До протестиралите през 1989 г.: Не представяйте сега своята умора за мъдрост

До протестиралите през 1989 г.: Не представяйте сега своята умора за мъдрост

© Георги Кожухаров



Коментарът е от профила на автора във "Фейсбук".


До всички в Ганкиното кафене, всички вряли & кипяли, всички горещи застъпници на мисловния процес и "казахвиаз", до всички революционери в пенсия.


Първо:
Евала, че сте били на жълтите павета през 1989 г. Благодарим и няма да ви забравим.


Не го развявайте обаче като индулгенция, която изкупува днес гражданската ви анемия. Не го развявайте като пагон, който ви дава право да се подсмихвате под мустак на гнева ни.




Същите като нас сте били и вие, когато, както се подразбира от уверенията ви, сте преграквали по жълтите павета. И тогава някой Конфуций ви е казвал: недейте, няма смисъл. Обаче вие сте действали. Действали сте за добро! Не представяйте сега своята умора за мъдрост. Тя не е мъдрост. Умора е.


По-добре кажете: "Изморихме се, давайте вие!". Но стига сте бабували и пророкували.

Защото историята отново ще запомни младите.
Второ:

Това че викаме, не означава, че не знаем какво искаме. Означава, че сме гневни и не можем повече да търпим. Означава, че имаме достойнство и сме готови да го браним със зъби и нокти.


Означава, че ни писна. Че искаме да си върнем държавата от мутрите. Искаме оставка и справедлив съд за правителството, Гешев, Пеевски, Доган, Божков и всички, които вкупом изнасилиха държавата ни. Искаме да останем тук, а не да емигрираме. Искаме нормален живот.


Толкова много ли ви се струва? Толкова ли невъзможно звучи?

Трето:

Ако ви харесва уродливото и абслолютно самозабравило се управление, ако не ви стига, че сме най-бедната и корумпираната държава в ЕС, ако не ви стига:


прокоратурата-бухалка,


КТБ,


Пеевски и мама,


111-то място по свобода на словото,


Емил Кошлуков в БНТ,


ПИК, ЦИК, КПКОНПИ,


Цецка, Цецо,


простотиятадошия, подпорнитестени, сараите, терасите, студениярезерв, ремонтанаремонта, италианскиябоклук, мръсниявъздух, воднатакриза, спуканитетръбивморето,


ПетьоЕврото, МишоБирата, простакърджалийскап!тка, Портних, Ангелкова, Влади, БарниРъбъла, Черепа, 700 милиона липсват,


бушоните, калинките, братиньо, стената по границата 1 ред 4 пъти по-скъпа от двуредова в Гърция,


изсеченитегори, пресъхналитереки, демографскатакриза, магистралатанавълни, вълнитенабетон, източенитемилиарди, усвоенитемилиарди, къщитезагости...


и още много и много,


ако всички това ви прави кеф и не ви се струва пошло, значи най-вероятно става въпрос за герплеля. Не се умира от него, но е много неприятно. Има много малко успешно излекувани. А може би сте трол и съществувате само тук, във фейсбук.

Ако пък не ви харесва, но смятате, че ще дойде по-лошо, тогава поздравления. Наистина сте от дебелокожите. Тежите си на мястото, дет се вика. Наистина сте разумни и трезви. Опитни и премерени хора.


Такива в нашата история с лопата да ги ринеш. Особено, когато опре до действия. Такива като вас оцеляват по всяко време и навсякъде.


Четвърто:


Престанете с тази глупост, че ще дойдат комунистите. Комунистите отдавна са тук в лицето на ГЕРБ.


А Гешев си пада малко нещо сталинист. Направо го сърбят ръцете да върне добрите стари методи на НКВД. Да ни съди с тричленки. Радост би било. Хубаво би било. И скоро ще е готово. Ако мълчим.


Властта вече започна да си къса бялата риза от безсилие. Разкрива се отдолу гнусното ѝ тяло, гнусните й зависимости. Кулисите рухват. Благодарение на протеста. А вие повтаряте мантрата, че няма смисъл.


Фактът е един. Комунистите никога не са били на дневен ред на този протест. Това, че там се влачи политически скрап като маяма е тъжно само и единствено за маяма. Но нали и тя е гражданин, има си права.


Запартъците и джуджетата не обезмислят енергията на хилядите млади и интелигентни хора. Да, джуджетата и дългучите ще се опитат да ни яхнат, но ние това го знаем, благодарение на горчивия опит от минали протести.


Фактът е ясен. Почти всички на площада ще подкрепим извънпарламентарни партии на следващите избори. Но нали никой няма да се стресне, ако диванният философ попита: "Кой ще дойде след ГЕРБ, демократите ли?"


Затова диванният философ ни пита за комунистите. Понеже диванният философ е изпечен софист. Въпреки всички напъни да бъде логичен обаче той или е глупав, или лъже, понеже не вижда очевидните алтернативи, а ни занимава с комунистите. Той ще отиде на риба, но не й на протест, да не би видиш ли да го хванат него на въдицата.


Смешно и тъжно е, понеже който продължава да вижда избора между "ГЕРБ и Комунистите", значи е или гербаджия или комунист. Друго обяснение не намирам.

Стига сте мъдрували и пророкували.

Подкрепете децата си!


Бъдете достойни майки и бащи, достойни синове и дъщери, достойни внуци, достойни граждани и се борете докрай!


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (205)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    Протестиралите през 1989 година се вдигнаха срещу комунистите, а сега вие сте рамо до рамо с тях. Махнете прокажените си ръце от достойните хора...

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  2. 2 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Като свидетел на протестите от 89-та и на много други след това, научих най-важното - да не вярвам на думи и лозунги ... Та, ще видим ...

  3. 3 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1766 Неутрално

    Господине, първо се разграничете ЯСНО И КАТЕГОРИЧНО от г-н Радев.
    Второ - кажете ясно и категорично, че направихте грешка като подкрепихте г-жа Манолова.
    Такива като мен бяха излъгани в началото от подобни мимикрии. Заради това и не стана това което искахме. Но благодарение на нас както ни наричате диванните философи БЪЛГАРИЯ Е В НАТО И ЕС.
    С действията си вие отваряте път на тези, които искат да ни обърнат към Евразия.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  4. 4 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Бях на всички митинги и участвах в студентските стачки до 1997 година. Срещу комунистите от ГЕРБ е време да протестира младото поколение.
    Аз засега ще съм диванен боец. 😂

  5. 5 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1222 Весело

    До умнокрасивите комунистически СЛУГИ - марш на политическото бунище след като тоя последен кремълски токсин, митът за умнокрасивите 'прозападни' 'десни' 'антикомунисти' тровещ коварно българската политическа среда три десетилетия беше усетен и дезактивиран и сега се стелят последните му безсилно отровни пари :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  6. 6 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Като протестирал 89 мога да кажа - не е умора, надежда е.
    1. 1989 г. ни казваха, че БКП елитът няма алтернатива. Оказа се, че има. Може да не е перфектен, но някак оцеляхме и със сигурност по-добре, отколкото под крилото на безалтернативните.
    2. 1989 г. умни хора ни казваха че системата е вечна. Оказа се, че не е вечна. Умните хора казваха, че няма как да се промени, че силните са толкова силни, че няма начин, ама на - промени се.
    3. 1989 г. се оказа, че разликата между почтен човек, който се мъчи да си държи на думата и да си върши работата, доколкото може - и крадеца и убиеца, е по-важна, отколкото мъдруванията на телевизионни гурута. И изведнъж се оказа, че първите са повече и по-силни от вторите.
    4. 1989 г. се оказа, че площадът е важен - отиваш и виждаш, че има много други като теб. А умните хора по екраните не ти позволяваха да го видиш и ти беше отчаян.

  7. 7 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1359 Весело

    Крумов, не се опитвай да махнеш Доган от моралния сфинктер на ГЕРБеРЕБЯТАТА.

    *ПЦК-Проста Цинкова Кофа. Просто кофа.
  8. 8 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    До коментар [#1] от "Мизийски":

    От вас, гербавите, по-големи комунисти в България в момента няма. За Вожда ви от Банкя и неговия Правешки ментор да не говорим... Твойта работа е: крадецът вика, дръжте крадеца.

  9. 9 Профил на deviant
    deviant
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Новата обединена левица ефективно обра децата на бившите комунисти. Вече няма зелено ,виолетово и кафяво - новия Отечествен фронт свети предимно в инфрачервено.

    Не отговарям на хейтъри.
  10. 10 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1766 Неутрално

    Наричаните от Вас диванни философи осигурихме свободно пътуване, да учите където пожелаете, да приказвате каквото мислите, да имате СВОБОДЕН ДОСТЪП до всякаква информация.
    Съгласен съм ,че в България има много грозни неща, но макар и бавно мисля, че вървим напред.
    Погледнете какво става в тези държави в които диванните философи не промениха управниците - Русия, Украйна, Казахстан, Белорусия.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  11. 11 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Поклон пред автора ❤️

    No Pain No Gain
  12. 12 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Ма троловете верно си мислят, че с тролене ще обърнат ситуацията 🤣 Момчета и момичета, отивате да се продавате на магистралата. Свърши се вашата, не го ли останахте?

    No Pain No Gain
  13. 13 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Протестиралите през 1989 година се вдигнаха срещу комунистите, а сега вие сте рамо до рамо с тях. Махнете прокажените си ръце от достойните хора...
    —цитат от коментар 1 на Мизийски


    Протестиращите през 89та година не са се вдигнали против никакви комунисти, защото комунистите спечелиха изборите тогава. След това имаха възможност да ги лустрират, да отворят досиетата, да изложат на показ държавна сигурност. Но не го направиха. Обратно, протестиращите 2020 и един Христо Иванов с една гумена лодка и 2 смартфона изложи на показ държавна сигурност, паралелната държава, задкулисието и зависимостите в тая държава, както никой десен до сега не го е правил. Греховете на протестиращите 89та са много по-големи от ползите. Най-големия им грях е, че не настояха до край да изчистят държавата от комунистите. Не ги лустрираха, не ги изобличиха. Сега може би ги е яд, че се надига такава вълна, която има, макар и минимален шанс, да постигне точно това. Пълно разобличаване на паралелната държава.

  14. 14 Профил на ена блогърка
    ена блогърка
    Рейтинг: 25 Неутрално

    До коментар [#2] от "Булаир":

    Няма какво да гледаме. ЦЯЛЯТА политическа класа е до шия в лайна. Отсъствието на централна власт за не по-малко от 5 години е единствената опция за изграждане на нормална такава. Местно самоуправление и строг контрол над районните кметове.

    Друг начин НЯМА, или "Аз съм капитан"

    to see a world in a grain of sand and heaven in a wild flower hold infinity in the palm of your hand and eternity - in an hour.
  15. 15 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1248 Весело

    Въпрос: ако взе пак сериозно омажете нещата, как да ви потърсим отговорност? Позволявам си да предположа, че тогава местонахождението ви няма да е на жълтите павета.

    Въпрос: разбрахме какво ви дразни, и нас също. Но, какво точно решение предлагате? "...бла, бла, не вижда очевидните алтернативи, бла, бла..." не ми върши работа.

    Въпрос: доколкото разбирам, Петър Крумов е на 32 години, завършил Културология и НАТФИЗ. Защо се възприема като гласа на младите, когато принадлежи към предното поколение? Доколко академичната му подготовка и трудов стаж му позволяват да се чувства компетентен по въпросите на държавното управление и устройство? Не става ли дума за едни обещани грантове/субсидии/финансиране абекватотамкинтамогатдамушитнатотпаритенаданъкоплатеца?


  16. 16 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2110 Весело

    Поредния прекалил с интернета и Нетфликс сериалите. Ама да се мисли за важен - сега му е времето. След още някоя годинка ще осъзнае колко е смешно това дето е натворил. Ама пък е обрал "лайковете" на един бюлюк мадами, хахаха.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  17. 17 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Малко жълти новини:
    500 високотехнологични компании в писмо: Не подкрепяте бизнеса:
    https://offnews.bg/tehnologii/500-kompanii-kam-premiera-g-n-borisov-tvardite-che-podkrepiate-bizn-732853.html

    NB. Да не се чете от ПКП*.

    *ПЦК-Проста Цинкова Кофа. Просто кофа.
  18. 18 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Нещо стана време за море и почна надъхването, за 400 дена протест.

    2013 го играхме същото, тръгнаха си защото ДПС не могат да живеят без храна.

    Посланието на Симеонов тази сутрин беше точно това, което трябваше да правят 6 години. Макиавели е казал - грешно е само това, което дава повече власт на друг.

    А Шиши вече е твърде голям и може да почне да отвръща яко.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  19. 19 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    Не е умора.

    Реализъм е.

    Просто с времето си даваш сметка, че 7 милиона души няма как да са на едно и също мнение.

    И, че успехът изисква да умееш да разговаряш на равно с хора, които са на друго мнение, а не автоматично да ги заклеймяваш ("гербери", "теменужени", "комунисти", "тролове", "селяни", "рязани" и пр.).

    И, чe подходът "my way is the high way" (щото аз съм "умен" и "красив", а по дефинция ти не си) е предварително обречен на неуспех.

    Успехът изисква всеки да потисне у себе си идеята за изключителност и неповоримост. И да разберем, че съвършени хора няма - дори и сред тези дето наричаме "наши".

    Ако искаме да успеем трябва да си дадем сметка, че всички сме различни и по необходимост трябва да търсим общото между нас, а не това, което ни разделя.

    До тук, уви, като общество не показваме, че сме го научили този простичък урок.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  20. 20 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 497 Неутрално

    И много важно, ама изключително важно е хората да се върнат на тия 1ви избори през 90та година и да видят коя е 3тата политическа сила и нейния лидер, гаранта за етнически мир. Още преди промените, самия възродителен процес е началото на схемата, с която успяха да останат на власт. Не го позволявайте пак. 30 години едно и също стигат. Забранете ДПС, тежка лустрация за всеки агент на държавна сигурност.

  21. 21 Профил на jord bond
    jord bond
    Рейтинг: 2525 Весело

    "Защото историята отново ще запомни младите."

    Отново? Демек, да чакаме още 30 г. следващите. Гениално!

    По тоа повод:

    "Историята е набор от договорени лъжи" Наполеон Бонапарт

  22. 22 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Неутрално

    Протестиралите през 1989 година се вдигнаха срещу комунистите, а сега вие сте рамо до рамо с тях. Махнете прокажените си ръце от достойните хора...
    —цитат от коментар 1 на Мизийски


    ГЕРБ = БСП + ДПС!

    Мога да ти дам аргументи за всичко по-горе, но едва ли ще ме разбереш!

  23. 23 Профил на jord bond
    jord bond
    Рейтинг: 2525 Весело

    Поклон пред автора ❤️
    —цитат от коментар 11 на Умнокрасив


    "Петър Крумов е писател и кино режисьор"

    С такива писатели и режисьори, няма начин да не успеете! 👌

  24. 24 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8337 Неутрално

    Така подредени всичките им престъпления направо изглеждат плашещо. А ние изглеждаме жалки, защото ние сме виновни за това, че те са тука.

  25. 25 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2969 Весело

    "Запартъците и джуджетата не обезмислят енергията на хилядите млади и интелигентни хора."

    На които им е все едно за какво им плащат- да реват по стадионите или пред Министерския съвет.

  26. 26 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1667 Весело

    Плакатче: "Децата на комунисти, са комунисти"
    Честито на Христо Иванов, прокопи, станчев,.........
    Кой ли му е писал плакатчето на това дете. Да е жива и здрава.
    Аз и пожелавам да не и се налага да открива и тя колко комунисти е имала в рода си.

    Интересно ми е, кога ще се разбере протестите за какво са. Всеки ден са срещу нещо друго, защото започнаха да да лъсват я кукловоди, я "нежелани съюзници" яхнали протеста(но ги усетили чак на 7'мия ден)...... За сега само знаем срещу кого са.

    Днес великото правосъдно движение поска да няма глаен прокурор.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  27. 27 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    Крумов, ние протестирахме и през 90-те. И защо липсва Радев между имената на исканите оставки?!
    Пародийна и заблудена история! Срам и позор!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  28. 28 Профил на jord bond
    jord bond
    Рейтинг: 2525 Весело

    До коментар [#2] от "Булаир":Няма какво да гледаме. ЦЯЛЯТА политическа класа е до шия в лайна. Отсъствието на централна власт за не по-малко от 5 години е единствената опция за изграждане на нормална такава. Местно самоуправление и строг контрол над районните кметове.Друг начин НЯМА, или "Аз съм капитан"
    —цитат от коментар 14 на ена блогърка


    Хм, "местно самоуправление"..., демек Съвети(soviets)? 😳

  29. 29 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Аз съм от тези, които излязохме по шествията за Русе - още преди десети ноември.
    И оттогава не съм "пропускал" поредното безобразие и свинщина.
    ...
    Та съм доста удивен, че подобна статия е адресирана до мен.
    Това е грешка, адресатите са си все същите оядени крадливи дебелосерковци. Които сега им е удобно да се докарват "десни". А си все същите комунисти - защото "Комунизмът не е идеология, а гьонсуратлък". И това е нещото, което е важно да знаете от мен )))

  30. 30 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#29] от "Bira":

    Браво, "Bira"!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  31. 31 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#19] от "Николов":

    30 годишната история на БГ е история на повторението. Уморих се да пиша тук и да го изговарям сред приятели - хората в БГ си обичат комунистите и техните производни. С нищо любимците ти от герб не се различават от комунистите преди и сега.
    Нима автобиографиите да им са различни, нима имат капацитет,/само Барни Ръбъла е достатъчен, а примерите са десетки/, нима не се краде като за световно пътища, ядрени централи, потоци турски и балкански, обществени поръчки няма да стигне мястото за зулумите на властта.
    Не ме интересува дали си съгласен или не. Аз през живота си не съм гласувал за комунист или ляво ориентиран, не съм бил член на БКП и не съм се клел в тази формация и да ми излизат такива като теб тук и да ми говорят, че всичко срещу герп е комунисти, да ме извиняваш много.
    По -големи сте от комунистите и като нахалство и като гепене и като дебелокожие.
    За акъла ви няма и да споменавам..

  32. 32 Профил на jord bond
    jord bond
    Рейтинг: 2525 Любопитно

    И много важно, ама изключително важно е хората да се върнат на тия 1ви избори през 90та година и да видят коя е 3тата политическа сила и нейния лидер, гаранта за етнически мир. Още преди промените, самия възродителен процес е началото на схемата, с която успяха да останат на власт. Не го позволявайте пак. 30 години едно и също стигат. Забранете ДПС, тежка лустрация за всеки агент на държавна сигурност.
    —цитат от коментар 20 на Are de


    Как да я "забранят", със ЗЗД? А какво ще кажат европейските либерали?

  33. 33 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    Аз с педофили на демонстрация против Педофилията не отивам. Ама вие нали я разбирате толерантността давайте.

  34. 34 Профил на drunk
    drunk
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#2] от "Булаир":Няма какво да гледаме. ЦЯЛЯТА политическа класа е до шия в лайна. Отсъствието на централна власт за не по-малко от 5 години е единствената опция за изграждане на нормална такава. Местно самоуправление и строг контрол над районните кметове.Друг начин НЯМА, или "Аз съм капитан"
    —цитат от коментар 14 на ена блогърка


    Ма майко, каква радикална идея! И как предлагаш да стане това? Имаш ли план-конспект?

  35. 35 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    ПС да комунистите са по зле от ГЕРБ. Герб се маха с викане, за комунистите трябват тояги.

  36. 36 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1804 Гневно

    От 89 до сега "евроатлантиците" ни наиграха якооо. И ако мислите, че по ваша воля ще стане нещо, жестоко се бъркате. Питайте мадам Херо ако не вярвате.

  37. 37 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1667 Весело

    "Престанете с тази глупост, че ще дойдат комунистите. Комунистите отдавна са тук в лицето на ГЕРБ."

    Авторе на колко си години. Защото все пак ние знаем по добре какво се тея които ще ни докарате на власт.

    Другото дете носи плакат срещу подмяната. Ми от началото още ви приказвам, че тези които ви изкараха на улицата са част от подмяната.

    Деца, пазете се, да не разберете това което ние сме разбрали, но вече е късно.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  38. 38 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#31] от "SSS":

    "хората в БГ си обичат комунистите и техните производни."




    Това не е вярно, или поне не е вярно на 70%. Основната причина за това ни състояние бе, липсата на лустрация, съд и присъди на виновните, било за убийства, репресии, икономически катастрофи и кражби. След като това не се случи, на нищо от това на което сме свидетели след промените не трябва да се учудваме.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  39. 39 Профил на jord bond
    jord bond
    Рейтинг: 2525 Весело

    До коментар [#28] от "jord bond":

    Гледам някои не разбират думичката: https://t.ly/d39Y

  40. 40 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2731 Весело

    Днешните протестъри ми напомнят на майските бунтове в Париж с портретите на Мао и на безсмислените окупации на университета след изборите 1990 и в 2013 със сакралният въпрос "Кой", все по примера на бунтовният Париж от май 1968г!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  41. 41 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    Прави сте младежи. Тия новите комунисти са с преживени катарзиси и въобще не са като онези лошите комунисти за които Русия беше Юбер Алес. ( и не нямам предвид Убер)

  42. 42 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1667 Весело

    [quote#34:"drunk"][/quote]

    После не били болшевики.
    Като знам след тях какво стана....

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  43. 43 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 951 Неутрално

    "До всички в Ганкиното кафене, всички вряли & кипяли, всички горещи застъпници на мисловния процес и "казахвиаз", до всички революционери в пенсия."
    ==
    Годподи! Остана ли неоплют от тези малоумници човек в тази държава!?

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  44. 44 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":
    Точно липсата на лустрация е причината !
    А тива словоизлеания не знам какво цели, никой не спира никого, като искате протести протестирайте никой не ви пречи, или имате нужда от тия от 90 години, че не знаете какво искате ли ?

    VD
  45. 45 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 655 Весело

    Единственият Крумов, заслужаващ цитиране на неговите фейсбук постове се казва Никола.

  46. 46 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#2] от "Булаир":Няма какво да гледаме. ЦЯЛЯТА политическа класа е до шия в лайна. Отсъствието на централна власт за не по-малко от 5 години е единствената опция за изграждане на нормална такава. Местно самоуправление и строг контрол над районните кметове.Друг начин НЯМА, или "Аз съм капитан"
    —цитат от коментар 14 на ена блогърка



    До коментар [#14] от "ена блогърка":

    ... ?!?!?!? я пак, я пак .... Къде я видяхте тази централна власт - щото аз и с лупа не я намирам от Резово до Балчик ... Предлагате още повече от същото ?!?!?!

  47. 47 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    Да е протест с Кузов срещу педофилията да ви препоръчваме да си носите лубрикант, ама то протест с БСП против мафията. Няма лек, ще боли.

  48. 48 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До тук искахме оставките на:Боко,правителството,цялото НС,Доган,Кошлуков,Гешев,Целия ВСС,пропускам ли някого?В бързината сме пропуснали Радев,ама не щото сме му фенове,а от недоглеждане.Обаче,едно не ми е ясно,ако някой от изброените даде оставка,а други не,продължаваме ли да протестираме?

  49. 49 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":

    Обичам един емблематичен пример - по времето на Виденов страната беше докарана до колапс, хиперинфлация, изчезващи стоки, безработица и т.н. С триста зора си отида от властта цялото комунистическо правителство. И какво стана?
    Партията, която ни докара за кой ли път до просешка тояга получи 1 млн гласа на изборите 1997г.!
    Та, мисли кой кого обича и за какво става въпрос.
    Във всички посткомунистически страни имаше проблеми с лустрацията и досиетата, но сам в България комунисти и други ченгесарски партии управляват повече от 20 години.
    Твоите любимци от герб също са в категорията на ченгесарските партии.

  50. 50 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#32:"jord bond"][/quote]

    Не, да приложат конституцията. Европейските либерали мисля, че абсолютно всички видяхме, че са изпразнени от съдържание. Също така всички видяхме, че Европа не иска да се меси. Сами трябва да си помогнем, сами трябва да се оправим. Стига с как европа, стига с мецани, стига с чичо сам. Стига. Изриваме паралелната държава, само така може да тръгнем нагоре.

  51. 51 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2669 Неутрално

    Пичове, ще си го набутате няколко ката! Бат ви Бойко е прост, интригант, нарцисист, но е най-добрата ви опция за момента. Ще се наденете я на комунистите, я на псевдопатриотите, я на някои други популисти. Добрия, честен, некорумпиран, можещ и знаещ принц не съществува. Понимаете? Ако е имало някой можещ, знаещ и с амбиция, този някой вече не е в България. Останали са можещи и Знаещи но или са без амбиция, или с амбиция да крадат. Не се връзвайте на Черепа и пидобни като него.

  52. 52 Профил на jord bond
    jord bond
    Рейтинг: 2525 Любопитно

    Крумов, ние протестирахме и през 90-те. И защо липсва Радев между имената на исканите оставки?!Пародийна и заблудена история! Срам и позор!
    —цитат от коментар 27 на hamiltonf


    Добре де, кажи някой, срещу когото да няма за какво да се протестира.

    Имате ли такива?

  53. 53 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3214 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":

    И барба Ганьос е за лустрация .Има много за осветляване ,ама няма кой . Ще му дойде времето .Видов ден идва

  54. 54 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":Обичам един емблематичен пример - по времето на Виденов страната беше докарана до колапс, хиперинфлация, изчезващи стоки, безработица и т.н. С триста зора си отида от властта цялото комунистическо правителство. И какво стана?Партията, която ни докара за кой ли път до просешка тояга получи 1 млн гласа на изборите 1997г.! Та, мисли кой кого обича и за какво става въпрос.Във всички посткомунистически страни имаше проблеми с лустрацията и досиетата, но сам в България комунисти и други ченгесарски партии управляват повече от 20 години. Твоите любимци от герб също са в категорията на ченгесарските партии.
    —цитат от коментар 49 на SSS


    Е кажи ми, ДБ по генезис каква е заедно със спонсора. Защото тая дъвка с комунистите в герб, нали се сещаш че важи за всички, които се премълчават.
    А трябва ли да преживявам отново икономиката на Румен Гечев и да се чуствам 'по малкото братче' заради русоугодни управници като радев и тея от БСП.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  55. 55 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#49] от "SSS":

    "Твоите любимци от герб също са в категорията на ченгесарските партии."




    А, тука си в голяма грешка, нямам любимци, отделно никога не съм членувал в някоя партия. А с тези от ГЕРБ няколко години се борих, да не ми вземат българския бизнес (не, че и през последните 12 месеца, на всеки месец нямаше поне един контролен орган на проверка), сериозна борба беше. Просто съм обективен, тук много често се изпада в странна еуфория и превъзбуда кое е най, и кой е по-, по-най. Бизнесмените, онези нормалните, в България, са обективни...
    А какво ни чака есента, зимата и по-нататък, дори не мога да предположа, което наистина ме изнервя, и това въобще не е свързано с това, кой ще е на власт. Брутални месеци, дано са само месеци, ни предстоят.


    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  56. 56 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    Явно Михаил Вешим и подобни на него са предизвикали това гневно обръщение. Харесвам Михаил Вешим, но в случая не мога да се съглася с него по отношение на емоционалното му обяснение защо няма да го видим на площада. Петър Крумов не ми беше известен досега, но ме впечатли с откровението си и ще го запомня. Радвам се, че има хора като него. Само да знае, че не всички от протестиращите през 89-та сме уморени и примирени.

  57. 57 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#53] от "hodounski":

    При Бойко лустрация трябва да има само на тема корупция. Такова ниво на корупция, толкова безпардонно, безцеремонно, в такива мащаби, не е било дори и при другарите (другарите си бяха нерафинирани простаци, неграмотни, не можеха да оставят и "агнето цяло и вълка сит", и следваше катастрофа след катастрофа).

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  58. 58 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3214 Гневно

    До коментар [#1] от "Мизийски":

    Кой са достойните хора тулупа или Шиши ,или Сопола, или какета ,или П.еврото ,или франтшек ,или бездомника , или фурмата биячите ,или шофьорчето на Мето илиенски ,или ПКП ? Вие сте болни ,бе ! Или сте вътре с двата крака ! Идва Видов ден!

  59. 59 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Кой е тоя Петър????
    И от чие име говори?

  60. 60 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#56] от "Fiji":
    Браво, и с какво точно те впечетли това празнодумие, едно нещо поне.
    Иначе, Йоло ти ли си , Денев ти ли си ? Вечния протестиращ ...

    VD
  61. 61 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3214 Гневно

    До коментар [#57] от "hamiltonf":

    А за СИК аджийското минало -цигари ,амфетамини ,не ? Ще има ! Много ще има...

  62. 62 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1405 Весело

    До коментар [#1] от "Мизийски":

    89 се вдигнаха някой , не защото не искаха комунистите, а защо искаха банани Ако се бяха вдигнали срещу тях ,те нямаше да спечелят онези избори , помниш за кои става въпрос
    А сега е доста по друго

    гошо
  63. 63 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1405 Весело

    До коментар [#1] от "Мизийски":

    89 се вдигнаха някой , не защото не искаха комунистите, а защо искаха банани Ако се бяха вдигнали срещу тях ,те нямаше да спечелят онези избори , помниш за кои става въпрос
    А сега е доста по друго

    гошо
  64. 64 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2207 Неутрално

    Сега по никакъв начин не може да се сравни с тогава. Тогава имаше такава надежда... А сега какво има? Тогава просто летяхме на крилете на надеждата, на очакванията, че идва добро за България. Разбира се след това дойде разочарованието от победата на комунистите на "първите свободни избори" (нарочно е в кавички).
    Сега просто младите си нямат представа какво беше комунизма и какво изпитвахме ние, които доживяхме свободата.

  65. 65 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#61] от "hodounski":

    Там е дебела, все едно някой другар да разследваш 20 години назад...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  66. 66 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Кой е тоя Петър????И от чие име говори?
    —цитат от коментар 59 на НеКой


    Ми от негово собствено. Кое е толкова сложното?

  67. 67 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#66] от "Are de":

    Ми щото е световно неизвестен.
    Ама вие тук сте все такива.

  68. 68 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#56] от "Fiji":

    Словоизлиянията на П.Крумов ги прочетохме защото:"Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник".Как мислиш,това от което те са продиктувани,написаното от М.Вешим дали ще го видим написано тук?Щото нали"различни гледни точки"???

  69. 69 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Неутрално

    До коментар [#25] от "Дон Кихот":

    Само човек на когото са плащали да участва в протест (и Мая Манолова) може да смята, че протестите са платени!

    Аз съвсем безплатно мразя корупцията и липсата на правов ред в България!

  70. 70 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#69] от "vassilun":

    Ма ние откъде да знаем, че и ти не си корумпе?
    Този протест на практика е в полза на Пеевски, Корнелия и Старшината Радев, всичко знаем, че Бойкикева най-много да влезе в Парламента, но ще е с проценти колкото сега има Марешки.

  71. 71 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Неутрално

    До коментар [#26] от "zz_s":

    Протестите са против корупцията, против превземането на държавата от мафията начело с Доган! Протестите са за нормална прокуратура, а не за гешеФтура!

  72. 72 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Не разбирам този култ към културата на протеста.

  73. 73 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#71] от "vassilun":

    Това вождът ли ти го написа на плаката?

  74. 74 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#19] от "Николов":

    Бих се съгласил с всяка дума, даже нещо повече, съгласявам се. Ако се сетим, имаше правителство на ГЕРБ и РБ. И в един важен момент ГЕРБ изиграха ку..., абе отказаха се от "историческия компромис". Просто оставиха реформата в калта. Ама те така направиха и със своя министър, Вучков, за реформата в МВР.
    Няма да продължавам, който може да разбере дотук написаното, няма нужда от повече.
    А ПКП* да пляснат минуса и да отминат.

    *ПЦК-Проста Цинкова Кофа. Просто кофа.
  75. 75 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Неутрално

    До коментар [#27] от "hamiltonf":

    Оставкана на Радев е на втори или трети план, защото от Радев нищо не зависи! Борисов и Гешев са непосредствените виновни за корупцията и превземането на държавата от мафията!

  76. 76 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    До коментар [#36] от "ju.li":


    От 89 до сега "евроатлантиците" ни наиграха якооо. И ако мислите, че по ваша воля ще стане нещо, жестоко се бъркате. Питайте мадам Херо ако не вярвате.
    —цитат от коментар 36 на ju.li


    Господиме , ако не сте вили в редовете на народната милиция , БНА, ДС, единственият ви шянс е да чакате СЪВЕТСКАТА АРМИЯ НА дунав мост......

  77. 77 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Че то аз не упреквам протестиращите ! Аз упреквам сивите кардинали зад тях , които са същите изчадия като Шиши , Боко и Доган !

  78. 78 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#75] от "vassilun":

    Я па ти, вашият приватизатор при Костов като похапна, пак ли тези бяха виновни???

  79. 79 Профил на Ивайло Атанасов
    Ивайло Атанасов
    Рейтинг: 240 Неутрално

    До коментар [#1] от "Мизийски":

    Другарю комунистически трол, бкп=бсп+герб+оп+воля.
    Няколко нюанса комунистическо червено.

  80. 80 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1223 Неутрално

    "Ако ви харесва уродливото и абслолютно самозабравило се управление, ако не ви стига, че сме най-бедната и корумпираната държава в ЕС, ако не ви стига...."
    ............
    Пич, на кое място бяхме по бедност преди влизането ни в ЕС? Или и ти ще ми обясняваш, колко хубав е бил животът при социализЪма!?!?!?
    Имало Кошлокув в БНТ, ама аз съм живял, когато имаше Леда Милева и в петък савецка програма.
    Имало прокуратура бухалка. Ти знаеш ли каква беше прокуратурата при социализЪма? Имало КТБ, ами колко банки фалира ЖАН?
    И сега вие сте рамо до рамо с тези, които ни вкараха в савецката кочина. Подкрепяте фигуранта, който се кланя на савецкия поп и вицето му целува обувките на същия поп. Рамо до рамо сте със Сестра Галева/ сигурен съм, че не знаеш за братята й/ Рамо до рамо рамо сте с Костя Копейкин.
    Някък си е жалко, хора съюзили се с Петата колона да бъдат съдници на поколение живяло в социалистическия концлагер.

  81. 81 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#15] от "klecho":

    Ти сега как търсиш отговорност на Каскета? Или на Цацаров? Или на Доган? Само питам

    No Pain No Gain
  82. 82 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#75] от "vassilun":Я па ти, вашият приватизатор при Костов като похапна, пак ли тези бяха виновни???
    —цитат от коментар 78 на НеКой


    Момче, още ли не си влязъл в час? Да не плачеш, ей, мъжете не се очакват. Ще си носиш кръста явно 🤣

    No Pain No Gain
  83. 83 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Любопитно

    До коментар [#51] от "Таралеж":

    Викаш Борисов няма алтернатива? Да си го обичаме и избираме, за да може да даде на Доган не само студения резерв (който днес се оказа, че не е необходим), не само Росенебц, а да му даде цялата държава?!

    Браво!

  84. 84 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#81] от "Умнокрасив":

    Ма Гешев пред теб ли е отговорен?
    Що така очакваш, той е Главен прокурор, не на определени олигарси.

  85. 85 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Любопитно

    До коментар [#55] от "hamiltonf":

    Защо не сезира твоя идол Гешев, че от ГЕРБ се опитват да ти отнемат бизнеса?

  86. 86 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Любопитно

    До коментар [#57] от "hamiltonf":

    Корупция ли казваш имало в България? Какво прави по въпроса твоят идол Гешев?

  87. 87 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Любопитно

    До коментар [#67] от "НеКой":

    А НеКой е световно известен, нали? 😂🤣

  88. 88 Профил на Ивайло Атанасов
    Ивайло Атанасов
    Рейтинг: 240 Неутрално

    До автора Петър Крумов

    Аз съм един от организаторите на протестите през 1989 г.
    В неделя бях на протеста.
    Разплаках се.
    Още ме боли, че ние не успяхме.
    Радвам се за ВАС (всичките млади).
    Дано ВИЕ да успеете!!!
    Ако успеете, успеха ще е за всички честни хора.

    Успех!!!

  89. 89 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 2425 Неутрално

    1989 година се протестираше срещу БКП. Аз бях на прословутия митинг на 14 декември 1989 пред Народното Събрания. До мене стоеше шофьор на бензиновоз, който непрекъснато повтаряще, че ще вкара бензиновоза в Събранието. На улица Шишман в многобройни коли Лади се беше разположила Държавна Сигурност и комуникараше по мобилни устройства. Бях и зад Народното Събрания онзи петък към 10 януари 1997, когато Събранието бе щурмувано, а оттам се хвърлиха флакони сълзотворен газ, който натровиха главно полицейския кордон дотолкова, че те бягаха заедно с нас, като влачеха припаднали полицаи и дружелюбно ни съветваха как да се предпазим от газовия облак. Бях и шествията на СДС до около 4 февруари, както и на ози митинг пред Александър Невски, на който новоизбраният презудент П. Стоянов обяви, че БСП е хвърлила кърпата, няма да съставя правителство и приема нови избори. Искам да ви кажа, че обстановката бе зловеща - пред Ректората имаше барикади и горяха запалени автомобилни гуми. Във въздуха висеше усещане, че ще се стреля.
    А на автора искам да кажа следното - тогава беше 1989 и 1997 и бяхме 31 години по-млади .... Мандатът ни свърши! Други са на ред!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  90. 90 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Неутрално

    До коментар [#73] от "НеКой":

    Плакатите си ги пиша сам, защото имам мозък в главата и нямам нужда от опорки като тебе!

  91. 91 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3225 Неутрално

    До коментар [#16] от "Тюфлекчия":

    Комсомола е по силен и от милениали

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  92. 92 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#90] от "vassilun":

    Като гледам какво пише на плакатите, бая мозък ще са е...

  93. 93 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Неутрално

    До коментар [#74] от "Николай Колев":

    Борисов се опълчи и на своя приятел Ваньо Танов, който малко по-късно внезапно се спомина! Не забравяйте това!

  94. 94 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Весело

    До коментар [#78] от "НеКой":

    Много се кефя, когато обвинявате Костов! Костов бе на власт само 4 години и то преди 20 години, но продължава да е виновен! А Борисов е на власт в последните 10 години, но е невинен! Мислете мъничко, ако ви се отдава! 🤣😂

  95. 95 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3225 Неутрално

    До коментар [#27] от "hamiltonf": И защо липсва Радев между имената на исканите оставки?

    Защото показа и доказа, че поредния слуга на поредния голям брат не може вече да назначава магере за каквото и да е.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  96. 96 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#94] от "vassilun":

    ЗА 4 години продаде цяла България.
    На свои хора, без пари...

  97. 97 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4921 Любопитно

    До коментар [#84] от "НеКой":

    Знаеш ли значението на думичката "олигарх"?

  98. 98 Профил на maxchaos
    maxchaos
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ба'си простотията. Още от първия абзац те удря задушаващия тежък мирис от разлята мисловна диария и всичко по-натам е тл:др...

  99. 99 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1485 Любопитно

    Защо въобще се обръща внимание на разни постове във ,,Фейсбук” , чието ниво на изказ е Общо- взето една пияндурска тирада? Е, поне онагледява грамотноста и културата на ,,протестиращите” ! А те са:

    - нереализирани внучета на шумкари завършили с огромни мъки ,,вишото”;

    - ученици и студенти на които карантината им е приповдигнала адреналина, искащи ,,оставка” - наскоро научена и интересна нова дума за тях;

    - симпатизанти на русофилски партии;

    - загубили работата си миячи на чинии и берачи на ягоди в западноевропейски държави, разполагащи с много свободно време в момента. Същите допреди няколко седмици протестирали по различни европейски градове в подкрепа на един престъпник, завърнали се поради липса на средства;

    - платени от черепа престъпници, замерващи полицията с камъни и бутилки;

    - заблудени симпатизанти на ,,десни” партии, губещи се в общата маса, но втълпили си, че те са ,,ядрото” на протеста. Опитващи се целодневно да ни убедят, че се ,,разграничавали” от другите?!?

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  100. 100 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1222 Весело

    До коментар [#19] от "Николов":

    "my way is the high way"

    My way OR the highway е лафчето, демек - или си с мен или пътя :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK