"Затваряме децата последни" се превърна в "Затваряме единствено децата"

"Можем ли трета учебна година да играем на техните гърбове?"

© Велко Ангелов

"Можем ли трета учебна година да играем на техните гърбове?"



Въвеждането на онлайн обучение за голяма част от учениците в страната постави в трудна ситуация хиляди родители на най-малките, които не могат да бъдат оставени сами вкъщи. Решението на министерството на образованието предизвика силни критики. "Дневник" подбра няколко мнения от социалните мрежи и БНР, които определят мярката като несправедлива и непропорционална.


Красимира Хаджииванова, "Майко мила": Кога децата са били някакъв приоритет тук?


Водя детето тая сутрин на училище, защото той е от тази тера инкогнита на българското образование - подготвителните групи в училище, за които още няма яснота в детска градина ли са или са ученици, та отиваме ние и в училището срещаме само деца като него. Примерно общо 20 деца в цялото училище. Никой нищо не знае, ще учат ли утре например, няма ли, ще имат ли стол, няма ли да имат, въобще - пълна мистерия. Пускаш го там и квото дойде.


Около мен бродят изтерзани родители на първолаци, носещи пликчета с всички учебници, тетрадки, помагала и буквари на децата си, и търчат бързо към вкъщи, защото, хей, науката е слънце и ей сега ще потече по компютъра. Чувствам се тъпо - моето дете още ходи присъствено, а братовчедка му, която е първи клас в същото училище и реално е на същата възраст, ще седне на компютъра и ще пише ченгели онлайн. Викам си - това аз немаше да го издържа, бе. Не искам да уча ченгели онлайн, не искам и детето ми да го прави, и дано догодина да сме приключили с тоя въпрос, защото ако не сме, аз ще отида с детето на някой връх и ще живеем там с орлите.




После си говоря с приятелки. Лекари, ейчари, хора от бизнеси, всякакви. Чувам истории за лекари, които казват, че нямало да се ваксинират, ЗАЩОТО ТАКА ГО ЧУВСТВАЛИ. Сещам се за онова село, дето почина родилка и бебетата ѝ близнаци, и въпреки това НИКОЙ НЕ ВЯРВА, ЧЕ ИМА ВИРУС.


"Като цяло", каза човек от селото, "няма такъв вирус". Само кметът бил ваксиниран и това е.


После виждам снимки на протестиращи срещу сертификата. Нарушавали им се били правата и свободите, което е удивително предвид факта къде живеем и че 30 години всякакви ченгета, чорбаджии и мошеници ни ограничават свободите и живота посредством управлението си, но никой не протестира срещу това. После чувам и сравнения с фашизъм, защото държавата НАЙ-НАКРАЯ (според мен - със закъснение) се осмели да въведе някакви ограничения за неваксинирани и невярващи във вируса.


И искам само ви да кажа, че малко се объркАх от избирателните настроения на това гражданско общество - като е за бежанци, прайдове, гейове и бракове, падане на История Славянобългарская от учебната програма, сексуално образование и прочие опасни теми, сме консервативни, пазим родината от врагове и сме готови да се разчекнем, но да си запазим традициите.


Но стане ли дума за това, че имаме обществено задължение да се държим разумно, НЕ ЩЕШ ЛИ станахме върло либерални и всички почнаха да реват за свободи и права.


Последно - какви сме?


И докато се дефинирате, не ми говорете за чипове, рога и някакви въображаеми опасности, които ще ми се случат ДВЕ ГОДИНИ, след като се ваксинирам. Щели сме да видим ние след две години какво ще ни се случи - айде, слагам си аларма за след 2 години, както каза Letiashtata Kozzila Erato, и ще разберем тогава.


Не искате сертификати, не искате ваксини, не вярвате във вируса и нямате проблеми децата да не ходят на училище, а болниците да нямат свободни легла.


Какво искате тогава? Комуна, в която всички ядем грудки и листа и който се разболее, да се оттегли в шумата и кротко да умре, докато другите пеят заупокойни молитви около него?


Ваксината била експериментална и никой не знаел страничните ефекти. Знаете ли кое още е експериментално? Бадемовото мляко е експериментално. Кюфтетата от соя са експериментални. Цигарите са експериментални и тия, дето ги пушите с нагряване, също са експериментални. ЖИВОТЪТ Е ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН. Като цяло, както би казал оня човек от селото, дето не вярва, че има вирус.
Единственото, което не може да е експериментално, е отношението ни към децата. Я кажете, те къде се намират в скалата на усещанията ви за правдивост, права, свободи и свободна воля?


Можем ли трета учебна година да играем на техните гърбове, защото те така или иначе не могат да влязат във Фейсбук и да крещят ОГРАНИЧАВАТЕ МИ СВОБОДАТА, а и кога децата са били някакъв приоритет тук?


А дали може и четвърта, пета година така да я караме?


Може ли направо да изкараме едно ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО поколение от деца, завършили онлайн? Както е модерно да се казва - КАК ГО УСЕЩАТЕ?


И накрая - знам, че ви е страх. Собственото ти тяло ти е най-ценното нещо, знам това. Но обществото е съставено от много тела и умове, които дърпат в различни посоки, и затова има правила, по които да се движим. Затова не пресича всеки както му падне (а ако го прави, си плаща цената, а и децата не учат дистанционно вследствие на това, че някой пресича през Цариградско или на червено), затова има ред в магазините и т.н. Ще минем и през това, но дайте да го направим като нормални хора, а не като хипари, излезли от гората.


Елисавета Белобрадова, кандидат-депутат от "Демократична България": Единствените граждани, които са лишени от права, са децата


От днес единственото място, в което не можете да влезете с ПСР, антигенен тест или сертификат за ваксинация, е училището и подобните му институции.


Единствените граждани, които са лишени от права, са децата. Не знам как се случи така, че правилото, което целият свят спазва, а именно "Затваряме децата последни", се превърна в "Затваряме единствено децата".
Искате бар? Две водки? Хаху-хихи? Ако не ви е студено, нямате никакъв проблем. Можете да се натрупате двеста човека един върху друг между найлоните на заведенията под печките и да си крещите един на друг, докато обменяте слюнка, зарази и каквото желаете.


Но ако сте на 7 и искате да ходите в училище с маска през цялото време - не може.


Не може дори да искам, като родител, да си платя антигенния тест. Не може дори ако голямата ми дъщеря е ваксинирана. Не може.


Кошмарното управление на тази криза е в постоянна предизборна обстановка и ще трябва да се гласува. Кой не гласува? Децата. Омръзна ми.


Непрестанно ми казват да внимавам да не обидя някого, да не разсърдя някой избирател, да не настъпя мотиката, но децата отново са единствените в локдаун.


Да, искам оставката на министъра на здравеопазването. Да, държа отговорни хората, които подкрепят неговото решение, тези, които не му се противопоставят и този който е назначил този министър.


Ваксинационните нива са катастрофални, болниците са пълни, никой не смее да затвори нищо да не би да не го изберат. Никой не смее да каже нищо да не би да разсърди някого.


Само децата нямат значение за всички тези хора, които са се съгласили да подпишат това решение. Целият екип, който го е одобрил, всеки, който не се противопоставя на това безумие.


Излезте, разходете се, направете си един антиген, после седнете да разлафите като нормални хора, каквито сте. Хапнете, ползвайте една вилица - живейте както винаги, защото в момента има само едни хора, за които животът се променя - децата.


И да напомня - хиляди деца, отпадащи от учебния процес. 30 процента повишаване на депресиите, самота, липса на контакти, компютри, компютри, компютри. Няма танци, няма спорт, няма английски, шах, приятелчета в курса по роботика.


Да не говоря за самотните майки с две деца, които няма как да идат на работа. Родители, които работят далеч от дома и имат първокласник.


Никога не съм вярвала, че ще ударим дъното така. Че ще дойде ден, в който ще мога да заведа децата на ресторант, но не и на училище.


Децата са ни най-важни.


Децата са ни най-важни.


Децата са ни най-важни.


Има ли някой в тази държава, който го вярва въобще.


Адвокат Адела Качаунова, Български хелзинкски комитет, по БНР: Учениците единствени понасят тежест


Наложените мерки са закъснели и недостатъчни да постигнат целта - да намалят бързо нарастващата крива на заболеваемост от Covid-19. Те засягат непропорционално децата - учениците единствени понасят тежест в момента.


Зелените сертификати трябваше да бъдат въведени през лятото, като се даде гратисен период на хората. Когато има предвидимост на мерките, това може да гарантира по-доброто им приложение.


Можеше да се въведе задължителна ваксинация на определени професии, за да се осигури присъствено обучение за децата.


Ние живеем в общество и сме задължени да се грижим не само за себе си, но и за останалите хора... Ние предлагаме да се осигурят безплатни неинвазивни бързи тестове за учениците в училищата, за да гарантира тяхното присъствено обучение. Предлагаме да се обмисли възможността за връщане на т.нар. грипни ваканции.


Адвокат Кристина Петкова, "Демократична България": На училище не може, но в мол може!


Бясна съм. Бясна!


Защото децата ОТНОВО са онлайн!


Защото родителите на тези деца, ОТ ДНЕС ЗА УТРЕ трябваше да обезпечат присъствие вкъщи.


Защото важната мярка се оказа да затворим децата, пък после може да идем да пием по чаша навън.


Защо, г-н министър?


Криза не се управлява по този безобразен начин. Къде отиде обещанието Ви, че "затваряме децата последни", че всичко това ще бъде предотвратено и управлявано адекватно с мисъл за децата и децата като основен приоритет?


В момента се намираме в абсурдната ситуация децата да не могат да отидат на училище, но да могат да идат в някой мол!


И докато ние спорим за сертификати, конспирации и човешки права, под линия остават децата- потърпевшите от нашите действия и страхове.


Забравяме, че ние носим отговорност за малките човечета и вместо да се тревожим, че някой тръпне в очакване да ни "чипира" и "идва новият световен ред" да помислим за това поколение, което расте в момента и се "образова" онлайн от дивана вкъщи!


Ще го кажа кратко и ясно:


Заложете на разума и направете необходимото, за да могат децата да ходят присъствено на училище!


За да могат родителите им да ходят на работа!


Заложете на разума и поставете грижата за децата на първо място - където ѝ е мястото!


Всичко, което трябва да знаете за:

Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Дневник”.

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Моите уважения към Дневник за този материал. Не го очаквах, честно казано. Извинявам се.
    Chapeau!

  2. 2 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    Всъщност точно това е единствената правилна мярка на правителството. Всички сериозни вълни тръгнаха горе долу около месец след връщане на децата в училище. Миналата година октомври, после тази февруари и пак тази октомври.

  3. 3 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#1] от "еспресо":

    Ти пък за какво се извиняваш. Истерчни мнения за деца, училище. Нищо разумно не прочетох. В Австрия учениците/всички /, ги тестват два пъти седмично. Какво пречеше от началото на учебната година да се въведе това и в България.
    Тестовете са безплатни. Децата се жабуркат и после се изследва течността.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  4. 4 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Вашите протести...
    Вашата "победа"...
    Вашето правителство...
    Вашата отговорност?...

    ДБ=БКП
  5. 5 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    На чужд гръб и 100 акъла са малко :-/

    Но простата истина е, че ако министъра - кой да е министър - направеше каквото иска тази лелка от статията, то щеше да има друга статия от друга лелка, която да го обвини - съвсем аргументирано - защо е направил това, което е направил.

    Обществото е разделено и объркано.

    Единственото, което би имало резултат е твърда ръка, което е обратното на демокрация.

    Уви, такава е реалността - демокрацията е слаба в краткосрочното управление на кризи, отдавна известен факт, който се използва максимално от всички, които искат да я подкопаят.

    А българското общество е в неприятната ситуация нито да е узряла демокрация, нито да е готово да приеме обратно тоталитаризма.

    Затова и ще има още много статии като тази.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на golqmsmotanqk
    golqmsmotanqk
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#5] от "Боби Колев":

    Българското общество е в неприятната ситуация, че още не е оформено като общество. Към момента е биомаса, търсеща фалшиви сертификати, болнични и виновник за хала си.

  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2900 Неутрално

    Е точно това са вечните протестъри, вечните кандидати, вечните....Разумните хора оценяват, разочарованието на кандидат депутати трупат "електорат"

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#1] от "еспресо":Ти пък за какво се извиняваш. Истерчни мнения за деца, училище. Нищо разумно не прочетох. В Австрия учениците/всички /, ги тестват два пъти седмично. Какво пречеше от началото на учебната година да се въведе това и в България.Тестовете са безплатни. Децата се жабуркат и после се изследва течността.
    —цитат от коментар 3 на Vivian Apostolov


    Защото правителството обещаваше, че училищата ще бъдат затворени последни. ИЗЛЪГАХА.
    Защото пубер сега не може да отиде на училище, но без проблем може да отиде в мол или бар, под 18 години не се иска сертификат. ПОПУЛИСТИ безгръбначни.
    Защото някои смели журналисти най-сетне си позволиха да публикуват критични мнения към некадърниците на Радев във вестник, който му слугува. Моите уважения за смелостта! Когато някой постъпва достойно, трябва да му го признаеш и поне мъничко, да го подкрепиш.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Е точно това са вечните протестъри, вечните кандидати, вечните....Разумните хора оценяват, разочарованието на кандидат депутати трупат "електорат"
    —цитат от коментар 8 на дерибеев


    Всеки човек си има граници. За мен една от границите е дали детето може да отиде на училище или в мол. Ако в училище е забранено заради епидемията, а в мола няма проблем въпреки епидемията - съжалявам, но ми прекрачват границата.
    Няма аргументи, които да променят тези очевидни факти.

  12. 12 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Снощи изчетох този постинг. Видях само обвинения, но не и поемане дори на малко отговорност. За да не са децата на училище са виновни предимно техните родители, които нямаха против да се влачат в Гърция цяло лято и ПСР тестовете не им бяха проблем. Но сега е страшна драма, че децата са си вкъщи, щото мама и тате нито се ваксиираха, нито позволяват бързи тестове на отрочетата си в училищата. Моите уважения към Белобрадова, но този път малко да се замисли.
    П.П. В час пик в метрото беше пълно с тийнейджъри. Не знам за малките, но в хубавото време на пуберите социален живот хич не им липсва.

  13. 13 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#10] от "uq":

    И тогава защо я правиш публична, като знаеш какво излиза от мозъка ти?

  14. 14 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    На училище не може, но в мол може!Ами този въпрос си го задавахме и при други хора управляващи Ковида у нас и тях изкарахме некадърни и тези и те некадърни.На всички ни писва последната 1-2 години от разни тестове,ваксини,от увеличаващите се цени на всичко от честите политически избори които не променят нищо ама пък и не може всеки които има смелост да ръководи нещо и да почнем да го хулим и да му казваме-това защо е бяло ами не е черно-оставка нищо не става от теб.

  15. 15 Профил на Александър Стефанов
    Александър Стефанов
    Рейтинг: 738 Любопитно

    Радев е пълна ПУ………. Нещастници пак ни излъгаха!Шибаните кръчми и молове са по ценни от децата ни!!!
    —цитат от коментар 6 на xkz38522096


    Ш*****е кръчми и молове пълнят джобовете, за разлика от децата. Не опонирам, само проста констатация. Единствено не съм съгласен как тия "децата ни" стана универсален щит-дъвка. Ако имате деца, нека са Ви живи и здрави, грижете се за тяхното добруване, а останалите не ги мислете, те си имат съответните лица, които отговарят за тях.

    Ами... глупав човек съм, да.
  16. 16 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Мерките са адекватни, начинът по който бяха въведени е крайно нескопосан. Трябваше на 1ви септември, да се каже - е тия мерки влизат от 15 октомври .Точка по въпроса.
    Ама нали избори, политики...

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  17. 17 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#11] от "еспресо":

    Детето прекарва най много час в мола, а в училище са поне 5-6 часа. И ако не схващаш разликата, никой не може да те убеди.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  18. 18 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#11] от "еспресо":Детето прекарва най много час в мола, а в училище са поне 5-6 часа. И ако не схващаш разликата, никой не може да те убеди.
    —цитат от коментар 17 на Vivian Apostolov


    Ако за теб училище и мол са просто място, където детето прекарва някакво свободно време - съжалявам, не си ми интересен като събеседник.

  19. 19 Профил на saz391051887
    saz391051887
    Рейтинг: 521 Неутрално

    безобразие, спор няма, децата да не ходят на училище.
    от друга страна, ако продължим да мрем с тая скорост, за година ще изчезне град с големината на варна. и по от друга страна, с риск да прозвуча много цинично, за което се извинявам, но това ще намали и количеството български идиоти, дарвинизъм в действие. така го чувствам, както казал оня селянин.

  20. 20 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    До коментар [#17] от "Vivian Apostolov":

    Аз прекарвам час-два в кръчмата и 8 на работа. Значи ли това , че не трябва да работя ,но да си кибича на масата 2 часа дневно ?
    П.с.
    Всъщност идеята е страхотна, но не виждам как ще дтане :)

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  21. 21 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#19] от "saz391051887":

    И не можаха да забранят на пуберите да ходят на мол, след като не ходят на училище? Не можаха да забранят на всички без зелен сертификат да ходят в молове и заведения, а уточниха, че ако си под 18, можеш да ходиш?
    Ай сиктир.

  22. 22 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    По време на втората вълна, Алибегов разправяше по телевизора, че ако ще затварят него, да затворят и училищата. Сега аз смятам, че ако затварят училищата е справедливо да затворят и него.

  23. 23 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 663 Неутрално


    Оня денков и другите некадърници около него съсипват обучението и социализацията на всички деца....

  24. 24 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1847 Весело

    До коментар [#5] от "Боби Колев":

    "Единственото, което би имало резултат е твърда ръка, което е обратното на демокрация."
    Такъв е сценария на преврата. Следващата пролет ще сме узрели за нова Конституция и Президентска държава. До тогава ще ни управлява РРадев със служебните си кабинети. По-точно ген. Стоименов, който е зад РРадев.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  25. 25 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    [quote#11:"еспресо"][/quote]

    Разбира се, че има логика, която да може да обясни ситуацията.
    Правителството може да затвори достъпа до държавните структури, защото преценява, че това е най-доброто за децата.
    (аз лично с това съм съгласен)
    Затварянето на частните заведения, обаче, е съвсем друга бира - там са намесени изцяло частни отношения.
    И най-малкото има толкова добри аргументи "за", колкото и "против".
    Ако родителите искат да си пращат децата по моловете правителството ли да им забрани?! Ми нали веднага ще писнат всички, че им биват изземвани елементарни човешки права?
    Ако пък вменят на частниците да следят кой влиза и има ли 18 ще ги обвинят с право, че това струва време и ресурси, неизпълнимо е, създава бюрокрация без ефект и т.н.
    И всичко изброено ще е вярно...просто не цялата картинка.
    В крайна сметка всичко опира до това дали човек иска да види положителното във всичко което се прави (или не се прави) или отирцателното.
    И българите традиционни са си песимисти, това е...бързо забравят кризите и още по-бързо почват да обвиняват всеки друг, но не и себе си, когато нещата не вървят.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  26. 26 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#5] от "Боби Колев":"Единственото, което би имало резултат е твърда ръка, което е обратното на демокрация." Такъв е сценария на преврата. Следващата пролет ще сме узрели за нова Конституция и Президентска държава. До тогава ще ни управлява РРадев със служебните си кабинети. По-точно ген. Стоименов, който е зад РРадев.
    —цитат от коментар 24 на chichka


    Чел съм подобни теории.
    Не мисля, че са реалистични.
    Ситуацията трява да стане много по-тежка за да се стигне до там.
    Ако Радев искаше преврат можеше да го напарви по време на протестите.
    Не мисля, че иска; не мисля, че може и не мисля, че ще се случи в предвидимо бъдеще.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  27. 27 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#25] от "Боби Колев":

    Глупости. "Ще ги обвинят...". Разбира се, че ще ги обвинят - в криза няма решения, които да се харесат на всички.
    Но ако избираш да се харесаш на Мазния Ричард със заведенията и на собствениците на молове, защото те могат да ти причинят неприятности тук и сега, а зачеркваш училището - защото резултатите ще се усетят чак след години...
    Ами майната им на такива. И на техните поддръжници.

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    Съгласен съм на 100% с написаното! Единственните затворени се оказаха училищата! Не кръчмите, не чалготеките, не стадионите, а училищата!

    С такива приоритети обществото ни не може да очаква повече от 20% ваксинирани!

    Гнус ме е от вас!

  29. 29 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Весело

    До коментар [#17] от "Vivian Apostolov":Аз прекарвам час-два в кръчмата и 8 на работа. Значи ли това , че не трябва да работя ,но да си кибича на масата 2 часа дневно ?П.с.Всъщност идеята е страхотна, но не виждам как ще дтане :)
    —цитат от коментар 20 на schwimmwagen


    Всичко опира до желание и настойчивост.

    Опитайте! :-)

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  30. 30 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Весело

    До коментар [#25] от "Боби Колев":Глупости. "Ще ги обвинят...". Разбира се, че ще ги обвинят - в криза няма решения, които да се харесат на всички.Но ако избираш да се харесаш на Мазния Ричард със заведенията и на собствениците на молове, защото те могат да ти причинят неприятности тук и сега, а зачеркваш училището - защото резултатите ще се усетят чак след години... Ами майната им на такива. И на техните поддръжници.
    —цитат от коментар 27 на еспресо


    Както казах на чужд гръб и 100 акъла са малко :-)

    Абсолютно същия аргумент - само че вместо "Мазния Ричард" сложете "Българската икономика" или "моята заплата" - ще има сравнително същата сила.
    И , естествено, пак ще бъде предшестван от "Глупости", а може би и подпечатан с "жалка история!" сякаш това би го направило по-силен от Вашия.

    Такава е реалността - повечето хора си мислят, че тяхната гледна точка е правилната и другите са идиоти.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    До коментар [#16] от "schwimmwagen":

    Не! Трябваше още през май - юни да се каже, че персоналът на болници, поликлиники, старчески домове, училища, общински и държавни служби работещи с хора ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се ваксинира до (примерно) първи септември с две дози! Който е против - неплатен отпуск!

  32. 32 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#30] от "Боби Колев":

    И учениците, като могат да ходят свободно на молове и заведения, а не на училище, ще спасят твоята заплата, българската икономика и дори гледната ти точка?
    Да ти имам толерантността и разбирането.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#11] от "еспресо":Ами тъпичък си, като не можеш да разбереш каква е причината.
    —цитат от коментар 33 на Hristo Daskalov


    Ами да, нека да съм тъпичък и да смятам, че е по-добре учениците да могат да ходят на училище, а не на заведение или мол.
    Нека да съм тъпичък с училището, а не умничък с кръчмарските умници и кифлите от моловете.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#18] от "еспресо":Трудно ти се отдава аналитично мислене. Да не говори за елементарна взаимовръзка. Когато си изложен по дълго време в една среда където активно комуникираш с деца, учители. В междучасията се боричкате, дишате си във муцунките, щото сте дечица, рискът да си обменят вируси е многократно по голям, отколкото в мола.Е, ако и сега не си разбрал.... Жив и здрав 😁
    —цитат от коментар 35 на Vivian Apostolov


    И заради това да оставим мола свободно за дечицата, да разберат кое е по-добро за тях? Боя се, че не се правиш на тъп, а си наистина автентичен.

  37. 37 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#31] от "vassilun":

    Ти ли ще ми плащаш наема и пр. Това със задължителното ще доведе до апокалипсис сега. Добре че висшите чиновници и политици ще не ще го разбраха.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  38. 38 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#36] от "еспресо":

    Абе какво си се хванал с тия молове?! Тия деца си имат родители. Айде да не ме убеждаваш, че те си водят ката ден децата в мола на разходка.
    П. С и съм жена, не ми говори в м. р.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  39. 39 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Много късно ги затвориха училищата.
    Съгласно Националният план за справяне с пандемията от SARS-CoV-2, училищата трябваше да се затворят при 500 заразени на 100 000, но правителството промени плана на 750 и не ги затвори.
    Сьс сертификати не може да се спре пандемията.

  40. 40 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1285 Разстроено

    🤮🤮🤮🤮🤮къде да поставя мнението си

    СЛ..О никой не ти е длъжен да възпитава и направи докторанти децата ти 🤮🤢🤢🤢

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  41. 41 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1285 Разстроено

    🤮🤮🤮🤮🤮къде да поставя мнението си

    СЛ..О никой не ти е длъжен да възпитава и направи докторанти децата ти 🤮🤢🤢🤢

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  42. 42 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#36] от "еспресо":Абе какво си се хванал с тия молове?! Тия деца си имат родители. Айде да не ме убеждаваш, че те си водят ката ден децата в мола на разходка.П. С и съм жена, не ми говори в м. р.
    —цитат от коментар 38 на Vivian Apostolov


    Е, възпитанието не ми позволява да обясня на жена какво мисля за нея. Затова учтиво:
    С мерките правителството първо защитава от епидемията, второ показва какви са му приоритетите, трето демонстрира ценности и политики.

    Училищата може да са по-голям развъдник на ковид от моловете - в което се съмнявам, но е възможно - но по същата логика общественият транспорт, гъз до гъз идиоти без маски и без билети, е още по-голям развъдник. Но плазмодиите популисти затварят училищата, защото резултатите ще се усетят след 10 години - какво им пука - докато от затваряне на обществения транспорт веднага. Значи не им е важно здравето, а преизбирането.
    Затварянето на молове и заведения за ученици няма да фалира кръчми и магазини, но ще е знак за приоритети. Но явно тъпите фатмаци повече се вълнуват от избиратели-кръчмари, отколкото от избиратели, за които образованието е важно. ги.
    И накрая - страхлив генерал е по-тъжно и от жена с мъжко име. Да си жива и здрава и си ги избирай все така, паснали сте си.

  43. 43 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Аз съм ваксиниран, съпругата ми също, дъщеря ми на 14 години също, дъщеря ми на 6 още не, но вероятно е въпрос на време. Значи ние можем, а 80% идиоти не могат.

  44. 44 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#30] от "Боби Колев":И учениците, като могат да ходят свободно на молове и заведения, а не на училище, ще спасят твоята заплата, българската икономика и дори гледната ти точка?Да ти имам толерантността и разбирането.
    —цитат от коментар 32 на еспресо


    Моето разбиране и толерантност веоятно няма да разберете, защото очевидно живеем във физически различни условия, които са формирали различен манталитет, разбиране и дори изразяване в света :-)

    Ироничното пожелание, обаче, също както и обобщението "Глупост!" по-горе по никой начин не придават тежест на аргументите Ви.

    Още по-жалко е че персонифицирате неприязъна си като го проектирате върху мен при положение, че нито съм се оплакал за заплатата си, нито за децата си.

    ТОва, че мога да видя алтернативна гледна точка на Вашата и да оценя достойнствата й не ме прави нейн защитник.

    Просто отбелязвам, че Вашето виждане (и на тези може би не много по-малко, но задължително под 50% от населението, които го поддържат) съвсем не е единственото рационално обосновано.

    Само са Ваша сметка си е ако не можете да го видите.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  45. 45 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    УЧИТЕЛИТЕ НЕ СА ВИ РОБИ И ДЛЪЖНИ ЗА НИЩО АКО НЕ ИМ ХАРЕСВА СТАВА И СИ ТРЪГВА АКО НЕ ВИ ХАРЕСВА СТАВАЙТЕ И СЕ ОПРАВЯЙТЕ.

    след 4-5 години ще го разберете никой млад учител не издържа повече от година,старите кретат до пенсия и после МАААЛИИИ НЕ ЗНАМ КАК СЕ ЧЕТЕ И ПИШЕ 🤨

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  46. 46 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    До коментар [#37] от "Vivian Apostolov":

    Ако исщаш да си плащаш наема, ваксинирай се! Ако не - марш на село! Там няма да плащаш наем и мама ще те храни!

  47. 47 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#44] от "Боби Колев":

    Умни слова. И това в мол ли го научихте, в заведение, или все пак в училище?

  48. 48 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    [quote#34:"еспресо"][/quote]

    Ами, нека постигнем съгласие по този въпрос тогава: логиката Ви не блести със състоятелност.

    Аз от 30-на години имам правото да пуша и да пия, но не го правя.

    от поне 40 имам тази възможност, независимо дали имам правото, и пак не го правя.

    Толкоз по въпроса за това децата дали имат право да ходят на молове и дискотеки.

    Следвашият въпрос е дали е работа на министерство да каже на семействата къде имат право да ходят децата им когато не са на училище.

    Тук ще кажа собственото си мнение - деца, чиито родители чакат някой друг да ги възпитава, са загубена кауза.

    Както са казали хората възпитанието на едно дете започва 20 години преди неговото раждане с раждането на майка му.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  49. 49 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    До коментар [#48] от "Боби Колев":

    Въпросът не е до избор! Децата НЯМАТ избор, нямат право да ходят на училище! Училищата са затворени!

  50. 50 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#44] от "Боби Колев":Умни слова. И това в мол ли го научихте, в заведение, или все пак в училище?
    —цитат от коментар 47 на еспресо


    Предлагам Ви да оставите на мира моята личност - нямам нужда от Вас, нито пък темата за децата и правилата има нужда от светлина по въпроса за моето образование или къде научавам каквото зная :-)

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  51. 51 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#48] от "Боби Колев":

    Ами не постигаме съгласие. Министерството не оставя избор на родителите дали да пуснат децата си на училище, но им оставя избор дали да ги пуснат на мол или в заведение.
    Оттук нататък евтина работа.

  52. 52 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#50] от "Боби Колев":

    А, не така. Това да се дават оценки и квалификации не е еднопосочно.

  53. 53 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    До коментар [#49] от "vassilun":


    На напусни работа и си направи частно училище
    🤣🤣😂🤣😂ити работи с 25-30 деца и 60-80 родители,баби и дядовци

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  54. 54 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    До коментар [#49] от "vassilun":


    На напусни работа и си направи частно училище
    🤣🤣😂🤣😂ити работи с 25-30 деца и 60-80 родители,баби и дядовци

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  55. 55 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    Явно през телефон сайта и бъгав🤨

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  56. 56 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#48] от "Боби Колев":Въпросът не е до избор! Децата НЯМАТ избор, нямат право да ходят на училище! Училищата са затворени!
    —цитат от коментар 49 на vassilun


    Това ли е въпросът наистина?

    Защото този въпрос *е* от компетенцията на държавата по закон.

    Какво точно Ви смущава в това? Закъснението? Мдам, склонен съм да се съглася, но също така разбирам и техните аргументи - каквото и да бяха направили все щяха да са виновни.

    В светлината на това предпочитам да гледам положителната страна на решението им - по-добре сега отколкото след още 2 седмици.

    Струва ми се, обаче, че не това е въпросът, който бива отупван тук, а защо имат право да ходят на молове и дискотеки, който въпрос, най-общо казано, не е нормално да е в компетенциите на държавата (но може да се повдигне и дискутира в кризисна ситуация като сегашната).

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  57. 57 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#48] от "Боби Колев":Ами не постигаме съгласие. Министерството не оставя избор на родителите дали да пуснат децата си на училище, но им оставя избор дали да ги пуснат на мол или в заведение. Оттук нататък евтина работа.
    —цитат от коментар 51 на еспресо


    Съгласието, което постигнахме е на база собственото Ви предложение в пост #34.

    Министерството би било добре да може да позволи на родителите да имат избор, но посмъртно няма такава възможност.

    Случайно съм близо до ръководството на малко частно училище в САЩ и зная усилията по това да се поддържа паралелно директно и задочно обучение.

    Абсолютно съм сигурен, че е практически невъзможно към днешна дата в държавните училища на бедна, корумпирана България.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  58. 58 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Случайно помня, как преди седмица здравният министър каза, че училищата ще затворят последни. И намерих как преди месец за това е имало консенсус в министерския съвет.
    Щях да се отнеса към твърденията ти с някакво елементарно уважение, ако ги беше изказал тогава.

    Но аз напълно подкрепих министъра, когато каза, че ще затвори училищата последни, а сега съм бесен. А за хората, които подкрепят правителственото решение и преди, и сега, когато се обърна на 180 градуса... Ами хайде да не казвам, че тук може да има и жени, нищо че са с мъжки имена.

  59. 59 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    До коментар [#56] от "Боби Колев":

    Явно за Вас не е проблем, че кръчми, чалготеки и молове се поставени като по-важни за обществото от обучението на децата! Нямам какво повече да добавя!

  60. 60 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#46] от "vassilun":

    От 14 години живея в Австрия. Родителите ми са мъртви от 35 години. Мед. сестра съм. И нямам село.
    Така че внимавай когато споменаваш родителите на непознато за теб лице.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  61. 61 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#56] от "Боби Колев":Явно за Вас не е проблем, че кръчми, чалготеки и молове се поставени като по-важни за обществото от обучението на децата! Нямам какво повече да добавя!
    —цитат от коментар 59 на vassilun


    Не виждам откъде е "явно" това за Вас и при положение, че няма какво повече да добавите няма и да Ви питам.

    понеже аз имам какво повече да добавя, обаче, ще кажа, че никъде в написаното от мен няма нищо, което "явно" да покаже, че "за мен не е проблем, че кръчми, чалготеки и молове са поставени като по-важни от обучението на децата".

    Ще добавя, че подобно нещо е плод на Ваши интерпретации и като така там е, където трябва да бъде търсен проблема.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  62. 62 Профил на @
    @
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Дзак - https://darikradio.bg/d-r-kacarov-ako-imuniziranite-prodalzavat-da-zarazavat-znachi-vaksinite-ne-rabotat.html

    Стойчо Кацаров дава интервю за Дарик радио /09.04.2021 г./:

    Водещ - "Има ли според вас дискриминационен елемент, ако ваксинацията стане изискване за започване на работа в някои сфери?"

    Стойчо Кацаров - "Според мен това е класически пример на непряка дискриминация. Ако сертификат за ваксиниране се изисква за пътуване, както Европейската комисия обсъжда, а още повече пък за работа...Това е класически пример на непряка дискриминация. Създаване на предпоставка за отнемане на права - привидно законна, на практика необоснована."

    /.../

    Водещ - "Аргументират се хора изплашени с... доколко не знам резонно твърдение, че е възможно ваксинирани да продължат да разпространяват..."

    Стойчо Кацаров - "Значи ако те продължават да разпространяват, това значи, че ваксината не работи. Ако наистина разпространяват, след като са ваксинирани, няма смисъл да се ваксинират. Ваксинираният човек, който има имунитет, не може да се зарази... не можеш да предаваш, ако ти самият не си заразен. Ако ти можеш да се заразиш и можеш да предаваш, значи ваксината не върши работа".

  63. 63 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#50] от "Боби Колев":А, не така. Това да се дават оценки и квалификации не е еднопосочно.
    —цитат от коментар 52 на еспресо


    Бихте ли били малко по-конкретен, моля? :-)

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Уточнете се за последно - това сега увеличаване на права ли е или е ограничаване. Защото ваксър-клакьорите твърдят, че това не било ограничаване, а било увеличаване на правата на хората, а пък тази кака сега казва "добре че властта най-накрая ограничи правата на неваксинираните".

    Как го беше казал класикът:

    "Войната е мир.
    Свободата е робство.
    Невежеството е сила."

  66. 66 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    До коментар [#60] от "Vivian Apostolov":

    Ако наистина си медицинска сестра в Австрия (в което силно се съмнявам), със сигурност си ваксинирана!

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Много късно ги затвориха училищата. Съгласно Националният план за справяне с пандемията от SARS-CoV-2, училищата трябваше да се затворят при 500 заразени на 100 000, но правителството промени плана на 750 и не ги затвори. Сьс сертификати не може да се спре пандемията.
    —цитат от коментар 39 на plynii


    Да, закъсняха със затварянето на училищата. Всъсщност, въобще не трябваше да ги отварят защото средата на септември нивото на заразените бе като през октомври м.г. - тоест ясно беше, че тази година есента ще има по-тежка Ковид вълна от миналогодишната. То това беше ясно защото делта варианта е съществено по-заразен и опасен от онзи дето беше м.г. по това време.

    Но за сертификатите не съм съгласен

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  69. 69 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2711 Неутрално

    Ценностите на Радев са същите евро скъпоценности, като на Борисов- печалбите, оборотите..

    Любовта ще спаси света!!!
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 73 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 756 Неутрално

    "Елисавета Белобрадова, кандидат-депутат от "Демократична България": Единствените граждани, които са лишени от права, са децата"

    Цитирам Белобрадова, щот нали се предполага да е от по-умните. Обаче трънки. И тя надрънкала глупави псевдокатастрофически малоумия, уви. Останалите изокали се - от същия дол дренки.

    Децата, тези малки ангелчета, беладжийчета, палачорчета, тез неуморно щъкащи, всепроникващи и безспир разнасящи хем радост, хем грижи, хем вируси дяволчета, та децата са по необходимост първата, подчертавам - по необходимост първата възрастова група от населението, която трябва да бъде изолирана, карантинирана, затворена и озаптена. И няма нужда от майчински рев до небето, вопли, крясъци и фалшиви сълзи. Аче аман.

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  74. 74 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 756 Неутрално

    И стига с тоз елементарен инфантилизъм и тъй да се каже децомилство - децата биле "граждани". Граждани друг път. Нито са граждани, нито са селяни, нито извънземни. Децата са си деца. Кат станеш на 18, тогава ставаш и гражданин. Щот гражданина за разлика от детето има граждански прави и най-вече задължения. Каквито децата нямат. Никога не са имали, никога няма и да имат.

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  75. 75 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Вчера като свърших работа, водих детето в двора на училището да поритаме. Пълно с дечурлига, като се срещнат се прегъщат, дай 5, въобще общуват си пак както и ако си бяха в клас.
    И защо тогава са затворени в къщи половината ден, като другата половина пак го прекарват с приятелчетата си?

  76. 76 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Вчера като свърших работа, водих детето в двора на училището да поритаме. Пълно с дечурлига, като се срещнат се прегъщат, дай 5, въобще общуват си пак както и ако си бяха в клас. И защо тогава са затворени в къщи половината ден, като другата половина пак го прекарват с приятелчетата си?
    —цитат от коментар 75 на Камен


    Добре си направил, че си излязъл на въздух с детето. Ако си се сетил и да не са смисате с останалите дечурлига, цена нямаш. Пък що останалите са са смисали - туй е въпрос към празноглавите им родители.

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  77. 77 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1648 Неутрално

    Има някаква по нечовешки перфидна перверзия в тези крокодилски сълзи за "милите дечица"...
    "Затваряме последни децата" Е РЕАЛНО УБИВАМЕ ПЪРВО УЧИТЕЛИТЕ!
    А второ - същото за семействата И ДЕЦАТА на учителите!
    Съвсем съзнателно, умишлено, систематизирано с наслаждение....
    Към това добавяме неистовите усилия, положени от НПО-тата на разни и всякакви активисти, с вънншно финансиране и вътрешна проклетия, усилия унищожили и най-малката възможност за някакви предпазни мерки и дисциплина в училищата. Добавяме и изнудващият натиск върху учителите да признаят себе си негодни да работят в дистанционна среда, да се самообрекат на некадърност, сълзливо да се молят на министри, родители, синдикални лидери, РУО-началници, НПО-ментори, ДА СЕ САМОУБИЯТ , НО ДА СА ИМ В КЛАСНАТА СТАЯ "милите дечица" БЕЗ МАСКИ, БЕЗ ДИСТАНЦИЯ, БЕЗ ХИГИЕНА.
    Само и само да се УГОДИ НА НАГОНА НА антиковидисти, антиваксъри, античовеци ТЕХНИТЕ "дечица" ДА СЕ НАЖИВЕЯТ на СМЪРТТА на ВСИЧКИ ДРУГИ!
    И краткото, но съдържателно послание на Красимир Вълчев - НЕ МОГА ДА СЪМ ХУМАНЕН към учителите!!!
    Денков отиде още по-напред - ЩЕ ПОДМЕНИМ УЧИТЕЛИТЕ с ИИ!
    След като умрат, разбира се...

    А ДАНС дори не си мръдна пръста да изтърбуши мрежите, които заливат с хибридни послания "милите дечица", как да изпозаразят "старите" та да си купят имоти на ниски цени и да си живеят...

    ПАРАЗИТИЗЪМ от нечовешки размерности!
    !

  78. 78 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1648 Весело

    В една друга ситуация щеше да е гениално гротескно това тотално манифестиране на цялото антиваксърско, антиковидско в полза на ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА ВАКСИНАЦИЯ на ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ СЪСЛОВИЯ!
    Обаче в тази ситуация не е гротеска , а е ИЗРОДЩИНА!
    Всички тези антиковидисти, антиваксъри УСПЯХА ДА НИ УБЕДЯТ, че ваксините, СА ТОКСИЧНИ, ПЪЛНИ СА С ЧИПОВЕ ЗА КОНТРОЛ, ПРЕДИЗВИКВАТ СМЪРТ ПОЧТИ ВЕДНАГА, ИЗМЕНЯТ ДНК и ПРЕВРЪЩАТ ЧОВЕЦИТЕ В ЗОМБИТА, СЪЗДАВАТ ID ИДЕНТИФИКАТОР С КОЙТО ПРЕВРЪЩАТ ЧОВЕЦИТЕ В СОБСТВЕНОСТ НА КОМПАНИИТЕ от БИГ ФАРМА и множество още ОПАСНОСТИ!

    И СЕГА СЪЩИТЕ ТЕЗИ антиваксъри, антиковидисти, активисти, горящи маски, и пращящи от борбеност за ЛИЧНАТА ИМ СВОБОДА и безценният им животец, КОИТО ЗА НИЩО НА СВЕТА НЯМА ДА СЕ ПОДЛОЖАТ НА ВАКСИНИРАНЕ ИСКАТ, НАСТОЯВАТ, ЗАДЪЛЖАВАТ УЧИТЕЛИТЕ ДА СЕ ВАКСИНИРАТ НАСИЛСТВЕНО!

    Нали всеки може да си направи простичкият извод от това?!

    Не е ли ИЗРОДСКО?!

    На всичкото отгоре представено като политическа линия и стратегия на "Демократична България"!!!
    Дали такива заслужавати изобщо да бъдат допускани до
    Парламента?
    !

  79. 79 Профил на mbe281060634
    mbe281060634
    Рейтинг: 0 Неутрално
  80. 80 Профил на mbe281060634
    mbe281060634
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Едва ли кацаров ги измисля тези каламбури.
    Радев си има стратегия за изборите.
    Не е важна ковид кризата.

    #ДбПатерицаНаРадев





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK