ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 99.99% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Статус на деня: Децата не могат да бъдат лекувани чрез просия с SMS-и

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 464 Разстроено

    Активистка от "Системата ни убива" и участник в протестите на майките на деца с увреждания.
    _________________________________________________________________________

    Това е друго крайно мнение, което изобщо не приемам!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  2. 2 Профил на goshe55
    goshe55
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Абсолютно точно.

    "Русия е бензиностанция маскирана като държава!"
  3. 3 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 464 Разстроено

    Това, за което се събират пари, е ЗАДЪЛЖЕНИЕ на държавата!
    ______________________________________________________________________

    Да, задължение е на държавата, ама вие госпожо ще се съгласите ли да се вдигнат двойно социалните отчисления? Да мрънкате много ви бива!

    А тази кампания само допълва усилията на държавата, по-скоро дава право на дарителите да си измият част от съвеста!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  4. 4 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    "Българската Коледа" се провежда от 2003 г. под патронажа на президента,......."
    ..........
    Гоце, социалният президентин!!!!

  5. 5 Профил на t5eyes
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на t5eyes
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1829 Весело

    Предпочитам лично да дам пари за лечението на дете отколкото да ги дам на държавата :)))

    Както виждате, държавата събира пари за какво ли не, а все още се движим по пътища от втората световна война с дупките от бомбите между другото, за някои държавни болници, лечението с пиявици е иновация, в част от училищата все още карат на тебешири и преподават все едно децата живеят по време на индустриалната революция и от училище ще влязат във фабриката..

    Електричеството е скъпо за нас, а изнасяме евтина енергия навътре, водоснабдяването има 50% загуби по трасето, която вода плащаме, вместо да се оправи инфраструктурат.. Плащаме на комици да правяш шоу в парламента, докато държавата гние :))

    Нямаме армия.. По зле.. Последно като видях това, което имаме и като видях колко дебел е един сержант.. Ако бях редник и ме кара да бягам, ще му кажа, че той повече има нужда..

  8. 8 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Гневно

    Иначе плащаме данъци и осигуровки ....
    Тази "кампания" е за да се прави североизточния пРезидент на "благодетел" с чужди пари!
    "Комунести, Сър"!!!

  9. 9 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Статус на деня: Децата не могат да бъдат лекувани чрез просия с SMS-и
    _____________________________________________________________________

    Просто предозиране, кампанията само подпомага усилието държавата да лекува децата!

    А колко се цени тази групичка се видя на парламентарните избори, избирателят ги изчегърка от парламента! Факт!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  10. 10 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    Че държавата трябва да се погрижи повече - трябва.
    Но самата госпожа организира подобни дарителски кампании. В цял свят има хиляди фондации, които събират средства. Дори в богатите страни, със силно здравеопазване.
    А миналата седмица гледах по телевизията ежегодното кралско вариете в Лондон, в което също се събират средства с благотворителна цел.

  11. 11 Профил на Sanyu
    Sanyu
    Рейтинг: 57 Неутрално

    За пликчета за да плюят здравите деца има пари, но за лечение на болните деца няма пари! 🤬

  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#5] от "t5eyes":

    Няма начин, те са в главата му!!!

  13. 13 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1829 Весело

    До коментар [#11] от "Sanyu":

    Колко ли деца са умрели, защото за ковид паникьорите е по важно здравите да плюят в пликчета ? Едни добре похарчени пари, за да хванат едно две лапета тук таме..

    Лабораториите са щастливи поне

    Вие сте от добрите :)))))

  14. 14 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3429 Неутрално

    "Децата не могат да бъдат лекувани чрез просия с SMS-и"
    ++++++++++++

    До коментар [#10] от "Virgin":
    "В цял свят има хиляди фондации, които събират средства. Дори в богатите страни, със силно здравеопазване."
    ++++++++++++++
    Което само по себе си означава, че приоритетите са тотално сбъркани.
    Държавата трябва да реагира като семейство - важни са здравето, сигурността, храната, после жилището и едва след това, ако останат средства, правим нещо, с което да се изфукаме.
    И мисля, че е по-добре да се дават пари за обучение на лекари в чужбина, обвързани със средносрочни договори, отколкото да пращаме пациенти зад граница.

    Еретик
  15. 15 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Ефектът беше търсен и постигнат от ьTV. Тенденцията е всичко да се превръща в риалити шоу предаване и да се заиграва с чувствата на хората за да има гледаемост. Към 2003 течаха процеси на диво битивизиране на българското общество. То не бяха лични изповеди в "Искрено и лично", селски спорове в "Сблъсък", ненагледна простотия в "шоуто на Слави", турнета на чалгаджийки.

  16. 16 Профил на klb091008761
    klb091008761
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Отделно че повечето такива кампании са шашми и парите се крадат. За българската коледа не знам, но включително БЧК-арите крадат яко, начело с председателя им и всички под него.

  17. 17 Профил на riw451064275
    riw451064275
    Рейтинг: 38 Неутрално

    Има разлика между благотворителност и социално осигуряване. Да, държавата има задължение да се грижи за здравето на хората. Но ние като човеци също можем да помогнем на хора в нужда. Благотворителността не е задължение, тя идва от сърцето. Благотворителността е много повече от пари.

    Az kaxah
  18. 18 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    ами права е

    писал съм статии по темата в "Свободна мисъл"
    държавата хем се прави на безалтернативно битие, хем се хвали, хем хока критиците си, хем кръшка от задълженията, които сама рекламира, че е поела, че без тях ще се върнем на клоните и други подобни глупости (съперничат с глупостите на креационистите)

    благотворителността е лицемерие, грабеж и експлоатация на човечността

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  19. 19 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Каква просия? Болен мозък, нечувал за солидарност - механизмът, който превръщал раята в общество - българите по време на турското робство, които са събирали средства за сирачетата, например.

  20. 20 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#3] от "Полковник Паликъщов":

    нима твърдиш, че държавата харчи прибраните от нас данъци разумно и единствено в полза на гражданите?

    хм

    а аз се опитвах да споря с теб като с възрастен човек...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  21. 21 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#9] от "Полковник Паликъщов":

    държавата нито прави усилия, нито лекува децата

    държавата прибира и разпределя пари

    държавата гледа своите си интереси (тези на чиновници, политици и партийни спонсори)

    а усилията ги правят лекари, родители, просто читави хора
    мнозина от които ИЗНЕМОГВАТ хем да хранят тая лакома ламя държавата, хем да заделят и нещо за децата!
    едната от причините за намалялата раждаемост е точно това - как да осигуриш настояще и бъдеще на дете, след като от теб бозаят сума ти паразити с привилегията да те ЗАДЪЛЖАВАТ да им плащаш факта, че са ти се качили на главата и клатят крака от там!

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  22. 22 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":

    ами явно госпожата най-после разбра в каква лицемерщина участва

    но какво друго да прави, освен да проси?

    държавата си прави реклама и харчи пари за други неща - за ВАЖНИ
    за НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ
    (здравето на децата не е нито важно, нито национален интерес за държавата - макар да приказва обратното, деянията я издават)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  23. 23 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":

    за кралското вариете в Лондон:

    и колко събраха?
    а знаеш ли колко е издръжката на целия британски кралски мухъл?
    а колко данъци плащат верните бизнесмени на короната?

    в същия този Лондон изхвърлят на улицата семейства с деца заради неплатени наеми. Онзи ден по БНР имаше репортаж. Направо Дикенсови времена се завърнаха.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  24. 24 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#17] от "riw451064275":

    ми помагаме
    колкото можем
    защото взаимопощта е човешка природа

    ама помагането може да става и без гръмко кудкудякане
    и да не е веднъж-дваж годишно, а постоянно
    и по линия на учредени уж за тази цел структури, за чиято издръжка се бъркаме всеки ден, когато плащаме ДДС-то и акцизите

    наистина ли не ти се вижда нищо ненормално в цялата тая работа?!

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  25. 25 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#19] от "44bond_street":

    но преди за сирачетата да посъберем за чиновниците, нали?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  26. 26 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Децата не могат да бъдат лекувани чрез просия с SMS-и
    ---

    Не само могат, ами и трябва! Вас не са ли ви учили на капитализъм в училище? Лекуването не става от самосебе си от въздуха! То нещо струва! А да се плаща за кое да е лекуване - начи ще се намалей печалбата на капиталистите. Пролетариата трябва да се лекува по остатъчен принцип, и за негова сметка. Като не може да си плати - да праща SMS!

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  27. 27 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5267 Неутрално

    Отричането на дарителството и вменяването на тази дейност само и единствено на държавата, е нещо, което ухае силно на "ватенка топла във зимния ден".
    Дарителството е проява на човещина.
    Не става само с увеличение на данъци и вноски.
    В цял свят се прави така.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  28. 28 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    ами явно госпожата най-после разбра в каква лицемерщина участвано какво друго да прави, освен да проси? държавата си прави реклама и харчи пари за други неща - за ВАЖНИ НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ(здравето на децата не е нито важно, нито национален интерес за държавата - макар да приказва обратното, деянията я издават)
    —цитат от коментар 22 на Николай Теллалов


    А какви са ВАЖНИТЕ НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ на нашата капиталистическа държава? За един преател питам просто. Аз сметам, че за нашата капиталистическа държава ВАЖНИТЕ НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ са обогатяването на капиталистите, иначе както казал другаря Сталин "ако капитализма се грижеше за подобряването положението на народа, то той не би бил капитализъм". Правилно ли съм разчел ВАЖНИТЕ НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ на нашата капиталистическа държава? Преателя ми с нетърпение са интирисува.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  29. 29 Профил на silance
    silance
    Рейтинг: 215 Неутрално

    Като чалгарската мутреса от външно и сЪрбелът с хапчетата ще "втаса" здравеопаСното министЪрство ...

  30. 30 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#25] от "Николай Теллалов":

    На тези, които дават, явно не им е канализирано въображението основно в това как усилията им отиват на вятъра или в нечии бездънни джобове, защото така нищо няма да направят - нещо, което най-често се прави у нас.
    Държавата е като Господ, ако искаш да се появи, действай все едно го няма. :)
    Иначе и аз отидох няколко пъти да подкрепя протестите на майките, изненадващо е точно тяхна организаторка да се изрази така. Но да, добре, тя има оправдание да го каже.

  31. 31 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":"В цял свят има хиляди фондации, които събират средства. Дори в богатите страни, със силно здравеопазване."++++++++++++++Което само по себе си означава, че приоритетите са тотално сбъркани. Държавата трябва да реагира като семейство - важни са здравето, сигурността, храната, после жилището и едва след това, ако останат средства, правим нещо, с което да се изфукаме. И мисля, че е по-добре да се дават пари за обучение на лекари в чужбина, обвързани със средносрочни договори, отколкото да пращаме пациенти зад граница.
    —цитат от коментар 14 на Костадин Иванов


    Да, ама има ЕДИН НЮАНС! Капиталистическата държава за капиталистите реагира като семейство, и опазва здравето им, сигурността им, храната им, жилището им и частната им собственост върху средствата за производство. А за пролетариата капиталистическата държава реагира различно. Виж, има и пролетарска държава и там нещата стоят другояче, но това просто е една друга бира.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  32. 32 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5481 Неутрално

    Кажете го на Радев и Деса.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  33. 33 Профил на Lee  Gier
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    До коментар [#18] от "Николай Теллалов":

    “ благотворителността е лицемерие, грабеж и експлоатация на човечността”
    ——
    Така е когато луксозен продукт (индулгенцията) се предлага на масовия пазар … удачен бъзик тоя термин “masstige”…

    Ма аз не бих бързала да се съгласявам с коя да е social justice warrior-ка … зарад подозрения в самообслужване, self-serving bias.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  35. 35 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Абсолютно съм съгласен. Колко деца, че и възрастни имат нужда от животоспасяваща операция или лечение, че държавата да не може да го плати?!? 20-30-50-100 на година. Дори 1000 да са, пак не е проблем. Пари за нови автомобили има, пари да си джиткат депутатите насам натам има, пари за някакви ритнитопковци има и т. н. , но за лечение на децата няма. Герберастите алчни и ненаситни съсипаха единствената структура, което имаше някаква граждански контрол! Не разбрах защо, явно за парите или просто защото са можели да го направят.

  36. 36 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3429 Неутрално

    До коментар [#32] от "Alarmstufe Rot":

    "Кажете го на Радев и Деса."
    ===========
    Казваме им го чрез "Дневник", който ги подкрепяше.

    Еретик
  37. 37 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Ма аз не бих бързала да се съгласявам с коя да е social justice warrior-ка
    —цитат от коментар 34 на Gretel

    ми аз не толкова се съгласявам с нея, колкото използвам повода да проведа сеанс на незаконна анархическа пропаганда за социална справедливост
    (наистина е незаконна, има си текстове в НК, от три до шест години)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  38. 38 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#31] от "sablezub":

    не съществува такова нещо като "пролетарска държава"
    държава означава наличие на чиновничество
    или си пролетарий, или си бюрократ, средно положение няма

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  39. 39 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":за кралското вариете в Лондон:и колко събраха?а знаеш ли колко е издръжката на целия британски кралски мухъл?а колко данъци плащат верните бизнесмени на короната?в същия този Лондон изхвърлят на улицата семейства с деца заради неплатени наеми. Онзи ден по БНР имаше репортаж. Направо Дикенсови времена се завърнаха.
    —цитат от коментар 23 на Николай Теллалов


    Не коментарай неща от които хабер си нямаш.

  40. 40 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#30] от "44bond_street":

    тези, които дават, и го правят искрено, не ползват посреднически касички

    и пак ти обръщам дефицитното внимание на факта, че даващите са принудени да дават и на държавата, която се кълне, че върши всичко нужно - в случая, за децата

    нещо успя ли да дифундира до съзнанието ти от това, което пиша в няколко коментара тук?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  41. 41 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    Така е.
    Аз затова толкова се ядосвам, че Борисов (си) раздаваше милиарди за магистрали и саниране, от които десетки милиони потъваха по много джобовете на наши хора, дето после ги трупат в апартаменти, а родители с болни деца трябва да правят кампании за дарения за по едни 50К евро за лечение в чужбина.

    Гнусна работа беше Боковата и на "елита" ни лакомия, дано никога повече не се върне в онези мащаби!

  42. 42 Профил на Николай Теллалов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#38] от "Николай Теллалов":

    И не и да. Пролетарска държава съществува при реализирана диктатура на пролетариата (за разлика от реализираната днес диктатура на буржоазията). И съгласно Сталин с развитието на социализма класовата борба не само няма да отпадне, а ще се изостря и ще придобива нови, скрити форми. Не простото очевидно противопоставяне пролетариат - капиталист, а сложно - пролетариат - бюрократ. Който бюрократ хем е пролетариат, хем не съвсем, окото му гледа улево и го тегли да го обърне на контрареволюция, реакция и реставрация на капитализма. И по собствения си опит знаем, че това вече се е случвало.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  44. 44 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#42] от "Николай Теллалов":

    Няма нужда да я питам държавата, а и тя ще ме излъже. Достатъчно е да я гледам какво прави. Държавата чрез репресивните си механизми реализира волята на управляващата класа, т.е. днес - на капиталистите. "Интересите на държавата" днес съвпадат, по-точно - СА интересите на капиталистите.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  45. 45 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2520 Неутрално

    Това, за което се събират пари, е ЗАДЪЛЖЕНИЕ на държавата! ______________________________________________________________________ Да, задължение е на държавата, ама вие госпожо ще се съгласите ли да се вдигнат двойно социалните отчисления? Да мрънкате много ви бива!А тази кампания само допълва усилията на държавата, по-скоро дава право на дарителите да си измият част от съвеста!
    —цитат от коментар 3 на Полковник Паликъщов



    По-горе госпожата пита какво става с независимия фонд за лечение на тежкоболни деца, прехвърлен към здравната каса ?
    Нещо да знаеш по въпроса ?
    Питам, защото и на мен не ми е ясно, но пък виждам, че се изказваш от позицията на знаещ .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  46. 46 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2520 Неутрално

    До коментар [#3] от "Полковник Паликъщов":Скъсай си пагоните смешко
    —цитат от коментар 5 на t5eyes



    Фатмака вече е на пенсия и троли, а това значи, че отдавна се е разделил с пагоните .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  47. 47 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#43] от "sablezub":

    ти зарежи тия словесни фокуси

    нали сам рече - по делата ще познаем?

    е, познахме
    диктатурата на пролетариата се оказа диктатура на партийното чиновничество НАД пролетариата, като това започна още през януари 1918
    работническите комитети за управление на предприятията бяха разгонени от ЧК, а властта иззета от Съветите в полза на доминирания от болшевиките Совнарком

    а през 1921 Ленин се похвали, че в страната е изграден държавен капитализъм

    диктатурата НАД пролетариата деморализира работниците в чужбина, даде време на реакцията да се окопити и да премине в настъпление. Революцията в Германия се провали и не след дълго доведе до появата на нацистите
    спихна се и в Италия, където на власт дойдоха фашио ди комбатименте на Мусолини
    във Франция изобщо не избухна
    отърва се Великобритания, която по същото време смаза Ирландското въстание, в което имаше силни социалистически заявки
    в Щатите революционната ситуация бе "преодоляна" чрез насъскване на завърналите се от фронта работници срещу временно заемали техните работни места хора... немалка част от които мексиканци и чернокожи, разиграва се расистката карта - и готово, разделеният по расов признак и по други агиткаджийски "разлики" пролетариат се хвърля да се трепе един друг

    за цялото това безобразие, за провала на революцията в края на ПСВ са виновни тия, дето дрънкаха за "диктатура на пролетариата", а упражняваха диктатура НАД същия този пролетариат

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  48. 48 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#39] от "Rex":

    аз нямам
    но съседите ми имат
    защото са родом от Ливърпул

    та колко струва издръжката на монархията на британците?
    и защо без жилище остават семейства с деца в Лондон?

    ако нямаш понятие как да отговориш, трай си

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  49. 49 Профил на 44bond_street
    44bond_street
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#40] от "Николай Теллалов":

    Кое от всичкото? 🤭 Малко ми се губиш в хора срещу благотворителността, като за ваксина - ненужна, неефективна, вредна, злонамерена, друго трябва, и всичко това наведнъж.

  50. 50 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5236 Неутрално

    И с просия по улиците не става

  51. 51 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7012 Неутрално

    За предпочитане е от разни фондации, които спекулират и харчат парите, кой знае за какво. Тука поне има отчетност.

  52. 52 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Неутрално

    До коментар [#43] от "sablezub":

    Ленин, ти ли си? :-)

  53. 53 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#43] от "sablezub":ти зарежи тия словесни фокусинали сам рече - по делата ще познаем?е, познахмедиктатурата на пролетариата се оказа диктатура на партийното чиновничество НАД пролетариата, като това започна още през януари 1918работническите комитети за управление на предприятията бяха разгонени от ЧК, а властта иззета от Съветите в полза на доминирания от болшевиките Совнаркома
    —цитат от коментар 47 на Николай Теллалов


    За съжаление не си прав. Препровери си източниците. Някой може да те заблуждава волно или неволно. А аз ще препроверя своите.

    между другото https://istmat.info/documents
    ти имаш ли подобен източник да споделиш?

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  54. 54 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#49] от "44bond_street":

    моля?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  55. 55 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#43] от "sablezub":Ленин, ти ли си? :-)
    —цитат от коментар 52 на vassilun


    О-о! Работата е далеч по-дебела, отколкото може така простичко да го представиш. Щото нали след Ленин нещата не са тъпчели на място, а са се развивали, дообмисляли и преработвали. Та аз съм продукт на науката не само в рамките на класическата механика на Нютон, ами и на релативистката на Айнщайн ако ще сравняваме развитието на научният комунизъм с физиката.

    Но за мнозинството на пролетариата тия усложнения засега са преждевременни. Та ниво Ленин за днешният ден е достатъчно. След новата победа на социалистическа революция вече ще нагазим и в дълбокото.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  56. 56 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Всяка държава се крепи на три колони: Оразование, Здравеопазване, Ред и сигурност. Тези три стожера са основата на едно здраво общество.

    Образованието е насочено основно към най-малките, за да ги обучи за достойни граждани. Ако разгледаме Здравеопазването - то трябва е превенция от болести и да лекува вече болните млади и стари.

    Но у нас Здравеопазване не съществува. Превенцията е нулева. Теките болести при децата не се поемат от държавата, чиято основна роля е да разпределя народните пари именно за благото на малките пациенти, за да бъдат те един ден здрави и активни членове на обществото. Точно обратното. Държавата неглежира тези болни деца. Оставя ги да живеят в мъка и страдание, докато умрат.

    Онзи ден гледах по телевизията за едно дете, което вече 9 години се лекува само с пари от "Българската коледа". За това дете и родителите му държавата е мащеха, а не майка. За него държавата не дава нито 1 стотинка от нашите данъци. Но вместо това същата тази държава дава кредити на олигарси и предварителни плащания за несъществуващи магистрали. Държавата скрива от света мъката на онези деца с умствени проблеми, защото се срамува от тях, а оставя всичката тежест за отглеждането им на родителите. Държавата не предлага помощ на тези закъсали семейства - няма пари за рехабилитация, няма финансова помощ за скъпи лекарства и лечения. За всички тези разходи се разчита на "българската коледа" и други подобни кампании, акции, благотворителни прояви.

    Държава, която неглежира болните си деца, е обречена да изчезне от картата. За какво ни е Образование, щом един ден може да няма здрави деца, които да се учат нормално?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  57. 57 Профил на Този Потребител е с ограничени права
    Този Потребител е с ограничени права
    Рейтинг: 8 Неутрално

    По-скоро съм съгласен с написаното от Банакиева. Парите, колкото и да са, ще свършат някаква работа.

    Но не може един ден лицемерно предозиране и нещо наистина приличащо на институционализирана просия, да замести неглежирането на системните проблеми.

  58. 58 Профил на Този Потребител е с ограничени права
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на Zdravko Krastev
    Zdravko Krastev
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Абсолютно точно. Никога, никъде не съм виждал организирана от държавата благотворителност. Още повече за набиране на средства, за неща които са ЗАДЪЛЖЕНИЕ на държавата.

  60. 60 Профил на Kurti
    Kurti
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Тази простотия, някакъв селски милионер, да използва позицията си на президент, за са се прави на просяк се наложи от Първанов.
    Всеки чужденец би изпаднал в потрес - представете си Ангела Меркел или Борис Джонсън в коледно обръщение по телевизията:
    Уважаеми сънародници, пратете смс, защото това което събрахме тази година от вас като данъци, не достигна до болните дечица!?

  61. 61 Профил на Гъдьо Гъдев Съчманлиев
    Гъдьо Гъдев Съчманлиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    За предпочитане е от разни фондации, които спекулират и харчат парите, кой знае за какво. Тука поне има отчетност.
    —цитат от коментар 51 на Роси


    "Бъдеще за България" на другарката Костова ли визирате - партийната секретарка?
    Аз още чакам някой умнокрасив да ни покаже списъка с бенефициентите, получили "бъдеще" - деца или възрастни, но мълчанието им е оглушително. Вие знаете ли нещо по въпроса?

  62. 62 Профил на nniikkii
    nniikkii
    Рейтинг: 366 Неутрално

    Е, без плюене и хейт, как ще преминем празниците, моля ви се!
    Благодаря, ,,Дневник", че ме запознахте с мнението на бившата Биг брадърка!

  63. 63 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#26] от "sablezub":

    Саблезъб, моля да престанете с тази мантра за образованието и да се образоват малко повече.

  64. 64 Профил на nniikkii
    nniikkii
    Рейтинг: 366 Неутрално

    Подо0ни благотворителни акции, най-вече по време на голямите християнски празници, има по цялата планета. Участвал съм, с обаждане и СМС в същите в Италия и Полша.
    Но пък ,,активистката" да се изока, нема лошо, барем я поканят в Биг Брадър ол старс, където ще бори просията и простотията!

  65. 65 Профил на Гъдьо Гъдев Съчманлиев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3651 Неутрално

    що да е просия? който иска да дарява, нека го прави. по цял свят вървят дарения и кампании. хем така се напомня за тази дейност.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  67. 67 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#56] от "Lou":

    Аз вече го писах, но за теб ще повторя - не ме мързи. И така нашата държава е капиталистическа, да? Тогава тя обслужва интересите на капиталистите, не? Интересите им са по-големи печалби, да? А здравеопазването не е печалба, а разход, не? Е, тогава нашата капиталистическа държава не трябва да здравеопазва всички и да намалява капиталистическата печалба. Който има пари (капиталиста) - ще се лекува. Който няма (пролетария) - ще праща SMS.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  68. 68 Профил на Bira
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на slon
    slon
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":

    Не съм чул във Великобритания, Германия, Франция или пък Канада някой да организира такива кампании...
    Във Франция организират "Телетон", което обаче е дарителска кампания насочена към подпомагане на научните разработки в медецината.
    Като български граждани, ние трябвя да настояваме лечението на хората живеещи в България, да бъде поето изцяло от касата особено при тежките и редки заболявания. Трябва да настояваме докато тази проклета здравна система не започне на работи така както работи в другите развити европейски държави. В противен случай ще си събираме капачки...

  70. 70 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#26] от "sablezub":Саблезъб, моля да престанете с тази мантра за образованието и да се образоват малко повече.
    —цитат от коментар 63 на star bastun


    В смисъл? Т.е. да не призовавам никого да се образова, щото прост народ по-лесно се лъже? Може, може да се разберем. По капиталистически. Както е казал другаря Ленин "Всичко, не само земята, но и човешкият труд, и човешката личност и съвестта, и любовта, и науката, и sablezub — всичко неизбежно става продажно, докато се държи властта на капитала."

    Колко?

    И не се опитвай да ме минеш евтино. Знам си цената.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  71. 71 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    А дарителските акции, които дамата организира, не са ли просия?
    "Българската Коледа" е традиция, свързана със светъл празник и би трябвало да ни обединява, президентите се сменят - традицията остава!

  72. 72 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Спрях да пускам смс -и, да събирам кенчета и капачки – реших да започна да се самоуважавам повече, защото участавах в тази гавра с народа и в прикриване на едно гигантско лицемерие!
    Как е възможно да се събират по 2 млн . на кампания, като само патрона на кампанията –пРезидента е похарчил 1 000 000 официални и още толкова скрити пари! Как не се намери човек, институция, НПО да каже "СТИГА" и ако няма за нас поне за децата да извадят не 2 , а 20 млн . с лекота, откъдето се сетите! Нали виждате с каква скорост се вдигат пенсиите и заплатите, ЗАЩОТО ТРЪГВАМЕ ПО ПЪТЯ НА ГЪРЦИЯ И ИТАЛИЯ – ЗАЕМИ, ДЕФИЦИТ И ДЪЛГ, НО ЗА ДЕЦАТА И 200 000 МЛН . ДА СЕ ПОХАРЧАТ ЩЕ СА ИНВЕСТИЦИЯ В БЪДЕЩЕТО!

    п. с. Трите избора за парламент и президент струват на българина около 400 000 млн . лева!!!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  73. 73 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Децата лекувани чрез просия с SMS-и ?

    Гарантирано от Радев

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  74. 74 Профил на Honda P
    Honda P
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Ако законите не се променят, аз бих настоявал физическите лица да могат също да правят дарения както фирмите. По този начин да ни намалят данъците спрямо реално доказаните дарения. Поне да сме сигурни за къде и какво точно ни де използват парите. Гласувайте следващият път за промяна, а не за подмяна!

  75. 75 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Осъзнавате ли че има деца , чието лечение е 50х евро месечно и никога няма да бъдат "излекувани" - ще доживеят 20-25 г. В същото време , други деца след лечение 200-300х евро биха се развили , като пълноценен човек до стандартна старост Темата е трудна и не е мястото, където да се правиш на много благороден и човеколюбив.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  76. 76 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Но съм съгласен, че Българска Коледа и системата ни убива , са две лица на една и съща монета. Експлоатират светли човешки чувства, за политико- пропагандни цели.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  77. 77 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ramon Asvalda":

    По-точно не може да бъде казано...написано....има и още много друго.....
    ++++++++

  78. 78 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 391 Любопитно

    До коментар [#65] от "Гъдьо Гъдев Съчманлиев":

    ........мдаааа..теб съчмата яко те пере.....или си надрусан с нещо много новаторско....!?

  79. 79 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#55] от "sablezub":

    .........не си доловил....ние ВЕЧЕ сме нагазили в дълбокото с "култовия БГ капитализъм".....

  80. 80 Профил на Гъдьо Гъдев Съчманлиев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 8392 Любопитно

    Не знам има ли такава глупост в други държави от ЕС или ние пак сме иноватори...

  82. 82 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 391 Весело

    До коментар [#80] от "Гъдьо Гъдев Съчманлиев":

    .......твоята работа е......" и ний вървим, вървим нататък......."
    Умната....скоро ще съмне.....и краката ти пак ще са отвити......

  83. 83 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2578 Неутрално

    "Проблемът е, че тези пари са напълно недостатъчни за огромния брой нуждаещи се."

    Почти е права госпожата. Децата по този начин не се лекуват, а само някои деца. Което води до корупция и още "дарители".
    Какво точно означава дарител и кои са дарителите? Принципът на КапитализЪма е "Победителят получава всичко, за победените - една студена вода". Победителите са дарителите. И не става дума за благородство а за реклама. Как се печелят много пари, че да има за реклама и дарителство? Като ощипеш родителите на същите тези болни деца с цени в пъти и десетки пъти над себестойността. По този начин родителите нямат достатъчно, за да си лекуван децата и трябва да молят за милост държавата и "дарителите". То не е само за болни деца, за всичко е.

    Judjuk
  84. 84 Профил на poitoucharante
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#39] от "Rex":аз нямамно съседите ми иматзащото са родом от Ливърпулта колко струва издръжката на монархията на британците?и защо без жилище остават семейства с деца в Лондон?ако нямаш понятие как да отговориш, трай си
    —цитат от коментар 48 на Николай Теллалов


    38 милиона от бюджет 928 билиона , тоест 0.004 % от бюджета на UK. А между другото живял съм 7 години в Ливърпул и мога да те уверя че болшинството от местните са чугунени комунисти

    https://en.wikipedia.org/wiki/Militant_in_Liverpool

    а Консерваторите не са печелили там избори от повече от 50 години. Огромното мнозиство от англичаните си харесват традициите и кралицата. Е тва им кажи на твоите скаусъри.

  86. 86 Профил на Da.Dobre
    Da.Dobre
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Така наречената Българската Коледа си чиста ПР акция на съответния президент. Ако парите,които са събрани по време на акцията, са проблем за държавата,то държавата е за закриване. Другото, което прави впечатление е, че при събирането на парите се вдига голям шум,са разходването им става тихо. Така, като се замисля, за тази тишина може да има две причини - или разходващите парите са много скромни, или не искат да се шуми около кражбата.

  87. 87 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#85] от "Rex":

    ела ти да им го кажеш

    38 милиона - важното е, че сам си вярваш, само така

    (българската дума за 1 000 000 000 е МИЛИАРД, не билион; аман от англицизмите, превърнахте българския в оркско наречие)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  88. 88 Профил на dlh48570945
    dlh48570945
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Пари за операции и за болница деца няма, ама за менте тестове веднага изкараха 11 милиона

  89. 89 Профил на idiva
    idiva
    Рейтинг: 418 Неутрално

    То и възрастните не бива да се оставят да умират без лечение, но ни е невъзможно да си променим манталитета и поведението, затова си следваме традициите. Все нещо може да се направи като някои дадем по един, два, три лева, ако никой не дава и не направи нещо остава да се уповаваме само на Божията милост, на която и без друго разчитаме.

  90. 90 Профил на pinochet
    pinochet
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Като се замисля ако заловят крадеца и беглец собственик на КТБ . Това ще плати сметките за болните дечица за стотици години напред

  91. 91 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3673 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ramon Asvalda":

    Със сигурност ще си промениш мнението, ако научиш как се разпределят средствата от Българската Коледа.

  92. 92 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3673 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ramon Asvalda":Със сигурност ще си промениш мнението, ако научиш как се разпределят средствата от Българската Коледа.
    —цитат от коментар 91 на pontius_glarus


    Аделина каза "А", но добре ще е някой да каже и "Б" - колко процента от набраните сметки отиват по предназначение?
    20%?
    Или само 10%?

  93. 93 Профил на Lori Martinez
    Lori Martinez
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Истинската история на Лори:
    Толкова съм развълнувана, че намерих заклинател, който е истински, честен и изпълнява това, което обеща, отне 24 часа, за да се върне съпругът ми след 5 години развод... Благослови да си и Бог да те пази в безопасност и здраве. Този човек е истински, името му е д-р Огунделе, можете да потърсите помощта му за всякакви отношения, брак или житейски проблеми, неговото WhatsApp е: +27638836445. Казвам се Лори Мартинес и това е моята истинска житейска история, д-р Огунделе е честен магьосник.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK