Окопната война на Борисов

Борисов разчита на умората и изтощението на протестиращите, но копаейки траншеите си, да не вземе да се закопае сам.

© Георги Кожухаров

Борисов разчита на умората и изтощението на протестиращите, но копаейки траншеите си, да не вземе да се закопае сам.



Анализът е препубликуван от "Тоест".


Окопна война. Изглежда, че в тази фаза навлиза противостоенето между власт и граждани в България: властта се опитва да изрови по-дълбоки траншеи, за да се укрие, а протестиращите не напускат "Триъгълника на властта" - площада, рамкиран от Президентството, Министерския съвет, а отскоро и Народното събрание. Второто "Велико народно въстание" се оказа на 64-тия ден от протестите и за разлика от първото "въстание" на 2 септември, не се окървави, а премина спокойно и без ексцесии, с изпълнен с хора площад.


Въстанията - известно е от историята - не приключват за ден.




А "авторитарните режими не се предават без кръв и бой", както пише политологът Арцьом Шрайбман в анализ за Беларус, публикуван от Московския център "Карнеги". Манипулациите и репресиите, извършени от режима на беларуския президент Александър Лукашенко преди изборите с цел сплашване на опонентите и победа, както и "затварянето на всички клапани, през които да излезе протестната енергия", в един момент я накараха "да излезе със силата на взрив", коментира Шрайбман.


Европейският дневен ред


България не е Беларус. И ако протестите там са сред най-значимите (по определения на анализатори) събития в постсъветското пространство и дори влязоха в дневния ред на ЕС, българските не успяха. Европейски дипломати дори изразиха подкрепа за протестиращите беларуси, посещавайки носителката на Нобеловата награда за литература Светлана Алексиевич в дома ѝ. Независимо че Беларус не е член на Общността. Независимо и че продължаващите трети месец протести в България с искания за оставка на правителството на Бойко Борисов и на главния прокурор Иван Гешев бяха отразени от авторитетни западни медии, разкривайки причините за недоволството -


ширеща се корупция, олигархични зависимости в съдебната система, овладени медии.


И в последната оценка на инвестиционния климат в България, изготвена от Държавния департамент на САЩ, се акцентира върху ендемичната корупция (особено в инфраструктурата и енергийния сектор), проблемите с върховенството на правото, бюрокрацията. Европейските фондове, от които България се възползва от 2007 г. насам, са послужили за облагодетелстване на една определена клика, но не и за съществено подобряване на условията и качеството на живот на българските граждани, за да ги доближат до средните нива в ЕС. Те все така са най-бедните, а нацията - най-бързо топящата се.


В Брюксел са напрегнати от растящото напрежение между Турция и Гърция заради газовите сондажи в Средиземноморието, тема и на Срещата на върха на ЕС на 24-25 септември. Но дори и да не бяха, едва ли публично биха коментирали протестите в България. Благоразположението към Борисов, освен на принадлежността му към управляващото политическо семейство на ЕНП, се дължи и на


възможността да се използват добрите му контакти с турския президент Ердоган.


(Освен всичко на територията на Турция все така се намират над 3 милиона мигранти, макар че за първите 6 месеца на тази година броят на преминаващите турско-сирийската граница е намалял почти двойно спрямо същия период на миналата - от 19 812 на 10 257.)


"Следим внимателно"


Но да припомним, че Брюксел не се намеси и когато в центъра на Прага миналото лято се събраха над 250 000 души с искане за оставка на чешкия премиер Андрей Бабиш заради обвинения в корупция. Нито пък при протестите в Унгария през юли, когато авторитарният режим на Виктор Орбан превзе и последната независима медия. Независимо че управления като тези на Бабиш, Борисов и Орбан разрушават ценности, базови за ЕС - свобода, демокрация, равенство, върховенство на закона, зачитане на човешкото достойнство и правата на човека. (На практика същото прави и режимът на Путин в Москва.)


Тези ценности имат основополагащото значение, но Съюзът не е предвидил ефективни процедури за действие при нарушаването им,


въпреки заложените в чл. 7 от Договора за ЕС. Примерите с Унгария и Полша го показаха. Дори и след твърде дългата процедура да бъде констатирано, че правовата държава е застрашена, налагането на санкции за която и да е страна членка на ЕС изисква единодушното решение на останалите. Подобен консенсус в ЕС, чиято консолидация днес е крехка и по-скоро ситуационна, не е възможен.


Разбира се, Европейската комисия "следи внимателно" (типичен евробюрократски израз) процесите в страните членки. Така както следи от години и корупцията по високите етажи на властта в България, и безотчетността и безконтролността на главния прокурор. И продължава да следи, както се разбра от изявлението тази седмица на еврокомисарката по ценностите и прозрачността Вера Йоурова, бивша зам.-председателка на партията на Бабиш - АНО ("Акция на недоволните граждани").


"Европейската комисия не може да направи много, ако демокрацията не функционира добре нито "отгоре надолу", нито "отдолу нагоре".


Демонстрациите от последните месеци показват колко важно е за хората доброто управление, и ЕК следи внимателно случващото се", заяви Йоурова на заседание на Комисията за граждански свободи, правосъдие и вътрешни работи в Европейския парламент. Евродепутати социалисти и политически съперници на ЕНП я обвиниха в зависимости от Борисов заради "връзките му с част от влиятелните групи в този парламент и в ЕС изобщо". Йоурова отхвърли обвиненията и заяви, че ЕК не е конституционен съд, не е прокурор, нито може да влезе в ролята на арбитър във вътрешнополитически план.


Бялото знаме


Въпросът за 1 милион долара, който си задават всички в България, е: ще успее ли Борисов да се задържи на власт, за да проведе и изборите? Срещу исканията за оставка, честни избори, работещи институции, нормалност и правов ред той вади проект за конституция, уволнява палячовци, които сам е назначил за (поредните) министри, и раздава парите на данъкоплатците. Обяви протестиращите за "мафия", осигурявайки си алиби да не преговаря с тях. След като не показва желание за диалог, значи не се чувства слаб - така би могло да се тълкува поведението му. Но винаги съществува хипотезата, че когато се реши на такъв, ситуацията може да е променена и вече никой да не иска да преговаря с него.


Обяснимо е, че Бойко Борисов не иска да вдигне бялото знаме. От една страна, това ще навреди на ГЕРБ на следващите избори - и имиджово, и ако с организацията им се заеме служебно правителство. От друга, би било силен удар по егото му - да си отиде свален и низвергнат, вместо да обира лаврите като човека, управлявал най-дълго след кумира си Тодор Живков. Това упорство може да му струва скъпо. Ако "внимателните наблюдатели" от ЕК решат, че Борисов вече вреди повече, отколкото помага. До този извод могат да стигнат и "наблюдатели" в България, макар и поради други причинно-следствени връзки.


С кои от протестиращите обаче би могъл да влезе в диалог Борисов?


С "Отровното трио", Мая Манолова, отец Дионисий, АБВ, Евролевицата и т.н.? БОЕЦ, "Демократична България"? Или с президента, който би могъл да е домакинът на такива преговори, не и страна по тях? Защото опитите на Румен Радев да бъде представен като Водача на "народа", на "борците срещу мафията", не са от полза за институционалността. С поведението си президентът не съдейства за излизане от настоящата криза на доверие към управляващите, а за нейната ескалация.


Очевидно е, че протестите предоставят сгоден случай на Радев хем да отмъсти за ударите, които понесе - разследвани съветници, подслушвани телефонни разговори, - хем да налее основите на предизборната си кампания догодина. Заради новия образ е жертвана, както изглежда, и "първата дама". Дори когато излезе сред протестиращите с вдигнат юмрук, до него беше вицепрезидентката Илияна Йотова. Тишината около роклите на Десислава Радева, оттеглянето ѝ от активна дейност в социалните мрежи и публични прояви я направи невидима - на фона на енергичността ѝ в предишните години.


Ролята на Радев, откакто протестите влязоха в дневния ред на обществото, е дискусионна, освен че е хибридна. Той хем играе действащ политик, хем обединител на отвратените от политическото. От една страна, изпълнява конституционните си задължения - налага вето на закони, договаря посланици, подписва укази, в това число и за назначението на Иван Гешев за главен прокурор, от друга - нарича управляващите "мафия" и с призива "Мутри, вън!" иска оставките им, което не му е работа.


Известно е, че окопната война носи главно жертви, независимо колко смели са войниците, призовани да изскачат в атака от окопите. Борисов разчита на умората и изтощението на протестиращите, но копаейки траншеите си, да не вземе да се закопае сам.


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (190)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5627 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5627 Неутрално

    ОСТАВКА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Сравненията с протестите в Минск, Прага и София от 2013 г. са смешни.
    Как да се сравняват 200 хил. в Минск, 250 хил. в Прага, 60 хил. в София през 2013 г. с 6 хил. дето протестират сега?
    Те цифрите затова са цифри защото казват нещо.

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5627 Неутрално

    До коментар [#3] от "anonim440":

    Колко промени направи бойко ти в правителството заради тези "смешни" протести ?
    Колко жандармерия и полиция е извикана от цялата страна ??
    МНОГО ВИ Е СТРАХ !!! от народната любов !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1840 Неутрално

    Още има хора чакащи ЕС да се намеси. Това да не е СССР който назначаваше и сваляше управляващите в България преди 1989г.

  6. 6 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    До коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Дали случайно вас комуниститте от БКП не ви е страх и затова са тези смешни протести?

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5627 Весело

    До коментар [#6] от "anonim440":

    Говори си. Не ми пречиш. Дай си името защото и тук клеветиш. Всички знаят кои са членовете на БКП от ГЕРБ. Аз не съм от тях.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3291 Неутрално

    Тоест в "анализа" дори не се споменава Х.И? Тоест " автор на "Дойче веле"" опря до "роклите на Десислава Радева"? Тоест имаме отново характерната ..... експертиза

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  12. 12 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    За разлика от протестите в Беларус, които искат да прогонят Лукашенко, тук наш кандидат за Лукашенко ги инспирира и поведе. Иначе марката на нашия протест - "Българско лято - 2020" е на беглеца от правосъдието тартор на българската мафия Васил Божков. Който ги направлява дистанционно. И се кахъри, че тълпата бавно реагира... Това в разговор с ключовия съюзник на опозиционната БСП Паунов, лидер на комунистическата партия. Вярно, Евросъюзът счете за вътрешна работа и протестите в Чехия, Унгария и пр. Разликата пък с тях е че няма налични чешки и унгарски евродепутати да пренесат тукашните политически противоборства в Европарламента. Впрочем, организират се шествия и срещу Радев. В дебата сигурно пък евродепутатите от ГЕРБ ще изяснят ролята му на неуспял превратаджия. Вчера Радев привика посланици да се изкаже за инициативата "три морета" и пр. Някои дойдоха, но гледаха пред себе си с каменни лица. И Радев увисна. Сега съветниците му трескаво /по израза на Евгени Дайнов/ търсят да му организират някакво посещение навън, но не се получава. Борисов може да се е окопал, но това чака и Радев. Протестите срещу него едва сега набират сила. А за разлика от Борисов се намира и в международна изолация.

  13. 13 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 692 Неутрално

    Няма какво да се правят толкова анализи, особено такива които нищо не казват. Няма случай в историята, където диктаторът да е победил. И този няма да е първия. мутрата ще бъде изрината. Нека не спираме дотам. и гешев трябва да бъде изринат, и двамата да бъдат съдени, и ако има един вменяем прокурор да състави нормално обвинение, да поседят в затвора няколко петилетки.

  14. 14
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    Нека не спираме дотам
    —цитат от коментар 13 на m_todorov


    Ами, не спирайте :)

  15. 15
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  16. 16 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3863 Любопитно

    Хубав и балансиран текст, съгласен с почти всичко написано. Подкрепям протестите, но ако някой си мисли, че Борисов се е предал, лошо се е объркал. Според мен доверието в премиера и Герб са паднали критично и те нищо не печелят от оставането си на власт в момента, но ако са решили да упорстват - ще го направят и ще си носят политическите последствия.

  17. 17 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 636 Неутрално

    "Окопна война. Изглежда, че в тази фаза навлиза противостоенето между власт и граждани в България"

    Странно за автора 200 - 300 катустващи са "граждани", а останалите милиони неподкрепящи катуните са някакви други.

    И в морето ми е до колене .....................
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3863 Весело

    До коментар [#17] от "БГА Балкан":

    Не си прав, всички социологически агенции от месец поне дават идентични данни - около 60 % от населението подкрепя протестите. Дали вече излиза на протест е съвсем друга работа. Дано правиш разлика между двете.

  21. 21 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    Да обобщим с цитат на Ремарк - "На западния фронт (разбирай - в България) нищо ново". Има и много хубав разказ на Чудомир на тази тема, но е дълъг, затова няма да го цитирам.

  22. 22
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  23. 23 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Аз бях на първия протест срещу избирането на Пеевски за шеф на ДАНС. Избраха го от БСП и ДПС, по искане на Кремъл.
    На 14 юни на ларгото се събрахме над 10 000 души. Няколко дни по-късно Пеевски вече не беше шеф на ДАНС. Тоест протеста успя. Това обаче не ни отказа - ние искахме ОСТАВКА на про-кремълскотото правителство. През юли на протест излизахме по 60-70 000 човека. Европа ни видя. Спряха еврофондовете. Осветихме далаверите на Станишев и Моника. Разкрихме идеята на Кремъл - да превземат протестите с платени контрапротестиращи - пъпката, петното. Разправихме се с Волем Сидеров въпреки масата му.
    И победихме - Южен Поток беше спрян и Орешарски подаде оставка. Спасихме България от про-руска диктатура.

    The best way to predict the future is to invent it.
  24. 24
    foxa5
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    Задмина Орешарски в страхливото си поведение породено от справедливия гняв на народа.Вече е на пол. бунище. Вече го е разбрал и сега му предстои да го приеме и да се примири със съдбата си.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Евала кмете, отново първи.😁😁😁

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    До коментар [#17] от "БГА Балкан":Не си прав, всички социологически агенции от месец поне дават идентични данни - около 60 % от населението подкрепя протестите. Дали вече излиза на протест е съвсем друга работа. Дано правиш разлика между двете.
    —цитат от коментар 20 на boevbisser


    Всички - червен Колю, Юрий руснака, Гълъб Интърнешънъл

    The best way to predict the future is to invent it.
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4213 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Много дрън пуст.

    Според хибридната новиинка, режима на Путин се окопал и властва
    само в княжество Москва (между две скоби).
    Едва ли е така.

    "Окопната война на Борисов, Емилия Милчева, Тоест"

    "... Но да припомним, че Брюксел не се намеси и когато в центъра на Прага
    миналото лято се събраха над 250 000 души с искане за оставка на чешкия премиер Андрей Бабиш заради обвинения в корупция.

    Нито пък при протестите в Унгария през юли,
    когато авторитарният режим на Виктор Орбан превзе и последната независима медия.

    Независимо че управления като тези на Бабиш, Борисов и Орбан разрушават ценности, базови за ЕС - свобода, демокрация, равенство, върховенство на закона, зачитане на човешкото достойнство и правата на човека.

    (На практика същото прави и режимът на Путин в Москва.)"

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Няма какво да се правят толкова анализи, особено такива които нищо не казват. Няма случай в историята, където диктаторът да е победил. И този няма да е първия. мутрата ще бъде изрината. Нека не спираме дотам. и гешев трябва да бъде изринат, и двамата да бъдат съдени, и ако има един вменяем прокурор да състави нормално обвинение, да поседят в затвора няколко петилетки.
    —цитат от коментар 13 на m_todorov


    Изринето го, но на избори. Не с 2000 човека преко сили да се опитвате да задавате дневния ред на обществото.

  31. 31 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    Е, изводът е, че протеста е супер ефективен - трима души с гумена лодка свалиха 5 министри.
    300 лумпени, според гербавите, предизвикаха дебат за ситуацията в Европейския парламент, а премиерът се крие от народната любов. Както и да го погледне човек, това си е сериозен шут по крадливите задници. ГербеРебятата вместо да благодарят, че не излизат 200 000 от недоволните като в Беларус, се тупат в гърдите колко са стабилни и недосегаеми. Тъпа реакция.

  32. 32 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Хубав и балансиран текст, съгласен с почти всичко написано. Подкрепям протестите, но ако някой си мисли, че Борисов се е предал, лошо се е объркал. Според мен доверието в премиера и Герб са паднали критично и те нищо не печелят от оставането си на власт в момента, но ако са решили да упорстват - ще го направят и ще си носят политическите последствия.
    —цитат от коментар 16 на boevbisser


    Балансиран текст 😁😁😁 Не вярвам да сте сериозен. Кое от гледната точка на един гербер е представено в текста.?

  33. 33 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4213 Неутрално

    UNITED EU UNION

    И трольове надащи да не се.

    Без ирония.
    Констатация.

    До коментар [#5] от "constatator":

    Още има хора чакащи ЕС да се намеси.

    Това да не е СССР който назначаваше и сваляше управляващите
    в България преди 1989г.

  34. 34 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1731 Неутрално

    Шайката пак е пуснала псуващата отрепка на предна линия.Колко ника смени и всички осра.

    КУЧИЯТ СИН НА КОРУМПЕТАТА ОТ ЕНП
  35. 35 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#26] от "EU defender":

    От онзи ден - и Тренд, която е приближена на Герб, и Алфа рисърч преди няколко седмици, абсолютно всички агенции са категорични - около 60 % подкрепят протестите, фактите не бива да се изопачават.
    Както и не бива да се изопачава, че на този фон реално протестиращите са малко.

  36. 36 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    До коментар [#31] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Коратако на радингер, ефекта на "протеста" е НУЛЕВ. Те никога не са искали оставка на министри. Искаха оставка на Борисов и на Гешев. И няма да ги получат.
    Пълен провал търпите комунистите. А резидента ви след изтичането на мандата му, ще го вкараме в затвора.

    The best way to predict the future is to invent it.
  37. 37 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#32] от "foxa5":

    Може би най-важното - Европа и светът не им пука особено засега от случващото се в България. Това съвпада и с личното ми мнение - винаги съм си мислил, че ако няма някъккъв вид външен натиск, Борисов едва ли ще падне предсрочно.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 904 Неутрално

    До коментар [#26] от "EU defender":От онзи ден - и Тренд, която е приближена на Герб, и Алфа рисърч преди няколко седмици, абсолютно всички агенции са категорични - около 60 % подкрепят протестите, фактите не бива да се изопачават.Както и не бива да се изопачава, че на този фон реално протестиращите са малко.
    —цитат от коментар 35 на boevbisser


    Зависи много как е зададен въпроса - например ако е зададен Подкрепяте ли протестите срещу корупцията, 60 процента са даже малко. Корупцията е омръзнала на всички, дори и на герберите. Я си представи обаче ако е зададен така - подкрепяте ли опита за руско/комунистически пуч в България, щото това се случва в момента вБГ, колко хора ще кажат да. Затова е разликата между одобрението ноа протестите и броя граждани на тези протести.

  41. 41 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    "протестиращите не напускат "Триъгълника на властта"
    Протестиращите напуснаха още първите дни, останаха агитките на няколко знайни и незнайни партии.

  42. 42 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    До коментар [#23] от "EU defender":

    Фондове го спряха заради далаверите в земеделското министерство на кабинет Боко 1. Орешарски ги оправи и ДПС го пусна по пързалката. Нататък е ясно. ГЕРБ и ДПС си разделяха парите по, евро фондовете, а баце стана пионка на Доган. Пеевски тихомълком си взе службите.

  43. 43 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4121 Весело

    Копането на окопи е наследство от миналото , днес се използват други защитни средства , а някои се предават за да не копаят излишно.....

  44. 44
    uvtest
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    Борисов едва ли ще падне предсрочно.
    —цитат от коментар 37 на boevbisser


    Защо въобще трябва да "пада"предсрочно?Оня ден и Туск е задал напълно резонния въпрос."Защо искате предсрочни избори,когато редовните са само след 6 месеца"?Разбира се,Радан не е могъл да отговори,не върви някак си да му каже,че целият зор е ,проруският фигурант да вземе властта

  45. 45 Профил на Konstant Ray
    Konstant Ray
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Слаб анализ, изхода от тази "война" е един единствен, безусловна оставка на мутрите и провеждането на честни избори. Всичко останало е тъпо шмекеруване и жалка агония

  46. 46 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 904 Неутрално

    До коментар [#32] от "foxa5":Може би най-важното - Европа и светът не им пука особено засега от случващото се в България. Това съвпада и с личното ми мнение - винаги съм си мислил, че ако няма някъккъв вид външен натиск, Борисов едва ли ще падне предсрочно.
    —цитат от коментар 37 на boevbisser


    Не съм съгласен с вас, спомнете си правителството на Орешарски, спрени еврофондове, тотален бойкот от всички страни, Орешарски не го канеха никъде. Тоест на Европа определено им пука какво става в БГ. Това, че в случея не е така, показва, че ЕС не е загубил доверие в Борисов. Подкрепа на моята теза е и гласуването на евро парламевта, само 50 тина депутати подкрепиха Радан от 740 местен парламент, забележете предимно крайно леви и зелени.

  47. 47 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    ...................управления като тези на Бабиш, Борисов и Орбан разрушават ценности, базови за ЕС....................


    Важно уточнение!
    Сред тези "ценности" на ЕС са Истанбулската Конвенция и гей браковете.
    ГЕРБ направи всичко възможно тези убийствени за обществата в Европа "ценности" да бъдат наложени в България, но НЕ му позволихме.
    Това значи, че България не може да се впише като държава с авторитарен режим.

    ...........ширеща се корупция, олигархични зависимости в съдебната система, овладени медии...........

    Овладени медии. Самият факт, че такива статии като тази НЕ само в "Дневник" доказват, че свобода на словото в България си има достатъчно.

    Защо Борисов няма да падне?
    Никакви траншеи не си строи.
    Т.н. протестиращи не знаят най-важната причина, поради която Борисов да бъде свален.
    Затова това НЕ са подкрепяни от народа.
    хаджигенов иска промяна в конституцията за да може в България да влезе безпрепятствано ИК и да бъдат узаконени гей браковете. Това провали опита за преврат от страна на тоя нещастник.
    Гледайте какви ги дрънка от 14-та до 16-та минута.
    https://www.youtube.com/watch?v=Mg56Qjpdx0Q&feature=share

    Та няма как българина, турчина, арменеца, циганина и т.н. с БГ паспорт да приеме такъв бок@ук да го води. Няма начин такъв "протест" да успее.
    Протестърите НЕ знаят за тия намерения на хаджигенчовци. Останалите хора, обаче сме милиони и ЗНАЕМ какви ги мисли тоя.

    Да не говорим за факта, че бсп и ДБ слязоха на протеста при това рамо до рамо.
    Такива политически хамелеони българина НЕ обича.
    Два пъти по-малко комуноиди ще има в парламента след изборите през пролетта и нито един от Дайбългарите, защото доказаха, че са продажни.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  48. 48
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    Защо въобще трябва да "пада"предсрочно?Оня ден и Туск е задал напълно резонния въпрос."Защо искате предсрочни избори,когато редовните са само след 6 месеца"?Разбира се,Радан не е могъл да отговори,не върви някак си да му каже,че целият зор е ,проруският фигурант да вземе властта
    —цитат от коментар 44 на uvtest


    Тук ни продъниха ушите как Туск ОТКАЗАЛ подкрепа на Борисов. Подкрепа се дава, когато ИМА НУЖДА ОТ НЕЯ, комундета.
    Вие сте никои. Вие нищо не можете да постигнете. Вие сте платени. Вие сте слуги на престъпника Божков. Вие сте болшевики комунисти. Вие сте мързеливи. Вие сте алчни. Вие сте некадърни. Вие сте нахални. Вие сте лакоми. Вие сте безскрупулни. Нивото ви е изключително ниско.
    Нищо не става от вас.

  49. 49 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#44] от "uvtest":

    Да оставим протестите настрана. Трудно се управлява държава с 20 % доверие в кабинета, 10-12 % в парламента и толкова в главния прокурор. Да не мислиш, че след 5-6 м. това доверие ще се покачи? По-вероятно е да спадне.
    Мисля си, че предсрочни избори ще успокоят хората и народът ще гласува ново доверие на когото реши. Илюзия е, че без предсрочни избори нещата ще кротнат.

  50. 50
    EU defender
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  51. 51 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    До коментар [#31] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Ама баце се е запънал, като магаре на мост. И не дава оставка. Това се счита за супер успех, след предните две бягства от властта.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#13] от "m_todorov":

    Има за какво да бъдат съдени ЕДНОВРЕМННО и Борисов, и Резидента, и хаджигенов.
    Нарича се държавна измяна.
    Само дето не знаете за какво точно става въпрос.

    Затова и ГЕРБ ще остане на власт до редвните избори и ще спечели пак, а тези, които искаме да не са на власт....направихте войната ни срещу тях още по-трудна. Бетонирахте ББ във властта.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#49] от "boevbisser":

    И къде видя 20% доверие в Кабинета?!
    Няма нито едно недоволно съсловие. Нито едно. Значи Кабинетът има пълна подкрепа.
    Опозицията БСП ДБ и десетина проруски партийки си прави протест който трябва да се нарича партийни митинги.
    В Парламента има голямо мнозинство и няма политическа криза. Или тия 200 на площада трябва да редят дневният ред на обществото ли?!

  56. 56 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#55] от "Да вярваме на истината":

    Синдикатите напоително обясниха на всеки идиотски въпрос от журналисти ЗАЩО няма да има никога национална стачка организирана от тях.
    Причината е, че работещите не искат такава.
    Подкрепят протестите, да - 65%, но по-малко от 25% биха участвали в тях и биха подкрепили национална стачка.

    И край.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  57. 57 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Много добро. Учудвам се че дамата е журналист от ДВ, което е най-пропагандната и тъпа медия

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#56] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    На синдикатите не им е работа да организират политически протести. Тук не се протестира за пари или условия на труд

  60. 60 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#56] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    В обществото и във фирмите хората си гледат работата и няма никакво вълнение. В обществото също.
    Когато има недоволство то се усеща.

  61. 61 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#55] от "Да вярваме на истината":

    За липсата на политическа криза обяснявам постоянно, но "Дневник" (и не само) си праска такива заглавия постоянно. Явно няма кой да осъзнае, да прочете що е то политическа криза и защо няма условия за такава в България. Няма полза.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  62. 62 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#15] от "EU defender":

    Минус пет министри.
    Минус един студен резерв.
    Нещо там за Росенец.
    И най-вече показаха на ББ, че ще му се наложи или да си ходи или да спазва правилата...

  63. 63 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4045 Неутрално

    " В Брюксел са напрегнати от растящото напрежение между Турция и Гърция заради газовите сондажи в Средиземноморието, тема и на Срещата на върха на ЕС на 24-25 септември. Но дори и да не бяха, едва ли публично биха коментирали протестите в България. Благоразположението към Борисов, освен на принадлежността му към управляващото политическо семейство на ЕНП, се дължи и на


    възможността да се използват добрите му контакти с турския президент Ердоган."


    Да ти имам добрите контакти с един сатрап, който е изправил всички свои съседи на ръба на войната, турския аскер в момента е на територията и на Сирия, и на Либия, турските бойни кораби стоят лице в лице с гръцките......ЕС трябваше много отдавна да постави сатрапията на място, както и нашенските мафиотски структури ! Досега да сме забравили за това, че ОПГ - то някога ни е управлявало !

  64. 64 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#59] от "uq":


    До коментар [#56] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия": На синдикатите не им е работа да организират политически протести. Тук не се протестира за пари или условия на труд
    —цитат от коментар 59 на uq


    Тъй ли? А бедността не е ли причина за национална стачка?
    Не подкрепят протеста на хаджигеновхристоивановци, защото протеста НЕ е за подобряване на икономическото положение на българина.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  65. 65 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    До коментар [#49] от "boevbisser":

    Оставка можеше да има при две условия-нормален протест и неутрален президент.При основни лозунги:"мутри вън" и "съд и затвор",няма управник в света,който да се съгласи ,че е мутра и да бъде съден и осъден.Оставка и даване властта на фигуранта,означава за Боко капитулация пред врага.Надявам се разбираш,че няма как да се случи.

  66. 66 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#61] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Ами да де.
    Политическа криза няма.
    Икономическа криза още по-малко. Икономиката на България е една от най работещите в ЕС. Факт.

  67. 67 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#58] от "anonim440":

    Така ли? За това ли районите на града, населени със столичани са с кметове от ДБ а гербераците са по кварталите?

  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#60] от "Да вярваме на истината":

    Именно. Всъщност неодобрението към опитите за преврат е голямо.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#60] от "Да вярваме на истината":

    Имам един познат, собственик на средноголяма фирма, та той вчера се чудеше дали и как да обясни на работниците си колко пари е похарчил за счетоводен софтует, вместо за заплати...И беше много спокоен, ама много..

  70. 70 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#64] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Бедността я няма, тя е само в главите на такива като теб. Други са проблемите на обществото и на управлението

  71. 71 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#66] от "Да вярваме на истината":

    Икономическата криза е неизбежна. Бюджета се издънва вече. Зависим изцяло от икономиката на ЕС, а там също втасват нещата. Карантината усили този процес, а предстои и нова по-голяма криза с вируса, което пък ще влоши още повече икономиката.
    В този смисъл трябва има работещо Н.Събрание поне до пролетта, когато са и редовните избори, които според мен ще бъдат отложени, заради влошена обстановка с вируса. Надявам се да греша за вируса.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  72. 72 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    Други са проблемите на обществото и на управлението
    —цитат от коментар 70 на uq


    Кои са тези проблеми,които този смешен протест може да реши?

  73. 73 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4045 Весело

    До коментар [#69] от "lz73":

    " Имам един познат, собственик на средноголяма фирма, та той вчера се чудеше дали и как да обясни на работниците си колко пари е похарчил за счетоводен софтует, вместо за заплати...И беше много спокоен, ама много.."

    Той да се радва, че успелият млад мъж не е получил информация за финансовото му състояние, която щеше да му достави въпросния софтуеър чрез калинките от НАП........

  74. 74 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#70] от "uq":


    До коментар [#64] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":Бедността я няма, тя е само в главите на такива като теб. Други са проблемите на обществото и на управлението
    —цитат от коментар 70 на uq


    Кога е изчезнала бедността на българина, че не съм разбрал?
    Би ли ми посочил долу горе годината, в която това се е случило?

    Щото гледам две малки момчета на 2 и на 4 годинки и един дванадесето класник на 18 години и 3 000 лева общо за моето семейство не стигат доникъде, а такива пари нямат доста хора в положение като моето та затова питам.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  75. 75 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    До коментар [#65] от "uvtest":

    Нека да има съд, но първо вътре на "топло" трябва да влязат всички червени милиардери, които станаха богати с кражби и "приватизация" , Виденов, Орешарски, Нинова и т. н. партийни функционери.

  76. 76 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#71] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":


    До коментар [#69] от "lz73":

    Българската икономика реагира бързо и адекватно и работи. Промениха се производства и изделия необходими при кризата.
    Реколтата е по-слаба заради сушата.
    Но финансите на държавата са в прекрасно състояние.
    Все още има един милиард и 577 милиона излишък.
    България има 56 милиарда лева валутен резерв вече и нисък държавен дълг.
    Така, че нищо не ме притеснява.

  77. 77 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Чърчил е казал, че нито една криза не трябва да се проиграва напразно, така че и тази политическа криза дава доста възможности независимо как е създадена. Както се вижда вече се заговори за нова конституция, което е положително, разбира се ако новата конституция ще е по-добра от старата.

  78. 78 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    До коментар [#67] от "uq":

    То вие от ДБ сте много велики вербално, медийно и в интернет. Но на избори... издишате...

  79. 79 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#76] от "Да вярваме на истината":

    Прав си, а сега си представи, че имахме и адекватно правителство....

  80. 80 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#76] от "Да вярваме на истината":

    Извън обсъжданото в статията. Само за пари ще си говорим.
    Прочети за чумата от 1919-та година в Европа и намери някаква разлика.
    Няма да стигнат парите ми е мисълта. И дори глад ще има в най-тежкият вариант.
    Ще пострадат всички икономики, но държавите ще затворят износа си и ще ползват резерва си за собственото си население. Ние няма да имаме месо, плодове и зеленчуци.
    И тогава парите спират да имат някакво значение.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    До коментар [#80] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Не се знае. Ако дойдат БКП на власт и без да има пандемия ще има глад, а с пандемията направо ще се мре.

  83. 83 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3863 Весело

    До коментар [#72] от "uvtest":

    Протест проблеми не решава, те се решават от властта.
    Протестът и мнозинството хора в страната не харесват и не искат сегашната власт, искат нова. Не е никак сложно да се разбере.
    Сегааа, дали ще има предсрочни избори е съвсем друга работа. Според мен трябва, според теб - не. Близките седмици би трябвало да покажат
    Весел уикенд на всички.

  84. 84 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Писано от човек, най-вероятно не живеещ в България или не познаващ конструкцията и правомощията на властта у нас. Само лаик може да твърди, че Президентът назначава Гешев и сие. Това си е от опорките на Борисов, отраснал с престъпно съзнание в СИК.

  85. 85 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#79] от "lz73":

    Ами за Правителството дали е адекватно или не имаме си избори.
    Като не е адейеатъ напролет ще си избираме адекватно правителство.
    Само, че Правителството ползва Икономиката, а не обратното. В момента Икономиката му дава даже тази година огромни пари. ЕС му дава огромни пари, които аз съм скептичен, че ще усвоим да се оправя в неговите си сектори.
    И да не се меси в бизнеса.
    Е трябва да подпомага сектори засегнати от кризата ама те искат смешни пари. Туризмът и Транспорта общо към 500 милиона.
    Сега за пръв път Правителството направи няколко умни стъпки като увеличаване на доходите, което е най честният път за подкрепа на бизнеса.

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2347 Неутрално

    Имам един въпрос към "протестиращите". За тези близо два месеца "протести" какво постигнахте? :)
    —цитат от коментар 15 на EU defender

    Петима сменени министри, включително Владислав Горанов и Данаил Кирилов.
    Внезапен изблик на желание в Борисов за промени в конституцията
    Стотици милиони раздадени.
    Сринат рейтинг на Борисов и партията му.
    Нов модел на поведение на Мутрата - управлява фактически излязъл в нелегалност.
    В международен план той вече е токсичен парий. Вече е добър тон да се дистанцираш от него, а не да разказваш как те е возил с джип.
    ..........................

  88. 88 Профил на gpb42643987
    gpb42643987
    Рейтинг: 143 Неутрално

    Какво да гледа Брюксел? Един тотален провал на едно площадче с няколко хиляди, обявени от спонсорите им за десетки хиляди, дори стотици хиляди!? Всъщност вижда, че отрочетата на висши комунистически и ДС функционери - начело с вече известният по света производител на фалшиви новини Бабикян, заработват пари от мутрите на мафията, на които са верни слуги. Разбира се вижда и действията на руския Резидент... а с него разправията ще продължи на друго ниво и в друга институция след края на мандата му.

  89. 89 Профил на Георги Петров
    Георги Петров
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#3] от "anonim440":

    Ти до кой клас си ходил на училище ???

  90. 90 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3291 Неутрално

    Тоест за да искаш върховенство на закона трябва спазваш първо закона.
    Ето още едни арестувани и с нарушени права.
    https://www.segabg.com/hot/category-foreign-country/680-dushi-sa-arestuvani-na-protestite-london

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  91. 91 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#74] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Незнам защо си мислиш, че такива пари нямат много хора. Надценяваш се

  92. 92 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#91] от "uq":

    Ами, защото познавам много хора. Такава ми беше работата, че непрекъснато се запознавах с много народ. Т.н. "софийски" + 1 000 лева си ги изяжда самата София, така че 4 000 лева в София на семейство подобно на моето пак са нищо, пак е почти бедност.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  93. 93 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    Няма механизъм с който ЕК да се намеси във вътрешните работи на България и това Бойко Борисов го знае, само че упорството му ще донесе вреди, както на него, така и на партия ГЕРБ и рейтинга му все повече ще пада.

  94. 94 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#72] от "uvtest":

    Това, дали протеста може да ги реши е друг въпрос. Хората протестират, за да покажат несъгласието си с това, което се случва, за да покажат, че виждат какво безобразие върши властта и да я накара да го прекрати и да отстъпи на някой, ако не с морал, то поне с чувство са приличие

  95. 95 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#90] от "дерибеев":

    Виж ти "изненада".
    Много тоталитарна била английската власт изглежда.
    Окопана във властта една такава.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  96. 96 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1554 Весело

    Бойка два пъти охотно е подавал оставка. Един път след протести, втори път защото игра ва банк. Лично аз така и не разбрах защо му беше този хазартен ход с втората оставка. Защо сега се инати като магаре на мост?

    ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.
  97. 97 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#87] от "Virgin":

    За изблика за промени в конституцията...чети постовете ми.
    Не е на хубаво И това.
    Всъщност промени няма. Постижения също, освен, че на следващите избори през пролетта ще има два пъти по-малко от бсп и нито един от дайБългарите.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#92] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Надценяваш се ти казах това едно, второ кой е длъжен да ти гледа 3те деца? Той циганина има 12 и ще се оплаква че е беден и с 10 000 лева. Трето, да си беден не е да нямаш пари за ресторанти. Четвърто, 3000 лева е една заплата и в Западна Европа

  100. 100 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    До коментар [#85] от "Да вярваме на истината":

    Съгласен, но увеличаването на доходите е в рамките на жалък опит за догонване на инфлацията. Жалък, защото не я догонва, а не защото някой някъде е некадърен.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK