Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор

Вие сте стотици хиляди, напълнете стадиона както някога.

© Георги Кожухаров

Вие сте стотици хиляди, напълнете стадиона както някога.



Проф. д.п.н. Кирил Аладжов (75) е бивш атлет, университетски преподавател, автор на повече от 100 научни публикации, 4 монографии и 10 книги. Издал е няколко методически ръководства в областта на колективните спортове. Носител е на медал за особени заслуги към българския спорт от 1986 г. Член е на Съюза на учените. Мнението му е от профила му във "Фейсбук" и е по повод ангажирането на феновете на футболния клуб "Левски" да разговарят с премиера Бойко Борисов за финансирането на отбора. Собственикът му Васил Божков преди дни заяви, че ако му спрат "Национална лотария", няма да може да го издържа.


Уважаеми фенове на ПФК "Левски", да се представя, за да не ме критикувате!


Брат съм на футболиста с най-много мачове за цялата история на клуба –




Стефан Аладжов (все още жива легенда), играл като титуляр цели 14 години (!) за любимия ви "Левски" и само с три жълти картона в дългата си кариера. Стефан е играл на две световни първенства и е "Футболист на годината" за 1970 година.


За ваше сведение тогавашните ФУТБОЛИСТИ си изкарваха заплатите и премиите (за непрекъснатите си победи) и от получените приходи от билетите на посетителите. Стадионите винаги бяха пълни догоре, както казвахме – до козирката. Сега на "Герена" няма и козирка!


Вие сте стотици хиляди, напълнете стадиона както някога и не ви трябва спонсор!


В онези години нямаше дори един чужденец. Сега за един посредствен чуждестранен играч се плащат пари колкото за цялата детско-юношеска школа! Последните 10 години при 13-14 картотекирани чуждестранни футболисти отборът се "бори" за второ-трето място. Приятна вечер!


Стадионите винаги бяха пълни догоре, както казвахме – до козирката. Сега на "Герена" няма и козирка!

© "Фейсбук"/Кирил Аладжов

Стадионите винаги бяха пълни догоре, както казвахме – до козирката. Сега на "Герена" няма и козирка!


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 683 Неутрално

    При днешните пещерни "фенове", кой нормален човек ще отиде на стадиона ... хеле пък с дете ?!

  2. 2 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    Много е прав Кирил Аладжов.
    Футболът е бизнес като всеки друг бизнес.
    Ако не можеш да реализираш приходи по-големи от разходите фалираш.
    Нима хилядите собственици на малки магазинчета имат
    свои ЧЕРЕПИ които да им наливат пари, като същевременно
    магазинчетата работят НА ЗАГУБА !!!!

  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    "Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор"
    ...............
    И да не забравят да попитат Иво Тонев, за липсвщата козирка.

  4. 4 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 601 Весело

    "Право куме в очи", но феновете с два пръста чело няма да го разберат, най-много да измучат!

  5. 5 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    Наистина УСПЕЛИТЕ КЛУБОВЕ,
    ПЕЧЕЛЕЩИ МИЛИОНИ ЕВРО ОТ ФУТБОЛ
    като Лудогорец НЕ ПОДДЪРЖАТ "ФЕНОВЕ" НА ЗАПЛАТА !!!!

    Празни приказки без покритие са мантрите за
    "МИЛИОНИТЕ" ФЕНОВЕ,
    когато на мач идват по няколкостотин човека
    и когато не може да се съберат и 1 000 ,ева от
    КЛУБЕН ЧЛЕНСКИ ВНОС.

    ЗАЩО НЯМА платена КЛУБНА ТЕЛЕВИЗИЯ
    където ФЕНОВЕТЕ на Левски могат да гледат
    мачове и архиви на отбора орез Интернет
    по целия свят !!!!

  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор"

    При този слаб и грозен БГ футбол/ и слаб и безобразен тим на "Левски"/ това е "невъзможна мисия"

  7. 7 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2713 Весело

    Новото мото : Всеки Уефскар - спонсор !

    Всеки билеть (не лотариен) - куршум с/у Черепуха ...

  8. 8 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Така е , но днес в БГ футбола няма как да се печели/може би само "Лудогорец" прави изключение/!

  9. 9 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Така е , но днес в БГ футбола няма как да се печели/може би само "Лудогорец" прави изключение/!

  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    До коментар [#1] от "Булаир":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Не вярвам , че има повече 30-35 % нормални фенове на стадионите днес!

  11. 11 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Със шушлюпини от семки могат да го напълнят само

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  12. 12 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4822 Неутрално

    Да насочат феновете енергията си в увеличаване на публиката по стадионите, а не да искат да стават шампиони начело с олигарси. Затова нямаме вече и качествени футболисти, защото е сбъркана схемата в клубовете. Пари се раздават на чужденци "псевдо" футболисти, вместо да се насочат към младите и треньорите които ги създават.

  13. 13 Профил на bzd45626642
    bzd45626642
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Ако ми платят 200 лева - ще отида да изтърпя един мач.

  14. 14 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 3960 Неутрално

    "Барселона" е собственост на близо половин милион "сосиос", нещо като клубни членове, които плащат по няколкостотин евро годишна вноска за издръжка на клуба.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на kalcho_krivija
    kalcho_krivija
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#9] от "bat_plamen":

    Щом един професионален футболен клуб не може да се самоиздържа, какъв е смисъла да съществува.

  16. 16 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4927 Неутрално

    До коментар [#5] от "Hawaii":

    Лудогорец няма платени фенове. Има платен Домусчиев.

    Gunter glieben glauchen globen
  17. 17 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор.

    Може би.
    Ако беше 1970-та година.
    Но годината е 2020 и дори Барселона отдавна сложи рекламни надписи на фланелките.
    В сайтовете на съответните клубове може да се информирате за спонсорите им.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  18. 18 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    До коментар [#2] от "Hawaii":++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Така е , но днес в БГ футбола няма как да се печели/може би само "Лудогорец" прави изключение/!
    —цитат от коментар 9 на bat_plamen


    Има как да се печели и Лудогорец показа как се прави.
    С парите спестени от ЗАПЛАТИ на бездарни чужденци
    и КОМИСИОНИ на агентите им
    ДА РАЗВИЯТ ШКОЛИТЕ и да пускат българчет в А отбора
    както навремето от Школата в А отбора влязоха
    Сираков, Гиби, Б.Михайлов.......

    ЗАЩО не пуснат ПЛАТЕНА КЛУБНА ТЕЛЕВИЗИЯ
    Така ще се преброят ИСТИНСКИТЕ ФЕНОВЕ.

    Да се направят ПУБЛИЧНО ДОСТОЯНИЕ
    ПАРИТЕ ПЛАЩАНИ на т.нар. "ФЕНОВЕ"

    Да се съобщи после, КОЛКО от тях са се прежалили да влязат
    на стадиона БЕЗ ДА ИМ СЕ ПЛАЩА !!!!!

  19. 19 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2570 Неутрално

    "Стадионите винаги бяха пълни догоре..." - да де, ама вярно бяха ФУТБОЛИСТИ, та и запалянковците се кефеха безкрай и то на "Васил Левски" - без сектори, на пейки, че и по тополите. Трудно е да се разбере, че сега са фенове - нещо като феи, елфи, цветни, шарени или най-вече бели.

    Обичай света като самия себе си - тогава наистина ще можеш да се грижиш за всичко
  20. 20 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    До козирката ама приближения на ББ , Иво Тонев я бутна .

    SHADOWS of SOFIA
  21. 21 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Не ми е кеф, но приемам да плащаме за водата на Перник.
    Обаче съм категорично против и 1 бюджетна стинка да се дава за псевдофутбол, интересен само на наемниците-кофти играчи и сборищата примитиви, бъркащи фенството с война на видовете.

  22. 22 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор"При този слаб и грозен БГ футбол/ и слаб и безобразен тим на "Левски"/ това е "невъзможна мисия"
    —цитат от коментар 6 на bat_plamen


    Абсолютно вярно! Но, защо някои го "поддържа" този футбол? Нима е безкористно?

  23. 23 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4522 Любопитно

    "Право куме в очи", но феновете с два пръста чело няма да го разберат, най-много да измучат!
    —цитат от коментар 4 на plamenss


    Онези, които грухтят дали ще го разберат?

  24. 24 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#19] от "3аНиЗа":

    Като кажеш “А”ще кажеш и “Б”.
    Нещо за запълване на трибуните под строй?
    Предприятия, ученици от горните класове, войници. А не си отишъл, а спявка при комсомолския или партийния.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  25. 25 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    [quote#18:"Hawaii"][/quote]

    Пълни глупости си написал!
    Точно пък Лудогорец да даваш за пример, показва колко си некомпетентен.Отборът им е съставен почти изцяло от чужденци.Ако имат 3-ма българи в титулярния състав за мач, си е истинско чудо.Не само, че не пестят пари от чужденци, ами дават най-много от всеки бг клуб.
    Стадионът на Лудогорец бе обновен с държавни пари.Тогава за откриването отидоха премиер, министър на спорта, шеф на БФС, министър на финансите и още куп подобни за@ници, пардон - лица, които се снимаха горди и щастливи.Да не пропуснеш и че Домусчиев е не приближен на управляващите в момента, ами вероятно е повече и от управляващ в някои сфери - подариха му речния флот, Нова телевизия и е шеф на бизнеса у нас.
    А колкото до школата на Лудогорец - ами там са трагедия.Виж им резултатите просто!

  26. 26 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор.Може би.Ако беше 1970-та година.Но годината е 2020 и дори Барселона отдавна сложи рекламни надписи на фланелките. В сайтовете на съответните клубове може да се информирате за спонсорите им.
    —цитат от коментар 17 на BG Territory


    Така е, НО

    Едно е да договаряш ПАРИ ОТ СПОНСОР от позицията на

    УСПЕШЕН в България и Европа тим, играещ пред ПРЕПЪЛНЕН СТАДИОН

    с МИЛИОНИ ПЛАЩАЩИ ЧЛЕНСКИ ВНОС ФЕНОВЕ и АБОНАТИ на клубната

    ти ТЕЛЕВИЗИЯ и съвсем друго е да искаш МИЛОСТИНЯ в качеството ти

    на ВЕЧНО ТРЕТИ играещ пред НЯКОЛСТОТИН ЗРИТЕЛИ,

    ПОЛОВИНАТА от които ПЛАТЕНИ "ФЕНОВЕ"

  27. 27 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    [quote#18:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 25 на Капабланка
    А колкото до школата на Лудогорец - ами там са трагедия.Виж им резултатите просто! [/quote]

    Не си в час приятелю.
    В момента в различни отбори от А група играят поне 13-14
    момчета ОТ ШКОЛАТА НА ЛУДОГОРЕЦ.
    Доминик Янков и Светослав Ковачев са таланти
    за които тепърва има да се говори.
    Да не би ЛИТЕКС или Левски да са произвели в школите си
    повече таланти от ЛУДОГОРЕЦ

  28. 28 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    До коментар [#19] от "3аНиЗа":Като кажеш “А”ще кажеш и “Б”. Нещо за запълване на трибуните под строй? Предприятия, ученици от горните класове, войници. А не си отишъл, а спявка при комсомолския или партийния.
    —цитат от коментар 24 на Bullet


    Не пиши глупости !
    Работници, чиновници и учениците от горните класове
    БЯГАХА ОТ РАБОТА или ОТ ЧАС за ДА ИДАТ НА МАЧ
    Без НИКОЙ ДА ГИ КАРА да го правят !!!!

    За ВОЙНИЦИТЕ пък беше върховен кеф и привилегия
    да бъдат заведени в неделя след баня на кино или на мач.
    Личи си че нямаш представа КАКВО Е БИЛО "ТОГАВА"

  29. 29 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    В България нормалните фенове гледат мачове по телевизията другите ходят да се бият на стадиона..

  30. 30 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    До коментар [#5] от "Hawaii":Лудогорец няма платени фенове. Има платен Домусчиев.
    —цитат от коментар 16 на Alarmstufe: Rot


    И така да е, факт е че ЛУДОГОРЕЦ е ЕДИНСТВЕНИЯТ БГ ОТБОР

    който ПЕЧЕЛИ ОТ ФУТБОЛ

  31. 31 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2047 Неутрално


    Значи най-много посетители в света на (домакински) мач има Борусия Дортмунд със средно по 80 хил. калпаци.... стадионът всеки път е пълен буквално до козирката

    От €490 млн. приходи за 2019 год:
    - €45 млн. от билети
    - €97 млн. от реклама
    - €167 млн. от тв. права
    - €120 млн. от трансфери
    - €30 млн. от мърчендайзинг
    - €30 млн. от конференции и кейтъринг (бира и вурст)

  32. 32 Профил на tda14634178
    tda14634178
    Рейтинг: 121 Неутрално

    Спонсор на Манчестър Юнайтед е Шевролет.
    Някой представя ли си, че феновете на Манчестър Юнайтед ще бъдат приети от Борис Джонсън, защото правителството на кралицата ще прави данъчни закони засягащи Шевролет?

  33. 33 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    В България нормалните фенове гледат мачове по телевизията другите ходят да се бият на стадиона..
    —цитат от коментар 29 на Mia san Bayern


    Не е точно така.
    На 20 февруари НОРМАЛНИ ФЕНОВЕ ЩЕ ПРЕПЪЛНЯТ
    СТАДИОНА в Разград и ЩЕ ГЛЕДАТ КАТО НОРМАЛНИ ХОРА
    Футбол от Европейска класа.

    Боят и другите изцепки са запазена марка на други отбори
    Тези с ПЛАТЕНИТЕ "ФЕНОВЕ"

  34. 34 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    Хаха, аз се чудех за причината а тя била козирката! Как да го напълниш "до козирката" като няма козирка :)

    Иначе ако сме сериозни тези патетични призиви са за надъхване, могат и да закарат публиката на 2-3 мача но дотам. Тези времена когато пълнеха стадионите са други времена и няма да се върнат.

    Първо, тогава просто нямаше много развлечения. Телевизията само една черно бяла програма пълна с глупости колко устремно строим социализма, дискотеки няма, радиото ти поднася соц "романтика" възхваляваща бригадирското движение в стил "Я подай ми мила мамо синьото елече", учители и милиционери дебнат за дължините на полите и да не танцуваш "развратният" рокендрол....

    Ще се спукаш от скука, дори на ресторант не можеш да отидеш защото претъпкани. И единственото развлечение беше новият филм в събота или мача. Кината препълнени, всички люпят семки и тръпнат от поредната соц имитация на кино.

    Не както сега стотици ТВ канали и хиляди пиратски филми, мачове от цял свят. Защо да гледаш родните загубеняци като световният елит е на едно натискане на копчето? Отидете сега на кино да видите дали има 20 души в салона.

    А за самоиздръжката от билети по онова време силно се съмнявам. Не случайно всичките футболни отбори бяха разпределени към разните ведомства да ги издържат. Специално Аладжов като е бил към "Левски" би трябвало да си спомня как е получавал заплата като офицер от Шесто управление на ДС /Политическата полиция/, всички футболисти на Левски бяха на щат там.

    В днешно време пък съвсем не излиза сметката. Общо 16 отбора значи примерно 20 домакинства. По 20,000 зрители на мач /силно се съмнявам че е реално/ значи общо 400, 000 билетчета. По 10-20лв билетчето значи общо приходи 4-8 милиона. Ама според Павел Колев санитарният минимум на Левски е 1.5 милиона месечно, значи 18млн годищно. Това само за да съществува, да крета. А мисля, че амбицията на Левски не е да оцелява.

    Дори Лудогорец който е безспорен фаворит от европриходите докарва едва 17 млн лева годишно, при издръжка вероятно поне 50-60 млн. Останалите само по няколко милиона европриходи.

    Така че това са просто призиви за надъхване. Но те няма да променят крайният резултат. А той е, че в България няма футболен отбор който да оцелее без парите на собственика. При сегашните заплати и скъпо платени чужденци. И не са много хората които са готови да дават такива пари, достатъчни за качествен футбол, поне на поносимо европейско ниво.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  35. 35 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2047 Неутрално


    в доп. на пост# 31 освен €490 млн. има и €7 млн. други приходи = €497 млн.


    А ето и разходите на Борусия за 2019 год.

    - €21 млн за материали
    - €205 млн. за персонал (заплати)
    - €155 млн за трансфери
    - €93 млн. за амортизация
    - €2 млн. за лихви и дългове
    - €4 млн. за данък печалба
    ------
    + € 17 млн. чиста печалба за акционерите

  36. 36 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    С цялото ми уважение към г–н Аладжов, с пълен стадион отбор не се издържа. Съгласен съм с написаното от Fred , защото сега разходите са много големи , а и възможностите за забавление са са несравнимо по–големи от онези години. Като добавим и слабите игри, нещата се оформят.

  37. 37 Профил на eminem9876
    eminem9876
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Според мен им трябва стадион с по-малко места и ще го напълнят.
    Също и намаляване броя на мачовете през сезона.
    Продажбата на двойни билети на по-ниска цена може да свърши работа.

  38. 38 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Математиката никога не лъже, а Левски има най-голямата фенска маса в България...

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  39. 39 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#34] от "Fred":

    Прав си а и нека се види какво е било тогава.
    Напишете цената на билетите и"мизерните" заплати на фуиболистите играещи в Левски и ЦСКА.
    Да не забравяме че Гунди катастрофира с Алфа Ромео а не със Волга.
    Да не се окаже че тосавашните заплати на ритнитопковците са по високи от днешните.
    А и колко данъци са платени от футболистите тогава.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  40. 40 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    едно време до нас се чуваха възгласите на агитките на Герена. сега нищо не се чува. футбол няма.
    Света се променя, има повече забавления.
    а може просто нашето първенство да е толкова корумпирано, че да е безинтересно да се гледат мачове?

    Любовта ще спаси света!!!
  41. 41 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    ох, тоя дядо не знае къде се намира, ако ще да е брат на рондалдо....

  42. 42 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    ох, тоя дядо не знае къде се намира, ако ще да е брат на рондалдо....

  43. 43 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1003 Любопитно

    [quote#18:"Hawaii"][/quote]

    стига си писал тъпотии бе, не може да си толкова тъп да не разбираш, че утре ако се махне Домуса ще разпуснете отбора същия ден

  44. 44 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    Мда, в глупавото посткомунистическо гето един ритнитопковец на месец печели колкото персоналът на средно голяма болница. И тъпото гето се загрижило за тези нискоинтелигенти на стадиона ,а не ,че след 7-8 години няма да имат лекари и медсестри….

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  45. 45 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2570 Весело

    До коментар [#24] от "Bullet":

    "Като кажеш “А”ще кажеш и “Б”.
    Нещо за запълване на трибуните под строй?
    Предприятия, ученици от горните класове, войници. А не си отишъл, а спявка при комсомолския или партийния." - не само "А" и "Бъ", но във всеки БГ град се пълнеха стадионите - в Пд - не ходеха на у-ще и работа заради дербито, в Сф - на тополите се качваха, че милиционерите на пускаха заради пълните ПЕЙКИ по трибуните. А на терените имаше ФУТБОЛИСТИ. Гунди с агнета го даряваха, а автобуса на ЦСКА не можеше да пробие публиката. На 9-ти септември не само беше пълно до откат, ами деца, жени, и нито побоища, нито простотии. А, ако имаше под строй не е било на стадионите.

    Обичай света като самия себе си - тогава наистина ще можеш да се грижиш за всичко
  46. 46 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 1541 Любопитно

    в доп. на пост# 31 освен €490 млн. има и €7 млн. други приходи = €497 млн.А ето и разходите на Борусия за 2019 год.- €21 млн за материали- €205 млн. за персонал (заплати)- €155 млн за трансфери- €93 млн. за амортизация- €2 млн. за лихви и дългове- €4 млн. за данък печалба------+ € 17 млн. чиста печалба за акционерите
    —цитат от коментар 35 на Нинов


    €93 млн. за амортизация!!!!!
    Интерсно какво толкова амортизират за 100 млн?

    over the under
  47. 47 Профил на haq30626233
    haq30626233
    Рейтинг: 1754 Неутрално

    Преди години бях на мач на Левски /от Варна съм/. Левскар съм от както се помня - 45 години. Каквото видях на трибуните ме впечатли. Това не бяха фенове дошли да се радват на играта, а някакви животни. Споделих след мача с мой колега цесекар. Думите му бяха, че феновете на ЦСКА не били по различни. От години не стъпвал на стадиона.
    НЕКА ЛИДЕРИТЕ НА ФЕН КЛУБОВЕТЕ СЕ ЗАМИСЛЯТ ЗАЩО ТОЛКОВА МАЛКО ХОРА ХОДЯТ НА МАЧОВЕТЕ.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  48. 48 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#46] от "Отец Сисой":

    И аз това се запитах.

    Сега погледнах в детайл и се оказа, че амортизират футболисти, тоест разходите за трансфер ги разпределят за целия период на договора му.

    Ако го продадт по-рано, разходите влизат в другата позиция "еднократни" дето аз съм я кръстил трансфер и през 2019 год са били €155млн.

  49. 49 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Разбирам го.. човека е на 75. Това обаче никога няма да се случи по ред причини..

  50. 50 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 1541 Любопитно

    ЗА всички е ясно, че само с наливане на пари в А отбора на става. Трябва да се инвестира в школа, която да произвжда играчи (модел 1). Това е практика в Сърбия и Хърватия и беше сравнително успешно от Ганчев в Ловеч. Това е и по-устоичивият модел, понеже един изходящ трансфе може да донесе до 50% от годишната издръжка. Може да се издържа отбор и като се причличат подценени играчи и се поредставят на по-голяма сцена, за да се продадат (модел 2). Това днес се прави от Лудогорец, който залага повече на чужди играчи, защото българските на струват. В миналото, когато все още щколите правеха играчи, това беше ЦСКА - М.Петров от Враца, С.Петров от Благоевград и много други преди тях. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се прилага поне един ит двата модела (може и двата едновременно), за да има постоянство и видими резултати, тогава ще да идва публика "до козирката". Така или иначе за тръгне по един от двата пътя първо трябва да направиш големи инвестиции в началото. Затова и Домусчиев, и Ганчев избрах да започнат "на чисто", а не да хвърлят пари на вятър за стари задължение. Макар че в случая с Ганчев не е точно така, зашото той трябваше все пак да извади 8 млн за една картинка.

    over the under
  51. 51 Профил на Yavor Raychev
    Yavor Raychev
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Ами как няма да пълнят до козирката... Каква алтернатива имаш? Можеше ли да гледаш английската, италианската или испанската лига?
    И въобще колко забавления е имало? Мача е бил като истински спектакъл и начин да разпуснеш след сивото ежедневие.
    Днес могат да се правят много неща, не всеки се интересува от футбол, а тези които се интересуват, просто ще гледат чуждо първенство, защото нашето не предлага качество.
    Ходенето на стадиони не е единствения начин да се печелят пари. Нали се продават телевизионни права. Клубовете не получават ли достатъчно пари от това нещо?
    Все феновете са им виновни - не идвали достатъчно често, не подкрепяли отбора...
    И нека се спре с тази мантра за детско-юношеската школа. Няма отбор в Европа, освен Аякс, който да има силна школа и да гони успехи. Изискват се различни стилове на работа и най-вече - пари. Школата на Аякс има 90 скаута и още няколко пъти по толкова треньори, психолози и т.н. Ние в целия отбор нямаме толкова. Освен това тези скаути трябва да ходят в съответните държави, а не да гледат клипчета в ютюб с играча.
    Аз не съм против изобщо да се разкарат школите, както прави лудогорец. Намираме обещаващи играчи, развиваме ги, печелим каквото може да спечелим, играем в Европа, и ги продаваме за много пари после

  52. 52 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    При соца всичките тези ритнитопковци бяха зачислени да взимат заплати към ведомства -левскарите към Народната Милиция, цесекартите към БНА . Оттогава са дразгите на 'мицифайки' и 'чорба'. И никакви приходи от никаква публика от никакви мачове не са издържали галениците на БКП. Всичко е било финансирано с фиктивните трудови договори на ритнитопковците и от данъците на робите на комунистите по мини и заводи. Сега пак чакат от другаря Бойко....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  53. 53 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Не може нещо като не върви, постоянно да се прави сравнение с "едно време как беше".

    Едно време автомобилът беше лукс, гореше 12/100 и струваше, колкото половин апартамент.

    Едно време никой не измерваше фините прахови частици, 90 % се топлеха на дърва и въглища и мислеха, че дишат по-чист въздух от сега

    Едно време държавата наливаше където и колкото си иска, защо вземаше от всички по много, а всички бяха равно бедни

    Едно време...

  54. 54 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    С цялото ми уважение към г–н Аладжов, с пълен стадион отбор не се издържа. Съгласен съм с написаното от Fred , защото сега разходите са много големи , а и възможностите за забавление са са несравнимо по–големи от онези години. Като добавим и слабите игри, нещата се оформят.
    —цитат от коментар 36 на stedim


    Да подсетя, че "пълен стадион" не са само приходите от билетите, а освен тях и всичко дето ще бъде продадено извън стадиона. Щото сещай се отбор дето пълни стадиона, какви последователи, слава, реклами, и там всичкото бизнес и благинки дето виреят и печелят покрай отбора... Та всъщност, който напълни стадиона, той има реалната възможност да напълни джоба и от всичко, дето съпътства футболната слава.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  55. 55 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#54] от "gost22":

    Значи екстремнният пример за пълен стадион е този на Борусия Дортмунд, което е окей, но парите идват от тв. права.

    На английските отбори не са им така пълни стадионите, но се касират ако от тв. права, най-вече от чужбина.
    Например само от Азия получават повече, отколкото цялата Бундеслига.

    Тоест решението е да има телезрители.... не само в страната, но и в чужбина, както купувачи на екипи и сувенири.

  56. 56 Профил на stoykov.g
    stoykov.g
    Рейтинг: 381 Неутрално

    ЗаДо коментар [#27] от "Hawaii": За Литекс малко се объркахте.

  57. 57 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Футболът се храни от:

    1. Билети и карти
    2. Основен спонсор с име изписано върху екипа
    3. Продажба на екипи и сувенири
    4. Реклами поставени на стадиона
    5. Телевизионни права
    6. Приходи от европейските турнири

    Съветвам клубовете (и техните фенове) да наблегнат на гореписаните източници и да зарежат долуписаните:

    1. Бащица - хранител с неясни приходи и още по неясни планове за бъдещето на клуба.
    2. Държавни субсидии от добър цар или кмет - фанатични привърженици на клуба.

    Нещата просто не работят така и затова имаме някакво мъгливо първенство, нефелна федерация и национален отбор - футболно джудже.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  58. 58 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Пропуснах продажба на отгледани футболисти - сигурно защото напоследък само купуваме и препродаваме на загуба.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  59. 59 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#55] от "Нинов":

    Пак анализирай данните-телевизонните права и рекламите идват защото има много публика да гледа мачовете(голям интерес), а не обратно-ако ги няма публиката, няма и да има горните.
    Иначе не ни трябват телевизионни права за чужбина(няма да се мерим с Барселона, а и няма кой да ги купи).
    Едни членски карти с 30/50/100 лева на година и се оправят-останалото рекламни спонсори, телевизионни права, сувенири и Европа.

  60. 60 Профил на Никола Йорданов
    Никола Йорданов
    Рейтинг: 1927 Неутрално

    До коментар [#21] от "Лелка":
    В момента професионалният футбол (и други де) е само извнение за дебели мъже (като мен) вместо да спортуват да висят пред телевизора и да се самозалъгват.
    Масов спорт - категорично!!!
    професионален - който иска и може да си го позволи.

    Никола Йорданов
  61. 61 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    До коментар [#34] от "Fred":Прав си а и нека се види какво е било тогава.Напишете цената на билетите и"мизерните" заплати на фуиболистите играещи в Левски и ЦСКА.Да не забравяме че Гунди катастрофира с Алфа Ромео а не със Волга.
    —цитат от коментар 39 на dedoliben

    И други бонуси, например валутата. Ние купувахме по 3 лева долара. Като млад специалист по разпределение 3 години заплатата ми беше 110лв, чисто 90лв, т.е. $30, треперех от страх да не ме арестуват когато влизах с няколко долара в Кореком да си купя нещо. Хората си даваха здравето за малко долари в Африка.

    Ами апартаментите, на Бонев младо момче наборна възраст му предлагаха апартамент за да отиде в ЦСКА а ние правехме вноска и чакахме по 15-20г за да ни дойде реда. Същото за колите.

    И не можех да видя Запада дори през крив макарон а те ходеха на мачове там и въртяха бизнес с прокарани контрабанда стоки. Дори точно Левски колективно наказаха целият му отбор за контрабанден износ на нивалин именно заради валутата.

    http://epicenter.bg/article/DS-arestuva-polovinata-otbor-na-Levski-quot-/65154/8/16
    ДС арестува половината отбор на „Левски"

    Така че не бяха толкова идеални нещата колкото ни ги представя Аладжов. Футболистите бяха галените деца на държавата защото бяха нейното пропагандно лице, изпълняваха важна роля в пропагандата колко напреднал строй е социализма. И те добре се възползваха от това.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  62. 62 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    До коментар [#55] от "Нинов":Пак анализирай данните-телевизонните права и рекламите идват защото има много публика да гледа мачовете(голям интерес), а не обратно-ако ги няма публиката, няма и да има горните.Иначе не ни трябват телевизионни права за чужбина(няма да се мерим с Барселона, а и няма кой да ги купи).Едни членски карти с 30/50/100 лева на година и се оправят-останалото рекламни спонсори, телевизионни права, сувенири и Европа.
    —цитат от коментар 59 на kapitalcho

    Отново съмнително. Черепа е давал 25млн лева за реклама на Нова ТВ и ги спира когато нещо се скарват с Домусчиев. Т.е. реално той сам си е плащал постъпленията в отбора от рекламните ТВ права и дори е на загуба.

    100 лева на година членска карта при примерно 50,000 закупили я /по-реално не повече от 20,000/ са 2млн лева, максимум но нереално 5млн лева. А трябват поне 25-30млн лева.

    Въобще както тъжно се пошегуваха днес в един чат "И във фалита пак сме втори". Тези номера с членските карти, призивите за подкрепа и т.н. ЦСКА ги изпробва още с Лупи. Знаете крайният резултат.

    И не се тупайте че сте нещо много по-различно от ЦСКА, то се вижда и от публиката и от приходите. Но явно трябва да си минете по пътеката. Полезно е, човек поумнява и става по-реалист.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  63. 63 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 3445 Неутрално


    Тоест решението е да има телезрители.... не само в страната, но и в чужбина, както купувачи на екипи и сувенири.
    —цитат от коментар 55 на Нинов

    Само е за да сгане това ТВ зрителят трябва да избере да гледа мач на Левски/ЦСКА с Беласица-Петрич а не примерно с Роналдо. И българският ТВ зрител да има покупателната възможност на немеца за да се навие търговеца/производителя да плати такива пари. Мислите ли че е реално?

    Въобще и с футбола стана както с останалата ни икономика, не издържахме на конкуренцията. А особено в спорта важи правилото "Winner Takes All".

    Аз затова съм толкова скептичен. И мисля, че е по-правилно да се финансират и стимулират спортове в които имаме някакви успехи, волейбола например. А не затъващият все по-дълбоко футбол. Там докато не се променят коренно нещата и не се тръгне от дъното със собствени футболисти нищо няма да се промени.

    И пак няма нещо особено да стане, просто още в началото богатите чужди клубове ще вземат младите ни таланти, то на тях това е и мечтата. Социализмът имаше успехи защото ги държеше насила тук, сега това е невъзможно. Но поне клубовете ще имат по-стабилно финансиране, не зависещо от мутри а само от собствените им усилия. И това ще важи за всички а не само за няколко привилегировани.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  64. 64 Профил на tjj54611191
    tjj54611191
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Да напълниш стадион Едикойсиком до козирката си е амбициозно. Помощ и от Мъск ще трябва. Вселената ни е козирка :)

  65. 65 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#28] от "Hawaii":

    Да бягат от час или чиновниците от работа... в неделя?

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  66. 66 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1091 Весело

    Още един изпуснат от цирка

  67. 67 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1091 Весело

    Още един изпуснат от цирка

  68. 68 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    Спонсор на Манчестър Юнайтед е Шевролет.Някой представя ли си, че феновете на Манчестър Юнайтед ще бъдат приети от Борис Джонсън, защото правителството на кралицата ще прави данъчни закони засягащи Шевролет?
    —цитат от коментар 32 на tda14634178


    А на какво ли ниво е БОЙКО МЕТОДИЕВ БОРИСОВ, пренебрегващ сесия на НС за вот на недоверие за да се срещне с футболни фенове?

    ГЕРБ - ПП на боклуците!

  69. 69 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    До коментар [#28] от "Hawaii":Да бягат от час или чиновниците от работа... в неделя?
    —цитат от коментар 65 на Bullet


    Мачове дори и "тогава" се играеха не само в неделя.
    Ососбено пък мачовете от ЕКТ и за Купата на Съветската армия
    както "тогава" се наричаше Купата на България
    "Тогава" се е учело и в Събота, а горните класове са учели и след обяд

  70. 70 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    ЗаДо коментар [#27] от "Hawaii": За Литекс малко се объркахте.
    —цитат от коментар 56 на stoykov.g


    Не съм се объркал.
    Наистина, преди 10 и повече години ЛИТЕКС и ЕТРОПОЛЕ имаха добри школи.
    В тях по едно време работеше дори и Христо Стоичков.
    Но това беше ОТДАВНА
    МНОГО ОТДАВНА
    ПРЕДИ ПОВЕЧЕ от 10 ГОДИНИ
    Сега и ЛИТЕКС и ЕТРОПОЛЕ имат някакви мъждукащи школички
    с НУЛЕВО ПРОИЗВОДСТВО на таланти

  71. 71 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Напълнете стадиона "до козирката" и не ви трябва спонсор.Може би.Ако беше 1970-та година.Но годината е 2020 и дори Барселона отдавна сложи рекламни надписи на фланелките. В сайтовете на съответните клубове може да се информирате за спонсорите им.
    —цитат от коментар 17 на BG Territory


    Под спонсор Аладжов има предвид собственик който издържа клуба ,който пък без него работи на загуба . По света под спонсор се разбира рекламодател. В Ливърпул собственика е американец, а спонсорите са тези чиито имена виждате на фланелките на футболистите.

  72. 72 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#54] от "gost22":Значи екстремнният пример за пълен стадион е този на Борусия Дортмунд, което е окей, но парите идват от тв. права.На английските отбори не са им така пълни стадионите, но се касират ако от тв. права, най-вече от чужбина.Например само от Азия получават повече, отколкото цялата Бундеслига.Тоест решението е да има телезрители.... не само в страната, но и в чужбина, както купувачи на екипи и сувенири.
    —цитат от коментар 55 на Нинов


    Франки, за английските стадиони си много в грешка. Пълни са до дупка , с малки изключения.

  73. 73 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 594 Неутрално

    За протокола да уточним, че Левски от снимката горе няма нищо общо с днешното издание на клуба. При всичките условности на "такова беше времето" тогава наистина се играеше ФУТБОЛ. При по-опърничав първи секретар на съответният ОК на БКП, разбирай гаулайтерът на окръга който коли и беси всичко и наред в общественият живот дори страховитият тим на ЦДНА от втората половина на 50-те години, фактически на 100% нацтима не бе застрахован от загуба. Тогава слаби отбори практически нямаше. Всяка домакинска победа в провинцията над един от двата гранда беше индулгенция във всяко едно отновение за поне един месец за местните футболисти. На практика всеки втори от мъжки пол ходеше редовно на мач. Дори междуселски дербита събираха толкова колкото понякога вечното дерби. Няма как да се възпроизведе тогавашният модел колкото и да се пригажда към сега. Въпрос на технологично време е ПФК Левски да сподели съдбата на ЦСКА-София.

  74. 74 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Не познавам господина и не мога да преценя колко е добър в треньорско-методологичната част на спорта. Обаче от към финансирането е кръгла нула. Тогавашните футболисти си изкарвали заплатите и премиите? Да, бе, да! Чудно защо тогава се водеха като работещи, кой в кремиковци, кой в монтажи, кой в някое друго синекурно предприятие, с много сив бюджет, с който издържаше куп паразитни (за дейността му) организацийки в областта на културата, искуството и спорта!? И защо стадионите на куп спортни мероприятия се дозапълваха с организирани групи от някой научен институт, които посещаваха събитието под строй, като на манифестация? За щастие последната практика беше прекратена (поне за спорта) в средата на 70-те. Всеки, когото не го мързи, може да отвори държавния бюджет от онази година и да оцени приблизително приходите на хазната (които почти се равняваха на брутния вътрешен продукт). И сам да прецени, до колко беше разумно от тези средства да се заделя за професионален (уж аматьорски) спорт и култура.

  75. 75 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    За съжаление не става , не и при тази слаба и грозна игра на отбора.

    При 20 домакинства и да кажем бюджет наполовина т.е. 10 млн. и то при условие, че няма дългове (защото без класни играчи няма да има дорби резултати и красива игра, няма ЕКТ и няма приходи), колко хора трябва да са на мач и коло трябва да е цената на билет а Нещо не ми излиза или е нереалистично - 20 000 на всеки нач и билет по 30 кинта.

    А да за Делиромана и там не излиза сметката не и при тези заплати на десетее малки негъчета + комоци и кеша

  76. 76 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Голям умник, няма що. Бих написал защо сефа не е тогава и тогава не е сега и защо в МНОГО глупаво старци легенди да дават акъл, НО ще стане много дълго

  77. 77 Профил на marin_galabov
    marin_galabov
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Статия е пълна с общи приказки. Никакви разчети. Но е ясно, че няма никакъв шанс възможността привържениците да издържат "Левски". Да не говорим, че май някои привърженици се издържат покрай "Левски". Впрочем Стефан Аладжов никога не е бил легенда - да, беше добър футболист, но не и повече.
    В миналото стадионите се пълнеха поради причините, които някои са посочили, но и заради футболистите. Имахме футболисти. Та четири пъти подред участваме на Световно с 16 участници, а през 1967 г. два наши отбора, играят полуфинали в европейските клубни турнири. През 1968 г. на Олимпиадата сме на второ място. Практически има моменти в миналото, когато имахме играчи за два силни и равностойни отбора.
    Вероятно отбора от 1970 г. бе най-силния, но поради грешки в подготовката се стига до провал. Нека си спомним, че дори провинциалните отбори по ония години печела официални мачове срещу най-силните - Марек би с 2:0 Байерн, Тракия би Барса с 1:0, би и Байерн с 2:0, Дунав би Рома с 1:0, Академик би Милан с 4:3, Берое би Ювентус с 1:0 и др. Помня, че имаше за известно време един ЖСК-Славия - ами те отстраниха Валенсия.
    Всичко това сега го няма. Добре, че има един Лудогорец. Ако и него го нямаше Блъгария сега щеше да е футболно джудже.

  78. 78 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    До коментар [#75] от "olimpipanov":

    именно, нека не са само домакинствата а всички мачове, нека и целия стадион да е само за Левски и да е 10 000 места и средна цена на билет 10 лева
    26х10 000 х10 =2 600 000 годишно. Павел Колев каза, ЧЕ ЗА ДА СЪЩЕСТВУВА Левски се нуждае от 1.5 милиона месечно.
    Тоест, за да е възможно това, което говори господина, е нужна средна цена на билет от около 100 лева и пак ще е на ръба

  79. 79 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#69] от "Hawaii":

    Позволи ми да помня, че сме учили и в събота!
    По него време, а и все още, стадионът на Черно Море си е се толкоз голям и не е трудно да се запълни. Виж “Юри Гагарин”(статион Варна) е друга бира, ама отдавна е в “ремонт”. Да не говоря за стадиона на оня отбор, къде лично премиерът им отвея трибуна и половина, заради транспортна връзка.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  80. 80 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    До коментар [#25] от "Капабланка":

    ++++++++++++

    Освен това няма как да са на печалба и да се самоиздържат дори те дори с ЕКТи траснферите. Защото ако бюджета на Левски или покойника са по 20 млн. кинта на година, техния е същия, но в евро (имат играчи за два отбора при това скъпоплатени като Оби преди година в левски) и сметката не излиза

    В България ТВ правата са смешка (на Запад е основното перо као приход), продавбата н а фен артикули е мижава, остава публика и то само Левски, Ботев, Берое и донякъде покойника и трансфери (яколите с малки изкл. не работят) и спонсори.

  81. 81 Профил на ulv44560576
    ulv44560576
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#57] от "emil":

    Браво! Точно казано! Разсмях се от сърце на страхотния, но ПРАВДИВ хумор.

  82. 82 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4057 Любопитно

    С какво да го напълнят....Само , ако Борисов им каже , може да го напълнят с нещо , но с футбол , едва ли...

  83. 83 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9376 Неутрално

    Ами прав е Аладжов, първо футболистите да се научат да играят качествен футбол, и после феновете да пълнят стадионите.

  84. 84 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9376 Неутрално

    Ами прав е Аладжов, първо футболистите да се научат да играят качествен футбол, и после феновете да пълнят стадионите.

  85. 85 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    До коментар [#2] от "Hawaii":

    Лицемерието на дребни душици като теб кореспондира със симпатиите ти към проекта на Киро Гела, на който държавата даде БМФ и наскоро 100 милиона по плана Юнкер, дали има нещо общо с малките магазинчета и сергии за чорапи, мен?

  86. 86 Профил на my_self
    my_self
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Професионалният псевдо-футбол подпомаган от властта или разни мафиотски босове (пак с помощта на властимащите) , както и платените псевдо-привърженици формирани като фен клубове в БГ трябва да се затворят, за да се даде възможност на аматьорските и полу-аматьорски отбори да възродят честната футболна игра в БГ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK