"Незаконно е да се пазят в тайна недекларираните имоти на властта"

Ако прокуратурата и антикорупционната комисия искат да издирват кой е изнесъл и укрил в чужбина парите си от подкупи, рекет, кражби от държавата – пречки няма.

© Юлия Лазарова

Ако прокуратурата и антикорупционната комисия искат да издирват кой е изнесъл и укрил в чужбина парите си от подкупи, рекет, кражби от държавата – пречки няма.



Изнесената от вътрешния министър Бойко Рашков информация за бездействие на прокуратурата вече две години по проверки за имущественото състояние на магистрати и политици предизвика реакцията на бившия главен прокурор, сега председател на антикорупционната комисия, Сотир Цацаров. Според него информацията била само оперативна, което не е достатъчно за започване на разследване. Досега неведнъж прокуратурата се е задействала по оперативна информация и остава неясно защо този път не прави нищо. Според Рашков причината е следната: "Прокуратурата има данни за магистрати от ВСС. Там има материали за високопоставен прокурор и за неговата съпруга. Един такъв прокурор няма да поиска да се публикуват такива данни, защото ще възникнат въпроси и за него самия."


"Дневник" публикува няколко коментара по темата от "Фейсбук", "Дойче веле" и БНР:


Андрей Янкулов, адвокат, бивш прокурор:




Сотир Цацаров потвърждава вече известното, че през 2019 г. от ДАНС изпратили справки на прокуратурата за лицата на висши публични длъжности, притежаващи недекларирани имоти и сметки в чужбина.


Тъй като справките били с гриф за класифицирана информация, съдържанието им нямало как да бъде оповестено.


Това обяснение е, меко казано, несериозно.


Имуществото на тези лица подлежи на публично деклариране. Абсурд е информацията за несъответствие между декларираното и действителното имотно състояние на което и да е лице на висша публична длъжност да бъде защитена от закона тайна, при положение че имуществото на тези лица по закон трябва да бъде обявено.


По тази логика ДАНС могат да засекретят всяка публична информация, вкарвайки я в някаква си справка с гриф.


Вече две години не става ясно защо имуществото на определени лица на висши длъжности се крие, докато другите декларират своето.


Разбира се, само по себе си недекларираното имущество в чужбина не означава непременно, че за придобиването му няма легитимно обяснение. Нарушението може да се изразява в обикновената липса на деклариране, а не в неясен произход на средствата, с които е придобито. Но това отново не означава, че имуществото не трябва да бъде обявено - законът не само не забранява обявяването, а напротив - изисква го.


Емилия Милчева, журналист:


Като главен прокурор през 2013 Цацаров беше получил и справка от ДАНС "за евентуално извършени престъпления против финансовата и данъчната система" - за Христо Бисеров и доведения му син Ивайло Главинков заради сметки в банки в Швейцария. Резултатът от действията на прокуратурата беше... фиаско. Независимо от създаденото от Цацаров звено за разследване на престъпления по високите етажи на властта, в което участваха прокуратурата, ДАНС и МВР.


По времето на един друг главен прокурор - Борис Велчев, прокуратурата дори не прояви интерес към информация от един диск със сметки на българи в Лихтенщайн през 2009, нито към друга, "подарена" от властите от германската провинция Северен Рейн-Вестфалия през март 2010. Става въпрос също за диск с информация за 1500 сметки във втората по големина банка в Швейцария Credit Suisse, сред които и на българи. Нищо не се случи освен изявлението, че български граждани притежават над 200 милиона евро. Преди две години разследващият сайт "Биволъ" поиска докладите от командировката на тогавашния шеф на НАП Красимир Стефанов, но такива не се откриха.


Потопи се и информацията за българи от т.нар. "Панамски досиета", които през 2016 г. разкриха данни за стотици известни личности от цял свят, укрили необложени с данъци средства в офшорни зони. Какво от това, че министърът на финансите Владислав Горанов беше обещал да бъде проверен произходът на парите и дали са платени данъци върху тях, след като НАП поиска информация за българските имена от Международния консорциум на разследващите журналисти (ICIJ). Публикации тогава разкриха за връзка на Делян Пеевски, тогава депутат от ДПС, с офшорка, регистрирана от панамската кантора Mossack Fonseca.


Какво излиза? Очевидно престъпления, свързани с корупция и пране на пари, не са по вкуса на прокуратура, специализирала се в разчистване на политически сметки и бизнес отношения. Ако иска да издирва кой е изнесъл и укрил в чужбина парите си от подкупи, рекет, кражби от държавата, пречки няма. България има споразумения за обмен на данъчна информация, в това число с Швейцария, Люксембург, Лихтенщайн, Кипър, Холандия, Великобритания. Освен това от пет години може да получава при запитване информация за доходи и банкови сметки на български лица в много държави, както и в десетки офшорни зони. Това стана възможно след ратифицираната през 2016 г. Многостранна конвенция за административно сътрудничество по данъчни въпроси, към която България се присъедини последна в ЕС.


Докато прокуратурата е безотчетна и се прави на сляпа, няма и глуха, парите от корупция и рекет, изнесени от България, ще са недосегаеми в офшорките, както и луксозните къщи и яхти на политици или хотелите на бивши и настоящи кметове. Задача за служебното, но и за следващото правителство е да разбере пази ли държавното обвинение информацията за тях или тези данни са приватизирани, както стана с част от досиетата на ДС. И след това да поработят по тях, ако "горещите следи" не са твърде изстинали.


Михаил Екимджиев, адвокат:


Публична тайна е, че немалко магистрати по доста необясним на пръв поглед начин се сдобиха с вили и къщи в Гърция, по Средиземноморието. Може да имат пари от бизнеси на техни близки, може да имат пари от реституция, но все пак това подлежи на проверка.


Преди около три години г-н Цацаров много тържествено обеща, че прокуратурата започва проверка по изтеклите информации за банкови сметки на магистрати и публични личности в чужди банки.


След това капка по капка излизаше информация, че са установени, без да се посочват имена обаче, и изведнъж просто беше спусната една завеса и темата беше забравена. Очевидно там нещо е открито.


Най-вероятно тази информация, след като не се публикува, не се прави достояние на медиите, на обществото - каква е причината да не се прави? Очевидно е, че се прави, за да се използва за други цели - да бъдат държани на каишка зависимите вече лица.


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    "Незаконно е да се пазят в тайна недекларираните имоти на властта"
    ====================================
    Подкрепям! И не само на властта.
    Всеки трябва да може да докаже, откъде е взел пари за покупката им.

  3. 3 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Хайде сега Рашков покажи списъчето , че трил ис гон !

  4. 4 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 287 Любопитно

    Хммм... Цацаров, бивш комунист, какво друго може да измисли умът на бившите от БКП или завършили школата в Симеоново. Тези хора ни диказаха през годините, че са символ на простотията, безочието и наглостта.
    Имам значи вила на Майорка, Апатрамент в Кан и няколкостотин хиляди в Евро или Долара в швейцарска банко, но... тежкият „Умник“ Цацароф праска печат оперативно и нещата спират до тук. Дето вика народа ... ни лук ял, ни лук мирисал.
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    robin ot Crusoe
  5. 5 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 621 Неутрално

    "Незаконно е да се пазят в тайна недекларираните имоти на властта"====================================Подкрепям! И не само на властта.Всеки трябва да може да докаже, откъде е взел пари за покупката им.
    —цитат от коментар 2 на atmanpg


    Едните доказват пред НАП доходи, други пред КОНПИ,

    Обаче защо магистрати , които са задължени по ЗАКОН да декларират имущество не го правят ??

    После да обяснавят откъде и как са го придобили

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  6. 6 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6989 Неутрално

    И Цацаров , и Гешев не бяха сложени там да разследват, а за да прикриват.И не само Гешев трябва да си ходи, а и Цацаров.

  7. 7 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3617 Неутрално

    Всеки имот има собственик. Всеки имот със собственика си е регистриран, а регистрите са публични.
    Справката на ДАНС не е регистър и не съдържа публична информация, а оперативна такава. Няма нужда другарите Рашков, Янкулов и Екимджиев да творят кръчмарско прецедентно право...😛😛😛😛😛

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  8. 8 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3617 Неутрално

    Всеки имот има собственик. Всеки имот със собственика си е регистриран, а регистрите са публични.
    Справката на ДАНС не е регистър и не съдържа публична информация, а оперативна такава. Няма нужда другарите Рашков, Янкулов и Екимджиев да творят кръчмарско прецедентно право...😛😛😛😛😛

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  9. 9 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Единствената причина да не ги показва е, че името на Цацинко и/или Гешев е в списъка. Интересно заглавие ще бъде - Гешев проверява Цацаров или Цацаров запорира сметки на Гешев в Швейцария/Кипър.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  10. 10 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    И Цацаров , и Гешев не бяха сложени там да разследват, а за да прикриват.И не само Гешев трябва да си ходи, а и Цацаров.
    —цитат от коментар 6 на Роси


    И Рашков е сложен за същото, ако не да почне със своите имоти

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  11. 11 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Значи, прочитам внимателно и ето какво разбирам. Лицето БХ, Барни, ПКП* и т.н., заемащо висша публична длъжност (изброени в списък) е длъжно да обявява имущественото си състояние. Така разбираме, че един притежава вестници, друг ТЕЦ Варна, трети зайчарник в Банкя. И това е редно, законно, публично, etc.
    Но, ако тва лице, освен зайчарник, има къща в Барселона, кюлчета в швейцарска банка, или евро в Люксембург, но не ги е обявило, а институциите имат документи, че е излъгало, тази информация трвбва да се скрие.

    Логично по цацаровски.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  12. 12 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Гневно

    Лъжат, мажат и укриват! За да държат в подчинение и зависимост ключови магистрати. Значи затова Висшият съдебен съвет досега защитава с цената на всичко Каскета и не желае да го уволни. Тъй като явно част от членовете му са поставени "на трупчета". Освобождаването на превзетата от ОПГ ГЕРБ държава никак няма да е лесно!

  13. 13 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2698 Неутрално

    До коментар [#7] от "Петър Самсонов":

    "... Всеки имот има собственик. Всеки имот със собственика си е регистриран, а регистрите са публични..."!

    За какъв тогава, ГЕРБ ни натресе КПКОНПИ и подлуди чиновците да декларират, да пишат и да бришат по тонове хартия ? Всъщност, доколкото е известно, Борисов е един от политиците който не декларира нищо. Нищо бе, ей така... Законът не бил за него.
    И как се получава така, че всеки един чиновник по ниските нива могат да му скъсат задника, защото не бил декларирал нещо си. Обаче за високопоставените другари има пълно мълчание. Нямало доказателства...! ;)

    Бивш tww09306483.
  14. 14 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2628 Неутрално

    В евангелие от Матея пише ..Всичко тайно ще стане явно "И без цаци ще се съмне много скоро.

  15. 15 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Седи зад Цацата някаква акула, която скоро ще остане на сухо

  16. 16 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Там е работата, че дансажиите предвидливо са класифицирали информацията за да не може да бъде разгласена, а само да се използва за удряне по непослушните.

  17. 17 Профил на xyi25666099
    xyi25666099
    Рейтинг: 125 Неутрално

    „Лицемерно е, г-н правозащитник!“ Правен Свят

    Адвокатът-правозащитник Михаил Екимджиев, чиято „бурна“ обществена позиция по всички възможни въпроси от дневния ред на страната редовно се чува през медиите на няколко обвиняеми и подсъдими лица, обслужващи антипрокурорската и антидържавническата идеология на новите партии, които се готвят да влязат в следващия парламент, пак се оказа объркан в мнението си по общественозначими въпроси.

    .. сега правозащитникът бе уловен от „Правен свят“ в противоречие относно становището му за разгласяването и публикуването в медиите на информация от разследвания и досъдебни производства.

    .. то в настоящия случай адвокат Екимджиев изцяло затвърди тази тенденция с последното си интервю пред БНР, препечатано немедлено в медиите обслужващи кампанията и призвани да печелят избиратели на т.нар. „партии на протеста“, най-отчетливо сред които изпъкват симпатиите им към „Демократична България“ и Христо Иванов.

    За какво става въпрос?

    На 2 август 2019 година, малко след теча на данни на милиони български граждани от Националната агенция по приходите (НАП), вследствие на хакерска атака, в интервю пред БНР, препечатано по-късно и във в. Сега, адвокат Екимджиев е поканен да изрази възмущението си от факта, че прокуратурата е показала част от доказателствата по разследването за кибертероризъм, в което бе обвинен Иван Тодоров от „ТАД груп“, клиент на колежката му Ина Лулчева.

    В своето интервю правозащитникът застъпва тезата, че показването на доказателства по дадено разследване е невъобразимо нарушаване на човешките права, на презумпцията за невинност, противозаконна практика, дори граничеща с противоречие с Основния закон. „Вече това е един риалити формат на наказателен процес, в който хора с пурпурни тоги разиграват някакво нелепо шоу за забавление на публиката. Това е откровен сюрреализъм. Някой кинаджия сигурно страшно би се забавлявал да направи сценарий от всичко. Това ще бъде сценарий за „Оскар“. Тези действия на прокуратурата категорично не могат да бъдат законни. Те са откровено противоконституционни“, каза адвокат Михаил Екимджиев.



    И продължава: „Без да се използва дори условно наклонение, се казва: „Този е извършител, ние имаме категорични доказателства, че тази фирма се е занимавала с кибертероризъм. В една нормална държава, особено в Щатите, тази фирма би занулила този прокурор и този прокурор никога не би си помислил да продължи да работи след такова изказване, защото това са невероятни репутационни щети без още да се знае за какво става въпрос“.

    Малко повече от година по-късно, на 21 юни 2021 г. Екимджиев вече не мисли така и е променил мнението си на 180 градуса, само че вече, за да обслужи не позицията на един обвиняем, а тази на вдигналия медиен шум около проверките отпреди няколко години за банкови сметки на магистрати и публични личности в чужди банки служебен министър на МВР Бойко Рашков. И понеже вече тезата за противоконституционност на оповестяването на данни от разследвания не е модерна, а виждането за „прокурорско шоу“ и „риалити формат“ няма да свършат работа за постигане на целта, правозащитникът припомня, че “преди около три години г-н Цацаров (бившият главен прокурор, бел.ред.) обеща, че прокуратурата започва проверка по изтеклите информации за банкови сметки на магистрати и публични личности в чужди банки“.



    Той продължава да разказва: “След това капка по капка излизаше информация, че са установени, без да се посочват имена обаче, и изведнъж просто беше спусната една завеса и темата беше забравена. Очевидно там нещо е открито“, допуска Екимджиев без обаче да предоставя доказателства е ли е открито наистина нещо нередно, някакви доказателства за стартиране на досъдебно производство, годни за съд, или не е.

    И вече излага чисто новата си ребрандирана теза по въпроса за публичното оповестяване данни, при това дори не в условията на вече стартирало досъдебно производство, а още в условията на етап – проверка: „Най-вероятно тази информация, след като не се публикува, не се прави достояние на медиите, на обществото – каква е причината да не се прави? Очевидно е, че се прави, за да се използва за други цели – да бъдат държани на каишка зависимите вече лица“, казва той без да уточни за какви цели става въпрос и има ли доказателства, че се прави именно по тази причина.

    В същото интервю Екимджиев вече е на мнение, че след изборите, ако в новото Народно събрание с различно парламентарно мнозинство, има политическа воля дори “може да се вземе ad hoc решение да се даде възможност да бъдат публикувани записите, направени със СРС-та на хора от протестиращите, от опозицията“.

    Без да е необходим допълнителен коментара на изложеното, единственото, което можем да кажем по повод рязката промяна в правното становище на адвокат Екимджиев относно законосъобразността и конституционосъобразността на изнасянето на данни за дадени разследвания от обществен интерес, е: „Лицемерно е, г-н правозащитник!“. Защото защитата на основните права предполага най-малкото последователност в тезите и възгледите, а не политиканстване и нагаждачество.

    "Дневник" следи в реално време събитията около сблъсъците между институциите и протестите срещу правителството и главния прокурор, които навлизат в 266-cтия си ден
  18. 18 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Тефтерчето ДП явно вече е станало енциклопедия, от която се вадят тези за удряне, забаване и покриване.

  19. 19 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Укритите сметки в чужди банки, вилите и хотелите по бреговете на Средиземно море, луксозните коли и яхти са резултат от състоянието на прокуратурата. Там е заровено кучето тази слугинажна организация трябва да се раздруса яко, за да изпадат от нея гнилите круши, цаци и каскети!

  20. 20 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#1] от "svoboden":

    Ние двамата с теб очакваме с нетърпение коментарите на Ива Николова и Беновска. Това са най-умните и красиви лица на ГЕРБ. Впрочем, представям си как изглеждат по-малко красивите.

  21. 21 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Това лично Пеевски ли го е казал или са го препредали през някоя от медиите му.

  22. 22 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2406 Неутрално

    Това за адвокатите!!! Поздрави от Цацаров->

    "Напоследък, когато се заговори за списъци, броят на лицата в тях нараства правопропорционално на медийните изяви на много хора, които искат да са постоянен център на общественото внимание. Няма списък със 77, 78 или 80 имена.

    Има две справки, които съдържат информация а общо 38 лица, заемащи висши публични длъжности. Ако има друг списък, той не е бил изпращан до мен, докато съм бил главен прокурор. И освен това нито списъците, нито проверките по тях са възлагани на МВР. Следователно вместо загадъчното “знам, ама няма да кажа” е по-добре на моменти да се замълчи.

    Който твърди, че аз или колегите ми сме прикрили имена с определена цел, просто лъже.

    Който твърди, че има друг списък, дължи по същия начин като мен публично обяснение какъв е този списък и по силата на какви правомощия има информация за него.

    И двете справки на ДАНС са с гриф за класифицирана информация. На подобен въпрос служебният министър Рашков отговори, че знае имена, но няма да направи професионалната грешка да ги каже, защото ще извърши престъпление. Приемете, че това е и моят отговор.

    И за да изпреваря следващия въпрос, ще кажа ясно - автор на справките е ДАНС, а адресат - прокуратурата. Това са институциите, които разполагат с тях по силата на законовите си правомощия. Това е и отговорът на упорито задавания ми въпрос “Къде са справките?”.

    В писмото от 13 май 2019 г. аз ясно съм посочил защо се изисква тази информация - “с цел извършване на преценка за наличие на предпоставки за упражняване на правомощията на прокуратурата”, т. е. за наказателно преследване. Само че, наказателно преследване се осъществява с доказателства, събрани по реда на НПК. Въпросните справки не съдържат доказателства, те съдържат само оперативни данни, чийто източник дори не е посочен.

    Проблемът не е просто да обявим списъка, а да се съберат доказателства, годни за съд, че информацията в него е вярна.

    ^^^^Повтарям отново - тези две справки съдържат само оперативна информация. С оперативна информация доказване по НПК не се прави. Именно събирането на доказателства в потвърждение или оборване на оперативната информация е причината, поради която според мен част от проверките продължават още. Всичко друго е пълна спекула и демагогия. А от това до компроматите крачката е само една."

    Цялото интервю е на достъпен български език.

    https://www.24chasa.bg/mnenia/article/9908422

  23. 23 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 534 Весело

    До коментар [#17] от "xyi25666099":

    Като ви гледам поста и ми става жал. Не бихте могли да отделите сеното от сламата.

    Sic transit..
  24. 24 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1794 Весело

    Щом ще си държим на грифа, тогава да започнат магистрати и политици да се кръстят от телевизора и да се кълнат, че нямат сметки и имоти в чужбина. Бойко го направи и ние му повярвахме. Хайде сега Гешев, Цацаров и т.н.

  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    "... изведнъж просто беше спусната една завеса и темата беше забравена."

    Смрад...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4555 Любопитно

    До коментар [#1] от "svoboden":

    "Редовните платени коментатори, аман!"

    За "svoboden" ли става въпрос? :-)

  27. 27 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 703 Неутрално

    До коментар [#24] от "Fiji":

    абе да приемат в парламента
    да има индивидуална конституционна жалба,
    па да ги видим.
    аз поне имам две три да питам неща.

  28. 28 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Дневник, ето ви едно въпросче за размишление. Ако се публикува списъчето, за което настоявате, но се окаже, че имуществото е декларирано в страни където се намират имотите вие ли ще плащате заведените дела срещу това незаконосъобразно действие? Не за друго, ами защото отдавна си въобразихте, че сте единствените специалисти по всичко и ще поемете разноските в съдилищата - като достойни, коректни и свръх честни експерти.

  29. 29 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#17] от "xyi25666099":

    Искам да информирам читателите, които не са запознати с информацията, че:
    "ПРАВЕН СВЯТ" Е ЕДНО ОТ ИЗДАНИЯТА, СОБСТВЕНОСТ НА ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ!
    Правете си изводите относно написаното...

  30. 30 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#21] от "3biri":

    Както писах по-горе, списание "Правен свят" Е В МЕДИЙНАТА ГРУПА НА ДЕБЕЛОТО МОМЧЕ.

  31. 31 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    Г-н Цветан Цветанов:
    „Не се чувствам наказан, защото няма кой да ме накаже“.

  32. 32 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#28] от "xso16686927":

    Ти май не си много умен, а?
    В закона (за висшите държавни/публични постове и за корупцията) се казва, че определени лица трябва да декларират цялото си имущество (и в България и по света). Отнася се и за цялото им семейство.
    А някои дугарЕ (между 38 и 78 броя) от съдебната власт са пропуснали да го декларират.

    Разбра ли за какво ти говоря?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  33. 33 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#22] от "Галя Станчева":
    Оперативна информация ,на чист български език , значи информация на службите за оказване на натиск и шантажиране. Да попитам аз, колко време е необходимо на прокуратурата да събере доказателства и какво става с тази оперативна информация, ако няма други доказателства? Две, три, пет години?
    На всеки посветен в тази сфера, думите на Цацата са преливане и замазване, да каже Цацата колко време е необходимо да се разбере има ли или няма престъпление. Освен това, тези имоти и сметки следва да са декларирани т.е. да са публични и като са декларирани следва да се знае кой какво притежава от гледна точка на фиска, а не на оперативните ченгета. Ако има данни за престъпление да действат.
    За пръв път чувам, че задължението да декларираш било оперативна информация.
    Ама от милиционери, толкоз

  34. 34 Профил на tsefan_92
    tsefan_92
    Рейтинг: 369 Неутрално

    Кочината ГЕРБ-ава се разпада, но не са имали акъл достатъчно да си прикирят ак0т0 след себе си :)))

    Да изринем ГРОБ-авите комунисти с 200! Да си върнем държавата!
  35. 35 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    До коментар [#33] от "SSS":

    "Оперативна информация ,на чист български език , значи информация на службите за оказване на натиск и шантажиране."

    Както съм писал многократно през последните десетина години, в превзетата държава всички силови ведомства изпълняват една единствена функция: да крепят паралелната власт (Сарая, Монтерей, Библиотекарския "университет"), разчиствайки всякакви потенциални заплахи за нейната устойчивост.

    Сега чета, че Иванчева била освободена под 10 хиляди лева гаранция, след като бе арестувна по начин, достоен за ФАШИСТКИ РЕЖИМ и държава ШЕСТ ЧАСА вързана като куче за парапета пред Съдебната палата, след като й съсипаха кариерата, живота, репутацията с изфабрикувани доказателства, които никой съд досега не е уважил и няма да умажи.

    Т.е. поредно МИЗЕРНО ФИАСКО за оня, който до сега няма нито едно спечелено накацателно дело, но затова пък има мултитемпературен охладител за вино в държавното си жилище-палат.

    И тук има хора, на които не им е неудобно да защитават тази прогнила, гангренясала, обхваната от некроза система.

    Срам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  36. 36 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    До коментар [#35] от "Norman Granz":

    Много съжалявам за допуснатите буквени грешки, но този път съм наистина гневен и нямам време за шегички и подигравки, нито за proofreading на текста си.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  37. 37 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 86 Неутрално

    Кога закона е имал някакво значение за главните прокурори в България през последните 70-75 години?!

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  40. 40 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2003 Весело

    По тоношение на Цацаров и неговата следа в прокуратурата е достатъчен един въпрос: "Къде е Брендо?"

    Русия- проказата на планетата Земя.
  41. 41 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    Проследих тази вечер централните новини на трите национални телевизии: нищо по тази тема. Нищо! Забранено им е! Защо? От кого? Кой продължава да командва в тази държава? Явно имената от списъка са по-влиятелни от официалната власт.

  42. 42 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 853 Неутрално

    В Русия затекретиха имотният регистър за политици и висши чиновници. А у нас руските марионетки призовават да се разкривали имотите на политици и чиновници. Нещо не се връзва.

  43. 43 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Гневно

    До коментар [#35] от "Norman Granz":

    Тези деяния, както и много други – всъщност не деяния, а ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, няма да бъдат простени на Каскет Гешев. Ще влезе в затвора. Няма да го оставим, няма да му бъде простено!

  44. 44 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#42] от "nabliudatelnica":

    Ти – Русия ли ще ни даваш за пример? Гербаджиите, съвсем сте откачили...

  45. 45 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Рашков има повече имоти от повечето висши магистрати. Разследването не трябва да го подминава, а да започне от него, наравно с Цацата и Геша.

  46. 46 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#45] от "galapagas":

    Откъде извади тази лъжа? Вероятно от ПИК...

  47. 47 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#45] от "galapagas":Откъде извади тази лъжа? Вероятно от ПИК...
    —цитат от коментар 46 на murry


    Сто процента е от ПИК. Надушвам вонята на Ива Николова...

  48. 48 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1476 Весело

    Може би е дошло времето за да се покаже и списък на всичко незаконно направено от " властта "......

  49. 49 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    В руския език има един израз - "круговая порука". Те са обвързани един с друг, ако излезе нещо за Цацаров, току виж лъсне г.за на каскета, или на пепи еврото, както и на съдии и адвокати, но пък ако те лъснат, ще погнат политиците и т.н.
    Примера с Христо Бисеров е христоматиен, въпреки че сумата (в случая) е скромна има-няма половин милион. Имаше и Вальо топлото, дето възрастната му майка имаше милони в Австрия. Но се оказа, че прокуратурата, при това при различни главни прокурори, не можа да стигне до вини с годни за съда доказателства.
    Така че го докарахме дотам, да разчитаме на Магнитски - тъжна история.
    Затова трябва да се промени структурата на прокуратурата, да няма по-главни и много главни такива, а да се районира страната и да са самостятелни и независими. Като във всяка група хора, така и между тях по-голямата част са честни и нормални хора, но като са под един калпак, пардон каскет, те са принудени да се подчиняват.
    А кариерното им развитие, което може да се изразява само в парично отношение, подобно на разрядите при някои професии, да става на базата на резултатите - успешни и доведени до край обвинения, а не по стълбичакта началник, по-голям и главен такъв.
    При всяко положение има какво и може да бъде направено, но трябва партия/коалиция, която не само да обещае, но и да я свърши тази работа и съответно трябват и избиратели, които когато се намери такава, да и гласуват правомощия. Май е трудна работа...

  50. 50 Профил на Paines Prosta
    Paines Prosta
    Рейтинг: 147 Неутрално

    Все пак в едно общество дето иска ти вземе всичко насила да имаш скривалище (не декларирано) си е здрав разум





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK