"Пра'им се на луди" – защо Борисов и Гешев не трепват от (евро)критика

Схемата е толкова успешна, че за премиера и главния прокурор си струва да търпят периодично малко "шамари" от европейските институции

© Дневник

Схемата е толкова успешна, че за премиера и главния прокурор си струва да търпят периодично малко "шамари" от европейските институции



"...И накрая Гешев вика: "Абе, аз обичам се пра'им на луд, ама вие, г-н премиер, май си праи'те много успешно. Не, бе, викам, брат, прост съм и ми е лесно. То е кофти да си сложен."


Това е обяснение на премиера Бойко Борисов, чуто в изтеклите записи и което до сега не е опровергано, за всичко, което на някого би му се сторило неразбираемо в поведението на българските официални власти. Стратегията "Пра'им се на луди" е спасителният пояс на министър-председателя и на главния прокурор за все по-настойчивите въпроси на Съвета на Европа и на група евродепутати от Комисията за граждански свободи, правосъдие и вътрешни работи (LIBE). Същото е поведението им и към българските граждани.


Останалите български институции имитират този цирк




Вече над 10 години - по-точно от есента на 2009 г. - дни след като ГЕРБ, начело с Борисов, дойде на власт, тече целенасочено "тупкане на топката" по въпроса за недосегаемостта на главния прокурор. Тогава Европейският съд по правата на човека в Страсбург каза ясно на управляващите и те се съгласиха, че практически нито един български прокурор не би повдигнал обвинение срещу началника си. Това изкривява разследването на престъпления и прави обективността невъзможна.


От решението на съда следва, че е необходимо да се промени статутът на главния прокурор и да се осигури възможност за независимо разследване. Защото няма държава, в която прокуратурата да е независима от съда, нито главен прокурор, който да е изцяло извън системата на взаимен контрол и възпиране, характерна за разделението на властите в демократичните държави.


За да се стигне до това решение, пред съда бяха изнесени съмнения, че предишен главен прокурор е замесен в убийство. Решенията на съда в Страсбург имат задължителна сила за държавите, които са подписали Европейската конвенция за защита на правата на човека, и затова правителствата са длъжни да ги изпълняват.


Българското правителство успява да клинчи от това свое задължение вече 13-а година


Защо го прави? Много просто - защото всевластните главни прокурори, които си избира, са му изключително удобни - те не разследват деянията му. Също и защото самите прокурори, веднъж докопали се до властта, не биха се лишили нито от частица от нея. Този прокурорско-правителствен Франкенщайн действа безотказно.


През годините този проблем беше поставян на дневен ред спорадично от авторитетни български юристи, а в началото на втория мандат на ГЕРБ имаше опит за промяна на конституцията и Закона за съдебната власт именно затова. Франкенщайнът обаче не позволи.


Съветът на Европа периодично критикува правителството, като директно настоява за спешни промени в законодателството. През последната година този процес стана особено видим, защото с избирането на новия главен прокурор въпросът с недосегаемостта му излезе на дневен ред.


Теоретично шефът на държавното обвинение може да бъде проверен, наказан, разследван, дори и сменен. Практически обаче е невъзможно, защото е шеф на всички прокурори, а от неговото благоволение зависят пряко както те, така и членовете на прокурорската колегия на Висшия съдебен съвет. В същото време началникът на прокуратурата е избран с благословията на управляващите, за да могат те да се възползват от неговия чадър. Именно затова


изборът му представлява сложна сделка


В резултат от нея той получава пълна безконтролност спрямо неудобните на властта, а хората по най-високите етажи на управлението получават гаранция, че няма да бъдат разследвани.


Висшият съдебен съвет, който избира прокурор №1, привидно също е независим орган. Но реално е сбирка на командирован правителствен персонал, който бива контролиран и съответно щедро възнаграждаван за услугите си. Независимите представители на съдебната власт в съвета са по-малко от пръстите на едната ръка. Същият е случаят и с Инспектората, където попадат само хора, за които партиите в парламента предварително и потайно се договарят.


По този авторитарен модел вече над две десетилетия се разграбват публичните ресурси и това не се разследва и остава ненаказано. Схемата е толкова успешна, че за премиера и главния прокурор си струва да търпят периодично малко "шамари" от европейските институции.


Защото засега от тази критика няма никакви конкретни последствия за тях


И ако години наред тактиката беше да се мълчи по въпроса и да се замита под килима, с идването на новия главен прокурор тактиката вече е екшън. Докато той обикаля по села и паланки да търси безакцизна домашна ракия, управляващите натвориха един куп законопроекти. Кой от кой по-безсмислен и по-вреден. Като идиотщината да има "надглавен прокурор". Който, естествено, ще бъде посочен, след което формално избран, от същите хора, които са сложили и главния.


Легитимирането на подобни безумства минава през нахално разиграване на Венецианската комисия, която се ползва безобразно за параван на юридическите напъни, от които всички уважавани юристи в страната изпитват срам. Те вече дори не искат да коментират по същество предлаганите от правителството промени във връзка с главния прокурор, защото са абсурдни, защото "това, което се случва пред очите ни, няма законова рамка. То е в друга координатна система", по думите на уважавана юристка.


И въпреки че Венецианската комисия и Съветът на Европа всеки път казват ясно на ГЕРБ, че идеите им са ексцентрични и неработещи, парламентът продължава да упорства и да си приема каквото си иска. Тоест каквото е удобно на правителството, главния прокурор и другите участници във взаимоотношенията им. Така през май току-виж шашнем света, като станем първата държава с "надглавен прокурор", избран по модела на Гешев и Цацаров.


Иначе браво на евродепутатите, че се сетиха да зададат и някои конкретни въпроси. Ей така, да вкарат малко прокурорите ни в обяснителен режим. Например:


Какво правят по казуса с къщата в Барселона, за която в Испания тече разследване за пране на пари?


Действат ли по аудиозаписите, снимките и видеото от премиерската спалня с пачките по 500 евро и кюлчета злато?


Разследваха ли търговия с влияние заради инструкциите и намеците за натиск, които се чуват в записите?


Настина ли докладите на ЕК и препоръките й са включени в регистър за случаи на неправомерен натиск върху прокуратурата?


Ние вече знаем отговорите. "Всичко е шест", казаха разследващите. И вълкът е сит, и агнето е цяло. До изборите ще е така. После ще видим.


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (220)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    Не само не трепват, но и продават през втори пласт напазарувани говорители, че олигарсите, че Брюксел е Високата порта, а българските олигарси са еквивалентът на копривщенските чорбаджии от времето на Възраждането, на които трудолюбивият български народ трябва да работи покорно.

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Най -хубавото на тези избори е , че независимо кой с кой ще е , Борисов и ГЕРБ ,повече няма да са незаобиколим фактор в политиката.

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  6. 6 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    Видима е прликата - Тошо и баце. Снишаваш се, правиш се на луд, свиваш уши и изпълняваш, това което не ти бърка в джоба и си караш, година след година.
    А ние - ние просто си го избираме... . Въпроса е кой се шрави и кой настна е лудия:)

  7. 7 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3364 Весело

    От много правене на глупави накрая наистина се оглупява.
    Справка: Шилдбюргерите, 16-ти век.

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    И все пак да не забравяме, че всичко това се случва с помощта на българският избирател. Така искат хората...! На пръв поглед звучи парадоксално, но е така.

    Бивш tww09306483.
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    А до кога нашата държава ще се прави на луда пред ЕС, пред СССР..защото някой бил казал и ни критикувал, а ние го играем третокласник хулиган, който се крие от класната. Ще спрат да се правят на луди, когато обществото узрее да загърби тарикатщината и ганювщината и поиска да се спазват законите и морала. Докато потребностите на обществото са да смени селския хитрец пожарникар от Банкя с височък чалгаджия от Учиндол, така ще е.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    До коментар [#9] от "telqk":

    Грешка, в Брюксел са никой и те. Борисов е сделка между САЩ и Русия. В Брюксел просто не им пука, той не им пречи като Орбан, тупат го по гърба и после му се смеят и толкова

  13. 13 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#5] от "NessaRox":

    Не бъди толкова сигурен. Освен това Каскета и Шиши си остават по местата, както и цялата съдебно-милиционерска система. Поне аз не мога да си представя, че по някакъв чудодеен начин в парламента ще се появи критична маса от депутати, които да поставят началото на края, на тази система въртяща ни в порочен кръг.

    Бивш tww09306483.
  14. 14 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3291 Неутрално

    Уважаемият господин Гешев където точно обитава в момента и колко му излиза наема (по пазарни цени) ?

    Питам за един приятел, че хазяйката май ще го гони.

    કટાક્ષ
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 783 Любопитно

    До коментар [#13] от "Petleshev":

    Аз съм оптимистКА .

    Обаче не мога да дам нормален отговор на въпроса : как може да се вълнуват от ДБ и да скачат за едни малки % , а да не ги притеснява партията на Чалгаря.
    Толкова ли народа е изпростял ???

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  18. 18 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5839 Любопитно

    Че се правят на луди, това е 100% вярно.
    Но да наричаш "евро критика" няколкото повдигнати въпроса от една група евродепутати, в една комисия на парламента в Страсбург, също клони към този спектър.
    Ако имаше конкретна позиция на Европейската комисия, взета на съвет на министрите, изказана от Урсула или Жан Мишел, ето това ще е евро критика.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    Българският избирател няма други проблеми, той ляга и става с мисълта ,кой ще разследва ГП.Ерго,която политическа сила предложи решение на този казус,ще получи гласа му.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Gerberche Malko
    Gerberche Malko
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Абе нали американските ни приятели с цел да ни погнат в борбата с корупцията посочиха един корумпиран, пък ВКС каза че са се объркали нещо. Сега ако вярваме на американците да наритаме Лозан а ако вярваме на съда и Лозат да обясним на тия от вънка да си гледат работата. Или нещо съм не доразбрал ?

  22. 22 Профил на stanchopansa
    stanchopansa
    Рейтинг: 369 Неутрално

    До коментар [#18] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Такива позиции с лопата да ги ринеш. Резултат - 0

  23. 23 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 783 Любопитно

    До коментар [#18] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Защо според Вас , Решенията на съда в Страсбург не се изпълняват ?

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  24. 24 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Когато ЕНП поиска да създаде дясна партия в България, която да направи свой член, публичното лице на паралелната власт в България - ДПС, неусетно и поднесе исканият политически проект - ГЕРБ. Предишният проект - НДСВ, го прецениха като несполучлив и опасен за тях, поради което бе прекратен скоростно. Финансирането на този нов проект се извърши по класическата схема през фондация „Ханс Зайдел“, която е свързана с баварския ХСС. Името на партията е предложено от съветниците на ХСС. Създателите на ДПС - ДС, за да получат подкрепа "от вън", предвидливо насочиха ДПС за член на Европейската либерална партия, през която навлязоха в сенките на политическите машинации на ЕС.
    Идеолозите на паралелната власт в България, автори на така наречения " демократичен преход", създадоха ДПС, за да установят надмощие в политическото пространство с чисто рекетьорски методи, основани на измамното поддържане на етническият мир в страната, но-най-вече да избегнат възмездие за греховете си от времето на така нареченият възродителен процес. Целта на ДС и БКП номенклатурата е овладяване на "демократичния преход", с цел, оцеляване на ДС и БКП в условията на демокрация. Необходимо и жизнено вжно условие за придобиване на устойчив характер на оцеляването е установяване на монопол върху икономиката на страната. Последното е необходимо за да може да се финансира контрола върху политическото пространство в полза на ДС и БКП. Така се създаде паралелната власт в България, скрито вплетена в структурите на ДПС, създала кръговата икономика (обръчи от фирми). Името ДПС е предложено от Любен Гоцев, който изрично е настоявал буквите "Д" и "С" да фигурират в абревиатурата на еволюиралата ДС в най-могъщата корпорация в България - гениалното им изобретение - ДПС! Могъществото го постигна, разполагайки с най-силната карта в играта - етническата. Силовите им инструменти/наказателни отряди бяха и са така наречените борчески групировки/застрахователи. Любен Гоцев персонално отговаряше за поддържането на "стабилност" с тяхна помощ. В последствие прехвърлиха тази дейност на ББ. В един момент, тези, които решиха да си откъснат опашката, се оказаха с отрязани глави.
    Така, България продължи да затъва в блатото на корупцията и престъпността.
    Фундаменталната основа на утвърждаването на паралелната власт е построена върху силата на парите - "всичко се купува" и "колкото по-зле, толкова по-добре". Първото изисква да си винаги във властта, а второто го иска Москва, което го постига без дори да си мръдне пръста. Това съзнателно го върши отявленото проруско крило на ДС, което в последно време започва да надделява в ДПС. Проличава много силно в последно време от назначенията на техни хора на ключови позиции във властта.Това, което не може да се купи, значи парите не са достатъчно. Методът, който се прилага е хиперперсонализация на управлението за сметка на институционалността. Персонализираният връх трябва да е изпразнен от съдържание на "вторият етаж", за да е послушен. Поради което прави това, което най-добре може - да кара джипка и да се среща с тези, които не разбират какво значи да те няма на втория етаж. Количествено доминират и са определящи в развитието на територията. Преведено за неразбиращите - меко казано, автокрация на сенките. На този етап, подгласници са така наречените патриоти. Те са вкарани в играта в момент, когато трябва да се осигури контролирано надмощие в парламента в полза на паралелната власт, поради липса на друга алтернатива. Властта на сенките поднесе на Германия изцяло контролиран от нея политически проект ГЕРБ, с внушението, че Германия е автор на проекта. Резултатът: ГЕРБ унищожи последните остатъци от институционалност и постави зависими от един център законодателната, изпълнителна и съдебна власт. Този център е паралелната власт, умело вплетена в структурите на творението си - Д (п) С. Институциите се използват за лични, политически или бизнес интереси. Този процес е основен в управлението на държавата и постепенно започна да се засилва, придобивайки недостижими до сега уродливи форми в проекцията на ШИШИ - острието на сенките. Интересна е появата на Ангелкова. Като любовница на секретаря на ЕНП осигури попълване на личните сметки на щефовете от ЕНП в размер на около 200 милиона. Може би затова ББ казва, че ги е таковал с 200. Усилията на ония, които създават автокрацията, са насочени към купуване на подкрепа от най-влиятелните международни фактори, като САЩ и Германия. Явлението Тръмп ги улесни неочаквано добре. В Германия пробивът стана през Баварските социалдемократи. В подкрепа на тези усилия се включват и евролибералите под влиянието на ДПС, предвидливо настанили се там при създаването си от ДС (ключовата роля е на Любен Гоцев), когато либерализма още не беше подложен на натиск от нарастващата роля на националпопулизма. Последното дойде като шестица от тотото за паралелната власт и затова засили ролята на така наречените националисти в държавата. Мястото на шеф на левицата в ЕС е купено през баварските социалдеммократи за Сергей Станишев, подкрепено от влиянието на Москва в германското правителство. Тогавашният съпруг на Моника Станишева, който и разкри тайната, изглежда не беше съвсем наясно с амбициите и. Тя бързо се преориентира в печелившата посока - изостави стареца банкер, който забогатя в периода на така нареченото раздаване на червените куфари с пари. Целенасочената политика на куфарите е създаване на дълготрайно икономическо пространство от свои играчи при определени условия. Пример - банката на Моллов. Целенасочено създадена, която през "MFI holding" финансира появата на около 50 юридически лица в различни сфери на икономиката, през които се упражнява влияние в управлението на държавата и през които се финансира паралелната власт - печелят всички големи обществени поръчки. Предварително винаги се договарят с ШИШИ за разпределението на порциите. Тези, които забравят условията при създаването си, просто изчезват. Някои от тях физически. Всеки, който се оценява като заплаха се отстранява бързо. Една от схемите за финансирането на политическите проекти е чрез осигуряване на подкрепата на силните държави с посредничеството на едрия им бизнес, настанил се в България и фондациите на политически силните на деня. Търговски партньори на чуждестранния едър бизнес от българска страна са фирмите от червените инкубатори, примерно като създадените от "MFI holding". С Германия, една от сделките е свързана преди време с уговореното спечелване на обществена поръчка за сегашните лични карти от Сименс, която съответно подхранва финансово фондацията. По това време Сименс избегна съдебно преследване с извънсъдебно споразумение срещу 1 милиард евро. Москва също използва Сименс, както и други германски представители на едрия бизнес за своите си интереси в Германия. Видима е координацията на Москва с България. Фондацията се явява пресечната точка на финансови потоци, използвани за финансиране на политически проекти с различни идеологии. В случая е финансирана програма за председател на ПЕС и създаването на ГЕРБ. Отговорността за правилното изпълнение на поръчката за личните карти е възложена на тогавашният министър на вътрешните работи - Миков. Реалната цена на този търг, съдейки от движението на парите е приблизително около 40 милиона. Търгът е спечелен за сума около 300 милиона с неизвестно количество допълнително финансиране впоследствие. В резултат на което се появява новият член на ЕНП, оглавяван от един изтърван от здравните специалисти психопат на силни субстанции, необразован, неук и откровено п*рост и невъзпитан, който се държи като м*агаре в театър и е също толкова на мястото си. Добре е да се знае, че поръчката за лични карти е старирана във връзка с изискването за електронна идентификация на започналото тогава същинско начало на реализация на електронно правителство и целта е била за всеки гражданин електронен паспорт. Но това е отчетено като заплаха от мутиралата ДС в корпорацията, наричаща се ДПС, за собствените си интереси. Заданието е променяно многократно в процес на избор на изпълнител (в нарушение на ЗОП) и резултатът е сегашните лични карти. Това практически блокира реализацята на електронното правителство по същество и така до сега, но имитацията на правенето му продължава . Едно от условията на ЕНП е ГЕРБ, след като спечели изборите, да стартира изграждането на магистрали като продължение на трансевропейската магистрална мрежа, срещу което ЕНП ще осигури финансиране от еврофондовете - полезно за България и ЕС, което ГЕРБ приписва като заслуга на вожда си. Концепцията, която се налага при управлението на ГЕРБ е дефрагментация на отделните администрации и точно определени фирми от кръговата икономика на корпорацията, маскирана като политическа структура за права и свободи, да контролира отделните фрагменти, особено тези, свързани с управление на най-големите пари - Фонд Земеделие, НАП, НОИ, Пенсионни фондове, Здравна каса, Митници, Агенцията по вписвания и т.н. при определени условия в полза на разпределителя, който знае как се постига контрол върху властта/парите чрез контрол на информацията, особено тази информация, свързана с управлението на парите и обработката на изборните резултати. Затова е важно да си има кръгова икономика (обръчи от фирми). По отношение на информацията - не случайно, със закон, постоянно присъствие в най- важните структури на властта и приходни агенции е държавната фирма "Информационно Обслужване" (ИО), чийто ръководен екип е изцяло на ДПС, независимо, че се назначават лично през ББ. Кадруването е поверено на Спас Русев - синтетичен олигарх, използван основно за пране на пари на ДПС. ИО отговаря и за информационната система за окончателно преброяване на изборните данни, по предварително стъкмисване на изборите от аналитика М. Константинов с ДПС. При договарянето на политическия проект НДСВ, преди време, Любен Гоцев се е наложил с предложението си ББ да е главен секретар на МВР зад фасадата на създаден също от него инициативен комитет от известни личности, за прикритие на тези, които дърпат конците, имащ за задача да вкара Царя в играта, с който предварително се бяха договорили как да се нареже баницата. Популизмът на ББ е оценен (ние ги фащаме, те ги пущат) и Любен Гоцев го прави лицето на новия политически проект ГЕРБ, предварително админастривно подготвен през кметския пост. Създаден с участието на ЕНП, ГЕРБ осигури на паралелната власт пълен контрол върху цялата държава, проектиран да заеме политическото пространство в дясно. Контролът върху центъра е бил проектиран за НДСВ, но е преценен като грешка и нареждането на диспечерите от скритата власт е този политически проект да изчезне. Макар и да се подмладиха, елитите в страната си останаха де факто същите. И продължават да поделят помежду си не само богатствата на страната, но и средствата от ЕС. Нищо чудно, че последният доклад за напредъка на България рисува мрачна картина. За да се запази властта на Борисов са необходими съюзници. Паралелната власт му ги поднася в лицето на "Обединените патриоти" и "Воля", които могат да се надяват на сравнително малка, но стабилна подкрепа сред избирателите. Затова наблюдателите смятат, че решението за блокада на преговорите за еврочленство на Северна Македония е ръководено предимно от вътрешнополитически съображения, докато се реши кои да са новите политически патерици. Най-вероятно сестра Галева, към която ще прикрепят отпадъци като партията на Кунева, изкуствено създадена от паралелната власт тогава, за да компрометират наремето реформаторския блок. В сметките им влиза и предводителя на чалга културата. За най-голяма заплаха за паралелната власт се счита Демократична България. Всички удари ще бъдат насочени срещу ДБ. Пеевски, Доган и Борисов са политически и финансови посредници на задкулисието, наречено "дълбоката държава".
    Решението кога кой да бъде ударен го вземат хора от бившата ДС, които създадоха ДПС, превзеха прокуратурата и си инсталираха бухалката с каскета. Така паралелната власт още от Кръглата маса наказваше и всяваше и всява страх със създадените от нея структури на силови групировки и Пепита, явяващи се продължение на държавните силови структури. Подчини в свой интерес съд, следствие, прокуратура. Създателите на паралелната власт вече са остарели, но имат синове, имат наследници и никога не изпускат властта.
    Промяна към по-добро може да има само ако избирателите го пожелаят? За съжаление, няма признаци за такова нещо.

  25. 25 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#12] от "uq":
    Въможно е да сте прав, но да видим какви ще са последствията при смяна на караула.

  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#17] от "NessaRox":

    Не, не е изпростял. Просто винаги си е бил по-тъп от стандартното и може да бъде управляван през телевизора, чрез елементарни манипулации. Милиционерската ни ситема винаги има по един подготвен заместител, който бива сервиран току преди избори и представен като новият спасител. Има си и един професор Мишо, който мести леко процентите в правилната посока, както и избирателни списъци удобни за ползване поради съдържанието си, което никой не е наясно как точно се съставя. Следват Кънчовци и Райчовци и услужливи медии, които печелят от всичко това. И каквато и измишльотина да предложат на електората, тя минава без проблем. Накрая все Костов го отнася, а управляващите сарайски прислужници нямат нищо общо.

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    До коментар [#25] от "telqk":

    Незнам, все пак Борисов беше избран още преди Тръмп. Изказванията на Пардю напоследък и на тази Ким вчера може да са сигнал, че Байдън има желание да срита Путин на европейския фронт, че високия мъж е разгърнал сериозно не само у нас а в цяла източна и централна Европа, вкл. Австрия та и Германия та...може и бай Х да се нацарувал вече, но...до април няма време, надявам се следващия парламент..

  28. 28 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 721 Неутрално

    С това "пра'им се на луди" и с българския тарикатлък ще си стоим все в дъното.
    Бил е в съмнителния бизнес. Там се действа безкрупулно, от позицията на по-силния.
    А пък и си ги избира все подходящи, да го пазят от закона.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#19] от "uvtest":

    Никой не може да отнеме изконното право на българския избирател да се продаде за 50 лева и малко рециклиран асфалт!
    Единственият проблем на българският избирател е да държи по-далече от парламента лошият Костов. Всичко останало е без значение. ;)

    Бивш tww09306483.
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Ние вече знаем отговорите. "Всичко е шест", казаха разследващите. И вълкът е сит, и агнето е цяло. До изборите ще е така. После ще видим.

    Само едно гласувайте за ДБ липсва.🤣🤣🤣 Елементарно.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 783 Неутрално

    ========За най-голяма заплаха за паралелната власт се счита Демократична България. Всички удари ще бъдат насочени срещу ДБ. Пеевски, Доган и Борисов са политически и финансови посредници на задкулисието, наречено "дълбоката държава".=======


    Тук се крие отговора : защо статИквото не се притеснява от Чалгаря , а от малкия % на ДБ.

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  35. 35 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5839 Неутрално

    До коментар [#23] от "NessaRox":

    Не съм коментилал съда в Страсбург. Това е друга институция и не знам кои решения визирате. Европарламентът също е в Страсбург. Коментирам позицията на редакцията, която раздува значението на мнението на група евродепутати, в една комисия, изказано чрез лист с въпроси.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  36. 36 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Когато летиш високо, падаш от високо! Тия мъдрости не са се появили от нищото и такива герои е имало и друг път. Както се казва вечен капитан на тоя кораб няма. И ако не стане по лесния начин, ще стане по трудния.

  37. 37 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    И все пак да не забравяме, че всичко това се случва с помощта на българският избирател. Така искат хората...! На пръв поглед звучи парадоксално, но е така.
    —цитат от коментар 8 на Petleshev


    Така е - българския избирател е доста умен и подхожда на принципа най-малкото зло. ДБ въпреки, че постоянно ги тикат напред, не могат да спечелят хората по ред причини - ръководителите са некадърни и нямат харизма, избраните по места представители гласуват с ДПС и Герб - пример общинския на ДБ в Бургас, който гласува за пътя на Доган, пък после ходи да протестира. Хората ги виждат тези неща.
    За съжаление - истинската десница в БГ - партия Код, никой не и дава думата.

  38. 38 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#33] от "uq":

    "Ами и аз мислех така, НО напоследък си давам сметка, че Баце е в пъти по-глупав импо-прост от Живков"

    Ми то обикновено ученика изпреварва учителя си. В случая обаче, по простотия.

  39. 39 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#9] от "telqk":Грешка, в Брюксел са никой и те. Борисов е сделка между САЩ и Русия. В Брюксел просто не им пука, той не им пречи като Орбан, тупат го по гърба и после му се смеят и толкова
    —цитат от коментар 12 на uq


    Задавали ли сте си въпроса - що тупат Борисов, а примерно на Радан никой не обръща внимание, при всичките приказки как е най-великия и най-проевропейския политик в България.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  41. 41 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#18] от "Незнайко в Слънчевия град":Защо според Вас , Решенията на съда в Страсбург не се изпълняват ?
    —цитат от коментар 23 на NessaRox


    Кое решение на съда в Страсбург не е изпълнено?

  42. 42 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Ш'от' се пра'ат на луди

  43. 43 Профил на yed11693313
    yed11693313
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Това са най продажните хора в страната !! Срам и позор за България ! след 4 ти като паднете от власт какво ще правите трябва да не излизате на вън ....

  44. 44 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#41] от "oak17621787":

    Колеви срещу България

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  45. 45 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#43] от "yed11693313":

    Те не смятат да падат, и засега им дават сборна преднина ГЕРБ плюс ДПС

  46. 46 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3364 Весело

    До коментар [#8] от "Petleshev":

    Точно като в Шилда - града на глупаците.
    Жителите на Шилда били толкова умни, че по целия свят ги вземали за съветници на монарсите. А понеже било преди еманципацията на жените в града останали само жени. Станало им скучно без мъже вдигнали шум и разправия и накрая се решило всички да се правят на глупави за да могат мъжете да си стоят при жените. И за да покажат на цял свят колко са глупави избрали за кмет ... градския свинар.
    Само дето от много правене на глупаци наистина оглупели...

  47. 47 Профил на yed11693313
    yed11693313
    Рейтинг: 10 Неутрално

    На всички ни е ясно , че причината бойко да има такива пачки е чадъра който пеевски му спуска !!

  48. 48 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3364 Весело

    До коментар [#14] от "Ан Он":

    Има едно свободно място за карти -президент, премиер и прокурор не стигат за каре!

  49. 49 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3364 Весело

    До коментар [#14] от "Ан Он":

    Този приятел да не се казва Влади Гората? Да не се е скарал бездомникът с кума си?

  50. 50 Профил на yed11693313
    yed11693313
    Рейтинг: 10 Гневно

    С това "пра'им се на луди" и с българския тарикатлък ще си стоим все в дъното.
    Бил е в съмнителния бизнес. Там се действа безкрупулно, от позицията на по-силния.

  51. 51 Профил на Freerider
    Freerider
    Рейтинг: 29 Неутрално

    Щото им се позволява, затова. Затова се "праат на луди".
    Също ако някой си мисли, че на Европа й е работа да оправя нашите вътрешни проблеми, много се лъже. Ако не си го направим ние, НИКОЙ няма (а и не му е работа) да ни "оправя".
    А иначе - да се правиш на луд е нещо много разпространено в България - докато не видиш дебелия край. Само тогава спираш.

  52. 52 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    До коментар [#19] от "uvtest":Никой не може да отнеме изконното право на българския избирател да се продаде за 50 лева и малко рециклиран асфалт!Единственият проблем на българският избирател е да държи по-далече от парламента лошият Костов. Всичко останало е без значение. ;)
    —цитат от коментар 30 на Petleshev


    Прав си ,Петлешев.Българският избирател не трябва да гледа увеличените си доходи,новия или ремонтиран път,санирания блок,новооткритото предприятие....Него единствено трябва да го вълнува безконтролността на ГП. Не го ли прави,значи е прост,глупав и купен.

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    До коментар [#39] от "oak17621787":

    Ами имам отговор - първо не е вярно, че никой не обръща внимание на Радан. Не го тупат по гърба, първо защото не е премиер и второ, защото не биха си позволили подобно отношение към истински политик, а не простоват шут.
    Логично следва въпросът, защо Борисов е премиер и отговорът е в по-горния ми пост.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  58. 58 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 2876 Любопитно

    При беззъба критика , от какво да трепнат......

  59. 59 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#41] от "oak17621787":Колеви срещу България
    —цитат от коментар 44 на NessaRox


    http://humanrights.bg/Contents/Item/Display/10904
    Бихте ли посочили кое от решенията на съда не е изпълнено - за ваше улеснение съм ви дал връзка.

  60. 60 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#52] от "uvtest":

    Какъв ремонтиран път, тоя където му падат скалите ли или метро с надигащи се линии, което е на път да срине 12 етажен блок с над 200 апартамента, тия ли благини?

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#52] от "uvtest":

    Само дето българският избирател няма увеличени доходи. Има индексации, които донякъде компенсират инфлацията. Ремонтите обикновено са пълна трагедия и всичко започва да се разпада в рамките на година. Така наречените санирани блокове, май излиза по-евтино да се построят наново. Ама карай...! Левите мерки са типични за десните от ГЕРБ.
    За новооткрити предприятия дай да не говорим, че всеки един навес или склад се представя за ново производство. Реално, сериозните инвеститори и производства ни заобикалят.

    Бивш tww09306483.
  64. 64 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#59] от "oak17621787":

    А сега да ми дадете връзка с производство по разследване на главен прокурор .

    Да не говорим за повдигнати обвинения или дело.......

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  65. 65 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#52] от "uvtest":Само дето българският избирател няма увеличени доходи. Има индексации, които донякъде компенсират инфлацията. Ремонтите обикновено са пълна трагедия и всичко започва да се разпада в рамките на година. Така наречените санирани блокове, май излиза по-евтино да се построят наново. Ама карай...! Левите мерки са типични за десните от ГЕРБ.За новооткрити предприятия дай да не говорим, че всеки един навес или склад се представя за ново производство. Реално, сериозните инвеститори и производства ни заобикалят.
    —цитат от коментар 63 на Petleshev


    Не съм напълно съгласен с вас, ама да кажем, че сте абсолютно прав. Задавате ли си въпроса, защо, въпреки всичко това ДБ не могат да наберат популярност. Само недейте с тва 80% и не сме народ а мърша. 🤣🤣🤣

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    И на САЩ така им харесва...... Стига да им играем по свирката и да им купуваме тенекиите.......

  68. 68 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#59] от "oak17621787":А сега да ми дадете връзка с производство по разследване на главен прокурор .Да не говорим за повдигнати обвинения или дело.......
    —цитат от коментар 64 на NessaRox


    Е ама не така да се измъквате по тъча, вие казвате, че по това дело не е изпълнено решението на съда, аз ви питам кое решение не е изпълнено, вие почвате разследване срещу главен прокурор.
    Спомняте ли си кой назначи тогавашния главен прокурор, който ще се съглася с вас, напълно заслужава разследване срещу себе си.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#62] от "Самуил Драганов":

    +++++++

  71. 71 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    Ма, те Главния и Борисов не паднаха ли?
    Снощи.

    09 Jun '20 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители 13 May '19 — Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости
  72. 72 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    Чудесен анализ право в 10-ката, но за съжаление нито един анализ или въпрос, не може да кантурне схемата.
    И тъй като е ясно, че тя е в името на властта и овладяване на ресурси, които струват пари, най-сигурния начин е да им се спрат парите. Всъщност това е и нещото, с което ББ най-много се перчи-че не му били спрели парите. Разбира се, отсега знаем песента, ако му ги спрат-ще каже, че е заради хората, които са против него и му мътят водата, от което страда България. ясен е като вчерашен вестник :)

  73. 73 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    Само дето българският избирател няма увеличени доходи.
    —цитат от коментар 63 на Petleshev


    Без майтап !!?!Я да видим.Взимаме МРЗ.За 2017 г .,тя е 460 лв.,за 2021 -650 лв. Ще сметнеш ли сам ,колко процента е увеличението и ще провериш ли,каква е инфлацията за този период ? Подобно е положението и със СРЗ и с пенсиите. Та ,пак да питам,избирателят тези неща ли да гледа ,или кой контролира Г П ?

  74. 74 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    До коментар [#72] от "debruckere":
    Някои другари вече,съвсем не знаят на кой свят се намират.Какви фондове да му спират на Боко,нали той си заминава след два месеца ?!?

  75. 75 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    ""Пра'им се на луди" – защо Борисов и Гешев не трепват от (евро)критика"

    Защото няма такава, каквато има срещу държави като Полша и Унгария. ЕС са непримирими срещу Орбан и Качински , но снизходителни и приятелски настроени към Борисов.

  76. 76 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Прав си ,Петлешев.Българският избирател не трябва да гледа увеличените си доходи,новия или ремонтиран път,санирания блок,новооткритото предприятие....Него единствено трябва да го вълнува безконтролността на ГП. Не го ли прави,значи е прост,глупав и купен.
    —цитат от коментар 52 на uvtest


    По Вашата логика, за какво ни са избори, докато цар БоБо и ГЕРБ вдигат минималната, ремонтират някой път и санират? Да вкараме санирането и пътищата в конституцията и да ги махаме тия избори. :-))

  77. 77 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 947 Неутрално

    "...И накрая Гешев вика: "Абе, аз обичам се пра'им на луд, ама вие, г-н премиер, май си праи'те много успешно. Не, бе, викам, брат, прост съм и ми е лесно. То е кофти да си сложен."

    Този "разговор" между две, по сведение на прокуратурата, "неидентифицирани" лица, ще остане като бисер в историята на абсурда в България. Дори и на о-в Тамбукту такива "лица" щяха да си подадат оставките незабавно. Ама не! Тук, у нас, това първо не са лица, а задници и второ - комунистическата прокуратура ( по дискусия тук от вчера) не е и докосната повече от 10 години от "антикомуниста" Бойко Методиев Борисов, комунист поне второ поколение.
    Като прибавим и факта, че и двамата, упоменати по-горе, са възпитани по методологията на Дзержински в "Магнаурската школа" в Симеоново, където първо са оперирани от съвест, морал, свян и почтеност, всичко си идва тъкмо на неговото си място!

  78. 78 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    "началникът на прокуратурата е избран с благословията на управляващите, за да могат те да се възползват от неговия чадър. Именно затова изборът му представлява сложна сделка. В резултат от нея той получава пълна безконтролност спрямо неудобните на властта, а хората по най-високите етажи на управлението получават гаранция, че няма да бъдат разследвани."

    Не беше така по времето на Костов. Никола Филчев беше избор на СДС, но после се обърна срещу Костов и неговото правителство. Костов управлява в условие на война , която му бяха обявили всички власти, съдебната, президентската и най-вече медийната. Въпреки това прокуратурата не можа да намери нищо нередно в управлението на Костов и неговите министри, защото нито един министър от неговото правителство и той самият не бяха осъдени , макар към някои да бяха повдигнати обвинения. Корупцията при Костов беше на най-ниско равнище.

  79. 79 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#65] от "oak17621787":

    Говорим за ББ, ДБ да се оправят, не са ваш проблем. Бб кога ще влезе в затвора е актуалния въпрос. Другите ще дойдат по-късно.

  80. 80 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3027 Неутрално

    Защото знаят кой стои отсреща.
    Туй че некое другаре гледат с розови очила си е за тяхна сметка.

  81. 81 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    И Борисов и Гешев са толерирани от САЩ, в противен случай и двамата щяха да са г-н Никой..... Никога не е имало и една критична дума за тях от посолството, иначе от там "умуват" за щяло и нещяло......... дори и по време на протестите , лятото Херо се правеше на "улава" и нито думичка нямаше за пачки и кюлчета ...... ааа и какво стана със списъка който щяха да дават с корумпираните политици от властта????? Дадоха ли го?.......САЩ имплантират корумпирани и компрометирани боклучета и после им дърпат конците..... т.н "корпоративен подход" във външната политика.....

  82. 82 Профил на Gerberche Malko
    Gerberche Malko
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#79] от "nij50393132":

    Актуален отговор - никога.

  83. 83 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3066 Неутрално

    "Съветът на Европа периодично критикува правителството, като директно настоява за спешни промени в законодателството."

    Е те си критикуват наред и Германия и Франция даже. Ама не знам някой да им се връзва. :)

    Като почнат Германия и големите да се съобразяват с тях, може и малките да се поучат от примера на големите. :)

  84. 84 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3066 Неутрално

    "През последната година този процес стана особено видим, защото с избирането на новия главен прокурор въпросът с недосегаемостта му излезе на дневен ред."

    Това винаги е било така. Изведнъж сега става проблем. След като 30 години е било така и не е било проблем, може да почака още 30 години. :)

    На дневен ред е само на Дневник и няколко там кресливи "политици".

  85. 85 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    По Вашата логика, за какво ни са избори, докато цар БоБо и ГЕРБ вдигат минималната, ремонтират някой път и санират? Да вкараме санирането и пътищата в конституцията и да ги махаме тия избори. :
    —цитат от коментар 76 на Ruse_Island


    Защо ,моята логика ?В случая говорих за логиката на българския гласоподавател. Ако не ми вярваш,направи си експеримент.Излез и питай първите десет срещнати какво повече ги интересува : да им увеличат доходите и оправят пътя ,или как да се контролира ГП ?Надявам се,после ще кажеш,какъв е бил резултата.

  86. 86 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    [quote#73:"uvtest"][/quote

    Я кажи кой има полза от увеличение на МРЗ? Държавните служители, само там има такива заплати и на една камара други са им вързани с МРЗ. В частния сектор никой не работи на МРЗ реално, не по документи. Та каква полза за обществото има, че държавата е регламентирала чистачката в общината да взима 650 лв, вместо 410 лв. Никаква, даже щата чистачка трябва да се закрие и тия другите мързели да хващат парцала.

  87. 87 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#74] от "uvtest":

    По-малко, с тия изпълнения вчера с влака е вече необходимо Президентът да свика КСНС и да иска отстраняването му поради невменяемост!

  88. 88 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    До коментар [#52] от "uvtest":


    Прав си ,Петлешев.Българският избирател не трябва да гледа увеличените си доходи,новия или ремонтиран път,санирания блок,новооткритото предприятие....Него единствено трябва да го вълнува безконтролността на ГП. Не го ли прави,значи е прост,глупав и купен.
    —цитат от коментар 52 на uvtest


    И ти си прав, мама му стара! Аз, като български избирател и почтен данъкоплатец, гледам точно това. И си задавам следните въпроси.
    Защо доходите се увеличават бавно?
    Защо новите или ремонтирани пътища са малко, цената им е безумна, а качеството кофти.
    Защо с пари от моите данъци се санират блокове, но не и къщи? При това на станни цени?
    И защо тези, дето посмеят да отворят нови предприятия, се снишават за да не ги забележи шайката и да им отмъкне бизнеса?
    И си отговарям сам: щото няма работеща съдебна система!
    Твоят отговор какъв е?

  89. 89 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    [quote#85:"uvtest"][/quote]

    Ти как така обхвана масовия гласоподавател? Ами тия като мене, където бяхме 20 г аполитични и последните две ни направихте яко срещу вас, където имаме по 50-60 служителя и храним над 400 човека, тия къде ни броиш?

  90. 90 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    До коментар [#85] от "uvtest":

    Ако не ми вярваш,направи си експеримент.Излез и питай първите десет срещнати какво повече ги интересува : да им увеличат доходите и оправят пътя ,или как да се контролира ГП ?
    —цитат от коментар 85 на uvtest


    А дли пък работещото правосъдие не е предпоставка за увеличаване на доходите и оправянето на пътя?
    И какво означава "да им увеличат...". Те да не са само пенсионери?

  91. 91 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    До коментар [#89] от "nij50393132":


    [quote#85:"uvtest"]
    —цитат от коментар 89 на nij50393132
    Ти как така обхвана масовия гласоподавател? Ами тия като мене, където бяхме 20 г аполитични и последните две ни направихте яко срещу вас, където имаме по 50-60 служителя и храним над 400 човека, тия къде ни броиш?[/quote]

    Ти си чорбаджия-изедник и Гешев ще се заеме с теб. Ще ми правел той бизнес....без благословията на ОПГ...

  92. 92 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1200 Весело

    До коментар [#60] от "nij50393132":

    Мда-а-а-а-а, ставаме все по-спокойни за изхода от изборите на 04.04. Много хубав материал - всички му вярват – и много хубави коментари! Само се пазете да не ви смачкат тълпите, затичали се да гласуват за ДеБъ! Не знам колко процента вече са се събрали, ама са в рамките на статистическата грешка! Бравос, машалла и ашколсун, както би казал бай Доган ефенди!

  93. 93 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    Мъчи ме един сериозен въпрос.
    Ако някой ме обиди незаслужено, то аз ще реагирам по съответния начин.
    Вчера една дребна служителка от американското посолство звучно зашлеви шамар на политическата върхушка у нас и ги определи като корумпета....Нормалната реакция на некорумпиран премиер е да я изхвърли от страната за 24 часа...май вече изтекоха. Значи е била права.

  94. 94 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1200 Весело

    До коментар [#78] от "tacheaux":

    Мосю @ tacheaux, я фърли тук един поглед да видиш че не е имало никаква корупция при Костов - https://corruptionbg.com/Korupciqta-i-kabinetut-Kostov - па ги разхвърляй после с аргументи, както само ти си знаеш! Нали?

  95. 95 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    След тридесет години преход, вече имам опасения, че с избори, няма да успеем да свалим народната власт!

  96. 96 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    Я кажи кой има полза от увеличение на МРЗ?
    —цитат от коментар 86 на nij50393132


    Ще ти кажа,полза имат тези на които им се увеличава всяка година. И ,колкото и да не ти се вярва,техният глас в урните тежи точно колкото и твоя.

  97. 97 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    До коментар [#94] от "Santos":

    И какво видя там?
    "Той е отстранен от длъжност, след като е обвинен, че през 1996 г. е получил подкуп от 10 000 долара за уреждането на медиен лиценз..."
    Аматьори!
    Я се пробвай сега за същото...

  98. 98 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#72] от "debruckere":Някои другари вече,съвсем не знаят на кой свят се намират.Какви фондове да му спират на Боко,нали той си заминава след два месеца ?!?
    —цитат от коментар 74 на uvtest


    Другарите ну управляват, само че маскирани като "евроатлантици" :)
    та да питам другари като Вас на свои ред-на кой свят се намирате , та не го виждате ? :)

  99. 99 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    До коментар [#96] от "uvtest":

    А мен питат ли ме дали съм съгласен да се увеличават техните заплати, плащани от моите данъци?

  100. 100 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    А дли пък работещото правосъдие не е предпоставка за увеличаване на доходите и оправянето на пътя?
    —цитат от коментар 90 на lz73


    Нека да се разберем.Аз не говоря кое е първично-яйцето или кокошката.Казвам как разсъждават /според мен / , огромният процент от българските избиратели. И ,надявам се, като интелигентен човек ,сам може да си отговориш на въпроса.Ако двама агитатори отидат в едно населено място,единият предложи нов път и увеличени доходи,а другият-работещо правосъдие,кое ще предпочетат хората.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK