Не забравяйте, че малка България има нужда от младите си хора

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Доста тъжен поглед за едно оптимистично послание към абитуриентите?

    Основният проблем в България е липса на перспектива! Няма как с нивото на заплатите в България, с изключение на София донякъде, един млад човек да основе фамилия и да има поне едно дете!

  2. 2 Профил на Дисидент в ЕССР
    Дисидент в ЕССР
    Рейтинг: 308 Неутрално

    "Започва да се занимава с независими проекти"

    Няма как да повярвам, че си независим, след като:
    - си завършил НБУ
    - те промотира Дневник
    - участваш в пропагандни левичарски, неомарксистки проекти

    Не ядем доматите с колците.

  3. 3 Профил на ПРИСМЕХУЛНИК
    ПРИСМЕХУЛНИК
    Рейтинг: 30 Неутрално

    По някакъв начин стигат ли тези "послания" до абитуриентите или са просто упражнения по графомания.

  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4655 Неутрално

    Доста тъжен поглед за едно оптимистично послание към абитуриентите?Основният проблем в България е липса на перспектива! Няма как с нивото на заплатите в България, с изключение на София донякъде, един млад човек да основе фамилия и да има поне едно дете!
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    Неолиберастите и в Европа не правят деца, живеят егоистично и често практикуват нетрадиционни любовни отношения от които не се раждат бебета!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Освен млади хора, трябва да има и подходящо образование и начин да се учат да мислят. Какво виждаме в момента - раждат се новите глупаци и вярват в старите комунистически лъжи.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  6. 6 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    Май-май има някоя и друга възможност за младите в България да се реализират без да са от “сой”?
    Без да си продадат достойнството?
    Без да гъзолизничат?
    Без далаверки и врътки?
    И май-май всичките тези възможности са свързани или с дистанционна работа за чужди фирми или с гурбет?

  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4655 Неутрално


    По някакъв начин стигат ли тези "послания" до абитуриентите или са просто упражнения по графомания.
    —цитат от коментар 3 на ПРИСМЕХУЛНИК


    Става въпрос ,че абитуриент означава над 100 000 евро взети от данъкоплатците за образование от детската градина до дипломирането. Дори и циганите които са на възраст 30-40г, рядко могат да си напишат трите имена на български също бягат в чужбина а за тях е вложен огромен ресурс!

    Доста тъжен поглед за едно оптимистично послание към абитуриентите?Основният проблем в България е липса на перспектива! Няма как с нивото на заплатите в България, с изключение на София донякъде, един млад човек да основе фамилия и да има поне едно дете!
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    За да останат а и за да се връщат средната заплата за хора на 20-30 години трябва да е поне 1500евра!
    А не за 1000лв да ги управлява някой завършил НБУ или икономика в Свищов.
    До коментар [#2] от "Дисидент в ЕССР":

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3408 Неутрално

    Дали младите ни хора четат тези послания

  9. 9 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    По някакъв начин стигат ли тези "послания" до абитуриентите или са просто упражнения по графомания.
    —цитат от коментар 3 на ПРИСМЕХУЛНИК


    По никакъв :)

    Основно цъкат Тик-Ток, в краен случай Инстаграма :)

  10. 10 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 3121 Разстроено

    Безспорно има , АМА дъртите комундели дето не пускат власта едва ли им пука ! 🤔

  11. 11 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 2350 Неутрално

    Тъжна констатация.Но управляващите имат нужда от прости и неуки хора за да си осигурят достатъчно делаверен комфорт.Младите хора са омерзени от липсата на каквато и да е перспектива за реализация.И резултата е ясен,където е по-трудно,но по-славно.

  12. 12 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5602 Неутрално

    "Малка" България е с територия по-голяма от Белгия, Нидерландия и Дания, взети заедно. Стига с този нихилизъм!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Малка България изобщо НЕ малка държава.

  14. 14 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1197 Весело

    Иначе прави лошо впечатление с богатите комунисти.....

  15. 15 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Присъняват се понякога и призраци в паталогични прозрения.

  16. 16 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    България е прекрасна страна, в която ще успеете, ако имате качества, не се отказвате лесно и ви се бачка здраво. Бягайте от манталитета на жертви и няма да имате проблем.

  17. 17 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Големи трудности са срещнали-стояли са си вкъщи, вместо да ходят на училище.Аман от лиготии. На моето поколение след завършване на училище ни предстоеше 18 месеца казарма с всички ли й" прелести".И пак никой не го е възприемал като голямо изпитание,а си беше точно такова.

  18. 18 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Доста тъжен поглед за едно оптимистично послание към абитуриентите?Основният проблем в България е липса на перспектива! Няма как с нивото на заплатите в България, с изключение на София донякъде, един млад човек да основе фамилия и да има поне едно дете!
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    Брей.Дори със средна заплата от 600 евро или 2400 лв за семейство без проблем може да се отглеждат деца,а много от младите получават и значително повече.

  19. 19 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    Смех. Най-обичам некой като го избие на патриотизъм. България няма нужда от никого, на България и е все едно. България са хората, които я населяват, ако се изнесат от тук, вече не са България. Ако се чувстват по-добре на друго място, какво им пука?

  20. 20 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дария Колев":

    На всяка манджа мерудия а Офи? Какво знаеш ти за перспективите в България? Какво знаеш за младите хора и семействата? Много ти е ограничено мисленето за да можеш дори да си представиш какво може и какво не и какво е перспектива.

  21. 21 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дария Колев"

    И създават семейство в светото тайнство на брака, и раждат, и изграждат дом /с подкрепата на всички роднини/. Кръщават детето си в църква /с подкрепата на семейството на кръстницата, т.е. моето/.
    И не се оплакват, въпреки трудностите, през които преминават. Мечтаят за още едно дете.

  22. 22 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 352 Неутрално

    "Малка" България е с територия по-голяма от Белгия, Нидерландия и Дания, взети заедно. Стига с този нихилизъм!
    —цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град


    Това не е нихилизъм, а липса на перспектива. В България всичко е така оселенено, че изглежда по-малка, отколкото е. Ковид е тук, за да ни покаже, че ни трябва социална дистанция, а не сближаване.

  23. 23 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8205 Неутрално

    "Прави това, което обичаш, и няма да ти се наложи да работиш нито един ден".
    Хубаво и вярно!

  24. 24 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Значи когато е за изкуство "Ъндърграунд" е нещо куул и готино, но като е за бизнес е престъпност? Защо е тази дискриминация?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  25. 25 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 929 Неутрално

    [quote#22:"ТумбаЛумба"][/quote]

    Къде я видя тая липса на перспектива за младите?Никога в историята на България не е имало по-добри условия за младите хора.Получават заплати, за които преди 20 години не можехме и да мечтаем.И възможностите за професионално развитие са многобройни.

  26. 26 Профил на riy15648635
    riy15648635
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Големи трудности са срещнали-стояли са си вкъщи, вместо да ходят на училище.Аман от лиготии. На моето поколение след завършване на училище ни предстоеше 18 месеца казарма с всички ли й" прелести".И пак никой не го е възприемал като голямо изпитание,а си беше точно такова.
    —цитат от коментар 17 на Мусаши


    Да не говорим пък за поколението което караше казарма по 24-27 месеца, а трудоваците по 3 години. Само мамините синчета се оплакваха. Всичките други си носехме кръста.

  27. 27 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 623 Весело

    Доста тъжен поглед за едно оптимистично послание към абитуриентите?Основният проблем в България е липса на перспектива! Няма как с нивото на заплатите в България, с изключение на София донякъде, един млад човек да основе фамилия и да има поне едно дете!
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    До коментар [#1] от "Дария Колев":

    Очевидно и двете ми баби преди 100 години са били много по-добре платени и са имали много по-добра перспектива, щом се е решили да родят и отгледат по 3 деца ?!

  28. 28 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 933 Неутрално

    "Не забравяйте, че малка България има нужда от младите си хора" – заглавието на статията

    ––––––––––––––––––––––––––––
    "Земя като една човешка длан" – дрън-дрън-дрън.
    1. Не забравяйте, че България НЕ Е МАЛКА и че 95 % от младите ѝ хора не става за нищо!
    2. България е на 16-то място по територия и на 19-то по население от всички 50 държави в Европа. В ЕС България е на 15-то място по население от 27 държави.
    3. Държавите с по-голямо население и територия са държави с повече проблеми и се управлява по-трудно. Представете си население 50 млн. население на нашата територия, за да се изхранваме трябва да сме икономически гигант (по-надолу ще разберете за коя държава говоря)!
    4. "Голяма" и "малка" държава не се измерва по население и територия, а по самочувствието на гражданите, по единството на нацията по основните и важни въпроси... Израел, (нас. 9 млн., тер. 21 хил. кв. км.), Австрия, Белгия, Дания, Нидерландия, Люксембург, Норвегия, Финландия, Словакия, Унгария, Чехия, Швейцария... вижте какви държави са по-малки от нас! Гиганта на световната икономика Ю. Корея има територия по-малка от България и население 50 млн.
    5. На територията на България, ако имаме гъстотата на населението на Нидерландия трябва да живеят 45 млн. българи, ако сме с гъстотата на Белгия нашата територия трябва да се населява от 41 млн., а ако сме с гъстотата на Дания – 15 млн.
    6. Всичко е в ръцете на тази мързелива и нехайна за нищо не ставаща сган наречена български народ!
    Специални извинения на онези българи, които не ги интересува само какво ще ядат и какво ще изс@рат, а които знаят, че днешните "университети" са на нивото на техникумите от преди 30 години и то не заради преподавателите, а заради нивото на студентите и такива примери мога да давам до безкрай, докато ви убедя, че в България нищо НЕ Е НАРЕД, точно, заради българските граждани, които не знам защо се наричат и народ като никой към нищо и към никого няма чувство за принадлежност (Не вярвам на думи, гледам само делата)!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  29. 29 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 352 Весело

    [quote#26:"riy15648635"][/quote]

    Да, а сега мамините синчета са навсякъде и една крушка не могат да сменят, ама иначе били много перспективни. На нищо не носят и мислят, че всичко се постига с едно щракване. Това, че в България е по-добре отвсякога е илюзия на всяко следващо поколение. Вярно е, че интернет създаде повече възможности, но с възможностите дойде и хаосът. А иначе нещата бяха тръгнали да се променят за ВСИЧКИ, не за някои, в края на 90-те и дойде Царят-простак и с него - Боко. С тези двамата настъпи пълен хаос. Вижте Чехия, съвсем различна история във всяко отношение, но те и по време на соца си бяха различни, най-западните.

  30. 30 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#28] от "konservator.bg":

    Г-н Консерватор, много добри наблюдения, както винаги, но трябва да изключим последното, защото е безспорно неверно. Ситуацията в България е функция на качеството в университетите, дори и само защото никой не може да управлява без диплома, простичко казано. Само че студентите нито се самооценяват на приемни и семестриални изпити, нито си избират учебните програми и преподавателите. Именно от преподавателите, някои от които влизат ръководствата на университетите, зависи качеството на образованието като цяло и с това социалният прогрес. От тях зависи дали ще има корупция, ниски стандарти, лоши студенти, други лоши преподаватели, и прочие. След като те създават благоприятна среда за всичко това, няма как българските университети да не са на нивото на техникуми - ваше твърдение, с което съм съгласен. След това се борим с последствията всеки ден, всеки час, защото никъде няма матриал.

  31. 31 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 352 Весело

    [quote#22:"ТумбаЛумба"]
    —цитат от коментар 25 на Мусаши
    Къде я видя тая липса на перспектива за младите?Никога в историята на България не е имало по-добри условия за младите хора.Получават заплати, за които преди 20 години не можехме и да мечтаем.И възможностите за професионално развитие са многобройни. [/quote]

    Къде видя, че говоря за младите, бате Мусаши? Думата перспектива има повече от едно значение. В случая говоря за липса на перспектива по отношение на това как да функционираме социално, затова и казвам, че в България се създаде една непоносима среда без социална дистанция. Всеки ти навлиза в личното пространство по всякакъв начин, никакъв "респект". Респект получаваш само като умреш.

  32. 32 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#30] от "ТумбаЛумба":

    Сигурно не съм бил достатъчно ясен, но по въпроса с образованието бих пояснил, че въпреки всички неволи на системата (планове, програми, преподаватели, пари, идеология и политика) големият проблем си остават две звена, които най-много саботират качеството му – родители и ученици/студенти. По-време на ученето ми (преди 20 години) аз съм имал не един и два случая, в които ни предстои да се срещнем с добрият преподавател, но той се оказва болен и колегите ми (почти всички) бяха от щастливи по-щастливи, а тази лекция никога не се състоя! Хората са там, за да си вземат дипломата и да я размахат, а тя не струва и пет стотинки, за съжаление!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  33. 33 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 1223 Весело

    Абе, другари, вие незнаете ли, че възрастните хора някога са били млади?
    Ей го Рашков, баикяните, Манолова и вашия любим злодей Тиквоний... Те не са се родили стари.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  34. 34 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#32] от "konservator.bg":

    Напълно съм съгласен, че много студенти не стават, но е преподавателски проблем, че такива студенти са студенти на първо място. Въпреки че съм за държавна подкрепа, вкл. в образованието, категорично не мога да приема сульо и пульо да има достъп до висше образование. Социалният статут, беден или богат, не трябва да играе никаква роля. Трябва да влизат и излизат само тези с най-голям потенциал, останалите да бачкат шити джобс до края на живота си, а то става обратното - хората с най-голям потенциал бачкат шити джобс. Вижте какви преподаватели има в университетите, някакви бивши шоу гърли в НБУ, някакви плоски тв водещи, някакви доказани шарлатани, някакви учили по време на комунизма, които изобщо не разбират материята, която преподават, някакви едва избутали общо взето. Какво да е качеството на студентите тогава? Не знам дали са ви попадали докторантите на БАН от последните години, и не знам дали ще ви изненадам, ако кажа, че даже сред тях има мутри, добре известни. Не виждам съществена разлика от времето на комунизма. И преди влизаха предимно най-простите селяни, и сега така.

  35. 35 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 929 Неутрално

    [quote#31:"ТумбаЛумба"][/quote]

    И по какъв начин ти навлизат в личното пространство?В моето що не влизат?

  36. 36 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#30] от "ТумбаЛумба":Сигурно не съм бил достатъчно ясен, но по въпроса с образованието бих пояснил, че въпреки всички неволи на системата (планове, програми, преподаватели, пари, идеология и политика) големият проблем си остават две звена, които най-много саботират качеството му – родители и ученици/студенти. По-време на ученето ми (преди 20 години) аз съм имал не един и два случая, в които ни предстои да се срещнем с добрият преподавател, но той се оказва болен и колегите ми (почти всички) бяха от щастливи по-щастливи, а тази лекция никога не се състоя! Хората са там, за да си вземат дипломата и да я размахат, а тя не струва и пет стотинки, за съжаление!
    —цитат от коментар 32 на konservator.bg


    Потвърждавам го това. Съпругата ми е учителка в езикова гимназия, където би трябвало да са подбрани учениците, ама като ви разказва за какви простаци и лигльовци става въпрос и направо се озадачавам.Ако съм аз и 1 час няма да ги изтрая.

  37. 37 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#36] от "Мусаши":

    Забелязваш ли противоречията в последните си два коментара, или да ги уточнявам? Не се заяждай, ами си размърдай мозъка. Много ясно, че това навлизане в личното пространство зависи от много неща, какво работиш, в какво участваш, какъв си, и т.н. Като си траеш за всичко, никой не ти влиза в личното пространство, просто защото в това пространство няма личност. Не казвам, че това важи за теб, не те познавам, давам пример. Ако работиш от вкъщи, никой не ти навлиза в личното пространство. Ако си Борисов, всеки ти навлиза в личното пространство, ама никой не смее да остане в него. Възможностите са безкрайно много.

  38. 38 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Тези писма ме дразнят с голословието си и патриотичния си уклон. България не е длъжна на никой и никой не е длъжен на България! 30 години след НРБ трябваше да го разберете вече. Ако искате да помогнете на "зрелостниците" и сте се сетили чак сега, вече е късно. Тези които ходят полуголи и целите в татуировки по улиците и се дерат 1, 2, 3 ... 12 като че ли това е голямо постижение са загубени. Те ще бъдат шофьори на таксита, келнери, хостески някои от които ще си станат проститутки. Повечето ще са продавачки в магазин или имотни агенти. Трябвало е да наблягате на учебниците поне от 6, 7 клас. Сега вече е късно за 70% от вас и България не ви е виновна. Мама и Тате е трябвало да ви възпитат по-различно.
    За тези 30% които все пак имат повече от 12 мозъчни клетки и е ясно че образованието е единствения начин да просперирате в 21 век ... има университети. Повечето на стават за нищо но има и не лоши. Изберете си сериозна специалност - инженерство, софтуер, медицина, архитектура в краен случай право. Но изберете нещо което ще се цени по света не само от Мама и Баба. От тези 30 % някои, които са по-умни и родителите им поставят висок приоритет на образованието ще заминат да учат в чужбина. Това е чудесно! Не избирайте фотография или история на поезията или ПР. С такова образование пак ще карате такси или ще продавате обувки.
    Тези които имат желание, мотивация и яко дупе а и родителите им не са чалгари и са готови да ги издържат с цената на неимоверни усилия и заеми да се изучат за нещо сериозно в чужбина или у нас ... те ще са ОК. Ако не си намерят работа и реализация в България .. ето я Европа. А и не само Европа. Света става обединен. Сега след пандемията ако имате подходяща професия можете да работите за всяка компания независимо къде се намирате по света. Вече има много компании които няма адрес на HQ нито пък имат офиси.
    Аз имам роднински деца които са в тези два спектъра. Едни се изучиха в чужбина с много пожертвования от тях и семействата им. Сега работят в България хубави сериозни работи и правят добри пари. Толкова, че можаха да си купят собствени жилища на изплащане преди да са навършили 30. Имам, за съжаление и други роднини които напуснаха училище в 10 клас защото нямало смисъл да се учи. Родителите им се ограничиха само с цъкане на език. Въпреки че не доучиха отидоха на бал със съучениците си които завършиха. Опитаха келнерки, но се оказа трудно и също нямало смисъл за толкова малко пари само да си търкат обувките. Бяха хубавки ... пропиляха си младостта в пиене на бира пред блока и правене на свирки зад блока. Сега вече са към 30те, торби но със скъпи татуировки, тъпи като гъби и разбира се България им е виновна защото нямат переспектива. Аз пък си мисля че където и да бяха по света пак нямаше да имат респектива.
    На живота това му е хубавото че е дълъг и човек с малко здрав разум, труд и пестеливост, с малко честност, приятели и добро семейство може да живее поне нормално. Също това че е дълъг е хубаво защото утрепките и мързеливите несретници има досто дълго време да се мъчат и да живеят в бедност. На някои след време им идва акъла, на повечето -не.

    California Über Alles
  39. 39 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#36] от "Мусаши":Забелязваш ли противоречията в последните си два коментара, или да ги уточнявам? Не се заяждай, ами си размърдай мозъка. Много ясно, че това навлизане в личното пространство зависи от много неща, какво работиш, в какво участваш, какъв си, и т.н. Като си траеш за всичко, никой не ти влиза в личното пространство, просто защото в това пространство няма личност. Не казвам, че това важи за теб, не те познавам, давам пример. Ако работиш от вкъщи, никой не ти навлиза в личното пространство. Ако си Борисов, всеки ти навлиза в личното пространство, ама никой не смее да остане в него. Възможностите са безкрайно много.
    —цитат от коментар 37 на ТумбаЛумба


    Човек е социално същество,така че постоянно контактува и общува с други хора. Пълна свобода не съществува-всеки зависи от някой друг в определена степен.

  40. 40 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Завършил съм една от най-престижните специалности в един от топ университетите в България преди десетина години. Истината е, че тогава имаше сериозно сито на влизане и нямаше случайни при нас, но половината от нас определено не си даваха много зор в следването. Искахме да изживеем студентския живот на купони и свобода (свободия на моменти). Въпреки това не познавам колега, който да не е успял по някакъв начин кариерно. Доста са мениджъри и СЕО-та вече, а минимумът е корпоративен бачкатор с няколко хиляди заплата. Който има нещо в главата и желание за развитие, се справя добре финансово. Дори в България. Основният проблем е ориенталският, тарикатски манталитет на мнозинството, съчетан с нихилизъм и негативизъм.

  41. 41 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Комунистическата пропаганда винаги нарича България малка. Истината е че България не е малка и от българите зависи много в европа. Ако България беше малка и заради това българите са бедни тогава какво да кажем за Австрия или Швейцария. България не е малка, просто комунистите искат да ни набутват постоянно или под крилото на Русия или под крилото на ЕССР, Целта е те да крадат субсидиите от тези две провалени образувания.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  42. 42 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#41] от "radelmarfx":

    Браво!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  43. 43 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#34] от "ТумбаЛумба":
    И аз съм съгласен с повечето неща, но за това за което говориш не е виновен преподавателя, а учебното заведение и всичко опира до пустите мангизи – бюджетите и печалбата на частните или държавни училища/университети. Преподавателите се демотивират като видят какво седи срещу тях и как ги гледа и вместо реч излиза мучене...
    И все пак и в отдалечено селце, с един клас за всички възрасти да учиш, ако родителите ти са поставили някакви ценности, един ден можеш да стигнеш и до Харвард.
    Но така си решил проблема само с образованието и още много важни дилеми ще останат пред теб. Образованието не те прави, нито добър, нито успешен човек, даже има стих в Библията – "знанието възгордява, а любовта назидава" (надгражда, изгражда и не влюбването, а любовта като грижа, помощ, закрила.)

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  44. 44 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#40] от "4okuto":

    няма топ университети в БГ. И тябва всеки да може да влезе, но не всеки да излезе с диплом. Всичко е сбъркано в тази държава

    BG e мини империя на злото.
  45. 45 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#28] от "konservator.bg":

    Уцелил си проблема — прекалено малко население сме, за да проработи конкуренцията и да потръгнат нещата. Чисто икономически погледнато, малък като брой пазаруващи и платежоспобност пазар, няма как да завъди конкуренция, която да вдигне качеството и да свали цените (което отваря икономиката и работните места)...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  46. 46 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Не забравяйте, че на малка България не й пука за младите й хора!

  47. 47 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    До коментар [#38] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    пепел ми на устата,
    ма харесвам 30 годишни с татуировки,
    които пият бира.:)
    тея писма са някакви, изсмукани от пръстите си
    рекламни глупости. напоследък всеки е станал страховит
    патриот, то знаменца по колите, специални предавания,
    какво ли не. това само показва колко сме пропаднали.
    мечтата на долните комуняги, като любен гоцев беше
    точно това-да има опростачено, овчедушно и приспано
    поколение. за съжаление им се получи. надявам се, че
    с течение на времето това да се размие,
    но сега е някакъв ужас.
    както се казва злото никога не спи и трябва
    всекидневно усилие.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  48. 48 Профил на Катерина Славова
    Катерина Славова
    Рейтинг: 885 Любопитно

    "Малка" България е с територия по-голяма от Белгия, Нидерландия и Дания, взети заедно. Стига с този нихилизъм!
    —цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град


    Говори се за население, не за територия. И виж в речника какво значи "нихилизъм". После ще ми благодариш.

    Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.
  49. 49 Профил на bsa22555059
    bsa22555059
    Рейтинг: 15 Неутрално

    става дума за колективно съзнание ("микс" от умници и глупаци,както е навсякъде по този земен овал); няма тъпи народи (не е имало и няма да има); имало е шамани, после се появява унито и То произвежда колективния мозък. каквото е То,каквото То омеси,такова е и колективното тесто. няма и "малък" народ. не може да има. съществува изработено колективно достойнство. това До- "стойност" най- добре изпъква в употребявания майчин език. уни , което нехае за езика на дедите,уни,което позволяв майчин език да се изроди до шизофренна салата, катализира изчезването на българското колективно съзнание. (ние нямаме "квалитетен" университет,не сме имали никога такъв с голяма буква:Университет.):Университета произвежда колективното Въображеие.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK