Държава, която живее от плячкосване: що за страна е Русия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (420)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 826 Неутрално

    "Държава, която живее от плячкосване: що за страна е Русия"

    И не им пука, едва ли не им идва отвътре, дет се топят, лъжат и колят един друг взаимно в мащаби невиждани другаде в Европа на днешно време. А когато не се уважаваш като народ, още по-малко уважаваш правата на другите около теб.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  4. 4 Профил на Русский военный корабль
    Русский военный корабль
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Страхотен текст!

    РВК IНХ
  5. 5 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2414 Разстроено

    Много точно заглавие!

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Този потребител е с ограничени права
    Този потребител е с ограничени права
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В цялата история на своето съществуване Русия никога не е била свободна държава със свободен народ.

    Имало е някакви периоди на полусвобода, на анархия, но нормална държавност в Русия, която да създаде здравата връзка между народ и държава не е имало. Страхът никога не си е тръгвал от битието на населението в Русия. Не говоря даже само за руснаците, които са около 2/3 от него.

    Това е и една от причините за националната шизофрения като част от манталитета на този народ.

    Хем искат да са "европейци" и цивилизовани, хем има един вроден комплекс за малоценност, който неминуемо избива в недоверие и агресия. И в пропагандни теории като за "третата Византия" :)

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 580 Любопитно

    Страна която краде името си и си измисля историята , страна чиито герб ,знаме и азбука са меко казано присвоени от близки и далечни страни ето това е съвременната
    Российская федерация , а такава държава като Русия отдавна не съществува.

  14. 14 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3559 Неутрално

    Иван Грозни, от Рюриковите, варяжки или викингски главорези, царувал 1533 – ‎1584, убил няколко съпруги (затова всички русофили са върло против ИК, и защитават исконното си право да бият жените си), една от които заровил жива, вързана и със запушена уста. Снаха му пометнала от бой, извършен лично от него, и лично убил сина си.
    А 41 години преди възцаряването му, на 12.10.1492г. европеецът Христофор Колумб достига Америка-Бахамите и Сан Салвадор.

  15. 15 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Този текст трябва да бъде преведен на всички езици и разпространен безплатно по целия свят, включително и в самата Русия. А там, разбира се, ще бъде сложен на кладата, в потвърждение на истинността му и нищо няма да се промени.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  16. 16 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5244 Неутрално

    Страна която краде името си и си измисля историята , страна чиито герб ,знаме и азбука са меко казано присвоени от близки и далечни страни ето това е съвременната Российская федерация , а такава държава като Русия отдавна не съществува.
    —цитат от коментар 13 на lout66


    ЕЗИКЪТ на който говорят и пишат в Русия е

    БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК

    БЪЛГАРИТЕ свещеници и граматици ДАВАТ на УГРО-ФИНСКИТЕ

    племена в блатата около днешна Москва - такива като МЕРЯ,

    ИЖОРА и МУРОМА ломотещи допреди това на БЛАТНИТЕ СИ езици

    БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК и БЪЛГАРСКАТА ПИСМЕНОСТ

    А от ТАТАРИТЕ вземат и думата си за ПАРИ

    ТЕНГ'ЬО......

    Пардон....ДЕНЬГИ

  17. 17 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3559 Неутрално

    ....това е съвременната Российская федерация , а такава държава като Русия отдавна не съществува.
    —цитат от коментар 13 на lout66


    Русия прави неистови усилия да копира САЩ, дори модела им на федерален съюз (Руска федерация), но всичкото им копиране е съшито с бели конци, неспокосано, някаква далечна реплика (точно колкото копирането на американските автомобили от преди 50 години).

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3838 Неутрално

    Това е най-добрият текст на Дайнов, който съм чел от много време насам. Видях го снощи в Клуб Z и оттогава съм го разпратил на поне трийсетина души.

    Убийствено точна дисекция на руската обреченост.

    Chapeau, Дайнов!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Империята на злото! Кратко и точно.

    другари комунисти (ПП, БСП, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Любопитно

    До коментар [#9] от "Хи-хи":

    Авторе, направи едно сравнение - раша, янките, ингилизите, френците и т.н.
    ========
    Тук няма такива вероятности......
    И все пак .....ако САЩ поне малко приличаше на Русия.....щяхме да видим " Автономна република Ацтекия".....и т.н....

    Bukalemun
  21. 21 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5244 Неутрално

    не така, някойи стар русофил ще получи апоплектичен удар :)
    —цитат от коментар 12 на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)


    Няма такова нещо като "русофили"

    Не наричайте РУБЛОФИЛИТЕ "русофили" каквито

    РУБЛОФИЛИТЕ не са.

    РУБЛОФИЛИТЕ облайват и кълнат РУСКИТЕ Президенти

    ГОРБАЧОВ и ЕЛЦИН

    РУБЛОФИЛИТЕ облайват и кълнат РУСКИТЕ общественици и борци за свобода

    НЕМЦОВ
    МАГНИТСКИ
    ПОЛИТКОВСКАЯ
    НАВАЛНИ......

    РУБЛАДЖИИТЕ - ПУТИнисти не са и никога не са били "русофили"

  22. 22 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2822 Неутрално

    Русия не плячкосва. Тя АсвАбАждава. А после и плащаш данък асвабаждение.
    Толкова е просто.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4504 Неутрално

    Дайнов е написал най-добрият си материал от поне няколко години.
    А колкото до: "аграрна страна и става жертва на подобни последващи опити за бърза индустриализация - най-видимо при Сталин, чиито заводи, внесени от САЩ и Германия, също накрая фалират", доста заводи въобще не са фалирали, и продължават да работят, вкл. на струговете на единия правят части за хипер изтребителя на Русия - Су-57.

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  26. 26 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 660 Весело

    ...Русия никому не предлага бъдеще, тъй като тя самата не разполага с такова...

    Разполага Дайнов, разполага!

    Имало едно време ссср...
  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3838 Неутрално

    “Половин хилядолетие след Иван Грозни Русия продължава да живее от плячкосване - на ресурсите на Сибир, на собствеността на хората си, на покорени съседни държави.”

    Затова след руските милиардери остава пустош - изпомпан петрол, изсечена тайга, изкопани рудни залежи, всичко това е продадено за долари, евро и швейцарски франкове, а парите са похарчени за германски яхти Люрсен и автомобили Мерцедес, за американски Гълфстрийми и швейцарски Ролекси, за вили на Лазурния браг и пентхауси в Манхатън - т.е. върнали са се обратно на Запад, където им е мястото.

    За обикновените руснаци - 300 евро зарплата и препарати за вана на корем. 😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 660 Весело

    И то е при СССР!

    Имало едно време ссср...
  29. 29 Профил на wpa33573870
    wpa33573870
    Рейтинг: 8 Неутрално

    По какъвто и начин да се тълкува и пресъздава историята, особенно пред народ, който е задгърбил образованието на широка основа, е незаличим факт, че са си имперска, велика държава с която трябва малките народи да се съобразяват.Нюансите на със каша и пръскаща слюнки омраза не променят нещата, а доказват колко е прав Мечо Пух, койот е казал - Когато някой крещи ТУКА НЯМА НИКОЙ, значи ТАМ ИМА НЯКОЙ. Вместо злоба и омраза, политически коректно и дипломатически изрядно ще е да се помисли как да се възползваме от техния примитивизъм, а НР да ги настройваме против нас си, защото сме много лесно раними и унижуеми.

  30. 30 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#23] от "cti31523423":

    другите империи градят и цивилизация, а в тези цивилизации още преди векове възникват и се развиват идеи за хуманизъм, равеноправие, човешки права... не се опитват да връщат света със сто години на зад в една от кризисните му фази, Европа разделена на сфери на влияние :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на minuva4a
    minuva4a
    Рейтинг: 237 Весело

    Белите цигани от северна азия друго не умеят, само лъжи, кражби и убийства.

    Дори се хвалят, че това е дълбоко вкоренено в уникалната им хромозома, която ги била правела “избран” народ с “особен” път??!

    Досущ като Хитлеровите брътвежи.

    Следва катастрофа, разпад и поредното тежко унижение. За нас е кефа да гледаме тях и местните им роби как се гърчат от злоба и безсилие.

  33. 33 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    “Половин хилядолетие след Иван Грозни Русия продължава да живее от плячкосване - на ресурсите на Сибир, на собствеността на хората си, на покорени съседни държави.”
    —цитат от коментар 27 на Norman Granz


    “Половин хилядолетие след Иван Грозни Русия продължава да живее от плячкосване - на ресурсите на американския Сибир, на собствеността на хората си, на покорени съседни държави.”
    -----
    Време е Америка да си върне собствеността

    Сам съм, други няма...
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  35. 35 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    "Символ на тези гонения е боляринът, философ, писател и военачалник Андрей Курбский, а последвалата между двамата кореспонденция очертава вечния разлом в Русия."

    От тази статия научих за този първи в руската история дисидент, който умира в чужбина.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  36. 36 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 607 Неутрално

    , доста заводи въобще не са фалирали, и продължават да работят, вкл. на струговете на единия правят части за хипер изтребителя на Русия - Су-57.
    —цитат от коментар 25 на hamiltonf


    Самият факт , че ползват стругове на по 80 години говори красноречиво. Въпреки , че се съмнявам. Съвременните стругове, с в пъти по добра поризводителност и компютърна прецизност не са чак толкова скъпи. Има в българия сигурно стотици такива.

    Слава Україні!
  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Разстроено

    "Това е "бъдещето", което Русия предлага. Терор-разруха-реформи. Терор-разруха-реформи. И така до безкрай."

    Звучи наистина тъжно... надявам се все пак, някой хубав ден Русия да излезе от този нещастен омагьосан кръговрат.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3559 Неутрално

    До коментар [#25] от "hamiltonf":

    "...Изпълнителният директор на ОКБ Сухой предвижда производство на около 1000 самолета в следващите няколко десетилетия съвместно с Индия в пропорция по 200 за Индия и Русия и 600 за други държави. Само дето Индия се оттегли от проекта като неперспективен. В началото на 2018 г. е съобщено, че поради забавяне при разработването на нов двигател, въвеждането в експлоатация на самолета се отлага с още 3 години.
    Очаква се Су-57 да бъде на въоръжение поне 40 г.
    Официалните позиции са, че самолета няма да бъде закупен масово от руските ВВС и че е по-добре да се отиде към разработване на самолет от следващо поколение. Руската медия, „ВЗГЛЯД“, нарича Су-57 „скъпа и безполезна играчка“..."

    Всичко е в рамките на ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ....

  39. 39 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Любопитно

    в средата на XVI век. Тогава големите европейски кралства устремно излизат от Средновековието и започват да ликвидират негови основни белези като крепостното право, властовия произвол и религиозния обскурантизъм.
    =======
    Не обичам да критикувам автори ,но тук е мината всякаква граница.....
    В средата на 16 век, европейските кралства дават старт на една от най анти хуманните идеологии в цялата история на човечеството.....колониализма....
    Европейския колониализъм е модерен и идеологически обоснован на девиза ..." Ще ги бием защото сме по силни и съвършени".....
    Малко е вероятно г-н Дайнов да ги пише тия неща без ги знае тия подробности.

    Bukalemun
  40. 40 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5244 Весело

    Не знам, Русия да е окупирала държави, но виж САЩ..
    —цитат от коментар 34 на Крадливото ромче


    Хайде да сравним

    ОКУПИРАНАТА от Русия СЕВЕРНА КОРЕЯ с

    "окупираните" от САЩ ЮЖНА КОРЕЯ и ЯПОНИЯ

    Разлика от небето до земята.......

  41. 41 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2414 Любопитно

    До коментар [#1] от "Крадливото ромче":

    "А САЩ не живеят от плячкосване."

    Ами не. Погледнете кои са най-големите компании на САЩ: Епъл, Майкрософт, Гугъл, Амазон, Тесла, Мета. Те са създадени в рамките на последните 3-4 десетилетия от предприемчиви и умни хора единствено на основата на идеи и с много работа на основателите им и сътрудниците около тях. Продуктите им не са необходимост за хората, но са толкова добри и иновативни, създаващи цял нов отрасъл или продуктова категория, че клиентите ги избират с желание. Те са се утвърдили сред маса други конкуренти, които също са били пълни с идеи и ентусиазъм на основателите си.

    В Русия също има много умни хора. Но най-големите им компании (на порядък по-малки от американските) са Газпром, Лукойл, Роснефт. Те са създадени чрез преразпределението на природните дадености на територията на Русия. Управляват се от хора верни на влае етеля на държавата и взимащи решения по негово указание. Газпром е монополист владеещ руския газ благодарение на решението на властите. Осигуряват си печалбите като се стараят да контролират пазарите за една от основните потребности на хората (топлина) в много страни около Русия. Но обикновено това им се получава най-добре в страните подвластни на Русия под една или друга форма (подчинен местен владетел, корупция на местните елити, военен контрол).

    А много от мислещите и умни хора на Русия я напускат и отиват да продават акъла и труда си там където това се цени и където могат да са свободни да творят.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  42. 42 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#39] от "eti mehter":

    Потурчването и отвличане на деца за да ги правят войници е много по-човешко :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5244 Весело

    Не обичам да критикувам автори ,но тук е мината всякаква граница.....В средата на 16 век, европейските кралства дават старт на една от най анти хуманните идеологии в цялата история на човечеството.....колониализма....
    —цитат от коментар 39 на eti mehter


    Ха-хаааааааа

    Рускинке дарагая.......парадоксално си права здесь.......

    За разлика от "европейските кралства" които пращат по света "колониалисти"

    РУСКИТЕ и ТУРСКИТЕ СУЛТАНИ изпращат

    МИРОТВОРЦИ ха-хаааааааааааааа

    които НЕ "КОЛОНИЗИРАТ" а ВЛИЗАТ в съответната ИЗБРАНА за ПЛЯЧКОСВАНЕ....

    пардон....за ОМИРОТВОРЯВАНЕ ха-хаааааааа страна...

  45. 45 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#40] от "Hawaii":

    що трябва да ходим в Азия, да сравним Източна и Западна Германия...

    сесесеристите обичаха само да се сравняват със света преди Втората световна война... не и с текущото положение :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  46. 46 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    Диваци и варвари!

    Благодаря, това е най- добрият текст който съм чел от години! Страхотна дисекция на Империята на Злото!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  47. 47 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3838 Неутрално

    До коментар [#41] от "plamen_b":

    “Погледнете кои са най-големите компании на САЩ: Епъл, Майкрософт, Гугъл, Амазон, Тесла, Мета. Те са създадени в рамките на последните 3-4 десетилетия от предприемчиви и умни хора единствено на основата на идеи и с много работа на основателите им и сътрудниците около тях. Продуктите им не са необходимост за хората, но са толкова добри и иновативни, създаващи цял нов отрасъл или продуктова категория, че клиентите ги избират с желание.”

    +++++

    По-горе съм написал за руските милиардери; хубаво е, колега, че сте описал американските - който има акъл, да сравнява…

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Весело

    До коментар [#42] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Потурчването
    ========
    Ако по ония времена .....беше потурчван само по един българин на ден...... днес нямаше кой да дава вето на РСМакедония ...и да и пречи за членство в ЕС....

    Bukalemun
  49. 49 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    искаш да кажеш че такова нещо не е имало ли? или че трябва да сме благодарни, че не е доведено до край...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  50. 50 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 4675 Весело

    До коментар [#25] от "hamiltonf":

    Тези дни Алжир отказа голяма поръчка за Су-35 заради тъпият им радар. Пропагандата е едно, тролската фабрика в Олгино може да рецитира до посиняване колко е велика матушката им, истината е съвсем друга. Няколко поколения назад от западните образци!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  51. 51 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2414 Любопитно

    До коментар [#40] от "Hawaii":

    "ОКУПИРАНАТА от Русия СЕВЕРНА КОРЕЯ с "окупираните" от САЩ ЮЖНА КОРЕЯ и ЯПОНИЯ"

    Само след 44 години окупация, окупираната от СССР Източна Германия при първа възможност доброволно се саморазпусна и хората станаха граждани на окупираната от САЩ, Великобритания и Франция Западна Германия. От своя страна, ФРГ в продължение на десетилетия след обединението събираше от гражданите си данък солидарност и наливаше стотици милиарди евро в новоприсъединените германски земи, които все още изостават.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  52. 52 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    А САЩ не живеят от плячкосване.Ти да видиш
    —цитат от коментар 1 на Крадливото ромче


    Веднага се появи бетонна кратуна, която се изцепи "в УСА бият негрите"...

    Ало, русоробите, вместо да се хвърляте по барикадите заради една чужда враждебна империялистическа сила, попитайте водещия старшина за някакви по-"интересни" опорки!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  53. 53 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Весело

    До коментар [#49] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Много други неща бих искал да кажа ,но гледам да не съборя каруцата....
    А ти се наслаждавай на анти руската статия без да залиташ в страни....

    Bukalemun
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    А САЩ не живеят от плячкосване.Ти да видиш
    —цитат от коментар 1 на Крадливото ромче


    Щом всеки иска да живее и работи в САЩ не е плячкосване,а свободно избран житейски път..Никой не ще в Сибир или в Анадола да живее..Питай сирийските и афганистанските бежанци в Анадола...Окото им все на Запад..

    shlshlshlshl
  56. 56 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5244 Весело

    До коментар [#23] от "cti31523423":другите империи градят и цивилизация, а в тези цивилизации още преди векове възникват и се развиват идеи за хуманизъм, равеноправие, човешки права... :)
    —цитат от коментар 30 на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)


    - Кажете му, моля ви - подзе Кандов, - че моята лична неприкосновеност, моето най-скъпо човешко право, въпреки всяка законност и справедливи основания...

    Бенчо Дерманът му махна с ръка отчаяно:

    - Та такива думи нито ги има на турски! Остави се бе, Кандов!

    (Иван Вазов - Под игото)

    Ами оказва се че такива думи ги няма и на руски......
    И ако ги има те са остатъци от СТАРОБЪЛГАРСКИЯ

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    С интерес се оглеждам за АРГУМЕНТИ, които оборват теъите на Евгени Дайнов.
    Освен квичене и плюнки - до момента нещо в областта на разума и логиката не откривам.

    Тъжно, по показателно за "възможностите" на русоробите.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  59. 59 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#39] от "eti mehter":

    Ети, прав си, че европейския колониализма е бил наистина ужасен и отговорен за много престъпления по цял свят. Точно поради тази причина по-голямата част от бившите европейски колониали сили са осъдили публично тази част от историята си и са се извинили на пострадалите колонизирани народи (и ще дам пример тук на конкретни държави, които са направиха това - Германия, Франция и Нидерландия). Обаче има нещо друго... по същото време твоята обична Османска империя също участва в този отвратителен колониализъм. В този смисъл, като осъждаш европейския колониализъм, осъди и вашият османски колониализъм в Северна Африка и Близкия изток.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  60. 60 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#59] от "Иво":

    ... вашият османски колониализъм в Северна Африка, Близкия изток * и Европа.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  61. 61 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    До коментар [#26] от "citoplast":

    Бъдещето на Русия, ще е аналогично на това, на Северна Корея.
    Много оръжия, безпредел на власт-имащите и гладен народ.
    Просто защото на власт са бандити, които не си правят труда да прикриват бандитските си маниери.

  62. 62 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    До коментар [#42] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)": Потурчването========Ако по ония времена .....беше потурчван само по един българин на ден...... днес нямаше кой да дава вето на РСМакедония ...и да и пречи за членство в ЕС....
    —цитат от коментар 48 на eti mehter


    Четеш ли бе домуз???В Турция и Русия плячкосват и все някой друг им е виновен,че банкрутират...15 турски шуми за 1 долар 76% инфлация над 50 % безработица и над 3 трлн.долара държавен дълг..В Анадола и Сибир сте клошари и клептомани..Без Запада умирате прави..Хихи..

    shlshlshlshl
  63. 63 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2414 Любопитно

    До коментар [#34] от "Крадливото ромче":

    "Не знам, Русия да е окупирала държави, но виж САЩ...
    То Либия, то Ирак"

    САЩ не са окупирали Либия и вече се изтеглиха от Ирак. Но Русия пратиха частната си армия Вагнер в Либия да помагат на съветския възпитаник ген. Хафтар срещу международно признатото правителство на Либия Сделките на Вагнер се свеждат до "военна намеса" срещу "природни ресурси".

    Що се касае до други държави частично окупирани от Русия: Молдова, Грузия, Украйна.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    Българския народ е много устойчив и издръжлив, за това през за цели 500 години на вашето владичество над България вие никога не успявате да станете мнозинство в българските земи и да наложите вашата вяра в българските земи (имам предвид над мнозинството население, отделни групи българи стават мюсюлмани (като помаците например), но те винаги са били малцинство, а християните остават мнозинство.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  66. 66 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Весело

    До коментар [#56] от "Hawaii":

    Бенчо Дерманът му махна с ръка отчаяно:

    - Та такива думи нито ги има на турски! Остави се бе, Кандов!

    (Иван Вазов - Под игото)
    =========
    А ти знаеш ли какво означава /дерман/.....
    Аз зная ,но немога да ти го преведа понеже такава дума в българския няма.
    И мога да се басирам ,че умея да чета оригинала на " Под игото" много по леко и добре от тебе..... Там на всяка страница гъмжи от турцизми....и то не винаги правилно преведени.

    Bukalemun
  67. 67 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Драги Дайнов, Британската империя въобще не е плячкосвала, така ли ? Тя е чиста като момина сълза. А когато белите хора навремето са нахлули в САЩ какво е станало с коренното население ? Десетки милиони са отишли в по-добрия свят. Само до преди 60-70 години в САЩ имаше расова дискриминация.
    И какво получи България от САЩ и ЕС ? Гей паради, джендъри и дресирани в елементарен антикомунизъм деца на видни комунисти. Къде беше ЕС когато тук хиляди протестираха ??? Къде беше ЕС когато тук един прост човек от Банкя си правеше каквото иска ? Мълчаха като риби.

  68. 68 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#53] от "eti mehter":

    Не ме разбирай грешно, не съм от АТАКА :) , аз не се опитвам да държа сметка на съвременните хора, за това какво е ставало преди 5 века, нито искам да го преекспонирам, просто ако се взираме преди 5 века, навсякъде е имало неща които сега не ни харесват и са неприемливи. Но какво е произлязло в крайна сметка от тези държави... равносметката е в полза на западните цивилизации

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  69. 69 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Професора Евгени да не се прави на ударен.
    Мда
    Мисля, означава сравнявам. Казал го е Ратенау.
    Та некасравни руското плячкосване с завземането на Америка, когато в една посока корабите са били пълни с роби, а обратно със злато. Колонизацията на Африка и ограбването и, което все още продължава.
    Индия от англичаните.
    Има много за сравняване, но Евгени иска, ама няма желание , както казва оня ром.
    Мда

  70. 70 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#63] от "plamen_b":

    На този коментар някои путинофил сигурно ще отвърне... ами американските войски в Южна Корея, Япония, ОАЕ, Катар, Кувейт и т.н.

    Тези американски войски са там с разрешението на местните власти, докато руските войски (или наемници) в Молдова, Грузия, Украйна са там против волята и желанието на властите в изброените държави.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  71. 71 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Весело

    До коментар [#59] от "Иво":

    Обаче има нещо друго... по същото време твоята обична Османска империя също участва в този отвратителен колониализъм. В този смисъл, като осъждаш европейския колониализъм, осъди и вашият османски колониализъм в Северна Африка и Близкия изток
    =========
    Така е ,Ивчо.....
    Затова и до днес пишеш на кирилица...а не на староосмански......
    Трябваше да бъдеш под испанско робство и да се наричаш Сеньор Евелин.....и да пишеш на латиница...

    Bukalemun
  72. 72 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#1] от "Крадливото ромче":

    "А вие що биете..." Ееех как някой неща никога не се променят :)

    България, къде е нашия change we can believe in?
  73. 73 Профил на Doychin Cheresharov
    Doychin Cheresharov
    Рейтинг: 354 Неутрално

    До коментар [#42] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Османската империя и Московска Русия имат един корен. Тюркско-монголските орди, които пък вземат организацията си от Китай. Отгоре слагат мако Византийски лак да покрие кръвта. Така се получава Османската империя и Златната орда, впоследствие Московска рус, на мястото на двете Българии, Дунавска и Волжска, смазани от тюрките. Парадоксалното е, че тюрките и монголите се раждат като култури на границите между старата България и Китай и в началото са копие на парбългарската култура. Това, че са на все още примитивен момент в развитието си обаче ги заварва неподготвени да организират половината свят, който завладяват поради стечение на историческите процеси, е решаващо. И те го организират по примитивния начин, тъй като имат все още твърде тънка културна закваска от прабългарите. Това започва със завладяването на старата България полсе Персия и Арабския халифат от Селджуките. Така че, потурчването не се различава много от порусването на фини, литовци, киевски руси, волжски българи, сибирските племена, поляци, кавказци, кримски българи, кабардински българи и да не изброявам повече. Дори татарите стават жертва на създадената от тях васална държава. Волжските българи също са потурчени и днес повечето говорят татарски диалект с малко останали чуваши, които говорят оногурски диалект. Все пак, въпреки езика и религията, повечето волжки българи имат прабългарско съзнание и помнят името си. За наказание, русите ги наричат татари и до днес една от васалните републики се кава Татарстан, докато все пак съседна Башкирия е запазила следа от старото си име. Самите те се наричат българи.

  74. 74 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2359 Неутрално

    "Половин хилядолетие след Иван Грозни Русия продължава да живее от плячкосване - на ресурсите на Сибир, на собствеността на хората си, на покорени съседни държави."

    Демократичните западни колонизатори, начело с британците превзеха половината свят, почти цяла Африка, цяла Австралия, всъщност фактите са налични - европейците бяха превзели около 80% от планетата.
    Ще поговорим ли как една шепичка "демократични" държави окрадоха света (и избиха милиони) за да са това, което са днес?
    Днешният превзет, надменен и високомерен западен свят се тупа в гърдите и вика "вижте ме колко съм развит". Развит благодарение на войни и крадене, не на работа.
    Почни да сравняваш колониалните империи и кажи като стигнеш до Русия.
    Ненапрано съществува приказката (и факта), че в британските музеи няма нито един британски експонат - всичко е откраднато.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  75. 75 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Не винаги инвестициите във въоръжаване и воденето на войни е перспективно печелившо. Руснаците са наследници на викингите, на варягите, а те по самата си същност са грабителско, войнстващо племе. Но варягите са проявявали и градивност вграждайки се, адаптирайки се към условията, нравите и обичаите на народите, които са завладявали. Точно обратното се е случило с татарите, турците, арабите и всички останали, които са се опитали да наложат исляма на Християнските народи, които са завладявали. С руснаците нищо не става на сила. Те са талантлив, наш братски Християнски народ и бавно и полека, со кротце со благо ще се приобщят към нашето общество на обединена Християнска Европа. Какво е европейската култура без великите руски писатели, художници, композитори... Едно нищо! Факт е, че от векове Русия е била обект на агресия. Винаги от нея са се опитвали да грабят, да отнемат, да завладяват, да се отнасят презрително, надменно към руския народ, защото Русия притежава несметни природни богатства на огромна територия.

  76. 76 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    До коментар [#67] от "fcv251055839":

    идеята е че руската империя нищо ново не е научила.

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Весело

    До коментар [#59] от "Иво":

    и са се извинили на пострадалите колонизирани народи (и ще дам пример тук на конкретни държави, които са направиха това - Германия, Франция и Нидерландия
    =======
    Ами нали го обясних преди малко.....
    Това е една от най основните западно европейски ценности.....
    Първо убиваш ,а после се извиняваш......убиваш и пак се извиняваш.....
    Така е и до днес.....
    Хе.....:).... родината на Гьоте е и родина на концлагерите......

    Bukalemun
  80. 80 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Весело

    До коментар [#59] от "Иво":

    и вашият османски колониализъм в Северна Африка и Близкия изток.
    =======
    Живот е кипял тогава там.....живот , ЖИВОТ.....
    Погледни както е днес....."цивилизация"....:)

    Bukalemun
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    Държава, която живее от плячкосване?
    Има ли / имала ли е Русия колонии, които да плячкосва?
    Имало ли е сегрегация и/или асимилация на местното население в новозавладени територии?
    Петър Велики бил дефинирал ранговете в двора си, а на запад открили равенството? Че то на запад още има крале и кралици, бе...

  83. 83 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Весело

    До коментар [#71] от "eti mehter":

    Хахаха... :-D

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  84. 84 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    Много поучителен и интересен анализ!

  85. 85 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5244 Неутрално

    С руснаците нищо не става на сила. Те са талантлив, наш братски Християнски народ и бавно и полека, со кротце со благо ще се приобщят към нашето общество на обединена Християнска Европа. .
    —цитат от коментар 75 на bobhunter


    Тъй.......тъй.....
    С разплакващи дитирамби за "християнство" и "братство"

    РУСНАЦИТЕ ИЗБИВАТ "БРАТСКИТЕ" ХРИСТИЯНИ от УКРАЙНА ПОЛША и ГРУЗИЯ

  86. 86 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#79] от "eti mehter":

    А, твоите любими турци (османци) убиваха без да се извинят после. Кой е по-лошия в случая? Европейците или османците!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  87. 87 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Весело

    До коментар [#80] от "eti mehter":

    Ми то и колонизираните от европейците държави е кипял някакъв живот. Опитай с някакво по-добро оправдание, това просто не струва.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  88. 88 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#59] от "Иво":

    и вашият османски колониализъм в Северна Африка и Близкия изток

    Мммммда
    Сравнявай ма Ивче. Сравнявай. Примерно завземането на Ерусалим от Саладин и кръстоносците.
    Или викаш, извинили са се.
    Мда

  89. 89 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1685 Весело

    Интересното е, че робството в най-светлата е отменено малко след крепостното право в най-тъмната.... найс, а Генадий..

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  90. 90 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4351 Неутрално

    До коментар [#86] от "Иво":

    Европейците или османците!?
    ========
    Не е там работата.....
    Всяка епоха си има своите плюсове и минуси.....
    Иронията идва от факта ,че западасе брои за писано яйце..... което няма нищо общо с истината....
    Запада не е обективен.....

    Bukalemun
  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 872 Неутрално

    Не знам, Русия да е окупирала държави, но виж САЩ...То Либия, то Ирак, до скоро Афганистан В първите две има петрол ама както и да е
    —цитат от коментар 34 на Крадливото ромче


    Интересна гледна точка. Щом някои някога е правил нещо нередно/неморално, тоест има прецедент, то значи е нормално днес Русия да може 1) да го прави същото или 2) да не приема критика априори от тази страна по причина прецедента.

  93. 93 Профил на K2doors
    K2doors
    Рейтинг: 104 Неутрално

    Приказка за Иван Грозни.Смеееех...

  94. 94 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1686 Неутрално

    Хубаво сте го написал г-н Дайнов, но да Ви напомня нещо.
    В момента русофили са в управлението в коалиция подкрепена от ДБ, партията на която симпатизирате. Само да Ви напомня за Министъра на отбраната.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  95. 95 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 144 Весело

    А , какви надежди, какви словоизлияния журналистически бяха за 21-я век.......

  96. 96 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3559 Неутрално

    До 34:"Крадливото ромче"]Не знам, Русия да е окупирала държави, но виж САЩ...То Либия, то Ирак, до скоро Афганистан В първите две има петрол ама както и да е..."

    А хилядите, които преминават през Средиземно море, оградата между Мексико и САЩ,, тълпите от Афганистан и Пакистан (а и китайци) към САЩ и Европа какво са? Не са ли окупатори? В Европа няма петрол, но има социално подпомагане, а то май е много по-сладко от петрола?

    Иначе Либия бе оправена от Франция и Италия. И причината бяха именно камиларите, които крадливия Кадафи изпращаше с хиляди към северния бряг на Средиземно море - за да рекетира Франция и Италия.

  97. 97 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    Голям исторически мозък е Дайнов. Айде сега да направи и исторически анализ на Китай, Япония и Корея с тяхната абсолютно монархическа власт, съсловия от които не можеш да излезеш и стремителният им икономически възход в условията на диктатура. В Корея селяните са до такава степен безправни, че дори нямат и втори имена. Едва в края на 19 в. им се разрешава да си сложат такова име. Затова и всички имат едни и същи имена - Парк, Ким и още няколко, защото са имена на владетели и всички са си сложили такива. Япония се индустриализира преди ВСВ без демокрация, а след нея има квази-демократична система при която 45 години управлява само една партия. В Корея и Тайван има откровени диктатури на ген. Парк и Чан Кайши с жестоки потушавания на работнически стачки и бунтове.
    За Сингапур и Китай знаем повече и се случва пред очите ни.
    Голям историк, голям мозък.
    Не знам дали Ж. Желев е достигнал сам до тази идея или я е взаимствал, но той много прозорливо твърди във Фашизмът, че след падането на тоталитарната система е нужен период на автократизъм, преди страната да е готова за някаква форма на демокрация. Колкото по-голяма и комплексна е една страна, толкова по дълъг период ѝ е нужен. Всички видяха хаоса и разрухата през 90те в Русия. Китайците бяха по-умни и не го допуснаха; при тях хаоса щеше да е дори по ужасен.
    Пази боже сляпо да прогледа и да учи у английско докато тати е кореспондент на Раб дело.

  98. 98 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Женя Александрович безспорно извежда някои правдиви заключения (Русия наистина тъпче на едно място в много отношения, така и не успя да си изгради нормална икономика, въпреки че имаше предостатъчно време и т.н.), обаче поне една от тезите му си е чисто самопрострелване в крака. Ако населението на Русия намалява заради деспотичната власт, то тогава защо това се случва и в западните страни, при това в някои от тях с по-бързи темпове, отколкото в Русия? Във Франция например вече се счита за нормално кандидат-президент да каже "Загиваме като народ, дайте да направим нещо!" Почти навсякъде в западния свят държавотворните етнически групи са с издънена демография. Германия и Австрия са с по четвърт чуждоземно население. Новият германски канцлер заяви, че Германия ще приема вече по 400 хиляди имигранти всяка година. В САЩ англосаксонският субстрат все повече е изтласкван на заден план (англосаксонците вече са малцинство), което само нажежава обществените отношения там. В Канада ситуацията е почти същата. Никъде в тези държави управлението не се счита формално за авторитарно, а демографията им продължава да си върви гордо и храбро надолу. Тази теза на Дайнов просто не издържа елементарна критика.

  99. 99 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Дайнов, дори и грантовете трябва да се печелят с повече мозък. Точно по времето на Грозни е върхът на кражбата на роби от Африка от Запада. Точно Западът 5 века плячкосва Африка, Азия, Латинска Америка, Океания. 3,5 века държи роби в метрополията, сега граби ежегодно и Българско със западните си банки и корпорации Българско, от чийто грабеж плаща грантовете ти. Смешниците са наяве.

  100. 100 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#26] от "citoplast":

    Аргументи някакви или просто вяра! Забележителна статия на Дайнов! Защото темата за Русия обикновено завършва с мъдрото зключение, че Русия не може да бъде разбрана. Може, как да не може. Всичко си има предистрия и причини. Русия не е изключение.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK