Идеални хора няма - това е ясно. С политиците е същото. Но пък често ми се случва да кажа “Ей това е добър човек”. Кой е последния български държавник, за когото поне 50% от обществото имат положително мнение? Кой български политик от последните 80 години, ще се запише в Историята като положителна личност?
Абсурдно е идеята за "идеален политик". Представителната демокрация е затова - да позволи на множество ралични части на обществото да излъчат свои "представители", политици, които в достатъчна степен представят / покриват каестватата на тези групи. Затова е възможно да има партия от ваксинирани, които обаче се борят с .... ваксините и така поредставляват прослойка от ... да го кажем меко , умствено затруднени хора, продукт на посредствено образование. Партиите и политиците следователно трябва да са различни и имат тая задача, ако желаят дйствително да развиват обществото, а не да си пълнят чекмеджетата, да ограмотяват, включително и чрез делата си, и да масовизират идейте си. Опасното на демокразията е, че тя не работи добре с прости. Дето е казано: Прост народ - слаба държав ....., а и ще добава - пълни чекмеджета, за вожда на простите.
От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
Иван Костов. Благодарение на усилията му, неговите и на партията, която го подкрепяше тогава, България стана член на двете анй-мощни организации в света НАТО и ЕС. И така гарантира бъдеще на нас и децата ни. И въпреки усилията на простата СИКаджийска Мутра, въпреки очевидния грабеж извършван от 12 години, България все още я има.
От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
Идеални хора няма - това е ясно. С политиците е същото. Но пък често ми се случва да кажа “Ей това е добър човек”. Кой е последния български държавник, за когото поне 50% от обществото имат положително мнение? Кой български политик от последните 80 години, ще се запише в Историята като положителна личност?
Идеалният политик трябва да бъде представителна извадка на народа си защото иначе няма как да се свърши работа. Освен ако управлението не е монархическо и има условия за суверен който да бъде идеализиран.
До коментар [#3] от "Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП":
Костов е противоречива личност и не съм съгласен, че повечето българи го оценяват положително. Самият ти имаш доста изкривена представа за неговите дела:
Тая легенда, че Виденов бил много читав и за това западняците му врътнали номер и ни докараха до просешка тояга си я повтарят само върлите комунета. Не мисля, че масовия българин преживял 90-те, ще сподели мнението ти. Пък дори и да си прав, добри намерения и добри резултати са коренно различни неща. Политиците ги съдим по резултатите, а не намеренията…
Не си спомням да Ви познавам, та обръщението Ви "ти" към мен неумстно. Понататък споменавате някакво "времето на Царя". България няма "цар" от края на Втората световна война, когато в условията на руска окупация е проведен един фарсов "референдум" и монархията е премахната. И да, формално Симеон Сакс.... подписа документите за присъединяване, но за всеки мислещ човек е ясна раликата между това да подготвиш една държава за членство в елитна организация и акта на подписване на документите за членство. Обектовно погледнато, тия които могат да мислят разбират, че Симеон Сакс,,, беше просто "чиновникът", сложил подпис под направенотото други.
Надявам се, че няма да се затрудните с осмислянето на това простичко обяснение и още, че наученото днес ще Ви е от полза, ако някога реште отново да коментирате.
От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
Ако всеки от нас познава добри хора и добри професионалисти, но не може да се сети за добър политик, означава само едно. Системата за подбор на политици е счупена. Личното ми мнение е, че в момента не поощряваме най-читавия държавник да изплува измежду останалите, а правим конкурс за това кой е по-алчен за власт. Друг основен проблем в организацията на държавата е, че политиците и хората които определят политиката на държавата са различни лица. Английският език много добре са уловили тази тенденция в някои общества. Има дума politician има и дума policymaker… Просто неделна храна за размисъл ;)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Абсолютна легенда, русофилска .. Къф Запад, кви пет лева????
Ей я истината за "Газпром" , Луканов , Виденов и руснаците ..
----------------- ето писано от Огнян Минчев ..
------------ "Кой свали Виденов? Не беше СДС - СДС се включи малко по-късно. Свали го проектът на Газпром "Топенерджи". .. ... .... трашно е, страшно е да си неприятен за Кремъл български политик... Тръгваш си обикновено с наведена глава. Ако можеш да станеш и да си тръгнеш..." --------------------
Ето го и Иво Инджев:
---------------- ... " На 21 януари 2015 г. Искра Баева казва в интервю:
"„Безспорно е, че интерес от смяната на Виденов тогава имаше Русия, тъй като вече беше ясно оформен българо-руският конфликт по цената на природния газ. Жан Виденов настояваше Русия да продава природния газ на по-ниски цени заради Ямбургското споразумение, според което България участва в строителството на газопровода срещу продажби на по-ниски от пазарните цени. Другият пункт от спора беше за собствеността на газопреносната система. И по него Виденов беше твърд и неотстъпчив. И тогава се поведе една антибългарска пропагандна кампания в Русия.." -------------------
Да не забравяме, че Виденов спря и "Син поток" въпреки натиска на кръговете, покрай Андрей Луканов ..
Та къв Запад?
"Газпром" братче, "Газпром"..
А таа легенда, за някакъв си Запад, дето И ТИ я спомена, кому ли е изгодна??
Ама не мин ..
Знаем фактите все още и не сме забравили, коя държава тръгна да прави интриги , да пречи и да сваля законно българско правителство ..
Идеалният политик на световно ниво е Путин, разбира се. Съчетание от Чингиз хан, Иван Грозни и Сталин. Освен това е установено, че е бог и е спорен само въпроса дали си е бил такъв по начало, или е станал божествен заради великите си дела. https://ibb.co/G73hfgP
Идеален политик няма, но нуждата от Боко е голяма. Долу демократичния пазар, на нас ни трябва цар. Недъзите ще му простим, и след него ще вървим! Той изпълнен с дълг и смисъл, озарен от Божия промисъл.
По повод на заглавието, се сетих за един стар виц. Български учени присадили ухо върху задник и го представили на световна научна конференция. Всички оценили постижението и се удивили, но накрая казали - Колеги, това е удивително постижение само по себе си, но за какво може да служи? А българските учени отговорило - За сега само пърди и се ослушва, но има данни да бъде добър политик
Е чак пък идеален.... Иначе да и аз смятам, че е един от най-успешните премиери на страната за всички времена, но няма как да е идеален, правил е грешки и то много. Най-голямата беше, че атакува процедурно Симо и не му даде да стане президент (където щеше да има доста по-ограничено влияние и да направи доста по-малко бели, а Костов щеше безапелационно да спечели втори мандат)
Доста странно есе, няма теза, няма защита, просто мисли, леко несвързани. Няма нужда от Франкенщайн, особено в политиката, има нужда от почтени, компетентни, неидеални личности, които да вършат работата, за която са избрани, без да нарушават писаните и неписаните закони.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
Идеалният политик на световно ниво е Путин, разбира се. Съчетание от Чингиз хан, Иван Грозни и Сталин.
—цитат от коментар 18 на Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
А нашият Росен Плевнелиев?
"Бях член на световно семейство, бях равен на всички тях. Имал съм поне 25 срещи с Обама и 30 с Меркел" . Обама и Меркел са имали мобилния ми телефон, звънели са ми за всичко - продължава той в публикуваното днес голямо интервю. - Търсели са моето мнение. Аз бях човекът, който можеше на български, на руски - с Лавров широко си говорихме, на перфектен немски и английски да дава решения. И бях оценен. Получих огромно международно признание.
"Обама е мой близък приятел - заявява Плевнелиев. - През последния септември само за един ден ние се видяхме три пъти... Беше ме сложил на маса №2 и си говорихме дълго. Но извън този исторически обяд вечерта Обама ме покани и на приема. И направихме тази прословута снимка, на която Обама и Мишел така здраво са ме прегърнали, че ми се е повдигнало сакото. .."
Да припомним - в Белия дом ДРУГО повдигнато сако освен нашето, българското НЕ Е ИМАЛО!
Има една повдигана синя рокля , по времето на Бил Клинтън .. ама онази история е съвсем друга!
Преди време имахме ли , да запитам, така приемани хора - че американските президенти да им вдигат сакото от обич .. ... ?? И не ни ли се разтупва сърцето .. ние, българите - представени от нашият президент - сме вече на маса №2 ! .. Обама и Обамовица да ни хвърлят сегиз - тогиз , по едно око по време на вечерята. А??
От маса номер две, може и директно да комуникира: "Какво е това? Супа? Аз много обичам супа! Чорбата е турско ядене, ние сега повечето ядем супи!"
Плевнелиев е бил на МАСА НОМЕР ДВЕ! Знам какво ще ми кажете, червенушки .."Щото Обамовица да го следи, да не прибере сребърните лъжички" .. ама няма да сте прави и вашето ще е клевета. От маса номер две, Росен би могъл да се обърне директно към домакините.. "Тц,тц, тц пърдон, изцапах ви бохчата"!
Да повторим, че е важно:
" Обама и Меркел са имали мобилния ми телефон, звънели са ми за всичко .Търсели са моето мнение. Аз бях човекът, който можеше на български, на руски - с Лавров широко си говорихме, на перфектен немски и английски да дава решения. И бях оценен. Получих огромно международно признание.
Та така! За търсене на авторитетно мнение на английски - може би се набира 1 ... За даване на решения , на руски - набираме 2 .. За връзка с оператор - 3 .. За говорене надълго, на перфектен немски - 4 ..
Доста странно есе, няма теза, няма защита, просто мисли, леко несвързани. Няма нужда от Франкенщайн, особено в политиката, има нужда от почтени, компетентни, неидеални личности, които да вършат работата, за която са избрани, без да нарушават писаните и неписаните закони.
Според Вашето определение Левски не става за политик! Ама хич!
А според авторът на тази словесна каша,след като Левски е загубил "назначението си свише",по пътя към бесилото е трябвало да се утешава,че поне е имало смисъл от борбата му! Много умно. Ако може баналността да се приеме за умност.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев.
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
Каква е тая нескончаема умствена помия бе. Този някакъв модерен авангарден мислител ли трябва да е, за ква култура може да се говори изобщо ако безсмислените брътвежи на подобни хора на изкуството са част от нея.
Политиката е мръсна работа. Тук няма звезди. Би трябвало да са слуги на народа , ама в повечето случаи не са. Историята е пълна с примери. Този материал е безмислен и непригоден за политиците.
Господ като иска да накаже някого, първо му взима акъла! После му праща прост(о) Киро и Кокорчо да го променят... :( Бог да пази България, ние не се справихме...
А за Плевнелиев кое не е вярно, защо сложихте минуси, не може ли той да е този Идеален политик, за когото иде реч ??
" Обама и Меркел са имали мобилния ми телефон, звънели са ми за всичко .Търсели са моето мнение. Аз бях човекът, който можеше на български, на руски - с Лавров широко си говорихме, на перфектен немски и английски да дава решения. И бях оценен. Получих огромно международно признание..."
Как е сега в света, без Росен?
Кой да ги дава решенията - видяхте ли, какви ги забърка Лавров оставен без съвети ..
До коментар [#2] от "Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП":
От една страна сте прав, но помислете, на практика вие пледирате за "идеалния" политик и партия, които да мислят и работят за нашето добруване, па било и с цената на загуби на популярност и в крайна сметка на загуба на изборите. Не е лесно и е факт че от време на време се появяват такива отделни хора или отделни колективни действия в конкретни направления на някоя партия/коалиция, затова и нашата оценка, на поредните избори носи интегрален характер между добри, посредствени и откровено лоши разултати, при това всяка наша индивидуална оценка вижда тези резултати по различен начин. Но аз съм напълно съгласен с вас, че възможния път към по-добър живот и съответно управление миинава през образование и култура - т.е. през процес, който е от една страна скъпичък и от друга бавен. За съжаление друго, като че ли не е измислено.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
dwr30648311
Рейтинг: 585 ЛюбопитноИдеални хора няма - това е ясно. С политиците е същото. Но пък често ми се случва да кажа “Ей това е добър човек”.
Кой е последния български държавник, за когото поне 50% от обществото имат положително мнение?
Кой български политик от последните 80 години, ще се запише в Историята като положителна личност?
Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
Рейтинг: 673 НеутралноАбсурдно е идеята за "идеален политик".
От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?Представителната демокрация е затова - да позволи на множество ралични части на обществото да излъчат свои "представители", политици, които в достатъчна степен представят / покриват каестватата на тези групи.
Затова е възможно да има партия от ваксинирани, които обаче се борят с .... ваксините и така поредставляват прослойка от ... да го кажем меко , умствено затруднени хора, продукт на посредствено образование.
Партиите и политиците следователно трябва да са различни и имат тая задача, ако желаят дйствително да развиват обществото, а не да си пълнят чекмеджетата, да ограмотяват, включително и чрез делата си, и да масовизират идейте си.
Опасното на демокразията е, че тя не работи добре с прости.
Дето е казано: Прост народ - слаба държав ....., а и ще добава - пълни чекмеджета, за вожда на простите.
Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
Рейтинг: 673 НеутралноДо коментар [#1] от "dwr30648311":
От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?Иван Костов.
Благодарение на усилията му, неговите и на партията, която го подкрепяше тогава, България стана член на двете анй-мощни организации в света НАТО и ЕС. И така гарантира бъдеще на нас и децата ни.
И въпреки усилията на простата СИКаджийска Мутра, въпреки очевидния грабеж извършван от 12 години, България все още я има.
sim4o
Рейтинг: 1684 НеутралноЖан Виденов?
Ама пък беше глупав и наивен ..
dame
Рейтинг: 534 НеутралноИдеалният политик трябва да бъде представителна извадка на народа си защото иначе няма как да се свърши работа. Освен ако управлението не е монархическо и има условия за суверен който да бъде идеализиран.
damedwr30648311
Рейтинг: 585 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП":
Костов е противоречива личност и не съм съгласен, че повечето българи го оценяват положително. Самият ти имаш доста изкривена представа за неговите дела:
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Присъединяване_на_България_към_НАТО
(В тази статия не се споменава един път името на Синия Вожд, но пък напомня, че влизаме в НАТО и ЕС по времето на Царя)
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Присъединяване_на_България_към_ЕС
dwr30648311
Рейтинг: 585 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "sim4o":
Тая легенда, че Виденов бил много читав и за това западняците му врътнали номер и ни докараха до просешка тояга си я повтарят само върлите комунета. Не мисля, че масовия българин преживял 90-те, ще сподели мнението ти.
Пък дори и да си прав, добри намерения и добри резултати са коренно различни неща. Политиците ги съдим по резултатите, а не намеренията…
choguna
Рейтинг: 904 НеутралноИдеалния политик е Христо Иванов, без трудов стаж, без компетенции, човек нищо не можещ или просто син на майка си.
john trivolta
Рейтинг: 872 ЛюбопитноЗащо ли ми се струва че "идеалният политик" е оксиморон, а авторът - графоман?
Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
Рейтинг: 673 НеутралноДо коментар [#6] от "dwr30648311":
От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?Не си спомням да Ви познавам, та обръщението Ви "ти" към мен неумстно.
Понататък споменавате някакво "времето на Царя".
България няма "цар" от края на Втората световна война, когато в условията на руска окупация е проведен един фарсов "референдум" и монархията е премахната.
И да, формално Симеон Сакс.... подписа документите за присъединяване, но за всеки мислещ човек е ясна раликата между това да подготвиш една държава за членство в елитна организация и акта на подписване на документите за членство.
Обектовно погледнато, тия които могат да мислят разбират, че Симеон Сакс,,, беше просто "чиновникът", сложил подпис под направенотото други.
Надявам се, че няма да се затрудните с осмислянето на това простичко обяснение и още, че наученото днес ще Ви е от полза, ако някога реште отново да коментирате.
svoboden
Рейтинг: 2343 НеутралноПД Социалдемократи и премиерът им Кирил Петков са примерите.
dwr30648311
Рейтинг: 585 ЛюбопитноАко всеки от нас познава добри хора и добри професионалисти, но не може да се сети за добър политик, означава само едно. Системата за подбор на политици е счупена. Личното ми мнение е, че в момента не поощряваме най-читавия държавник да изплува измежду останалите, а правим конкурс за това кой е по-алчен за власт.
Друг основен проблем в организацията на държавата е, че политиците и хората които определят политиката на държавата са различни лица. Английският език много добре са уловили тази тенденция в някои общества. Има дума politician има и дума policymaker…
Просто неделна храна за размисъл ;)
dwr30648311
Рейтинг: 585 НеутралноДо коментар [#11] от "svoboden":
Не съм сигурен, че ще изкарат още 4 месеца, камоли още 4 години на власт…
“ПД Социалдемократи и премиерът им Кирил Петков са примерите.”
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
sim4o
Рейтинг: 1684 НеутралноЩо пък западняците да са му въртяли номер?
Русия си му врътна номер, "Газпром" ..
Боян Баянов
Рейтинг: 2069 НеутралноЗа условията на България, идеален се оказа политик със следната идеология:
"Аз съм прост и вие сте прости, затова се разбираме."
sim4o
Рейтинг: 1684 НеутралноАбсолютна легенда, русофилска ..
Къф Запад, кви пет лева????
Ей я истината за "Газпром" , Луканов , Виденов и руснаците ..
-----------------
ето писано от Огнян Минчев ..
------------
"Кой свали Виденов? Не беше СДС - СДС се включи малко по-късно. Свали го проектът на Газпром "Топенерджи". ..
... .... трашно е, страшно е да си неприятен за Кремъл български политик... Тръгваш си обикновено с наведена глава. Ако можеш да станеш и да си тръгнеш..."
--------------------
Ето го и Иво Инджев:
----------------
... " На 21 януари 2015 г. Искра Баева казва в интервю:
"„Безспорно е, че интерес от смяната на Виденов тогава имаше Русия, тъй като вече беше ясно оформен българо-руският конфликт по цената на природния газ. Жан Виденов настояваше Русия да продава природния газ на по-ниски цени заради Ямбургското споразумение, според което България участва в строителството на газопровода срещу продажби на по-ниски от пазарните цени.
Другият пункт от спора беше за собствеността на газопреносната система. И по него Виденов беше твърд и неотстъпчив.
И тогава се поведе една антибългарска пропагандна кампания в Русия.."
-------------------
Да не забравяме, че Виденов спря и "Син поток" въпреки натиска на кръговете, покрай Андрей Луканов ..
Та къв Запад?
"Газпром" братче, "Газпром"..
А таа легенда, за някакъв си Запад, дето И ТИ я спомена, кому ли е изгодна??
Ама не мин ..
Знаем фактите все още и не сме забравили, коя държава тръгна да прави интриги , да пречи и да сваля законно българско правителство ..
И не , не е "Западът" ..
Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей
Рейтинг: 86 ВеселоИдеалният политик на световно ниво е Путин, разбира се.
Съчетание от Чингиз хан, Иван Грозни и Сталин.
Освен това е установено, че е бог и е спорен само въпроса дали си е бил такъв по начало, или е станал божествен заради великите си дела.
https://ibb.co/G73hfgP
selqnin
Рейтинг: 1601 НеутралноПрекрасен текст на Стоян Радев, както винаги.
Колко жалко, че така наречените "политици" не четат....
Боян Таксиров
Рейтинг: 1042 НеутралноИдеален политик няма,
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgно нуждата от Боко е голяма.
Долу демократичния пазар,
на нас ни трябва цар.
Недъзите ще му простим,
и след него ще вървим!
Той изпълнен с дълг и смисъл,
озарен от Божия промисъл.
vladimir_v_p
Рейтинг: 30 НеутралноДо коментар [#1] от "dwr30648311":
"Идеални хора няма - това е ясно"
Има - г-н Иван Костов!!!
uq
Рейтинг: 1077 ВеселоПо повод на заглавието, се сетих за един стар виц.
Български учени присадили ухо върху задник и го представили на световна научна конференция. Всички оценили постижението и се удивили, но накрая казали
- Колеги, това е удивително постижение само по себе си, но за какво може да служи?
А българските учени отговорило
- За сега само пърди и се ослушва, но има данни да бъде добър политик
uq
Рейтинг: 1077 НеутралноДо коментар [#21] от "vladimir_v_p":
Е чак пък идеален.... Иначе да и аз смятам, че е един от най-успешните премиери на страната за всички времена, но няма как да е идеален, правил е грешки и то много. Най-голямата беше, че атакува процедурно Симо и не му даде да стане президент (където щеше да има доста по-ограничено влияние и да направи доста по-малко бели, а Костов щеше безапелационно да спечели втори мандат)
etty1
Рейтинг: 2087 ЛюбопитноДоста странно есе, няма теза, няма защита, просто мисли, леко несвързани. Няма нужда от Франкенщайн, особено в политиката, има нужда от почтени, компетентни, неидеални личности, които да вършат работата, за която са избрани, без да нарушават писаните и неписаните закони.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinDimitar Kunev
Рейтинг: 740 НеутралноВ момента идеалният политик е Владимир Владимирович Путин. Точно това вкарва в истерия Запада и неговите еничари.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
uq
Рейтинг: 1077 НеутралноДо коментар [#26] от "pab561103097":
Ама госпожа ли си или си "бърз и справедлив" че е може а те разбера?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
sim4o
Рейтинг: 1684 НеутралноА нашият Росен Плевнелиев?
"Бях член на световно семейство, бях равен на всички тях. Имал съм поне 25 срещи с Обама и 30 с Меркел" . Обама и Меркел са имали мобилния ми телефон, звънели са ми за всичко - продължава той в публикуваното днес голямо интервю. - Търсели са моето мнение. Аз бях човекът, който можеше на български, на руски - с Лавров широко си говорихме, на перфектен немски и английски да дава решения.
И бях оценен. Получих огромно международно признание.
"Обама е мой близък приятел - заявява Плевнелиев. - През последния септември само за един ден ние се видяхме три пъти... Беше ме сложил на маса №2 и си говорихме дълго.
Но извън този исторически обяд вечерта Обама ме покани и на приема. И направихме тази прословута снимка, на която Обама и Мишел така здраво са ме прегърнали, че ми се е повдигнало сакото. .."
Да припомним - в Белия дом ДРУГО повдигнато сако освен нашето, българското НЕ Е ИМАЛО!
Има една повдигана синя рокля , по времето на Бил Клинтън .. ама онази история е съвсем друга!
Преди време имахме ли , да запитам, така приемани хора - че американските президенти да им вдигат сакото от обич .. ... ??
И не ни ли се разтупва сърцето .. ние, българите - представени от нашият президент - сме вече на маса №2 ! .. Обама и Обамовица да ни хвърлят сегиз - тогиз , по едно око по време на вечерята. А??
От маса номер две, може и директно да комуникира:
"Какво е това? Супа? Аз много обичам супа! Чорбата е турско ядене, ние сега повечето ядем супи!"
Плевнелиев е бил на МАСА НОМЕР ДВЕ!
Знам какво ще ми кажете, червенушки .."Щото Обамовица да го следи, да не прибере сребърните лъжички" .. ама няма да сте прави и вашето ще е клевета.
От маса номер две, Росен би могъл да се обърне директно към домакините..
"Тц,тц, тц пърдон, изцапах ви бохчата"!
Да повторим, че е важно:
" Обама и Меркел са имали мобилния ми телефон, звънели са ми за всичко .Търсели са моето мнение.
Аз бях човекът, който можеше на български, на руски - с Лавров широко си говорихме, на перфектен немски и английски да дава решения.
И бях оценен. Получих огромно международно признание.
Та така!
За търсене на авторитетно мнение на английски - може би се набира 1 ...
За даване на решения , на руски - набираме 2 ..
За връзка с оператор - 3 ..
За говорене надълго, на перфектен немски - 4 ..
Булгар! Булгар!
deaf
Рейтинг: 2260 ВеселоДо коментар [#24] от "etty1":
Според Вашето определение Левски не става за политик! Ама хич!
А според авторът на тази словесна каша,след като Левски е загубил "назначението си свише",по пътя към бесилото е трябвало да се утешава,че поне е имало смисъл от борбата му! Много умно. Ако може баналността да се приеме за умност.
Santos
Рейтинг: 1227 ВеселоМъ зе ми думътъ от устътъ, шъ знай‘ш!
New
Рейтинг: 1918 НеутралноНищо.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.hocker
Рейтинг: 113 НеутралноКаква е тая нескончаема умствена помия бе. Този някакъв модерен авангарден мислител ли трябва да е, за ква култура може да се говори изобщо ако безсмислените брътвежи на подобни хора на изкуството са част от нея.
pro_bono
Рейтинг: 2190 НеутралноПолитиката е мръсна работа. Тук няма звезди. Би трябвало да са слуги на народа , ама в повечето случаи не са. Историята е пълна с примери. Този материал е безмислен и непригоден за политиците.
olexander
Рейтинг: 573 НеутралноПлоско като мисъл, графоманско като обем... Перфектния умнокрасив анализ!
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.Lemmy
Рейтинг: 1894 ВеселоНасипните мисли на автора могат да бъдат илюстрирани успешно със Соната V на набедения за велик композитор Джон Кейдж.
https://www.youtube.com/watch?v=jRHoKZRYBlY
wre501051215
Рейтинг: 2709 НеутралноДо коментар [#34] от "pro_bono":
Каа няма звезди в политиката?!Ами Кире?!Ами Ицхак?!Ами Мирчев?!Че,от Мирчев има ли по гомямоооо...звезда,де!?
Бубенце
Рейтинг: 472 НеутралноГоспод като иска да накаже някого, първо му взима акъла! После му праща прост(о) Киро и Кокорчо да го променят... :( Бог да пази България, ние не се справихме...
sim4o
Рейтинг: 1684 НеутралноА за Плевнелиев кое не е вярно, защо сложихте минуси, не може ли той да е този Идеален политик, за когото иде реч ??
" Обама и Меркел са имали мобилния ми телефон, звънели са ми за всичко .Търсели са моето мнение.
Аз бях човекът, който можеше на български, на руски - с Лавров широко си говорихме, на перфектен немски и английски да дава решения.
И бях оценен. Получих огромно международно признание..."
Как е сега в света, без Росен?
Кой да ги дава решенията - видяхте ли, какви ги забърка Лавров оставен без съвети ..
tsvetko_51
Рейтинг: 1780 НеутралноДо коментар [#2] от "Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП":
От една страна сте прав, но помислете, на практика вие пледирате за "идеалния" политик и партия, които да мислят и работят за нашето добруване, па било и с цената на загуби на популярност и в крайна сметка на загуба на изборите.
Не е лесно и е факт че от време на време се появяват такива отделни хора или отделни колективни действия в конкретни направления на някоя партия/коалиция, затова и нашата оценка, на поредните избори носи интегрален характер между добри, посредствени и откровено лоши разултати, при това всяка наша индивидуална оценка вижда тези резултати по различен начин.
Но аз съм напълно съгласен с вас, че възможния път към по-добър живот и съответно управление миинава през образование и култура - т.е. през процес, който е от една страна скъпичък и от друга бавен. За съжаление друго, като че ли не е измислено.