Интервюто на Слави Трифонов по БНТ: "Виновникът е безпощадно ясен"

Интервюто на Слави Трифонов по БНТ: "Виновникът е безпощадно ясен"

© Стопакдър от БНТ



Интервюто на Бойко Василев от БНТ със Слави Трифонов, заснето в петък на запис в офиса на лидера на "Има такъв народ" и излъчено вечерта в праймтайма на обществената телевизия след централните новини, предизвика лавина от коментари в социалните мрежи и в медиите. "Дневник" събра мнения от "Фейсбук" и някои медии без претенция за изчерпателност.


Иво Инджов, доцент по журналистика:


Въпросите към политика Слави Трифонов (ИТН), които интервюиращият го Бойко Василев (БНТ) би трябвало да зададе, но не го направи:




- Как по-точно "Има такъв народ" си представя махането на Гешев и реформата в прокуратурата, след като Трифонов спомена темата за главния прокурор в едно изречение;


- Какво все пак мисли лидерът на ИТН за Доган и Пеевски, след като се зарече, че зад партията му не стои ДПС;


- Сламени фигури ли бяха кандидатите за премиер и вицепремиер Пламен Николов и Петър Илиев;


- Каква е идеологията на ИТН, след като Трифонов нарече критично икономическите виждания на БСП "леви": неолиберална, центристка, популистка;


- Повторен въпрос за позицията на Трифонов към ваксините и антиваксърството - възможна предизборна сюжетна линия на ИТН.


И.т.н., и.т.н...


Даниела Таринска, политолог:


Не бях гледала Слави има-няма 20 години.


В този смисъл, не ми беше безинтересно да го видя как ще се държи в новата роля на политик. Няколко неща правят впечатление.


Годините, през които е шлифовал екранното си поведение, му дават голямо предимство за изпълнение на образа. Той влиза в ролята, както правят добрите актьори, играейки себе си в рамките на мотивите, чувствата, подбудите и характера на героя си.


Малко политици имат този актьорски стаж зад гърба си. На моменти, убедена съм, беше съвсем искрен. А, доброто изпълнение в политиката изисква точно това - да не лъжеш за чувствата си, напротив, да ги показваш колкото се може повече, защото те ще убедят зрителя да ти повярва. На екрана се ценят емоции, които да задържат интереса и да пробудят доверие и съпричастност.


На фона на това добро изпълнение политическата грамотност на Слави, е меко казано, отчайваща.


Казва, че не иска да разруши политическия модел, но в следващите изречения обяснява, че е разочарован от българските политици и как те трябва да се променят. Което може да стане единствено чрез разрушаване на модела им.


Иска те да приличат на британски политик, който чака избирателите си по бензиностанции, но самият Слави не се появи визуално в продължение на две изборни кампании.


Говори как са върнали и дарили субсидията на партията, без да си дава сметка, че това поражда въпроса кой и с колко ги финансира, за да могат да си позволят такава щедрост.


Призовава за коалиция след преговори в следващия парламент, но упорито защитава правото им като първа политическа сила в този парламент да получат безрезервна подкрепа от останалите партии.


Обвинява тези партии за това, че няма излъчено правителство, но в същото време казва, че това така или иначе не е било възможно, защото нямат общо необходимите гласове.


Това са логически и политически атакуеми твърдения, от което излиза, че в партията му липсва стратегия и политическа мисъл. Тя няма да се появи, ако чакаме Слави да я изработи. Той може толкова, колкото показа.


Освен ако не позволи в ръководството на партията му да се появят политически грамотни хора.


Николай Слатински, професор по международна и национална сигурност:


Единствената полза от това интервю, с извинение, на Слави Трифонов е, че вече няма как да набедиш друг за провала на опитите да се състави правителство с третия мандат. Виновникът е безпощадно ясен - ИТН. По-скоро Слави Трифонов и неговите марионетки.


Румен Петров, адвокат:


Специалисти по маркетинг обясняват, че първата рекламна кампания и първите маркетинг проучвания на пазарните нагласи, осъществени в България, са тези на Philips, непосредствено след Първата световна война. Нидерландската компания опипва пазара в България на електрически крушки, който дотогава е доминиран от германската AEG. Прави пазарно проучване, за да установи вкуса и нагласите на българина.


Какво се оказва?


Според анкетите определящата емоция, ръководеща живота на българина, е завистта.


Съответно рекламните слогани, използвани от Philips, са нещо от сорта на: "Съседът ти вече има електрическа крушка Philips. Ти кога?"


До ден днешен нищо не се е променило в клетата територия. Завистта е основен фактор навсякъде в обществения живот в БГ. Политиката и журналистиката не правят изключение.


Асен Асенов, журналист:


Очевидно Слави Трифонов даде интервю заради новината за сринатия рейтинг на ИТН. Очевидно Бойко Василев (героят, успял да вземе интервюто) не попита Трифонов за сринатия рейтинг.


По време на това интервю Слави излъга, че министрите на икономиката и финансите са му се предлагали.
Как разбрах ли? Ето така:


С.Т.: Идваха да ми се предлагат.
Б.В.: И какво стана?
С.Т.: Отказаха ми.


Сега искам да ви попитам нещо. Не ви ли се струва, че сюжетът: Бойко Василев си прекъсва отпуската, за да вземе 50-минутно интервю на запис от офиса на "лидера", което се излъчва извънредно в 20.30 часа, е метафора нa цялата ни действителност?


Слави Трифонов предаде надеждите на българските граждани за промяна.


Не ме интересува дали някой стои зад него, или това е резултат на комбинацията между личните му интелектуални възможности и непосилно тежкото его, родило това напълно нелепо самочувствие на сцена, от която няма никаква представа.


Факт е, че Слави Трифонов даде много техническо време на задкулисието, разигравайки евтини сценки в опит да убеди българските граждани в небивалици.


Същите тези граждани, които той нарича "суверенът", защото сам не разбира значението на тази дума.


С неадекватното си поведение на политическата сцена Слави Трифонов направи всичко възможно да няма правителство.


Няма значение дали това се е случило поради тежка неадекватност, или като част от план за дестабилизация.


Факт е, че Трифонов качи страната на счупено виенско колело и това се случи след 11-годишно управление на бивш пожарникар и бодигард, по време на което корупцията изяде цялата държавност.


Това е историческа отговорност, която Трифонов ще носи, независимо дали въобще успява да го осъзнае.


Скъпи сънародници, които си сменяте месиите и търсите спасители, не ви ли омръзна да ви прецакват бъдещето?


Като ги търсим тези месии, поне да се научим, че в бъдеще като ни трябва лекар за спешна белодробна операция, няма логика да наемаме за извършването й стругар!


Любомир Аламанов, пиар експерт:


Ако говорим сериозно, приключилият проект на Трифонов имаше няколко тежки системни проблема:


1. Фундаментално неразбиране на концепцията за "промяна".


2. Фундаментално неразбиране на концепцията за "управление".


3. Фундаментално неразбиране на концепцията за "западна демокрация".


4. Фундаментално неразбиране на концепцията за "комуникации" в съвременния свят.


И най-важното. Фундаментално неразбиране, че горните точки автоматично го превръщат в Борисов, но без полицейската подготовка.


А хората гласуваха за Трифонов, защото не искат Борисов.


Това е. Край.


Помнете, че като давате гласа си за някой Спасител, на практика избирате поредния Тиран. Гласувайте за концепции, политики, визии. Гласувайте за истинска промяна.


Тома Белев, еколог:


Разбирам, че следващия път ще го направят по-добре, ще бъдат по-мъдри, морални и смирени.


Само че това не е поредният епизод от телевизионно шоу. Това е нашият живот, животът на пет милиона граждани, животът на семейството ни, на децата ни, на родителите ни. И не е прилично да се ползва за опити, експерименти и обучение.


Творецът може да греши и да опитва колкото си иска, защото губи само времето си и своите ресурси. Политикът трябва да е минималистичен в експериментите, защото рискува времето и ресурсите на милиони.



Откъс от текст на Лола Монтескьо, "Club Z":


За разлика от целокупната аудитория аз мисля, че интервюто бе абсолютен блокбъстър. Тотален хит. Уникална кооппродукция и връх в киноизкуството. Имаше си всичко, което трябва да има един блокбъстър (така в Холивуд викат на филмите, за които билети си купуват милиони зрители). Звезда в главната роля. Лична драма. Жестока битка със злото. Саможертва. И щипка любов.


Защото, както апостол Павел ни е казал, любовта "всичко извинява, на всичко вярва, на всичко се надява, всичко претърпява".


А апостол Славел повтори, че "то в любовта е така, ако те подкрепят, и ти подкрепяш". За да дадеш, трябва да вземеш.


...... (тук в тази драматична пауза прелитат небесни ангели, звучат божествени химни, а публиката рони сълзи и духа носове).


То пък аз с цялата си грешност досега смятах, че любов има, когато ти даваш, без да очакваш нещо в замяна, на другото му казвах сделка. Но коя съм аз, че да оспорвам апостола? Ако искаме да изпитаме любовта му, ще трябва всичко да му извиним, на всичко да му повярваме, още да се надяваме и още да търпим.


Е, другият вариант е да не искаме да изпитваме повече любовта му. Но той малко рискован ми се вижда. Който не обича апостола, получава по сто тояги на голо и бива убиван с камъни на селския площад. Понеже все пак сме светска държава (засега), тоягите са предимно на думи. Вижте какъв бой отнасят Асен Василев и Кирил Петков например.


Откъс от текст на Асен Григоров, "Булевард България":


Губи ми се коментар или въпроси за голяма част от събитията от последните дни, които обаче биха допринесли за смисъла от цялото упражнение. Като например как Covid (пак) е първи приоритет на ИТН, а само два-три часа по-рано от трибуната на НС депутатът Чорбанов чете декларация срещу ваксинирането. (Тук има лека уловка - подобен въпрос беше зададен, но не беше аргументиран с реалните действия на партията му.)


Това, че Слави се бил ваксинирал, си е негова лична работа и така поставена, тази информация няма никакво политическо значение.


По същия начин беше оставен да се измъкне по въпроса с приемането на еврото - "Аз съм веднага да се приеме еврото" - изстреля Трифонов по-бързо, отколкото динамиката на интервюто предполагаше, но не беше попитан дали това е официалната позиция на ИТН. Нито как я защитават в действителност. Може би защото, ако беше казал, че е официалната, трябваше да уточни как предлага за финансов министър човек, който е на точно обратното мнение. (Тук също мина лекият трик - "питам и отговор не искам".)


Слави можеше любезно (в приятелския тон на разговора) да бъде подсетен защо може би зад част от действията на неговата партия се провижда "дългата ръка на ДПС". Например защото някак тайно и полека председател на Икономическата комисия стана Йордан Цонев от ДПС. Или защото бившият изпълнителен директор на Демирбанк и председател на комисията по бюджет и финанси замалко да се избере сам за управител на БНБ.


Или да бъде попитан (пак любезно, разбира се) на кого точно са "конструктивна опозиция" ИТН? Кои са управляващите? Дали не са тези, които имат председател на НС и оглавяват голяма част от важните комисии в Народното събрание?


Всъщност всичко, което трябваше да наподобява политическо интервю, се заключи в това кой на кого се обадил, кой на кого се обидил, къде отишъл, кой с кого летял на изтребител. Искрено и лично.


И още едно важно нещо - в едно интервю Бойко Василев не представлява себе си. Той представлява институцията, за която работи - Българската национална телевизия.


Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (210)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Слави Трифонов е един политически талибанин...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  2. 2 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2164 Неутрално

    Аз се учудвам, че по-малкият скандал с опита за медиен разстрел на Минеков предизвика по-голяма обществена реакция.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3020 Весело

    Слави Трифонов е един политически талибанин...
    —цитат от коментар 1 на Scorpi_4404



    По-скоро е политически АЗИС

  5. 5 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2164 Неутрално

    Между другото, радвам се, че сред армията от политолози си имаме и Даниела Таринска, но пунктуацията ѝ е достойна за консултант-продавач в Плод-зеленчук.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2032 Неутрално

    Много ме кефят разни, които се "не били гледали Слави", "не слушали такава музика" ... но пък са готови да се коалират с него.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#6] от "zxp53317185":

    Значи си гласувал на времето за НДСВ...?! :)))

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3020 Весело

    Стана вече ясно КОЙ Му дърпа конците и осигурява ПРАЙТАЙМА

    на САРАЙСКИТЕ минедии за пиеските Му

    напомнящи тези на Борисов и ГЕР ББ

  10. 10 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2032 Неутрално

    До коментар [#8] от "Petleshev":

    Не не съм? Но каква е логиката?

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#7] от "Vesselin Velkov":

    Това е рестото на парите за студен резерв. ;)

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2564 Весело

    "Иска те да приличат на британски политик, който чака избирателите си по бензиностанции, но самият Слави, не се появи визуално в продължение на две изборни кампании."

    Човекът едвам изкара Ковида, а вие искате пак да го заразите при срещите със суверена.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  13. 13 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1056 Разстроено

    Славчо Уйчиндолския за ни'къф чеп не става и никога не е ставал. Жал ми е за всички, гласували за него...

  14. 14 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3313 Неутрално

    Слави да се държи както си иска с неговата си партия и телевизия.Каква беше причината която обществената телевизия видя за да излъчи едно интервю на запис от офиса на Трифонов точно в този момент.

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#3] от "1908":

    Ами напиши един мейл на Христо Иванов/Бойкикев и го питай каквото те вълнува, че да ти се свършва мъката. Под всяка статия все нещо за него те тревожи и не ти е ясно.
    Досаден ГЕРБ-ер...!

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Фактите са, че У нас политикани те разпределят баницата за краденето зад гърба на избирателите и всички са зависими У нищо не е така както ни го представят зависимите и слугински медии. Славито си беше ясно че е зависим от Доган, а Христо Иванов от соросоидите. Така че това че не са се разбрали за краденето не значи, че има някаква новини по отношение на зависимостите им или пропадналия морал.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#14] от "chicago514":

    Причината е същата като тази с която БНТ прекъсваха, за да предават брифинга на ГЕРБ. Забрави ли за брифинга на ГЕРБ?

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1035 Весело

    До коментар [#3] от "1908":

    Абе теб си те гложди отдавна. Що не се прегледаш за глисти ?

  19. 19 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2162 Неутрално

    Като гледам наистина тролетариатът премина от ГЕРБ на Слави, може би тези месеци на привидно бездействие са били преговори за цената на депутат и трансферът вече е уреден, както биха казали на футболен жаргон. Сега само чакат следващия трансферен прозорец, демек избори, за да довършат сделката.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  20. 20 Профил на Сенсей НАНАЙ ЕжкоБеж НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ ЕжкоБеж НАНАЙ
    Рейтинг: 66 Неутрално

    В общи линии, всички интелигентни хора се съгласяват за едно: Слави е ниско интелигентен човек. Това си пролича много, ама много ясно на това интервю, с неспособността му да асимилира въпроси и да отговаря по същество. А, да - и нищо умно не каза. Върхът беше дето нямало да даде подкрепа за третия мандат, щото подкрепата била като в любовта.... Шокираща тъпота в национален ефир. Маймуна, прибарала по някаква случайност кормилото на самолета.

  21. 21 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1035 Весело

    До коментар [#13] от "geordgeo":

    Мен не ме е жал. Те са най-лесно щастливите българи - ракия, салата и Слави Трифонов.

  22. 22 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Излагацията е за Б. Василев, а Трифонов е ясен на всички

  23. 23 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3558 Любопитно

    Лъжливото чалгарче какво може да направи освен беля?

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1556 Весело

    Слави Трифонов е един политически талибанин...
    —цитат от коментар 1 на Scorpi_4404


    """""Годините, през които е шлифовал екранното си поведение, му дават голямо предимство за изпълнение на образа. Той влиза в ролята, както правят добрите актьори, играейки себе си в рамките на мотивите, чувствата, подбудите и характера на героя си.


    Малко политици имат този актьорски стаж зад гърба си. На моменти, убедена съм, беше съвсем искрен. А, доброто изпълнение в политиката изисква точно това - да не лъжеш за чувствата си, напротив, да ги показваш колкото се може повече, защото те ще убедят зрителя да ти повярва. На екрана се ценят емоции, които да задържат интереса и да пробудят доверие и съпричастност.""""""

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    Слави, няма нужда от особено финансиране, защот отака и не прави някаква кампания. Моят въпрос е кой финансира политолозите. Те къде са "назначени" на работа? В социологическите агенции ли работят? Към самите политически парийни централи ли са? в някакви НПО-та ли? Нещо не ми е много ясна тази "професия" как съществува.

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4890 Неутрално

    Слави да се държи както си иска с неговата си партия и телевизия.Каква беше причината която обществената телевизия видя за да излъчи едно интервю на запис от офиса на Трифонов точно в този момент.
    —цитат от коментар 14 на chicago514


    Обществената телевизия се ръководи от Емил Кошлуков, който е бил в една килия в старозагорския затвор с Ахмед Доган. Това отговаря ли на въпроса Ви?

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Партиите на протеста* и президента Юмрук Радев, донесоха на България модела "ХАОС"!
    Модела "ХАОС"**, замести модела ГЕРБ!

    ––––––––
    протеста* – аз на тези протести не видях един умен и един красив, а способен не си правих и труда да търся
    хаос** – бъркотия, безредие, тъмнина, разединение

  31. 31 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1056 Любопитно

    До коментар [#21] от "Тони КОСТОВ":

    Прав си, ама страдаме всички по-нормални хора. Още ми е чудно как позволяваме да се получават тези политически гаври... От друга страна се уверявам, че всякакви тъпотии имат поле за изява у нас, особено като гледам с какви хора се разминавам по улицата, страшно си е...

  32. 32 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2164 Неутрално

    Обществената телевизия се ръководи от Емил Кошлуков, който е бил в една килия в старозагорския затвор с Ахмед Доган. Това отговаря ли на въпроса Ви?
    —цитат от коментар 28 на vassilun


    Не напълно. Все още нямаме категоричен отговор кой от двамата е по-старши в румянцевата йерархия.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  33. 33 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1354 Любопитно

    Един от въпросите, който не му беше зададен, а щеше да го постави на мястото му бе: „Защо бре, Слафчу, казваш, че срещу българското посолство в Скопие има голям надпис „Бугари, мрете!“ и затова Северна Македония трябва да поставена на мястото си с българското вето за влизане в ЕС, а в програмата, която чете по БНР и която чухме с ушите си, се изтъпани, че „ние ще изпратим трима астронавти в Космоса – двама българи – мъж и жена и един македонец“? Защо бре, Слафчу? Въз основа на каква логика? От какъв зор? Всичко сме втасали, всичко сме цъфнали и вързали, та ще изпращаме астронавти, че и на хора, които ни мразят от дън душа и никога не са искали това от нас? И то на държавни, български разноски? Защо бре, Слафчу? Ти мислиш ли изобщо или говориш, колкото да не паднеш от стола? И лъжеш лековерните хорица да гласуват за теб? Ами нека си гласуват за когото искат, против нямаме – ние сме свободна страна – ама няма да им навреди да си дадат сметка, преди да си пуснат гласа, защо, по дяволите, го дават точно за Слафчу! Какво спечелиха от това? М?

  34. 34 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    научих нещо ново - за Philips и AEG

    видях втръснало старо - приказките как "корупцията изяла държавността"

    останалото е нула

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#26] от "Сенсей НАНАЙ ЕжкоБеж НАНАЙ":

    Ми на всички ни е пределно ясно че политикани те са зависими. Това че са соросоидите идва от факта, че са зависими от структури финансирани от Америка за България. Това са факти и всеки може да има, мнение, но няма право на факти.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Суверенът.
    Космическото пространство.

    "Интервюто на Слави Трифонов по БНТ:

    "Виновникът е безпощадно ясен""

  40. 40 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Придворни пиари, политолози и един адвокат. Та той Славчо е един симпатяга на фона от критиците му.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  41. 41 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 5510 Неутрално

    Така значи, БНТ също застават чинно пред султанския диван, дори не могат да накарат Трифонов да дойде в студиото, слугинска роля са си избрали. И те ли очакват, че кукувците на следващите избори ще минат 50%.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    Вярно че покрай всичкия нескопосан бълвоч Слави се изпусна, че май е свикнал да си плаща да го 'обичат'.

  44. 44 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    Слави Трифонов и ИТН са предатели! Не успяха да излъчат кабинет, който да бъде подкрепен. Пак някой друг им е виновн, че в политиката нямат никакъв опит и са една кръгла нула. Толкова са зле, че вече многократно беше показано как някои хора им казват какво да говорят и как да гласуват. Според социологическите агенции те вече са трета политическа сила, която няма шанс в бъдещ парламент. В краен случай ако ИТН не подкрепят БСП, Бойко Борисов на есен ще спечели изборите и ще се върне на бял кон. Тогава да видим Слави какво ще обяснява на избирателите си!

    Комунистите са виновни!
  45. 45 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    "Б." значи "Бойко" съкратен?
    Ясно

    До коментар [#22] от "Митев":

    Излагацията е за Б. Василев,
    а Трифонов е ясен на всички

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2075 Весело

    "Виновникът е безпощадно ясен"
    ***********************************************

    Двуметровият наркоманизиран идиот - също!

    Мараба, С-ДС доносници!
  48. 48 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    До коментар [#3] от "1908":

    Опитвам се да разбера поради каква причина твоят коментар се мъдри под тази статия?
    Не те ли е срам да подменяш темата по такъв просташки начин?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  49. 49 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    До коментар [#35] от "von_seeckt":

    Ето го и следващия.
    Ти за какво се навираш под тази статия бе?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  50. 50 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1690 Неутрално

    Някой да каже на Слави, че политиците правят политика, а не любов :)))

    ХАКНАТИЯТ МОЗЪК: https://unbrain.eu/?bg
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2194 Неутрално



    "съседът ти вече има/ползва/яде/гледа... а ти кога?" се използва от продавачи от край време в цял свят.

    В Средновековието търговците на оръжие обикаляйки замъците са навивали стиснатите владетели с:

    - съседното княжество вече закупи и получи едиколко си от тези топове

    - щом е така, направи ми оферта за повече и по-големи

  53. 53 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2075 Гневно


    Излагацията е за Б. Василев, а Трифонов е ясен на всички
    —цитат от коментар 22 на Митев



    Не, излагацията не е само за Б. Василев, излагацията е и за нацоналната телевизия - интервюираха мутрочалгаря така, както ислямските телевизии интервюират аятоласи, а фактът, че интервюто бе на запис / т.е. - фризирано и режисирано/ е просто скандал на скандалите!

    Мараба, С-ДС доносници!
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    До коментар [#27] от "stargate":

    Почти всички са в някакви спонсорирани организации. По един, или друг начин. И говорят според плащането.

  56. 56 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2313 Неутрално

    До коментар [#41] от "Тsonkooo":

    Лидерът на спечелилата най много гласове партия, лидерът от когото зависи ще има ли кабинет или ще се ходи пак на избори, дава първото си интервю в друга, не неговата телевизия и червено-лилавите се тръшкат защо това ставало в най гледаното време. Жалка история!

  57. 57 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    До коментар [#44] от "Крадливото ромче":

    В по-голямата си част избирателите на Славчо са избиратели на Бойко!
    Те, там ще се върнат!
    За ужас на псевдо либералите!

    Машини прости, народ неук.
  58. 58 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Бъэлгария е в голяма беда щом се налага Слави да я спасява.

  59. 59 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    .... В краен случай ако ИТН не подкрепят БСП, Бойко Борисов на есен ще спечели изборите и ще се върне на бял кон. Тогава да видим Слави какво ще обяснява на избирателите си!
    —цитат от коментар 44 на Крадливото ромче


    Какво да обяснява?
    Той изпълни поставената му задача.
    Разби протестния вот и даде възможност на ГЕРБ/ДПС да си възстановят позициите.
    Пука му - дреме му на Трифонов за избирателите, които излъга толкова подло и арогантно!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  60. 60 Профил на ibm25648486
    ibm25648486
    Рейтинг: 58 Весело

    "Съседът ти вече има електрическа крушка Philips. Ти кога?"

  61. 61 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1354 Любопитно

    До коментар [#44] от "Крадливото ромче":В по-голямата си част избирателите на Славчо са избиратели на Бойко!Те, там ще се върнат!За ужас на псевдо либералите!
    —цитат от коментар 57 на Zizu


    @Zizu, да предположим, че това, което твърдиш, е вярно, а именно „В по-голямата си част избирателите на Славчо са избиратели на Бойко! Те, там ще се върнат!“. Какво ще кажеш малко да посмятаме, а? Баце има в момента 63 депутата, а Слафчу – 65. Пита се в задачата, ако по-голямата си част от избирателите на Славчо се върнат при Баце, колко ще стане общия брой Бацеви депутати и дали Баце ще има нужда от коалиционни партньори? Ти как мислиш? И гарантираш ли, че ГЕРБ ще получи по-голямата част от избирателите на Славчо? М? Или си пишеш, колкото да не паднеш от дивана, а? Давай, обяснявай, какво чакаш? Една армия на Дунава? Ами ако се основе нова партия – на Кире „Ех, Канада“ и Асен Василев? Тя откъде ще вземе депутати? Ето, имаш широк фронт за твоите експертни хипотези! Почваш ли?

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#59] от "Храбър":

    Какво да обяснява?
    Той изпълни поставената му задача.
    Разби протестния вот и даде възможност на ГЕРБ/ДПС да си възстановят позициите.
    Пука му - дреме му на Трифонов за избирателите, които излъга толкова подло и арогантно!
    —цитат от коментар 59 на Храбър


    Слави влезе в политиката преди умнокрасивитета да вдигне революцията с гумената лодка. Разбил ви бил протестния вот. Не го разби, ами направо си дръпна избирателите на гербавите. За това ДБ реват с цяло гърло. Мислеха си, че те ще станат голямата дясна партия. Да ама не.

  64. 64 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Бойко Василев и Слави Трифонов оттекоха в канализащията

  65. 65 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 872 Весело

    - Онази кака идва да ми се предлага.
    - И какво стана?
    - Отказа ми!

  66. 66 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#57] от "Zizu":

    Защо ужас? Това отдавна се знае, че мързеливите и крадливи идиоти на всички нива на живота са болшинството в БГ, те такива и избират.

  67. 67 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    Партиите на протеста* и президента Юмрук Радев, донесоха на България модела "ХАОС"!Модела "ХАОС"**, замести модела ГЕРБ!––––––––протеста* – аз на тези протести не видях един умен и един красив, а способен не си правих и труда да търсяхаос** – бъркотия, безредие, тъмнина, разединение
    —цитат от коментар 30 на konservator.bg


    Нъл си консерватор?
    Влизай си обратно в консервата.
    И години да гледаш, не всекиму е дадено да вижда!

  68. 68 Профил на ewr39376118
    ewr39376118
    Рейтинг: 11 Неутрално

    До коментар [#44] от "Крадливото ромче":

    Нищо няма да обясни, не мисля че има връзка с избирателите си! Те са анонимни, абстракция... Чул ли е някой, представител на ИТН да се срещне с избиратели? Освен това ще каже, че е опитал да направи правителство, ама не са го подкрепили, предатели и т.н. както казват рашките, "хочели лучше, получилась как всегда"!

  69. 69 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    Слави да се държи както си иска с неговата си партия и телевизия.Каква беше причината която обществената телевизия видя за да излъчи едно интервю на запис от офиса на Трифонов точно в този момент.
    —цитат от коментар 14 на chicago514


    Спасяват учиндолския селяк. Никой не очакваше толкова бързо да му лъсне мутренския заник.

  70. 70 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Слави да се държи както си иска с неговата си партия и телевизия.Каква беше причината която обществената телевизия видя за да излъчи едно интервю на запис от офиса на Трифонов точно в този момент.
    —цитат от коментар 14 на chicago514


    Причината се казва ДпС и Емил Кошлуков!

  71. 71 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Слави Трифонов е един политически талибанин...
    —цитат от коментар 1 на Scorpi_4404


    Борбата в нашето общество е политиците срещу олигарсите.
    БСП -Нинова поотряза големите олигарси.
    БСП беше сменена от ГЕРБ от големите олигарси защото беше некадърно да им осигури исканията .
    Не вярвам да не е наясно è втория ешалон олигарси се надяват да им играе по свирката. и да им даде да пооткраднат те.
    Борисов балансираше големите олигарси да направят нещо за обществото . Борбата при него беше между големите.
    Борисов наптрави така è парите от ЕС да стигнат до провинцията.
    Протестърските партии ДБ, Мая,.. ,бяха наети от олигарсите. Олигарсите си наеха протестърски партии за да се докопат до баницата и преструктурират приоритетуте за да покрадват и малките ешалони на олигарсите. . . В тази групичка е и БСП.
    ИТН се усети и иска да се измъкне от лапите на олигарсите.
    С това си поведение ИТН се доближава до поведението на ГЕРБ.
    Е те са мнозинство .
    Ето за това не може да се състави правителство .
    Трябва ли министрите да са олигарси , както се оèртава в сл. правителство?
    Не зная.
    В крайна сметка линията на развитие В България се определя от парите на ЕС.
    На олигарсите им светват оìчките като се говори за европейските напечàтани пари които искат те да разпределят .
    К"во им пука . Народецът ще ги плаща.

  72. 72 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3020 Неутрално

    Спасяват учиндолския селяк. Никой не очакваше толкова бързо да му лъсне мутренския заник.
    —цитат от коментар 69 на pontius_glarus


    По-скоро ОЩЕ ПОВЕЧЕ МУ ЛСНА учиндолския задник след БЕЗДАРНОТО ТЕАТРО

    което СРАИТЕ Кошлуков и ДПС бяха запазвали досега единствено и само за

    БОРИСОВ и ГЕРББ

  73. 73 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    Основната вина е в сектанството на лидерите на ДБ. "Няма да разговаряме с ГЕРБ". Що бе, аланкоолу, що с БСП може да разговаряте, а с партията с която сте в едно европейско семейство , да не можете?Поради що, с Курнела, с Гечев, с Галева или с Дончева може, с Митов, Биков или Сачева -не може. Ако ДБ не се превърне от секта в нормална политическа сила, нищо добро не я чака.
    —цитат от коментар 62 на uvtest


    Защото Митов, Биков, Сачева са същото ----, в целофан, купен и аранжиран от един еднокнижник, осъждан за кражби, осъждан за лъжи!
    Нивото му е ясно за всички – високо, само в усвояването на НАШИТЕ ПАРИ!

  74. 74 Профил на БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
    БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    "Това са логически и политически атакуеми твърдения, от което излиза, че в партията му липсва стратегия и политическа мисъл. Тя няма да се появи, ако чакаме Слави да я изработи. Той може толкова, колкото показа."
    .................................

    точно - ИТН е некъв медиен продукт без никакво политическо лице или цел. Те буквално нямат нито една ясна цел, освен малоумния референдум за който на никой освен 10те сценариста не им дреме.

    неадекватна сбирщина от нарциси, които си мислят че управлението на държава е като да пишеш скечове.

    А от всяко следващо интервю в което буквално ги е страх да произнесат името на Доган, Пеевски и Каскета става ясно, че дългата ръка на ДПС е нещо доста реално

    ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ е ЕДИНСТВЕНАТА АЛТЕРНАТИВА с ясни и прозрачни идеи и цели !!!
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    Бойко Василев е ерудиран, информиран и опитен журналист. Тези незададени въпроси към Слави, които бяха посочени от коментиращите, а и още други се набиваха на очи по време на интервюто. Аз буквално ги крещях пред телевизора. Аз — която не съм журналист с дългогодишен опит, а съм просто гражданин. Та как тогава да си обясним, че Бойко Василев не се сещаше да ги зададе? Така му е наредено? От кого? Политика на телевизията? Но тази телевизия трябва да работи за обществения интерес, а не да провежда някаква политика, обслужваща незнайно кого. Чия ли е дългата ръка, командваща БНТ?

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
    БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Слави, няма нужда от особено финансиране, защот отака и не прави някаква кампания.
    —цитат от коментар 27 на stargate


    айде бе - а телевизийката кой я финансира, изобщо кой я гледа таз тъпа телевизия

    ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ е ЕДИНСТВЕНАТА АЛТЕРНАТИВА с ясни и прозрачни идеи и цели !!!
  79. 79 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Вие се учудвате . Слави стои пред очите ви всеки ден повече от 20 години и вие не разбрахте какво представлява. И за слепите трябваше да стане ясно. Уви , българския народ е много ниско ниво за да осъзнае това. А осъзнаването е дълъг процес и при някои дори не се състоява.

  80. 80 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    Слави е един от народа. Христо е един от върхушката.. Гласувам за Слави.

  81. 81 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#80] от "blondofil":

    То па един народ.

  82. 82 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 936 Весело

    Пълен бойкот на ристювщината и умнокрасавщината, това трябва да е веруюто на българските партии.
    —цитат от коментар 35 на von_seeckt


    "Ристювщината".

    Хубав термин с отчетлив североизточен произход от 20 век. Достоен за всеки сталинист-рабфак.

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2313 Неутрално

    До коментар [#76] от "Fiji":

    Не допускаш ли, че Б.Василев зададе тези въпроси, които според него интересуват по голямата част от българите? Защо си въобразявате, че това което вълнува вас, червено-лилавите, трябва да вълнува и останалите хора? Изборните резултати не ви ли показват, че това не е така?

  85. 85 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2075 Весело

    Бойко Василев е ерудиран, информиран и опитен журналист. Тези незададени въпроси към Слави, които бяха посочени от коментиращите, а и още други се набиваха на очи по време на интервюто. Аз буквално ги крещях пред телевизора. Аз — която не съм журналист с дългогодишен опит, а съм просто гражданин. Та как тогава да си обясним, че Бойко Василев не се сещаше да ги зададе? Така му е наредено? От кого? Политика на телевизията? Но тази телевизия трябва да работи за обществения интерес, а не да провежда някаква политика, обслужваща незнайно кого. Чия ли е дългата ръка, командваща БНТ?
    —цитат от коментар 76 на Fiji


    Не се коркай, въпросното фризирано и натъманено предварително "интервю" бе най-дългият безплатен предизборен клип в историята на БНТ. Безплатен за Слави, но съвсем платен от нас, данъкоплатците. Чинно заплатихме тези стотици хиляди лв за предизборна изява на несъмнен идиот в праймтайма на националната телевизя. Кой какво е дал/взел под масата не коментирам.
    Интересно - а каква ли би била реакцията на ИТН, ако Хр. Иванов бе получил такава възможност за телевизионна изява? Какъв ли би бил скандалът с ББ? Или КН?

    Мараба, С-ДС доносници!
  86. 86 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    Излагацията е за Б. Василев, а Трифонов е ясен на всички
    —цитат от коментар 22 на Митев



    Ами той и Бойко Василев е ясен за всички - слагач !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  87. 87 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 936 Весело

    Умнокрасавците не разбраха, какво има каза славчу, а то е, че в следващия парламент правителство ще има, т.е. те ще подкрепят такова правителство и в него ристювчета няма да има. Даде ви се шанс, вие се оакахте тотално. Повече шансове няма да имате!
    —цитат от коментар 46 на von_seeckt


    Но пък тъпогрозните разбраха.

    Кого разбраха?

  88. 88 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7292 Неутрално

    Славчо е видно, че чете на екранчето пред него. Може и за това да не се показва пред журналисти, просто не може да подреди смислено изречение. Той и в студиото си, макар, че искаше да прилича на Тодор Колев, постоянно си чете сценария. На неговата телевизия само готварското предаване трябва да остане.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#80] от "blondofil":
    "Слави е един от народа. Христо е един от върхушката.. Гласувам за Слави."
    –––––––––––––––––––
    Ти като си от народа
    1. беше ли 20+ години в прайм тайма на БТВ;
    2. имаш ли охрана и милиони евро;
    3. мутрите приятели ли са ти;
    4. всички политици минали ли са ти да ти се поклонят през предаването;
    5.хулил ли си всеки, който не ти играе по свирката и най-вече Костов, който единствен подгони мутрите;
    6. Доган в твоето ли предаване съобщи ще управлява държавата и бизнеса след като беше свален Костов от власт и ти какво направи (как реагира в предаването)

  91. 91 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#89] от "uvtest":

    Елементарността на българите дотам е докарала нещата, че трябва и с такива нагли, глупави и безочливи дебили да се съобразяват малкото останали смислени хора в политиката.
    Сигурно самолюбието на гласувалите за Слави се гъделичка от това да ги наричат суверен, но истината е, че това е просто една сган.

  92. 92 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 349 Неутрално

    "Съседът ти вече има електрическа крушка Philips. Ти кога?"

    Много постъпки се обясняват с "Keeping up with the Joneses", което е "да не паднем по-долу от съседа". Това не е непременно завист.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#93] от "von_seeckt":

    Абе мани, нация от нобелови лауреати, личи си отдалеч.

  95. 95 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    политиците срещу олигарсите
    —цитат от коментар 71 на oua58686497

    едно дори бегло познанство с Тълковния речник (няма нужда да се жените) веднага ще ви разкрие ужасната тайна, че политиците са олигарси...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  96. 96 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Четейки всекидневните статии за Слави и партията му установих, че писачите са едни и същи както и коментиращите. Според мен вместо всекидневното анализиране на ИТН и нейния лидер е хубаво да намерят харизматичен лидер на ДБ, който ще приляга на идеологията на партията и ще се бори докрай за Истанбул ската конвенция и приемането на Северна Македония в ЕС.

  97. 97 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#94] от "oos19355380":

    До коментар [#93] от "von_seeckt":Абе мани, нация от нобелови лауреати, личи си отдалеч.
    —цитат от коментар 94 на oos19355380


    Вярно е, на Вас особено ви личи.

  98. 98 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#93] от "von_seeckt":Абе мани, нация от нобелови лауреати, личи си отдалеч.
    —цитат от коментар 94 на oos19355380


    Тази като не ти харесва, намери си друга! Свят широк!

  99. 99 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#98] от "von_seeckt":

    Тук си прав.

  100. 100 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Агитпропа на ОПГ-то изведнъж се метна да хвали г-н Трифонов.
    И да ругае лошото ристю и сичкото умнокрасиви.

    Схемите на мутрите и сараите може и да работят. Ама е жалка работа да работиш за тях





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK