Не, БСП не е алтернатива на модела "Борисов"

Дилемата на избирателя е ясна: смяната на хора във властта невинаги води до смяна на модела

© Дневник

Дилемата на избирателя е ясна: смяната на хора във властта невинаги води до смяна на модела



Текстът е препечатан от "Дойче веле".


Европейските избори изправят българския избирател пред сложна дилема. От една страна, той трябва да изпрати силно послание на ГЕРБ, че моделът на управление, който Борисов е установил заедно с ДПС, не може да продължава повече. Това е модел на привилегии за близки до властта хора, които трупат богатство, заобикаляйки закона. Последният пример, който справедливо вбеси хората, бяха "къщите за тъщи": усвоени евросредства за построяването на частни вили вместо (както програмата изисква) за създаване на поминък и работни места в слабо развити райони.


Символът на този модел обаче е друг - аферата КТБ. В този скандален случай под благосклонния поглед на служби, регулатори и правоприлагащи органи близки до властта бизнесмени си напазаруваха медии и компании с парите на вложителите в една банка. Банката фалира, държавата и банковите вложители бяха натоварени със загубите, а 4 милиарда лева преминаха в едни или други частни ръце, като битката продължава и до днес.




Не, БСП не е алтернатива


Избирателят обаче не може да изпрати нужното послание на ГЕРБ, гласувайки за БСП или различните "патриоти", защото те не са алтернатива на наложения модел. Нещо повече - в управлението си БСП нееднократно е доказвала, че постига дори по-лоши резултати, като същевременно запазва гореописаните корупционни характеристики. И в настоящата им електорална листа най-яркият икономически експерт е професор Румен Гечев - човекът, чиято политика се увенча със срив на цялата банкова система, хиперинфлация и радикално обедняване на българите по време на Виденовото правителство. А и циреят КТБ се спука при последното пребиваване на социалистите във властта (2013-2014 г.) и така възроди спомена за злощастните 1996-1997. "Патриотите" пък се наложиха просто като удобен пълнеж за правителства, които поддържат описания корупционен модел на управление: както "Атака" направи възможна коалицията "Орешарски", така и "Обединени патриоти" са смокиновият лист, зад който ГЕРБ и ДПС де факто управляват заедно.


Тази дилема на избирателя ще има един сигурен ефект - доста хора просто няма да отидат да гласуват. Социолозите прогнозират ниска активност, като част от избирателите на ГЕРБ вече оттеглиха подкрепата си за тази партия - именно това доведе до крехка временна преднина за БСП. Подобен наказателен вот обаче рискува да даде незаслужен антикорупционен бонус на БСП, както и да реабилитира "консервативния завой" на лидерката Корнелия Нинова.


Ефектите от тази дилема върху предизборната кампания са следните:


Ефект първи: сменят се хора


Борисов реши да действа пожарно. Оставката на министър Порожанов беше поредният опит корупционните скандали да се тушират с персонални жертви от правителството и парламентарното мнозинство. От съдържателна гледна точка беше логично някой да поеме отговорност за безобразията във фонд "Земеделие" и за липсата на контрол при харченето на евросредства - в този смисъл тази оставка беше необходима. Но вече е пределно ясно, че проблемите са системни и засягат целия модел на управление: къщи, апартаменти, банки - съзнателно заниженият държавен контрол дава възможност на близки до властта да се облажат по многобройни начини. Нещо повече - те сякаш живеят с чувството за безнаказаност, поради което са станали доста арогантни и неприкрити в своите действия.


Ефект втори: моделът си остава


Това е най-видимо в желанието да се запази статуквото в прокуратурата, КПКОНПИ, регулаторните органи и медиите. С преминаването на "Нова телевизия" към Домусчиев медийната стена около управлението на ГЕРБ и ДПС получи сериозна надстройка - с възможности за изграждане на парна баня и барбекю, на което да се пекат опонентите на властта. Разбира се, жертването на лоялисти като Цветан Цветанов безспорно ще създаде трусове в управлението. За да се удържи политическата дисциплина, ще се наложи да бъде запазен пълен контрол над репресивните инструменти на властта - повдигане на обвинения и проверки от различни агенции и комисии.


Ефект трети: БСП се снишава


Една от най-фрапиращите страни на дебата Габриел - Йончева беше това, че и двете не споменаха съкращението КТБ. Това би било разбираемо, ако спореха по европейски политики. Но Йончева убедително демонстрира, че е далеч от европейската тематика и по принцип теглеше дебата уж към въпроси за корупцията в управлението "Борисов". Персоналната история на Йончева - офшорните фирми с хора от фалиралата банка - може би обяснява пропуска на темата КТБ. А фактът, че БСП е подбрала такъв човек да води листата ѝ, е напълно достатъчен, за да се разбере общата политика на социалистите по темата. Като цяло БСП иска ГЕРБ да падне от власт, след което да наследи създадения модел на управление - хората на Нинова нито имат намерение, нито имат капацитет да го променят.


Ефект четвърти: димки и сценични ефекти


Голяма част от останалите елементи на кампанията са димки и сценични ефекти, които целят да прикрият болезнения централен проблем. "Патриотичното" шоу се вихри по псевдотеми като несъществуващи мигранти, въобразени трети и четвърти полове и дискриминация от страна на ЕС, проявяваща се в единия лешник по-малко в българския шоколад. Как пък един журналист не се сети да попита т.нар. патриоти защо се сдружават с душманите на България в Европа, след като българският национален интерес уж им е толкова мил?


Едните "патриоти" са в групата, създадена от британските консерватори, които инициираха Брекзит основно с цел да спрат миграцията от Източна Европа и най-вече от България и Румъния. Другите пък са направо дружки на Льо Пен и Салвини, които (ако някога имат решаващата дума в ЕС) набързо ще изолират България, Румъния и сие не само от взимането на важни решения, но и от благата на еврочленството. Как подобни съюзи минават за защита на националния ни интерес - това е една от мистериите на тази кампания. Към нея трябва да се прибави и новата истерия около Стратегията за детето, която пък е симптом за масово психосоматично отклонение.


Дилемата на избирателя е ясна: смяната на хора във властта невинаги води до смяна на модела. Разбира се, има и интелигентни решения на тази дилема, но дали избирателите ще ги открият сред разнородните димки? Ще разберем на 26 май.

Ключови думи към статията:

Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    Явно и днес ще вали открития.

  2. 2 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 3514 Неутрално

    БКП 1 = БКП 2
    ГЕРБ = БСП (+-1%)
    Хвани единия и удари с него другия!

  3. 3 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#1] от "zyb18561487":
    Явно не си дочел статията, но имаш видения за бъдещето!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  4. 4 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 990 Неутрално

    БСП не може да е алтернатива на нищо, освен ако не е Алтернатива за Русия. :)

  5. 5 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    БСП се води социалистическа партия.
    БСП също така защитава националистически ценности и използва националистическа реторика.
    Следователно БСП енационал-социалистическа партия.
    А национал-социализмът и фашизмът са забранени - както за учредяване, така и за практикуване.
    Ало, Цацаров?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  6. 6 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2365 Неутрално
  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 10145 Любопитно

    И квооу ?
    Ще свалим Борисов, после ще свалим и Нинова, но нищо друго няма да направим.

    karabastun1@abv.bg
  8. 8 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#1] от "zyb18561487":Явно не си дочел статията, но имаш видения за бъдещето!
    —цитат от коментар 3 на Депутат 241


    Четох и разбрах, че ще разберем на 26 май. А ти какви видения получи?

  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6018 Неутрално

    Ни ГЕРБ, ни БСП ще изправят България на правилния път

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на the социалиста
    the социалиста
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Някой спомня ли си "Сполука за България" от 1995 ?

    След 2 години никой няма да си спомня и "Визия за България" от 2018.

    Ако социализмът беше нещо хубаво, целия свят щеше да бъде социалистически. Не само една Северна Корея.
  11. 11 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    Дълги обяснения в опит за реклама на Ръдан и Бойкикев.

  12. 12 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    Караниците между ГЕРБ и БСП силно напомнят семейни скандали между роднини за наследствени пари и имоти 😷

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3203 Неутрално

    Добър и точен текст!!!!
    За съжаление в Отечеството винаги има възможност да стане по-зле!!!

  14. 14 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    "Не, БСП не е алтернатива"
    Ха добър ден!
    Това има нужда да се доказва?

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  15. 15 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#7] от "karabastun":

    Ако трябва ще ги въртим на всеки час. Докато им се завие свят като на тричани кучета. После на боклука 🚾

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  16. 16 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Любопитно

    Сериозно? Абе защо никой не седне да прочете дефиницията за "алтернатива"? Кой ще ми каже, че нямането на хляб не било алтернатива на имането на хляб? Не е добра алтернатива, не е желана алтернатива, не е предпочитана алтернатива - така да. Но пък си е съвсем валидна алтернатива, особено когато няма хляб.
    Кой ще се обяснява по всичките телевизори, като дойдат червените на власт, хм? Кой ще се извинява на драгия зрител, че не е искал да стане така, ама на, станало?
    Дичев? Дайнов? Смилов? Паунова?

    Доброто е заразно
  17. 17 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 978 Неутрално

    Дълго мислих за кого да гласувам на тези избори. Не защото няма за кого. Напротив, има - подкрепям точно определена коалиция от достойни политици, откакто тя беше създадена.

    На тези избори обаче няма да се състезавам с никого за нищо. На тези избори искам да сложа позорно клеймо на модела с тримата шишковци. И не, няма да избера "Не подкрепям никого", защото има някой, който се нуждае от моята подкрепа. Защото най-удачно ми се струва да дам гласа си за някой, който е директно пострадал от този отвратителен модел:
    Десислава Иванчева, бюлетина 11.

    Това не е е алтернатива. Това не е моят избор. Това е заклеймяване на статуквото, което почти всички плюем.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  18. 18 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Не е, понеже няма да има нито присъди, нито конфискации, нито затвор за приятелчетата им от последните 30 години. Номенклатура номеклатура е съди. Време ни е за Възраждане!

  19. 19 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Все по неадекватни текстове се появяват тук. Дневник нямате ли редактор, който да преглежда поне малко материалите!?

  20. 20 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Весело

    До коментар [#17] от "keen":

    На всеки, който с апломб плюе статуквото, любезно напомням, че по отношение на съпругата си /съпруга си той/тя представлява статукво.
    Често действа отрезвяващо.
    Който е съборил кочината, преди да е сковал нова, осъзнава добрите страни на статуквото, но твърде късно и под звуците на квиченето из двора.

    Доброто е заразно
  21. 21 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 712 Гневно

    Статията само задава въпроси и не дава никакви отговори.
    Не се чудете после, че идиотите и лумпените избират.
    Те са най-твърдият електорат.
    Останалите просто не могат да вземат информиран избор, или може би не искат да гласуват, защото: "ВСИЧКИТЕ СА МАСКАРИ!"

  22. 22 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2340 Неутрално

    "Нещо повече - в управлението си БСП нееднократно е доказвала, че постига дори по-лоши резултати, като същевременно запазва гореописаните корупционни характеристики."

    Ами да не сме малоумни да не помним как заменяха буренясали нивички 10-та категория за терени на първа линия на морето. Да не им изреждаме простотиите, че става досадно. Те не само не са алтернатива, а трябваше много от тях да бъдат вече в затвора.

  23. 23 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    Със сигурност не е. Но чергата вдясно я дърпат много желаещи освен ГЕРБ а тяхното обединение е все още химера. Нелека задача за мислещия избирател. За национал-патриотическите партии се очертава доста благоприятна възможност.

  24. 24 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1720 Весело

    Не му е лесно и на Даниел Смилов. Очевидно по някое проектче има за задача през ден да бълва текстове, а през ден могат да се пишат единствено банализми - шедьоври не се раждат всеки ден. Щом обаче в "Дойче Веле" вървят подобни бла-бла тривиалности: "Дилемата на избирателя е ясна: смяната на хора във властта невинаги води до смяна на модела. Разбира се, има и интелигентни решения на тази дилема, но дали избирателите ще ги открият сред разнородните димки? Ще разберем на 26 май", да е жив и здрав авторът да си харчи хонорарите.

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  25. 25 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 1229 Весело

    Извод: само умокрасавците могат да изведат България на правилния път! Бухаха!

  26. 26 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 2137 Неутрално

    Материалът не казва нещо ново, но пък добре систематизира положението. Обаче някой някога ще се пробва ли да разсъждава върху двата съществени въпроса;
    1. Защо избирателите гласуват основно за ГЕРБ и БСП.
    2. Как да се излъчи политически субект, който да замени ГЕРБ, но това да не е Славчо. Някой, който да работи за правова държава и против корупцията.
    А отговорите на двата въпроса ще отговорят на един трети:
    3. Имаме ли шансове да се оправим?

  27. 27 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 1229 Весело

    До коментар [#17] от "keen":

    Кандърдиса ме с два лафа! Га га га!

  28. 28 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Естесвено че НЕ Е, нали са отдо котило и едното е производна (там трета там ешелон от пазванти, шЕфьори и други слуги) на другото.

  29. 29 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9128 Неутрално

    Те са двете страни на една и съща монета.

  30. 30 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    БСП се води социалистическа партия.БСП също така защитава националистически ценности и използва националистическа реторика.Следователно БСП енационал-социалистическа партия.А национал-социализмът и фашизмът са забранени - както за учредяване, така и за практикуване.Ало, Цацаров?
    —цитат от коментар 5 на Депутат 241


    То и комунизмът е забранен ама...

  31. 31 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3216 Неутрално

    До коментар [#16] от "АзКлавдия":

    ГЕРБ , БСП ,ДПС ? Още веднъж от същото...

  32. 32 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    Сериозно? Абе защо никой не седне да прочете дефиницията за "алтернатива"? Кой ще ми каже, че нямането на хляб не било алтернатива на имането на хляб? Не е добра алтернатива, не е желана алтернатива, не е предпочитана алтернатива - така да. Но пък си е съвсем валидна алтернатива, особено когато няма хляб. Кой ще се обяснява по всичките телевизори, като дойдат червените на власт, хм? Кой ще се извинява на драгия зрител, че не е искал да стане така, ама на, станало? Дичев? Дайнов? Смилов? Паунова?
    —цитат от коментар 16 на АзКлавдия


    Тия дето са на власт сега също са червени, ама ги е срам да си признаят...

  33. 33 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    БСП /БКП/ не е никаква "алтернатива " на нещо добро , почтено , позитивно , истинско ! Тя просто е символ на " задкулисието " и РАДЕТЕЛ КЪМ ВРЪЩАНЕ НА НАЙ- ЖЕСТОКИТЕ И ГРОЗНИ "вълчи времена " на ДИВИЯ КОМУНИЗЪМ ОТ СТАЛИНСКИ ТИП ! Внимавайте ! Не се шегувам ! С това шега НЕ БИВА !

  34. 34 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1218 Весело

    АФторът толкова е изпосталял интелектуално, завалията, че не смея да му напиша един коментар от страх да не си посегне!

  35. 35 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2295 Неутрално

    Не желая да виждам на 26 вечерта една дама, захилена като пача.

  36. 36 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    До коментар [#16] от "АзКлавдия":

    Дичев?Дайнов?Смилов?Паунова?
    Не си спомням някой от споменатите ,някога да се е извинил,че е писал и приказвал ,като се е опитвал да ни втълпи,че неговата правда е най истинска и вярна.Напротив.Отминават месец-два след избори и същите хора започват пак да развиват някакви си техни теории.А дали са техни или са им подшушнати? Точно такива хора не чувстват никакава вина,защото не носят и отговорност.В края на краищата парите си имат техен цвят и няма никакво значение какъв цвят от дъгата е ръката ,която ги дава.

  37. 37 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#20] от "АзКлавдия":

    В твоя пример децата също са "статукво", но понякога трябва да им удариш шамар (или да им направиш любезна забележка, ако сме в крак с последния писък на политкоректността).

    Нямам възможност да ударя шамар на политическото статукво, но поне мога да вдигна лозунг с надпис "царят е гол" чрез средството, което обявих в коментар [#17], гласувайки директно за някой, който е пострадал от това статукво.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  38. 38 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#27] от "Боби Бобев":

    Никого не кандърдисвам. Който не се е оправил досега сам, и с бой не можеш да го оправиш.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  39. 39 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4406 Неутрално

    Караниците между ГЕРБ и БСП силно напомнят семейни скандали между роднини за наследствени пари и имоти 😷
    —цитат от коментар 12 на aleks ivan


    С тази разлика, че това за което се карат не им е и никога не им е било наследство.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  40. 40 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 2429 Весело

    Вярно, БСП не е управленска алтернатива.
    Но БСП е единствената, която може да постави ГЕРБ
    замалко на властова диета, което винаги е полезно за
    организма.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  41. 41 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 3207 Гневно

    """".... Не, БСП не е алтернатива
    Избирателят обаче не може да изпрати нужното послание на ГЕРБ, гласувайки за БСП или различните "патриоти", защото те не са алтернатива на наложения модел ..."""
    - = - = - = -

    Гласуваш за БСП -=- получаваш РАДЕВ ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  42. 42 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Неутрално

    Даниел Смилов е прав. Особено за този парламент, гласувал знакови конфликтни решения с 205 гласа "за" означава че там няма опозиция.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  43. 43 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1218 Любопитно

    Вярно, БСП не е управленска алтернатива.Но БСП е единствената, която може да постави ГЕРБ замалко на властова диета, което винаги е полезно за организма.
    —цитат от коментар 40 на Полковник за европейско развитие на България


    Та викаш, значи, „Полковник“, че „БСП е единствената, която може да постави ГЕРБ замалко на властова диета“? Ами не, благодаря! При минали „властови диети“, когато БСП беше на власт, имаше купонна система, ставах в 4 ч. сутринта да се редя за мляко за децата, имаше зърнена криза и нямаше хляб, фалираха 12 банки наведнъж, долара стана 3000 лв., та получавах 16 долара заплата, а бабата – 3 долара пенсия, „Топлофикация“ и другите монополисти ни одираха кожата всеки месец, спряха ни еврофондовете на два пъти, изгърмя и КТБ, безработицата беше 18% и тъпите, назначени предприемачи, с работническо-селски произход, ми сочеха врата с думите „За твоето място навън чакат 100 човека!“! Ами пак повтарям – НЕ, БЛАГОДАРЯ! НЕ ИСКАМ БСП НА ВЛАСТ! Ама ти си пиши, може твоето семейство да сте от тези, които сте свикнали като вдигнете телефона и веднага да приватизирате я фабрика, я заводче, я „Техноимпексче“, я някаква друга благина! Пък и демокрацията ви отне толкова много! Или не е вярно, а? Само на вашата вождиня ли е отнела? Пък синчето в САЩ – саботира проклетите капиталиста? М? Я малко разяснения, ако може! Ти си ачигьоз, ще се справиш!

  44. 44 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    "БСП иска ГЕРБ да падне от власт, след което да наследи създадения модел на управление - хората на Нинова нито имат намерение, нито имат капацитет да го променят."
    Така ГЕРБ наследи корупционните схеми на БСП, никой не беше наказан и модела бе доразвит.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  45. 45 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    Каквито политиците ! Такива и философите :( Трябваше някак по МАКРО да се погледне .
    Защо сме пред разпад на ТРЕТАТА БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА. Проблемът е твърде сериозен по това дали харесваме КОРНЕЛИЯ , ЛЯВОТО, БОРИСОВ, ДЯСНОТО и прочие. в България има СИСТЕМЕН ПРОБЛЕМ. Има Кант, Хегел , Маркс .... Корупцията се поражда в ЦЕНТЪРА, колкото една държава е по централизрана , толкова расте КОРУПЦИЯТА. Българя вероятно е шампион по това всяко нещо да се харчи от ЦЕНТРАЛНАТА ВЛАСТ. Нека да помислим ..., държавите който харесваме са силно ДЕЦЕНТРАЛИЗРАНИ, дори федерални !

  46. 46 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Любопитно

    До коментар [#37] от "keen":

    Мхм.
    Що не гласуваш за Банева? Тя също е жертва на статуквото.
    А Елена Йончева е пресвета великомученица статуквого направо?

    Доброто е заразно
  47. 47 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Весело

    До коментар [#42] от "penetrating":

    Смилов винаги е прав.
    Дори когато публикува коментар Защо Брекзит не успя? в деня, когато цял свят е втрещен, че Брекзит е успял.

    Доброто е заразно
  48. 48 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    С други думи поне засега няма никакъв реалистичен трети вариант на управление.

  49. 49 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    До коментар [#16] от "АзКлавдия":

    Е..., ако настоящият модел ти дава хляба, напълно можем да те разберем. ;)

    Бивш tww09306483.
  50. 50 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 847 Неутрално

    Партиите на статуквото и на корупционния модел "лъснаха" на 09.12.2015-та, когато се гласуваха конституционните промени. Срещу съдебната реформа буквално в 59-тата минута се изправи непреодолима стена от 204-ма депутати. Депутатите от ГЕРБ плюха върху собствените си подписи положени под "историческия компромис" и се коалираха с ДПС, с БСП, с АТАКА, с АБВ и с НФСБ за да изкормят с обединени усилия съдебната реформа. Престъпниците ненавиждат върховенството на правото и закона, както и добре работещи прокуратура и съд. От тази дата на сам модела се развива по еволютивен път, така както беше предпоставен от "коалиция 204".

  51. 51 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    До коментар [#17] от "keen":

    Аз пък ще гласувам за Баневица.Нали и тя,милата,страда от това статукво,нали и тя търка наровете.Даже,ако има още такива,крадливи и корумпирани,давайте и тях да ги пратим в Брюксел.Да види Европата как мъдрият български народ се бори с престъпността.

  52. 52 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 3293 Любопитно

    „Не, БСП не е алтернатива на модела "Борисов"
    ===========================================
    Не е.
    (Не,това не е Рио де Жанейро ! ):))))

  53. 53 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    Автора малко се е оплел с думите, ама нейсе. Ще му простим. И той хляб трябва да яде, иначе алтернативата са пастите(според Мария Антоанета). А ако смята умнокрасивите еднопроцентници, или ДПС за алтернатива! Хм!

  54. 54 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 847 Неутрално

    Вярно, БСП не е управленска алтернатива.Но БСП е единствената, която може да постави ГЕРБ замалко на властова диета, което винаги е полезно за организма.
    —цитат от коментар 40 на Полковник за европейско развитие на България


    Ами като признаваш, че не е алтернатива, кой ни дявол кара да гласуваме за БСП? Само и само да злорадстваме, че ГЕРБ ще ги е яд ли? Ама че мазохизъм проповядваш! Тъпо, та тъпо...

  55. 55 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    До коментар [#43] от "Santos":

    Добре де...! Как стана така, че накрая ГЕРБ-ерите се оказаха почти толкова крадливи, като БСП-арите? Уж щяха да се борят с корупцията, а пък ръководните кадри на ГЕРБ, набъркани във всякакви съмнителни сделки? Уж щяха да разследват престъпната приватизация, а пък продадоха Булгартабак на Пеевски? Уж много говореха за КТБ, а назначеният от тях управител на БНБ, каза да забравим за проверка и разследване на Искров. Всъщност и Искров, ГЕРБ го назначиха...!
    Какво ни говориш, за сина на Корнелия, като дъщерята и внучетата на Бойко, също живеят в САЩ. На тях, не им ли понася стабилността, а...?!?
    Въобще, как стана така, че ГЕРБ дойдоха на власт с едни големи приказки, а накрая се оказаха същите крадльовци, като БСП-арите?! Това ни кажи...!

    Бивш tww09306483.
  56. 56 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#16] от "АзКлавдия":


    Сериозно? Абе защо никой не седне да прочете дефиницията за "алтернатива"? Кой ще ми каже, че нямането на хляб не било алтернатива на имането на хляб? Не е добра алтернатива, не е желана алтернатива, не е предпочитана алтернатива - така да. Но пък си е съвсем валидна алтернатива, особено когато няма хляб. Кой ще се обяснява по всичките телевизори, като дойдат червените на власт, хм? Кой ще се извинява на драгия зрител, че не е искал да стане така, ама на, станало? Дичев? Дайнов? Смилов? Паунова?
    —цитат от коментар 16 на АзКлавдия


    Аз само да Ви попитам. Според Вас трябва сега да гласувам за отрепките от Герб за да не дойдат по-мръсните отрепки от БСП? Или грешно съм Ви разбрал?

  57. 57 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#55] от "tww09306483":


    До коментар [#43] от "Santos":Добре де...! Как стана така, че накрая ГЕРБ-ерите се оказаха почти толкова крадливи, като БСП-арите? ...!
    —цитат от коментар 55 на tww09306483


    Не "почти", а значително по-крадливи. Не заради друго ами просто на тях не им спират еврофондовете. Иначе и комунягите го могат краденето, но при тях кацата е по-малка.

  58. 58 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#25] от "Боби Бобев":


    Извод: само умокрасавците могат да изведат България на правилния път! Бухаха!
    —цитат от коментар 25 на Боби Бобев


    Разгеле, разбра го най-после. Именно умните могат. Остана да намерим такива, които и искат.

  59. 59 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    До коментар [#56] от "lz73":

    Правилно си разбрал...! Отрепките от ГЕРБ вият на умряло и ни обясняват, че имало и по-големи отрепки от тях. Та, затова ни обясняват, как трябвало да проявим разбиране и пак да ги изберем, защото много ще загубят, ако не са на власт. Тоест, отрепките от ГЕРБ, вече се имат за безсмъртни и незаменими и не искат да повярват, че може да ги избутат от софрата...! :)))

    Бивш tww09306483.
  60. 60 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    :Аз само да Ви попитам. Според Вас трябва сега да гласувам за отрепките от Герб за да не дойдат по-мръсните отрепки от БСП? Или грешно съм Ви разбрал?
    —цитат от коментар 56 на lz73


    Извинявайте,че се намесвам,но сега предстои да гласуваме, не кой да дойде,а кой да отиде,в Брюксел.Иначе сте прав,по добре мръсни,отколкото по мръсни.Просто сега,а и в обозримо бъдеще няма друга полит.сила ,която да разчупи този двуполюсен модел.

  61. 61 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4091 Неутрално

    Смилов,това що не го обсъдиш с кандидат евродепутата на "десните,подкрепили Радев" ,Рсданката Кънев,който ксзва,че приятелите му щели да гласуват за БСП,само и само дс "

  62. 62 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#46] от "АзКлавдия":

    Банева има толкова общо с Иванчева, колкото Цветан Цветанов има с Васил Левски.
    (А пък общото между всички по-горе е, че са минали през съд.)

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  63. 63 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 978 Неутрално

    Аз пък ще гласувам за Баневица.
    —цитат от коментар 51 на mvu02435512


    Всеки според собствената си мяра. Хората не сме еднакви.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  64. 64 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Весело

    До коментар [#47] от "АзКлавдия":

    Аз не съм последовател на член първи от Констутицията на НРБ :)
    А Вие ?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  65. 65 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    ГЕРБ са ОПГ, факт.

    едва ли има обаче мислещи хора, дето да са забравили какво крадене падна по времето на тройната коалиция - то не бяха златни ремонти, то не бяха златни вагони.

    БКП/БСП може да е алтернатива на ГЕРБ само в нечий размътен от рИкия мозАк или в някаква паралелна реалност.

  66. 66 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1218 Весело

    До коментар [#43] от "Santos":Добре де...! Как стана така, че накрая ГЕРБ-ерите се оказаха почти толкова крадливи, като БСП-арите? Уж щяха да се борят с корупцията, а пък ръководните кадри на ГЕРБ, набъркани във всякакви съмнителни сделки? Уж щяха да разследват престъпната приватизация, а пък продадоха Булгартабак на Пеевски? Уж много говореха за КТБ, а назначеният от тях управител на БНБ, каза да забравим за проверка и разследване на Искров. Всъщност и Искров, ГЕРБ го назначиха...!Какво ни говориш, за сина на Корнелия, като дъщерята и внучетата на Бойко, също живеят в САЩ. На тях, не им ли понася стабилността, а...?!?Въобще, как стана така, че ГЕРБ дойдоха на власт с едни големи приказки, а накрая се оказаха същите крадльовци, като БСП-арите?! Това ни кажи...!
    —цитат от коментар 55 на tww09306483


    Ами щом настояваш, ще ти кажа! Викаш „ГЕРБ-ерите се оказаха почти толкова крадливи, като БСП-арите“, ама мълчиш и дума не продумваш, ако все пак имаш някаква информация, къде, какво , кога, защо и по какъв начин те нещо са откраднали? И аз мога да кажа, че ти обираш касичките в черквите, ама като не мога да го докажа, какъв е резултатът? Всеки е невинен до доказване на противното! Или ти не си съгласен и си готов да върнеш лагерите „Слънчев ден“, Белене, Скравена и други? Ако пък не вярваш на нашата прокуратура и съдебна система – кеф ти ОЛАФ, кеф ти ЦРУ, кеф ти НАТО, кеф ти ЕС, кеф ти Европейският съюз на пчеларите, та дори и ГРУ или ФСБ. Какво чакаш? Това, че „продадоха Булгартабак на Пеевски“ също ще трябва да го докажеш! Искров не го назначи ГЕРБ, а парламента, пък и КТБ бе фалирана през управлението на Орешарски, ако не си забравил, разбира се! За „дъщерята и внучетата на Бойко“, че „също живеят в САЩ“ не знаем, но ако знаеш, дай някой линк, пък аз ще ти дам за мамин сладък Рафаелчо. Съгласен ли си? Виж, за това, че „ГЕРБ дойдоха на власт с едни големи приказки“ можеш да се обърнеш към учителите, военните, полицаите и всички останали, които получаваха МРЗ, увеличавана всяка година, ако и това не си забравил! 2015 г. – 380 лв., а 2019 г. – 560 лв. (https://www.kik-info.com/spravochnik/mrz.php ). Или увеличение в проценти – 147,36%! А ако ми пледираш тук за гениално-прекрасните, по-добре не се напъвай бадева! Те нямат, повтарям НЯМАТ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН И КАДРОВИ КАПАЦИТЕТ ПОНЕ НЯКАКВО „ПРАВИТЕЛСТВО В СЯНКА“ ДА НАПРАВЯТ, та ще се готвят да управляват страната! Кауза пердута, mon ami ! А ПЪК ЗА ОТИВАНЕ НА ПОНЕ ЕДИН ДЕПУТАТ В Брюксел, просто забрави!

  67. 67 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#49] от "tww09306483":

    За моя хляб не се грижи. Работя от 20-годишна и знам две и двеста.
    Ако имаш нещо по темата - заповядай.

    Доброто е заразно
  68. 68 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#56] от "lz73":

    На този въпрос можеш да отговориш сам. Не е моя работа.
    Аз самата съм научена да отсявам зърното от плявата и знам добре за кого ще гласувам.
    Warts and all, както казват.

    Доброто е заразно
  69. 69 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#64] от "penetrating":

    И аз не съм.
    Освен това не обичам броколи.
    Какво общо има член първи с темата??

    Доброто е заразно
  70. 70 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Весело

    До коментар [#59] от "tww09306483":

    Кой и кога ти даде право да наричаш някого "отрепка"? Ти в живота си така ли говориш с хора, които са гласували за герб, мерб, верб, няма значение? Знаеш ли какво значи думата изобщо? И в реалното си общуване ли си такъв простак и грубиян?
    Просто ми е любопитно.

    Доброто е заразно
  71. 71 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    До коментар [#70] от "АзКлавдия":

    Ау-у-у-у-у...! Искрено съжалявам, че раних крехката ви душа...! Моля за извинение и помощ. Как следва да се наричат хора, които са избрани да ръководят държавата в обществен интерес, пък накрая тия хора се оказват с имоти, които няма как да купят с официалните си доходи? За мен са си, чисти отрепки...! Според вас, какви са...? Любопитно ми е?

    Бивш tww09306483.
  72. 72 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4440 Весело

    Ако щете вярвайте ,но Смилов и подобните му смятат, че когато хората се разочароват от ГЕРБ И БСП, ще гласуват за ДСБ?!

    Надеждата е последната крепост на ДСБ!

  73. 73 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 3579 Неутрално

    В 7 и половина тая сутрин Дневник пусна в ефир една статия за икономическата реформа на Макрон. Там се споменава, че има резултати, но икономистите предупреждават, че ще минат години/години/, преди да се разбере дали реформата на Макрон е голям успех или голям провал. Смилов споменава за интелигентно гласуване на 26 май, да се наложи нов политически модел и всичко да се оправи. Добре, но мисля, че по въпросът вече трябва да се говори конкретно. Както конкретно са споменати ГЕРБ, БСП и ДПС. Кого противопоставяме. Поименно, плийз.

  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Весело

    До коментар [#69] от "АзКлавдия":

    Как какво? Вашата постановка на въпроса :)
    За мен няма абсолютни авторитети (като в чл. 1 от Конституцията за 'Партията'), а за Вас?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  75. 75 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#68] от "АзКлавдия":


    До коментар [#56] от "lz73":На този въпрос можеш да отговориш сам. Не е моя работа. Аз самата съм научена да отсявам зърното от плявата и знам добре за кого ще гласувам. Warts and all, както казват.
    —цитат от коментар 68 на АзКлавдия


    Аз също, просто ме интересуваше Вашето мнение...

  76. 76 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    пък накрая тия хора се оказват с имоти, които няма как да купят с официалните си доходи?
    —цитат от коментар 71 на tww09306483

    Това от къде го знаем?Някакви факти от правораздавателните органи?Някакво сериозно журналистическо разследване ,стигащо до тези изводи?Или си го говорим така,от безсилна злоба?!!?

  77. 77 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#74] от "penetrating":

    Член първи не е знак за авторитет, а за морално безсилие.
    Връзката я виждаш ти, не аз.

    Доброто е заразно
  78. 78 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#75] от "lz73":

    Тук говоря на всички на "ти", за леснота, не липса на възпитание.
    По въпроса :Гласувала съм веднъж за Георги Първанов. На балотажа срещу Сидеров.
    Надявам се, че този отговор е достатъчен.

    Доброто е заразно
  79. 79 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#71] от "tww09306483":

    От шести клас още грубияни не ме притесняват, имам желязна техника за справяне.
    Ти помисли за себе си.
    А когато търсиш подходяща дума, има си речник. Не е срамно да се чете речник.

    Доброто е заразно
  80. 80 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#78] от "АзКлавдия":

    Добре, на "ти". Не те питам дали си гласувала за комунета с/у Сидеров. Аз не съм го правил и нямам намерение. Това си е твой избор. Питам трябва ли сега да гласувам за ГЕРБ с отвращение.

  81. 81 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Весело

    До коментар [#77] от "АзКлавдия":

    Аз не говоря за авторитет или морално безсилие, а за Вашето разбиране за "Винаги прав" :)
    Щом не Ви харесва член 1 на Конституцията, за вашата позиция има други примери
    Пример:
    1. речта на Борисов https://www.youtube.com/watch?v=bz8RjsZe5wg
    2. Стихотворението на Христо Радевски в тази си част: "...аз знам, аз вярвам, че си права, когато съгрешиш дори..."


    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  82. 82 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Ни ГЕРБ, ни БСП ще изправят България на правилния път
    —цитат от коментар 9 на neut


    Че какво му е "неправилното" на пътя ни? Че не сме си избрали "Г*З, ти си наш'то знаме" да ни води? Ха-ха… смешковци! Кога Ръдан и Ристю ще се видят у Брасъл бе, нали уж еврипейци, ала-бала-ница…

  83. 83 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#17] от "keen":На всеки, който с апломб плюе статуквото, любезно напомням, че по отношение на съпругата си /съпруга си той/тя представлява статукво.Често действа отрезвяващо. Който е съборил кочината, преди да е сковал нова, осъзнава добрите страни на статуквото, но твърде късно и под звуците на квиченето из двора.
    —цитат от коментар 20 на АзКлавдия


    Аз предпочитам примера с кенефа. Точно така, гологъзи, раданкъневчетата се въртят вече 13 години, оти събориха стария кенеф, преди да са построили нов, и цяла България им се присмива на срамотиите! Дайте да съборим туй, щото е лошо, па после ще му мислим какво ще правим. Да, ама то да събаря всеки може. Ама да строи - йок! Затуй след тях не остана и един нужник биля, с който да се похвалят. Ама пак искат да "реформират"...

  84. 84 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4089 Неутрално

    До коментар [#79] от "АзКлавдия":

    Не разбрах, каква трябва да е думата...?!?

    Бивш tww09306483.
  85. 85 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#82] от "Reporter US":


    Че какво му е "неправилното" на пътя ни?
    —цитат от коментар 82 на Reporter US


    Верно ли питаш? Ако наистина не знаеш, значи миеш чинии някъде другаде, не в България!

  86. 86 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#40] от "Полковник за европейско развитие на България":

    Прав си ! Докато ГЕРБ поставите на властова диета , ние ще бъдем поставени отново на диета : ТУКА ИМА - ТУКА НЕМА ! Проявяваш "висша форма на интелектуален мазохизъм "!

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  88. 88 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Всеки не гласувал ще налее вода в мелницата на другарката Нинова. Има варианти - кеф ти патриоти /Каракачанов/ , кеф ти десни, кеф ти ГЕРБ. Трябва да е някой от тях. Другите като Воля, Сидеров и прочие са фигуранти.

  89. 89 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#80] от "lz73":

    Да, определено.
    Идеалната партия, за която бих гласувала без никакви резерви, е само тази, която аз самата отлавявам.
    Извън това всичко е компромис.
    И тъй като няма да правя партия, гласувам за наличното.

    Доброто е заразно
  90. 90 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1432 Весело

    До коментар [#55] от "tww09306483":

    Другарю, надявам се че не живееш в илюзията че гаргантюа, пти женераль и Радан га захапят кокалака пак няма да е същото? Или си мечтаеш ммммм?

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  91. 91 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2157 Весело

    Е, най-накрая някой да прочете подписа ми.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  92. 92 Профил на TheRedOne
    TheRedOne
    Рейтинг: 72 Неутрално

    Айде пак "препечатано от Дойче Веле"... кого лъжете? И един въпрос по същество - след като комунягите не са алтернатива на ГЕРБ, защо тогава ДБ работят за тях? Дойчевеле-то не знае ли?

  93. 93 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 424 Неутрално


    Странно защо авторът счита, че БСП не е алтернатива на модела "Борисов". Очевидно пренебрегва фактите и твърди откровени глупости. А фактите са:

    • 100% увеличение на доходите;

    • 100% увеличение на пенсиите, както и механизъм за ежегодния им растеж;

    • увеличение на БВП на страната с почти 70% - от 38.8 до 66.4 млрд. евро;

    • увеличение на износа на страната близо два пъти от 22 млрд. евро до 40.3 млрд. евро;

    • икономически растеж от над 6% годишно, като България се нареждаше на едно от първите места в ЕС по бързо развитие на икономиката;

    • преки външни инвестиции в размер на 24 млрд. евро;

    • 6000 км. изцяло обновена първокласна пътна мрежа и изграждане на 120 км. магистрали;

    • държавният дълг беше намален от 30% на 14%, като бяхме достигнали едно от най-ниските нива в Европа;

    • 8 млрд. фискален резерв, оставен на следващото правителство;

    • през 2007 г. България беше на 51-во място в индекса за свобода на медиите на “Репортери без граници” – днес сме едва на 111-то;

    • днес страната ни е с 13 места надолу и в индекса за възприятие на корупцията на “Прозрачност без граници” от 64-то място през 2007 г. до 77-мо място 12 години по-късно;

    С това наследство БСП остави държавата през 2009 г., за да може всяко следващо правителство да е успешно – добра бизнес среда, равни възможности за всеки да работи по правилата, достатъчно пари за държавни политики и перспектива пред младите. Вместо това, за 10 години управление на ГЕРБ, страната се срина по всички показатели.

  94. 94 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3902 Неутрално

    Че БСП не е алтернатива, това всеки го знае. Че патреотарите се изхабиха и самоубиха ще стане напълно наясно. Но къде в тази история са моите автентични приятели? Техен е дългът да отнемат електората на шайката. Защото това е техният електорат! Но УВИ! С кандидати като Тафров няма как да си получи. Това "лице" и напълно изхабено. Единственото му умение и заслуги е да плюе по Русия. Това по принцип не е печеливша позиция. А и какво общо има Русия с Брюкселските избори?

  95. 95 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#81] от "penetrating":

    Нещо си се объркал. Или проектираш собствените си възгледи върху мен.
    Това води до грешки.

    Доброто е заразно
  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  97. 97 Профил на vankata1955
    vankata1955
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Господин Смилов, вашето виждане по въпроса за управлението на ГЕРБ и ДПС, виждането на Дойче Веле ли е? И ако е така, какво ще каже Дойче Веле, след като Вие съвсем ясно побутвате избирателя да гласува за "умните и красивите" другари от Демократична България? Хора като Радан Кънев и Христо Иванов, волнонаемници на шефа им Иван Костов със сигурност няма да съберат и 2% гласове, защото избирателите знаят на чий ясла беше последните 15 години Иван Костов, а именно на яслата на срамежливо споменавания шеф на КТБ Цветан Василев. И 30 -те хиляди лева които Василев плащаше за "консултации" на дъщерята на Иван Костов са върха на айсберга в отношенията между Иван Костов и Цветан Василев. Така че ако искате да бъдете обективни - пускайте обективни статии за положението в България, а не глупави статии като тази...

  98. 98 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Весело

    До коментар [#95] от "АзКлавдия":

    Не, разбира се :)
    Началото идва от Ваш цитат "...Смилов винаги е прав..."

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  99. 99 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    ....правителството на Борисов е единственото в годините на прехода, в което има девет оставки, седем от които за корупция.Корупцията е неговата емблема.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  100. 100 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 1324 Разстроено

    аФтура в ролята на шопа пред клетката на жирафа! Има такова животно, шопе!

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK