Защо Берлин и Брюксел мълчат за случващото се в България

Нима Берлин и Брюксел не виждат случващото се в България?

© Юлия Лазарова

Нима Берлин и Брюксел не виждат случващото се в България?



Текстът е препубликуван от "Дойче веле".


"Сляпа ли е Германия? Сляп ли е Европейският съюз?" Протестиращите в България поставят тези въпроси в различен словоред и в различна форма, но те винаги опират до едно: Нима Берлин и Брюксел не виждат корупцията и огромните пукнатини в правовата държава в България? Защо Еврокомисията, Европарламентът и Германия като държава-председател на ЕС в момента не се намесват?


Причините




Сред протестиращите и в социалните мрежи често ще чуете и друго: "Европа се възмущава от беларуския диктатор Лукашенко и заплашва със санкции, а не ѝ пука за беззаконието в държавата-членка България. Това е абсурд!". Не, не е. Тъкмо защото България е член на ЕС, тъкмо защото българското правителство разполага с глас в Съвета на ЕС, а евродепутатите от България участват в сформирането на мнозинства в Европарламента - тъкмо поради всичко това в общуването със София се използват кадифените, а не стоманените ръкавици.


Международните медии, които пишат за протестите в България, поставят още един акцент: Защо на Борисов се прощават грехове, заради каквито Брюксел сериозно притиска унгарците и поляците? Отговорът и на този въпрос бързо се очертава в сложната плетеница от взаимни зависимости вътре в ЕС. За разлика от Орбан и Качински, българският премиер играе ролята на примерен европеец: поддържа общата миграционна политика, не критикува Брюксел, не се заиграва открито със съмнителни трети страни. Освен това България разполага с допълнителна собствена тежест в ЕС заради охраната на външната граница, заради отношенията с Турция и Русия и заради общата енергийна политика. Благодарение на всичко това досега България и нейният премиер се промушват между предупредителните и дори наказателни шамари, които Брюксел раздава в други посоки.


Реакциите


Вече от няколко седмици Българската редакция на ДВ "прослушва" германската политика за отзиви и позиции за протестите в България. На поканите за интервюта вече се отзоваха няколко депутати от Бундастага, редица наблюдатели и специалисти. Както можеше да се очаква, представителят на ХДС в парламентарната група за приятелство с България, Молдова и Румъния Маркус Кооб по принцип подкрепи правото на българите да протестират срещу корупцията, но освен заради лошото състояние на медийната свобода в България други конкретни критики не отправи. Далеч по-остро в интервюта за ДВ се изказаха депутати от СвДП, от ГСДП и от Лявата партия. Германските социалдемократи са коалиционен партньор в Берлин, но докато ХДС/ХСС и ГЕРБ са в едно и също партийно семейство в ЕС, социалдемократите са свързани на европейско равнище с БСП.


Това обяснява и акцентите, които германските политици от различните партии поставят в коментарите си за България. Същото важи и за либералите от опозиционната СвДП: техният представител в парламентарната група за приятелство с България, Молдова и Румъния Томас Хакер беше много критичен към слабостите на правовата държава в България, но по отношение на либералните партньори на европейско равнище в лицето на ДПС и той се изрази предпазливо и дипломатично, макар че не спести няколко критични пункта. Сходни бяха и отзивите, които дойдоха от германските политически фондации, близки до големи партии в страната. А фондациите, които са близки до консервативните партии в Германия, засега не са се ангажирали с официални коментари за протестите в България.


Същото важи и за правителството в Берлин. До момента на запитванията на Българската редакция на ДВ е дошъл един дипломатичен и балансиран отговор от германското посолство в София, който е цитиран на сайта. Германското Министерство на външните работи, както и канцлерството в Берлин най-вероятно смятат протестите в България за сегмент от вътрешните работи на страната, в които Германия не може да се намесва. А някои познавачи на двустранните отношения, които не искат да бъдат цитирани поименно, дори намекват, че канцлерката Ангела Меркел все още закриля българския премиер, който от своя страна често се хвали с "добрата химия" между двамата. Впрочем, същото важи и за бившия председател на Еврокомисията Жан-Клод Юнкер, който досега също се въздържа да коментира случващото се в България и бъдещето на премиера Борисов.


Една прогноза


В обобщение може да се каже единствено безличното и не особено утешително "сложно е". А с малко повече публицистичен авантюризъм може да се направи прогнозата, че и в Брюксел, и в Берлин мнозина ще си отдъхнат, ако исканията на демонстрантите бъдат удовлетворени, ако сегашното правителство в София бързо отиде на избори, след които новият кабинет най-сетне да се захване сериозно с борбата срещу корупцията, да провери внимателно бизнесите на т.нар. "олигарси", да оправи батаците в съдебната система и да се погрижи за медийната свобода.


Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (137)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    Мълчат по простата причина, че имат достатъчно собствени грижи, че да си създават нови.

    Както справедливо са отбелязали Илф и Петров проблемът по спасението на давещите се е проблем на самите давещи се.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  2. 2 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1632 Неутрално

    Двойният стандарт в ЕНП не е от вчера.Когато герб падне от власт,отива да ѝ плаче на рамото и на България се спират еврофондовете заради кражби.След това нищо не се доказва,няма осъдени и когато Шайката се върне на власт,парите се "пускат".

    КУЧИЯТ СИН НА КОРУМПЕТАТА ОТ ЕНП
  3. 3 Профил на Evgeni Georgiev
    Evgeni Georgiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защото нищо не се случва! Нищо , което е спонтанно и самоинициирано! А не добре платено и организирано! Срам за пропагандата, която струи от някои медии! Уж-демократични!

  4. 4 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Отговорът е даден в материала. Борисов, като типична еманация на българин, се е снишил. Няма мнение, не е Орбан. Казва това, което началниците искат да чуят. Не е хомофоб, не е ксенофоб. Казват му да спре Южен поток, спира го. Купува самолети от най-големия началник на двойна цена (но не със своите пари братя, а с парите на народа - по Х.Б.), т.е. купува си индулгенция.
    Повече от сигурно всичките му далавери се знаят. Американското посолство знае всичко, но и другите знаят много. Но все пак той е наше момче, нали.

  5. 5 Профил на dream_er
    dream_er
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Мълчат, защото алтернативата е по-лоша. Не искат Путин
    чрез БСП да е на власт.

    Liberalism Is a Mental Disorder!
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на sbaleev
    sbaleev
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Какво толкова се случва в България, та Брюксел да не мълчи?
    Само питам.

  8. 8 Профил на Мишо Петров
    Мишо Петров
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Съучастници!!! Какво да каже Меркел, като стиска властта повече от Путин и Лукашенко взети заедно и всички се правят, че в Германия няма мандатност... пфу. Съучастници и лицемери!

  9. 9 Профил на sbaleev
    sbaleev
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Точно!!!До коментар [#3] от "Evgeni Georgiev":

  10. 10 Профил на sbaleev
    sbaleev
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#5] от "dream_er":

    Още по-точно!!!

  11. 11 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#5] от "dream_er”
    ”ГЕРБ е по-искрен партньор на Русия от БСП. Това заяви в понеделник вечерта в интервю за Георги Коритаров пред TV+ генерал Леонид Решетников - председателят на Руския институт за стратегически изследвания (РИСИ) към президента на Русия Владимир Путин.”

  12. 12 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Любопитно

    Еврокомисията Жан-Клод Юнкер, който досега също се въздържа да коментира случващото се в България и бъдещето на премиера Борисов.
    ========
    Щом и той мълчи......демек тайната е дълбока, не е от вчера......и залога тя да се крие....е голям.....
    А вероятността DW да я знае.....е твърде висока......и с лекота отваря този дебат, вече за втори път.....

    Bukalemun
  13. 13 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1055 Весело

    Дойче веле каза това, каза онова....

    А какво каза Радио "Гласът на Америка" и т.н.?

    Това с "дойче веле" се изтърка!
    Обезценихте го!

    Машини прости, народ неук.
  14. 13 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1046 Весело

    Мълчат защото не им пука за принципи и ценности, освена ако не дават повече власт на глобалистките елити. Деду Шори си е отгледал храненици забравили уроците на Просвещението. Заети са да градят глобалната държва, където избирателят съвсем няма думата. Не че и сега не манипулират/подправят гласуването...

  15. 15 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1046 Весело

    Мълчат защото не им пука за принципи и ценности, освена ако не дават повече власт на глобалистките елити. Деду Шори си е отгледал храненици забравили уроците на Просвещението. Заети са да градят глобалната държва, където избирателят съвсем няма думата. Не че и сега не манипулират/подправят гласуването...

  16. 16 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Съгласен съм с Берлин и Брюксел да стоят настрани - нали ако тръгнат да се манесват ще започнем да ги обвиняваме за всичко. Не трябва да чакаме някой да дойде да ни оправи - трябва сами да си оправим държавата. С това оправяне отвън досега все така ни оправяха, че после няма оттърване - за справка - руснаците на 2 пъти, царя и т.н. МЕРСИ

  17. 17 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3027 Весело

    Там си бият жълтите книжки , пардон , жилетки - тука ги галят с перце !

    Та ако се разприказват току виж и техните пожелали така ...

  18. 18 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Мълчат защото иначе стават съучастници на тулупа, наливали пари на европейския данъкоплатец над десет години в престъпното управление на една комунистическа мутра и ( дс задкулисие), част от които са директен данък русия!

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  20. 20 Профил на dream_er
    dream_er
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#11] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Значи е точно обратното, след като този висш КГБ-еец го е казал на агент Алберт.

    Liberalism Is a Mental Disorder!
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Любопитно

    До коментар [#16] от "Аз":

    Съгласен съм с Берлин и Брюксел да стоят настрани -
    =========
    Щом е така....кажи (да чуем)....
    Кой им дава право (на същите тия) да се бъркат във вътрешните работи на държави, не членуващи в ЕС....?

    Bukalemun
  23. 23 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    До коментар [#18] от "witch_doctor":

    Именно заради това мълчат....защото са......

    Bukalemun
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Весело

    До коментар [#22] от "eti mehter":

    Ха ха.......нещастници.....
    Два минуса за 30 секунди.....
    Ясни сте.....

    Bukalemun
  26. 26 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Берлин мълчи и за един куп други неща. Вижте по долу:
    https://www.reuters.com/article/us-taiwan-czech/i-am-taiwanese-czech-speaker-tells-parliament-likely-to-rile-china-idUSKBN25S3HN?il=0

    Това "Аз съм един тайванец" трябваше да бъде проронено от танте Меркел. Вместо това тя си мълчи, а немската пропагандна машина стъпва по терлици, когато става въпрос за Китай и премиера Ши. Съвесем обяснимо, търговията с Китай върви отлично, а всичките приказки за демокрации и прочие се споменават от немската пропаганда машина само когато дойчовците имат икономически интерес. Случая с Тайван не е такъв, затова по-добре мълчание.

    Марс е изконна Американска територия!
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Дойче веле

    ---

    в крайна сметка кои държи Дойче веле?
    парата кои я дава?
    които дава парата определя и редакционната политика , и наема автори като този и му заповядва какво да пише.

    тоест най важното е - кои държи Дойче веле?

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4208 Неутрално

    Какво да каже Меркел, като и там протести, щурмуват Райхстага и ѝ искат оставката, изтипосали я на плакати със затворнически дрехи, пращат я в затвора. Полицията упражнява насилие, арестуваните са повече отколкото при нас, протестиращите се бият с полицията, на предишния митинг имаше 49 ранени полицаи. А нашите се движат мирно и културно с децата си, ако не бяха блокадите, нищо нямаше да им обърка живота, ако не им пука от скандиранията и омразата.

  34. 34 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 5505 Неутрално

    ТОЛКОВА ЛЯВ КОМЕНТАР НЯМА ДАЖЕ И В ЧЕРВЕНАТА "СВОБОДНА" ТЕЛЕВИЗИЯ!
    Само дето няма призиви за напускане на ЕС и НАТО...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  35. 35 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#20] от "dream_er":”Значи е точно обратното, след като този висш КГБ-еец го е казал на агент Алберт.”

    Ако приемем, че си прав...
    В същото интервю Решетников твърди, че е консултирал Нинова в избора за президент.
    Защо всички гербави на 100% са убедени, че това е чистата и свята истина, остава загадка, обгърната в мистерия. Много удобно вярвате в Решетников за едно, а го обявявате за лъжец за друго, особено като се има предвид, че нямате други аргументи, освен вярата в Бойко. Човекът, който изпълнява проектите на Кремъл в България и плаща данък Русия. Пълна мистерия за всеки здравомислещ човек е защо Путин би искал да смени ГЕРБ с БСП...

  36. 36 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2179 Неутрално

    А София защо мълчи за Берлин и Брюксел?!
    В Брюксел щурмуваха Парламента с коктейли Молотов, а в Берлин си е като война.
    Само, че там полицията бие, арестува и разчиства терена.
    Но очакването Брюксел и Берлин да се намесва доказва защо УЖ десните ни предадоха. Защото в главите им представите да като през комунизма - някой трябва да се намесва. И да оставим Костов. Ниският ешалон кадри бяха с такова мислене.

  37. 37 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Нека не разчитаме на немците да ни "освобождават". За 1300г. отдавна е трябвало да се научим, че трябва първо да разчитаме един на друг и на себе си. Достатъчно силни сме да свалим от власт някаква банкянска мутра и някъв каскет, както и някъв мъж с 21 млн. от дивиденти, който преди 10г. имаше само опел.

    Както и за 10г. трябва да сме се научили, че мутра не се слага за премиер, ако искаш европейска държава с европейски ценности и стандарт на живот.

  38. 38 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2179 Неутрално

    До коментар [#22] от "eti mehter":

    Ами дават им право, че пак сте пуснали управляващите в Турция карта с териториални претенции за половин България.
    Ето това им дава право.

  39. 39 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2179 Неутрално

    До коментар [#4] от "Nedyalko Lazarov":

    Въобще не се е снишил Борисов.
    На метежът му трябва конфронтация. Искате да ви бият като Брюксел и Берлин. Напротив 54 дни полицията си елиминира хората на олигарсите група по група. И останаха само клошари. Явно не следите за арестите. И затова казва няма да се бутат.
    Достатъчно е ПИК и 24 часа да пуснат снимки с вида на протестиращите лочещи бира и край.
    Съвсем не се е скрил както се заблуждавате.

  40. 40 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#35] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Явно на късия не му стига само данък Русия. Явно ще натиснат за смяна на геополитическа ориентация и подялба на страната ни между Турция и Русия

  41. 41 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 987 Неутрално

    "Защо Берлин и Брюксел мълчат за случващото се в България"

    Защото не са принципни хора, а интересчии.
    И все пак Рапонът си е наш, вътрешен проблем. Ние си го харесваме, ние си го избираме, сега да се оправяме сами.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  43. 43 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 829 Неутрално

    "смятат протестите в България за сегмент от вътрешните работи на страната"

    Това казва всичко, шайката е изгодна на "партньорите", неоколониализъм в действие - интересът клати феса.


    А последното изречение е за наивници - ново правителство, което дса започне иситински да се бори с корупцията хаха хах това е вицът на деня. - вижте само КОЙ влиза в парламента.

  44. 44 Профил на Dimitar Atanasov
    Dimitar Atanasov
    Рейтинг: 11 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боби Колев":


    До коментар [#1] от "Боби Колев":

    А какви проблеми си създават след като коментират ставащото в Беларус? Неадекватно си се помъчил да дадеш некво си там обяснение.

  45. 45 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3972 Неутрално

    Бойко знае КАК да сервилничи пред ГоУеМиТе Началници. И това за сега му носи спокойствие.
    —цитат от коментар 6 на 442
    Спокойствие не му носи,надежда.

  46. 46 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    До коментар [#38] от "Да вярваме на истината":

    Още много волейбол ще играете върху жълтите павета.....

    Bukalemun
  47. 47 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    До коментар [#41] от "simval":

    " Защото не са принципни хора, а интересчии.
    И все пак Рапонът си е наш, вътрешен проблем. Ние си го харесваме, ние си го избираме, сега да се оправяме сами."


    По - слаб и лицемерен ЕС не помня да е имало някога ! Казвам го не заради нас, а заради беззъбата му позиция срещу агресивната политика на Турция и Русия в региона ! Не очаквам от лицемерни евробюрократи нищо друго, освен празни изявление в полза на свободата на словото у нас или върховенството на закона, например ! Изведнъж за Беларус така се активизираха европейците и осъдиха ставащото в страната, че човек ще си помисли, че някой в Брюксел всъщност изобщо му пука за нещо извън многохилядната му заплата на чиновник......

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  49. 49 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Мълчат, защото знаят, че единствения смисъл от предсрочни избори 4 месеца преди редовните е Радев и БСП да се докопат до властта в България. Е, може и на Христо Иванов да му дадат някой пост в служебното правителство като на активен борец против ГЕРБ.

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  51. 51 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2179 Весело

    До коментар [#46] от "eti mehter":

    Ти кажи за картата:)
    Щото ми е интересно кога границата ни ще минава по линията Енос-Мидия.

  52. 52 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2794 Весело

    "Защо Берлин и Брюксел мълчат за случващото се в България"

    Щото не използват като източници "Дневник", "Дойче Велле" и "Свободна Европа".
    И щото сигурно са наясно, кой какъв е и защо такъв е по отношение на КаТеБейците Раданчо и Ленчето и другите глашатаи на спонсорите, фигуррантите и катунарите.
    Е, и още нещо, де- имат база за сравнение- мощните движения в Минск, Хабаровск и Берлин, от една страна, и пъдпъдъченият водевил ппо жълтите павета в София.
    Всичко, ставащо тук, е шито с бели конци и най -ярките тегели са по физиономиите на подстрекателите и кукловодите.
    И всичко това- в реално време. Няма как да не сравниш и да си направиш правилните изводи.
    Освен това, Европа не мълчи- приеха ни в чакалнята на еврозоната, отпуснаха ни траншове, потвърдиха ни икономическия рейтинг, подкрепиха сделката ни за втечнен газ с Гърция.
    И още няколко по-дребни неща, които се случиха, докато катунарите вмирисват и обезобразяват красивия център на София.
    Само че тези отговори не харесват на българофобите.
    Няма да питам защо- отговорът е в последната дума от горното изречение.

  53. 53 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Че да говорят! Кой им пречи! Да говорят, да пишат, да заснемат зверските задръствания на автомобили, в които блокираните с часове нямат възможност да се изпикаят дори, от една шепа уж протестиращи, уж недоволни, уж бунтари, с невъзможни, неизпълнимо абсурдни искания; да говорят и ежедневно показват президента на България, уж обединител на нацията, вдигнал юмрук и призоваващ към борба за сваляне на законно избраното правителство и законно избраните министър председател и главен прокурор, особено на главния прокурор в момента, когато е започнал открита борба с мафията и олигархията; да пишат за жестоко обидената, унизена възрастна жена атакувана от "протестър" с потресаващото :МЪРЛА!МЪРЛА! МЪРЛА! Да пишат за блокираната кола на жена със семейството и, за зверското чупене на стъкла, за еквивалентното на терористичен акт по време на епидемия нахлуване с горната половина на тялото в купето на автомобила, без маска и крещене срещу пътниците и децата и; да показват и пишат за окървавеното лице на младежа зверски пребит пред дома си, ден по-рано опълчил се срещу произвола на тълпата; да пишат за пасивността на полицията, правителството и общинската управа на София, които не правят нищо ДА РАЗЧИСТЯТ УЛИЦИТЕ И КРЪСТОВИЩАТА ОТ ПРОИЗВОЛА НА ТЪЛПАТА И ОБЛЕКЧАТ ЖИВОТА НА ГРАЖДАНИТЕ....

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 55 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    Нефт срещу целувка и фондове срещу... прегръдка, разликата е ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  56. 56 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    До коментар [#51] от "Да вярваме на истината":

    Това с картата е фейк.....
    Но по важното е че искат да го приснадят към конфликта с Гърция.....
    Хулюси Акар каза че в сайта си не е пускал никога нещо такова.....

    Bukalemun
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Да, голямата политика е ама и компромиса с всичко човешко... Наричат те г..й, дж..дър, ц..ганин, вкарват ти го с 200, правят те на луд отвсякъде. И ти си мълчиш, защото интересът на политическо ниво е по-важен. Това показва едно не дотам приятно лице на ЕС, където прокламираните ценности се забравят. Не, не говоря да е корумпиран който и да е евродепутат от Холандия, Германия или където и да е, да са избрани лоши хора. Навсякъде може да има и мърша, не това определя цялото, ако тя се отстранява навреме. Говоря за това въпреки прокламираните основни ценности за наднационална, демократична и работеща за благоденствие и права на всички Европа държавните ти собствени интереси скрито да са на първо място все едно ЕС като цяло го няма.

    ЕС така и не премина от сбор от държави всяка със своя интерес към съюз с единни цели и ценности на първо място. Може би все още има много да се развива.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  62. 62 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3981 Весело

    Мълчат и е нормално да си мълчат , защото и при тях отдавна съществуват съмненията , за какво точно става дума тук и на кого изобщо може да се разчита......Една грешка стига , две са прекалени.....А истината е , че тук всичко е много жилаво , издръжливо.....

  63. 63 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    "Защо Берлин и Брюксел мълчат за случващото се в България ???"
    Отговор: ЗАЩОТО НИЩО ЗНАЧИМО И ДОСТОЙНО ЗА ВНИМАНИЕ НА ЕВРОПЕЙСКО НИВО НЕ СЕ СЛУЧВА !

  64. 64 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4357 Любопитно

    "Защо Берлин и Брюксел мълчат за случващото се в България?"

    Отговорът на този въпрос е ясен. Мълчат защото в Берлин канцлер (МП) е Меркел, която е приятелка с Боко Тиквата от години. Нещо повече ГЕРБ има супер близки отношения с ХСС, които пък са сестринска партия на ХДС (от която е Меркел).

    В Брюксел мълчат, защото на власт в ЕК е ЕНП, от редиците на които са и ПП ГЕРБ. Нормално да прикриват своите хора в България.

    Но не всички в Брюксел мълчат. От ПЕС и АЛДИ (Обнови Европа) критикуват правителството на Боко във връзка и с настоящите протести в България срещу него.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  65. 65 Профил на samarianin
    samarianin
    Рейтинг: 877 Весело

    а защо берлин и брюксел мълчат за едностранчивостта и тенденциозността на информационната политика на дойче веле и юронюз...

    с публични средства на германия и евросъюза се води абсолютно безумна лява пропаганда, тя разбира се можеше и да е вредна, но е толкоз тъпа, че освен да е хранилка на едни безполезници, за друго не служи...

    а горният бисер

    "А с малко повече публицистичен авантюризъм може да се направи прогнозата, че и в Брюксел, и в Берлин мнозина ще си отдъхнат, ако исканията на демонстрантите бъдат удовлетворени..."

    можем да го запишем в редицата родин бисери на колегата галов от мачовете в пловдив по бнр и петър василев по бнт

    в обобщение александър андреев ще продължава своейки едни пари от германския бюджет да храни подобни му безхаберници без отдих и смисъл под безразличния поглед на българската публика и немските данъкоплатци...

    само търсачи на бисери ще следят в дневник анализите му от рубриката "публицистичен авантюризъм", подобно на мазохистите зрители на бнт които очакваха мачове с коментари на петър василев

    Je suis дани кирилов
  66. 66 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Създаването на съвременната българска мафия видимо започва от момента на трансформация на БКП в БСП, когато Луканов и заговорниците от 10 ноември принесоха в жертва Тодор Живков и го показаха в белезници, за да докажат, че са демократи. Очевидно си бяха подготвили програма и организация за изпълнението и в контролирана от тях "демокрация". По ирония на съдбата, някои от създателите на програмата станаха жертва на създадените от тях участници в организацията, внезапно променили виждането си за мястото си в света, окъпали се в морето на "демократичната" власт и парите. На свръхамбициозният Луканов, който се беше самоопределил да кара влака му беше отнето това право, но той отказа да го приеме и творенията му го срещнаха с Всевишния. Обявилият се за машинист на композицията България не се прие благосклонно от един друг елемент от организацията и машиниста също се сдоби с еднопосочен билет до крайната спирка, където беше изпратен преди това Луканов. Спечели играта този, на който създателите му дадоха под масата най-силният коз - етническият. Осъзнал, че разполага с най-силната карта, постави всички играчи в състояние на морфично резониране и започна демонстративно да разпределя порциите на масата. Когато мозъчният тръст на създателите - ДС, планира ДПС, с идеята, заедно с остатъците ъ на порции възложиха ролята на балансьор в бъдещото политическо пространство. И балансьора се превърна в проклятието на България, зад който застана цялата мощ на ДС. Парите бяха при тях. Технологията за контрол на обществото владееха до съвършенство. За да получат международна подкрепа се възползваха от етническите проблеми в България, създадени по времето на Тодор Живков и представяйки се идеалистично и добре обмислено като движение за права и свободи, си купиха място в средите на евролибералната част от европейската общност. Добре обмислен ход. Набрало финансова мощ във времето, еднопосочно разпределяйки порциите, знаейки перфектно силата на парите, в един момент ДПС прозря, че му трябва нов политически проект, на мястото на бързо изтъркалото се предишно тяхно творение НДСВ. Така започна политическата кариера на Борисов. Защо точно Борисов? Защо за главен секретар на МВР по времето на НДСВ го предложи майката на Шиши. Създаването на НДСВ беше резултат от близо една година преговори между царя и върхушката на ДС, начело с Любен Гоцев. Любен Гоцев отговаряше основно за дисциплинирането на прехода, като създаде борческите отряди и "застрахователната" им дейност като СИК, ВИС и т.н. В тази видимо невидима организация важна роля играеше най-големият партиен вожд на врачанско - бащата на маман (майката на шиши). Има ли някаква връзка лансирането на ББ с врачански произход начело на държавното управление при контролирания от ДПС проект ГЕРБ с това, че бащата на маман, пъв БКП вожд на врачанско, е бил поръчител някога на ББ при кандидатстването му в ДС, но от там деликатно пренасочен към пожарникарските служби поради "качествата" му? А също и врачанският произход на Цветелина банкерката, на Петьо еврото? Очевидно налице е организираност с ядро ДС-БКП. Корпорацията ДПС имаше нужда някой да сервира порциите на масата на разпределителя стабилно за дълго време. И играчите, които се появяват във властта естествено са от организацията. Очевидно в демократични условия някои са преоткрили качествата на ББ. За да е траен новият проект, трябваше да бъде подкрепен от най-влиятелната политическа сила в Европа - ЕНП. Мафията по определение е организация, която включва хора на различни нива в изпълнителна, съдебна и законодателна власт, включително да най-високи нива. Включва и медии, които да покрият мафиотските дела с менте информация, менте анализи и менте разкрития. В политиката имаш ли пари, лесно си купуваш международна политическа подкрепа. Политиците са го измислили - комбинация от фондации, офшорни сметки, партийни и лични и ЕНП прие нов член в редиците си - контролираният от инвеститора ДПС политически проект ГЕРБ. Интересна е ролята на дребната рибка Ангелкова, която беше любовница на един испанец - секретар на ЕНП и която на един от съвместните купони с някои от влиятелните фигури в ЕНП Ивайло Московски я забърса по навик. Вкара я в бизнес игрите като връзка между ГЕРБ и ЕНП. Направи я министърка в служебния кабинет на предишното негово място, да му топли стола. После, когато се върна на същото това място я направи по нейно желание министърка на веселието/туризма. Ивайло Московски, започнал кариерата си в Мултигруп, е един от най-доверените хора на ББ. За доброто обслужване, келнера (ББ) получаваше сериозни бакшиши за себе си. ДПС, превърнало се в корпорация с кримиогенни характеристики (парите не прощават), постави много лесно пълен политически контрол върху разните му там политически патерици като измислените патриоти. Създадоха невзрачната с откровено бандитски характер "Воля" и решиха, че бъдещето е осигурено. Да, ама не, както казваше преди време един Петко, лека му пръст. Христо Иванов драсна клечката и чергата им замириса на изгоряло в крайчеца. Сътресението предизвика в угоените им телеса спазъм за самозащита и рефлексно, мозъците им решиха, че е невъзможно да изоставят онова нещо, градили го 100 години, адаптирали го последните 30 години към новите "демократични" условия, защото в погледите им се провидяха решетките на едни специализирани заведения, ако изпуснат конците. Трябва огънят да се загаси. И полагат огромни усилия да го загасят. На това най-много се надява проклятието на България. Демонстрира увереност и едновременно с това зле прикрит страх, подавайки се зад храстите в морските си сараи, пожелавайки успех на плажуващите.

  67. 67 Профил на iliyapopov
    iliyapopov
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Какво се правите на неразбиращи? Когато "жълтите жилетки" вилняха в Париж да не би някой да нахока Макрон? Това са вътрешни проблеми, а у нас сме свикнали да се надяваме друг да ни ги реши.

  68. 68 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Слепите са тук, не в Европа. Тъкмо благодарение на родните слепци имаме настоящото правителство на бсп мафиите. Може и по-лошо да се избере. Нищо чудно, щом не се виждат причините а само последиците.

  69. 69 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Що да се морят, като след 6м ще има нови?

  70. 70 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Аман от пропаганда. Опитвате се да увлечете всички хора в игрите на една малка група с интереси това правителство да падне. Като падне какво ще стане - ще станем швейцария ли или австрия? Срам за журналистиката, срам за нивото на българите ако се увлекат по такава евтина пропаганда. Не съм от твърдия електорат на Герб и на всеки избори премислям конкретно за кой да гласувам, гласувал съм винаги за десни партии. Този път обаче ще гласувам за Герб. Гнус ме е от тая пропаганда последните месеци.

  71. 71 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Любопитно

    До коментар [#64] от "Иво":

    Отговорът на този въпрос е ясен. Мълчат защото в Берлин канцлер (МП) е Меркел, която е приятелка с Боко Тиквата от години. Нещо повече ГЕРБ има супер близки отношения с ХСС, които пък са сестринска партия на ХДС..... Нормално да прикриват своите хора в България.

    Bukalemun
  72. 72 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3748 Любопитно

    До коментар [#64] от "Иво":

    Браво бе....изчерпал си темата.....
    Само че......нека оставим на хората......сами да преценят, кое е нормално и кое не......

    Bukalemun
  73. 73 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2794 Весело

    До коментар [#70] от "Компетентен":

    "Срам за журналистиката, срам за нивото на българите ако се увлекат по такава евтина пропаганда."

    Не съм съгласен и с двата повода, които си използвал за да употребиш думата "срам".
    Срам за журналистиката няма, щото няма журналистика- под това прикритие се подвизава една гилдия платени поръчкови списвачи.
    Наемани, за да изливат помия върху България.
    Срам за българите няма, щото с гордост виждам, че истинските българи НЕ СЕ ПОДДАВАТ на такава евтина пропаганда.
    Това е мое мнение, не го налагам, само го изказвам.

  74. 74 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2947 Неутрално

    Белорус им е по - интересен. Има какво да се разграбва. А ние вече сме в ярема.

  75. 75 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1980 Весело

    "Но не всички в Брюксел мълчат. От ПЕС и АЛДИ (Обнови Европа) критикуват правителството на Боко във връзка и с настоящите протести в България срещу него."

    Тогава защо записахте Раданчо в ЕНП? Хем знаете, че е ляв, хем гласувахте за него като "десен", хем сега плюете по ЕНП, че била на власт и затова защитавала върлия ви враг Борисов. Както навремето каза Гуруто ви, тов. Костов, по повод на "борбата" с Мултигруп (наречена евфемистично "Пеевски", за да не засягате пряко Доган): "Сама птичка пролет не прави". Ама вие мрете от индивидуализъм и ... от глупост!
    Къневчето е трябвало да ходи при Станимишков и при останалите леви националсоциалисти, тези, които ви подкрепят, другари анархисти и баш марксисти, съюзени с комунистите.

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  76. 76 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Защото на всички е ясно че протестите в БГ са цирк направен от самия Бойко!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1980 Весело

    "Международните медии, които пишат за протестите в България, поставят още един акцент: Защо на Борисов се прощават грехове, заради каквито Брюксел сериозно притиска унгарците и поляците? Отговорът и на този въпрос бързо се очертава в сложната плетеница от взаимни зависимости вътре в ЕС. За разлика от Орбан и Качински, българският премиер играе ролята на примерен европеец: поддържа общата миграционна политика, не критикува Брюксел, не се заиграва открито със съмнителни трети страни. Освен това България разполага с допълнителна собствена тежест в ЕС заради охраната на външната граница, заради отношенията с Турция и Русия и заради общата енергийна политика. Благодарение на всичко това досега България и нейният премиер се промушват между предупредителните и дори наказателни шамари, които Брюксел раздава в други посоки."

    Ми значи, Андреев, Борисов е политикът, който действа в интерес на Европа и това го знаят и оценяват високо всички. Кой си ти, кои сте вие, че да го сваляте в калта и да искате оставката му? На какви се правите? Не действате ли против ЕС и в полза на Путин? Лъжете като хората от Филиповци, Андреев! Заблуждавате, мътите мозъци за сметка на ФРГ и на обикновените данъкоплатци - все високооценена от левите партии дейност! Работа в полза на червения "троянски кон", вкаран в цитаделата на Европейския съюз. От такива като вас. От вас!

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  79. 79 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Всички мълачт, защото и те чувстват тежката дилема, която се превърна в проклятието на България – от едната страна са комунистите-грабители, а от другата мутренската тъпота! Е, как да вземе ш страна! Но, ако се вгледаш внимателно избор няма и алтернатива няма – всичко е ДС и комунисти по сценарий на руското посолство!
    Докато не се отървем от руско влияние, няма да видим и един ден светлина!
    Чежия, Полша, Словения и Унгария – Вишеградската шетворка вече е наричана "новият икономически мотор на Европа" – "Ако се разглеждаше като единна национална държава, Вишеградската четворка би била петата по големина икономика в Европа и 12-тата в световен мащаб. С 64 милионна население тя би заемала 22-ро място в света и 4-то място в Европа. Големия въпрос е "знаете ли защо"! Защото не понасят руската опека, дори над малкия пръст на левия си крак! А ние ги носим вече 200 години!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  80. 80 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#35] от "Котаракът на Шрьодингер":Явно на късия не му стига само данък Русия. Явно ще натиснат за смяна на геополитическа ориентация и подялба на страната ни между Турция и Русия
    —цитат от коментар 40 на rexdog2004


    Значи, на Путин му трябват Волен Сидеров и Веселин Марешки, не Румен Радев и Корнелия Нинова. Не знам на какво се базира вярата ви, че Радев и Нинова са против евроатлантическата ни ориентация?

    Веселин Марешки:
    "Ние считаме, че НАТО на практика нищо не ни дава, а ни ограбва. Русия може да ни защити по-добре от НАТО, може да вземем пример от Сирия, където тя е на страната на правителството."

    Румен Радев:
    "Мисля, че това са шеги. Няма как да коментираме сериозно тази тема. България е част от НАТО. НАТО е нашата колективна система за сигурност и ние сме длъжни да бъдем лоялни членове, но аз винаги ще продължа да повтарям: не само на думи, а с реални действия по укрепване на отбранителните способности на Българската армия"

  81. 81 Профил на Stargate
    Stargate
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Че какво толкова се случва в България, което да не се случва навсякъде другаде?!? Леви нахалитети се опитват да пречат на останалите хора да живеят нормално, защото искат власт! Това запднаците го гледат от 60-те години на минали век. Нищо особено!

  82. 82 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4208 Неутрално

    До коментар [#66] от "Анти Шишковци":

    Да сложи белезници на 80-годишния Живков и да го обвинява за външни дългове, след като самият Луканов е отговарял за валутната политика и наложи мораториум, а изтегленият заем за погасяване на плащания по дълга се изпари и удвои дълга. Може би оттам са парите от т. нар. червени куфарчета, с които някои станаха милионери за една нощ.

  83. 83 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    Мълчат, защото алтернативата е по-лоша. Не искат Путин чрез БСП да е на власт.
    —цитат от коментар 5 на dream_er



    Путин в момента е НА ВЛАСТ, посредством мутрата и шайката .
    Примери искаш ли ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  84. 84 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Седемдесет и пет додини (75) проблема е един и същ – комунизъм, социализъм, развит социализъм, ДС-олигархичен преход! Комунизма е напаст за всеки народ и държава, а за такива като България, които търпят десетилетия е... погром!
    Всички досиета отворени, за да знаем кой кой е!!!

    НИЩО ОТ ТОВА НЕ СЕ ЧУВА НА ПРОТЕСТА! ЗАЩО ЛИ!

  85. 85 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Защото не им пука. Причината България да е в ЕС е за да могат западните компании да си пласират продуктите тук безпроблемно. Нашата функция е да сме консуматори и Бай Х. не заплашва по никакъв начин това. Нека само да опита да застраши интересите на Кауфланд и ще видите как Меркел веднага ще скочи.

  86. 86 Профил на Уинстън Чърчил
    Уинстън Чърчил
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Двойният стандарт в ЕНП не е от вчера.Когато герб падне от власт,отива да ѝ плаче на рамото и на България се спират еврофондовете заради кражби.След това нищо не се доказва,няма осъдени и когато Шайката се върне на власт,парите се "пускат".
    —цитат от коментар 2 на Майндърбайндър


    Лоша ЕНП! Вие не бяхте ли също част от нея или вече официално се водите част от ПЕС, след съвместната акция на Йончева и Кънев?

  87. 87 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    В едно е прав Сашо -- никак даже не е абсурдно! Само дето е отвратително.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на nniikkii
    nniikkii
    Рейтинг: 671 Неутрално

    А, мълчат, не е вярно! Множество представители на АЛДЕ, воглаве с лидера им, Ханс ван Баален, изразиха възмущение от протестите. Лично той, официално определи демонстрантите като „екстремисти"!
    А, АЛДЕ са от добрите, нали Дойче веле?

  90. 90 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4357 Любопитно

    До коментар [#2] от "Майндърбайндър":

    Много добре си описал ситуацията! Точно така си е! +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  91. 91 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#88] от "Полковник за европейско развитие на България":

    Те плащат вече – Западния свят се разпада с много бързи темпове, по-бързо от обезлюдяването на България! Идват нови, много силни леви "ценности" на готованщина и "искам всичко, без да давам нищо"!

  92. 92 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Берлин и Брюксел мълчат, защото нямат основание да говорят. Демократично избран парламент, излъчил демократично избрано правителство, при честни избори. Демократично избран главен прокурор, по всички правила и процедури. Няма голям скандал, който да налага оставката на правителството. Отделно редовните избори наближават. Който е против някой, може да даде своя протестен вот. Така се прави в демократичните държави. И преди, когато държавните институции като по команда и в сговор с определени медии размазаха КТБ и Цветан Василев, и сега когато се случи същото на Васил Божков и Национална Лотария, имаше ответни реакции и обвинения за корупция. И на всички ни се стори, че завесата леко се е наддигнала от бурите зад нея, та и ние. обикновените хора да надникнем и да видим, какво става зад кулисите. Но всеки може да каже всичко, а то да няма стойност, ако не е подкрепено с доказателства. Пък и задкулисни игри има в цял свят - и в Берлин, и в Брюксел... само дето там никой не говори неаргументирано глупости или най-малкото празни приказки.

  93. 93 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Защото Берлин и Брюксел не пасат трева.
    Наясно са какви сили и хора стоят зад протестите. Не, че ГЕРБ са идеален вариант , но при такива уж десни дето подкрепят проруско прокси и полубоядисани комунисти явно
    г-н Борисов е за предпочитане

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  94. 94 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3981 Весело

    ДО: "66" - М...да ! Но, запознатите с материята , ще Ви пояснят , че майката на " Шиши " е била твърде заета с други мероприятия , че да се меси според способностите в един план , по възможностите на далеч по-мощни фигури.....Колкото до Царят , със сигурност ще се покаже по-умен от тези, с които му приписвате някакво " приятелство " , просто защото един монарх си няма такива , а да се запознае на място с слабостите на " МРЕЖАТА" е необходимо да се напъхаш в нея......" Компромисите " си имат цена , а тя ще се прояви в бъдещето , защото няма оцелял в историята на някой(и) преял с власт......

  95. 95 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1652 Гневно

    До коментар [#71] от "eti mehter":

    Ети бъдие така добър да уважаваш Премиера ни. никой не си позволява да пише нещо подобно за г-н Ердоган. Няма значение кой е - това е Премиерът на държавата . Гледай си твоята страна и малко УВАЖЕНИЕ.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  96. 96 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2794 Весело

    До коментар [#76] от "ivo":

    "Защото на всички е ясно че протестите в БГ са цирк направен от самия Бойко!"

    Поради що ти, о, неразумни и юроде, се срамиш от това, което вършиш?

    Знаех, че когато ви лъсне з.дника, ще хукнете да бягате по допирателната, но не очаквах, че ще стане толкова скоро и по такъв безочлив начин.
    Но от вас всичко може да се очаква.
    Так держать!

  97. 97 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 495 Неутрално

    А колкото до протестите - сигурен съм, че там има доста будни хора, свестни и честни. Но справедливият им гняв и енергия няма да донесат нищо. Революция няма как да стане. Няма за какво. Ние СМЕ демократична държава, ако и институциите ни да не са толкова стабилни и зрели. С протест можеш да постигнеш пред този премиер много, ако му поставиш смислени искания. Той е диалогичен и много отстъпчив. Но да го наричаш тулуп, мутра, тиква и да очакваш да се самозаплюе и да те гали по главичката... е ужасяващо глупаво поведение. Просташкото, грубо, превъзбудено псевдо-революционно и ХЕЙТЪРСКО поведение буди погнуса и отблъсква хората от обикновения народ (като мен). Да наричаш с най-грозни думи човекът, спечелил безброй пъти честни избори, иградил солидна политическа партия, станал дори някакво факторче в ЕС (съобразно тежестта на България)... е хейтърско, малоумно, и тотално неадекватно. Това е неадекватно поведение, което показва липса на реална представа за околния свят. Не се учудвам много, щото все пак 40% от интелигентния ни народ не вярва в корона вируса и за тях това е някаква конспирация на МАФИЯТА (българската в сговор с международната). Ако Бойко Борисов беше Жокера, а отровното трио бяха Батман, Супермен и Железния човек - ДА, това поведение щеше да е адекватно. И ако българите бяхме на ъкъла на 12 годишни - ДА. Но боя се, че цялата тази обществена енергия ще отиде напразно, без полза, в грешни посоки, а задкулисието се смее надменно през това време.

  98. 98 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    Много ме радват коментарите на the_european. Задълбочават правилното отношение към Брюксел. А сабалем на закуска с Шарл. Със двеста.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  99. 99 Профил на Ventsi Zashev
    Ventsi Zashev
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#11] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Дори в Русия не обичат подлизурковци (Р.Радев. Р.Петков, Нинова...продължете списъка сами.
    Дори в Русия уважават коректността.

  100. 100 Профил на Ventsi Zashev
    Ventsi Zashev
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#88] от "Полковник за европейско развитие на България":

    Типично по болшевишки.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK