В София, на рождения ден на Хитлер

В София, на рождения ден на Хитлер

© Велко Ангелов



"Те искат да ликвидират марксизма, левите партии, "ционисткото лоби", джихадистите. Като тях мислят и феновете на Сталин", пише Петър Чолаков за "Дойче веле".


На 21 април в София бе създаден крайнодесният съюз "Крепост Европа". Българският национален съюз (БНС) беше домакин на срещата в столицата, събрала радикално-десни формации от Франция, Германия, Унгария, Чехия и Полша. Лидерът на БНС Звездомир Андронов отрече събитието да е проведено в чест на 130-тата годишнина от рождението на Адолф Хитлер (20 април 1889 г.). Но през 2011 г. съпредседателят на БНС "Еделвайс" Асен Кръстев беше осъден за проповядване на фашистка идеология и расова дискриминация. През 2009 г. той закачи нацисткото знаме на 60-метров комин на фабрика в Пазарджик.


Терминологията е от Гьобелс, идеите – от прашния скрин




Целите и "идеите", които преследва "Крепост Европа", опровергават г-н Андронов. Те разкриват радикално-десните корени на учредената организация. "Крепост Европа" "иска да ликвидира влиянието на марксизма, ционисткото лоби, масонството, левите партии и организации, и джихадистките групи", каза Андронов в предаването на bTV "Лице в лице". БНС са наследници на ген. Христо Луков и легионерите, на тези, които са се борили за "национална и социална България", заяви лидерът на формацията.


Разбира се, БНС сигурно има и неколцина симпатизанти. Те биха казали навярно, че зад посочените възгледи не надничат злокобните призраци на антисемитизма и ислямофобията. Но нека погледнем под лупа някои от най-любопитните термини, с които е изпъстрена реториката на г-н Андронов. За лидера на БНС, "в дома България" циганите, турците, евреите, арменците и т.н. са "гости", а етническите българи – "господари". И с невъоръжено око се вижда, че тези смущаващи "прозрения" се родеят с нацисткия мит за свръхчовеците и низшите раси.


На сайта на БНС, в раздела основни понятия, където по своеобразен начин се обяснява понятието "нация", четем следния заплашителен текст: "един човек е част от нацията, само когато нацията го признава за част от нея. Чрез действията си, човек може да се самоотдели от нацията".


"Крепостта Европа" - една изтъркана метафора


Историята на термина "крепост Европа" е многозначителна. Той се появява през 19 в. във връзка с Наполеоновите войни, като изразът "Festung Europa" вероятно е използван за първи път от германския писател Йохан Щефан Шютце. През първите години на Втората световна война понятието заема важно място в нацистката пропаганда, чийто идеолог е Йозеф Гьобелс. С термина се описват окупираните от нацистка Германия и нейните съюзници територии в Европа.


В най-ново време за "крепост Европа" ("Fortress Europe", "forteresse Europe" и т.н.) се говори в контекста на анти-имигрантските настроения на континента. Откриваме го в реториката на популистките радикално-десни формации като германската Пегида, които призовават за превръщането на европейския дом в твърдина срещу нашествениците-мигранти.


В края на януари 2016 г. членове на Пегида учредиха ислямофобско движение със същото име – "Крепост Европа". Но понятието използват дори овластени политици от традиционни консервативни партии, които се опитват да яхнат анти-имигрантската реторика и настроения, като вътрешната министърка на Австрия Йохана Микл-Лайтнер и баварския министър-председател Маркус Зьодер (ХСС).


Неонацисти от всички страни – съединявайте се!


Възраждането на червено-кафявите идеи е глобално явление. В Русия наскоро бе отчетена рекордна носталгия по управлението и личността на Сталин.


Според "Левада-център" положителните оценки ("възхищение", "уважение" и "симпатия") към него са най-високите от 2001 г. досега. Броят на тези, които посочват, че "уважават" тоталитарния лидер на СССР, се е увеличил най-много – с 12 процентни пункта през последната година.


На фона на примерите от Германия и Русия нека погледнем в собствения си политически двор. Българският "Орбан в пола", лидерката на БСП г-жа Нинова, наскоро се обяви в защита на "консервативния социализъм". Не случайно г-н Андронов провокативно нарече идеологията на БСП "фашистка". Всъщност, коректния термин сякаш би бил "националсоциалистическа".


Всички сме чужденци. Почти навсякъде по света.


И така, "всеки, който не е българин е "гостенин"", твърди лидерът на БНС. Тогава да попитаме: прабългарите, например, "гости" ли са били на славяните? А какво да кажем за откритието, публикувано в сп. "Nature Ecology&Evolution", според което уникалният паметник Стоунхендж е бил построен от "мигранти". Те дошли на Британските острови преди около 6 хиляди години от част от Беломорския регион, която днес се намира в Турция. Тези "пришълци" изместили "местното население". "Мигрантите" били само поточе от огромната човешка вълнà, идваща от Анадола, която "донесла" в Европа земеделието.


Ясно е, че термини като "крепост Европа", "господари", "слуги" и човеконенавистната идеология, която коварно наднича зад тях, не издържат на елементарната логическа и историко-фактологична проверка. И, за да не бъда разбран погрешно, разбира се, че Европа не бива да отваря своите порти за терористи и каквито и да било престъпници. Но миграцията не е еднозначно явление. Тя може да има и позитивни аспекти. И, ако ми позволите едно кратко лирично отклонение, в крайна сметка, всички на този свят сме мигранти, всички сме направени от звезден прах


МвНР ги осъди. Правилно решение. А мотивите?


Добре е, че българското Министерство на външните работи (МВнР) осъди новосъздадения съюз "Крепост Европа". Но този патос звучи леко фалшиво. Предизборно. Защото става дума за същия този кабинет "Борисов" 3, който роди скандалите с нацистките снимки. Кабинет, чийто вече бивш вицепремиер и майстор провокатор Валери Симеонов беше сложен начело на Националния съвет за сътрудничество по етническите и интеграционните въпроси. Кабинет с все още действащ друг вицепремиер, Красимир Каракачанов, който положи огромни усилия да възстанови рейтинга си, поставяйки на масата "циганския въпрос". И предложи концепция на интеграция на "циганите", съдържаща спорни мерки като ограничаване на раждаемостта. "За капак", активисти на ВМРО и БНС участват рамо до рамо в организирането на ежегодния "Луковмарш".


Заради всички тези доста съмнителни прояви на управляващите сме длъжни да попитаме: А дали пък МВнР не заклейми БНС и "Крепост Европа" само от опортюнизъм, "защото така трябва"? Дали това не беше порция великденско лицемерие?

Ключови думи към статията:

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2806 Неутрално

    Откачалки е имало и ще има. Просто не ги отразявайки. Не си заслужава.

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4588 Неутрално

    Да се държат под око от компетентните служби. Не са съвсем безобидни. гледах го при Ризова - имаше поглед на фанатик.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на rosen700@gmail.com
    *****
    Неутрално

    Спорна и противоречива фигура.
    Не проблема в Хитлер, а в тези фанатици, които тълкуват идеологията му като дявола евангелието.

  5. 5 Профил на rosen700@gmail.com
    *****
    Неутрално

    Не е , извинявам се за грешката си

  6. 6 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 585 Весело

    До коментар [#5] от "Ат сАвеЦкое информбюро":
    Значи викаш, Хитлер е ок, те фашагите не са доразбрали теорията му и не са изпълнили точно заповедите му, затова станало така? Хехехе.
    Според мен хората си имат проблеми и си търсят причината в нещо външно, което да е виновно за тях.

    забавление и приключение
  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3733 Неутрално

    Никога не подценявайте силата на глупаците, когато се съберат на големи групи.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Весело

    За сегашното демографско положение в Германия и отчасти Европа огромна вина носи именно Хитлер. Да избиеш над 40 милиона европейци...да ликвидираш хилядолетно присъствие на твоят народ в дадени земи...да поднесеш на тепсия на САЩ и СССР цвета на научният си потенциал и зорлем да докараш в половин Европа болшевиките на власт...та преди да му се възхитите, че се бил разправил с този и онзи, замислете се за резултатите от делата му.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  9. 9 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#5] от "Ат сАвеЦкое информбюро":Значи викаш, Хитлер е ок, те фашагите не са доразбрали теорията му и не са изпълнили точно заповедите му, затова станало така? Хехехе.Според мен хората си имат проблеми и си търсят причината в нещо външно, което да е виновно за тях.
    —цитат от коментар 6 на troi


    "Фашагите" дето не са доразбрали идеологията му ,са червендалестите либерасти .
    Те постоянно публикуват чудати ,недомаслени мнения по темата.. пълни не с факти . а със злоба , глупост и наизустени мантри.

    А е достатъчно - просто да отворят , да попрочетат..

  10. 10 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5727 Неутрално

    До коментар [#5] от "Ат сАвеЦкое информбюро":

    И забравен пълен член, да добавим към грешката...

    Относно "крепостта Европа" - ясно е, че щом има "фили", ще има и "фоби". Това е нормална реакция. Всеки е свободен, да изразява мнения.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4341 Любопитно

    До коментар [#8] от "DDR":

    .да поднесеш на тепсия на САЩ и СССР цвета на научният си потенциал
    =======
    В разгара на ВСВ, Хитлер постоянно е задавал все един и същи въпрос....
    " защо САЩ искат да воюват срещу нас? Та тях ние ги създадохме...!"

    Bukalemun
  12. 12 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Неутрално

    До коментар [#11] от "eti mehter":

    Реално Хитлер толкова бели е нанесъл на ”белите, хетеро сексуални, християни” (както обичат да казват някои), колкото никое НПО не може за 100 години да нанесе.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  13. 13 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#8] от "DDR":

    ... и зорлем да докараш в половин Европа болшевиките на власт...та преди да му се възхитите, че се бил разправил с този и онзи, замислете се за резултатите от делата му.
    —цитат от коментар 8 на DDR


    А бе то, ако не беше Хитлер, не половин, ами цяла Европа щеше да е залята от орките на Сталин.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  14. 14 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Това е важно за да се промени порочния икономически модел, който разчита на свръхпроизводство и консуматорски манталитет.
    Този модел разчита на един утопичен безкраен растеж на икономиката, който е абсурден.
    Поради демографските тенденции в европа, неолубералите стигат до крайности да внасят на ангро популация в европа, в отчаян опит да поддържат порочния модел.
    Внасянето на големи количества проблемен, или направо некачествен материал има и много странични негативни последствия, върху които се фокусират националистите.
    Тяхното обединение обаче ще катализира мниго по-дълбоки промени и осъзнавания.
    Европейската установена култура Е цивилизационен избор ;), и то бай-добрия за европейците по етнически и исторически произход.
    Умението да изградиш устойчива икономика (без задължителен прираст на популация и безконечен растеж) е ключово за осигуряване на качествен живот.
    В общи линии така го виждам:
    - качествен живот, без пренаселване
    - пренаселване, порочен "растеж", задълбочаване на социалното неравенство
    Задълбочаване на социалното неравенство и ограничаване достъпа до качествен живот е това, за което се борят неолибералите.
    Те са лобисти на финансовите елити, чиято основна цел е да стават все по-богати и да отстояват неравномерното разпределение на благата.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  15. 15 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Допълнение към №13: Пък ела тогаз да гледаш, кон боб яде ли?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  16. 16 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Любопитно

    До коментар [#14] от "Емил Емил":

    Един бърз въпрос по темата засегната от вас —цивилизованият избор и традиции.
    Император Константин I Велики предател ли е или гений?

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  17. 17 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Неутрално

    До коментар [#13] от "simval":

    В дълбока грешка сте, колега. Много сериозно грешите.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4341 Неутрално

    До коментар [#12] от "DDR":

    Това е така несъмнено.....
    Но има нещо което все ме кара да подозирам, че го представят повече като "черната овца" на него период.... а не като един от касапите на ВСВ.

    Bukalemun
  19. 19 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#17] от "DDR":

    До коментар [#13] от "simval":В дълбока грешка сте, колега. Много сериозно грешите.
    —цитат от коментар 17 на DDR


    Защо аз да съм в грешка?
    Самите болшевики, както и техните европейски другари - комунистите, в техните официални документи, твърдяха, че ще превземат не само Европа, ами света.
    Целият свят. Нищо по-малко. Че даже и поетите им го "възпяваха" туй "геройство":
    "...
    И когато сетний камък на обгърнатия в пламък
    и разруха древен замък се отрони в пепелта,
    вий слезнете от конете и земята целунете -
    възцарете вечна обич, вечна правда над СВЕТА."

    Както е видно, не само Европа, ами целият СВЯТ е под прицел.
    Ами я да си спомним герба на СССР. Цялото земно кълбо беше под "сърпа и чука" им.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  20. 20 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#16] от "DDR":

    Не живеем във времето на Константин велики.

    Мога да продължа с аналогията:
    Константин велики е император на многонационална империя, която се разпада от центробежните си сили.
    Въпреки въвеждането на християнството - в случая като спояващ елемент на тогавашното мултикултурно общество.

    Империята е разрушрна от местни 'варварски' народи, които днес са част от германската и френската нация (грубо казано).

    Едва столетия по-късно, християнството става основна част от европейската култура, и ни оформя ксквито сме - вкл. ако сме пълни АТЕИСТИ ;).
    А в основата сме си все пак същите варварски народи, които говорят различни езици и имат характерни културни и манталитетни особености (защото обитават различни части на европа и имат различна история).
    Всичко гореописано е богатството и многообразието на европа.

    По-скоро от виталността на варварската ни жилка (представяна от улъранационалистите) зависи дали НИЕ ще задържим европа, с досегашната и култура - с християнството като фпрмиращ и спояващ елемент, дори за пълните АТЕИСТИ (формирани в ...християнска култура), или ще я предадем на новите варвари, които имат друга... спояваща доктрина ;).

    Ето ти го цивилизационния избор - решавай.
    Другото, с икономическия модел, който трябва да стане устойчив, а не да разчита на количество произведени боклуци и количество потребяващи и серящи биологични единици - ето това е една МНОГО важна задачка, която ще се наложи да решим.

    Именно с лайняния икономически модел и защитата му са свързани пропагандирането на мултикулти и борбата срещу националната държава, която е сравнително ново проявление на съществуващата от векове идентичност на европейските народи.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  21. 21 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#14] от "Емил Емил":

    "В общи линии така го виждам:
    - качествен живот, без пренаселване
    - пренаселване, порочен "растеж", задълбочаване на социалното неравенство..."

    Население на земята:
    1989г - 5 174 616 988
    2009г - 6 806 802 897
    Днес - 7 698 648 340

    Каква е рецептата срещу пренаселването? Какво е "лекарството" ?

  22. 22 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Неутрално

    До коментар [#19] от "simval":

    Реално, това, което се случи на практика беше, че след нападението на Хитлер над Полша, изчерпа търпението на Запада. След атаката му срещу СССР болшевиките овладяха половин Европа та даже цепнаха Германия на три (или четири, зависи от гледната точка) Та болшевиките нахлуват в Европа зорлем, заради дивотийте на Хитлер.
    Дали Сталин е щял да нападне Европа —това е в сферата на догадките. Това, което е исторически факт е, че болшевизма заграби Източна Европа като последица от войната, която започна Хитлер.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  23. 23 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Както тдзи индивиди са третирани от държавата и медиите, по същия начин трябва да се третират и лявоболшевишките либерасти. Няма особена разлика между националсоциалистите и неолибералите. Все са в крайно ляво!!!

  24. 24 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12366 Неутрално

    Когато БСП, ГЕРБ се заиграват с национал-социализма те вече са го легитимирали и е въпрос на време да се появи, в началото уродлив, но скоро след това строен и привлекателен за лумпените.
    Затова не трябва да се допуска подобно заиграване. После(сега) е вече късно...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  25. 25 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#21] от "gmbh":

    Ами като първа стъпка, литаризация, за съжаление.
    Освен ако не си промит неолиберал, или съвсем млад, предполагам имаш представа какво означават думите 'граница' и 'караул'.
    Милитаризацията означава гранична охрана, общоевропейско командване (не, няма нужда да излизаме от нато, нито го дублираме така), и развиване на военни технологии ВЪВ ЕВРОПА.

    Това, за да си осигурим стратегическо преимущество и да можем да контролираме обстоятелствата - не обстоятелствата да контролират нас.

    Втора стъпка - ИСТИНСКА глобализация!!!.
    Такава, която да подобри качеството на живот локално, в ЦЕЛИЯ свят.
    Това ще спре миграцията и ще направи хората съзнателни и итговорни за собствената им демография.
    Сегашния модел е порочен, неоколониален модел - центрове на пи-развити общества изсмукват ресурси и хора от останалата част на света.
    Това засилва неравенството, дъздава екологични, логистични, урбанистични и КУЛТУРНИ проблеми.
    Но е добро за финансовите псевдоглобалисти - увеличаващото се неравенство и неравномерна концентрация (свръхконцентрация), на население, директно пълни техните джобове.
    За сметка на влошеното качество на живот на милиарди.

    В развитите райони, влошеното качество на живот има едни проявления (липса на пространство, високи цени, труден достъп до качествена храна, липса на време и сън).
    В периферните райони (третия свят) пък липсват базови условия за нормален живот.
    Тези две неща са двете страни на един и същ модел ;).

    Въобще, консервативния реакционен съюз - крепост европа ни поставя пред тези много по-дълбоки поблеми, които трябва да решим.
    Аз смятам, че радикалността на участващите е атестат за виталността на тези идеи и катализатор.
    Нужни са действени и волеви хора, доти и малко първични, да размърдат политкоректното (елит слугуващо) блато.
    Това ако не цивилизационен избор - здраве му кажи.

    А и в крайна сметка, все още, въпреки фашизма на неолибералите, живеем в плурализъм и демокрация.
    Крепост Европа няма да управляват авторитарно - и други политически сили участват, и ще има баланс.
    Крепост Европа е катализатор и камък в главата на някои самозабравили се картуни.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  26. 26 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#22] от "DDR":

    До коментар [#19] от "simval":Реално, това, което се случи на практика беше, че след нападението на Хитлер над Полша, ... Та болшевиките нахлуват в Европа зорлем, заради дивотийте на Хитлер. Дали Сталин е щял да нападне Европа —това е в сферата на догадките. Това, което е исторически факт е, че болшевизма заграби Източна Европа като последица от войната, която започна Хитлер.
    —цитат от коментар 22 на DDR


    Войната не я почва Хитлер, а я почнаха Хитлер и Сталин в рамките на две седмици едновременно. Единият нахлу в Полша от запад, а другият - от изток. След което се срещнаха по средата и се поздравиха взаимно за извършения золум. Даже и парад на победата са си били спретнали.
    Второ: Болшевиките не са нахлули "зорлем" в Европа, а съвсем целенасочено, още септември 1939. Щото Полша е част от Европа, нали? А после нахлуха в Литва, Латвия, Естония, Финландия и Румъния. Които, по една случайност, са също част от Европа. Или не са, а?
    Трето: Верно, че нахлуването на Сталин до Ламанша е едно предположение, но то е с твърде висока степен на вероятност. А не се е осъществило именно защото Хитлер е разбъркал сталиновия пъзел. А го е разбъркал от немай къде, когато е осъзнал какъв удар го чака в гърба, докато той се бъзика да се прави на велик пред франсетата под Айфеловата кула.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  27. 27 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Събрали се някакви маргинали в София (както вече писах - за по-евтинко, че след тежките речи да хапнат и да пийнат на корем на тънки цени), наговорили куп глупости и сичкото соросоиден болшевик се изреди да громи, все едно са спечелили изборите и са приели "Закон за защита на държавата". Естествено никой не пише за много по-опасните проповеди на радикални имами по джамиите на цяла Европа, нито за "шариатските патрули" появяващи се в много градове (слава Богу у нас няма и няма да има скоро). Защо е това? Да не мислите, че на Чолаков не му е ясно какви смешници са тия от БНС и приятелчетата им по чашка дето са им дошли на гости? Ясно му е. Ама така се нагнетява напрежение и утре някой дето няма нищо общо с БНС и национал-социализма ще бъде вкаран под общ знаменател с тях, за да го оклеветят, оплюят и унищожат с концентриран огън от цялата болшевишка фейк нюз армада, начело с DW и Дневник. Така вече е едва ли не даденост, че всеки за когото ген. Луков е патриот и герой, си е един обикновен фашага, нищо че въпросният генерал не е бил нито фашист, нито нацист. За мен пък Чолаков, Смилов, Дичев и цялата останала шлака около DW и Отворено общество са едни сталинисти, които подържат най-смъртоносната и човеконенавистна идеология родила се през вековете - марксизма. Вече и другата такава - политическия ислям, който защитават като зеницата на окото си, както е видно от този пореден пасквил. И забележете - всички нарочени за "фашисти" от крайно левите фейк нюз медии нападат идеологии и определено поведение, докато крайно левите винаги атакуват и дехуманизират конкретни личности или цели раси (глупостите за "бял супремасизъм" например - в света сигурно има 100 останали класически расисти, дето вярват в това, очевидно е, че нападат всички бели). Е кой е по-опасен? Аз засега съм виждал само крайно леви да предизвикват насилие в големи мащаби из Европа.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  28. 28 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    Както винаги некоректен анализ.
    Това, че имало шепа последователи на Хитлер и нацизма в Европа не е никаква тайна. Тези хора нямат особена популярност и са единици. Обаче болката на либералите са не шепата откачалки, а националистите, които са напълно легитимни европейски партии и дейността им е в рамките на закона. Националистите печелят все по-голяма популярност в Европа поради недоволството от политиката на либералните елити.
    Оттам и неистовото им желание да свържат нацистите с тези партии с цел да ги компрометират.
    Въпреки, че не споделям много от идеите на националистическите партии смятам, че тяхното съществуване уравновесява идеите на крайния либерализъм, много от които са лишени от здрав разум.

  29. 29 Профил на perro
    perro
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    Защо се обръща толкова внимание на буквално и преносно една шепа псевдофашистчета, които си правят сбирки на Лъвов мост в зала за танци? Аман от глупости. Дестина от хамалите от бул. Ботев, ако се бяха появили на тази сбирка щяха да се оакат до един....

    perro -si yankees - no
  30. 30 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#19] от "simval":

    Целта на болшевиките която те налагат в коминтерна не е тотална и повсеместна война с капиталистите, а предизвикване и подпомагане на камунистически революции по всичките земни кълбета. За ВСВ много може да се говори и пише, но да не забравяме че това е История. А Историята има едно много важно качество - работи със събития в миналото. Та каквото и да си говорим ние или каквито на нас да ни се иска, никой не може да промени фактите. Наследството на Третия Райх в общоевропейски смисъл е ужасяващо.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  31. 31 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#25] от "Емил Емил":

    "В развитите райони, влошеното качество на живот има едни проявления (липса на пространство, високи цени, труден достъп до качествена храна, липса на време и сън).""

    В развитите райони! Посочи един такъв район освен нашенско.
    Високи цени, труден достъп до качествена храна, липса на пространство!?
    Баснописец...тръгнал да говори за цивилизационен избор.
    Истинска глобализация? Господинчо комунист, нали и пролетарската революция щеше да завладее цял свят? Нали комунизъм щеше да възцари ултимативно и необратимо.
    Какво стана баснописецо?
    Глуповато наивните аутсайдери може и да ти повярват. Тях облъчвай с идеите си.
    .


  32. 32 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    За сегашното демографско положение в Германия и отчасти Европа огромна вина носи именно Хитлер. .
    —цитат от коментар 8 на DDR


    Всъщност при Хитлер има последователна социална програма за поощрение на раждаемостта ...
    Детски градини, жилища , почивни домове, младежки летни лагери, екскурзии с кораби в Средиземно море , борба с тютюнопушенето и обездвижването в заводите (имало е производствена гимнастика въведена от фашистите) , озеленяване, екология и т.н.

    Всичко това-въведено от фашистките власти..

    Обединена Европа, да не забравяме - също е фашистка идея!

  33. 33 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#30] от "tsyrvulan":

    Проектът европа е нов експеримент - един вид четвъртия райх :).

    От нас зависи какъв да е, какви ценности да изповядва (какъв точно микс от консервативни и либерални, леви и десни политики) и каква визия за развитие.

    Това, което крепост европа прокламитат, НЕ Е и няма как да е забранена тема, в условия на плурализъм и демокрация.
    Няма как да е забранена тема и в духа на ИСТИНСКИЯ либерализъм ;).

    Забранена тема е според уродливата, болна мутация на някои леви и 'либерални' течения, които активно трябва да умъртвим ;).
    Ако не активно - то поне да не пречим на процеса ;).

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  34. 34 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#25] от "Емил Емил":

    Прочетох коментарите ти. Човече, твоите виждания са някаква невероятна амалгама съставена от национализъм, социализъм, доза глобализъм плюс доза консерватизъм и всичко това обвито в леко прикрит реакционизъм. Ако си младо момче, ти е простено да имаш подобна каша в главата. Ако ли обаче си на средна възраст...бих казал че трябва сериозно да се замислиш дали си възпитал общочовешките ценности в децата си. Или ако искаш по друг начин да ти го кажа. Не бих искал децата ми да имат преподавател като теб.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  35. 35 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#34] от "tsyrvulan":

    Никаква каша не е - прочети подписа ми ;).

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  36. 36 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Любопитно

    До коментар [#33] от "Емил Емил":

    Аха...и е много демократично и човешко да говориш за активно умъртвяване на някакви политически течения/партии. Ами какво ще кажеш да почнем да говорим за активното умъртвяване на Крепостта Европа...за да ти влезем в тона. М?

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  37. 37 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Наследството на Третия Райх в общоевропейски смисъл е ужасяващо.
    —цитат от коментар 30 на tsyrvulan


    Обединена Европа, да не забравяме е фашистка идея!

    Ужасяваща!

    ---------------------------
    Просто немцы (во многом благодаря своим выдающимся экономистам, типа Ялмара Шахта) смогли построить такую экономическую систему, которая оказалась способной брать в долг у самой себя – с помощью векселей MEFO, являвшихся, по сути, беспроцентным кредитом, полученным государством на внутреннем рынке. Бюджетные расходы Германии с 1.1.34 по 31.8.39 составили 101,5 млрд.марок, из которых 62,5 млрд.марок покрывались налогами, 20 млрд. марок было получено за счет доходов от железных дорог, почтовых сборов, доходов госбанка и прочее, а около 20 миллиардов (на которые, собственно, и была ремилитаризована Германия) – и были эти самые векселя MEFO. Немцы взяли в долг у самих себя – у будущих! Поэтому Германии не понадобились иностранные инвестиции, немцы не были вынуждены создавать репрессивную экономику (вплоть до начала войны средняя численность заключенных в концлагерях составляла 25-35 тысяч человек).

    Так вот – этот потрясающий рост собственной экономики немцы использовали для кардинального улучшения социально-демографической ситуации в своей стране. И как воспользовались!

    Во-первых, вступающие в брак получали беспроцентную ссуду - 1000 марок (трехмесячная заработная плата квалифицированного рабочего), которую выплачивали по 1% в месяц. Во-вторых, за каждого ребенка государство списывало 25% ссуды. В-третьих, за каждого ребенка (начиная с третьего) платили единовременно 100 марок и ежемесячно 20 марок. В-четвертых, за пятого государство платило ежемесячно 100 марок. В-пятых, законодательно было запрещено строительство одно- и двухкомнатных квартир. Только квартиры не менее трех комнат! Власти понимали, что малокомнатная и малометражная теснота препятствует рождению детей. В-шестых, была моральная стимуляция рождаемости – государство вручало «Ордена немецкой матери» (за четвертого ребенка и более) и предоставляло льготы многодетным матерям, плюс к этому фюрер обязался лично был крестным при рождении в семье ДЕСЯТОГО РЕБЕНКА (и скрупулезно это свое обещание выполнял). В-седьмых, женщин законодательно отстраняли от физических работ, и, более того, деньгами стимулировали их сидение дома с детьми (большое выходное пособие при увольнении после замужества).

    В результате целенаправленной политики национал-социалистов рождаемость в Германии выросла в 1,5 раза: в 1933 году на 1000 женщин рождалось 59 детей, а в 1939-м – уже 89! .."
    ----------------------

    .."."Рост экономики Третьего рейха (и связанный с этим рост уровня жизни) повергал в шок любого экономиста Чикагской школы – да и всех-прочих экономистов тоже. Только с 1936 по 1939 год объем общего промышленного производства Третьего Рейха вырос на 37%, за 1939 год Германия произвела 24 миллиона тонн чугуна (что составило 22% общемирового производства), 22.3 миллиона тонн стали (24%), 333 миллиона тонн каменного угля (17%), а по производству искусственного каучука и металлообрабатывающих станков заняла устойчивое первое место. Экспорт черных металлов Германией превысил подобный американский показатель вчетверо!
    И ладно бы немцы добились бы такого роста благосостояния при помощи иностранного «инвестора», этому самому инвестору выделяя львиную долю барышей – так нет! ..
    .... 26 мая 1938 года Адольф Гитлер заложил первый камень в фундамент завода «Фольксваген». Немецкий Трудовой Фронт инвестировал в его строительство 300 миллионов марок – и к июлю 1939 года завод уже дал первую продукцию! Всего до 1 сентября было построено 630 «жуков.. Продавать эти машины планировалось в кредит, каждый желающий (по плану немецкого руководства) получал бы в свое полное владение «жука» и еженедельно в течение неполных 4 лет платил бы за него 5 марок. При ежемесячной средней зарплате в 400 марок платить из них 20 марок за автомобиль – совсем не обременительно!
    Да что там автомобили – немцы к 1943 году планировали «оснастить» все германские домохозяйства народным телевизором FE-III - ибо телевидение в Третьем Рейхе начало успешно функционировать с 15 января 1936 года .."
    -------------------

    Телевизори, масови леки коли , строителство, паркове и опазване на горите , жилища и кредити за младите , кораби за екскурзии по Средиземно море ..

    Зловещи фашистки практики!

    Хора бдете!





  38. 38 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#35] от "Емил Емил":

    Ами как ще не е. Ето в друг коментар говориш за Четвърти Райх , което е пълна безсмислица основана на кашата в главата ти. Според теб европейците съгласни ли са да живеят в Райх? От де ви идват такива шантави идеи?

    Знаеш ли какво е казал навремето Чърчил за Третия Райх. Съжалявал че допуснал нещата да стигнат толкова далеч, след като още в зародиш всичко можело да се реши с една полицейска операция.

    Вие дето си мечтаете за Райх си мислите че Европа е късопаметна и не си е научила уроците. Не е така. Помни се какви бяха идеите на Третия Райх и какви бяха катастрофалните последствия.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  39. 39 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#36] от "tsyrvulan":

    Много активно и репресивно ще трябва да е, БЕЗ подкрепата на местните ;).

    Крепост Европа изразява по-радикална реакция на представени в политиката формации.

    Неолиберализмът изразява политиката на не широкопредставени сред обществото идеи на, някои финансови елити.

    Аз съм за демокрация, упражнявана от редовия гражданин, която в идеалния вариант ще се превърне в работеща пряка демокрация.

    От тази гледна точка, мисля че е правилно, локално да се взимат решения, които касаят живота на хората, на место.
    Няма как друг да решава.
    Така работи демокрацията ;).

    Когато глобализацията престане да бъде неолиберален неоколониализъм, по цял свят хората ще решават в местните си общини, региони, национални/езикови територии, как да си уредят по комфортна и качествена среда на живот.
    Според техния манталитет и култура.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  40. 40 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2806 Неутрално

    До коментар [#26] от "simval":

    Реално, войната започна с Мюнхенското съглашение от 1938г.Разкъсването на Чехословакия, под благосклонния поглед на Франция и Великобритания, увери Хитлер, че ръцете му са развързани, а Полша намаза с парче чужда територия. Хайде да четете повече. Да не говорим, че поляците използваха събитията в Русия, за да завладеят огромни територии от днешните Украйна и Белорусия преди 100г.

  41. 41 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#37] от "ajsayder":

    Камунистче мъничко. Обединена Европа въобще не е фашистка идея. Фашистите са в Италия, немците да били национал-социалисти. Хитлер говори за Лебенс Раум. Това въобще не означава обединение на Европа, а означава превземане на известна част от континента, с последващо изтребление и поробване на населението от не-немски произход. Така че можеш да си ги постваш рашистанските щуротии колкото си искаш. Докато не изкараш документи че Обединена Европа е фашистка или национал-социалистическа идея, ще си останеш само и единствено кумуно-тролче.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  42. 42 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2524 Весело

    Струва ми се, че похватите, използвани от авторите-либерали да манипулират читателите могат да бъдат ефективни само при индивиди с максимум IQ 70-80.

  43. 43 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    А и в коя държава, фашистите не са диваци и варвари?

    Ей и ужасяващи италиански примери:
    -------------------------------
    .. В апреле был подписан Королевский декрет № 582/596, учреждавший с 1 мая 1925 г. O.N.D. в целях содействия физического, интеллектуального и нравственного развития населения, в свободное от работы время. В День Труда 1 мая 1925 г. организация становится правительственным агентством..
    ... ..По призыву Акилле Стараче, назначенного в октябре 1930 г. «чрезвычайным секретарём» OND , фашисты также требовали от работодателей, передачи им средств для строительства детских и спортивных лагерей, , расширения сети OND вне территории предприятий, учреждения новых развлекательных центров..
    11 000 спортивных клубов и площадок,
    6 400 библиотек,
    800 кинотеатров,
    1 200 театров,
    2 000 оркестров
    3 000 кружков театральной самодеятельности
    .. семейного отдыха ... были приняты специальные дешевые железнодорожные тарифы.
    ...Радость путешествий стала доступна миллионам: многие провинциалы смогли впервые увидеть большие города, а горожане — чарующие красотой горные и морские пейзажи.
    .. Подлинно массовый размах туризм принял в начале 30-х годов, когда появились так называемые «народные поезда». ..
    .... стремлении фашистов сделать некоторые виды спорта действительно доступными для трудящихся. С 1927 по 1930 г. в Италии было построено более тысячи новых спортивных центров, а общее количество стадионов и крупных спортплощадок достигло 3289. Почти повсеместно пользование ими было бесплатным ..
    --------------------------------

    А за работническите екскурзии в Германия също е ужасяващо, нали?

  44. 44 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#39] от "Емил Емил":

    Хехе...наистина е голяма каша в главата ти. Никъде и никога не е имало социално-икономически проекти които да са извирали от народа. Всички са били и все още са елитарни. Обединена Европа също е елитарен проект. Американския изолационизъм и консерватизъм е също проект на елита. На където да се обърнеш, дори ако искаш и към историята на Третия Райх ще забележиш че нищичко не се случва ако достатъчно голяма част от елита не застане зад и зададе насока на проекта. Сорри, така е устроен светът в който живеем. Място за утопии и опити за изграждане на съвършено-хармонично общество - няма.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  45. 45 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#37] от "ajsayder":Камунистче мъничко. Обединена Европа въобще не е фашистка идея. Фашистите са в Италия, немците да били национал-социалисти. Хитлер говори за Лебенс Раум. .
    —цитат от коментар 41 на tsyrvulan


    О.К
    Национал социалистическа идея..
    Конфедеративна Европа на Нациите ..
    За да нямаме малоумно бръщолевенбе-ей я конкретно къде е написана и кога ..

    http://ww1.velesova-sloboda.org/

    http://www.extremecentrepoint.com/archives/13329

    По този начин- с факти , е хубаво да се отговаря на малоумното бръщолевене!

    Поздрави

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  47. 47 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Любопитно

    До коментар [#45] от "ajsayder":

    Какво ще кажеш да ми цитираш директно от Майн Кампф да видим дали се говори за Обединена Европа? М? Говори се за Лебенс Раум. Никъде не се говори за Обединени Национални държави в Съюз. Самият ЕС е създаден точно с идеята никога повече да не се допусне такова съперничество между държавите което да доведе до катаклизмите към които идеологии като национал-социалистическата, фашистката и камунистическата са водили в миналото континента.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  48. 48 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#26] от "simval":Реално, войната започна с Мюнхенското съглашение от 1938г.Разкъсването на Чехословакия, под благосклонния поглед на Франция и Великобритания.
    —цитат от коментар 40 на Vlado Nikolov


    А реално събитията в Чехословакия започват с инцидента в Теплице ..

    не случайно, а заради т.нар. Судетска криза и доклада на Лорд Рънсимън ..
    Czech officials and Czech police, speaking little or no German, were appointed in large numbers to purely German districts; Czech agricultural colonists were encouraged to settle on land confiscated under the Land Reform in the middle of German populations;

    for the children of these Czech invaders Czech schools were built on a large scale; there is a very general belief that Czech firms were favoured as against German firms in the allocation of State contracts and that the State provided work and relief for Czechs more readily than for Germans.

    I believe these complaints to be in the main justified. Even as late as the time of my Mission, I could find no readiness on the part of the Czechoslovak Government to remedy them on anything like an adequate scale ..


    — Alfred de Zayas. Anglo-American Responsibility ..., 1944–48


    А случката, от където тръгва всичко е убийството от чешки полицай на немец в Теплице .. ( Teplitz ) .. правителството в Прага въвежда войски, почнали да стрелят .. да , ама в чехословашката армия 25% тогава били немци .. не им харесало случващото се и обърнали картечниците срещу офицерите ..


    Ей ги телеграмите от Берлин до Рузвелт ..

    "в первый день было 10 000 беженцев, на следущий день - 20 000, днём позже - 37 000, через два дня - 41 000, затем 62 000, 78 000, потом 90 000, 107 000, 137 000, и сегодня мы насчитали 214 000. Целые области обезлюдели, деревни сожжены дотла и немцы изгоняются газом и гранатами".


    Да се провери всичко това-и да се направи анкета - отива в Судетите международна комисия, чиито доклад се обсъжда баш в Мюнхен .. комисията бая неща в отношенията между немци и чехи пише, и май си е писала истината .

    Разбира се, много по-малък позор е да се остави чехословашката армия, да въведе "конституционен ред" - ако трябва - да се използва и авиация , а немците-като искат да говорят немски и нещо не им харесва - чемодан , вокзал , Берлин ..
    Който не ще - да бъде изгорен в Профсъюзния дом в Пилцен от футболни фенове на Динамо Киев!

    Та за това е Мюнхен - заради т.нар. "Судетски кризис", а Судетският кризис е заради убийството, на някакво немче от чешки полицай и след това - заради някакви сражения и запалени чешки и немски къщи ..


    а ето и за немците ПРЕДИ :
    ---------------------
    Милан Годжа, который вел переговоры с руководителями немецкого меньшинства, в подписанной 18 февраля 1937 г. декларации обещал удовлетворить их требования относительно равного представительства в общественных организациях и равных пособий по безработице.
    -------------------

    И ще питаме, А ЗАЩО НЕМЦИТЕ НЕ ПОЛУЧАВАТ ЕДНАКВИ СУМИ за безработица?

    и ето го значи - инцидента в Теплице , СЛЕД УБИСТВОТО и втория судетски кризис ..

    И да видим, а КАКВО е трябвало да направи Великобритания?

    Ами тя участва в Анкетна комисия (с лорд Рънсиман) дето прави доклад и настоява да се запази мирът ...

    Разбира се, че всеки хуманист ще избере другото решение - да се избият повечето немци .. част от по-младите да се вземат в клиники - та да им се търгува с органите ..

    А който oт судетците все много знае и е устат- феновете на Динамо Киев да го запалят жив в профсъюзния дом на Пилзен!

    така е по нашему, по толерасткому .. на нас последователните евроатлантисти подобни неща не са ни и никога няма да ни бъдат проблем!

    Поздрави

    Заедно сме по-силни! Политкоректните мнения ще станат много повече!
    Сорос е зад нас и подкрепя Толерантността !
    Нека се съберем повече хора и да се радваме на Судетския кризис и да викаме, че по никакъв начин не е бивало да бъде регулиран .. немците - за органи !

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Никъде не се говори за Обединени Национални държави в Съюз.
    —цитат от коментар 47 на tsyrvulan



    А тъпите лъжи, за това са тъпи, че най-лесно се опровергават!

    Малоумният идиот, може да бръщолеви , каквото си ще- ама Истината е по-важна и е една ..

    Поне на 100 места се говори за "Европейска Конфедерация"..

    Примерно:

    Оберстгрупенфюрер Паул Хаусер в статията „Доброволческото движение в Европа“:

    „.. за да разберем най-точно и красноречиво какви са подбудите и настроенията на доброволците от Вафен СС, Ви предоставям думите на един холандски доброволец:
    „…Онзи, който без да го е изпитал лично, иска да разбере какво е подбуждало европейските доброволци да се сражават под „германски“ знамена, трябва да знае, че знамената на СС войските вече не бяха „германски“, те бяха се превърнали в европейски знамена, първите европейски знамена, които започнаха да се издигат тогава… Европейските доброволци бяха не само патриоти, привързани към своята родина, но с това станаха и първите патриоти на една единна голяма общност, защото те първи постепенно се научиха да мислят за интереси, които излизат извън рамките на техните собствени страни. .."
    --------------------

    Лесно ли е, да си идиот, душицо?

    Абе , а ЩО НЕ ЧЕТЕШ, ПРЕДИ ДА ПИШЕШ.. НАЛИ ЛЮБЕЗНО ПРЕДОСТАВЯМ ЛИНКОВЕ?


  51. 51 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#49] от "ajsayder":

    Можеш да си копи/пействаш расиянските щуротии колкото си искаш без значение преведени или не. Никой не обръща внимание на подобни писания. Та значи когато твърдиш че Обединена Европа е фашистка/национал-социалистическа идея, дай да видим от първоизточника дали е вярно или не. Да не си мислиш че някой се връзва на расиянски агит-материали?

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  52. 52 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#50] от "ajsayder":

    А за теб явно че е много трудно да разбереш че расиянските текстове дето ги копи-пействаш тук, нямат никаква стойност. Покажи къде в идеологията на национал-социалистите и/или фашистите присъства Обединена Европа? Да превземат други европейски държави - да. Да уголемяват собствената си територия и етнос за сметка на други народи - да. Ама да обединяват европа в съюз от национални държави със споделени ценности - не. Как ще се обединяваш с Българи или Гърци след като според собствената ти идеология, споменатите са много по-низко от твоя собствен народ?

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  53. 53 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално


    До коментар [#49] от "ajsayder":Можеш да си копи/пействаш расиянските щуротии колкото си искаш без значение преведени или не. Никой не обръща внимание на подобни писания.
    Та значи когато твърдиш че Обединена Европа е фашистка/национал-социалистическа идея, дай да видим от първоизточника дали е вярно или не.
    Да не си мислиш че някой се връзва на расиянски агит-материали?
    —цитат от коментар 51 на tsyrvulan


    Много ме кефи, че Простотията не може да се скрие ..

    Имаме , значи поне 100 източника (под ръка са ми на български- ДАДОХ ЛИНК и на руски) дето доказват нещо съвсем простичко ИДЕЯТА ЗА КОНФЕДЕРАТИВНА ЕВРОПА Е ПО-СТАРА И НЕ Е САМО НА ЛИБЕРАЛНИТЕ КРЪГОВЕ..

    ..ама малоумниците, кой знае защо не ловят вяра ..

    Викат - 'руска пропаганда"..

    В малките им мозъчета, не може да се пръкнбе въпросът:

    "А ЗАЩО БИ И ТРЯБВАЛО , ВЪОБЩЕ НА РУСИЯ- ДА ПРАВИ ПУБЛИКАЦИИ ЗА някогашните планове за Конфедеративна Европа?"

    Каква, би била руската полза?
    Ами никаква , а просто това е истината ..

    Ама като не вярват идиотите, да не вярват ..
    Каквото и да им се предостави като инфо- ще го отхвърлт..

    "руска пропаганда" им е готина мантра, дето да си я повтарят..

    Лесно ли ви е, да живеете, като сте толкова тъпи?



    Та значи когато твърдиш че Обединена Европа е фашистка/национал-социалистическа идея, дай да видим от първоизточника дали е вярно или не.
    —цитат от коментар 51 на tsyrvulan


    А де, дай да видим!

    Ама като е идиот човек - и не може да види, нали?

    Поздрави

    П.П
    Ей в такива Дискусии много се кефя, че съм образован ..

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  55. 55 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#50] от "ajsayder":А за теб явно че е много трудно да разбереш че расиянските текстове дето ги копи-пействаш тук, нямат никаква стойност.
    —цитат от коментар 52 на tsyrvulan


    То аз и на английски копи-пейстнах ..
    И линкове дадох - на български, на английски ..

    Ама щот си тъп - и не ги схващаш?

    И всичко - няма стойност викаш .. язък, дето се хабя да те ограмотявам, викаш ,,,
    Нищо , направи добро-па го хвърли в морето!

    Знанието-то сляпото окато прави!

    Трпбва да го разпространяваме по всеки повод!

    Поздрави

  56. 56 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Неутрално

    До коментар [#52] от "tsyrvulan":

    Не си хаби времето. Или са много заблудени или барочно тряскат глупости. Виж, че гледат само краткосрочни дела а не дългосрочният ефект върху цялото. Дават пример, колко много Хитлер се грижел за раждаемостта и младежта. Да, грижел се е до степен да иска млади момичета да "дават" на всеки войник отпускар, който ги пожелае, за да има прираст. грижел се е за да си осигури пушечното месо.
    Ефекта като цяло от 12 годишното му управление е пълна демографска и психическа катастрофа за немският народ. Избити 7 000 000 здрави млади мъже, от тях половината, че и повече не са могли да оставят поколение, (съответно няколко милиона жени, под заплахата да останат стари моми пристават на американци, французи и др. довчерашни врагове) Осакатени няколко милиона, негодни за трудовият пазар и част и за поколение. Страна, която е била пред фактическо разпарчетосване по диалектен принцип. На тепсия пшоднесени знания на американци и руснаци - като почнеш от атомната бомба та до кацането на Луната.
    Отделно повече от 12 милиона изселени немци.
    Да не говориме за дълбоката психическа травма, която и до сега не може да се излекува. отделно, че Германия за дълги десетилетия е аут от голямата политика и е нещо като полу-протекторат.
    Ама то за да разбереш някои неща трябва четене и поне малко да си контакрувал с нормални немци(пък ако си живял или живееш сред тях, още по-добре)

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  57. 57 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Неутрално

    До коментар [#22] от "DDR":...Второ: Болшевиките не са нахлули "зорлем" в Европа, а съвсем целенасочено, още септември 1939. Щото Полша е част от Европа, нали? А после нахлуха в Литва, Латвия, Естония, Финландия и Румъния. Които, по една случайност, са също част от Европа. Или не са, а?
    —цитат от коментар 26 на simval


    1. относно Полша и нахлуването на СССР в Полша - с навлизането си в Полша, СССР възстановява полско-съветската граница, която е бил аопределена по линията Кързън след ПСВ. Поляците са тези, които са се възползвали от тогава;ната слабост на СССР и за завзели територии доста по-на изток от линията, определена за граница. Така, че съветските войски спират точно на линията Кързън.
    2. Относно Литва - ако си ходил в Литва и постеил Тракай или просто говорил с местните хора, би трябвало да си разбрал, че те сключват една много изгодна сделка със Сталин, съзнавайки всички възможни последствия (и за това сега не се пенявят особено на тема окупация а само на тема тормоз) Сделката е следната - получават Вилнюс и околността му срещу даване на военни бази на СССР на тяхна територия. Всички са на ясно с меда и жилото на тази сделка, но те я приемат - иначе и до сега столица щеше да им е Каунас. И до сега част от улиците на Вилнюс и надписите са и на полски.
    3. Относно останалите - Латвия, Естония, Финландия - и там има какво да напиша, но ще стане много дълго. С две думи - логичен опит да се възстанови в максимални граници наследството на руската империя.
    4. Относно Румъния - ами те не окупират своеволно Молдова. Зелена карта им дават Великите сили, след като румънците от немай къде се съгласяват (същата процедура като с Южна Добруджа)

    Та до колко Сталин е щял да ръгне из Европа с танкове е мътна работа. За историята остава само статистиката а тя е - Хитлер разказа играта на немците и на белите, хетеросексуални християни в Европа (не знам дали знаеш но той е бил в много тесни връзки с мюфтията на Йерусалим и в СС има мюсюлманска дивизия)

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  58. 58 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    Обединена Европа, да не забравяме - също е фашистка идея!
    —цитат от коментар 32 на ajsayder

    О.К
    Национал социалистическа идея.. Конфедеративна Европа на Нациите .. За да нямаме малоумно бръщолевенбе-ей я конкретно къде е написана и кога ..
    http://www.extremecentrepoint.com/archives/13329
    —цитат от коментар 45 на ajsayder

    Имаме , значи поне 100 източника... дето доказват нещо съвсем простичко ИДЕЯТА ЗА КОНФЕДЕРАТИВНА ЕВРОПА Е ПО-СТАРА И НЕ Е САМО НА ЛИБЕРАЛНИТЕ КРЪГОВЕ..
    —цитат от коментар 53 на ajsayder


    И 1000 източника да дадеш пак няма да е вярно.
    Паневропейската идея е много по-стара.
    Преди 20 век е лансирана от Наполеон.
    Преди него пък от Шарл Сен-Пиер през 18 век.
    Още по-рано е разработвана от Уйлям Пен (основателят на щата Пенсилвания). Всъщност именно от тогавашните принципи на паневропеизма се раждат САЩ. Пен пише проект за европейска конституция, която после става една от ранните американски конституции.
    А още по-рано пък през 15 век има идея за общ християнски съюз срещу османското нашествие.

    Така че идеята наистина е по-стара, но нито е фашистка, нито национал-социалистическа.

  59. 59 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#57] от "DDR":

    Знам, знам. От девет кладенеца вода ще докараш, само и само да има чалъм да изкараш Сталин един "грижовен патриот". Баща на всички народи. Света вода ненапита - тоз азиатски сатрап, дет е поне два, ако не и три пъти по-голям кръволок от чучелото Хитлер. Ама тез алабализми вървят все още само пред недоразити баламурници, пъпчиви левичари - сбърканяци и нагушили се рушветчии. Всеки, който има поне малко от малко акъл и желание да попрочете нещо, бързо се ориентира и разбира какъв е бил зорът и кой къде го е стягал чепика. Същите тез баламурници и сбърканяци, днес свещи палят на Хуйло, белким, и той "събере изконните руски земи"(как пък се ненаситихте на земи). Сал дет дорде ги "събира" тез земи хептен ще я бастиса Московията. Ама ... хак да им е. С толкоз акъл къде ли повече?
    Ум царува, ум робува, ум патки пасе.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  60. 60 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    И 1000 източника да дадеш пак няма да е вярно.
    Паневропейската идея е много по-стара.
    —цитат от коментар 58 на tamada


    РАЗБИРА СЕ, че е много по-стара ..
    И я е имало обаче и в 1942 г . Конфедеративна Обща Европа - Европа на нациите ..

    Беше им написано , на либерастите ..

    ДАДОХ ЛИНК (и на руски) дето доказва нещо съвсем простичко ИДЕЯТА ЗА КОНФЕДЕРАТИВНА ЕВРОПА Е ПО-СТАРА И НЕ Е САМО НА ЛИБЕРАЛНИТЕ КРЪГОВЕ..
    —цитат от коментар 53 на ajsayder


    Ама те-възгеч, не возприемат ..

    ------------------------------

    Ефекта като цяло от 12 годишното му управление е пълна демографска и психическа катастрофа за немският народ...
    ..Осакатени няколко милиона, негодни за трудовият пазар и част и за поколение.
    —цитат от коментар 56 на DDR


    По абсолютно същата логика, подобни думи могат да се кажат и за ЕФЕКТА ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА СТАЛИН ..

    Че и за Чърчил - Уинстън поема блестящата Британска Империя , а оставя млади британци убити, ранени , страната в криза .. Осакатени няколко милиона, негодни за трудовият пазар и част и за поколение. Империята се разпада, като последица..

    За Управлението на Полша, на Югославия , на Франция, на Чехословакия - думите може да са и по-тежки..

    Или са много заблудени или барочно тряскат глупости.
    —цитат от коментар 56 на DDR


    Да!

    Поздрави

  61. 61 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Относно Литва..
    —цитат от коментар 57 на DDR


    Литва е ЧЕТВЪРТАТА СТРАНА , която нахлува в Полша..
    Германия, Словакия , СССР И ЛИТВА ..

    Това е истината ..

  62. 62 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4733 Гневно

    Мърши !
    ПфУ !!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  63. 63 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Мърши !ПфУ !!!
    —цитат от коментар 62 на 'ΕΡΕΒΟΣ


    Абсолютни..
    И се опитват да лъжат и манипулират ..

  64. 64 Профил на tkm56596298
    tkm56596298
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Нацикамаради от всички страни, обединайте се и приготвяйти мустаките, га га га!

  65. 65 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    Та до колко Сталин е щял да ръгне из Европа с танкове е мътна работа.
    —цитат от коментар 57 на DDR


    Щял е. Точно това прави в Иран през 1946 - почти веднага след изтеглянето на английските и американските войски е тръгнал към Техеран с танковете.

    Че и за Чърчил - Уинстън поема блестящата Британска Империя , а оставя млади британци убити, ранени , страната в криза .. Осакатени няколко милиона, негодни за трудовият пазар и част и за поколение. Империята се разпада, като последица..
    —цитат от коментар 60 на ajsayder


    Положението е било далеч от блестящо. Империята започва да отслабва още след Първата световна, когато силно задлъжнява. Но далечните краища започват да се бунтуват още предния век.
    Двете имперски конференции - през 1907 и 1922 започват постепенно да отпускат властта върху колониите. Канада, Австралия и Нова Зеландия стават доминиони още преди Първата световна.
    Ирландия се отделя в началото на 20-те, първо като доминион, а после и съвсем независима. Египет по същото време получава независимост, макар и с марионетно правителство. Ирак през 30-те също се отделя.

    Така че разпадът след Втората световна е просто поредна стъпка във вече отдавна започнал процес.

  66. 66 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Весело

    До коментар [#57] от "DDR":Знам, знам. От девет кладенеца вода ще докараш, само и само да има чалъм да изкараш Сталин един "грижовен патриот". Баща на всички народи. Света вода ненапита - тоз азиатски сатрап, дет е поне два, ако не и три пъти по-голям кръволок от чучелото Хитлер. Ама тез алабализми вървят все още само пред недоразити баламурници, пъпчиви левичари - сбърканяци и нагушили се рушветчии. Всеки, който има поне малко от малко акъл и желание да попрочете нещо, бързо се ориентира и разбира какъв е бил зорът и кой къде го е стягал чепика. Същите тез баламурници и сбърканяци, днес свещи палят на Хуйло, белким, и той "събере изконните руски земи"(как пък се ненаситихте на земи). Сал дет дорде ги "събира" тез земи хептен ще я бастиса Московията. Ама ... хак да им е. С толкоз акъл къде ли повече? Ум царува, ум робува, ум патки пасе.
    —цитат от коментар 59 на simval


    Такъв букламач си написал, ама здраве да е. Прочети внимателно постовете ми и мисли бавно и спокойно върху написаното. Отвори някоя и друга книжка - препоръчвам да не е само на английски и руски, ако можеш прочети и на полски, чешки и немски. Наместват пъзела.
    И опитай се да не мислиш в матрицата - Сталин такъв, Хитлер онакъв, Чърчил еди какъв си.
    Както се казва, крушката си има опашка -ако не знаеш, Полша, преди да бъде окупирана, предлага на Германия съвместна окупация на Чехословакия. А след мюнхенското предателство (така в Чехия и Словакия наричат договора от Мюнхен) Полша окупира части от Чехословакия (демек, за да те зарадвам, Сталин е взел пример от нея)

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  67. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8407 Неутрално

    В Европа се навъдиха всякакви откачалки, както и по целия свят , разбира се.

  68. 68 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#50] от "ajsayder":

    В интерес на истината, има резон.
    Какво ще кажете за босненските сс дивизии, който са илюстрация на интегриране на едно вече автохтонно ммсюлманско население в европа, към политиките на третия райх ?
    - Ето ви европа на идентичностите, обединена от някаква обша идея ;).

    Сега сме във времето на ... четвъртия райх. Особено на фона на брекзит и оставащия мотор - Германия.
    Още повече от наша, българска гледна точка.
    Ние се храним и може да се каже че имаме просперитет, благодарение на инвестициите на немската индустрия у нас.

    От нас също зависи, какъв четвърти райх искаме да се изгради:
    - точния микс от консервативни/ либерални и леви/ десни политики.
    Към това добавете необятния хинтерланд и ресурси на изток от ЕС.
    Четвъртия райх може да е проспериращ и силен, с перспектива, достоен и равен на китай.

    От нас също зависи. И никой не казва, че трябва да сме нацисти и расисти !!!
    Просто трябва да ОТСТОЯВАМЕ позициите си, да сме силни, да имаме визия как да просперираме и да сме силни.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  69. 69 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#44] от "tsyrvulan":

    Утопия е идеята за растеж на капитализма.
    В 19 век, потенциала леждал безграничен.
    В 21-ви, на ръба на еко катастрофа - океан пълен с найлонови пликчета и 10 милиарда население - идеята е наивна гротеска за която са се вкопчили пристрастени лумпени.

    Нещата в природата са в баланс. Има отделни екосистеми, които функционират прекрасно (може за за забавление да направим паралел между екосистема и национална държава ;) ), с по-голяма или минимална връзка по между си.

    Време е икономистите - тези псевдоучени и шарлатани, да изплатят невъобразимия си дълг към човешкия вид, и да създадат устойчив модел на икономика.

    За целта, печалбата и личния егоизъм няма как да са основополагащи ценности. Ценостите на настоящия модел се изчерпват със споменатите - алчност и егоизъм, от там консумеризъм и т.н.
    Мулти култи, педераслък, феминизъм и джендеризъм са само модните кьорфишеци, който да ни отвличат вниманието от факта, че елитите всъщност изповядват много НИЗКИ ценности, основани на алчност и егоизъм.

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  70. 70 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 3135 Весело

    Тези са едни перковци, на които почти никой няма да обърне внимание. Естествено , че германския еквивалент на ,,Дума” е не по- малко зловреден за обществото от тях.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  71. 71 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#69] от "Емил Емил":

    Та значи трябва да уточниш. Говориш за растеж или за непрекъснат растеж? Има разлика и то голяма. Аз не съм икономист. Имам изключително бедни познания по икономика. Ама един от фундаментите е - ресурсите са ограничени. Именно от тоя постулат се извежда че съответно и растежа е ограничен. Ако ли пък говориш само за растеж...практиката е доказала че грешиш. Има растеж, след това някакъв спад, после пак растеж и после пак спад...и прочее.

    Консумеризмът е доста интересно явление. Беше наложен от муриканците. Разпространи се повсеместно. Но вече има противодействие. Минимализмът набира скорост. Семейните магазини, фермерските базари, стоки на малки производители са все по-популярни. Аз самият съм свидетел и участник.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  72. 72 Профил на Джузепе Мацини
    Джузепе Мацини
    Рейтинг: 287 Неутрално

    -"Те искат да ликвидират марксизма, левите партии, "ционисткото лоби", джихадистите. Като тях мислят и феновете на Сталин"- Мръсни нацисти!

    -"един човек е част от нацията, само когато нацията го признава за част от нея. Чрез действията си, човек може да се самоотдели от нацията"-

    Когато една група от хора не работи, не плаща данъци, строи където и когато и падне незаконни постройки, стои на социални помощи и смята, че останалите й са длъжни да я хрантутят на готово, тя част ли е от нацията или не е???

    Маркузе е по-опасен от Маркс многократно. Етнически бъркоч, в който малцинствата са революционния елемент. Затова и в неомарксистка Европа текат процеси на перманентна маргинализация, това е новата перманентна революция. А, така наречените "десни" са културни марксисти в разбиранията си.
    И ако още не е стАнало ясно на все пишман аналлизаторЕ, сами създадохте условията за развитието на подобни течения. А с отделените стомашни газове, които са в главите ви, само ще ги засилвате в бъдеще!

  73. 73 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#71] от "tsyrvulan":

    Еми, класическите икономисти са вдигнали ръце и са се хванали за главата вече.
    20 ТРИЛИОНА дълг батка... Банкиране с частични резерви (КРАЖБА), все по-сложни деривативни финансови инструменти за спекулс.

    Как се финансира този дълг, който май прогресивно расте, освен със....
    СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ - т.е. растежът, който съпоставен с размерът ба дълга и начина по който се рефинансира (печатане на пари - инфлация), май означава, че го смятат за безграничен.
    Разбира се, може да нулирст системата с някоя хиперинфлация.

    Едни ще се напапат, всички ще платят. Въобще, вярвайте в 'светлото бъдеще' и 'дайте да дадем' ;)

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  74. 74 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    В Европа се навъдиха всякакви откачалки, както и по целия свят , разбира се.
    —цитат от коментар 67 на Роси

    На тях разчитат соросоидите ..

    Либерасти, толерасти всякакви, червенушки ..
    Да, ама леко-полеко си заминават..

    Поздрави

  75. 75 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Така че разпадът след Втората световна е просто поредна стъпка във вече отдавна започнал процес.
    —цитат от коментар 65 на tamada

    Може и така да е ..
    Но ми е мисълта, че доста страни, а не само Германия губят доста от младите си мъже- ранени и осакатени .. и излизат от войната дълбоко променени ..

    Германия я споменахме, Полша , СССР .. и доста други ..



  76. 76 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Полша, преди да бъде окупирана, предлага на Германия съвместна окупация на Чехословакия. А след мюнхенското предателство (така в Чехия и Словакия наричат договора от Мюнхен) Полша окупира части от Чехословакия (демек, за да те зарадвам, Сталин е взел пример от нея)
    —цитат от коментар 66 на DDR


    Пълни глупости ..
    А кога една лъжа е тъпа-когато СЪВСЕМ ЛЕСНО се опровергава..

    1. Никой в Словакия не е наричал Мюнхенските споразумения "предателство..

    2.Конференцията в Мюнхен е организирана заради Втората Судетска криза.. вече описахме що е то Судетски кризис 1938 г. .. обстрел на немски села с артилерия ( с изключение на Швадербах, щото ги било страх да не ударят територия на Райха) ..
    и конференцията е свикана , за да се предотврати по-голяма трагедия..


    Всякакви мнения за "предателство" на чешките интереси в Мюнхен говорят ясно за морала на пишещият ..

    Той е готов в Судетите - да се избиват немци , в Одеса - да се горят живи руснаци, в ЮАР - да се горят живи бурски фермери, в Косово - да се търгува с органите на сърби ..

    На подобен човек, не би му пукало и за българи , бити и унижавани в габрово, Асеновград или Нова Загора .. така мисля ..
    Той би бил верен на някакви "общочовешки" ценности..

    2. Рудз Смигла е повдигал въпросът за Тешинска област още пред Обществото на Народите.
    НЯМАЛ Е ДОГОВОР с Хитлер за подялба на Чехия ..
    Имаме СЪГЛАСИЕ на Хваличек за влизане на полски войски... ВСЯКАКВИ ДРУГИ ПРИКАЗКИ СА МАЛОУМНО БРЪЩОЛЕВЕНЕ НА ИДИОТИ..
    -------------------
    .."В первых числах октября в Тешинскую Силезию вошли польские войска, ибо Прага согласилась на требования Варшавы относительно территориальной принадлежности Заользья (как называли эту территорию поляки)..."
    --------------------


    3. Словаците, се съгласяват с урегулиране на проблема и подписва ноемврийския протокол -------------------
    "Оравско-Спишский конфликт. В ноябре 1918 года польские войска заняли Ораву, а в декабре — Спиш. Однако в 1920 году на конференции Варшаве оставили лишь 20% территории Оравы и 4,2% территории Спиша, остальное отошло Чехословакии.
    .... ... В 1938 году Польша выдвинула новые территориальные претензии и уже напрямую Братиславе. 30 ноября был подписан протокол, в соответствии с которым Словакия потеряла 226 кв км, на которых проживало 4280 человек."
    ------------------
    Да, ама словаците скоро намират възможност и си връщат и Орава и Спиш ..

    Пишете, пишете неверни простотии идиоти - една лъжа тогава е тъпа-когато съвсем лесно се опровергава , а на Простотията това и е хубаво - не може да се скрие ...

  77. 77 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#73] от "Емил Емил":

    Понеже си написал "мисли глобално" в подписа си. Сега ако се замислиш глобално, сумарният дълг на планетата е Нула (0). Иначе дълговете към този момент са на високи нива. Но до колкото ми е известно е имало и по-високи от сегашните, по времето на световните войни и малко след тях. Така че не това е много притеснително. По-притеснително е когато растежът се стопира и дава на заден. Точно тогава се изострят неравенствата и плъзват най-различни екзотично-мракобесни идеологии.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  78. 78 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Весело

    До коментар [#76] от "ajsayder":

    Щом казваш, така е. Взех си поука.😉

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  79. 79 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4349 Весело

    До коментар [#76] от "ajsayder":

    Ти тия работи незнам от къде ги копаеш на руски, ама мене чешкият не ми е проблем, та ги чета в оригинал, пък и знам каво се учи в чешките училища по въпроса. Схващаш ли разликата?
    Айде, със здраве и чок селям на бабаитите😂😂😂

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  80. 80 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#76] от "ajsayder":Ти тия работи незнам от къде ги копаеш на руски, ама мене чешкият не ми е проблем, та ги чета в оригинал, пък и знам каво се учи в чешките училища по въпроса. Схващаш ли разликата?Айде, със здраве и чок селям на бабаитите😂😂😂
    —цитат от коментар 79 на DDR


    И на руски и на английски ..
    Под ръка са ми, ама "Дневник"трие ..

  81. 81 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    За Судетите и доклада на Рънсиман има и в Уикипедия ..

    https://en.wikipedia.org/wiki/Runciman_Mission

    Ей ти и на чешки за словаците :
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Československo-polský_spor_o_Oravu_a_Spiš

  82. 82 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Да се държат под око от компетентните служби. Не са съвсем безобидни. гледах го при Ризова - имаше поглед на фанатик.
    —цитат от коментар 2 на КМЕТ В СЯНКА



    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Прав си бате кмете и не мога да разбера, откъде се взеха толкова хора да ти сложат минус. Само ще допълня, че и такива, като Костя Копейкин са за наблюдение, защото и те хич не са безобидни, ако не са и по- опасни дори.

  83. 83 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Либерастията да не подскачат като ощипани и да не се правят на девственици. ТЕ предизвикаха появата на тези от които сега реват.

    Още когато отвориха вратите на Европа за едни нашественици маскирани като "бежанци" многократно ги предупреждавахме "Спрете с тази глупост защото ако продължавате ще докарате на власт един с мустачки". Те надменно не слушаха, мислеха си, че с масирано промиване на мозъците, пропаганда и лепене на етикетчета могат да накарат хората да не виждат истината.

    Пълно безумие, КАК да не виждаш че това не са никакви бежанци а нагли нашественици дошли да лапат социални помощи, да налагат своята религия и порядки, да насилват жените и дъщерите на глупаците които са ги приели?

    И понеже традиционните партии нямаха смелостта РАДИКАЛНО да се борят с неолибералното безумие хората съвсем закономерно се обърнаха към нови партии. И като заключение, имам една тъжна новина за либерастията: ТОВА ще продължава! Защото тези нашественици ВЕЧЕ са тук, правят атентати, заливат ни с престъпността си. Колкото и медиите да са във вас не можете да скриете това.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  84. 84 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    Либерастите използват подобни маргинали и лузъри,за да внушават,че всеки,който е против инвазията на азиатски и африкански орди и против пропагандата на хомосексуализма,е същият като тези от статията.Тия са същите болни мозъци като либерастите и си приличат по това,че са лузъри без успех в личния живот, които са се отдали на някаква идеология.

  85. 85 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    Либерастите използват подобни маргинали и лузъри,за да внушават,че всеки,който е против инвазията на азиатски и африкански орди и против пропагандата на хомосексуализма,е същият като тези от статията.Тия са същите болни мозъци като либерастите и си приличат по това,че са лузъри без успех в личния живот, които са се отдали на някаква идеология.

  86. 86 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3436 Неутрално

    Казано е в народната песен "Мама Грозданка посгоди, през девет села в десето". Във време оно това е било много голямо разстояние. Пътувало се е цяла седмица с волска кола. Грозданка няма да може да ходи на гости на мама. По естествен начин генът е бягал от домашното огнище, някъде много далеч, за да се развива по-добре.
    Иначе патриотичните организации не са това за което ги представят. Те са просто рефлекс за защита на рода от крадливите управници, които в стремежа си към власт и богатство, тъпчат и мачкат всичко пред себе си.

  87. 87 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#77] от "tsyrvulan":

    Какво ще рече 'сумарен", интетесно звучи.
    Дори да е така, много е вероятен следния сценарии - тези, които са емитирали дълга, ще изядат финансовите активи на тези, които не са ги обърнали в реални материални такива.
    Т.е. едни ще ядат и пият, на други ще им изгорят парите.

    Но всичко е точно, сумарния резултат е нула.
    Въобще, капитализма и съвременната икономика, на фона на постиженията на технологиите и точните науки се намира в стедновековоето. Дори и в по-примитивни времена.
    На същото ниво са моралът и ценностите на неолибералите, който го защитават с различни манипулации.

    Дори либертарианците смятат сегашната финансова система за гнила, като наричат банкирането с частични резерви КРАЖБА.
    Банкирането с частични резерви е това, което генерира дълга, и начина по-който съвременната банкова система работи:
    - банките дават пари, които НЯМАТ, и за 'услугата', да 'дадат' нещо което не притежават, прибират лихва.
    В библията, лихварството с пари, които имаш, е обявено за грях.
    Предстсвете си за каква невъобразима наглост и за колко долни ценности и морал говорим в наши дни.

    По темата - за ултрадесните - това е ЕСТЕСТВЕНА реакция на ширещата се в момента олигофренска либерастка малоумщина.
    Ултрадесните са имунната система на обществата.
    Реакцията е нормална и нужна, за възстановяване на равновесието ;).

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  89. 89 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    ... банките дават пари, които НЯМАТ, и за 'услугата', да 'дадат' нещо което не притежават, прибират лихва
    ---
    Така е, Емил Емил.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  90. 90 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Еми като има турболиберална гняс, ще има и нацистки свине.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  91. 91 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#45] от "ajsayder":Какво ще кажеш да ми цитираш директно от Майн Кампф да видим дали се говори за Обединена Европа?.
    —цитат от коментар 47 на tsyrvulan


    Ще кажа, че нямам идея да ти отговарям безкрай на малоумните послания..

    Писаах нещо, пита ме - дадох линк ..

    Ето и още, инфо за няколко плана за Европа .. дано ти стигне до малкото ти мозъче..

    ---------------------
    " През есента на 1942 г. Министерството на външните работи на Райха разработва свой план за Нова Европа. Външният министър Рибентроп го изпраща на Хитлер с молба за спешно организиране на Европейска конфедерация. Подобна идея е подкрепена от Финландия, Испания, Италия и голяма част от Балканските държави. Рибентроп препоръчва конфедерацията да се състои от Германия, Италия, Франция, Дания, Норвегия, Финландия, Словакия, Унгария, Румъния, България, Хърватия, Гърция, Сърбия и Испания. .."
    -----------------------
    .."Дайнц и Алфред Розенберг правят последен отчаян опит – през ноември 1944 г. организират кръгла маса на европейски интелектуалци, наречена „Единен континент“. Изводът от конференцията е, че в Европа няма място за повече разделение и вътрешни борби..."
    ---------------------------

    Та опитай се да прочетеш , баш каквото ти давам..

  92. 92 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 847 Неутрално

    Да живеят джендърите и ЛГБТ! Долу фашизма и комунизма!

    Марс е изконна Американска територия!
  93. 93 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#87] от "Емил Емил":

    Хмм...добре. Явно не си разбрал. На кого точно дължи планетата тия всички дългове дето ги разправят и развяват насам-натам. Дължи ги на себе се. От там и сумарният дълг на Земята е Нула(0).

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  94. 94 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3894 Неутрално

    Доста обемна статия по едно заиграване на банда простаци (даже докараха допълнително от други европейски страни) за отклоняване на вниманието от предстоящи грандиозни далавери. И ново грандиозно усвояване - открита е процедура по избор на доставчици за компресори, за газопровода, който българският народ любезно ще предостави на "освободителите си".

  95. 95 Профил на tedif
    tedif
    Рейтинг: 802 Любопитно

    До коментар [#79] от "DDR":

    Това *ddr* да не би да означава *дойче демократише републик*?
    Да вземеш да прочетеш РУСКИТЕ- СЪВЕТСКИ автори за навечерието на войната,за дисклокациите на войските,прочети и за жертвите,дадени от съветските народи вследствие на терора на хромия грузинец,както и на кръвожадното сифилистично педалче от Уляновск.Чети бре!И сдано разбереш защо и как.
    Да се сравняват политици и политики от миналото е труден и многолик процес,а де се изкарва Хитлер за злодей,а Сталин,Чърчил,Труман,който с един подпис убива няколстотин хиляди японски граждани САМО с две бомби,е глупаво и несправедливо.Така както е и злорадството на Франция след Първата световна война и *рязането* на Елзас и Лотарингия.

  96. 96 Профил на Емил Емил
    Емил Емил
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#93] от "tsyrvulan":

    Когато крадящия е too big to fail се получава така.
    Всички изразяват 'доверие' защото ако го оттеглят - следва криза, инфлация и поражения и за тях.

    В по-малък масщаб обаче, ако някоя икономика си позволи да емитира дълг просто ей така (да вземем турция) - имаме инфлация.

    Сумарния ефект нула е върха на лицемерието !!!!

    Докато в третия свят мизерстват, други печатат и харчат, които НЕ СА ИЗРАБОТИЛИ като стойност !!!!

    Поради това, че те харчат и печата, имаме свртовна инфлация за всички.
    Т.е. - ВСИЧКИ плащат за дълга на НЯКОИ, като същевременно трети страни/ общества направо мизерстват!!!

    Това е морално-етическата позиция и същност на съвременната икономика и неолиберализма!
    Те нямат право да ни поучават за нищо !!!

    LIBERTÉ, ÉGALITÉ, FRATERNITÉ; мисли глобално + решавай локално = прагматичен национализъм
  97. 97 Профил на sulio_parvi
    sulio_parvi
    Рейтинг: 407 Весело

    Пак евтини лЕберални лакардии. Кога ще реши окончателно "леберално-демократичния" въпрос, че какъо се вижда с добро не става?

  98. 98 Профил на sulio_parvi
    sulio_parvi
    Рейтинг: 407 Весело

    Колкото и лЕберал-фашистите да "предупрежават" мачът е свирен. Окончателно екстерминиране на лЕберал-малоумието, а ако не се поправят - и на поддръжниците и пропагандаторите му.

  99. 99 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Не спекулирайте с името на Хитлер. Той е герой от ПСВ, изправи Германия на крака и даде на България земите населени с българи. Сега остана поне Южна Добруджа. ВСВ е продължение на ПСВ и несправедливата Версайска с-ма. Това беше война между престъпници и по-големите престъпници победиха. Тя започна с нападение на Полша от две страни. На 22.6.41. г. започна междусъюзническата война /която в Русия наричат велика и отечествена/. Германските генерали бяха гении, а войниците с непоколебим дух. САЩ извършиха огромна грешка. Те разрушиха германската военна индустрия, спасиха СССР от поражение и предадоха на азиатската измет половин Европа. Червената армия извърши изродски престъпления в окупираните земи, пред които нацистите изглеждат като малки деца. Знаем за поведението на тези диваци и можем да го сравним с достойното поведение на немците. В България беше избита интелигенцията и развитието ни беше върнато с много десетилетия назад.

  100. 100 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    "Те искат да ликвидират марксизма, левите партии, "ционисткото лоби", джихадистите". :)

    Той и Пиночет е направил това (без последните две, щото такива тогава е нямало в Чили) и резултатът е впечатляващ. Чили са една от най-приличните икономики в Южна Америка.

    Т.е. вече е правено - махаме левите и марксистите и нещата се оправят за поне 50 год напред. :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK