Защо "Има такъв народ" бяга от коалиция

ИТН не признава, че коалицията е единствената възможна форма на управление.

© Георги Кожухаров

ИТН не признава, че коалицията е единствената възможна форма на управление.



Коментарът е препубликуван от "Дойче веле".


Сред партиите, изглежда, цари единодушие (доколкото може да им се вярва), че трети поредни избори в рамките на една година ще са опасни и че България има нужда от работещ парламент, който най-после да излъчи редовно правителство с визия, енергия и относително дълъг хоризонт на управление.


В това отношение събитията от последните дни са окуражаващи, след като спечелилата първото място на изборите партия изглежда проумя, че е "длъжна да състави кабинет" и че "еднолични решения са недопустими". Защото "не сме Турция на Ердоган", "трябва да има разговор и диалог" и "е невъзможно само един политически субект да състави самостоятелно управление".




"Коалиция" не е мръсна дума


Промяната при "Има такъв народ" (ИТН) е похвална, но все още не изглежда трайна и необратима. Съмнението се поражда най-вече от старанието, с което тази партия се опитва всячески да избягва думата "коалиция". Нейните представители продължават да твърдят, че няма да влизат в коалиция, че ако има правителство с техния мандат, то няма да е коалиционно, а неизвестно какво, и че партиите в подкрепящото го "плаващо мнозинство" ще са свободни да решават как да гласуват.


Въобще, както се изрази лидерът на ИТН, когато без предупреждение от телевизионния екран "поднесе" на останалите оттегленото си впоследствие предложение за правителство, "през последните години думата "коалиция" се превърна в мръсна дума".


"Нагледахме се на подкрепа срещу постове, на подкрепа срещу някакви задкулисни договорки в нечий зайчарник или сарай, на подкрепа със златни пръсти, на исторически компромиси", каза тогава той.


Важно е как и в името на какво


Припомнянето на печални примери от досегашния български опит обаче не доказва абсолютно нищо. Защото коалициите са широко разпространени в целия демократичен свят и положителните примери за резултатите от тяхното управление са не по-малко. Да не говорим, че на много места, в поне половин Европа например, това е и единствено възможната форма на управление. Така е и в обозримо бъдеще ще бъде и у нас, доколкото хич не изглежда вероятно в скоро време да се появи политическа сила със самостоятелно парламентарно мнозинство.


Освен това, независимо как го наричат или не, това, което ИТН и останалите преговарящи в момента партии се опитват да направят, не е нищо друго освен някаква форма на коалиционно управление. Все едно дали тези партии ще влязат в коалицията със свои министри или само със своите приоритетни политики. Впрочем, напълно е възможно министър-председателят и министрите да не са излъчени на партиен принцип и коалицията пак да е, както се казва, безпринципна и порочна. Защото важното е как и в името на какво се прави тя.


Каква коалиция ни е нужна


Отговорното политическо поведение сега изисква прозрачни и открити преговори пред цялото общество, които да определят пресечните точки на съгласие. Необходимо е очертаването на стабилно парламентарно мнозинство с ясен и постоянен, а не плаващ състав. Конкретно формулирани, подробно разписани и документално скрепени цели, приоритети, политики, ангажименти и отговорности.


Всичко това изисква и точните изпълнители - подкрепени и дори излъчени от отделните партии личности - за което също е добре да се разговаря открито още сега.


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (107)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: Неутрално

    Защото знаят, че самото присъствие на комунистическата партия във властта е провал и позор.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 196 Неутрално

    Аз не искам мафиатя и мутри ИТН да управлява. Да ги изчегъртаме на следащите избори.

  3. 3 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1507 Неутрално

    Всички знаем какво е нужно да направи едно правителство (коалиционно или не), но вероятно повечето от нас сме наясно какво ще стане в действителност с т.нар. "плаващи мнозинства", които не са нищо друго освен "мнозинства по интереси" от типа "ще ви подкрепим законопроекта, ако това и това дойде при нас".

    ИТН бягат от официална коалиция, защото все още се изживяват като големи победители, а не си дават сметка, че вече не са в позиция да извиват ръце и че на практика едно официално подписано коалиционно споразумение ще ги защити от това да поемат цялата отговорност при провал (което никак не е малко вероятно).

    Така или иначе за всички е ясно, че правителство на ИТН ще зависи или от БСП или от ДПС или от двете ...

    Честито на повЕрвалите !

  4. 4 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    Победата на ДБ с 10 % на изборите...

    ДБ=БКП
  5. 5 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Тези не искат коалиция, тъй като това е комунистически кабинет подкрепян от ДПС. Те просто са проводник, Нищо ново под слънцето, с изключение на новопоявилите се глупаци, които им се вързаха.

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  6. 6 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3010 Неутрално

    в заглавието е зададен въпрос

    в текста не видях отговор

    лошата цензура ли го е отрязала?

    -----------------------------------------------------------
    ако питат мен (мерси, мерси, трогнат съм, че ме попитахте... а, не ме питате? нищо, пак ще си кажа... ама недейте с тия домати! има хора, които гладуват бе, ей!!!), ще кажа, че ИТН бяга от коалиция, защото коалиционно правителство ще зависи от сговора на партиите в коалицията
    докато странно формулираното като "правителство на съгласие по приоритети" (или нещо такова) ще е изцяло податливо на "внушения" (генералите не обичат да дават резки отсечени ясни и напълно малоумни заповеди, нали?) СВИШЕ

    "свише" - не значи началството на Светия синод

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  7. 7 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    Нищо след още 29578457348489789175894357 избори най-накрая ДБ ще победи на изборите и ще управлява...

    ДБ=БКП
  8. 8 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Глупости!

  9. 9 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    ДБ с какво настървение се бори да има правителство на БКП и ДпС...

    ДБ=БКП
  10. 10 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3010 Неутрално

    До коментар [#4] от "anonimnii":

    умножи ли им резултата с нула цяло четири десети?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  11. 11 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3466 Весело

    Аз не искам мафиатя и мутри ИТН да управлява. Да ги изчегъртаме на следащите избори.
    —цитат от коментар 2 на kzj35678888
    Добре,ама първо ГЕРБ.Те са наред.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 805 Неутрално

    ИТН могат да правят каквото си искат, защото 80% от феновете им не разбират какво става.
    А и не ги интересува.

  14. 14 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3010 Неутрално

    Всички знаем какво е нужно да направи едно правителство
    —цитат от коментар 3 на debruckere

    и аз знам, и аз, и аз!

    повечко нахалство и много, ама много подлост
    дебелоочие - също

    някой да помни какво е казал някой си Христо Ботев за правителствата?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3847 Неутрално

    Асен Василев дискретно е предупредил хората на Слави да внимават в картинката, като е казал, че за избори 2 в 1 наесен са предвидени еди-колко си лева.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4113 Весело

    Каква коалиция да правиш, особено с тези от "Изправи се...." и каквото беше там по-нататък?! Тя дори обвиняемата Лилана се отказа от адвоката си, "супер специалиста", небезизвестният адв. Хаджигенов, щото искала по-сериозна защита?!

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  18. 18 Профил на Plamen Dunchev
    Plamen Dunchev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бояджиев, защо ми се струва, че някой "извива ръце" с вашата статия!? "Коалиция, коалиция"...

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Асен Василев дискретно е предупредил хората на Слави да внимават в картинката, като е казал, че за избори 2 в 1 наесен са предвидени еди-колко си лева.
    —цитат от коментар 15 на Norman Granz


    И какво, като ги е предупредил,Гърнец?
    Или казваш, непременно да има правителство?
    То това ви беше целтта, да вкарате Партията и ДПС и покрай тях да се намърдате и вие с Мая, Танчето и хаджибабикяните.

  21. 21 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    "Защо "Има такъв народ" бяга от коалиция"
    ............
    Защо красивите се надяваха на коалиция?
    Да, те не знаеха, че са чалгари, както и не знаеха, че Методиев е мутра, когато гласуваха за него и бяха в правителството му.

  22. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2595 Весело
  23. 23 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Ех, пак през Дойче веле, пък дори не е тяхно, ами препечатка. Отговорни за написаното нанай си.
    По темата, не разбрах с колко бяга от коалиция с 200, 300? Бяга...на място. Ох!

    мурзилка
  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3847 Неутрално

    До коментар [#20] от "4ort":

    "Или казваш, непременно да има правителство?"

    Не бе, казвам обратното: сегашното правителство да остане поне още половин година, докато ви разрови далаверите и махне Гешев.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5894 Неутрално

    Мая, Татяна, Корнелия, отровно трио, и останалите "стари муцуни", явно няма да получат кресла и ще се свират по парламентарните столчета, в пленарна зала. Какво го мислеха, какво се случва...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  26. 26 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Очевидно ИТН са прочели Дън сяо Пин ,които казва ...„Не е важно каква е котката — черна или бяла, важното е да лови мишки.“ А, навън има толкова много "охранени мишки", които крадат от народната храна

  27. 27 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    Тези, които в момента са в еуфория скоро ще бъдат свалени на земята.
    С ИТН това е неизбежно. Но всеки народ си заслужава управниците. Мисля,че го е казал Чърчил.
    Чалга нация е нормално да се управлява от чалгари.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  28. 28 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1078 Весело

    "Да падне Борисов, па тогава ще му мислим", нали така?

    Ами мислете, мислете, а докато измисляте поредната глупост като горната, бесепарите управляват вече три месеца и, както се очертава, след седмица към тях ще се присъединят и депесарите.

    Коалицията на желаещите да усвояват европейските милиарди беше създадена преди повече от година, сега просто идва на власт, с вашата любезна и напълно безплатна помощ.

    Вместо да се напъвате сега да "мислите", съветвам ви да си спомните за правителството на Орешарски - то падна не в резултат на малоумните ви разходки и пърформанси, а защото го бутна ДПС след като прецени, че няма смисъл да е на власт при спрени еврофондове.

    Сега еврофондовете са на порядък по-големи, а бесепарите и депесарите ще усвояват по-елегантно, така че спиране на финансирането няма да има скоро.

    А вие ще си мечтаете да се набутате в някоя имагинерна коалиция, белким захапете някоя огризка.
    Огризка няма да има, щото вече сте ненужни, но на празен стомах нека ви топли мисълта, че сте спасили милионите на Баневци, Миневци, съиздатели и прочие "жертви на режима"......

    Знанието е сила, информацията - власт
  29. 29 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    До коментар [#20] от "4ort":"Или казваш, непременно да има правителство?"Не бе, казвам обратното: сегашното правителство да остане поне още половин година, докато ви разрови далаверите и махне Гешев.
    —цитат от коментар 24 на Norman Granz


    Гърнец, кои са моите далавери? Аз не съм участвУвал в правителство на Методиев?

  30. 30 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 1109 Любопитно

    До коментар [#20] от "4ort":"Или казваш, непременно да има правителство?"Не бе, казвам обратното: сегашното правителство да остане поне още половин година, докато ви разрови далаверите и махне Гешев.
    —цитат от коментар 24 на Norman Granz


    Абе те хубаво ровят ама през това време ваксинацията спря , план за развитие няма , а по пътищата катастрофа след катастрофа ....

  31. 31 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4113 Весело

    До коментар [#3] от "debruckere":

    Ако направят правителство, най-вече ще зависят от "ДБ", а ако от "ДБ" кажат сега, че не подкрепят правителство, което ще подкрепено основно от БСП и плаващо от ДПС, правителство няма да се състави. Така че, тряБва да сте наясно, че "ДБ" ще е зад евентуално правителство подкрепяно и от ДПС и БСП, и това ще е безспорен факт.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  32. 32 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Весело

    До коментар [#20] от "4ort":"Или казваш, непременно да има правителство?"Не бе, казвам обратното: сегашното правителство да остане поне още половин година, докато ви разрови далаверите и махне Гешев.
    —цитат от коментар 24 на Norman Granz


    Гърнец, под съседната статията ти написах, че Фтория мандат на Радев, пак красивите ще му го подарите.

  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3847 Неутрално

    До коментар [#29] от "4ort":

    "Гърнец, кои са моите далавери? Аз не съм участвУвал в правителство на Методиев?"

    Тъй де, очаквано започнахте да се разграничавате.

    Както той сега се изкарва борец срещу живковизма, след като бе кандидатствал за ДС и влязъл в партията на 19 години.

    Напълно нормално поведение за ... гербаджии.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на st0rmbringer
    st0rmbringer
    Рейтинг: 285 Неутрално

    „Комисията за ……………… се превърна в най-яркото доказателство за това колко вредни са този тип парламентарни занимания. Тази комисия не установи нищо. Но пък произведе пропагандни сюжети.

    Преди малко повече от два месеца парламентът създаде временна анкетна комисия, която да изясни „всички факти и обстоятелства“ около „ …………….. „ както и около „ ………….“

    Членовете на комисията – и те не могат да обяснят какво точно са установили, но това не им попречи да обявят работата си за приключена. Щели да препоръчат на прокуратурата да продължи. Ентусиазмът им не бе попарен дори от директното изказване на главния прокурор, който обяви, че не възнамерява да се занимава с въпроса. Вероятно преди неговото напомняне те не се бяха сетили, че никъде не става дума за престъпление. Така повече от два месеца българските данъкоплатци даваха пари за комисия, която не произведе абсолютно нищо.

    Е, произведе – медиен шум, който залепи етикети, поради което сега за публиката е без значение какви точно са фактите.

    Всичко това обаче не е изолиран случай, а трайна склонност на българското Народно събрание. То често се изживява като всичко друго, но не и като законодател. Днес е следствие, утре е прокуратура, а понякога – дори съд. В момента има шест (действащи) временни анкетни комисии, които би трябвало да изясняват конкретни случаи. Като нито един от тях не може да бъде наречен изключително важен.

    Това тяхна работа ли е?

    Най-малкият проблем е, че всички тези народни представители получават допълнителни пари за участието си в тези комисии. Много по-сериозният проблем е, че тези комисии се занимават с неща, които изобщо не са им работа. Вместо да търсят решение на проблема с институциите, които не работят както трябва, законодателите зрелищно се преструват на всички институции накуп.

    Вживяването в ролята на ЧК (Черезвичайна комисия) не постига нейния резултат – все пак няма издаване и изпълнение на присъди. Засега. Но има избирателно и публично посочване на лошия. Достатъчно е да те привика подобна комисия, да минеш пред обективите на камерите, а после няма никакво значение дали изобщо имаш нещо общо с конкретния случай.

    Комисията за ……………… се превърна в най-яркото доказателство за това колко безсилни и вредни са този тип парламентарни занимания. Тази комисия не установи нищо. Публиката не разбра нищо. Пропагандата обаче получи удобен сюжет. А единият от двамата, заради които беше създадена комисията, изобщо не сметна за необходимо да се отзове. Така комисията за ……. изобщо не се занимава с ………. И никой не говори за него. Значи все пак има някакъв резултат.“

    -----------------------------------------------------------------------------------------

    Това не е опозиционно писание срещу комисияте на МаяМа в 46-тото НС. Това е текст на видния "демократ" от "Свободна Европа Иван Бедров. Само че е писан през 2014 година.

    Умишлено са пропуснати наименованията на „разследващите“ комисии, създадени от тогавашното НС. В което новата власт също "вадеше зъби без упойка" и "изчегъртваше" ГЕРБ...

    "Демократите" тогава реагираха остро срещу погазването на демокрацията и превръщането на парламента в конвент от БКП и ДПС.

    А сега аплодират...

  35. 35 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3847 Неутрално

    До коментар [#32] от "4ort":

    "Гърнец, под съседната статията ти написах, че Фтория мандат на Радев, пак красивите ще му го подарите."

    Аз пък казвам друго: всенародният любимец Бойко Методиев Борисов от Банкя, построил стотици хиляди детски градини и четвърт трилион километра първокласни магистрали, ще възправи могъща снага срещу Радев и ще го измете като ланшна шума, ще го отвее като изгорял вестник, ще го омлати като мачка о дирек и ще го отнесе като куцо пиле домат.

    Не разбирам откъде се взима този песимизъм у теб? ;)

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  36. 36 Профил на Apophenia
    Apophenia
    Рейтинг: 2468 Неутрално

    а за какво им е коалиция? Нищо няма да спечелят.

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  37. 37 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1851 Любопитно

    До коментар [#28] от "pag":

    Сега въпросът е групировката БСП - ДПС дали ще допуснат лилавите и менторите им до копанката с евросредства.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  38. 38 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7708 Неутрално

    "Всичко това изисква и точните изпълнители - подкрепени и дори излъчени от отделните партии личности - за което също е добре да се разговаря открито още сега."
    Липсва им политическа култура на тези юнаци от ИТН.

  39. 39 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#24] от "Norman Granz":

    и аз искам още поне полвин
    година да бъде това правителство.
    че като видях на слави офертите малко
    беше облякъл се илия и пак в тия.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2288 Неутрално

    Победата на ДБ с 10 % на изборите...
    —цитат от коментар 4 на anonimnii


    Е много се разпусна!
    Нали бяха с 2:35% под опашката на коня!

  42. 42 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#7] от "anonimnii":

    "Нищо след още 29578457348489789175894357 избори най-накрая ДБ ще победи на изборите и ще управлява..."

    Те сами са си виновни за това!!! Не играят сами за победа,с все гледат да се закачат за някой. И тая подкрепа за ИТН ще им изиграе много лоша шега!!! Нищо чудно и заради тази подкрепа,на следващите избори пак да им падне резултата, защото, сега ако се свърши нещо добро (в което много се съмнявам), ларвите накрая ще ги обере ИТН!!! А ако се провалят,и не се случи нищо добро, ще излезе така, че Христо Иванов се е оставил Слави да го подведе и да го прекара! Според мен ДеБъ не трябва да подкрепят правителство на ИТН,ама,тяхна си работа! Това е само мое мнение. Днес Ива Митева предложила депутатите да се събират веднъж през седмица 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Пък защо не!?!?!? Нали всичко ни е наред, какво толкова ще решават.
    Маята излиза и вика, "Пари в държавата има, колкото искате, ще раздаваме на всички на килограм!!!"
    Е нали уж пари нямаше бе, нали Бойко ги беше откраднал, нали държавата беше срутище, продънен чувал!?!?!?!?
    Ама те и тези пари ще свършат бе Майче, тогава какво ще правите????

  43. 43 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3293 Неутрално

    Защо още едни избори да са опасни за България?!
    От де се появи тази идея че ще се случи кой знае какво ако настоящият парламент не може да състави правителство

    klimentm
  44. 44 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 835 Неутрално

    ИТН трябва да постави на масата стройна програма.
    Такава, която, ако бъде реализирана, да даде неоспорим, положителен резултат.
    Ако програмата бъде саботирана, което вероятно ще се случи, партията да запази жизненост.
    Гледах в продължение на месеци как наети туземоанализатори опитват да внушат пагубна стратегия за бъдещи коалиции и да изпързалят партията на Трифонов.
    Засега ИТН се държат мъжки. Всички останали в Парламента за люспи, отлюспени, но стари муцуни, чиито действия/бездействия са известни.
    Или подкрепят, или управляват без ИТН.

  45. 45 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#17] от "hamiltonf":

    Туй, за Лиланчето, си в грешка. Тя се "отказа" от Хаджикян с надеждата, а дано той и оня с детската си мечта да е главен прокурор успеят да махнат Гешев и Спецсъдилищата, та белким се измъкнат тя и работодателя и, па и други вип-клиенти на горните...
    А дано, ама надали...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Мамуна
    Мамуна
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Защо още едни избори да са опасни за България?!От де се появи тази идея че ще се случи кой знае какво ако настоящият парламент не може да състави правителство
    —цитат от коментар 43 на klimentm


    ИТН ще загубят гласове и то не малко. Склонен съм да вярвам, че ДБ ще си увеличи бройката и ще е трета сила.
    Затова е цялото драпане за правителство. Слави знае, че Бойко ше го бие на следващи избори!

  48. 48 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4113 Неутрално

    До коментар [#45] от "ТНТ":

    Това е от днес:
    "Певицата Лиляна Деянова се отказа от адвоката си - депутатът от „Изправи се БГ! Ние идваме!“ Николай Хаджигенов, и поиска от Специализирания наказателен съд да ѝ даде време да си наеме нови защитници по обвинението за ръководство на престъпна група за неправомерно усвояване на евросредства от програмата „Иновации и конкурентоспособност“. Това стана причина за втори път да се провали разпоредителното заседание по делото.
    ЛиЛана, както е известна Деянова в артистичните среди, e предупредена, че това е последното отлагане." бнр

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  49. 49 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2327 Неутрално

    …защото коалиция вече звучи ГРОЗНО и БЕЗОТГОВОРНО

  50. 50 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Чалга нация е нормално да се управлява от чалгари.
    —цитат от коментар 27 на kvasimodo


    https://www.youtube.com/watch?v=V8mHhUbakA8

    Каквото повикало, такова се обадило...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  51. 51 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 835 Неутрално

    ИТН ще загубят гласове при две обстоятелства:
    - ако направят компромис с обещанията, поемат управлението и нищо не постигнат.
    - ако се коалират с лица, които в очите на избирателите им са тежко компрометирани.
    Не само загуба на гласове. Може да се стигне до пълно обезличаване.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1012 Разстроено

    „Комисията за ……………… се превърна в най-яркото доказателство за това колко вредни са този тип парламентарни занимания. Тази комисия не установи нищо. Но пък произведе пропагандни сюжети.Преди малко повече от два месеца парламентът създаде временна анкетна комисия, която да изясни „всички факти и обстоятелства“ около „ …………….. „ както и около „ ………….“Членовете на комисията – и те не могат да обяснят какво точно са установили, но това не им попречи да обявят работата си за приключена. Щели да препоръчат на прокуратурата да продължи. Ентусиазмът им не бе попарен дори от директното изказване на главния прокурор, който обяви, че не възнамерява да се занимава с въпроса. Вероятно преди неговото напомняне те не се бяха сетили, че никъде не става дума за престъпление. Така повече от два месеца българските данъкоплатци даваха пари за комисия, която не произведе абсолютно нищо.Е, произведе – медиен шум, който залепи етикети, поради което сега за публиката е без значение какви точно са фактите.Всичко това обаче не е изолиран случай, а трайна склонност на българското Народно събрание. То често се изживява като всичко друго, но не и като законодател. Днес е следствие, утре е прокуратура, а понякога – дори съд. В момента има шест (действащи) временни анкетни комисии, които би трябвало да изясняват конкретни случаи. Като нито един от тях не може да бъде наречен изключително важен.Това тяхна работа ли е?Най-малкият проблем е, че всички тези народни представители получават допълнителни пари за участието си в тези комисии. Много по-сериозният проблем е, че тези комисии се занимават с неща, които изобщо не са им работа. Вместо да търсят решение на проблема с институциите, които не работят както трябва, законодателите зрелищно се преструват на всички институции накуп.Вживяването в ролята на ЧК (Черезвичайна комисия) не постига нейния резултат – все пак няма издаване и изпълнение на присъди. Засега. Но има избирателно и публично посочване на лошия. Достатъчно е да те привика подобна комисия, да минеш пред обективите на камерите, а после няма никакво значение дали изобщо имаш нещо общо с конкретния случай.Комисията за ……………… се превърна в най-яркото доказателство за това колко безсилни и вредни са този тип парламентарни занимания. Тази комисия не установи нищо. Публиката не разбра нищо. Пропагандата обаче получи удобен сюжет. А единият от двамата, заради които беше създадена комисията, изобщо не сметна за необходимо да се отзове. Така комисията за ……. изобщо не се занимава с ………. И никой не говори за него. Значи все пак има някакъв резултат.“-----------------------------------------------------------------------------------------Това не е опозиционно писание срещу комисияте на МаяМа в 46-тото НС. Това е текст на видния "демократ" от "Свободна Европа Иван Бедров. Само че е писан през 2014 година.Умишлено са пропуснати наименованията на „разследващите“ комисии, създадени от тогавашното НС. В което новата власт също "вадеше зъби без упойка" и "изчегъртваше" ГЕРБ..."Демократите" тогава реагираха остро срещу погазването на демокрацията и превръщането на парламента в конвент от БКП и ДПС. А сега аплодират...
    —цитат от коментар 34 на st0rmbringer

    Ами това е положението. "Демократите" преди няколко дни се подмокриха от удоволствие при думите на Рашков от трибуната на НС как щял "да се справи" с лидера на ГЕРБ.

  54. 54 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2327 Весело

    До коментар [#50] от "ТНТ":

    🤣

  55. 55 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1618 Неутрално

    ИТН са импотентни с 65 депутата. Няма да изкарат и един месец без подкрепата на другите партии. Ако имат правилни за Булгария политики и решения ще имат подкрепа. Ако се правят на супермени ще изхвърчат като рошави гарги от парламента.

  56. 56 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    Надявам се тия преговори да не под мотото: "Няма само за вас, трябва и за нас"

  57. 57 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    Днес темата е здравеопазване и образование. БСП трябва да не се съгласява за приватизация на НЗОК .

  58. 58 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    До коментар [#32] от "4ort":"Гърнец, под съседната статията ти написах, че Фтория мандат на Радев, пак красивите ще му го подарите."Аз пък казвам друго: всенародният любимец Бойко Методиев Борисов от Банкя, построил стотици хиляди детски градини и четвърт трилион километра първокласни магистрали, ще възправи могъща снага срещу Радев и ще го измете като ланшна шума, ще го отвее като изгорял вестник, ще го омлати като мачка о дирек и ще го отнесе като куцо пиле домат.Не разбирам откъде се взима този песимизъм у теб? ;)
    —цитат от коментар 35 на Norman Granz


    Грънец,твоят речник се е променил тотално-започнал си да говориш точно като "господин" Сл.Тр. и неговия оръженосец Тошко . Много странно,къде ти отиде словесното изящество от близкото минало....

  59. 59 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2077 Весело

    Толкова ли никой не го чете този Дойче веле!?
    —цитат от коментар 12 на svoboden


    Четат го, но никъде в DW не намерих тази статия!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  60. 60 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Не съм съгласен с тази критика. Нормално е всяка партия да гласува по различен начин за различни неща. Иначе защо има повече от една партия? Освен това е нормално и да няма коалиции след изборите. Като са им били толкова еднакви идеите, да са се явили заедно. Както Мая и Хаджигенов. "Коалиция" Е мръсна дума. Ако правителството прави нещо, с което някоя друга партия е съгласна, това нещо ще се подкрепи. Така и трябва, това е смисълът на парламента.
    Но това въобще не пречи и други партии да подкрепят правителството на Трифонов. Така че съвсем не виждам къде има проблем тук. Или може би ДВ реват, че няма да има министерски кресла за някой от техните хора? Ала и това няма смисъл, защото и Мая, и БСП, и ДБ, че дори и ДПС казаха, че не се натискат за министри.

  61. 61 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1258 Любопитно

    „Защо "Има такъв народ" бяга от коалиция“ ли? Ами много просто – има три отговора, верни и трите:

    1. Защото не може да управлява, а не може да управлява, защото не може да контролира хората, които бъдат назначени за министри. Тошко и другите сценаристи са абсолютно некомпетентни в различните сектори на държавното управление и министерства, което ги поставя в ролята на параван, зад който назначените от тях и други партии „експерти“ ще се скъсат да крадат, а „мандатоносителите“ не само няма да разберат как става това, ами и ще носят пълната отговорност! Честито за което!


    2. Защото, ако направят коалиция „ с плаващи мнозинства“, те стават жертва на другите, които са им обещали подкрепа, която „подкрепа“ ще бъде изтъргувана всеки път по най-високите тарифи, от които в устата на Тошко и сие ще остане горчив, ама много горчив вкус! И както сега се правят на аслани, да ви казвам ли като какви ще станат? Точно така, римува се! Айде пак честито!

    3. Защото не това е целта на настоящите политически припълзявания, прикляквания и подскоци! Целта е ново служебно правителство, назначено от обитателя на Дондуков 2, което да се пребори да му осигури втори мандат! Така че ще погледаме още малко политически театър, след което ще има избори „2 в 1“! После да не се чудите що така, па иначе, нали?

    Само че някои си правят сметката, без да отчитат вероятностите на президентските избори да се появят кандидати като Борисов, Трифонов, Христо Иванов, че и още бая хора. Първият вече е на 60 лазарника, все още има висока лична популярност, а и нищо не му пречи да постъпи като Първанов и да си откара два мандата в президентството, след което да се радва на попорасналите си внуци!

    Славе също има интерес да се кандидатира, защото това ще бъде единственият му шанс да се лекува като държавен глава. Носят се много слухове за здравословното му състояние и аз лично му пожелавам да не са верни и да има всички шансове, но досега даде два самосвала пари и резултат няма.

    Ристе ще се кандидатира като стой, та гледай, защото той си мисли, че е на гребена на вълната, електоралната подкрепа за него се качва, а и той обича да дава напътствия, нищо, че никой не му обръща внимание. Що пък да не се пробва, а? дори и да не мина първия тур, може да изтъргува подкрепа за единия от кандидатите на балотажа, така че що пък да не вземе и някой лев, а?

    Така че аз залагам на третия вариант за правителство, сиреч служебното, но както казва народът: „Домашните сметки на пазара не излизат“, така че ни чака едно весело лято и много интересна есен! Запасете се с бира и пуканки, па пей сърце – никой не може да надмине българина по гледане на сеир!

  62. 62 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2077 Весело

    Пепел ми на езика, но не съм сигурен, дали Слави е жив.Ами покажи се бе, урунгел!
    —цитат от коментар 52 на jmf29537805


    Жив е, днес джиповете са го закарали в спешното на преглед.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  63. 63 Профил на bizarre_infit
    bizarre_infit
    Рейтинг: 457 Неутрално

    До коментар [#3] от "debruckere":

    Пишеш неща които всички виждаме и знаем, защо вместо да сееш критики не излезеш с предложение какво могат да направят партиите в дадената от иборния резултат ситуация?

    Всеки го бива поне в едно нещо -ако и толкова не те бива, поне не пречи на другите.
  64. 64 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Единствената организация, която условно може да се нарече "комунистическа партия", е тази, която вкарва хора в арестите и ги държи там с години с цел изнудване. Тази организация се състои от българската прокуратура, части от българския съд, "бизнесмени" от сорта на Пеевски и най-вече от върхушката на гражданите за евроразграбване на България.

  65. 65 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    Какво поведение да има дадена партия в България едва ли е работа на Дойче веле, базирана в Германия.
    Ние не казваме на Меркел каква политика да води.

    кратък
  66. 66 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Рашков, Василев, Стоилов, Петков, Комитова, Янев, в тази последователност, би трябвало да запазят постовете си в следващото правителство. Няма никакъв смисъл от нови назначения на техните места. Изброените в достатъчна степен показаха, че могат да се справят със задачите си. След като Славито декларира, че желаело експерти за министри - ами ето ги. Няма нужда да се ровят по разни знайни и незнайни брокерски кантори и бюра за преводи.

  67. 67 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#36] от "Apophenia":

    Ммм, те нали уж са отишли там да са слуги на народа, а не да печелят?

    мурзилка
  68. 68 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    За да не се знае, с кого са направили задкулисни сделки!

  69. 69 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 3058 Любопитно

    Защото коалициите са широко разпространени в целия демократичен свят и положителните примери за резултатите от тяхното управление са не по-малко.
    __________________________________________________________

    Г-н Бояджиев, вие чували ли сте за Тройната българска коалиция между НДСВ,БСП и ДПС?

    Тогава защо ни убеждавате, че би имало положителни резултати? А сега е необходима Четворна коалиция, за да има мнозинство в Парламента!

  70. 70 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    До коментар [#32] от "4ort":"Гърнец, под съседната статията ти написах, че Фтория мандат на Радев, пак красивите ще му го подарите."Аз пък казвам друго: всенародният любимец Бойко Методиев Борисов от Банкя, построил стотици хиляди детски градини и четвърт трилион километра първокласни магистрали, ще възправи могъща снага срещу Радев и ще го измете като ланшна шума, ще го отвее като изгорял вестник, ще го омлати като мачка о дирек и ще го отнесе като куцо пиле домат.Не разбирам откъде се взима този песимизъм у теб? ;)
    —цитат от коментар 35 на Norman Granz


    Гърнец, и твоЙта не е лесна!

  71. 71 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    Тези, които в момента са в еуфория скоро ще бъдат свалени на земята. С ИТН това е неизбежно. Но всеки народ си заслужава управниците.
    —цитат от коментар 27 на kvasimodo


    +1

  72. 72 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    До коментар [#29] от "4ort":"Гърнец, кои са моите далавери? Аз не съм участвУвал в правителство на Методиев?"Тъй де, очаквано започнахте да се разграничавате.Както той сега се изкарва борец срещу живковизма, след като бе кандидатствал за ДС и влязъл в партията на 19 години.Напълно нормално поведение за ... гербаджии.
    —цитат от коментар 33 на Norman Granz


    Гърнец, кой се разграничава? Гласувахте ли за Бойко в две НС? Имахте ли министри в неговия кабинет?
    И да те попитам, като се погледнеш в огледалото, не виждаш ли Кмета?

  73. 73 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    За да правиш коалиция, тази коалиция трябва да ти осигури мнозинство. Мнозинство без ДПС, или БСП няма. Тогава какъв е смисълът да се прави коалиция?

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  74. 74 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 3058 Любопитно

    ИТН трябва да постави на масата стройна програма.
    Такава, която, ако бъде реализирана, да даде неоспорим, положителен резултат.
    —цитат от коментар 44 на zxe00613919


    Колко месеца още да им чакаме програмата?

    Трифонов дори обещаните реформи от референдума не иска да ги направи реалност, ти говориш за визия за управление на България!

    Нямат такава, защото са популисти!

  75. 75 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1259 Любопитно

    До коментар [#74] от "Дария Колев":

    Ми на сайта на итн, няма ли нещо практическо вече, или още стоЙ онова предизборното лапуцане кво как теоретично трябвало да е приоритет и т.н. празни приказки?

    мурзилка
  76. 76 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    Ми що, щото коялиция в България означава да седнем с братчедите и аркадашите да врътнем една далаверка.

  77. 77 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    До коментар [#16] от "anonimnii":

    Евала, една тиква даде "супералтернативи" с мутри вътрешни минстри и алтернативите на ДПС, Путин и останалата гнус.

  78. 78 Профил на del40
    del40
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Абе,Къде е бате Слави?

  79. 79 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    До коментар [#77] от "enter_k":

    Вашата "алтернатива" е БКП и ДпС. Резидента на Путин в България пък ви е нещо като пример за подражание.

    ДБ=БКП
  80. 80 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#66] от "ddd":

    да... тъжно... а сега като си / ви назначат един от масоните, съсвсем ще стане "мад и маскара"... по-бързо да се сменя изборната система, както Слави уж беше обещал !!!

  81. 81 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Абе,Къде е бате Слави?
    —цитат от коментар 78 на del40


    Както Тошко казва , работи, човекът. Работи в телевизия 7/8.

  82. 82 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Дилемата е как хем временното служебното правителство да остане да работи, хем да има и парламент. В момента това се осъществява и не се знае още колко време. С наличие на парламент то има правата и функциите на редовно правителство , което може да променя и гласува нови закони. Конституцията е дала срок от една седмица да се състави правителство от партията на която е възложен мандат , но не е дала срок на президента кога да възложи мандата. Радев се възползва от този пропуск на конституцията и не бърза да възлага мандат за съставяне на правителство на първата политическа сила.

  83. 83 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Има смисъл да се прави коалиция. Една тройна - ИТН, ДБ е "Мутрите идат" може ида няма мнозинство, но Корнелия и Доган ще осигурят по някой златен пръст.

  84. 84 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Абе,Къде е бате Слави?
    —цитат от коментар 78 на del40


    В Софиямед!!!!!!!!!!!

  85. 85 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1258 Любопитно

    [quote#81:"tacheaux"][/quote]

    За съжаление не работи, а днес са го приели в болница „Софиямед“ за „контролни“ прегледи след КОВИД, като подчертават, че не е хоспитализиран! Пожелавам му да е жив и здрав, но има един Тошко, който ден и нощ трябва да пали свещи и да поръчва служби в църквата за здравето му. Тошко е като Цецко Цветанов (помни ли го някой), който светеше с отразена светлина от Баце и когато го изпратиха от ГЕРБ, седна да прави партия и да плюе в кладенеца, от който е пил вода! Ако нещо стане със Славе (да не дава Господ), същото ще се случи и с Тошко, защото той е една кръгла нула от Ямболския край, с аграрно излъчване и чобански манталитет и израз! Сега е голям юнак, а тогава ще е по-нисък и от тревата и няма да му се чува гласът, а само едно цвърчене като на настъпена мишка! Така че Тошко да пали свещи и да се кръсти с две ръце Славе да е добре! Нещо неясно?

  86. 86 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#85] от "Santos":
    "Ако нещо стане със Славе (да не дава Господ), същото ще се случи и с Тошко, защото той е една кръгла нула от Ямболския край, с аграрно излъчване и чобански манталитет и израз!"

    Ако сценаристите на Слави са кръгла нула , тогава Слави , който, когато им чете сценариите срича , какъв е? Слави е популярен , защото е пред прожекторите , но това не значи , че е по-умен от тези , които са зад кулисите. Не ме разбирай погрешно. Ни най-малко не защитавам Тошко и съм съгласен с отрицателните определения , които му даваш. Що се отнася до Слави , Господ да му дава живот и здраве , но той не става за политик.

  87. 87 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1258 Неутрално

    До коментар [#86] от "tacheaux":

    Ами ти сам си отговаряш – Славе е още по-кръгла нула, но е добил популярност след толкова години примитивна чалга и скечове с клозетен хумор! Жив и здрав да е, ама представям си тези, които са гласували за него какви са! Нали?

  88. 88 Профил на gir301052374
    gir301052374
    Рейтинг: 74 Неутрално

    Заглавието поставя въпроса “Защо?”, а текстът шикалкави и се лута, търси да намери отговор на въпроса “Как?” Ми, щото по-лесно се следва логиката на застоя. Преобръщаш причинно-следствената връзка и получаваш стабилност. Викат му статукво. Самовъзпроизвежда се. Затова е и най-предпочитаният управленски механизъм.

    Колко по-неподготвен днес е масовият избирател да отрече правилата на статуквото - когато не помни или не познава други - толкова по-силно нараства у него “усещането” за неотложната им промяна - каквато все по-масово припознава за собствена, лична нужда! Така, консенсуалните тежнения на масовото съзнание заедно с гражданските интереси неизбежно се обединяват на полюса на общественото нетърпение. На противоположния полюс - във витрината на застоя, статуквото изглежда като да е ваксинирано (чипирано задкулисно?) срещу промяна. Речевито аргументира от телевизора своята самодостатъчност, а сякаш разказва оня виц “Ми, то така си беше”. Това е причината да бъде и все по-масово разпознато като полюс на недоразумението и анахронизма. С времето, напрежението между полюсите неизбежно прераства в конфликт. Надежден авариен изход от такъв конфликт - например по време на мандат - е пътят към предсрочни избори.

    Как се отваря вратата на този авариен изход? Съществуват два легитимни начина - с вот на доверие и с вот на недоверие, което НС ще гласува на управляващия кабинет. Разликата между двата вота е съществена. Нелогично е кабинет с мнозинство от статуквото да иска за себе си вот на недоверие, докато всяко правителство може да поиска вот на доверие и да установи каква подкрепа има в парламента.

    Ключът за логическия катинар на аварийния изход е въпросът за отговорността. Свободен ли е или повече е възпрепятстван кабинетът да носи тази отговорност, произтичаща от възложения мандат за управление на промяната? С колко време разполага до целта? Коалиция със статуквото заключва аварийния изход. Коалиция на малцинството предава ключа в неговите ръцете. Проблемът не е нито в начина на водене на пазарлъка за коалиция, нито в нейния състав, а да се гарантира изпълнението и осигури необходимото време за очакваната промяна. Контролът върху проходимостта и посоката на аварийния изход е ключов елемент от гаранционния механизъм, който еднопосочно извежда от модела на статуквото.

  89. 89 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Е ма нейни членове като Янаки Стоилов, Велислав Минеков, Рашков може

  90. 90 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 920 Неутрално

    На въпросът: Защо "Има такъв народ" бяга от коалиция" има прост отговор. Те не са партия, а фирма, която си гони бизнес интересите. Сделката отдавна се пече, ще я плащаме балъците.

  91. 91 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3010 Неутрално

    Те не са партия, а фирма, която си гони бизнес интересите.
    —цитат от коментар 90 на nxl27679751

    според теб партиите не са ли точно такива фирми?
    лобистки фирми
    гонят интереса на спонсора

    е, и ИТН са така
    като другите

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  92. 92 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    Чалгарят и сценаристите се опитват да изнудват другите със заплахата от трети избори. Но за изборите вината ще е единствено на ИТН и никой друг. ИТН е длъжна да предложи читави хора за кабинет. И напълно приемливи имена за тези които ще го подкрепят. Това означава да са приети още преди да са обявени.
    Лошата новина е, че ИТН няма нито ресурс, нито традиции да изкара надежден екип. Царски фашкии и неизвестни/съмнителни юпита, "завършили престижни американски университети" няма да се приемат. А и кой от евентуалните подкрепящи се страхува от нови избори? БСП не може да се срине повече, защото са опряли до твърдия си електорат. ДБ само ще се изкачи по-високо. Изправи си... си имат вече твърд електорат. На Доган не му пука, стадото си е негово. И Боко ще е на далавера. Ще се радва, че "другите са некадърници" и ще се надява след разформироването на "Чалгата" част от хората му да се върнат. И още, ще разчита пишман-патреот-колабораторите най-после да прескочат летвата и да идват да помагат.
    А добрата новина е, че към момента България си има едно добро управление. То буквално към момента няма нужда от ново правителство. И от избори.
    Все пак да се надяваме, че някакви гънки у чалгарския интелект ще се задействат и какафонията може да приключи с успех. Щото нас само надеждата ни крепи.

  93. 93 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    До коментар [#79] от "anonimnii":

    С тва руско "ий" направо ти повярвах

  94. 94 Профил на del40
    del40
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Чалгарят и сценаристите се опитват да изнудват другите със заплахата от трети избори. Но за изборите вината ще е единствено на ИТН и никой друг. ИТН е длъжна да предложи читави хора за кабинет. И напълно приемливи имена за тези които ще го подкрепят. Това означава да са приети още преди да са обявени. Лошата новина е, че ИТН няма нито ресурс, нито традиции да изкара надежден екип. Царски фашкии и неизвестни/съмнителни юпита, "завършили престижни американски университети" няма да се приемат. А и кой от евентуалните подкрепящи се страхува от нови избори? БСП не може да се срине повече, защото са опряли до твърдия си електорат. ДБ само ще се изкачи по-високо. Изправи си... си имат вече твърд електорат. На Доган не му пука, стадото си е негово. И Боко ще е на далавера. Ще се радва, че "другите са некадърници" и ще се надява след разформироването на "Чалгата" част от хората му да се върнат. И още, ще разчита пишман-патреот-колабораторите най-после да прескочат летвата и да идват да помагат. А добрата новина е, че към момента България си има едно добро управление. То буквално към момента няма нужда от ново правителство. И от избори.Все пак да се надяваме, че някакви гънки у чалгарския интелект ще се задействат и какафонията може да приключи с успех. Щото нас само надеждата ни крепи.
    —цитат от коментар 92 на Judjuk


    Ей,не ми прокарвай идеята за президенстска република,че радев няма да е вечно на тоя пост!!!

  95. 95 Профил на del40
    del40
    Рейтинг: 228 Неутрално

    И все пак,след като Слави е болен,как еджеба ще контролира шайката сценаристи?
    И изобщо,той ли пише от профила си във ФБ?
    И изобщо, първото му правителство кога е редено,преди или след изборите,как мислите тия неадекватни предложения не предполагат ли че речта му е на запис и е на база предполагаема доста голяма победа на изборите,разбирай 120+ депутатанякой дето си плаща 78ст.да му гледа тв-то да каже,там появявал ли се е?
    За мен,сега,Слави е фантом!

  96. 96 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#44] от "zxe00613919":

    Да поставят, ама не могат. Никаква програма нямат, само едното плюене през екрана.

  97. 97 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 682 Неутрално

    основното е това:
    "Освен това, независимо как го наричат или не, това, което ИТН и останалите преговарящи в момента партии се опитват да направят, не е нищо друго освен някаква форма на коалиционно управление."
    просто ИТН сега ЩЕ НАПРАВИ КОАЛИЦИЯ, НО НЯМА ДА Я НАРИЧА ТАКА

  98. 98 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    "И все пак,след като Слави е болен,как еджеба ще контролира шайката сценаристи?"
    До коментар [#95] от "del40":

    Погледни го на снимката. Човекът пращи от здраве. И сценаристите не са шайка а екип. Е, шоумени са, не са политици, ма пък те политиците ни са гола вода.

  99. 99 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    "Ей,не ми прокарвай идеята за президенстска република,че радев няма да е вечно на тоя пост!!!"
    До коментар [#94] от "del40":

    Ма що пък!? Относително млад, здрав, енергичен, военен човек - сериозен човек! Отлична опция е! По-добър от него не е имало. С менте-царя ли го сравняваш или със Станишката. Боко въобще не го броя.

  100. 100 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2431 Весело

    Сега обяснявам, Бояджиев. Щото Славейката Трифонджи и пролетарските интелигенти около него отлично си познават електората. Та този електорат няма да им прости ако изпълнят някои основни точки от целите на ДеБъ (да, знам че не са ги написали в програмата - то и техния електорат щеше да се свие наполовина поне и нямаше да влязат, ако бяха), а именно:
    1. Признаване на еднополови бракове.
    2. Въвеждане на ЛГБТИ+ пропаганда в училищата.
    3. Безусловно сваляне на ветото за преговори със Северна Македония.
    4. Налагане на всякакви безумни "зелени" данъци и програми, които ще оскъпят живота на всички, най-вече на хората с по-ниски доходи.

    Толкова е просто.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK