не поради управляващите а въпреки тях...
    —цитат от коментар 6 на Nil satis nisi optimum


    Съгласен съм и наистина КПД-то ни е близо до 0-та, времето върви и затова много млади хора си взимат шапките и тръгват по света.
    Но ако прочетем внимателно това:

    "Та управлението на държавата, на процесите в нея е много фина настройка върху функционирането на обществото, то е висша дейност, по-сложна и от висшата математика, и от висшия пилотаж! Управлението на държавата е визионерство, стратегиране, уникален мениджмънт, базиран на най-съвременни властови технологии."

    и се запитаме, има ли държава по света където това да се случва? В момента какво става в САЩ, в каква бъркотия все повече затъва Великобритания и т.н.
    Искам да кажа, че подобни виждания са по-скоро утопия, отколкото реална възможност да се случат. А и да не забравяме, че поне в страните където има редовни избори, ние избирателите си ги избираме и те са в голяма степен представителна извадка на нас, техните избиратели.
    Алчността е много силно разпространена навсякъде по света и остава само едно, срещу което доста успешно се борят сегашните ни управници - правосъдната система, с помощта на която, алчността може да бъде сведена до приемливи размери, да изчезне е абсурд.

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  84. 84 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3583 Разстроено

    Накъде вървим ли? Към едно ниско ниво, характерно за държава от третия свят. Управниците ни са представителна извадка на народа, който е МАСОВО тъп, и единствено се интересува от базовото си преживяване - ракия, салати, чалга и някой "нов внос". Не можеш да очакваш от такива хора диалог на високо ниво, най-малкото защото са функционално неграмотни и не знаят какво е "диалог".
    Натам вървим, със страшна сила. Тройкаджии и глупаци.

  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK